AKTUALNOŚCI

QPR – Manchester United: Oceny pomeczowe

Data 18 grudnia 2011, 20:51 Mathe0, Manchester Evening News
QPR – Manchester United: Oceny pomeczowe
» Michael Carrick przeciwko Queens Park Rangers rozegrał bardzo dobre spotkanie
A A A
Michael Carrick został uznany najlepszym piłkarzem meczu z Queens Park Rangers (2:0). Występ piłkarzy Manchesteru United na Loftus Road ocenili dziennikarze Manchester Evening News.

David de Gea – Hiszpan nie miał zbyt wiele pracy, ale z tym co musiał, poradził sobie bardzo łatwo. Ocena: 7

Chris Smalling – Spokojnie wygrywał pojedynki z Shaunem Wrightem -Phillipsem. Ocena: 7

Phil Jones – Ciężko pracował, dobrze bronił i atakował. Kolejny znakomity występ pod każdym względem. Ocena: 8

Rio Ferdinand – Bezproblemowy występ. Kiedy było trzeba, był twardy jak granit. Ocena: 8

Patrice Evra – W pierwszej połowie miał problemy, ale po przerwie uspokoił chwiejną łódkę. Ocena: 6

Jonny Evans – Miał szansę na zwieńczenie solidnego występu w obronie golem. Zabrakło skutecznego wykończenia. Ocena: 7

Michael Carrick – Umiejętnie dowodził pomocą, a do tego dorzucił bramkę. Ocena: 8

Antonio Valencia – Siedzący w loży VIP Steve Coppell mógł być zadowolony z sensownych zagrań Ekwadorczyka. Ocena: 7

Nani – Po ostatnich imponujących występach, dziś nie grał na najwyższym biegu. Ocena: 6

Danny Welbeck – Jego rozsądne ruchy i siła momentami rozrywały obronę QPR. Ocena: 7

Wayne Rooney – Zaczął znakomitym golem, a później defensywa gospodarzy była pełna obaw, kiedy miał piłkę. Ocena: 7

Zmiennicy:

Ryan Giggs (za Rooneya 78'). Kilka ładnych zagrań. Ocena: 6

Ashley Young (za Naniego 88'). Mało czasu, aby zaznaczyć swoją obecność. Ocena: 6

Javier Hernandez (za Welbecka 62'). Bezproblemowy powrót po kontuzji. Ocena: 6
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Tabela ostatnich 20 sezonów PL Tabela ostatnich 20 sezonów PL
Manchester United znalazł się na sz...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...
» "Gra dla United spełnieniem moich marzeń"
Tom Cleverley co prawda ma za sobą ...



Poprzedni news:
Sir Alex: Nasi środkowi spisali się na medal
Następny news:
Keane odpowiada Fergusonowi

Komentarze (45)


skibbka
skibbka pisze:
Moze i Carrick nie ma dobrej techniki ale jego podania sa bardzo celne i przemyslane ;) Najlepszy zawodnik meczu bez watpienia ;)
» Wtorek, 20 grudnia 2011, 10:17 #45
xandir94
xandir94 pisze:
Najbardziej mnie cieszy postawa Carrick'a. Pokazal ile wnosi do gry i mam na mysli nie tylko strzelonego gola. Bramka po przecięciu podania, coś pięknego.
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 22:18 #44
drjudym
drjudym pisze:
carrick już nie pobije rekordu z przed roku (0 bramek, 0 asyst), a szkoda... jest drewnianym piłkarzem i nadaję się do piratów z karaibów, a nie teatru marzeń. poza tym jego bramka była brzydka...
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 19:13 #43
Rasiak pisze:
Rasiak
drjudym, masz rację, Ty nie nadajesz się do Teatru Marzeń.
3.os.l.poj. nadaje;
1.os.l.poj. nadaję;
Dziękuję.
» Wtorek, 20 grudnia 2011, 10:19 #42
vip14
vip14 pisze:
Mają racje. Jak najbardziej zgadzam się z tą oceną. Na drugim miejscu jest Rooney. Bardzo dobrze grał i dał Manchesterowi United gola... :D. Glory, Glory Manchester United.
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 18:12 #41
buttonman
buttonman pisze:
SAF znowu trafił w dziesiątkę z transferem :) Jones jest niesamowity. Mecz w końcu z takich, które chce się chwalić, oczywiście zdarzały się błędy w obronie, szczególnie po stronie Evry, ale mecz zdecydowanie na +. Wiemy jak City męczyło się Loftus Road, a nasze Diabełki spokojnie i bez nerwów odhaczyli QPR. Cieszy przebłysk, oby nie chwilowy, Carricka, no i Wazza znowu strzela :) Valencia coraz dokładniejsza noga, fajnie fajnie. oby tak dalej :)
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 14:14 #40
ax1d
ax1d pisze:
Carrick zagrał dobry mecz, a przez to, że strzelił bramkę, co mu się nie zdarza, został niesłusznie wybrany MOTM.
Najlepszy na boisku, jak w przeważającej ilości przypadków, kiedy jest w formie, był Wayne Rooney (został zresztą wybrany MOTM przez BPL). Aż się boję pomyśleć, gdzie byłoby United bez tego zawodnika w składzie. On nawet bez formy prezentuje się często lepiej niż połowa składu.
Evra zagrał katastrofalne zawody. W drugiej połowie wrócił na słaby poziom - miał kilka interwencji, ale jego ustawianie się, czytanie gry i, co zadziwiające, komunikacja z kolegami były... nie było. O pierwszej połowie nie ma nawet co pisać - katastrofa.
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 08:40 #39
sliceum pisze:
sliceum
Co do Evry w 100% się zgadzam, mizernie aż do bólu. Jednak w mojej opinii Jones rozegrał znowu świetne zawody. Aż miło patrzeć jak wchodzi jak taran w szeregi przeciwnika, w obronie świetny, zanotował sporo przechwytów. Szkoda słupka, bo gdyby to strzelił, to on raczej byłby MOTM. Pozdro.
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 10:47 #38
majkeloo pisze:
majkeloo
Zgadzam się co do Evry. Jeżeli chodzi o piłkarza meczu to tutaj ciężko wyróżnić kogoś specjalnie. Dla mnie na pewno na swoim b. dobrym poziomie zagrał Carrick; odbiór, spokoj przy rozegraniu piłki no i gol-zapewne jeden z ładniejszych jakie strzelił w Swojej karierze. Jeżeli chodzi o Roo to owszem, chłopak ma niesamowite umiejętności, ale niestety strasznie drażniły mnie jego straty piłek w najważniejszych momentach(np przy wyprowadzaniu kontr, lub krótkim rozegraniu piłki)-to tyczy się szczególnie drugiej połowy meczu, ponieważ pierwsza w wykonaniu Roo była praktycznie perfekcyjna.

Dla mnie MOTM-Carrick. I oby utrzymał Swoją formę do końca sezonu, ponieważ od jakiegoś czasu jest najstabilniej grającym zawodnikiem United.
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 13:13 #37
ax1d pisze:
ax1d
sliceum,
przecież nie pisałem nic o Jonesie, więc nie wiem, czemu "jednak". Zgadzam się - Jones zagrał bardzo dobrze i wydaje się, że z meczu na mecz wynosi tyle doświadczenia, ile Gibson przez cały sezon. Wie, gdzie się pomylił, gdzie zrobił źle, czego się od niego oczekuje, gdzie robi różnice. Jakby zapisywał to sobie, a później czytał i robił to na boisku. Niesamowicie zdolny chłopak.

