AKTUALNOŚCI

Busquets wystąpi na Wembley

Data 16 maja 2011, 15:37 truered, BBC
Busquets wystąpi na Wembley
» Sergio Busquets wystąpi w finale Ligi Mistrzów przeciwko United
A A A
Pomocnik Barcelony Sergio Busquets może wystąpić w finale Ligi Mistrzów przeciwko Manchesterowi United po tym jak został oczyszczony z zarzutów o rasistowskie wyzwiska.

UEFA odrzuciła oskarżenia największego rywala Barcelony Realu Madryt dotyczące wyzwisk na tle rasowym w stronę bocznego obrońcy Królewskich Marcelo w pierwszym półfinałowym meczu Ligi Mistrzów.

Oświadczenie na oficjalnej stronie Barcelony głosi: - UEFA odrzuciła skargę złożoną przez Real Madryt.

Busquets może teraz bez żadnych przeszkód wystąpić przeciwko United w finale Ligi Mistrzów na londyńskim Wembley 28 maja.

Centrala zarządzająca europejskim futbolem oświadczyła poprzez swoją oficjalną stronę, że zdecydowała się odrzucić skargę przedłożoną przez Real z uwagi na brak silnych oraz przekonujących dowodów.

Real umieścił klip wideo na swej oficjalnej stronie tuż przed rewanżowym spotkaniem ukazujący Busquetsa, który rzekomo nazywa Marcelo "mono" [w tłum. małpa]. Incydent był jednym z wielu podczas niezwykle gorącego pojedynku na Bernabeu, w trakcie którego zawodnik Realu Pepe oraz trener tej drużyny Jose Mourinho zostali wysłani odpowiednio do szatni oraz na trybuny.
» Pięć najwspanialszych finałów LM Pięć najwspanialszych finałów LM
Do tej pory Manchester United trzyk...
» Hughes ponownie bohaterem United? Hughes ponownie bohaterem United?
Mark Hughes odcisnął już swoje pięt...
» Ferguson: Pomysł UEFA nie wypali Ferguson: Pomysł UEFA nie wypali
Sir Alex Ferguson uważa, że pomysł ...



Poprzedni news:
Historii z Twittera ciąg dalszy
Następny news:
Giggs: Najmocniejszy skład, w jakim grałem

Komentarze (125)


flinston
flinston pisze:
ten "piłkarsko - aktorski" majstersztyk może być Naszym "gwoździem do trumny" w finale z FC(F)B - Jego trzeba się chole*nie wystrzegać ,aż strach Go dotykać !!
» Wtorek, 17 maja 2011, 11:22 #125
Bartoosh21
Bartoosh21 pisze:
nie mogę patrzeć na tego "Sergio B" jak to się on mianuje.. taki typowy cwaniak symulant.. widać że aktorzy bo jak tylko się nim arbiter nie interesuje to wstaje jak gdyby nigdy nic.. jak mu się coś "stanie" rzekomo to pada jak po ciosie Tysona
» Wtorek, 17 maja 2011, 09:30 #124
Bartoosh21
Bartoosh21 pisze:
ja bym chciał żeby arbiter mylił się na korzyść Barcy a i tak żebyśmy wygrali i pokazali że nawet oni nas nie udupią..
» Wtorek, 17 maja 2011, 09:20 #123
zaglebie
zaglebie pisze:
a co do symulowania to moze niektorzy gracze barcy do hiszpanskiej telenoweli by sie nadali
» Wtorek, 17 maja 2011, 08:31 #122
zaglebie
zaglebie pisze:
mam pomysl aby nie wpuszczac tutaj pseudo kibicow barcy katarska fundacja i wszystko jasne man utd glory
» Wtorek, 17 maja 2011, 08:29 #121
VolverinFCB
VolverinFCB pisze:
Busquets mnie już denerwuje, o ile rok temu grał jeszcze na poziomie, to teraz brakuje formy, którą nadrabia symulacjami... Po części miałem nadzieję, że dostanie zawieszenie, bo z angielskim klubem na pozycji DM lepiej sprawdziłby się Mascherano, który Manchester zna dobrze.
» Wtorek, 17 maja 2011, 00:10 #120
grobla95
grobla95 pisze:
Coś mi sie wydaje, że jeżeli Barcelona strzeli nam gola w finale to nie strzeli go żaden z tych czołowych zawodników tj.: Villa, Messi, Xavi, Iniesta.
Tylko jak znam życie strzeli go ktoś inny, bo wyżej wymienieni będą doskonale pilnowani.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 23:14 #119
VolverinFCB pisze:
VolverinFCB
Bardzo możliwe, Villa szuka formy, Messi wiadomo, będzie bardzo mocno pilnowany... Jednak myślę, że najprawdopodobniej gola strzeli Iniesta, jeżeli oczywiście będzie nam dane, ten piłkarz ostatnio jest po prostu niesamowity.
» Wtorek, 17 maja 2011, 00:12 #118
welllone
welllone pisze:
Jednego aktora więcej. Mam nadzieję, że trafi się sędzia nienabierający się na ich teatrzyk, a wynik nie zostanie wypatrzony.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 23:07 #117
Rafalxinho
Rafalxinho pisze:
Zenada...
A niby jakie macie argumenty potwierdzające to że Busquets powiedział: Mono Mono, a nie...mucho morro?
U ustach wygląda to tak samo. Z tym, że Busuets potwierdził, że powiedział mucho morro, a Marcelo nic nie powiedział.
Ciekawe nie?
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 22:29 #116
SzYnA
SzYnA pisze:
szmaciarze, dostają czarno na białym dowody ale to i tak za mało by ukarać FC Unicef . to nawet u nas sie da ukarać małeckiego palanta, a uefa nie może(nie chce) :/ bede sie cieszył caly rok jak pokonamy tą faworyzowaną aktorską barcę !!
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 22:22 #115
kaczy
kaczy pisze:
Bracia musimy wierzyć, wiara czyni cuda - to są dwie drużyny na tym samym poziomie - Barca jest lepsza w pewnych aspektach, ale też Man UNited w niektórych elementach góruje nad Barceloną teraz tylko pytanie kto bardziej będzie wierzył i kto będzie bardziej chciał tego zwycięstwa - my kibice Manchesteru musimy nakierować nasze myśli tego 28 maja na zwycięstwo bez chwili zwątpienia - tak jak nie wątpiliśmy w 99 - przynajmniej ja do końca wierzyłem tak jak wielu innych kibiców.. i stał się cud, bo jak inaczej nazwać to co stało się wtedy w Barcelonie ? GLORY MAN UNITED!!
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 21:59 #114
Taurus
Taurus pisze:
Taki piłkarz Barcy mógłby powiedzieć to na głos do dziennikarzy i nic mu nie zrobią...po prostu śmieszne jest to co się dzieje - Wyzwiska rasistowskie, kopanie piłką w kibiców drużyny przeciwnej, symulowanie - wszystko się im upiecze, miejmy nadzieje że sędzia będzie wyczulony na te ich zagrywki.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 21:40 #113
Cygu91 pisze:
Cygu91
mam nadzieję że sędzia trafi się z tych "antybarca"....
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 22:07 #112
Ketiw pisze:
Ketiw
A ja mam nadzieję, że sędzia będzie obiektywny...
Ciekawe podejście- zarzucasz Barcelonie, że pomagają jej sędziowie, a jednocześnie chcesz, aby to MU był przez nich niesportowe wspierany. Podwójna moralność, zazdrość czy tylko strach i obawa przed wielkim finałem? Mam nadzieję, że jednak to ostatnie.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 22:33 #111
Taurus pisze:
Taurus
Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2011 23:29

Chodzi mi głównie o to żeby sędziowie nie reagowali na te symulacje - a jak już reagują to oczywiście z kartkami dla symulanta bo to jest żenujące jak oni to rozgrywają.
Chyba że chcecie takie "zabawne" sytuacje
h t t p: // [link usunięty]
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 23:25 #110
Taurus pisze:
Taurus
Nazwa filmiku (yt)
Mascherano, Pedro, Busquets - My face hurts
Ale to wszyscy znają
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 23:30 #109
Voytec pisze:
Voytec
Witek ma racje, mam poszukac jak to Nani albo Kryska sie przewracala?
Jak w pucharze w meczu z Liverpoolem Berba sie przewrocil to tez miales zal ze FA pomaga United?
Zastanaow sie.
Zreszta co ostanio bylo przy karnym w meczu z Blackburn? Ilu tam do liniowego podbieglo zawodnikow MU?
Nie badzicie hipokrytami co poniektorzy
» Wtorek, 17 maja 2011, 00:03 #108
Jaglos pisze:
Jaglos
@Voytec mielismy po Valdesa i Pinto dzwonić żeby pomogli przekonać sędziego, ale obeszło się bez ;)
» Wtorek, 17 maja 2011, 00:15 #107
brambor90 pisze:
brambor90
Nadal próbuje zrozumieć sens przychodzenia tutaj kibiców Barcelony. To jak księdza wpuścić do meczetu. Moja racja jest najmojsza i twoja też. Nie widze sensu twoich postów, napinek, prób udowodnienia czegoś na siłę. Daj sobie spokój i wracaj do siebie.
» Wtorek, 17 maja 2011, 03:52 #106
Javierfan
Javierfan pisze:
Czekamy na to,by nasi zawodnicy pokazali aktorom ich miejsce na boisku... Dość królowania Barcelony, ich wątpliwych awansów do kolejnych rund i faworyzowania przez sędziów... Blaugrana to na pewno wielka drużyna, ale żałosnym staje się ich faworyzowanie przez władze europejskie i sędziów.

Na drodze stają Red Devils i dalej wyjaśniać chyba nie muszę...
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 21:34 #105
kostek17
kostek17 pisze:
Czyli aktorstwa nam na boisku nie braknie ;)
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 21:30 #104
YezYezYo1993
YezYezYo1993 pisze:
To, że UEFA odrzuci oskarżenia przeciwko temu śmiesznemu klubikowi wiadome było od samego początku. Wszystko im się udaje. UEFA chroni ich jak może. A tego symulanta wręcz nienawidzę.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 21:26 #103
Cleverley
Cleverley pisze:
i tak on jest słaby ; /
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 21:06 #102
Daniel2706
Daniel2706 pisze:
Czyli UEFA popiera rasizm...
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 21:00 #101
daavcio
daavcio pisze:
Niech gra, ale niech gra jak facet. Bez symulacji, bez nabierania arbitra. Modlę się o to, aby sędzia podejmował dobre decyzje, nikt na nim niczego nie wymuszał - i to będzie mecz! Przy okazji Manchester wygrywa i już w ogóle euforia... ;D
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 20:21 #100
AgEnT
AgEnT pisze:
Moim marzeniem jest żeby właśnie on dostał czerwoną kartkę za symulowanie !!
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 20:08 #99
jarekbrylu pisze:
jarekbrylu
Nigdy nie dostanie, bo sędziowie są za Farsą i jedynie tak umieją sędziować.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 20:10 #98
jarekbrylu
jarekbrylu pisze:
Teraz Messi nie pogra sobie przy Vidicu i Ferdinandzie.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 19:59 #97
Ketiw pisze:
Ketiw
Bardziej od Vidica i Ferdinanda boję się Fletchera i jego gry. Chociaż z drugiej strony zbyt ostra gra może skutkować szybko zarobioną kartką.

Mam jedno pytanie w związku z powyższym postem, ale i ogólnym zachowaniem kibiców MU- czy myślicie, że Barca to tylko Messi? Jeśli przykleicie mu plaster, to zostawicie więcej miejsca dla innych. Na szczęście dla Was, na nieszczęście dla mnie i innych kibiców FCB, Ferguson o tym nie zapomni.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 20:46 #96
blejd7 pisze:
blejd7
tak Barca to tylko Messi, Xavi i Iniesta. Jeśli uda się ich wyłączyć to Barcy nie ma.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 21:15 #95
xandir94 pisze:
xandir94
Wystarczy Messiego, Xavi i Iniesta potrafia tylko podawac, jak nie bedzie Lionela, nie beda mieli komu podawac
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 21:26 #94
Ketiw pisze:
Ketiw
Rozumiem, że Villa nie jest dla Was zagrożeniem? A Alves wchodzący w pole karne? A Pedro, który pokonał Casillasa na Camp Nou? A Afellay, który asystował przy pierwszej bramce na Santiago Bernabeu? A Pique, Puyol, czy Busquets którzy mogą zaskoczyć podczas stałych fragmentów gry? Barca to nie tylko ta wymieniona trójka.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 22:24 #93
Voytec pisze:
Voytec
Wlasnie tak to jest jak ktos pisze tylko cos o czym nie ma pojecia. Wystraczy tylko spojrzec kto ma najwiecej asyst przy golach Messiego i juz bedzie wiadomo, ze Barca to nie tylko Xavi i Iniesta.
» Wtorek, 17 maja 2011, 00:07 #92
Przemo07 pisze:
Przemo07
@Voytec

