Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ruud Gullit: Pogba idzie drogą Depaya

» 22 stycznia 2017, 13:34 - Autor: Rio5fan - źródło: Goal.com
Były reprezentant Holandii, Ruud Gullit, przestrzegł Paula Pogbę przed zbytnim skupianiem się na sprawach niedotyczących futbolu.
Ruud Gullit: Pogba idzie drogą Depaya
» Memphis Depay opuścił Manchester United na rzecz Lyonu
54-latek porównał zachowanie pomocnika Manchesteru United do postępowania Memphisa Depaya, który niedawno opuścił klub z Old Trafford.

- Pogba przechodzi przez to samo, co Memphis Depay. Być może jest najdroższym piłkarzem świata, ale to nie ma znaczenia, jeśli będzie spędzał więcej czasu na kupowaniu ubrań, farbowaniu włosów czy aktywności w mediach społecznościowych - powiedział Gullit.

- Pogba powinien porozmawiać z Memphisem. Wówczas mógłby zrozumieć, że osiągnięcie topowego poziomu w Anglii jest możliwe tylko przy pełnym poświęceniu się na rzecz wszystkiego, co robisz w swojej karierze.

- Memphis był mocno krytykowany, ponieważ bardziej skupił się na swoim wizerunku. Powinien wiedzieć, że boisko jest najważniejsze. Pogba także będzie krytykowany przez kibiców. Ludzie w końcu zaczną narzekać. Nawet największych zawodników dotyczy zasada, by po pierwsze dobrze prezentować się na boisku. Nie można się zbytnio skupiać na innych rzeczach, to moja rada - podsumował Holender.


TAGI


« Poprzedni news
U-18: Manchester United - Everton 1:1
Następny news »
Mourinho: Mam dość takich dramatów

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (41)


qwerasdf: tak sie koncza paniczne transfery
» 23 stycznia 2017, 17:15 #41
piki: Popieram 100%
» 23 stycznia 2017, 13:47 #40
iMarMU: Tak droga Depaya. BlaaaBlaaaBlaaa
Jeden mecz mu nie wyszedł i już wielkie halo ??
Oglądałem dzisaj Depaya można powiedzieć ze zagrał bardzo dobrze w tak krótkim czasie w nowym zespole.
Trochę było widać gwiazdy u niego ale to cały Depay :)
Wiec zobaczymy co to będzie . Gramy dalej.
Ta kolejka PL to chyba najciekawsza ze wszystkich oglądałem wszystkie skróty i wyniki mogły być inne w każdym meczu nie tylko w naszym było wiele błędów ze strony sędziego . Poz MU
» 22 stycznia 2017, 23:55 #39
GingerBoy: A ja się całkowicie zgadzam z Neymar12.
Piłkarz to zawód jak każdy inny. To co piłkarze robią poza boiskiem jest wyłącznie ich sprawą-oczywiście jeżeli nie wpływa to negatywnie na wykonywanie obowiązków. Pogba nic takiego nie robi-co prawda lubi się bawić, wyglupiac i żeby to zrozumieć należy przejrzeć min.jego instagram. Cały ten show,który jest przez niego kreowany to nie przypadek. On rozumie, że część ludzi go za to pokocha a część znienawidzi,ale i Ci i Ci dadzą mu popularność, a to w walce o indywidualne wyróżnienia jest bardzo ważne, a nie wpływa negatywnie na jego grę. Francuz rozgrywa dobry sezon, choć może grać o wiele lepiej i to jest fakt. Manchester jest w budowie. To ogromny plac, który do niedawna był ogromnym burdelem, ale teraz jest stopniowo porzadkowany co nie znaczy, że wszystko zacznie trybić w momencie. Pogba potrzebuje dobrych piłkarzy wokół siebie i dobrze zgranej drużyny-wtedy pokazuje swoje najlepsze cechy. Czy aktualny środek pola jest wystarczający? Osobiście uważam, że nie. Potrzeba jeszcze kogoś, kto zrobi tam różnice, bo Herrera(uwielbiam gościa za charakter)po bardzo dobrym początku sezonu zaczyna grać bardzo elektrycznie i zagrania,które uspokajają grę przeplata z niepotrzebnymi stratami. Carrick jest kluczem sukcesu, ale w każdym meczu grać nie będzie, a Felainni to zadaniowiec,nic więcej. Minie jeszcze dużo czasu zanim Mou to ogarnie.
Wracając jeszcze do tego pozaboiskowego życia piłkarzy...pojawił się tu argument typu :zarabiają kupę pieniędzy więc muszą skupiać się tylko i wyłącznie na grze. Błąd! To ze zarabiają tyle pieniędzy nic nie mówi. Jeżeli piłkarz nie ma czegoś zakazanego w kontrakcie,to raczej klub tutaj nie ma nic do gadania,a pieniądze,które są im płacone,odzwierciedlają ich postawę w czasie pracy. To tak jak by wymagać od lekarza(który dużo zarabia),ze wracając po pracy do domu będzie myśleć o swoich pacjentach. Wszyscy wiemy, że tak nie jest ;). Pogba to świetny piłkarz i wydaje się być świetnym czlowiekiem.
» 22 stycznia 2017, 20:40 #38
GingerBoy: I jeszcze zapomniałem! Nie każdy piłkarz podchodzi do piłki jak do największej pasji. Są przypadki piłkarzy, którzy robią to,bo są w tym dobrzy. Pamiętam wywiad Icardiego,który stwierdził, że wgl.nie interesuje się piłką i poprostu gra-tyle. To jest jego sposób zarabiania na życie
» 22 stycznia 2017, 20:42 #37
wrobel1992: Szczera prawda...trzeba się w 100% skupiać na grze. Pamiętam jak za czasów SAF'a był problem z Rio, który zabrał się za filmy-miał w czymś zagrać czy był producentem. Obniżył loty i Boss go momentalnie naprostował. Niestety Mou postawił Pogbę na piedestale i zaczyna robić się kłopot...
» 22 stycznia 2017, 19:43 #36
pacinni12: Ma rację Gullit niema co się kłócić
» 22 stycznia 2017, 17:23 #35
iMarMU: A ten to chyba wczoraj na imprezie był jakieś bo nie wie co mówi :) Hahaha
» 22 stycznia 2017, 16:59 #34
Kuntakinte: to Ty pijesz od dawna skoro nie widzisz jak prezentuje sie Pogba
» 22 stycznia 2017, 20:13 #33
LvG: Są piłkarze i są piłkarze-celebryci,Pogba się zalicza do tych drugich,MU kupiło marketingowy produkt,który nawet nie może usiąść na ławce jak rozgrywa słaby mecz
» 22 stycznia 2017, 16:29 #32
mycka86: Paulu Pogba nie idźcie tą drogą.
» 22 stycznia 2017, 16:01 #31
ro7: Pogba farbuje sobie włosy NA MECZ, a nie dla siebie, jak wielokrotnie podkreślał. Jego wygląd ma być częścią widowiska, w którym uczestniczy. To teraz można sobie zadać pytanie. Czy nie warto zostać dłużej na treningu by poćwiczyć rzuty wolne czy lepiej się szybciej urwać z treningu by siedzieć u fryzjera i zrobić nową fryzurę...

Absolutnie nie zgadzam się z tym co tutaj piszę Neymar12. Profesjonalny piłkarz nie ma życia prywatnego. Wszystko co robi musi być porządkowane tej jego 10-letniej karierze, podpisuje kontrakt z klubem i sprzedaje klubowi te lata swojego życia, w zamian za ogromne pieniądze.

Bo co to jest życie prywatne? To co jest po treningu? To może w takim razie po treningu do domu i zeżreć pół kilo lodów... Bo to "życie prywatne". Albo pojechać na narty i złamać nogę, albo imprezować do 4 na ranem...

I to jest własnie ten problem. Neymar12 uważa, że po treningu można wszystko (tak ja pewnie Depay). Ja uważam, że piłkarz każdy aspekt swojego życia powinien podporządkować grze, bo wszystko co robi w tym swoim życiu 24/7 ma wpływ na jego formę i grę. Dlatego niektórzy kończą jak Depay, a inni zostają po treningach i zdobywają Złote Piłki. To jest dokładnie to co różni wielkich tego świata od średniaków. Czy potrafią to zrozumieć. Mentalność.
» 22 stycznia 2017, 15:41 #30
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2017 15:56

I to jest własnie ten problem. Neymar12 uważa, że po treningu można wszystko

Jak nie umiesz czytać to po co się odzywasz? Powiedziałem, że można wszystko co nie jest przeszkodą dla gry w piłkę. Farbowania włosów za to nie uważam, a np balowanie od rana do wieczora już tak

Profesjonalny piłkarz nie ma życia prywatnego. Wszystko co robi musi być porządkowane tej jego 10-letniej karierze, podpisuje kontrakt z klubem i sprzedaje klubowi te lata swojego życia, w zamian za ogromne pieniądze.

Gra w klubie jest pracą i nie ważne jak ktoś będzie oburzony tym stwierdzeniem tak jest. I jest w życiu czas na wypełnianie obowiązków i jest na życie prywatne: spotkania ze znajomymi, zabawę czy dbanie o siebie. Od nikogo nie można wymagać że skupi się tylko i wyłącznie na wypełnianiu obowiązków nie zajmując się niczym innym. Ludzie mają swoje potrzeby.
» 22 stycznia 2017, 15:55 #29
ro7: Jak uważasz czemu oni zarabiają po 300 tysięcy funtów tygodniowo przez te 10-12 lat? A przeciętny człowiek zarabia 300 tysięcy funtów przez całe życie... Mają podporządkować swoje życie grze w piłkę nożną. Nie może być tak, że Pogba przed meczem z Liverpoolem rozmyśla nad tym jak jego zielone włosy zostaną dobrze odebrane przez "świat", tylko powinien myśleć o tym co zrobić by wygrać mecz. A jak ktoś oglądał tamten mecz to widać, że gra w piłkę czasami dla niego drugorzędna sprawa.
» 22 stycznia 2017, 16:39 #28
zbanowany5x: Jest mnóstwo wytatuowanych piłkarzy, ale tych z czołowej 20 powiedzmy jest jak na lekarstwo.
Głowa, głowa i jeszcze raz głowa.
Też uważam że Pogba ma i będzie miał problemy z zaistnieniem w PL i żadne opowiastki o jego talencie tego nie zmienią.
Niech się maluje, farbuje robi tatuaże, ale kufa niech gra jak na ten szmal co za niego dano przystaje.
A na razie to 1 mecz dobry potem 2 średnie i dalej 4 słabe.
Głowa raz jeszcze
» 22 stycznia 2017, 16:43 #27
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2017 17:05

ak uważasz czemu oni zarabiają po 300 tysięcy funtów tygodniowo przez te 10-12 lat? A przeciętny człowiek zarabia 300 tysięcy funtów przez całe życie.

Ponieważ robią coś co w przeciwieństwie do zawodu zwykłego hydraulika interesuje miliony i to naturalnie daje olbrzymie profity, z których korzystają także piłkarze. Kluby mają te pieniądze dzięki pracy piłkarzą i dają im część zysków które generują

A jak ktoś oglądał tamten mecz to widać, że gra w piłkę czasami dla niego drugorzędna sprawa.

Bo mu mecz nie wyszedł? Czyli Rooneyowi w momencie spadku formy przestało zależeć na klubie idąc tą logiką?

Nie może być tak, że Pogba przed meczem z Liverpoolem rozmyśla nad tym jak jego zielone włosy zostaną dobrze odebrane przez "świat", tylko powinien myśleć o tym co zrobić by wygrać mecz.

A skąd wiesz o czym on myśli? Bo jak dla mnie jedno nie wyklucza drugiego

Niech się maluje, farbuje robi tatuaże, ale kufa niech gra jak na ten szmal co za niego dano przystaje.
A na razie to 1 mecz dobry potem 2 średnie i dalej 4 słabe.

I to jest prawidłowe podejście
» 22 stycznia 2017, 17:03 #26
zbanowany5x: No tak prawidłowe podejście tylko najgorsze jest to iż pan Pogba tego nie podziela i podąża drogą podobną do Depaya np
» 22 stycznia 2017, 17:37 #25
Neymar12: No tak prawidłowe podejście tylko najgorsze jest to iż pan Pogba tego nie podziela i podąża drogą podobną do Depaya np

Prawidłowe podejście czyli nie zwracać uwagę na głupoty. To czy pan Pogba się stara i mu zależy widzę. Gdyby było inaczej Mou nie obdarzyłby go takim zaufaniem
» 22 stycznia 2017, 17:47 #24
zbanowany5x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2017 18:02

musi go wystawiać i tyle, żadne zaufanie w tym przypadku nie gra roli.
Zdecydowali się za niego pobić rekord świata transferowy to na ławie nie będzie siedział nawet przy graniu piachu.
Koszulki, może jakieś ukryte zapisy w umowie, naciski agenta itp. itd
Pogba ze względu na kwotę już bedzie przez jakiś czas po prostu tzw. święta krową i nic tego nie zmieni.
No chyba, że zagra jak szmata ze 20 spotkań pod rząd to może go posadzą na ławie, ale to mu nie grozi.
» 22 stycznia 2017, 18:00 #23
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2017 18:18

bzdury i teorie spiskowe. Czy jest tak faktycznie wiedzieć nie możesz.
» 22 stycznia 2017, 18:15 #22
zbanowany5x: ty też tego nie wiesz prawda?
a poza tym co z tego co napisałem jest bzdurą?
- naciski agentów to bzdura? raczej norma
- że jest swietą krową bo pobito rekord za niego i MUSI grać? też norma w świecie piłki
- sprzedaż koszulek z jego wizerunkiem to też bzdura?

Nie musisz się zgadzać ze mną, ale miej trochę obiektywizmu bo jak na razie to masz klapki na oczach co do Pogby i ja to rozumiem, ale bez przesady.
Kolo nie daje klubowi nawet połowy tego co się oczekuje od niego więc nie każdy bedzie go głaskał jak ty.
» 22 stycznia 2017, 18:50 #21
Neymar12: sprzedaż koszulek z jego wizerunkiem to też bzdura?

Spoglądam w pełni obiektywnie: Klub nic nie dostaje za sprzedaż koszulek

naciski agentów to bzdura? raczej norma

Być może ale czy takowe są nie wiesz
» 22 stycznia 2017, 19:17 #20
tyber28: Neymar12 pozamiatal :-)
» 22 stycznia 2017, 15:14 #19
toja: Mou nic nie robi zeby zmienic zachowanie Pogby. Pogba jest swieta krowa u Mou . Mial kilka wystepow dobrych ale to zamalo i zasluguje na lawke
» 22 stycznia 2017, 14:47 #18
MU1212: Niestety Depay tego nie pojął i odszedł
» 22 stycznia 2017, 14:35 #17
10wazzar10: Dużo prawdy w tym co mówi Gullit jest prawdą, showbiznes potrafi szybko zrobić w głowie bałagan i co za tym idzie, piłka pójdzie trochę na boczny plan. Za wcześnie dla Pogby na taki tryb życia a'la Becks, może o tym pomyśleć jak już będzie bliżej schyłku kariery, nie teraz. Wzorem do naśladowania są Mata i Herrera na pewno, Ibra również prowadzi wzorowe dla piłkarza życie poza murawą.
» 22 stycznia 2017, 14:12 #16
NeverGiveUpGGMU: A skąd wiesz jakie oni życie prowadzą poza murawą? Hmm?
» 22 stycznia 2017, 17:07 #15
10wazzar10: Wystarczy, że nie widać ich w gazetach robiących głupie rzeczy, zresztą gdybyś więcej czytał to wiedziałbyś że to skromne chłopaki
» 22 stycznia 2017, 17:14 #14
Kuntakinte: Ma racje , jeśli Pogba nie weźmie się za grę a będzie pajacował w dalszym ciągu co przekłada się na słabą postawe na boisku nie wróże nic dobrego dla niego.
» 22 stycznia 2017, 13:57 #13
Neymar12: Dbanie o siebie i swój wizerunek nazywasz pajacowaniem? W dzisiejszych czasach piłkarz to nie tylko sportowiec ale również produkt, który musi się sprzedawać i utrzymywać swoją popularność. I wierz mi, klub też na tym korzysta
» 22 stycznia 2017, 14:00 #12
Neymar12: Neymar ty to sam jesteś produkt tylko nie nadający się już na sprzedaż.

Fajnie
» 22 stycznia 2017, 14:05 #11
Bovver: @Neymar12 tak masz racje Pogba to produkt.

Produkt na który United wydało 105mln €, jak produkt sie psuje to sie go wywala. I o to chodzi tu w nawiazaniu do Depaya. Zaczłą sie psuć skupił sie na swoim wizerunku, zamiast na grze. Zepsuł sie to wyleciał.

Dobry produkt to np C.Ronaldo który został kupiony za 12 mln funtó a sprzedany za 80mln funtów ( co moim zdanie korzystnie wpłynęło jedynie na finanse klubu ). Przywołanie Ronaldo jest to dobre bo zanim zaczął dbać o swój wizerunek osiągnął miano piłkarza klasy światowej. Pogba ma na razem miano najdroższego piłkarza na świecie, a to nie to samo. Pracą nad swoim wizerunkiem można też się zając po karierze piłkarskiej jak np Beckham! W trakcie karier jedynie nieco go szlifować. A nie stroić sie i zmieniać kolory na głowie jak kameleon.

Nie wiem czemu ale czasem jak czytam twoje komentarze to mam ochotę sobie wydłubać oczy i je przemyć w kwasie siarkowym, żeby więcej nie czytać takich głupot.
» 22 stycznia 2017, 14:28 #10
toja: Tylko ze on nie gra tylko pajacuje w mediach i dba tyko o wizerunek medialny a zapomnial o tym ze jest pilkarzem . Jak dalej nie bedzie gral to i media się skoncza i zapisze sie w historii futbolu Nadrozszego przegranego pilkarza
» 22 stycznia 2017, 14:51 #9
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2017 15:00

Nie wiem czemu ale czasem jak czytam twoje komentarze to mam ochotę sobie wydłubać oczy i je przemyć w kwasie siarkowym, żeby więcej nie czytać takich głupot.

Jak sam moderujesz komentarze to nie pisz takich głupot. I tak ich nie używasz patrząc na to za co wysyłasz ostrzeżenia więc strata niewielka. To jest moje zdanie i...

A nie stroić sie i zmieniać kolory na głowie jak kameleon.

I to nie jest twoja ani moja sprawia co ma na głowie. W ŻADEN sposób nie przeszkadza mu fryzura w graniu w piłkę. Wrzucenie posta na twittera również. To zwykłe czepianie się o rzeczy na które nie zwróciłby uwagę nikt gdyby Pogba rozegrał dobry mecz.

Przywołanie Ronaldo jest to dobre bo zanim zaczął dbać o swój wizerunek osiągnął miano piłkarza klasy światowej.

Nie, jest żałosne. Ronaldo przyszedł tu jako średnio znany 18 latek, Pogba jako prawdopodobnie najlepszy pomocnik Seria A i reprezentant kraju z 3 letnim stażem. Powiedziałbym że w momencie transferów już był piłkarzem klasy światowej, może nie najlepszym na swojej pozycji ale z pewnością blisko tej czołówki
» 22 stycznia 2017, 14:55 #8
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2017 15:14

Porównywanie szyla, który nic w piłce nie osiągnął do czterokrotnego mistrza kraju, który poza tym zebrał szereg wyróżnień jak m.in jedenastka roku UEFA faktycznie jest sensowne.
» 22 stycznia 2017, 15:09 #7
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2017 15:24

Dobry produkt to np C.Ronaldo który został kupiony za 12 mln funtó a sprzedany za 80mln funtów ( co moim zdanie korzystnie wpłynęło jedynie na finanse klubu )

Powiedziałbym, że korzystne dla klubu w przyszłości mogłoby być danie w pucharach szansy młodemu, obiecującemu pomocnikowi, zamiast umieszczać na jego pozycji prawych obrońców ale co ja tam wiem.
» 22 stycznia 2017, 15:22 #6
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2017 13:58

Swoją drogą w porównaniu do swoich kolegów, to w życiu prywatnym nie jest najgorzej. Mam na myśli parę aferek z Roo i AV :D
» 22 stycznia 2017, 13:56 #5
Munited1878: Mnie nie interesuje jego życie prywatne. Zostawiam to dziennikarzom, którzy zarabiają grosze i walczą o byle artykuł, żeby dostać premie.

Dla mnie, szeregowego kibica liczy się jego forma na boisku. Dwa mecze miał bardzo słabe, ale wcześniej grał bardzo dobrze. Liczę na szybki powrót do optymalnej dyspozycji, bo to będzie kluczowe w wyścigu o ligę mistrzów.
» 22 stycznia 2017, 13:50 #4
Slawek7: Jest obok Zlatana najlepszym graczem MU w tym sezonie,ale trzeba czekac na slabszy mecz by moc go skrytykowac.Taki ma gwiazdorski styl,ale nie widze by przeszkadzalo mu to w grze.Porownanie do Depaya zostaiwe bez komentarza.
» 22 stycznia 2017, 13:46 #3
Dexter22: No to ja skomentuję porównanie Dapaja do Pogby. Jest to ze strony Gullita bardzo trafne spostrzeżenie.Obydwaj to młodzi,niewykształceni,silni,ciemnoskórzy chłopcy którzy nie wiedzą co to książka.Obydwóch zasypała lawina pieniędzy którą bezmyślnie wydają na samochody,pederastyczne ciuchy,panienki,imprezy,fryzjerów i inne gadżety o których nawet nie mamy pojęcia.Z mentalności lenie,treningi traktują jak ostateczność.Genetycznie odziedziczyli świetne warunki fizyczne na piłkę nożną.Z myśleniem dokładnie odwrotnie.Jestem ciekawy kiedy Mou będzie wyznaczać ścisłe plany taktyczne Paulowi. Obecnie biega po boisku,najczęściej bezsensownie marnując niepotrzebnie energię.Do profesjonalizmu Zlatana dzieli Pogbę kilka lat świetlnych,a tak na serio są to różnice nie do nadrobienia ze względu na genetykę Paula.Na koniec :gdybym był złośliwy, to bym powiedział że od kiedy Paulowi na głowie wypróżnił się podwakroć ten żółty kanarek to mu ubyło sporo i tak ubogiej pierwotnie inteligencji boiskowej.
» 22 stycznia 2017, 14:16 #2
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2017 13:41

Co robi w wolnym czasie jest tylko i wyłącznie jego sprawą, gdyż ma prawo do własnego życia. Musi jedynie ciężko pracować na treningach i dawać się z siebie wszystko na boisku. I wydaje mi się że naprawdę się stara. A skoro ciągle gra to zapewne jego praca na treningach jest bez zarzutu

Depayowi czasem nawet nie chciało się biegać
» 22 stycznia 2017, 13:40 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.