AKTUALNOŚCI

Bezradny Manchester remisuje z West Brom!

Data 16 października 2010, 16:53 bar, devilpage.pl
Bezradny Manchester remisuje z West Brom!
A A A
Manchester United zremisował z West Bromwich Albion 2:2 (2:0). Mimo spokojnego prowadzenia po pierwszej połowie nie udało się utrzymać korzystnego wyniku. Koszmarny błąd przy drugiej bramce popełnił Edwin van der Sar.

Czerwone Diabły wybiegły na murawę w dość silnym składzie. Mimo to szansę gry w pierwszym składzie dostali rzadziej występujący Anderson, Chicharito i Rafael. Co więcej sir Alex Ferguson zdecydował się na posadzenie na ławce, będącego bez formy, Wayne’a Rooneya.

Nie musieliśmy długo czekać na pierwszego gola. Już w 5. minucie piłkę do bramki wpakował Chicharito. Była to dobitka po strzale z rzutu wolnego Naniego.

Niezwykle groźną kontrę przeprowadzili w 13. minucie piłkarze WBA. Morrison wrzucił piłkę w pole karne, do pustej bramki nie trafił Brunt. Już minutę później strzału z dystansu próbował Berba, niestety minimalnie chybił.

W 17. minucie bardzo ciekawą indywidualną akcję przeprowadził Giggs. Zwiódł dwóch przeciwników i został faulowany tuż przed polem karnym. Sam poszkodowany podszedł do stałego fragmentu, jednak łupnął prosto w mur. Niedługo potem z genialnego dośrodkowania Naniego nie skorzystał Chicharito.

20. minuta powinna była przynieść dwubramkowe prowadzenie dla United. Berbatow dostał idealną piłkę na piąty metr, miał tyle miejsca, że mógł zapytać bramkarza w który róg ma uderzyć. Niestety jego strzał powędrował obok prawego słupka bramki Carsona.

Trzy minuty później niecelnego strzału z dystansu próbował Brunt. Była to jedna z nielicznych kontr przyjezdnych, którzy byli skutecznie spychani do defensywy.

Nani – Berbatow – Nani - GOL! United – WBA 2:0. Nani przejął piłkę na środku boiska, popędził w pole karne, zagrał do Berby, ten z pierwszej piłki mu odegrał. Nie pozostało nic innego jak wpakować piłkę do bramki.

Po strzeleniu drugiej bramki tempo gry wyraźnie spadło. Dopiero w 30. minucie okazję stworzyli sobie piłkarze WBA. Morrison dośrodkował z rzutu rożnego, niecelnie głową uderzył Tamas.

Przyjezdni poczuli chyba, że nie mają nic do stracenia. Zyskali znaczną przewagę i przez prawie dziesięć minut nie schodzili z połowy United. Niemniej jednak ich akcje nie sprawiały praktycznie żadnych kłopotów naszym obrońcom.

Druga połowa nie zaczęła się zbyt dobrze dla Czerwonych Diabłów. Już w 49.minucie Brunt zdobył bramkę z rzutu wolnego. Nikt nie spodziewał się strzału z tak dużego kąta. W zamieszaniu zaskoczony van den Sar wpuszcza piłkę do bramki.

Niespełna 4. minuty później zdezorientowani piłkarze Czerwonych Diabłów pozwalają sobie wbić drugą bramkę. Przypadkowa wrzutka z lewej strony, fatalny błąd popełnił Edwin, piłkę dopadł Tchoyi i wpakował ją do pustej bramki.

Po utracie drugiej bramki nasi ulubieńcy wyglądali jak zagubione owieczki. Z łatwością do kolejnych akcji dochodzili, przed meczem skazywani na pożarcie, piłkarze WBA. Najbliżej zdobycia trzeciej bramki był Olsson, lecz jego strzał powędrował tuż obok słupka.

W 63. minucie bliski szczęścia był Evra. Piętą zagrał mu Berba, Francuz wpadł w pole karne i łupnął z całej siły. Genialną interwencją popisał się Carson, przeniósł piłkę minimalnie nad poprzeczką.

W kolejnych dziesięciu minutach gra bardzo straciła na jakości. Nie oglądaliśmy ładnych, składnych akcji, tylko nieprzemyślane strzały, niecelne podania czy nierozsądne straty. United przypominało WBA z pierwszej połowy. Role ewidentnie się odwróciły, przyjezdni byli znacznie częściej w natarciu.

79. minuta mogła być tą która przechyliłaby szalę zwycięstwa na stronę United. Carson nierozważnie złapał piłkę po podaniu jednego z zawodników swojej drużyny. Do pośredniego rzutu wolnego podszedł Nani, podał do Rooneya, ten niestety uderzył wprost w obrońcę WBA.

W 84. minucie ciekawą kontrę przeprowadzili goście. Wymienili kilka podań, w końcu strzału z dystansu spróbował Morrison. Na nasze szczęście piłka minimalnie minęła słupek bramki van den Sara. Chwilę później strzału głową próbował Berbatow, jednak bez większych problemów interweniował Carson.

Do końca meczu na przemian atakowały obie drużyny, wynik nie uległ jednak zmianie.

Manchester United vs West Bromwich Albion 2:2(2:0)


Man Utd: Van der Sar - Rafael, Ferdinand, Vidić, Evra - Nani, Carrick (Scholes 72'), Anderson (Rooney 72'), Giggs (Gibson 43') - Berbatow, Hernandez

West Brom:
Carson - Jara, Tamas, Olsson, Shorey - Mulumbu, Scharner; Brunt, Morrison, Tchoyi (Thomas 69') - Fortune (Bednar 79').

Bramki:
Javier Hernandez 5' Nani 25' - Patrice Evra (sam.) 50' Somen Tchoyi 55'
» United straci Naniego? United straci Naniego?
Nani nie potrafi dojść do porozumie...
» Rooney nie zagra w meczu z Norwegią Rooney nie zagra w meczu z Norwegią
Wazza musi wyleczyć drobną kontuzję...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...
» "Wazza okazał się prawdziwym przyjacielem"
Danny jest wdzięczny Wayne'owi za w...
» „Nieustannie myślę o kolejnych meczach” „Nieustannie myślę o kolejnych meczach”
Anglik przed każdym meczem wyobraża...
» Zobacz, jak wyglądała poniedziałkowa gala Zobacz, jak wyglądała poniedziałkowa gala
Antonio Valencia jest obecnie w życ...
» Anglicy na EURO bez Rio, ale z Roo! Anglicy na EURO bez Rio, ale z Roo!
Wayne Rooney pomimo zawieszenia zos...
» Diabły pokonują League of Ireland XI Diabły pokonują League of Ireland XI
Ashley Young brylował na boisku w B...
» Nani w kadrze Portugalii na EURO 2012 Nani w kadrze Portugalii na EURO 2012
Nani będzie reprezentował Portugali...



Poprzedni news:
Rooney otrzymuje kolejne słowa wspracia
Następny news:
Di Matteo: Rozumiem Hargreavesa

Komentarze (649)


CiepielkaNH
CiepielkaNH pisze:
Dla mnie mecz zremisowany przez glupie błedy a szczegolnie VDS ale coz moze bedzie lepiej.. musi byc
» Poniedziałek, 18 października 2010, 23:41 #642
emKRU
emKRU pisze:
rozegrali dopiero 8 meczy z 38 w całej lidze , spokojnie .
» Poniedziałek, 18 października 2010, 17:49 #641
Adam11 pisze:
Adam11
Rozegrali 8 meczy, w których stracili już 10 punktów! Trudno w takiej sytuacji o zachowanie spokoju.:-(
» Poniedziałek, 18 października 2010, 18:02 #640
emKRU pisze:
emKRU
MU gra lepiej z mocnymi drużynami . Ze słabymi , no kto by chciał . Myślę , że jeśli tak jest to MU zwojuje dużo w Lidze Mistrzów .
» Poniedziałek, 18 października 2010, 18:18 #639
jacenty
jacenty pisze:
chyba najgorszy błąd VDS w karierze :P ale coś..:/
» Poniedziałek, 18 października 2010, 17:45 #638
draculla
draculla pisze:
powiem tak: nie sztuka być z klubem jak ten zgarnia tytuły i gra fenomenalnie...
jestem fanem United od 11 lat i ani mi się śni żeby to zmieniać.
dla mnie ten klub to nie tylko dziś... to historia, ludzie i wiele cennych chwil.
też chciałbym widzieć naszych zawsze jak najwyżej, ale jest jak jest...
nie mam wpływu na to jak grają, ale zostaje po ich stronie.
» Poniedziałek, 18 października 2010, 17:34 #637
szprotka1412
szprotka1412 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.10.2010 16:43

angielskapilka.com/news/sklocony,rooney,chce,odejsc,355a6e616d922377184eed73f58158ae.html?

No chłopaki, żegnamy się z Rooney'em

:)
» Poniedziałek, 18 października 2010, 16:42 #636
LOVEMU4EVER pisze:
LOVEMU4EVER
i ty sie cieszysz...to jest dobry duch i raczej ciężko by było bez Roo...:(
» Poniedziałek, 18 października 2010, 16:54 #635
damiosa pisze:
damiosa
Plotka plotka plotka plotka
» Poniedziałek, 18 października 2010, 16:56 #634
Szefo26 pisze:
Szefo26
Po tym twoim uśmieszku widać, że jesteś sezonowcem, a jeśli wierzysz angielskim brukowcom to tym większe brawa dla Ciebie..
» Poniedziałek, 18 października 2010, 17:43 #633
siata19 pisze:
siata19
plota,plota,plota i jeszcze raz PLOTA ! .. i wy w to wierzycie ..
» Poniedziałek, 18 października 2010, 18:43 #632
FiFlaK pisze:
FiFlaK
Łykasz to jak dziecko papkę, byleby żreć. Typowy świeży fan.
» Poniedziałek, 18 października 2010, 23:33 #631
kckMU
kckMU pisze:
Dzisiaj o trzeciej w nocy, rozmyślając w smutku tą całą sytuacje w United, przypominanie sobie najlepszych sezonów, natknąłem się na piękny artykuł który napisał kibic Interu, naprawdę paru osobom proponuje go przeczytać, aby zrozumieć, co to znaczy kibic…

Macie link: "fcinter.pl/blog/44-oni-nas-nie-znaja-a-my"

Czytając te słowa łezka cieknie sama. W United teraz mamy wielki kryzys, same problemy na każdym kroku. Ubolewamy nad nimi, szukamy na siłę rozwiązania którego i tak nikt nie zastosuje, włączamy się każdego dnia w życie klubu, w poczynania zawodników. Jesteśmy z nimi podczas meczów z piąto ligowcami, jak i z Barceloną. Żyjemy tak, jak byśmy byli z nimi codziennie i w każdej chwili.
Zaczyna się ten okres, w którym tylko prawdziwi kibice przetrwają, nikt nie wie ile on będzie trwał, ile jeszcze usłyszymy słów z ust naszych kolegów, czy na internetowych forach o żałosnej grze, o cieniasach z United?
Ważne, by być razem, polska strona Interu ma zaledwie 100 osób, ale ta setka jest z Interem na dobre i na złe, kochają ten klub naprawdę, przeżywali ciągłe odpadanie z Ligi Mistrzów co rok, potem wspólnie cieszyli się z potrójnej korony, z dokopania Barcelonie. Prawdziwi kibice, nie odchodzą bo nie ma sukcesów. Są nas na Devilpage tysiące, niektórzy są z United lata, niektórzy dopiero miesiące. To nic nie zmienia, ważne, aby być wiernym, bo uciekanie do innych klubów gdy nie idzie nazywa się frajerstwem i niczym więcej. Jesteśmy najlepszym Angielskim klubem, ale najlepszy klub poznaje się po kibicach. Pokażmy, że nie jesteśmy drugimi Londyńczykami, nie jesteśmy dzieciakami którzy nie potrafią wymienić połowy swojego składu, a do każdego meczu podchodzą z pewnością wygrania 6-0. Jesteśmy tu wielką jednością z tym samym celem, z tymi samymi pragnieniami co sezon. A ludzie z Chelsea którzy denerwują nas codziennie tutaj są zwyczajnie zazdrośni. United ma 18 tytułów, zdobyło trzy razy ligę mistrzów, wielokrotnie puchary ligi, kraju. Prawdziwe pieniądze dla nas były potrzebne tylko w dalekiej historii, aby powstało Old Trafford, a nie na budowanie drużyny. Bo my, drużyna z Teatru Marzeń mieliśmy, mamy i będziemy mieć piłkarzy z prawdziwego zdarzenia, wychowanych w szkółkach czerwonego Manchesteru, oglądających każdy mecz seniorów, dopóki sami się nimi nie staną, póki sami nie zastąpią naszych obecnych grajków. Nie rozumiem wielu kłótni między wami praktycznie o wszystko i wszędzie, ja rozumiem, że jak jest tyle kibiców to nigdy nie będzie jednego zdania, ale każdemu z nas chodzi wyłącznie o to samo (nie wliczając w to je****** sezonowców). Stańmy się w końcu jedną wielką grupą która będzie za United w takich sezonach jak 08, oraz w takim jak jest obecnie. Przeżyjmy to wszystko razem pamiętając, że jesteśmy z naszym klubem na zawsze.
Nie ważne, ile razy byłeś na Old Trafford, ile masz ich koszulek, ile gadżetów, bo to o niczym nie świadczy. Połowa ludzi ma stroje, gadżety od tak sobie, bo im się spodobało. Ważne jest jakim jesteś kibicem bo tylko to się liczy. Byłem na naszym stadionie dwukrotnie, mam parę koszulek z różnych sezonów, ale nigdy o tym nie mówię, bo to się nie liczy! I wbijcie sobie to głęboko do serca

A teraz prosiłbym grzecznie wszystkich, jeśli jesteście z United na parę chwil, parę meczy to odejdźcie teraz, właśnie w tej chwili, bo paru już takich wpadło, kiedy nie idzie, to dopiero wychodzi z niektórych ludzi cała prawda.
Kochani sezonowcy, polecam wam Real, są w znakomitej formie na pewno nie pożałujecie.

A my, zapomnijmy o tym co było, co znowu przeżyliśmy w sobotę i skupmy się na środowym meczu w lidze mistrzów. Załóżmy stroje, czapki, szaliki, włączmy mecz i podczas kibicowania United przypomnieć sobie najlepsze czasy w pucharze europy, bo one zawsze mogą wrócić, póki się w to głęboko i z całego serca wierzy.

Nie liczy się start sezonu, tylko jego koniec. W cierpliwości i nadziei musimy z wiarą czekać na stary dobry Manchester, naszego Rooneya który nigdzie się nie wybiera, oraz Fergusona który ostatnio stracił pomysł na grę, pierwszy raz od paru lat.

Porażka – zwycięstwo, kompromitacja czy wielka feta, na zawsze moje serce będzie czerwone i nigdy się to nie zmieni. Głęboko wierze, że u was też tak będzie, i w tej chwili, kiedy my rozpaczamy a City z Chelsea idą w górę, to my – kibice, podnieśmy w górę serca, pokażmy, że mimo wszystko też możemy, bo takich fanów jak United nie ma nikt.

Teraz wszyscy kibice, głowy w górę i liczymy na wielkiego powera naszych w meczu z turkami,
Glory Glory
» Poniedziałek, 18 października 2010, 15:51 #630
WigdorDevil pisze:
WigdorDevil
uhh , żeś sie wypowiedział ! Mam nadzieje , że każdy na tej stronie kiedy to przeczyta uświadomi sobie czy jest naprawdę kibicem czy nie a wtedy zostaną tylko ci najwierniejsi. We'll keep our red flag flying high , Cause Man United will never die!
Glory Glory Man United!
Glory Glory Man United!
Glory Glory Man United!
As the reds go marching on , on , on!
» Poniedziałek, 18 października 2010, 16:40 #629
damiosa pisze:
damiosa
Szacunek dla tego pana - "Czytając te słowa łezka cieknie sama. " Teraz też mi łezka cieknie, dzięki jego wypowiedzi.

UNITED!!
» Poniedziałek, 18 października 2010, 16:54 #628
draculla pisze:
draculla
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.10.2010 17:32

też muszę to przeczytać...
» Poniedziałek, 18 października 2010, 17:28 #627
siata19 pisze:
siata19
brawa dla Ciebie za tą wypowiedź.Pokażmy jakich United ma kibiców , na dobre i na złe. Glory Glory
» Poniedziałek, 18 października 2010, 18:53 #626
Martin pisze:
Martin
Wielkie, piękne i przede wszystkim szczere słowa. We Are United !
» Wtorek, 19 października 2010, 01:03 #625
damiosa
damiosa pisze:
Po ostatnim meczu Fergi tak przemebluje skład i tak powydziera się po zawodnikach, że Bursaspor rozniosą w pył :d
» Poniedziałek, 18 października 2010, 15:46 #624
foreveryoung
foreveryoung pisze:
Taki mały apel by w środę przed meczem z Bursasporem wszyscy kibice o godzinie 20.40 puścili w na głos hymn Manchester-u United powtarzam Wszyscy! Uwierzmy w naszych ulubieńców!-wiara czyni cuda :)
» Poniedziałek, 18 października 2010, 12:35 #623
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
W środę mecz LM ? Super ! Może Polsat znów zrobi nam miły prezent :)
Co do tego apelu to nie sądzę by puszczenie w domu tego hymnu w czymkolwiek pomogło - może jedynie wkurwić pozostałych domowników ;)

Kibiców United ma fantastycznych, tutaj chodzi o to ze trzeba kupić kilku piłkarzy, Giggs, VDS, Evans, Neville, Hernandez czy Scholes nie mogą stanowić o sile zespołu bo są zwyczajnie za słabi !
» Poniedziałek, 18 października 2010, 14:12 #622
damiosa pisze:
damiosa
Nie leci na polsacie, chyba jest mecz INTER-TOTTENHAM czy coś takiego.
» Poniedziałek, 18 października 2010, 14:57 #621
kckMU pisze:
kckMU
damiosa, nie mylisz się, Polsat pokazuje właśnie ten mecz ;]
» Poniedziałek, 18 października 2010, 16:03 #620
damiosa pisze:
damiosa
Niestety...
» Poniedziałek, 18 października 2010, 18:13 #619
BerbatovFan
BerbatovFan pisze:
Pamiętam mecz Manchesteru z WBA na wyjeździe(ten sezon kiedy spadli z ligi)było 5-0.Teraz Na Old Trafford remisujemy 2-2.Tydzień temu z Sanderlandem.Trzeba wierzyć ze nasze grajki sie obudzą i zaczną grać na ich poziomie(mistrzostwo)!Teraz Bursaspor,Potem Stoke no a potem Tottenham co robi furrore w LM.Gładko 4-1 z Twente,robi wrażenie,Crouch w formie,czy stary nowy Van Der Vaart . Pozdro.
» Poniedziałek, 18 października 2010, 12:04 #618
Zenek20082
Zenek20082 pisze:
Przestańcie narzekać jesteśmy niepokonani w premier league od trzynastu spotkań i w ogóle nie pokonani w tym sezonie we wszystkich rozgrywkach. Czemu płaczecie w tym sezonie w lidze angielskiej zostały dwa niepokonane zespoły i to nawet nie jest ta drużyną Chelsea za to my jesteśmy. Szukajmy też pozytywów.
» Poniedziałek, 18 października 2010, 12:03 #617
Fexo pisze:
Fexo
Wlasciwie to tylko my , bo Fulham przegralo swoj mecz
» Poniedziałek, 18 października 2010, 13:32 #616
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Nie dziwię się że kibice opuścili OT - ile można !?
Nie oglądałem dwóch ostatnich meczy :( ale nie wiele straciłem :( Już i tak widziałem mnóstwo remisów... Myślę że przede wszystkim powinniśmy skończyć z bajeczkami o silnym składzie, brakuje obrony i pomocy już nie wspomnę o bramkarzu... Nie będziemy wygrywać opierając cały zespół na graczach po 37 roku życia... [Scholes, Giggs, VDS] Ferguson po każdej kolejnej kompromitacji mówi "Nie możemy tak więcej grać" a za tydzień właśnie tak gramy, nie dziwię się kibicom, kolejny remis i to we frajerskim stylu...
» Poniedziałek, 18 października 2010, 10:42 #615
manutdfan pisze:
manutdfan
w 100% się z tobą zgadzam. Jedynym pocieszeniem jest gra liverpoolu:)
» Poniedziałek, 18 października 2010, 10:50 #614
damiosa pisze:
damiosa
Dla mnie gra Liverpoolu nie jest pocieszeniem , żal mi ich troche. A co do kibiców którzy schodzili ze stadionu przed końcowym gwizdkiem, to to nie są KIBICE, przyszli na mecz bo blisko mieszkają i lubią piłkę. Z klubem trzeba zostać do końca~!!
» Poniedziałek, 18 października 2010, 14:58 #613
foreveryoung
foreveryoung pisze:
Wesprzyjmy Manchester United dopingiem, uwierzmy w nich bo teraz im tego brakuje najbardziej, zróbmy wszystko co możemy by uwierzyli że potrafią wygrywać tak jak to robili wcześniej
» Poniedziałek, 18 października 2010, 10:21 #612
foreveryoung
foreveryoung pisze:
I saw my mate the other day,
He said to me he saw the white Pele,
So I asked, who is he?
He goes by the name of Wayne Rooney,
Wayne Rooney, Wayne Rooney,
He goes by the name of Wayne Rooney.
» Poniedziałek, 18 października 2010, 10:17 #611
Bracer
Bracer pisze:
City wygrywa, Chelsea remisuje, ale i tak nam brakuje jeszcze 5 pkt:D
» Poniedziałek, 18 października 2010, 09:33 #610
Bracer
Bracer pisze:
To może nowa wersja: "Dumni po zwycięstwie, Wkur* po remisie, Wierni po porażce...." ;D

PODOBA MI SIĘ TO :D
» Niedziela, 17 października 2010, 22:27 #609
Adam11
Adam11 pisze:
Wczoraj nie byłem w stanie nic z siebie wykrzesać i skrobnąć chodźmy kilku zdań. To była fatalna sobota. A dziś była fatalna niedziela. Piękny poranek. Słoneczko praży, ja spożywam dobre śniadanko, piję dobrą kawkę, a tym czasem… jakiś dziwny niesmak, jakiś bliżej niezidentyfikowany smutek unosi się w powietrzu. Po chwili zastanowienia dociera do mnie! Dziś mamy 17 października a Manchester United stracił od początku sezonu już 10 punktów!

Jak to się stało?
Trudno tu wskazać tylko jedną przyczynę. Na tą niepowetowaną stratę złożyło się wiele rzeczy: słaba dyspozycja kilku ważnych graczy, złe decyzje kadrowe sztabu szkoleniowego i moim zdaniem duży pech.
Teraz jesteśmy w miejscu gdzie tylko sporadycznie można dostrzec promyczki nadziei.
Nasz główny problem to chyba już bardzo trwale wdrukowane obawy i strach zawodników, które dają o sobie znać zawsze wtedy kiedy tracimy pierwszą bramkę w meczu. Myślę, że jest duże prawdopodobieństwo, iż wówczas u wielu naszych piłkarzy pojawia się myśl w stylu: „ O Boże znowu zwycięstwo wymyka się z rąk!” Wtedy też raz po raz zaczyna się psuć każde kolejne zagranie. Efekt?
To o czym już ktoś napisał czyli kompletna nieporadność naszych zawodników w doliczonym czasie gry kiedy to strach przed przegraniem spotkania jest większa niż wola walki, opanowanie i przede wszystkim wiara w zwycięstwo – co było niemal od zawsze cechą konstytutywną tego klubu.
Wczoraj jednak uważam, że oprócz naszej nieporadność przede wszystkim w środku pola (jak słusznie zauważył kolega endoo), mieliśmy również dużo pecha zwłaszcza przy pierwszej bramce.
Drugi gol dla WBA to już inna historia. To co się działo między 53 a 55 minutą meczu zakrawa o pomstę do nieba. ŻADEN zawodnik nie potrafił spokojnie przyjąć piłki we własnym polu karnym i wyprowadzić akcji. Wszystko było wybijane na oślep tak jakby to była ostatnia minuta meczu i to na wyjeździe. Na koniec tego wszystkiego, pechowa interwencja VDS i mamy 2:2.
Ja już się powoli godzę się z tym, że Chelsea będzie miała kolejny raz 2 tytuły z rzędu.
Uważam jednak, że mimo tak fatalnej sytuacji w klubie można jeszcze coś z tym zrobić.
Ferguson w moim odczuciu powinien zacząć budować pewność zawodników w oparciu o to, że w tym sezonie jeszcze ani razu nie zostaliśmy pokonani. Kris9 napisał, że to marne pocieszenie. Zgadzam się, ale tak naprawdę w tej chwili mamy tylko to. Od tego bym zaczął.
Co do zmian personalnych to uważam, że taki zawodnik jak Gibson nie powinien już w tym sezonie wychodzić w meczach PL. Niech sobie pogra w CC jak chce cały czas podawać do tyłu. Chowa się przez cały mecz i gra tak żeby nikt nie mógł powiedzieć, że coś zawalił. Mnie osobiście to się w głowie nie mieści! Zawsze kiedy on pojawia się na boisku mam wrażenie, że gramy w dziesiątkę.
Kolejny klient czyli Anderson. Powiem szczerze, że kiedy zobaczyłem go w meczu z Valencią byłem zadowolony z jego powrotu. Żeby była jasność to co on pokazał w tamtym meczu nie było czymś niezwykłym, ale wydawało mi się, że po tak długiej nieobecności zaprezentował się przyzwoicie jak na grę na tak trudnym terenie. Pomyślałem wówczas, że jeśli to będzie początek i z każdym meczem będzie się poprawiał to rokuje bardzo dobrze. Ale niestety. Nie dość, że nie gra z meczu na mecz lepiej to wręcz mam wrażenie, że z meczu na mecz jest coraz gorzej.
Mam nadzieję, że szybko opuści Old Trafford.
Duży błąd zrobił również Ferguson wpuszczając Rooneya a nie Machedę. Powinien wpuścić młodego Włocha. Jestem przekonany, że on w przeciwieństwie do Rooneya stworzyłby przynajmniej jedną groźną akcję.
Do dziś nie mogę pojąć dlaczego tak wielu fanów pisało po ostatnim sezonie, że była to klapa w naszym wykonaniu. Uważam, że w ostatnim sezonie graliśmy dobrą piłkę. Skończyliśmy z jednym punktem za Chelsea. Gdyby nie ta pechowa kontuzja Rooneya cieszylibyśmy się z historycznego 4 tytułu z rzędu. Cóż taki jest sport. Nie powiodło się i już.
Na marginesie oglądałem wczoraj mecz z Chelsea, która zagrał moim zdaniem bardzo bardzo słabo i nie mówię tylko o braku trafień z ich strony. Uważam, że gdybyśmy grali tak jak w ubiegłym sezonie to tą Chelsea, którą widziałem w meczu z Villą spokojnie byśmy pokonali.
Niestety w tym sezonie gramy źle i nie zdziwię się jak będziemy musieli walczyć o 4 miejsce gwarantujące grę w eliminacjach do LM.
» Niedziela, 17 października 2010, 22:26 #608
Adam11 pisze:
Adam11
Tak czy inaczej namawiam gorąco do oglądania meczy United do samego końca bo widok opuszczających Old Trafford kibiców i to wtedy kiedy drużyna ich najbardziej potrzebuje była dla mnie najsmutniejszym akcentem wczorajszego meczu.
» Niedziela, 17 października 2010, 22:26 #607
Naesh
Naesh pisze:
w tym sezonie bedzie max. 5-6 miejsce, nadchodzą lata chude dla starych dobrych ekip, nie jestem zwolennikiem radykalnych zmian, ale jednak pora na innego przede wszystkim właściciela, który nie mówię żeby dawał niebotyczne sumy na transfery i pensje, ale żeby klub sprawnie funkcjonował, sprowadzał zawodnikow lepszych i droższych niż chociażby bebe, pora powoli też na szanownego trenera, ktory juz więcej w tym życiu nie wymyśli, jak wszyscy widzą same zasługi to zamało nawet WBA, no i piłkarze, kilku kompletnie się nie rozwinęło, mam na myśli zwłaszcza tego azjatę i jednego brazylijczyka ktory zawodzi juz 3 sezon
» Niedziela, 17 października 2010, 22:12 #606
masterbm2
masterbm2 pisze:
żal i tyle kiedy sie obudza Panowie mamy pake ktora moze wygrac wszystko no to o co chodzi brak zgrania nie wiem zbyt wielka pewnosc siebie ?
» Niedziela, 17 października 2010, 21:54 #605
HubenManUtd
HubenManUtd pisze:
"Dumni po zwycięstwie, Wierni po porażce" ......
» Niedziela, 17 października 2010, 20:21 #604
PiotroV pisze:
PiotroV
... wkur*ieni po remisie
» Niedziela, 17 października 2010, 20:27 #603
damiosa pisze:
damiosa
Mega wku**ieni po KOLEJNYM remisie
» Niedziela, 17 października 2010, 20:49 #602
HubenManUtd pisze:
HubenManUtd
To może nowa wersja: "Dumni po zwycięstwie, Wkur* po remisie, Wierni po porażce...." ;D
» Niedziela, 17 października 2010, 21:08 #601
Camrall pisze:
Camrall
Chcesz trenera który przez cały sezon piłuje jedną jedenastkę że pod koniec przegrywa ona 7:0 z chelsea ?
» Niedziela, 17 października 2010, 20:54 #600
masterbm2 pisze:
masterbm2
kolego UNITED to jest ALEX w 50% on wie co robi ! powiedz sam gdzie ekipa jest na wypasie obrona prawdo podobnie najlepsza na swiecie pomoc rowniez bramkarz EDWIN o ataku nawet nie wspominam jest ekipa nie chodzi o to ze graja emeryty bo ci emeryci jak ich nazywasz to jest dusz UNIted i to oni pompuja ten balon ktory kochamy wiem ze brak wynikow ale tego nie zmienia nowi młodzi musi peknac zylka ,,KOP W JAJA " zeby sie otrzasneli !!
» Niedziela, 17 października 2010, 22:16 #599
RioGrande
RioGrande pisze:
Właściwie brak mi słów, by opisać wczorajszy mecz. Kiedy po kilkunastu minutach United prowadzili 2-0, pomyślałem "Dobrze, że choć na własnym stadionie nie jesteśmy ośmieszani przez byle kogo" Jakaż była moja frustracja, gdy na tablicy wyników pojawiło się 2-2. Po pierwsze, ekipa pokroju WBA nie miała prawa strzelić dwóch bramek w wyjazdowym meczu z kandydatem na mistrza Anglii. Takie kabarety są dopuszczalne w "meczach na szczycie" pomiędzy drużynami z miejsc 17-20. Co gorsza obydwa gole stracone były absurdalne, niczym finansowanie katechetów z budżetu państwa. Właściwie oba obciążają konto szacownego emeryta van der Sara. Zgadzam się, że pomimo katastrofalnej postawy naszej defensywy od początku sezonu Holender stanowił generalnie jej jedyny solidny punkt. Trzeba jednak spojrzeć prawdzie w oczy: jego zaawansowany wiek w pewien sposób "usprawiedliwia" niefrasobliwe zachowania, bo mimo, iż Edwin jest modelowym profesjonalistą, pewnych kwestii nie da się przeskoczyć. Nie chcę tu być źle zrozumiany- doceniam ogromny wkład naszego weterana w trofea zdobyte w ostatnich latach, jednak wydaje mi się, że decyzja o zakończeniu kariery po sezonie jest jedyną słuszną. Właściwie jedynym pozytywem tego kończącego się weekendu jest remis Cwelsów z Aston Villą, jednak należy mieć na uwadze, że i United w obecnej formie nie mają czego szukać na Villa Park. Fajnie, że niektórzy przywołali dane statystyczne sprzed kilku lat, których początki również były dramatyczne w wykonaniu United, a jednak kończyły się happy endem. Jest jeszcze jakaś nadzieja. Niech moc będzie z nami!
» Niedziela, 17 października 2010, 19:24 #598
FanCFC
FanCFC pisze:
Co sie dzieje z MANU nudny sezon bedzie :( wole rywalizacje z Manchesterem United niz z Arsenalem czy z city mysle ze sie wkoncy podniesiecie szczerego powodzenia ;] :)
» Niedziela, 17 października 2010, 19:19 #597
MUforever9 pisze:
MUforever9
Ja też mam nadzieję że się podniesiemy ale na razie się nie zapowiada ;/
» Niedziela, 17 października 2010, 20:11 #596
ronald pisze:
ronald
dzięki . Takich fanów lubię.
» Niedziela, 17 października 2010, 20:14 #595
OnlyRedDevils
No i 3:1 dla City mamy 4 miejsce...
» Niedziela, 17 października 2010, 18:49 #594
Rafau92 pisze:
Rafau92
Chciałeś powiedzieć 3:2. City pokazało jak odpowiadać na ciosy rywala w odróżnieniu od nas. Nie szkodzi, głównym rywalem wg mnie jest Chelsea i tylko na nich się oglądam.
» Niedziela, 17 października 2010, 19:05 #593
Elninio
Elninio pisze:
Bramkaz to nie problem tylko zeby odal ta bramke komus
» Niedziela, 17 października 2010, 18:38 #592
OnlyRedDevils
i minute po wyrównaniu tevez wbija na 2:1...
» Niedziela, 17 października 2010, 18:38 #591
OnlyRedDevils
Pięknie Blackpool remisuje z Man City^^
» Niedziela, 17 października 2010, 18:37 #590
MyUtd77
MyUtd77 pisze:
Niech Van Der Sar idzie na emeryturę. PO CO ODSZEDŁ FOSTER? TERAZ BY SIĘ PRZYDAŁ!!
» Niedziela, 17 października 2010, 18:25 #589
PiotroV pisze:
PiotroV
Foster?
Chyba żartujesz, już Kuszczak jest 10000x lepszy od niego...
» Niedziela, 17 października 2010, 20:28 #588
szef
szef pisze:
Ogladam mecze United od wielu lat, bylo kilka slabszych sezonow, byly slabe poczatki ligi, ale sytuacji w ktorej prowadzac 2:0 w 1 polowie ja nie zastanawiam sie ile jeszcze bramek strzela tylko martwie sie ze jeszcze duzo czasu do konca i przeciwnicy zdaza wyrownac nie pamietam. Tego co wyprawia obrona nie da sie skomentowac. Dlaczego jeden z najlepszych obecnie pilkarzy w premiership Nani i grajacy calkiem dobrze Berbatow, pilkarze ktorzy ciagna zespol bo rozgrywajacego nie mamy, przy dwubramkowym prowadzeniu zaczynaja grac jak dyletanci i marnuja tysiace sutuacji? Dlaczego kiedy zostaje 15 minut do konca druzyna stoi i nie ma jak rozegrac akcji? Nie rozumiem tego. SAF musi wziac sie w garsc i wstrzasnac zespolem, nie chce czytac po kazdym meczy wypowiedzi trenera i pilkarzy o wyciaganiu wnioskow. Wnioski to moze wyciagac Glik czy Pietrasiak a nie najlepsi pilkarze swiata. Oni powinni zagrac w koncu na swoim poziomie a nie wyciagac wnioski z meczu z beniaminkiem...
» Niedziela, 17 października 2010, 17:20 #587
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Dumni po zwycięstwie
Wierni po porażce
Wk**wieni po remisie
Manchester United
» Niedziela, 17 października 2010, 17:19 #586
damiosa pisze:
damiosa
popieram
» Niedziela, 17 października 2010, 18:08 #585
garycahill1410
obyśmy wygrali z bursaspor!
» Niedziela, 17 października 2010, 17:17 #584
kara466
kara466 pisze:
Chelsea zremisowała z AV
» Niedziela, 17 października 2010, 16:42 #583
gadolin
gadolin pisze:
moim zdaniem ferguson powinien zainwestowac w nowego bramkarza mysląc juz o przyszłych sezonach w lidze angilelskiej... przeciez van der sar nie bedzie bronił wiecznie, a ta wpadka w meczu jest pierwszą oznaką kończacą jego kariere.
» Niedziela, 17 października 2010, 16:37 #582
piokrop
piokrop pisze:
A Liverpool przegrywa 2 do 0 z Evertonem i są na przedostatnim miejscu. Trochę mi się ich żal nawet zrobiło
» Niedziela, 17 października 2010, 16:33 #581
damiosa
damiosa pisze:
FmanUCK - Terminarz miał bardzo dużą role w meczach czelsi, grali ze słabszymi drużynami niż MU (MU grało z Sunderlandem, Evertonem i Fulhamem na wyjeździe). MU nie ma również przegranej w lidze, a czelsi ma, ze świetną drużyną jaką jest Manchester City.
» Niedziela, 17 października 2010, 16:26 #580
FmanUCK pisze:
FmanUCK
I co z tego ?? Ha ! Popatrz ! Graliśmy z WBA u siebie i ile było ? A ManU grało też u siebie (w pełnym składzie) i co ?
Można tutaj tak pieprzyć bez końca ...
Po prostu w tej lidze drużyny potrafią wygrywać 5 meczy z rzędu a przegrać z ostatnią drużyną w tabeli ...
Tu nie ma dobrych i złych ! Tu są dobrzy i lepsi ...
» Niedziela, 17 października 2010, 17:29 #579
damiosa pisze:
damiosa
Dobrzy , lepsi i Cwelsi , kocham prowokacje
» Niedziela, 17 października 2010, 18:07 #578
Czarny95 pisze:
Czarny95
Nie w pełnym, bo bez Scholesa, Rooneya, Fletchera, Valencii i Giggsa od trzydziestej którejś minuty.
» Niedziela, 17 października 2010, 21:20 #577
PauloKuhan
PauloKuhan pisze:
nie placzcie dobrze gralismy tylko mielismy pecha no bo co wes bro pokazalo 1 bramka zniczego odbijala sie pechowo a 2 babol vds a my mielisy okazje na jeszcze kilka bramek ale jak nie slupek to pech chcieli wiecej strzelic bo jak by murowali bramke gra defensywna przy stanie 2-0 to by wam nie odpowiadal styl gry
» Niedziela, 17 października 2010, 16:15 #576
bzyk027
bzyk027 pisze:
Kuszczak to nie fabiański zapomniałeś jak ratował nam dupe jak nie było van der sara i całej lini obrony!! jakby nie Tomek to byśmy grali w LE a nie LM bo byśmy zajeli 5 miejsce
» Niedziela, 17 października 2010, 15:28 #575
kikson pisze:
kikson
Taaaa.... bez kuszczaka na ławie United przestałoby istnieć ;D
» Niedziela, 17 października 2010, 16:24 #574
Camcio94
Camcio94 pisze:
apropo Wazza'y - sądze ze ta nagonka mocno sie odbila na foormie piłkarza...Do tego fałszywe pogloski o transferze do Realu
» Niedziela, 17 października 2010, 15:26 #573
RedDevill
RedDevill pisze:
PS.: Uważam, że Rooney powinien wreszcie dostać szansę i wyjść w pierwszej 11.
» Niedziela, 17 października 2010, 15:20 #572
RedDevill
RedDevill pisze:
No co ty Camcio94 :) Kuszczak jest według mnie za słaby. Gdyby Ferguson dawał mu szansę to byłoby teraz jeszcze gorzej.
Przypomnij sobie jak trener Arsenalu postanowił ostatnio dać Fabiańskiemu szansę... I co? Chelsea 2:0 Arsenal....
Na razie Polacy są za słabi na Premier League. Niech najpierw poćwiczą w Polsce...
» Niedziela, 17 października 2010, 15:14 #571
Camcio94 pisze:
Camcio94
fakt bylo tak, lecz Fabian ostatnio zbiera calkiem dobre noty...i do tego popisal sie kilkoma udanymi interwenajimi..a jak wiemy Kuszczak jest lepszy od Łukasza...
» Niedziela, 17 października 2010, 15:24 #570
Majek
Majek pisze:
"My nie musielismy wydawać 600mln na 43 nowych piłkiarzy, aby zdobyć pierwszy tytuł od 55 lat :) "

hahahaha Endo ! Tekst roku. Zgasiłeś świeczki ;)
» Niedziela, 17 października 2010, 15:05 #569
Camcio94
Camcio94 pisze:
nie wiem czemu SAF boi sie dac szanse Kuszczakowi w meczach z ciezkimi rywalami? powoli biologia dotyka VDS i musimy sie z tym pogodzic..a wracajac do watku intruza z herbem ruskich paliwomeczo-nie-wiadomo-co to lepiej nie kicac...to jest serwis O UNiTED nie o czelsi
» Niedziela, 17 października 2010, 14:59 #568
kikson pisze:
kikson
To nie była biologia tylko pech. I nie ma po co dawać szans kuszczakowi, który pierwszym bramkarzem nigdy nie będzie tylko dlatego, że VDS miał pecha.
» Niedziela, 17 października 2010, 16:25 #567
PatrykSNK
PatrykSNK pisze:
Ten sezon widze w bardzo czarnych kolorach kiedy to wszytko wkoncu sie zmieni mam juz dosc tych niekonczacych sie remisów drugi raz w tym sezonie mamy dwubramkowa przewage i nie konczymy spotkania zwyciesko dlaczego nie potrafimy dobic przeciwnika?, boje sie ze skonczymy sezon gzdies poza czołowa 4 man city chelsea i arsenal wydaja sie bardzo grozne a tottenham to tez solidna druzyna wiec trzeba wziasc sie w garsc nie mozna juz tak dluzej grac nieporadnie za duzo tych nieudanych meczy, chcialbym zobaczyc Manu z poprzednich lat chocby z poprzedniego sezonu przeciez w tamtym roku stracilismy na finishu do chelsea tylko 1pkt a teraz jest okropna róznica no moze nie okropna ale jest spora i nie wiem cy mozna ja tak o łatwo zniwelowac jak narazie to tylko mecz z Velncia i liverpoolem był godny uwagi w wykonaniu vicemistrzów Angli czekam wkoncu na dobra forme piłkarzy mam nadzieje ze te kontuzj etakze sie skoncza chyba mozemt tylko jedna rzecz zrobic, musimy byc cierpliwi i werzyc w United Pozdro
» Niedziela, 17 października 2010, 14:38 #566
Sajbuch
Sajbuch pisze:
Chciałbym zobaczyć oceny pomeczowe. Ciekawe ile dostanie świetny Van der Sar, z całym szacunkiem jego czas już dobiegł końca. Kiedy w końcu Ferguson da szanse Kuszczakowi??
» Niedziela, 17 października 2010, 14:08 #565
endoo pisze:
endoo
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2010 14:18

menmedia.co.uk/manchestereveningnews/sport/football/manchester_united/player_ratings/2010-2011/6116981
łap ocenki
» Niedziela, 17 października 2010, 14:17 #564
kikson pisze:
kikson
Zapewne nigdy bo to mądry trener :)
» Niedziela, 17 października 2010, 16:25 #563
Elninio
Elninio pisze:
napewno dal by rade jak kazdy trener prosze cie przestan marzyc
» Niedziela, 17 października 2010, 13:55 #562
Elninio
Elninio pisze:
te noty to chyba za pierwsza polowe
» Niedziela, 17 października 2010, 13:53 #561
Elninio
Elninio pisze:
i szczego sie cieszysz kretynie z chelsky jak wy tez nic zescie nie pokazali a wasz trener chce narodowke przejac a liga sie nie skonczyla jeszcze
» Niedziela, 17 października 2010, 13:50 #560
FmanUCK pisze:
FmanUCK
A wy pokazaliście w tym meczu swą bezradność ^^ Rooney'a nie ma, nie ma grania :D hehe Carlo jest dobrym trenerem i myślę, że nawet jakby przejął kadrę to dałby radę walczyć na dwóch frontach
» Niedziela, 17 października 2010, 13:53 #559
FmanUCK
FmanUCK pisze:
Oj nie mogę się już doczekać meczu Chelsea : mu ;D Znowu będzie wpierdziel jak rok temu xD haha
» Niedziela, 17 października 2010, 13:38 #558
endoo pisze:
endoo
rok temu to Roman posmarował petrodolary na obsade sędziowską.
Zarowno na SB jak i OT padły gole kuriozum, które dały wam tytuł.
W sierpniu na normalnych warunkach dostaliscie 3-1
Pozdrawiam nieczule
» Niedziela, 17 października 2010, 13:42 #557
Werker999 pisze:
Werker999
Oj nie mogę się doczekać meczu MU: chelsea ;D Znowu będzie wpi*rdziel jak w meczu o tarczę dobroczynności xD haha
» Niedziela, 17 października 2010, 13:43 #556
FmanUCK pisze:
FmanUCK
Bo macheda nie pomógł sobie ręką ;D hahaha Te żydowskie pieniądze glazerów XD
» Niedziela, 17 października 2010, 13:45 #555
FmanUCK pisze:
FmanUCK
Wiesz tarcza dobroczynności to nie liga :] hehe
» Niedziela, 17 października 2010, 13:46 #554
FmanUCK pisze:
FmanUCK
Przyznaję, byliście lepsi w meczu o tarczę, ale to my byliśmy lepsi w tamtym sezonie i jak na razie w tym też lepiej sobie radzimy ... Terminarz nie ma tu znaczącego wpływu . Zobaczcie sami, my wygraliśmy z West Bromich 6 koło, a wy remis ... Arsenal nawet przegrał ;D Tutaj każdy jest tak samo groźny .
» Niedziela, 17 października 2010, 13:51 #553
endoo pisze:
endoo
1.Ręka nie była tak ewidetna jak metrowy spalony czekolady.
2.Przypomniec ci gola Terryego ze Stamford, po faulu ktorego niebyło i spalonym?
3.Gdyby sędzia chociaz w jednym z tych spotkan zachował sie normalnie to United byłoby mistrzem.
4.W meczu o tarcze graliscie najlepszym składem także nie szukaj wymowek, przegraliscie WYRAZNIE.
5.Spojrz sobie ile na transfery wydaje MU, a ile wasz śmieszny klubik.
To jest PRZEPASC.
My nie musielismy wydawać 600mln na 43 nowych piłkiarzy, aby zdobyć pierwszy tytuł od 55 lat :)
» Niedziela, 17 października 2010, 13:53 #552
Werker999 pisze:
Werker999
Fman, właśnie i dlatego powinniście się bardziej sprężyć skoro chodziło o trofeum... A wy strzeliliście 1 bramkę z dobitki... Może ze słabiakami sobie radzicie ale :
Man utd - chelsea 3:1
Man City - chelsea 1:0
Aston V - chelsea 0:0
» Niedziela, 17 października 2010, 13:54 #551
Master123 pisze:
Master123
Abramowicz to akurat typowe nazwisko dla ruskiego żyda, a jak wiadomo takowi służyli licznie w służbach WCzK/GPU/NKWD i tym podobne , tudzież wysoko w organach partii skąd awansowali na tzw. oligarchów rosyjskich po rozpadzie ZSRR. Ty zapewne dziecko nie wiesz o czym piszę i co to za pojęcia, ale trudno może inni zrozumieją i będą z ciebie mieli ubaw.
» Niedziela, 17 października 2010, 13:55 #550
FmanUCK pisze:
FmanUCK
Ręka to ręka ... Zawsze to wam sędziowie pomagają (np dodają po 6 minut do połowy spotkania), lepiej się wyprzedać jak Mułki niż wzmocnić jak my xD hahaha Kiedyś Ronaldo wam ratował wkoło dupę, a jak teraz go nie ma a Roo nie ma formy to jest jak jest !!
» Niedziela, 17 października 2010, 13:59 #549
Werker999 pisze:
Werker999
Ciekawe jak sobie będziecie radzić bez Drogby jak złapie w Afryce syfa na twarzy i nie będzie mógł grac przez połowę sezonu, bo się będzie bał, że wyśmiejemy go, bo wygląda jak wyrośnięta spalona mucha.
Prawda jest taka, że powoli przestajecie grać jak na początku sezonu.
A tak się składa, że jak doliczają te parę minut do końca meczu to chyba ta 2 drużyna ma też szansę żeby strzelić gola, nie? Doliczony czas nie jest przecież dla jednej drużyny.
» Niedziela, 17 października 2010, 14:06 #548
endoo pisze:
endoo
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2010 14:20

Drogba to małe miki, ale zobaczy kto bedzie grał w policji jak odejdą dziady po 30-tce : MALOUDA, dd,Anelka, Terry czy Lampard :))
Ale się czepiasz tych 6 minut.
Artykułu z guardiana dziecko juz nie czytało?
Wynika z niego, że jak przegrywaja chelsea czy lfc, to sedziowie doliczaja srednio o minute wiecej niz w meczach MU.

A co lepiej nakupowac najemnikow za brudne pieniadze,
nie ma to jak miec 1 wychowanka w kadrze hahaha
Z kim sie fani chelsea utozsamiaja z tymi bambusami ?!?

Carlo jest taki dobry ,że od 95 roku lige wygrał "aż" 2 razy
Gdzie mu do SAfa z 14 mistrzowskimi tytułami :)
» Niedziela, 17 października 2010, 14:16 #547
Majek pisze:
Majek
"My nie musielismy wydawać 600mln na 43 nowych piłkiarzy, aby zdobyć pierwszy tytuł od 55 lat :) "

hahahaha Endo ! Tekst roku. Zgasiłeś świeczki ;)
» Niedziela, 17 października 2010, 15:01 #546
Czarny95 pisze:
Czarny95
Hahahah! Tymi żydami to mnie rozwalił, kibic klubu sterowanego przez pieprzonego ruska. Wróć jak twój zespół wygra ligę 18 razy i Ligę Mistrzów 3 razy.
» Niedziela, 17 października 2010, 21:23 #545
Werker999 pisze:
Werker999
Czarny -> nawet gdyby mieli co sezon wygrywać ligę to i tak 15 lat to sporo czasu xD
» Niedziela, 17 października 2010, 21:41 #544
Dberba9
Dberba9 pisze:
boze e bysmy tylko nie skonzyli jak ilverpool
» Niedziela, 17 października 2010, 13:35 #543
Werker999 pisze:
Werker999
Akademia U-14 Manchesteru United jest lepsza od pierwszego składu Liverpoolu więc nie ma się o co martwić. ;)
» Niedziela, 17 października 2010, 21:43 #542
gitkolo
gitkolo pisze:
aghr szkoda ze nie wygraliśmy tego meczu bo odrobilibyśmy troche punkcików do Chelsea:(
» Niedziela, 17 października 2010, 13:30 #541
luki123
luki123 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2010 13:04

Bramki dla WBA strzelili uwaga... Van Der Sar i Evra
Mecz był naprawdę fajny ale prawdą jest, że zremisowaliśmy na własne życzenie.
» Niedziela, 17 października 2010, 13:04 #540
Tennant
Tennant pisze:
Dla mnie jedyny plus tego spotkania to gol Hernandeza
Glory Glory MU
» Niedziela, 17 października 2010, 12:55 #539
b90
b90 pisze:
Brawo MU !! Brawo SAF!! mamy znakomitą drużynę! Prowadzić u siebie z WBA 2-0 i nie wygrać to jest sztuka!! ale to nie pierwszy raz, idzie się przyzwyczaić. VDS jest niezastąpiony na bramce to fakt, własnie to wczoraj pokazał!! Jak bramkarz takiej klasy może nie złapać piłki w ręce?!! SAF co ty zrobiłeś z tą drużyną, gdzie są piłkarze sprowadzeni w zamian za Ronaldo no gdzie?! Chelsea rozjechała ich 6-0 no ale Chelsea to mistrz, a United to zwykłe pionki. SAF nie wyciągnął wniosków po ostatnim sezonie i to jest tylko i wyłącznie jego wina że drużyna osiąga takie wyniki. ŻAAAAL
» Niedziela, 17 października 2010, 12:47 #538
Werker999 pisze:
Werker999
Jak chce ci się płakać to płacz w poduszkę i nie wyżywaj się na SAFie. Apropo Edwina, jak z Fulham zaliczył świetną interwencję w chyba 33 minucie to krzyczałeś "brawo Edwin oby tak dalej" a jak przyjdzie co do czego to tylko byś na niego bluzgał. Widać, że jesteś przyzwyczajony, żeby United tylko wygrywało i taka jest prawda. Kibicuje United od 1998 i pamiętam, że start w sezonie 1998 był jeszcze bardziej żałosny (bodajże parę zwycięstw, 6 remisów, 2 porażki i jakoś zdobyliśmy potrójną koronę.
Chociaż wtedy był ktoś kogo nie ma w dzisiejszej drużynie, kogoś kto potrafiłby się wydrzeć porządnie na kogoś kto zawinił. przykład: Schmeichel, nie zapomnę tego bramkarza, był najlepszym bramkarzem MU w historii, i pamiętam że zawsze darł się na obrońców. Teraz nie mamy takiego zawodnika. GGMU
» Niedziela, 17 października 2010, 13:13 #537
michaaaaas pisze:
michaaaaas
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2010 14:18

w 98 zaczęliśmy bodaj od przegranej z newcastle 0 do 5 :D i daliśmy radę....
a jeśli chodzi o politykę transferową to wątpię żeby nawet van der vaart coś zmienił... tu chodzi bardziej o mentalność całej drużyny (choć faktycznie gibson sie nie popisał....) w pierwszej połowie poza kilkoma kontrami wba leżało, a anderson radził sobie na rozegraniu zupełnie niezle... carrick troche niewidoczny ale też pokazał parę fajnych zagrań... także myślę ze zawiódł kolektyw po stracie drugiej bramki nie było kogoś kto pociągnie grę, zmobilizuje reszte do działania.... a co do posta b90 takie porażki mają jedną zaletę - z tej strony znikają kibice którzy doszli do united po ostatnich kilku tytułach, kibicujący tylko dlatego że diabły wygrywają...
edit: post miał być pod b90... co jest z tą stroną?
» Niedziela, 17 października 2010, 14:18 #536
damian3chrosto
Najlepszym rozwiązaniem byłoby sprowadzenie Toma Huddlestone bo Carrick gra jak pała
» Niedziela, 17 października 2010, 12:38 #535
Majek pisze:
Majek
Huddlestone jest nawet dobry, ale to taki wyrobnik bez błysku.
» Niedziela, 17 października 2010, 14:57 #534
sebastian80mufc
Majek,w mojej opinii,jest taki piłkarz,nazywa się Lee Cattermole z Sunderland.Wciąż się rozwija,za chwilę zadebiutuje pewnie u Capello.Na pewno warto się nim zainteresować.Też uważam,że zakup piłkarza typu Gourcouff czy Diego byłoby nierozważne.Pamiętasz,jak przyszedł Veron?Męczyli się ze Scholesem na boisku i każdy szukał swojego miejsca.Ja widzę kogoś takiego jak Carrick za najlepszych lat -:D.Rozwiązaniem problemu byłby Yaya Toure,ale poszedł ,gdzie poszedł i krzyżyk na drogę
» Niedziela, 17 października 2010, 12:26 #533
endoo pisze:
endoo
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2010 12:38

Zgadzam się Lee, to kozak.
Ma 22 lata i już ponad 120 spotkan w epl, oraz każdy sczebel mlodziezowki rep. Anglii.
» Niedziela, 17 października 2010, 12:37 #532
atos1987
atos1987 pisze:
Panowie chyba zgodzicie się ze mną że sytuacja w Manchesterze robi sie jak w Ajaksie Amsterdam. Ajax drużyna która swego czasu miała wielkich graczy (klivert,bracia de boer,overmars,czy chociażby nasz Edvin) królowała w Europie aż potem nagle coś pekło. Oni poszli do wiekszych firm a drużyna przyjeła politykę kupowania i szkolenia piłkarzy poniekąd egzotycznych i z pucharów znikneli na dobre. U nas robi się powoli to samo. Już nie ma u nas Wielkich nazwisk tylko zajmujemy się kupowaniem kogos kto jest praktycznie nie znany i szkolimy ich z efektem lub też nie. Jeśli tak dalej będzie to takie mecze jak z WBA czy Sunderlandem bedziemy widziec czesto. MU stanie sie drugim Ajaksem, czyli klubem z nazwą która kiedys wiodła prym w Europie a obecnie zajmuje się produkowaniem talentów dla Realu czy Barcy.
» Niedziela, 17 października 2010, 12:23 #531
adriann1986
adriann1986 pisze:
Endo ---- najlepszym piłkarzem obecnie drevniatov? gdzie ? bo strzelił LFC 3 gole ? dzięki komu ? Wg mnie najlepszym pilkarzem w tym sezonie jest Nani, a drevniatov spowalnia tylko gre United, bezsensowne kiwki i gra do tyłu jak Carrick. Ja bym wywalił Drevniaka, Carricka, Oshea, Gibsona, i solidnie wzmocnił pomoc, atak i prawą obrone,
» Niedziela, 17 października 2010, 11:55 #530
endoo pisze:
endoo
adrianek , ja tego nie wymyśliłem tylko kibice z Manchesteru , którzy oddaja głosy po każdym meczu :))
słownik w dłoń i napisz im , że są debilami
Powodzenia!

P.S. Co do Naniego to nie kwestionuje jego ogromnych umiejętności, wolałbym tylko żeby więcej myślał na boisku.
Beżowy jest równie genialny, co zaraz kompletnie nieogarnięty.
Nie wiem kiedy on dorośnie, gdyby kiwał o połowę mniej, podnosił głowę połowę częściej i podawał połowę razy więcej, to i nawet bez środka pola i z podciętymi skrzydłami wywozilibyśmy z ligowych spotkań więcej punktów i bramek.
No ale nie kwestionuje tego, że jest bardzo przydatny dla drużyny. Tylko mógłby być naprawdę dużo bardziej.
Może zostać królem Manchesteru, na razie jest królem chaosu.
» Niedziela, 17 października 2010, 12:05 #529
Majek pisze:
Majek
Berbatov nie traci piłek. Dla mnie może 3 razy podać do tyłu niż stracić piłkę w głupi sposób jak Nani. A te jego "bezsensowne kiwki" prawie nigdy nie kończą się stratą (choć nie zaprzeczam, że czasami za bardzo kombinuje).

Nani bardzo się rozwinął w tym sezonie. Już nie jest jeźdźcem bez głowy, ale nadal kilka nie unika kilku swych złych cech. Przy prowadzeniu widzimy starego Naniego. Czyli jak wspomniał Endo - króla chaosu.

A nazywając Berbatova drewnem tylko się ośmieszasz ;)
» Niedziela, 17 października 2010, 12:21 #528
Majek
Majek pisze:
Święty mikołaj z Manchesteru dalej rozdaje punkty...
To jest niewiarygodne, że w przeciągu 8 kolejek można w podobny (głupi) sposób oddać 3 zwycięstwa. Prowadzimy dwoma bramkami, a potem jak dobry wujek dajemy przeciwnikowi spokojnie wyrównać. Tu problem tkwi w psychice naszych zawodników. Przy prowadzeniu 2:0 coś się zaczyna w ich głowach źle dziać. Zanim dalej grać swoje to oni chcą zostać bohaterami meczu. Szczególnie bryluje w tym Nani. OK. Miał ogromny udział przy pierwszej bramce, strzelił drugą. Ale potem już chciał być sam absolutnym bohaterem tego spotkania. Żeby nie było reszta drużyny także grała nonszalancko. Chcieli w porywający sposób strzelać kolejne gole po nieszablonowych zagraniach. W ogóle wyłączyła się w nich odpowiedzialność. Anderson i Nani już znacznie rzadziej cofali się pod swoją bramkę co w systemie z dwoma napastnikami powinno być od nich wymagane ! Po raz kolejny zostali skarceni. Spójrzmy na Chelsea. Oni nie kalkulują. Od początku do końca grają na takich samych obrotach. Przy prowadzeniu nawet 5:0 dalej grają konsekwentnie swoją piłkę. U nas tego nie ma. Zawodnicy są źle przygotowani pod względem mentalnym i tyle.

Natomiast śmieszą mnie wypowiedzi jakiś pseudo znawców, że to wszystko dlatego iż nie Ferguson nie kupił rozgrywającego tj. van der Vaart. Kurna ludzie. Strzelamy co mecz 2-3 bramki. To vdv sprawił by, że taki Nani czy Berbatov przy prowadzeniu 2:0 grałby dla drużyny a nie pod siebie? Czy taki vdv uchronił by nas od takich głupio traconych bramek? Wydaje mi się, że nie.

Teraz przejdę do oceny naszych piłkarzy:
van der Sar - kuriozalny błąd, bez wytłumaczenia. Ale trudno, zdarzyło mu się. W poprzednich meczach był zawsze wyróżniającą się postacią więc ne ma co się nad nim pastwić. - 5
Ferdinand zagrał świetny mecz. Wiele razy przecinał ataki WB w zalążku. A przy bramkach co mógł zrobić? Złapać piłkę za vdS? czy zakleić dziurę między nogami Evry? - 7
Vidić - też źle nie zagrał, ale miał kilka błędów. - 6
Rafael - słabiutko. Jego flanką przechodziło dużo akcji przeciwnika. - 5
Evra - solidnie. tylko ta bramka samobójcza ;/ - 5
Nani - świetnie w pierwszej połowie. W drugiej grał jak już wspomniałem na początku artykułu. - 7
Carrick był zupełnie niewidoczny, ale tak na prawdę świetnie harował w defensywie. - 6
Anderson - to co zagrał brazylijczyk to było zupełne nieporozumienie - 3
Giggs - do niego nie ma nigdy do czego się przyczepić. Grał krótko, ale schodził z boiska przy prowadzeniu 2:0 - 6
Berbatov - świetna asysta przy drugiej bramce, a potem już tak kolorowo nie było. Zbyt dużego zagrożenia nie stwarzał, ale na szczęście chociaż nie tracił. - 6
Hernandez - No fajnie. Znalazł się w odpowiednim miejscu, w odpowiednim czasie. Potrafił to wykorzystać. OK. W pełni doceniam. Ale to co pokazał w dalszej części meczu to kompletna tragedia na poziomie Andersona. Około 80 min gdzie MU powinien atakować on chyba 3 razy w ciągu 3 min w beznadziejny sposób stracił piłkę. Zero techniki. Każda jego próba minięcia przeciwnika kończy się tak samo. Takie zwody na zamach może w Meksyku się udają ale nie w Premiership. - 5 (gdyby nie bramka dostał by 3)
» Niedziela, 17 października 2010, 11:35 #527
endoo pisze:
endoo
Zgadzam się z większościa postu, poza czescia dotyczaca rozgrywajacego.
Nam naprawde potrzeba kogoś do środka pola.
Przesledz sobie pomeczowe oceny, nawet te ktore sam wystawiales.
Co szwankuje przede wszystkim? Środek pola.
Poza Scholesem, który miał świetny start pozostali grają straszną lipę.
Paul z całym szacunkiem dla niego świetnych spotkan w sezonie rozegra max. 20.
Na Gibsona, Parka, Carricka i Andiego nie można patrzeć, grają fatalnie.
Hargo to wielka niewiadomo, podobnie zreszta jak Obertan czy Bebe.
Na dobra sprawe zostaje nam Nani oraz 2 "emerytow" , którzy nie gwarantują gry na wysokim poziomie co spotkanie.

Jesli zimą kogoś nie dokupimy, to mozemy sie bić z LFC o miejsce w lidze europejskiej.

Oezila, VdV, Sneijdera, Gourcouffa, J.Cole`a, Adama Johnsona a predzej Bale`a sprzatneli nam sprzed nosa.
Kogo nastepnego nam sprzatna?
» Niedziela, 17 października 2010, 11:50 #526
sebastian80mufc
Podoba mi się to co napisałeś o The Blues.Czy prowadzą 1-0,czy 5-0 dążą do tego by strzelać kolejne bramki.My po raz kolejny ,tracimy punkty,mimo ,że prowadzimy dwoma bramkami.Najbardziej boli to,że po wyrównaniu popadamy w jakiś marazm,nikt nie potrafi wziąć na siebie odpowiedzialności za grę.Co do VdV,nie uważam go za zbawcę.Przydałby się jednak środkowy pomocnik,który w przyszłości mógłby kreować grę.Problem tkwi chyba w głowach psychice,bo nie w umiejętnościach
» Niedziela, 17 października 2010, 11:52 #525
Majek pisze:
Majek
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2010 12:15

hmm... no nie wiem czy ktoś taki jak vdv, Gourcouff, Oezil czy Sneijder pasowali by do naszej drużyny. Gramy ustawieniem 4-4-2 kładąc głównie akcent na grę skrzydłami. W ataku mamy dwóch ruchliwych napastników na zmianę wracających się do tyłu i pomagających w rozegraniu piłki. Dwóch środkowych pomocników odpowiada przede wszystkim za pilnowanie tyłu i rozrzucaniu piłek w różne sektory boiska.

Po przejściu do naszej drużyny jednego z tych zawodników nasza taktyka musiała by ulec diametralnej zmianie. To są bardzo ofensywni pomocnicy, którzy muszą mieć za sobą jeszcze dwóch pomocników. A wiąże się to z grą z tylko jednym, wysuniętym napastnikiem. Więc ktoś z dwójki: Rooney - Berbatov musiałby godzić się z rolą zmiennika. A Macheda? Owen? Hernandez? Diouf?

Może i potrzebujemy wzmocnień w środku pola ale nie takimi piłkarzami. Potrzebujemy takiego typowego angielskiego pomocnika. Kogoś pokroju Lamparda czy Gerrarda, kto potrafi grać także w defensywie. Był rok czy dwa lata temu Gareth Barry do wzięcia. W lato był Milner. Takich zawodników powinniśmy szukać do naszego składu.
» Niedziela, 17 października 2010, 12:13 #524
Dominik999
Dominik999 pisze:
Gdyby nie Nani i Berba to w tym sezonie byłoby bardzo zle:(
» Niedziela, 17 października 2010, 11:33 #523
Klimaa
Klimaa pisze:
Ile razy będziemy sami sobie odbierać zwycięstwo w tak beznadziejny sposób. Może taka sytuacja się trafić, ale żeby ciągle to samo. Nie wiem co siedzi w głowach zawodników, ale dzieje się coś niedobrego. Zresztą wpuszczenie słabego i ociężałego Gibsona wiele mówi - nie mamy zawodników do środka pola. Wiedziałem że tak się w tym sezonie stanie, bo klub od dłuższego czasu potrzebuje zawodnika, przepraszam że dodam, typu VDV. I niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego śmiesznych pieniędzy (za 9mln funtów przeszedł chyba do Spurs) nie potrafiliśmy wydać. A za Bebe daliśmy podobne pieniądze a sądzę że wielkiej kariery u nas nie zrobi. Ferguson powoli zaczyna się gubić i to widać, o ile w kwestii taktyki itd. potrafi pozytywnie zaskoczyć tyle w kwestiach transferów już nie. United znowu się nie wzmocniło, gdzie inne ekipy dokonały trafnych transferów. Musimy jakoś dojechać do stycznia i wtedy kupić jednego a może i dwóch kreatywnych zawodników do środka. Bo na dzień dzisiejszy możemy mieć w ogóle kłopot znaleźć się w pierwszej czwórce!!
» Niedziela, 17 października 2010, 10:55 #522
sebastian80mufc
Cześć wszystkim.Emocje nieco opadły więc podzielę się swymi przemyśleniami.Dla mnie ten remis to jakieś fatum.Gdyby Berbatov był bardziej skoncentrowany ,a Vida trafił do bramki nasze komentarze były by inne.Edwin dołączył do grona wielkich bramkarzy,którzy puszczają śmieszne bramki-Cech,Reina,Seaman,Dudek.A pamiętacie co robił Barthez?Pech polega na tym,że akurat w tym momencie,gdy mecz był wygrany zdarzyło się coś takiego.Niepokoi mnie fakt,że po wyrównaniu nie widziałem jakiejś sportowej złości u Diabłów.Zawsze gramy do końca,a tymczasem wczoraj miałem wrażenie,że nikt nie chciał wziąć za siebie odpowiedzialności i spróbować pociągnąć grę.Nani szarpał,owszem,ale pierwsza odsłona była lepsza w jego wykonaniu.Anderson i Carrick przeszli obok meczu.Gdzie ten Michael z czasów gry w West Hamie,Spurs czy meczów MU-Roma?Dlaczego za Gigga nie pojawił się Scholes?Sir Alex stwierdził pewnie,że mecz będzie wygrany,więc niech Gibson nabiera doświadczenia.Nic mi nie zrobił,ale to nie jest piłkarz na taki klub jak nasz.Posiada przyzwoite uderzenie z dystansu i na tym jego atuty się kończą.Przed sezonem mogłem od biedy zgodzić się z Fergusonem,że nie potrzebujemy zbyt wielu wzmocnień.Tylko,że wypadł nam Antonio,który jest dla mnie motorem napędowym,Ryan i Scholes mają swoje lata,Park nie ma formy a taki Obertan to dla mnie niewiadoma.Błysnął przed rokiem w Wolfsburgu,wykładając Owenowi piłkę,ale gra tak mało,że sam nie wiem jak potoczą się jego losy.Ja nie oczekuję wzmocnień typu,Messi czy Pato bo jestem realistą.Jednak nie do końca ma rację nasz menadżer mówiąc,że ceny są wygórowane i nie zamierza przepłacać.Aż się prosiło,by kupić Van der Vaarta,w dodatku za śmieszne pieniądze.Może Fergie uznał,iż nie potrzebuje kolejnego lewonożnego rozgrywającego,skoro jest Anderson,dodam,że po dłuższym rozbracie z piłką?Rok temu też potraciliśmy punkty z Burnley,Sunderlandem czy Fulham,a jednak do końca biliśmy się o tytuł.I dalej możemy ,mimo słabszego początku sezonu.Sami pewnie gracie w piłkę i wiecie,że czasem wszystko ma boisku sprzysięga się przeciw wam,piłka nie chce wpaść do siatki,a na dodatek traci się bramki z niczego.Potrzebujemy środkowego,inteligentnego pomocnika,który rozwinie się przy Scholesie i skorzysta z jego doświadczenia.Douglas Costa?Interesujemy się nim od czasu,gdy gra w Gremio,więc może warto się zastanowić.No i potrzebujemy bocznego pomocnika,takiego "wariata",który kiwnie,szarpnie,zrobi przewagę.Może przytaczany wcześniej Alexis Sanchez?Jest to,w mojej opinii,bardzo utalentowany gracz,może już czas by sprawdził się w wiekszym klubie?Niemal każdego dnia padają kolejnw nazwiska rzekomych kandydatów do gry w koszulce Manchesteru,więc może w styczniu doczekamy się jakiegoś transferu.Mimo wszystko,nie skreślałbym jeszcze ani United ,ani Fergusona.W swojej karierze Szkot wychodził obronną ręką z poważniejszych opresji i wierzę,że w końcu fortuna się do nas uśmiechnie.Manchester United potrzebuje takiego meczu na przełamanie,wygranego 2,3-0,by wrócić na ścieżkę zwycięstw.Byłem przekonany,iż tym meczem będzie konfrontacja z WBA,ale stało się inaczej...Trochę dużo tych remisów,z reguły przy prowadzeniu dwoma bramkami dobijamy rywala,a tutaj mamy kolejny raz brak koncentracji...Przydałby się jeszcze na boisku taki bandyta,Diabeł z krwi i kości,który w odpowiednim momencie wstrząśnie drużyną,ale taką charyzmę miał chyba tylko Roy Keane.Pozostaje nam czekać na lepsze występy naszych pupili i ja pozostaję optymistą.Z pewnością kibice innych drużyn zacierają ręce,ale sezon jest długi.A Manchester nigdy nie będzie niebieski,bo nasi ubodzy krewni nawet za 100 lat nie osiągną połowy sukcesów United.Takie chwile wzmacniają moją więż z Manchesterem United.Sama ilość komentarzy i wpisów daje poczucie pewności,że nasz klub jest wyjątkowy,ze wspaniałą,choć i tragiczną historią.Życzę ,by każdy z Was był dumny z faktu,że jest fanem dumy Miasta Włókniarzy.Życzę też wszystkim i sobie,by po kolejnych meczach zmienił się ton komentarzy i byśmy cieszyli się ze zwycięstw.I tak będzie.We are Man United.Pozdrawiam
» Niedziela, 17 października 2010, 10:54 #521
loolzi pisze:
loolzi
mądrzejszego komentarzu nie widziałem i w 100% się z tobą zgadzam :)
» Niedziela, 17 października 2010, 11:59 #520
gwiazda2010
gwiazda2010 pisze:
Oczywiscie chrońmy gwiazde drewnatova bo jest jak zawsze bez winy ...kij z tym ze to najdrozszy transfer MU ... moze grac 2 sezony na poziomie polskiej kartoflanki teraz lekko gra lepiej lecz dalej ma swoje przyzwyczajenia kiwac sie bez sensu czy nie trafiac setek eh ... sprzedac te drewno poki jest cos warte !! czemu saf nie daje szans owenowi ?? roo bez formy drewno nie ma sensu wpuszczaj to jest chicharito macheda i owen i to trzeba wykorzystac w pomocy gra carrick bez formy .
» Niedziela, 17 października 2010, 10:25 #519
Endo pisze:
Endo
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2010 10:45

1.Gdyby nie "drewno" bylibyśmy niżej od liverpoolu
2.Jakby każdy piłkarz nasz grając "poziom kartoflanki" w 2 lata strzelał 26 goli i asystował przy kolenych 17 to dawaj mi takich.
3.Skoro nasz najlepszy piłkarz tego sezonu gra tylko lekko lepiej od w/w poziomu to ja się pytam co gra reszta?!?
4.Spojrz ile razy w kazdym spotkaniu się kiwa i traci piłke "król chaosu" Nani.

Zapraszam tu
menmedia.co.uk/manchestereveningnews/sport/football/manchester_united/player_ratings/2010-2011/6116981

Największy potral społecznościowy w Manchesterze.
Wikszosc osob ktore są tu zalogowane pewnie co tydzien odwiedza OT.

Szczegolnie polecam:
-Season's player rankings by MEN
1.Berbatov 7,2

Season's player rankings by Fans
1.Berbatov 7,5...
2.Vidic 7
4.Nani 6,8

-This match player rankings by Fans
1.Berbatov 6,3
2.Nani 6,1


Nie ma to jak pojechać PO NAJLEPSZYM piłkarzu poczatku sezonu.
Gratuluje po raz kolejny "gwiazdo"
» Niedziela, 17 października 2010, 10:40 #518
Arothq pisze:
Arothq
zgadzam się z endo, może i dymitar nie zawsze ma okazje aby pokazać swoje umiejętności, jednak gdy już mu idzie to jest zdecydowanie najlepszy a w tym sezonie w większości meczy tak było, nie mogę sie oprzeć wrażeniu, że pech z tamtego sezonu go nie opuścił, wszyscy jeździli po berbie bo mało strzela (2 strzelec drużyny + wiele asyst), niestety jakby wziął pod uwagę ilość dobrze wypracowanych akcji i strzałów berby w słupek czy poprzeczkę to naprawde byłoby tych goli conajmniej 2x tyle, owszem o każdym można tak napisać ale berba miał tych "pechowych strzałów" zdecydowanie najwięcej i to z wielką przewagą nad innymi
» Niedziela, 17 października 2010, 11:11 #517
gwiazda2010 pisze:
gwiazda2010
ludzie ... on kosztował NAJWIECEJ ZE WSZYSTKICH PIŁKARZY !! a gra jak ciota !! co mnie obchodzi ze ma poczatek sezonu sredni ? a dwa lata to co robil ? eh dzieci
» Niedziela, 17 października 2010, 12:00 #516
endoo pisze:
endoo
Skoro koleś który:
- ma najwiecej strzelonych goli
-najlepsza srednia not z calego sezonu
-obok naniego kreuje najwiecej okazji
GRA JAK CIOTA , to jak grają inni?!?

Co z tego ze kosztował najwiecej?
Anderson kosztował 2/3 tego co on, a strzelił 33x goli mniej i ma 3x mniej asyst. A przypomne ze gra rok dłużej.

Co zrobił Berbatov przez te 2 lata i troche?
Strzelil tyle goli co Tevez z tym że apacz potrzebował do tego wiecej spotkań :)
» Niedziela, 17 października 2010, 12:09 #515
majkelSJZ
majkelSJZ pisze:
Nie wiem czy zauważyliście, ale nasze problemy zaczęły się w trakcie tego przeklętego dwumeczu z Bayernem. Od tej pory, gdy prowadzimy, zaczynamy głupio cofać się do tyłu i tracimy niepotrzebne bramki. Nie wiem co się dzieje z naszą drużyną, dlaczego Fergie nie potrafi temu zaradzić od tak dawna.
» Niedziela, 17 października 2010, 10:13 #514
75th pisze:
75th
czyli od kiedy Rooney'a opuściła magia bramek.
» Niedziela, 17 października 2010, 10:33 #513
skaren1
skaren1 pisze:
wstyd po raz kolejnu remis z tak słabym zespołem ..... taką grą nie ma co myslec o mistrzostwie rooney wróc do formy z przed roku!!PLEASE
» Niedziela, 17 października 2010, 10:09 #512
bolek20
bolek20 pisze:
Kolejny remis kolejna strata punktów;/ a najbardziej boli to że mecz powinien być wygrany... I na dodatek tylko Diabełki nie siadły na sts-ie (-61zł);(
» Niedziela, 17 października 2010, 10:06 #511
gaham1
gaham1 pisze:
Ludzie trzeba zacząc wygrywac!!
» Niedziela, 17 października 2010, 09:47 #510
valdrake
valdrake pisze:
Wlg mnie Diably potrzebuja jednego SLABEGO sezonu ( w tym wypadku 2-4 miejsce), zeby w nastepnym znowu grac swoje.Jest Darek walczak w srodku albo brakuje playermarkera niestety;/ Nasi przebudza sie pewnie jeszce w tym sezonie ale to juz prawdopodobnie bedzie zapozno na walke o mistrzostwo
» Niedziela, 17 października 2010, 09:42 #509
DamoS
DamoS pisze:
szkoda no wielka szkoda...
jak WBA strzelila ta druga bramke to myslalem ze nie mnie rozniesie a w szczegolnosci karygodny blad Edvina ale kazdemu moze sie zdarzyc....
to jest to jak sie ma takich zawodnikow na sprzedasz jak Van der Vart a go sie nie kupuje tylko jakiego niedoswiadczonego BEBE to jest zal ale moze Ferguson czego sie jeszcze nauczy ze bez transferow nie zawsze wygrywa sie lige!!
martwi mnie jedynie forma Rooney'a
po wejsciu slabo przezentowal sie ale moze to jest okres przyjsciowy
miejmy nadzieje ze takich wybrykow ze strony ManUtd juz nie bedzie...
» Niedziela, 17 października 2010, 09:38 #508
zapermu
zapermu pisze:
Ale transferów nam nie potrzeba :P haha :D Mam beke z tego od poczatku tego sezonu . Van der Vaart byl dostepny za male pieniadze , ale ''byl'' nam potrzebny :P
» Niedziela, 17 października 2010, 09:06 #507
gwiazda2010 pisze:
gwiazda2010
a skad wiesz ze akurat u nas grałby tak samo jak w tottenhamie ? Może saf nie chce takich piłkarzy ? co z tego ze ozil i on byli za takie pieniadze ?
» Niedziela, 17 października 2010, 10:22 #506
eric13
eric13 pisze:
Gibson to dla mnie porazka jedyny atut mocny strzał z dystansu sprzedac czym prędzej bo absolutnie nie ma potencjału na 1 sklad.
» Niedziela, 17 października 2010, 09:05 #505
erni93
erni93 pisze:
Szkoda że Ferguson nie kupił Van Der Vaarta .Przydał by sie taki playmaker jak on.
» Niedziela, 17 października 2010, 08:16 #504
siara17 pisze:
siara17
bardziej martwiące jest to ze dopóki giggs grał gra wyglądała bdb a kiedy wszedł Gibson to juz United tak dobrze nie funkcjonowało :( dla mnie gibson najgorszy zawodnik pomijajac kiks vds
» Niedziela, 17 października 2010, 08:54 #503
zapermu pisze:
zapermu
Zgadzam się kolego . Ale ''transferow nam nie potrzeba'' :P
» Niedziela, 17 października 2010, 09:07 #502
eric13
eric13 pisze:
Zła polityka transferowa nie mozna kupowac ciagle mlodych perspektywicznych bo nie ma uzupelnien do 1 skladu jedyny Hernandez ma momenty lepsze i gorsze ale stara się a ponadto nic..... no i wyniki mowia same za siebie i tyle wiecej pisac mi sie nie chce bo to tylko przelewanie z pustego w prozne.
Ciekaw jestem tylko kogo sprowadzi Ferguson w zimie ale mam co do tego podejscie umiarkowane.Pozdro @4all.
» Niedziela, 17 października 2010, 08:13 #501
endoo
endoo pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.10.2010 08:03

Po raz kolejny nasza linia pomocy dała "popis".
Nie wiem czy SAF patrzy przez różowe okulary, ale jesli on nie widzi problemu w grze takich patałachów jak gibson, anderson czy carrick i notorycznie na nich stawia to coś jest nie tak.

Obrona jak zwykle gacie pełne, niepotrafią wyprowadzić piłki.
Rio 31 lat z 500 rozegranych spotkań, a wyprowadza piłkę gorzej od juniora w b klasie.
Nie wiem jak z takim doświadczeniem i techniką?!? (wg. wielu to najlepiej wyszkolony obronca haha) można miec taki problem z podaniem piłki do przodu. Frustruje jeszcze bardziej, gdy się czai jak pies do je... przy stanie 2-2 sekundy do końca meczu.

W sumie to nie ma kogo chwailić
Berbatov jako napastnik cienko, ze skutecznościa na bakier.
Ta sytuacja zmarnowana na poczatku z 5m niczym amator.
Jednak za gre naleza sie brawa. Wiekszosc akcji przechodzilo przez niego.
Tylko on i Nani działali coś z przodu.

Beżowa "17" pokazuje to co zawsze, z jednej strony niebotyczne umiejetnosci, z drugiej zaś CHAOS.
Koleś nie myśli na boisku, wychodzi mu co 3 akcja.
Z żalem się patrzyło jak biedny Rafael nie miał do kogo nawet z autu grać, bo Nani gdzies z przodu,a do tej kłody Gibsona bał się zagrywac , albo ten też się gdzieś chował :))
Co z tego, że na 25 podań wszystkie miał celene, skoro wiekszosc do tyłu?
Tego uczą w naszej szkółce? Nie można grać tak asekuracyjnie.

Rooney mega dno. Nie pamiętam żeby kiedyś grał tak słabo, a oglądałem go od samego poczatku gdy grał w Evertonie.
Nawet jak miał piłke przy nodze to nie wiedzial co z nią zrobić.

Chicharito poza golem był pod grą. Nie widoczny, troche odcięty od podań. Nie można jednak mieć do niego pretensji.
To piłkarz żyjący z podań. Trafił do złej drużyny .

Trzeba się powoli żegnać z Andersonem czy Gibsonem.
Z tymi pilkarzami max. co możemy wygrać to Curling Cup.
» Niedziela, 17 października 2010, 07:44 #500
siara17 pisze:
siara17
nie do konca sie z toba zgadzam bo nani bez winy tez nie był 1 połowa super ale 2 połowa to tez tragedia w jego wykonaniu ( pare nieudanych zagran i sie skończył w tym meczu )
» Niedziela, 17 października 2010, 09:02 #499
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
''Nie wiem czy SAF patrzy przez różowe okulary, ale jesli on nie widzi problemu w grze takich patałachów jak gibson, anderson czy carrick i notorycznie na nich stawia to coś jest nie tak.''
A na kogo ma stawiac? Nie mamy innych pomocnikow. Jak by mial Gattuso to by stawial na Gattuso a ze nie ma to gra Carrick.
Nie wiem czemu ty sie dziwisz.
» Niedziela, 17 października 2010, 19:42 #498
siata19
siata19 pisze:
no żeby tracić dwie bramki w 5 min to już jest przesada .. no rozumiem ,że tej bramki powinno nie być gdyby nie błąd VDS , no ale nie powinniśmy go winić za ten remis , dla mnie zawalił środek pomocy.
Możecie mnie MINUSOWAĆ , ja mam swoje zdanie :)!
» Niedziela, 17 października 2010, 07:33 #497
75th
75th pisze:
Niestety nasza drużyna gra ostatnio tylko pierwsze połowy. Prawdopodobnie są różne tego przyczyny, wina leży i po stronie piłkarzy, ale i po po stronie sztabu.

Nie wiem dlaczego po strzeleniu dwóch bramek wkrada się relaks i zaczynają się bawić pod bramką zamiast zdobywać gole - tu wina piłkarzy, tak się nie robi. Potem drużyna przeciwna się podnosi, strzela kontakt, a piłkarze United grają nagle jak sparaliżowani - tutaj sztab mógłby wykazać się jakimś doświadczeniem i wpoić naszym zawodnikom co i jak powinno wyglądać. Nie wyciągnęli żadnych wniosków z ostatnich spotkań. Po ostatnich meczach czuję się troszkę jak po zeszłorocznym rewanżu w LM z Bayernem Monachium. Jak to mówi komentator C+ "już był w ogródku, już witał się z Gąską".

Wszystko to jest strasznie frustrujące. Ciężko się ogląda takie mecze, wierzyłem do końca, ale tym razem się nie udało. Mnie również nie pociesza fakt, że żadnego meczu nie przegraliśmy. Mamy straszliwe luki kadrowe, jak widzieliście za skrzydłowego wszedł środkowy pomocnik (który swoją drogą nie wniósł nic). Do tego doszły zmiany w ostatnich 20 minutach, chyba troszkę za późno.

Dzisiejszy egoizm piłkarzy ofensywnych. Pomimo iż Nani był jednym z najlepszych na boisku do straty bramki, to mógł dać drużynie więcej podaniami, zamiast posyłać bomby w publiczność, to samo tyczy się rzutów wolnych. Berbatov tuż przed stratą drugiej bramki mógł pięknie wyłożyć piłkę Nani'emu, ale wolał sam. Kolejna rzecz do poprawy, z gatunku "zabawy przy wygodnym prowadzeniu".

Na koniec, VDS. Błagam, nie komentujcie negatywnie jego błędu. Zdarza się najlepszym. To co zrobił na plus miażdży wszystkie jego drobne błędy. Nic więcej.

Moje oceny:
VDS - jeden błąd w trakcie meczu, ale miał spore znaczenie (5)
Rafael - wciąż się uczy, ale widać entuzjazm (5,5)
Vidic - bez fajerwerków (6)
Rio - jak wyżej (6)
Evra - lepiej, niż ostatnio, forma rośnie (6,5)
Giggs - stwarzał zagrożenie, skończyło się pechowo (6)
Carrick - mało widoczny, ale robił swoje (6)
Anderson - dzisiaj bez polotu (5)
Nani - do pewnego momentu najlepszy, + bramka (7,5)
Chicharito - bramka, entuzjazm (7)
Berba - jedno mistrzowskie przyjęcie i asysta, o wiele za mało (5,5)

Gibson - klapa (4)
Rooney/Scholes - weszli w najgorszym momencie i niewiele poprawili, są pożyteczniejsi grając od początku (5)
» Niedziela, 17 października 2010, 01:18 #496
manutdfan92
manutdfan92 pisze:
Meczu nie oglądałem ale patrząc na sam wynik i historię spotkania trzeba stwierdzić, że mamy problem. Dwie, trzy głupie straty punktów mógłbym zrozumieć, ale w tym sezonie notorycznie dokonujemy tak nieprawdopodobnych rzeczy jak przegranie wygranego meczu. I absolutnie nie wińmy tu van der Saara, ponieważ i tak jest jednym z naszych najpewniejszych punktów.
Pytanie tylko co się dzieje z resztą naszej drużyny. Obrona gra nieźle jeśli grają w niej Pat-Rio-Vidić-Rafael, inne ustawienia kończą się tragedią. W pomocy o naszej sile stanowią Giggs, Scholes i Nani. Biorąc pod uwagę że Giggs jest kontuzjowany, a Scholes nie zagra w każdym meczu, można tylko bezradnie rozłożyć ręce. W ataku mamy Rooneya bez formy, osiadłego na laurach Berbatowa, nieopierzonych Machedę i Hernandeza oraz marnującego się Owena.
Wniosek z tego jest prosty - Fergie musi zrobić rewolucję w zespole - rewolucję personalną i motywacyjną. Trzeba dać szansę młodym, bo inaczej pozostaną "nieoszlifowanymi diamentami" do końca kariery albo zdecydować się na wydanie trochę poważniejszych sum na transfery niż dotychczas. Przydałoby się również, aby Ferguson pokazał trochę swojego charakteru i przywrócił niektórych graczy do pionu, a z niektórymi po prostu wypadałoby się pożegnać. Naprawdę potrzebujemy radykalnych działań, bo zaczynamy chorować na tą samą chorobę co Liverpool.
» Niedziela, 17 października 2010, 01:02 #495
OWEN7
OWEN7 pisze:
A mowielem kupic Van Der Vaarta ... po co no po co . Ehhh szkoda na bylo 8 mil ... tyle kosztowal nas "bezdomny" szkoda gadac
» Niedziela, 17 października 2010, 00:14 #494
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
szkoda ze ty nie jestes bezdomny
» Niedziela, 17 października 2010, 00:30 #493

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY