AKTUALNOŚCI

Zapowiedź spotkania: Aldershot vs Manchester United

Data 25 października 2011, 06:34 Biafra, DevilPage.pl
Zapowiedź spotkania: Aldershot vs Manchester United
Czytaj więcej:
» Aldershot Town
» Carling Cup
» Kontuzje
» Zapowiedzi
A A A
Czerwone Diabły muszą jak najszybciej zapomnieć o fatalnych derbach i przynajmniej częściowo odkupić winy, a mają ku temu wyśmienitą okazję, bowiem ich rywalem w IV rundzie Carling Cup będzie ekipa z czwartej ligi.

Oczywiście sympatycy ekipy z Old Trafford jeszcze długą będą pamiętać wynik niedzielnego pojedynku z lokalnym rywalem, jednak ich ulubieńcy mogą nieco umniejszyć ich cierpienie, udowadniając, iż drużyna mistrza Anglii wcale nie znajduje się w dołku. Tak bowiem twierdzą piłkarscy eksperci na Wyspach Brytyjskich i trudno im się dziwić, bowiem po rewelacyjnym początku sezonu, podopieczni sir Alexa Fergusona złapali lekką zadyszkę, co odbiło się nie tylko na występach na krajowym podwórku, ale przede wszystkim w europejskich pucharach.

Wprawdzie wszyscy zawodnicy United zgodnie przyznają, iż nic takiego nie ma miejsca, a atmosfera panująca w drużynie w dalszym ciągu jest wyśmienita, to najlepszym sposobem na udowodnienie tej tezy jest przekonujące zwycięstwo w Pucharze Ligi. Teoretycznie sprawa wydaje się banalnie prosta, gdyż rywalem Czerwonych Diabłów jest ekipa, która jako jedyna spośród wszystkich grających jeszcze w Carling Cup, nie występuje na co dzień w zmaganiach żadnej z dwóch pierwszych lig.

Jednak niech nie zwiedzie was pozycja zajmowana przez Aldershot Town w angielskim footballu, gdyż zlekceważenie czwartoligowej drużyny może skończyć się tak samo jak w przypadku West Ham United, Carlisle United czy też Rochdale, które pożegnały się z rozgrywkami po potyczkach z ekipą występująca w League Two. Do wtorkowego spotkania należy podejść w pełni zmotywowanym i powoli zacząć powracać na zwycięską ścieżką, do kroczenia którą przyzwyczaili nas podopieczni szkockiego menadżera.

Początek spotkania IV rundy Pucharu Ligi pomiędzy United a Aldershot we wtorek o godzinie 20:45!

Kłopoty w kadrach

Aldershot Town:

Kontuzjowani: Brak.

Trener Dean Holdsworth w weekend dał odpocząć aż pięciu swoim piłkarzom, w tym najlepszemu strzelcowi drużyny Danny'emu Hyltonowi, dzięki czemu jego podopieczni będą wypoczęci przed potyczką z United. W formacji ofensywnej powinniśmy ujrzeć Adama Smitha przebywającego w drużynie Aldershot na wypożyczeniu.

Kadra:
Young, Worner, Herd, Straker, Jones, A.Brown, Morris, J.Brown, Guttridge, McGlashan, Collins, Rodman, Pulis, Vincenti, Smith, Panther, Rankine, Hylton, Bubb

Manchester United:

Sir Alex najprawdopodobniej da szansę zaprezentowania się piłkarzom, którzy dobrze poradzili sobie w spotkaniu z Leeds United. W wyjściowej jedenastce powinniśmy ujrzeć Michaela Owena oraz Dymitara Berbatowa, ale niewykluczone, iż na boisku pojawi się również Mame Biram Diouf. Na ponowne występy liczą przede wszystkim młodzi gracze United, czyli Paul Pogba, Larnell Cole oraz Ezekiel Fryers. W związku z zawieszeniem Jonny'ego Evansa na środku obrony zagrać powinien Nemanja Vidić.

Kontuzjowani: Ryan Giggs (uraz ścięgna udowego, zaplanowany powrót - początek listopada), Darron Gibson (skręcona kostka, nieznana data powrotu).
Niedostępni: Jonny Evans (zawieszony za czerwoną kartkę), Tom Cleverley i Rafael da Silva (wracają do pełni sił po kontuzjach).

Kadra:
De Gea, Lindegaard, Amos, Smalling, Ferdinand, Vidić, Evra, Fabio, Jones, Park, Carrick, Fletcher, Valencia, Nani, Anderson, Young, Owen, Berbatow, Macheda, Diouf, Hernandez, Rooney, Welbeck, Pogba, W. Keane, Brown, M. Keane, Thorpe, Fryers, Cole.

Kluczowy przeciwnik

Największego zagrożenia United powinno spodziewać się ze strony Danny'ego Hyltona, bowiem najskuteczniejszy gracz gospodarzy strzela bramki jak na zawołania, a ponadto w miniony weekend dostał wolne, aby być w pełni sił na potyczkę w Pucharze Ligi. Wprawdzie 22-letni napastnik prawie dołączył do drużyny AFC Wimbledon w styczniu, to ostatecznie pozostał w drużynie Aldershot i walnie przyczynił się do wyeliminowania West Ham United, zdobywając zwycięskiego gola.

Ostatnie spotkanie obu drużyn

Obie ekipy do tej pory spotkały się tylko raz. Miało to miejsce we wrześniu 1970 roku, kiedy to United wygrało 3:1. Podobnie jak teraz była to potyczka w Pucharze Ligi, a na listę strzelców wpisali się George Best, Brian Kidd oraz Denis Law.

Drużyny w liczbach

Aldershot Town:

Rozgrywki: League Two (czwarta liga)
Pozycja: 15
Mecze rozegrane: 14
Zwycięstwa: 5
Remisy: 2
Porażki: 7
Punkty zdobyte: 17
Bramki strzelone: 17
Bramki stracone: 17

Manchester United:

Rozgrywki: Premier League
Pozycja: 2
Mecze rozegrane: 9
Zwycięstwa: 6
Remisy: 2
Porażki: 1
Punkty zdobyte: 20
Bramki strzelone: 26
Bramki stracone: 12

Fakty meczowe

Aldershot Town:

* Przegrali trzy ostatnie spotkania na własnym stadionie.
* W przypadku wygranej, zanotują swój największy sukces w historii.

Manchester United:

* Zwycięstwo we wtorkowym meczu będzie dla United setną wygraną w Pucharze Ligi.
* Ostatni raz w IV rundzie Carling Cup, Czerwone Diabły odpadły w 2006 roku przegrywając z Southend.

Sędzia spotkania

Arbitrem wtorkowego meczu będzie pan Lee Probert, czyli osoba prowadząca już w tym sezonie spotkanie z udziałem United. Była to potyczka z Tottenhamem Hotspur, która zakończyła się zwycięstwem Czerwonych Diabłów 3:0.

Początek spotkania IV rundy Pucharu Ligi pomiędzy United a Aldershot we wtorek o godzinie 20:45!
» Fletcher czeka na zielone światło Fletcher czeka na zielone światło
Darren Fletcher w ubiegłym roku zaw...
» Vidić wraca do formy w Hiszpanii Vidić wraca do formy w Hiszpanii
Nemanja Vidić od kilku miesięcy lec...
» Vidić: Rywalizacja przyda się każdemu Vidić: Rywalizacja przyda się każdemu
Nemanja Vidić wierzy w sukces Unite...
» Vidić opuści tournee Vidić opuści tournee
Serb wbrew wcześniejszym prognozom ...
» Anderson był bliski odejścia z United Anderson był bliski odejścia z United
Anderson nie był zadowolony z liczb...
» Zapowiedź: Sunderland vs Manchester United Zapowiedź: Sunderland vs Manchester United
Panie i panowie, nie siadamy w żadn...
» Z Sunderlandem bez Carricka Z Sunderlandem bez Carricka
Michael Carrick z powodu choroby ni...
» Evans pod nóż, Giggs na igrzyska Evans pod nóż, Giggs na igrzyska
Ryan Giggs dostał przyzwolenie od s...
» Evra o kontuzji Smallinga Evra o kontuzji Smallinga
Patrice Evra nie ukrywa radości z a...
» Smalling nie zagra na EURO Smalling nie zagra na EURO
Młody defensor United nie wystąpi n...
» Evansa czeka operacja kostki? Evansa czeka operacja kostki?
Jonny Evans nie pojawi się już na m...



Poprzedni news:
Vidic rezygnuje z gry w kadrze
Następny news:
Jones od początku wierzył w sukces

Komentarze (151)


Tredzio
Tredzio pisze:
Berba najlepiej zagrał :) !!
» Czwartek, 27 października 2011, 17:42 #151
ROO10MU
ROO10MU pisze:
ja sie zastanawiam czy nie warto było by postawić w jakimś meczu na Owen ? jak narazie wykorzystuje swoje szanse jakie daje mu SAF... Glory Glory Manchester United :D
» Wtorek, 25 października 2011, 22:41 #150
zjebiarz pisze:
zjebiarz
Na OWEN już postawiliśmy w meczu większej wagi i zawiódł,
Berba z takim zaangażowaniem byłby partnerem Roo w ataku,
widać, że Clev będzie mega wzmocnieniem na środku :)
» Wtorek, 25 października 2011, 22:47 #149
kur3ak
kur3ak pisze:
Berba , Park , Clev.. , P.Jones do podstawowego składu i to bez apelacyjnie!!
» Wtorek, 25 października 2011, 22:40 #148
NTM
NTM pisze:
I WŁASNIE DLATEGO BERBA NIE GRA W PODSTAWIE... nie wolno napastnikowi takiej okazji marnowac
» Wtorek, 25 października 2011, 22:01 #147
grandes pisze:
grandes
Berba gra świetnie !!
» Wtorek, 25 października 2011, 22:12 #146
bruce1983 pisze:
bruce1983
Wydaje sie ze ta grupa B wiecej pojmuje cos o grze niz ta nasza podstawowa z zeszlej niedzieli!Bo to co ostatnio prezentuje United to jest po prostu tragedia.I da to sie zauwarzyc zarĂśwno w LM jak i w Premier L.Fakt jest jeden, brakuje nam wlasnie takich gwiazd jak posiada wlasnie Citi,Barca,Real,Chelsea zeby mĂśc powrĂścic do poziomu jakim szczycilismy jescze z 3,4 lata temu.Jestem fanem od 20 lat, ale obecnie Fergusona nie moge wogĂśle zrozumiec.Jak mozna w takim bardzo waznym meczu jak z Citi bardziej liczyc na Evansa niz na Vidicia?Evra tez widac ze juz swoje zrobil i nie nadaza bo obserwujac go ciagle traci do mlodszych zawodnikĂśw te 2,3 metry i z tego sa potem grozne sytuacje no i bramki.Wiec wedlug mnie tam Fabio juz dawno powinienen istniec!Srodek to kompletne zero.Fergussonie pora dzialac!Potrzebujemy gwiazdy swiatowej klasy i nie ma dwĂśch zdan!Bo wlasnie teraz Citi ma to co mielismy kilka lat temu..Potezna druzyne!
» Wtorek, 25 października 2011, 22:27 #145
chomik18 pisze:
chomik18
Dlaczego Ferguson postawił na Evansa zamiast Vidicia? Nemanja wrócił po ciężkiej kontuzji, grał z Otelul Galati bardzo nerwowo pomijając już czerwień, którą otrzymał i widocznie stwierdzono, że nie jest jeszcze gotowy na derby.
» Wtorek, 25 października 2011, 22:38 #144
warmiak
warmiak pisze:
Tak, Valencia piękna bramka.
Jak by ktoś chciał mecz oglądać to transmisja jest na Sport Klubie :)
» Wtorek, 25 października 2011, 21:56 #143
Nearek
Nearek pisze:
Valencia piekna bramka
0-3
» Wtorek, 25 października 2011, 21:51 #142
ManUtdFun
ManUtdFun pisze:
Jak na razie nie jes źle :) fajnie jednak byłoby zobaczyć wynik ok. 6-0, 8-0, żeby nam kibicom chociaż troszeczkę wynarodzić niedzielny meczyk. Ale najważniejsze jest zwycięstwo:)
Amos się nudzi, Jones jak i Vida na wielkim luzie grają, większość akji idzie prawą stroną, Fabio i Valencia się nie nudzą, czego nie może powiedzieć Diouf i Fryzesr. Ale nie narzekajmy, jak częśto ze sobą grają?:) fajnie, że Cleverley jest aktywny. Park trochę strat, z jednej napastnik wyszedł sam na sam, jednak chyba Vida wyratował. Z drugiej strony jest asysta, więc zły mecz dla Parka nie jest. Berba dobry mecz, pokazuje się, chce więcej piłek, schodzi nawet na środek pola na rozegranie bo nie dostaje podań. Mam nadzieje, że w drugiej połowie nasza "9" będzie dostawała więcej podań.
Do boju Diabełki! :) GLORY!
» Wtorek, 25 października 2011, 21:46 #141
chomik18 pisze:
chomik18
Antonio Valencia gra dzisiaj bardzo przeciętnie. Dużo strat oraz niedokładnych podań.
» Wtorek, 25 października 2011, 21:48 #140
ManUtdFun pisze:
ManUtdFun
ale brameczka palce lizać :)
» Wtorek, 25 października 2011, 22:43 #139
house2
house2 pisze:
rikotv.ubf.pl/viewpage.php?page_id=40

Link do meczu!
» Wtorek, 25 października 2011, 21:44 #138
mikoryza
mikoryza pisze:
gosc w sportklubie mówi, że manchester jeszcze przegra haha... śmiech na sali, chyba naraził się fanom United...

Glory United
» Wtorek, 25 października 2011, 21:43 #137
chomik18
chomik18 pisze:
Michael z Dymitarem zachowują się jak prawdziwi profesjonaliści, wychodzi doświadczenie i robią swoje co bardzo mi się podoba. Fabio z Tomem Cleverleyem i Dioufem fajnie napędzają im te akcje i stwarzamy sobie okazje pod bramką rywala. Antonio Valencia kolejny słaby mecz, dużo niedokładnych podań, wszystko za statyczne, a wydawać by się mogło, że po kontuzji z Ibroox Park nie było już śladu, że zaczął się rozkręcać, a tutaj trzeba powiedzieć, że to kolejny mecz gdzie Ekwadorczyk nie wnosi zbyt wiele. Dużo strat ze strony Parka również, nie tego wymaga się od tak doświadczonego piłkarza. Nemanja jakby nie był sobą, zmarnowany rzut karny dla Serbii po kontuzji i brak Serbów na ME, zakończenie kariery reprezentacyjnej, długa przerwa w grze, czerwień w meczu z Otelul to wszystko tkwi u niego w głowie, dzisiaj też o mały włos nie sprokurował jedenastki i nie wyleciał z boiska, na nasze szczęście spalony. Są pozytywy i negatywy tej pierwszej części.
» Wtorek, 25 października 2011, 21:40 #136
ogor28
ogor28 pisze:
mecz jest na iraqgoals
» Wtorek, 25 października 2011, 21:32 #135
grg
grg pisze:
broker.sopcast .com:3912/106723

MACIE LINK NA SOPCASTA W HD!! NIE WYPISUJCIE WIECEJ DURNYCH KOMENTARZY Z PROŚBĄ O LINKA!!
PO "sopcast" jest spacja (przed ".com") usuńcie ją i oglądajcie w HD!!
» Wtorek, 25 października 2011, 21:23 #134
dandi900107 pisze:
dandi900107
Prawda.Mecz streamowany z sky sports hd 2 .Jakość HD.
» Wtorek, 25 października 2011, 21:34 #133
Casher
Casher pisze:
Za wolno za mało ruchu w środku pola ... Patrze na wszystkie mecze United bo kocham ten klub ale w carling cup bez dzbanka kawy to się nie da wytrzymać ;s
» Wtorek, 25 października 2011, 21:21 #132
SimonHarrison
Macie na dole kilka fajnych linków, dobra pixeloza :) i nie tnie :)


ronaldo7.net/live/manchester-united-vs/watch-manchester-united-live-stream.html
» Wtorek, 25 października 2011, 21:18 #131
wieruch1
wieruch1 pisze:
atdhenet.tv/40549/watch-aldershot-vs-manchester-united
» Wtorek, 25 października 2011, 21:13 #130
Klimaa
Klimaa pisze:
Ma ktoś nie zacinająca się transmisję? ;>
» Wtorek, 25 października 2011, 21:12 #129
adisman17
adisman17 pisze:
Nie sądziłem, że to powiem ale brakowało mi Berbatova i Cleverley`a w pierwszym składzie :) Berba jaki jest ale gra jakoś pod niego sie klei a Welbeck jeszcze nie ta klasa :) ma czas młodzieniec
» Wtorek, 25 października 2011, 21:11 #128
Crisyne1 pisze:
Crisyne1
Stawiam Ci Piwo ! Wreszcie ktoś dostrzegł to że Berba się stara i że narpawde mu zależy 2:0 ;d
» Wtorek, 25 października 2011, 21:26 #127
kur3ak
kur3ak pisze:
w sopcast wpiszcie w adresie: Bloodzeed HQ , jakość HD
» Wtorek, 25 października 2011, 21:09 #126
Cucullus pisze:
Cucullus
A mnie wyskakuje komunikat ze to jest nieprawidlowy adres... Mozna prosic o pomoc?
» Wtorek, 25 października 2011, 21:15 #125
Valdron pisze:
Valdron
mam to samo, nieprawidłowy adres
» Wtorek, 25 października 2011, 21:17 #124
tikorr pisze:
tikorr
chłopaki gdybyście się wysilili i wpisali nazwę tego kanału wiecie gdzie :) czarodziej G :) to byście się dowiedzieli, że dzięki tym cyfrom obejrzycie meczyk w HQ (106723)
» Wtorek, 25 października 2011, 21:38 #123
Cucullus pisze:
Cucullus
Tikorr bardzo dziekuje, masz racje, pewnie trzeba bylo bardziej poszukac, ale w pospiechu szukania dzialajacego kanalu jakos na to nie wpadlem. Anyway, dzieki Twojej odp nie bede juz zadawac glupich pytan;)
Jeszcze raz bardzo dziekuje;)
» Wtorek, 25 października 2011, 22:02 #122
MarianHAHA
MarianHAHA pisze:
Dajcie linki na jakich oglądacie z góry dziękuje
» Wtorek, 25 października 2011, 21:04 #121
Ave
Ave pisze:
Panowie/Panie proszę o jakiś dorby link do meczu, z góry dzięki!
» Wtorek, 25 października 2011, 21:03 #120
Klimaa
Klimaa pisze:
Niech nasi odbiją sobie chociaż trochę za poprzednią wpadkę! Od teraz musi być już tylko lepiej.
» Wtorek, 25 października 2011, 21:02 #119
ROO10MU
ROO10MU pisze:
Berba :D
» Wtorek, 25 października 2011, 21:02 #118
SimonHarrison
macie jakiegoś dobrego linka ?
» Wtorek, 25 października 2011, 21:02 #117
krupcia
krupcia pisze:
1:0 berbatov akcja w stylu z barcelona ale niestety wychjodzi to nam tylko z druzyna z 3 ligi :D
» Wtorek, 25 października 2011, 21:01 #116
KrzyXio
KrzyXio pisze:
Ładna brameczka
» Wtorek, 25 października 2011, 21:01 #115
jajeco
jajeco pisze:
Jak ktos szuka transmisji z meczyku, to polecam

crackovia.pl/transmisja.php
» Wtorek, 25 października 2011, 20:51 #114
kur3ak
kur3ak pisze:
Panowie , Panie !! :D Jak chcecie dobrą kopię każdego meczu Man UTD i nie tylko to zainstalujcie sobie Sop Cast i wpiszcie w program " Bloodzeed HQ " , kopia w jakości HD. Pozdro!
» Wtorek, 25 października 2011, 20:38 #113
Zyvold
Zyvold pisze:
Cleverley... COMES BAAAAAACK!
» Wtorek, 25 października 2011, 20:37 #112
pieczara77
pieczara77 pisze:
WRACA CLEVERLEY!!
» Wtorek, 25 października 2011, 20:36 #111
klitschko
klitschko pisze:
Mecz bedzie mozna obejrzec na kanale Sportklub, ktory jest na Cyfrze+ oraz na Nce. Ci co maja Cyfrowy Polsat oraz mozliwosc recznego ustawiania kanalow i przestawienia anteny beda mogli mecz obejrzec na niekodowanym kanale Sky Turk.
» Wtorek, 25 października 2011, 20:34 #110
jajeco
jajeco pisze:
Jak ktos szuka transmisji z meczyku, to polecam

crackovia.pl/transmisja.php
» Wtorek, 25 października 2011, 20:32 #109
jajeco
jajeco pisze:
Jak ktos szuka transmisji z meczyku, to polecam

crackovia.pl/transmisja.php
» Wtorek, 25 października 2011, 20:30 #108
morimoto
morimoto pisze:
link do meczyku [link usunięty]
» Wtorek, 25 października 2011, 20:13 #107
Michael21
Michael21 pisze:
Man Utd: Amos - Fabio, Jones, Vidić, Fryers - Valencia, Cleverley, Park, Diouf - Owen, Berbatow.
Rezerwowi: De Gea, Vermijl, M. Keane, Pogba, W. Keane, Morrison, Cole
» Wtorek, 25 października 2011, 20:13 #106
sisinho
sisinho pisze:
Heh skład dobry , tylko Toma nie trafiłem (dawałem Carricka).
» Wtorek, 25 października 2011, 20:10 #105
Luelle
Luelle pisze:
Manchester United
Amos - FĂĄbio, Jones, Vidić (C), Fryers - Valencia, Cleverley, Park, Diouf - Owen, Berbatow
Rezerwa: de Gea, Vermijl, M.Keane, Pogba, Morrison, Cole, W.Keane
» Wtorek, 25 października 2011, 20:03 #104
Adrianst
Adrianst pisze:
Jest Tom jeee!Fajny sklad cieszy pojawienie sie Berbatova w pierwszym składzie!Jest również Vida i Phil!Mysle ze wygramy ten mecz jezeli nie bedziemy gra takiego piachu jak z Norwich,Basel,Liverpoolem i City to powinno byc 4:0 jak nie wiecej!Go Go Red Devil Manchester is red Forever!
» Wtorek, 25 października 2011, 20:03 #103
Kluczyk
Kluczyk pisze:
Amos - Fabio,Vidic,Smaling, Fryers - Valencia,Carrick,Park - Berbatov,Owen,Diouf - taki sklad zapewni nam wygrana, da pograc tym co malo graja pokazac na co ich stac i nie.. vidic sie rozegra po kontuzji ..;p no a na druga polowe niech wposci mlodych ;p
» Wtorek, 25 października 2011, 20:01 #102
Kjebab
Kjebab pisze:
Panowie od niedzieli powinnismy sie witać tak:
6 xD hihi
» Wtorek, 25 października 2011, 19:59 #101
TraN pisze:
TraN
A 28 sierpnia mielibyśmy jeszcze parę minut i dla kibiców Arsenalu by palców zabrakło :)
» Wtorek, 25 października 2011, 20:01 #100
mycka86 pisze:
mycka86
pewnie ostatnio Twoja drużyna strzeliła tyle bramek, jeszcze jak byłeś kibicem Chelsea :D
» Wtorek, 25 października 2011, 20:15 #99
jajeco
jajeco pisze:
Jak ktos szuka transmisji z meczyku, to polecam

crackovia.pl/transmisja.php
» Wtorek, 25 października 2011, 19:51 #98
Mac1us91
Mac1us91 pisze:
Jest Cleverley!!

Amos , Fabio , Vidic , Jones , Fryers , Valencia , Cleverley , Park , Diouf , Owen , Berbatov
» Wtorek, 25 października 2011, 19:49 #97
TraN pisze:
TraN
Skąd wiesz? Jeśli to prawda to chciałbym również zobaczyć Pogbę.
» Wtorek, 25 października 2011, 19:59 #96
misiek98
misiek98 pisze:
Ja jestem za tym aby wystawić berbe bo najwięcej goli strzelał ze słabymi zespołami a co do statystyk tio dajcie siobie spokój bo jak mawia święty komentator z polsat futbol - Statystyki są jak mini spódkiczki - dużo pokazują ale to co najważniejsze zakrywają:P
» Wtorek, 25 października 2011, 19:36 #95
nelsonk pisze:
nelsonk
Dobre, dobre hehe.
» Wtorek, 25 października 2011, 19:52 #94
RedDevilFan79
Witam...Dzisiaj raczej wygramy ;)
Do boju United...Glory Glory !!
» Wtorek, 25 października 2011, 19:33 #93
sssexton90
sssexton90 pisze:
Chciałbym żeby zagrał berbatov z owenem i po przerwie diouf a w pomocy od poczatku pogba z carrickiem i parkiem a w bramce lindegaard.
» Wtorek, 25 października 2011, 19:11 #92
maciekkrol09
maciekkrol09 pisze:
Będzie można na Sportklubie kanał 111
» Wtorek, 25 października 2011, 19:02 #91
Adrianst
Adrianst pisze:
@klitschko gościu rządzisz skąd Ty wiesz na jakim nie kodowanym kanale z Cyfrowego Polsatu bedzie mecz Manchesteru United?Jak bedziesz również wiedział na jakim kanale w sobotę bedzie mecz z Evertonem liczę na Cb mysle ze napiszesz:-P
» Wtorek, 25 października 2011, 18:48 #90
PotrzebujeInfo
Witam !
Czy mecz będzie można obejrzeć w cyfrze plus ? jeżeli tak to na jakim programie ?

Dziękuje Pozdrawiam.
» Wtorek, 25 października 2011, 18:47 #89
manutdfan92
manutdfan92 pisze:
Nie wiem czy taka informacja padła tu dzisiaj, ale warto zauważyć że właścicielem Aldershot jest Polak - Krzysztof Machała.
» Wtorek, 25 października 2011, 18:40 #88
OnlyRedDevils
o to jeśli ten klub gra coś pod polskie kluby możemy wyjść z amosem, lindegaardem i kuszczakiem w ataku.
» Wtorek, 25 października 2011, 18:44 #87
Mariiusz
Mariiusz pisze:
Stawiam 1-6 dla Shotów:D
» Wtorek, 25 października 2011, 18:29 #86
Devra pisze:
Devra
zabawen , widze ze masz humor po tym meczu
» Wtorek, 25 października 2011, 19:03 #85
OnlyRedDevils
Ja za karę bym wystawił taką "jedenastkę" jaka grała w meczu z City żeby udowodnili że nie zasługują na rezerwy.
» Wtorek, 25 października 2011, 18:27 #84
PatrykSNK
PatrykSNK pisze:
Carling Cup ma to do tego ze uczestniczace w nim słabsze druzyna graj na maksa a te z czołowki odpuszczaja czasami takie spotkania z kelnerami ale mam nadzieje ze United nie odpanie z tych rozgrywek za wczesnie i czesciowo odkupia winy za tak wysoka porazke z city chociaz zeby całkowicie w pełni je wykupic to trzeba wygrac kilk ameczów z rzedu i to nie z 4ligowcami tylko druzynami z premiership! Glory Man United!
» Wtorek, 25 października 2011, 18:19 #83
krzych419
krzych419 pisze:
Słyszeliście tą bzdurę że Ferguson postanowił kupić Sneijdera w zimę !?
To już całkowity debilizm pismaków, Sneijder przyjdzie do MU i na własne życzenie nie zagra w Lidze Mistrzów :)

Poza tym to sam Sneijder nic tutaj nie da, potrzeba minimum 3 środkowych pomocników z najwyższej półki, dwóch ofensywnych (Sneijder, Pastore) i jeden defensywny (De Rossi) Wszystkich środkowych poza Fletcherem i Cleverleyem trzeba wyrzucić, po prostu wyrzucić na zbity pysk, nad Andersonem jeszcze bym się mógł zastanowić...
» Wtorek, 25 października 2011, 18:14 #82
jucha pisze:
jucha
hahahahahahha
» Wtorek, 25 października 2011, 19:27 #81
inekk10 pisze:
inekk10
Przepisy są takie że 1 zawodnik który został zapisny do Cl przez inny klub moze rgacć w Cl z nowym klubem ale tylko jeden !
» Wtorek, 25 października 2011, 20:12 #80
krzych419 pisze:
krzych419
@inek nie prawda ! Klub może zapisać jednego NOWO POZYSKANEGO zawodnika do CL w zamian za innego pod warunkiem że nie grał w innym klubie, a może dokonać ogólną liczbę 3 zmian.
» Wtorek, 25 października 2011, 23:08 #79
majew
majew pisze:
Mam nadzieje że wygrają ...
» Wtorek, 25 października 2011, 17:42 #78
sisinho
sisinho pisze:
Najlepszym składem byłby skład:

Amos-Jones,Vidic,Fryers,Fabio-Park,Carrick,Valencia-Owen,Berbatov,Diouf/Macheda.

Na zmianę Pogba,W.Keane,Cole.
» Wtorek, 25 października 2011, 17:40 #77
Marti24
Marti24 pisze:
Ferguson - jest żywą legendą i nie mam zamiaru mu tego odbierać. Jednak jest pewien problem - legendy, symbole, głupie przywiązania w pewnym momencie sprawiają, iż stoimy w miejscu, bo boimy się zanegować symbol. Historia zna wiele takich przypadków, iż przeświadczenie o nieomylności dowódców, polityków przyniosło tragiczne skutki. Tak samo jest w piłce - jeśli w MU nie zajdzie radykalna zmiana, to będzie kiepsko.
» Wtorek, 25 października 2011, 17:33 #76
Marti24
Marti24 pisze:
Jeszcze raz proszę - nie wyzywajcie od sezonwców, bo tak sie składa, iż obrażasz kibica MU od 1997 r.
» Wtorek, 25 października 2011, 17:24 #75
Marti24
Marti24 pisze:
Mam prośbę - niech niektórzy przestaną wyzywać (tak wyzywać, bo określanie kibica piłkarskiego mianem sezonowca jest nacechowane negatywnie) tych, którzy chcą odejścia Fergusona od sezonowców. Tak się składa, iż jestem kibicem MU od 1997 r. (BEZ PRZERWY), a od ok. 2000 r. bardzo gorliwym. MU się chwieje i bardzo mało się robi, by temu coś zaradzić. Nadchodzą inne futbulowe potęgi jak ManCity prawdopodobnie PSG, kto wie Malaga. Albo odżywają stare - Real Madryt i Bayern. Problem MU tkwi w tym, iż jak nie będziemy cały czas w czołówce, to w pewnym momencie skończymy jak Arsenal, Inter (co się z nim teraz dzieje), Milan (ile lat czekał na mistrzostwo), Deportivo, Leeds, Ajax czy nawet Liverpool (wypadł z wielkiej czwórki, dwa sezony nie gra w LM, teraz nawet P UEFA). Jak nie będzie się zespół rozwijał, rozbudowywał to, z czym zostaniemy. Skupię się tylko na jednej kwestii - wiek piłkarzy: Giggs (bez komentarza), ale tacy piłkarze jak Ferdinand, Carrick, Park, Owen, Berbatov, Vidic, Evra nie są pierwszej młodości, a w dodatku niektórzy nie grają równo i/lub łapią kontuzje. Za nieco ponad 2 miesiące zresztą i tak wszyscy będą o rok starsi.
» Wtorek, 25 października 2011, 17:23 #74
krzych419 pisze:
krzych419
100 % racji ! Popieram !
» Wtorek, 25 października 2011, 18:10 #73
axel52 pisze:
axel52
też popieram , aż dziw ze cię nie zakrzyczeli buraki jeszcze
» Wtorek, 25 października 2011, 18:26 #72
ess pisze:
ess
wydaje mi się, że nie stoimy w miejscu. cały czas próbujemy piąć się do góry i wzmacniamy się na przyszłość. Tak jak mówisz mamy piłkarzy jak Giggs, którzy powinni przysiąść na ławce i wchodzić, by dopomóc doświadczeniem i zagrać w pucharach z młodzieżą. Przegrana z MC to raczej atak rozpędzonego taranu na klub z obniżką formy. Myślisz, że w jakich okolicznościach wygraliśmy z Arsenalem aż 8:2 ? United pokazało, że potrafi wyciągnąć szybko wnioski z porażek. Np. rok 2010 nie był dla nas najlepszy. Nie zdobyliśmy ani ligi ani pucharu krajowego ani LM, a długi czas początku sezonu 2010/2011 mieliśmy jeszcze gorszą obniżkę formy niż teraz. Natomiast w 2011 zdobyliśmy ligę, doszliśmy do finału Pucharu Anglii i zagraliśmy w meczu kończącym sezon z Barceloną, niestety przegrywając.
» Wtorek, 25 października 2011, 19:05 #71
hitman90 pisze:
hitman90
Faktycznie same porazki w ostatnich latach :/ Przez 7 ostatnich lat dzielimy sie z tyutalmi z CFC, zdobywajac 4 z nich. 3 razy final LM, jedna wygrana. Ludzie, ogarnijcie sie. Po jednej porazce klub sie chwieje itd itp? Prosze Was. Na wiosne bedziemy liderem.
» Wtorek, 25 października 2011, 19:36 #70
Szaman0
Szaman0 pisze:
Osobiście to po ostatnim meczu to mam takie zdanie, ze SAF powinien dać szanse pograc takim zadownikom:
1 primo Berbatov !
po 2 gdzie jest nasz nie zmordowany Park !?
po 3 czy Valencia już nie jest potrzebny jak przyszedł Young ?
po 4 Fabio ( pamiętamy o Tobie i o bracie OFC)
Berba, Park , Valencia , Fabio i Owen/Welbeck powinni sie znaleść w składzie na 100% jak dla mnie ....

Zapomniałem o Kuszczaku ale zaraz ktoś spyta kto to jest .. jak by nie patrzeć ma najwiekszy staż w MU i jak by nie było najbardziej doswiadczonym bramkarzem w tym momencie. Moze wystawienie Tych piłkarzy dało by do zrozumienia ze Ci mieli miejsce w składzie mogą je szybko stracic na rzecz tych oto pilkarzy . Pozdrawiam i bez napinki Panie i Panowie ;)
» Wtorek, 25 października 2011, 17:21 #69
MpawulonU
MpawulonU pisze:
postawiłbym taki skład
Kuszczak
Fabio Vidic Fryers Evans
Valencia Pogba Morrison Park
Owen Berbatow lub Macheda
» Wtorek, 25 października 2011, 17:20 #68
Szaman0 pisze:
Szaman0
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2011 17:23

Czytasz mi w myślach ale Carrickzamiast Pogoby a Anderson za Morrisona - oni(Flatcher i Ando) powinni sie dalej zgrywać jak chcemy w przyszlości grac nie tylko skrzydłami ....
» Wtorek, 25 października 2011, 17:23 #67
grzesiek86
grzesiek86 pisze:
Altair pisze:
odpowiedz zgłoś
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2011 14:15

wg mnie będzie 11-0
6 goli Rooney'a, 4 Berbatova i po 3 Keane'a oraz Cofiego, a i bym zapomniał jeszcze Amos z karnego

tak w ogóle to Ferguson powinien odejść, bo przegrał z City i nie umie robić transferów, przecież był Silva, van der Vaart i inni, a jak nie chcieli u nas grać, to powinien ich porwać aby inne zespoły ich nie ściągnęły

w ogóle, to musimy ściągnąć kogoś z nazwiskiem, bo tacy grają zawsze zajebiście, są znani i można się pochwalić przed kolegami, że ktoś taki u nas gra, najlepiej ściągnijmy Ronaldo i Messiego, na pewno przejdą, bo przecież każdy chce grać w United albo grzać u nas ławę

jak Ferguson zostanie zwolniony, to zatrudnijmy Ole, bo w Norwegii wygrał ligę i na pewno z United wygrałby od razu wszystkie trofea i pobił wszystkie rekordy trenerskie tej łajzy Fergusona już nie wspominając o Mourinho, który nie jest świetnym coachem, bo się wywyższa i zmienia zespół co kilka lat, albo wiecie co? najlepszym pomysłem będzie wychowanie własnego trenera, jakiś scout powinien wyszukać trenerską perełkę na podstawie turnieju w FM (do lat 8) i zwerbować tego chłopaka, który będzie miał najwięcej zwycięstw w sezonie, a w przypadku remisu, to tego, który zrobił najlepsze (takie z "nazwiskami") transfery i wpajać mu od początku historię United, a za 20 lat będziemy grali piękny football wychowankami i wygrywali wszystkie trofea każdego roku

Kuszczak do pierwszego, on nigdy nie wpuścił 6 goli w meczu!! No i jest Polakiem, więc jak można nie chcieć aby grał zamiast jakiegoś Hiszpana. To takie nie patriotyczne, phi. A TOBIE TO JUZ PODZIEKUJEMY I NIE ZAPRASZAMY PONOWNIE!!
» Wtorek, 25 października 2011, 16:56 #66
HarryHA pisze:
HarryHA
Altair to napisal ironicznie.
» Wtorek, 25 października 2011, 18:11 #65
grzesiek86
grzesiek86 pisze:
a tak a propo nevill jest komentatorem w angielskiej tv sky sport hd scholes jest trenerem mlodej kadry man utd a bebe wypozyczony do besiktasu a juz to ktos napisal wczesniej za co szacunek .....
» Wtorek, 25 października 2011, 16:47 #64
grzesiek86
grzesiek86 pisze:
Boze Swiety najswietszy co wy tu ludzie robicie skad sie urwaliscie ??
cyt:"hitman90
Scholes ma zjazd z forma troche, a Bebe przeciez kontuzja. Bardziej mnie martwi brak Garrego w meczowej dwunastce. Ktos wie co sie dzieje z Nevillem??" jaka meczowa 12-stka i reszta bzdur?? idzcie do szkoly albo poczytajcie troche na internecie puzniej zabierajcie glos o ile ktos was o to poprosi ..... zenada goni zenade zastanawiam sie skad tacy ludzie sie biora...
» Wtorek, 25 października 2011, 16:45 #63
karka pisze:
karka
Przecież my sobie zażartowaliśmy z użytkownika 'damiosa' ,sam zobacz co on napisał
» Wtorek, 25 października 2011, 16:51 #62
djklosek123
djklosek123 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2011 16:32

troszkę z innej beczki ale miło mi sie zrobiło po tym artykule
[link usunięty]
» Wtorek, 25 października 2011, 16:32 #61
damiosa
damiosa pisze:
Czemu Ferguson od jakiegoś czasu w ogóle na Scholesa i Bebe nie stawia
» Wtorek, 25 października 2011, 16:20 #60
hitman90 pisze:
hitman90
Scholes ma zjazd z forma troche, a Bebe przeciez kontuzja. Bardziej mnie martwi brak Garrego w meczowej dwunastce. Ktos wie co sie dzieje z Nevillem??
» Wtorek, 25 października 2011, 16:23 #59
karaseek pisze:
karaseek
I ty pewnie siebie kibicem nazywasz. Scholes skończył karierę w poprzednim sezonie a Bebe raz że jest na wypożyczeniu w Bestikasie Stambuł a dwa że ma kontuzje... nie wiem czy śmiać się czy płakać:(
» Wtorek, 25 października 2011, 16:24 #58
karaseek pisze:
karaseek
Dobre :P nie no ja tam bym stawiał na Cantonę nie się ogra chłopak w pierwszym składzie , w przynajmniej tak nie ważnym meczu. Ewentualnie Best
» Wtorek, 25 października 2011, 16:26 #57
karka pisze:
karka
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2011 16:28

Scholes ma ten spadek formy i został przecież wypożyczony do Legii ;)
» Wtorek, 25 października 2011, 16:27 #56
Pauleta77 pisze:
Pauleta77
albo Bobby Charlton, tyle goli chłopak strzelił, a na trybunach zawsze siedzi
» Wtorek, 25 października 2011, 17:51 #55
HarryHA pisze:
HarryHA
A nie wiecie moze co sie dzieje ostatnio z Pallisterem? ;/ Dlugo go nie widzialem w akcji. To samo Keane'em. Nadal pauzuje za skopanie bramkarza? ;/ No i niech mi ktos do cholery jasnej powie gdzie jest Ole? Bramki leca jedna za druga, a ten jakiegos Welbeck'a wystawia, toz to parodia! ^^
» Wtorek, 25 października 2011, 18:14 #54
krzych419 pisze:
krzych419
Co wy tutaj wypisujecie !? Trzeb ściągnąć Tomaszewskiego, Lubańskiego, Bońka i Deynę - wtedy im pokażemy !!
» Wtorek, 25 października 2011, 18:18 #53
AJEP pisze:
AJEP
Ja proponuje kupic Rasiaka wim nie jest tani wyniesie nas prawdopodobnie jakies 100 mln funtow ale przynajmniej bedzie ktos za tego marnego Roo ktory sie placze pod nogami..
» Wtorek, 25 października 2011, 18:29 #52
sebox111
sebox111 pisze:
Tak sobie czytam i czy tylko u mnie Valencia pisze pogrubionym drukiem?- Jak nie to dlaczego xD?
» Wtorek, 25 października 2011, 16:09 #51
Pauleta77 pisze:
Pauleta77
u mnie nie, ale jakie to ma znaczenie? Chyba że twój komputer podpowiada ci zebyś poszedł obstawić, że Valencia zdobędzie jakieś bramki czy zostanie MoM
» Wtorek, 25 października 2011, 16:18 #50
RaveDave
RaveDave pisze:
W 2006 roku MU odpadło w tej samej fazie rozgrywek pucharu z "jakims" Southend

Roznie dzis moze byc
» Wtorek, 25 października 2011, 15:43 #49
OnlyRedDevils
Przy obecnej formie remis mnie usatysfakcjonuje. A co to Aldershot?
» Wtorek, 25 października 2011, 15:21 #48
piosik1223
piosik1223 pisze:
Musza ich opocic ! Man Utd
» Wtorek, 25 października 2011, 15:17 #47
vip14
vip14 pisze:
Mam nadzieję, że Manchester United wygra ten mecz i wróci na pierwsze miejsce w tabeli :D
» Wtorek, 25 października 2011, 15:15 #46
Michal20011999
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2011 15:30

Ten mecz powinni wygrać , ale wszystkiego można się spodziewać .
» Wtorek, 25 października 2011, 15:29 #45
Pauleta77 pisze:
Pauleta77
nie wiem czy po prostu tak wynikło z twojej wypowiedzi, ale wolę sprostować - to nie mecz ligowy, tylko puchar, po wygranej nie będzie 3 pkt. tylko kolejna runda ;)
» Wtorek, 25 października 2011, 15:55 #44
maxi7777
maxi7777 pisze:
no,trzeba wygrać! zapomnieć o city nie zlekcewarzyć rywala ale też nie wyolbrzymiać.



glory glory man united!!
» Wtorek, 25 października 2011, 15:03 #43
MDuch7
MDuch7 pisze:
Są wkurzeni po meczu z City więc tutaj pewnie bd dosyć silny skład i jak już to pogrom :D z 5-6 no może do 1 ;p
» Wtorek, 25 października 2011, 15:02 #42
Paczek90
Paczek90 pisze:
Mam nadzieję, ze zrobią mi prezent na urodziny i wygrają:)
» Wtorek, 25 października 2011, 15:00 #41
Altair
Altair pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2011 14:15

wg mnie będzie 11-0
6 goli Rooney'a, 4 Berbatova i po 3 Keane'a oraz Cofiego, a i bym zapomniał jeszcze Amos z karnego

tak w ogóle to Ferguson powinien odejść, bo przegrał z City i nie umie robić transferów, przecież był Silva, van der Vaart i inni, a jak nie chcieli u nas grać, to powinien ich porwać aby inne zespoły ich nie ściągnęły

w ogóle, to musimy ściągnąć kogoś z nazwiskiem, bo tacy grają zawsze zajebiście, są znani i można się pochwalić przed kolegami, że ktoś taki u nas gra, najlepiej ściągnijmy Ronaldo i Messiego, na pewno przejdą, bo przecież każdy chce grać w United albo grzać u nas ławę

jak Ferguson zostanie zwolniony, to zatrudnijmy Ole, bo w Norwegii wygrał ligę i na pewno z United wygrałby od razu wszystkie trofea i pobił wszystkie rekordy trenerskie tej łajzy Fergusona już nie wspominając o Mourinho, który nie jest świetnym coachem, bo się wywyższa i zmienia zespół co kilka lat, albo wiecie co? najlepszym pomysłem będzie wychowanie własnego trenera, jakiś scout powinien wyszukać trenerską perełkę na podstawie turnieju w FM (do lat 8) i zwerbować tego chłopaka, który będzie miał najwięcej zwycięstw w sezonie, a w przypadku remisu, to tego, który zrobił najlepsze (takie z "nazwiskami") transfery i wpajać mu od początku historię United, a za 20 lat będziemy grali piękny football wychowankami i wygrywali wszystkie trofea każdego roku

Kuszczak do pierwszego, on nigdy nie wpuścił 6 goli w meczu!! No i jest Polakiem, więc jak można nie chcieć aby grał zamiast jakiegoś Hiszpana. To takie nie patriotyczne, phi.
» Wtorek, 25 października 2011, 14:08 #40
cypek23 pisze:
cypek23
k*rwa kolejny .... wiedziałem że po porażce City odezwął sie sezonowce ;//
» Wtorek, 25 października 2011, 14:16 #39
cypek23 pisze:
cypek23
z City *
» Wtorek, 25 października 2011, 14:17 #38
kocio10 pisze:
kocio10
wyczuwam ironie ??
» Wtorek, 25 października 2011, 14:38 #37
fant0mas pisze:
fant0mas
Przecież Altair ironizował. Zaprezentował jedynie stereotypową wypowiedź sezonowca.
» Wtorek, 25 października 2011, 14:39 #36
BeNiuS pisze:
BeNiuS
@Altair masz u mnie piwo.. ;) esencja sezonowca zawarta w jednym komentarzu
» Wtorek, 25 października 2011, 14:50 #35
Devra pisze:
Devra
ta ironia bardzo mi sie spodobala ;p
» Wtorek, 25 października 2011, 15:00 #34
damiosa pisze:
damiosa
cypek - zamiast kląć... Ironia – sposób wypowiadania się, oparty na zamierzonej niezgodności, najczęściej przeciwieństwie, dwóch poziomów wypowiedzi: dosłownego i ukrytego, np. w zdaniu Jaka piękna pogoda wypowiedzianym w trakcie ulewy. W klasycznej retoryce ironia stanowi jeden z tropów, jest zaliczana także do podstawowych kategorii w estetyce.

Co do meczu... Oczekuje po prostu pogromu, drużyna słabsza , powinni się wyładować po meczu z City
» Wtorek, 25 października 2011, 15:09 #33
AJEP pisze:
AJEP
Ja nie wiem jak mozna tu nie wyczuc ironii ?? Trzeba byc kiiiiims zeby tego nie zauwazyc :) Mnie takze sie spodobala i u sezonowca cos takiego mniej wiecej siedzi w glowie :)
» Wtorek, 25 października 2011, 18:33 #32
UNCHARTED
UNCHARTED pisze:
Powinni wygrać wysoko i pewnie 7-0.
» Wtorek, 25 października 2011, 13:16 #31
designer
designer pisze:
z takim przeciwnikiem nie odkupia zadnych win. Nastapi to dopiero gdy ograja kogos z czolowki badz w rewanzu na wyjezdzie City. Inne ekipy sie nie licza.
» Wtorek, 25 października 2011, 13:00 #30
Forfiter
Forfiter pisze:
za kare powinien wyjść najmocniejszy skład
» Wtorek, 25 października 2011, 12:35 #29
grzesiek86
grzesiek86 pisze:
aldershot nie jest 4 ligowa druzyna tylko 2 ligowa:]tutaj pisza jakies klamstwa male nie zmieniajcie tego na polskie realia tutaj to 2 liga i koniec!! i tak przegramy :D aldershot to dobre chlopaki jak trzeba potrafia sie sprezyc a wiem bo ogladam ich na zywo kazdego tygodnia:)
» Wtorek, 25 października 2011, 12:31 #28
cypek23 pisze:
cypek23
z tym "przegramy" chodziło ci o United czy ten Aledershot bo nie rozumiałem przekazu . Chyba że to jakiś żart... ;]
» Wtorek, 25 października 2011, 13:58 #27
Zyvold pisze:
Zyvold
No nie wiem... 1. Premier League 2. Championship 3. League One 4. League Two?
» Wtorek, 25 października 2011, 16:06 #26
Megadeth
Megadeth pisze:
Amos, Thorpe, Vidic, Fryers, Fabio, Diouf, Cleverley, Pogba, Morrison, Berba, Owen - liczę na taki skład
» Wtorek, 25 października 2011, 12:13 #25
designer pisze:
designer
Cleverley? Nie widzisz jest niedostepny? Gdyby on wrocil inaczej wygladalaby gra United a bez niego- bez kreatora gry ktory napedzal ja na poczatku sezonu mozna zapomniec o dobrej grze nawet przeciwko takiej miernocie jak dzis.
» Wtorek, 25 października 2011, 13:03 #24
Rar pisze:
Rar
Skąd Ty wytrzasnąłeś Morrisona w składzie to ja nie wiem...
» Wtorek, 25 października 2011, 13:18 #23
Megadeth pisze:
Megadeth
Sytuacja z Tomem nie jest do końca jasna, bo miał być już przed City na chodzie. Może będzie dzisiaj w stanie zagrać chociaż 45 minut. Co do Morrisona - z drużyny rezerw ?
» Wtorek, 25 października 2011, 14:30 #22
vultur3
vultur3 pisze:
Poprostu ManU wygra do 0 z nimi :)
» Wtorek, 25 października 2011, 11:59 #21
vultur3 pisze:
vultur3
Nie mówiłem?;p 3:0 dla ManUtd!
» Wtorek, 25 października 2011, 22:40 #20
WWPHWDP
WWPHWDP pisze:
ajjj derby debai,4 ligowa druzyna 4 ligowa...otuel tez kosiazami niebyli...sklad pewnie znowu jak idz i niewrcaj!!tylko czekac zostalo 20:45!GO MAN U!!
» Wtorek, 25 października 2011, 11:55 #19
kap
kap pisze:
wygrac wygramy, tylko tu chodzi o styl w jakim zagramy. to nie puchar polski gdzie amatorski klub gryf wejcherowo leje górnika zabrze,korone kielce, a limanovia wygrywa z lechia gdansk.
» Wtorek, 25 października 2011, 10:55 #18
Marti24
Marti24 pisze:
Niektórzy z kibiców po klęsce piszą o tym, iż Ferguson powinien odejść. Inni kibice (większość) rzucili się na nich przeważnie twierdząc, iż nie są prawdziwymi kibicami MU. Stanę w obronie tych, którzy już nie chcą Fergusona, bo ja także uważam, iż Ferguson powinien odejść. Czemu:
1. Przede wszystkim za drugą porażkę z Barceloną. Nie dlatego, że przegrał, ale zastosował tę samą taktykę, co dwa lata wcześniej (po tym finale uważam, iż powinien odejść).
2. Głupie, chyba wiek już robi swoje, przywiązanie do zawodników kiepskich: Foster, teraz Evans. Może mi ktoś wyjaśnić, czemu w meczu z MC nie zagrał Vidic albo Jones?
3. Skąpienie pieniędzy - przeszedł nam koło nosa Nasri, bo Fergusonowi było szkoda pieniędzy. Sneijder i jeszcze kilku.
4. Zmarnowanie talentów - Ljajic i Tosic, mimo że byli już u nas.
5. Kiepskie transfery.
6. Brak środka pomocy - od ponad 2 lat (właściwie od odejścia Ronaldo i Teveza, bo wtedy nadrabialiśmy jeszcze skrzydłami, atakiem i Scholes, Carrick i Fletcher byli w kwiecie wieku). Nic nie mamy w środku. Przez całe okno pisałem, iż Anderson i Cleverley, to za mało. Jednak nikt nie został kupiony. Nikt. Za to niektórzy pisali felietony o tym, iż Anderson czy Cleverley zastąpią Scholesa. I co?
7. Tolerowanie wygłupów piłkarzy, przede wszystkim tych boiskowych. Co mnie najbardziej zabolało - czerwień Scholes z City.
8. Brak następcy Ronaldo i Giggsa.
Potrzebny jest w MU ktoś młodszy, z nowym podejściem. Osobiście uważam, iż Ferguson zatracił się i jak czegoś się nie zmieni, to za kilka lat skończy kiepsko.
» Wtorek, 25 października 2011, 10:39 #17
hitman90 pisze:
hitman90
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2011 12:54

O FAK, przeczytalem to dwa razy, bo nie wierzylem wlasnym oczom... Twoje argumenty sa takie przykre, ze ciezko cos wiecej o nich napisac...
1. Pragniesz, zeby odszedl bo na przelomie kilku lat dwa razy zagral w finale z Barcelona i dwa razy przegral, tak? To co maja powiedziec trenerzy calej Primera Division na czele z Mournho..??
2. Evans - zawalil, bo dostal czerwona kartke, a nie dlatego, ze robil ciagle bledy. Gdyby nie przywiazanie SAFa do pilkarzy nie mielbysmy dzisiaj Naniego np. ktory wlasciwie gra swoj 3 dobry sezon od przyjsca na OT...
3. Skapienie pieniedzy...? A od kiedy to trener zarzadza kasa w klubie? De Gea, Jones to sa przyklady skapienia kasy?? Jak jest ajkis pilkarz za normalna kase, to SAF go chetnie kupi, ale jak zada tygodniowki pod 200k, to watpie, aby zarzad klubu sie zgodzil.
4. Chcesz wywalic SAFA bo zmarnowal "talent" Tosicia...a co z talentami: D. Beckham, R. Giggs, P. Scholes, C. Ronaldo, L. Nani, W. Rooney, J.Henrandez, D. Wellbeck itd?? Tez ich zmarnowal?? Ci zawodnicy do konca zycia beda wdzieczni SAFowi za to, jak im pomogl sie rozwinac. Tych nazwisk mozna jeszcze wiele znalezc...
5. To jest najlepsze, kiepskie transfery. Jones, Smalling, Hernandez, Young, faktycznie beznadziejne... moza napisz sztandarowe "BRAK GWIAZD" zamiast kiepskie transfery. MU to nie MC, nie bedzie placilo takiemu Nasriemu tygodniowki ok 170-180 k tylko dlatego, ze jest do wziecia (wlasciwie, to nie osiagnal niczego jeszcze)...
6. Tutaj sie zgodze (ale tylko z brakiem srodka pomocy, nie z odejsciem SAFA :D). Sneijder byl juz jedna noga u nas, jednak Etoo odszedl do Rosji i Inter zostawil sobie Holendra. Wydaje mi sie, ze MU bylo zbyt pewne tego transferu i chyba nawet nie robili zadnej alternatywy (nie pisze o Nasrim, bo wiadomo chyba dlaczego wybral MC). Co do Andersona, to na pewno nie zastapi Scholesa, Cleverley? Kto wie.
7. Chyba jednak to jest najglupsze. Tolerowanie i Alex Ferguson to wyrazy sprzeczne. Najwieksza gwiazda zespolu wyleciala z MU po tym, jak zaczela stoic fochy (Beckham). W tekscie Ci chodzilo o Evansa naturalnie, ale na jakiej podstawie twierdzisz, ze toleruje to SAF?? Generalnie, SAF zawsze powtarzal, ze lubi zawodnikow z charakterem. Cantona, Kean, Scholes, Rooney, to czesto gorace glowy, ale to oni wywolywali zawsze najwieksze emocje i to oni decydowali o losach meczow (niektorzy dalej decyduja ^^). Z drugiej strony nie wiem co to znaczy, ze toleruje takie zagrania. Myslisz, ze po czerwonej kartce podchodzi i klepie ich po plecach?? Prosze Cie..
8. Brak nastepcow Ronaldo i Giggsa. No wiesz, taletn pokroju CR7 nie rodzi sie codziennie, a czlowieka takiego jak Giggs to w ogole ze swieca szukac. Genralnie w tym momencie skrzydla mamy dobrze obstawione, wiec o co chodzi?? Poczekaj, niedlugo pewnie objawi sie jakis mega talent moze pokroju CR7, moze nawet lepszy, kto to wie??

Podsumowujac, Twoje argumenty sa bardzo slabe. Jezeli nie widzisz, jak wielkim trenerem jest SAF to dziwne, ze jestes kibicem MU dalej. Ferguson, to cos wiecej niz trener, to zywa legenda i historia tego klubu. A co z zawodnikami?? Uwazasz, ze pragna takiej zmiany?? Czy ich to nie dotyczy..? A co z Giggsem? Moze tez go wywalic i zrobic miejsce mlodszemu, bo w sumie w tym sezonie malo gra, i forma nie taka jak rok temu? Trzeba patrzyc glebiej, bo aktualna forma to nie wszystko. Zreszta jestem ciekawy co powiesz, kiedy SAF uniesie puchar za 20 tytul mistrzowski w PL:) Pozdrawiam serdecznie!
» Wtorek, 25 października 2011, 12:50 #16
SEBEKMU11 pisze:
SEBEKMU11
Żałuje ze to przeczytałem i zmarnowałem swój cenny czas .
» Wtorek, 25 października 2011, 12:56 #15
cypek23 pisze:
cypek23
Martii chce abyś przeczytał to co teraz napisze i kieruje to do takich ludzi którzy myślą tak jak ty. Albo jesteś kretynem albo jaja sobie chłopcze robisz . Twoje argumenty są ch*jowe , widać że sezonowiec ... Gdybys się chodź troche interesował tym klubem to byś wiedział że jest "troszeczke" zadłużony więc po co ma się dalej zaciągać z kasą pozatym i tak kupił świetnego Younga co nawet ja bym nie wpadł na ten transfer. SAF jest najlepszym trenerem na świecie i to jest potwierdzone już nie tylko przez nas kibiców ale nawet inni trenerzy tacy jak np. Guardiola czy chociażby ostatnio mancini mówią otwarcie że mogą tylko się od niego uczyć i mają racje. Nie ma naświecie takiego menadżera co by tyle lat pozostał przy swoim klubie i zdobywał tyle pucharów.Ty jesteś przykładem sezonowca i tyle można powiedzieć na twój temat . A co do Barcelony to myslisz że oni swój skład tak silny mają tylko przez transfery ? Osobiście myśle że żaden klub nie był w stanie wtedy wygrać w FINALE LM . Mają wiele talentów , zgranie i fantastycznie podają. ALE to Manchester United jest tym ukochanym klubem co nigdy w niego nie zwątpie nawet jeśli przegrają i jeszcze raz w LM z barcą czy z kimkolwiek i to nie jest wina Alexa Fergusona. On musi zostać bo to on tworzy historie Manchesteru i to on jest głową tego klubu . Chociaży można wrócić do poprzednich sezonów gdzie przy wspaniałym transferze Berbatova wygraliśmy PL . Fakt że teraz nie gra najlepiej no ale to jest brak formy . Gdyby nie on to podjerzewam że byśmy nie mieli już w składzie Evry i Rooneya bo pragne przypomnieć że chcieli oni opuścić klub ale SAF przekonał ich do zmiany decyzji.

SAF jest najlepszym trenerem na świecie i sądze że jak on odejdzie to wtedy mogą zacząć się najgorsze dni United...
A tobbie Marti radzę sie jebnąć w czoło i albo byłeś na stukany albo jesteś tak wielkim idiotą.

Pozdrawiam ;]
» Wtorek, 25 października 2011, 14:15 #14
martin86 pisze:
martin86
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2011 17:31

człowiek co ty wypisujesz za bzdury lepiej opuść tą stronę a twoje argumenty są żenujące bo to co przeczytałem to nie mieści się w głowie.
A po za tym SAF nie zarządza kasą a może chcesz zostać trenerem ?
» Wtorek, 25 października 2011, 17:22 #13
rooney18810
rooney18810 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2011 10:02

9-1 dla man utd jak zagra Roo
» Wtorek, 25 października 2011, 10:00 #12
kanadinol
kanadinol pisze:
stawiam 6:1
» Wtorek, 25 października 2011, 09:43 #11
nowy5252
nowy5252 pisze:
na cyfrowym polsacie jest ten kanal Sky Turk?
» Wtorek, 25 października 2011, 09:39 #10
klitschko pisze:
klitschko
Bedzie jesli przestawisz antene i ustawisz jego parametry.

Oto co musisz zrobic by odbierac kanal Sky Turk:
1 Wpisac w dekoderze parametry kanaly Sky Turk, ktore sa nastepujace: 11678 - H - 30000
2 Przestawic antene (czasze) z pozycji na ktora jest ustawiona, jest to zapewne pozycja Hot Bird 13 E na pozycje 7E a wiec przekrecic antene troche na prawo.
3 Gdy w dekoderze pojawi sie odpowiednia jakosc i moc obrazu zapisac ustawienia kanalu ewentuanie przeskanowac w celu wyszukania kanalow.

To robota na 5 minut. Milego ogladania.

By odbierac kanal Sky Turk na Cyfrowym Polsacie musi byc spelniony jeden warunek: trzeba posiadac dekoder umozliwiajacy reczne wyszukiwanie i dodawanie kanalow.
» Wtorek, 25 października 2011, 09:51 #9
badbull
badbull pisze:
Fajna sytuacja w tabeli: 17 pkt, 17 strzelonych i 17 straconych bramek ;)
Zaś połowa straconych United pochodzi z derbowego spotkania.
Oby dziś nasi sobie trochę rozładowali stres odnosząc wysokie zwycięstwo.
» Wtorek, 25 października 2011, 08:53 #8
padre
padre pisze:
a co się dzieje z Kuszczakiem, wie ktos? Dlaczego go nie ma nawet na ławie na takie spotkanie?
» Wtorek, 25 października 2011, 08:36 #7
Zyvold pisze:
Zyvold
Po prostu Ferguson stracił do niego... zaufanie? Trudno to określić. Jako tako z Kuszczakiem raczej wszystko dobrze.
» Wtorek, 25 października 2011, 16:08 #6
PrzemekM
PrzemekM pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.10.2011 08:17

będę oglądał :D
» Wtorek, 25 października 2011, 08:16 #5
Crisyne1
Crisyne1 pisze:
Mecz na Sportklubie
» Wtorek, 25 października 2011, 06:49 #4
klitschko pisze:
klitschko
Ci co nie maja Sportklubu mecz beda mogli obejrzec na NIEKODOWANYM kanale Sky Turk.
» Wtorek, 25 października 2011, 08:05 #3
emiltorooney
emiltorooney pisze:
oby wrocili na swoje miejsce
» Wtorek, 25 października 2011, 06:47 #2

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY