AKTUALNOŚCI

FIFA grozi Szwajcarii, United powróci do LM?

Data 17 grudnia 2011, 15:28 Biafra, Sky Sports, goal.com
FIFA grozi Szwajcarii, United powróci do LM?
» Być może Czerwone Diabły powrócą do rozgrywek Ligi Mistrzów
A A A
FIFA zagroziła zawieszeniem Szwajcarskiej Federacji Piłkarskiej, jeśli do 13 stycznia nie zostanie rozstrzygnięta sprawa FC Sion.

Na szwajcarski klub zostało nałożone embargo transferowe, w momencie sprowadzania do drużyny egipskiego bramkarza Essama El Hadary'ego w 2009 roku, jednak pomimo tego FC Sion w letnim okienku transferowym ściągnął do siebie sześciu nowych graczy.

Następnie w meczu Ligi Europejskiej przeciwko Celticowi Glasgow wystawił do gry pięciu z nich, nie zważając na fakt, iż byli oni nieuprawnieni do wystąpienia w tym meczu. Wówczas UEFA zdecydowała się wyrzucić szwajcarski klub z rozgrywek, a ten natychmiast odwołał się od wyroku, który został jednak potrzymany przez Trybunał Arbitrażowy ds. Sportu na początku tego tygodnia.

Taki obrót spraw i spore zamieszanie spowodowane przez FC Sion nie spodobało się działaczom FIFA, którzy postawili Szwajcarskiej Federacji ultimatum, iż jeśli nie wyjaśnią całej sprawy do 13 stycznia, to Szwajcaria zostanie wykluczona ze świata piłki nożnej.

W przypadku zawieszenia Szwajcarii, FC Basel zostanie wykluczone z rozgrywek 1/8 Ligi Mistrzów, a miejsce klubu z Bazylei zajmie Manchester United, który na chwilę obecną ma zmierzyć się z Ajaxem Amsterdam w 1/16 Ligi Europejskiej.

Przypomnijmy, iż FC Basel w losowaniu LM trafiło na Bayern Monachium.
» Pięć najwspanialszych finałów LM Pięć najwspanialszych finałów LM
Do tej pory Manchester United trzyk...
» Ferguson: Pomysł UEFA nie wypali Ferguson: Pomysł UEFA nie wypali
Sir Alex Ferguson uważa, że pomysł ...
» "Muniain jest wart 29 milionów funtów"
Iker Muniain zwrócił ostatnio na si...



Poprzedni news:
Ferguson nie zamierza panikować
Następny news:
Astronomiczna kwota za Goetze

Komentarze (111)


Szczota
Szczota pisze:
FC Basel wykonało dużo ciężkiej pracy w LM.A ManU? Lekceważyli słabszych przeciwników, nie grali na 100%, a taki awans to żenada. Niech wygrają LE bo nigdy nie wygrali tego pucharu. Zresztą lepsza LE niż odpadnięcie z Bayernem, bo Bayern ma silny skład (oczywiście ManU też mają dobry,ale za dużo tam dzieciaków, a z DZIECIAKAMI NIE DA SIĘ NIC WYGRAĆ) i finał będzie u nich więc mają silną motywację do zwycięstwa.
» Wtorek, 20 grudnia 2011, 12:50 #111
masmisbl
masmisbl pisze:
a ja nie chcę żeby United kosztem Basel wróciło do LM ;]
sportowo na to nie zasłużyli - tyle w temacie ;-)
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 13:51 #110
matemufc pisze:
matemufc
masz racja ale jednak bym chcial tego bysmy grali wiosna w LM
» Wtorek, 20 grudnia 2011, 12:18 #109
manik199
manik199 pisze:
to jest niemożliwe żeby United wróciło do LM, ale nawet gdybyśmy jakimś cudem trafili do LM to i tak z naszym "Dobrym Składem" jak to mówi SAF przegralibyśmy z Bawarczykami.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 11:47 #108
tom90
tom90 pisze:
To jest nierealne... niestety. Wykluczenie z federacji to jest ostateczna ostateczność.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 11:17 #107
Yaankes
Yaankes pisze:
Jeden news, a tyle w nim senacji... to się nie stanie i tyle.
UEFA zawsze tylko straszy, takich "ukarań" było bardzo mało.
Basel nie ponosi żadnej winy za ten śmieszny wybryk FC Sion, więc United gra w LE.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 10:15 #106
maxi7777
maxi7777 pisze:
To znaczy że nasze miejsce w lidze europejskiej zajął by(w takim przypadku) otelul galati?
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 10:13 #105
manik199 pisze:
manik199
tak, lecz to jest niemożliwe żeby United wróciło do LM.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 11:46 #104
ManchesterCity
Szkoda że nie ma nic takiego o włoskiej piłce ;d
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 10:07 #103
maxi7777 pisze:
maxi7777
To dobrze szejki nie wyrobią i będą kłopoty xD
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 10:16 #102
Krzychu342
Krzychu342 pisze:
Niech Bayern dostanie automatyczny awans do ćwierćfinału. My nie zasłużyliśmy na LM, bo z taką grą to nie mielibyśmy szans w starciu z Milanem czy Barceloną. Gramy w LE i jesteśmy faworytami tego pucharu. Obyśmy go wygrali.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 09:54 #101
MateLord pisze:
MateLord
Święta racja!
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 13:50 #100
arti197
arti197 pisze:
super jakbyśmy wrócili do LM!!
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 09:36 #99
dejwnml
dejwnml pisze:
Basel czy was obojętne. BAYERN rozwali każdego
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 04:37 #98
Zywo08 pisze:
Zywo08
buhaha xD nie ma to jak rozpoczęcie dnia od dobrego kawału :)
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 09:42 #97
kucharz pisze:
kucharz
Każdego może nie ale nas w tej sytuacji pewnie tak...
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 09:25 #96
MateLord pisze:
MateLord
Yhm. Cóż za sucharek - sztrasburger (specjalnie z błędem) by się uśmiał :D
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 13:52 #95
SCHOLES
SCHOLES pisze:
Z jednej strony byłoby małe pośmiewisko, ale z drugiej więcej kasy i brak Channel 5, mi to nawet odpowiada.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 01:12 #94
Magic017
Magic017 pisze:
NIE!! ManUtd dal du*y w fazie grupowej (za przeproszeniem). zostanmy w LE bo jak w taki sposob wejdziemy do LM to bedzie posmiewisko. a Fc Basel zasluguje na LM bo byli lepsi od nas. musimy odczuc nauczke.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 00:42 #93
Klimaa
Klimaa pisze:
Nie liczyłbym na to. W tym sezonie zostaniemy w LE..
» Sobota, 17 grudnia 2011, 23:51 #92
lukep
lukep pisze:
Wpływy do UEFY od kibiców United zawsze będą większę niż od tych z Basel więc można to jakoś sobie tłumaczyć ;)
a tak napoważnie to nie chciałbym takiego awansu United, to raczej nie byłoby dobrze przyjęte w Europie, gdybyśmy przegrali powiedzmy po jakiś koszmarnych błędach sędziów które ewidentnie by nas karały, to jeszcze tak ale myśmy przegrali wszystkie 6 meczy i nie zasłużyli na awans dlatego nie ma co liczyć na cuda.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 23:32 #91
NNAANNII17 pisze:
NNAANNII17
przegralismy tylko jeden mec,z zremisowalismy 3, a wygralismy2
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 12:05 #90
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
Nie zasłużyliśmy na awans,niech chopcy ze Szwajcarii się cieszą tą chwilą i niech im nikt tego nie zabiera.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 23:21 #89
TraN
TraN pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2011 22:32

Byłoby to wielce niesprawiedliwie dla Bazylei. Chociaż w sumie jakbyśmy "awansowali" do LM to tym samym moglibyśmy otworzyć drzwi Otelulowi do LE, co też by było niesprawiedliwe. Chociaż i tak pewnie się to wszystko dobrze skończy dla Szwajcarii i wszyscy o tym newsie zapomnimy.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 22:31 #88
Artixo
Artixo pisze:
według mnie gdyby Red Devils weszło do LM byłoby to jak najbardziej uczciwie , gdyż dla mnie gdyby był inny sedzia pierwsza braka nie zostałą by uznana poza tym Basel miał bodajże 4 strzały a Mu ponad 10 szkoda tylko nie wykorzystanych sytuacji ale gdyby ta sprawa doszłą do skutku byłoby to w 90% uczciwe i przy okazji miły upominek dla nas.

PS:popatrzcie sobie na mecze Brcy ile sędziów tam jest przekupionych w zeszłym roku w LM mecz z Realem!
Glory Glory MU!
» Sobota, 17 grudnia 2011, 22:13 #87
Sasori pisze:
Sasori
hipokryzja aż mi sie na ekranie nie mieści :>
» Sobota, 17 grudnia 2011, 23:11 #86
axel52 pisze:
axel52
@ARTIXO chciałeś zabłysnąć ?
Zrobiłeś to , ale tak jak kolega napisał.
Hipokryta
» Sobota, 17 grudnia 2011, 23:20 #85
vip14
vip14 pisze:
Ja szczerze jestem przeciw przywrócenia Manchesteru United do LM, bo odpadliśmy po uczciwej walce, a więc to by nie było fair w stosunku do innych drużyn... :D. Glory, Glory Manchester United :)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 22:07 #84
maxi7777 pisze:
maxi7777
Scenariusz jak z bajki.ale ja bym wolał ligę europy.Saf mówił że nie kupi nikogo.a jeśli United znalazło by się w 1/8 lm kosztem bazel to pół miesiąca to za mało dla sir alexa na przemyślenie transferu.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 22:10 #83
Daniello97 pisze:
Daniello97
To mnie z początku też ucieszył, ale! jeśli MU wygra w FINALE z Barcą to ta wygrana nie będzie już taka sama. Jest też możliwość że United stanie się wtedy pośmiewiskiem wśród kibiców innych klubów
» Sobota, 17 grudnia 2011, 22:11 #82
maxi7777
maxi7777 pisze:
nie oni wywalczyli sobie awans a teraz przez głupią sprawę innego klubu mogą mieć wielką tragedią.chociaż skakał bym z radości jeśli by wrócili do moich ulubionych rozgrywek :)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 22:02 #81
luis17nani
luis17nani pisze:
no i byłoby bardzo dobrze
» Sobota, 17 grudnia 2011, 21:52 #80
devilnero17
devilnero17 pisze:
Nie ! Odpadliśmy po uczciwej walce więc taki "awans" to żenada.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 21:47 #79
jacenty
jacenty pisze:
No ciekawa sytuacja :D
» Sobota, 17 grudnia 2011, 21:09 #78
19barnaba87
19barnaba87 pisze:
Nie chcial bym w ten sposob awansowac.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:58 #77
razzor91
razzor91 pisze:
Kurde,ktoś głupotę wymyślił i ludzie przeżywają... Moim skromnym zdaniem,rozwiązanie będzie takie,iż jeśli Basel zostałoby wykluczone,to Bayern wychodzi poprzez wygraną walkowerem,bez meczu awansuje dalej,a Manchester nasz i tak se gra z Ajaxem i tak... Przypominam,że jakiś czas temu Feynord został wykluczony z LE i mimo,że Wisła była za nimi w grupie,nie dostała awansu za darmo,poprostu rywal wygrał walkowerem. Jeśli już Basel zostanie wykluczone,United nic z tego mieć nie będzie. Ogarnijcie się
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:50 #76
Yaankes pisze:
Yaankes
Tak z pewnością UEFA poświęci miliony z transmisji, wpływów i koszulek itd...
walkower w lidze mistrzów, jak to w ogóle brzmi...
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 10:12 #75
skibbka
skibbka pisze:
było by dobrze, chociaz ManUtd zasluzyl na odpadniecie w fazie grupowej, sami sobie nawazyli piwa, niestety....
Ale jesli bysmy wrocili do LM to juz widze hejterskie komentarze kibicow takich jak ManShitty, Liverpoolu itd. pozabijali by sie w komentarzach z zazdrosci ;)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:35 #74
Sasori pisze:
Sasori
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2011 20:36

zazdrościć wstydu ?:>
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:36 #73
skibbka pisze:
skibbka
nie kumasz ;)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:39 #72
Sasori pisze:
Sasori
kumam doskonale... tylko wydaje mi się że kibice tych klubów nie mieli by Wam czego zazdrościć :)

jeżeli zastąpicie Basel to wystartujecie w LM z pozycji oszustów, którzy mimo iż odpali po uczciwej walce awansowali przez przekręt...

tego zazdrościć Wam nikt nie będzie... nawet większość kibiców MU nie chce takiego "awansu" :>
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:48 #71
skibbka pisze:
skibbka
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2011 21:00

no mowie ze bylo by dobrze ale nie bylo by cudownie.. jesli MU by wskoczyli z powrotem do LM popatrzyl bym na to z przymrozonym okiem.. ale jesli by sie juz tak zdarzylo to innych kibicow by zrzerala zawisc i by cisneli na MU, to na tyle ;)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 21:00 #70
netherquake pisze:
netherquake
Zwłaszcza $hity by z zazdrości zzieleniało btw przekręt był ale to nie United jest winowajcą mimo wszystko jeśli Basel wyrzucą to BM powinien przejść walkowerem to tyle.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 23:48 #69
SEBEKMU11
SEBEKMU11 pisze:
to by troche dziwnie wyglądało tak jakby nas UEFA faworyzowała , ale jeśli by się tak stało to było by super !
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:09 #68
felix43
felix43 pisze:
nie no jak to przeczytalem pojawił się lekki uśmiech ale watpie żeby ich wykluczyli chociaż nie ukrywam ze byłbym szczęśliwy
» Sobota, 17 grudnia 2011, 19:39 #67
gosc1234
gosc1234 pisze:
nie chce tak, gdyby Basel kupił tak piłkarz było by to uzasadnione, ale karać cały kraj za jeden klub? to po prostu chore!
» Sobota, 17 grudnia 2011, 18:57 #66
PanTadeusz pisze:
PanTadeusz
Chodzi o Federację, która pewnie w myśl różnych przepisów UEFA powinna działać w tym kierunku, aby tamta drużyna ponosiła konsekwencje za niestosowanie się do zabronionych transferów, federacja najwidoczniej ma to w dupie więc zostanie ukarana a Basel jest członkiem tej federacji. Sam nie chciałbym, aby United grało w LM bo nauczka za olewanie musi być, ale jeżeli sprawa wygląda tak jak piszą to może zagramy na wiosne w LM.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 19:18 #65
banan8906
banan8906 pisze:
nie nie i jeszcze raz nie !! nie zasłuzylismy na ten awans to byloby największe ku.....two jakie mogliby zrobic Bazylei a takiego potraktowania nikomu nie zycze ... poza tym niech nasi mają to na co sobie zasłuzyli swoją grą niech młodzi uczą sie ze w LM trzeba w kazdym meczu dawac z siebie wszystko niech gra w LE bedzie dla nich nauczka :)
GGMU!!
» Sobota, 17 grudnia 2011, 18:39 #64
CrisCarterRoni
United nie zasłużyło na awans dalej w LM. Lecz z drugiej strony nawet gdyby nasi wykonali gest i odrzucili tą propozycje (jeśli taka ostatecznie zaistnieje) powrotu do LM to może to się nie spodobać Uefa... Dlaczego?
Po pierwsze: Jeśli uziemią Szwajcarię to mogą i nas uziemić bo co za problem? ...
Po drugie: $$$ - Kasa meczu Bayern - United byłaby niezłym łupem dla samej Uefa. Byłby to największy szlagier 1/8 LM. A co za tym idzie ... i my na OT moglibyśmy zapomnieć o stratach przewidzianych za brak udziału w LM. Teraz wszystko się w okół kasy kręci tak że opcja jak najbardziej prawdziwa.

Po trzecie ale to już z strony United to należy wykorzystywać takie okazje .. Nie tylko aby pokazać charakter. Chyba większośc pamięta ME w 88 (chyba) kiedy Dania zagrała dalej (dzięki uziemieniu chyba Jugosławi za rozruby w kraku) i ... wygrała ME ;)
Czemu i nie United? ;)
BYŁBY TO NAJBARDZIEJ SPEKTAKULARNY POWRÓT W LM od czasu ... Finału z 99 z ... BAYERNEM ;D
:)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 18:38 #63
Sasori pisze:
Sasori
nie można porównywać tej sytuacji do Danii bo Basel nie jest nie czemu winne... gdyby to Sion wyeliminował MU to sprawa byłą by otwarta ale FC Bazyela wygrałą na boisku uczciwie...

powrót MU do LM nie byłby szansą daną od losu tylko konsekwencją oszustwa...
» Sobota, 17 grudnia 2011, 18:49 #62
tomajunited
tomajunited pisze:
Takie wałki się nie zdarzają ;) Basel zostanie w LM ;)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 18:34 #61
dawid9881
dawid9881 pisze:
Oby im się udało.Gdyby wrócili to musieliby pokonać BM to byłaby wielka okazja na rewanż w LM sprzed dwóch lat.A miejsce MUFC w lidze europy zajeliby piłkarze otelulu galati.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 18:29 #60
XxNaniXx
XxNaniXx pisze:
Ale bym miał banana, jakby się okazało, że wracają :D I to jeszcze z BM ! Ale marzenia marzeniami ;)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 18:05 #59
skjeldbred
skjeldbred pisze:
Też mi się nie podoba taki powrót ale poczujcie tą dumę gdy zawodnicy United mówią sobie jedziem z tym koksem i cisną po kolei każdego rywala :D Może jednak dało by to im do myślenia i powiedzieli sobie, że tej szansy nie zmarnują. A ja już wytrzymałem naśmiewanie się z 1-6 z City, z 1-2 z Palace i właśnie tego odpadnięcia więc teraz też wytrzymam ten ból, że moja kochana drużyna w beznadziejnym stylu wedrze się do LM.

No i oczywiście jak to mówią SZCZĘŚCIE trzyma się NAJLEPSZYCH .
GLORY GLORY MAN UNITED
Champ19ns
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:47 #58
Zywo08 pisze:
Zywo08
masz rację w 100% taka szansa nigdy nikomu się nie przytrafiła i myślę że United nie chcieli by jej zmarnować ale zastanawia mnie co wtedy z Ajaxem? Wolny los?
» Sobota, 17 grudnia 2011, 18:19 #57
tomajunited pisze:
tomajunited
Wtedy Ajax chyba by grał z Otelul Galati ale nie wiem :P
» Sobota, 17 grudnia 2011, 18:36 #56
netherquake pisze:
netherquake
Tak ale jeśli przegrają z Bayernem to co wtedy by było...
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 23:43 #55
hubdus
hubdus pisze:
nie ma szans żeby stało się tak iż UEFA wyrzuci Szwajcarskie ekipy
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:27 #54
Szejp pisze:
Szejp
Szanse są, bowiem UEFA już nieraz pokazała, że dba zwłaszcza o swoje interesy, a United w LM zarobiłoby dla nich nieporównywalnie więcej aniżeli Basel. Niemniej jednak chyba lepiej, aby zostało jak jest.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:47 #53
listek007
listek007 pisze:
Grajmy już w tej LE lepiej, nie zasłużyliśmy na awans i tyle. Pokazaliśmy dno w grupie i zasłużyliśmy na to. Niech grają szwajcarzy którzy zasłużyli na awans i tyle.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:24 #52
Gamini
Gamini pisze:
Tym którzy chcą by Man Utd wrócił do LM w taki sposób polecam wziąć długi rozbieg i głową z barana uderzyć w ścianę.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:21 #51
LuKu344 pisze:
LuKu344
true! :D
» Sobota, 17 grudnia 2011, 18:18 #50
netherquake pisze:
netherquake
Gamini jesteś świetny lepiej bym tego nie ujął :D
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 23:41 #49
AGa18
AGa18 pisze:
O nie, ja jak większość tutaj komentujących nie chciałabym takiego powrotu..
Już zdążyłam pogodzić się z tą porażką, poza tym nie zasłużyliśmy na ten awans..

No ale niestety jak i ja tak i wszyscy tutaj nie mamy wpływu na tą decyzje więc pozostaje tylko czekać..
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:12 #48
kukus1704
kukus1704 pisze:
Nie nie nie i jeszcze raz nie, nie jest to sprawiedliwe.. nie zasluzylismy na 1/8 tak jak juz ktos pisal jak cos to niech Bayern dostaje walkowera od Basel.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:10 #47
mila2406
mila2406 pisze:
już niech zostawią Manchester w LE, nie chcę takiego powrotu, ludzie nie dali by żyć nam :/ nie zasłużyliśmy na awans, taka jest gorzka prawda... Bayern do 1/4 walkowerem, najbardziej sprawiedliwe rozwiązanie
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:00 #46
frost19
frost19 pisze:
oby tak się nie stało, o awans uzyskuje się dobrą grą, i wynikami, a nie przy 'zielonym stoliku'
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:00 #45
Michal20011999
Modliłem się o takie coś :D
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:57 #44
gitkolo
gitkolo pisze:
Ach.Tą wiadomościa wlali we mnie nadzieje, szkoda, że nie stanie się to prawdą.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:52 #43
cypek23
cypek23 pisze:
Nawet jeśli byśmy dostali tą szanse powrotu do ligi mistrzów to czeka nas BAAARDZo ciężki mecz z Bayernem którzy są w fenomenalnej formie. Ale ja wierze w nasz klub w United i sądze że Ferguson zrobiłby wszystko by wygrać ten mecz :P
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:51 #42
jacomanufan
jacomanufan pisze:
wolałbym, żeby wszyscy to odpuścili. I gdyby SAF powiedział, że rezygnuje, że w taki sposób nie chce sie dostać do LM, to wybaczyłbym tą porażke i byłbym cholernie dumny. Naprawde cholernie dumny.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:50 #41
przemekk28
przemekk28 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2011 16:47

Nie chcę, żebyśmy w taki sposób grali w LM. Basel uczciwie wywalczyło awans i niech gra.. A karę to niech tylko dla tego FC Sion dadzą.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:47 #40
ZuczekUnited
ZuczekUnited pisze:
Ale jaja .. ;D
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:34 #39
JRI
JRI pisze:
Nie wiem co to za drużyna to FC Sion, ale jest zaje :D
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:34 #38
netherquake pisze:
netherquake
zaje? co to za słowo możesz dokończyć? trudno użyć jakiegoś zamiennika np. świetna?
btw w czym jest świetna?
w tym że łamiąc zasady odgórnie narzucone może zniszczyć ciężką pracę i awans z grupy FC Basel??
tak świetnie bądźmy od dziś jak Barcelonka i przechodźmy dalej z pomocą FIFY...
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 23:38 #37
Lukarz
Lukarz pisze:
Dania w podobny sposób awansowała do Mistrzostw Europy w 1992 roku. I co lepsze - wygrała je.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:33 #36
Fabio
Fabio pisze:
Ja już wolę " karę " w postaci LE niż ,fartowny powrót do LM na ,który prawdę mówiąc wcale nie zasługujemy. Jakbyśmy mieli być w 1/8 LM to byśmy awansowali z własnej gry ,a nie na zasadzie farta ,czy " dzikiej karty ".
Jestem na NIE za takim rozwiązaniem ,nawet jeśli chodzi o United
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:19 #35
dr96chicharito
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2011 16:54

Może jest w tym, co napisałeś dużo racji, ale mimo to nie chciałbyś dalej spędzać wieczorów przy pięknym hymnie Uefa Champions League oglądając przy tm swoją ukochaną drużynę? :D
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:52 #34
Fabio pisze:
Fabio
Może i tak ,ale nie smak by był ,i dziwaczne uczucie związane z United ,jednak chyba bym wolał w "spokoju" oglądać poczynania " diabłów " w LE niż w LM ( może to i dziwne ,ale szczere wg. Mnie )
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:42 #33
Pauleta77
Pauleta77 pisze:
również bym tego nie chciał, wszyscy by tylko mówili że dostaliśmy się tam dzięki FIFIE, a nie umiejętnościom
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:18 #32
Fabio pisze:
Fabio
popieram w całości
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:45 #31
Szejp pisze:
Szejp
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2011 17:49

hehe, tak jak Barca do obydwu finałów ")
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:48 #30
mrowaacmg
mrowaacmg pisze:
W 1992 Dania z rezerwy trafila na Euro i wygrala je cale w finale z Germanami ;d ?Jak dla mnie fajnie by bylo aby MU to powtroyl w podobny sposob;d kto bedzie pamietal ze jakies''przekrety'' liczy sie wynik ! wynik kazdy zapamieta
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:02 #29
kukus1704 pisze:
kukus1704
uwierz ze kazdy tez zapamieta Nasz wynik z grupy ;)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:11 #28
netherquake pisze:
netherquake
true nawet jeśli by wygrali LM to jarać się tym będą tylko 12-letni napinacze, którzy z miejsca zaczną po innych klubach jeździć...
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 23:33 #27
Bartek86
Bartek86 pisze:
A jeśli już chcą wyrzucać Basel, to niech Bayern ma awans walkowerem.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:02 #26
martin86
martin86 pisze:
to jest mało prawdo podobne żeby tak się stało a jeśli dla Szwajcarów czarny scenariusz by się sprawdził i MU grało w 1/8 LM niesmak by pozostał
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:56 #25
Alpinek
Alpinek pisze:
United nie zasługuje na awans i tyle, jakoś mnie to nie martwi, patrząc na formę w tym sezonie szanse na wygranie LM minimlane.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:55 #24
damiosa
damiosa pisze:
Lepiej pozostać w LEuropa, a nie kosztem tego, że drużyna odpadła, chociąż wygrała zasłużenie + niczym nie zawiniła, przejść dalej...
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:54 #23
Jack1987
Jack1987 pisze:
Nierealne i mimo wszystko myślę że nieuczciwe. Dla osób którzy by chcieli widzieć Manchester w Lidze Mistrzów to powiem tak: Manchester United to coś więcej niż zwykły klub. To tradycja, historia oraz wspaniali kibice. To także drużyna która walczy z herbem diabła na koszulce. I niestety w tym roku o LM tą walkę przegrała na boisku. Więc bez kombinacji przy zielonym stoliku bo to tylko dźgnie w reputację tego klubu. Większość z was jedzie po Barcy że udają iż są faulowani, czy że sędziowie im pomagają. Chyba nie chcecie by o Manchesterze mówili że oni to tylko przy stoliku potrafią awansować? Poza tym co zawiniła Bazylea? Rozumiem jak wyrzucili Sion, bo to oni są winni albo Fenehrbace. Stało się i już. Jeżeli ktoś drastycznie uważa że Manchester osiągnął jakieś dno to powiem tylko jedno. Od dna zawsze się idzie odbić.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:52 #22
Bracer
Bracer pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2011 15:49

Dokładnie, awans spoko ale nie kosztem innego zespołu który okazał się lepszy od nas :)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:48 #21
bartekMCU
bartekMCU pisze:
jeeest to mi poprawilo humor
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:43 #20
Tarzan88 pisze:
Tarzan88
pfff... no to gratuluje, mnie tylko rozdrażnilo
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:46 #19
netherquake pisze:
netherquake
Tarzan88
mnie też nie wiem czym tu by się było szczycić...
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 23:30 #18
Tarzan88
Tarzan88 pisze:
rzeczywiscie, super by bylo gdyby united do ligi mistrzów wrocil niejako rezerwa. to by chyba bylo gorsze niz odpadniecie w grupie tym bardziej ze to nie basel dalo gdzies ciala. niech zostawią szwajcarie w spokoju a jezeli juz ich wykluczą ze "świata piłki noznej" to bayern powinien przejsc dalej bez grania meczu.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:41 #17
LuKu344 pisze:
LuKu344
true.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:43 #16
Jack1987 pisze:
Jack1987
Popieram 100% aczkolwiek nie wiem dlaczego miałaby Bazylea beknąć.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:54 #15
Mifu
Mifu pisze:
Awans w ten sposób a nawet wygranie LM to żadne zwycięstwo!
Lepiej jest mieć jakieś zasady i nimi kierować się w życiu.
A prawdę mówic Manchester United nie zasługiwał na ten awans w tym sezonie nie oszukujmy się i uważam że chyba lepiej się stało bo można teraz wyciągnąć wnioski dzięki którym będzie można wrócić na szczyt!

Glory ManUnited!
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:39 #14
cvx pisze:
cvx
zgadzam się
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:26 #13
JohnPieklo
JohnPieklo pisze:
Niech pograją sobie w LE - naprawdę chciałbym ich tam zobaczyć. Liga Mistrzów przestała mnie interesować, odkąd United są w Lidze Europy. Bez kitu. Bazylea zasłużyła na awans, a nasza drużyna ma zbyt wiele honoru, żeby wchodzić do tych zapyziałych rozgrywek w taki sposób.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:38 #12
LuKu344
LuKu344 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2011 15:38

najlepiej przejdzcie dalej przez to ze cos tam FIFIe w d**** sie poprzewracalo.. Basel bylo lepsze od MU i oni powinni grac w 1/8 a wy zaslugujecie tylko na LE i taka prawda, a nie, Basel ma "cierpiec" przez to ze Sion cos tam odwalilo ..
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:37 #11
wwwwww333
wwwwww333 pisze:
Podpisuję się obiema rękoma pod tym co napisał Bracer.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:36 #10
massio3
massio3 pisze:
Oby! fajny meczyk by byl united vs bayern ;)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:35 #9
Bracer
Bracer pisze:
Z całym szacunkiem, ale nie chciał bym tego :P
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:33 #8
szajba7 pisze:
szajba7
Nie chciałbyś, żeby United wróciło do LM?
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:37 #7
sisinho pisze:
sisinho
Może niech wywalą wszystkich 16 i przywrócą tylko United ,abyśmy wygrali? .. Bez sensu jest wygrywanie przy stoliku. Niech zostawią jak jest , jak widać jesteśmy na tą chwilę za słabi na 1/8 LM więc niech zostanie tak jak jest.

Ps. Szwajcarzy i tak się wycofają aby nie stracić 1/8 LM.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:49 #6
Djpark pisze:
Djpark
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2011 15:51

A jeśli by United wygrało LM, chciałbyś słyszeć że to niezasłużone zwycięstwo ponieważ Man United nie powinno nawet wyjść z grupy. Gdyby Bazel coś nabroił to i owszem ale w tym wypadku by to było nie fair wobec zespołu który okazał się lepszy od nas w eliminacjach.

Oczywiście zwracam się do szajba7 i Najkmanus
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:49 #5
Bracer pisze:
Bracer
Chce, ale nie w taki sposób. FC Basel było od nas lepsze i nie chce żeby Manchester awansował ich kosztem po jakiś inny zespół coś spierdolił. I nie wyzywaj ludzi od po*jebów, bo to nie ładnie.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:49 #4
ManUtd1993 pisze:
ManUtd1993
Nie bo na to nie zasłużyli. Pokazali dno totalne , pokazali pogarde dla słabszych klubów , nie grali na 100% , a kiedy musieli grać na 100% to im nie wychodziło.

Za błędy trzeba płacić i mają za swoje.

Fc Basel po prostu się należy gra w LM.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:50 #3
SEBEKMU11 pisze:
SEBEKMU11
w pewnym sensie sie z tobą zgadzam , chociażby za to ze nie zagrali fair play .
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:11 #2

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

    POLECAMY