Zgadza się, Barca to nie tylko Messi, Xavi i Iniesta, ale jeżeli wyłączy się ich z gry (porządnie obstawi) to Barcelona gra o wiele słabiej, co pokazał finał Copa del Rey. Na wasze szczęście Barca w LM wzięła poprawkę na to co działo się w poprzednim meczu i jakoś dała rade się uwolnić, a tu chcę zaznaczyć że gdyby nie czerwona Pepe to mecz prawdopodobnie nie zakończyłby się 2:0 tylko 0:0. Potem Real zaczął grać chaotycznie i bez pomysłu bo Pepe był liderem, wyłączonym przez Barcę w głupi, ale skuteczny sposób. Mam tylko nadzieję że finał odbędzie się bez większych skandali czy czegoś w tym rodzaju!
» Wtorek, 17 maja 2011, 18:55 #91
Kochas1994
Kochas1994 pisze:
Dobry aktor by z niego był jesli będzie w finale sędzia Stark lub Busacca to mamy finał przegrany
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 19:35 #90
Ave
Ave pisze:
Nie obchodzi mnie kto zdobędzie puchar ligi mistrzów - i tak manchester united jest najlepszy!
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 19:29 #89
Ave
Ave pisze:
Jestem rozczarowany tym, że w finale gramy z barcelona ... liczyłem, że spotkamy się z real'em. Barcelona? Denerwuje mnie na samą myśl o ich sposobie na grę poprzez usypianie przeciwnika ... i do tego te aktorstwo :x

Wybaczcie ale miałem takie ciche marzenie, aby na wembley zagościł c.ronaldo a i sam stadion zmieniłby się w pole bitwy a nie jakiś marny teatr ... ja chce pojedynku pomiędzy mężczyznami! =(
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 19:16 #88
Pomarancz
Pomarancz pisze:
Tu nie chodzi o Barce tylko o jej kibiców za co mamy was szanować że wchodzicie na naszą stronę i wypisujecie pierdoły? no bez jaj.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 19:10 #87
HuiSton
HuiSton pisze:
mhmhmhm...
Ja napisze tylko tyle.
Nie mam pojęcia dlaczego Wy wszyscy się tak nimi przejmujecie...
Oni mają swoje życie(FcB),no powiedzmy swój świat jednorogich koziorożców, niepojęte wręcz jest to jak Oni was w Te gierki wciągają, i Wy jesteście mniej normalni niż Ci którzy wywołują Ten chaos ponieważ niepotrzebnie zwracacie na To uwagę.
Mam nadzieję że wiecie o Co mi chodzi.
GG MU
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 19:07 #86
dawidwiatr12
dawidwiatr12 pisze:
Trzeba mieć wiare a nie zara barca wygra , mu jest w bardzo dobre w tym sezonie ! i może to wygrać PozDr Botki ;d
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 18:59 #85
valentine83
valentine83 pisze:
Musi byc dobry sedzia ktory nie bedzie sie nabierac na oszustwa Barcelony taka jest prawda...
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 18:13 #84
paul1011
paul1011 pisze:
Zapewne na Wembley wygra Barcelona. Na nich nie ma siły.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 18:03 #83
FiFlaK pisze:
FiFlaK
W sumie mam już trzy ostrzeżenia, więc jedno mogę jeszcze dostać.
Paul1011 - Weź nie pier**l. Podchodzisz do spotkania z Barceloną jak wszystkie drużyny na świecie. "nie ma na nich siły, postójmy, niech nastukają nam bramek bo i tak nie mamy szans". Wkur**ają mnie tacy ludzie. Wypier***aj stąd bo nie mogę na to patrzeć. Kibicuj Barcelonie, bo im wszyscy schodzą z drogi.
Ale uważaj, bo United 28 maja podniesie głowę i wyjdzie by wygrać, a nie stać w miejscu i patrzeć jak Messi strzela bramki. Zapamiętaj to sobie miękka fajo.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 18:08 #82
Domskyy pisze:
Domskyy
o tak FiFlaK dobrze prawi ! pasuje mi to ! Polać mu!
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 18:20 #81
Frycu pisze:
Frycu
to pewnie troll xD
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 18:29 #80
Rarian pisze:
Rarian
Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2011 18:34

O kurde to są jeszcze ludzie, którzy wierzą, że Barca jest niepokonana :D? Myślałem, że po finale CDR zniknęli. Jasne, Barca to świetny klub (choć szczerze przeze mnie nielubiany), ale my jesteśmy co najmniej równie dobrzy.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 18:34 #79
paul1011 pisze:
paul1011
FiFlaK o co ci chodzi. Czy napisałem że nie wierze w United? Najeżdżasz jak na matke, a nie wiesz co mam na myśli. Jestem zawsze za Manchesterem, ale United ma słabą pomoc i dlatego sądzę że minimalnie wygra Barcelona.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 19:38 #78
DevilFan pisze:
DevilFan
Słabszą pomoc haha nie żartuj sobie VAlencia Park Nani Flether Giggs Anderson Carrick co Ty w ogóle prawisz aa i zawsze jesteś za Diabłami właśnie jest coraz dalej od nich
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 20:19 #77
swiety1
swiety1 pisze:
Nie ma co mówić o jakimś faworyzowaniu. Trzeba udowodnić że jesteśmy lepszą drużyną i wygrać mimo wszystko
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:59 #76
Domskyy
Domskyy pisze:
heheh ciekawe czy już się nauczył scenariusza na 28 maja :P
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:57 #75
Rarian
Rarian pisze:
blejd7 - w normalnym sądzie to nagranie video też by nie wystarczyło do udowodnienia winy. Barca podała argument, że Sergio mówił "mucho morro" (w wolnym tłumaczeniu - "ale masz tupet") a nie "mono mono" ("małpa małpa") i choć nam wydaje się on idiotyczny, to nie da się udowodnić, że Segio tak nie powiedział, więc mamy przypadek słowa przeciwko słowu. To nagranie nie pozwala na dokładne odczytanie ruchu warg Busquetsa więc jest ono dowodem niewystarczający do ukarania go. I choć wszyscy wiemy jaka jest prawda, to sądy nie wydają wyroków w oparciu o przypuszczenia, a o dowody i to samo zrobiła UEFA.

No i - nie narzekajmy, mecz jeszcze nie odbył, a część z nas zachowuje się jakby arbiter okradł nas, a nie Real Madryt... Część już pisze o symulacjach piłkarzy Barcy i o tym, że sędzia na pewno nas skrzywdzi, ale naprawdę radzę poczekać z tym do meczu. Barca ma sporo aktorów, ale nie wiadomo, czy sędzia da się nabrać na ich nurki, no i, czy z nami Barcelona będzie pod tym względem tak nie fair jak ze znienawidzonym przez Blaugranę Realem. A więc z krytyką arbitrów poczekajmy do finału, bo prawdą jest, że Real został częściowo okradziony, ale ponawiam tę kwestię - co nas kurde obchodzi real?
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:22 #74
Voytec pisze:
Voytec
Bien dicho. :)
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:27 #73
blejd7 pisze:
blejd7
gdyby nie mówił czegoś obraźliwego to by nie zasłaniał ust. Po raz kolejny piłkarz Barcy był broniony. Nazwanie Marcelo małpą jest bardziej prawdopodobne niż głupie tłumaczenie Barcy bo Marcelo ma bujną czuprynę. Mam nadzieję, że w finale spotka ich zasłużona kara
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 21:18 #72
Rarian pisze:
Rarian
No ale nie karze się ludzi, bo coś jest "prawdopodobne". Ja wiem, że Segio nazwał Marcelo małpą, Ty też, ale nie jesteśmy w stanie tego udowodnić, tak jak i nie był w stanie Real.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 21:28 #71
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Jako arbitra preferowałbym Niemca, ewentualnie Włocha. Ktoś kto nie gwizdnie faulu, bo wiatr zawiał i przewrócił Pedro...
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:13 #70
blejd7 pisze:
blejd7
dobre :P
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:14 #69
DahDah pisze:
DahDah
Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2011 17:20

Niemca?

może fana messiego Wolfganga Starka może?
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:19 #68
mila2406
mila2406 pisze:
No cóż... zapowiada nam się fascynujące przedstawinie. Ale znudziły mi się już komedie pt "Gran Derbi". Teraz mam chęć na dreszczyk emocji - może niech to będzie jakiś komediodramat albo horror. Płacz, zgrzytanie zębów i dźwięk łamanych kości piłkarzy Barcelony. TAK! To byłoby to! Busquets ze swoimi zdolnościami nadawałby się do roli zwłok leżących w polu karnym ;>

Tak na serio. Chciałybym, żeby finał sędziował jakiś arbiter z jajami, który nie da się nabrać na sztuczki tych miękkich chłopców z Barcelony, bez wachania za symulowanie pokaże żółtą kartke i pozwoli na twardą męską gre!
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:09 #67
blejd7
blejd7 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2011 17:13

Gdyby Marcelo miał przy sobie dyktafon i nagrał te słowa to może by się przekonali. Ale wtedy by powiedzieli, że wbrew przepisom fair play i przepisom o transmisji meczów było nagrywanie meczu przez zawodnika Realu i znów byłaby akcja jaki to Real jest zły a Mourinho juz wogóle.
Nietykalnej Barcie znowu się upiekło. Mam nadzieję, że ten aktor, rasista i prowokator zagra przeciwko Nam i się przekona, że "piękna gra" jego drużyny jest gówno warta przy prawdziwym futbolu jaki gramy My. Gdy CR7 nurkował była olbrzymia fala krytyki za to. Zachowania gorsze piłkarzy Barcy się nie potepia. Ale przecież genialnego Messiego nie można ukarać za to, że w meczu z Realem uderzył przechodzącego rywala łokciem w piszczel. On przecież tak może. Mam nadzieję, że po mecz z Nami piszczele Messiego będą tak poobijane, że nie będzie mógł chodzić
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:08 #66
karas2011
karas2011 pisze:
Kur....de toż to jest jakieś chore! Barcelonka "święta krowa" ma zawsze z górki. Gdyby to Rooney powiedział albo np. Nani to już by poleciało zawieszenie... Weźcie mnie nie wnerwiajcie. Najlepiej wygrać ten finał z nimi 3:0 i pokazać kto tu rzadzi.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:08 #65
Rarian
Rarian pisze:
@FiFLak:

"Nieważne mnie czy wygra Manchester czy Barcelona. "

Chyba jednak ważne... szczerze powiedziawszy mało mnie obchodzi czy Real został wyeliminowany zasłużenie czy niezasłużenie, ani to kto w Hiszpanii jest lepszy. Mam głęboko gdzieś czy w Barcie/Realu grają prowokatorzy/aktorzy/brutale/frustraci (niepotrzebne skreślić). Jedyne co mnie obchodzi to to, że gramy finał z Barceloną i mamy go wygrać, bo liczy się tylko Manchester, póki nas nie okradli sędziowie (a w LM nas nie okradli) to nie mamy na co narzekać.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:04 #64
FiFlaK pisze:
FiFlaK
Ale to 'nieważne' odniosłem, do tego zdania niżej.
To była taka przenośnia, od słowa "A nawet jeśli Manchester zostanie pokonany... bla bla bla" Rozumiesz o co mi chodzi ? Że to nie ma znaczenia czy wygra Barcelona, że już i tak za dużo straciła i puchar nie uratuje jej imienia, i naturalnie zależy mi żeby Barca wylądowała w piekle...
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:08 #63
Rarian pisze:
Rarian
Ok, w takim razie trochę znadinterpretowałem tę wypowiedź za co przepraszam. Mimo wszystko trochę jednak przesadzasz, Barca to dobry klub i niewykluczone, że nawet bez pomocy arbitra wyeliminowałaby Real. No i nie wiadomo jak będzie wyglądał finał, więc nie ma co gdybać na temat tego, czy ewentualne trofeum dla Barcy będzie zasłużone czy nie. Mam nadzieję, że w ogóle go nie będzie, bo to my finał ten wygramy :).
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:24 #62
Rarian
Rarian pisze:
Ja rozumiem tę decyzję, nie było dowodów poza wątpliwej jakości nagraniem no to go nie skazali. Dobrze, że zagra, bo tak to Barcelona po tym jak z nami przegra tłumaczyłaby się niekompletnością składu, tak - nie będzie miała wymówki.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:57 #61
blejd7 pisze:
blejd7
nagraniem i relacją Marcelo. W normalnym sądzie by to wystarczyło :)
Na to, że Roo przeklinał też było tylko wideo. A jednak został zawieszony.
A co do aktorstwa... Rivaldo kiedyś udał na meczu reprezentacji ze rywal odkopnął mu piłkę w twarz... Jeśli się nie mylę to został za to zawieszony... Szkoda, że teraz już nie są tak konsekwentni... "Najpiękniej grający" zespół na świecie wyniszcza piękno i zasady futbolu. Żałosne
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:13 #60
emKRU
emKRU pisze:
Nawet lepiej , bo umie strzelać samobóje :)
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:57 #59
DahDah
DahDah pisze:
youtube.com/watch?v=W66JLyOAt7g

Mam nadzieję na powtórkę tego.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:56 #58
Voytec pisze:
Voytec
A ja mam nadzieje ze Messi strzeli 3 gole, jednego reka
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:34 #57
truecrime pisze:
truecrime
A ja mam nadieję Voytec, że po prostu opuścisz tę stronę ...
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:39 #56
bondar pisze:
bondar
Messi bedzie sie odbijal od Vidicia:)
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 18:10 #55
bober89 pisze:
bober89
2 lata temu też tak mówiliśmy a typ prawie 20 cm niższy od Vidy i Rio strzelił bramkę głową:/
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 19:21 #54
AgEnT pisze:
AgEnT
Ale to było 2 lata temu a teraz mamy rok 2011 !
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 20:07 #53
grobla95
grobla95 pisze:
Phi... Co tam z Busquetsa !? I tak nic im nie pomoże...
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:50 #52
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Cóż rzec. Skoro klip wideo jest za słabym dowodem na to, że Sergio obraził Marcelo, to ja się pytam jaki w takim razie dowód będzie wystarczająco 'mocny'. Nagranie dźwięku zawsze można sfingować, ale nagranie wideo ? Nawet dziecko na tym klipie widziało to słowo.

Dlaczego więc nie widzi tego nikt z UEFA ?

Odpowiem jeszcze na zarzut kibica Barcelony "daliśmy się zmanipulować Mourinho."
Kolego, ja wiem co ja widziałem w tych czterech meczach Barcelony z Realem Madryt. I żaden Mourinho czy 'wielka Barcelona' nie miała wpływu na moją ocenę tego meczu.

A widziałem Angielski styl gry drużyny Mourinho, który sprawił że Barcelona w Copa Del Rey oddała mniej strzałów od Realu, który w tym meczu 'zabił futbol'. Real przynajmniej nie cofał piłki do bramkarza, a trzema czterema podaniami zachodził pod pole karne.
Nie chcę się kłócić, bo półfinałowy mecz wyglądał tak samo, dopóki Barcelona nie postanowiła wyeliminować najlepszego zawodnika na boisku.
Mowa tu o Pepe, który sprawił że Messiego na ekranie widziałem tylko w dzięki realizatorom, którzy od czasu do czasu pokazywali go w pełnym kadrze.
Moim zdaniem Barcelona w żadnym meczu nie grała lepiej. Nazwij mnie hipokrytą, nie obchodzi mnie to. Utrzymywali się przy piłce ? Co z tego, robili to na własnej połowie. Piłkarze Mourinho wyegzekwowali piękny taktycznie futbol, który przyniósł im zwycięstwo w CDR. Robiliby to nadal, gdyby nie czerwona kartka dla Pepe. Zasłużona ? Ja nie mam pytań, identycznego faulu dopuścił się Xavi (bodajże) tydzień wcześniej na Alonso. Sędzia z niechęcią przerwał grę... Zamierzony nie zamierzony, nie ma znaczenia, liczy się fakt faulu, czy był czy nie było. Równie dobrze będąc sędzią, mógłbym dać na samym początku kartkę czerwoną Alvesowi, powód "Alves będzie miał zamiar symulować"... Więc takie snucie domysłów, czy ktoś miał zamiar faulować czy nie, nie ma najmniejszego sensu.


Nieważne mnie czy wygra Manchester czy Barcelona.
Ale Barcelona oszustwem straciła bardzo wiele, a zyska być może 'tylko' puchar...
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:42 #51
ironia
ironia pisze:
"Oświadczenie na oficjalnej stronie Barcelony głosi: UEFA odrzuciła skargę złożoną przez Real Madryt."

to było do przewidzenia, jak połowa ludzi tam to z Barcelony -.-

A Busquets będzie sie tarzał na murawie.. jak kolesia widze to mi ciśnienie skacze na 200/180. Jezuu, boje się jakiego sędziego nam dadzą ..
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:28 #50
orion
orion pisze:
Ja w tej decyzji sie nie dopatruje jakiegos spisku....
W konflikcie Real Barcelona nikt nie jest bez winy a obwinianie tylko Bary jest smieszne..... REal i jego kibice sie piekla bo dostali juz ktorys raz lanie od Barcelony. Mourihno robi cyrk z siebie bo taktyka murowania bramki zawiodla.... Trzeba miec jakis szacunek do przeciwnika...

Ps a Barcelonie ten zawodnik i tak nic nie pomoze.... United ich rozniesie
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:28 #49
FiFlaK pisze:
FiFlaK
Tak zamurował bramkę, że oddał więcej strzałów w CdR niż Barcelona.
Tak się zamurował, że wygrał mecz 1:0...
Tak się murował, że wyeliminował tylko Messiego, używając Pepe, a Khedira stanął oko w oko z Xavim. Barcelona legła. Do czasu kiedy pozbyli się Pepe ;)
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:46 #48
Til
Til pisze:
UEFA niema zamiaru nikogo faworyzować ? Pozwólcie, że przedstawie wam skład UEFA:

- Michel Platini - prezes UEFA, który jest bardzo niezadowolony z Realu, że to głównie on przewodzi G14, a także z całej Hiszpanii ogólnie, Francuz mówił o tym głośno kilka razy

- Angel MarĂ­a Villar Llona - prezes Hiszpańskiej Federacji Piłkarskiej wybrany po tym, jak Barcelona zdradziła dyscyplinę głosowania w LFP; znany z pojęcia "Villarato" - (spisek arbitrów i władz ligowych przeciwko Realowi Madryt - dop. red.)

- Şenes Erzik - dyrektor projektów UNICEF-u, sponsora Barcelony

- Emilio GarcĂ­a Silvero - dyrektor doradców prawnych Hiszpańskiej Federacji Piłkarskiej

- Josep LluĂ­s Vilaseca Guasch - były dyrektor Barcelony

- Helena Herrero - szef Sztabu Medycznego dla Hiszpańskich Piłkarzy związanego z Hiszpańską Federacją Piłkarską

- Joan Laporta - były prezes Barcelony

- Joan Gaspart - były prezes Barcelony

Czy aby napewno ?
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:19 #47
brambor90 pisze:
brambor90
Napewno. Zarządzanie UEFA to zarazem patrzenie pod innym kątem na wiele spraw. To taki urząd gdzie wszelkie sympatie zachowuje się da siebie. Każdy tam pilnuje swojego stołka więc większośc nie odważyłaby się na działanie w interesie klubu. Tu liczą się pieniądze, które oni tam zarabiają. Tam gdzie jest kasa sentymenty idą w zapomnienie.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:27 #46
nosveratu pisze:
nosveratu
brambor90@
W jakim Ty świecie człowieku żyjesz? Zdejmij te różowe okulary i zobacz jak wygląda rzeczywistość...
Myślisz, że w tylko w Polsce jest korupcja i praca po znajomości? Tak jest wszędzie i nic się na to nie da poradzić...
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:34 #45
FiFlaK pisze:
FiFlaK
Til - nie zapominaj, że Platini przed półfinałem Chelsea Londyn v FC Barcelona, wyraźnie powiedział "Nie chcę znowu oglądać Angielskiego finału".
I nie obejrzał... A wszyscy wiedzą co się wydarzyło.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:43 #44
brambor90 pisze:
brambor90
Świat światem. Socjologia sama mówi za siebie, że w takic hformacjach najważniejsze jest utrzymanie własnego stołka. Nikt nie pozwoli sobie na kierowanie sentymentami bo tu chodzi o jego własny biznes. Ja staram się części ludzi pokazać, że teorie spiskowe są dobre dla czytelników Faktu. Ba! Pójdę jeszcze dalej! Często osoba u władzy wywodząca się z jednego kręgu może potem mniej interesować się tym kręgiem. Już tłumacze na przykłądzie - np. radość afroamerykanów po wygranej Obamy. Nadzieje, że będzie im teraz lepiej w USA. Jednak sprawa ma się teraz inaczej. Obama jako mulat jest teraż na ostrżu i musi uważać z tą polityką proafroamerykańską, że tak się wypowiem. Będzie zdecydowanie bardziej starał się o popracie u białych amerykanów którzy są większością. Dla afroamerykanów byłby tu najlepszy biały demokrata. Rozumiesz o co mi chodzi? Większość ludzi z jakiśÂ środowisk na szczeblu dyrekcyjnym UEAFA zapomina o swoim pochodzeniu, upodobaniach etc etc. Więc nie ma co tutaj sie podniecać, że Barcelona jest faworyzowana, snuć teorie spiskowe.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 22:02 #43
Voytec pisze:
Voytec
FiFlaK no musze sie przyznac ze zgadzam sie z toba w wiekszosci.
Chcialbym tylko zwrocic ci uwage na rzecz taka, ze jak to Mou narzeka ze zawsze te czerwone kartki dostaje. Wytlumacz mi dlaczego tak jest?
Del Honro wyeliminowal Messiego na pare miechow, to samo mogl zrobic Pepe z Alvesem.
Moje zdanie jest po prostu takie, ze Mou karze swoim zawodnikom wybic pilke z glowy zawodnikom Barcy.
Skoro piszesz ze obejrzales wszystkie mecze, to oprocz nakladki Busquetsa ( nie Xaviego, za co dostal zolta kartke) i oprocz ostergo faulu Mascherano ja nie widzialem zeby ktos mial zamiar polamac nogi czy w jakis inny sposob zaczpic zawonikow Realu. Co robili zawodniky galalacticos? Tylko nie mow ze Marcelo czy Arbeloa bodajze nie chcieli nadepnac na nogi zawodnikow Barcy, albo ze Adebayor niechca odepchnal Busiego.
1. Szkola Mou
2. Flustracja zawonikow Realu.
Taktyka owszem byla swietna tylko widzisz, nie wiem czy ogladales wczesniejsze GD ale ja jednak wole jak graja w pilke a nie w rugby.
I moze Barca przegrac 5 czy 4-1 jak to bylo calkiem niedawno ale wlasnie o to pilce noznej chodzi. No chyba ze sie myle.
Sam napisales barca moze wygrac tylko puchar, ale gdyby to Barca zgrala tak jak Real i awansowala po takiej grze jak to widzielismy to tez bym napisal ze Barca moze wygrac tylko puchar. Bo to nie jest Barca, a taki Real to nie Real.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 23:50 #42
kuba27
kuba27 pisze:
No i widać, że w piłce nożnej aktualnie 12-stym zawodnikiem jest sędzia, zarząd ( w tym wypadku UEFA) a nie jak dawniej KIBICE. Teraz bez znajomości jest ciężko coś wygrać ;|
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:19 #41
zPrudnika
zPrudnika pisze:
teraz kazdy kto to przeczyta niech zapamieta ten nick :D i przecyzta moją wiadomość 28 Maja po finale LM
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:16 #40
OnlyRedDevils
Ale nam przybędzie kibiców po tym finale..
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:15 #39
brambor90 pisze:
brambor90
...i rok później będą wszyscy o nas mówili jak o "kibicach" Barcelony. Średnio mnie to cieszy.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:17 #38
Deluxe
Deluxe pisze:
No i pięknie, teraz finał będzie nędznym teatrzykiem w wykonaniu Barcy. Serio, męczy mnie już ten temat, jak i zawodnicy Barcelony, choć sam szacunek do tej drużyny mam. Tak czy siak, to, co oni wyprawiają, jest po prostu żenujące. Chwała Messiemu, który chyba jako jeden z nielicznych Barceloniarzy, próbuje ustać na nogach ile się da, nie pada jak kłoda po byle potknięciu. Oby finał był ciekawym widowiskiem z jak najmniejszym aktorzeniem. Ale gdyby United wygrało grając pięknie, a Hiszpanie przegrali i dodatkowo popisywali się swoim teatralnym warsztatem, to byłoby to coś ;) Wielkie ośmieszenie dla Barcy ;)
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:14 #37
brambor90
brambor90 pisze:
Ludzie, co z wami jest nie tak. Nikt tutaj nikogo nie faworyzuje. Skończcie z tą dziecinadą. Nie było na tyle dowodów aby mógł paść wyrok i tyle. Taka decyzja "sądu". Nie ma co się tutaj objuszać bo UEFA nie ma w interesie faworyzowania nikogo. Inna sprawa, że trochę się teraz boję bo fakt faktem chłopak lubi robić teatr.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:12 #36
luki198
luki198 pisze:
będzie miał kto gole do swojej wbijać
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:11 #35
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
Aktorzyna razem z Alvese,niecierpię go.Wielkie drewno które przy każdej okazji łapię się za twarz.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:09 #34
rvn10
rvn10 pisze:
Szkoda..przynajmniej mniej byłoby teatru na boisku, a tak...
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:08 #33
Pomarancz
Pomarancz pisze:
Kiepski piłkarz i kiepski aktor, znowu będzie się turlał po murawie, żałosne.
Decyzja UEFA do przewidzenia była.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:06 #32
zPrudnika
zPrudnika pisze:
jak zawsze ta sama spiewka dzieeci z Old trafford MU piekny klub bogate tradycje wielkie zwycistwa swietni piłkaze a kibice przypyzczam ze dzieci w wielku od 12-17lta i tak zawsze beda zamjmowac sie rzezaniem barcy a nie kibicowaniem włąsnemu zoespołowi...
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:06 #31
Przemo07 pisze:
Przemo07
Co? Nic nie zrozumiałem. Naucz się najpierw pisać na klawiaturze, potem możemy zacząć gadać...
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:08 #30
CzarnySamael pisze:
CzarnySamael
Taaa... Tylko, że większość niezwiązanych z żadnym klubem kibiców będzie za nami, bo nikt już na FC Zraszacze i ich aktorzenie patrzeć nie może.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:11 #29
brambor90 pisze:
brambor90
Wracaj do siebie, bo sam fakt, że wchodzisz tutaj i rozpalasz kolejne głupie dyskusje wskazuje na twój wiek miedzy 13 a 17 rokiem życia.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:14 #28
Veon pisze:
Veon
Śądze że jeszcze do 13 lat nie doszedł.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:54 #27
Przemo07
Przemo07 pisze:
A co wszyscy myśleliście? Przecież on musi wystąpić, to główny aktor całego przedstawienia. Niech się nikt nie zdziwi jak w finale ktoś z naszych wyleci, właśnie przez tego typa... a zresztą, nie tylko on jest dla nas zagrożeniem bo jeszcze Alves (taaa... właśnie ta wielce mocna nakładka Pepe [której nie było] po której obrócił się o 360 stopni. Cholera, jak on to zrobił?) i oczywiście Pedro (który wygląda i gra dokładnie jak Busquets, więc nie muszę przedstawiać). Mamy 3 mistrzów wytypowanych, który dostanie największe noty za najlepiej symulowany występ?? Tego dowiemy się już 28 maja 2011 r wieczorem/w nocy ! Zapraszam!
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:05 #26
ROO10MU pisze:
ROO10MU
dokladnie przez ta trójkę ktos od nas moze wyleciec z boiska a tego sie najbardziej boje :/
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:12 #25
OnlyRedDevils
I tak Manchester wygra.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:03 #24
AFCAMUFC
AFCAMUFC pisze:
przydał by sie ktoś taki jak keano kiedy to zakonczyl kariere haalandowi.

ale to może zrobic ktos od nas pod koniec meczu jak już bedzie ustawiony wynik
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:01 #23
ROO10MU
ROO10MU pisze:
a jakby inaczej, UEFA zawsze na korzyść barcy , jak rooney powiedzial kilka słów w strone kibicow to od razu zawieszenie na 3 mecze a tutaj nic :/ ten busquets to w ogole jest wkurzajacy :P
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 15:58 #22
brambor90 pisze:
brambor90
FA nałożyło karę na Rooney'a. Zainteresuj się trochę. Nikt nie faworyzuje barcy, poprostu nie było dowodów na podstawie których mógłby zapaść wyrok, proste.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:10 #21
Damian90
Damian90 pisze:
nawet jeżeli nie zagrałby on to grałby Mascherano,jak już grać to niech oba zespoły grają w najsilniejszym składzie przynajmniej nie będzie żadnych wymówek,decyzja UEFY była do przewidzenia,mam nadzieje że nasi przeorają co po niektórych tak by nie musieli już symulować więcej :D
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 15:58 #20
Voytec
Voytec pisze:
Ale was Mou latwo zmanipulowal...
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 15:57 #19
Amon pisze:
Amon
widze teraz kibice Barcelonki sie loguja na nasza strone , żeby nie powiedzieć nieładnie ,idzcie na stronke Barcelonki :)
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:04 #18
Voytec pisze:
Voytec
No teraz to dla mnie wygrales...
Kibicujesz ANGIELSKIEJ druzynie...
A mi zabraniasz podejmowac z wami polemike...
Brawo dla kolegi.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:12 #17
brambor90 pisze:
brambor90
A co to za polemika z Twojej strony kolego? :)
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:15 #16
Voytec pisze:
Voytec
Pomysl
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:18 #15
FanRooney pisze:
FanRooney
Wojtek(Voytec),jak nie masz co robić tylko rejestrować się na ten portal,to moze zarejestruj się na jakiś związany z Barceloną,bo widocznie masz 10 lat (za parę miesięcy 11) i c się nudzi bo nie masz kolegów.Smutna prawda...
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:23 #14
brambor90 pisze:
brambor90
Myślę i myślę , widze tu tylko durną opinię... To nie jest polemika. Głupie hasło, nic więcej.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 16:24 #13
Voytec pisze:
Voytec
Chesz tak bardzo polemike, to prosze.
1. Nie popieram zachowania Busqetsa, taka prawda, ale jak czytam tutaj co poniektore wypowiedzi, to az strach sie bac, najelpszy jest koles ktory marzy zeby ktos im nogi polamal...no sory.
2. Nazywacie aktorami druzyne Barcy, spoko, tylko wytlumacz mi dlaczego oprocz Busiego, w innych meczach Barca nigdy nie aktorzy, uwierz mi. Te mecze byly jakie byly, ale zrozumcie ze zawonicy Barcy to nie aktorzy.
3. Cristiano Ronaldo czy Nani, o nich zapomnieliscie? Sa tacy i sa tacy i naprawde szkoda ze o nich tutaj nikt nie wspomina bo Busquests czy Pedro moglby sie od nich wiele nauczyc.
4. Niektorzy pisza tutaj Busi drewno - no k...m..c Fletcher, Carrick czy nawet Rooney oni maja niesamowity drybling.
5. Nie chce byc teraz osoba ktora przez to co teraz napisze spowoduje jeszcze wieksza chec i radosc z tego jezeli Barca przegra ale otworzcie oczy. Jedyna szansa United to to ze Barca gra duzo slabiej a nizeli w srodku sezonu, co nie zmienia faktu ze faworytem jest Barca i to duzo wiekszym niz byla 2 lata temu. I to nie moje zdanie tylko - calego swiata. Wiem rowniez to ze czy Barca wygra czy przegra to i tak jest na straconej pozycji. Bo jak przegra to radosc United bedzie podwojna, ale jak wygra to i tak bedzie gadka ze UNICEF im pomogl. Nikt nie dostrzega tego, ze taki klub jak Real Madryt musial 4 krotnie sie ponizac i to ponizac maksymalnie zeby tylko cokolwiek ugrac z tymi aktorami...
6. To Fergie prosi podobno o pomoc Mou bo to Fergie ma sraczke przed smarkaczem Pepem.
Tylko po co ja to pisze...
Juz raz to wspominalem i powiem jeszcze raz, o wielkosci klubu swiadczy to ze to przeciwnik musi kombinowac z taktyka na ciebie, bo wie ze w innym wypadku nie ma szans. Ale co drugi z was tego nie rozumie. UEFA pomaga, UNICEF pomaga, Barca aktorzy, Mou ma racje we wszystkim co mowi.
Szczerze to ten final olewam. wygra kto ma wygrac, United zle nie zycze ale napewno zycze im tego zeby za rok grali w finale z Realem i przegrali po karnym na Krysce ktorego nie bylo.Nara
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:01 #12
Veon pisze:
Veon
Voytec. Nie zostałem zmanipulowany przez Mou. Oglądałem tylko jedno spotkanie Barcy z Realem (półfinał LM, pokazywali na polsacie no to obejżałem[CZEGO ŻAŁUJE]), bo nie jestem fanem Hiszpańskiej piłki którą uważam za nudną. I szczerze te całe "Gran Derby Europy" są mocno przereklamowane. W meczu stają naprzeciw siebie symulująca fauly przy najmniejszym dotknięciu-Barcelona vs bez pomysłu na gre co kończy się aferą na konferencji- Real. I od razu uprzedzam że gdybym był sędzią GD to kartek by się posypało. Chociaż.... Na te GD trzeba jako sędziego wstawić Howarda Webba to może obu drużynom zachciało by się grać w piłke.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:08 #11
Voytec pisze:
Voytec
Veon no widzisz przynajmniej nie piszesz ze Barca to aktorzy, bo te mecze byle inne od wszystkich innych. Sposob Realu byl jaki byl. Chcialbym wlasnie aby kazdy zroumial ze Barca to wielka druzyna a nie Oskarowi pretendenci :)
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:16 #10
gitkolo pisze:
gitkolo
Voytec
Idź spać:)
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 17:40 #9
Frycu pisze:
Frycu
barca to aktorzy
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 18:28 #8
przemekol12 pisze:
przemekol12
Jeżeli chciałeś porównać Busquetsa z Fletcherem i Carrickiem to naprawdę gratuluję. Busquets mógłby co najwyżej Darrenowi sznórówki wiązać.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 18:30 #7
brambor90 pisze:
brambor90
Chcesz prowadzić ze mnąÂ polemikę a nie znasz mojego zdania nawet. W dodatku piszesz do mnie w 2 osobie liczby mnogiej. Ja to nie wszyscy, wszyscy to nie ja ;)
Po 4. poście nie chce mi się już gadać. Drewno (nie używam zazwyczaj tego stwierdzenia bo jest dziwne poprostu) to chyba nie tylko sam drybling. Bo messi nie drybluje szałowo a drewnem nie jest. Ja może jestem fanem drewna bo uwielbiam grę Fletchera i Roo. Zdecydowanie wole ich oglądać niż mecze hiszpańskiej piłki. Nie ma co prowadzić takiej polemik ibo ona do niczego nie prowadzi. Do widzenia.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 22:08 #6
Voytec pisze:
Voytec
"Bo messi nie drybluje szałowo"
Spytaj sie starszych kolegow tutaj co oznacza slowo drybling. A potem spytaj sie ich kto jest najlepszy na dzien dzisiejszy w tym slowie ktorego najwidoczniej nie rozumiesz.
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 23:41 #5
brambor90 pisze:
brambor90
C.Ronaldo? Nani? Ibrahimovic? Bo napewno nie Messi. Nie rozumiem własnie dlaczego go ludzie określają mianem jakiegoś super dryblera. Gość jest niesamowicie zwrotny, swietnie panuje nad pilka ale dryblingu nie ma za wiele w jego akcjach.
Nie spinaj się tutaj tak chłopaku.
ps. Patrząc po postach chyba nie wielu jest starszych tu ode mnie. Niestety, bo aż głupio się czuję.
» Wtorek, 17 maja 2011, 03:50 #4
aveiro123
aveiro123 pisze:
Dobrze wiece ze w końcu balonik pęknie ! to tylko kwestia czasu
na razie to wiadomo ze uefa faworyzuje barce ale to sie skończy wczesniej czy pozniej
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 15:56 #3
michalk86
michalk86 pisze:
Busquets - marny pilkarz, dobry aktor.
O jego pilkarskie umiejetnosci raczej nie ma sie co obawiac w finale, natomiast mozna sie bac jego pokazu sztuki aktorskiej...
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 15:55 #2
Tennant
Tennant pisze:
Znów będzie aktorstwo...
Glory Glory MU
» Poniedziałek, 16 maja 2011, 15:55 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY