AKTUALNOŚCI

AV - Man Utd: Wielka pogoń Czerwonych Diabłów

Data 13 listopada 2010, 14:42 Bart, DevilPage.pl
AV - Man Utd: Wielka pogoń Czerwonych Diabłów
A A A
Graczem meczu z Villą był:
Manchester United zaliczył kolejny wyjazdowy remis, tym razem 2:2 z Aston Villą. Diabły w pięknym stylu podniosły się przegrywając 0:2. Na zwycięską bramkę nie starczyło czasu.

Stadion Villa Park od początku meczu był rozświetlony promieniami słońca. Od pierwszego gwizdka gracze Manchesteru United znacząco przeważali w posiadaniu piłki. Nie przekładało się to jednak bezpośrednio na ataki na bramkę rywali.

Dopiero w 12. minucie Nani zdecydował się na strzał zza pola karnego, po wcześniejszym wybitym dośrodkowaniu Wesa Browna. Portugalczyk mimo przymiarki, nie trafił w światło bramki Friedela. Chwilę potem gospodarze wyprowadzili groźną kontrę po podaniu Albrightona. Ferdinand uratował Edwina przed trudnym strzałem, wybijając piłkę wślizgiem na korner.

W 17. minucie Dymitar Berbatow zmarnował znakomitą sytuację podbramkową. Wszystko zaczęło się od podania Michaela Carricka do Javiera Hernandeza. Meksykanin podciągnął akcje i zagrał do Berbatowa na granicy spalonego. Bułgar strzelił lewą nogą po ziemi, niestety obok słupka.

Po jednym z ataków prawym skrzydłem, Bannan sfaulował Wesa Browna. Nani wrzucił w pole karne z rzutu wolnego, piłkę głową trącił Brown, ale ta trafiła tylko w boczną siatkę. W 30. minucie groźny strzał z linii 16 metrów Ashleya Younga wybronił Edwin van der Sar.

W odpowiedzi gracze sir Alexa Fergusona ciekawie rozegrali stały fragment gry. Zdawało się, że odległość jest idealna do uderzenia dla Naniego. Ten jednak odegrał na skrzydło do wbiegającego Evry. Francuz puścił piłkę wzdłuż linii końcowej na 5. metrze. Nikt jednak nie zamknął akcji i futbolówka wyleciała na aut po przeciwnej stronie boiska.

40. minuta to dobra wymiana podań między zawodnikami Manchesteru United w strefie podbramkowej. Po zagraniach Hernandeza i Naniego, piłka wreszcie trafiła po nogi Michael Carricka. Anglik mocno uderzył po ziemi. Strzał niestety minął słupek bramki Friedela po zewnętrznej stronie.

Jedna z ostatnich akcji, a na pewno najgroźniejszą był atak Aston Villi. Po wybiciu piłki w stronę narożnika pola karnego, przejął ją Downing. Prostym zwodem uwolnił się spod opieki Berbatowa i mocno uderzył prawą nogą. Na szczęście do obrony rzucił się Brown i Ferdinand, wybijając piłkę na korner.

Drugą część spotkania dobrze rozpoczęli gospodarze kilkukrotnie atakując bramkę Edwina van der Sara. Najgroźniej było w 51. minucie kiedy Nani ucierpiał w starciu przy linii bocznej i stracił futbolówkę. The Villans ruszyli z kontrą i po chwili z narożnika pola karnego po nieporozumieniu między Vidicem i Evrą potężnie uderzał Marc Albrighton. Na szczęście United nie trafił w bramkę.

54. minuta to kolejny udany atak gospodarzy. Kontrę po przejętym dośrodkowaniu Parka wyprowadził Downing. Po chwili był już przy linii końcowej i mocno wrzucił na 5. metr. Tam Evra nie upilnował znowu Albrightona. Piłkarz Villi uderzył piłkę głową, która po koźle wypadła poza boisko. Lepszej piłki ten pomocnik nie mógł sobie wymarzyć.

Gracze Aston Villi atakowali non-stop. W 67. minucie gospodarze byli bliscy wyjścia na prowadzenie. Zaczęło się od rzutu rożnego, z którym gracze United sobie poradzili. Niestety nie był to koniec akcji. Piłka została odzyskana i zagrana na lewo do Downinga. Ten znowu świetnie wrzucił w pole karne, strzelał Collins i trafił w poprzeczkę.

Podbudowani gracze Aston Villi poszli za ciosem. Chwilę potem w pole karne wbiegł Ashley Young, ale stracił piłkę. Dopadł jej natomiast Agbonlahor i uderzył mocno na bramkę Edwina. Holendra uratował jedynie słupek.

Po tak nerwowym okresie gry kolejne błędy graczy United były tylko kwestią czasu. W 71. minucie Villa wyprowadziła kolejny atak prawym skrzydłem. Agbonlahor odegrał do wbiegającego Younga. Ten wpadł bez piłki w kleszcze pomiędzy Browna i Ferdinanda i arbiter bez wahania wskazał na wapno, przy okazji pokazując żółty kartonik Brownowi. Ashley Young pewnie i bez skrupułów wpakował piłkę do siatki van der Sara z 11. metra dając prowadzenie gospodarzom.

Ustawienie United totalnie się posypało po tym rzucie karnym. 76. minuta to kolejna kontra lewą stroną. Ashley Young zagrał za plecy Browna do Downinga. Ten znowu popisał się świetnym podaniem w pole karne, gdzie czekał Marc Albrighton, który tylko dopełnił formalności.

W 78. minucie United miało okazję do zmniejszenia rozmiarów porażki po wrzutce Naniego z rzutu rożnego. Na długim słupku zaczaił się Ferdinand, który technicznie próbował wcisnąć piłkę do bramki. Z linii bramkowej futbolówkę wybił jednak jeden z obrońców.

Gracze Fergusona wreszcie ocknęli się w 81. minucie meczu. Po kilku ładnych podaniach Fletcher wystawił piłkę Machedzie na 16. metr. Włoch bez namysłu uderzył mocnym podbiciem i trafił w samo okienko bramki Friedela.

Kilkadziesiąt sekund później gracze Villi już byli pod bramką Edwina. Downing ponownie z łatwością minął Wesa Browna i strzelił prawą nogą. Na szczęście uderzenie o centymetry minęło światło bramki Manchesteru United.

Nani w 85. minucie popisał się dobrym dryblingiem i jeszcze lepszym dośrodkowaniem z lewej strony pola karnego. Pod bramką znalazł się Nemanja Vidić, który szczupakiem pokonał Brada Friedela wprawiając w niepohamowaną radość kibiców zgromadzonych na Villa Park.

Sędzia techniczny doliczył aż 5 minut do drugiej części spotkania. W 92. minucie dobrym rajdem popisał się Gabriel Obertan. Francuz po przedarciu się w pole karne nie zdołał jednak pokonać Friedela. Po wrzutce z kornera uderzał Michael Carrick, również zablokowany. Akcję jednak zakończył dopiero Nani mocnym, lecz niecelnym uderzeniem zza pola karnego.

Gracze Manchesteru United nie rezygnowali do końca meczu. Niestety nie udało się już więcej celnie trafić w bramkę Brada Friedela. Po niezwykle emocjonującej drugiej części spotkania, gracze sir Alexa Fergusona zaliczają kolejny wyjazdowy remis w Premiership.

Aston Villa 2:2 (0:0) Manchester United


Aston Villa: Friedel - L. Young, Dunne, Collins, Warnock - Albrighton (Lichaj 88'), Bannan, Hogg (Herd 90'), Downing - A. Young, Agbonlahor (Delfouneso 78')

Man Utd: van der Sar - Brown, Ferdinand, Vidić, Evra - Nani, Fletcher, Carrick, Park (Smalling 86') - Hernandez (Macheda 73'), Berbatow (Obertan 73')
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Tabela ostatnich 20 sezonów PL Tabela ostatnich 20 sezonów PL
Manchester United znalazł się na sz...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...
» Solskjaer nie zostanie trenerem Aston Villi Solskjaer nie zostanie trenerem Aston Villi
Ole Gunnar Solskjaer w następnym se...
» Pulis zainteresowany Owenem Pulis zainteresowany Owenem
Owena łączy się z coraz większą lic...
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Owen zostanie Świętym? Owen zostanie Świętym?
Michael Owen niebawem przestanie by...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...
» Vidić wraca do formy w Hiszpanii Vidić wraca do formy w Hiszpanii
Nemanja Vidić od kilku miesięcy lec...
» Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya
Van Nisterlooy zdobył aż 150 bramek...
» Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU
Prezentujemy pierwszą część wywiadu...
» Solskjaer rozmawia z Aston Villą Solskjaer rozmawia z Aston Villą
Norweg już niedługo może zostać now...



