AKTUALNOŚCI

Ferguson zadzwoni po radę do Mourinho

Data 05 maja 2011, 12:25 Mathe0, The Sun
Sir Alex Ferguson zamierza zadzwonić do Jose Mourinho przed finałem Ligi Mistrzów z FC Barceloną. Wskazówki Portugalczyka mają pomóc Manchesterowi United odnieść sukces na Wembley.

Szkoleniowiec Realu Madryt ma spore doświadczenie w starciach z Barceloną. Choć nie udało mu się pokonać drużyny Josepa Guardioli w tegorocznych rozgrywkach LM, to Mourinho poprowadził Real do zwycięstwa nad Barceloną w Pucharze Króla, a także wyeliminował Katalończyków z Ligi Mistrzów z Interem Mediolan.

– Często z nim rozmawiam. Ostatnio rozmawiałem z nim w ostatnim tygodniu – mówi sir Alex Ferguson.

– Mourinho ma spore doświadczenie, ale myślę, że Real Madryt jest inną drużyną od naszej. Będziemy polegać na naszej wiedzy o Barcelonie. Nie jest przecież tak, że nigdy wcześniej ich nie widzieliśmy.

– Wielokrotnie oglądaliśmy mecze z ich udziałem. Przyda się jednak doświadczenie Realu Madryt z punktu widzenia Jose. W takich sytuacjach jest zawsze pomocny – dodaje Ferguson.

Wielki finał Ligi Mistrzów pomiędzy Manchesterem United a FC Barceloną odbędzie się 28 maja na londyńskim Wembley.
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...
» Borussia ustaliła cenę za Kagawę Borussia ustaliła cenę za Kagawę
Shinji Kagawa spotkał się ostatnio ...
» Gill wspiera politykę wypożyczeń Gill wspiera politykę wypożyczeń
Gill poparł działania klubu względe...



Poprzedni news:
Smalling marzy o dwóch trofeach
Następny news:
Fletcher cudowną bronią na Barcelonę

Komentarze (94)


redziu1prv
redziu1prv pisze:
Puta barca Barcelona to cieniasy które tylko symulują płaczą i sędziowie są za nią
» Poniedziałek, 09 maja 2011, 20:18 #94
vip14
vip14 pisze:
Moim zdaniem A.Ferguson może tak zrobić, ale nie wiem
» Sobota, 07 maja 2011, 08:47 #93
Fiskus10
Fiskus10 pisze:
[link usunięty]
Ja jestem podbudowany damy rade ;D
Glory!
» Piątek, 06 maja 2011, 15:03 #92
Fiskus10 pisze:
Fiskus10
http: //kwejk.pl /obrazek /70982/;). html bez spacji
» Piątek, 06 maja 2011, 16:47 #91
Manchestersiak
Dobry pomysł Fergiego ;)
» Piątek, 06 maja 2011, 14:46 #90
MCR93
MCR93 pisze:
Ciężko będzie wybrać optymalny skład na Barcę, ale SAF nie może popełnić tego samego błędu co 2 lata temu, gdy zagraliśmy klasyczne 4-3-3. Sądzę że teraz powinno był 4-2-3-1. Na prawej stronie lekki kłopot, bo Johnny będzie jechany przez Messiego, z kolei Rafael może łatwo zarobić czerwo. Do Fabio nie jestem jeszcze do końca przekonany. Szkoda bardzo że tak mało gra Brown, który był fantastyczny w finale LM 2008. Na skrzydłach muszą być Nani i Valencia, który naprzeciw siebie będzie miał Adriano albo Maxwella.

VDS - Brown, Vidić, Ferdinand, Evra - Fletcher (Anderson), Carrick - Valencia, Giggs, Nani - Rooney

Chicharito naprzeciwko Pique, Puyola albo Abidala chyba jeszcze sobie nie poradzi.
» Piątek, 06 maja 2011, 11:39 #89
Klimaa
Klimaa pisze:
Na pewno nie możemy grać defensywnym ustawieniem, musimy atakować Barcelonę już na jej połowie.
Ciekawe na jakie tematy rozmawiają.. ;-)
» Czwartek, 05 maja 2011, 23:55 #88
przemekol12
przemekol12 pisze:
Ja mam tylko nadzieję, że nie postawimy autobusu. To będzie chyba najgorsza decyzja z możliwych. Musimy grać swoje, pokazać, że w swoim, ofensywnym futbolu pokanamy barcelonę. Musimy wygrać. Zagrajmy tak, jak w 2008 w półfinale. Wcale nie murowaliśmy bramki, a wygraliśmy. Wtedy był też ten genialny Hargreaves. Chłop był poprostu wszędzie.
» Czwartek, 05 maja 2011, 22:02 #87
emKRU pisze:
emKRU
Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.05.2011 02:56

Może o przyszłości Jose ? To do Klimaa
» Piątek, 06 maja 2011, 02:56 #86
FanaticMU
FanaticMU pisze:
Myślę że jak ktoś nam doradzi to nie będzie w tym nic złego. Myślę że kluczem do sukcesu będą długie i górne piłki bo
Barca wysokich zawodników nie ma...szansą są też stałe fragmenty gry :) a co SAF wymyśli to tylko on sam wie :)
» Czwartek, 05 maja 2011, 21:32 #85
K2SO4 pisze:
K2SO4
Takich jak Crouch-pewnie nie
Ale Pique, Busquets i Abidal swoje centymetry mają.
Puyol już też niejednego przeskoczył.
» Czwartek, 05 maja 2011, 22:11 #84
grandes pisze:
grandes
Rzuty rożne nasi grajkowie wykonują niestety beznadziejnie :( mimo iż mamy zawodników którzy głową grać potrafią.
» Czwartek, 05 maja 2011, 22:28 #83
Taurus pisze:
Taurus
Racja - to samo wolne, Nani niby wrzuci pod bramkę czy coś albo Rooney jakoś czasme strzeli z wolnego ale nic po za tym - niema kto bezpośrednio uderzyć z wolnego - Z tego co wiem to Sneijder nie jest najgorszy.
» Piątek, 06 maja 2011, 22:20 #82
kubik14
kubik14 pisze:
Taktyka obrana przez Mou na mecz z Barceloną była bardzo dobra, a my do takiej taktyki mamy lepszych zawodników.

Niestety, mimo że bardzo nie lubię stylu Barcelony, jest diabelnie skuteczny i dopracowany. W ich szkółce szkoli się zawodników właśnie pod taką grę, nie potrafią grać nic innego i niestety, w meczach z nimi to przeciwnik musi układać taktykę, nie oni.

Stawiam, że SAF postawi na taktykę defensywną, bez długiego trzymania piłki, atakując wyłącznie kontrami. Obrona musiałaby być żelazna, czyli: O'Shea - Vidic - Ferdinand - Evra
Dwaj defensywni pomocnicy:
Carick - Fletcher
Szybcy skrzydłowi:
Valencia - Nani
Szybki napastnik:
Hernandez
I z ofensywnym pomocnikiem byłby kłopot. Pewnie wyjdzie Rooney na tej pozycji. Scholes i Giggs fantastycznie podają, ale tu trzeba dynamicznego pomocnika, który zdoła szybko pociągnąć grę do przodu. Anderson moim zdaniem jeszcze nie nadaje się na mecz rangi finału LM, więc najpewniejszym kandydatem jest Rooney.

No ale to co wymyśli SAF to już niespodzianka, ale moim zdaniem taka taktyka byłaby dobra :P
» Czwartek, 05 maja 2011, 20:58 #81
DavidKu pisze:
DavidKu
Dobry skład tylko zamiast hernandeza Giggs na barcelone musimy zagrać defensywnie.
» Sobota, 07 maja 2011, 22:38 #80
soul
soul pisze:
Kuszczak na bramce. :)
» Czwartek, 05 maja 2011, 20:55 #79
CzerwonyBabul
nie nie ja jestem tego zdania że nie potrzeba SAF niepotrzebnych rad :p
» Czwartek, 05 maja 2011, 20:04 #78
lukas0970
lukas0970 pisze:
I bardzo dobrze , Mourinho na pewno udzieli Alexowi pare cennych rad
» Czwartek, 05 maja 2011, 19:35 #77
dawidziol95
dawidziol95 pisze:
właściwie to dobrze że Ferguson zadzwoni do Murinho w sumie to spodziewam się że Jose będzie 28 maja na Wembley
» Czwartek, 05 maja 2011, 19:25 #76
K2SO4
K2SO4 pisze:
ten "njus" to qpa śmiechu ze wskazaniem na qpę.
Oczywiście SAF zapytany odpowie kurtuazyjnie- ale co Moouu może powiedzieć Sir Alexowi?
Narzekać na sędziów SAF potrafi bez rady Mourinho.
Jak obrazić w pół roku całe otoczenie klubu i zamienić klub z wielkimi tradycjami w cyrk - Sabo nie idź tą drogą.
Jak grać z Barceloną? To wie nawet "polski Mourinho" tylko trzeba to jeszcze wykonać.

Pewnie zagęścicie środek pola i będziecie po odbiorze piłki atakować skrzydłami.
w London Bus nie wierzę i wy też nie.

Będzie fajny mecz.
» Czwartek, 05 maja 2011, 19:23 #75
zul pisze:
zul
Prawda jest taka, że wy fani Barcy, boicie się autobusu ze strony United. Real z taką taktyką grał bardzo dobrze i dawał radę w defensywie, a awansowałby najprawdopodobniej gdyby nie czerewona kartka dla Pepe. Tyle, że zmartwię was, bo Diabły mają dużo lepszą obronę niż Real i taka taktyka jaką miał Real może zaowocować. Poza tym Messi, Villa, Pedro nie przejdą takich piłkarzy jak Evra, Vidic, Ferdinand, a jak już to bardzo rzadko im to wyjdzie. A rady Mou dla SAFA bardzo się przydadzą. On wie jak grać z farsą i by po raz kolejny to udowodnił, gdyby nie wspaniał sędzia. Jeszcze dodam, ten wasz "London Bus" tak zwany, to była doskonałą taktyka Chelsea. Oni wtedy was miazdżyli i powinni awansowac, ale znowu sędzia. Nie zdziwie się jak i tym razem tak będzie. Poza tym to przegięcie. W przeciągu 2 lat w LM co najmniej 4 razy sędziowie wam pomagali. W 2009 roku właśnie z Chelsea, gdzie nie podyktowano im 3-4 karnych. W 2010 roku, mało brakowało a sędzia wyeliminowałnu po raz kolejny rywala Farsy, tym razem Inter. Bo ta czerwona dla Motty to śmiech na sali. Buskets frajer jeden. No i w tym sezonie z Arsenalem, czerwo dla RvP haha, dobre sobie. No i Real również został zrobiony w balona... Oby teraz tak nie było.
» Sobota, 07 maja 2011, 01:37 #74
DEPE
DEPE pisze:
europejska prasa donosi, ze Sir Alex Ferguson widziany byl dzis w Atenach na spacerze z Jackiem "he he" Gmochem, u ktorego zasiegał opinii o grze Barcelony.

