AKTUALNOŚCI

Ferguson może ubiec Real

Data 30 lipca 2010, 13:07 Mathe0, Manchester Evening News
Ferguson może ubiec Real
» Mesuta Özila w swoim klubie chętnie widziałby też Jose Mourinho
A A A
Czy sprowadzenie Mestua Özila do Manchesteru United to dobry pomysł?
Manchester United jest na najlepszej drodze, aby pozyskać Mesuta Özila – informuje Manchester Evening News.

Włodarze Werderu Brema klubu za swojego piłkarza oczekują oferty w okolicach 12 milionów funtów. Według informacji angielskiej prasy sir Alex Ferguson jest gotowy wyłożyć taką kwotę za Özila.

Działaczom Werderu zależy na sprzedaży reprezentanta Niemiec w tym oknie transferowym, bo w przyszłym roku wygasa kontrakt Özila i bremeńczycy mogliby zostać z pustymi rękami.

Na początku tygodnia dyrektor wykonawczy Manchesteru United David Gill zapewniał, że sir Alex Ferguson dysponuje pieniędzmi na transfer klasowego zawodnika. Ostatnie doniesienia mediów sugerują, że miałby być nim właśnie Özil.

Zdaniem Manchester Evening News szkocki menadżer w osobie młodego pomocnika widzi długoterminowego następcę Paula Scholesa. Özil był jedną z gwiazd zakończonych niedawno mistrzostw świata w RPA.

Dobre występy Niemca na mundialu przyciągnęły również uwagę innych klubów. Sytuację Özila uważnie monitoruje Jose Mourinho. Szkoleniowiec Realu Madryt z transferem chciałby jednak poczekać do zimy, kiedy mógłby pozyskać piłkarza za darmo.
» "Nie wiem, kiedy podejmę decyzję"
Młody Belg wyznał, że interesuje go...
» Galatasaray zainteresowany Parkiem Galatasaray zainteresowany Parkiem
Koniec kariery Parka w United?
» Olivier Giroud na celowniku United Olivier Giroud na celowniku United
Zdaniem mediów, sir Alex jest poważ...



Poprzedni news:
Cleverley: Najlepsza bramka w karierze
Następny news:
Chicharitomania opanowała Meksyk

Komentarze (99)


Crim
Crim pisze:
Taa jak tak dalej bedzie sie spieszył to takiego zawodnika jak Ozil bedziemy widywac w Realu. Dalej kupowac go przecież Schooles niedlugo na emeryture ;/.
» Piątek, 06 sierpnia 2010, 12:26 #97
Tennant
Tennant pisze:
Wątpię w ten transfer,chociaż byłby on trafny- piłkarz młody ,zdolny :D
Glory Glory MU
» Wtorek, 03 sierpnia 2010, 14:25 #96
fifa95
fifa95 pisze:
Real, raczej go nie kupi i to jest szansa dla nas.
» Poniedziałek, 02 sierpnia 2010, 11:35 #95
kckMU pisze:
kckMU
No to nie ma wyjścia, jest J.S Park
» Sobota, 31 lipca 2010, 10:53 #94
Xartula
Xartula pisze:
Sądzę ten transfer i tak nie wypali, jest wartościowym piłkarzem jeśli mieli byśmy go kupić to właśnie w tym okienku bo jak będzie grał jak na MŚ to raczej cena dla United będzie nie osiągalna
» Sobota, 31 lipca 2010, 06:52 #93
roza362
roza362 pisze:
[link usunięty] Ustawione spotkanie juz dzis!! kurs w przedziale 5-10 zapraszam!

[link usunięty] Ustawione spotkanie juz dzis!! kurs w przedziale 5-10 zapraszam!

[link usunięty] Ustawione spotkanie juz dzis!! kurs w przedziale 5-10 zapraszam!

[link usunięty] Ustawione spotkanie juz dzis!! kurs w przedziale 5-10 zapraszam!

[link usunięty] Ustawione spotkanie juz dzis!! kurs w przedziale 5-10 zapraszam!


[link usunięty] Ustawione spotkanie juz dzis!! kurs w przedziale 5-10 zapraszam!


[link usunięty] Ustawione spotkanie juz dzis!! kurs w przedziale 5-10 zapraszam!

[link usunięty] Ustawione spotkanie juz dzis!! kurs w przedziale 5-10 zapraszam!


[link usunięty] Ustawione spotkanie juz dzis!! kurs w przedziale 5-10 zapraszam!


[link usunięty] Ustawione spotkanie juz dzis!! kurs w przedziale 5-10 zapraszam!

[link usunięty] Ustawione spotkanie juz dzis!! kurs w przedziale 5-10 zapraszam!
» Sobota, 31 lipca 2010, 04:41 #92
ManUtd95
ManUtd95 pisze:
jak by ten transfer wypalil to byl by godnym nastepca giggsa :)
ale giggs jeszcze pogra :)
» Sobota, 31 lipca 2010, 02:30 #91
kckMU pisze:
kckMU
No pogra jeden sezon i to z ławki albo w jakimś arcy ważnym meczu w LM, wtedy Ferguson 3 mecze w lidze mu odpuści i wypuści na ligę mistrzów
» Sobota, 31 lipca 2010, 02:54 #90
buttonman
buttonman pisze:
Denerwują mnie ludzie wypisujący złe zdania o Fletcherze! Ludzie tak pisać o Darrenie mogliście ze 2 lata temu! teraz gra wyśmienicie w porównaniu do tego co pokazywał w przeszłości! co Wy myślicie, że każdy na pełnej piź**dzie bedzie zapier***dalał po boisku co mecz?! to chyba Robocop, albo Terminator z Predatorem by mogli :) a co do głównego wątku: Ozil jak Ozil, na mnie najwieksze wrażenie z Niemców zrobił Mueller :)
» Piątek, 30 lipca 2010, 23:30 #89
Klimaa
Klimaa pisze:
Tego typu zawodnik by się z pewnością przydał, to chyba w sumie jedyna pozycja na którą potrzebujemy kreatywnego zawodnika..szkoda tylko że Ferguson chce nabyć tego Niemco-Turka.. może to być pierwszy zawodnik United którego nie będę mógł przetrawić..
» Piątek, 30 lipca 2010, 23:25 #88
gaacek00
gaacek00 pisze:
a ja bym sciągnol dos santosa z Chicharito by napewno pograli.wkacu sie znaja dobrze
» Piątek, 30 lipca 2010, 23:15 #87
Xartula pisze:
Xartula
No nie wiem czy się znają dobrze dawno ze sobą nie grali jedynie co pare meczy na MŚ
» Sobota, 31 lipca 2010, 00:25 #86
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
By pograli... W drużynie rezerw ! Ci Meksykańczycy są zdecydowanie za ciency żeby stanowić o sile MU !
» Sobota, 31 lipca 2010, 00:44 #85
kckMU pisze:
kckMU
Krzychu groszek też jest za cienki tak? to idź do United i graj lepiej niż on, żałosne, a Giovanni(może źle napisałem) gra w Tottenhamie i gra tam dobrze.
» Sobota, 31 lipca 2010, 01:05 #84
juras1211 pisze:
juras1211
Giovanni gra ciągle na wypożyczeniu, grał jeden sezon w Kogutach ....tak słabo grał , że go wypożyczyli
» Sobota, 31 lipca 2010, 03:20 #83
masrzisz
masrzisz pisze:
mnie tam jakos kto wie jak nie oczarowal .. ( jak dla mnie to wieksza furore zrobil Chicarito ;) ) tylko ze jest mlody i napewno sie jeszcze rozwinie .. ale jakos go nie widze w United .
» Piątek, 30 lipca 2010, 22:52 #82
Adam11
Adam11 pisze:
Jestem bardzo zdystansowany w tej sprawie. Muszę przyznać, że na mistrzostwach świata pokazał się przyzwoicie. Piszę "tylko" przyzwoicie ponieważ w meczu z Argentyną i Hiszpanią był delikatnie mówiąc mało widoczny. Do tego nie mogę oprzeć się wrażeniu, że jeśli chodzi o piłkarzy reprezentacji Niemiec to grają oni świetnie tylko na turniejach takich jak MŚ czy ME, za to w swoich klubach grają przeciętnie jedyne co to od czasu do czasu zabłysną jakaś nieszablonową akcją co w żaden sposób nie jest w stanie przyćmić ich przeciętnej gry w czasie całego sezonu.

