Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Crooks: Valencia to nie Ronaldo, ale...

» 13 lutego 2012, 12:21 - Autor: Biafra - źródło: ibtimes.co.uk
Były piłkarz, a obecnie ekspert w stacji BBC, Garth Crooks jest przekonany, że Antonio Valencia jest lepszym zawodnikiem niż legenda Old Trafford Cristiano Ronaldo, jeśli chodzi o grę zespołową.
Crooks: Valencia to nie Ronaldo, ale...
» Były piłkarz, a obecnie ekspert w stacji BBC, Garth Crooks jest przekonany, że Antonio Valencia jest lepszym zawodnikiem niż legenda Old Trafford Cristiano Ronaldo, jeśli chodzi o grę zespołową.
Portugalczyk, który przez wielu kibiców jest uważany za jednego z najwybitniejszych zawodników w historii Manchesteru United wciąż pozostaje najdroższym graczem wszech czasów.

Wprawdzie Crooks zdaje sobie sprawę, jak wiele osiągnęły Czerwone Diabły dzięki Ronaldo podczas jego sześcioletniego pobytu w Manchesterze to przyznaje, iż Valencia jest prawdziwą rewelacją obecnego składu sir Alexa Fergusona.

Ekwadorczyk w ostatnim czasie jest kluczowym graczem United, a w sobotę walnie przyczynił się do pokonania FC Liverpoolu zaliczając swoją dziewiątą asystę w tym sezonie. Jak przekonuje były gracz m.in. Tottenhamu Hotspur Antonio od momentu przybycia na Old Trafford bardzo się rozwinął i chociaż jest on zupełnie innym graczem niż Ronaldo to skuteczne zastąpienie Portugalczyka przez Valencię jest jak najbardziej możliwe.

- To niesamowite jaki wkład w grę Manchesteru United ma w tym sezonie Antonio Valencia - wyznał Crooks.

- Zmienił się nie do poznania od momentu transferu z Wigan Athletic. Wprawdzie nie strzela tylu bramek, co Cristiano Ronaldo, ale jestem przekonany, że wnosi bardzo wiele do gry United. Jego głównym zadaniem jest dogrywanie piłki partnerom z ataku i wywiązuje się z tego bardzo dobrze.

- Antonio jest lepszym graczem od Cristiano, jeśli chodzi o grę zespołową, dlatego też jest tak bardzo ceniony przez Fergusona - zakończył Garth.


TAGI


« Poprzedni news
Oczekiwanie na decyzję Phila Dowda
Następny news »
Ferguson udziałowcem Accrington Stanley

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (97)


cvx: Zgadzam się i podoba mi się, że od odejścia Ronaldo United grają zdecydowanie bardziej zespołowo. Cristiano w MU samczył na maksa, teraz już zdecydowanie więcej podaje, ale pamiętam, że każde podanie R. gdy był w zasięgu strzału (czyli kilka metrów za linią środkową ;) to było wydarzenie ;)
» 15 lutego 2012, 20:39 #96
miguel004: Proszę zobaczyć statystyki Ronaldo, są niewiarygodne... Myślę może przesadzam ale po statystykach jego uważam go aktualnie najlepszym piłkarzem globu lepszym nawet od BOGA MESSIEGO! Statystyki mówią same za siebie, więc dlaczego mam ujmować Ronaldo, uważam że w tej chwili nie ma lepszego!
» 15 lutego 2012, 15:40 #95
gafciu7: widze wielu czepia sie lewej nogi Valenci.... dla mnie obecnie najlepszym piłkarzem globu jest ten mały karakan z Barcy, ale jakoś prawej nogi to on za dobrej nie ma:)gra dwiema nogami ułatwiają grę, ale nie są niezbędne
» 14 lutego 2012, 20:19 #94
szonpol: RONALDO legenda smiech na sali,Giggs Scholes czy Rooney z dzisiejszych graczy to legendy ale krystyna nie sadze ,genialny wytwor medialny ale napewno nie legenda.Valencia bardzo dobrze sie rozwinal i oby z meczu na mecz byl jeszcze lepszy.
» 14 lutego 2012, 17:24 #93
gafciu7: Rooney`a do legend bym nie zaliczył.
» 14 lutego 2012, 20:16 #92
gafciu7: "niż legenda Old Trafford Cristiano Ronaldo"

od kiedy to on jest legendą?? jest tylko jednym z wybitnych graczy, którzy grali dla United...
» 14 lutego 2012, 15:33 #91
fauzer: każdy z nich ma swoje atuty.Valencia jest lepszy w grze zespołowej,ma wiekszą siłe i więcej mysli na boisku.Cris to magik piłki jakich teraz mało.Obaj piłkarze są rewelacyjni więc nie ma czego roztrząsać.
» 14 lutego 2012, 09:47 #90
michalmisiu: Valencia ma lewą nogę od wsiadania do tramwaju, on nawet nie potrafi nią podać (!) a o strzałach nie wspomnę. Jego kombinacje, obroty, robi wszystko żeby tylko nie używać tej lewej nogi. Lubię Valencię, pracuje, stara się, ma sporo asyst, jest szybki i faktycznie gra zespołowo, do tego w ostatnim czasie naprawdę się wyróżnia w lidze, ale nigdy nie dorówna Ronaldo nigdy nie będzie piłkarzem kompletnym przez tą swoją lewą nogę. Tego nie da się już w tym wieku wytrenować.
» 14 lutego 2012, 03:09 #89
b90: Jeśli chodzi o grę zespołową Ronaldo w MU to zgadzam się
» 14 lutego 2012, 01:52 #88
MruwaManU: Zdecydowanie, Ronaldo jest lepszym indywidualistą.
» 14 lutego 2012, 16:13 #87
Dubi: Może i Valencia jest w formie ,gra fenomenalnie i jest strasznie szybki ,ale porównywanie go do Cristiano Ronaldo jest niedorzeczne ,a co dopiero mówienie o tym ,że Antonio jest lepszy od Crisa. Według mnie na gracza lepszego od Ronaldo przyjdzie nam długo czekać ,a dokonania jakie poczynił dla Manchesteru są bezcenne. Valencia nigdy mu nie dorówna chociażby przez to ,że gra tylko prawą nogą ,nie wykonuje tak stałych fragmentów gry i nie ma takiej techniki.
» 14 lutego 2012, 01:34 #86
giero: Jest tylko jeden powód dlaczego Valencia nigdy ale to przenigdy nie dorówna poziomowi Ronaldo. LEWA NOGA. Póki nie nauczy się chociaż w minimalnym stopniu jej używać, nie ma szans na wszechstronność jaką posiada Krystyna
» 14 lutego 2012, 01:22 #85
lukamen999: Tylko nie krystyna , szacunku trochę może ?
» 14 lutego 2012, 15:06 #84
PiterParker: Ronaldo to nie legenda United, jak jest napisane. On legendą nigdy nie był i nie będzie za duże słowo. Co nie zmienia faktu że jest bardzo dobry, i na razie lepszy od valenci.
» 14 lutego 2012, 00:24 #83
Klimaa: United z Ronaldo i Valencią to dwie inne drużyny. Wcześniej Portugalczyk kierował grą i w zasadzie większość zależało od jego dyspozycji danego dnia. Dzisiaj gramy bardziej zespołowo i Antonio świetnie się w tym odnalazł, a jego wrzutki są fantastyczne.
Ciekawe jakby wyglądała nasza gra gdyby Ronaldo powrócił na OT..
» 13 lutego 2012, 23:46 #82
Przemas96: Dobre pytanie ciekaw jestem jak by to wszystko wyglądało,crossy Valenci ,wole Ronaldo , strzały Rooney.Ahh marzenie...
» 14 lutego 2012, 15:33 #81
Martin: Mając Ekwadorczyka na skrzydle Manchester United jest lepszy jako zespół, w dosłownym znaczeniu tego słowa. Za czasów Ronaldo United niejednokrotnie było teatrem jednego aktora. Oczywiście obu panów nie ma jak ze sobą porównać, bo mimo podobnej pozycji każdy z nich jest zupełnie innym typem piłkarza. Swoją drogą nie wyobrażam sobie Ronaldo grającego na prawej flance obrony :)
» 13 lutego 2012, 23:30 #80
jimmyyy8: ja nie wyobrażałem sobie Berbatova w obronie :)
» 14 lutego 2012, 01:11 #79
Martin: Masz rację, jednak futbol jest niezwykle nieprzewidywalny i za to między innymi go kochamy :]
» 14 lutego 2012, 02:04 #78
reddevil1990: ten facet mądrze mówi. ja osobiście nie chce powrotu tego lalusia do Manchesteru. Valencia jest wspaniałym skrzydłowym, który idealnie się wkomponował w grę Czerwonych Diabłów.
» 13 lutego 2012, 23:19 #77
jimmyyy8: widać, że kibicujesz od niedawna. "Ten laluś" był jednym z pierwszorzędnych autorów sukcesu w LM. Absolutny mistrz, piłkarz wszechstronny.
» 14 lutego 2012, 01:12 #76
jimmyyy8: absolutnie się zgadzam, zupełnie inna półka. Ronaldo był u nas (wciąż jest) piłkarzem kompletnym. Valencia jest bardzo "niekompletny", co sytuuje go jako "żołnierza" Fergusona. Tak jak kiedyś takim żołnierzem był Park, który niestety obniżył zdecydowanie loty.
» 14 lutego 2012, 01:15 #75
Amarylis: Czy wy wiecie jak ciężko było przekonać Ronaldo, żeby opuścił połowę przeciwnika, zaczął się cofać i grać w obronie, a przede wszystkim przestać machać rękoma po nieudanym zagraniu i szybko wstawać po upadku. Potrzeba było do tego Mourinho, Zidane`a i Alferdo di Stefana, a także Xabiego i Marcelo.
Ale jest! Udało się, Ronaldo ma dwa razy więcej żółtych kartek niż w całym poprzednim sezonie, ale w końcu gra zespołowo.
Skubany, jest najlepszy na świecie.
» 13 lutego 2012, 21:48 #74
piki: Ludzie co wy wypisujecie tu nie ma żadnego porównania wystarczy popatrzec na statystyki .Antonio gra typowego pomocnika gdzie ważna jest gra ofensywna ale przede wszystkim defensywna z czego wywjązuje się SUPER natomiast CR7 to był gość bez zadanych konkretnych zadań tak zwany fałszywy napastnik w czsach kiedy w MU grał CR7 Manchester grał systemem 4-5-1i to się sprawdzało teraz MU gra 4-4-2 tylko Welbeck na szpocy a Roo za nim .No i lewa noga słóży mu do chodzenie nawet na dwa metry nie poda lewą nogą robi zwody obroty piruety zeby tylko pila byla na prawej nodze
» 13 lutego 2012, 21:19 #73
xCleverley: jak by miał taką samą lewą nogę jak prawą to by było coś..
» 13 lutego 2012, 21:05 #72
ironia: Sory, że tutaj pisze, ale cały czas mi się wyświetla, że dostałam wiadomośc, a tak naprawdę jej nie ma. co z tym zrobić?
» 13 lutego 2012, 20:53 #71
dakaczmarczyk: Dla mnie Ronaldo byl lepszy chcialbym zeby wrucil na Manu utd ale Valencia nie gra jeszcze tak dlugo zeby mozna bylo okreslic ;P
» 13 lutego 2012, 19:07 #70
fan11: Sory, ze nie w temacie ale czy wczorajsze zwyciestwo Zambii w PNA nie przypomina wam historiii Man Utd? Najpierw wielka katastrofa, a klika lat pozniej triumf w prestizowych rozgrywkach.
» 13 lutego 2012, 18:44 #69
Fabio: masz na myśli Monachium ,a potem PE po finale z Benfiką ?!
» 13 lutego 2012, 18:48 #68
fan11: Tak. Ale po co ten wykrzyknik? Bez nerwow.
» 14 lutego 2012, 16:16 #67
Damian333: Ok .moze valencia jest lepszy zespołowo, ale ja oglądam mecze Realu i Ronaldo teraz gra w defensywie jak i ofensywie ma juz 7 asyst i 27 goli w 22 meczach . Ludzie ten zawodnik jest najlepszy na swiecie a wy poruwnujecie go z valencią ktory co ... umie dosrodkowywac ?! ;/ bez przesady . Jakby Ronaldo by w Man Utd to byscie spiewali ze jest najlepszy a teraz widze ze polowa ludzi mowi ze Antonio jest lepszy od niego . Przesada . Więcej obiektywizmu ludzie !
» 13 lutego 2012, 18:22 #66
Quaresma: Ronaldo to semp już nawet w realu mówią że gra za bardzo indywidualnie . A natomiast Valencia gra bardziej zespołowo i dlatego nie strzela tylu bramek .
» 13 lutego 2012, 18:15 #65
Sorata: "skuteczne zastąpienie Portugalczyka przez ValenciĄ" Drobny błąd :)
» 13 lutego 2012, 18:13 #64
Fabio: hahaha:D to już 2 błąd ,razem z tym co i Ja znalazłem !!
Ktoś tego news'a pisał pod wpływem alko czy jak ?!
» 13 lutego 2012, 18:22 #63
Bovver: czepiacie sie glupich literówek kazdemu się zdarza
» 13 lutego 2012, 18:59 #62
Sorata: Bovver - OK, tylko, że ja to normalnie zgłaszam, bez żadnych głupich odzywek... a chyba wszyscy chcemy idealnych newsów, bez błędów, prawda?
» 14 lutego 2012, 23:10 #61
Joninho7: Co za spostrzeżenie! Chyba każdy gra bardziej zespołowo niż Ronaldo...nawet Spicegirls ;p
» 13 lutego 2012, 18:11 #60
Fabio: Jest BŁĄD w tekście ,a mianowicie:
" ...Jak przekonuje był gracz m.in. Tottenhamu Hotspur... " - powinno być BYŁY !!
» 13 lutego 2012, 18:04 #59
antydrewniak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2012 17:27

Żałosny coś ten ekspert jak wygłasza takie brednie.
zupełnie jakbym powiedział , że Park dorównuje Xaviemu jeżeli chodzi o kreowanie gry
» 13 lutego 2012, 17:26 #58
AJEP: Tylko ze Valencia naprawde rozumie na czym polega gra zespolowa a na Ronaldo nie jeden byl wkurzony bo tracil bezsensownie pilki....
» 13 lutego 2012, 17:31 #57
tomcio89: Jak dla mnie to ma świetne dośrodkowania i niezłe przyspieszenie ^^
» 13 lutego 2012, 17:19 #56
gitkolo: Dlatego wiec nie można porównywać Antionio do CR7 bo prezentują inny styl gry.Na początku przygody z United Cristiano miał dogrywac tak jak teraz Valencia i przy tym jeszcze dostarczać kibicom rozrywki w postaci tricków zaś później SAF zminił mu role na bocznego napastnika, ktory miał strzelać multum goli z czego wywiązywał się znakomicie.Prędzej porównałbym do niego Nanigo choć to i tak jest przesada bo Nani ni strzla tylu bramek.
» 13 lutego 2012, 16:57 #55
N17: "Dlatego wiec nie można porównywać Antionio do CR7 bo prezentują inny styl gry."
Śmieszne, to jest ta sama pozycja, więc pewne cechy są tak samo ważne, chodzi mi tu o szybkość, drybling, podania itd. Oczywiście, że można ich porównywać, bo to jest ta sama pozycja. No przynajmniej była, bo w $realu to CR7 gra bardziej w ataku, ale to ciągle jest skrzydłowy.
» 13 lutego 2012, 17:16 #54
mateuszr20471: N17- nie mozna ich porownywac, bo przynajmniej w 2-3 ostanich sezonach CR7 w United on nie byl typowym skrzydlowym, tak jak Valencia obecnie. Dodatkowo nasza obecna formacja rozni sie od tej z lat 2007-2009. Wtedy bylo to 4-3-3, obecnie jest to 4-4-2, i tu juz mozna zauwazyc, ze pozycje Valencii i Ronaldo to sa 2 calkowicie rozne pozycje. Ronaldo gral jako boczny, a czasami nawet srodkowy napastnik, Valencia zas to typowy skrzydlowy.
» 13 lutego 2012, 17:28 #53
Swistak95: Jeszcze Valencii czegoś brakuje ale nie zwodów
» 13 lutego 2012, 16:51 #52
N17: Bramek :D
» 13 lutego 2012, 17:16 #51
masakraotr: Lewej nogi, ale tak na poważnie to jakby grał tą lewą nogą, to byłby można powiedzieć najlepszy na swojej pozycji.
» 13 lutego 2012, 17:32 #50
H2O1994: No w grze zespołowej nie trudno być lepszym od Ronaldo akurat, ale to nie zmienia faktu że Valencia jest najlepszym naszym skrzydłowym i jednym z najlepszych w PL(jeśli nie najlepszym).
» 13 lutego 2012, 16:50 #49
swistek: Troche przesadzone.. Moim zdaniem Antonio lepiej wywiązuje się w obronie niż Ronaldo. Tyle można powiedzieć i każdy powinien się z tym zgodzić. W ofensywie trochę inaczej z tym jest. ;)
» 13 lutego 2012, 16:48 #48
rooney99: Według mnie, cały skład jest lepszy od Ronaldo pod względem gry zespołowej... Cris to egoista, w porównaniu do Wazzy, Antonio i innych- altruistów. Czasami tam przyasystuje, ale to wtedy, kiedy znudzi mu się strzelanie.
» 13 lutego 2012, 16:37 #47
DevilFan: Ronaldo to nie Legenda United to raz.
» 13 lutego 2012, 16:21 #46
karas2011: Wyobrażacie sobie co by było, gdyby chociaż używał swoich zwodów, robił samodzielne rajdy? Myślę, że Ronaldo jest jednak lepszy, chociaż szanuje Valencię. Jeśli odszedłby z United, byłbym bardzo rozczarowany.
» 13 lutego 2012, 16:20 #45
Stahuuuu: Teraz niech zacznie używać lewej nogi.
» 13 lutego 2012, 16:08 #44
N17: Może niech nie używa, tylko potrenuje najpierw z pół roku :D
» 13 lutego 2012, 17:17 #43
erni93: Myślicie,żę tak łatwo wyćwiczyć sobie noge?? Wbrew pozorom to bardze trudne.
» 13 lutego 2012, 19:57 #42
N17: łatwo, łatwo :D Ja przed 1 połamaniem się grałem tylko prawą, w później w niecały rok (dokladnie nie pamietam :) wyszkoliłem sobie lewą na podobny poziom. Nie jest to jakaś wielka filozofia, zwłaszcza biorąc pod uwagę talenty, oraz umiejętności moje i Antonio.
» 14 lutego 2012, 17:19 #41
Pomarancz: Trochę jednak w tym przesady.
» 13 lutego 2012, 16:01 #40
xyz: 1.Valencia jest w świetnej formie daje dużo świeżości indywidualnymi zagraniami jak i grą z kolegami z drużyny.
2. Wyluzujcie Nani jest świetnym grajkiem co udowodnił już nie raz i nie dwa. Rzeczywiście w tym sezonie nie może złapać równego wysokiego poziomu ale jestem pewny że prędzej czy później uda mu się to a w tedy pozamiata wszystkich obrońców w PL. Praktycznie 3/4 tamtego sezonu i drugą połowę 09/10 ratował nam dupsko jak nic nie szło.
3. CR7 to dla mnie najlepszy piłkarz na świecie i tyle w temacie. Klasa sama w sobie, jestem dumny że mógł nosić koszulkę z diabełkiem na piersi i mam taką cichą nadzieje że jeszcze kiedyś ją przywdzieje.
» 13 lutego 2012, 16:00 #39
czerwonydevil: Wciąż mnie zastanawia dlaczego Antoś nie zacznie trenować lewej nogi. Jakby umiał jakieś kiwki tą lewą zrobić, byłby lepszym zawodnikiem niż Nani. Ale widocznie taki typ i już się nie nauczy. A prawą nogą to on cuda wyprawia. Tego mu nie zabierze nikt.
» 13 lutego 2012, 15:38 #38
Szewc: Gdyby Valencia opanował jakiś zwód lewą nogą to przeciwnicy byliby po prostu w szoku :D A tak to niestety ale jest dla nich łatwiejszy do rozszyfrowania, mimo, że nie biega tylko i wyłącznie po skrzydle, ale potrafi też zejść do środka.
» 13 lutego 2012, 15:41 #37
Tristan: Hehe dokładnie. Z kumplami podczas meczu twierdzimy, że gdyby zaczął grać lewą nogą tak jak prawą to messi może swoje złote piłki przestać kolekcjonować ;)
» 13 lutego 2012, 16:33 #36
wrobel1992: Moim zdaniem Antonio powinien czesciej uderzac na bamke. Czesto ma sytuacje do bezposredniego strzalu, a on podaje co nie zawsze jest lepszym wyborem. Nie zmienia to faktu, ze moglby taka forme utrzymywac jak najdluzej.
» 13 lutego 2012, 15:36 #35
frytt: Można się zgodzić, choć CR7 ostatnio gra bardziej zespołowo niż nawet w zeszłym sezonie. Nie zmienia to jednak faktu, że Valencia to świetny zawodnik, w wyśmienitej formie, a najlepsze, że ta forma ciągle rośnie, a to może nam wyjść tylko na dobre. :)
» 13 lutego 2012, 15:09 #34
damiosa: Valencia coraz lepiej.
Ale nie można zapomnieć o Johnym.
Evans ostatnio jest w swietnej formie, wystarczy popatrzec na mecz z liverpoolem, najlepszy defensor jesli nie ogolnie pilkarz na boisku. Dostał ocene 9, po meczu w studiu gdzie jest miedzy innymi shearer, wymienieni zostali kluczowi gracze, scholes i evans. Widzieliscie jak evans panowal nad pilka po przechwytach?
» 13 lutego 2012, 14:56 #33
OloOcki: W tym meczu akurat dobrze grał, ale w innych... Czekam na Vidicia ;)
» 13 lutego 2012, 15:26 #32
Crisyne1: co w innych ? a no tak zapomniałem on jest okrzykiwany słabiakem bo nazywa się Evans
» 13 lutego 2012, 15:59 #31
triadevil: Dokładnie, to są głupie stereotypy. Na takich zawodników jak Evans i Carrick ludzie patrzą i nie zauważają dobrych zagrań czy przechwytów, ale zauważą jeden błąd, wyolbrzymiają go i wedle stereotypów - Evans najgorszy gracz.. Z Carrickiem co raz mniej tak się dzieje, no ale..
» 13 lutego 2012, 16:14 #30
N17: @triadevil

Nie zgodzę sie z tobą. Co do Carricka to tak, jest on niesamowicie niedoceniany, jeden z najlepszych DM świata, a ciągle słyszę tylko skargi. A Evans? Zdarzy mu się dobry mecz, ale to raczej sporadyczne zjawisko.
» 13 lutego 2012, 17:19 #29
triadevil: N17

Nie mówię, że Evans to wybitny obrońca, nic z tych rzeczy. Twierdzę, że teraz jest całkiem solidnym graczem. W poprzednich sezonach Evans...Wiadomo, jak było. Ale ten sezon naprawdę nie jest taki zły w jego wykonaniu.
» 13 lutego 2012, 18:53 #28
lukamen999: Od zastąpienia Ronaldo mamy Naniego, tylko ma wachania formy ;/
Ale mimo wszystko, Ronaldo mógłby wrócić .;d A Valencia jest moim mistrzem ,prosty zwód a jaki skuteczny.
» 13 lutego 2012, 14:43 #27
ZuczekUnited: Gdyby tylko Valencia byl obunozny, juz wyobrazam sobie te rajdy prawa strona, wbicie sie w pole karne i bomba z lewej nogi. Nie mozna miec wszytkiego niestety...
» 13 lutego 2012, 14:33 #26
bartekMCU: To dlaczego nie moze sobie troche pograć na lewj to wtedy wejscie i gol
» 13 lutego 2012, 14:39 #25
Zywo08: Ale czasem gra zbyt zespołowo a to też nie dobrze.
» 13 lutego 2012, 14:23 #24
tomManUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2012 14:21

Świetny gracz każda praktycznie akcja idzie przez niego i te jego kluczowe podania mógłby czasem samemu zakończyć strzałem ale zawsze szuka zawodnika lepiej ustawionego od siebie i mu podaje gra bardzo zespołowo. Mimo iż jego zwód jest bardzo czytelny to jest bardzo skuteczny i jeszcze wiele razy będziemy dumnie wspominać go z meczu. Zdobędzie jeszcze kilka asyst ;]. Szacunek dla niego że powrócił do wyśmienitej formy po tak ciężkiej kontuzji. Wspaniały gracz.
» 13 lutego 2012, 14:20 #23
buhert: Proste.

Podanie OD Valenci = Asysta :D
» 13 lutego 2012, 14:05 #22
MyszeX: Może kiedyś to bym się zgodził ale teraz Cris się bardzo zmienił. Elo
» 13 lutego 2012, 13:51 #21
Dogg: youtube.com/watch?v=R4JK65pixfY

Tyle w temacie.
» 13 lutego 2012, 13:37 #20
ZuczekUnited: Ogladalem wczoraj. Ladnie zawalil ;)
» 13 lutego 2012, 14:28 #19
kenyy: dokładnie.

P.S. parabola lotu tej piłki.. jakiś kosmos ;)
» 13 lutego 2012, 14:32 #18
bartekMCU: Messi tak nie umie:)
» 13 lutego 2012, 14:41 #17
Kapral: Jednak widać , ze to liga hiszpańska obrońcy zbytnio nie próbowali go zatrzymać w anglii pewnie już by kosa poleciała. Nie zmienia to faktu, że bramka piękna.
» 13 lutego 2012, 15:14 #16
czerwonydevil: A ja sie troszke zastanawiam co to ma do tego tematu? Crooks nie powiedział, że Valencia jest lepszym piłkarzem od Ronaldo, ale, że więcej wnosi do gry zespołowej. No, ale bramka ładna.
» 13 lutego 2012, 15:36 #15
NaniRedMU17: i tak moim zdaniem 90% ludzi wolało by mieć Ronaldo w drużynie niż Valencie...: ))
HALA CR7 !!
» 13 lutego 2012, 12:35 #14
ManUtd1993: Chodziło o to , że Ronaldo był indywidualistą ( co nie zmienia faktu , że zaraz po Messim jest najlepszym piłkarzem na świecie) , a Antonio gra zespołowo mimo tego ciągnie zespół także.

P.S : Czekam , ąz Nani wroci z formą i boki będą jedne z najlepszych na świecie , w tym Ashley w rotacji.
» 13 lutego 2012, 12:40 #13
WOJTEK1234: I po co te obrazy wiadomo że obecnie messi jest wybrany najlepszym piłkarzem na świecie i ty tego nie zmienisz.

p.s: Ogarnij kompleks Barcelony
» 13 lutego 2012, 12:51 #12
erni93: Najlepszym piłkarzem jest CR7 . Wnosi więcej do drużyny niż messi
» 13 lutego 2012, 12:59 #11
Polson: Sprawa sporna, chociaż aktualnie CR jest wyżej.

Oglądał ktoś mecz Osasuny z barceloną?

Nie było Iniesty, nie było Xaviego. messi już nie miał tylu sytuacji.

W takim świetle indywidualizm CR7 wygrywa z messim.
» 13 lutego 2012, 13:04 #10
ManUtd1993: To są zupełnie inni zawodnicy i nie ma czego porównywać . Ostatnie lata pokazały , że Messi jest lepszy i tyle. Uwielbiam Ronaldo za to co zrobił dla United i jestem jego wielkim fanem, ale Lionel pokazuje na prawdę coś pięknego .
» 13 lutego 2012, 13:11 #9
typens95: Polson
Nic dodać nic ująć CR7 jest najlepszy właśnie dzięki temu swojemu indywidualizmowi bo jak jeszcze dostanie podanie od Angela czy Mesuta to juz w ogóle nie do zatrzymania
» 13 lutego 2012, 13:12 #8
ZuczekUnited: W tym sezonie Ronaldo jak narazie przebija Messiego, ale zobaczymy co liga mistrzow przyniesie...
» 13 lutego 2012, 14:30 #7
vip14: Jeśli chodzi o grę zespołową to Valencia jest lepszy niż CR7, poniewaz Ronaldo lubi grać sam i nie za bardzo przepada za podawaniem kolegom z drużyny, a jeśli chodzi o drybling czy precyzje to o wiele lepszy jest Ronaldo.
» 13 lutego 2012, 12:29 #6
Bracer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2012 12:32

precyzje strzału czy długich podań? Bo jeżeli chodzi o to drugie, to mogę się założyć że bardzo mało mu brakuje do Ronaldo, o ile w ogóle brakuje :P
» 13 lutego 2012, 12:32 #5
jimmyyy8: litości. Ronaldo w żadnym aspekcie nie jest gorszy od Valencii. Gra zespołowa? Polecam pooglądać teraźniejsze mecze Realu. Nie wiem skąd ten pan bierze informacje.

Valencię bardzo lubię, jednak nie mogę patrzeć kiedy robi rajd prawą stroną, kiwa obrońcę, przechodzi na lewą nogę po czym...nie wie co zrobić.Ile bramek ten facet mógłby urwać gdyby nie jego jednonożność. Dziwi mnie to, bo przecież grać drugą nogą można się nauczyć - tak jak pisać drugą ręką.
» 13 lutego 2012, 12:29 #4
ManUtd1993: No Ronaldo w United nie był taki jak w Realu...
On porównuje Ronaldo za czasów United!!. Wtedy był szupły ,zwinny i miał warunki żeby zjechać całe boisko , a teraz według mnie Real go zespół , ponieważ Dos Santos Aviero wygląda jak kulturysta i jego zwinność nie jest taka sama ,aczkolwiek technika została.
Masz rację ,walczy, ale szkoda , że dopiero po ostrych słowach po meczach z Barcą.

Reasumując Ronaldo dojrzał jak na jego wiek przystało , w końcu ma 27 lat..
» 13 lutego 2012, 13:22 #3
riv8: To prawda. Antonio jest obecnie w świetnej formie, ale KAŻDY zawodnik Premier League już wie, że musi przekładać sobie piłkę na prawą nogę a lewa służy mu wyłącznie do podpierania się. Aż strach pomyśleć jak kręciłby przeciwnikami gdyby miał dwie nogi.
» 13 lutego 2012, 13:29 #2
lolroflneo: faktycznie, jeśli chodzi o grę zespołową to Ronaldo nie ma szans z Valencią. jednak Portugalczyk swoimi indywidualnymi umiejętnościami potrafił sam rozstrzygnąć losy meczu, czego Valencia póki co nie potrafi.
» 13 lutego 2012, 12:24 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.