Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ancelotti: Rooney lepszy niż Messi

» 7 maja 2011, 21:20 - Autor: Tomasson - źródło: Sky Sports
Menadżer Chelsea Carlo Ancelotti wyznał, że w swoim zespole wolałby mieć Wayne’a Rooneya niż Lionela Messiego.
Ancelotti: Rooney lepszy niż Messi
» Gra Rooneya jest bliższa rzeczywistości futbolu - twierdzi Ancelotti
Co prawda argentyński gwiazdor jest uważany za najlepszego piłkarza na świecie, jednakże Ancelotti ma na ten temat nieco inne zdanie. Włoch uważa, że Rooney daje swojej drużynie więcej i gdyby miał taką możliwość, sprowadziłby go do Londynu chętniej niż Lionela Messiego.

– Każdy sięgnąłby po Messiego, ale ja postawiłbym na Rooneya – powiedział Ancelotti Daily Mail.

– Lionel to piłkarz nie z tego świata, jednakże gra Rooneya jest bliższa rzeczywistości futbolu. Jego talent stanowi natchnienie dla reszty zespołu i to jest właśnie różnica między piłkarzami a wspaniałymi piłkarzami.

Ancelotti stanie naprzeciw reprezentanta Anglii już w niedzielne popołudnie, kiedy to Chelsea zmierzy się z Manchesterem United na Old Trafford. Włoch wyznał jednak, że defensywa The Blues nie zamierza skupiać się tylko i wyłącznie na kryciu Rooneya.

– Wayne jest dla United kluczowym piłkarzem, ale w każdym spotkaniu może okazać się nim ktoś inny. Tak było na przykład z Ryanem Giggsem, który w dwumeczu Ligi Mistrzów z nami zaliczył trzy asysty. Dlatego też zamierzamy grać swój futbol, a nie tylko kontrolować umiejętności i możliwości rywala – zakończył Ancelotti.


TAGI


« Poprzedni news
Zapowiedź spotkania: United vs Chelsea Londyn
Następny news »
Torres: Musimy zdobyć więcej goli

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (80)


wislak47: soarq
oj nie mogę się z tobą zgodzić
messi po prostu nie poradzilł by sobie w angielskiej
tu jest pressing 90' i nie ma czegoś takiego że "o mesi lepiej go nie faulujmy" jak to czesto wygląda
messi jest z innej planety, jednak anglia to zupełnie inna planeta futbolu
nie mowie ze gral by zle, jednak pewnie juz by nie byl najlepszym strzelcem PL, a nawet zawodnikiem w PL
» 8 maja 2011, 20:48 #79
soarq: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2011 22:49

Jestem pewien, że byłby w najściślejszej czołówce. Czołowa trójka. 100%. Tevez jest od niego niższy, a rządzi. Powtarzam jeszcze raz - rzekoma wątłość Messiego jest mitem, on ma cholernie mocno rozbudowane nogi i się na nich potrafi utrzymać, jeżeli chce. Jeżeliby mu trochę mięśni brakowało, to był je po prostu zrobił. Jasne, że traktowaliby go ostrzej - gdyby ktoś chciałby złamać mu nogę, to by to zrobił, nikt (nawet największy byczek) się przed rzeźnikiem nie uchroni. Przywyknąłby, tak jak inne konusy w tej lidze. Sądzę, że strzelałby mniej, ale więcej miałby kluczowych i ostatnich podań, gdyż brałby na siebie po kilku rywali (innej rady nie ma niego). Do agresji by szybko przywykł.

youtube.com/watch?v=uk42FXMYRhc

Nie widzę, żeby Messi przestraszył się grać po tej sytuacji z 3:00, kiedy Del Horno próbował skończyć mu karierę.

Przeciwko Arsenalowi też zawsze grał odważnie, mimo ostrych fauli, takich jak ten:

youtube.com/watch?v=C71KbMqOgb0

Messi rządziłby w Anglii jak w każdej innej lidze. On jest po prostu za dobry, żeby nie rządzić. Ale rzecz jasna zgadzam się, że byłoby mu trudniej i takiej dominacji jak w Hiszpanii by nie było.
» 8 maja 2011, 22:48 #78
pilsudczyk: --> soarq
Zwróć uwagę na to, że w lidze hiszpańskiej Messi mija słabych fizycznie obrońców jak tyczki. W lidze angielskiej jeden obrońca zasadziłby mu kose, drugi poczęstował łokciem i chłopakowi odechciałoby się hasać. W Anglii obrońcy nie patyczkują się w małymi, szybkimi gnojkami.

Co do słów Ancellotiego. 100% racji. Wayne zdobywa mniej bramek ale zapierdziela po całym boisku i haruje zarówno w ataku jak i w obronie. Rozgrywa, asystuje, odbiera piłkę przeciwnikowi.
Messi tylko czeka na piłke żeby ruszyć z nią w stronę bramki.
Ave Marszałek!
» 8 maja 2011, 20:47 #77
soarq: Do agresji by przywykł. Normalna sprawa. Inne konusy przywykły, to on miałby nie przywyknąć?

A Messi nie tylko czeka na piłkę, widocznie bardzo mało oglądasz meczy Barcelony, ale jest pierwszym żołnierzem w pressingu, który tak Katalończyków wyróżnia.

Co do porównania do Rooneya, to chciałbym zwrócić uwagę, że Anglik ma bardzo chwiejne okresy. Jego forma bardzo mocno faluje. Messi jest zawsze w formie, a jak nie jest... to i tak jest ;) W sensie, że jego słaba forma, to nadal bardzo wysoki poziom gry.
» 8 maja 2011, 22:52 #76
soarq: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2011 17:02

Messi zdobył 3 razy z rzędu tytuł króla strzelców LM. Przez te trze lata strzelał wszystkim. Śmieszą mnie twierdzenia, jakoby Argentyńczyk nie poradził sobie w PL. A Fabregas, Modric, Silva i wielu, wielu innych? Right...

Jasne, zapewne 35 bramek w sezonie ligowym nie strzeliłby. Strzeliłby 25. Do tego dołożyłby niewiele mniej asyst. Żeby to pojąć wystarczy zdrowy rozsądek.

Fizyczna wątłość Argentyńczyka jest mitem. On bardzo mocno stoi na nogach, a jeżeli kilka razy niepotrzebnie by przyaktorzył, szybko postawiono by go pionu i skończyłby z tym. Kontuzje? Już dawno sobie z tym poradził, on miał problemy mięśniowe zupełnie niezwiązane z tym, że go na co dzień kopali w lidze. Oczywiście jeżeli ktoś chciałby mu złamać nogę, to by to zrobił. Na rzeźników nie ma mocnych.
» 8 maja 2011, 17:01 #75
Roo10ney: Rooney > Ronaldo, Messi, Drogba, Torres, Ibrahimović, Suarez, David Villa itd. :) Taka prawda
» 8 maja 2011, 15:44 #74
Mag79: miło słyszeć ze Rooney jest najlepszy ale jak miał spadek formy życie prywatne mu się nie układało chciał odejść to wielu z was chcieli żeby odszedł ja mam wielki szacunek do tego zawodnika i ciesze się ze reprezentuje barwy Manchesteru United Messi może jest dobrym dryblerem ale Rooney to urodzony wojownik walczy o każdą piłkę.
» 8 maja 2011, 13:22 #73
javier10: hop przynajmej godo prawde!
» 8 maja 2011, 12:55 #72
TheBlusee: No Rooney Lepszy od Messiego , a Drogba lepszy od rooneya !! HAHA
» 8 maja 2011, 14:54 #71
grobla95: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2011 16:44

a Torres lepszy od Drogby ! hahahah (śmieszni jesteście!)
» 8 maja 2011, 16:44 #70
eKB: W PL to oczywiste że każdy kto choć trochę myśli wolałby Rooneya jednak w każdej innej lidze ja osobiście wolałbym Messiego darzę go szacunkiem i z graczy farsy stawiam go na najwyższym poziomie zarówno na boisku jak i poza nim.
» 8 maja 2011, 12:05 #69
AgEnT: Najbardziej denerwują mnie komentatorzy, podniecają się tym Messim jakby Bogiem był, a prawda jest taka, gdyby w meczu Real - Barca, Pepe nie dostał kartki to tych 2 bramek Messiego nie byłoby. Grali po 11, to Messi nie istniał, wygrali dzięki szkole aktorskiej i symulantowi Alvesowi. Za takie coś powinny być zawieszenia na kilka meczy, to może zaczęliby grać, a nie udawać. Mówcie co chcecie, ale dla mnie Barcelona się dawno skończyła, kibicuje od zawsze Manchesterowi, a Barcelona grała ładny football za czasów Ronaldinho. Teraz to Teatrolona jest !
» 8 maja 2011, 11:54 #68
gafciu7: ty chyba meczu nie widziałeś
» 8 maja 2011, 11:58 #67
masterbm2: w 100% się z tobą zgadzam i mecz widziałem!!
» 8 maja 2011, 12:22 #66
whiteNani: @AgEnT dobrze mowisz ale co do tego ze bramki by nie padly gdyby nie kartka.. to jest takie gdybanie nie wiedomo czy by nie padly. ale co do reszty 100 procent prawda. pokazemy tym aktorom jak sie gra w pilke 28 maja moze cos im to da do myslenia : D

UNITED !
» 8 maja 2011, 12:42 #65
koles: Messi sie stoi na na szpicy , on się cofa do środka pola i też rozgrywa piłkę oglądnijcie sobie mecz.Ostatnio z Realem to Barca czasami grała bez śr.napastnika bo Messi schodził do środka (patrz. bramka 2 Messiego z Realem)piłke przejął z śr.pola i akcja indywidualna i gol .Messi gra fłaszywego napastnika.
» 8 maja 2011, 10:52 #64
AJEP: Ogladalem :P Bo moj brat jest fanem Barcy ja Manchesteru obysmy sie podcxas finalu nie pozabijali .. Nom Messi napewno nie nalezy do symulantow
» 8 maja 2011, 10:57 #63
koles: Messi sie stoi na na szpicy , on się cofa do środka pola i też rozgrywa piłkę oglądnijcie sobie mecz.Ostatnio z Realem to Barca czasami grała bez śr.napastnika bo Messi schodził do środka (patrz. bramka 2 Messiego z Realem)piłke przejął z śr.pola i akcja indywidualna i gol .Messi gra fłaszywego napastnika.
» 8 maja 2011, 10:49 #62
gafciu7: powiem tylko tyle: uwielbiam patrzeć na Messiego.oglądam ligę angielską i hiszpańską co tydzień i żaden piłkarz nie ma takiego wpływu na zespół jak on. jest wielu wielkich zawodników, ale patrzenie jak Argentyńczyk drybluje to sama przyjemność.
nie zauważyłem, żeby szukał fauli by symulować. nawet gdy dostaje po nogach to próbuje utrzymywać się i biec dalej z piłką.Więc nie wiem skąd te zarzuty, że symuluje.obejrzyjcie kilka meczy Barcy i wtedy wypowiadajcie się o symulowaniu.
i jestem pewny, że poradziłby sobie w Anglii tak samo dobrze jak Roo w Hiszpanii.
» 8 maja 2011, 10:48 #61
HeadhunterCFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2011 13:21

[link usunięty]. youtube.com/watch?v=EueH4dfwnjE
[link usunięty]. youtube.com/watch?v=8gMtmM0Pa40

Pozdro
» 8 maja 2011, 13:20 #60
klikas: Headhunter i na tych filmikach nie widac Messiego?
pozdro?
» 8 maja 2011, 13:31 #59
AJEP: Wiadomo ze my powiemy Roo lepszy a Ci z Barcelony ze Messi a prawda jest taka ze jak Messi ma tyle goli i asyst to nie znaczy ze jest lepszy , bo bardzo duzo roboty odwala Xavi z Iniesta rozumiecie jesli nie ma ich 2 to Messi ma 2 metrowa zagrode do bramki ale jest dobrym dryblerem itd.. A Rooney tak jak to powiedzial Ancelotti ze Roo daje wiecej druzynie Roo daje tyle co Xavi w Barcie i nie ma co do tego watpliwosci jest nieustepliwy za to po prostu Kocham !!
» 8 maja 2011, 10:38 #58
emil123: całe man utd najlepsze, messi to przy nim pikuś. całe akcje odwalają za niego piłkarze typu xavi czy iniesta, poza tym nie ma co się dziwić, że ma ileśtam bramek na koncie, skoro w PD mamy iklka europejskich zespołów(real, villareal, valencja, atletico - barcy nie wymieniam, bo to frajerzy :P ). zobaczymy, czy uda mu się coś ustrzelić w finale, wątpię aby przebił się samemu przez takiego ferdinanda czy vidicia....
» 8 maja 2011, 10:28 #57
jab0l: Rooney najlepszym snajperem
» 8 maja 2011, 10:18 #56
koles: Nie powiedziałbym:
Messi 52 Goli 28 Asyst
Rooney 14 Goli 14 Asyst
» 8 maja 2011, 10:34 #55
8ball: Messi kontuzje? Rooney kontuzja i zgubienie formy wyleczenie tych dwoch rzeczy to 1/2 sezonu
» 8 maja 2011, 10:53 #54
koles: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2011 11:13

ale w przeliczeniu na mecz to
Messi 1 bramka i 0,53 asyst na mecz
Rooney 0,38 bramek i 0,38 asyst na mecz
» 8 maja 2011, 11:12 #53
HeadhunterCFC: koles - porównaj BPL do PD . Poza tym wrócenie po kontuzji do optymalnej formy też troche czasu kosztuje . Nie ma tak , że wybiegniesz na boisko i grasz od razu tak jak wcześniej ...
» 8 maja 2011, 13:13 #52
grobla95: chyba ,że sie nazywasz Antonio Valencia ! ;p
» 8 maja 2011, 16:51 #51
Martin: Antoś Valencia pod tym względem to światowy fenomen :)
» 8 maja 2011, 16:55 #50
Deluxe: Obaj są genialni, po co w ogóle ich porównywać i licytować się, który z nich jest lepszy?
» 8 maja 2011, 09:22 #49
lolo610: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.05.2011 08:30

Ludzie co wy gadacie?! że Rooneya powinni sprzedac?? mimo iz to jego najslabszy sezon na OT to teraz ma forme i bez niego nie doszlibysmy do finalu LM! Rooney bez formy jest lepszy niz park w super dyspozycji. Roo to Nasza gwiazda. ZAWSZE bede go szanowal jako pilkarza bo na meczach daje 150% i gra zespolowo a nie indywidualnie
» 8 maja 2011, 08:28 #48
klikas: "Mario Balotelli zapytany czy słucha Patricka przed wielkimi spotkaniami odpowiedział: "Patrick jest jedną z osób, której tu w Manchesterze słucham, czasami nawet nie słucham moich rodziców".

"Jeżeli ktoś mi mówi coś raz czy dwa rozumiem - nie jestem głupi".

Czy Italiano niejest poprostu boski ? wystarczy mu 2 razy powiedziec aby zrozumial :)
» 8 maja 2011, 08:18 #47
JerzyKiler: oczywiscie ze Messi poradziłby sobie w PL ;p bo np jak grali w finale LM to ładnie pocisnął tam Manchester wtedy :P on jest najlepszy na swiecie i poradzilby sobie wszedzie :d popatrzcie co grał w meczach przeciwko Realowi ;d mimo iz piłkarze Realu bardzo ostro go faulowali 5 zółtych kartek po faulach na Messim ;p a na SB to ich ośmieszył juz ładnie zreszta nie pierwszy i nie ostatni raz :) a w gre obronna sie rowniez angazuje bo pamietam sporo akcji gdzie odebral pilke na wlasnej polowie i robil z tego niezle akcje :)
» 8 maja 2011, 08:10 #46
Veon: Messi w PL? Jakoś by sobie radził ale nie byłby tam gwiazdą. Bo prawdopodobnie strzeliłby kilka bramek ale także otrzymał kilka kartek za symulowanie.
Inny kraj,inna liga, inni sędziowie, inne zasady.
» 8 maja 2011, 10:03 #45
psychiczny: Ancelotti: Rooney lepszy niż Messi
Co ma temat newsa wspolnego z wypowiedzia Ancelotti'ego ?
,,Lionel to piłkarz nie z tego świata, jednakże gra Rooneya jest bliższa rzeczywistości futbolu'
Nie ma sie co dziwic ze w tych czasach zeby zdac mature trzeba miec 30 %,za moich 50+1%
» 8 maja 2011, 01:27 #44
Adam11: Powinieneś się cieszyć. Teraz będziesz mógł kolejny raz podejść do egzaminu i jakoś te 30% wymęczyć. Wierzę w Ciebie:-)
» 8 maja 2011, 08:35 #43
rege: A Ronaldo trafia dziś po raz 34 według Marci (Pichichi) i 33 oficjalnie co daje mu przewagę 3 trafień (Pichichi) w lidze nad Messim i 2 przewagi w klasyfikacji Złoty But;)

1.) Ronaldo (cenię sobie jego kompletność i niezależność od partnerów. Messi w Argentynie jest nikim- polecam Ronaldo vs Spain goal)
2.) Messi- bądźmy obiektywni. Tak jak napisał mój poprzednik. Barca to Hiszpania a MU to Anglia. I nic tego nie zmieni. A Messi jest najlepszym strzelcem LM więc to mówi wszystko. Pepe pokazał mu jednak trochę iście angielskiego futbolu i widzieliśmy jego różnicę w porównaniu do Ronaldo;)
3 i 4 remis.) Rooney i Xavi (dwaj różni ale klasą na swych pozycjach zbliżeni)
5.) Iniesta
» 8 maja 2011, 01:22 #42
grobla95: Chodzi Ci o nieuznany gol Ronaldo vs Spain !?
» 8 maja 2011, 01:40 #41
rege: co nie zmienia faktu, że Pique pojechał jak śledź a Puyol nic nie mógł zrobić więcej bo za wolny
» 8 maja 2011, 14:29 #40
Rafalxinho: Najbardziej żenujące są komentarze typu:
Messi nie poradziłby sobie w PL
La Liga nie można porównywać do Ligii Angielskiej...
Barca nie poradziłaby sobie w Anglii
Ludzie... na tym polega futbol...
Barcelona gra w Hiszpanii, więc uformowała swój styl na Hiszpańskich podstawach... gdyby Barcelona była w Anglii(?) pewnie prezentowała by angielski styl. Na tym polega piękno futbolu. Na spotkaniu różnych idei...

Po co gdybać jakby było? jest jak jest. Messi gra w Hiszpanii, Rooney gra w Anglii...
» 8 maja 2011, 00:21 #39
Veon: Nie pamiętam by symulowanie było w stylu Hiszpańskim. Choć ja tam nie wiem przez kilka lat ten styl mógł się zmienić.
» 8 maja 2011, 09:59 #38
18Lukasz78: Ogólnie teraz elita w piłce to Ronaldo,Messi,Xavi i nasz Roo ;)
» 7 maja 2011, 23:53 #37
ziomboy777: a Iniesta gdzie?.... jak byś oglądał mecze PL i LM w wykonaniu Barcy zobaczył byś , że to własnie on jest głownym rezyserem gry w tym klubie a nie Xavi.
» 8 maja 2011, 01:14 #36
FiFlaK: No nie wiem. Iniesta tylko dogrywa piłki. Główną siłą Barcelony jest Xavi, dzięki któremu ta machina zwana DUmą Katalonii jest tak potężna.
» 8 maja 2011, 02:37 #35
jakjakub: Osobiście też wybrałbym Wayne'a :) a Messi... po prostu go nie lubię, sprawia wrażenie kogoś... fałszywego ,takie prywatne odczucie :)
» 7 maja 2011, 23:23 #34
YezYezYo1993: Tez wybralbym Rooneya. To wyjatkowy gracz. Niewiele jest takich napastnikow co biegaja po calym boisku, wracajac sie do obrony po pilke. Gra dla calego zespolu i przy tym strzela wazne bramki. Kiedys tolerowalem(nie kibicowalem) barcelone. Teraz, gdy jest taka podnieta na ten klubik po prostu ich nienawidze. Za duzo o nich w tv, zbrzydlo mi to juz. Tak samo Messi gwiazdor.
» 7 maja 2011, 23:15 #33
braku: Piekne slowa piekne !
» 7 maja 2011, 23:09 #32
grobla95: Wayne wnosi wiecej do gry ! Jest wszędzie ! Gra na całym boisku... A Messi tylko asystuje i strzela. Nie angażuje sie w gre obronną. Też wolałbym Roo !
» 7 maja 2011, 22:52 #31
CRX2: bo jest.. napastnikiem? i to właśnie należy do jego zadań - strzelanie i asystowanie.
» 7 maja 2011, 23:24 #30
nysa94: Roo tez jest napastnikiem i co? potrafi zagrac w obronie.
» 7 maja 2011, 23:52 #29
grobla95: CRX2, chyba czegoś nie rozumiesz... Ale wytłumacze jak dla dziecka. Chodziło mi w tym porównianiu o podkreślenie wyższości Rooney'a, ponieważ on też jest napastnikiem, też strzela, też asystuje ,ale potrafi także świetnie grać w obronie, czego o Messim nie można powiedzieć. Daj znać jak nie zrozumiałeś ! :]
» 8 maja 2011, 01:44 #28
CRX2: @grobla - "dziecko" zrozumiało.. zresztą od razu widać tą wyższość Rooney'a w CL - 3 bramki na 11 Messiego.. to jest zadanie napastników i z tego są rozliczani. A nie bieganie w obronie..
» 8 maja 2011, 15:38 #27
grobla95: możesz wziąć pod uwage także to ,że też w dużej mierze dzięki Rooneyowi i jego świetnej grze obronnej stracilismy w LM jak dobrze pamietam 4 gole (i żadnego na wyjeździe) a Barcelona... w samym dwumeczu z Arsenalem straciła 3 i jeszcze jak by podliczyć Real, Szachtar i faze grupową to by było chyba z 10.
» 8 maja 2011, 16:55 #26
lewy123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.05.2011 22:43

Fajnie usłyszeć coś takiego od menedżera drużyny, która jest największym rywalem Man Utd w lidze. Ponadto to chyba pierwsza osoba, która oświadczyła wszystkim ze Messi nie jest najlepszy a co ważniejsze wyżej od Leo postawiła właśnie Rooney'a.

Wayn pokaż wszystkim że Ancelotti tym razem sie nie myli.
Glory Glory Man Utd !
» 7 maja 2011, 22:43 #25
sl4v: Ta, wyobraźcie sobie Messiego w starciu z obrońcami np Blackpool, gdzie dla nich każdy mecz to walka o życie ;P 10 razy by ich ograł ale za 11... ;P
» 7 maja 2011, 22:39 #24
hitman90: Stary, bajki opowiadasz nic wiecej:) Widziales Davida Silve w MC? Co, ma przeorane nogi i nie daje rady? Messi jest silny jak byk, widziales jego nogi? Spokojnie dalby sobie rade. Spojrz na Groszka z poczatku sezonu, strzelal gole i szalal przeciwko wszystkim obroncom, nie tylko z Blackpool:)
» 7 maja 2011, 22:48 #23
sl4v: nie zrozumiałeś mnie, nie twierdzę, że by go połamali. W lidze hiszpańskiej wystarczy sie przewrócić, zrobić smutną minę i jest faul. Chodzi mi raczej o pewność siebie.
» 7 maja 2011, 23:11 #22
CRX2: bredzisz - z Torresem było to samo, panienka z Hiszpanii idzie do UK - i co? kilka spotkań i orał obrońców bez najmniejszych oporów; ]
» 7 maja 2011, 23:28 #21
AgEnT: Szczególnie teraz w Chelsea ....
» 8 maja 2011, 11:48 #20
monnie: pierszoroczniak - a już dlaczego te sterydy brał to nieistotne, prawda? :/
» 8 maja 2011, 12:35 #19
CRX2: @Agent - a co ma jedno do drugiego? To, że teraz nic nie strzela nie znaczy, że nagle stał się znowu panienką i pada na murawę kiedy mocniej wiatr zawieje..
» 8 maja 2011, 15:40 #18
Martin: Ta, to nie ma nic do tego.. Mam Ci przypomnieć, jak Ferdinand musiał go podnosić w polu karnym w spotkaniu CL?
» 8 maja 2011, 16:56 #17
Taurus: No niestety trwa Barcelomania i nawet sędziowie czy komentatorzy się nimi zachwycają.
Trzeba będzie pokonać Messiego i jego ekipe tzn Barcelonę i zamknąć mordki wszystkim Barcelomaniakom :)
» 7 maja 2011, 22:36 #16
Cleverley: Messi niby taki dobry, a bez Xaviego i Iniesty nie istnieje + La Liga .. w PL nie dałby rady . ;)
» 7 maja 2011, 22:30 #15
CRX2: pewnie, wymień pół składu i napisz, że ktoś bez niego nie istnieje.. bez Iniesty i Xaviego to cała Barcelona nie istnieje - ale chyba właśnie o to chodzi, że się MA lub nie ma takich zawodników, nie?
Najlepszy przykład - Blackpool.. bez Adama nie istnieją - no właśnie, ale Adam tam jest i dzięki temu dają radę.
» 7 maja 2011, 23:29 #14
nysa94: @CRX2
Czy mi sie wydaje czy Ty fan Barcy?
» 7 maja 2011, 23:55 #13
CRX2: dziwne, o Blackpool też napisałem we wcześniejszym poście, a o bycie ich fanem już mnie nie 'posądziłeś'..
» 8 maja 2011, 15:41 #12
nysa94: Ale ja nie posadzam - ja pytam ;)
» 19 maja 2011, 22:30 #11
Tomasson10: Rooney jest lepszy, Messi w Anglii dostałby kontuzji na pół roku, potem straciłby formę, i... PUF. Koniec kariery.
» 7 maja 2011, 21:48 #10
DahDah: Niby ''trener'' Chelsea , a mówi dobrze, zgadzam się z nim.
Messi to przereklamowany sterydziarz. Mam w dupie jego wyniki jakie on osiąga oh 60 goli w lidze której liczą sie 2 druzyny do majstra.Jak pilkarz umie grac na wyspach to i wszedzie zagra, ale nie na odwrót , choć szkoda bo mieli byśmy dobre pośmiewisko z kurdupelka w Man City ;}
» 7 maja 2011, 21:39 #9
barteqq08: zgadzam się ;] Messij yyy sory znaczy Messi jest przereklamowany i jarają się nim wszyscy komentatorzy w Polsce co mnie osobiście doprowadza do szału.. Dla mnie właśnie WR10 jest najlepszym piłkarzem na świecie :)
» 7 maja 2011, 21:46 #8
NaniRedMU17: dokladnie kolego,przeżywają o nim jakby byl jakims boigem...
dla mnie akurat CR jest najlepszy na świecie
» 7 maja 2011, 22:02 #7
Sorata: Ja również zgadam się z Twoją opinią :). Ale dla mnie nie ma jednego najlepszego zawodnika, i doceniam tych, bez których najlepsi nie istnieją - środkowych pomocników - Scholes, Xavi, w tym sezonie także Giggs - to są genialni zawodnicy, i to oni dają drużynom najwięcej ;)
» 7 maja 2011, 22:33 #6
Durandir: barteqq08 - to Deyna? (w awatarze) Genialny zawodnik. Najlepszy polski piłkarz wszech czasów moim zdaniem, ale swego czasu grał w Man. City...
Co do wątku to ja do Messiego nic nie mam uważam go za jednego z najlepszych graczy obecnie, ale też denerwuje mnie ta medialna "cieczka" na niego. Tyle, że tak samo denerwowałoby mnie to w przypadku Rooneya. Prawda jest taka, że wybór najlepszego piłkarza świata nie jest ławy i w dużej mierze zależy od subiektywnego oglądu. Dla mnie na przykład najlepszym piłkarzem był, jest i będzie Ryan Giggs, a zaraz po nim George Best, ale dla jakiegoś fana Juventusu będzie to, nie bez przyczyny, Alessandro Del Piero, a dla fana Realu - Raul Gonzalez. Wyjątkowych piłkarzy jest wielu i wielu jeszcze będzie. Chodzi o to by szanować wielkie talenty i szanować football. Nasi "dziennikarze" w większości tego nie potrafią. Pokażmy, że nam - kibicom tego szacunku nie brakuje.
» 7 maja 2011, 22:45 #5
AFCAMUFC: a dla mnie cała ekipa z old trafford to najlepsi piłkarze na świecie
» 7 maja 2011, 22:54 #4
Bracer: Rooney to charakter. Najbardziej cenię go za to bieganie z obrony do ataku. Te jego sprinty to poezja i tyle w temacie :)
» 7 maja 2011, 21:35 #3
Durandir: Miło widzieć, że nasi piłkarze są tak cenieni przez trenerów pokroju Ancelottiego. Messi to genialny zawodnik, ale medialny szum wokół niego jest przesadą.

P.S. Literówka w 4 linijce pod lidem "Włoch" nie "Włocha". ;]
» 7 maja 2011, 21:32 #2
H2O1994: Rooney najlepszy!!
» 7 maja 2011, 21:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.