Poprzedni news:
Fergie i Wazza zakopią topór wojenny
Następny news:
Houllier rozczarowany skutecznością

Komentarze (533)


fabianwow
fabianwow pisze:
Macheda 2 bramki w u21 ;) DALEEEJ KIKO!
» Środa, 17 listopada 2010, 19:14 #531
dizik1989
dizik1989 pisze:
welbeck po meczu z chelsea trafił do 11 kolejki, oby tylko po sezonie do nas wrócił bo znając SAFa może go oddać do sunderlandu dopłacić i kupić hendersona....
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 10:37 #530
Fexo pisze:
Fexo
Gdzie i kto publikuje takie statystyki jak 11 kolejki itp? Bede wdzieczny za link na priv
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 10:41 #529
Freddie
Freddie pisze:
ja powiem tylko tyle ze jak ktos mowi PRZED GRUDNIEM! ze nie da sie odrobic 3-5 pkt to jest smieszny i chyba nie wie co to za druzyna MU ktora w okresie swiatecznym zaczyna grac futbol prze wielkie F zawsze czy to grala dobrze czy grala slabo
bo szczerze? pkt jakos zdobywamy ale na gre MU nie moge patrzec...
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 10:24 #528
Zgred
Zgred pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2010 09:14

Nie wiem czy wiecie, ale ostatni raz Chelsea przegrała ostatni raz u siebie 0-3 8 lat temu... w meczu w Man Utd.
A teraz zostali zdeklasowani przez rywala, którego w połowie stycznia pokonali aż 7-2. Dlaczego o tym piszę? Dlatego, bo pamiętajmy, że piłkarze to nie roboty - takie, jakby nie patrzeć, kompromitujące wpadki muszą działać na psychikę piłkarzy i powodować kryzys w drużynie. Nie chę udawać psychologa, ale tak jest. Takie porażki jak z City czy Liv'poolem na wyjazdach są wliczone w sezon, ale ten mecz pewnie każdy z piłkarzy The Blues traktował jako spacerek - wszak Stamford Bridge do wczoraj było fortecą, gdzie nawet bramkę ciężko było zdobyć, a tu nagle przyjeżdża dużo niżej notowany rywal i bez wysiłku wbija 3 gole Londyńczykom ( a gdyby nie pobłażliwość sędziego i kilka zmarnowanych stuprocentówek mogła by być największa porażka u siebie w historii). W świetle 3 ciężkich meczy (wyjazd z zawsze silnym Birmingham, która jest w stanie urywać punkty na City of Manchester Stadium, wyjazd z Newcaste, które zdołało rozgromić... pogromcę (dziwnie to brzmi :) Chelsea - Sunderland, a na koniec mecz z Evertonem, który już rok temu na Stamford Bridge zdołał powstrzymać rozpędzoną Chelsea) Ancellottiego czeka bardzo trudne zadanie pozbierania mentalnie zespołu do kupy i nie zdiwiłbym się, gdyby Chelsea straciła punkty w tych 3 meczach. Teraz dopiero okaże się czy Chelsea ma charakter i czy uda się wymazać tę kompromitację z pamięci przede wszystkim piłkarzom The Blues.
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 09:11 #527
Taurus
Taurus pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2010 07:16

Hehe na szczęście Chelsea przegrało :D
I kto strzelił miedzy innymi? Welbeck :)

A co do meczu dobrze że chociaż remis :)
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 07:15 #526
kckMU pisze:
kckMU
Bądźmy ludźmi. Dobrze, że aż remis. Bo mogli nas dojechać trzecią bramką.
Aczkolwiek mogliśmy to wygrać ^^
Nie no, bez sensu gdybać.

I pamiętajcie, nie straciliśmy dwóch punktów, tylko zyskaliśmy jeden.
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 07:21 #525
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Drogie Maluchy!
Dobra mamy 3 pkt straty do Chelsea ale już przespaliśmy moment żeby ich dogonić, ogólnie wkurza mnie to że remisujemy wszystkie mecze - zapowiada się na powtórkę z poprzedniego sezonu - zostaną się 3 kolejki do końca i Diabły wezmą się za odrabianie strat...
No ale co ja będę biadolił, cudem uratowany remis to przecież dla takiego klubu jak United powód do dumy !!
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 00:20 #524
kckMU pisze:
kckMU
Krzychu, owego ranka wypocę się dla Ciebie ale coś Ci udowodnię...

Sezon 2009/2010 - United po 13. kolejkach.

United 1:0 Birmingham
United 0:1 Burnley
United 5:0 Wigan
United 2:1 Arsenal
United 2:1 Tottenham
United 4:3 City
United 2:0 Stoke
United 2:2 Sunderland
United 2:1 Bolton
United 0:2 Liverpool
United 2:0 Blackburn
United 0:1 Chelsea
United 3:0 Everton,

Takie wyniki mieliśmy w poprzednim sezonie. Na wejście porażki z Liverpoolem, Chelsea i jakby tego było mało - Burnley.
Co prawda, mieliśmy po tym jak dobrze liczę 27 pkt.
A na koncie już 3. porażki. Teraz nie przegraliśmy ani razu. A przy aż 7 remisach mamy tylko 3 pkt. straty do smerfów. Pamiętajmy, że w tamtym sezonie od początku mieliśmy Rooneya, Valencię i Fletchera z formą. Carrick również co nieco grał. No i M. Owena, zawsze dobry dżoker. Jak popatrzymy teraz na United to to wygląda bardzo dobrze.
Wypadli nam tacy ludzie jak Owen, Rooney, Valencia, a co mecz wypada nam następny zawodnik. Całe szczęście, że niektórzy tak jak Evra tylko na parę dni.

Człowieku, remis mnie osobiście cieszy od cholery. Mogliśmy dostać jeszcze trzecią do siatki i wyobraź sobie co by było...
Pokazaliśmy charakter, jaki posiada tylko i wyłącznie United. Takowego charakteru nie ma żadna Chelsea.
Sezonowcem nie jesteś, a takowego z siebie robisz. I nie mów mi Krzysiu, że jesteś realistą, obejdzie się bez żartów.

Teraz popatrzmy co możemy zrobić w następnych kolejkach:
United - Wigan
United - Blackburn
Blackpool - United,

Będąc rzeczywiście realistą spodziewałbym się 9. pkt. Drużyny Blackburn obawiam się rzeczywiście, ale tylko na wyjeździe. Tam remisujemy mecz w mecz, ale na OT jesteśmy faworytem.

Birmingham - Chelsea
Newcastle - Chelsea
Chelsea - Everton

U-haha, u-haha zima zima zła ;)
Smerfy wchodzą do strefy Gargamela :-D
Stadion Newcastle to jest tragedia dla przyjezdnych. Birminghamu również, przecież bodajże przez ponad rok przegrali tylko jeden mecz, (Everton 0-2).
Na SB przyjedzie Everton, oni są nieobliczalni.

Trzy punkty straty, przed naszym meczem z Arsenalem to się może radykalnie zmienić. A jeśli wygramy z Arsenalem, to można patrzeć jak Chelsea zagra z Tottenhamem, bo tam też może stracić punkty, grają na WHL. A Koguty u siebie to potęga.
Go Go Bale! ^^
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 07:15 #523
Majek pisze:
Majek
oj dobrze kckMU, że Ty się tak lubujesz w statystykach, bo mi się nigdy nie chce grzebać po tych wszystkich tabelkach i terminarzach :) good job "Maluchu" ! ;p
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 11:17 #522
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
Jak faktycznie zaczniemy seryjnie wygrywać, tak jak napisałeś to nasza sytuacja może się poprawić, na razie się na to nie zanosi, kto Ci powiedział że wygramy te trzy mecze ? Równie dobrze mogą być trzy kolejne remisy...
CFC miała wypadek przy pracy - oni wyglądają dużo solidniej i jakoś nie chce mi się wierzyć że zaczną wszystko przegrywać...
Fajnie że pokazujesz wyniki z poprzedniego sezonu, właśnie napisałem że nie chciałbym żeby było tak jak wtedy, ty uważasz frajerskie 2 miejsce za nasz sukces ?

Możemy remisować z City ale nie z każdym... Pozdro !
» Wtorek, 16 listopada 2010, 20:47 #521
Zgred
Zgred pisze:
Owszem, szkoda straty kolejnych 2 punków ( bo w takich kategoriach należy mimo wszystko traktować ten wynik), ale trzeba docenić determinację Czerwonych Diabłów - przegrywając 2-0 kwadrans przed końcem potrafiliśmy się podnieść z kolan i wyrównać. Dla przeciwwagi Chelsea nie dała rady obudzić się z letargu i pozwoliła sobie wbić 3-cią bramkę.
Nie sztuką jest wygrywać grająć najsilniejszym składem, sztuką jest wygrywać gdy nie ma się do dyspozycji kluczowych graczy. Narzekacie na "fatalną grę" United (gdy nie ma m.in. Valencii, Rooneya, Giggsa, Owena, a część piłkarzy gra/grała na antybiotykach)? Ale mimo tych braków kadrowych nie przegraliśmy jeszcze żadnego meczu.
Tymczasem popatrzcie jak przentuje się Chelsea bez filarów drużyny. Gdy zabrakło Lamparda zespół The Blues męczył się z takimi zespołami jak Blackburn, jak zabrakło Terry'ego obrona Chelsea dała się wymanewrować w pole przez... obrońcę Sunderlandu (pierwsza bramka)! Zawodnik, który ma bronić, a nie kiwać obronę załatwił na amen cały blok defensywny - jakby nie było - jednego z najlepszych klubów na świecie. Kolejne dwa gole i The Blues gładko przegrywają u siebie z Czarnymi Kotami 3-0. Tylko najlepsi potrafią podnosić się skolan jak upadną - Chelsea się do nich nie zalicza. Teraz kibice Niebieskich mogą mnie minusować :) Pzdr.
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 00:14 #520
mikrofalowka
mikrofalowka pisze:
Afellay w Barcelonie z 3mln. Moje pytanie: Co do cholery robi ManUtd? To juz 2 gracz po VDV ktory za smiesznie mala sume przechodzi do innego klubu. Oczywiscie Afellay to nie jest jakas klasa swiatowa ale sprowadzenie jego lub podobnym jego umiejetniosciom graczy za tak niska cene to prawdziwa okazja. Szkoda ze Ferguson woli wydawac te 5 mln na graczy pokroju Bebe.
Czekam w zimie na transfer jednego playmakera i jednego mlodego perspektywicznego gracza (np. Defour, Hazard czy A.Sanchez)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 23:14 #519
PITI pisze:
PITI
No to w zimie możesz się transferu nie doczekać. Sam Ferguson mówił, że nie ma zamiaru kupować nikogo w styczniu.
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 01:07 #518
shatanski pisze:
shatanski
Tak obuku, Afellay z pewnością wybrałby siłową lige angielską od hiszpańskiej i deszczową pogodę od słoneczka i dupeczek w Barcelonie. Pomyśl chwilę.
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 18:15 #517
PITI
PITI pisze:
Szczerze powiedziawszy trochę dziwny ten mecz był. Bo United pokazało, że potrafi w chwilę się zmotywować i strzelić 2 bramki w meczu gdzie nic nie wychodzi. Nie wiem czy oni tego spotkania nie chcieli wygrać czy co. Po strzeleniu na 2:2 zostało 10 minut do końca i wystarczyło jeszcze trochę poszarpać, bo przecież AV była już praktycznie na łopatkach, przecież mieli pewne 3 pkt.

Cieszy jedno, mimo tego remisu to odrabiamy stratę do CFC. Brakuje nam dwóch oczek, a na tym okresie rozgrywek 2 'oczka' to nie jest dużo. :)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 22:53 #516
FanTheBlues
FanTheBlues pisze:
hehe z kąd ja to znam przegraliśmy 3-0 z Sunderlandem i tylko jeden kibic CFC tu wszedł a jakbyśmy wygrali to mielibyście napływ "niby kibiców" Chelsea !
» Niedziela, 14 listopada 2010, 22:31 #515
Majek pisze:
Majek
Kiedyś myślałem założyć konto u was i odwiedzać was tak jak Ty nas teraz, ale doszedłem do wniosku, że wystarczy mi czytać te wypociny naszych userów. ;)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 22:43 #514
michalk86
michalk86 pisze:
Barca kupila Afellaya za 3 banki, smiech na sali. My oczywiscie tez przygladamy sie ale zadnego ruchu transferowego, szkoda ze tacy pilkarze przechodza nam kolo nosa za grosze.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 21:50 #513
Majek pisze:
Majek
Jacy piłkarze? To jakaś wielka gwiazda? czy jedynie gwiazdka PSV? no Barca go wzięła to musi być niesamowity... ojej... tam będzie grał ogony i tak samo byłoby u nas... w czym jest lepszy od naszych skrzydłowych?
» Niedziela, 14 listopada 2010, 22:19 #512
michalk86 pisze:
michalk86
Jacy pilkarze? Perspektywiczni, a cena jest po prostu smieszna. 3 banki to teraz za Pawla Brozka mozna wolac, wiec nie mow mi ze wziecie Affelaya nawet po to zeby byl w skladzie jest glupota.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 22:23 #511
Majek pisze:
Majek
24 lata to piłkarz perspektywiczny? OK, może jeszcze tak. A co powiesz o naszych 20-latkach? Welbeck, Cleverley, Bebe czy już nawet ten Obertan? Żaden z nich nie skończył jeszcze 22 lat. Wysyła się ich na wypożyczenia, sadza na trybuny, bo nie mieszczą się w składzie, a Ty chcesz im jeszcze dokupić jakiegoś przeciętniaka z ligi holenderskiej. A w czym on jest kurna od nich lepszy? Może i teraz brakuje nam skrzydłowego, ale wynikło to poprzez kontuzje Valencii i Giggsa oraz słabej formy Obertana i Parka. No ale co by nam teraz jakiś Afellay pomógł? Myślisz, że wszedłby na boisko i śmigał jak Nani? grałby pewnie na poziomie Obertana. Jeśli Ferguson chciałby kupić jakiegoś skrzydłowego w zimie to na pewno nie jego tylko kogoś pewnego. Najlepiej z Premiership.

"3 banki to teraz za Pawla Brozka mozna wolac, wiec nie mow mi ze wziecie Affelaya nawet po to zeby byl w skladzie jest glupota." - Jest głupotą, bo przyszedł by taki Afellay, a odszedł by ktoś inny bo by miał dość dalszego czekania na ławce bądź tułania się po wypożyczeniach. Potem taki Afellay okazał by się niewypałem, a Ty byś narzekał na Fergusona że wypuścił z rąk Welbacka, który w nowym klubie błyszczałby jak dziś z Chelsea !
» Niedziela, 14 listopada 2010, 22:38 #510
michalk86 pisze:
michalk86
Bebe? Jak podajesz to nazwisko to juz w ogole padam. Co on robi w MU to na prawde tylko sam SAF wie. Bebe kosztowal nas okolo 5 baniek, Affelay kosztowalby nas 3. Affellay >>>>>> Bebe i to pod praktycznie kazdym wzgledem.
Ale dobra szkoda gadac Ty dalej zyjesz w swiecie pieknych marzen i myslisz ze gracze pokroju Bebe czy Obertana zrobia jakas roznice w klubie. Chcialbym bardzo ale poki co nie zanosi sie na to.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 23:39 #509
Majek pisze:
Majek
nie zaprzeczam, że Bebe i Obertan grają dno... tylko skąd wiesz, że ten przeciętniak Afellay by coś grał? poza tym w zimie równie dobrze mogą wrócić Welbeck i Cleverley...

Afellay w United utopiłby się jak Obertan...
» Niedziela, 14 listopada 2010, 23:47 #508
michalk86 pisze:
michalk86
Czas pokaze czy barcelona zrobila dobry biznes.
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 01:29 #507
kckMU pisze:
kckMU
Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2010 07:36

Michałku,
Majek Ci jeszcze nie przypomniał, że to jest Liga Angielska gdzie nie przebiera się w środkach. Więc nie ma co oceniać czy by się nadał czy nie, bo w Hiszpanii może sobie pobiegać i pokopać bezkarnie. Tutaj możliwe, że zostałby połamany - ot co, mała różnica.

Tak więc, gadanie, że Ozil świeci w RM i tego typu rzeczy są nie na miejscu. Bo nikt kuźwa nie wie, jak oni grali by w naszej lidze.

Nawiązując do tego "połamania". Wiem, że można podać przykład o Ronaldo czy Nanim. Ale one też są nie na miejscu, Oni obydwoje grają/ali w tej lidze od paru lat i wiedzą o co w niej biega. Zresztą Luis wciąż jest podatny na urazy.
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 07:35 #506
michalk86 pisze:
michalk86
Powaznie? myslalem, ze to liga bengalska. Nie przesadzajmy juz z tym przedstawianiem PL jako ligi kosciolamaczy. Wiadomo, jest to twardsza liga, ale idac takim tokiem myslenia jak niektorzy z was nie powinnismy kupowac nikogo spoza naszej ligi bo przeciez sie nie nada... smiech na sali.
Jakos kupa pilkarzy byla sciagnietych z innych lig i radza sobie w klubach PL, mam wymieniac czy sam sie pofatygujesz i ruszysz troche glowa.
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 14:38 #505
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Nie oglądałem niestety meczu, ale widząc wynik mam nie najlepsze odczucia... Kolejny remis z ligowym średniakiem, którego powinniśmy gładko ograć. Chyba przyszedł czas żeby przestać się łudzić że mamy taki silny skład i że te 7 pkt do Chelsea można odrobić...
Chyba jest już po ptakach - obyśmy chociaż do końca sezonu z nikim nie przegrali - sezon bez porażki zrekompensowałby mi brak korony, jednak w tak silnej lidze będzie o to ciężko...

3 powody dla których CFC obroni tytuł:

1 - Nie mamy silnego składu
2 - Chelsea ma dużo lepszą drużynę od nas
3 - Nikogo nie kupimy
» Niedziela, 14 listopada 2010, 21:49 #504
Majek pisze:
Majek
człowieczek słabej wiary...

1 - Mamy bardzo silny skład
2 - Chelsea może ma co najwyżej lepszą wyjściową jedenastkę. A drużyny na pewno lepszej nie ma.
3 - ojej... tragedia...

4 - Mamy sir Alexa Fergusona

jakie 7 pkt. do Chelsea?
» Niedziela, 14 listopada 2010, 22:09 #503
rvn10 pisze:
rvn10
Prowokancie daj sobie siana,bo majaczysz. Kibic musi wierzyć w końcowy sukces, którym będzie zdobycie PL przez United ;)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 22:25 #502
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
Już dzieci internetu wzięły się do roboty :) Remisujemy po 2 - 3 mecze z rzędu, potem jedna wygrana i znowu cała seria remisów. Chelsea nam cały czas ucieka. Ale oczywiście trzeba wierzyć - szczególnie jak ma się 10 lat i brak jakiegokolwiek pojęcia o piłce oraz o naszej aktualnej tabeli - normalnie szkoda te debilizmy komentować...

rvn10 słuchaj chcesz się założyć o 300 zł ??
- jeśli MU wygra ligę wygrywasz, jeśli MU nie wygra ligi przegrywasz. Wchodzisz w to cwaniaczku !? Bo pisać głupie, 3-wyrazowe komentarze to każdy potrafi...
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 00:16 #501
Werker999 pisze:
Werker999
Krzychu a pisać PAROZDANIOWE i bezmyślne komentarze to też każdy potrafi...
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 07:09 #500
Majek pisze:
Majek
ale żeś Krzysia zgasił ;p

@Krzysiu koffany. Tak tu pięknie piszesz, że Chelsea nam cały czas ucieka. a pewnie Ci umknęła informacja, że Chelsea wczoraj przegrała i nie mamy do niej straty 7 pkt jak napisałeś tylko 3 pkt. Poza tym jakby wczoraj Chelsea wygrała to by miała 6pkt przewagi a nie 7. Widzisz Krysiu. Ja mam 11 latek, a lepiej rachuję od Ciebie ;)

"Remisujemy po 2 - 3 mecze z rzędu, potem jedna wygrana i znowu cała seria remisów" - taa? a komu kibicujesz? To Twój zespół może jakiś rekord remisów pobije w swojej lidze ;)

"normalnie szkoda te debilizmy komentować... " - a ciągle zażarcie komentujesz i spinasz ;) nie potrafisz normalnej dyskusji na poziomie prowadzić tylko plujesz jadem na lewo i prawo. więc kto tu zachowuje się jak 10 letnie dziecko?

pozdrawiam serdecznie i czekam na Twoją niesamowicie inteligentną odpowiedź. Ciekawe jak teraz mnie wyzwiesz...
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 11:04 #499
kris9
kris9 pisze:
Zgadzam się ze wszystkimi przemyśleniami, które wypowiedział poniżej Adam11. Szczególnie chciałbym zwrócić uwagę na te dotyczące poziomu PL oraz dyspozycję czołowych drużyn. Dodam tylko, że kategorycznie uważam najlepszą ligę świata (bez względu na aktualne rankingi) za niezwykle wyrównaną w tym sezonie, co zwiastował już sezon poprzedni. Tę zaciętą i niezwykle interesującą rywalizację w PL oglądamy nie dlatego, że czołowe drużyny obniżyły loty, lecz dla tego, że ogólny poziom poszczególnych drużyn wzrósł i to znacznie jeśli weźmiemy pod uwagę ostatnie 5 czy 10 lat, nawet w porównaniu do poprzedniego sezonu ta różnica in plus dla PL jest dosyć wyraźna.

Jeśli chodzi o dzisiejszy mecz Sunderlandu z pewną drużyną to był to scenariusz wymarzony i pojedynek ten oraz jego wynik sprawił, że bardzo szybko zapomniałem o wczorajszym - kolejnym remisie MU, a niedzielny wieczór stał się niezwykle przyjemny. Chciałbym pochwalić graczy z północy Anglii za bardzo dobrą, poukładaną i inteligentną grę na Stamford Bridge. Moją szczególną uwagę przykuł dziś kapitalny występ naszego Czerwonego Diabła. Po odejściu na wypożyczenie chłopak gra przynajmniej o poziom wyżej, a w dzisiejszym Welbeck grał z podwójną motywacją mając za przeciwnika głównego kandydata MU do tytułu. Anglik zasłużył dziś na bramkę, a ona smakować musiała dziwnie, kiedy padła po asyście Cole'a. Ale czy to istotne? Oj, bardzo podobał mi się ten mecz.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 21:23 #498
sssexton90
sssexton90 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.11.2010 21:12

Mamy 3 punkty straty i 2 łatwe mecze przed sobą. Natomiast Chelsea I Arsenal czekają na 2 trudne mecze (chelsea z birmingham na wyjeździe i newcasctle wyjazd a arsenal tottengham dom i aston vill wyjazd)

Jest duża szansa, że ich dogonimy i sytuacja w tabeli będzie taka jak powinna być. Każda drużyna miewa kłopoty. Czy to Arsenal, Chelsea czy Liverpool. My mamy spore kłopoty ze zgraniem, kontuzjami i brakiem formy poszczególnych piłkarzy.

Jednak przeszliśmy ten okres świetnie. Pokazaliśmy pazur i momentami kawał dobrej gry. Bo przecież mecz z City był dobry, ostatnie 10 minut z villą też, koncówka z wolves i stoke też. Mamy potencjał i w odpowiednim momencie on się wyzwoli. Mamy świetnych piłkarzy na każdej pozycji, w końcu maszyna musi dostać energii. Trochę cierpliwości !!


Śmieszy mnie to jak kibice Chelsea tłumaczą swoją dzisiejszą porażkę...brak 2 zawodników już nazywają poważnym osłabieniem. Nam mówili, że cienko gramy a mieliśmy poza grą 8 podstawowych piłkarzy. Trochę wdzięczności, że mimo tego potrafimy liczyć się w walce o czołowe lokaty. Inne drużyny wątpię by wybrnęły z tej sytuacji lepiej od nas. Poza tym kto w tym sezonie błyszczy ? Inter, Barca, Milan, Arsenal, Liverpool, Chelsea, Lyon, Bayern?? patrzyliście na gre tych drużyn ??

no właśnie... nie prezentują niczego lepszego od nas. Jestem pewien, że ten sezon jeszcze będzie udany.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 21:04 #497
Fexo pisze:
Fexo
"Mamy świetnych piłkarzy na każdej pozycji, w końcu maszyna musi dostać energii. Trochę cierpliwości !! "
Prosze Cie , tak bylo pare lat temu
» Niedziela, 14 listopada 2010, 21:24 #496
ronald pisze:
ronald
nie ma meczy łatwych - sam widzisz sunderland. Co nie oznacza że
licze na zwyciestwo ( tylko to wchodzi w grę)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 21:25 #495
sssexton90 pisze:
sssexton90
no bo tak jest nadal tylko chłopaki mają gorszy okres...

czy evra, rio, vida, oshea, park, nani, carrick, fletcher, berbatov, rooney, macheda, fabio, rafael i reszta to słaby skład ?? Mamy duży potencjał i ten sezon to jeszcze okarze. Wszyscy Ci którzy uważają, że czas się martwić nie znają się w ogóle na piłce nożnej.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 21:43 #494
Majek pisze:
Majek
@sssexton90
Mega plusik dla Ciebie ;) pozdrawiam !
» Niedziela, 14 listopada 2010, 22:24 #493
Adam11
Adam11 pisze:
Master123 ---> Siemanko:-) Dzięki za fajną odpowiedź. Lubię czytać konkretne uwagi. Odniosę się do Twojego pytania czyli: "jak można nie dostrzegać patrząc na dobre 5-6 ostatnich sezonów EPL, że straty pkt w tym momencie rzędu 6-10 pkt do lidera są raczej nie do odrobienie w tej lidze w ostatnich latach. "

Faktycznie uważam się za dość wytrwałego kibica United i pasjonuję się PL i ligą włoską od wielu lat.

Uważam, że przez ostatnie 5-6 sezonów faktycznie taka różnica punktów była bardzo trudna do odrobienia. Ale chciałbym zauważyć, że ta liga na maxsa się zmieniła w ostatnich dwóch sezonach. Niektórzy piszą, że poziom wzrósł a inni, że czołowe drużyny zaczęły grać słabiej dlatego liga stała sie cholernie wyrównana. Nie chcę teraz rostrząsać kto ma rację w tym sporze ( nie mam takiej wiedzy szczerze mówiąc, żeby z kimś się tu pojedynkować), ale fakt jest taki, że liga jest cholernie wyrównana bez względu na to czym jest to spowodowane.

W zeszłym sezonie widzieliśmy, że wpadki czołowych drużyn są coraz liczniejsze. W obecnym sezonie będzie ich jeszcze więcej. Nie mam co do tego wątpliwości. W ubiegłym sezonie zabrakło nam szczęścia bo tak naprawdę wystarczyło wygrać jeden mecz z Chelsea, żeby był mistrz. Przypomnę jeszcze, że w obu meczach sędzia zachowywał się dość dziwnie delikatnie mówiąc. W pierwszym meczu na SB powinien wywalić Evansa za haniebny faul na Drogbie i z całą pewnością nie powinien uznać bramki Terrego, która padła ze spalonego i to po stałym fragmencie odgwizdanym po faulu, którego nie było!!
W drugim meczu bramka Drogby z metrowego spalonego (to mnie zabolało najbardziej!). Mieliśmy zajebistego pecha! O kontuzjach w naszej obronie oraz kostce Rooneya już nawet nie wspomnę.

Różnicę punktową nawet tak dużą jak napisałeś można obecnie odrobić bo liga się zmienia. Wygra ten, kto będzie potrafił utrzymać długą serię zwycięstw. Zobaczymy jak będzie w tym sezonie.

Jestem z tych kibiców, którzy z jednej strony ma maxa wierzą w swój zespół, ale nie przechodze obojętnie obok ewidentnych błędów i problemów pojawiających się w drużynie. Wiem, że United tych kłopotów ma więcej niż Chelsea bo w tym sezonie mieliśmy już na samym początku wiele zawirowań, które niekorzystnie odbiły się na całym klubie z kibicami włącznie. Ale wierzę, że to może być sezon, w którym odbierzemy puchar niebieskim.

Na koniec jeszcze zacytuję Ciebie: "Ponadto idę o zakład że wygrają dzisiaj przekonywająco z Sunderlandem który mocny jest jedynie u siebie." - jak widać przegrałbyś ten zakład i to bardzo:-)

Mam nadzieję, że wybaczysz mi tą drobną uszczypliwość na samym końcu bo naprawdę lubię czytać twoje posty, ale sam rozumiesz, że w tej sytuacji nie mogłem się oprzeć.:-)

Pozdrawiam diabelsko!

PS Na Wigan wraca syn marnotrawny i wierzę, że to będzie jednocześnie moment, w którym Berbatov będzie musiał zrobić sobie termos ciepłej kawy i opatulić się puchowym kocem, bo siedząc na ławce rezerwowych można się zaziębić i dostać jeszcze jakiegoś wirusa grypy - czego oczywiście mu nie życzę. W przeciwieństwie do tego siedzenia na ławce rezerwowych.:-)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 20:40 #492
Majek pisze:
Majek
może Barbatov znów powinien robić te swoje x-kilometrowe (nie pamiętam ile on tam mówił) przebieżki ? ;)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 22:52 #491
Master123 pisze:
Master123
"Faktycznie uważam się za dość wytrwałego kibica United i pasjonuję się PL i ligą włoską od wielu lat. "

Ja mam podobnie, swoją drogą klasyki w Serie A dzisiaj i wczoraj lekko zawiodły zwłaszcza dzisiaj derby Mediolanu, ale w końcu Benitez wziął się za psucie Interu :)

Co do poziomu ligi to IMO aż tak się nie podniósł (choć niewątpliwie idzie w górę) raczej czołówka z lekka osłabła, chel$ea zawęziła sobie ekstremalnie skład do minimum, Liverpool wiadomo zawirowania transferowe, właściciele + zmiana trenera, u nas niestety kontuzje + przyrost ilości w składzie nad jakością .

Co do spotkania zwycięstwa Sunderlandu jestem niesamowicie zaskoczony , problemy chel$ea w środku defensywy zrobiły dzisiaj swoje . U nas zrobiły w ostatnim sezonie + sędziowie i problemy zdrowotne Roo na koniec sezonu tak jak z resztą piszesz .


Co do PS to nie mogę się nie zgodzić i nawet patrząc obiektywnie 3 najbliższe spotkania w lidze przy założeniu powrotu Roo i Giggsa do składu (marzy mi się leń i Parku na trybunach) możemy wygrać, przeciwnicy jak najbardziej w naszym zasięgu, zwłaszcza w spotkaniach na OT .
» Niedziela, 14 listopada 2010, 23:37 #490
UnMishii
UnMishii pisze:
A najlepsze jest to że tą słabą grę zwalają na kontuzje (normalnie aż 5!!). A my w zeszłym sezonie graliśmy z Fletchem i Carrickiem jako stoperami i mówili że jesteśmy słabi... żenada
» Niedziela, 14 listopada 2010, 20:17 #489
ryangiggs1991
możecie mnie zminusować ale muszę to powiedzieć, bardziej mnie cieszy porażka chelsea niż remis united, wogóle nie mogę w to uwierzyć że takie baty dostali z zespołem który praktycznie w tamtym sezonie nie wygrywał na wyjazdach, teraz się zacznie.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 20:14 #488
BroneK1878
BroneK1878 pisze:
Welbeck dostałod Sky Sport ocene 9 i zawodnika meczu. Danny zagrał świetne zawody. mieszał,biegał, strzelał i wykończył świetne podanie Cola.
Współpraca Gyan-Welbeck naprawde bardzo dobra. jak mamy szukać bramkarza to po tym meczu można by brac Gordona a nie wydawać fortune na de Gea czy Neuera.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 20:13 #487
Manutd777
Manutd777 pisze:
Powiem że dzisiaj wynik Chelsea to mnie po prostu zaskoczył ale pozytywnie oczywiście:) mimo wszystko jednak nie wiem co o tym myśleć...
» Niedziela, 14 listopada 2010, 20:05 #486
Adam11
Adam11 pisze:
Wczoraj a właściwie dzisiaj w nocy napisałem, że NIKOMU w tej lidze nie wolno dopisywać 3 pnk przed meczem. Pisałem też o tym, że Chelsea w ostatnim czasie prezentowała się bardzo przeciętnie. Dziś dostali lanie i to na własnym terenie! To ich 3 porażka w tym sezonie.

Słucham teraz tych wszystkich mądrali co to pisali, że Chelsea w tym sezonie przechodzi wszystkich spacerkiem!!??

I żeby była jasność dzisiejsza porażka niebieskich (dotkliwa porażka dodajmy) nic nie zmienia w kwesti słabej postawy diabłów na wyjazdach. Nie popadam teraz w jakąś euforię, Do świąt może się to jeszcze zmienić we wszystkie strony łącznie z wskoczeniem na pozycję lidera przez Arsenal.

Ale proszę tych wszytskich mądrali o nie wypisywanie bredni w stylu Chelsea odstaje poziomiem od innych zespołów czy diabły nie mają szansy na zwycięstwo.

Chelsea jak i Manchester United to główni kandydaci do mistrza. To dwie świetne drużny, które jeszcze nie raz stracą punkty bo obie grają w najbardziej emocjonującej i najbardziej wyrównaniej lidze na świecie.

Dziękuję i wszytskim miłego niedzielnego wieczoru.

...And Peace For All Devil Fans!!
» Niedziela, 14 listopada 2010, 20:04 #485
H2O1994 pisze:
H2O1994
Myślę że jeszcze Arsenal jest kandydatem do mistrza Anglii.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 20:07 #484
Adam11 pisze:
Adam11
H2O1994 --- > Mam wiele szacunku do Arsenalu i do Wengera, który jest dla mnie jednym z najbardziej niedocenianych trenerów w PL. Nie mówią, że Arsenal tych szans nie ma, ale w ich przypadku więcej będziemy wiedzieli po świętach bo kanonierzy lubią gubić punkty w grudniu i na początku stycznia. Jeśli będą trzymali ten dystans to faktycznie również mają spore szanse. Jednak dla mnie dwa naśliniejsze "konie" to Chelsea i United!

Pozdro!
» Niedziela, 14 listopada 2010, 20:11 #483
H2O1994 pisze:
H2O1994
Zgodzę się z tym że Wegner jest niedocenianym trenerem, a Arsenal jeszcze sporo namiesza.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 20:20 #482
rooney717
rooney717 pisze:
Większość kibiców Manchesteru United, jedzie po nim co, nie przegraliśmy żadnego meczu. A Chelsea przegrywa, już 3 mecz w sezonie ( ba jest gromiona, na własnym stadionie ). Więc sami widzicie, że nie ma co płakać po remisie Czerwonych Diabłów.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:49 #481
kckMU
kckMU pisze:
Jest dobrze. Dzięki tej porażce wszystko wróciło na właściwy tor i teraz tylko odrabiać i odrabiać.
Chelsea wybiera się na trudny teren na mecz z Birmingham, a my na OT podejmujemy Wigan, jest dobrze :D

Pytanie do was:
Do kiedy wypożyczeni są Cleverley i Danny?
Jeśli po powrocie do United Welbeck będzie wiecznym rezerwowym a na boisku będzie dreptający sobie Berbatov to ja się poddaje.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:48 #480
PawelMily
PawelMily pisze:
a ja mam pytanie jakie chelsea ma aktualnie kontuzje ?
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:46 #479
kckMU pisze:
kckMU
Lampard, Benayoun, Hilario, Alex.
Najprawdopodobniej jeszcze Terry - wypadł tuż przed meczem.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:50 #478
Hoser1992
Hoser1992 pisze:
Mam pytanie z innej beki
Jaka była największa wygrana Manchesteru nad Liverpoolem w ostatnich latach?
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:21 #477
Forfiter pisze:
Forfiter
Manchester United vs Liverpool 3:0 23.03.2008 - 21:30
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:28 #476
Paryk90 pisze:
Paryk90
youtube.com/watch?v=ofp4yH9tDPw
bodajże 3-0 ostatnio w 2008 r.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:32 #475
MUFC1997 pisze:
MUFC1997
05.04.2003 MU 4-0 LFC (2x RvN , Giggs i Solskjaer)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:56 #474
FredTheRed pisze:
FredTheRed
nooo:) i to był kozak mecz!
bardziej podobał mi się tylko ten w FA Cup z '99
» Niedziela, 14 listopada 2010, 22:34 #473
michalek1993
michalek1993 pisze:
co nam po tym że mamy tylko 3pkt do Chelsea i 1pkt do Arsenalu skoro nie potrafimy wygrać na wyjeździe... Jeśli nie zaczniemy grać to rywale nam odskoczą i to tylko kwestia czasu...
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:18 #472
1rooney0
1rooney0 pisze:
i co! Mówiłem, poczekajcie z płaczem i lamentem do końca kolejki aż strach pomyśleć gdzie byśmy byli gdyby nie nasze wpadki ale jest elegancko.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:17 #471
Majek pisze:
Majek
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.11.2010 19:26

"Tak przegrywa się mistrzostwo i rooneya"

nooo, mówiłeś

albo to ładnie napisałeś:
"kibicem jestem 8 lat i to chyba końec przygody z manchesterem. ŻEGNAM WSZYSTKICH!!"

Ucz nas mistrzu wiary w United !
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:25 #470
levybike pisze:
levybike
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.11.2010 19:43

Majek, co się czepiasz dziecka? :)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:42 #469
zoestrike pisze:
zoestrike
Kurcze... masz racje co to za zespół który nie umie wygrać na wyjeździe i do tego jest nie pokonany od kwietnia zeszłego roku ;/ Ja kibicuje manchester od 3 lat ale chyba już też zakończę swoją przygodę z tym klubem i zacznę kibicować Chelsea oni przynajmniej wygrywają... To że czasami przegrają z Sunderlandem 3:0 o niczym nie świadczy. Najważniejsze jest to że będą świętować kolejne zwycięstwo PL :) Życzę ci setek minusów :)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:50 #468
H2O1994 pisze:
H2O1994
No to żegnamy.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 20:03 #467
michalek1993
michalek1993 pisze:
nie zapominajcie o Arsenalu...
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:14 #466
Majek
Majek pisze:
Żałosne są te zwroty typu: Cwelsi czy $hity.

Na poziomie dzieci z piaskownicy !
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:10 #465
marcin7owen pisze:
marcin7owen
No , ale Oni to mogą nas przezywać od mułów i frajerów ? Chyba to jest nie w porządku.Zgodzę się ,że trzeba mieć klasę ,ale...
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:28 #464
Majek pisze:
Majek
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.11.2010 19:36

@marcin7owen
co innego szydzić z nich, a co innego w wulgarny sposób obrażać. Słyszysz jak nas wyzywają on mułów i frajerów? a potem zniżasz się do ich poziomu i tak samo ich obrażasz...

Są lepsze określenia dla nich: Smerfy czy tam Ruski, hm?


Wielu użytkowników robi nam wykłady, że nie można używać słowa ManU, bo brzmi jak manure, czyli jeśli dobrze pamiętam nawóz/gnój. A za chwilę sami nazywają City gównem. czy nie jest tu coś nie tak?


a potem mi dają minusy, bo mimo że mam 11 lat to mam więcej oleju w głowie od nich ;)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:34 #463
zoestrike pisze:
zoestrike
Dokładnie nie widzę najmniejszego sensu obrażania innych kibiców... A już nawet nie wspomnę o rejestrowaniu się na innych stronach i obrażaniu ludzi. Kibic to kibic i trzeba go uszanować jeśli samemu chce się być szanowanym.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:52 #462
H2O1994 pisze:
H2O1994
Dokładnie, bądźmy mądrzejsi.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 20:04 #461
UnMishii pisze:
UnMishii
tak samo jak nie widzę nic złego w manu ;) A Chelsea to dla mnie Żydy, tak jakoś mi się dziwnie skojarzyło hehe
» Niedziela, 14 listopada 2010, 20:14 #460
sensi
sensi pisze:
a jeszcze wczoraj tutaj pisałem że chelsea zacznie gubic punkty bo 2 trenera zwolnił zarząd bez zgody Ancelottiego i atmosfera sie zepsuła. I co miałem racje?? Oczywiscie.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:08 #459
paproch pisze:
paproch
To z pewnością jest główna przyczyna!
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:29 #458
bejbi
bejbi pisze:
no to bajka :D ale to nie zmienia faktu że nadal 3 pkt. i my mamy jeszcze mecz z arsenalem i chelsea, a możem i ktoś powiedzić czy te mecze to na wyjeździe są ?
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:07 #457
Paryk90 pisze:
Paryk90
Sobota, 11 grudnia, Arsenal, Dom
Sobota, 18 grudnia, Chelsea, Wyjazd
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:11 #456
Forfiter pisze:
Forfiter
20 listopad 2010
Man Utd Wigan 16:00
24 listopad 2010
Rangers Man Utd 20:45
27 listopad 2010
Man Utd Blackburn 16:00
4 grudzień 2010
Blackpool Man Utd 16:00
7 grudzień 2010
Man Utd Valencia 20:45
11 grudzień 2010
Man Utd Arsenal 16:00
18 grudzień 2010
Chelsea Man Utd 16:00
26 grudzień 2010
Man Utd Sunderland 16:00
28 grudzień 2010
Birmingham Man Utd 16:00
1 styczeń 2011
WBA Man Utd 16:00
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:16 #455
Pablo972 pisze:
Pablo972
No to fajnie by było zrobić niespodzianki kibicom na swieta i wygrac oba mecze :)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:17 #454
bejbi pisze:
bejbi
dzięki ;]
» Niedziela, 14 listopada 2010, 21:18 #453
adrian9243
adrian9243 pisze:
Haha wiedziałem że jak tu zajrzę to będzie feta ;) Macie swoje święto panowie :)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:05 #452
kara466 pisze:
kara466
oj tak, panie też mają święto.. ;P
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:06 #451
mat3usz pisze:
mat3usz
Grunt to zdrowa rywalizacja ;)
Bez wyzywania i tym podobnych :D
Jakby nie było Welbeck jest od nas :)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:09 #450
adrian9243 pisze:
adrian9243
Przepraszam wszystkie panie ;) Ciekawi mnie układ tabeli przed bezpośrednim meczem CFC-MU :)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:14 #449
marcin7owen pisze:
marcin7owen
adrian9243 - zobacz sobie kto nie przegrał ani jednego meczu w tym sezonie !
Wracajcie do swojej stodoły .... i przypominam jak my się "potykaliśmy" to wasze komentarze byly na bardzo wysokim poziomie ahaha... zobaczymy ile kibiców odejdzie od was .. sezonowcy !!
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:35 #448
Majek pisze:
Majek
chłopak przyszedł i napisał dwa normalne i kulturalne komentarze, a trzoda musiała się odezwać i dać piękny przykład...
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:40 #447
PawelMily pisze:
PawelMily
Szacun, mam nadzieje że układ będzie podobny do obecnego bo zapewni to nam zajebiste emocje, piona ;)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:44 #446
adrian9243 pisze:
adrian9243
A no też mam taką nadzieję ;) A ty kolego marcinie zapisz sobie moj nick nad monitorem i nastepnym razem jak cos napisze to pamietaj o kulturce ;) Oby ta porażka była jak porządny kop w d*pe ^^ pozdro dla prawdziwych fanów, na pajacy uwagi nie zwracam :)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:48 #445
H2O1994 pisze:
H2O1994
No jest feta, ale bardziej mnie to zaskoczyło, tym bardziej że na Standfort. No i cieszy mnie brama Welbecka.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 20:10 #444
Martin pisze:
Martin
Do tej pory nie wierzę, że The Blues przegrali na Stamford 0:3 ;] Jak widać nie tylko my miewamy słabsze wyniki w tym sezonie co bardzo cieszy. Dzięki temu mimo aż siedmiu remisom nadal utrzymujemy się w ścisłej czołówce. Sezon robi się coraz ciekawszy, Chelsea nadal pierwsza z kolei United i Arsenal już po następnej kolejce mogą się zrównać punktami z obecnym liderem. Jedno wiem na pewno - walka będzie trwała do samego końca właśnie pomiędzy tymi trzema zespołami. Jeżeli chodzi o City - myślę, że prędzej Liverpool podgoni czołówkę niż obywatele dotrzymają nam kroku.

@adrian9243 - na prawdę fajnie, że u Was też są Ci normalni, z którymi można pogadać nie schodzą poniżej pewnego poziomu :)
@marcin7owen - nie kompromituj się.
» Poniedziałek, 15 listopada 2010, 01:05 #443
kara466
kara466 pisze:
Brawo Sunderland!
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:05 #442
kckMU
kckMU pisze:
Miało być tak źle. A tu się okazuje, że Vidić przybliżył nas o 1. punkt do Chelsea. Brawo Sunderland.

W Grudniu wyjazd na SB, Rooney wracaj, wracaj Giggs i pokażemy im kto góruje w Anglii :D
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:04 #441
volgin
volgin pisze:
Welbeck!:D 3-0 u siebie! to jest masakryczne upokorzenie:D
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:02 #440
kuszczak1993
kuszczak1993 pisze:
no i co i tak Lider Chelsea !! :D
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:01 #439
Pepsi
Pepsi pisze:
Nawet dobrze z tym remisem bo zmniejszyliśmy sobie stratę do ruskich. Tylko szkoda że the Gooners nas przeskoczyli.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:01 #438
Lumpy94
Lumpy94 pisze:
nic tylko się cieszyć z takiej postawy Welbecka :D
oczywiście widok upokorzonych "niebieskich" jest bezcenny ale bardziej cieszy mnie taka postawa Danny'ego :)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:01 #437
atb
atb pisze:
Szkoda, że my wczoraj tylko remis dogoniliśmy... Szkoda, że w ogóle goniliśmy, a nie pewniej i skuteczniej do meczu się ułożyliśmy. Byłaby mała strata, a tak pozostaje się cieszyć, że Chelsea dzisiaj nie uciekła nam o kolejne punkty.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 18:36 #436
dominoza93 pisze:
dominoza93
Zawsze 1 pkt bliżej :)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:00 #435
Rydlu7 pisze:
Rydlu7
hehe, jakie pozytywne myślenie! ;d
» Niedziela, 14 listopada 2010, 19:34 #434
pirat1989
pirat1989 pisze:
omg ale Sunderland Cisnie...polecam kanal na sopie 6816...bardzo fajna jakosc i nie tnie...
» Niedziela, 14 listopada 2010, 18:34 #433
Master123
Master123 pisze:
Jestem w szoku, niespodzianka jak się patrzy .
» Niedziela, 14 listopada 2010, 18:31 #432
gitkolo
gitkolo pisze:
Jak wcześniej juz mówiliście Chelsea przegrywa 0-2 z Sunderlandem(my z nimi zremisowalismy:D:D). My na tym zyskujemy 1 pkt. starty do the blues ale najbardziej korzysta an tym Arsenal, który dziś wygrał 2-1 z Evertonem[my 3-3:( :( :( ]. Co ciekawe Chelsea przegrywała lub trraciła punkty z tymi druzynami z którymi my mielsimy lepszy od nich rezultat --->MUFC 0-0 Sunderland, MUFC 0-0 City(Chelsea przegrała z nimi 2-0), MUFC 3-2 L'pool (oni przegrali 2-0).
» Niedziela, 14 listopada 2010, 18:30 #431
Snakus
Snakus pisze:
Oj 'niebiescy' zaczynają się denerwować :D
» Niedziela, 14 listopada 2010, 18:30 #430
venomblack
venomblack pisze:
sop://broker.sopcast.com:3912/98533
da się oglądać choć bywało już lepiej
» Niedziela, 14 listopada 2010, 18:26 #429
venomblack
venomblack pisze:
Chelsea przegrywa już 0:2 !! jaki piękny wieczór i zakończenie weekendu
» Niedziela, 14 listopada 2010, 18:22 #428
Wielbicielka pisze:
Wielbicielka
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.11.2010 18:58

Jeśli Kraków jest okolicą Nowego Targu to ja jestem:) Taka dalsza okolica poprostu:p

aaa....miało być zupełnie gdzie indziej...sorki
» Niedziela, 14 listopada 2010, 18:57 #427
piterolek
piterolek pisze:
niech ferguson sciaga spowrotem welbecka bo takich napastnikow potrzeba ktorzy wniosa troche szybkosci do gry diabłow
» Niedziela, 14 listopada 2010, 18:07 #426
BroneK1878
BroneK1878 pisze:
chelsea 0-1 s'land
powinni juz dostawac z 0-3 i grac w 10'ke
świetna pierwsza polowa /welbecka nie trafil 2 sam na sam ale gra swietnie, kreci i utrzymuje sie swietnie przy pilce i po faulu na nim powinna byc czerwien dla ivanovica. naprawde brawo Danny.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 18:01 #425
bejbi
bejbi pisze:
jeżeli czelsi dzisiaj straci punkty to będę w niebie ;] cały czas nie mogę uwierzyć w to że wczoraj nie udało nam sie wygrać z AV .
glory glory man united !
» Niedziela, 14 listopada 2010, 18:00 #424
gwiazda2010 pisze:
gwiazda2010
eee ? my ledwo zremisowalismy ... moglismy dostac niezle baty a tutaj tak remis dobry
» Niedziela, 14 listopada 2010, 18:22 #423
bejbi pisze:
bejbi
wiem ale przed meczem byłem bardzo optymistycznie nastawiony ... i szkoda mi tego remisu bo UNITED pokazało że potrafi strzelać bramki tylko szkoda , że potrafią też tracić głupie bramki ...
» Niedziela, 14 listopada 2010, 21:28 #422
DioxMU
DioxMU pisze:
Sunderland wytrzymał te 45 min to następne też wytrzyma ! 3mam kciuki ! i licze na 2 bramke dla Sunderlandu oczywiscie ! SUNDERLAND !
» Niedziela, 14 listopada 2010, 18:00 #421
Lumpy94
Lumpy94 pisze:
Chelsea 0 -1 Sunderland! xD
Welbeck niezle testuje defensywe Cwelsów
» Niedziela, 14 listopada 2010, 17:58 #420
kckMU pisze:
kckMU
Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.11.2010 18:03

Nieźle? Co Ty gadasz, aż mnie buzuje w środku co ten chłopak robi.
A jak w obronie Zhirkova powstrzymał to mu tylko gały wyszły ze zdziwienia :D

Danny jak najszybciej wracaj na OT.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 18:00 #419
BroneK1878 pisze:
BroneK1878
Jak zobaczyłem co gra dzis Welbeck to az nie mogłem uwierzyc ze to nas Danny ;d Licze ze cos strzeli bo zmarnowal juz tyle ze teraz pozostaje mu strzelac. Podoba mi sie współpraca Welbeck - /gyan
» Niedziela, 14 listopada 2010, 18:11 #418
kckMU
kckMU pisze:
Może i dostane ostrzeżenie, ale chłopaki,
Welbeck gra po prostu tak zajebiście, że ja nie mogę się doczekać kiedy wróci.
Sunderland 1:0 Chelsea!
» Niedziela, 14 listopada 2010, 17:57 #417
venomblack
venomblack pisze:
Witam,
no pięknie Arsenal już nas wyprzedził, a Chelsea na razie remisuje 0:0
» Niedziela, 14 listopada 2010, 17:33 #416
Romcio17
Romcio17 pisze:
W dzisiejszym meczu z Chelsea w pierwszej "11" zagra Danny Welbeck.
Miejmy nadzieje że może ustrzeli coś The Blues i Sunderland zabierze Smerfom punkty
» Niedziela, 14 listopada 2010, 17:11 #415
Manutdforever7
My mieliśmy walczyć o 1 miejsce , 2 miło być porażką. A bijemy się właśnie o 2 .
» Niedziela, 14 listopada 2010, 17:09 #414
OnlyRedDevils
Nie mogę się doczekać meczu z Arsenalem, trzeba ich zepchnąć..
» Niedziela, 14 listopada 2010, 17:01 #413
slawek887711
slawek887711 pisze:
Szkoda straty kolejnych 2 punktów.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 16:28 #412
kckMU
kckMU pisze:
Arsenal zwala nas na trzecie miejsce. Prowadzą 0-2 na Goodison.
Jest tylko jedna nadzieja, że Arsenal sfrajerzy się jak United w końcówce.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 16:12 #411
rvn10 pisze:
rvn10
Może tak być,właśnie Everton strzelił kontaktową bramkę !
» Niedziela, 14 listopada 2010, 16:52 #410
kckMU pisze:
kckMU
No niestety. Nawet dzieci potrafili zagrać w dziada w doliczonym czasie. A tacy rutyniarze z United dali się zrobić.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 16:55 #409
syndicate
syndicate pisze:
Jeszcze niepokonani...Doprawdy nie wiem czy się cieszyć czy płakać.Lepiej zremisować 3 mecze czy 2 przegrać , a 1 wygrać?Z taka kadra i z takimi wynikami United , mimo iż zawsze gra do końca, nie ma szans z Chelsea w walce o 19.tytuł mistrzowski.Za dużo jest remisów, za dużo głupio straconych bramek, za dużo wyników na styk i to w meczach ze słabeuszami.Można pokonać 1:0 Valencię na jej Estadio Mestalla ale 1:0 z Bursasporem u siebie to niemal blamaż.Można mieć słabszy dzien i pokonać w bólach Wolves albo zremisować jakiś mecz wyjazdowy na Villa Park, jednak gdy nie potrafi się ograć będącego w zadyszce City(bo brakuje odpowiednich graczy) albo Rangersów to coś jest nie tak.
Rooney WRÓĆ!!
» Niedziela, 14 listopada 2010, 16:04 #408
Maciusialdo
Maciusialdo pisze:
Końcówka była świetna, ale nie ma co gdybać

Pozdro . :)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 15:36 #407
Pablo972
Pablo972 pisze:
Jeszcze taka ciekawostka. Fletcher grał bez nazwiska i numeru na koszulce, bo mu nie wzieli podobno na mecz zapasowej koszulki :D
» Niedziela, 14 listopada 2010, 14:15 #406
pyton19640
pyton19640 pisze:
wkurza mnie to dlaczego zaczeli grac wtedy gdy juz przegrywali 0:2 ??
» Niedziela, 14 listopada 2010, 13:54 #405
Majek pisze:
Majek
hmm... wiesz co to jest sportowa złość? motywacja? czasami jej brakuje...
» Niedziela, 14 listopada 2010, 15:12 #404
CiepielkaNH
CiepielkaNH pisze:
nie wiem jak wy ale ja mam dość remisow.. Czas wygrywac i nie ma innej opcji ! jestem dumny ze jestem na za takim klubem jak Manchester United.. ale wyniki nie ciesza.. UNITED ponad zycie.. elo !
» Niedziela, 14 listopada 2010, 12:23 #403
CiepielkaNH pisze:
CiepielkaNH
nie wiem dlaczego minus ale ok ;)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 21:20 #402
SzmuLik
SzmuLik pisze:
musimy się wziąść za siebie. Premier League zawsze była wyrównana, ale to niemożliwe żeby było aż 7 drużyn które dorównują poziomem United. cieszy to, że nie przegraliśmy żadnego meczu, z tym że dosyć frajersko tracimy punkty (czyt. Everton) i później strata do cwelsi sie powiększa.
Apeluje do zawodników MU: ZŁAPCIE SIĘ ZA JAJA I WYGRYWAJCIE!

co do najbliższych meczy ... chciałbym zobaczyć Kiko w większym wymiarze czasowym, niech dostanie choćby te 45 minut. to co obaj z Chicharito potrafią pokazali z Valencią.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 11:56 #401
Macheda123
Macheda123 pisze:
nie taka pogon wolal bym wygrac
» Niedziela, 14 listopada 2010, 11:46 #400
Pajo pisze:
Pajo
Przeciez oni byli zadowoleni z remisu. jakby im zalezalo na wygranej to by nie biegli do kibicow tylko wzieli odrazu pilke na srodek :)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 12:28 #399
federicoo
federicoo pisze:
Już się nie mogę doczekać powrotu Cleverleya do naszej drużyny... Czuję, że w drugiej części sezonu ten młodzian nam się przyda ... I to bardzo :)
» Niedziela, 14 listopada 2010, 11:43 #398
Majek pisze:
Majek
właśnie. wie ktoś jak się sprawuje Cleverley na wypożyczeniu?
» Niedziela, 14 listopada 2010, 15:14 #397
1rooney0
1rooney0 pisze:
ale by było gdyby teraz zrobić serie 5 zwycięstw w lidze
» Niedziela, 14 listopada 2010, 11:42 #396
Lukasz18mu
Lukasz18mu pisze:
Hernandez - Macheda ---> tak powinien wygladac duet napastników w najblizszych meczach.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 11:29 #395
Martin pisze:
Martin
Chyba o kimś zapomniałeś kolego ...
» Niedziela, 14 listopada 2010, 11:33 #394
Majek pisze:
Majek
haha czyli będziemy grali w dziewiątkę?
» Niedziela, 14 listopada 2010, 13:07 #393
Master123 pisze:
Master123
Majek ---> z leniem gramy w 1o więc nie widzę różnicy. Zatem atak Rooney Macheda/groszek wcale nie musi być gorszy .
» Niedziela, 14 listopada 2010, 14:07 #392
Majek pisze:
Majek
Bebrabatov z beznadziejnej formie jest na pewno więcej wart niż ten Macheda i Groszek razem wzięci ;) on przynajmniej dotyka piłkę...
» Niedziela, 14 listopada 2010, 15:00 #391
Pomarancz
Pomarancz pisze:
Trochę wiary piz.darek i 1wolf1 co z was za kibice? z drużyną jest się na dobre i na złe...Ślepo ufamy sir Alexowi ? prowadzi ten klub 24 lata więc na pewno wie co robi.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 11:28 #390
MaziUnited
MaziUnited pisze:
A co Ferguson ma zrobić jak nie ma pieniędzy na sprowadzenie 2-3 klasowych zawodników,trzeba świeżej krwi,brak kreatywności w środku pola, a jeżeli już ściągamy młodych dajmy im więcej grać,Rafael-lepszy od Oshea i Browna z ciągiem na bramkę,Obertan świetny technik więc mógłby grać częściej,Macheda dobra technika użytkowa i zastawić się potrafi,po co ściągać Smallinga żeby grał w pucharze ligi,zluzować od czasu do czasu kogoś a nie tylko w pucharach.I jeszcze jedno jak kogoś młodego ściąga Ferguson to jest to 19-20lub 21 latek,no i po co żeby się ogrywał trzy sezony i tak już nie będzie naszym wychowankiem,teraz młodych się ściaga do 18 roku życia bo będzie miał czas na ogranie,a jak już takich ściąga to niech to będzie już ukształtowany zawodnik,nazwiskami nie będę rzucał,albo doświadczony 25-27 lat
» Niedziela, 14 listopada 2010, 11:16 #389
Lakers
Lakers pisze:
Jest ktoś chętny na zakup oryginalnego zegarka Manchester United? Jest on na baterie, skórzany pasek, oryginalne etui itd. Próbowałem na allegro, ale tam ceny typu 10-20 zł są śmieszne. Za 50-60 zł sprzedam.
Jeżeli jest ktoś zainteresowany, zapraszam na priv, mam kilka zdjęć. Zegarek nigdy nie używany...
» Niedziela, 14 listopada 2010, 10:10 #388
Martin
Martin pisze:
Fulham Londyn 2:2 Manchester Utd - oddane zwycięstwo.
Everton 3:3 Manchester Utd - oddane zwycięstwo.
Bolton 2:2 Manchester Utd - remis.
Sunderland 0:0 Manchester Utd - szczęśliwy remis.
Manchester Utd 2:2 West Bromwich - oddane zwycięstwo.
Manchester City 0:0 Manchester Utd - remis.
Aston Villa 2:2 Manchester Utd - szczęśliwy remis.

Wczorajszy wynik jest jednym z dwóch remisów w tym sezonie, z których możemy być zadowoleni biorąc pod uwagę dyspozycję naszych zawodników na boisku.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 09:21 #387
Adam11
Adam11 pisze:
Aby zdobyć mistrzostwo nie można przegrywać. Aby zdobyć mistrzostwo należy strzelać dużo bramek. Aby zdobyć mistrzostwo trzeba wygrywać na wyjeździe. My mamy problem „tylko” z tym ostatnim. Nie pamiętam kiedy mieliśmy taką fatalną serię na wyjazdach. Przed derbami z City wiedziałem, że może się trafić remis, ale dziś byłem całym sercem przekonany, że zwyciężymy. Mieliśmy dziś wiele szczęścia, że po meczu nadal możemy mówić, iż jesteśmy jedyną niepokonaną drużyną w PL w tym sezonie.

Od dłuższego czasu bardzo zawodzi Berbatov. Moim zdaniem zaraz po meczu z Liverpoolem jego forma spadła tak straszliwie (w porównaniu do tego co prezentował na początku sezonu), że z całą pewnością można stwierdzić, że odkąd trafił do United nigdy nie prezentował się tak beznadziejnie! Owszem zdarzały mu się przestoje w strzelaniu, ale każdemu snajperowi takie okresy się trafiają. Ale zawsze można było obejrzeć w jego wykonaniu kilka genialnych zagrań, które nie tylko sprawiały, że na mojej twarzy pojawiał się uśmiech, ale przede wszystkich miały duży wpływ na to co się dzieje na boisku. Nie krytykuję go teraz bo boli mnie to, że nie wykorzystał dziś 100% sytuacji. Nie to jest najgorsze. Od kilku meczy Berba z niewiadomych powodów lubuje się w holowaniu piłki co ZAWSZE kończy się stratą i spowolnieniem gry. Nie poznaję tego zawodnika. Co się z nim dzieje? Fatalny mecz Bułgara! I co gorsza to już któryś z kolei.

Dziś też, bardzo mnie ucieszyła żółta kartka dla Naniego za symulowanie faulu. Sama sytuacja, krótkiej wymiany zdań z Mikem Deanem też była wymowna – Nani oczywiście przekonuje, że był nieczysto atakowany a mina sędziego w tej sytuacji mówiła wszystko, czyli coś w rodzaju – ku*** człowieku graj normalnie i nie przewracaj się za każdym razem kiedy jakieś zagranie ci nie wyjdzie udając przy tym, że jesteś ofiarą! Mam nadzieje, że Nani nadal będzie dostawał kartki (albo zmieni swoje postępowanie), a Ferguson jakoś w końcu na to zareaguje bo naprawdę ciężko się to ogląda. Masz wielki talent człowieku, ale nie do aktorstwa tylko do gry w piłkę więc daj już spokój z tymi wywrotkami i skup się na bieganiu, podawaniu i dryblowaniu.

Wielkie brawa jednak za tą wspaniała końcówkę. Widać, że duch mistrzów do nas wrócił choć pewnie przy tak katastrofalnych wynikach na wyjazdach dla wielu (w tym dla mnie) jest to małe pocieszenie.
Paradoksalnie te dziesięć ostatnich minut meczu z Aston Villą wlały we mnie jeszcze więcej nadziei na to, że zdobędziemy w tym roku mistrzostwo.

Zgadzam się, że na początku tego sezonu Chelsea przeszła spacerkiem przez kilka spotkań. Ich wyniki mówią same za siebie. Ale po trzech ostatnich spotkaniach widać, że ta drużyna słabnie. Widziałem ich mecze z Blackburn Rovers, Liverpoolem i Fulham i z całą pewnością spacerek to nie był. Chelsea zaprezentowała się w tych meczach na maxa przeciętnie a najlepiej wypadli chyba w meczu z Liverpoolem (jedynym przegranym z tych trzech), w którym mieli bardzo dobre momenty i brakowało im trochę szczęścia. Nie mniej jednak ja im nie dopisuję 3 punktów za mecz z Sunderlandem. Nikomu w tej lidze nie wolno dopisywać trzech punktów przed meczem. NIKOMU! Może i jutro nie stracą punktów, ale w 15 kolejce grają na wyjeździe z Newcastle United i myślę, że jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że nie wywiozą z St. James' Park kompletu punktów. Trzeba jednak czekać do meczu bo jak już napisałem, w tej lidze cholernie trudno przewidzieć końcowy rezultat.
Przed nami mecze z Wigan, Rovers i jak mniemam trudny wyjazd do Blackpool (daj Boże zakończony zwycięstwem). A potem batalia z Arsenalem i Chelsea. Do spotkań z londyńczykami musimy wygrać wszystko co jest do wygrania. Wierzę, że tak właśnie będzie.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 01:31 #386
SzYnA pisze:
SzYnA
bardzo ładnie, mądrze i obiektywnie napisane szczególnie z berba a jeszcze bardziej szczegolnie z NANIM. aż się dziwię że nie dostałeś minusów od dzieciaków którzy tylko UNITED NAJLEPSZE NANI PRZEKOLEŚ ŁAŁ ZROBIŁ ZWÓD I PODAŁ UNITED POWINIEN WYGRAĆ MIEĆ MISZCZA. tylko nawet po dobrym spotkaniu ktos kto się zna na piłce potrafi znaleźć minusy poszczegolnych zawodnikow jak i po przegranym plusy...
» Niedziela, 14 listopada 2010, 09:48 #385
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
No to teraz podpadles. Przez ta gadke o Berbatowie znalazles sie na czarnej liscie enzo. On ma statystyki mowiace ze berba jest najlepszy.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 10:23 #384
mikrofalowka pisze:
mikrofalowka
hahaha barnaba dobiles mnie tym tekstem 10/10 xD

co do tekstu bardzo ciekawie i obiektywnie napisane. W pelni sie zgadzam
» Niedziela, 14 listopada 2010, 10:47 #383
Master123 pisze:
Master123
"można stwierdzić, że odkąd trafił do United nigdy nie prezentował się tak beznadziejnie!" (berbinho)

Ja odwarze się rzucić tezę że od kiedy do nas trafił prezentował się beznadziejnie, z małymi przebłyskami typu mecz z Liverpoolem. Po prostu zwykły przeciętniak z żałosnym stylem gry . Czasami mam wrażenie gdy oglądam takiego Kenwyne Jones'a czy nawet innego Benta czy Fuller bł by z nich większy pożytek przy naszym raczej chaotycznym stylu gry.

Mam również zastrzeżenia co do niektórych stwierdzeń w końcowej części wypowiedzi, a mianowicie :

"bardzo duże prawdopodobieństwo, że nie wywiozą (przyp. autora chel$ea) z St. James' Park kompletu punktów"

Patrząc na grę Newcastle na własnym obiekcie ja był bym skłonny postawić sporą kasę na rusków . Newcastle dostało u siebie bęcki ze Stoke Blackpool , Rowers a ostatnio byli bardzo słabi z Fulham . Oni zdecydowanie lepiej grają co dziwne na wyjazdach . Do tego wypadł im Barton za kartki .


Ponadto idę o zakład że wygrają dzisiaj przekonywająco z Sunderlandem który mocny jest jedynie u siebie .

Kończąc chciałbym nieco chełpliwie powiedzieć że wszystko o czym pisałem już na początku sezonu dokładnie się obecnie sprawdza . Straty pkt z shity i AV również przewidziałem o czym pisałem już wcześniej. Niestety byłem wtedy brutalnie minusowany :)


PS. Sprawiasz wrażenie dość wytrwałego kibica nie rozumiem zatem jednej rzeczy a mianowicie jak można nie dostrzegać patrząc na dobre 5-6 ostatnich sezonów EPL, że straty pkt w tym momencie rzędu 6-10 pkt do lidera są raczej nie do odrobienie w tej lidze w ostatnich latach.
» Niedziela, 14 listopada 2010, 14:26 #382

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY