Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Jewhen Konoplanka na celowniku United?

» 21 maja 2014, 18:49 - Autor: Rio5fan - źródło: Twitter.com
Agent Jewhena Konoplanki zdradził, że jego klient cieszy się sporym zainteresowaniem czołowych europejskich klubów. W tym gronie znalazł się również Manchester United.
Jewhen Konoplanka na celowniku United?
» Ukraiński napastnik jest celem transferowym kilku europejskich klubów
24-letni napastnik obecnie broni barw Dnipro Dniepropetrowska.

- Niemal każdego dnia otrzymuję przynajmniej pięć telefonów z zapytaniem o mojego klienta. To nieprawda, że Liverpool nie jest nim zainteresowany. Jeżeli jakiś angielski klub wystosuje konkretną ofertę, to Jewhen będzie skory do przeprowadzki - stwierdził agent zawodnika.

- Ostatnio pojawiło się zainteresowanie ze strony Manchesteru United. Przedstawiciele tego klubu oglądali kilka spotkań z udziałem Konoplankii. W tym przypadku ważną kwestią jest jednak brak możliwości gry w Lidze Mistrzów. Jeśli żaden mocny europejski klub nie zdecyduje się na transfer, to Yevhen pozostanie w swoim klubie - podsumował przedstawiciel Ukraińca.


TAGI


« Poprzedni news
Rooney w gronie najbogatszych brytyjskich sportowców
Następny news »
Phil Neville czeka na rozwój wypadków

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (60)


Klimaa: Czy byłby to zawodnik który odmienił by nasze oblicze? Chyba nie, miał przebłyski ale nie jest to "international level" jak to mawiał pewien pan;)
» 22 maja 2014, 22:44 #58
sensi: Przecież to jest skrzydłowy a nie napastnik.
Younga sprzedać konopie kupić, może być. Taki dobry rezerwowy a być może walczący o pierwszy skład.
» 22 maja 2014, 12:40 #57
MANUBARINT: Konoplyanka, jako rezerwowy, może walczący o 1 skład zły by nie był, ale po pierwsze najsampierw trzeba wzmocnić obronę i środek pomocy, a jeżeli już jakiś skrzydłowy, to lepszą opcją będzie Robben/Reus/Di Maria/D.Mertens/Hazard(jeśli rzeczywiście miałby zamiar opuścić Stamford Bridge)/Nasri. Andros Townsend też byłby ciekawa opcją...
» 22 maja 2014, 11:15 #56
Trz: widziałem jego pare meczy w kadrze i wygladał dobrze, czy to poziom United? pewnie troche malo, z drugiej strony patrząc na naniego albo younga...
» 22 maja 2014, 10:55 #55
jaratkow: Wypowiedź "agenta" wygląda raczej na próbę zwrócenia na siebie uwagi i... wątpliwej jakości manifestację siły. Nie neguję: Konoplanka zagrał kilka niezłych spotkań ale... jest za "mały" by dyktować swoje warunki najlepszym. Cytuje: "Jeśli jakiś angielski klub wystosuje ofertę mój klient będzie skory do przeprowadzki". No właśnie... jeśli
» 22 maja 2014, 10:14 #54
cebularek: Za samo nazwisko bym go skreślił :D
» 22 maja 2014, 08:28 #53
Norbas: Ja jestem za tym transferem. Oglądałem mecz Ukraina - Anglia i bardzo ładnie kręcił obrońcami angielskimi oraz strzelił piękną bramkę. Jest też na dodatek bardzo szybki. :)
» 22 maja 2014, 07:27 #52
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2014 01:22

I tak czuje, że LvG nam zholendruje kadrę. Już pisze się o tym, że chciałby kupić: Robbena, Strootmana, Vilhene, Clasiego czy Depaya. Może to świetni zawodnicy ale zrobić z MU drugą kadrę Oranje to trochę absurd. Obym się mylił i do MU przyjdą w większości inni piłkarze. Co do Konoplanki, to po co on, jak można by kupić Griezmanna, czy Powalczyć ostro o Reusa. Można kupić też Toma Inca, albo Hazarda bo mówi się, że chce odejść.
» 22 maja 2014, 01:21 #51
mepol: Brak możliwości gry w LM problemem dla Konoplanki ? Trudno, niech zmiata gdzie indziej. Jeszcze tego brakowało, żeby agent przeciętnego piłkarza stawiał United warunki. A poza tym w lidze ukraińskiej, to i Young by błyszczał...
» 21 maja 2014, 22:50 #50
pawelbarte: przeciętny to narazie jest united a konoplanka jest swietnym zawodnikiem szybkim i dobrym technicznie choć pewnie byłby na rezerwie
» 22 maja 2014, 08:37 #49
PwnT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2014 21:50

Wolalbym Andriya Yarmolenko albo Cuadrado :D
» 21 maja 2014, 21:48 #48
adisman17: Żeby Young wrócił do dawnej dyspozycji i nie byl taki kruchy to jednego solidnego skrzydłowego można spokojnie zostawić.
» 21 maja 2014, 20:28 #47
MU1212: Konoplianka nie dałby sobie rady w Man Utd bo tam jest wysoki poziom a nie potrzebujemy amatorów
» 21 maja 2014, 20:11 #46
RedDevil67: Rozumiem że ten sąd wypowiadasz na podstawie zdjęcia załączonego do artykułu!?;o
» 21 maja 2014, 20:47 #45
pawelbarte: Konoplanka jest bardzo dobrym zawodnikiem napewno lepszym niz fletcher jest szybki i odwazny unika kontuzji nadawałby sie Pewno wchodziłby z ławki ale ma potencjał
» 22 maja 2014, 08:46 #44
jaroz11: Według mnie nie ma sensu porównywać Konoplyanke do Fletchera. Co do reszty się zgadzam.
» 22 maja 2014, 16:52 #43
NorekDoktorek: Morze zostaw marynarzom ;)
» 21 maja 2014, 23:25 #42
TinyScouser: Transfer Ukraińca- do BPL mówiąc ogólnie- jest całkiem możliwy. Ukraińscy włodarze droczą się jednak z potencjalnymi zainteresowanymi, w celu uzyskania jak najlepszej ceny.
» 21 maja 2014, 19:59 #41
lukaszek9000: skoro LM jest dal niego ważniejsza niż klub to nie zasługuje ani na to ani na to
» 21 maja 2014, 19:50 #40
yokowal89: hahahahahah, CR7 może nie chcieć dołączyć do United przed brak ligi mistrzów. Ale kim jest taki konopianka, żeby to był dla niego problem. On ofertę United powinien z pocałowaniem ręki przyjąć, a poza tym to zwykły jeździec bez głowy, jak a. lennon, nasz jang itp.
» 21 maja 2014, 19:46 #39
Rooney345: Transfer byłby okej,ale potrzebny ktoś sprawdzony jak już. Nie kolejny Young.
» 21 maja 2014, 19:43 #38
jari13: Transfer w stylu Lpoolu z czasów Beniteza, 10-15 mln euro i za dwa lata sell za 5 do ligowego średniaka.
» 21 maja 2014, 19:43 #37
micsie03339: za czasów Beniteza Liverpool wygrywał LM..
» 21 maja 2014, 20:21 #36
jari13: Jednocześnie osiągał słabe miejsca w lidze, ale mi chodzi o marnowanie pieniędzy na transfery.
» 22 maja 2014, 07:14 #35
Cleverli: Tonący brzytwy się chwyta, to już jest akt rozpaczy działaczy United. MU potrzebuje graczy na JUŻ, a nie wynalazków z ligi i to na dodatek Ukraińskiej gdzie poziom nie jest powalający łagodnie mówiąc nie jest powalający. To pokazuje w jaki marazm popadliśmy, czołowi gracze nie chcą u nas po prostu grać to radzimy sobie w ten sposób. Czuję, że zatrudnienie LvG jest miłym złego początków, przejdziemy podobną drogę jak Liverpool, łudząc się marzeniami i wmawiając sobie że od nowego sezonu będzie lepiej.
» 21 maja 2014, 19:41 #34
HubsS1: Więcej, więcej, więcej tych komentarzy MISTRZU CLEVERLI! Zrobię za niedługo kompilacje twoich komentarzy :D
» 21 maja 2014, 19:43 #33
19barnaba87: tego zawodnika chca wszystkie duze kluby europy...
» 21 maja 2014, 19:48 #32
HubsS1: Bluźnisz! Mistrz Kenobi, znaczy Cleverli ma całkowitą rację. Żyjesz marzeniami tak jak inni kibice innych klubów. On jest SŁABY. I TYLE. ROZUMIESZ?!
» 21 maja 2014, 19:50 #31
Arbruz: Zaprawdę powiadam Wam ignorujcie Cleverliego.
» 21 maja 2014, 19:50 #30
AJ44: Chciałbym Ci powiedzieć że w lidze Ukraińskiej grał jeszcze nie tak dawno Mhitarian, czy Fernandinho, a w przeszłości również Yaya Toure. Znasz wgl te nazwiska, czy nie za bardzo? Uważam, że obecnie Yaya jest drugim/trzecim najlepszym piłkarzem na świecie, a na pewno najlepszym na swojej pozycji. Fernandinho? Mistrz Anglii, znasz? Mhitarian? Wicemistrz Niemiec?
» 21 maja 2014, 19:51 #29
KaMillo98: @Cleverli
Błagam nie wypowiadaj się już, próbujesz zabłysnąć, że niby coś wiesz o piłce nożnej, a tak naprawdę nie masz o niej pojęcia -,-
Piszesz, że potrzebujemy zawodników na JUŻ, a On nie byłby na JUŻ ?? Tak jak poprzednik napisał, że z ligi ukraińskiej są dobrzy gracze ba nawet bardzo dobrzy i może akurat ten gracz grałby lepiej niż ktoś większego kalibru
» 21 maja 2014, 20:01 #28
TinyScouser: Clev, trochę przesadzasz- w przeciwieństwie do LFC macie (jak podają media)
200 mln do wydania w ciągu jednego okienka. To daje przewagę.
» 21 maja 2014, 20:05 #27
Hazelos: Jestem ciekaw wymarzonego składu użytkownika, trenera i jego asystenta ;D
» 21 maja 2014, 20:12 #26
Arbruz: haha Cleverli :D nawet kibic Live Ci to powie że United wróci do gry ;) .
» 21 maja 2014, 20:15 #25
TraN: @Hazelos Już podaje
Cleverley-Cleverley, Cleverley, Cleverley, Cleverley- Cleverley, Anderson- Cleverley, Cleverley, Cleverley- Cleverley

ławka: Cleverley, Cleverley, Cleverley, Cleverley, Cleverley, Cleverley, Cleverley,
» 21 maja 2014, 20:26 #24
Cleverli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2014 20:32

Jak dla mnie gość mający 24 lata i grający w ukraińskiej lidze nie jest jakimś super talentem, ani bardzo wyróżniającym się graczem. Gdyby naprawdę biło się o niego pół piłkarskiej europy to dawno grałby już na zachodzie. Resumując gracz średni kopacz do średniego (raczej słabego) United. Nie podniesie poziomu naszej gry, a nawet może być odwrotnie.
» 21 maja 2014, 20:32 #23
irration: Cleverli wyrasta (wyrósł?) na Palikota Devilpage.
» 21 maja 2014, 20:35 #22
AJ44: Fernandinho grał na Ukrainie do 28 roku życia, a byłby dla nas wzmocnieniem ;)
Mchitarian do 24. i też by się przydał u nas
» 21 maja 2014, 20:41 #21
EnJoy: cleverli jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj nigdy nie widziałesz go na oczy jak on gra a ty go oceniasz bo gra w lidze ukrainskiej a grajek zaje8bisty
» 21 maja 2014, 21:41 #20
NewtonHeath1878: AJ44 - świetny przykład! Fernandinho to obecnie najlepszy defensywy pomocnik na Wyspach.
» 21 maja 2014, 22:09 #19
Cleverli: Najlepszym defensywnych pomocnikiem na wyspach jest Nemanja Matić. To co wyprawiał w środku pola w meczu City - Chelsea było nieziemskie.
» 21 maja 2014, 22:23 #18
HuiSton: Król wraca, bój się cały świecie!
» 21 maja 2014, 22:53 #17
AJ44: @NewtonHeat1878 niestety nie zgodzę sie ze Fernandinho jest najlepszym ŚPD w PL.... Lepszy i najlepszy na świecie na tej pozycji jest YAYA Toure.!
» 22 maja 2014, 02:51 #16
NewtonHeath1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.05.2014 07:51

Yaya Toure w tym sezonie nie ma wiele wspólnego z defensywą. Właśnie dzięki Fernandinho. Toure częściej jest w polu karnym rywali niż w swoim. To Fernandinho pozwolił mu na tak ofensywną grę i dlatego dopiero w tym sezonie zobaczyliśmy tyle bramek i tyle świetnych goli w wykonaniu Iworyjczyka.

Matić też jest świetny, ale nie brałem styczniowego transferu pod uwagę.
» 22 maja 2014, 07:50 #15
rizx: Chyba jeszcze kilku Brazylijczyków w Shaktarze np Bernard :)
» 22 maja 2014, 16:49 #14
KrzychuUnited: Bardzo fajny zawodnik, dobry zmiennik dla napastników czy skrzydłowych bo może on grać też na skrzydle. Z tego co kojarzę to zawodnik lewonożny, lubi schodzić do środka, dobry strzał.
» 21 maja 2014, 19:23 #13
coruja: nie wiem czy starczy hajsu na niego po zakontraktowaniu Linettego...
» 21 maja 2014, 19:09 #12
IMMM: To już lepszy był by Błaszczykowski. Btw wiecie, że City chciało go kupić rok temu? Mam na Kube nie Judasza Konoplianke.
» 21 maja 2014, 19:09 #11
Chestnut: Kolejny napastnik? :x
» 21 maja 2014, 19:07 #10
witek62: to jest skrzydłowy
» 21 maja 2014, 19:16 #9
AJ44: ?? czy to wgl dobry, potrzebny nam gracz, czy gra tak jak Young (wiem, gorzej się nie da)
» 21 maja 2014, 18:53 #8
Devil1878: pamietam jak ogladalem mecze Ukraincow z Anglikami to krecil po tej lewej stronie obroncow angielskich niemilosiernie. z tego co wiem Liverpool rowniez sie nim interesuje. mysle, ze transfer bylby na +. zwlaszcza, ze ze skrzydlami ostatnio u nas krucho
» 21 maja 2014, 19:07 #7
AJ44: Liverpool... Błagam nie porównuj nas do nich, udało im się w tym sezonie, no ale mają strasznie wąski skład 11 może 13 piłkarzy... a my? musimy mieć szeroką kadrę, by grać WSZĘDZIE. To, że kolesiem był zainteresowany LFC nic dla mnie nie znaczy, bo ten klub nie może kupić Reus'a, Ronaldo czy Bale'a a my właśnie możemy!
» 21 maja 2014, 19:49 #6
TinyScouser: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2014 19:56

Zgadza się. LFC również się nim interesuje... już od zeszłego okienka. Ukraińcy zerwali jednak negocjacje na kilka godzin przed zamknięciem okienka.

AJJ44- dlatego skład LFC zostanie rozbudowany przed ciężkim sezonem ;). I co to za plotki z Bale'em? Chce przejść na Old Trafford?
» 21 maja 2014, 19:55 #5
Maaattttt: @AJ44
Zgadzam się, ten klub miał w tym roku sporo szczęścia i jest zbyt zależny od Suareza, którego może w przyszłym roku zabraknąć. To, że oni się nim interesują to żaden argument, Liverpool niech sobie walczy o Konoplankę, my mamy inne pieniądze, inne ambicje i inne argumenty. Nie ten sam kaliber i mam nadzieję, że mierzymy wyżej niż grajki z ligi ukraińskiej.
» 21 maja 2014, 20:10 #4
Devil1878: a co Ty sie tak podniecasz AJ44. poprostu wspomnialem w formie ciekawostki, bo wiem, ze Liverpool sie nim interesuje. to juz nazwy tego klubu nie mozna wymawiac na tym portalu?
» 21 maja 2014, 20:16 #3
Muuuuuuuuuuu: AJ44 co to brałeś?
To my nie potrzebujemy zbyt szerokiej kadry bo odpadają nam puchary czego nie można powiedzieć o Liverpoolu. Poza tym, jeśli uda im się utrzymać Suareza i Brendan dobierze kilku rozsądnych graczy to będzie cholernie ciężko być nad nimi nawet i w przyszłym sezonie.
A już tekst o kupowaniu Ronaldów i Balów...a to kiedy ten nasz klub kupił ostatnio taką gwiazdę? Jedyne co nam się trafiło to RvP ale tutaj zadziałał jeszcze efekt SAFa i Robin był zdesperowany by zdobyć cokolwiek.
Inna sprawa, że nie chcę byśmy wydawali po 50-100 mln na graczy tylko po to, by banda dzieciaków kupiła sobie ich koszulki.
» 21 maja 2014, 20:30 #2
MANUBARINT: Muuuuuu, my tez potrzebujemy, bo chcemy czym prędzej wrócić na szczyt !!
» 22 maja 2014, 11:17 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.