a powaznie: Fergi jest niezle obesrany :)
» Czwartek, 05 maja 2011, 17:55 #73
Adamczik pisze:
Adamczik
Czym? Z nie takimi klubami Ferguson już wygrywał. Doskonale sam ustali taktykę na finał. Świetnie zdaje sobie sprawę, co zawiodło dwa lata temu i jak to poprawić.
» Czwartek, 05 maja 2011, 18:54 #72
jakjakub pisze:
jakjakub
Głupcem nie jest ten, kto pyta, lecz ten, który pytać się boi, albo inaczej: kto pyta nie błądzi
» Czwartek, 05 maja 2011, 19:01 #71
Sedan pisze:
Sedan
Panowie, dajcie chłopakowi spokój, to kolejny z sezonowców Farsy, spokojnie, za pół roku mu przejdzie.
» Wtorek, 10 maja 2011, 23:52 #70
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
Ekhm. Pan Jose niech Fergiemu lepiej nie doradza jak grać z Barcą a tym bardziej jak się zachowywać po przegranym lub zremisowanym meczu sugerując jakiś spisek. Real to drużyna nastawiona na atak ze słabą obroną (oprócz Casillasa) a mimo tego Jose nastawił ich defensywnie i wygrał z Barcą tylko jeden mecz i to jeszcze z fartem.
Manchester United to drużyna z dobrą obroną i przyzwoitym atakiem. Kłopotem jest różnie grająca pomoc. Pan Jose zapewne zaproponuje ultradefensywną taktykę a według mnie trzeba zacząć ustawieniem
4-5-1
VdS-Rafael, Ferdinand, Vidic, Evra-Nani, Giggs, Carrick, Fletcher, Valencia- Rooney
porozbijać piątką pomocników ataki Barcy a później przejść na 4-4-2 wprowadzając Hernandeza za jednego z obrońców i ruszyć do ataku. Cały czas mocny pressing tak jak w meczu LM z Chelsea.
Ave Marszałek!
» Czwartek, 05 maja 2011, 17:45 #69
ess pisze:
ess
Też chciałbym, 4-5-1
» Czwartek, 05 maja 2011, 18:08 #68
SocioMadrid
SocioMadrid pisze:
Real gra dno... heh
Polecam oglądanie meczy :)
» Czwartek, 05 maja 2011, 17:36 #67
Donia12215 pisze:
Donia12215
a ty oglądasz mecze Realu?
pytam bo twój komentarz na to nie wskazuje...
» Czwartek, 05 maja 2011, 18:15 #66
SocioMadrid pisze:
SocioMadrid
Oglądam wszystkie i śmieszą mnie komentarze, że Real gra dno bo z Barceloną zagęścił środek pola i grał z kontry...
» Czwartek, 05 maja 2011, 19:58 #65
Donia12215 pisze:
Donia12215
a wy tym sensie :)
sorki ale jeszcze jestem pijana ze szczęścia i myślałam że to ty uważasz że Real gra dno - sory mój błąd

też oglądam mecze Realu i myślę że jest to naprawdę dobra drużyna
» Czwartek, 05 maja 2011, 20:16 #64
Mati177
Mati177 pisze:
Pomoc Murinho na pewno się przyda bo najlepiej wie jak gra Barcelona. wydaje mi się że gdy SAF wybierze odpowiednią taktykę na finał i rady Murinho będą na tyle trafne to Manchester wygra w tym mroku Ligę Mistrzów. Wg mnie Murinho będzie naszym złotym środkiem na Barcelonę.
» Czwartek, 05 maja 2011, 17:06 #63
Melquiaves
Melquiaves pisze:
Moj sklad na Barce:

VDS
Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra
Park - Fletcher - Anderson - Carrick - Valencia
Rooney

Taktyka: wysoki pressing, zostawianie przeciwnikowi jak najmniej miejsca na gre, zageszczenie srodka pola i szybkie kontrataki + zawodnicy musza dac z siebie wszystko, biegac od jednego pola karnego do drugiego, wspomagajac zarowno defensywe jak i ofensywe.

