AKTUALNOŚCI

Ferguson ponownie ucina spekulacje

Data 06 stycznia 2012, 11:11 Biafra, manutd.com
Ferguson ponownie ucina spekulacje
» Szkot znów przyznał, iż nie sprowadzi nikogo w styczniu
A A A
W ciągu ostatnich kilku tygodni sir Alex Ferguson wiele razy dementował plotki, jakoby zamierzał kupić jakiegoś piłkarza podczas zimowego okienka transferowego i uczynił to ponownie, w związku ze spekulacjami na temat Franka Lamparda.

Doświadczony gracz Chelsea jako ostatni dołączył do listy piłkarzy, którzy zdaniem prasy mieliby trafić w styczniu na Old Trafford. Jednak bardzo szybko po pojawianiu się w prasie takiej rewelacji, menadżer Manchesteru United wyznał, że w tych doniesieniach nie ma ani grama prawdy.

- Czy naprawdę sądzicie, iż Chelsea sprzedałaby jakiegokolwiek piłkarza do United w styczniu? - zapytał Szkot zebranych na piątkowej konferencji prasowej dziennikarzy. - Według mnie na pewno nie. Zamierzają włączyć się do walki o mistrzostwo w drugiej części sezonu, więc z pewnością będą chcieli zatrzymać swoich najlepszych piłkarzy.

- Czy kupię kogoś w styczniu? Nie sądzę, bowiem ci piłkarze których chcemy, są obecnie niedostępni, a kupowanie jakiegoś drugorzędnego gracza nie jest naszym celem.

- Nasza długa lista kontuzjowanych zawodników sprawiła, że kibice domagają się natychmiastowego zakupu kilku nowych piłkarzy, jednak nie zamierzamy sprowadzać kogoś, kto w chwili, gdy wszyscy będą zdrowi nie załapie się do kadry meczowej - zakończył sir Alex.
» Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona
Sir Alex Ferguson zdobył z Manchest...
» Strootman myśli o EURO, a nie o transferze Strootman myśli o EURO, a nie o transferze
Kevin Strootman od jakiegoś czasu j...
» Evra przekonuje Edena Hazarda Evra przekonuje Edena Hazarda
Evra jasno nakreślił Hazardowi przy...



Poprzedni news:
Problemy kadrowe City przed derbami
Następny news:
Derby Manchesteru bez Smallinga i Evansa

Komentarze (73)


Zeppelin
Zeppelin pisze:
Dla mnie najlepszy zawodnik na ŚP do United w przyzwoitej cenie to JoĂŁo Moutinho.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 12:01 #73
krzych419
krzych419 pisze:
Trzeba przewietrzyć szatnię - pozbyć się kilku słabych zawodników, oraz kupić po jednym klasowym piłkarzu na obronę, pomoc i atak. Ale oczywiście skład jest tak mocny, że właściwie to Real i Barcelona pewnie chce naszych zawodników, bo tacy dobrzy są :)

Do miłośników Fergsuona :
Zobaczcie gdzie byliśmy w 2008 roku a gdzie jesteśmy teraz. Komu to zawdzięczamy - Fergusonowi ! Tyle w temacie !
» Piątek, 06 stycznia 2012, 22:17 #72
szalik666 pisze:
szalik666
krzych419 wiesz o pier....dolisz i tyle Ci powiem! zapomnialeś juz o tych wszystkich mistrzostwach za Fergusona itd? a moze myslisz ze taka sytuacja w ciagu 25 lat jego pracy na ot zdarza sie po raz pierwysz? to Ci odpowiem nie! ja tez bym chcial jakiegos zawodnikatypu snejder itd ale to ni ja jestem trenerem manchesteru united od ćwierć wiecza i nie ja tyle przeszedlem ferguson wie co robi i ja mu ufam bo jestem z ta druzyna juz 16 lat i raz bylo lepiej raz gorzej ale zawsze wychodzilismy na swoje jestesmy na 2 miejscu 3 pkt za liderem a Ty sie domagasz wywalenia Fergusona no chyba ze jestes kibicem United od 2008 roku to rozumiem i teraz apeluje do wszystkich zaufajcie szkotowi kazdy z was ktory jest juz troche z ta druzyna to dobrze wie ze fergie wyciagnie united z kazdego kryzysu tyle ode mnie gg mu
» Piątek, 06 stycznia 2012, 22:38 #71
buhert pisze:
buhert
krzych - Twoje komentarze wynikają chyba z tego ze jak byłeś mały to Ci się kołyska zapaliła a stary gasił Cie łopatą :D

