AKTUALNOŚCI

Kuszczak: Jestem niewolnikiem Manchesteru

Data 08 listopada 2011, 09:39 Mathe0, The Sun
Kuszczak: Jestem niewolnikiem Manchesteru
A A A
Tomasz Kuszczak ma żal do sir Aleksa Fergusona o to, że ten nie pozwala mu odejść do innego klubu.

Polak od początku tego sezonu w hierarchii bramkarzy Manchesteru United jest dopiero czwarty. Kuszczak nie widząc dla siebie miejsca na Old Trafford chciał odejść z klubu, ale okazuje się, że nie jest to takie proste.

– Stałem się niewolnikiem Manchesteru United – mówi Kuszczak cytowany przez dziennik The Sun.

– Jestem sfrustrowany, ale nie chcę obmawiać czy krytykować sir Aleksa Fergusona. To nie mój styl.

– Rozmawiałem niedawno z Fergusonem. Poprosiłem o zgodę na odejście jeszcze przed styczniowym oknem transferowym. Powiedziałem mu, że chcę wrócić do reprezentacji Polski, bo EURO 2012 jest tuż za rogiem. Wygląda jednak na to, że Ferguson się tym nie przejmuje.

– Dwa tygodnie po tej rozmowie pojawiła się propozycja dwumiesięcznego wypożyczenia do Leeds United. Klub zablokował tę ofertę. Dla mnie było to światełko w tunelu, przypomniałbym o sobie selekcjonerowi reprezentacji Polski. Ale nie dostałem zgody klubu.

– Czy robią to złośliwie? Jest mi przykro, bo tak to właśnie wygląda. Mam szacunek do Fergusona, według mnie jest świetnym menadżerem. Mam jednak nadzieję, że pozwoli mi odejść w styczniu – dodaje Kuszczak.
» Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona Kuchenne rewolucje sir Alexa Fergusona
Sir Alex Ferguson zdobył z Manchest...
» Strootman myśli o EURO, a nie o transferze Strootman myśli o EURO, a nie o transferze
Kevin Strootman od jakiegoś czasu j...
» Evra przekonuje Edena Hazarda Evra przekonuje Edena Hazarda
Evra jasno nakreślił Hazardowi przy...



Poprzedni news:
Tego dnia: Szkot zdobywa Maine Road!
Następny news:
Cristiano Ronaldo wróci na Old Trafford?

Komentarze (98)


axel52
axel52 pisze:
SAF to wredny i mściwy typ.
Poczytajcie angielskie fora gdzie piszą ludzie którzy mają z nim jakąś styczność.
Znakomity menager , ale prywatnie prostak i wredniak.
Jak coś sobie ubzdura to nie popuści za h...a.
Uważa się za boga , za nieomylną wyrocznię a nie jest nią [ nim ]
Ja jako kibic cenię go na tyle na ile zasłużył w pracy ale za to jakim jest dupkiem prywatnie [ co też przekłada się na pracę ] to trudno go cenić.
A może to jego osoba sprawia , że kilka gwiazd nie chce u nas grać mimo super kasy , splendoru itp.
Piłkarze [ gwiazdy ] mają swoje wtyki i wiedzą o SAF-ie to czego nie widzi opinia publiczna i mają gdzieś United.
Wolą Chelsea czy inne gady
» Środa, 09 listopada 2011, 23:25 #98
Taurus
Taurus pisze:
Biedactwo, wieczny problem ma :(
» Środa, 09 listopada 2011, 18:44 #97
Bede1991
Bede1991 pisze:
Brawo dla Fergusona!! Szanuje kibiców i nie chciał wzmacniac jednego z z największych wrogów, nieważne w jakiej lidze grają (oczywiście chodzi o Leeds} Na innym serwisie czytałem zaś, że dostał zgodę na wypożyczenie do Doncaster i Sheffield Utd ale nie chciał tam iśc. Tyle w temacie .Brawo Fergie ;]
» Środa, 09 listopada 2011, 17:36 #96
spOntan
spOntan pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2011 16:54

Zamiast przyjąć to że nie może nigdzie odejść, jak prawdziwy koleś na klatę, lub prosto w oczy powiedzieć to Fergusonowi, to ten lata do gazet i żali się im jaki to on jest pokrzywdzony. Sam sobie Kuszczak winien. Po kiego grzyba podpisywał kolejne kontrakty, skoro widział, że w bramce numer jest VDS? Najlepsze jest to, że były już wiadomo o EURO w Polsce, i wiedział, że żeby tam wystąpić musi regularnie grać, ale co Tomcio zrobił? Podpisał kolejny kontrakt, wiedząc, że jego szanse na grę są znikome, no chyba że miał takie mniemanie o sobie, że jest w stanie być lepszym od Edwina... Podpisując umowę z wielkim klubem na grubą kasę to nie zabawa, że jak Ci się znudzi to ją przerywasz, bo masz taki kaprys. Niech teraz siedzi i się z niej wywiążę.
» Środa, 09 listopada 2011, 16:51 #95
salforduk
salforduk pisze:
Tomek musi zmienić klub,by mieć szansę gry w reprezentacji!!
A może ktoś chętny obejrzeć Czerwone Diabły na żywo,mam jeszcze 4 bilety na mecz z Wolverhampton.10.12.2011,pisać lub dzwonić +447849170258.
GG MU!!
» Środa, 09 listopada 2011, 15:39 #94
krzych419
krzych419 pisze:
Tak w ogóle to 99 % osób tutaj jest wpatrzona w Fergusona, niczym politycy PIS w Kaczyńskiego. Mają go za Boga i wierzą w jego nieomylność... Trochę to żałosne.

Jak Fabregas chciał do Barcy to wszyscy nad jego losem ubolewali, nawet SAF, się wypowiadał, że nie można piłkarza trzymać na siłę. :-)
Jak Tomek chce zmienić klub, by ratować swoją karierę, to wszyscy po nim jadą. Fakt że piłkarze mają obecnie za dobrze, ale wina jest po stronie Fergusona !
» Środa, 09 listopada 2011, 15:35 #93
klikas pisze:
klikas
niewiem czemu jestes tak slepo zapatrzony w gaurdiole :/ i opowiadasz jakies glupoty ze barcelona dopiero za jego kadencji zaczela grac :/ Ronnie byl przed Pepem i manite na Bernabeu uzadzili :D jak ktos z dolu pisal, Tomek zawsze moze zglosic sie do zarzadu w sprawie obustronnego rozwiazania kontraktu i by bylo po sprawie :D, Ferguson niezly trener wkoncu za kolem naszego statku jest juz 25 lat :)
» Środa, 09 listopada 2011, 18:02 #92
preluki1
preluki1 pisze:
Tomek może się żle czuć. Wie że nie gra a nie może zmienić klubu mimo że ma ofertę. Ferguson żle się zachował.
» Środa, 09 listopada 2011, 15:03 #91
Cantona33
Cantona33 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2011 12:55

Kuszczak ma 100% racji, z jednego tylko i wyłącznie powodu, którego żaden z Was szanownych Pań i Panów nie podważy: za kilka m-cy zaczyna się Euro 2010, impreza rangi światowej odbywająca się raz na 4 lata, co najważniejsze w OJCZYŹNIE Kuszczaka. Blokowanie szansy, jakby nie patrzeć sporej (nie życzę kontuzji ani Szczęsnemu, ani Fabiańskiemu ale prawda jest taka, że "ship happens") jest dla mnie poważnym podważeniem autorytetu Fergusona, który powinien dbać o dobro drużyny tak samo jak o dobro poszczególnych zawodników, bo oni ów drużynę tworzą.

Tyle;)
P.S
A wypowiedź Pana Martin'a Pilkington, zupełnie żenująca, ukazująca tylko rozumienie sportu przez jej autora. Więcej komentarza z mojej strony nie wymaga... ehh...
» Środa, 09 listopada 2011, 12:51 #90
pbskarpy pisze:
pbskarpy
Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2011 14:50

Chyba Euro 2012 co?


Kuszczak jest więźniem swoich decyzji. Tyle. Miał szansę odejść już dawno temu. Nie zrobił tego, tylko podpisał kolejny kontrakt.
» Środa, 09 listopada 2011, 14:50 #89
Jack1987 pisze:
Jack1987
Tak podpisał. Ale Ferguson go nie widzi nie daje mu grać. Więc po co Kuszczak miałby pobierać pensję? I zapewniam Cię że nawet drobna kwota zadowoliłaby Fergusona, żeby sprzedać zawodnika przynoszącego same straty. Bo z czysto ekonomicznego aspektu tak jest. Ale SAF uwziął się na Kuszczaka skoro nie chce go puścić do Leeds, które się bije o awans, a każe mu iść do zespołów w dole tabeli lub klasę niżej. A co do Pilkingtona to zaczynam coraz wyraźniej widzieć podobieństwa pomiędzy byłymi bramkarzami. Chrzanią od rzeczy jak nasz legendarny Janek..
» Środa, 09 listopada 2011, 14:57 #88
preluki1
preluki1 pisze:
Ferguson nie jest w porządku w tej sytuacji. Powinien puścić tomka do sunderlandu. Wiedząc że tu nie będzie grał.
» Środa, 09 listopada 2011, 11:58 #87
axel52
axel52 pisze:
SAF jest wybitnym menegerem to nie ulega wątpliwości .
Jednocześnie jest też według mnie trochę wrednym starzejącym się człowiekiem.
Wystarczy sięgnąć pamięcią to tego co wyczynia lub wyczyniał niedawno.
A ile jego ciemnych sprawek nie wyszło na jaw ?
Możecie kwiczeć , ale taka prawda o SAF-ie.
Taka zresztą jak o zmarłym szefie Apple , wspaniały wizjoner a prywatnie wredny i sknera.
I tyle
» Środa, 09 listopada 2011, 10:45 #86
preluki1
preluki1 pisze:
On powinien zmienić klub i nie wiem dlaczego ferguson go nie chce niby puścić.
» Środa, 09 listopada 2011, 06:42 #85
Martin
Martin pisze:
Pozwolę sobie zacytować oneta jakby ktoś jeszcze nie przeczytał :)

"W ostatnich dniach Tomasz Kuszczak głośno narzekał na swoją sytuację w Manchesterze United, w którym nie uzyskał zgody na wypożyczenie. Zdecydowany głos w tej sprawie zabrał były bramkarz Czerwonych Diabłów, Kevin Pilkington.

Polski golkiper stwierdził, że czuje się "więźniem" w swoim klubie, a Alex Ferguson nie przejmuje się jego sytuacją, nie zezwalając mu na czasowe odejście do Leeds United.

Kuszczak szybko spotkał się z ostrą krytyką. "To skandaliczne i zawstydzające z jego strony. Po pierwsze miał swoje szanse, by udowodnić swoją wartość, po drugie zarabia naprawdę bardzo dużo pieniędzy. Niech się cieszy, że może być jeszcze w tak wielkim klubie" - stwierdził Pilkington na łamach Twittera.

Polak jest piłkarzem Manchesteru United od lata 2006 roku. W barwach Czerwonych Diabłów zagrał w 32 meczach."


W pełni popieram pana Pilkingtona :)
» Środa, 09 listopada 2011, 00:42 #84
DrunkenBear pisze:
DrunkenBear
Jak widać nie wszystkim wystarczą dobre zarobki jak Pilkingtonowi. Ale cóż, jedni lubią odciski na tyłku od ławki rezerwowych żeby tylko kasa płynęła, a inni chcą grać. Jak dla mnie ośmieszył się tą wypowiedzią na twitterze.
» Środa, 09 listopada 2011, 02:48 #83
arctic pisze:
arctic
Panie Martin,

1. Ten koleś zagrał mniej meczy od Kuszczaka dla ManUtd,
2. Jego argumenty są na poziomie blokersa - "ale zajebiście za taki hajs chodził bym na mecze Gieksy, i stawiał browary kumplom w naszym barze".
3. Tekst jest ch*jowo prztłumaczony przez ch*jowych pseudo dziennikarzy z onetu. Widać jak media potrafią manipulować ludźmi, żenada...
» Środa, 09 listopada 2011, 10:48 #82
DrunkenBear pisze:
DrunkenBear
Faktycznie tłumaczenie onetu z kosmosu wzięte. W oryginale wypowiedź Pilkingtona jest tak: “Embarrassing statement from kuszczak! Slave my a***. 1 he has had chances to impress. 2 he's on a very good wage. Should think himself lucky.”
» Środa, 09 listopada 2011, 11:34 #81
cesarz pisze:
cesarz
żal mi Pilkingtona. Osmieszył sie chlopak.
» Środa, 09 listopada 2011, 11:37 #80
krzych419 pisze:
krzych419
Żenująca wypowiedź, no ale w końcu to Anglik, musimy zrozumieć, u nich edukacja od lat, w ogóle nie istnieje i takie są tego efekty !
» Środa, 09 listopada 2011, 15:37 #79
pustelnik1
pustelnik1 pisze:
Kuszczak powinien odejsc sezon temu jak tylko sie dowiedziaø o transferze De Ge'i
» Wtorek, 08 listopada 2011, 23:47 #78
piokrop
piokrop pisze:
Tomek powinien odejść z Manchesteru już pare lat temu, bo Edwin był nie do ruszenia. Z jednej strony jest sam sobie winien, chociaż z drugiej strony to klub zachowuje się wobec niego trochę nie fair. Powinni dać mu odejść i nie stwarzać problemów. Niestety, ale wygląda to trochę złośliwie...
» Wtorek, 08 listopada 2011, 22:29 #77
tom90
tom90 pisze:
Fajnie, że Tomek wypowiada się z szacunkiem w stosunku do Fergusona. Miejmy nadzieję, że klub puści go w styczniu i wszyscy będą zadowoleni. Bo nie ma co się oszukiwać - Ferguson nie widzi już dla Kuszczaka miejsca w zespole..
» Wtorek, 08 listopada 2011, 21:46 #76
skejcik8
skejcik8 pisze:
za co go trzyma przeciez to cieniak nie potrzebny mu
» Wtorek, 08 listopada 2011, 21:06 #75
KipeR10 pisze:
KipeR10
cieniak który, mogę się założyć że gdyby grał tyle co Linde to by był drugim bramkarzem. Linde wgle nie wiem po co jest wpuszczany do gry... już wolę Amosa a De Gea jest Nr1.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 23:33 #74
Martin pisze:
Martin
Lindegaard jest bardzo przyzwoitym bramkarzem, co zresztą pokazuje za każdym razem, gdy wychodzi w pierwszym składzie. Nie ma co zresztą porównywać golkipera nr2 do zawodnika rezerw.
» Środa, 09 listopada 2011, 00:33 #73
kk8191
kk8191 pisze:
moim zdaniem to Kuszczak powinen przestac sie mazac, kurde moze klub i wobec niego nie postapil fair, ale z dugiej strony tez musial cos zawinic, bo wina nigdy nie lezy po jednej stronie, ale to nie znaczy ze ma sie w kolko mazac i obwiniac Sir Alexa, jak mu tak zle to niech postawi na swoje i po prostu wezmie d|_|pe w troki i odejdzie bez slowa , fakt ze i wtedy bedzie spalony po calosci, aple przynajmniej nie bedzie w kolko marudzil.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 20:54 #72
bzyk027
bzyk027 pisze:
Alex im starszy tym głupszy . Twierdzi że tyle talentów wychował a ile zmarnowałł ?! co za czesiek z niego
» Wtorek, 08 listopada 2011, 20:48 #71
Martin pisze:
Martin
Tomek Kuszczak nie jest i nigdy nie był żadnym talentem. Talentem, to może być Szczęsny, ale na pewno nie On. Powiedzmy sobie szczerze, Kuszczak to najzwyklejszy w świecie przeciętniak, dlatego też nigdy nie przebił się do bramki United. Pamiętam jego nerwówkę w meczu na Ewood Park ;) większy teatr od Barcelony, oczywiście... tłumaczy go brak ciągu meczowego.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 21:28 #70
MUFalki
MUFalki pisze:
Niech puszczą chłopaka,to naprawde dobry ,bardzo dobry bramkarz...
W ostatnim sezonie godnie naprawdę godnie zastąpił edwina van der sara,i to jest dowód,że nie można go odrzucać,Ferguson powinien go puścić do jakiegoś innego zespołu,aby Tomek nie siedział przez resztę kariery na ławie..
» Wtorek, 08 listopada 2011, 20:16 #69
Radosny
Radosny pisze:
On jest niewolnikiem swojej głowy a nie Manchesteru
» Wtorek, 08 listopada 2011, 20:05 #68
kk8191 pisze:
kk8191
Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.11.2011 21:38

dokladnie stary, masz racje. co on myslal ze przechodzac do MU bedzie w ogol gral w podstawie ?? po co ciagle gadal, ze to on bedzie mial bluze z 1?? bez sensu gdyby mial wiecej pokory to moooze teraz otrzymalby szanse, ale sprawa jest jasna, z chwila gdy sciagnieto Lindegaarda juz powinien sie pomalu pakowac, a nie podpisywac w ogole nowy kontrakt ( chociaz nie ejstem do konca pewien kiedy dokladnie go podpisal, czy po sciagnieciu Duńczyka czy przed, ale to bylo jasne, ze nie wygra w bramce z VdS). teraz marudzi, a od dawien dawna wiadomo, ze aby grac w podstawowym skladzie druzyny takiego formatu jak Manchester United, trzeba robic cos ponad progam i nie ograniczac sie do minimum. Czesc z was tutaj m. in. ja przyznaje sie smielismy sie z Fostera tak tak czy tak bronil i ze odszedl. ale chlopak nie marudzil i odszedl wtedy kiedy trzeba. no a co Tomek jest chlopcem na czarna godzine
» Wtorek, 08 listopada 2011, 21:34 #67
SimonHarrison
Ferguson kiedyś powiedział, że dla niego na pierwszym miejscu jest interes drużyny, tak? czyli ogół, całość, a nie poszczególni zawodnicy, nawet Ci najlepsi. Idąc tym tropem, Ferguson widzi w Kuszczaku coś co może się opłacać drużynie, albo nie opłacać.

Opłacalnie:)
Wszyscy bramkarze doznają kontuzji i pozostaje tylko Tomek.
Nie ma szukania kogoś na gwałt, jak to miało nie dawno w Arsenalu miejsce, gdzie Lemana ściągali :).

Nie opłacalnie
Sprzedaż Tomka teraz za kwotę 3x mniejszą od tej, za którą go kupili.

Ale ogólnie biorąc, Ferguson nie zachowuję się wobec Tomka fair.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 19:53 #66
Exigo
Exigo pisze:
Z całym szacunkiem dla naszego Klubu ale wydaje mi się, że nieładnie postapili wobec Tomka, powinni go sprzedać już jakiś czas temu jak było niemal pewne, że Kuszczak nie będzie następcą VdS, a tak niepotrzebnie trzymają go w klubie wypłacając jedynie pensję, która też wcale się nie zwaraca.
Ktoś napisał niżej, ze dali za niego 4,3 mln - to jest pewne, że nie sprzedadzą go teraz za więcej niż 1,5 mln skoro nie gra nawet w meczach pucharowych, a jedynie siedzi w rezerwach, z tym, że miesięczna pensja ciągle nabija się na konto Tomka co przez te parę lat na pewno przekroczyło już dawno owe 4,3 mln.

Prawdą jest, że Kuszczak nie wykorzystał swojej szansy na bycie nr 1 ale też trzeba wziąć pod uwagę, że wielu szans nie dostawał - zapewne słusznie, bo po tylu latach jesteśmy stwierdzić, że nie miał żadnych argumentów, aby przebić się do pierwszego składu ale skoro jest okazja oddać go do w miarę dobrego klubu to należy z niej skorzystać, a nie dawać ochłapy takie jak Doncaster. To też jest swego rodzaju brak szacunku i policzek w twarz czlowieka, który poświęcił tyle lat w kwiecie wieku, aby jednak osiągnąć coś w United - nie udało się - trudno, ale chyba można mu pozwolić odejść z godnością na normalnym układzie koleżeńskim...
» Wtorek, 08 listopada 2011, 19:19 #65
sisinho pisze:
sisinho
"normalnym układzie koleżeńskim... "

Czy SAF rozgaduje w gazetach o Kuszczaku? Nie bardzo , bo facet ma szacunek do piłkarzy. Jeśli to prawda (słowa The Sun) to Tomek powinien być jak najszybciej sprzedany , bo psuje jedynie atmosferę w klubie. Sam napisałeś - nie miał szans na nr 1 , i wiedziałeś to Ty , ja , 90% kibiców united , tylko jak widać nie sam Tomek.

Kuszczak miał ambicje zostać nr 1 ale trzeba mieć też rozum i poczucie swoich umiejętności. Albo Tomek poleciał na kasę , albo sądził że jest świetnym bramkarzem. Tomek poradziłby sobie w słabszych klubach , ale większość tych klubów nie dałaby za niego odpowiedniej kwoty , a te słabsze nie zagwarantowałyby Tomkowi takiego kontraktu jak w United.

Co do Twojego 1 zdania - a ładnie jest prać brudy na łamach gazet? Wiesz , gdyby Kuszczak 2-3 lata temu złożył pismo o transfer , nie podpisał kolejnego kontraktu to pewnie by odszedł , natomiast jak widać nie zależało mu zbytnio na odejściu.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 19:49 #64
Exigo pisze:
Exigo
Doczytaj dokładnie i będziesz wiedział co o tym sądzi Kuszczak- gazety lubią podkreślać i pogrubiać pojedyńcze zdania robiąc z tego wielkie tytuły i niesamowite skandale - Tomek powiedział, że nie zamierza nic mówić o Fergusonie, bo go szanuje i tyle, wyraził swoje zdanie , że nie ma już szans na grę w United i to jest przecież prawda, a więc nic zabronionego nie powiedział.

Od dawna wiadomo, że nie będzie Nr1 i od dawna dostajemy sygnały, że sam Kuszczak chce odejść - to nic dziwnego przecież i chyba może zostać normalnie sprzedany albo chciażby wypożyczony do wmiarę sensownego klubu, żeby dać mu szansę jeszcze coś zmienić w swojej karierze.

Co do tego podpisywania kontraktu - wydaje mi się, że 3 lata temu jeszcze mozna było dywagować i wyobrażać sobie Tomka, który walczy dzielnie o pierwszy skład, bo sam miałem kiedyś taką wizję po jego lepszym okresie gry kiedy prezentował się naprawdę nieźle więc to też nic złego probować spełnić swoje marzenia - czasem się nie udaje, trzeba iśc dalej ale nie powinno to tak wyglądać, że klub blokuje Ci możliwość spróbowania swoich sił gdzieś indziej, tym bardziej, ze po tych 5ciu latach należy się chociaż minimalna doza zwyklego ludzkiego szacunku.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 20:17 #63
artur24
artur24 pisze:
Ferguson powinien zabrać głos w tej sprawie. Jedyny Polak w naszym klubie,ale skoro manager uważa,że już pograł, to powinien odejść. Dla swojego dobra. Jestem kibicem MU od 1998 i jedyne co mam za złe Fergusonowi to to, że nie pozwoli Kuszczakowi odejść.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 19:19 #62
pawlik09
pawlik09 pisze:
fajny joke:
eurosport.pl/pilka-nozna/la-liga/2011-2012/real-chce-obronce-mu_sto3021002/story.shtml
» Wtorek, 08 listopada 2011, 19:18 #61
sisinho pisze:
sisinho
za 10 baniek to on sobie może kolejnego bezmózga Pepe kupić a nie naszego kapitana ;)
» Wtorek, 08 listopada 2011, 19:41 #60
Wielbicielka pisze:
Wielbicielka
Najbardziej irytujaca spekulacja która wraca co jakiś czas! Mou trzymaj swoje łapska z dala od Vidica!
» Środa, 09 listopada 2011, 09:14 #59
Amarylis pisze:
Amarylis
Real ma pięciu stoperów, rzeczywiście potrzebowałby jeszcze jednego...
» Środa, 09 listopada 2011, 14:02 #58
DevilFan
DevilFan pisze:
słowo w słowo z Eurosportu.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 18:49 #57
latontunited
latontunited pisze:
Jestem kibicem munited od wielu lat,skoro ferdek kupił dwóch bramkarzy niech pozwoli tomkowi odejsc(chociaz uwazam ze tomek nie jest wcale gorszy od tych dwuch nowych).Ferdek zachowuje sie jak ham i wiesniak!!
» Wtorek, 08 listopada 2011, 18:47 #56
redmati pisze:
redmati
Ale 'Ferdek' zapewne nie musi inwestować w słownik...
» Wtorek, 08 listopada 2011, 19:10 #55
RooFan
RooFan pisze:
Niech idzie . Ja tam za nim płakać nie będę :)
» Wtorek, 08 listopada 2011, 18:34 #54
vip14
vip14 pisze:
Po co Kuszczak jest w Manchesterze United. Przecież on nie gra, a w Leeds grałby na bank. Nie rozumiem decyzji Sir Alexa Fergusona.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 18:19 #53
pogbawelbeck
pogbawelbeck pisze:
''Stałem się niewolnikiem''. Dziękujemy, wypad do Doncaster. Chociaż darzę sympatią Tomka, to jednak on przegina!
» Wtorek, 08 listopada 2011, 18:03 #52
Devill96
Devill96 pisze:
Brak szacunku do Kuszczaka jak Ferguson nie chce go wystawić na mecze to po jaką cholere go nie chce sprzedać :/
» Wtorek, 08 listopada 2011, 17:45 #51
sisinho pisze:
sisinho
Bo nie chce na nim stracić? United dało za kuszczaka 4,3 mln euro a teraz nikt nie chciał dać nawet 4 mln za niego.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 18:23 #50
Djpark pisze:
Djpark
A za rok może dwa myślisz że się to zmieni i dadzą ponad 4 mln
» Wtorek, 08 listopada 2011, 21:29 #49
lewy123
lewy123 pisze:
Ferguson powinien dać mu odejść marnuje się tu tylko, a inne kluby na pewno wykorzystałyby jego doświadczenie i ogranie. Jak dla mnie Tomek powinien odejść w zimowym okienku transferowym.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 17:42 #48
SqUaRe
SqUaRe pisze:
Co ja bym zrobił żeby być takim niewolnikiem ;)
» Wtorek, 08 listopada 2011, 17:20 #47
DevilFan pisze:
DevilFan
marnował umiejętności i grzał ławę.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 18:49 #46
Michal88
Michal88 pisze:
Tomek zostan w United moze za kilka sezonow staniesz sie bramkarzem numer 3 albo nawet numer 2 to by byl dopiero awans hehe a tak na serio to ja osobiscie nigdy nie bylem zwolennikiem jego "talentu" dlatego zycze mu aby jak najszybciej opuscil szeregi Czerwonych Diablow
» Wtorek, 08 listopada 2011, 17:13 #45
MaziUnited
MaziUnited pisze:
Oj TOmek z jednej strony mówisz że szanujesz Fergusona a z drugiej że jesteś niewolnikiem klubu.Ferguson nie puści Cię do Leeds,przecież wiesz że to nie Włochy,gdzie zawodnicy wzmacniają rywala,czy wroga,a Leeds rywalem bezpośrednim teraz nie jest tak jak kiedyś,ale wrogiem pozostanie na zawsze.Ferguson powinien Cię wypożyć czy nawet sprzedać bo teraz na pewno nie zarobi na tobie tyle ile mógł jeszcze przed sezonem,powód jest prosty-nie grasz.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 17:05 #44
axel52
axel52 pisze:
SAF jest wybitnym menegerem to nie ulega wątpliwości .
Jednocześnie jest też według mnie trochę wrednym starzejącym się człowiekiem.
Wystarczy sięgnąć pamięcią to tego co wyczynia lub wyczyniał niedawno.
A ile jego ciemnych sprawek nie wyszło na jaw ?
Możecie kwiczeć , ale taka prawda o SAF-ie.
Taka zresztą jak o zmarłym szefie Apple , wspaniały wizjoner a prywatnie wredny i sknera
» Wtorek, 08 listopada 2011, 17:00 #43
krzych419
krzych419 pisze:
Kuszczak niech już zapomni o Euro bo sfrustruje sięjeszcze bardziej, trójka bramkarzy to Szczęsny, Fabiański oraz Tytoń lub Boruc (Smuda lubi powoływać tych, których chcą dziennikarze).

Ferguson brzydko robi ! Po tych wszystkich latach pokornego grzania ławy, powinien dać Tomkowi odejść, tym bardziej że była oferta z CSKA Moskwa. Ferguson jest mega dziwny. A prawdę mówiąc to o jego wyższości nad innymi menedżerami mówi się tylko w Manchesterze. Zawodnicy, którzy olewają United wybierając oferty z City jakoś bez skrupułów pozbawiają siebie szansy na pracę z NAJLEPSZYM menedżerem świata...

Widzieliście wpadki transferowe SAF-a, na pierwszym miejscu Bebe :)
Guardiola przez trzy lata wygrał LM tyle samo razy co SAF przez 25 :) Mourinho również ale z różnymi klubami co podnosi rangę tego wyczynu. Nie wiem czym tutaj się zachwycać...
» Wtorek, 08 listopada 2011, 16:51 #42
Megadeth pisze:
Megadeth
Co do Bebe to doczytaj sobie kto był jego agentem i ile prowizji zgarnął za ten transfer. Kuszczak niech doczyta w słowniku co oznacza słowo niewolnik... podpisał kontrakt, umowę o pracę i jeszcze marudzi, jak mu źle to zawsze może wystąpić z prośbą o rozwiązanie umowy, ale nie, bo przecież przestaną tysiące funtów tygodniowo na konto płynąć.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 16:57 #41
axel52 pisze:
axel52
aleś ty tępy.
Są chętni na Kuszczaka ? są , więc czemu miałby przestać zarabiać ?
Ferguson jest wredny i tyle
» Wtorek, 08 listopada 2011, 17:04 #40
wrobel1992 pisze:
wrobel1992
@Krzych. Guardiola i team z którym nawet Smuda by zwyciężał...proszę Cię nie pisz, że to jakiś super trener. Mourinho to już lepszy przykład, ale jestem ciekaw przez ile mógłby trenować na wysokim poziomie JEDEN zespół tak jak Ferguson!
» Wtorek, 08 listopada 2011, 18:51 #39
N17 pisze:
N17
Zwykle Krzychu, opowiadasz farmazony takie, że zastanawiam się, co bierzesz. Teraz jednak piszesz świętą prawdę i popieram twoją teorię! No ale Guardiola, to nie jest jakiś wybitny trener. Z takim składem, to i ja bym to powygrywał ;D
» Wtorek, 08 listopada 2011, 20:04 #38
krzych419 pisze:
krzych419
Nawet Smuda by wygrywał !? Smuda by wyrzucił cały skład Barcy za picie wina do kolacji i kupił Peszkę, Kubę, Piszczka i Lewandowskiego, chyba sukcesy by się skończyły :) Do tego nie potrafiłby się porozumieć, mimo tłumacza, gdyż nie opanował on w stopniu komunikatywnym żadnego języka, nawet rodzimego... Więcej szacunku dla Guardioli, bo to równie wielki trener jak Ferguson !
» Wtorek, 08 listopada 2011, 21:04 #37
krzych419 pisze:
krzych419
N17 ty byś też miał sukcesy, prowadząc Barcelonę - szczerze wątpię ! Może i Pep ma świetny zespół, ale dopiero gdy go objął ci zawodnicy zaczęli tak grać i robić rzeź na boisku... Pep to urodzony przywódca, z miejsca zaprowadził w Barcelonie swoje porządki, wyrzucił imprezowiczów, wprowadził do zespołu utalentowaną młodzież - pełen respect za to ! Dla mnie Pep obok Mou, Hiddinka i Boasa zalicza się do najlepszych menedżerów !

N17 pleciesz bzdury ! Chciałbym widzieć cię w szatni z zawodnikami, już widzę jak Pique zakłada ci kosz na głowę :) Guardiola odwalił w Barcie bezcenną robotę, to nie to samo co wymądrzać się w internecie i obrażać innych !
» Wtorek, 08 listopada 2011, 23:21 #36
Amarylis pisze:
Amarylis
Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.11.2011 00:11

krzych419
Nie zgodzę się z Tobą. Guardiola nie jest wcale takim dobrym trenerem, a taktykiem to już w ogóle. Dlaczego?
- nie zbudował Barcelony od podstaw, on pociągnął dalej to co dostał, jedynie obrona zaczęła w końcu grać jak należy, ale reszta formacji bardzo nieznacznie różni się od tego co prezentowała - czyli wysoki poziom.
- on nie stosuje żadnej strategii. Bo Barcelona to jedyny zespół na świecie, który nie musi się dostosowywać do stylu innych. Oni grają swoje, to inni muszą grać pod ich dyktando. Poza tym zmiany jakie dokonuje. W większości przypadków on im tymi zmianami czy to w trakcie meczu, czy w wyjściowym składzie psuje całe ustawienie. Przykładem są ostatnie remisy jakie notują. Kontuzje, rotacje i Barcelona traci na swojej jakości.
Ale żeby to zauważyć trzeba po prostu oglądać ich mecze w lidze, czego zapewne nie robisz i wcale Ci się nie dziwie, bo tego klepania czasami nie idzie zdzierżyć.
Pozostali mają rację. Niech Guardiola spróbuje zbudować jakiś zespół, który nie ma w składzie Messiego i Xaviego, który jest zbieraniną zawodników z różnych krajów, tak zupełnie od podstaw, mając w składzie przeciętnych grajków i spróbuje z nimi coś ugrać. Tak jak robił to Mou i Ferguson, a nawet Wenger. Nie jest trudno wygrywać wszystko skoro dostaje się samograjkę, z prawie samymi wychowankami, którzy grają ze sobą X lat w typowym barcelońskim stylu, który im wpojono.
Poza tym zastanawiające jest to, że byli piłkarzy, którzy trenowali z Guardiolą mają o nim bardzo nieciekawe zdanie.
» Środa, 09 listopada 2011, 00:08 #35
Martin pisze:
Martin
Krzychu, nie rób z AVB jakiegoś wielkiego menedżera, bo na pewno nie można go takim nazwać po jednym dobrym roku w Porto. W Premier League jak na razie nic nadzwyczajnego nie pokazał :)
» Środa, 09 listopada 2011, 00:36 #34
krzych419 pisze:
krzych419
Amyrylis

- Jesteś fanem Realu, więc nie jesteś obiektywny.
- Byli piłkarze, którzy nie dostawali szans, wypowiadają się zawsze źle, to samo tyczy się SAF-a, Pep stawia ciągle na tą samą '11', więc frustraci, grzejący ławę na pewno go nie lubią....
- Barca złapała obecnie lekki kryzys, ale to wciąż przy Man Utd, wygląda jak kryzys w stanach do braku kryzysu w Polsce :) Myślę że to przez to że zarząd na siłę wepchnął Pepowi nowe gwiazdki do zespołu - Sanchez i Fabregas, to popsuło nieco świetną atmosferę, ale Pep sobie poradzi, pewnie w zimę lub za rok wywali tych gwiazdorków z drużyny :)
» Środa, 09 listopada 2011, 15:27 #33
Amarylis pisze:
Amarylis
krzych419
Dobra, już się nie odzywam... :-)
Ale masz rację - bardzo przykro mi to stwierdzić, ale Barcelona w kryzysie, a raczej bez formy, rozjechała by Was bez żadnego problemu. Z nimi nie można grać takim składem jaki macie obecnie. Sneijder to kropla w morzu potrzeb.
» Środa, 09 listopada 2011, 15:50 #32
krzych419 pisze:
krzych419
Hahaha pełna zgoda ! Właściwie to zostawić z obecnego składu można tylko Rooneya i De Geę, oraz ewentualnie Naniego, reszta absolutnie musi odejść a najlepiej wylecieć z hukiem !
» Środa, 09 listopada 2011, 20:14 #31
hitman90
hitman90 pisze:
Kuszczak sam sobie winien. Siedzi na lawie od 2007 r. Watpie, zeby na prawde wierzyl, ze wygryzie Edvina. Edvin zakonczyl kariere, SAF wydal na dwoch nowych bramkarzy prawie 30 mln, a Kuszczak dalej siedzi... ^^
» Wtorek, 08 listopada 2011, 16:45 #30
wladek22 pisze:
wladek22
Widać ciężko mu się podnieść z wygodnego siedliska
» Wtorek, 08 listopada 2011, 17:43 #29
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
SAF leci z nim w kulki i taka jest prawda
» Wtorek, 08 listopada 2011, 16:42 #28
OnlyRedDevils
Ile ja bym dał żeby być "niewolnikiem Manchesteru"..
» Wtorek, 08 listopada 2011, 16:34 #27
cocobooo pisze:
cocobooo
ambitny jestes coś w stylu a`la dudek ?
» Wtorek, 08 listopada 2011, 17:04 #26
sisinho pisze:
sisinho
@cocobooo

Ty byś pewnie nie chciał zgarniać 2-3 mln euro za sezon jak Dudi? Wolisz zap.. w normalnej pracy po 4-5 tys?

W United też bym mógł być "niewolnikiem" jak to Tomuś nazwał ,tylko on też ma chyba rozum i od lat widział że nie ma szans na nr 1 , no ale lepiej skrytykować Fergusona , niż przyznać się do błędu - trzeba było 2-3 lata temu zabiegać o transfer.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 19:44 #25
AJEP pisze:
AJEP
heh zeby 4-5 na miesiac to bylo by dobrze :) zostan nauczycielem tam zarabiasz 1/3 tej sumy.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 22:49 #24
lukasz00090 pisze:
lukasz00090
Ile ja bym zrobił żeby zarabiać te 4-5 tys . . . A ile bym dał żeby grać w United ? Za 4-5 tys spokojnie bym mógł grać do końca kariery :) Może wygryzłbym Kuszczaka z trybun :P
» Środa, 09 listopada 2011, 01:20 #23
cocobooo
cocobooo pisze:
Tomek teraz możesz tylko w jeden sposób odejść trochę brzydki ale jednak ... nabluzgaj Alexowi to wylecisz szybciej niż ci się zdaje innego sposobu nie widze oraz sensu trzymania go w rezerwach .
» Wtorek, 08 listopada 2011, 16:33 #22
kuszczak21
kuszczak21 pisze:
Tak jak Tomaz mówi,że jest uwięziony przez Sir Alexa.Ten nie chce dac mu szansy ponieważ wie ze to jest bramkarzaz ,który mógł stac sie pierwszym bramkarzem ManU.Tomasz jest wybitym i najlepszym bramkarzem jakiego ManU mógł miec.Niech szybko ucieka z tamtąd i szuka nowego klubu.Kuszczak to jest bramkarz ,który powinien stanac w bramce na Euro 2012.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 16:27 #21
cocobooo pisze:
cocobooo
wybitnym :) no no
na Euro to on może piłki podawać
» Wtorek, 08 listopada 2011, 16:34 #20
wladek22 pisze:
wladek22
podawać ale tylko pod warunkiem ze nie wypuści ich z rąk ;)
» Wtorek, 08 listopada 2011, 17:42 #19
funia16
funia16 pisze:
no nie mogę się z Wami ludzie zgodzić, co z tego że jest nr 4. to znaczy że jest niepotrzebny? a z kim zawodnicy mają trenować? co mają karne do pustej bramki trenować? a co jak de gea nie przyjdzie na trening, amos pojedzie na mecz rezerw, to co? kuszczak dalej nie jest potrzebny? to tylko przykład jednego ćwiczenia, a życie klubu to są setki takich przykładów. dla tak dużego klubu gdzie trenuje kilkudziesięciu piłkarzy to potrzebnych jest kilku bramkarzy.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 15:37 #18
redmati pisze:
redmati
Nie znam systemów treningowych, ale na zdrowy rozsądek do tego, żeby nie strzelać do pustej bramki można znaleźć kogoś innego niż bramkarza, który jeszcze niedawno mógł walczyć o pierwszy skład w jakimś średniaku PL. Jeśli się mylę to mnie poprawcie.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 15:56 #17
funia16 pisze:
funia16
równie dobrze można ręcznik na poprzece powiesić. wg mnie się mylisz, im bardziej wymagający są twoi przeciwnicy tym ty musisz się bardziej starać. więc poziom zawodników z którymi można trenować ma ogromne znaczenie.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 21:58 #16
Megadeth
Megadeth pisze:
Ten to ma wiecznie problemy, kontrakt obowiązuje obie strony więc dopóki ma wypłaty na koncie niech nie marudzi.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 15:26 #15
preluki1
preluki1 pisze:
Niech idzie do sunderlandu.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 14:52 #14
Blast
Blast pisze:
Kuszczak sam sobie zrobił krzywdę tym zwlekaniem i niezdecydowaniem co do odejścia! Mógł to zrobić kiedy było to bardziej realne i kiedy miał realne propozycje (bo na pewno takie miał, oficjalne czy nieoficjalne, ale jestem przekonany że było nim zainteresowanie z przyzwoitych klubów!) Został, bo przecież United to mega marka o on chociaż jest już obecnie 4-tym bramkarzem, jest częścią tej marki! I ma pewnie też ładną wypłatę za tę posadę! Teraz z pozycji 4 bramkarza ma kiepskie szanse na dobry transfer...
A może jego menadżer to jakaś niemota?!? Za każdy transfer swojego zawodnika ma przecież z tego niezła prowizję!
Lubię Kuszczaka, jest dobrym bramkarzem i może być jeszcze lepszym, ale ambicje ma mizerne....
» Wtorek, 08 listopada 2011, 13:27 #13
martin86
martin86 pisze:
Tomek jest pomiędzy młotem a kowadłem
» Wtorek, 08 listopada 2011, 12:27 #12
preacher
preacher pisze:
wywiad z super ekspresu z dnia 7 11 2011r
» Wtorek, 08 listopada 2011, 11:41 #11
preacher
preacher pisze:
[link usunięty] oryginalny wywiad z którego czerpało informacje The Sun, zupełnie wyrwane zdania z kontekstu stworzyły obraz bardzo negatywny Kuszczaka. Przez ten wywiad to teraz może mieć kłopoty i nie odejść zimą
» Wtorek, 08 listopada 2011, 11:40 #10
Mastin
Mastin pisze:
Ferguson po prostu nie lubi piłkarzy ceniących wyżej grę w reprezentacji niż w MU
» Wtorek, 08 listopada 2011, 11:37 #9
SaiyaJiN pisze:
SaiyaJiN
przecież Kuszczak nie gra w MU jest dopiero 4 bramkarzem ;d
poza tym zupełnie nie rozumie SAF'a dlaczego blokują jego transfer
a nawet wypożyczenie skoro i tak nie dają mu pograć ? no i wiadome
jest że już nigdy nie stanie się pierwszym bramkarzem MU ;/
» Wtorek, 08 listopada 2011, 12:41 #8
DonKedzior
DonKedzior pisze:
szkoda mi Kuszczaka , kocham United ale to co robi Alex jest mie fair :[
» Wtorek, 08 listopada 2011, 10:55 #7
Pauleta77
Pauleta77 pisze:
"Nie chcę obmawiać czy krytykować sir Aleksa Fergusona. To nie mój styl."- a później leci cała wiązanka, ale rozumiem chłopa, nie fajnie go potraktowano
» Wtorek, 08 listopada 2011, 10:39 #6
NanoUnited
NanoUnited pisze:
W the sun to nawet prognoza pogody jest przekłamana :D
» Wtorek, 08 listopada 2011, 10:31 #5
brown
brown pisze:
jako ze Kuszczak nie jest Anglikiem, The Scum moze do woli wymyslac jego wypowiedzi i nie ponosic za to zadnej odpowiedzialnosci.

tak samo robili z Pique, Xavim, Hlebem, Fabregasem itd
» Wtorek, 08 listopada 2011, 10:21 #4
redmati
redmati pisze:
A ja bym nie brał tego wszystkiego zbyt dosłownie - w końcu to The Sun...
» Wtorek, 08 listopada 2011, 09:49 #3
preluki1
preluki1 pisze:
Tak według mnie tomek powinien odejść już dawno. Gdy był bramkarzem nr 2 to jeszcze liczył że po zakończeniu kariry przez van.der.sara będzie grał, a tu przyszedł lindegard potem de gea a był jeszcze amos i tomek stał się 4 bramkarzem. Nie wiem dlaczego nie odszedł. Może wreszcie przejdzie do sunderlandu.
» Wtorek, 08 listopada 2011, 09:46 #2
Devra
Devra pisze:
Brzmi to smutno "– Stałem się niewolnikiem Manchesteru United – mówi Kuszczak cytowany przez dziennik The Sun[...] " ale co zrobisz ? :(
» Wtorek, 08 listopada 2011, 09:43 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY