Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Real Madryt sięgnie po Naniego?!

» 2 sierpnia 2012, 21:24 - Autor: messengerUTD - źródło: talksport.co.uk
Real Madryt podobno szykuje sporą niespodziankę dla Manchesteru United.
Real Madryt sięgnie po Naniego?!
» Czy dla Naniego znajdzie się miejsce w składzie United w najbliższym sezonie?
Nani, którego kontrakt wygasa w 2014, wciąż nie doszedł do porozumienia z klubem, mimo iż sam główny zainteresowany wyraża chęć zostania na Old Trafford.

Real Madryt zamierza wykorzystać fakt przedłużających się pertraktacji pomiędzy United a piłkarzem i za skrzydłowego Czerwonych Diabłów jest w stanie zaoferować 19,7 miliona funtów.

Obecni mistrzowie Hiszpanii wierzą, że ich propozycja mogłaby skusić Naniego, gdyż jego agent, Jorge Mendes jest również przedstawicielem Cristiano Ronaldo oraz menadżera Realu, Jose Mourinho.

Oprócz Królewskich, zainteresowanie Portugalczykiem wyraża również rosyjski hegemon, Anży Machaczkała.


TAGI


« Poprzedni news
Skauci United obserwują Fischera
Następny news »
Ferdinand nie zgadza się z zarzutami FA

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (129)


naniLuis: Nani nam tego nie zrobi i tam nie pójdzie :)
» 7 sierpnia 2012, 11:04 #122
wacuchplacuch: czyżby za mało mieli buraków i ciećwierzy z Portugalii w składzie??
» 6 sierpnia 2012, 13:18 #121
Michal10: Sądzisz że Nani to burak? ty kurw.a nigdy chyba nie widziales jak on gra... jest prawie jak ronaldo rozni sie tym ze umie podac...
» 6 sierpnia 2012, 18:06 #120
wacuchplacuch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.08.2012 22:58

widziałem jak gra, jeżeli to przeczy buractwu to OK wycofuję się
nie przeklinaj bo to oznaka braku argumentów
problem w tym, że dla mnie Ronaldo to największy burak dla mnie
obawiam się, że nie kumasz co znaczy "burak" - bynajmniej nie "cienki piłkarz"
» 6 sierpnia 2012, 22:57 #119
NaniN17: wacuchpaluch ty kutafonie jeden ty dziadzie pier..... kur.. Ronaldo burak a ty kartofel dziadzie jeden mendo jedna
» 7 sierpnia 2012, 14:36 #118
Luck3r: Może skończycie te swoje denne wypowiedzi NaniN17 i Michal10 ?
Jeśli chcecie obrzucać się błotem to na podwórko nie tutaj...
Nani nie odejdzie, tyle w temacie.
» 20 sierpnia 2012, 13:33 #117
Michal10: Hahahaah nie no ta cena rozpier**** system xD

a tak pozatym to on musi tu zostac i pewnie zostanie! skonczy tu kariere
» 5 sierpnia 2012, 22:07 #116
Nani1900: Śmieszna cena za jednego z najlepszych skrzydłowych świata ( tylko jak jest w formie )
Gdyby nie wahania formy to Nani byłby jeszcze lepszym zawodnikiem. Valencia może i w poprzednim sezonie był naszym najlepszym skrzydłowym, najstabilniejszym. Ale nie można powiedzieć, że Nani jest od niego gorszy, Nani jest mniej obliczalny w dryblingu i ogólnie dysponuje większą ilością zwodów niż Valencia, gra też dwoma nogami co u Valenci wygląda fatalnie. Mam nadzieje, że Nani zostanie na następne sezony.
» 5 sierpnia 2012, 12:24 #115
evra18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.08.2012 21:17

jak sir alex ferguson go sprzeda to zawali całą sprawe
» 4 sierpnia 2012, 21:15 #114
Skori17: to raczej mało za Naniego a poza tym to CR i Nani dobrze nie żyją ze sobą, tak mi się wydaję, choćby oglądając mecze Portugalii ;) ( na boisku oczywiście )
» 4 sierpnia 2012, 18:51 #113
Veon: 20 mln ? Jeśli Moura jest "wart" 40 to my za Naniego chcemy 80 mln !!
» 4 sierpnia 2012, 17:41 #112
NaniN17: 20 mln ahahahahah o kur.. mać ahahaahhah o ja padne za 20 mln za tyle to MOŻE KUPIĄ KOSZULKE Z AUTOGRAFEM ale nie prawie najlepszego zawodnika MU
» 4 sierpnia 2012, 13:43 #111
RadixD: Za 20mln to sobie mogą kupić koszulkę Naniego z autografem i przekazać pieniądze na cel charytatywny. :D
» 4 sierpnia 2012, 12:15 #110
kalafior: Haha, jak Axel Witsel (jakoś tak) wyceniany przez Benfice na 40mln, to za 20mln to mogą sobie kupić co najwyżej bluzkę z podpisem Luisa.
» 4 sierpnia 2012, 11:43 #109
AgEnT: Za 20 milionów to sobie mogą Bebe kupić, ale na pewno nie Naniego. Zresztą to jest tylko kolejna plota, Luis i tak zostanie więc nie ma się co spinać ;)
» 4 sierpnia 2012, 10:57 #108
PanDuzeA: A cóż to za hegemon (Anżi), który 5 miejsce w lidze zajmuje i jak dotąd żadnych sukcesów nie osiągnął? Co do Naniego, choć go nie cenię specjalnie, to wart jest na pewno więcej. Dziś, gdy za byle szczyla woła się 30-40 milionów, w pełni ukształtowany piłkarz nie może kosztować mniej.
» 4 sierpnia 2012, 10:07 #107
Szejp: finansowy, finansowy...
» 4 sierpnia 2012, 21:31 #106
wojtix: 20 mln? Ujdzie pod warunkiem, że dorzucą nam jeszcze CR ;)
» 4 sierpnia 2012, 08:09 #105
kornic33: goo.gl/UCHGh Kupon z kursem ok.20 Juz dzisiaj.Zapraszamy do wspolnej gry! Każdy kupon z poprzednich gier na blogu!
» 4 sierpnia 2012, 04:34 #104
adrian93: Jeżeli Ferguson by sprzedał Naniego do Realu,to byłby idiotą!!
» 3 sierpnia 2012, 19:32 #103
19barnaba87: Taka plotka sie pojawia by skusic naniego by zazadal odejscia z klubu. Proste jak drut. Poza tym nani wie ze bez United byl by nikim dla tego mysle ze nie powinien na takie cos pojsc.
» 3 sierpnia 2012, 17:14 #102
Fabio: Jeśli jest w tym chodź odrobina prawdy ,to musowo podbić cenę !!
W końcu to Real ,a oni mają kasy nie mało ,więc i cena dla tego klubu musi być wygórowana !!
» 3 sierpnia 2012, 17:12 #101
Scrito: 20 milionów funtów za Naniego to uczciwa cena, ale przedstawiciele United raczej nie sprzedadzą go w tym okienku transferowym.
» 3 sierpnia 2012, 16:48 #100
19barnaba87: Czy ja wiem... Nani podstawowy gracz reprezentacji Portugali ktora grala dobrze na ME.. Mysle ze 30 ml euro to minimum
» 3 sierpnia 2012, 17:18 #99
MenToS0295: 30 mln euro to nie wyjdzie jakos duzo wiecej niz 20 mln funtow :D
Przynajmniej tak mi sie wydaje a nie chce mi sie tego liczyc xd
» 4 sierpnia 2012, 20:20 #98
sssexton90: Przy obecnych cenach Nani jest wart około 40 MLN funtów, poza tym to jest REAL więc nie ma co im dawać zniżek
» 3 sierpnia 2012, 15:31 #97
RobvanKlu5i: 20 mln?? Co oni sobie chcą za to kupić? Waciki??
» 3 sierpnia 2012, 15:03 #96
devil444445: w tej cenie to dorzucimy rooneya i vidicia taka okazja może się nie powtórzyć

nani zostanie
» 3 sierpnia 2012, 14:41 #95
CKunios: Teraz negocjacje nowego kontraktu z Nanim powinny nabrać tempa...
» 3 sierpnia 2012, 14:23 #94
Kajdano: Jedyne co Real potrafi to wlasnie podkupowac konkretnych graczy z innych druzyn. Nie ma sie za bardzo co spinac bo ten news to tandetna plotka. 20 mln za Naniego...sam nie wiem czy sie smiac czy plakac ;P Luis to jeden z najlepszych skrzydlowych na swiecie wiec nawet jakby ktos dawal 60 mln to ja bym go nie sprzedal. Portugalczyk sam niedawno mowil, ze jest szczesliwy na OT i chce tu grac dalej wiec niech nasz zarzad szykuje przedluzenie konktraktu zebysmy nie musieli czytac takich bzdur.
» 3 sierpnia 2012, 14:14 #93
kunegunda232: ja cos czytalem na angielskiej stronie o pilce, ze Manchester jest bardzo poważnie zainteresowany sprowadzeniem srodkowego pomocnika Celticu a mianowicie Wanyama (nie wiem czy dobrze napisalem). Wie ktos cos o nim dobrze sie prezentuje??
» 3 sierpnia 2012, 14:10 #92
ZuczekUnited: 20 mln hehe
» 3 sierpnia 2012, 12:51 #91
CKunios: Myślcie troszkę, bo śmieszni to jesteście, ale WY...Modrić ma kontrakt do 2016 więc Tottenham może żądać 40 mln, a Nani ma kontrakt do 2014 (jeszcze TYLKO 1,5 roku) więc może być sytuacja jak z van Persiem...albo idzie za mniejszą kasę albo za rok DARMOCHA. Najlepiej jak się MU z nim dogada i nie będzie doprowadzało do "nerwowej sytuacji".
» 3 sierpnia 2012, 11:54 #90
CKunios: Szkołę już dawno skończyłem...i to z niezłymi wynikami
» 3 sierpnia 2012, 12:31 #89
oldtrafford: Fajny żart za te 20 milionów mogą wziąć Robina ,ale nie Naniego.Portugalczyk zostaje w Manchesterze!
» 3 sierpnia 2012, 11:32 #88
vip14: No chyba nie ! Nie wiem co po im Nani, a tak na marginesie to 20 mln? :O Haha. On jest watry około 30 mln, a nie 20. Zresztą nie wiem czy Manchester United będzie Go chciał sprzedać :)
» 3 sierpnia 2012, 11:30 #87
kocek: Najbardziej durny news w historii tej strony.
» 3 sierpnia 2012, 11:02 #86
SYSTEM: 20 mln dobre :D

20 mln sprzedamy Naniego to odrazu Rooneya za 30 mln dorzucimy z własnej kieszeni 10 mln i będziemy mieli na Lucasa :D
» 3 sierpnia 2012, 08:50 #85
MANUGLORy: machaczkała XD będzie grał z eto albo w realu z CR7 dobrze że to tylko ploty
» 3 sierpnia 2012, 08:34 #84
lukaszek9000: LOL 20mln??

I real oszczędza xD
» 3 sierpnia 2012, 08:19 #83
Niemanek: Haha 20 mln rozwaliło mnie to
» 3 sierpnia 2012, 08:12 #82
buttonman: najbardziej z tego niusa cieszy to, że sam zainteresowany chce pozostać w Teatrze Marzeń :)
» 3 sierpnia 2012, 00:57 #81
kapiozza: Chyba są niepoważni!!
» 3 sierpnia 2012, 00:41 #80
riv8: 20 mln funtów? Chyba żartują - Tottenham w tej samej sytuacji chce 40 mln za Modricia to my możemy sobie zażyczyć 60 za Naniego.
» 3 sierpnia 2012, 00:15 #79
satan23: lol uśmiałem się z tego niusa i podobnie sobie wydedukowałem, możemy w takim wypadku śmiało 40 krzyknąć.. a może i więcej, nie rozumiem dlaczego mamy oddać za "frajer" podstawowego zawodnika.. Porto,Benfica ma jakieś kosmiczne odstępne a gracze nie koniecznie lepsi..
» 3 sierpnia 2012, 08:04 #78
Szejp: Bzdury. Po co miałby robić krok w tył w karierze?
» 3 sierpnia 2012, 00:12 #77
buttonman: piwko dla tego Pana za komentarz :D
» 3 sierpnia 2012, 00:55 #76
Skori17: dobre ;)
» 4 sierpnia 2012, 18:49 #75
Buszu: A niech go kupują. Mamy Younga, Giggsa i Valencie. Zmusiło by to SAF'a do kupienia jakiegoś dobrego skrzydłowego w następnym okienku transferowym.
» 3 sierpnia 2012, 00:08 #74
Petrozza52: A jaki jest sens w sprzedaż jednego dobrego skrzydłowego żeby sprowadzić innego? I Giggs, nie wiem czy wiesz, długo już nie pogra.
» 3 sierpnia 2012, 00:11 #73
borubar10: 20 mln ? to chyba za jego koszulke z autografem
» 3 sierpnia 2012, 00:02 #72
grzeho16: hehe dobre
» 3 sierpnia 2012, 10:57 #71
Klimaa: Śmieszne pieniądze.. ma 2 lata do zakończenia kontraktu. Ma rok na podpisanie a wiadomo że agent chce jak najwięcej ugrać dla siebie i swojego klienta. W końcu dojdą do porozumienia z United.
» 2 sierpnia 2012, 23:59 #70
UrbannLegend: Wara!
» 2 sierpnia 2012, 23:56 #69
ChelseaFC1995: napewno jeden z liderów United a po Rooneyu nawet chyba najlepszy piłkarz myślę że dobra cena za niego to okołó 30 ml euro ale chyba nie warto go sprzedawać...
» 2 sierpnia 2012, 23:42 #68
azir7: a ty kibicujesz cwelsi czy United ? bo już nie ogarniam
» 3 sierpnia 2012, 07:03 #67
Blacha: I po co ta agresja azir? Chłopak się normalnie wypowiada, nic złego nie robi. Co z tego, że jest kibicem Chelsea? Każdy kto nie jest za nami jest be?
» 3 sierpnia 2012, 07:17 #66
azir7: a gdzie ty tu widzisz agresje chłopaczku ?
» 3 sierpnia 2012, 16:23 #65
19barnaba87: Chelsea95- Troszeczke zlosliwa ta uwaga o 30 ml euro ;)
Azir- Ja tez tu widze agresje chlopaczku ;)
» 3 sierpnia 2012, 16:59 #64
azir7: 19barnaba87 - lecz sie dzieciaczku
» 4 sierpnia 2012, 20:17 #63
NaniN17: ChelseaFC1995 w twoim profilu piszę Ulubiony zawodnik MU ''Żaden nie na widzę ich'' czego ty tu szukasz smerfie wyjazd do swojej cvelsi
» 5 sierpnia 2012, 14:40 #62
Kondzio1: Dobry jest ale Valencia lepszy
» 2 sierpnia 2012, 23:36 #61
daCunha17: Chyba w bieganiu do linii końcowej i waleniu na pałe 30 wrzutek na mecz.
» 3 sierpnia 2012, 11:29 #60
Zyvold: Może w formie Nani jest lepszy, ale forme też trzeba umieć znaleźć. Valencia grał równo. Natomiast reprezentant Portugalii w poprzednim sezonie grał kaszankę.
» 4 sierpnia 2012, 00:40 #59
daCunha17: Racja, ale też trzeba przyznać, że jeśli Nani ma wybiegane 5 spotkań pod rząd to później jest miazga.
» 4 sierpnia 2012, 10:20 #58
NaniN17: Valencia lepszy od Naniego?? ty... nie będę bluzgał powiedz mi czy Valencia dał kiedyś zwycięstwo MU?? aha no tak Nani 3-2 z $hity mecz finałowy o tarczę wspólnoty i jeszcze hej hej hej meczy z 8/9
» 5 sierpnia 2012, 14:44 #57
kamil961: haha za 19.7 mln ? Oni chyba nie wiedzą co proponują on jest wart przynajmniej 60-80 mln. Myślą że kupili krysie to i Naniego kupią żal
» 2 sierpnia 2012, 23:30 #56
Synus: ta jasne 200 mln jest wart, zdroworozsądkowo patrząc to sam piłkarz może decydować teraz o wszystkim, a nie klub. Kontrakt kończy się za 2 lata czyli po tym sezonie będzie w podobnej sytuacji co RvP, jeżeli będzie chciał odejść do Realu to pewnie swoim zachowaniem wymusi ten transfer - zwłaszcza że nie musi jakoś publicznie demonstrować swojej chęci zmiany klubu, wystarczy { o czym już wspominałem wcześniej } że nie przedłuży kontraktu. Kolejna sprawa to właściciele MU oni nie są w stanie pozwolić sobie na odejście zawodnika za free dlatego jak nie sypną kasą na tygodniówkę to za rok o ile potwierdzi się zainteresowanie innego klubu Naniego w MU nie będzie, o ile sam zawodnik będzie chciał zmiany klubu. Dlatego 20 mln to realna kasa bo za rok będzie jeszcze mniej ...
» 2 sierpnia 2012, 23:58 #55
Synus: nie chodzi mi o wiek zawodnika ale sytuacje, z kontraktem. W razie nie przedłużenia umowy z klubem teraz, a za rok tym bardziej będzie ostatni dzwonek aby w miarę jakąś kasę wyciągnąć za transfer do innego klubu. bo za 2 lata odejdzie za free gdzie tylko będzie chciał, a właściwie do tego klubu który da większą tygodniówkę. Dlatego uważam że jeżeli nie przedłuży kontraktu do okienka zimowego należy go sprzedać. Kolejna sprawa niektórym się tutaj wydaje że kluby o Naniego będą się zabijać, a to nie jest prawda.
» 3 sierpnia 2012, 12:49 #54
brylaant14: za 50 nawet nie odchodzi
» 2 sierpnia 2012, 23:08 #53
alaSz97: Dają 25 mln, kupujemy RVP i Lucasa..
» 2 sierpnia 2012, 23:05 #52
Skorek90: za 20 baniek Nani ? co żart ! co najmniej dwa razy tyle !
z reszta Nani jest nie na sprzedaż !!
Najlepszy prawoskrzydłowy w PL !
» 2 sierpnia 2012, 22:57 #51
Edwin13: Teraz pewnie wszyscy wielcy znafcy piłki beą płakać bo moze odejść Nani czyli the best layer in MU, bo się kiwa, nie podaje, rajduje, strzela z daleka, czyli taki ktoś kto jara.
A co do newsa to wydaje mi się, ze i tak prędzej czy póniej odejdzie.
Goście, Nani za 40 milionów? Dobry żart nie jest zły. On jest wart 28-29 milionów, no ale nie 40, czy 35. Gdyby trzymał cały czas poziom , tak jak pamiętam do dziś mecz z Barcą w przedsezonowym tourne 2011, to było coś wtedy miałby większe zaineresowanie i możnaby mówic o 40 bańkach. A tak to zagra parę dobrych meczy w sezonie i na tym się kończy Nani.
» 2 sierpnia 2012, 22:47 #50
Metal: Tak, to jest kiedy zawodnik często łapie kontuzje, nie może utrzymać rytmu meczowego.
» 2 sierpnia 2012, 23:35 #49
xxxcichy465xxx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2012 23:38

Edwin13 Dobrze się czujesz ? ;o
» 2 sierpnia 2012, 23:37 #48
UrbannLegend: Tak, bo mecze sparingowe to świetny wyznacznik klasy gracza, w których grają drużyny w najmocniejszych składach i starają się jak nigdy...
» 3 sierpnia 2012, 00:01 #47
Edwin13: xxxcichy465xxx: Witamy Trolla. Może byś tak rozwinął swoją myśl. Bo to co napisałeś jest idiotycznym kometarzem. No czekam na błyskotliwą odpowiedź.
UrbannLegend: Nie, na meczach sparingowych to każdy stara się lamić z taka Barcą, czy z takim Manchesterem. A kto napisał, że biorę to jako wyznacznik, po prostu dałem przykład. Czytanie ze zrozumieniem sprawia trudności?
» 3 sierpnia 2012, 12:39 #46
UrbannLegend: Nikt nie stara się 'lamić', ale presja jest zerowa, i nie trzeba się zbytnio wykazywać, w związku z tym nikt nie gra na 100% możliwości, tak, jak mógłby to robić w meczach o punkty. A co do przykładu - kiepski przykład.
» 3 sierpnia 2012, 19:45 #45
Edwin13: A co ma piernik do wiatraka? Dzisiaj jest czwartek i też mam o tym pisać w komentarzu. Niepotrzebnie lejesz wode. Rzuciłem pierwszy lepszy przykład jaki mi się przypomniał, i co z tego, że taki? Chodziło o grę, a wtedy grał świetnie. I tylko to chciałem napisać i pokazać w tym przykładzie - grał świetnie. A nie o tym, że wtedy to każdy gra bez presji. Wcale nie chciałem pokazać, jak to zachowuje zimną krew. Dalej kłopoty ze zrozumieniem?
» 3 sierpnia 2012, 19:53 #44
UrbannLegend: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2012 21:40

Nie, to chyba Ty masz problemy ze zrozumieniem. Beznadziejny przykład, bo sparingi są beznadziejnym wyznacznikiem formy, z powodów, które wymieniłem. Jeśli dalej nie pojmujesz - MOGŁEŚ WYMYŚLIĆ LEPSZY, i to chciałem wykazać, bo przyrównywanie, że Nani zagrał wyśmienicie z Pcimiem Dolnym(nie przyrównuję tu oczywiście FCB), i tak powinien grać zawsze, mija się z celem. Nie sztuka dla takiego Naniego zagrać dobrze w sparingu, miarą, czy jest w formie są jego mecze pod presją. Więc napiszę jeszcze raz, bo już mogłeś zapomnieć: MOGŁEŚ PODAĆ LEPSZY PRZYKŁAD. Dziękuję, do widzenia.
» 3 sierpnia 2012, 21:37 #43
Edwin13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2012 23:26

Jakbym podał lepszy przykład to skończyłby to Twoje frustracje? Bo najważniejszy jest przykład. I tylko o ten przykład bezsensownie ciagnąłeś dyskusję (Twój pierwszy post), no brawo. Heh, bo jak podam przykład, że Audi dobrze się sprawuje na śliskiej powierzchni, bo sam testowałem, to będzie źle, bo powinienem napisać, że Audi w oficjalnym wyścigu Mistrzostw Świata się sprawdziło...
Dzięki, Dobranoc.
» 3 sierpnia 2012, 23:18 #42
bzowy21: 20 mln?! hahahaha. Bitch please! ;D
» 2 sierpnia 2012, 22:39 #41
charlie102: 20mln funtów? Chyba sobie żartują..
» 2 sierpnia 2012, 22:39 #40
NaNi30518: Chciałbym jeszcze powiedzieć że Nani do MU ze sportingu przeszedł za 25,5 mln. Czytałem na stronie Realu i jest zainteresowanie graczem ale za 30 mln ale to jest ich plan awaryjny. Nani nie chciałby grać dla Realu.

Nani zostanie graczem Realu - 9%
» 2 sierpnia 2012, 22:35 #39
NaniMistrz: Nani został kupiony za 14mln ze Sportingu a nie 25,5.. ;) a poza tym i tak do Realu nie przejdzie nie ma szans ,sam mówił że chce grać w United wiec... sądzę że to jaka durna plotka .
» 2 sierpnia 2012, 23:42 #38
NaNi30518: Sory mój bład poprostu na kazdej stronie pisze co innego :)
» 3 sierpnia 2012, 19:41 #37
MiqeZ: Moim zdaniem Nani nie powinien przechodzić do Realu Madryt.. Nie wiem co się dzieje pomiędzy Manchesterem, a nim samym, czemu te negocjacje nie dochodzą do skutku. Jeżeli zadeklarował, że chce pozostać i do tego odgrywa znaczącą role w zespole to jak najbardziej musi zostać. Wiadomo, jego forma się wacha ale ja bym na niego postawił.
» 2 sierpnia 2012, 22:30 #36
NaNi30518: Zgadzam się z tobą w 100%
» 2 sierpnia 2012, 22:36 #35
piterlox94: jak to fake jest ;p plotka i tyle; d
» 2 sierpnia 2012, 22:29 #34
NaNi30518: 20 mln hahhahahaha wiekszych glupot nie slyszalem . poprostu chca wykorzystac nieporozumienie naniego z united . Real tą propozycją się ośmieszył spokojnie powinni zaoferowac ok 50 mln za tego gracza .
» 2 sierpnia 2012, 22:24 #33
pizduszka: Nie dojdzie do tego transferu, przynajmniej nie w tym okienku. Ale zgadzam się z opinią, że Nani zasługuje na znacznie większe wynagrodzenie. Jedyny zawodnik w składzie poza Rooneyem i może teraz Kagawą, który nie jest drewniany.Nie jednokrotnie ciągnął grę do przodu, zdarzają mu się lepsze i gorsze mecze, ale nawet jak ma kiepską formę jest groźniejszy niż jakikolwiek inny zawodnik z pomocy. Gdyby go puścili to byłby strzał w kolano.
» 2 sierpnia 2012, 22:23 #32
MU89BECKS: Ja w czasie tych kilku sezonów nie zauważyłem tej miłości Naniego do United, a na dodatek kiedy zagra jeden mecz na poziomie to potem przez kilka spotkań jest nie widoczny, więc niech lepiej sporo obniży swoje wymaganie a jeśli nie to bym za nim nie płakał. Inna sprawa, że to zainteresowanie Realu to na 90% plotka.
» 2 sierpnia 2012, 22:23 #31
dr96chicharito: To jest kpina i zniewaga. Ta oferta jest po prostu śmieszna.!!

Wątpię, że do tego dojdzie, ale jeśli tak, to na własne życzenie władz ManUtd... - Chłopak gra u nas 5 lat, daje z siebie wszystko w każdym meczu, zostawia serce na boisku, wiele zrobił dla zespołu, kocha Manchester United, bo to nieraz powiedział i widać to gołym okiem; A władze robią mu wielki problem, bo poprosił o małą podwyżkę?...
Zarabia niecałe 90 tysi/tyg., podczas gdy Young na start dostał ponad 100 tysięcy. Coś jest chyba nie halllo....
Negocjacje utkwiły w martwym punkcie, więc nie będzie dla mnie niespodzianką jak Luis spakuje walizki i podziękuje nam wszystkim.
Myślę, że to też trochę brak szacunku dla samego piłkarza, bo na prawdę nie prosi o wiele, a sami widzicie jak jest.
» 2 sierpnia 2012, 22:11 #30
karpiu2201: 100% prawdy na dodatek w każdym meczu gość robi różnicę, istny magik. Z jednej strony "żałosna" (nie wiadomo ile w tym prawdy) oferta ze strony RM z drugiej strony żałosne zachowanie ze strony władz United odnośnie podwyżki... A tak z innej beczki "potencjalne" 50 baniek na transfery zrobiłoby swoje. Jeżeli Fergie nie zrobi istotnych transferów w tym okienku myślę, że najlepiej by było gdyby zszedł z tronu po tym sezonie (przy całym szacunku dla SAF`a).
» 2 sierpnia 2012, 22:21 #29
Edwin13: No tak, Owen też chciał grać dla MU, dawał z siebie wszystko, jeszcze znalazłoby się kilka przykładów. Ale to nie znaczy, że jeśli daje z sibie wszytko to ma zostac w MU, może się zwyczajnie nie nadaje. Ja lepiej widziałbym flanki Valencia i Young, - pewniejsi gracze. A Nani to tak raz strzela bramek, a następne pięć meczów ciniaszy.
» 2 sierpnia 2012, 22:52 #28
xxxcichy465xxx: Edwin ty naprawdę jesteś jakiś nie ten tego . Przeczytałem twoje dwa komentarze , a już mnie wkurwiłe*!
» 2 sierpnia 2012, 23:41 #27
nosiema: ale edwin ma racje. nani na poczatku sezonu zagra pewnie 5 czy moze 10 moczy na dobym poziomie, a reszte sezonu bedzie tylko denerwowal i zwalnial akcje. tak jest juz od dwoch lat
» 3 sierpnia 2012, 08:44 #26
daCunha17: Nani to obok Rooneya niepodważalnie najlepszy zawodnik United. Jeśli odejdzie nasz jedyny czarodziej to Rooney sam nie pociągnie drużyny cały sezon. Z jego odejściem stracimy resztki fantazji, polotu, finezji i kreatywności w ataku.
» 3 sierpnia 2012, 11:28 #25
Edwin13: xxxcichy465xxx: A ja Ci gwarantuję, że większość osób króre przeczytało Twoje komentarze załamałoby się z Twojego toku myślenia. Widzę, ze nie mozesz pogodzić sie z prawdą, że Nani to nie drugi CR7.
Czy ja wiem, grę jeszcze ciągnie Young, o Valencii chyba nie muszę wspominać. Z Nanim to jest tak, że raz ciagnie a raz wręcz "cofa".
» 3 sierpnia 2012, 12:43 #24
sssexton90: polityka transferowo- płacowa jest u nas tragiczna... jak tak dalej pójdzie to skonczymy jak taki liverpool czyli walcząc o kwalifikacje do LE
» 3 sierpnia 2012, 15:32 #23
koniu21: Niech Anza daje 40 mln i do widzenia i tak mają kasy jak lodu xd
» 2 sierpnia 2012, 22:09 #22
Michal10: Dowidzenia za 1000000MLN go nie kupia

moze przesadzam xd ale ja widze go tylko tu
» 5 sierpnia 2012, 22:13 #21
daCunha17: Real i Mourinho może sobie posięgać. Do dupci Karanki najwyżej.
» 2 sierpnia 2012, 22:00 #20
Harry123: Jak to ktoś kiedyś tutaj napisał:

"Za Lucasa 35 milionów? To w takim razie negocjacje Naniego zaczynamy od 80 milionów".
» 2 sierpnia 2012, 21:58 #19
kckMU: polać mu, psia krew!
» 2 sierpnia 2012, 22:01 #18
Martin: Ja pisałem coś podobnego o Modriciu. Ten pseudo rynek transferowy jest faktycznie śmieszny, psia krew :P
» 2 sierpnia 2012, 23:03 #17
pacino123: Haha, dają za niego niecałe 20mln? Czy oni wiedzą, że kupiliśmy go za 25.5mln euro? Tak z deka niezbyt to się nam opłaca, jakoś bym to zrozumiał, jakby kontrakt mu się kończył, ale i tak w tedy koło 30mln mogłoby skłonić SAFa do zastanowienia się, aloe teraz to 45-50mln i nie mniej!
» 2 sierpnia 2012, 21:56 #16
paul1011: Tylko nie Naniego i nie za te pieniądze. Minimum 40 mln, ale nie ma mowy żeby opuścił Old Trafford!!
» 2 sierpnia 2012, 21:56 #15
kruk581: HAahha! tak i co jeszcze? po pierwsze gosciu wart z 30 baniek jak nie wiecej, a poza tym, jego wartosc prawdopodobnie tam by spadla o jakies 20, jesli kosztowalby te 30, a dlaczego? bo najprawdopodobniej grzalby lawe. ManU to klub dla niego.
» 2 sierpnia 2012, 21:54 #14
Pomarancz: Jak go sprzedadzą to będzie głupota.
» 2 sierpnia 2012, 21:53 #13
hitman90: Narzekacie na Królewskich, a to MU zerwało negocjacje z zawodnikiem i nie wznowiło ich, mimo, że agenci Naniego obniżyli wymagania...
» 2 sierpnia 2012, 21:52 #12
aris019: zgadzam sie 100%
jakby MU chcialo zatrzymac Nani'ego tak samo jak Rooney'a to by mu dali podwyzke i po sprawie.
» 2 sierpnia 2012, 22:09 #11
masterbm2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2012 22:31

dokładnie a szczerze mówiąc nani to zawodnik dnia:/ ma dzień najlepszy na bisku ,nie ma najgorszy
» 2 sierpnia 2012, 22:29 #10
hitman90: No jest zawodnikiem chimerycznym, ale wydaje mi się, że warto mieć go w składzie. Tym bardziej, że wielokrotnie podkreślał, że United to jego dom i klub, w którym czuje się bardzo dobrze. Ciągle jestem zdania, że jeśli Moura faktycznie dołączy do diabłów, to Naniego spuszczą bez żadnego 'ale'.
» 2 sierpnia 2012, 23:36 #9
Roo543212: w życiu..to je amelnium.
» 2 sierpnia 2012, 21:52 #8
dominikMU: Chyba ich poje.... całkiem 20mln to sobie kupią może berbatova nie naniego...
» 2 sierpnia 2012, 21:46 #7
NaniN17: Chyba was poj...lo
» 2 sierpnia 2012, 21:45 #6
Krystiianek: Zgadzam się :}
» 2 sierpnia 2012, 22:34 #5
gosc1234: zasrani królewscy, jak ja ich nie lubię. Niech sobie znajdą sklep z piłkarzami gdzie indziej, a przy dzisiejszych cenach piłkarzy to za Naniego powinniśmy krzyknąć 60 mln funtów
» 2 sierpnia 2012, 21:44 #4
SapphirUnited: Za tyle mozecie Ben Amosa kupic.
» 2 sierpnia 2012, 21:42 #3
MiqeZ: Bardzo ładnie to podsumowałeś ;d
» 2 sierpnia 2012, 22:27 #2
m1ch4l: Hahahaha 20mln ÂŁ
Śmieszny ten real
» 2 sierpnia 2012, 21:40 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.