W pozniejszej fazie gry wpuszczenie Chicharito i Naniego na zmeczonych obroncow moze dac zabojczy rezultat.
» Czwartek, 05 maja 2011, 17:02 #62
gorzky pisze:
gorzky
W sumie obstawiam podobny skład, z tym że Valencia na prawym a Park na lewym, a w miejsce Andersona dałbym jednak Giggsa. Co prawda ucierpiał by Nani, lecz w Barcelonie będzie trzeba uważać na Alvesa, stąd właśnie miejsce dla Parka. A na drugą połowę Nani i Chicharito, tak na zmęczonego rywala. No i może Anderson, jeśli Giggs nie wytrzyma kondycyjnie.
» Czwartek, 05 maja 2011, 18:47 #61
gafciu7 pisze:
gafciu7
wysoki pressing?? nigdy w życiu z Barcą.za dobrze piłką grają i są za bardzo ruchliwi.

szybki kontratak sprawdzi się tylko gdy gra się cofniętą linią obrony.a jak by się zastosowało wysoki pressing przy cofniętej linii obrony to mamy tak rozszerzone pole gry że skończyło by się na 0-4 albo i gorzej. więc albo pressing albo kontry
» Czwartek, 05 maja 2011, 19:57 #60
redziu1prv
redziu1prv pisze:
widze że nikt tu się na piłce nie zna. Wszyscy myślicie że barca to symulanty. Tylko na to patrzycie. Zobaczcie na gre realu już od dawna nie widziałem tak słabo grającego realu( i kto się z tym nie zgodzi) Teraz płaczą że sędziowie są za barcą, no przecież żal dupe ściska, Teraz nie ma wymówek zawsze wygrywa lepszy!! TO co prezentuje sobą real no to śmiech. a wy jeszcze jesteście za nimi!! Jak my tak zagramy to wywalam z polski.
» Czwartek, 05 maja 2011, 16:59 #59
gr5
gr5 pisze:
Ot wielka Barcelona:

[link usunięty]
» Czwartek, 05 maja 2011, 16:52 #58
bugirks
bugirks pisze:
[link usunięty]
Messi to debil
» Czwartek, 05 maja 2011, 16:27 #57
redziu1prv pisze:
redziu1prv
Chyba ty!!
» Czwartek, 05 maja 2011, 16:45 #56
xandir94 pisze:
xandir94
Bardzo inteligenta odpowiedz.
» Czwartek, 05 maja 2011, 17:27 #55
grobla95 pisze:
grobla95
jak mniemam ten komentarz był do jakiegoś linku a nie tak bezpodstawnie...
» Czwartek, 05 maja 2011, 20:31 #54
ytr654ytr
ytr654ytr pisze:
ale głupoty!!
» Czwartek, 05 maja 2011, 16:12 #53
bartekkklll
bartekkklll pisze:
To ferguson powinien dawać rady mourinho a nie na odwrót . Od ferrgie mou by się dużo nauczył.

A guardiola cieć na Old Traford obgryza paznokcie
» Czwartek, 05 maja 2011, 16:01 #52
damino77 pisze:
damino77
Ale Mourinho zagrał wiosną z barcą 4 spotkania, a my ostatnio graliśmy z nimi prawie dwa lata temu.
Mourinho na pewno więcej się na nich napatrzył i analizował ich grę, a SAF musiał się skupiać na naszych meczach :D

Myślę, że Mourinho będzie bardzo chętnie i wyczerpująco podpowiadał naszemu menagerowi, bo bardzo Mu zależy na tym aby Barcelona nie zdobyła LM :D
» Czwartek, 05 maja 2011, 16:28 #51
redziu1prv pisze:
redziu1prv
Powiem tak, szacun dla barcy ale nigdy dla realu. Tyle kasy wybąbiają a teraz płaczą że sędzia popełniał błędy na korzyść barcy. Szczerze, to dla mnie to jest poprostu słabość murinho nie umie przegrywać ciota. A ronaldo nic nie pokazał, a patrząc na wszystkie mecze z barcą nie miał szans. Chce aby Manchester grał swoje z barcą, nie tak jak murinho-tak słabej gry realu nie widziałem od wielu lat( i kto się z tym nie zgodzi) Fergi nie bierz porad od murinho, nie idźmy tą drogą idźmy swoją droga a wygramy na bank!! Wykorzytamy ich słabość obrony(Pujol najlepszy-ronaldo w meczu zmieniał pozycje bo nie dawał sobie rady, alves-słaby w obronie lepszy w ataku, pique-rozegranie, w obronie nie zabardzo, a reszta to dno). Nasza obrona jest 100X lepsza, messi nie przejdzie.
» Czwartek, 05 maja 2011, 16:52 #50
SocioMadrid
SocioMadrid pisze:
Siemanko wszystkim : )
Nie jestem kibicem ManUtd, odkąd się interesuję piłką - czyli od finału LM w 97 roku - jestem kibicem Realu i nigdy żadnej innej drużynie nie kibicowałem : )
W sumie to pierwszy raz zalogowałem się na stronie innego klubu : )
Nigdy takiego rabunku w futbolu nie widziałem jak ten w półfinale Real - Barca..
Mam nadzieję, że w finale pokażecie tym nędznym aktorzynom jak grają prawdziwi mężczyźni !
Puchar LM nie jest dla malutkich płaczących dziewczynek !
Nigdy żadnej innej drużynie nie kibicowałem, ale na Wembley będę kibicem ManUtd i jak będzie trzeba, to nawet sąsiada pogryzę żebyście tylko wygrali z tymi parchami ! !
Uważajcie na tych posrańców Alvesa, Pedro i Busquetsa - każdy z nich zasłużył na oskara.

A dla tych którzy są ciekawi jakim Barcelona zagra ustawieniem w finale LM, to ustawienie jest już znane :

[link usunięty]

Jak wejdziecie w link, ustawienie i skład Barcelony na samym dole strony ;)
» Czwartek, 05 maja 2011, 15:45 #49
eKB pisze:
eKB
Widać jaki poziom prezentują kibice Realu a jaki te dzieciaki z farsy trzymajcie za nas kciuki i choć na ten jeden wieczór bądźcie kibicami Man Utd.
» Czwartek, 05 maja 2011, 16:01 #48
koles pisze:
koles
Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2011 16:21

Masz rację rabunek 10-lecia.
Busquets też chce miec oskara a nie tylko Ranaldo który dostawał tę nagrode co rok.
» Czwartek, 05 maja 2011, 16:20 #47
UniteDKanzaS pisze:
UniteDKanzaS
Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2011 16:44

Największym skandalem z udziałem Barcy był meczyk Chelsea - Barcelona z 2009 roku na Stamford Bridge.
Wyciągnęli jakiegoś łysego sędziego spod ziemi, którego nazwisko pierwszy raz na oczy widziałem. Było pewne że już nigdy nie posędziuje żadnego ważnego meczu po czymś takim więc zapewne dostał adekwatną do swojego "poświęcenia" kwotę. Chelsea należały się 4 rzuty karne, trzy z nich przy stanie 1:0 i ostatni już przy 1:1 ( sławna reakcja Ballacka ).
Więc przy tym jak musieli czuć się piłkarze Chelsea to wy mieliście lajtowo, że tak powiem. To był jedyny mecz w którym z całych sił kibicowałem Chelsea i było mi ich cholernie szkoda po meczu bo byli od Barcelony zespołem dużo lepszym...

a żeby nie być gołosłownym link: youtube.com/watch?v=d0om9WD8AsI
» Czwartek, 05 maja 2011, 16:42 #46
eKB
eKB pisze:
Po pierwsze to nie w stylu SAF'a po drugie sam dobrze wie co robić o po trzecie-The Sun i wszystko jasne.
» Czwartek, 05 maja 2011, 15:26 #45
przemekk28
przemekk28 pisze:
No i dobrze Alex robi. To może nam tylko pomóc.
» Czwartek, 05 maja 2011, 15:10 #44
Wik
Wik pisze:
Nie ma co się radzić nawet Mourinho tylko trzeba grać po prostu swoje. Żadna porada nic tu nie da jeśli nasi piłkarze nie zagrają na 110% swoich możliwości.
Bez sensu takie newsy. Niedługo TheSun będzie pisać że Ferdinand dzwoni zamówić pizzę i też to będziemy tłumaczyć?
» Czwartek, 05 maja 2011, 15:08 #43
Hernandez1225
To był piękny mecz mam nadziieje ze Mourinho da rade SAF jak pokonać barce
» Czwartek, 05 maja 2011, 15:04 #42
Hernandez1225
To był piękny mecz mam nadziieje ze Mourinho da rade SAF jak pokonać barce
» Czwartek, 05 maja 2011, 15:01 #41
Tennant
Tennant pisze:
Ma doświadczenie, dobry ruch SAF
Glory Glory MU
» Czwartek, 05 maja 2011, 14:57 #40
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Bardzo dobrze, Mourinho grał z Barcą 4 mecze, więc na pewno jego porady się przydadzą.
» Czwartek, 05 maja 2011, 14:47 #39
triadevil pisze:
triadevil
4 mecze to tylko w ciągu jakiegoś miesiąca. ;) Grał z nimi o wiele więcej.
» Czwartek, 05 maja 2011, 14:51 #38
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Widać , że większość chce porażki Barcelony , a zwłaszcza Mourinho trzymam kciuki za Sir Alexa wie co robi.
» Czwartek, 05 maja 2011, 14:36 #37
jakubinio pisze:
jakubinio
na wszelki wypadek, mogłeś tą wypowiedz skopiować jeszcze ze trzy razy...
» Czwartek, 05 maja 2011, 16:00 #36
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Widać , że większość chce porażki Barcelony , a zwłaszcza Mourinho trzymam kciuki za Sir Alexa wie co robi.
» Czwartek, 05 maja 2011, 14:35 #35
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Widać , że większość chce porażki Barcelony , a zwłaszcza Mourinho trzymam kciuki za Sir Alexa wie co robi.
» Czwartek, 05 maja 2011, 14:35 #34
Taurus
Taurus pisze:
A niech dzwonią, SAF będzie wiedzieć jak NIE GRAĆ a sam ustawi do tego swoją taktykę.
» Czwartek, 05 maja 2011, 14:28 #33
atb
atb pisze:
Szczerze, mam nadzieję, że Mourinho będzie przydatny ze swoimi spostrzeżeniami i radami. I więcej powiem. Liczę, że przybędzie na Wembley oglądać finał a gdy United wygra, wszystko bym oddał by mógł cieszyć się choćby w okolicy ławki ManUtd, albo żeby media zrobiły jakieś foto czy ujęcie jak sobie po tym zwycięstwie podają rękę/uścisk z Sir Alexem :) Panienki z FCB zaryczałyby się na śmierć :)
Po tym co pokazują swoją grą "niepiłkarską", muszą liczyć się z tym, że ten mecz to coś w stylu "fcb - reszta świata". Bo wszyscy już mają dość tego aktorstwa, płaczu i kontrowersji wokół sędziowania ich spotkań.
» Czwartek, 05 maja 2011, 14:23 #32
Bovver
Bovver pisze:
licze ze ten sezon zakończy si e dubletem
» Czwartek, 05 maja 2011, 14:05 #31
karas2011
karas2011 pisze:
brazylianwisnia - O'Shea, Berbatov, Nani? Ha,ha ale śmieszne.
» Czwartek, 05 maja 2011, 14:00 #30
grzeho16 pisze:
grzeho16
Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2011 14:23

co? śmieszny to ty jesteś jeżeli uważasz że nani ,berba , i o'shea są słabi,albo za słabi na barcę .powiedz kogo ty byś wystawił
» Czwartek, 05 maja 2011, 14:22 #29
tomek1887 pisze:
tomek1887
wez lepiej nic nie pisz "karas2011" widac ze nie widziales meczu z udzialem tych zawodnikow
» Czwartek, 05 maja 2011, 14:59 #28
kondziu pisze:
kondziu
wlascicie Nani pasuje na mecz z barca ... Albo zacznie mecz od 1 min . albo moim zdaniem lepiej zeby valencia zaczol mecz na skrzydle a potem nani by wszedl :D

A Co do Berbatova i O'Shea to oni sa za slabi na mecz man utd - barca :(
» Czwartek, 05 maja 2011, 19:33 #27
SEBEKMU11
SEBEKMU11 pisze:
Dwaj najlepsi menagerowie na świecie !! Liga Mistrzów bedzie nasza !!
» Czwartek, 05 maja 2011, 13:49 #26
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
Oj pomieszanie taktymi Jose i Fergiego to będzie prawdziwe piekło dla katalończyków. O składach najlepiej teraz nie rozmawiać bo odpukać mogą sie wydarzyć kontuzje itp,pogadamy o tym na 2/3dni przed meczem ;)
» Czwartek, 05 maja 2011, 13:38 #25
Jigsaw001
Jigsaw001 pisze:
Tak wogóle to najpierw trzeba się skupić na meczu z Chelsea a potem dopiero LM ;)
» Czwartek, 05 maja 2011, 13:32 #24
brazylianwisnia
nasz sklad widze tak: VDS-Evra-Ferdinand-Vidic-O'shea-Nani-Fletcher-Park-Valencia-Rooney-Berbatov to chyba najlepsze ustawienia na Barce.Fletch i niezniszczalny park wylaczaja srodek Barcy,kontratakuja Nani,Valencia,Evra.Berba zgrywa wszystkie dlugie pilki a Rooney robi swoje.w 65min wpuszczamy Giggsa za Berbatova i Scholesa za Parka.jak by cos nie szlo to Hernandez a wrazie gdyby w koncowce trzebaby bronic prowadzenia to zdejmujemy Naniego i wpuszczamy Smallinga.
» Czwartek, 05 maja 2011, 13:16 #23
Adam11
Adam11 pisze:
Jestem bardzo ciekaw jakim składem zagramy w finale. Co do obrony to raczej wątpliwości nie ma.
Z jednej strony uważam, że SAF nie powinien za bardzo kombinować z taktyką. Źle się to skończyło w Rzymie. Choć trzeba przyznać, że przez pierwsze 10 minut Barca była totalnie zaskoczona tym ustawieniem United.

A więc 1-4-4-2? Na bank mamy zawodników, którzy potrafią tak grać. Rooney oczywiście nieco cofnięty przed Groszka.

Z drugiej strony takie ustawienie jest chyba dla Barcy najwygodniejsze. Naprawdę trudna sprawa.

Wiem jedno. W wyjściowej 11 nie może tym razem wyjść Giggs (mimo jego fenomenalnych występów w ostatnich meczach LM). Na skrzydłach obowiązkowo muszą grać Valencia i Nani. Z środkiem też będzie kłopot. Po wczorajszym meczu naturalnym kandydatem wydaje się Anderson, ale ten potrafi zagrać super spotkanie po czym kolejne mecze to już jeden wielki chaos w jego wykonaniu.
Dalej Carrick czy Fletcher? Anglik w LM gra ostatnio naprawdę dobrze, więc trudno go posadzić na ławce. Z kolei Fletch to Fletch - zgadzam się z SAF-em, że to zawodnik od wielkich spotkań.

Do tego jest Park, którego zaangażowanie i niespożyte siły też mogą być na wagę pucharu.

A może 1-4-5-1? W zeszłym sezonie funkcjonowało pięknie, ale w tym Rooney ma już trochę inną rolę i co ważne dobrze się w niej czuje.

Berba w tym meczu na bank zasiądzie na ławce (może razem z Groszkiem). To nie jest mecz dla Bułgara. Tam trzeba będzie się dużo napocić, i dosłownie każdy będzie musiał być zaangażowany w grę na 100%. Stanie i patrzenie jak koledzy sobie radzą nie wchodzi grę!

Oj nie zazdroszczę Fergusonowi tych nieprzespanych nocy przez meczem.

Mam nadzieję, że nikt wcześniej ani podczas meczu nie dozna żadnego urazu. To co mnie napawa pewnym optymizmem przed tym spotkaniem, to fakt, że mamy doświadczonych i wartościowych zmienników, którzy po zmianie będą umieli zrobić różnicę na boisku.