Podsumowując. Facet na MŚ pokazał, że umie grać w piłkę. Można powiedzieć, że była to swego rodzaju gwiazda podobnie jak młody Thomas MĂźller. Moje przeczucie jest jednak takie, że obaj panowie jak i ich reprezentacyjni koledzy będą grali w sezonie przeciętnie a pokładane w nich nadzieje okażą się zgubne.

Nie chcę z drugiej strony mówić, że „turko-niemiec” na bank by się u nas nie sprawdził. W zeszłym sezonie wydawało mi się że Valencia będzie kolejnym „wynalazkiem” sprowadzonym przez Fergusona tylko tym razem nie made in Korea a made in Ecuador. Okazało się szybko ( a nawet powiedziałbym, że bardzo szybko patrząc na to jak dynamicznie postępowała jego aklimatyzacja i zgranie z całą drużyną), że szkocki nos SAF-a nie zawiódł.

Jeśli pozostaniemy na poziomie pewnych konsumenckich stereotypów to mam nadzieję, że Ozil przechodząc do United okazałbym się bardziej made in Germany niż made in Turkey. :-)
» Piątek, 30 lipca 2010, 22:26 #81
luki198
luki198 pisze:
jestem zdania ze to juz koniec transweró#w jak na ten czas
» Piątek, 30 lipca 2010, 22:24 #80
jacomanufan
jacomanufan pisze:
ja go jakoś nie widze w United. Niby można go kupić bo taka okazja juz moze sie nie trafić a i tak idze za "śmieszne" pieniądze. Poprostu go nie lubie. A jak patrze na nasz skład na przyszły sezon...to wydaje mi sie ze tylko Sneider by sie przydał. Ale on nigdzie nie odchodzi.
» Piątek, 30 lipca 2010, 22:13 #79
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Rooney przedłużył kontrakt do 2015 ;)
» Piątek, 30 lipca 2010, 21:55 #78
Jakubek722 pisze:
Jakubek722
[link usunięty]
» Piątek, 30 lipca 2010, 21:56 #77
Jakubek722 pisze:
Jakubek722
Czyli zostało podpis złożyć.
» Piątek, 30 lipca 2010, 21:58 #76
Label
Label pisze:
Widze ze niektórzy te wiadomości biorą na poważnie . Po pierwsze to są tylko spekulacje a właściwie nawet nie tylko artykuł wypuszczony pod publike zeby sie debile ekscytowali uwierze w ten transfer jak zobacze go w koszulce Man utd. Chociaz uwazam ze nie potrzebujemy juz wzmocnien . Mamy własną młodziez Welback, Macheda, Cleverley, Gibson, Chicharito.Nikogo wiecej nie potrzeba .
» Piątek, 30 lipca 2010, 21:52 #75
ercraft
ercraft pisze:
"Na początku tygodnia dyrektor wykonawczy Manchesteru United David Gill zapewniał, że sir Alex Ferguson dysponuje pieniędzmi na transfer klasowego zawodnika. Ostatnie doniesienia mediów sugerują, że miałby być nim właśnie Özil."

no zajebiście, super kasa na super klasowego zawodnika jakim jest Ozil za nędzne 10-12 baniek..

śmiech na sali aż z krzesełek pospadali..
» Piątek, 30 lipca 2010, 21:02 #74
lordpietro pisze:
lordpietro
tak się składa, że C. Ronaldo też kupił za 12 baniek łowco talentów :)
» Wtorek, 03 sierpnia 2010, 14:15 #73
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
12 mln to cena którą Fergie powinien wyłożyć na stół
» Piątek, 30 lipca 2010, 20:40 #72
SexyBoy
SexyBoy pisze:
mamy Cleverleya który pokazał swoją technikę ;)
» Piątek, 30 lipca 2010, 20:26 #71
Listek01
Listek01 pisze:
i wtedy był by dobrym następcą Gigsa
» Piątek, 30 lipca 2010, 20:13 #70
Listek01
Listek01 pisze:
musi być wtedy to dobry trasfer
» Piątek, 30 lipca 2010, 20:00 #69
Dominiqe
Dominiqe pisze:
Znając niemców(szwabów) to on nie zbyt długo będzie w manchesterze, przejdzie prędzej czy później do realu ! ale myślę że Luis Suarez sprostał by byciu ''godnym następcą Giggsa'' :)
» Piątek, 30 lipca 2010, 19:38 #68
therock pisze:
therock
Znajac polakow(polaczkow) sa na tyle glupi, aby porownywac Giggsa do Suareza..
» Piątek, 30 lipca 2010, 20:03 #67
ruudben
ruudben pisze:
Myślę, że to dobra opcja, ale Real podobno chce kupić go jeszcze w tym tyg tak czytalem na realmadrid.pl. Marzy mi się, żeby ManUTD dogadało się także z Ajaxem w sprawie Luisa Suareza.
» Piątek, 30 lipca 2010, 19:21 #66
MDuch7
MDuch7 pisze:
Jeju SAF nie czekaj bierz go zanik sprzatnie Ci go ktos sprzed nosa!!
» Piątek, 30 lipca 2010, 19:19 #65
ManUtd95
ManUtd95 pisze:
potrzebujemy takiego zawodnika jak on
a takiej okazji nie bedzie dlugo (cena)
» Piątek, 30 lipca 2010, 18:42 #64
Marson
Marson pisze:
jezeli transfer dojdzie do skutku moze byc godnym nastepca giggsa ! :)
» Piątek, 30 lipca 2010, 18:41 #63
dagoberto pisze:
dagoberto
wierz watpie w to ze moze byc godnym nastepca Giggsa zeby byc godnym zastepca np.Giggsa,Scholesa nie wystarczy byc bardzo dobrym graczem musisz miec tez Man Utd w sercu na dobre i na zle watpie zeby Ozil mial wlasnie te cechy
» Piątek, 30 lipca 2010, 19:19 #62
madd
madd pisze:
Mam nadzieję, SAF go kupi i będziemy wszyscy się cieszyć z Potrójnej korony ;)
» Piątek, 30 lipca 2010, 18:33 #61
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Ferguson wyłożyłby na niego te 12 mln funtów i mielibyśmy zawodnika na jakiego czekaliśmy...
» Piątek, 30 lipca 2010, 18:20 #60
anagaro
anagaro pisze:
btw. kiedy sie okienko konczy?
» Piątek, 30 lipca 2010, 17:21 #59
FanManchesteru
1 Września !!
» Piątek, 30 lipca 2010, 21:21 #58
MrKubinho
MrKubinho pisze:
hmmm fajnie by było ale pewnie SAF i tak go nie kupi
» Piątek, 30 lipca 2010, 17:13 #57
kckMU pisze:
kckMU
No nie wiem, ja tam wierze w ten transfer jak w żaden inny w tym oknie
» Piątek, 30 lipca 2010, 17:18 #56
MrKubinho pisze:
MrKubinho
tylko że SAF już powiedział że żadnych wzmocnień nie będzie
» Piątek, 30 lipca 2010, 17:23 #55
DZIOBLAK pisze:
DZIOBLAK
Bedzie ciężko bo Real chce dać za niego około 15mln a on sam chce grać w lidze hiszpańskiej
[link usunięty]
» Piątek, 30 lipca 2010, 17:42 #54
BlaDE1878 pisze:
BlaDE1878
real kolego proponuje 15 mln euro wiec to jest to samo co 12 mln funtów
» Piątek, 30 lipca 2010, 21:42 #53
kckMU
kckMU pisze:
Ozil, ozil, ozil.... MESUT OZIL I JEDEN DO ZERA DLA UNITED :D Taką samą śpiewkę Szpakowskiego miał Ronaldo w którymś tam meczu:
Ronaldo, ronaldo, ronaldo... CRISTIANO RONALDO I DWA ZERO Czerwone diabły prowadzą z interem mediolan, pokazał klasę... cdn ^^
» Piątek, 30 lipca 2010, 16:40 #52
ercraft pisze:
ercraft
ja myślałem, że jak ty masz prawie 20 lat (jeśli masz) to ty już jakiś intelektualnie i umysłowo chociaż trochę powinieneś być rozwinięty a to wygląda na to, że po pierwszej komunii zacząłeś się uwsteczniać...
» Piątek, 30 lipca 2010, 21:11 #51
Romcio17
Romcio17 pisze:
Sami Khedira piłkarzem Realu Madryt !! A więc Real'owi nie potrzebny jest Ozil (no chyba że byliby na tyle głupi żeby jeszcze go kupować).Ferguson musisz działać.
» Piątek, 30 lipca 2010, 16:31 #50
BlaDE1878 pisze:
BlaDE1878
ale real jest na tyle głupi...
» Piątek, 30 lipca 2010, 21:40 #49
Cinek782
Cinek782 pisze:
skoro wkoło tak gadają to może to nie jest kolejna plotka
» Piątek, 30 lipca 2010, 16:07 #48
whoracle pisze:
whoracle
[link usunięty] - może...
» Piątek, 30 lipca 2010, 16:22 #47
dmx2209
dmx2209 pisze:
ehhh...mam nadzieje że to tylko plotka....to jest moje zdanie
» Piątek, 30 lipca 2010, 16:01 #46
FrankieW
FrankieW pisze:
niech go kupia wreszcie, dosc tych spekulacji.12 baniek za niego to promocja
» Piątek, 30 lipca 2010, 15:47 #45
oberton23
oberton23 pisze:
żeby tylko to była prawda!!
» Piątek, 30 lipca 2010, 15:42 #44
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Ojejejejejej ! Żeby to aby była prawda ! Kurczę to by była prawdziwa bomba transferowa ! Rozum mówi mi że nic z tego nie będzie jednak serce kibica pozwala mieć nadzieję ! Żeby to się w końcu udało!
Aha Barca ma pół miliarda długu a włodarze już uspokajają że będzie kasa na następne transfery (już kupili Villę)
» Piątek, 30 lipca 2010, 15:27 #43
Lukixp
Lukixp pisze:
12 mln za takiego pilkarza to wprost znakomity ruch na rynku transferowym ;)
» Piątek, 30 lipca 2010, 15:13 #42
Damian90
Damian90 pisze:
[link usunięty]
» Piątek, 30 lipca 2010, 15:10 #41
m64
m64 pisze:
Za 12 mln funtów na pewno warto kupić tego piłkarza i miejmy nadzieję, że tak też zrobi Ferguson. Tym bardziej, że Werder obniżył swoje początkowo wygórowane wymagania co do kwoty transferu.
» Piątek, 30 lipca 2010, 15:01 #40
Kmmanutd
Kmmanutd pisze:
To mógłby być w sumie już ostatni transfer Manchesteru United...i mam nadzieje, że do niego dojdzie niebawem...
» Piątek, 30 lipca 2010, 15:00 #39
Bartex1309
Bartex1309 pisze:
To dobry chłopak,chociaż nie lubie Niemców
» Piątek, 30 lipca 2010, 14:54 #38
Sanitarium pisze:
Sanitarium
hehe ale jaki tam z niego niemiec ;) ... to jedynie pociesza (że do niemca mu daleko)
» Piątek, 30 lipca 2010, 15:07 #37
Mikez pisze:
Mikez
Sanitarium, co za głupoty wypisujesz? W Niemczech się urodził, w Niemczech się wychował, w Niemczech całe życie mieszka. Jest Niemcem. Tureckie ma tylko pochodzenie w tym przypadku.
» Piątek, 30 lipca 2010, 15:24 #36
Sanitarium pisze:
Sanitarium
Mikez - tyle to i ja wiem nostradamusie ... ale dla mnie to i tak żaden niemiec tak samo jak połowa ich kadry ...
» Piątek, 30 lipca 2010, 15:37 #35
MaciasDevil pisze:
MaciasDevil
Nostradamus byl prorokiem "geniuszu" -.- a nie filozofem, co pewnie miales na mysli.
Co do Ozila , za 12 mln to tylko brac chlopaka, a nie jeszcze czekaja nie wiem na co, chyba az Real go kupi za te "grosze" bo inaczej nie moge nazwa ten kwoty, patrzac na sumy przez nich wydawane.
PS. Urodzil sie tam, wychowal sie tam, a co najwazniejsze gra dla nich, czyli logiczne jest ze calkowicie olal Turcje, wiec nie wiem o co ten spór panowie :) Niemiec, z tureckimi korzeniami, koniec, kropka.
peace.
» Piątek, 30 lipca 2010, 16:34 #34
parex1997
parex1997 pisze:
ozil jest młody ma dopiero 22 lata i gra dobrze nie życzą sobie nie wiadomo ile bo za rok kończy mu się kontrakt więc warto dać na niego te troche kasy
» Piątek, 30 lipca 2010, 14:53 #33
Filciu95
Filciu95 pisze:
Kurde już mam dość tych wszystkich spekulacji cały czas piszą że kupują kogoś a jeszcze nikogo nie kupili (chodzi mi tu o klasowych zawodników)
Nie ma żadnych transferów !!
» Piątek, 30 lipca 2010, 14:26 #32
Lil pisze:
Lil
No fakt Javier Hernandez jest mało klasowy....

Ogarnij się nobie
» Piątek, 30 lipca 2010, 14:46 #31
LuisNani94 pisze:
LuisNani94
Weż Filciu co ty chcesz wole takiego J.Hernandeza który gra i strzela bramki niż takiego Messiego który więcej by leczył kontuzje niż grał...

Powiem tylko tyle chce aby jeszcze 2 graczy dołączyło do United :
Ozil/Sneijder - Balotelli ... Nie żaden Messi czy Benzema...
» Piątek, 30 lipca 2010, 15:22 #30
Mikez pisze:
Mikez
A Ty się z choinki urwałeś? :P Balotelli już od kilku dni jest dogadany z City, a Sneijder już dawno powiedział, że nigdzie się nie rusza. A ten pomysł, że do United mógłby trafić Messi to już w ogóle jest totalna abstrakcja, skąd Ci to przyszło do głowy? o.O
» Piątek, 30 lipca 2010, 15:29 #29
pizdarek
pizdarek pisze:
Turek/Niemiec. Ogólnie Szwaby zawsze grają dobrze w reprezentacji, ale w klubach ... ja tam sądzę, że jak wydac kasę to nie na takie coś. Szybko się pokazał i zaraz szybko przycichnie. Premier League to nie Bundesliga.
» Piątek, 30 lipca 2010, 14:24 #28
ercraft pisze:
ercraft
popieram, popieram i jeszcze raz popieram
» Piątek, 30 lipca 2010, 21:07 #27
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
zazdrosc? (30znakow30znakow30znakow)
» Sobota, 31 lipca 2010, 08:14 #26
kartus1
kartus1 pisze:
Tak, tak i jeszcze raz TAK! ; D
trzeba zakontraktować Ózila ;) Trzeba uprzedzić tych cwelów z madrytu xd
Oby się potoczyło po naszej myśli i żebyśmy widzieli Ózila z dibłem na piersi w przyszłym sezonie ;)
» Piątek, 30 lipca 2010, 14:20 #25
matwik852
matwik852 pisze:
[link usunięty]
» Piątek, 30 lipca 2010, 14:12 #24
kckMU pisze:
kckMU
Zapomniałeś o Parku, dla mnie to nasz diament jeśli chodzi o dynamikę, ba - Azjata.
» Piątek, 30 lipca 2010, 14:30 #23
DevilUnited
DevilUnited pisze:
Nie chce tutaj tego faceta.Mamy już przepełniony skład.

Środkowi Pomocnicy : Scholes,Anderson,Fletcher,Carrick,Hargreaves,Gibson

Pomocnicy na skrzydle : Nani,Giggs,Park,Valencia

Napastnicy : Hernandez,Rooney,Berbatov,Macheda,Diouf

Mamy tylu dobrych zawodników którzy nie łapią się do pierwszej jedenastki więc pytanie..Po co nam Ozil ?

Mam nadzieje że to plota,nie chce tutaj sfałszowanego Turka (Podobno ma podrobiony paszport) zresztą jest chamski
» Piątek, 30 lipca 2010, 14:00 #22
rvn10 pisze:
rvn10
Zgadam się ,ale weź pod uwagę,że taki Scholes za rok prawdopodobnie skończy kariere, Carrick kaleczy,z Owen H nic nie wiadomo, pewnie odejdzie,także Ozil byłby inwestycją na przyszłość :), jestem za !
» Piątek, 30 lipca 2010, 14:07 #21
Cinz pisze:
Cinz
Faktycznie środek pomocy jest przepełniony i to można powiedzieć dobrymi zawodnikami ale jest jedno ALE
- Hargo - niekoncząca się kontuzja
- Anderson - może nie zostać powołany wg nowych zasad (rownież narazie kontuzjowany)
- Scholes - nie ma 20 lat żeby grać regularnie
Carrick - jest w bardzo słabiej formie, wiem, że forma rzecz zmienna więc być może w tym sezonie to się zmieni
Gibson - niezła bomba w nodze i tylko tyle
Fletcher - bez zastrzeżeń

Reasumując: skład na środek pomocy jest ale bardzo, że tak to nazwe niewyważony .
Więc na pewno pozyskanie Ozila bedzie miał na róznych szerokościach swoje plusy i minusy. Ja na dzien dzisiejszy jestem jednak z przewagą na TAK.

Pozdrawiam, United !
» Piątek, 30 lipca 2010, 14:08 #20
therock pisze:
therock
Fletcher i Harg to dp. Scholes jak ktos wspomnial nie ma 20lat. Anderson jest kontuzjowany. Pozostaje Carrick, ktory mial slaby sezon i Gibson, ktory jest wielka niewiadoma.
» Piątek, 30 lipca 2010, 14:20 #19
kckMU pisze:
kckMU
Bez kitu zastanów się zanim coś napiszesz -.-
Scholes - Ostatni sezon
Anderson - co z nim? nikt nie wie
Fletcher to DP a nie Play-Maker
Carrick? To nie to samo co w 07
Hargi? Człowieku to tak samo jak Scholes, wejdzie z ławki bo jest
» Piątek, 30 lipca 2010, 14:42 #18
kckMU pisze:
kckMU
Dokańczam:
Bo jest takim samym zawodnikiem już jak Scholes, kto nam zostaje? Gibson? On musi się ograć, nie wpuścimy do na mecz z Chelsea na 90 minut.
» Piątek, 30 lipca 2010, 14:43 #17
max0r pisze:
max0r
Scholes nie jest juz mlodzieniaszkiem
Anderson przez kontuzje swoje zaufanie bedzie musial dlugo odrabiac
Fletcher - jak najbardziej !
Carrick - miewa wzloty i updaki
Hargreaves - w/g mnie juz nie powroci do takiego grania jak niegdys
Gibson - jest zmiennikiem i licze na niego.

Jak widzisz to za malo aby moc grac dobrymi zmianami w srodku pola.
Dodam jeszcze ze po wystrzale formy Rooney'a czesto Manchester United gral ustawieniem 4-5-1 gdzie w srodku pola powinno znajdowac sie 3 pomocnikow. Rooney Berbatov Macheda Hernandez to osoby wylacznie na napad. Diouf w/g mnie nadalby sie za plecy, ale wciaz to za malo.

Bardziej bylem za Wesleyem Sneijderem jego agresywnosc, determinacja idealnie wpasowalaby sie za scholesa. Fletcher z Sneijderem tworzyliby wystrzalowy duet jak Starsky & Hutch.

Ozil jest mlody i na pierwszy rzut oka wydaje sie byc delikatnej postury. Pomoc Manchesteru grala zawsze agresywnie Ozil moze miec z tym problem.
» Piątek, 30 lipca 2010, 14:51 #16
Lukixp pisze:
Lukixp
No jasne, 2 staruszków w pomocy, kilku kontuzjowanych/bez formy i Fletcher. Wszyscy piszczeli, że potrzeba jakiegoś playmakera, a teraz jak jest tak niesamowita okazja żeby sprowadzić tak wielki talent za niewielkie pieniądze, to płacz, że to "niemiec"
» Piątek, 30 lipca 2010, 15:24 #15
tasma1985
tasma1985 pisze:
Ubiec? hehe, to nieodpowiednie określenie... .

Prawda jest taka, że jeśli Real lub Barcelona by go chciały, to już by tam był.

Niestety ale od kilku lat MU jest niekonkurencyjny na rynku transferowym wobec takich drużyn jak Real, Barca, Chelsea, a obecnie także MC. Musimy sięgać po tych graczy, którzy nie cieszą się jakimś wybitnym zainteresowaniem w/w teamów, lub którzy wyjątkowo pragną grać u nas.

Beznzema, Villa, Silva, Toure... . To zawodnicy, o których na pewno staraliśmy się w ostatnich dwóch latach i te starania przegraliśmy. Oprócz tego jest kilka nazwisk, co do których można tylko przypuszczać, że przegraliśmy o nich walkę.

Jeśli zaś chodzi o Mesuta Özila, to byłby ogromnym wzmocnieniem. Już jest graczem świetnym, a może być fenomenalnym. A cena za niego jest wręcz śmieszna.
» Piątek, 30 lipca 2010, 13:52 #14
adi7cr7
adi7cr7 pisze:
Miejmy nadzieję, że ten transfer dojdzie do skutku i będziemy mogli się cieszyć z nowego zawodnika w naszym klubie. ;) Ozil-Fletcher to jest too..;D
» Piątek, 30 lipca 2010, 13:36 #13
Yoroii
Yoroii pisze:
Już jakiś niemiecki sportowy dziennik również wskazał nasz klub na zdecydowanego faworyta w wyścigu o ozila. Ozil na pewno się przyda, zwłaszcza że Scholes niedługo może odejść na piłkarską emeryturę a cena jest wyjątkowo niska jak na takiego zawodnika. Jest w zasięgu naszej ręki, gdy Fergie tylko będzie chciał, na pewno go kupi.
» Piątek, 30 lipca 2010, 13:34 #12
Byniol
Byniol pisze:
Po odejściu Ronaldo nasza pomoc nie gra zbyt dobrze , dlatego jestem ZA aby go Ferguson kupił. Chciałbym , aby do klubu przyszedł Ozil i Suarez ! Byłoby super ! A Berbatov'a sprzedać
» Piątek, 30 lipca 2010, 13:34 #11
Wallace4
Wallace4 pisze:
mi imponuja jego dosrodkowania.... sa takie mieciutkie i soczyste :D serio :P
» Piątek, 30 lipca 2010, 13:29 #10
rooney12 pisze:
rooney12
Wallace4----> spoko spoko wierzymi ci ;p
» Piątek, 30 lipca 2010, 14:39 #9
kckMU
kckMU pisze:
Jestem od początku na tak, Ozil -Fletcher dla mnie to mieszanka TORPEDA :D
» Piątek, 30 lipca 2010, 13:24 #8
santos112
santos112 pisze:
Ja też mam nadzieję sir Alex go kupi. Dużo wniesie do naszego rozgrywania i w dodatku jest młodym, rozwijającym się i bardzo utalentowanym piłkarzem. Myślę, że powinien być głównym celem transferowym.
» Piątek, 30 lipca 2010, 13:24 #7
Wallace4
Wallace4 pisze:
po takim transferze kluby pl nabralyby dla nas respectu :P
» Piątek, 30 lipca 2010, 13:23 #6
Lil pisze:
Lil
A teraz go nie mają?
OMG.....
» Piątek, 30 lipca 2010, 14:45 #5
kckMU pisze:
kckMU
Lil no chyba właśnie nie, nie szanują nas nawet bukmacherzy którzy typują starą już Chelsea na mistrza haha
» Piątek, 30 lipca 2010, 14:59 #4
ercraft pisze:
ercraft
a co to ma do szacunku dla United??
» Piątek, 30 lipca 2010, 21:04 #3
Luis17
Luis17 pisze:
też jestem na tak ;) Może w końcu jakiś w miarę głośny transfer
» Piątek, 30 lipca 2010, 13:20 #2
radico
radico pisze:
mam nadzieję, że sir Alex pośpieszy się i za kontraktuje młodego Niemca. On może namieszać dużo dobrego w naszej linii pomocy.
» Piątek, 30 lipca 2010, 13:14 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY