Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Moyes: Chcę prowadzić klub grający w Lidze Mistrzów

» 6 czerwca 2014, 15:09 - Autor: Rio5fan - źródło: Goal.com
David Moyes zdradził, że od momentu odejścia z Manchesteru United otrzymał już propozycje pracy. Szkocki szkoleniowiec je jednak odrzucił, a jego głównym celem jest prowadzenie zespołu występującego w Lidze Mistrzów.
Moyes: Chcę prowadzić klub grający w Lidze Mistrzów
» David Moyes zamierza poczekać na ofertę odpowiedniego klubu
51-latek poprowadził Czerwone Diabły do ćwierćfinału Champions League, gdzie musiały uznać wyższość Bayernu Monachium.

- W tym roku posmakowałem rywalizacji w Lidze Mistrzów i pokazałem, że jestem w stanie prowadzić drużynę na takim poziomie. Chciałbym pracować w klubie, który ma ambicję gry w tych rozgrywkach. Może to być zespół z kraju lub z zagranicy. Zawsze chciałem poszerzać swoje horyzonty, a w tym momencie czuję się komfortowo oglądając różne spotkania i w ten sposób się ucząc - stwierdził Moyes.

- Najpierw chcę się jak najwięcej nauczyć, a potem zobaczymy co się stanie. Miałem już kilka ofert, lecz zdecydowałem, że teraz nie chcę podejmować pracy. Będę czekał na właściwą okazję. Chcę być pewny, że po 11 latach pracy w Evertonie jestem w stanie prowadzić klub na wysokim poziomie - dodał Szkot.


TAGI


« Poprzedni news
Rooney: Ich opinia naprawdę mnie nie interesuję
Następny news »
Rene Meulensteen nie wróci na Old Trafford

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (61)


cvx: Proponuję Legię Warszawę.
» 8 czerwca 2014, 12:49 #55
Fabio: Możesz chcieć Davidzie, ale wątpię by jakikolwiek klub grający w LM zatrudnił Cię, jak masz w tych rozgrywkach wprawie zerowe doświadczenie.
» 8 czerwca 2014, 09:39 #54
MU1212: i kolejny klub nie zagra przez niego w LM
» 7 czerwca 2014, 11:05 #53
blackopskuba: HAHAHA powodzenia on chce prowadzić zespół w lidze mistrzów prędzej liverpool wygra lige mistrzów niż on prowadząc zespół który ma RONALDO,MESSIEGO ITP.
» 7 czerwca 2014, 10:48 #52
MANUGLORy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2014 10:17

Ludzie prosze was nie brońcie moyesa co on dla nas zrobił ?? Nie można go atakować ale patrząc na to że w jeden sezon chciał zmienić to co było robione przez ćwierć wieku jest szaleńcem szkoda że nie miał takiej odwagi w innych decyzjach w ogóle nie rozumiem też tego że wywalił stary sztab. Teraz LVG ma zadanie praktycznie nie do zrobienia po pierwsze zrobić nowy skład ( bo to chyba logiczne że bez zmian nic nie zdziałamy) po drugie zrobić dobre transfery i po trzecie chyba najważniejsze przywrócić wiare wszystkim że MANU stać na Zwycięstwo zawsze i wszędzie w lidze i pucharach. A co do tego że moyes ma oferty z innych klubów i wygłasza swoje marzenia to na prawde nwm co robi to na stronie MANU teraz musimy sie skupić na ważniejszych rzeczach a nie na " Klubie z Ligi mistrzów Moyesa"
» 7 czerwca 2014, 10:16 #51
Janks7: Widzę, że tutaj wylewa się sporo pomyj na trenera, który mimo wszystko teraz bardzo wyraźnie widać, nie był głównym winowajcą niepowodzeń Manchesteru United w zeszłym sezonie, też go winiłem, ale teraz widzę, że głównym winowajcą jest ten, który ratując swój tyłek, zwolnił Davida Moyesa w bezczelny sposób, teraz można sobie gdybać co by było, gdyby to David Gill wciąż był naszym CEO a nie jakiś pierd*l*ny Ed Woodward na którego mam ogromną alergię.
Ludzie ruszcie trochę głową, kto odpowiada za finalizowanie transferów? CEO Ed Woodward, który na dodatek podobno sobie sam dobiera cele transferowe i wbrew woli LvG kręcił z Cavanim, nie wiem czy to prawda czy nie, to już ma małe znaczenie, ponieważ Ed Woodward i tak nie potrafi wywiązać się ze swoich zadań, zawalił pierwsze okienko transferowe, zimą Juana Mate sprowadzał Ferguson z Gillem, a teraz gdy Edek jest zdany znowu na siebie to daje d*py na całego, kolejny raz!
Pierwsza osobą która powinna stracić pracę był Ed Woodward, powinien ją stracić już we wrześniu, gdy było już jasne, że nasze okienko transferowe to totalna porażka.
Pierwszych transferów to możemy się spodziewać w lipcu, gdy LvG powróci z Mistrzostw, ale wtedy to już nie mamy co liczyć na gwiazdy, a bardziej na przepłacone objawienia Mistrzostw Świata, które oczywiście mogą odpalić, ale czy aż na tyle by United wskoczyło ponownie na szczyt?
Czasem się zastanawiam czy Edek to nie jest przypadkiem jakiś agent który ma za zadanie zniszczyć Manchester United, zobaczcie, jedno nieudane okienko, w którym jeżeli dokonalibyśmy lepszych wzmocnień, to może teraz wielbilibyśmy Moyesa i nie bylibyśmy w tak fatalnym położeniu w jakim znajdujemy się obecnie...
To jedno okno transferowe zmieniło całkowicie Manchester United i jego atrakcyjność na rynku, Ed Woodward zamiast robić wszystko co w jego mocy, by Manchester United powrócił na szczyt, zawala kolejne okno transferowe, Jose Mourinho który miał świetny bilans z czołówką Premier League, Jose który zajął ostatecznie 3 miejsce na koniec sezonu ligowego oraz odpadł dopiero w półfinale Ligi Mistrzów, robi totalną rewolucję w ekipie The Blues i zobaczycie, że oni będą jeszcze mocniejsi niż w zeszłym sezonie!
Bardzo żałuję, że to nie Jose Mourinho do nas trafił, bo wielką wadą Moyesa mimo wszystko był brak jaj co było aż nadto widoczne, Jose Mourinho tak by to załatwił, że sam by się zajmował transferami jak teraz w Chelsea a wcześniej w Realu...
LvG zapewne też, gdy wróci z Mistrzostw to sam zacznie się tym zajmować, albo porozmawia na ostro z Woodwardem i powie co myśli o jego robocie, że albo weźmie się za swoją robotę na poważnie albo po prostu LvG odejdzie bo przecież z tą obecną kadrą nie mamy szans na top 4, absolutnie żadnych, chyba, że może jakimś cudem LvG doprowadziłby do formy Robina i on strzeliłby około 30 bramek w lidze, wtedy może jakoś rzutem na taśmę wbilibyśmy do top 4, ale z takimi obrońcami i pomocnikami jakich posiadamy szanse mimo wszystko marne.
Tak więc mimo, że Moyes się nie nadawał zbytnio do tej roboty, to osobą która póki co robi jeszcze gorsze wrażenie i która nie zrobiła praktycznie nic by praca dla Davida Moyesa była łatwiejsza,przyjemniejsza, jest zdecydowanie Ed Woodward i to on powinien być pierwszym kandydatem do zwolnienia z klubu.
» 7 czerwca 2014, 00:15 #50
jaratkow: Moyesa nie zamierzam bronić. Skoro został "skazany" na pracę z tym samym zespołem z którym grał SAF, trzeba było próbować odtworzyć jego grę. Ale jak miał to zrobić skoro tozpieprzył cały sztab szkoleniowy..? Moyes nie miał żadnego pomysłu na United. No może poza "koncertem transferowych życzeń". Powinien wylecieć i wyleciał! Zgadzam się ze wszystkim co piszesz o Woodwardzie. I żałuję że nie jest japońskim samurajem. Wtedy nie trzebaby go zwalniać - sam by popełnił sepuku.
» 7 czerwca 2014, 06:05 #49
Klimaa: Na dzień dzisiejszy żadna drużyna w Anglii z TOP 6 nie zatrudni Moyesa więc jeśli chce Ligi Mistrzów musi szukać poza Premier League.
» 7 czerwca 2014, 00:01 #48
mati090797: Życzę mu jak najlepiej, ale przegrał wszystko co mógł przegrać i chwali się, że ma x ofert i jeszcze oczekuje, że będzie prowadził zespół w LM?
» 6 czerwca 2014, 23:42 #47
jaratkow: I co z tego, że rodzice się starali, dbali o staranną edukację i wychowywali? Na końcu i tak wyszedł... Dawid Moyes ;-)
» 6 czerwca 2014, 23:29 #46
eXtremista: Do Legii go!
» 6 czerwca 2014, 22:17 #45
jaratkow: Tata musiał trafić na złośliwego kioskarza, który przebił gumkę... i tak przyszedł na świat Dawidek
» 7 czerwca 2014, 06:07 #44
orchi650: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2014 21:34

hahahahahahahhahahahahahahahahaha Co On jara ? :D
» 6 czerwca 2014, 21:34 #43
rreddevilss: Był się zakwalifikować do LM to byś grał w LM
» 6 czerwca 2014, 21:07 #42
diabelek1: jak teraz widzę te jego wypowiedzi, to właśnie sobie uświadamiam, że był to największy błąd tego klubu ://
» 6 czerwca 2014, 20:52 #41
b90: Przecież ten człowiek ma nie po kolei w głowie. Jacy ludzie są naiwni żeby wierzyć jego słowom. Nie dosyć że sezon w plecy to jeszcze go bronią. Żal mi takich "kibiców" United.
» 6 czerwca 2014, 21:09 #40
marsin7: b90
koledze chodziło o to, że największym błędem klubu było jego zatrudnienie, a nie zwolnienie ;)
» 6 czerwca 2014, 22:21 #39
b90: marsin7
wiem o co mu chodziło i pisząc o ludziach naiwnych nie miałem akurat autora na myśli tylko tą rzesze fanów Moyesa. Zgadzam się z autorem co do wypowiedzi i tylko to poparłem :)
» 6 czerwca 2014, 23:53 #38
marsin7: A to ja źle zrozumiałem... zmyliło mnie to, że napisałeś komentarz odpowiadając mu :D
» 7 czerwca 2014, 06:58 #37
callah13: Przeraża mnie ta krytyka na DM . Szczerzę mówiąc ciężko w jaki kol wiek sposób oceniać jego wypowiedzi na tym portalu ze względu, że zawsze jest to tylko jakaś mała część wywiadu . Ja jakbym miał Ferrari to nie miałbym ochoty przesiadać się na fiata . Dla mnie to był dobry trener i United porzuciło swoje wartości dla pieniędzy ale takie są obecnie czasy . Zgnilizna jest wszędzie :)
» 6 czerwca 2014, 20:25 #36
bartoszskuza: Będzie łyso hejterom i włodarzom United, jak Moyes będzie trenował jakiś zespół grający w CL i zgarnie z nimi trofeum.
» 6 czerwca 2014, 20:15 #35
Olo: Po prostu ludzie tutaj są za młodzi na futbol i nie ogarniają że Moyes jest dobrym trenerem, który jednak dostał odpady po wielkim klubie. Nikt by sobie nie poradził z tym bajzlem, tym trudniejsze zadanie stoi przed van Gaalem.
» 6 czerwca 2014, 20:20 #34
b90: A niech tak się stanie, powodzenia mu życzę.

Olo: Sam jesteś odpad. Skoro dla ciebie Rooney, van Persie, Vidić, Valencia, Kagawa, Carrick itd itd to odpady to widać jakie masz pojęcie o piłce. Moyes miał całe lato na wzmocnienie drużyny i nic w tym kierunku nie zrobił. Co Gerardo Martino też dostał odpady w Barcelonie dlatego nic z nią nie osiągnął? Puknij sie w czoło człowieku.
» 6 czerwca 2014, 21:06 #33
radek87urban: Dowcipny się zrobił na tych wakacjach, humor dopisuje widzę.
» 6 czerwca 2014, 20:10 #32
artix206: Co ma teraz to wspólnego z United ?
» 6 czerwca 2014, 19:56 #31
Olo: A co ma teraz wspólnego Ron Atkinson? A o nim też jakoś piszą.
» 6 czerwca 2014, 20:17 #30
xAthizard: Moyes ty łobuziaku :P
» 6 czerwca 2014, 18:50 #29
zizu90: hahahha co za cipa, jak chce grać w CL to niech sie tam z klubem dostanie, a nie przyjdzie na gotowe :D
» 6 czerwca 2014, 18:45 #28
Sheep: Moyes oszalał , wyjdź i zamknij drzwi
» 6 czerwca 2014, 18:07 #27
Domestos: Moyes, zjedz snickersa, bo zaczynasz gwiazdorzyć.
» 6 czerwca 2014, 17:54 #26
b90: HAhaha za duże mniemania ma o sobie. Skoro z Manchesterem nie potrafił zająć nawet szóstego miejsce premiowanego grą w Lidze Europejskiej to z czym on do ludzi?! Uczyć to się może w Evertonie, a nie w klubie grającym w LM
» 6 czerwca 2014, 17:44 #25
Gallacher: Założę się że nawet w Football Manager by się nie zakwalifikował ale ta jego gadka jest naprawdę chora bo to tak jakbym ja już chciał mieć super samochód a wiadomo że trzeba ciężkiej pracy itd. by to zdobyć a Moyes robi z siebie hipokrytę ale nie dostanie żadnej pracy w żadnym klubie który gra lub będzie grał w CL bo na nim się już działacze na świecie przekonali no chyba że obejmie jakiś zespół i z nim awansuję to wtedy można dyskutować ale na dzień dzisiejszy nawet z MU nie udało mu się do Ligi Europy dostać więc Panie Moyes trochę pokory dla samego siebie.
» 6 czerwca 2014, 17:14 #24
szabo1878: no no, troche sie u nas rozpuscil...
» 6 czerwca 2014, 17:13 #23
winers: Dosyć o tym drańskim, wytrzeszczonym sabotażyście! Dośc! Czy wyście zwariowali? Nigdy więcej jakiejkolwiek notatki o tym czymś. Nawet nie mam ochoty dowiedziec się że umarł. moyes out! Out! OUT! z naszej strony.
» 6 czerwca 2014, 16:33 #22
Chestnut: Jesteś żałosny.
» 6 czerwca 2014, 16:36 #21
winers: Do Chestnut. Tak, zgadzam się. Jestem żałosny, ale zatem.... czym było i jest to coś moyes?
» 6 czerwca 2014, 16:39 #20
Kasjusz: Człowiekiem. To wystarczy, jakby inne argumenty były niewystarczające.
» 6 czerwca 2014, 17:24 #19
NewtonHeath1878: "To coś" jest milionerem, który odrzucił oferty od średniaków Premier League. :)
» 6 czerwca 2014, 17:32 #18
ferdas: a ja zgadzam się z winers, dziwie sie ze bronicie tego partacza ale ok macie swiete prawo, tak jak on ma swiete prawo miec takie a nie inne zdanie o nim co jest akurat uzasadnione
» 6 czerwca 2014, 17:45 #17
Jerry1: Nie to Moyes jest żałosny.
» 7 czerwca 2014, 08:09 #16
OloOcki: DAVID po co? Żeby za rok już w niej nie grali?

hehe - śmieszny artykuł :D
» 6 czerwca 2014, 16:06 #15
Cleverli: Moyes nie ma papierów żeby prowadzić jakikolwiek lub grający w LM. Najwyraźniej po przygodzie z MU jego własne poczucie wartości bardzo wzrosło. Jednak brutalna rzeczywistość szybko sprowadzi go na ziemię. To jest nieudacznik jakich mało, nawet Everton po jego odejściu zaczął lepiej grać. Tam w Evertonie pewnie są wkurzeni, że Fergi tak późno odszedł na emeryturę. Skończy się na tym, że po długich bezowocnych poszukiwaniach pracodawcy będzie brał już każdą ofertę i wyląduje w Championship.

Moja rada dla Moysa: Jak chcesz prowadzić zespół grający w LM to może warto wyjechać do Azji i tam poszukać sobie klubu, co gra w Azjatyckiej Lidzie Mistrzów. Zawsze to jest jakiś prestiż. Może tam by się sprawdził, choć w to powątpiewam. Pozostaje jeszcze FIFA i football manager.
» 6 czerwca 2014, 15:59 #14
ferdas: Wow zaskoczyles mnie tym razem masz 100 % racji. Moyes nie wiem czy sprawdziłby się w polskiej lidze a to juz jest naprawde oznaka jego ułomności. Ten rudy nędznik tylko ośmiesza się takimi wypowiedzami, on żyje w innym świecie i ma swoje własne czarno-biale kredki
» 6 czerwca 2014, 16:03 #13
devil444445: Zjedz Snickersa bo zaczynasz strasznie gwiazdorzyć.
» 6 czerwca 2014, 15:52 #12
ManchesterUtd: Jeżeli tak chce w niej grać to mógł się do niej zakwalifikować.
» 6 czerwca 2014, 15:51 #11
grubythc: Pączki wozić !!
» 6 czerwca 2014, 15:50 #10
cebularek: Najpierw niech się do niej zakwalifikuje. Leszcz.
» 6 czerwca 2014, 15:49 #9
hubert1999: Pomarzyć każdy może :)
» 6 czerwca 2014, 15:39 #8
xevy: Wątpię żeby dostał ofertę z klubu grającego w LM, według mnie, raczej zechcą go kluby, ze środka tabeli, które dadzą mu czas, aby doprowadził ich do czołówki, podobnie jak Everton.
» 6 czerwca 2014, 15:29 #7
coruja: Lechia Gdańsk nie ma trenera...
» 6 czerwca 2014, 15:23 #6
winers: Tak żle życzysz Lechii? To sympatyczna druzyna. Takiego gnoja na trenera?
» 6 czerwca 2014, 16:37 #5
Exigen: Oh... Chce grać w klubie gdzie bd LM a w United nie dał rady się nawet do LE za kwalifikować... Dziwny człowiek, bronił go przez długi czas, ale ten człowiek nie nadaje się jako trener przez te jego wszystkie wypowiedzi zaczynam się zastanawiać jak udało mu się zbudować Everton...
» 6 czerwca 2014, 15:15 #4
TraN: Ale akurat w LM nie poszło mu tak źle.
» 6 czerwca 2014, 15:21 #3
dimti: trafił na Bayern,a jak wiadomo był w lepszej formie od MU.Nie pamiętacie już jak Olympiacos znami wygrał u sb,a na wyjeździe daliśmy im popalić?
» 6 czerwca 2014, 15:37 #2
Exigen: Nie kwestionuje tego ze mu dobrze w LM u nas poszło, ale uczestniczenie w niej a wypracowanie uczestnictwa w kolejnym sezonie to 2 różne przypadki. Wiec niech udowodni ze jest wstanie za kwalifikować się do LM a dopiero później niech mówi ze chce trenować zespół w niej grający...
» 6 czerwca 2014, 16:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.