AKTUALNOŚCI

Astronomiczna kwota za Goetze

Data 17 grudnia 2011, 15:34 Mathe0, Daily Mail
Astronomiczna kwota za Goetze
» Borussia Dortmund nie chce pozbywać się Mario Goetze
Czytaj więcej:
» Borussia Dortmund
» Mario Goetze
» Transfery
A A A
Sir Alex Ferguson będzie musiał rozbić bank, jeśli chce mieć w swoim zespole Mario Goetze z Borussii Dortmund. Przedstawiciele niemieckiego klubu wyceniają 19-latka na 50 milionów funtów.

Skauci Manchester United, według informacji dziennikarzy Daily Mail, w tym sezonie już czterokrotnie oglądali ofensywnego pomocnika Borussii Dortmund w akcji.

Goetze znalazł się nie tylko na celowniku Czerwonych Diabłów. Wśród klubów zainteresowanych reprezentantem Niemiec wymienia się także Arsenal i Manchester City. Droga do transferu zawodnika do Premier League jest jednak bardzo długa.

– Mogę jedynie powiedzieć tym klubom, aby nie marnowały swojego czasu na kontakt z nami. W ten sposób zaoszczędzą trochę pieniędzy. Nawet jeśli ktoś przyjedzie z pustyni i zaoferuje nam worek pieniędzy, to nic się nie zmieni. Mario zostaje u nas – mówi Hans-Joachim Watzke, dyrektor zarządzający Borussii Dortmund.

Obecny kontrakt Mario Goetze z mistrzem Niemiec wygasa latem 2014 roku. Przedstawiciele BVB uważają, że w przypadku zgody na transfer wokół młodego piłkarza rozpęta się negocjacyjna burza, a kwota odstępnego może dojść nawet do 50 milionów funtów.
» Strootman myśli o EURO, a nie o transferze Strootman myśli o EURO, a nie o transferze
Kevin Strootman od jakiegoś czasu j...
» Evra przekonuje Edena Hazarda Evra przekonuje Edena Hazarda
Evra jasno nakreślił Hazardowi przy...
» Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG Danczew: Berba zainteresowany grą w PSG
Wygląda na to, że Bułgarowi nie bra...



Poprzedni news:
FIFA grozi Szwajcarii, United powróci do LM?
Następny news:
Mackie: United powinno się nas obawiać

Komentarze (115)


adrian1617
adrian1617 pisze:
Kupmy Sneijder'a.
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 22:06 #115
young2000 pisze:
young2000
Racja kupmy Sneider'a po jakiego grzyba nam skrzydłowy mamy ich dużo.

Bardzo cenie Gotze,jest fantastyczny ale poco mamy mieć tylu skrzydłowych po co??żeby inni tylko ławe grzali jak są świetni i mają więcej doświadczenia niż on.
Niech jeszcze się wyrobi
» Niedziela, 25 grudnia 2011, 16:59 #114
kerpin09
kerpin09 pisze:
co komentarz to lepszy... beeeka
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 17:09 #113
N3rF
N3rF pisze:
Snejder jest pewniakiem w man?

Ja był bym za huntelarem z schalke. Przydałby sie.
» Poniedziałek, 19 grudnia 2011, 15:19 #112
wiktorg104
wiktorg104 pisze:
Sneijder jest już pewnym zawodnikiem,ale już długo nie pogra potrzyma formę jeszcze ze 3-4 ,5 lat max.
Goetze był by strzałem w dziesiątkę albo totalną porażką
pewnie jak by grał dobrze w polu karnym przeciwników i w lidze mistrzów
wylądował by pewnie Realu,Interze albo Bayernie.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 20:53 #111
Adamczik
Adamczik pisze:
50 mln? Chyba dojcze helmutów, czyli jakieś 25 mln euro. Wacek oszalał z tą kwotą.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 15:45 #110
profesor999
profesor999 pisze:
Niech C.Ronaldo wróci!
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 14:57 #109
Gozdal
Gozdal pisze:
Jak Ferguson dawał po 20mln za młodego bramkarza, nieznanego Jones i średniego Young'a to cena 40-50mln za Gotze nie jest zaskoczeniem.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 14:49 #108
HuiSton
HuiSton pisze:
Właśnie o to chodzi żeby odstraszyć potencjalnych kupców.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 13:31 #107
satan23
satan23 pisze:
Dużo dużo.. hmm ale czuję że jeśli trafi do jakiegoś topowego klubu to dopiero pokaże na co go stać i ten kto zapłaci te 50 baniek przestanie o tym myśleć... myślę że 35 mln to było by ok... ale po ME nie bedzie szans na mniej niż 50 :/
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 13:07 #106
EsEsMaN
EsEsMaN pisze:
60 mil za 2 świetntych graczy warto rozbic bank ale to pewnie w lecie dopiero może powalczy ale po co ..... tak tak nie poradzi sobie w angli tak samo tu pisano o Suarezie
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 12:59 #105
XoVi
XoVi pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.12.2011 12:16

Jak narazie nieoficjalnie podobno MU zaoferowało 60 mln za Gotze i za Matsa Hummelsa, tak informują niemieckie media.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 12:14 #104
Olo pisze:
Olo
Ponoć zaoferowalismy też 85 mln Barcelonie za środkowy duet Xavi-Iniesta, ale nie wiem ile w tym prawdy.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 12:47 #103
XoVi pisze:
XoVi
Olo - ale ja mówie poważnie... o Hummelsie już nawet na PL stronach piszą, a o Gotze dzisiaj rano w wiadomościach na niemieckiej stacji mówili.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 14:00 #102
devilnero17
devilnero17 pisze:
50 mln ? haha ? to jest 2 zawodników na przyzwoitym poziomie a nie jeden piłkarz co prawda młody i utalentowany ale za 50 mln ? 25 max ani grosza więcej.

GGMU
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 11:57 #101
Amsterdammmm
Amsterdammmm pisze:
Ludzie nie przesadzajcie z tym poziomem ligi angielskiej z całym szacunkiem... Ze niewiadomo jakim trzeba byc herosem zeby sobie poradzic - smieszni jestescie. Puki co Kto przychodzi z ligi hiszpanskiej nawet mikry wzrostem to kreci drwalami jak chce... Aguero,Silva, wczesniej Fabregas, Torres czy nasri z ligi francuzkiej... Jak sie jest dobrym to sobie wszedzie poradzi czy w techniczej Hiszpańskiej czy taktycznej Włoskiej czy fizyczno-szybkościowej Angielskiej.

Goetze z juz obecnymi umiejetnosciami by elegancko rozdawał piłki a pod okiem SAF by okrzepła i sie jeszcze rozwinął
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 11:32 #100
tom90
tom90 pisze:
1. On nie jest wart tych pieniędzy. Jest świetnym piłkarzem, ale nie przesadzajmy.
2. Ferguson za nic w świecie nie wyda tak dużych pieniędzy na środkowego pomocnika tej klasy.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 11:15 #99
johnoshea pisze:
johnoshea
nikt nie jest warty takich pieniędzy!! ale patrząc na ceny zawodników to to byłby dobry zakup nawet za te pieniądze
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 11:17 #98
sensi pisze:
sensi
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.12.2011 15:08

HAHAHHAHAHAH 50 milionow? Za Goetze który nie wiadomo jak się rozwinie?? Stuknij się w głowe 50mln nawet za Snajdera było by o 10 za dużo.
A w tej chwili goetze nie dorasta do bioder Snejiderowi.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 15:07 #97
johnoshea pisze:
johnoshea
Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.12.2011 20:21

śmieciu emeryta snajdera kup sobie na fifie, to popatrz jakie sa ceny zawodników, ile dalismy za caricka a np liverpool za andy carrola
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 20:21 #96
luis17nani
luis17nani pisze:
przydałby się.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 11:02 #95
FiFlaK
FiFlaK pisze:
Przysztosiłem trochę w ciągu dnia. Jednak moje zdanie pozostaje niezmienne. Gotze, to unikalny talent, jednak w lidze Angielskiej wymaga się rozwoju. 50 milionów to zdecydowanie za duża kwota. 20-30 milionów, rozumiem. Ale 50 ? Za 50 milionów jak ktoś już stwierdził można kupić co najmniej dwóch wysokiej klasy środkowych pomocników, którzy poprowadzą Manchester do 20 mistrzostwa Anglii. Gotze to nietuzinkowy zawodnik. Cudowny i perspektywiczny, ale bez chęci nie ma niczego.


Ferguson myśli dobrze. Zawodnik musi chcieć grać dla Manchesteru United, inaczej jest bezwartościowy i ja to popieram.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 05:12 #94
IceBox
IceBox pisze:
Nie jest tyle wart !! za niego można kupić 2 lub nawet więcej zawodników ;D
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 02:26 #93
Olo
Olo pisze:
No chyba żart :D
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 02:03 #92
sensi
sensi pisze:
*DAILY MAIL* i wszystko jasne, ale co niektórzy i tak kupują te bzdury:)
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 01:07 #91
Magic017
Magic017 pisze:
50 to troche wygorowana cena. ma wielki talent jak dla mnie i podoba mi sie jego gra. ale za ta cene to na bank nie. i nie teraz bo nigdy nie wiadomo przez ile ten talent bedzie trwal.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 00:37 #90
mrNorbi
mrNorbi pisze:
za 50 baniek to by mozna wyciagnac pewnie Inieste z Barcy o ile On sam chcialby sie przeniesc.to jest oczywiscie transfer nierealny ale to jest dla mnie srodkowy warty 50 mln a nie jakis goetze co zagral jeden dobry sezon...
lepiej sneider modric albo gaitan...
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 00:28 #89
DooDah pisze:
DooDah
umrzyj.
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 00:32 #88
koko672
koko672 pisze:
Lepszy jest SNEIJDER
» Sobota, 17 grudnia 2011, 23:59 #87
Klimaa
Klimaa pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2011 23:53

Astronomiczna kwota za piłkarza który nie musi być wcale gwiazdą. Jego talent eksplodował, to prawda, ale powinien zostać w BVB. W Anglii może sobie na dzień dzisiejszy nie poradzić.

Ferguson tak wielkie pieniądze może wydać chyba tylko na powrót Ronaldo..
» Sobota, 17 grudnia 2011, 23:53 #86
NostraAdamus
NostraAdamus pisze:
ciekawe ile by kosztował Jesus Navas z Sevilli?? jak by nie było to reprezentant Hiszpanii i świetny zawodnik. Myślę że jest to jakaś opcja pomimo że to skrzydłowy.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 23:44 #85
axel52
axel52 pisze:
Poje....ło kogos tam w tym Dortmundzie.
Oglądam często mecze Borussi i owszem nie jest zły ten chłopak , ale 50 baniek ?
hehe ja pitolę.
30 to absolutny maks a i to chyba za dużo
» Sobota, 17 grudnia 2011, 23:24 #84
che
che pisze:
Gotze jest zdolny ale umówmy się to nie jest środkowy pomocnik tylko skrzydłowy na skrzydła mamy piłkarzy chyba że ten transfer byłby inwestycją na przyszłość, nam bardziej przydałby się piłkarz pokroju Schweinsteigera.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 22:48 #83
Daniello97 pisze:
Daniello97
zgadzam się z tobą w 100% MU mógłby wrócić do tematu sprowadzenia SNEIJDERA
» Sobota, 17 grudnia 2011, 22:51 #82
NaPeWnO
NaPeWnO pisze:
ja tam wole Hamsika albo Hazarda
» Sobota, 17 grudnia 2011, 22:45 #81
przemekol12
przemekol12 pisze:
Christian Eriksen i będę spełniony!
» Sobota, 17 grudnia 2011, 22:31 #80
vip14
vip14 pisze:
Piłkarz dobry, ale nie warty tej ceny. Co jak co, ale Rooney jest wyceniony a 54 mln funtów, a przecież Goetze nie jest taki dobry jak Wayne Rooney. Ja nie wiem jak ta Niemiecka Federacja go wyceniała... :??
» Sobota, 17 grudnia 2011, 22:10 #79
mateuszr20471
Ogladam praktycznie wszystkie mecze Borussi i na miejscu Fergusona odpuscilbym sobie Gotze. Oczywiscie potencjal ma wielki, jednak gra w kratke. Polowe meczow ma dobrych i polowe srednich lub slabych. Jeszcze gdyby kosztowal 25-30 mln mozna by bylo sie skusic jednak za 50 mln to my mozemy kupic 2 klasowych grajkow.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 22:07 #78
djgodzilla
djgodzilla pisze:
haha nie no powariowali:D jak już kiedyś powiedziałem przez takie kluby jak city czy real ceny zawodników są windowane przez ich dotychczasowe kluby, nie ma co trzeba dać sobie spokój z nim jeśli to prawda
» Sobota, 17 grudnia 2011, 21:51 #77
Amarylis
Amarylis pisze:
Jeżeli chcecie zobaczyć, jak się Neymar zaprezentuje na tle silnej drużyny, to jutro na Tvp 1 leci mecz Santos - Barcelona.
Dopiero po tym meczu można cokolwiek powiedzieć o jego grze.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:43 #76
kagens03 pisze:
kagens03
Co ma Neymar wspólnego z tym niusem ?
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:46 #75
19barnaba87 pisze:
19barnaba87
Trzeba byc baranem zeby oceniac gracza po jednym meczu
» Sobota, 17 grudnia 2011, 21:02 #74
djgodzilla pisze:
djgodzilla
z innej beczki jak United grało w klubowych mistrzostwach świata to tvp nie pokazywało meczu ale jak gra uwielbiana barca to oczywiście mecz w tv, strasznie mnie to wkurza
» Sobota, 17 grudnia 2011, 21:54 #73
Amarylis pisze:
Amarylis
kagenso3

To samo co reszta komentarzy, w których wspomniany jest Neymar.

19barnaba87

Po jednym meczu? To, że Ty nie oglądasz ligi brazylijskiej to Twój problem. Ja oglądam i spokojnie mogę go sobie oceniać po tym co tam prezentuje i co pokaże przeciw, było nie było, najlepszej drużynie na świecie.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 21:54 #72
Daniello97 pisze:
Daniello97
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2011 22:55

no dobra ale to jest napastnik a my MU ma już młodego przebojowego napastnika
» Sobota, 17 grudnia 2011, 22:53 #71
NimAzSwendl pisze:
NimAzSwendl
nom, żenada po prostu z TVP
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 17:42 #70
Kasaja
Kasaja pisze:
hahaha ! 50 mln !
jest to nie osiągalne .. ;)
z całym szacunkiem ;]
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:35 #69
Daniello97 pisze:
Daniello97
jest osiągalne ale nie za takiego zawodnika
» Sobota, 17 grudnia 2011, 22:57 #68
blejd7
blejd7 pisze:
Ja już wolałbym Hazarda. Bardziej ograny a cena będzie mniejsza a umiejętności podobne
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:28 #67
kagens03 pisze:
kagens03
Gdzie Hazard jest bardziej ograny bo nie rozumiem ?
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:45 #66
barteqq08 pisze:
barteqq08
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2011 23:42

właśnie.. Nawet w Ligue 1 nie bardzo...
» Sobota, 17 grudnia 2011, 23:41 #65
euro8686
euro8686 pisze:
mario i lewy za gibsona i carica
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:26 #64
barteqq08 pisze:
barteqq08
widac że nie oglądasz ostatnich meczy MU... Akurat Carrick to w tym momencie JEDYNY środkowy pomocnik grający na godnym Czerwonych Diabłów poziomie.

Skomentuj coś następnym razem, jak już przestaniesz byc sezonowcem.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:31 #63
kagens03 pisze:
kagens03
@bareqqo8 - Co się dziwisz komuś kto nawet dużych liter nie używa, to dobitnie pokazuje, że nie trzyma on poziomu, który na tej stronie jest niższy niż był jakieś 2-3 lata temu kiedy ja regularnie korzystałem z tego serwisu. Przestałem z wiadomych powodów

Do tego dodałbym Phila Jonesa, ale jego naturalną pozycją jest obrona: środek czy prawa.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:49 #62
barteqq08 pisze:
barteqq08
masz rację, o Philu zapomniałem. Tylko że on jednak dla mnie idealnie pasuje na prawą obronę.. Przykład? Mecze z Boltonem (wyjazd) czy Chelsea (dom).
» Sobota, 17 grudnia 2011, 23:42 #61
krzych419
krzych419 pisze:
'Ma kontuzje i nie wiadomo czy po niej wróci'

Przecież on ma jakiś niegroźny uraz a do końca roku nie zagra, bo już Bundesliga pauzuje... Pewnie ci sami 'znawcy' pisali że złamana kostka Valencii to pestka, gdyż był on taaaki młody (26 l.) natomiast Goetze (19 l.) może już do piłki nie wrócić. Pewnie ci sami, uważają że 22 - letni, wiecznie kontuzjowany Cleverley to okaz zdrowia... Ech...

Co do tej sumy to jest do zaakceptowania, takie są czasy ! Albo się do nich dostosujemy, albo będziemy wciąż tracić dystans do czołówki... To nie FM, nie ma opcji 'dodaj menedżera'...

PS. Może pójdą na wymianę Goetze - Carrick :P
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:21 #60
barteqq08 pisze:
barteqq08
następny "mądry" który chce się Carricka pozbyc... Eh ogarnijcie się!

Oglądnij chociaż jeden mecz MU a potem takie durne komentarze wystawiaj.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:32 #59
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
Ja oglądam wszystkie i bym go oddał. Problem stanowi to, że nikt go nie weźmie.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 22:19 #58
SEBEKMU11
SEBEKMU11 pisze:
No i jeszcze dorzucimy Rooneya bo przecież to super 19latek z niemiec który do tej pory nic w Europie nie pokazał .
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:14 #57
Berbatov11
Berbatov11 pisze:
Goetze to chłopak którego potrzebujemy. Kreatywny,szybki i techniczny czyli ten typ którego potrzebujemy jak powietrza. Niech Ferguson wykłada te 50 milionów i jedziemy z ligą i innymi pucharami. Gdy Cleverley będzie zdrowy zagra z nim w środku pola. Czas dokonać poważnych transferów!
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:11 #56
grobla95 pisze:
grobla95
Dobrze sie czujesz ?
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 00:45 #55
ZuczekUnited
ZuczekUnited pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2011 20:12

Nawet jak na dzisiejsze ceny nie jest wart az tyle kasy. Za umiejetnosci jakie prezentuje wtym momencie jest moim zdaniem wart kolo 20 mln funtow, ale dodajac do tego ogromny potencjal (mlody wiek) to mysle ze jest wart cos kolo 35 mln funtow
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:11 #54
20LEGEND
20LEGEND pisze:
Raz , że on nie jest wart tych pieniędzy a dwa ma kontuzję do końca sezonu więc tym bardziej nie ma mowy. Goetze jest moim zdaniem nieco przereklamowany co nie znaczy, że zły i nie zrobi kariery ale nie jest graczem jaki potrafi pocięgnąć zespół gdyż to zespół ciągnie z reguły jego a jak zespołowi z kolei nie idzie to snuje się Niemiec niczym cień po boisku bez ładu i składu. Warto też dodać iż to skrzydłowy a nie środkowy pomocnik jakiego nie ma co już ukrywać potrzebujemy. Lepiej skupić się na Erikssenie,Marvinie,Moutinho,Veloso czy M'Villi.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 19:51 #53
ZuczekUnited pisze:
ZuczekUnited
hahah...skupić się naVeloso, toś mnie rozbawił
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:08 #52
bartekdab94
bartekdab94 pisze:
jak dla mnie, to on nie jest tyle wart (najwyżej 35 mln)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 19:29 #51
Rick
Rick pisze:
Teraz jestem pewien, że nikt oprócz Realu go nie kupi.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:50 #50
Kamixxx pisze:
Kamixxx
zapomniales o $ity i chelsea :P
» Sobota, 17 grudnia 2011, 18:16 #49
9michal6
9michal6 pisze:
W zeszłym sezonie podobała mi się jego gra, a w tym taka gwiazdka się zrobił że pluje na innych zawodników, a jeśli chodzi o gre to ma tylko przebłyski... ja go w united nie chce
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:49 #48
gerwaz88
gerwaz88 pisze:
Sytuacja troszkę przypomina ta z Ribery i pewnie zostanie w BVB i tam pozostanie mu grać z super Lewandowskim i innymi.Kogoś kupimy ale napewno nie za 50 baniek
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:40 #47
FanDawid17
FanDawid17 pisze:
Wolał bym Kagawe niż Goetza..:)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:39 #46
rooney18810
rooney18810 pisze:
Typens95 zapomniałeś dodać Cleverleya i Jonesa
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:24 #45
gitkolo
gitkolo pisze:
Łeeeee... dla City nie stanowi to problemu.Oby Dortmundczycy się nie przeliczyli:)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:50 #44
mateuszr20471
50 mln? Fergie nawet 20 by nie dal. Ja bym sie zastanowil nad kupnem Nicolasa Gaitana z Benfici, pilkarz podobny do Gotze, zagra to na skrzydle to w srodku, jednak to dopiero latem bo Benfica gra w LM. W styczniu realnym transferem moze byc Yann M'Vila, Cabaye, Martinez czy Tiote. Reszta zawodnikow laczanych z nami jest nie do zakontraktowania.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:39 #43
swistek
swistek pisze:
żarcik noworoczny wyczuwam :)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:37 #42
Veon
Veon pisze:
Za tyle to powinni jeszcze dodać swój stadion by się opłacało kupić Goetze :P
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:34 #41
paniOla pisze:
paniOla
hehehe, święte słowa :)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 21:28 #40
BossUnited
BossUnited pisze:
Moim zdaniem Goetze jest wart tych pieniędzy i na pewno by nam się przydał, oczywiście ja bym się targował z tą kwotą ale wszystko zależy od właścicieli :]
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:26 #39
Daniello97 pisze:
Daniello97
No dobra ale jakby nam się nawet przydał to na jakiej pozycji ??!!
» Sobota, 17 grudnia 2011, 23:10 #38
Kondzio1
Kondzio1 pisze:
po co sie ludzic i tak nie zagra w trykocie Man Utd
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:23 #37
grobla95
grobla95 pisze:
No to $ity stoi dla niego otworem. Tam dadzą nawet 100 mln.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:23 #36
Daniello97 pisze:
Daniello97
Zgadzam się jeszcze dorzucą E$tra zarobki i git
» Sobota, 17 grudnia 2011, 23:11 #35
poter26
poter26 pisze:
po co im Goetze on ciagle ma kontujze
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:19 #34
martin86
martin86 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2011 16:22

SAF nie wyda 50 mln na młokosa 25 mln to już tak ale nie ma co się dziwić jak City Real czy Chelsea zepsuli rynek transferowy za tą kwotę Ferguson kupił by 2 zawodników
np 27 mln Sneijder i za 23 mln Yanna M'Vilę
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:13 #33
hojraczek
hojraczek pisze:
Ja bym widział w United Ronaldinho :)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:13 #32
Jack1987 pisze:
Jack1987
a to już jakaś nowsza młodsza wersja wyszła? :P
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:20 #31
Kamixxx pisze:
Kamixxx
wydaje mi sie ze to Ganso :P
albo Neymar :)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:34 #30
XoVi pisze:
XoVi
Jack1987 Lucas Moura jest lasowany jako Ronaldinho
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:23 #29
VanDerSar999 pisze:
VanDerSar999
ja sie zgadzam ronaldinho dalej nie stracilł formy widać nie widzieliscie ani jednego meczu Flamengo
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:46 #28
mAnge
mAnge pisze:
Ale znając SAFA, w zimę kupimy:
a)bezdomnego no name za 5 mln
b)skrzydłowego pomocnika/obrońce
c)nie kupimy nikogo bo po co ?
d)średniego pomocnika za 15 mln
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:58 #27
swistek pisze:
swistek
Prawdziwa odpowiedź to:
C
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:36 #26
Drenus pisze:
Drenus
odpowiedź a/c
» Sobota, 17 grudnia 2011, 18:21 #25
Berbatov11 pisze:
Berbatov11
(a ja bym zrobił takie coś na twoje miejsce)
znając Fergusona w zimowym okienku transferowym kupimy
a) opał na zime dla Old Trafford i Carrington
b) nikogo bo Ferguson stwierdzi że skład jest idealny
c) odpowiedź b
d) odpowiedź c
» Sobota, 17 grudnia 2011, 20:01 #24
oldtrafford
oldtrafford pisze:
50 mil to lekka przesada za tą kwotę można spokojnie kupić np Sneijdera , który moim zdaniem na chwile obecną jest lepszym piłkarzem.Mimo tak wysokich wymagań Borussii Dortmund , bardzo chciałbym widzieć Goetze w Manchesterze United.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:57 #23
matemufc
matemufc pisze:
hahaaaaaaahah 50 ,no co jak co ale za gotse sie nie opłaca 50
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:57 #22
typens95
typens95 pisze:
gadacie że za dużo ale pomyślcie ! oceniany na Europejskiego Messiego chłopak kupiony w wieku 20 lat za 50 mln w ciągu kilku lat zwrot będzie z samych koszulek, po za tym MU nie kupuje zbyt dużo, więc odpada z LM a za takiego piłkarza warto dać tyle. W tych czasach widzę tylko 4 takich jak on T.Alcantara (Barcelona), J.Wilschere(Arsenal), E.Hazard(Lille) i Neymar(Santos) to są talenty na lata a nie oszukujmy się najłatwiej chyba sięgnąć po kogoś z Bundesligi
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:55 #21
Koksu pisze:
Koksu
neymar jest bardzo przereklamowany.W lidze brazylijskiej gdzie obrona praktycznie nie istnieje może sobie radzi ale w europie z taką grą nie ma szans.N to że zawodnik jest przez media pchany ku górze to już inna sprawa.Alcantare nie puszczą do nas,Jacek z Arsenalu też do nas nie przejdzie..pozostaje Hazard...zgodzę sięz tym Twoim wyborem ;)
Ja bym na środek ściągał Eriksena z Ajaxu,Rodwella z Evertonu lub M'Ville.Robił by tak ponieważ zawodnicy ci sami się wybijają coraz bardziej bez pomocy mediów i trenerów ''znafców'',bo niektórzy takie pierdoły pletą że masakra.Pozdrawiam.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 19:12 #20
sharon18
sharon18 pisze:
35mln + jakichś dwóch zawodników w zamian. chociaż 50mln to bardzo dużo ale ten zawodnik jest zajebisty ;d
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:54 #19
matemufc pisze:
matemufc
moze wymienilibysie za bebe i gibbsona ,huehe
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:58 #18
XoVi pisze:
XoVi
35mln + kaleka park + emeryt owen i git :)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:58 #17
grobla95 pisze:
grobla95
to kim ty musisz byc jeżeli Park jest kaleka...
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:24 #16
sharon18 pisze:
sharon18
ja bym z checia sie pozbyła Evansa. mozę do niego dodać Machede ?
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:11 #15
xCleverley pisze:
xCleverley
30 mln a do Dortmundu Bebe , Gibson i Evans . :)
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:49 #14
mAnge
mAnge pisze:
Niech kupią.
FOOTBALL TO też $$. Jak chce się wygrywać i być na topie to trzeba wydawać.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:51 #13
Tarzan88
Tarzan88 pisze:
nic do niego, jego talentu, umiejętnosci nie mam ale jakos niechcial bym niemca w UTD ogladac ^^
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:51 #12
krzych419
krzych419 pisze:
Dobra cena... Chłopak ma całą karierę przed sobą, ma mega talent, myślę że można by się potargować i BvB zejdą do 45 mln. Takie są czasy - wielkie gwiazdy dużo kosztują... To byłby świetny transfer ! Tylko kwestia, czy on zechce grać dla United...

Chociaż jest Carrick, jest 'biegająca nadwaga Anderson', jest wiecznie młody, choć mogący jedynie dreptać po boisku - Giggs, są Park i Fletcher, więc Goetze mógłby być 8 w hierarchii środkowym pomocnikiem :)

Ci którzy piszą że 20 mln to cena ze Goetze, nie mają o niczym pojęcia...
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:49 #11
ziomboy777 pisze:
ziomboy777
nadajesz sie na kibica City... naprawde... masz duze predyspozycje co do tego....
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:51 #10
Tarzan88 pisze:
Tarzan88
hehe :D
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:53 #9
N17 pisze:
N17
ziomboy ty masz duże predyspozycje na devilapage'owego imbecyla.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:56 #8
Jack1987 pisze:
Jack1987
krzych419 dobrze pisze. Za utalentowaną gwiazdę można tyle zapłacić. Tylko niech ta gwiazda jest utalentowana na boisku, a nie przez niemieckie media :) Bo oglądając mecze Borussii widzę więcej ochów i achów niemieckich sprawozdawców niż genialnej gry Geotzego. Jeden sezon mu się udał bo nie był znany. Teraz jak flesze są na niego jakoś już tak nie ciągnie drużyny z Dortmundu..
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:18 #7
Szejp pisze:
Szejp
Dokładnie. Czego się innego spodziewaliście? Że powiedzą "daj pon 15 milionów, herr Ferguson, i dobijomy torgu"?

Suma nieco zawyżona, ale podobnie było z Sanchezem, a skończyło się na 28 bańkach i 12 mln w ratach. Ja jednak widziałbym bardziej Hazarda w United, a poza tym to już pewne, że Belg latem opuści Lille.
» Sobota, 17 grudnia 2011, 16:58 #6
Rooni pisze:
Rooni
50 milionów za 19 latka , który nie zagra do końca sezonu przez kontuzję i nie wiadomo co z niego w ogóle będzie jak po niej wróci ? Co jak co , ale po tym co pokazywał w BvB do tej kontuzji to niczym mnie nie zachwycił , zresztą on gra prawie cały czas na skrzydle więc nie wiem czy na środku by się odnalazł .
» Sobota, 17 grudnia 2011, 17:04 #5
devilnero17 pisze:
devilnero17
@Jack1987

Święte słowa !
» Niedziela, 18 grudnia 2011, 12:20 #4
EsEsMaN
EsEsMaN pisze:
Najkanus weż 20 mil euro w maksie ?? To chyba w tedy gdy szejków nie było w Angli ani we Francji jak za pastore dali 43 mil euro falcao 50 mil euro
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:43 #3
Najkmanus
Najkmanus pisze:
przy słabych negocjacjach ze strony MU powinien kosztować max 20 mln ale to i tak by była zła cena
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:38 #2
spokoziomek91
ile ? wiem że talent ma niesamowity ale za 50 mln ... obecne ceny to jakaś paranoja
» Sobota, 17 grudnia 2011, 15:36 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

    POLECAMY