Pytanie tylko kto tym zmiennikiem ma być?
» Czwartek, 05 maja 2011, 13:04 #22
Taeniasaginata
masz rację, najgorzej będzie ustawić środek... przydałby się playmaker+ jakiś zawodnik, który jest walczakiem i nie odpuszcza, oraz jest dobry w odbiorze.
» Czwartek, 05 maja 2011, 13:22 #21
FiFlaK pisze:
FiFlaK
Nie obraź się Adam, ale chrzanisz głupoty. To nie mecz dla Berbatova ? Pod względem taktycznym, to właśnie on powinien wyjść w pierwszej jedenastce na boisko. Dimitar jest genialny technicznie, a zarówno Pique jak i Puyol, tudzież Pedro, w obronie grają bardzo fizycznie, na kontakt. To idealne rozwiązanie dla Berbatova, który zjadłby ich w pojedynku 1na1.
Co do ustawienia? Klasyczne Diabelskie 4-5-1.
Czterech obrońców. Dwóch pomocników w środku, przed nimi Rooney (tuż za Berbatovem), i dwóch skrzydłowych.

Dlaczego Berbatov już mówiłem, jego niemoc do strzelania w LIdze Mistrzów jest duża, fakt. Patrz natomiast co robił w meczu z Schalke. Był tam gdzie być powinien. Przejmował odpowiednie piłki i robił to co miał robić. Dzięki niemu Anderson (Który był na miejscu Rooney'a, jako ofensywny pomocnik tuż pod napastnikiem) strzelił dwie bramki. Właśnie dzięki Berbatovowi.
Często Diabelskie 4-5-1, mylone jest z 4-4-2, z cofniętym Rooneyem. Nic bardziej mylnego.

Za to Hernandez zawitać powinien już w drugiej połowie, na ostatnie 20 minut. Obrońcy Barcy będą już po przeszło 70 minutach gry, a na boisku pojawi się pełna sił witalnych błyskawica nr14.
Jako skrzydłowych ustawiłbym Naniego lewym skrzydle, Valencie na prawym.
Jako środkowych pomocników, jeśli formacja miałaby być ofnsywna, to wstawiłbym Parka(bądź Giggsa) i Flechera, jeśli zaś środek miałby być bardziej defensywny to miejsce Parka, zająłby Carrick.
I znów ta sama zmiana czysto kondycyjna. W zależności kto miałby mniej sił, Valencia czy Nani, jeden z nich zostałby zmieniony przez Giggsa, tudzież Parka.
Obrona solidna: Evra, Vidić, Ferdinand, O'Shea. W pogotowiu byliby bracia da Silva i objawienie z Fulham, Smalling.


Chcąc wygrać spotkanie, postawiłbym na Luisa na prawym skrzydle, na którym jest "AbyWdal", wracający po chorobie. Luis miałby z nim łatwiej niż z nominowanym do Oscara, za aktora roku, Alvesa.
» Czwartek, 05 maja 2011, 13:28 #20
Jigsaw001 pisze:
Jigsaw001
Dobrze mówisz Adam11 i tu własnie wychodzi to że trzeba zrobić zakupy po tym sezonie....minimum 3 zawodników w tym 2 pomocników.

Na środek może Park??

Z Giggse'm też nie wiem czy od pierwszej minuty czy jak....mam wrażenie że jak gra od pierwszej minuty to mu lepiej idzie...
» Czwartek, 05 maja 2011, 13:30 #19
SEBEKMU11 pisze:
SEBEKMU11
A ja bym dał srodek Fletcher i Giggs
» Czwartek, 05 maja 2011, 13:53 #18
Adam11 pisze:
Adam11
FiFlak - Nie obrażam się:-) Jeśli porównujesz mecz Berby z Schalke do tego co go czeka w meczu z Barcą to gratuluję:-) Jeśli myślisz, że będziemy często uskuteczniać atak pozycyjny z cofniętą Barcą w okolicy swojego pola karnego to gratuluję jeszcze bardziej.:-)

Berba dobrze wykonał swoją pracę w meczu półfinałowym, ale w finale będziemy grać z drużyną, która gra bardzo agresywnym pressingiem. Berba potrafi się utrzymać przy piłce w polu karnym przeciwnika, ale zaręczam Ci, że w meczu z Barceloną pojawiałby się tam z piłka niezmiernie rzadko. Barcelona zawsze broni się bardzo wysoko, a rywale dochodzą do sytuacji strzeleckich bo błyskotliwych kontratakach. Mecz z Arsenalem jest tego najlepszym przykładem. Natomiast Berba w polu nie potrafi się utrzymać na nogach tak jak Rooney czy nawet Groszek. Bardzo łatwo się kładzie po zagraniach bark w bark.

Do tego jak powiedziałem zaangażowanie (czytaj bieganie i walka o piłkę) będzie konieczna u wszystkich zawodników z pola, a chyba nie chcesz mi wmówić, że Berba dysponuje cechami, które pozwoliłyby mu na taką grę.

Na koniec dochodzi jego niemoc strzelecka w LM.

Jestem ciekaw czy Twój komentarz wynika z tego, ze naprawdę widzisz Berbę w finałowym meczu czy po prostu chciałeś się ze mną nie zgodzić. Jeśli to pierwsze to szanuję Twoją opinię, ale się całkowicie z nią nie zgadzam. A jeśli to drugie to słabo kolego.;-) Nie obraź się.:-)
» Czwartek, 05 maja 2011, 14:16 #17
iamarctic pisze:
iamarctic
powiem krótko, skład nie powinien odbiegać od tego, który ostatnio był wystawiany.
VdS
Fabio/O'Shea Vidić Ferdinand Evra
Nani/Valencia Carrick Giggs Park
Rooney
Berbatov/Hernandez
» Czwartek, 05 maja 2011, 14:51 #16
crash pisze:
crash
kiedy ostatnio graliśmy 4-4-2 z Nanim i Valencią na skrzydłach?
» Czwartek, 05 maja 2011, 15:46 #15
GARBUS
GARBUS pisze:
Kolejny dowód na to, że Mourinho byłby świetnym następcą SAF'a. Znają się nie od dziś, są dobrymi znajomymi i nawzajem się szanują. Widza Mourinho na pewno się przyda. Liczę, że kiedyś, w przyszłości jak SAF odejdzie na emeryturę to właśnie Mourinho zastąpi go. Nie boją się powiedzieć co myślą o sędziach co ich bardzo łączy ;)
» Czwartek, 05 maja 2011, 13:01 #14
Jigsaw001 pisze:
Jigsaw001
No nie wiem czy był by dobrym następcą Fergusona...Murinho jest troche za bardzo nerwowy, napalony czy nie wiem jak to nazwać...Ferguson jest spokojny i ułożony i tak powinno zostać.

Dożywotni kontrakt dla Fergusona- kto jest za ?
» Czwartek, 05 maja 2011, 13:28 #13
crash pisze:
crash
Fergie spokojny i ułożny? haha ;D
» Czwartek, 05 maja 2011, 15:41 #12
GARBUS pisze:
GARBUS
Zwłaszcza ostatnie zawieszenie dla SAF'a świetnie zaprzecza Twoim słowom ;)
» Czwartek, 05 maja 2011, 16:35 #11
bastiancfc
bastiancfc pisze:
Dobry pomysł...Na pewno to MU nie zaszkodzi a może jedynie pomóc.
» Czwartek, 05 maja 2011, 13:00 #10
wojtek654321
wojtek654321 pisze:
THE SUN.....
» Czwartek, 05 maja 2011, 12:53 #9
Jigsaw001
Jigsaw001 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2011 12:50

Spokojnie koledzy ;) nie ma co używać słów w stylu ,,napuszonych" bo nie o to tu chodzi...nie ma co robić ze sportu jakieś złości itp

Barcelona jest jaka jest i tego się nie zmieni...fakt to świetni aktorzy, lubią się przewracać, machać rękami i robić szklane oczy gdy im coś nie wychodzi...

Sędziowie przytakują Barcelonie bo jest niby taka ,,wielka" np. jak faul będzie na napastniku niższego formatu to sędzia nic nie zrobi a jak będzie faul na Messim to od razu wolny bo to przecież najlepszy piłkarz i trzeba o niego dbać...takie podejście to dno totalne ale tego się nie zmieni.

Trzeba szanować kibiców jeden i drugiej drużyny i nie dać się sprowokować.

Wyłączenie Messiego to podstawa....według mnie Man Utd powinien zagrać w podobnym stylu jak Real w finale Pucharu Króla...czyli na maksa krótko kryć, wyłączyć Messiego i non stop biegać za nimi....tylko takie coś wymaga bardzo dużo sił i nie wiadomo czy nasi by tyle wytrzymali no i taka strategia troche zabija widowisko....ale trudno

Bo Historie piszą Zwycięscy :D
» Czwartek, 05 maja 2011, 12:49 #8
FiFlaK pisze:
FiFlaK
Ja natomiast uważam, że powinno się wyłączyć z gry Xaviego i Iniestę.
Jako defensywny pomocnik, Pepe, ogarnął ich obu, i zobacz co grała Barcelona ?
Żadna piłka nie doszła do Messiego, i Real wygrał puchar Króla.
Gdy nie gra Xavi i Iniesta, piłkę rozgrywa Pique z Valdesem bądź Pinto...
» Czwartek, 05 maja 2011, 12:53 #7
iamarctic pisze:
iamarctic
@FiFlaK
I właśnie od tego w tym meczu będzie Carrick :)
» Czwartek, 05 maja 2011, 14:52 #6
crash pisze:
crash
filak ma rację, wyłączenie xaviego i iniesty do podstawa
» Czwartek, 05 maja 2011, 15:39 #5
cinek7823
cinek7823 pisze:
lalusie muszą zrozumieć ,że to MU jest najlepszy! :D
» Czwartek, 05 maja 2011, 12:44 #4
DoReK
DoReK pisze:
Dobry pomysł. SAF i Murinho się kolegują nie od dziś więc napewno razem wymyślą coś skutecznego na Barce :)
» Czwartek, 05 maja 2011, 12:31 #3
MasterZiom
MasterZiom pisze:
no a jak, trzeba wszystko zrobic by rozwalic tych napuszonych pilkarzykow na czele z lessim. Licze na swietne widowisko!;]
» Czwartek, 05 maja 2011, 12:30 #2
mila2406
mila2406 pisze:
Guardiola już wczoraj na OT obgryzał paznokcie... No chyba nie stwierdzi, że trenerzy nie mogą się kontaktować?
» Czwartek, 05 maja 2011, 12:28 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY