Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Hernandez: Manchester United mi nie zaufał

» 20 września 2014, 09:55 - Autor: matheo - źródło: TribalFootball.com
Javier Hernandez jest rozczarowany faktem, że nie został obdarzony większym zaufaniem w Manchesterze United.
Hernandez: Manchester United mi nie zaufał
» Javier Hernandez jest wypożyczony do Realu Madryt do końca sezonu
Meksykański napastnik po czterech latach spędzonych na Old Trafford przeniósł się na zasadzie wypożyczenia do Realu Madryt.

– Nie było zaufania. Pozostawałem cierpliwy i dlatego jestem dzisiaj w Realu. Za mną bardzo trudny rok, szczególnie, że nie wierzono w moje umiejętności – mówi Hernandez na łamach Claro Sport.

– Miałem okazję, aby spotkać się z Carlo Ancelottim, kiedy ten był trenerem Chelsea. Wiara, którą ma w swoich zawodników bardzo mnie motywuje i mobilizuje do ciężkiej pracy.

– Naprawdę chcę jak najlepiej wykorzystać mój czas spędzony tutaj. Każdy piłkarz marzy o tym, aby dołączyć do Realu Madryt. Wiem, że jestem tu z jakiegoś powodu. Statystyki przemawiają za mną. Jestem dobrym piłkarzem i dobrym człowiekiem – dodaje Chicharito.

Hernandez w 154 meczach dla Czerwonych Diabłów zdobył 59 bramek.


TAGI


« Poprzedni news
Konferencja prasowa przed meczem z Leicester City
Następny news »
Herrera: Chcę być taki jak Paul Scholes

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (68)


Bianconeri: Zawodzi w średnim Manchesterze, a szaleje w najmocniejszej drużynie świata. Hm...
» 21 września 2014, 13:51 #65
Klimaa: Szczerze to Chicharito wiele razy zawodził w zeszłym sezonie.. Fajnie gdyby w Realu miał udany rok. Podejrzewam jednak że przy tak dużej konkurencji w ataku Meksykanin ostatecznie opuści OT na zasadzie transferu definitywnego.
» 21 września 2014, 11:54 #64
slaweknh: W Realu z taka pomoca jakby nie strzelal bramek to by dokonall wielkiej sztuki.
» 21 września 2014, 09:58 #63
Muuuuuuuuuuu: Tak to można marudzić i do końca świata. Obejrzyj sobie obie bramki. Ja nie pamiętam kiedy Chicha oddawał w MU strzały z 20 metrów. Zwłaszcza przy pierwszej bramce u nas raczej biegłby na bramkę. A teraz wali. Kwestia nastawienia i wiary w swoje możliwości.
Jak Ci jeden trener nie daje szans na grę (Moyes) a drugi od razu mówi, że możesz sobie szukać nowej pracy (LvG) to skąd masz brać tą wiarę?
» 21 września 2014, 10:17 #62
slaweknh: Zadne marudzenie z mojeje strony,z takimi pilkarzami jakich ma Real to nie sztuka strzelac gole w dodatku na tle spadkowicza.Ladnie mu siadlo na noge nie neguje tego,u nas byl grozny tylko w polu karnym,czy to kwestia wiary,nie wiem ,moze stwierdzil,ze w pojedynku 1na 1 nie ma czego szukac i sprobuje szczescia strzelajac.Nie tesknie za nim,pozbylismy sie nieskutecznego Welbecka i jednowymiarowego Hernandeza a przyszedl napastnik z najwyzszej polki Falcao.
» 21 września 2014, 10:27 #61
Muuuuuuuuuuu: Ciekawe tylko jak to LvG poukłada bo osobiście nie pamiętam drużyny z czołówki Europy, która miałaby 3 światowej klasy napastników. I piszę tutaj o takich top top.
Z reguły ma się 1-2 gwiazdorów i kolejnych, którzy będą zadowoleni z 10-15 meczów w sezonie. I do tego Chicha był perfekcyjny. Jak będziemy wygrywać to jeszcze nie ma biedy ale jak się zatnie to zobaczysz jak szczęśliwy będzie Roo, RvP czy Falcao jak przez miesiąc nie wyjdzie na boisko. I jaką wówczas będzie miał formę (to tak odnośnie dokonań Hernandeza)
» 21 września 2014, 13:54 #60
Gallacher: Chłopak już strzelił dla Królewskich 2 bramki i chyba się pożegna z UNITED chociażby dlatego że chyba mu pasuję La Liga i jest w sam raz na niego.Brawo dla Groszka bo strzela.
» 20 września 2014, 20:21 #59
jaratkow: Ty też się marnujesz wśród kibiców United. Czas na ciebie...
» 20 września 2014, 18:31 #58
MaxDave: do jaratkow : uszanuj wypowiedź innych osób !
» 20 września 2014, 19:10 #57
Muuuuuuuuuuu: Trudno jest obecnie powiedzieć kto jest najemnikiem, gdyż lojalność wśród graczy bliska jest zeru.

Mam tylko nadzieję, że tak duże zakupy już się nie powtórzą i MU będzie starała się wyławiać perełki jak Ronaldo czy teraz Januzaj a nie wykupywać największe gwiazdy ala Real.
» 20 września 2014, 19:25 #56
Rotx: do Muuuuuuuuuuu

Perełki zostaną podebrane przez Real po osiągnięciu odpowiednego poziomu i będzie ci głupio.
United to nie Southampton , nie musi wychowywać na handel.
» 20 września 2014, 20:29 #55
Muuuuuuuuuuu: Rotx nie rozumiem kompletnie Twojej wypowiedzi.

Dlaczego ma mi być głupio jak Real kupi nasze gwiazdy? Dla mnie zawsze większą radochę sprawia oglądanie zawodnika, który u nas się wychował lub przynajmniej zaczął wielką karierę. Kupowanie zawodników z najwyższej półki to droga na skróty a kluby takie mam gdzieś. Jeśli MU skończy z wychowywaniem własnych talentów to co to będzie za klub? Mam nadzieję, że to nigdy nie nastąpi a ostatnie zakupy były wynikiem wielu lat zaniedbań w sprawie transferów.
» 20 września 2014, 21:46 #54
Rotx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2014 22:06

ostatnim okienkiem nadrobiliśmy 5 ostatnich letnich okienek - to prawda
Zgodze się że szukac w Anglii, w okolicach Manchesteru ludzi typu James Wilson,Luke Shaw.
Nie zgadzam się tylko na jedno - ludzi pokroju Iturbe,Juan Quintero czy inni młodzi latynosi którzy po pewnym czasie się wypną.

Przytoczę zdania Polskiego trenera -Jerzego Engela
Żeby grac na topowym poziomie , musisz mieć topowych zawodników.

Osobiście wole żeby United kupiło ogranego zawodnika na poziomie światowym niż otaczać kogoś opieką kto w żaden sposób nie będzie nigdy na dłuższą metę związany z klubem.
» 20 września 2014, 22:05 #53
sinedd91: @TURBO86: miło by było gdybyś był uprzejmy się przedstawić. Fanem jakiego klubu jesteś itp. Ja wiem, że może ciężko w to uwierzyć ale na tej stronie są fani innych zespołów, ale jeśli wiadomo kim są to jeśli wyrażają oni swoje zdanie, czasem prowokacyjne, to można z nimi podyskutować na poziomie. A Ty wyglądasz jak zwykły troll, który nie ma nic do roboty, tylko podburza innych.
Mieliśmy tutaj wielkiego fana CFC, który stwierdził, że CFC to wielki klub z tradycją, historią i piłkarzami, a United to średni zespół bez tradycji i historii. Przy czym on kibicował CFC od wygranego finału LM.
Mamy też fana LFC, który wypowiada się rzadko, ale za to z sensem i jakoś nie jest tutaj szczególnie hejtowany nawet jeśli powie czasem coś z czym się nie zgadzamy.

Co do zmarnowanych talentów. Nie od dziś wiadomo, że nieeuropejczycy jakoś nie potrafią się przebić przez United. Mieliśmy wielu piłkarzy spoza Europy, którzy zagrali nawet jeden dobry sezon, ale później jakoś gaśli i odchodzili w zapomnienie. Może i zdarza nam się marnować młodych piłkarzy, ale patrząc na niegdysiejsze wyczyny Realu van der Vaart Sneijder, Robben i wielu wielu innych, którzy mieli być gwiazdami a nic tam nie ugrali z nieznanych przyczyn, albo na CFC, który kupiła gwiazdy, który w ogóle nic nie zagrały w tym klubie (patrz Shevchenko, Torres) to wcale nie wypadamy tak źle. Oczywiście te nazwiska to tylko przykłady. Można by znaleźć takich więcej.
» 21 września 2014, 06:51 #52
Reusik: Jak tam twój looserpool?
» 21 września 2014, 13:43 #51
UrbannLegend: Trafił dziś dwa razy... Zobaczymy, ile da z siebie na Bernabeu.
» 20 września 2014, 18:16 #50
Muuuuuuuuuuu: Hernandez x 2 dla Realu.

Pewnie zaraz będzie, że to i tak był pogrom. Tak czy inaczej już bramki strzela i jakoś mam wrażenie że tak z 10-15 w tym sezonie strzeli.
» 20 września 2014, 17:49 #49
BraveDevil: 3x* ;]
» 20 września 2014, 18:01 #48
BraveDevil: tak tak 2 ;]
» 20 września 2014, 20:37 #47
b90: Zawsze lepsza ławka w słonecznym Madrycie niż w deszczowym Manchesterze ^^

Lepiej mieć jednego światowej klasy napastnika jak Falcao niż dwóch średniaków jak Hernandez i Welbeck.
» 20 września 2014, 16:28 #46
Paxius: Widać, że Real też mu ufa, co mecz to ławka.
» 20 września 2014, 16:19 #45
BraveDevil: 3 bramki teraz strzelił w meczu.
» 20 września 2014, 18:04 #44
Paxius: Raczej 2, ale co z tego jak i tak będzie zmiennikiem Benzemy, bo na pierwszy skład jest za słaby.
» 20 września 2014, 18:26 #43
Muuuuuuuuuuu: No chyba nie spodziewałeś się, że od razu wygryzie Benzemę?!

Myślę, że w MU też mógłby być rezerwowym ale pierwszym i byłby zadowolony. Tymczasem przed nim w kolejce był jeszcze Welbeck a teraz byłby Falcao. Nawet przy kontuzjach RvP czy Roo Hernandez często nie dostawał gry.
» 20 września 2014, 19:23 #42
Rotx: Nikt z was nie zauważył jeszcze ze Chicharito grał swietnie tylko wtedy jak wchodził z ławki , Real to dla niego idealny zespół , nikt nie będzie go
przepychał w polu karnym jak stanie na srodku ataku.
Real gra z kontry , strzeli ze 25 bramek w sezonie , gdyż prócz wzrostu to do Higuaina nie brakuje mu tak wiele ale niech chłopak się rozwija, po co ma się denerwować wrzutkami Valencii i Younga. Do Nowego
Manchesteru potrzebny jest innego rodzaju napastnik , tym bardziej że
Robin się starzeje.
» 20 września 2014, 20:34 #41
BraveDevil: Sorki mój błąd 2 ;]
» 20 września 2014, 20:37 #40
Chapman: Tobie zaufał Real a Manchester zaufał Falcao.Dzięki za wszystko ale zostań sobie w Realu -masz instynkt i lubię cię Chica ale są lepsi by grać w M.U.
» 20 września 2014, 14:06 #39
Muuuuuuuuuuu: Cóż, jeśli gość strzela 20 bramek i w kolejnym sezonie prawie nie wchodzi to coś jest nie tak. 59 goli w 154 meczach z czego większość była z ławki o czymś świadczy.
Moim zdaniem źle wykorzystano jego atuty. Ciągle wracał po piłkę, schodził na boki a on przecież powinien ograniczać się do kończenia akcji. Zmuszanie go do gry kreatywnej było bez sensu ze względu na jego braki techniczne. To tak jakby Macie kazać grać jako defensywny pomocnik.

Wiem, że się powtarzam ale był kiedyś niejaki Inzaghi. Koleś był przeciętnym piłkarzem ale ilość bramek jakie strzelał powalała. Tyle, że nikt nie wymagał od niego konstruowania akcji a jedynie wpychania piły do bramki. I to wystarczało.
» 20 września 2014, 13:10 #38
Bossicky: Inzaghi przeciętnym piłkarzem? Cechował go przede wszystkim dobry "timing", reakcja - start do piłki. Gdy udało mu się nie spalić błyskawicznie urywał się obrońcom i prawie zawsze swoje akcje kończył bramką.

Pechowy ten Chicha, Miguel Herrera też nie potrafi wykorzystać jego potencjału na MŚ - prawdopodobnie nie poznał się na znakomitym piłkarzu, ta?! ;)
» 20 września 2014, 13:40 #37
b90: Skoro są lepsi to na co nam Chicharito? Statystyki nie grają. Nie wnosił dużo do drużyny i dlatego poleciał do Madrytu. Każdego bronicie ale skądś się 7 miejsce w lidze wzięło w poprzednim sezonie. Na szczęście połowę tych piłkarzy nie ma obecnie w kadrze.
» 20 września 2014, 16:32 #36
Muuuuuuuuuuu: Moim zdaniem Inzaghi i Chicha to tej samej klasy piłkarze. Obaj grający na linii spalonego i czekający na dobre podania. Obaj przeciętni w kreowaniu gry.
Jak Hernandez był obsługiwany to mimo, tego, że nie był podstawowym napastnikiem strzelił 20 bramek. Różnica między nimi była taka, że Fillipo zawsze był numerem 1 a Chicha nigdy nim nie był, nawet, gdy był najlepszym strzelcem MU w pewnym okresie. A jak sam pewnie wiesz w sporcie dosyć ważna jest pewność siebie a tej nie zbudujesz bez regularnej gry.

Co do Meksyku to chyba trochę spudłowałeś. Jak miał wystawiać Chichę jak on cały sezon siedział na ławie. To nie Polska, gdzie grają nazwiska. Szacunek dla trenera, że miał jaja i postawił na tych co byli w formie.
» 20 września 2014, 17:33 #35
CRfan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2014 12:52

Chicarito miał zadatki na świetnego piłkarza, ma naturalny instynkt i bardzo dobrze znajduje się w polu karnym, widać, że piłka go szuka. Zmarnował jednak czas spędzony w MU, nie nadrobił braków technicznych, ba mam wrażenie, że jeszcze gorzej przyjmuje pilkę niż parę lat temu, ani nie nauczył się gry zespołowej, nawet prostej piłki nie potrafi podać. Wystarczyło ciężko pracować, a nie teraz narzekać, że mu nie zaufano.
» 20 września 2014, 12:50 #34
checix69: mozna mowic ze mu nie ufalismy, a wg mnie po prostu groszek to nie poziom manchesteru united, realu zreszta tez i jestem prawie pewien ze po tym sezonie do nas wroci. nadaje sie co najwyzej na zmiennika, niestety swiatowej klasy 9 nigdy nie bedzie
» 20 września 2014, 12:34 #33
jajko22: Podzielam częściowo zdanie Hernandeza.. Jest dobrym czowiekiem(modlącym sie na pokaz przed meczem) natomiast piłkarzem jest przeciętnym,zbyt słabym na MU !! Nie ma się co dziwić że odszedl z United..
» 20 września 2014, 12:32 #32
vip14: Podzielam zdanie Hernandeza.. Nie wiem czemu on nie grał tak często, jak grać powinien? Nie ma się co dziwić, że odszedł z United..
» 20 września 2014, 12:01 #31
Bossicky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2014 11:50

A ja powtórze to co pisałem podczas poprzedniego sezonu i co Chicha potwierdził na początku tego, jest po prostu przeciętnym piłkarzem. Mówi sie że ma dar do strzelania bramek, nie wiem ja tego daru nie widzę przyrównując go chociażby do Falcao wypada tak blado, aż mi się go robi żal.
Przyjęcia zero, prowadzenie piłki na przeciętnym poziomie, marnowanie setek. Rozumiem, że jego słaba gra jest spowodowana tym, że mało grał, a gdy już dostawał szansę to się spalał - ale co to znaczy że klub ma się z nim jak z jajkiem obchodzić? poświęcić parę punktów, zremisować parę meczy by Chicha wrócił być może do formy?! Lubie tego chłopaka, ale w piłce nożnej nie ma miejsca na sentymenty i naprawdę nie ma czego żałować, bo Javier w Realu będzie grał tyle samo co u Moyesa lub jeszcze mniej i wróci tu z podkulonym ogonem by znów posiedzieć na ławie w wielkim Manchesterze United.
» 20 września 2014, 11:49 #30
Olo: już nie płacz. żeby Manchester Ci zaufał, trzeba czegoś więcej niż farta.
» 20 września 2014, 11:47 #29
M1LKA: Mieliśmy za dużo piłkarzy nie na tym poziomie co potrzeba już dwa sezony. Taką czystkę powinien zrobić Moyes jaką zrobił LVG... w ostatnim sezonie SAFA Chicha był niezły. Ale to był maks jego możliwości. Nawet jak wchodził od pierwszej minuty to nie potrafił wziąć gry na siebie. Pamiętam może jeden jego dobry mecz gdy grał od początku... w reszcie spisywał się poniżej oczekiwań. Teraz wychodzi jak genialny był SAF... potrafił z przeciętniakami wygrać ligę, pół składu powinno zostać wymienione już dwa lata temu gdy odchodził. Zobaczcie jak to wygląda w innych klubach. Gdyby wziąć składy sprzed dwóch czy trzech lat to praktycznie wszędzie zmieniły się one przynajmniej o 50% tylko nie u nas. Ostatni sezon był weryfikacją. Jak były jakieś problemy to ci przeciętni i czy już trochę wiekowi nie dali rady i nie pociągnęli drużyny: Welbeck, Chichicha, Nani, Clev, Rio, Buttner... Evra i Vida powinni zostać jeszcze na ten sezon ale trudno się mówi. Po tym sezonie jak odejdą Ando, Young, Valencia i Carrick albo Fletcher (szkoda mi ich ale to już nie ten poziom co kiedyś i lata też mają swoje) to będzie można uznać że czystka skończona. Mam nadzieje, że Strootman do nas dołączy zimą albo w następnym sezonie + środkowy i prawy obrońca. Może Depay do tego za rok. Będziemy mieli idealny skład i LVG będzie mógł wprowadzać młodzież tak jak obiecał
» 20 września 2014, 11:46 #28
Walnuts: Dostał szansę z 3-ligowcem wraz z Welbeckiem, to razem pokazali mniej niż Wilson. Ten mecz to był gwóźdź do trumny dla nich obu, zero zaangażowania, tylko ciągłe fochy.
» 20 września 2014, 11:40 #27
kuba25: PRAWDA !!
» 20 września 2014, 12:30 #26
Muuuuuuuuuuu: To co powiedzieć o Evansie?
Poza tym przypomnij sobie poprzednie sezony kiedy regularnie zaliczaliśmy wpadki w carling czy fa. Różne gwiazdy brały w takich meczach udział.
» 20 września 2014, 13:16 #25
Deluxe: Powtórzę to po raz któryś - Moyes zepsuł Chicharito, to on w niego nie wierzył i to od samego początku. Groch mógł stawać na głowie, żeby pokazać na co go stać, ale DM nigdy go nie docenił, a poza tym, jak się nie gra regularnie przed długie tygodnie, to trudno oczekiwać, że jak już łaskawie pozwolą mu wejść na boisko, będzie świecić formą.
» 20 września 2014, 11:37 #24
Zbiciu: Nie na miejscu takie wypowiedzi, tym bardziej że jak napisał Fabio United wyciągnęli Cię z podrzędnego klubu do piłkarskiej Europy
» 20 września 2014, 11:21 #23
Gallacher: Weźcie się postawcie w jego sytuacji a potem piszcie negatywne komentarze.Każdy jest dobry zza monitora a ja go lubię po pamiętam jak strzelał dla nas bramki i po tym jakoś jego blask znikł ale dla nas troszkę strzelał ale co tam,najlepiej to besztać bo wypowiedział swoje zdanie.
» 20 września 2014, 11:17 #22
Fabio: " Nie było zaufania..." - United wyciągnęli Cię z podrzędnego klubu do piłkarskiej Europy, miałeś okazję grać w LM przeciwko najlepszym ekipom, pomimo iż Swoim poziomem na to nie zasługiwałeś ( co dobitnie pokazują twe statystyki ) i śmiesz twierdzić, że SAF i ManUnited Ci nie zaufali ?!
Po tej wypowiedzi jeszcze bardziej się utwierdziłem, że to był i jest piłkarz przeciętny, niezasługujący by nosić na piersi koszulkę z diabłem !!
Obyś NIGDY już tu nie powrócił !!
» 20 września 2014, 11:11 #21
iamarctic: przecież Chicharito ewidentnie odnosi się do poprzedniego sezonu, to Moyes nie wierzył w niego i nie dawał mu szans.
» 20 września 2014, 11:17 #20
Muuuuuuuuuuu: Fabio a widziałeś kiedyś jego statystyki na oczy?
Skuteczność względem czasu na boisku ma lepszą od Rooneya mimo tego, że Roo strzela karne.
Więc chłopie jak już piszesz swoje zdanie to chociaż nie opieraj go na bzdurach bo zachowujesz się jakbyś na Wiejskiej dorabiał.
» 20 września 2014, 13:19 #19
Dryblas: Czyli Hernandez już wie, że nie wróci do Manchesteru.
Mam nadzieję tylko, że będzie grał więcej, niż u nas, żeby ten transfer wyszedł mu na dobre.
» 20 września 2014, 10:37 #18
legenda: Witam. Chicharito jest trochę niewdzięczny. Manchester ściągną go do siebie chłopaka o którym nikt nie słyszał .Ale macie racje w Realu za ławkę będzie wdzięczny
» 20 września 2014, 10:36 #17
kanapkaa: hahaha już widzę jak mu Real zaufa ....

Wróci z podkulonym ogonem i latem trzeba będzie go opchnąć za jakieś 7mln do Valencii czy Interu ...
» 20 września 2014, 10:27 #16
mcis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2014 10:33

hmm, ale to chyba ostatni rok jego kontraku... prawda?

edit: tak znalazlem "Hernandez signed a four-year contract on June 8, 2010. The contract included a signing bonus of 200,000"
» 20 września 2014, 10:31 #15
jaratkow: Ma prawo czuć żal. W przeciwieństwie do kilku cieniasów Chicharito przejawiał ochotę do gry i starał się, choć szans zbyt wiele nie dostał. Musiał odejść na wypożyczenie. Jakoś nie wierzę, że znów go zobaczę w czerwonej koszulce United. Niestety. Szkoda, zwłaszcza gdy taki Fellaini czy Anderson wciąż są na Old Trafford. Ale nikt nie mówił, że życie jest sprawiedliwe :-(
» 20 września 2014, 10:22 #14
slaweknh: Jest mu na pewno smutno,ale zal?Nie gral regularnie w kazdym meczu,ale nie mozna powiedziec,ze nie dostal szans,gdy takowa byla czesto zawodzil.Tak jak pisalem,poczatek mial dobry poczatek,ale potem nic nie wnosil go gry sezpolu.W Realu ma Pomoc przez duze P w kazdym meczu bedzie mial kilka szans na strzelenie gola,moze odzyje.Tesknil nie bede,dokonalismy zmiany na lepsze,jest Falcao i z tego sie ciesze.Anderson to inna bajka to,ze 7 lat jest w klubie i raczy kibicow swoja denujaca-zenujaca gra to jakas wielka tajemnica i kpina,moze za kilka lat dowiemy sie dlaczego tak dlugo u nas byl.Co do sztachetowego Belga,jest u nas tylko sezon,moze zdarzy sie cud i jeszcze cos z niego bedzie,na ta chwile jest beznadziejny,najbardziej denerwujace w nim jest brak u niego jakiejkolwiek szybkoscie,nie mowie ,ze ma byc jak Ronaldo ale bez przesady,mam wrazenie,ze inni szybciej stoja niz on biega,nie widze w nim zadnych atutow,nawet glowki z nizszymi przegrywa.
» 20 września 2014, 10:36 #13
slaweknh: Piepszy glupoty,czego on oczekiwal,ze przy slabej grze bedzie gral w pierwszej 11?w klubie jest rywalizacja,jak ktos ma slaba forme to inny zawodnik wskakuje do skladu.Poczatek mial dobry ale potem gdzies zatrzymal sie w rozwoju,przyjecie dalej jak mial tak ma ma derwniane pilka odskakuje mu jak Ekstraklasie,klepa slaba,jest to zawodnik jednowymiarowy,duzo gorsza wersja Inzagiego.Fakt przy naszej statycznej pomocy nie dostawal wiele pilek,ale jako zawodnik Mu powinien spisywac sie lepiej,czasami jakbysmy grali w 10.Nie ma groszka i Welbecka jest Falcao-swietna zamiana.
» 20 września 2014, 10:05 #12
mcis: hmm statystyki 59goli w 154 meczach to osiagi porownywalne do Welbecka, tylko, ze Anglik dosc czesto gral na skrzydle, a Meksykanin to zawsze gra na szpicy, gdzie latwiej o bramki

jestem rozczarowany wypowiedzia co sie dzieje, ze teraz kazdy zawodnik chce sobie ulzyc wyplakujac sie w mediach?

i Groszek to tak rozowo to w Realu nie ma. 2 wejscia z lawki na 4 mozliwe mecze
» 20 września 2014, 10:04 #11
Szaman0: 154 a ile z tych meczy zaczynał z ławki ?
» 20 września 2014, 10:26 #10
marsin7: Co do statystyk, to tak tego nie odbieraj, Hernandez większość tych meczów wchodził tylko na ostatnich kilkanaście minut...
A co do wypowiedzi masz rację, też mnie się to nie podoba
» 20 września 2014, 10:27 #9
mcis: w jego przypadku lawka ma mniejsze znaczenie niz u innych, bo gral przeciwko zmeczonym zawodnikom i wykorzystywal swoj dynamizm. co wiecej moim zdaniem zawsze lepiej sie prezentowal gdy wchodzil z lawki, niz gdy zaczynal od pierwszych minut
» 20 września 2014, 10:29 #8
Szaman0: masz racje ale i tak ta liczba meczy wydaję się "naciągana"
» 20 września 2014, 10:36 #7
crash: właśnie że statystyki znacznie lepsze od Welbza, prawda jest taka, że średnia Danny'ego to 0,2 bramki na mecz a Hernandeza prawie dwa razy lepsza: 0,38 (to statystyki z gry dla Manchesteru). Dla porównania Robin ma 0,63 (w Arsenalu miał 0,48), Wazza 0,49.
» 20 września 2014, 11:52 #6
mcis: ja licze dopiero od momentu powrotu z wypozyczen, to bedzie chyba sezon 11/12 i srednia od tego momentu to 0,3
» 20 września 2014, 13:06 #5
Muuuuuuuuuuu: Nie patrz na liczbę meczy tylko minut. I zaraz Ci wyjdzie że strzelał więcej niż Roo.

Ja rozumiem, że jednych się lubi innych nie. Ale pisać już takie bzdury, że byłoby mu łatwiej bo wchodził na zmęczonego zawodnika to szczyt głupoty. To czemu wszyscy najlepsi napastnicy nie wchodzą na ostatnie 20 minut. Ronaldo przy swojej prędkości i technice to z 3 bramy by walił na mecz, gdyby nie musiał grać od początku. Ochłoń stary albo może lepiej przestań oglądać sport którego nie rozumiesz.
» 20 września 2014, 13:22 #4
marsin7: @Muuuuuuuuuuu
Nic dodać nic ująć, to samo miałem napisać ;)
» 20 września 2014, 13:30 #3
Szaman0: Dokładnie dokładnie . Dzisiaj grał 25 min i 2bramki... Dlatego moim zdaniem troche szkoda mi tego chłopaka. Na OT zawsze dawał z siebie wszystko co by nie bylo .
» 20 września 2014, 19:21 #2
Szaman0: kur.. no ma racje !
» 20 września 2014, 10:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.