Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Złożyliśmy ofertę za Van Persiego

» 20 lipca 2012, 20:01 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Sir Alex Ferguson potwierdził, że Manchester United złożył ofertę Arsenalowi za Robina van Persiego.
Ferguson: Złożyliśmy ofertę za Van Persiego
» Manchester United chce pozyskać Robina van Persiego
Czy chciałbyś Robina van Persiego w Manchesterze United?
Holenderski napastnik odmówił podpisania nowego kontraktu z Arsenalem i najprawdopodobniej latem odejdzie z Emirates Stadium. Oprócz Manchesteru United w gronie klubów zainteresowanych najlepszym strzelcem Premier League ostatniego sezonu wymienia się Manchester City i Juventus Turyn.

– Arsenal już ujawnił fakt, że złożyliśmy ofertę za Robina van Persiego – powiedział sir Alex Ferguson na antenie MUTV.

– Staramy się załatwiać biznes po cichu, aż do momentu zawarcia umowy. Nie ma sensu mówić o czymś, co w ogóle może się nie wydarzyć.

– Inne kluby także interesują się tym piłkarzem. Wykazaliśmy zainteresowanie Van Persiem i na chwilę obecną tak to wygląda – dodał Ferguson.

Angielskie media donoszą, że Arsenal chciałby dostać za Van Persiego 20-30 mln funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United zaprezentował wyjazdowe koszulki!
Następny news »
Fletcher nie wybiera się na emeryturę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (98)


vip14: Ciekawi mnie cena... :) Ciekawe czy powyżej 30 mln funtów czy też mniej. Ja jestem za tym, aby za Robina van Persie' go dać 31 mln funtów i koniec kropka :)
» 23 lipca 2012, 12:26 #98
ostry1878: Ale 20 mil czy 30 za niego to jest za dużo 0n ma 29 lat wole Lucas Moura albo Christian Eriksen
» 22 lipca 2012, 17:51 #97
mkaszewski: Kurczę , Panowie !! ale prawda jest taka że raz na jakieś 2-3 lata musimy sprowadzić gwiazdę światowej klasy - w tym roku niestety Europa nam uciekła pod każdym względem - liga , LM i LE - sorry taka prawda - nie to że nie wierzę że Kagawa czy Powell to obiecujący piłkarze - ale potrzeba też czasem gwiazd sprawdzonych - żeby znowu nie było że koło nosa przejdzie nam taki piłkarz jak RvPersie , a mogli być Modrić , Sneijder i wielu wielu innych , 32 mln za Mourę - 19 lat - Panowie to lekka przesada !! dołóżmy 5 i mamy RvPersiego i Bainesa !!
» 21 lipca 2012, 22:09 #96
POBORSKY: Zgadzam się z Tobą przyjacielu!! Trzeba sięgnąć trochę głębiej do kieszeni,i nie oszczędzić grosza.Zdecydowanie przyda nam się ktoś taki jak ROBIN,który bedzie w stanie odciążyć trochę Roneya. Natomiast co do Beinsa to umiejętności mu nie brak ,ale wzrostu już chyba trochę tak:-/! 170cm SZKODA MODRICA,ale 40 milionów to zdecydowanie za dużo...
» 21 lipca 2012, 23:08 #95
Klimaa: Poczekamy zobaczymy..jest duże prawdopodobieństwo przejścia do nas. Jednak jednego jestem pewien - RvP nie zasili City, Arsenal ma już z pewnością dość podkradania ich piłkarzy więc prędzej sprzeda go za granicę.
» 21 lipca 2012, 11:47 #94
sordylek1911: Ej a co z Moutinho
» 21 lipca 2012, 11:32 #93
vip14: Jestem bardzo ciekawy ile Manchester United zaoferował za RVP. Jak tak w granicach 30 - 35 mln funtów to ok, ale jak więcej to nie. Przydałby się nam w United !
» 21 lipca 2012, 11:22 #92
m1ch4l: Zaoferował mniej niż15 mln Ł
» 22 lipca 2012, 10:05 #91
b90: 30 mln za 29 letniego piłkarza to zdecydowanie za dużo, niech nie wydziwiają bo funta na nim nie zarobią, a tak to mogą zakupić jakiegoś piłkarza na kolejne lata
» 21 lipca 2012, 10:51 #90
oldtrafford: Jeżeli faktycznie dojdzie do porozumienia na Lini Manchester-Arsenal to będziemy mieli bez wątpienia najsilniejszy atak w Premier League.Taki transfer mógłby okazać się 100% zyskiem dla United.
» 21 lipca 2012, 10:04 #89
boger: Często czytam komentarze typu : "Ferguson miał odmłodzić skład" itp. Ale doświadczenie jest niezbędne by sięgnąć po tytuł . Już niedługo pożegnamy Scholesa i Giggsa ,a samą młodzieżom ciężko jest coś osiągnąć wystarczy popatrzeć na Arsenal . Więc ja jestem zwolennikiem transferu Robina , jeżeli do nas trafi to będę wniebowzięty , atak Rooney-RvP będzie postrachem nie tylko PL .Co do Welbeck'a ma jeszcze czas ... gra dobrze , ale przed nim długo droga .
» 21 lipca 2012, 01:07 #88
Veon: Doświadczenie jest niezbędne ale w ataku mamy już doświadczonego zawodnika. Drugi niepotrzebny bo hamowałby tylko droge młodym.
» 21 lipca 2012, 13:20 #87
boger: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2012 18:01

Berbatov odejdzie ma 90 % , Mecheda na 90 % wypożyczenie . Zostaje nam Welbeck i Hernandez . Pierwszy musi się jeszcze dużo nauczyć bo czasami rażą te niewykorzystane setki , a drugi całkowicie bez formy ...
Zresztą kto nie marzy o ataku Rooney-RvP
» 21 lipca 2012, 18:01 #86
RooneyMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2012 00:48

-----------Van Persie--------
Nani-------Rooney-----Valencia
-----Kagawa----Carrick-----

Takim składem mamy szansę na odzyskanie korony.
» 21 lipca 2012, 00:46 #85
rei: Nom sklad stylem podobny do Barcelony. Carrick odwala robote Busquets'a , czyli któs do odbierania piłki i gry od tyłu a Kagawa z Roo odpowiedzialni za kreowanie skrzydeł i napastnika :D
» 21 lipca 2012, 01:40 #84
azir7: ludzie Kagawa to jest ofensywny pomocnik a nie defensywny...
» 21 lipca 2012, 08:45 #83
hitman90: Dokładnie, Kagawa to taki wręcz ukryty napastnik a Ty go do rozgrywania wsadzasz. Ja widziałbym Rooneya i RvP w jednej lini na napadzie, Kagawę za nimi i Carrick z tyłu. To tylko wariacja tym składem, który podałeś.
» 21 lipca 2012, 09:38 #82
keane21: ustawienie beznadziejne. Kagawa to podwieszony napastnik, a w tym składzie dalej nie ma rozgrywającego(np. Paula). Wg mnie RVP całkowicie zbędny w składzie.Często kontuzjowany zawodnik z dobrą lewą nogą i tyle.Po co wyrzucać kasę w błoto już lepiej zostawić Berbatova(też był królem strzelców PL , niesamowita technika ustępuje jedynie szybkością). Skupmy się na typowym rozgrywającym, którego mógłby zastępować Scholes. Styl podobny do Barcy?a gdzie jest odpowiednik Xaviego??
» 21 lipca 2012, 10:35 #81
18Lukasz78: Sam nie wiem co myśleć o tym transferze,jego przyjście może zablokować rozwój Dannemu,no i Chicharito będzie wtedy mniej grał.
» 21 lipca 2012, 00:46 #80
Vidic13: Jesli przyjdzie bedzie fajnie, ae jesli nie tez nic sie nie stanie.
Chetniej bym chcial zobaczyc grajacego Berbe razem z Roo
» 21 lipca 2012, 00:16 #79
HubsS1: Niech będzie formacja 4-4-1-1 Rooney będzie cofnięty a RvP z przodu. Jeśli go będziemy mieli to $ity będzie drżało. 2 najskuteczniejszych strzelców ligi. w 100% popieram transfer!
» 20 lipca 2012, 23:05 #78
Deluxe: Nie przepadam za nim, ale i tak jestem w szoku, bo sądziłam, że to tylko plota. Na pewno byłby dużym wsparciem, gdyby trafił do United.
» 20 lipca 2012, 22:50 #77
Alaan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2012 22:54

Uśmiecham się teraz czytając niektóre komentarze. Dwulicowe prosiaczki, jeżeli pod tym tematem piszecie, że chętnie widzielibyście Persiego u nas, że ten transfer by Was ucieszył to pamiętajcie, aby najpierw wyedytować swoje poprzednie posty, w których pisaliście, że RvP do nas nie przejdzie i ten zakup jest niemożliwy :)

Na poważnie - mało kiedy Ferguson mówi otwarcie, że United złożyło ofertę za danego piłkarza. Oznacza to, że albo jest nim mocno zainteresowany, albo zrobił to jednorazowo, szukając okazji i mydląc oczy konkurencji. Skłonny jestem do pierwszej opcji, już tłumaczę. Gdybyśmy zaproponowali w pierwszej ofercie 20-25mln za Persiego, Arsenal również by go nie sprzedał, co więcej - powiedziałby (tak samo jak w przypadku Tottanhamu i Modricia) że swojego piłkarza za mniej niż 40mln nie sprzeda. Jeżeli oferujemy Kanonierom 15mln, to jak wyglądaliby wymagając za swojego zawodnika taką kwotę? Śmiesznie, w takim wypadku odpowiedzieli, że nie sprzedadzą RvP za mniej niż 30mln. Osobiście mi się wydaję, iż albo spotkamy się z nimi w okolicy 20-25mln, albo włączy się jakieś PSG/City i zgarnie go, wykładając kasę szejków. Jak będzie? Zobaczymy, to są tylko moje domysły i osobiste przemyślenia.

Co do przydatności Robina w naszym składzie, wypowiedziałem się na ten temat pod innym newsem. W poprzednim sezonie plagą były u nas kontuzje. Załóżmy, że w danym meczy nie może z obojętnie jakiego powodu zagrać Rooney. Kogo wystawiamy wtedy z przodu? Aktualnie tylko Welbeck prezentuje dobry poziom, nie światowy - grywalny. Groszek liczę, że jak najszybciej wróci do dyspozycji z fenomenalnego pierwszego sezonu u nas. Berbatov ma swoje lata, 90min już nie zagra, a prawdopodobnie zostanie sprzedany. Macheda miał iść na wypożyczenie. Nie posiadamy takiego pewnego strzelca, zawodnika, który z beznadziejnej sytuacji wypracuje sobie okazję i strzeli bramkę, tak jak robił to Persie przez cały sezon, pchając wózek o nazwie Arsenal. Aktualnie jest on zawodnikiem kompletnym, lecz głodnym zwycięstw, i tu liczę na jego rozsądek. Myślę, że może widzieć szansę na zwycięstwa z zespołem Diabłów, jakiej nie miał na The Emirates. Pożyjemy, zobaczymy...

A co do składu, jeżeli zobaczę Rooneya z RvP w ataku - będę osobiście w niebie, o ile taka układanka by działała. Za nimi wysunięty Kagawa jako AMC, dwóch skrzydłowych i jeden rozgrywający MC, wspomagany przez japończyka, miodek. Czwórka obrońców z - mam nadzieję - nowym nabytkiem na lewej stronie, i już pewny swego w bramce David.

Ciekawi mnie tylko jaką kwotę United jest gotowe przeznaczyć na transfery, czy np nie zablokujemy sobie drogi dla innego zawodnika poprzez ściągnięcie Persiego. Z czwórki Baines/Moutinho/Moura/Eriksen musimy (i nie wyobrażam sobie innego scenariusza) pozyskać przynajmniej dwóch zadowników. Czy zostanie wtedy kasa na holendra? Czy może po transferze Robina nie będziemy mieli budżetu na zawodników wymienionych wyżej?

Zrobię wszystko ze szczęścia, jeżeli zobaczę w czerwonej części Manchesteru: RvP plus dwójkę z czterech zawodników, którymi United jest niby zainteresowane.

___________
edit: literówki
» 20 lipca 2012, 22:48 #76
ByAndrzej: Hmm, większąsc zapomnieli o Dobrym zawodniku . O Ashley'u, Ja bym Tak to zrobił jak SoSa9 . Ale RVP by się przydał. z Rooneyem na Ataku . Pewnie byśmy byli 1 . Ale to zależy od samego Pampers'a . GGMU .
» 20 lipca 2012, 22:37 #75
maciek300626: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2012 22:17

Przecież jak my kupimy RvP , to wydamy około 30 mln. , a więc nie wydaje mi się zeby SAF zdecydowal sie wtedy na wzmocnienie lewej strony(Baines) a tym bardziej srodka(Moutinho) ...

Obecnie RvP jest nam nie potrzebny gdyz mamy 3 niezłych napastników ktorzy będą grać , na zmianie z Rooneyem . Chodzi o to ze Rooney w podstawie. a Groszek,Berba,Danny na zmiane w zaleznosci od dyspozycji/formy
» 20 lipca 2012, 22:16 #74
AderNVK: Musi do nas dołaczyc...atak marzen Roo+RvP
» 20 lipca 2012, 21:52 #73
lukaszek9000: Angielskie media donoszą, że Arsenal chciałby dostać za Van Persiego 20-30 mln funtów. - różnica TYLKO 10mln...
» 20 lipca 2012, 21:48 #72
AderNVK: RvP+Moutinho !
» 20 lipca 2012, 21:46 #71
powereete: Teraz tak mowicie, ze bedzie to najlepsze okieno tranferowe a jak zobaczycie newsa "Robin Van Persie coraz bliżej City" to wam buzki opadna :(
» 20 lipca 2012, 21:45 #70
pieterek217: Spoko spoko, pomalutku, poczekajmy na rozwój wydarzeń ale o MC narazie nikt nie mówi a oni napastników mają więc może w tym przypadku to nam się uda :D
» 20 lipca 2012, 21:48 #69
pieterek217: Super wiadomość!! Naprawdę zaczyna robić się ciekawie w tym oknie transferowym. Ale... Pamiętacie jak SaF powiedział że przed odejściem na emeryturę chce odmłodzić i wzmocnić skład?? No to chyba pomału to robi więc 1-2 sezony i pewna epoka w ManUtd się zamknie chodz mam nadzieję że się myle.. Jeśli uda się ściągnąć RvP to jeszcze tylko Joao Moutinho i pomału wracamy na szczyt!!
» 20 lipca 2012, 21:41 #68
FiFlaK: Transfer Robina Van Persiego to raczej nie jest krok w celu odmłodzenia składu.
» 20 lipca 2012, 22:09 #67
Night3R: Skoro SAF powiedział otwarcie że chce RvP to podejrzewam że w następnym sezonie będziemy oglądać atak marzeń Roo+RvP
» 20 lipca 2012, 21:23 #66
RedDevil1996: ja nie za bardzo go widze w united, jak dla mnie jest za wolnym i mało zwrotnym zawodnikiem, nie da nam dużo pożytku...
» 20 lipca 2012, 21:41 #65
designer: oby, oby. To zawodnik umiejacy zmienic oblicze meczu na korzysc druzyny dla ktorej gra. Nie bez powodu zostal on najlepszym graczem tamtego sezonu w Premiership.
» 20 lipca 2012, 21:42 #64
Miedziany: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2012 21:57

Może i jest trochę wolny ale i też bez powodu nie został najlepszym strzelcem w najlepszej ligi świata. Ale potrzebujemy takiego zawodnika który zostaje trochę w przodzie jak przeciwnik atakuje. No i też musimy mieć więcej bramek, dowód mniej strzelonych bramek od city.
» 20 lipca 2012, 21:56 #63
lukas0970: Nie da nam dużo porzytku ? przecież on potrafi strzelić gola z niczego i sam odwrócić losy meczu ! a to, że jest wolny w niczym nie przeszkadza. Robin to napastnik kompletny !
» 20 lipca 2012, 23:17 #62
RedDevil1996: po prostu nie pasuje mi do stylu united
» 21 lipca 2012, 13:45 #61
nyczu7: Robin bedzie nasz !! i jeszcez przyjdzie pewnie jakis srodkowy pomocnik i lewy obronca;) cos przeczuwam ze to bd najelpsze okienko w naszym wykonaniu od lat ;) GGMU!! Come on SAF!!
» 20 lipca 2012, 21:22 #60
Roo543212: Ja uważam, że lepiej żeby nie przychodził. Van Persie przyjdzie, a groszek albo Welbeck ława...Zróbmy porządek z tym co mamy, i lepiej zajmijmy się kupieniem pomocnika a nie zawracamy gitarę tym, czego nam nie potrzeba
» 20 lipca 2012, 21:21 #59
listek007: Człowieku miejsce tego całego "groszka" właśnie tam jest. Nie mówię tego o Dannym. Jeśli jest szansa to niech go weźmie, mielibyśmy atak marzeń.
» 20 lipca 2012, 21:39 #58
levybike: Danny ma 21 lat, więc jeszcze wiele lat gry przed nim. Zresztą kiedyś Ferguson wypowiedział się, że MU musi zawsze posiadać 4 klasowych napastników, jak widać, nadal jest wierny swoim słowom.
» 20 lipca 2012, 21:42 #57
Roo543212: pierdzielenie, zamiast ubytki zastępowac nowymi piłkarzami tam gdzie potrzebne to kupują na siłę na atak.
» 20 lipca 2012, 22:17 #56
krzysiek212mu: 20 baniek chętnie bym wyłożył ... zobaczymy
» 20 lipca 2012, 21:19 #55
rmn1: RvP/Welbeck Roo/Hernandez

Young/Kagawa | Berba/Rooney | Jones/Cleverly | Nani/Valencia

Evra | Rio |Vidic |Smaling/Rafael

de Gea

Klęska urodzaju;)
» 20 lipca 2012, 21:01 #54
Draciel: Nie chciałbym być na miejscu Alexa w momencie wybierania składu! Nie wiem jak on go upchnie...
» 20 lipca 2012, 20:59 #53
SoSa9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2012 20:51

Jesli RvP do nas dojdzie to bedzie dosyc ciekawie ;) Wtedy juz tylko przydałby sie ktos taki jak Modric lub Moutinho i nikt nie ma z nami szans ;d Widzialbytm to tak ;d

Rooney RvP
Young Kagawa Nani/Valencia
Modric/ Moutinho
Evra Vida Rio Rafael
Davidek

Tylko ze jak juz chłop dojdzie to mam nadzieje ze po pierwsze bedzie prezentowal forme z tamtego sezonu a po drugie zostanie u nas juz do konca ;)
» 20 lipca 2012, 20:50 #52
Wade: Genialne ustawienie biorąc pod uwagę,że miejsce w pierwszym składzie mają mieć nasz zdecydowanie najlsłabszy z trójki skrzydłowych i koleś który dopiero przyszedł do klubu,a najlepsi skrzydłowi mają walczyć o miejsce w składzie między sobą.
» 20 lipca 2012, 20:54 #51
SEBEKMU11: A od kiedy to Modrić czy Moutinho to defensywni pomocnicy ??
» 20 lipca 2012, 20:56 #50
SoSa9: Jak widac jak zwykle nie mozna wyrazac swojej opini .. no coz ..
» 20 lipca 2012, 21:02 #49
Cris89: A kto Ci zabrania wyrażac swoją opinię?
» 20 lipca 2012, 21:05 #48
SEBEKMU11: A czemu by nie można ? Ja też wyrażam swoją opinie i moim zdaniem jest za ofensywnie , ale szanuję twoje zdanie .
» 20 lipca 2012, 21:06 #47
SoSa9: Ja Twoja tez tylko jak sie niektorym nie zgadza z ich wizja skladu to potrafia Cie zdeptac z ziemia zamiast uszanowac :)
» 20 lipca 2012, 21:19 #46
SEBEKMU11: SoSa na potwierdzenie twoich słów zobacz sobie jak mój wcześniejszy komentarz został potraktowany :D
» 20 lipca 2012, 21:36 #45
SoSa9: No wlasnie ;)
» 20 lipca 2012, 22:18 #44
Bartoosh21: dobrze jednak że gracie tylko w Fifę tam można powrzucać samych ofensywnych graczy i ogrywać komputer 10-0 ale w realnym świecie grając bez defensywnego pomocnika przegrywa się na starcie..

opinia opinią ale takie ustawienie nie miałoby sensu to raz, a dwa jeżeli United kupiłoby RvP to na pewno nie pozyskaliby Modricia i Moutinho.. nawet jednego z nich..
» 21 lipca 2012, 09:45 #43
Pauleta77: Łoo... Ferguson powiedział o zainteresowaniu wprost? No to nieźle..
Jeśli o mnie chodzi, może przyjść, ale tak za 18-22 mln, więcej nie ma po co, został mu rok kontraktu, zawodnik jest już dość wiekowy, sam chce odejść także 22 to naprawdę max.
» 20 lipca 2012, 20:46 #42
f4nMU: Powiem szczerze ze nigdy nie przepadalem za RVP, ale jesli trafi na Old Trafford to mam nadzieje ze mnie do siebie przekona. Nie spodziewalem sie ze Ferguson bedzie chcial Holendra, ale jak widac Ferguson zawsze lubi zaskoczyc (nie zawsze pozytywnie).

Nie chce i nie wierze i w ogole nie przychodzi mi to na mysl, azeby Rooney do PSG..
» 20 lipca 2012, 20:39 #41
madd118: Nie podniecajcie się RVP bo potem znów będzie tu jęk zawodu i żalu do Fergusona za to, że przeszedł do Juve albo City...
» 20 lipca 2012, 20:36 #40
United45: gdyby przyszedł do0 nas Holender było by Zajefajnie gralibyśmy pewnie troche zmienionym 4-4-2 czyli 4-1-3-2 wyglądało by to tak


RVP-Rooney
Nani-Kagawa-Valencia
Carrick
Evra-Rio-Vidić-Rafael
De Gea

Takim skladem moglibyśmy śmiem twierdzić wygrać LM i PL
» 20 lipca 2012, 20:32 #39
mcis: jesli 2 napastnikow to raczej bez Kagwy. za niego jakis wszechstronny srodkowy pomocnik.
» 20 lipca 2012, 20:40 #38
Kamixxx: no no no :D
skład wydaje sie super :)
dokupic Baines'a na zmiane,Young by sie zmienial na skrzydlach i ew. jakiegos pilkarza pokroju Eriksena i jest git :)
» 20 lipca 2012, 20:40 #37
messengerUTD: Za bardzo ofensywnie..
» 20 lipca 2012, 20:42 #36
Cris89: Jak koleżanka wyżej. Za dużo ofensywnie usposobionych graczy. Takie ustawienie nie wchodzi w grę.
» 20 lipca 2012, 20:47 #35
Rooni126: Wszyscy sie ciesza a gorzej bedzie jezeli plotki sie potwierdza i PSG zlozylo naprawde 100 mln za Rooneya a RVP ma bym jego nastepca ;p mimo ze w to nie wierze ...
» 20 lipca 2012, 20:31 #34
Nani1900: Po pierwsze Ferguson by nie oddał Rooneya do takiego klubu nawet za 150 mln.
A po drugie PSG kupiło Ibre, wiec trasfer Rooneya nie miałby dla nich sensu, chyba, że chcieliby grać ibrą na szpicy i z cofniętym Rooneyem :D

To i tak ploty, bo informują o tym stronny typu : Onet, WP.
» 20 lipca 2012, 20:36 #33
mcis: gdyby to byla prawda to nastepna roo bylby pewnie jakis mlodszy zawodnik, na ktorego mozna by przeznaczyc ze 35mln z tych 100.
» 20 lipca 2012, 20:41 #32
Cris89: Fergie złożył ofertę, została odrzucona. W moim odczuciu wygląda to tak, że Ferguson zobaczył, że rzeczywiście Robin stał sie dostępny. Pomyślał czemu by nie złożyć oferty. Taki napastnik byłby wzmocnieniem dla każdego zespołu na świecie. Z tego co można przeczytac oferta była w granicach 15 mln. Arsenal ofertę odrzucił ok, większej walki o tego gracza nie będziemy podejmować. Także tak jak mówiłem już wcześniej ten zawodnik do nas nie trafi.
» 20 lipca 2012, 20:29 #31
Diverso: Pierwsza oferta za Kagawę też została odrzucona, a gdzie ten piłkarz teraz jest - wszyscy wiedzą :)
» 20 lipca 2012, 20:33 #30
skoda037: Oby Twoje ostatnie zdanie stało się prawdą
» 20 lipca 2012, 20:35 #29
mcis: ta oferta za 15mln to bylo badanie gruntu. SAF dal 15 to Arsenal zarzadal 30. gdyby SAF dal na poczatek 20 to A. zarzadal by 40. teraz pewnie spotkaja sie przy dwudziestu kilku
» 20 lipca 2012, 20:43 #28
Diverso: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2012 20:25

Przyda się taki bramkostrzelny napastnik, który oprócz tego, że dobrze wykańcza (tak jak Chica w formie) to potrafi jeszcze stworzyć coś samemu, a i strzały z dystansu i stałe fragmenty ma opanowane. W tamtym sezonie około 30 bramek i 10 asyst.

Chociaż...
Kiedy ostatnio widzieliśmy naprawdę jakieś znane nazwisko dołączające do United? (Nie licząc Scholesa :P)

I Panowie, nie obstawiajcie składów, bo okienko się jeszcze nie zamknęło, a poza tym to nie Football Manager.

Najlepsze ustawienie to byłoby

De Gea
Vidić-Ferdinand
Scholes
Lucas-Modrić-Moutinho
Kagawa-Rooney-Nani
RVP

....
LOL
» 20 lipca 2012, 20:23 #27
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2012 20:38

Pewnie żartujesz, wiec nawet nie będę komentował składu...Mam nadzieje, że żartujesz...
» 20 lipca 2012, 20:38 #26
Diverso: Żartuję :P
» 20 lipca 2012, 20:44 #25
Nani1900: To dobrze, bo myślałem, że chcesz grać 2 obrońcami :O
» 20 lipca 2012, 21:17 #24
Bartoosh21: Po co De Gea? Roo może stac na bramce więc za niego dać do składu może Zlatana? damy PSG 24 mln i będzie nasz ^^
» 21 lipca 2012, 09:41 #23
DevilKuba123: Powiem tak. Potworna siła rażenia i świetna defensywa! Pięknie :) Obstawiam taki skład:
De Gea-Rafael Vidic/Smalling Jones/Ferdinand Evra-Nani/ Carrick/Rudy Valencia/Young-Kagawa-Rooney RvP :)
» 20 lipca 2012, 20:21 #22
18Manchester78: Czy tylko ja go nie chce?;/ Wolałbym żeby jakiegoś młodzika kupili albo na swoich młodzików stawiali bardziej.
» 20 lipca 2012, 20:17 #21
RooneyMU: Tak tylko ty.
» 20 lipca 2012, 20:18 #20
Rooni126: Mi osobiscie jest to obojetne,nie mam nic przeciwko temu zeby go kupic zwlaszcza ze jak patrze ile teraz kasy kosztuje dobry pilkarz ale tez chce zobaczyc wreszcie Rooneya na szpicy tak jak w sezonie 2009/2010 gdzie nie odstawal poziomem od CR i Messiego i szkoda mi troche Welbecka
» 20 lipca 2012, 20:23 #19
Nani1900: Tak tylko ty, bo nie rozumiem jak mamy wygrywać z np. z $ity, Chelsea samymi młodzikami. Może parę lat temu się to sprawdzało, ale teraz jest inaczej, nie można zbudować silnego składu z samych młodzików. Trzeba się z tym pogodzić.
» 20 lipca 2012, 20:29 #18
18Manchester78: Nie pisze że samymi młodzikami ale atak Rooney-Welbeck/Hernandez i jakiś młodzików wpuszczać na 15-20 minut meczu. Poza tym jeżeli teraz byśmy nie wygrali to zawsze pozostaje następny sezon.
» 20 lipca 2012, 20:40 #17
8ball: Najpierw krwotok z nosa, teraz ofensywa transferowa w postaci ofensywnych zawodników. Naprawde city wku%#%@o SAF'a haha :D
» 20 lipca 2012, 20:13 #16
SEBEKMU11: RVP
Nani-Rooney/Kagawa-Valencia
Carrick-Scholes
Evra-Rio-Vidić-Rafael
De Gea

:D
» 20 lipca 2012, 20:12 #15
Rooni126: Rooney badz Kagawa ? czy ty widzisz Rooneya na lawce czy mi sie tylko zdaje ?
» 20 lipca 2012, 20:13 #14
8ball: W każdej chwili Rooney może wrócić na skrzydło jak w 2008/09 :D
» 20 lipca 2012, 20:14 #13
gosc1234: Kagawa grywał na skrzydle w Borussi i może tam grać bez przeszkód, po co tma Rooneya wciskać?
» 20 lipca 2012, 20:16 #12
8ball: Toc tak sobie zażartowałem. Rooney straciłby z 50% siły rażenia marnując sie na skrzydle. To typowy cofnięty napastnik, czasami podchodzący pod plejmakera. Taktyka sie nie zmieni, bedziemy grali 4-4-1-1 .
» 20 lipca 2012, 20:19 #11
SEBEKMU11: Rooni wtedy Rooney za RvP , Myślenie nie boli .
» 20 lipca 2012, 20:51 #10
Rooni126: Wlasmie widze ze ciebie myslenie boli,jak tak to pisz to po ludzku ...
» 20 lipca 2012, 21:00 #9
GaRoo: Szczerze mówiąc nigdy bym nie uwierzył w to, że SAF chce go mieć w zespole. Mimo to, nadal nie chcę go u nas widzieć, mamy Berbę którego wolę 10x więcej.
» 20 lipca 2012, 20:10 #8
RooneyMU: Ferguson chciał go już dawno temu jak VP był młody.
» 20 lipca 2012, 20:11 #7
GaRoo: Twoje ostatnie słowo jest wystarczające ^^
» 20 lipca 2012, 20:25 #6
SEBEKMU11: Ferguson chyba zdał sobie sprawe że przy ogromnych wzmocnieniach City i Chelsea musimy wzmocnić skład ,była walka o Modricia , Lucasa czy Bainesa i do tego teraz Robin .Mam nadzieję że transfer dojdzie do skutku .
» 20 lipca 2012, 20:08 #5
Wojtek1357: wow niezle myslalem ze kolejna plotka a tu Fergi dowalil :P mile bym go przyja u nas :D
» 20 lipca 2012, 20:07 #4
RooneyMU: Dokładnie. Też myślałem że to media na siłę chcą go do nas sprowadzić tak jak było ze Sneijderem. A tu taka miła niespodzianka. Oby się udało.
» 20 lipca 2012, 20:11 #3
DEPE: czyli to jednak prawda. no to panowie, jak dojdzie do was persiak to mozna sie powaznie bac :) mega sila z przodu, dla rooneya ktory chodzi jak elektron, taki killer to zabojstwo dla rywali
» 20 lipca 2012, 20:05 #2
RockyMU: Yyyy...Nie spodziewalem się tego ;o
» 20 lipca 2012, 20:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.