Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Chicharitomania opanowała Meksyk

» 30 lipca 2010, 13:22 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
W czwartek piłkarze Manchesteru United wylądowali w Meksyku, gdzie rozegrają swój ostatni sparing przed powrotem do Europy. Na wyjątkowe przywitanie mógł zwłaszcza liczyć Javier Hernandez.
Chicharitomania opanowała Meksyk
» W czwartek piłkarze Manchesteru United wylądowali w Meksyku, gdzie rozegrają swój ostatni sparing przed powrotem do Europy. Na wyjątkowe przywitanie mógł zwłaszcza liczyć Javier Hernandez.
Czy Javier Hernandez będzie nową gwiazdą Manchesteru United?
Młody napastnik Manchesteru United jest nowym idolem młodych Meksykanów. Fani Chicharito czekali nawet 12 godzin, aby zobaczyć swojego ulubieńca podczas specjalnej imprezy zorganizowanej przez Nike w Guadalajarze.

Podczas otwartej sesji treningowej na trybunach panowało ogromne poruszenie. Tysiące kibiców przyglądało się poczynaniom Hernandeza na boisku. Co ciekawe jeden z fanów był tak zdesperowany, że wbiegł na boisko i uściskał Javiera.

Chicharito z olbrzymim zainteresowaniem jego osoby radzi sobie bardzo dobrze. Na konferencji prasowej Javier pojawił się z sir Alexem Fergusonem i sprawiał wrażenie bardzo wyważonego w swoich poglądach chłopaka.

Chicharitomania może rozprzestrzenić się na inne kraje, o ile Hernandez nadal będzie prezentował się tak znakomicie jak w spotkaniu z gwiazdami MLS, w którym zdobył pięknego gola.

W sobotę o godzinie 4.15 kibice będą znów mogli podziwiać młodego Meksykanina w meczu z Chivas Guadalajara. Według zapowiedzi sir Alexa Fergusona Hernandez jedną połowę rozegra w barwach Chivas, a w przerwie zmieni koszulkę na czerwony trykot.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson może ubiec Real
Następny news »
Fletcher: Macheda to silny chłopak

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (195)


Deluxe: Dobra, chciałoby się powiedzieć, że najsprawiedliwszym wynikiem byłby remis, ale Guadalajara była dziś lepsza od United i trzeba to przyznać - co nie jest łatwe, gdy kibicuje się Czerwonym Diabłom. Akcje naszych rywali były w większości przemyślane, piłkarze nie stremowali się tym, że grają z tak poważnym klubem i dlatego wygrali. Ponad to Meksykanie potrafią w biegu osiągać niewiarygodną prędkość, co udowodnili dzisiaj. Chicharito zagrał świetne, kolejne zresztą, spotkanie. Bardziej mi się podobał w barwach swego byłego klubu. Nie chodzi mi o jego nieodparty urok w czerwono-granatowych kolorach, ale o grę. Był szybki, zdobył gola. Pożegnanie z domowym klubem w naprawdę mistrzowskiej oprawie i w świetnym stylu. Tak sobie myślę, że może Sir Alex zdjął go, bo czuł, że jak tak dalej pójdzie, to Hernandez zdobędzie gola (dla nas), a możliwe, że on nie w taki sposób chciał pożegnać były klub. Nie można mieć do niego pretensji, najważniejsze, że jest z nami. Czuję, że wyrośnie na prawdziwą gwiazdę Diabłów, a kiedyś, w dalekiej przyszłości, może nawet stanie się legendą, jakich u nas nie mało. Reszta Diabełków w normie. Wykazał się Cleverley, Smalling i Rafael (albo Fabio, miałam hiszpański komentarz, a oni są tacy sami, więc ciężko się połapać ;D). Diouf to jakieś nieporozumienie. Nani mało się pokazywał, ale bramkę ma. Berbatov, jak mówiłam po pierwszej połowie, grał nieźle. Kuszczak jakiś był nierozgrzany, przez co jego interwencje w dużej mierze były kiepskie. Moim bohaterem zostaje sędzia z dezodorantem ;) Już widzę kolejki w sklepach Adidasa czy Nike'a po takie coś dla boiska. Btw, taka pora meczu najbardziej mi odpowiadała ze wszystkich i mimo porażki myślę, że warto było wstać tak wcześnie z łóżka. Żeby popatrzeć na drużynę w ostatnim meczu w USA. Wyciągnąć wnioski z ich gry. I tak dalej. Mimo takiego wyniku, jestem pełna optymizmu, kiedy myślę o nowym sezonie.
Miło, że tak dużo nas oglądało ten mecz ;)
» 31 lipca 2010, 06:37 #174
kckMU: Gadanie, gadanie! zapraszamy do Teatru Marzeń to nie będzie czego po nich zbierać ;D A teraz pozostaje im się cieszyć ze strzelenia goli 20 letniej defensywie xD
» 31 lipca 2010, 06:40 #173
kckMU: z Gwiazdami Irlandii zrobimy tak samo jak z MLS - nie mam wątpliwości, najważniejsze mecze: Smerfy i Sroki, czekają nas duże emocje już za pare dni
» 31 lipca 2010, 06:37 #172
ronald: wolalbym dac im odpoczac juz na mecz z Chelsiakami
» 31 lipca 2010, 06:38 #171
ronald: Coz. zasluzylismy na porazke. do bani pierwsza polowa. zmiany byly barzo pozytywne. szkoda ze nie zdolalismy strzelic 3 bramki. Dobra gra Luisa, Toma i Tomka. Diouf marniutko. musimy wyciagnac wnioski na mecz ze Smurfami.

Glory glory Man United
» 31 lipca 2010, 06:35 #170
kckMU: O'Shea nie ma dynamiki ja zawsze to będę powtarzał, jak Evans się wyklaruje to nie będzie trzeba się martwić
» 31 lipca 2010, 06:32 #169
Vampire: Ilość nie dokładnych podań mnie zabiła;d
» 31 lipca 2010, 06:30 #168
kckMU: No cóż, za 5 dni spotkanie z Gwiazdami Irlandii - to będzie strzelanie, irlandia jest słaba jak barszcz
» 31 lipca 2010, 06:30 #167
dzaro: Strasznie się zawiodłem ich grą :/ Zero motywacji jakiejkolwiek . Dobry mecz Nani, Cleverley.
» 31 lipca 2010, 06:29 #166
ronald: to mialo byc do camralla. znaki
» 31 lipca 2010, 06:31 #165
Camrall: O`Shea jest dziś mistrzem pierwszego podania drużyny Chivas
» 31 lipca 2010, 06:26 #164
ronald: hehe.nom. slabo dzis srodek obrony. jedynie bracia cos walczyli. John dzisiaj bardzo niemrawo.
» 31 lipca 2010, 06:30 #163
Vampire: W takich meczach wynik nie jest istotny
» 31 lipca 2010, 06:24 #162
lukasz1143: A co do pożegnania Chicharito ciekaw jestem czy to Raula będzie tak wielkie jak właśnie Hernandeza fajerwerki itp...
» 31 lipca 2010, 06:23 #161
kckMU: DIABŁY JESZCZE JEDEEEEEEEN :D
» 31 lipca 2010, 06:20 #160
Deluxe: Matko, co on zrobił? znakkiiiiiii
» 31 lipca 2010, 06:19 #159
Deluxe: No! Czy ktoś tu mówił, że można jeszcze wygrać? Ach tak, to byłam ja. Pozostaje jeszcze jedna bramka, ale wszystko jest możliwe. Podejrzewam, że Chivas zwolnią teraz. Już myślałam, że Cleverley (chyba) spartaczy tak dobrą akcję, na szczęście Nani był tam, gdzie być powinien i mamy bramkę ;D
» 31 lipca 2010, 06:15 #158
Deluxe: Jedna bramka do remisu, oczywiście. ;D
» 31 lipca 2010, 06:17 #157
Camrall: wiesz że masz urodziny w tym samym dni co Anderson :D ?
» 31 lipca 2010, 06:19 #156
Deluxe: Wiem, wiem ;) Świętuję sobie podwójnie.
» 31 lipca 2010, 06:20 #155
possibly: Wreszcie. Ale Macheda zmarnował przed strzałem Naniego... Jeszcze chociaż jeden !
» 31 lipca 2010, 06:15 #154
ronald: Brawo Luis brawo Tom ( moj imiennik)
» 31 lipca 2010, 06:15 #153
dzaro: Nani :D Cleverley jest świetnyjak dla mnie musi zostać;)
» 31 lipca 2010, 06:14 #152
kckMU: brawo magic play :*** JESZCZE JEDEN DIABŁY
» 31 lipca 2010, 06:14 #151
dzaro: Zdjął go bo chce wygrać , a Hernandez nie chciał za bardzo skrzywdzić swojego byłego klubu.
» 31 lipca 2010, 06:08 #150
Deluxe: Hah, Rafael jakie akrobacje sobie urządził ;)
» 31 lipca 2010, 06:07 #149
Camrall: Aż się odechciewa ogladac jak widzę że oni celnego podania nie potrafią wykonac ..
» 31 lipca 2010, 06:05 #148
Deluxe: Sympatyczne było dla mnie to, że Chicharito miał grać jedną połowę dla Guadalajary i jedną dla nas, ale mi przeszło. Powinien grac całą drugą połowę dla nas i ciekawa jestem, czemu Sir Alex go zdjął. Chociaż. Może trzeba go po prostu oszczędzać.
» 31 lipca 2010, 06:02 #147
Deluxe: Podświadomie czułam, że Chicharito nie strzeli dziś dla nas. Mniam, na boisko wchodzi mnóstwo ambitnych Diabełków. Mimo takiego wyniku, nie można zapominać o klasie i poziomie naszej drużyny. Zaczęło się kiepsko, ale nie z takiego bagna udawało nam się już wybrnąć i to nie raz. ;)

Mi tam się o dziwo nie chce spać. ;D
» 31 lipca 2010, 06:00 #146
Deluxe: U mnie obeszło się bez 'dużego czarnego napoju' ;p A mecz Hernandeza naszego naprawdę dobry.
» 31 lipca 2010, 06:09 #145
Sorata: CHICHARITO SCHODZI?! OMFG WTF!! :|
» 31 lipca 2010, 06:00 #144
kckMU: Czemu groszek zdjęty? ferguson było zabrać De Laeta a nie jego...
» 31 lipca 2010, 06:00 #143
Camrall: Myślałem ze Hernandez ma cały mecz grac .. a u nas tylko troche gral ;/
» 31 lipca 2010, 06:00 #142
ManUtd95: ale duzo zmian teraz :D
moze odrabia straty!!
» 31 lipca 2010, 05:59 #141
Deluxe: To O'Shea tak się miotał przy swojej bramce? Z czymś takim za moment będzie 4:1 i kaplica.
» 31 lipca 2010, 05:58 #140
kckMU: Chivas cieszy się z bramki jak by grali w finale LM, strzelić bramkę 20 letniej defensywie aż tak trudno nie jest, zwariował z podniecenia ten typ który strzelił na 3-1, zapraszamy na OT za rok jak jakiś turniej będzie :D
» 31 lipca 2010, 05:56 #139
Sorata: Może zmęczenie podróżą albo coś? Bo faktycznie coś dziś ich trapi... szkoda ze Javier nie strzelił tego ;(.
» 31 lipca 2010, 05:56 #138
Pawlo: Ale Hernandez zmarnował.........
» 31 lipca 2010, 05:55 #137
Deluxe: Ej, co jest z Diabłami? Teraz to już nie ma żartów, jest 3:1 i coś takiego ciężko odrobić. Ja wiem, że to jest mecz o pietruszkę, nie daje żadnych punktów i tak dalej, ale przed sezonem drużyna powinna błyszczeć. Blask United bez wątpienia przyćmiewa Guadalajara.
» 31 lipca 2010, 05:54 #136
Sorata: Kurde no :(.3 bramki strzelić będzie ciężko :P.
» 31 lipca 2010, 05:54 #135
ManUtd95: kurde jest 3-1
manchester nie gra w tym meczu :(
» 31 lipca 2010, 05:53 #134
Deluxe: Ua. Radzą sobie bez Chicharito. Akcja miodzio.
» 31 lipca 2010, 05:52 #133
Deluxe: Ci sędziowie jakimś dezodorantem psikają, żeby się murawa nie spociła? Wtf. A tak w ogóle, to paskudnie się teraz zastawił 'kolega' Groszka z Chivas.
» 31 lipca 2010, 05:51 #132
Sorata: No właśnie WTF, po co oni oznaczają miejsce wykonania faulu i gdzie ma stać mur? xD
» 31 lipca 2010, 05:52 #131
Sorata: Wydaje mi się czy 4-3-3 gramy teraz? :D
» 31 lipca 2010, 05:47 #130
lukasz1143: Właśnie Diouf to również jest przykład aby nie myśleć że Chicharito już jest wielką gwiazdą światowego formatu. Nic oczywiście chłopakowi nie ujmując ale wokół Dioufa też był wielki szum a jak narazie to strzelił jedną szczęśliwą bramkę w lidze bo Ferguson nie dawał mu szans
» 31 lipca 2010, 05:47 #129
anagaro: Tylko, że Diouf przychodząc od nas nie grał nawet w swojej reprezenatacji, z resztą nadal mu daleko do niej. Pożyjemy, zobaczymy
» 31 lipca 2010, 05:49 #128
lukasz1143: Niby tak ale nie chodzi mi tu o porównywanie tych zawodników bo z tego co widzę to Hernandez jest o klasę lepszy.
» 31 lipca 2010, 05:51 #127
Deluxe: Diouf powinien zejść i to jak najszybciej. Jedyne, co osiągnął w tym spotkaniu, to jeden rzut rożny i jeden aut. ;/
» 31 lipca 2010, 05:47 #126
ManUtd95: kurde ci sedziowie mnie denerwuja juz...
» 31 lipca 2010, 05:47 #125
anagaro: fajnie linie zaznaczają, jeszcze troche i całe boisko będzie białe
» 31 lipca 2010, 05:51 #124
Pawlo: Smalling blisko drugiego gola...
» 31 lipca 2010, 05:46 #123
ManUtd95: kurde diouf dalej na boisku-.-
» 31 lipca 2010, 05:45 #122
anagaro: czy mi się wydaje, że Berba zszedł a Diouf został ?
» 31 lipca 2010, 05:42 #121
anagaro: Nani za Gibsona wszedł xakikikik
» 31 lipca 2010, 05:43 #120
Pawlo: Nie oglądałem pierwszej połowy, ale o co chodzi z tym Hernandezem? W pierwszej połowie nie grał dla nas:D?
» 31 lipca 2010, 05:40 #119
ManUtd95: w pierwszej gral z chivas i strzelil gola :D
» 31 lipca 2010, 05:41 #118
Deluxe: Fajerwerki i poklask, jakby to był jakiś finał, co najmniej Ligi Mistrzów ;D
» 31 lipca 2010, 05:39 #117
lukasz1143: Jedno napewno można już w tym momencie powiedzieć o Chicharito. Potrafi on zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć tłumy do swojej osoby
» 31 lipca 2010, 05:38 #116
kckMU: marzy się 3-2 dla United ;D 20znczk
» 31 lipca 2010, 05:38 #115
Deluxe: Dobra, druga połowa. Mam nadzieję, że teraz zobaczymy prawdziwie diabelską piłkę.
» 31 lipca 2010, 05:37 #114
ManUtd95: mam nadzieje ze ferguson dal im popalic :D
» 31 lipca 2010, 05:38 #113
Xartula: Nie gramy dobrego futbolu, Berba spowalnia akcje bo nie ma komu podać, w ogóle nie gramy skrzydłami, liczę na jakiś strzał Gibsona z daleka.
» 31 lipca 2010, 05:32 #112
BlaDE1878: No cos sie dzieje z odpowiedziami ja mialem juz tak ze 2 razy ale no nic powracamy do meczu i kibicujemy united oraz groszkowi by wbil piekna brame
» 31 lipca 2010, 05:32 #111
dzaro: Kuszczak robi swoje gra dobrze, Smalling bardzo dobre spotkanie, Diouf na prawdę cienko, zdaje mi się że jest mu obojętna już gra bo wie że i tak będzie wypożyczony.Gibson poza strzałem nic nie potrafi słabiutki gracz. Sędziowie też nie mają formy;)
» 31 lipca 2010, 05:31 #110
Deluxe: A tak bardziej ogólnikowo, Diouf gra padakę, czyli po staremu. Nie mogę się przekonać do tego zawodnika, choć, co by nie było, chyba są powody, dla których nadal jest w United. Kuszczak jest jakiś stremowany, nierozgrzany. No nie wiem. Berbatov całkiem całkiem. Smalling bez żadnego zarzutu. Reszta się nie wyróżnia raczej. ;)

Z tymi odpowiedziami naprawdę coś nawala, a szkoda - można by sobie pokontemplować z kimś grę Diabłów ;D
» 31 lipca 2010, 05:28 #109
ManUtd95: dobrze mowisz
mam nadzieje ze diouf zejdzie
» 31 lipca 2010, 05:30 #108
ronald: a co ztym cztem podczas meczu? Swego cxzasu na redlogu byl ale ze zaczela sie oolna cenzura ( ni wiem czemu) przestal funkcjonowac.
» 31 lipca 2010, 05:31 #107
Sorata: Ja jestem fanem talentu Dioufa, od czasu jak zobaczyłem jego mecz w Molde. Faktycznie coś mu nie idzie ostatnio :(, ale może coś się zmieni jeszcze ;P.
» 31 lipca 2010, 05:34 #106
BlaDE1878: jest 2-1 cieszymy sie wszyscy że to chicharito strzelil nam brame tylko byle by nie bylo tak jak w meczu z kansas city ale teraz yto my posiadamy wladze bo mamy chicharito w koncu :p
» 31 lipca 2010, 05:25 #105
ManUtd95: ale ten drugi gol to ze spalonego byl
slepy sedzia
» 31 lipca 2010, 05:26 #104
ManUtd95: co sie dzieje z odpowiedziami?? juz drugi raz nie do tego co trzeba wysylam -.-
» 31 lipca 2010, 05:24 #103
Deluxe: Podsumowując pierwszą połowę... Mecz bardziej korzystny dla Chivas, nie tylko samym wynikiem, bo i grą nas na razie pokonują. Grają bardzo dobrze, czasem ktoś wywali piłkę w trybuny, dla wiwatu, ale są młodzi i myślą, że każdą nietypową akcję uda im się pozostawić w ryzach. Tak czy siak myślę, że sędziowie mają swój wkład w wynik. Pierwsza bramka - malina w wykonaniu Groszkowatego. Druga z ewidentnego spalonego świńskiego blondaska. Ale dobra, jednego gola ze spalenizny można arbitrowi wybaczyć. Ogólnie gra ładna, bez zbyt wielu ostrych fauli. Chicharito wkłada w to, jak gra, całe swoje serce. Podoba mi się jak cholera to, że gra jedną połowę w swoim byłym, jakby domowym klubie, a drugą w nowym. Bardzo dobry był ten pomysł ;) Mam nadzieję, że Diabły - wszystkie, a nie tylko Hernandez - pokażą, skąd są. Manchester United to piłkarska potęga, a na razie nie za bardzo to widać.
» 31 lipca 2010, 05:24 #102
BroneK1878: Alberto Medina niezly gracz, szkoda ze musial zejsc z boiska. Chivas gralo ladniej a United nic nie wychodzi. Berba trzym pilke bo nie ma do kogo podac nawet. Macheda powinien wejsc z Chicarito w ataku.
» 31 lipca 2010, 05:23 #101
ronald: po pierwszej polowie bardziej cieszy bramka Groszka niz gra Diabelkow. Ladny jeden strzal Gibbsona. Diouf na razie siano gra.
» 31 lipca 2010, 05:22 #100
ManUtd95: nom Dioufa mogli by zmienic
mnie denerwowalo jak stracil pilke to tylko szedl sobie w inna strone
» 31 lipca 2010, 05:23 #99
dzaro: Nie wiem, może się czepiam, ale ten chłopak Gibson poza strzałem to on nic nie potrafi :/
» 31 lipca 2010, 05:21 #98
Deluxe: De Laet niech uważa z takimi wejściami... Popsuł Meksykanina. Dobrze, że nie Groszka.
» 31 lipca 2010, 05:16 #97
Deluxe: Pff... Nasi coś długo nie potrafią zbudować jakiejś przyszłościowej akcji.
» 31 lipca 2010, 05:13 #96
FanManchesteru: 2:1 :)
iiiiiiiiiiii
» 31 lipca 2010, 05:11 #95
Deluxe: Tak trochę nie na temat, te 'zielone' stroje bramkarza są u nas paskudne. Nie podobają mi się też te paski na rękawach... Ale dobra tam, ważne, żeby ten, kto nosi ten strój, grał dobrze. Kuszczak na razie bez zarzutu - poza pierwszą bramką, ale każdemu mogło się to zdarzyć. Gol padł bardzo szybko.
» 31 lipca 2010, 05:10 #94
anagaro: środek pola u nas nie gra....
» 31 lipca 2010, 05:00 #93
Deluxe: Bardzo ładnie Chicharito rozegrał jedną z ostatnich akcji Meksyku ;)
» 31 lipca 2010, 04:56 #92
kckMU: Gibson z wolnego! 20 znaczkow ;-))
» 31 lipca 2010, 04:50 #91
Deluxe: Tamto poprzednie miało iść do Sorata.. ;D
» 31 lipca 2010, 05:05 #90
lukasz1143: to miało być tam niżej do sorata
» 31 lipca 2010, 05:08 #89
Deluxe: Trzeba przyznać, że całkiem dobra jest ta drużyna. Strzały mają celne. Są szybcy. Mają Groszka... na szczęście tylko w tej połowie ;p
» 31 lipca 2010, 04:47 #88
Sorata: Nom, akcje mają ładne, składne, i z polotem nawet ;). Nie powiem, gdyby to była drużyna europejska to w UEFA/LM doszliby daleko taką grą :D.
» 31 lipca 2010, 04:50 #87
Deluxe: Zgadzam się do polotu ;) Przyjemnie patrzy się na grę tej drużyny i trochę szkoda, że nie oglądam Amerykańskiej piłki. W LM na pewno dawaliby sobie świetnie radę.
» 31 lipca 2010, 05:03 #86
lukasz1143: nie doszliby oni grają na młodzież tak że mają większe pole do popisu. A Chicharito narazie gra ładnie żeby tylko mu starczyło sił dla Manchesteru na drugą połowę
» 31 lipca 2010, 05:07 #85
farnafan: Naprawde berba powinien sie wziac za rozgrywanie, utrzymanie przy pilce 9/10
» 31 lipca 2010, 04:47 #84
Camrall: Cieszę się że gol ze stałego fragfmentu bo jestem zdania że gdybyśmy w minionym sezonie lepiej wykonywali stałe fragmenty to moglibysmy miec mistrza .. chyba 2 bramki padły w tym sezonie z rzutów rożnych .. Vidy z Wolves i Andersona z Tottenhamem .. Oczywiscie mogę się mylic w koncu jets 5 rano ..
» 31 lipca 2010, 04:44 #83
Sorata: HAhahahahahahha, super meczyk :D. 2 gole naszych nowych nabytków ;). Szkoda, że Chicharito nam strzelił a nie dla nas xd.
» 31 lipca 2010, 04:44 #82
Sorata: Oby... :D 20znaczkow 20 znakoooow
» 31 lipca 2010, 04:48 #81
anagaro: Skład jakby ktoś nie wiedział :P
Kuszczak - Fabio, Smalling, O`Shea, De Leat - C. Evans, Gibson, Cleverley, Scholes - Berbatov, Diouf

1-1 :)
» 31 lipca 2010, 04:44 #80
ronald: brawo Chris bramsa ale mecz zaje
» 31 lipca 2010, 04:43 #79
Deluxe: Hah :D 1:1. Nie no, fajny meczyk ;D
» 31 lipca 2010, 04:43 #78
kckMU: Brawo Smalling ale mecz ;D 20 znczk
» 31 lipca 2010, 04:43 #77
possibly: Chicharito ! Nie wiem czy cieszyć się, czy smucić..
» 31 lipca 2010, 04:42 #76
CiepielkaNH: tak myslalem ze CHICHARITO nam strzeli brame
» 31 lipca 2010, 04:42 #75
Camrall: Dobrze że on juz jest naszym zawodnikiem ;p
» 31 lipca 2010, 04:42 #74
Sorata: CHIIIICHAAAARIIIITOOOOO!! :D

Ale brameczka :P.
» 31 lipca 2010, 04:42 #73
BlaDE1878: moim zdaniem kuszczak mógłby to obronic
» 31 lipca 2010, 04:42 #72
ronald: ale jaja- Chicharito i mamy bramke
» 31 lipca 2010, 04:41 #71
kckMU: Tego to się nie spodziewałem :D
» 31 lipca 2010, 04:41 #70
Deluxe: Oj, Groszek :D Ale w drugiej połowie strzeli dla nas.
» 31 lipca 2010, 04:41 #69
ManUtd95: chicarito strzelil ...
ale nie dla nas
» 31 lipca 2010, 04:41 #68
Deluxe: Miło, że Javier zagra jedną połowę z Guadalajarą. Znaczy, już gra ;)
» 31 lipca 2010, 04:37 #67
ronald: nasi w wyjazdowych! Tomcio gra na bramie. Groszek najpierw w Chivas
» 31 lipca 2010, 04:30 #66
ManUtd95: dobry mecz ogladasz :D
naprawde w takich gramy :D
» 31 lipca 2010, 04:29 #65
BlaDE1878: tylko sponsor sie zmienil z AIG na AON
» 31 lipca 2010, 04:30 #64
possibly: Nie, takie mamy stroje wyjazdowe, z tego co się orientuję. Masz logo 'Aon', więc wątpliwości nie powinny być. :)
» 31 lipca 2010, 04:31 #63
ManUtd95: chicarito pierwsza polowe w chivas :D
» 31 lipca 2010, 04:28 #62
ronald: wiem ze to nie po angielsku, ale dodalem ten link nie widzac poprzedniego posta:(
» 31 lipca 2010, 04:28 #61
dzaro: [link usunięty]
» 31 lipca 2010, 04:27 #60
wieruch1: Brawa dla wszystkich wytrwałych :D ja na 8 do pracy :D
» 31 lipca 2010, 04:26 #59
BlaDE1878: ja przed chwila wstałem ale mnie też można chyba do nich zaliczyć:P
» 31 lipca 2010, 04:28 #58
ronald: [link usunięty]
» 31 lipca 2010, 04:26 #57
Sorata: To puszcza chyba tylko ten ESPN z Ameryki Płn. :P
» 31 lipca 2010, 04:27 #56
BlaDE1878: dałem linka i kolega ponizej mnie tez... wiec mozesz spróbować
» 31 lipca 2010, 04:23 #55
BlaDE1878: a tak wgl to co widzimy to jest ceremonia otwarcia stadionu??
» 31 lipca 2010, 04:20 #54
dzaro: Ale mogli by już rozpocząć grać bo nie po to ludzie o tej porze są przed komputerami ;)
» 31 lipca 2010, 04:19 #53
BlaDE1878: [link usunięty]
» 31 lipca 2010, 04:18 #52
BlaDE1878: macie tu fajna jakosc i i mi przynajmniej sie nie tnie
» 31 lipca 2010, 04:18 #51
Xartula: Nie no ceremonie mają niezłą ;d;d
» 31 lipca 2010, 04:15 #50
dzaro: [link usunięty]
» 31 lipca 2010, 04:12 #49
ManUtd95: dzieki :)
dziala :D znakkiiiiii
» 31 lipca 2010, 04:14 #48
dzaro: ładna impreza tam widzę jest, ale ja chcę mecz:D
» 31 lipca 2010, 04:10 #47
ronald: na razie ceremonia otwarcia. Ladny splendor:)
» 31 lipca 2010, 04:07 #46
PaBBlo1228: Odwrotnie, pierwszą u nas, drugą w Chivas
» 31 lipca 2010, 04:00 #45
ManUtd95: PaBBlo
na poczatku gral w chivas
» 31 lipca 2010, 05:34 #44
BlaDE1878: Będzie grał Chicharito jak slyszalem to jedna polowe u chivas a druga u nas
» 31 lipca 2010, 03:58 #43
ManUtd95: ej bedzie chicarito grac w tym meczu??
;D
» 31 lipca 2010, 02:24 #42
ronald: hej ludziska. znalazlem link [link usunięty]
» 31 lipca 2010, 01:42 #41
damiosa: "Chicharito", który wchodząc z ławki rezerwowych zadebiutował w poprzednim spotkaniu sparingowym, strzelając piękną bramkę Gwiazdom MLS, tym razem rozegra najprawdopodobniej pełne 90 minut. Ma on bowiem w każdej z połów reprezentować barwy innych drużyn.

1 połowe u nich jedną u nas :D
» 31 lipca 2010, 00:01 #40
ronald: dzieki. oby dzialao i znaki. do boju united
» 31 lipca 2010, 01:31 #39
Klimaa: Niech tylko w Anglii jego talent błyśnie jak na Mundialu a możemy być pewni że ten nowy nurt to nie przypadek..;D
» 30 lipca 2010, 23:22 #38
MUKing: Jeszcze 2-3 lata i bd miał złotą piłkę zobaczycie chłopak ma potencjał
» 30 lipca 2010, 23:13 #37
Pablo972: ale Macheda jes z Włoch a Hernandez z Meksyku wiec w hiszpanii jest inaczej ;d
» 30 lipca 2010, 22:26 #36
luki198: chyba tak jak machedy Kiko tak tutaj kikarito
» 30 lipca 2010, 22:23 #35
Pablo972: Kto mi wytłumaczy jak sie wymawia przezwisko "Chicharito"?
» 30 lipca 2010, 22:13 #34
spalacz: Angielscy komentatorzy w ostatnim meczu wymawiali: Cziczarito
Macheda jest przez "k" bo to włoskie nazwisko. W Meksyku jest hiszpański więc jest Chicharito przez "cz"
» 30 lipca 2010, 22:25 #33
Masaccio: Jeżeli byc dokładnym, to Chicharito powinno się wymawiać miękko 'cz' przesuwajac jezyk w kierunku tylnego podniebienia wtedy jak jest 'ch' w efekcie wychodzi takie coś pomiędzy cz, a ć.
Podobnie jak w 'muchachos'.
» 1 sierpnia 2010, 15:22 #32
b90: Czemu nie ma żadnej zapowiedzi meczu z Guadalajarą?
» 30 lipca 2010, 21:11 #31
damiosa: Nie było zapowiedzi żadnego meczu z Tournee ,
» 30 lipca 2010, 22:01 #30
Tomak92: bedzie do pobrania mecz z chivas? bo jakos nie mam ochoty wstawac o 4.00 ;p
» 30 lipca 2010, 21:02 #29
Ueba: hahahah masakra, jedyną historią tego klubu jest przejęcie przez Abramowicza, a reszta to kicz :D
» 30 lipca 2010, 20:25 #28
ManUtd95: nie tylko meksyk :D
to byl udany transfer
» 30 lipca 2010, 18:06 #27
HarryHH: Tak z innej beczki cos wam pokaze, to jest smiech na sali, naprawde. A wiec tak: Nie wiem czy wiecie... Ale... Chelsea chce pozyskac Ramiresa z Benfici, no i Ramires w zwiazku z tym udzielil wywiadu, ktory wedlug mnie jest przezabawny. No moze nie caly wywiad, ale pierwszy akapit. Popatrzcie...

"Wiem, że jest oferta z Chelsea, to jak spełnione marzenie." - zaczyna. "Marzyłem o grze w Premier League, ->>> a teraz mam możliwość reprezentowania najlepszego klubu w tej lidze, zespołu ze wspaniałą historią
» 30 lipca 2010, 17:31 #26
fan11: HAHAHA!! Naprawde dobre, szczegolnie z ta "wspaniala historia" nie moge z goscia
» 30 lipca 2010, 19:13 #25
kckMU: hahaha oni nawet LM nigdy nie zdobyli a jak już mieli nadzieje to Diabły im pokazały do czego się nadają :D
» 31 lipca 2010, 03:15 #24
wielkifanMU: Mam nadzieję że Chicharito zagra dobre spotkanie jutro nad ranem w tym sparingu i strzeli bramkę. Zgodzę się z sisinho Chicharito jest szybki ma świetną technikę, strzał głową, jest przebojowy i do tego ma ogromy talent... ale to nie będzie istotne gdy on tego talentu sobie nie oszlifuje ale w to naprawdę WĄTPIĘ, ponieważ trafił on do Manchester'u United. Ferguson zapewne nie przepuści takiego że tak powiem "TOWARU" i zrobi z Meksykanina gwiazdę futbolu tylko na to trzeba jeszcze poczekać.

Glory Glory Man Utd
Glory Glory Man Utd
» 30 lipca 2010, 16:32 #23
Kmmanutd: Cieszę się, że taki zawodnik dołączył do Manchesteru United;) Wierzę w niego i w to, że sobie poradzi z presją. Berbatov moim zdaniem powinien usiąść sobie na ławce rezerwowych na rzecz Hernandeza;)
» 30 lipca 2010, 14:46 #22
ercraft: i tak też zapewne się stanie, ale jeszcze nie w tym sezonie. wciąż jest presja wydanych pieniędzy na Berbatova i to on będzie częściej próbował się "spłacać". wierzę, że pogra sporo ale nie aż tyle. za rok - zapewne, o ile Berba będzie jeszcze wtedy w klubie..
» 30 lipca 2010, 15:02 #21
RobvanKlu5i: i teraz zadajmy pytanie fanom Berby - czy Dymitar Berbatov potrafiłby w tak piekny sposób jak zrobił to Hernandez, uciec obrońcom i strzelic bramke??

po tej akcji od razu przypomnialy mi sie czasy Yorke'a i Cole'a... :)
» 30 lipca 2010, 18:05 #20
kojot: RobvanKlu5i, aha widze kolejny antyfan Berbatova, zejdz na ziemie , jak Hernandez przez sezon też nic nie pokaże też będziesz go mieszał z błotem, nie wiem czy widzisz ale Berbatov prezentuje się na tym Tourne świetnie.
» 30 lipca 2010, 18:41 #19
RobvanKlu5i: Świetnie? Na tle żałosnego Celticu który prezentuje poziom gry Wolverhampton, i którego leje jakaś Braga 3:0? Określenie "dobrze" tu lepiej by pasowalo.
Hernandez potrafił strzelić bramke Francuzom i Argentyńczykom, a te druzyny slabych zawodnikow raczej nie maja w swoich szeregach wiec byle komu nie strzelil goli, ale prawdziwym sprawdzianem bedzie sezon Premier League!
A Hernandez swoja gra bardzo przypomina Michaela Owena za czasow gry dla Liverpoolu - szybki, grajacy doslownie na granicy spalonego, dzieki czemu nie daje najmniejszych szans obroncom!
» 30 lipca 2010, 22:07 #18
kojot: Aha, a jak Berba strzelał gole Chelsea, czy komu innemu z Premier League, to wtedy Chelsea nie była tak silna jak jest teraz?

Javier Hernandez swoją grą przypomina mi Javiera Hernandeza, identyczny styl gry moim zdaniem.
» 30 lipca 2010, 22:35 #17
kojot: Boję się o Javiera, żeby nie było tak jak z Berbatovem, wszyscy już myślą, że będzie gwiazdą, a jak nie będzie sobie radził przez pierwszy sezon, wtedy antyfani (tacy jak Berbatova,idioci bo inaczej tego nazwać nie można) zaczną zwalać na niego krytykę i dzięki temu z sezonu na sezon będzie coraz gorzej, dlatego nie można spodziewać się po nim czarów, to jego pierwszy sezon w EPL, więc spokojnie przyjdzie na niego czas.


Jednak wierzę, że będzie dobrym grajkiem .
» 30 lipca 2010, 13:45 #16
sisinho: Kojot I tu się mylisz.

Przychodzi do nas gracz 22 letni za strasznie małą kwotę jak za takiego piłkarza (6 mln).

Nie można porównywać transferu Berbatova do Hernandeza , bowiem Berbatov miał błyszczeć , przecież ponad 30 mln funtów miało nie iść na marne, w dodatku miał już swój wiek.

Tutaj jest inna sytuacja , przychodzi młody tani piłkarz , ale zarazem świetny technicznie i dynamicznie. Oczywiście każdy chce by grał jak najlepiej , ale wiemy że nie możemy się po nim spodziewać 20 czy 30 bramek w sezonie bo to nie realne ,chociaż gdyby strzelił to nikt się nie obrazi ;)
» 30 lipca 2010, 14:10 #15
stolczi: swietne podsumowanie krytykow berby. naprawde, ludzi ktorzy go tak krytykuja chyba wogole nie ogladaja meczy. on odwala kupe dobrej roboty na boisku. ale zeby to docenic trzeba sie troche znac na pilce, nie tylko liczyc kto i ile brameczek wpakowal.

a ja osobiscie wierze ze berba strzeli w tym sezonie 30 bramek. bo jedyne czego potrzebuje zeby to osiagnac to choc odrobina szczescia ktorego rok temu zabraklo.
» 30 lipca 2010, 14:49 #14
m64: Zgadzam się z sisinho. Nie można porównywać tych dwóch transferów. Berbatov jest w końcu najdroższym piłkarzem zakupionym przez United i był już doświadczony. Więc z pewnością można od niego wymagać więcej.
Jeśli chodzi o transfer Hernandeza to było to genialne zagranie Fergusona, że kupił go przed MŚ, za małe pieniądze. Trzymam kciuki za tego chłopaka i mam nadzieję, że przyniesie wielkie korzyści United.
» 30 lipca 2010, 14:55 #13
kojot: sisinho, czemu odrazu nie mam racji :)?
Jest to moje zdanie i powinieneś to zaakceptować, tak jak ja akceptuje twoje zdanie.

Możemy tylko wymienić się poglądami.

Więc, gdy Berbatov doszedł do Manchesteru wszyscy po nim się spodziewali cudów, z Hernandezem jest PODOBNIE, bo nie tak samo , podobnie jest z tym, że w Javierze widzą zabezpieczenie na przyszłość i większość już wie, że będzie gwiazdą, tak samo było z Berbą, tylko nie było to zabezpieczenie na przyszłość lecz na teraźniejszość, bo jak już podkreśliłeś Hernandez ma dopiero 22 lata, a Berbatov gdy dochodził miał 28 (?)
» 30 lipca 2010, 14:57 #12
whoracle: @kojot

"antyfani (tacy jak Berbatova,idioci bo inaczej tego nazwać nie można)"

Dzięki za nazwanie mnie antyfanem, dzięki za nazwanie mnie idiotą. Dzięki za branie wszystkich jedną miarą.

Rozumiem, że racjonalna krytyka nie ma już racji bytu :/
» 30 lipca 2010, 16:30 #11
patryckaa: sorry ze sie wtrace, ale nie zgadzam sie z tym co napisala Stolczi, nie jestem antyfanka Berbatova,szanuje go , ale nie wydaje mi się żeby odwalał kupe dobrej roboty na boisku, jego atutem jest strzelanie bramek gdy znajduje się na dogodnej pozycji i przerzucanki piłką,dryblingi w polu karnym, jest dobrze wyszkolony technicznie i potencjalnie swoje zadanie wykonuje asystuje i strzela. ale nie jest to zawodnik ktory sie szczegolnie wysila z kazdym meczem. nie komentuje Chicharito bo nic nie moge stwierdzić bo oglądnieciu tylko 2 jego meczy i to w MŚ , PL to PL trzeba poczekać aż się rozegra z komentarzami:)
» 30 lipca 2010, 16:36 #10
kojot: whoracle, nie chodzi o krytyków , bo jak spieprzy to rozumiem krytyke ze strony niektórych(tylko, że zazwyczaj nawet jak Berbatov gra źle a inni jeszcze gorzej to i tak cała krytyka spada na Berbe), ale ludzie którzy co mecz pieprzą głupoty o Berbatovie (nawet jak zagra dobry mecz) jakie z niego drewno, to moim zdaniem są idioci. I nie, nie jestem psycho fanem Berby, tylko mówie jak jest.

Po za tym gdzie ja napisałem, że jesteś antyfanem ? Napisałem tylko, że antyfani którzy co mecz piszą głupoty są idiotami, a jeśli uważasz że taki jesteś to już twoja sprawa.
» 30 lipca 2010, 17:14 #9
Xartula: Nie można wymagać wiele od Hernandeza to ze jest szybko nie znaczy ze będzie strzelał bramki. Zgadzam sie z Stolczi ze Berbie brakowało szczęścia by ustrzelić nieco więcej goli ale jeśli każdy sobie myśli ze Chicharito będzie błyszczał od pierwszego sezony to sądze ze mogą się przeliczyć. Zagrał 2 mecze na MŚ dobre, debiut miał swietny ale to tylko 3 mecze nie można odmówić Berbie ze nie ma techniki ale zadajemy sobie pytanie czy to wystarcza ? Sądze ze Chcicharito musiał by być naprawde utalentowany aby przyjść tak dobry jak o nim piszą z Chivas i strzelać w pierwszym sezonie grad bramek
» 30 lipca 2010, 17:18 #8
kojot: by the way, chyba post który otrzymał najwięcej odpowiedzi :)!!
» 30 lipca 2010, 19:40 #7
sisinho: Udawanie walki to dla mnie nie jest żadne sport ;)

Ale co do Javiera , to jest on połączeniem Rooneya oraz Messiego.

Jest strasznie szybki (szybszy od messiego) , w dodatku ma technikę i potrafi się nią dzielić (nie kiwa niepotrzebnie jak messi) . Ma świetny strzał głową , mimo że nie jest aż tak wysoki . Dobrze strzela obiema nogami , może nie ma takiej siły jak Rooney ale może w przyszłości :)
» 30 lipca 2010, 14:08 #6
dagoberto: juz nie moge sie doczekac sezonu oby dal se rade w PL ja na niego bardzo licze skubany szybki jest he
» 30 lipca 2010, 13:37 #5
kckMU: Piękne pożegnanie z klubem, tak samo mógł by zrobić Ronaldo ^^, Groszek to nie będzie messi, jak dla mnie to on nie ma prawa być porównywany do nikogo, czemu? Bo nikt nie był taki jak on, jest oryginalny, ma to coś i nie ma tego czegoś, po prostu własny styl.
» 30 lipca 2010, 13:27 #4
Wallace4: "na miare messiego" czyli takiego formatu. przeciez go nie porównuje ;/
» 30 lipca 2010, 13:29 #3
kckMU: Jak dla mnie to nikt nie będzie nowym ronaldo,messim Javier będzie nowym piłkarzem a nie porównywanym, czemu nie można powiedzieć w przyszłości np: Ten piłkarz może być na miare piłkarskich legend Ronaldo, Messiego czy Hernandeza? - fantazjuje, ale tak może być
» 30 lipca 2010, 13:31 #2
Wallace4: gwiazda na miare messiego ? hehe nie zapeszajmy
» 30 lipca 2010, 13:24 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.