majkel00,
Carrick zagrał dobry mecz (napisałem to w pierwszym komentarzu), stabilnie, solidnie, ale bez fajerwerków. Ot, dobry, może nawet bardzo dobry mecz, ale na pewno nie na MOTM. Zadziwiające jest to, jak płytkie jest postrzeganie meczu przez ludzi - strzelił (a zwykle nie strzela) = zagrał genialnie. Bzdura. Zagrał zachowawczo, defensywnie, a z jednego z dwóch wejść udało mu się ukuć bramkę, bo obrońcy obstawili napastnika zamiast Michaela, zakładając pewnie, że nie będzie uderzał. Brawo za decyzję, za przyzwoite uderzenie, ale to tyle. Tak czy owak, mimo że uważam, że nie zasłużył na MOTM, to mam wielką nadzieję, że utrzyma tę formę chociaż do końca stycznia...
Drażniły Cię straty Rooneya? Ciekawe, bo ja zanotowałem dwie, może trzy, które wynikały z jego winy (bo jeśli ktoś podaje piłkę na klepkę i się zatrzymuje, a Roo wypuszcza mu piłkę na wolne pole, to trudno zapisać stratę Wayne'owi). Jest kapitalny, moim zdaniem jest geniuszem - najlepszym napastnikiem grającym aktualnie na wyspach. Nawet jeśli nie strzela, nawet bez formy, jest graczem, który zawsze robi różnicę, nawet samą obecnością na boisku. Mecz z QPR natomiast to popis w jego wykonaniu, który zwieńczył (a właściwie rozpoczął) bramką. Dla mnie zdecydowanie MOTM, bez dwóch zdań.
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 21:23 #36
GGMU
GGMU pisze:
Zauwazyliscie,ze Carrick praktycznie co 2gi mecz jest MOTM?
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 06:40 #35
xandir94
xandir94 pisze:
Hernandez mial 30minut gry, a w pamieci mi utkwil 1 spalony 1 faul i strzal glowa w kibicow.
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 00:58 #34
bobbysixkiller
Niestety, wszystkie oceny, każdemu bez wyjątku obniżyłbym o 1 punkt. Może i wygrana, może i 2:0 ale do jasnej ciasnej, widać, że brakuje nam pomysłu na grę, gra jest chaotyczna, niedokładna, przerywana z rzadka dobrymi, czasem wręcz świetnymi akcjami. Ale generalnie nie ma się czym zachwycać i dawać not powyżej 7, bo nikt faktycznie nie zasługuje na takie noty. Mamy kryzys i trzeba to powiedzieć otwarcie. W stosunku do innych potęg piłkarskich, wypadamy obecnie raczej blado. QPR? 2:0?? A co to jest za drużyna, żeby mieć z nimi prawie po 50% posiadania piłki... Zero pressingu, słabe i bardzo niedokładne rozegranie. Mało walki, dużo bezcelowego człapania po boisku. Trzeba zmian, kopa, zapalacza, nie wiem czego ale Ferguson - zacznij kombinować, bo na razie wygląda to słabo. Mam zaufanie do Bossa, bo zawsze nas prowadził jak trzeba dlatego wiem, że on też to wszystko widzi. Trzeba czasu na wszystko ale nie popadajmy w hurraoptymizm. Tyle ode mnie, pozdrawiam wszystkich Polaków - "Manchesterowiaków" ;) GLORY GLORY MAN UTD!!
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 00:13 #33
Yaankes pisze:
Yaankes
Grudzień to jeden z okresów w którym piłkarze rozegrają najwięcej spotkań. Granie na pełnym gazie w meczu z takim przeciwnikiem jest bezcelowe. United miało masę sytuacji, gdyby Jones, Evans, Roo i Welbeck wykorzystali swoje sytuacje to United wygrałoby 5-6:0. Po co mają grać pressingiem skoro kontrolują mecz? Każda drużyna, nawet ta słaba ma tą 1 czy 2 sytuacje w meczu i QPR je miało, ale to wynikało z naszych błędów w obronie i taktyki QPR "wrzuć w pole karne, może coś wpadnie".
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 08:08 #32
bobbysixkiller
No to dorzuć do tego jeszcze odpadnięcie z Ligi Mistrzów. Po takim blamażu piłkarze powinni (już nawet nie mówię, że dla kibiców, bo to oczywiste) chyba sobie pokazać, że potrafią grać jak przystało na mistrzów. Poza tym ten meczy tylko pokazuje jaka jest tendencja formy: słaba z przebłyskami i nadzieją na lepsze jutro - ale tylko i wyłącznie jak się obudzą. Fakt jest taki, że w dalszej fazie LM w takiej formie i tak mielibyśmy ogromne problemy, a może w LE uda się ugrać cokolwiek. Może będzie to swego rodzaju zimny prysznic. Masa sytuacji masą sytuacji ale fakt jest taki, że równie dobrze mogliśmy przegrać 2:3 gdyby QPR wykorzystali wszystko co mieli. A mogło się tak zdarzyć. Z taką sytuacją w tabeli niestety trzeba dać z siebie wszystko. A argument o największej liczbie spotkań do rozegrania potwierdza tylko jedno - brak ławki rezerwowych na poziomie pierwszego składu... Dwie, trzy kontuzje podstawowych graczy i mamy problem. "To wynikało z naszych błędów w obronie" - i tu się muszę NIESTETY zgodzić z kolegą :) Jak Vidic przejdzie do Realu (a pewnie na tym się skończy, bo te pawiany nie spoczną, jak się na kogoś uprą, póki nie sprowadzą kolejnej gwiazdy tylko po to, żeby sprzedać koszulkę z jej nazwiskiem, a potem marnują talenty jeden po drugim) to będziemy mieć problem, chyba że bracia Da Silva będą zdrowi i w formie to Smalling może Vidica zastąpić. A pomoc? No cóż, przydałby się Scholes za swoich dobrych lat, ale to se ne vrati i trzeba szukać innego rozwiązania. Ostatnio wiecznie chory Fletcher to za mało. Pozdro dla kibiców!!
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 09:10 #31
djgodzilla
djgodzilla pisze:
rooney grał jak typowy playmaker, ogólnie kogoś takiego brakuje w drużynie, bo sam Rooney powinien być napastnikiem, Carrick to nie ten typ, przyzwoity zawodnik ale bardziej przydatny w destrukcji, Ameryki nie odkryłem ale wydaje mi się że gdybyśmy mieli takiego typowego playmakera to gra United zyskałaby na jakości, ale póki co nie ma co narzekać i cieszyć się z wyniku
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 23:31 #30
grg pisze:
grg
idealną receptą na to jest Modrić/Sneijder...
ogólnie po odpadnięciu z LM gra wyglądą o niebo lepiej... tak jakby się ożywili... grają dużo bardziej ofensywnie.. tylko na skuteczność... ale to da się poprawić :)
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 00:00 #29
devious
devious pisze:
Ronney 7 no leżę i kwiczę... Spokojnie 8,5 można było mu dać za ten mecz, świetnie rozgrywał piłkę, był jak zwykle wszędzie, strzelił gola, zaliczył kilka kluczowych podań i asystę przy niesłusznie nieuznanej bramce Welbecka... czego można wymagać wiecej?

dla mnie gracz meczu obok Carricka :) Jones też świetnie, Valencia, Smalling i Welbeck bardzo dobrze, Rio, de Gea i Evans też OK...

Najsłabsi na boisku byli Evra i Nani choć obaj mieli przyzwoite momenty - niestety Evra w ogóle nie radził sobie w defensywie i nie istniał w ofensywie w 1 połowie i był zdecydowanie najgorszym graczem na boisku... poza nim w zasadzie wszyscy na plus - tylko skuteczności zabrakło a mógłby być pogrom... choć QPR też ładnie atakowało :)
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 22:57 #28
Klimaa
Klimaa pisze:
Ważne by Carrick miał wysoką formę, brak Fletchera oznacza dla niego większą liczbę występów.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 22:51 #27
Bede1991
Bede1991 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.12.2011 22:45

Jak patrzę na te komentarze: zgadzam się z ocenami, nie zgadzam się z ocenami to coraz bardziej się zastanawiam czy mogę je już przeczytac I CO NAJWAŻNIEJSZE : CZY WARTO?!?!. Jeśli już się zgodzicie dajcie jakoś znac :]
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 22:40 #26
ess
ess pisze:
Nani oczywiście niedoceniany
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 22:31 #25
Hasaski
Hasaski pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.12.2011 22:29

Carrick zdecydowanie nie zasługuje na 8. Oprócz bramki nic nie pokazał. Miał kilk strat, reszta podań bez zarzutu, ale to zamało na pomocnika klasy MU. Wszyscy lubimy cichych playmakerów, ale on do takich nie należy, i to odnosi się do gry w każdej strefie. Od czasu do czasu zdarza mu się przebłysk, ale wydaje mi się, że to za mało. Jego miejsce powinien zająć ktoś bardziej dynaminczny i precyzyjny. To moje zdanie, czekam na krytkę. Porównując do Naniego, który dostał 6 to ta ocena przyznana Michael'owi nie jest zasłużona...
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 22:27 #24
Yaankes pisze:
Yaankes
Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.12.2011 08:18

Może najpierw zamiast oceniać, sam zacznij szkolić się w wiedzy na temat piłki nożnej, bo nie masz o niej zielonego pojęcia. Carrick to jeden z naszych najlepszych piłkarzy na boisku w większości spotkań. To on uspokaja grę, to on zwalnia kiedy potrzeba, to on obecnie musi z konieczności być rozgrywającym i to on jest tym zawodnikiem, który w ciągu meczu przejmuje 4-5 piłek, które mogą zakończyć się golem. Miał kilka strat? Tak w całym meczu naliczyłem 3, z czego jedna była po tym, jak Roo leżał a on chciał wybić piłkę na aut, a "uczciwi" gracze QPR atakowali go ile mieli sił w nogach.

Chcesz opis Naniego z wczorajszego meczu? 6 strat, 2 niepotrzebne uderzenia, chociaż inni zawodnicy byli na świetnej pozycji. Mało dryblingów, nie brał w ogóle gry na siebie, a jako jedna z naszych gwiazd powinien był to robić. Jednak to nie zmienia faktu, że Nani grał dobry mecz i jeżeli Evra dostał 6... a nie powinien to Nani na pewno zasługuje na 7.
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 08:16 #23
PanDuzeA
PanDuzeA pisze:
Oceny na chybił-trafił.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 22:02 #22
patrykmufc
patrykmufc pisze:
Zgadzam się z ocenami:) Dobry wystęo Jones'a
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 21:53 #21
Pennn
Pennn pisze:
mnie to te oceny w ogóle śmieszą... Evra zagrał bardzo słabo ale jak gra dobrze i haruje jak wół to też dostaje 6... nie rozumiem tego.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 21:48 #20
Artixo
Artixo pisze:
David de Gea – David miał dużo okazji do obron lecz nie były one specjalnie trudne. Ocena: 7,5

Chris Smalling – z dużym spokojem wygrywał pojedynki z zawodnikami QPR Ocena: 8

Phil Jones – ten zawodnik w ostatnich meczach grał odblaskowo,lecz ten nie można zaliczyć do najlepszych w dodatku głupi faul na żółtą kartkę w nogi rywala.Na szczęscie poprawił się kilkoma dobrymi strzałamiOcena: 7

Rio Ferdinand – mecz na najwyższym jego poziomie Ocena: 8,5

Patrice Evra – pierwsza połowa dobra nie miał dużych problemów,ale druga połowa byłą znacznie gorsza dużo niecelnych podań.Ocena: 6

Jonny Evans – był o włos od bramki oprócz tego rzadko widoczny Ocena: 6,5

Michael Carrick – kompletny kapitan w pomocy, i zaliczył cudną bramkę. Ocena: 8,5

Antonio Valencia – Ten mecz może śmiało utkwic w pamięci Antonia. Ocena: 7,5

Nani – Bardzo dużo nie wykorzystanych okazji,lecz był najbardziej zauważalnym graczem an boisku prawie ciągle miał piłkę Ocena: 7

Danny Welbeck – Dobre rajdy i strzały szkoda że trener nie pozostawił go na dłużej. Ocena: 7

Wayne Rooney – Zaczął znakomitym golem, a później defensywa gospodarzy była pełna obaw, kiedy miał piłkę. Ocena: 8

Zmiennicy:

Ryan Giggs (za Rooneya 78'). Kilka ładnych zagrań. Ocena: 6

Ashley Young (za Naniego 88'). jak na 6 minut gry
+ doliczony czas gry to zagral bardzo dobrze Ocena: 7

Javier Hernandez (za Welbecka 62'). kilka strzałów szkoda że chociaż jeden z nich nie został zamieniony an bramkę Ocena: 6,5
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 21:47 #19
RedUnitedfan
RedUnitedfan pisze:
Carrick nie powinien być najlepszy po za Golem nic nie zrobił tracił piłki i grał słabo , zasługuje na 7.
Valencia 8 super zagrał wrzucał podawał wracał się .
Nani 7 co najmniej .
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 21:27 #18
miod pisze:
miod
Carrick dziś zagrał BARDZO dobre spotkanie. Ja bym mu 9 dał. Właściwie wszystkie akcje QPR kończyły się na nim. Przewidywał właściwie każde podanie przeciwników i wkraczał w odpowiednim momencie. Również do przodu grał bardzo ładnie. A do tego akcję bramkową przeprowadził jak stary wyga. Jeśli to był słaby występ to ja nie wiem czego my oczekujemy od pomocnika.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 21:39 #17
ironia pisze:
ironia
'tracił piłki i grał słabo'

hahahah, no no.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 21:42 #16
RedUnitedfan pisze:
RedUnitedfan
Tylko zobacz ile miał strat w środku pola .
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 21:51 #15
miod pisze:
miod
aaaa żartowniś:) już się bałem, że ktoś naprawdę mógł się wykazać takim poziomem ignorancji, żeby sformułować taką ocenę.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 21:54 #14
RedUnitedfan pisze:
RedUnitedfan
hehe ;)
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 21:57 #13
barteqq08 pisze:
barteqq08
"Carrick nie powinien być najlepszy po za Golem nic nie zrobił tracił piłki i grał słabo"

Widac, że pomyliły Ci się mecze heh. Jak chociaż raz oglądniesz dokładnie mecz MU lub przestaniesz byc sezonowcem, to wtedy pozwól sobie na tak "mądry" i "inteligentny" komentarz...
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 22:28 #12
RedUnitedfan pisze:
RedUnitedfan
ktoś tu dalej się nie zorientował o co chodzi .
Jaki kur*** sezonowiec ja to napisałem dla żartu ale jak ktoś kogoś skrytykuje to jest sezonowcem to brawo , chcesz widzieć naszą drużynę tylko w różowych kolorach to powodzenia .
Nie znasz człowieka a z góry zakładasz że jest sezonowcem . BRAWO BRAWO BRAWO
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 13:54 #11
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
Z ocenami się zgadzam,a Phil powoli wyrasta na klasowego piłkarza .
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 21:23 #10
TraN
TraN pisze:
Evrze nie ma się co dziwić, gra w prawie każdym meczu, a odpocząć też musi. Nani powinien 7 dostać.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 21:14 #9
ziok
ziok pisze:
Jak dla mnie niektóre oceny są pomyłką. 6 dla Naniego i jednocześnie taka sama ocena dla Evry? Przecież to śmiech na sali. Nani kiwał obrońców jak chciał, bardzo dobrze przyśpieszał akcję, miał dwa idealne podanie, których jego koledzy nie wykorzystali oraz nie grał samolubnie. Pokazał też parę tricków, które musiały podobać się kibicom.
Za to występ Evry pozostawia wiele do życzenia, moim zdaniem, był to jego najgorszy występ w tym sezonie, tak gorszy nawet od tego w meczu z City. Raz po raz na prawym skrzydle był ogrywany przez Mackie'go i to przez niego doszło do najgroźniejszej sytuacji w meczu, gdy bodajże Campbell zmarnował 100% szansę (strzał z 4-5 metrów).
Dlatego dla mnie ocena 7 dla Naniego, a 4-5 dla Evry. Reszta ocen nie jest najgorsza.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 21:05 #8
redmati
redmati pisze:
Jones na więcej niż 7 nie zasłużył moim zdaniem, Nani oczko wyżej, reszta spoko.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 21:02 #7
PanTadeusz
PanTadeusz pisze:
Ocena dla Naniego to jakaś komedia, podrywał United, kiwał obronę QPR jak chciał, ale nie przesadzał jak często ma w zwyczaju, jak dla mnie obok Carricka i Rooneya najlepszy na boisku, troszkę szczęścia zabrakło mu przy kilku podaniach, ale zagrał moim zdaniem fantastycznie. Redaktorzy MENu chyba oglądali inny mecz patrząc też na notę Evansa, który zmarnował 1 albo 2 świetne sytuacja a kilka razy w polu karnym stał jak słup, miał kilka interwencji, ale na wyższą notę niż Evra na pewno nie zasłużył. Co do naszego Hiszpana na bramce to przy takiej ilosci pracy jaką miał nie mógł dostać wyższej noty niż 6 - nie popełnił błędu, ale też nie miał do tego okazji.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 20:57 #6
ziok pisze:
ziok
Co do Naniego jak najbardziej się zgodzę, ale komentarze w stronę Evansa są nielogiczne, napisane pod wpływem emocji w kierunku tego gracza. Nie każdy może go lubić, ale nie krytykujmy go za nic. Ten mecz zagrał bardzo dobrze, powstrzymał kilka groźnych sytuacji, kilka razy dobrze podciągnął do przodu i w 100% zasłużył na ocenę 7.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 21:08 #5
redmati pisze:
redmati
7 w sam raz dla Evansa za ten mecz. ziok dobrze gada, uprzedziliście się do Evansa, podobnie jak część do 'drewnianego' przecież Carricka, który od kilku spotkań gra na wysokim poziomie...
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 21:14 #4
Yaankes pisze:
Yaankes
Akurat Evans wczoraj miał kilka świetnych interwencji, 2 bardzo dobre uderzenia z ciężkich pozycji głową (nie liczę tej poprzeczki, którą powinien był zamienić na gola) i do tego bardzo pewny w defensywie. Na 7 zasłużył.

Osobiście uważa, że Nani wczoraj zagrał dobry mecz, taki na 7. Bez fajerwerków, ale na tyle dobry, że na pewno stawianie go na równi z Evrą jest śmieszne. Evra powinien dostać 5, pierwsza połowa kompletnie nieudana, a druga jest trochę lepsza, ale też miał kilka błędów.

I zgadzam się z opinią o De Gei, on nawet nie zasłużył na 7. To, że Cambell nie strzelił gola, było tylko i wyłącznie jego problemem, ale ta bramka powinna być zapisana po równi dla Evry i De Gei. De Gea nie wychodzi odważnie do dośrodkowań, nie przecina ich. Podobną bramkę straciliśmy z Basel w LM. Wrzutka z boku boiska i wchodzący napastnik, ale te piłki spadały na długi słupek, przeleciały przez ponad połowę pola karnego... bramkarz takiego zespołu jak United powinien takie piłki przecinać...
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 08:25 #3
pieczara77
pieczara77 pisze:
Dobry występ Phila ale redaktorzy powinni dodać że zmarnował 100
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 20:56 #2
EnergyN17 pisze:
EnergyN17
Nie tylko on. To tak nawiasem. Oceny w porządku gra solidna ale Evra dziś no cóż nie oszukujmy się każda piłka grana jego stroną boiska przedostawała się do naszego pola karnego. Nani moim zdaniem nie słusznie bo cóż było widać co dziś robił + te zagrania ;p Carrick bardzo solidny występ i Roo wszędzie go pełno ale dziś nie grał tak jak zawsze, chociaż na przyzwoitym poziomie :)
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 21:40 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

    POLECAMY