Żałosny jesteś i weź przestań już pisać swoje denne komentarze i wiecznie narzekać
» Piątek, 06 stycznia 2012, 23:38 #70
abyczewski
abyczewski pisze:
Moim zdaniem najlepszym wyjściem dla United to zakup w zimowym oknie transferowym jakiegoś klasowego środkowego pomocnika jak Snejider... Jednak nie ma sensu kupowanie kogoś bardzo młodego, który większość meczów przesiedzi na ławce albo w ogóle znajdzie się poza kadrą...
» Piątek, 06 stycznia 2012, 21:00 #69
RadsonRadson pisze:
RadsonRadson
dokładnie , zresztą Sneijder może pograć z 4-5 sezonów w wysokiej formie .
» Piątek, 06 stycznia 2012, 21:55 #68
krzych419 pisze:
krzych419
Zakup Sneijdera jest równie prawdopodobny jak koniec świata. Nie rozumiem po co ciągle o tym piszecie ! Możemy sprowadzić wujka Bebe za 4 mln, trochę taniej bo ma już 35 lat, no ale w United można grać do 40, więc...
» Piątek, 06 stycznia 2012, 22:19 #67
Potak
Potak pisze:
Moim zdaniem jeśli SAF nie kupi klasowego środkowego pomocnika, który byłby w stanie ogarnąć naszą pomoc, który będzie nadawał tempa konstruowania akcji to ten sezon trzeba spisać na straty. Niestety nie da się grać tą samą kadrą przez 3 lata, jechać na tym samym wózku. A kupienie młodych obiecujących zawodników to jest jakiś pomysł, ale na przyszłość. Mogą oni sie fajnie wkomponować w zespół jak Jones, Smalling ale to nie wystarczy na rywalizację z drużynami pokroju obecnego City, Chelsea, Liverpool i Arsenalem - aczkolwiek 8:2 wynik może tutaj wytłumaczyć jedynie słaby dzień drużyny z Emirates jak Nasz ze spotkania z City. Bo można być w dołku formy, grać słabo, przegrywać mecz po 3:0 jak z Newcastle, ale żeby przegrać takim wysokim wynikiem jak w/w to innego wytłumaczenia nie ma. Co do transferów, ja nie mówie że musimy kupić De Rossiego, Sneijder'a, Kake czy Ganso itd. ale uważam, że jest nam potrzebny na gwałt ktoś kto ogarnie ten bałagan i da nam napęd do ofensywnej i konstruktywnej gry. A do ludzi, którzy chcą jakichś Elmów i innych młokosów, to powiedzcie mi jedno - po co nam kolejny młody zawodnik, który dopiero uczy sie swojego rzemiosła ? Doświadczenie dopiero to on będzie zdobywał, a mamy już takiego Cleverley'a, Pogby, Morrisonów. Doświadczony jeszcze raz doświadczony pomocnik na środek i w końcu ruszymy !!
» Piątek, 06 stycznia 2012, 20:03 #66
buhert pisze:
buhert
potrzebujemy takiej kosy jak Yaya Toure :D

Ale patrząc na młodego Pogbe(o ile zostanie) oraz Cleverley + Carrick + Anderson to dorzucić do nich Rodwella albo kogoś jeszcze i będzie dobrze.

Fakt że potrzeba wiary na środek bo za Scholesa no niby jest Tom - ale za Fletchera nie ma nikogo...a za Giggsa który w każdej chwili może ogłosić że to jego ostatni sezon też nie ma nikogo...
» Piątek, 06 stycznia 2012, 20:15 #65
jegloKJ9 pisze:
jegloKJ9
Przydałby się do środka pola ktoś taki jak Hargreaves, którego już niestety nie ma. Zawodnik ze świetnym odbiorem i przeglądem pola.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 17:26 #64
panek69
panek69 pisze:
Może kogoś wypożyczyć, tak jak kiedyś Larssona? Myślę, że to byłoby dobre wyjście.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 20:01 #63
MUniek1878
MUniek1878 pisze:
Co byście powiedzieli na piłkarza AS Romy Daniele De Rossiego? Najprawdopodobniej w lipcu wygasa mu kontrakt, więc można z nim negocjować i nie płacić sumy odstępnego. Jest to dobry środkowy pomocnik i na pewno z chęcią przeniósł by się do tak wielkiego klubu. Obecnie ma 27 i pół roku, więc nie jest taki stary. Na pewno by się przydał. :)
» Piątek, 06 stycznia 2012, 19:51 #62
buhert pisze:
buhert
i z racji tego że wcześniej nie chciał odejść do Realu bo szanuje swój klub - pewnie przejdzie tam gdzie mu dadzą więcej $ czyli no $ity o ile w ogóle przejdzie bo obstawiam pozostanie w Romie.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 20:13 #61
axel52
axel52 pisze:
Nie piszcie już więcej , że Anderson jest przyszłością United.
Niech sobie będzie przyszłością słabszego klubu.
Jest na tyle długo w United a gra dobry mecz raz na 10 spotkań.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 18:41 #60
hobot
hobot pisze:
zico32 w derbach było 6:1.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 16:59 #59
zico32 pisze:
zico32
no taaaaaaaaaaak mój błąd 1:6 w plecy
» Piątek, 06 stycznia 2012, 17:09 #58
zico32
zico32 pisze:
Jeżeli odpadnięcie z LM z dość łatwej grupy, porażka 6:2 w derbach u siebie oraz dwie porażki z rzędu w tym jedna 3:0 to nie problem dla takiego klubu jak United??to JA chyba czegoś nierozumiem...dlatego oczekuję zmian i wzmocnień...szanuję i lubię SAFa to on zrobił z United wielki klub, ale ostatnie wyniki to katastrofa dla takiego klubu jak UNITED
» Piątek, 06 stycznia 2012, 16:17 #57
wrobel1992 pisze:
wrobel1992
W jakich derbach było 6-2, bo ja nie pamiętam?
» Piątek, 06 stycznia 2012, 16:50 #56
zico32 pisze:
zico32
taaaaaaaaaaaak 1:6 w plecy
» Piątek, 06 stycznia 2012, 17:09 #55
buhert pisze:
buhert
Dokładnie - czegoś TY nie rozumiesz.
Widzisz po prawej masz tabele kontuzje - kogo teraz chcesz kupić(?)

Anderson wraca - Cleverley niedługo też - Rafael już jest - niebawem wróci Smalling oraz Evans - pytanie kogo chcesz kupić(?)

Kim się chcesz teraz "wzmocnić"(?)
» Piątek, 06 stycznia 2012, 17:23 #54
sisinho pisze:
sisinho
Anderson wrócił ale co z tego jak nie gra tego co powinien na miarę United. Tom wróci dopiero za miesiąc czyli kolejne 3-4 kolejki z głowy w dodatku nie ma gwarancji że znowu czegoś nie złapie ,tak jak i bracia. Nam potrzebny jest pomocnik z formą i tą "jakością" której ani Anderson ani Tom nam nie zagwarantują , nie mówiąc już o Ryanie , Parku czy Rafaelu na środku pomocy.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 19:51 #53
slawekmatera
slawekmatera pisze:
Popieram niektóre komentarze dotyczące transferów, których nie warto robić na siłe! też oczekuje jakiegoś of,środkowego pomocnika ale nie na siłe!! uważa że w obecnym składzie jesteśmy spokojnie wstanie walczyć o tytuł do ostatnich kolejek, tylko niektórzy zawodnicy muszą sie wyleczyć i zacząć tworzyć nasz "team spirit" czekam na Toma Andersona Rafaela, Smallinga, Chicharito(wiem że niektórzy z nich już grają ale widać że brakuje im jeszcze z 2 tygodni normalnych treningów i meczy) skąd mamy wiedzieć czy Tom jest tak dobry jak sie w Anglii mówi? te pół sezonu może dać Alexowi i nam wszysykim odpowiedź czy ci mlodzi dadzą rade podjąć wyzwanie ze str.City i innych. Jeśli nie to wierze że w lato ktos ciekawy do nas trafi.
Mam też nadzieję że kilku od nas odejdzie raczej każdy ma swoje typy hehe pozdr wiecej wiary!!
ps.nie chcemy być jak City ale chcemy zawodników za 40 mln? pomyślmy o tym
» Piątek, 06 stycznia 2012, 15:49 #52
buhert pisze:
buhert
Popieram - SAF sam mówił wiele razy - chce stworzyć MŁODY zespół który za 2-3 lata będzie wymiatał gdy SAF odejdzie - chce zostawić silną drużynę.

Welbeck, Anderson, Jones i spółka za 2-3 sezony będą jednymi z najlepszych zawodników United.

Welbeck ma potencjał i wielką szansę - zaczyna za młodu a ma już doświadczenie - kocha United i może być przez wiele lat bardzo dobrym napastnikiem!

Jones - drugi O'Shea - talent na skalę światową!

Wcale sezon nie jest stracony (patrzcie np na pozycje Chelsea) damy rade!

A w lecie przyjdzie może ktoś do nas i obyśmy się pozbyli takich jak:
Gibson, Diouf a kogoś młodego kupić.

Rodwell albo coś. Czekamy
» Piątek, 06 stycznia 2012, 17:20 #51
sisinho pisze:
sisinho
To żeś dowalił - przykład z O'shea to zły przykład. John był dobrym prawym obrońcom , którego SAF wpychał wszędzie przez co stał się typowym średniakiem. Nie chciałbym aby Jones się takim stał. Co do Welbecka i Toma , być może tak , ale Anderson już miał kilka lat na aklimatyzację a dalej gra słabiutko jak na United.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 19:54 #50
lager
lager pisze:
Rok temu widzielismy genialne transfery zima - Torres 50 baniek, Carroll 35. Co graja obecnie, kazdy wie. A ceny byly tak kosmiczne, bo zima nikt nie pusci swojego podstawowego zawodnika za bezcen. Ja mysle ze SAF odklada kase na lato, zeby wyciagnac jakiegos klasowego rozgrywajacego, ktory teraz nie jest dostepny. Po co kupowac kogos za 15 mln teraz, jesli pozniej kupi sie jeszcze kogos lepszego i ten za 15 baniek bedzie grzal lawe. United to nie City, ze ma kase zeby szastac na graczy. Kazdy zakup musi byc przemyslany, a nie kupimy 5 pomocnikow i zobaczymy czy ktorys jest dobry.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 15:09 #49
4uKrychu pisze:
4uKrychu
Mądrze napisane :)
» Piątek, 06 stycznia 2012, 15:12 #48
zico32 pisze:
zico32
Suarez też niewypał czy wyporzeczenie przez Real w tamtym roku Adebayora też niewypał??
» Piątek, 06 stycznia 2012, 16:24 #47
Robal pisze:
Robal
zico32- Po pierwsze "wypożyczenie". A pod drugie Adebayor był na wypożyczeniu, a nie jak o tym mowa wyżej, że ktoś został kupiony. Wiem, że też pisałeś o wypożyczeniu. Na przyszłość czytanie ze zrozumieniem.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 18:11 #46
4uKrychu
4uKrychu pisze:
Dobrze napisane, Ferguson wie jak zamierza wzmocnić zespół i kim zamierza go wzmocnić. Ludzie oczywiście już panikują, bo sezon jest nieudany, to trzeba panicznie uderzyć na rynek i kupować, kupować, kupować! Tak jak ktoś już napisał, odpalcie sobie Football Managera, albo Fifę i tam sobie kupujcie, może Was to zaspokoi. Załóżmy, że Manchester kupi 2 piłkarzy w zimę - na pewno nie będą to gracze, którzy stanowią o sile danego zespołu (bo nikt takiego gracza w środku sezonu nie sprzeda) - czyli przeciętniacy. I nie piszcie mi że taki i taki gracz jest lepszy od Parka, Gibsona, czy Andersona. Dam sobie rękę uciąć, że jak wszyscy piłkarze United wrócą do zdrowia, a drużyna znowu zacznie wygrywać - będziecie wychwalać skład pod niebiosa i wszystkie glosy domagające się transferów, nagle ucichną. Kontynuując jednak mysl - kupujemy 2 przeciętniaków, ktorzy potrrzebują czasu na zaaklimatyzowanie się, na zgranie z drużyną, na zrozumienie stylu gry United... A w międzyczasie wracają do zdrowia kontuzjowani. I Ci przeciętniacy skończą tak samo jak Diouf, czy Owen - na ławce. Zero logiki. Wasza logika jest taka: przegrywamy - musimy kupować. Czyli Wasze podejście nie różni się niczym od filozofii Manchesteru City. Może zastanówcie się, komu powinniście kibicować?
» Piątek, 06 stycznia 2012, 14:53 #45
zico32
zico32 pisze:
Nie chcę spekulować ale brak transferów teraz...to brak sukcesów na koniec sezonu...tylko jeden transfer Sneijdera i koniec problemów.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 14:12 #44
jegloKJ9 pisze:
jegloKJ9
Należy jednak wziąć też pod uwagę, że Sneijder może potrzebować więcej czasu na aklimatyzację. Dlatego też przydałby się też jakiś pomocnik, który czuje klimat angielskich boisk. Lampard - myślę, że trochę na niego za późno. Aczkolwiek by się przydał. Sam nawet kiedyś opowiadał w wywiadzie, że chciałby współpracować z Fergusonem.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 14:25 #43
zico32 pisze:
zico32
Nazwisko Sneijder podałem przykładowo, poprostu uważam że potrzebujemy wzmocnień na prawej obronie i kreatywnego pomocnika, odnośnie transferów zimą Luis Suarez to też transferowy niewypał??
» Piątek, 06 stycznia 2012, 16:22 #42
buhert pisze:
buhert
Prawa obrona mówisz(?)

Rafael + Smalling+ w razie czego Fabio albo Valencia

Zakładając że wszyscy będą zdrowi już niedługo to ciekawe gdzie Ty tutaj chcesz wcisnąć prawego obrońcę(?) heh to nie Fifa.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 17:14 #41
zico32 pisze:
zico32
Jeżeli piszesz że Smalling czy Valencia to nominalny PO, to można napisać że Carrick może być środkowym, moim zdaniem prawy jest potrzebny bo jak podałeś Smalling jakoś radzi sobie w destrukcji, ale w ofensywie wygląda to tragicznie i przez to Nani gra gorzej, piłka nożna to nie FIFA jak napisałeś, że można sobie ŚO wystawić na prawej i będzie grał dobrze w ofensywie i destrukcji dlatego jest potrzebny PO ponieważ w UNITED widzę tylko Rafaela który gra na wysokim poziomie na tej pozycji.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 10:28 #40
jegloKJ9 pisze:
jegloKJ9
Co do Smallinga to powinien to być jednak środek obrony. Tym bardziej, że z gry na długi czas wypadł Vidić. A na prawej obronie zamiast grzać ławę powinien grać Rafael. Chłopak ma naprawdę potencjał ! Moim zdaniem priorytetem jest środe pomocy. W dodatku Fletcher zawiesił karierę... Sneijder przydałby się i to bardzo. Jest kilku takich zawodników w samej Anglii, którzy pasowaliby do układanki Bossa. Ale to już zależy od Sir Alexa kogo i czy w ogóle kupi.
» Sobota, 07 stycznia 2012, 17:21 #39
aris019
aris019 pisze:
po to nam kolejny zawodnik bo w kazdym sezonie mamy mnostwo kontuzji,po to aby byla wieksza rywalizacja w zespole,po to aby bylo wieksze pole manewru i to po zeby w koncu wygrywac jakies puchary!!
dla porownania Mancinni nie moze skompletowac pelnego skladu na mecz z nami dlaczego?..bo chce miec kazdego zawodnika ktory cos wniesie w grze na boisku a my mamy zawodnikow zeby tylko zapchac dziore w ustawieniu.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 14:05 #38
KaMManU91 pisze:
KaMManU91
Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.01.2012 14:15

"po to nam kolejny zawodnik bo w kazdym sezonie mamy mnostwo kontuzji,po to aby byla wieksza rywalizacja w zespole,po to aby bylo wieksze pole manewru i to po zeby w koncu wygrywac jakies puchary" to nie jest strona poświęcona Arsenalowi koleś... czytając twoje pseudo inteligentne wypowiedzi płacze i ubolewam nad faktem że kibicujemy tej samej drużynie.
Mistrzostwo ligi i tarcza to nie puchary? hmm kibiców sukcesów jest od cholery a takich nam anie potrzeba. Fergie ma racje po kiego czorta kupowac kogos kto po kilku kolejkach bedzie grzał lawe? nie ogarniam po co ludzie srają się z tymi transferami na potęge. Jeden rozgrywający by sie przydal fakt. Jak chcesz transferow a sklad ci nie odpowiada to sobie Fm odpal.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 14:10 #37
lopez91
lopez91 pisze:
Mam nadzieję, że ta chwila, w której wszyscy będą zdrowi nastąpi:) a swoją drogą, zaufajmy Fergusonowi
» Piątek, 06 stycznia 2012, 13:42 #36
sisinho
sisinho pisze:
"Gdy wszyscy będą zdrowi nie załapie się do kadry meczowej"
Hamsik,Rodwell,Eriksen - każdy z tej 3 jest obecnie lepszy od Parka,Andersona,Rafaela,Gibsona czy Giggsa w środku (podobno cała 5 może grać w środku pola skoro SAF ich tam wystawia) więc jak by się nie załapali? Bo Rodwell i Eriksen są na sprzedaż , zwłaszcza że Everton ma problemy finansowe (zero kasy na transfery ostatnio) a Ajax od dawna wyprzedaje gwiazdy po 1-2 sezonach. No chyba że SAF chce kupić Sneijdera , Goetze czy Ronaldo ale te transfery są bardzo mało realne.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 13:08 #35
swistek pisze:
swistek
no ale nie rozumiesz, ze SAF ma już upatrzonych piłkarzy, a w styczniu kluby nie za bardzo chcą zmieniać skład w połowie ligi.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 13:28 #34
sisinho pisze:
sisinho
Upatrzonych? Jakich?

Sneijder - za stary i za duże zarobki
Goetze - Marzy o FCB , 40 mln za 19 latka to kpina więc u SAFa skreślony

To chyba jedyna 2 zawodników , którzy Nie odejdą z klubów , bowiem każdy inny zawodnik jest na sprzedaż . Nikt nie powie że za 20 mln Everton nie puści Rodwella czy Ajax Eriksena.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 14:48 #33
spOntan
spOntan pisze:
'kupowanie jakiegoś drugorzędnego gracza nie jest naszym celem.' - ta yhmm chybasciebie. hahaha, niech ktoś mi powie kiedy Ferguson ostatnio sprowadził gracza pierwszorzędnego? możecie pomylić się o 5 lat?! he
» Piątek, 06 stycznia 2012, 13:03 #32
gosc1234 pisze:
gosc1234
w 2011 choćby Jones, Young i De Gea
2010 - Hernandez
2009 - Valencia
2008- Berba i bracia Da Silva
2007 - Nani, Tevez(pomijam Andersoa)
2006 - Carrick, Evra, Vidić
koniec tego wymieniania... hmh mam nadzieję że się o 5 lat nie pomyliłem
» Piątek, 06 stycznia 2012, 15:03 #31
spOntan pisze:
spOntan
Wszyscy piłkarze których wymieniłeś zostali sprowadzeni do klubu jako średniacy z potencjałem, jedyni gracze którzy przyszli i od razu zrobili różnice to może byli Berbatov i Tevez.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 17:32 #30
sisinho pisze:
sisinho
Tevez grał w słabym WHU i też nie było pewności kim się stanie za te 2-3 sezony. Carrick i Berba to transfery niezłe ale nie graczy światowego formatu , reszta to byli piłkarze dobrzy (De Gea,Young,Valencia) w słabszych klubach bądź średniacy w tamtych czasach. To że Evra,Vidic czy Nani wybili się ponad normę to zasługa SAF'a , bowiem nie były to jakieś transfery pokroju Cantony czy RvN przed laty.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 19:48 #29
trance
trance pisze:
"jednak nie zamierzamy sprowadzać kogoś, kto w chwili, gdy wszyscy będą zdrowi nie załapie się do kadry meczowej" A Owen i Bebe? Ech.. SAF...
» Piątek, 06 stycznia 2012, 13:01 #28
swistek pisze:
swistek
Bebe to chyba nie gra w tym sezonie w MU, czy sie myle ?
» Piątek, 06 stycznia 2012, 13:29 #27
Robal pisze:
Robal
swistek- Bebe poszedł na wypożyczenie do Besiktasu na początku sezonu, ale chyba w październiku załapał ciężką kontuzje.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 18:14 #26
Veon
Veon pisze:
Szkot znów przyznał że w tym roku nie chce nic wygrać.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 12:58 #25
Qubutek
Qubutek pisze:
wychowankowie pokroju Giggsa czy Beckhama zdarzają sie żadko.
Iniesta , Xavi i Messi też się już nie powtórzą więc należy wzmacniać klub co pół roku gwiazdą światowego futbolu.
Barca mimo że wychowuje młodzież to ... zawsze kupuje za ogromne pieniądze jakąś gwiazdę (Eto , Ibra , teraz Sanchez a wkrótce zapewne Neymar itp)
Nasze transfery wołają o pomstę (pomijam Hernandeza) bo Bebe , Obertan czy wiecznie leczący się Owen to piłkerze średni... a United to potęga tylko sir Alex z wiekiem chyba o tym zapomina :)
» Piątek, 06 stycznia 2012, 12:41 #24
czerwonydevil
Ja tutaj widzę, że Alex nie chce kupować słabych zawodników, tylko szykuje coś większego. Ciekawie.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 12:28 #23
Kris91
Kris91 pisze:
A ja chce Moutinho :D he he ale jako fan Andersona wierzę mocno że może wkońcu... co więcej pozostało jeśli nie nadzieja? :D
» Piątek, 06 stycznia 2012, 12:12 #22
xCleverley
xCleverley pisze:
transfery.info/news-full-17297.html jarajcie sie
» Piątek, 06 stycznia 2012, 11:50 #21
lukep
lukep pisze:
FERGUSON się nadział w ostatnim czasie na transfery pokroju BEBE czy OBERTANA dlatego rozważny się zrobił ;) - zero transferów i koniec gadania ;)
» Piątek, 06 stycznia 2012, 11:49 #20
kujawa
kujawa pisze:
ja piernicze przeciez taki transfer to same korzysci dla klubu, sportowe i finansowe. Fergi co ty robisz wogole....
» Piątek, 06 stycznia 2012, 11:33 #19
plexide69 pisze:
plexide69
Lampard ma 33 lata i brak formy myślisz dlaczego gra Romeu i meireles ?
Bo brak formy ten transfer jest kompletnie bezsensowny
» Piątek, 06 stycznia 2012, 12:28 #18
kujawa pisze:
kujawa
źle mnie zrozumiałeś, też źle napisałem nie chodzi mi akurat o lamparda ;)
» Piątek, 06 stycznia 2012, 12:34 #17
xCleverley
xCleverley pisze:
" [...] bowiem ci piłkarze których chcemy, są obecnie niedostępni [...] " - a kogo niby Ferguson chciałby kupic, jakby wyłożył odpowiednią sumę, na pewno oferta została by rozważona
» Piątek, 06 stycznia 2012, 11:30 #16
Veon pisze:
Veon
Jak to kogo ? Scholesa, van der Sara , Keane i Ole Gunnar Solskjaer'a. Szkoda tylko że wszyscy są na emeryturze.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 13:01 #15
swistek pisze:
swistek
No w styczniu nie bardzo jest kupić kogoś z pierwszego składu, bo kluby nie chcą zmieniać formacji i szukać w zamian innego grajka.. a co im po kasie w połowie sezonu.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 13:31 #14
Rooney2010
Rooney2010 pisze:
Może Alex niech by jeszcze pograł? Zawsze może się zgłosić i dogrywał by piłki napastnikom;) Bez kitu szpital w drużynie a co ważniejsze jego końca nie widać , a on robi cuda w składzie. Parki Giggsy i eksperymenty z obrońcami w pomocy to niech SAF sobie w domu na kompie porobi. Ma młodych pomocników to wystawia ludzi bez formy czas na Pogbe i Morrisona bo nie widzę innego wyjścia. I błagam jak nie chce kupować piłkarzy to chociaż niech sprzeda nikomu niepotrzebnych : Owena Parka Gibsona Dioufa Bebe i niestety Machede (talent nie eksplodował) za nich będzie trochę kasy na transfery
» Piątek, 06 stycznia 2012, 11:28 #13
nosiema pisze:
nosiema
po czym wnosisz ze morrison czy pogba poradziliby sobie lepiej od tych ktorych wymieniles? widziales ich w akcji w lidze? bo jak narazie to tylko grali ogony w pucharze i nie pokazali nic specjalnego
» Piątek, 06 stycznia 2012, 12:13 #12
sisinho pisze:
sisinho
@nosiema

Po tym że SAF mówi o nich w samych superlatywach , że w każdej chwili mogą wejść do pierwszej 11 gdy wypadnie jakiś zawodnik. To nie nasze słowa o ich umiejętnościach a słowa SAF'a , no a przecież SIR ma zawsze racje a skoro ktoś się z nim nie zgadza to jest "sezonowcem" jak to niektórzy nazywają...
» Piątek, 06 stycznia 2012, 13:05 #11
Wuj3k
Wuj3k pisze:
W sumie ma on racje, po co kupowac klasowego zawodnika, ktory po powrocie wszystkich konuzjowanych bedzie po prostu musial grzac lawe?
» Piątek, 06 stycznia 2012, 11:26 #10
inekk10 pisze:
inekk10
Oj ja w to wątpię że grzałby ławę ;/
» Piątek, 06 stycznia 2012, 11:28 #9
UnMishii pisze:
UnMishii
tylko powrót wszystkich kontuzjowanych mamy chyba tylko na początku sezonu. Potem wszyscy widzą jak jest
» Piątek, 06 stycznia 2012, 11:31 #8
Wuj3k pisze:
Wuj3k
Jak juz napisalem pod innym newsem- watpie zeby sciagnal zawodnika tak wysokiej klasy, aby z miejsca mogl wskoczyc do pierwszego skladu i zrobic duza roznice in plus. To po prostu nie w stylu Fergusona.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 11:38 #7
blanco1987
blanco1987 pisze:
hej off top czy ktos gra w fantasy premier league?? czy mozecie sie zalogowac??
» Piątek, 06 stycznia 2012, 11:16 #6
inekk10 pisze:
inekk10
mogę się zalogować bez problemów :D
» Piątek, 06 stycznia 2012, 11:26 #5
shapply pisze:
shapply
bez problemu.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 11:26 #4
blanco1987 pisze:
blanco1987
kurde ja nie moge mam jakis blad z certyfiaktem co to znaczy??
» Piątek, 06 stycznia 2012, 11:39 #3
Zgrebol93
Zgrebol93 pisze:
Szacunek szacunkiem do osoby SAF'a. Zrobił wiele i robi wiele, ale ostatnimi czasy wydaje mi się jakby się pogubił w tym wszystkim. Fakt faktem, mamy mocny skład, ale szpital jest jeszcze mocniejszy. Pewnie te kontuzje pokrzyżowały mu plany. Od zeszłego sezonu jestem nastawiony na kupno 1 gracza, mianowicie super rozgrywającego. Nic więcej mi nie potrzeba. Jest dobry trener, bramkarz, który jak się ogra będzie niesamowity, seniorów jak i bardzo dobrych juniorów na obronie, mocne skrzydzła, bardzo mocny atak. Ale brakuje jednego ogniwa. Rewelacyjnego podania !
» Piątek, 06 stycznia 2012, 11:15 #2
matryba pisze:
matryba
Zgadzam się w 100%, ale myślisz, że klasowego zawodnika można kupić od tak. SAF nie pokaże palcem i nie powie "Ty idziesz do nas". Zwodnicy podstawowego składu raczej sporadycznie odchodzą w oknie zimowym, chyba że ich zespół o nic już nie walczy albo ma problemy finansowe. Poza tym nowy zawodnik będzie miał ciężko się od razu zaaklimatyzować, chociaż to nie reguła. Myślę że SAF ma jednak rękę na pulsie i jak kogoś się da kupić dobrego to to zrobi.
» Piątek, 06 stycznia 2012, 11:36 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY