AKTUALNOŚCI

Liga Mistrzów: Zabójcze dwie minuty United!

Data 26 kwietnia 2011, 22:39 Bart, własne
Liga Mistrzów: Zabójcze dwie minuty United!
A A A
Kto był najlepszym piłkarzem w meczu z Schalke?
Manchester United pokonał w wyjazdowym meczu 1/2 finału Ligi Mistrzów Schalke 2:0. Po ponad godzinie nieustannych ataków, drużyna Fergusona rozbiła niemiecką ekipą dwoma składnymi akcjami w ciągu 2 minut. Bramki zdobyli Giggs i Rooney.

Już w pierwszej minucie Edwin van der Sar został poddany trudnej próbie. Po błędnym wybiciu Czerwonych Diabłów, piłkę przejął Baumjohann i ruszył w stronę bramki Holendra. Po chwili zdecydował się na strzał z dystansu. Bramkarz United nie dał się zaskoczyć.

3.minuta to zwrot akcji o 180 stopni. W narożniku boiska znalazł się Wayne Rooney. Wazza zdecydował się na techniczny strzał i posłał piłkę wprost w okienko przy długim słupku. Fenomenalną interwencją popisał się niestety Manuel Neuer.

Trzy minuty później Niemcy ponownie byli w nie lada tarapatach. Park po indywidualnej akcji uderzał ze środka pola karnego. Kolejna akcja to kolejny strzał na bramkę Schalke. Tym razem z pierwszej piłki po zagraniu Valencii strzelał Hernandez. W obu sytuacjach dobrze bronił Neuer.

12. minuta to bardzo ładny rajd Fabio da Silvy, który przebiegł połowę boiska zostawiając za plecami kilku rywali. Niestety Brazylijczyk w ostatniej fazie akcji został przyblokowany. Chwilę później po podaniu Parka w sytuacji sam na sam znalazł się Chicharito. Meksykanin niestety zwlekał zbyt długo i Neuer wyszedł z tej akcji obronną ręką.

Po kilku minutach spokojniejszej gry, Manchester United znowu ruszył do natarcia. W 25. minucie Javier Hernandez ponownie znalazł się w niezłej sytuacji w polu karnym. Meksykanin strzelał mocno z ostrego kąta. Piłka minęła bramkę Schalke o kilka centymetrów. Chwilę później po dośrodkowaniu Vidica, głową strzelał Giggs. Manuel Neuer zaliczył przy tej akcji kolejną wspaniałą, instynktowną obronę.

Rajd Valencii, drybling w polu karnym, mocny strzał Hernandeza, dobitka Parka. To wszystko obserwowaliśmy podczas jednej akcji w 36. minucie meczu. Neuer do puli udanych interwencji doliczył kolejną paradę. Nie trzeba było długo czekać na kolejną sytuację. Po zblokowaniu podania przez defensorów Schalke, do futbolówki dopadł Fabio, który bez wahania zdecydował się na strzał wolejem. Piłka przeleciała tuż nad poprzeczką.

Zaraz przed przerwą Manuel Neuer po raz kolejny zabłysnął. Po akcji Diabłów przed niemieckim goalkeeperem znalazł się Ryan Giggs. Walijczyk podciął lekko futbolówkę, ale bramkarz Schalke jeszcze raz popisał się wspaniałym refleksem i ręką wybił piłkę.

Po 15 minutach przerwy Manchester United ponownie ruszył do ataku. Najpierw po dośrodkowaniu Valencii z rzutu wolnego pod porzeczkę strzelał Evra. Neuer znowu górą. Chwilę później Giggs jednym zwodem zostawił za plecami dwóch obrońców Schalke i zdecydował się na uderzenie, niestety prawą nogą co wyraźnie odbiło się na celności. Walijczyk nie trafił nawet w światło bramki ze środka pola karnego.

W 51. minucie Javier Hernandez wreszcie wpakował piłkę do siatki Neuera. Niestety Meksykanin był na minimalnym spalonym, co oczywiście wychwycił sędzia liniowy i bramka nie została uznana.

Po niezliczonej ilości ataków Manchesteru United Schalke odpowiedziało w 65. minucie. Po szybkim rozegraniu akcji z dystansu potężnie strzelał Edu. Van der Sar zachował czujność i wyłapał trudne uderzenie zawodnika niemieckiej ekipy.

Sytuacja na którą fani United czekali z takich utęsknieniem nastąpiła w 67. minucie spotkania. Wayne Rooney idealnie wypatrzył wybiegającego Ryana Giggs i zagrał mu prostopadła piłkę w pole karne. Walijczyk bez zastanowienia uderzył po ziemi i pokonał wspaniale dotychczas broniącego Neuera.

Czerwone Diabły oczywiście nie zrezygnowały z ataków na rywali. Dwie minuty później Valencia świetnie minął bocznego obrońcę, podał do wbiegającego Hernandeza. Javier po chwili wyłożył idealną piłkę Rooneyowi. Anglik delikatnie uderzył futbolówkę i na tablicy było już 0:2!

W 82. minucie to van der Sar miał okazję popisał się świetną interwencją. Piłka padła pod nogi Sergio Escudero przed pole karne i po przyjęciu piłkarz Schalke potężnie uderzył na bramkę Edwina. Holender wyciągnął się jak struna i w locie chwycił futbolówkę.

88. minuta to ładne podanie nad rywalami Naniego do rozpędzonego Evry. Francuz uderzył mocno z pierwszej piłki. Ta poleciała w stronę długiego słupka, lecz minęła go po zewnętrznej stronie.

Sędzia techniczny doliczył jeszcze 3 minuty do regulaminowego czasu gry, jednak wynik meczu nie uległ już zmianie. Czerwone Diabły wywalczyły dużą, dwubramkową przewagę w wyjazdowym spotkaniu. Rewanż na Old Trafford będzie dzięki temu znacznie łatwiejszy.

Schalke 0:2 (0:0) Manchester United

Bramki: Giggs 67', Rooney 69'
Żółte: Metzelder 34', Sarpei 71' - Fabio 58'

Schalke 04: Neuer - Sarpei (Escudero 72'), Papadopoulos, Metzelder, Uchida - Matip, Baumjohann (Kluge 53'), Jurado (Draxler 83'), Raul, Goncalves - Edu, Farfan

Man Utd: Van der Sar - Evra, Ferdinand, Vidić, Fabio - Giggs, Park Ji-Sung (Scholes 74'), Carrick, Valencia - Rooney (Nani 83'), Hernandez (Anderson 74')
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...
» "Zagrać znów z Becksem? Z przyjemnością!"
Ryan Giggs i David Beckham znów mog...
» Rooney nie zagra w meczu z Norwegią Rooney nie zagra w meczu z Norwegią
Wazza musi wyleczyć drobną kontuzję...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...
» "Wazza okazał się prawdziwym przyjacielem"
Danny jest wdzięczny Wayne'owi za w...
» Pięć najwspanialszych finałów LM Pięć najwspanialszych finałów LM
Do tej pory Manchester United trzyk...
» „Nieustannie myślę o kolejnych meczach” „Nieustannie myślę o kolejnych meczach”
Anglik przed każdym meczem wyobraża...
» Giggs sukcesorem Fergusona? Giggs sukcesorem Fergusona?
Ryan Giggs - przyszły menadżer Manc...
» Zobacz, jak wyglądała poniedziałkowa gala Zobacz, jak wyglądała poniedziałkowa gala
Antonio Valencia jest obecnie w życ...



Poprzedni news:
Ferguson ostrzega przed Schalke
Następny news:
Schalke vs Man Utd: Oceny pomeczowe

Komentarze (444)


QraBrat
QraBrat pisze:
Wlasnie dostalem maila z Manutd.com ze w drugim losowaniu trafilem bilet na rewanz z Schalke :D
» Piątek, 29 kwietnia 2011, 19:19 #444
grobla95 pisze:
grobla95
WOOOW ! Jestem z ciebie dumny !
» Sobota, 30 kwietnia 2011, 01:15 #443
syndicate
syndicate pisze:
Pełno tutaj bzdur... Moim zdaniem (niech najpierw i ManU i FCB awansują do finału) w przypadku powtórki z finału AD 20o9 tym razem szanse United na zwycięstwo w tym pojedynku paradoksalnie są większe niz poprzednio. Powód? Ot, choćby brak Cristiano Ronaldo w "11" z OT. Ponadto w przeciwieństwie do krasnali z hobbitów z Camp Nou (mimo , że NIE JESTEM do instytucji pt. FC Barcelona negatywnie nastawiony- wkurzają mnie jedynie gęby niektórych pseudogeniuszy) ma charakter. Nie przesadzę też jeśli stwierdzę , iż gdyby do starcia doszło rok temu szanse MU też byłyby większe. Po prostu Wayne Rooney...
Co do Messiego... Naprawdę świetny piłkarz, ale czy heros piłki? Współczesnej , w tej chwili, może tak... Ilu już było tych tytanów? Do cholery! Czy każdy Brazlijczyk (Romario, Pele, Ronaldo, Kaka, Rivaldo,Ronaldinho) , każdy Argentyńczyk (Maradona-szacun, Aguero, Messi, Veron, Batistuta, Saviola) czy Hiszpan (Raul, Villa, Iniesta, Xavi, ) jest geniuszem? Wątpliwe... Jest mnóstwo lepszych piłkarzy niż Messi czy Cristiano Ronaldo... Ale niestety NIE GRAJĄ W BARCIE ANI W MADRYCIE. A jeśli już grają to nie spełniają warunku B czyli nie są MADE IN BRAZIL albo BORN IN ARGENTINA. Taka jest rzeczywistość . Gorzej niż zabobon...
Taki "Walijski Czarodziej" jest piłkarzem 100 kroć lepszym i doskonalszym niż Messi i Ronaldo razem wzięci i supportowani przez paru innych "geniuszy". A kto myśli inaczej...
» Piątek, 29 kwietnia 2011, 00:31 #442
matemufc pisze:
matemufc
ja sie niestety niezgodze z tobą w pewnej kwesti , równiez nie przepradam za barceloną natomiast Messi jest zdecydowanie najlepszym piłkarzem na świecie ,jestem kibicem united od zawsze ale co do oceny najlepszego piłkarza oceniam obiektywnie , a piłkarzy których wymieniłeś ,to jedynie kogo można porównać do messiego jest Ronaldo oczywiscie nie mowie o gwiazdorze z teraźniejszego madrytu a o Ronaldo tak jak napisałeś Made in Brazil , niejednokrotnie porównywano Messiego z Maradaoną jednak moja ocena jest taka ,ze Messi jest o wiele lepszy piłkarzem niż maradona ,podsumowywując messi jest najlepszym piłkarzem który się dotychczas narodził na globie , podkreśle dotychczas czyli oznacza to ,że nie było lepszego . Zwrócmy uwagę na to ,iż rozwój piłki nożnej idzie z roku na rok w góre , taktyka ,znajomość organizmu człowieka, warunki treningu i wiele innych motywów polepszających piłkarzy
» Piątek, 29 kwietnia 2011, 11:44 #441
Kam69 pisze:
Kam69
''A kto myśli inaczej...'' to co?
» Piątek, 29 kwietnia 2011, 11:49 #440
syndicate pisze:
syndicate
Na jakiej zasadzie wnioskujesz, że Messi jest najlepszy? Ronaldo vs Messi? Myślę , że moje pokolenie zdecydowanie wyżej ceni umiejętności Zinedine'a Zidane'a. Porównasz to? Szczerze wątpię... Messi jest wielkim piłkarzem. Zgadzam się. Całe 168 cm wzrostu. Wielki:-)
» Piątek, 29 kwietnia 2011, 13:18 #439
matemufc pisze:
matemufc
Wnioskuje na zasadzie gry , skuteczności,osobowości .
» Piątek, 29 kwietnia 2011, 17:11 #438
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
Kurde,Porto gra bardzo fajna piłkę :) Guarin,Falcao,Hulk ładną paczke tam mają .
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 22:30 #437
grobla95 pisze:
grobla95
i co w związku z tym ? Wyłóż kase to ich kupimy !
» Sobota, 30 kwietnia 2011, 01:15 #436
dav1d
dav1d pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2011 21:00

Z Barcelona trzeba zagrac tak jak z Chelsea wysoki presingiem bylo widac ze niebiescy sobie z tym nie radza i podobnie bedzie z Barca . Real w pucharze króla pokazal jak należy grac z Barcelona i trzeba wyciągnać z tego wnioski - przycisnieta Barca sie gubi ale tez taka gra wymaga dużego nakładu sil przez caly mecz. Mamy najlepsza obrone na swiecie i tutaj kibic Liverpoolu czy chelsea musi sie z tym zgodzic ze lepszej po prostu nikt nie ma. Dobrze by bylo strzelic pierwsi bramke wtedy mecz by sie ulozyl pod nasze dyktando . Co do meczu Real - Barca to Barca przewazala przez caly mecz Real nie stwarzal sobie jakichkolwiek sytuacji bramkowych. Czerwona karta dla Pepe jak najbardziej sie należała za sam zamiar Gdyby Alves nie cofnął nogi to by mial pauze jak Wasyl. Bądz co badz real maksymalnie w co watpie ugral by tu remis a na CN mimo ze nie jestem sympatykiem barcy moze pasc obecnie tylko 1 rezultat - wygrana barcelony
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 20:58 #435
kris9
kris9 pisze:
Witam kibiców wszystkich klubów odwiedzających tę stronę!

Wszyscy wiemy, że Manchester zdeklasował we wtorek Schalke. Wiemy też, że jeśli nie zdarzy się jakaś totalna katastrofa na Old Trafford, to zagramy po raz 3 w ciągu ostatnich 4 lat w wielkim finale. Wiemy również, że zagralibyśmy 4 razy z rzędu, gdyby w zeszłym sezonie w ostatnich 20 minutach meczu z Bayernem nie stało się coś, co nie miało nigdy miejsca, czyli wycofanie napadu i "obrona częstochowy". To był chyba największy błąd MU w historii wszystkich udziałów w LM.

Wczorajszy mecz był dla mnie kolejnym marnym widowiskiem dwóch rozkapryszonych drużyn, będących bożyszczem (o zgrozo) wielu milionów kibiców na całym świecie. Ten nadęty szczeniactwem i pozerstwem balon znów pękł i spowodował wyłącznik głosu na moim pilocie i skupienie uwagi na przeglądaniu youtuba i googli. Na szczęście przed nami już ostatni bezpośredni pojedynek tych dwóch drużyn.

Wszystko wskazuje na to, że będziemy mieli powtórkę finału sprzed dwóch lat. I bardzo dobrze i na to czekamy. Trzeba w końcu sprowadzić na ziemię Barcelonę i uciszyć choć na chwilę jej wielbicieli. A kto ma tego dokonać jeśli nie Manchester United? MU to jedyna drużyna, która może pokazać środkowy palec Messiemu i spółce. Nie przypadkiem jesteśmy tak daleko, nie przypadkiem zachodziliśmy tak daleko w ciągu ostatnich kilku lat. Mam nadzieję, że jeśli już odbędzie się ten finał, na który czeka wielu kibiców, to tym razem Diabły będą miały swój dobry dzień, nie taki jak wtedy w Rzymie. Wembley jeszcze w tym roku może być szczęśliwe. UNITED!
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 20:06 #434
K2SO4 pisze:
K2SO4
Zamiast środkowego palca pokażcie parę bramek i będzie OK.Wygracie- nikt wam tego nie odbierze.
Pokazywania palców, kartek kolorowych, białych zapisanych atramentem tłumacza Mou, ran ciętych, szarpanych i tłuczonych - mamy już serdecznie dosyć.
Ja mam nadzieję że MU i Barca pokażą dobry futbol na koniec tej LM.
Bo Real Mourinho to jest kompletna żenada.
» Piątek, 29 kwietnia 2011, 00:09 #433
Barca4Ever
Barca4Ever pisze:
Witam,

Jestem kibicem Barcy. (Tak, tak mozecie mnie najezdzac.) Chcialbym sie Was drodzy kibiece MU zapytac dlaczego tak nie nawidziecie Barcy? Jesli sa tu jacys obiektyni kibice napewno zauwazyli ogladajac ostatnie mecze Barcy i realu ze nie tylko FCB symuluje, ale rowniez pilkarze RM. Obejrzyjcie sobie uwarznie di Marię, CR7 i kilu innych zawodnikow. Ogolnie mowiac w calej europie nadeszla moda na symulowanie i udawanie, jest to zalosne ale jak widac czasem potrzebne. Chcialbym rowniez zapytac sie dlaczego nie ktorzy z Was uwazaja ze Dani Alves symulowal podczas gdy Pepe go faulowal? Ogladalem wiele powtorek i filmikow na YT, i gdy zatrzymalem filmik w odpowiednim momencie ewidentnie bylo widac chamskie zagranie Pepe. Nie mam pojecia czy bylo to bardzo mocne czy tez nie kopniecie, jednak podczs "piruetu" Alvesa widac bylo ze nie udaje, poprostu taki obrot z wlasnej woli bylby niemozliwy - prawa fizyki ;). Szanuje MU, nie jestem kibicem tego zepolu ale jest to jeden z niewielu angielskich zespolow trzymajacy poziom(nie tylko boiskowy). Ciesze sie ze jest opcja powtorki finalu z Rzymu. Mam nadzieje ze jesli do takiego finalu dojdzie MU pokaze ladna ofensywna pilke i wyrownana walke. Nie zniusl bym kolejnego "autobusu" jak to w zwyczaju ma Mou i jego real. Zycze powodzenia w meczu z Schalke i awansu do finalu. Niech wygra ladniejszy futbol i druzyna grajaca fair play.

Pozdrawiam
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 19:08 #432
DAMINOS pisze:
DAMINOS
zobaczymy, kto będzie grał fair play :D
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 19:32 #431
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
Najeżdżam Cię.
Nie irytuje mnie Barcelona. Irytuje mnie hiszpańska piłka pełna aktorstwa, jak i setka podań, uważana przez polskich "ekspertów" za powód do uznawania FC Barcelony za objawienie, a styl każdego kto ośmieli się z nią wygrać określają "antyfutbolem". Nie ma antyfutbolu i każdy klub, który wygrywa z Barceloną, choćby ustawił przysłowiowy autobus na bramce, jest po prostu lepszy.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 19:44 #430
kocisz191 pisze:
kocisz191
Dziwne, że eksperci ze sky sports dowiedli, że nie było kontaktu między Pepe, a Dani Alvesem. a jeżeli nawet był to delikatny. Dlaczego ładny futbol ma być wyznaczony przez standardy Barcelony, mnie się na przykład podoba gra usposobiona defensywnie i to też jest rodzaj geniuszu tak ustawić zespół.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 20:07 #429
metju95 pisze:
metju95
1. Nudzi mnie pianie o wspaniałej Barcelonie.
2. Myślałem, że po CR nikt mnie nie zaskoczy w sferze aktorstwa boiskowego... myliłem się. Teraz to trenowany czynnik gry...
3. Denerwuje mnie sędziowanie pod Barcę, bo mimo, że za Chelsea nie przepadam to, to co się działo z nimi w LM(sędziowanie) to przechodzi ludzkie pojęcie
4. Po tym co pokazał Messi kopiąc piłkę w KIBICÓW, jak jakiś kibic Barcy jeszcze raz kiedykolwiek będzie wypominał jakieś chamskie zagrania np. Rooneya to monitor poleci przez okno.

Czekamy na Wembley!
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 20:41 #428
crash pisze:
crash
Barca4Ever -> oto ów "faul" youtube. com/watch?v=G2oRXFRl6QE&feature=player_embedded#at=115
Piłkarze bracy chyba faktycznie są nadludźmi skoro przeczą prawom fizyki, to właśnie mnie w nich najbardziej wkurza, siła jaka działa na ciało nigdy nie jest równa tej z jaką ciało pada na murawę, serio nie wiem jak oni to robią!
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 21:35 #427
nani17nr pisze:
nani17nr
odpowiedź jest bardzo łatwa...
1.Gówno gracie
2.Godzine podczas meczu podajecie na swojej połowie.
3.symulanci i aktorki ( nie znam większych)
4.chamy.
5.kibice sezonowcy.
6.sędziowie pomagają wam we wszystkich meczach.
7.ronaldo jest lepszy od messiego(większość bramek messiego jest przeciętnych)
8.uważacie się za bogów.
9.myślicie że jesteście najlepszi na świecie.
10media was zawsze faworyzują.
11.dalej mi się nie chce ale mógłbym wypisać ze 100 punktów.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 21:59 #426
krzych418 pisze:
krzych418
Barce4Ever Z noe kidami nie ma sensu rozmawiać :) 90 % userów tutaj po prostu leczy swe kompleksy w komentarzach :)

Mam nadzieję że MU wygra z wami w finale, ale nie sądzę że tak będzie... Nie ma na was siły, już widzę ten mecz, posiadanie piłki 80% do naszych 20. Strzały 30 do 5 i w końcu wynik 2-0. Czarno widzę ten mecz :/ Na szczęście po porażce wejdę sobie na tą stronkę i poczytam 'komentarze' jaka to Barca nie jest zł i w ogóle :D

A dzieci internetu, napiszcie mi co mamy do zaoferowania naprzeciw kolektywowi Guardioli ? Waleczność Carricka ? Drybling Naniego ? Czarno widzę, ale cień nadziei mam
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 23:43 #425
DAMINOS pisze:
DAMINOS
krzych : czasami myślę, ze ty w ogóle nie jesteś kibicem MU! jak czarno widzisz? ja pierdo** ;d
» Piątek, 29 kwietnia 2011, 00:22 #424
Veon pisze:
Veon
krzych: czy ty na pewno wiesz co mówisz. Z tym posiadaniem piłki rzeczywiście tak może być ale ze strzałami to raczej nie. Bo powiedzmy sobie szczerze styl Hiszpański to przetrzymywanie piłki i ogromna ilość podań jednak styl ten nie daje dużo strzałów. W Hiszpanii czeka się na dobrą sytuacje właśnie przetrzymywaniem piłki i podaniami co sprawia że strzałów jest dość mało.
» Piątek, 29 kwietnia 2011, 11:14 #423
grobla95 pisze:
grobla95
Yyy... Geniuszu... Pepe nie dotknął Alvesa ! Alves chyba nawet sam sie przyznał !
» Piątek, 29 kwietnia 2011, 21:47 #422
JuliaMUFC pisze:
JuliaMUFC
Nie ma to jak dostać w bark a trzymać się w płaczu za twarz ... no no nie ma to jak fair play.
» Poniedziałek, 02 maja 2011, 22:05 #421
metju95
metju95 pisze:
http: // www .youtube.com/watch?v=ygmGIFz_EP0

Jak nurkować, podręcznik by Barcelona.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 17:08 #420
jakjakub
jakjakub pisze:
Prawie rok temu postanowiłem, że już nigdy nie obejrzę mistrzostw świata w piłce nożnej. Wczoraj doszedłem do wniosku, że nie będę oglądał żadnych meczów LM, z wyjątkiem spotkań Manchesteru United. Gdy słyszę słowo FIFA, lub UEFA, zbiera mi się na wymioty. Zamiast wprowadzić powtórki video, wprowadzają dodatkowych sędziów za bramkami i toczą durne kampanie o szacunku dla arbitrów, rzecz jasna tylko po to by nie stracić możliwości wpływania na losy niektórych meczów. Wkurza mnie też to że są równi i równiejsi( oto przykład: youtube.com/watch?v=VwPQ0fInwx8&feature ), a piękno futbolu zabijane jest przez niesprawiedliwych sędziów, wszechobecne symulowanie (youtube.com/watch?v=ygmGIFz_EP0&feature=player_embedded) i wiecznie chciwych starców (t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJ7Wsi43NK3Ve-4jURp-RKE5o8qgKPg0KG3K0l9F9NNRFtilAS ).

Koniec z bezsensownym nabijaniem portfeli tym wszystkim, którzy zabijają piękno futbolu.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 15:37 #419
przemekol12 pisze:
przemekol12
Świetne słowa. Dodam coś co było pod filmem z świetnie obstawionymi rolami, przez jeszcze świetniejszych aktorów: RIOďťż FERDINAND will teach them how is the real FOOTBALL.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 16:29 #418
Tiesto14
Tiesto14 pisze:
mecz oczywiscie bardzo ładny, ale nie wiem czy zauwazyliście, ze jesli gramy bez naniego ta gra jakos jest lepiej zbudowana. taki mam wrażenie a gdy on jest to bardzo dużo akcji jest nieudanych. Często traci piłkę i nie wraca się w ogóle. Moim zdaniem ten piłkarz jest niepotrzebny w pierwszej 11.
Glory UNITED !
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 15:33 #417
18Lukasz78 pisze:
18Lukasz78
20 asyst,10 bramek zdecydowanie nie potrzebny,sprzedać go za 1 Euro :)
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 16:06 #416
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
A kto powiedział, że gdyby na jego miejscu był zdrowy Valencia, to nie miałby 30 asyst i 20 bramek?
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 19:45 #415
Arothq pisze:
Arothq
nie można powiedzieć ani , że nani jest mega potrzebny ani że nie potrzebny. Nani gra niestety dość nierówno - genialne mecze przeplata z takimi gdzie głupio się samolubi lub samolubi się ale nie idzie co powoduje, że coraz więcej próboje sam - niestety mimo jego genialnych meczy te słabsze denerwują potwornie bo bezproduktywnie tracimy piłkę ;/
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 23:50 #414
grobla95 pisze:
grobla95
PanDuzeA, a kto powiedział ,że Hargreaves gdyby był zdrowy nie miałby 50 asyst i 40 bramek !? (to ten sam tok rozumowania)
Tiesto14, czy Ty jesteś z tych którzy wystawiają piłkarza na sprzedaż bo jest niepotrzebny a jak strzeli ważna bramkę albo po porostu zacznie lepiej grać to uważasz ,że jest świetny i traktujesz go jak boga !?
» Sobota, 30 kwietnia 2011, 01:24 #413
nani17nr
nani17nr pisze:
Liga Mistrzów powoli zaczyna przypominać MŚ w 2002 i marsz Korei do półfinału.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 15:12 #412
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
Tej wielkiej barcy sie juz ogladac nie da! Symulanty ! Pedro dostanie w klate,łapie się za co ? Za twarz ;) Sergio tak samo,Mascherano jeszcze lepiej.Sedziowie maja ich za swoich pupilków.Mam nadzieje ze w finale dostaniemy normalnego sedziego,bo jak nie to znowu aktorstwo wezmie góre.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 15:07 #411
DAMINOS pisze:
DAMINOS
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.04.2011 15:26

zgadzam sie ! mam tego dość. to już sie robi nudne ; /
http:/ /www. youtube.com/ watch?v=ygmGIFz_EP0&feature=player_embedded
normalny sedzia i nasze czerwone stroje ^ ^
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 15:24 #410
Veon
Veon pisze:
Oglądając mecz Barcy i Realu miałem w głowie 4 rzeczy.
1.Dość dziwne decyzje sędziego w tym czerwona kartka Pepe (nic dziwnego że na boisku były bijatyki :D)
2. Jak dla mnie najsprawiedliwszym wynikiem byłby remis.
3. W Polsacie jak zwykle podniecają się na widok bramki Barcelony (po ich krzykach takie mam odczucia)
4. Być może będę mógł powiedzieć to czego nie mogłem powiedzieć 2 lata temu czyli że Barca awansowała w miare zasłużenie do finału.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 15:05 #409
Tiesto14 pisze:
Tiesto14
to była dziwna sytuacja
Pepe wszedł nakładką na Alvesa, sędzia podyktował rzut wolny dla Realu, Pepe dostał czerwoną kartkę, i sędzia zmienił decyzję na rzut wolny dla Barcy
żenada.
Mam nadzieję, że w finale (jeśli się dostaniemy.. Mam nadzieję) dostaniemy "normalnego" sędziego.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 15:38 #408
DrunkenBear pisze:
DrunkenBear
Nie było nakładki, Pepe zablokował piłkę podeszwą buta. A o ile wiem, to nigdy nie było kwalifikowane jako faul. Bo jeśli tak, to w meczu z Grekami Czechom należał się karny za zablokowanie strzału Nedveda... ale jak widać, uefa zmienia piłkę w grę w macanego...
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 16:06 #407
jakjakub
jakjakub pisze:
Małe porównanie faul Pepe i faul Busquetsa

youtube.com/watch?v=VwPQ0fInwx8&feature
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 14:57 #406
jakjakub pisze:
jakjakub
tnij.com/awfinale
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 16:02 #405
Mikez
Mikez pisze:
Kolejny "El Clasico" gdzie obserwujemy grę bandy chamów przeciwko bandzie symulantów. Real powinien cieszyć się, że kończył w 10 (kartka dla Pepe akurat niesłuszna, ale Adebayor czy przede wszystkim Marcelo, powinni wylecieć na zbity pysk), a Guardiola na konferencji powinien przeprosić te miliony widzów, które oglądają te ich Gran Derbi, za żenujące symulanctwo swoich zawodników. Naprawdę pięknie się za twarz łapali Pedro i, to zapewne nikogo nie zdziwi, Busquets, po uderzeniach w bark i klatę. Czy oni wstydu nie mają? Nie, nie mają.

Żałosne widowisko pod każdym względem. Jedynym piłkarskim przebłyskiem była piękna bramka Messiego, która jednocześnie była jednak także pokazem nieporadności graczy z Madrytu. A co do "piękna" gry Barcelony to moim zdaniem najlepiej obrazuje je statystyka po pierwszej połowie: posiadanie piłki Barca - 71%, Real - 29%; strzały celne Barca - 2, Real - 3. Amen.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 12:50 #404
znawca91
znawca91 pisze:
[link usunięty] Polecam filmik. Kibicuje juz 11 Realowi ale gdyby tym aktorzynom Manchester nakopał to cieszyłbym sie prawie jak z Realu :)
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 12:28 #403
barabasz12
barabasz12 pisze:
Aby real awansował do finału mourihno musial by pokazać swój geniusz trenerski coś wymyślić ale jedno jest pewnne napewno się nie podda a ja chciałbym finał mu-real
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 12:27 #402
K2SO4 pisze:
K2SO4
Mou juz wczoraj pokazał geniusz- na własnym boisku w pierwszym meczu LM na ławce siedzieli: Kaka, Adebayor Higuain.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 12:29 #401
welllone
welllone pisze:
Ktoś napisał, że Barcelona nie ma taktyki. Owszem mają. Jak myślicie po co tyle podań które nic nie wnoszą? Odpowiedź jest banalnie prosta do póki my jesteśmy przy piłce nie ma jej przeciwnik. No i tak sobie podają nawet 75 minut nie atakując. Jedyne co robią to podczas podań obserwują czy nie ma jakiegoś interesującego ruchu bez piłki i wsio. Pada bramka, a oni dalej swoje. Nie zremisujesz nie mając piłki więc sobie dalej w obronie i pomocy podają praktycznie bez sensu. Ciekawy ruch znowu podanie.
Opcją która wykracza poza tą śmieszną ale skuteczną taktykę jest Leo, który potrafi sam przesądzić o meczu. Dlatego jeśli cały zespół odcina ich od podań, a Leo jest kryty przez kilku jest szansa, że nic nie zdziałają co już pokazali w trzech ostatnich meczach z Realem. Owszem tym razem im pykło ale z Pepe gra wyglądała inaczej.
Nie boję się Barcelony to jest finał LM bez różnicy czy trafi się nam Inter, Real, Barca czy Milan trzeba wygrać.
Jeśli nasza drużyna zagra to co powinna, a nie na stojąco i bezradnie jak dwa lata temu to spokojnie możemy ich ograć. Najważniejsze nie dać im strzelić jako pierwszym bo piłki nie dostaniemy przez resztę meczu. Ich gra dwa lata temu wyglądała tak samo jak teraz z Realem i jak wygląda w większości ich spotkań. Nie ma tu nic pięknego bo 90 % podań nic nie wnosi, one mają co innego na celu. Barca dużo gorzej odrabia straty. Można napisać, że wręcz tego nie potrafi robić, a my come backi mamy we krwi plus prowadzenia też nie powinniśmy oddać gdy je zdobędziemy.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 12:02 #400
DEPE pisze:
DEPE
zgadzam sie z toba w sprawie tego ze barcelona ma spore problemy z odrabianiem strat.
natomiast co do taktyki, to taktyke taka jaka stosuje mourinho, widzimy nawet na boiskach A-klasy w polsce. tylko wykonawcy sa slabsi. co wniosl do swiatowego futbolu mourinho? jakie zagadnienia taktyczne, jakie nowosci. odpowiem za ciebie - nic.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 12:16 #399
K2SO4 pisze:
K2SO4
Z tym odrabianiem strat to nie jest do końca prawda.
Kto pamięta ze w sławnym 2-6 z Realem, to Real pierwszy strzelił gola?
Chelsea na SB też gnietliśmy w 10 na 11.

Fakt, że waszego meczu z Bayernem z 99 nic nie przebije ( no, moze Liv 0-3 do przerwy)
MU zawsze gryzie trawe do końca i za to wszyscy was szanują. nawet jak nazywaja to Fergie Time czy " z doopy time"
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 12:22 #398
przemekol12 pisze:
przemekol12
@welllone zgadzam się i dopowiem coś. Trzy lata temu w półfinale LM zagraliśmy swoje. Messiego nie kryło 3 zawodników, a on i tak nie mógł nic zrobić. Nie parkowaliśmy autobusu, wychodziliśmy normalnie z dwoma napastnikami. Sztuką nie jest stosować Obronę Częstochowy (świetny tekst prot :) lecz wygrać grając poprostu swoje. Tak zrobiliśmy my, tak zrobił też Inter w pierwszym półfinale w Mediolanie. Wygrali 3-1 i wcale nie wystawili 10 obrońców. Idźmy dalej, to samo Liverpool, Chelsea.
To jest właśnie geniusz SAFa.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 16:37 #397
martin86
martin86 pisze:
@k2so4 Manchester United to nie Real więc czerwone diabły zatrzymają pyszną dumę katalończyków
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 11:14 #396
Korx
Korx pisze:
Jeżeli faktycznie dojdzie do finału Man Utd vs Barcelona to uważam, że szanse będą bardzo wyrównane, dlaczego? Barcelona zawsze gra ten sam football i wygrać można z nimi tylko bardzo dobrze się broniąc, a jak wszyscy wiedzą MU potrafi się bronić jak mało kto, a nasze kontry zawsze były zabójcze. Jeżeli chodzi o finał w Rzymie to mieliśmy wtedy w ataku same piłkarskie bóstwa(Ronaldo, Tevez, Roo) i to spowodowało, że zagraliśmy tak otwarty mecz, teraz jednak już tego samego błędu nie popełnimy i zagramy naszą piłkę z kontry. Mój typ na ewentualny finał Man Utd 1;0 Barcelona.

Pozdrawiam ;p
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 10:43 #395
Adamczik pisze:
Adamczik
Wszystko w rękach SAFa. Wie dlaczego i wie jak przegrał Puchar dwa lata temu. Na pewno wyciągnął wnioski. Oby one teraz zaprocentowały. Barcę trzeba pokonać po angielsku, czyli twardą, męską grą, żelazną obroną i zabójczą skutecznością. Niech sobie Messi "kręci kółeczka", ale 25 metrów od bramki rozbije się o Vidicia.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 10:50 #394
MessiRooney pisze:
MessiRooney
Noo zgodze się z wami że Man Utd wnioski mogło wyciągnąć ale Korx nie pisz że Barcelona gra ten sam futbol każdy ma jakiś styl to tylko 1 mecz wszystko może się wydarzyć ale wtedy bramka Eto też zrobiła swoje i to chyba w pierwszym kwadransie została zdobyta może być i tak że Manchester zaatakuje zdobędzie bramke a potem Barcelona będzie miała ciężko gdy Man Utd będzie bronił i może pójść kontra i 2:0 dla Man Utd
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 10:54 #393
K2SO4 pisze:
K2SO4
@Adamczik- dał nam przykład Samu, jak kręci sie kółeczka z Vidicem i Ferdinandem.
Wczoraj przy drugiej bramce Leo objechał 4 czy 5 obrońców
Głową tez już strzelał.
Będzie fajny mecz.
Na Wembley? Cool. Wczoraj graliśmy na Mierdabeu.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 11:02 #392
Damian90 pisze:
Damian90
Miejmy nadzieje,że Fletcher dojdzie do siebie na finał,bo 2 lata temu bardzo go potrzebowaliśmy.Myśle,że jak wyjdziemy w środku Carrick,Fletcher,Giggs możemy zneutralizować pomoc Barcelony,jednocześnie starając się coś rozegrać przez Giggsa,w ataku Nani,Roo,Hernandez oraz nasza żelazna obrona bez zmian,tak to widzę na finał,no ale nie dzielmy skóry na niedźwiedziu jeszcze został nam rewanż z Schalke
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 11:13 #391
K2SO4
K2SO4 pisze:
witam kibiców MU- będzie chyba rewanż za Rzym?
Natomiast na kibiców MU którzy łączą się w "buulu i nadzieji" z Mourinho i kibicami Realu - padło chyba jakieś zbiorowe szaleństwo.

Mourinho, którego kumpel sedzia wepchnął w zeszłym roku Inter do finału- mówi o sędziowaniu dla Barcelony
Ten sam Mou, który swoja pierwszą LM z Porto zdobył dzieki temu, ze sędzia nie uznał prawidłowej bramki Scholesa w meczu z MU.
.
Kibice Chelsea, której dwa lata temu ten sam Stark ratował doope na CN nie dyktując karnego za faul na Henrym i nie wyrzucając Ballacka- mówią o sędziowaniu dla Barcelony. kibice Chelsea , którzy narzekaja na niepodyktowanego przee Ovrebo karnego. A zapominają, ze za co wyleciał Abidal to po obejrzeniu powtórek dalej nie wiadomo. Karnego za reke Misia Ballacka też nie było.

Kibice Arsenalu, którym sędzia makaron uratował doopę na Emirates nie m.in uznając prawidłowej bramki Messiego na 0-2- mówia o sędziowaniu dla Barcelony.
Do tego mówią o niesłusznej kartce dla Pepe kibice klubu, który po takich faulach stracił Eduardo i Ramseya.

MU na wyspach też wygrywa dzięki sędziom- tako rzecze przecież kanonierka czy strony chelsea.

Nie wiem czy ktos oglądał studio przed meczem w nsport.
Ktoś z gości wypowiedział, ze w dwóch ostatnich meczach Pepe grał bardzo ostro i to co przechodziło na krajowym podwórku, w rozgrywkach europejskich nie przejdzie.. Pepe pracował na te kartke i zapracował. A reputacja boiskowego bandyty na pewno mu w tym nie pomogła.

To, że dzieciaki w białych koszulkach dają się wkręcać biadoleniom biednego Mou- mnie nie dziwi.
Ale że łykają to kibice z dużym stażem, pamiętający real zdobywający puchar LM- juz tak.

Sedziowanie jest beznadziejne. Ale z oskarzeniuami o faworyzowaniu jednych lub drugich- lepije się wstrzymać.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 10:38 #390
przemekol12 pisze:
przemekol12
"Mourinho, którego kumpel sedzia wepchnął w zeszłym roku Inter do finału- mówi o sędziowaniu dla Barcelony" ----- nie odwracajcie kota ogonem! Cały czas powtarzacie ten sam błąd! Już nie muszę chyba przypominać żenady w wykoaniu Busquetsa ---> i.wp.pl/a/f/gif/24445/busquetsbolimnie.gif Chivu, który nic mu nie zrobił wyleciał z boiska. Remis. Bojan strzelił bramkę, która nie została uznana, a była prawidłowa. Doigraliście się za sprawą swojego aktorzyka. Nie lubię tego zawodnika i chodźbyście pocałowali mnie w środek odbytu to go nie polubię. Tak to jest, jak się nie potrafi wygrać...
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 16:43 #389
matemufc pisze:
matemufc
tak zgadza sie ,bardzo dobrze to przedstawiłeś k2so4 , a bramke bramke scholesa pamietny dla mnie rosyjski sedzia podaj walentin iwanow nie uznał , ja jestem zdania ze powinny byc kamery gdzieś w zamknietym pomieszczeniu i na podstawie ich oceniać pownien sedzia techniczny przekazując wiadomość głownemu arbitrowi
» Piątek, 29 kwietnia 2011, 11:36 #388
devilmaster
devilmaster pisze:
Weźmiemy rewanż za finał z 2009 roku!! Wszystko wygląda na to że zagramy z Barceloną i rozjedziemy ich na Wembley!!
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 10:04 #387
matemufc pisze:
matemufc
tak bedzie , MU musi wyjsc na finał w Czerwonych trykotach , odczuwam może złudne wrażenie ale kiedy widze MU w białych koszulkach zawsze coś jest nie tak
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 10:16 #386
Adamczik pisze:
Adamczik
Ja piernicze, mam dokładnie to samo. Nie wiem dlaczego, ale MU w białych koszulkach to dla mnie 50% MU. Dlaczego w finale nie możemy zagrać w Czerwieni? Rozumiem, że jesteśmy gośćmi, ale przecież nasza czerwień w żaden sposób nie jest nawet zbliżona do kolorów Barcy.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 10:47 #385
mrk
mrk pisze:
youtube.com/watch?v=EueH4dfwnjE&feature=player_embedded

po prostu farsa:)
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 09:33 #384
matemufc pisze:
matemufc
warto zobaczyć link , alves mistrz udawania i symulowania
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 10:18 #383
DrunkenBear pisze:
DrunkenBear
Raz mu się uda udać, drugi raz Vidic mu wy.....bie i przynajmniej będzie wiadomo za co czerwona kartka ;D

A tak poważnie, to zależy kto będzie sędziował ten mecz. Bo niestety 70% powodzenia, to sędzia. Idealny by był ten z wtorku. Pozwalał na ostrą grę
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 11:35 #382
michor7pl pisze:
michor7pl
no chciałbym to widzieć jakby pepe wcale tej nogi dalej nie pchał tylko ją zatrzymał a alves by odleciał... to by wszyscy farselończycy zobaczyli jak grają ich ulubieńcy...
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 13:03 #381
Krzysiek198920
no tak [link usunięty]
jeszcze wczoraj myslałem żę zasłużenie ale to jest parodia
Wstyd mi za barce
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 08:33 #380
PanDuzeA
PanDuzeA pisze:
Co poniektórzy mocno zestresowali się tym, że Barcelona enty raz rozbiła Real Madryt. Proszę o nie uleganie tej medialnej machinie. 100 razy w tygodniu słyszę, że Barcelona jest najlepszą drużyną ever. Dziwne jest tylko to, że nikt tak nie mówi o pewnej angielskiej drużynie, która rozegra 3 finał LM w ciągu 4 lat. Ale jak się dziwić dziennikarzom, skoro nawet kibice o tym zapominają?
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 08:23 #379
Adam11 pisze:
Adam11
Dokładnie! Podpisuję się pod tym w 100%.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 09:05 #378
matemufc pisze:
matemufc
zgadza się , dodam ,ze MU zasłużenie dochodzi do owych finałow , natomiast barcelonie bardzo bardzo pomagają sedziowie ,sędzia Ovrebo pomogł niesamowicie barcelonie w 2009 roku bodaj ,w tym roku bussaka też w meczu barcelona - arsenal , brak słow ,mijemy nadzieje ,ze final bedzie sedziował ktoś kompetentny bo ta przepiękna dyscyplina jaką jest football w takich momentach jest fatalna , osobiście polecił bym Viktora Kassai'a
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 10:30 #377
DrunkenBear pisze:
DrunkenBear
A dodatkowo oficjalnie najlepszą drużyną świata jest Inter i pozostanie nią do grudnia ;)
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 11:42 #376
paweldorynek
paweldorynek pisze:
Musimy sobie otwarcie powiedzieć..Na dzień dzisiejszy piłkarsko jesteśmy słabsi od Barcelony tak jak słaby jest również Real..W Finale Barcelonie naprawdę musiałby nie siąść mecz a my zagrać na 100 %. Fakty są trudne ale to jest najlepsza drużyna na świecie (niestety)..Real już ma kompleks Barcelony, my możemy go mieć po drugim przegranym finale właśnie z nimi.. Liczę trochę, że zadziała magia Wmbley i na angielskiej ziemi Katalończycy sobie nie poradzą.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 08:06 #375
crisr7 pisze:
crisr7
Zamknij morde. Wkurwiają mnie tacy "kibice" jak ty. Skoro Barca jest taka cudowna to wypad na ich stronkę a nie.
To widziałeś? - youtube.com/watch?v=EueH4dfwnjE
Rzeczywiscie czerwona... ale dla Alvesa nie dla Pepe;/
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 09:13 #374
AGa18 pisze:
AGa18
Dokładnie -->crisr7 masz rację.. A co wy tak się tej Barcelony uczepiliście... Barca tu Barca tam wszędzie Barca co tu Bóg jakiś jest?? Klub jak każdy inny, z którym można grać jak najbardziej na równi np. FC Kopenhaga, czy nawet wygrać np Arsenal..
Przestańcie chociaż wy 'kibice' Manchesteru faworyzować Barcelona na stronie United, a jeśli tak bardzo lubicie to out na ich serwis..
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 09:29 #373
paweldorynek pisze:
paweldorynek
Kibicować jednej drużynie to jedno a realizm to drugie..Ja jestem kibicem Manchesteru od lat 90 i przeżywam każdy ich mecz..Ale jestem też realistą i patrzę na wszystkie czynniki a nie tylko na to że kibicuje konkretnemu zespołowi..Wy czy Manchester Gra z Chelsea czy z Boltonem zawsze piszecie: "rozjedziemy ich 3/4:0 a potem bummm, 0:0 jak w tym roku było wiele razy..Manchester mimo, że prowadzi w lidze nie gra dobrego sezonu i trzeba sobie to otwarcie powiedzieć...To prezenty rywali spowodowały że jesteśmy tam gdzie jesteśmy..Gramy ogromnymi falami i na finał z Barceloną to musi myć mecz sezonu..Wtedy wierzę w zwycięstwo..Inna sprawa jest taka..Ze liga Hiszpanska to śmieszna liga..Dwie drużyny i przepaść..My teraz may bardzo trudne mecze co dodatkowo skomplikuje nam walke w finale..Oby się udało a teksty tylu" zamknij mordę" to proponuję samemu do siebie kierować
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 10:21 #372
Adamczik pisze:
Adamczik
Jeśli piłkarze mają w głowie to samo, co ty tutaj napisałeś, to możemy finału nie rozgrywać. Ja liczę na spektakularny sukces MU na ojczystej ziemi. Liczę na to, że w trzecim finale w ciągu czterech lat, zdobędziemy drugi puchar a czwarty w historii. Rozbijemy Barcelonę żelazną obroną i zabójczo-skutecznymi atakami. Jak to powiedział mój dobry znajomy, kibic Barcy od wielu, wielu lat- MU jest w gorszej dyspozycji, jak dwa lata temu, ale GRAJĄ NA WEMBLEY.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 11:01 #371
DEPE
DEPE pisze:
widze ze jestescie mocno zestresowani lol, z realem wydawal sie final latwiejszy, z barcą united bedzie biegal za pilka, a pomyslu na obrone to ferguson nigdy nie mial specjalnie mocnego. barcelona wczoraj zniszczyla real, guardiola taktycznie zjadl mourinho na sniadanie, teraz chyba czas na potworke z rzymu. coz, united nie ma szczescia, ale takie zycie.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 07:53 #370
martin86 pisze:
martin86
jak nie wierzysz w klub to idź na stronę barcelony
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 09:22 #369
Kam69 pisze:
Kam69
martin86- on chyba jest kibicem Barcy także tego...

DEPE - ''z barcą united bedzie biegal za pilka'' - a kto przy niej nie biega bystrzaku?
''a pomyslu na obrone to ferguson nigdy nie mial specjalnie mocnego.'' - szczególnie w tym sezonie, co?
''barcelona wczoraj zniszczyla real'' - zniszczeniem bym jeszcze tego nie nazywał, ot zwykła wygrana Barcy jakich wiele ostatnimi czasy.
''guardiola taktycznie zjadl mourinho na sniadanie'' - jeśli w przypadku Barcy można mówić o jakiejkolwiek taktyce to tak, ale coś mi się wydaje, że gdyby Jose miałby tak samo zgranych i dobrych wykonawców taktyki to Pep mógłby się naprawdę cięzko zdziwic.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 09:42 #368
seraf
seraf pisze:
Cała prawda o "brutalnym faulu" Pepe: youtube.com/watch?v=EueH4dfwnjE
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 07:38 #367
7iverson7 pisze:
7iverson7
ale nosze były potrzebne :).W finale LM najbardziej trzeba uwazac na sedziego.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 07:42 #366
domekk
domekk pisze:
musimy pogadac z Mourihnio by ktorys z jego pilkarzy sfaulowal Alvesa za kare, im i tak juz nie bedzie zalezec :) mogli by nam pomoc hehe :D
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 07:04 #365
GGMU
GGMU pisze:
[link usunięty]

zobaczcie,a sie dowiecie. alves to stara brazylisjka małpa i tyle.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 06:58 #364
OneLoveONEUNITE
Finał chyba z Barcą ;)
No ale gramy w Anglii, więc tak jakby u siebie.
GLORY GLORY MAN UNITED!
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 06:55 #363
FanaticMU
FanaticMU pisze:
No to ja mam w związku z Waszą dyskusją pewne pytanie: Dlaczego to Real jest ten fajniejszy od Barcelony? Przecież to Real skupuje od nas najlepszych zawodników, to Real marnuje karierę innym piłkarzom, to Real myśli że jak ma kasę to ma wszystko, to Realowi brakuje za grosz skromności i pokory...

Ja z dwojga złego bardziej przepadam za Barcą...ktoś może mi powiedzieć czemu zazwyczaj jest odwrotnie?
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 06:39 #362
H2O1994 pisze:
H2O1994
Ja też wolę Barcę od Realu, i cieszę się że wygrali.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 06:44 #361
Masaccio pisze:
Masaccio
Ja ci odpowiem:
Bo to zawsze Real jest tym złym, zawsze Ronaldo płacze i tylko Mourinho kombinuje. Grzeszków Farselony, karła na sterydach i innych pseudo gwiazd nikt nie widzi.
Poza tym: Lepsza jest madrycka chała, niźli Barcelony chwała
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 07:02 #360
7iverson7 pisze:
7iverson7
Masaccio ma racje,pamietacie jaka afere zrobili kiedy w pierwszym w tym sezonie gran derbi byl aut dla realu guardiola nie chcial oddac pilki Ronaldo,wiec ten go odepchal i ja sobie wzial?Zaczecli sie do niego rzucac jak wsciekle psy jakies i pozniej sie czytalo na stronach tytuly "Ronaldo wywolal skandal" itp.A gdyby to bylo w druga strone,czyli messi odpycha Mourinho?Wtedy by pisali,ze to kolejna prowokacja Mourinho,a messi?messi tylko chcial pilke wziac...
Kolejna sytuacja ligowe GD w Madrycie messi z calej sily z premedytacja wykopuje pilke w trybuny,i co? i nic!Kazdy inny pilkarz dostal by za to kartke,a on oczywiscie nie.
Dodatkowo messi sam caly czas chamsko atakuje przeciwnikow,probojac im odebrac pilke kopie ich caly czas po kostkach,ale jeszcze nigdy nie wiedzialem zeby dostal za to kartke,za to kiedy ktos go wywroci to odrazu wywiera presje na arbitrze i czesto konczy sie to kartka dla rywala.
No i ta nagonka na Ronaldo jak to on nie symuluje.A ktor niczym z serialu "dlaczego ja?" busquets?Przeciez ten chlop jest chyba opetany!W kazdym meczu wije sie po trawie i udaje,ze dostal w twarz(wczoraj rowniez w pierwszej polowie),a sedziowie mu na to pozwalaja,bo jeszcze nie wiedzialem,zeby jakis dal mu za to kartke,za to czesto daja sie na to nabierac jak w polfinalem z przed roku:
youtube.com/watch?v=iRpKcStGwmU&feature=related
swoja droga nie wiem co bym takiemu śmieciowi zrobil na miejscu Motty.Przez to scierwo nnie mogl grac w prawdopodobnie meczu swojego zycia.
No i jeszcze taka sprawa,ze jak barcelonie nie idzie to koles z gwizdkiem nie powzwoli im odpasc.Tak jak chocby polfinal 2 lata temu z chelsea,chyba 4 ewidentne karne,a nie podyktowany zaden,albo czerwona kartka dla van persiego w tym roku za kopniecie pilki rowno sekunde po gwizdku.
A juz chyba kompletney hit to sytuacja z tegorocznej LM z meczu z Kopenhaga kiedy valdes prawie zabil napastnika dunskiego zespolu wchodzac mu kolanem w glowe,za co dostal...zolta kartke.Pewnie dla tego,ze koles przezyl,bo zeby ktos z barcelony dostal czerwona to przeciwnik musi opuścić stadion w plastikowym worku :).
Tu jest ta sytuacja:
youtube.com/watch?v=H2p7fTl6c1k
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 07:39 #359
zoestrike pisze:
zoestrike
No to ja ci powiem... Jakich naszych zawodników ? Ronaldo ? Którego marzeniem była gra dla królewskich od dziecka ? to była jego decyzja a realu. Po za tym jak patrze na tego karła z numerem 10 na plecach z mordą janka ze złotopolskich to mi sie zygac chce. Wielki pilkarz kopiacy pilke w kibicow na trybunach. Ja mam nadzieje ze Real jeszcze cos ugra bo w przeciwnym razie bedzie bardzo ciezko w finale.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 07:40 #358
DEPE pisze:
DEPE
zgadzma sie z tym co piszesz. real przychodzi do united jak do sklepu towarowego, a wy go jeszcze szanujecie. wstyd i hanba z takimi kibicami. spojrzcie lepiej jaki angole maja stosunek do realu. nienawisc to lekko powiedziane.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 07:55 #357
FanaticMU pisze:
FanaticMU
DEPE ma rację... Real myśli że jak ma kase to sobie może korzystać z usług United jak nie wiem co... ani pokory, ani skromności - maja pieniądze i myslą że mogę wszystko, że sa najlepsi i ich nie lubię! ;/ Barcy tez nie ale jednak nadal wolę Barcę ;/
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 14:53 #356
Masaccio pisze:
Masaccio
Synku, takie są prawa rynku ...
Ktoś hoduje, ktoś kupuje :P
Co do nienawiści wobec Madrytu, to ja bym się wstrzymał z takim stwierdzeniem. Anglicy ogólnie nie lubią hiszpańskiej piłki, ani hiszpańskich zespołów. A podział na to kogo najbardziej nienawidzimy zależy od regionu ...
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 17:18 #355
naniLuis
naniLuis pisze:
Czyżby szykował się kolejny mecz z Barcą w finale LM?
No tylko mam taką nadzieje,że tym razem to my to wygramy.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 06:32 #354
michalk86
michalk86 pisze:
Ubolewam nad faktem braku opcji ignore na tej stronie, chetnie dodalbym kilku krzykaczy i prostakow pokroju krzych418 bo juz czytac tych debili nie moge.
Dobrze, ze ma charakterystyczny avatar, latwiej bedzie dostrzec i odrazu pominac ten belkot.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 01:22 #353
alprazolam89 pisze:
alprazolam89
Może jakieś podpisy zbierzemy albo podejmiemy jakąś inną inicjatywę? Też mnie to osłabia
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 01:29 #352
paniOla pisze:
paniOla
Dokładnie michalk86, ten krzychileśtam jest dobijający. Ignorowałam jego wypowiedzi przez długi czas ale ile można do cholery. Człowiek nie dość, że się na wkurza w realnym życiu to jeszcze czeka go to wirtualnie, na stronce ukochanego klubu. Noś kuźwa mać.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 01:33 #351
MessiRooney
MessiRooney pisze:
Jednego jestem pewien moje 2 ulubione kluny Man Utd oraz Barca spotkają się poraz 2 w finale Champions League!!
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 01:12 #350
martin86 pisze:
martin86
no to komu będziesz kibicował w finale ?? bo albo jesteś kibicem MAN UTD albo Barcelony
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 01:20 #349
MessiRooney pisze:
MessiRooney
szczerze to niewiem wszystko mnie zadowoli
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 01:21 #348
Rarian
Rarian pisze:
krzych418 - Ty kibicujesz United czy Barcie? Bo bronisz ich tak zażarcie, że to aż śmieszne. Byli lepsi od Realu ale "lepsi od realu =/= lepsi od united".
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 01:07 #347
brk91
brk91 pisze:
Widać, że Messi sam był w stanie wygrać z Realem... ta druga bramka mistrzostwo świata - pełen indywidualizm zadecydował przy tym golu.. Oj będzie walka w finalem z Barcą.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 00:54 #346
Lukixp
Lukixp pisze:
ciesze sie, ze w takich momentach wrogowie z podworka sie jednocza. szczerze, to kto by nie gral z barcelona z angielskiej ligi, zawsze bylbym za "swoimi". wypadaloby nam sie odegrac za final '09. tak naprawde tylko my teraz mozemy ich pokonac? zeby tylko obylo sie bez urazow/wykluczen
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 00:29 #345
brk91 pisze:
brk91
Jakby Barca grała z Chelsea czy $ity to zdecydowanie byłbym za Blaugraną mimo, że oczywiście nie jestem ich fanem :) nie ma tutaj sentymentu dla angielskich drużyn.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 00:49 #344
Lukixp pisze:
Lukixp
z kim by barca nie grala, zawsze bede kibicowal jej przeciwnikom. love United hate barca:P
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 10:38 #343
krzych418
krzych418 pisze:
Powiem wam jedno, cieszę się że nie będę oglądał finału LM :)
Kolejna genialna reforma Platynego by finał rozegrać w sobotę, bo skoro w środę wieczór przed telewizory zasiadają miliony na całym świecie, trzeba koniecznie zmienić termin na sobotę. Decyzja równie trafiona jak ci dodatkowi sędziowie...
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 00:20 #342
grobla95 pisze:
grobla95
Przecież zawsze był w niedziele !!
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 00:23 #341
Hoser1992 pisze:
Hoser1992
Od kiedy byl w niedziele bo nie wydaje mi sie :P
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 00:26 #340
DAMINOS pisze:
DAMINOS
od kilku lat jest w sobote ;d i jako kibic MU powinieneś obejrzeć; d
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 00:34 #339
martin86 pisze:
martin86
@daminos to 2 finał będzie rozgrywany w sobotę bo od wielu lat finał był w środę
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 00:44 #338
DAMINOS pisze:
DAMINOS
mój błąd :P
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 01:02 #337
Hoser1992
Hoser1992 pisze:
Oglądałem wczorajszy mecz i dzisiejszy. Powiem tyle Barca nie jest taka groźna jest do ogrania i mam nadzieje ze będzie rewanż za poprzedni finał.
Widzę również że im kibicują tylko zagorzali kibice to stanowi ok 50 % ogółu a reszta to sezonowcy małe dziewczynki które usłyszały ze Barca jest najlepsza i i m kibicują i inni którzy w ogolę nie maja pojęcia o piłce.

Widzę również że wszyscy kibice angielskich zespołów które bija się o mistrza w Anglii jak Arsenal i Chelsea kibicują nam. Działa to na zasadzie, każdy tylko nie oni i ja ta zasadę również wyznaje
Pozdrawiam i milej nocy :)
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 00:15 #336
Adamczik
Adamczik pisze:
I znowu z Barcą w finale. Przydałoby się wziąć srogi rewanż za sezon 2008/2009.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 00:05 #335
anchel
anchel pisze:
"Visca el Busacca"xD Chopaku wyskoczyłeś jak Filip z konopii.
Rozumiem, że kibice innych drużyn maja dość tych zachwytów nad Barceloną, bo szczerze to i ja przyznam, że jeśkli Barca na pełnej pizdzie nie gra to poruszają sie po boisku dośc topornie. Jednak wychwalanie i użalanie sie nad Realem jest juz spora przesadą. Może 80% utrzymywanie przy piłce nie każdegozachwyca, ale wybijanie piłki przed siebie byle dalej też szcytem finezji nie jest. Alves będzie Alvesem, ale tez nie wymagajmy by sędziowie znajac możliwości Pekińczyka obchodzili sie z nim łagodnie. Piłkarz, który kopie po głowie innego i pluje po przeciwniku normalny nie będzie, tym bardziej przy Mourinho. A teatry w Barcelonie mają, nie powiem bardzo ładne, ale to juz inna sprawa. Real pogubił sie jak dziecko we mgle, sam Mou załatwił sie swoją własną bronią- przed meczem wszyscy z Madrytu ujadali, CR był pewny zwyciestwa i masz Ci los. A kibice Manchesteru? Cieszcie się, że macie mozliwość pokonać Barcelonę- przynajmniej dla mnie byłoby to ciekawsze niż gra z pseudo zespołem stworzonym przez Mou, który może i druzynę potrafi zbudować, ale odchodząc zostawia zgliszcza.
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:51 #334
prot
prot pisze:
Murinho uciekaj z Hiszpanii bo to jeden wielki plac zabaw. Te jęki piłkarzy za każdym razem kiedy jeden drugiego smyrnie po koszulce - koszmar i dziecinada. Rezerwowy bramkarz dostaje czerwoną kartkę, nawet zejść do szatni nie potrafią bez fajerwerków - dziecinada. Wielka bitwa? Chciałem obejrzeć mecz a nie marny pokaz przed kolejnym Bellatorem.

Nasi zawodnicy powinni udzielać tym dzieciakom lekcji dobrego wychowania na boisku. Może jedynie Scholes by się nie sprawdził jako pedagog - ale nikt nie jest doskonały.

Nie lubię tej Barcy jeszcze bardziej po tym meczu - oni uprawiają rzemiosło a nie tworzą sztukę. Te podania od nogi do nogi na jednym metrze kwadratowym pod koniec - to nie brak poszanowania dla rywala, to brak poszanowania dla kibiców piłkarskich na całym świecie.
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:51 #333
kckMU pisze:
kckMU
Bardzo chciałoby się wyjść przeciwko nim w trochę starszym składzie. Beckham, Keane, Scholes, Cole, Yorke, Neville i wielu innych - mowa tu o lekcji pokory.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 00:04 #332
krzych418 pisze:
krzych418
Weź skończ te idiotyczne komentarze ! Barca pokazała Realowi gdzie jest jego miejsce. Pewnie dwie wspaniałe bramki, szczególnie druga też ci się nie podobały. Mourinho będzie uciekał już nie długo, to pewne.

Jeżeli ktoś tutaj grał nie fair to tylko Real, powinni dostać minimum 3 czerwone. Gdybyś miał cokolwiek z piłką wspólnego to wiedziałbyś że w ostatniej minucie doliczonego czasu, można sobie pozwolić na 'brak szacunku do kibiców na całym świecie'. Masz kompleksy koleś i tyle !
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 00:18 #331
prot pisze:
prot
Fantazyjna interpretacja. Jaka agresja, ile w tym pasji. Książkowy przykład PROJEKCJI - zainteresowanych odsyłam do pierwszego hasła w googlach. Uwielbiam tWOJE komentarze. Pisz mi tak więcej.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 00:31 #330
krzych418 pisze:
krzych418
@PaniOla
'Udajesz obiektywnego znawcę' - Po co mam udawać kogokolwiek ? Pisze co chcę, co uważam i tyle.
'Jesteś dzieckiem neo, gimbusem itd' - Zachowaj tego typu teksty dla kolegów z gimnazjum (specjalnego).

Co do meczu, to po prostu nie mogłem biernie patrzeć jak kolego Prot, pisze jakieś idiotyczne brednie że jeden z najciekawszych meczy sezonu był jakąś obrazą kibica... Chłopie obraź się i nie oglądaj ! Mnie jako kibica nic w tym meczu nie obraziło, trochę wkurzyli mnie gracze Realu swoimi chamskimi i brutalnymi faulami.

Mamy prawo nie lubić Barcy za to jak nas ośmieszyli w finale '09. Ale nie kibicujmy Realowi na Boga ! Real zawsze pokazywał przynajmniej ofensywną piłkę, obecnie nie pokazuje już nic. Barca pokazała klasę ku zachwytowi milionów, jeśli nie miliardów prawdziwych fanów futbolu, i na pewno nie będą się przejmować komentarzami rozhisteryzowanych dzieci...
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 23:34 #329
Arothq pisze:
Arothq
szczególnie chamskim faulem pepe -.- którego nie było jak to dowiedli panowie ze skysports - zresztą o nurkach z barcy nie powiesz- twoje komentarze są żałosne, błagam PRZESTAŃ, GRAN DERBI - DERBY EUROPY powinny być wydarzeniem wyczekiwanym przez każdego (przez media tak jest) i niesamowitym spotkaniem dwóch genialnych zespołów, widowiskiem wspaniałym zarówno dla kibiców drużyn grających jak i nie grających w tym meczu, oraz dla ludzi neutralnych a te mecze takie nie były. Gorzej - były przykładem boiskowego chamstwa, ciągłych przepychanek zamiast gry, a w ostatnim meczu stronniczości sędziego. Tyle w temacie
» Piątek, 29 kwietnia 2011, 00:01 #328
Erni
Erni pisze:
Oczywiście, że rewanż na Old Traford będzie tylko i wyłącznie formalnością, a zarazem rozgrzewką przed Realem. Wierze w nich że pokażą klasę na wyjeździe :)
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:41 #327
piokrop pisze:
piokrop
W awans realu to nawet Mourinho już chyba nie wierzy...
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:46 #326
prot pisze:
prot
Ciekawe ilu napastników wystawi w rewanżu i jakie paliwo wleje tym razem do autobusu Casillasa. Będzie musiał jakoś to połączyć i grać partyzantkę jak w Pucharze. Albo okaże się wybitny albo będzie powtórka z 'przybij piątkę'.
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:54 #325
grobla95 pisze:
grobla95
NIe jesteśmy jeszcze w półfinale to 1. A 2 to ,że Real niestety nie ma już szans... Dziękuje, dobranoc !
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:54 #324
lechiacci25 pisze:
lechiacci25
w polfinale jestesmy juz od dawna i w finale praktycznie rowniez, bo chyba tylko amatorzy wypusciliby awans z rak grajac u siebie z przewaga dwoch goli na wyjezdzie.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 00:59 #323
BlancosManU
BlancosManU pisze:
Staram się nie logować na innych serwisach poza rm.pl czy inne o Realu Madyt. Tym razem zalogowałem się na dp.pl ponieważ.. Życzę wam z całego serca zwycięstwa w LM ! Pedro, Alves, Busquets - Panowie, prośba do was: zapiszcie się do teatru bo upadacie na prawdę widowiskowo !
I to jest ta nieskazitelna Barca? Messi wskakuje Albiolowi na plecy i fauluje i nie ma kartki... Pepe wchodzi nakładką w tego psa brazylijskiego i czerwień! W Waszej lidze (lidze ang.) to była by max żółta kartka i zrywka na swoją połowę.. Kto z UEFY wybiera sędziów? Stark prowadzi półfinał Ligi Mistrzów? Ten sam, który został okrzyknięty przez 264 piłkarzy (o ile pamiętam) za najgorszego sędziego w Niemczech? Coś mi tu "drukarnią" podjeżdża. Każdy wiedział, że ten bubel Niemiecki jest kibicem Messiego i Barcy to czemu wybierają go na sędziego?
W finale będę za Machesterem United ! Tylko niech finału nie prowadzi Stark bo macie przeje... :)
Chciałbym mu zadań pytanie: Co musi zrobić piłkarz Barcelony, żeby dostać żółtą kartkę? No bo ja nie wiem na prawdę..
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:32 #322
18Lukasz78 pisze:
18Lukasz78
Z Twoją wypowiedzią zgodzę się w 100%.
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:33 #321
grobla95 pisze:
grobla95
hahaha Lubie Cie chłopie ! :) Bardzo trafne...
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:49 #320
krzych418 pisze:
krzych418
'tego psa brazylijskiego' :)
' Co musi zrobić piłkarz Barcelony, żeby dostać żółtą kartkę? No bo ja nie wiem na prawdę.. ' Tak się składa że wystarczy by piłkarz Realu obalił się metr od niego. Za to dostał żółtą ten 'brazylijski pies' :) A ty chyba zwiesz się polskim jamnikiem / ratlerkiem :P
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 00:24 #319
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Co mnie obchodzi jakiś Real i Barcelona...pffff. Mecz oglądałem i ... nudy, nudy i jeszcze raz nudy. Uważam, że Manchester United to jedyny zespół na świecie, który może grać otwartą piłkę z Barceloną. Argumenty? Doświadczenie, doświadczenie i jeszcze raz doświadczenie.
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:22 #318
sl4v
sl4v pisze:
Czyli ponownie finał z 'piłką-bułgarką'... ;)
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:22 #317
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
Kto bedzie gospodarzem finału ? United-Schalke czy Barca-Real ? Ktoś wie ?
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:22 #316
kckMU pisze:
kckMU
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2011 23:27

My bo awansujemy pierwsi do finału.

Sorry zapomniałem, że gramy w środę właśnie bo czekam na Polsat nawet, klops ^^
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:24 #315
Fexo pisze:
Fexo
Barca bedzie. Z tego co pamietam z losowania bo wlasnie wtedy bylo to ustalane.
Jestem przekonany na 99%. Ale mozesz wygooglowac.
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:25 #314
PolakCR7 pisze:
PolakCR7
Nieprawda. Po pierwsze My gramy teraz w środę, a po drugie gospodarza się losuje.
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:26 #313
18Lukasz78 pisze:
18Lukasz78
Byłbym wdzięczny za konkretną odpowiedź.
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:28 #312
Fexo pisze:
Fexo
"Real/Tottenham/Barcelona/Szachtar - będą gospodarzami finału. >> Preferencje przy wyborze strojów."

Cytat z realacji losowania par 1/4 na eurosporcie.
Wiec nie wiem co miales na mysli mowiac my gramy w srode i jakie to ma zanczenie ale teraz poswiecilem minute i uzupelniam swoje 99 % pewnosci i brakujacy 1%
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:30 #311
kckMU pisze:
kckMU
Znowu zasrańce będą na czerwono a my ten niewdzięczny biały!
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:32 #310
18Lukasz78 pisze:
18Lukasz78
Czyli znowu nie zagramy na czerwono ehh ;d nie ważne jak,ważne zwycięstwo !
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:32 #309
PolakCR7 pisze:
PolakCR7
gdybyś przeczytał co początkowo napisał kolega kckMU to byś zrozumiał dlaczego napisałem, że my gramy w środę.
Pozdro.
» Czwartek, 28 kwietnia 2011, 00:41 #308
Kons
Kons pisze:
Witam ;) Więc tak, kibicuję Arsenalowi, dlatego pewnie zapytacie mnie co tu robię. Chciałem tylko napisać, że po tym co dziś zobaczyłem - symulacje Pedro, chamstwo Pinto w przerwie, no i ta czerwona dla Realu... Powiedzmy sobie szczerze że w "naszej" (angielskiej) Premier League sędzia za takie coś dałby żółtą i pogroził piłkarzowi palcem. Jak dla mnie śmiech na sali. Oczywiście nie żebym tylko widział chamstwo po stronie Barcelony, bo Real też w takim zachowaniu w tym meczu nie był, ale jednak mimo wszystko tym jednym zdarzeniem sędzia "przydrukował" Barcelonie. Dlatego jeśli uda się Manchesterowi przejść Schalke a Barcelona pokona w dwumeczu Real to życzę piłkarzom z Old Trafford zwycięstwa w finale. Pozdro.
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:21 #307
18Lukasz78 pisze:
18Lukasz78
Barca jest zadufana w sobie,sprowadzimy ją na ziemie !
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:25 #306
Kons pisze:
Kons
O tym zapomniałem napisać - być może to z nerwów. Powodzenia ;)
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:29 #305
welllone
welllone pisze:
Można się tego było spodziewać. Real grał swoje do momentu z tą czerwoną kartką dla Pepe. Barca miała posiadanie ale praktycznie zero akcji. Real też rozbijał się przed polem karnym. Mecz nudny i statyczny. Messi rozbroił podziurawioną obronę Realu Madryt. Półfinały są już praktycznie przesądzone.
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:17 #304
Fexo
Fexo pisze:
Ogladalem mecz realu z barsa i jedyne slowo ktore cisnie mi sie na usta to DRAMAT. Trio Pedro , Busqets i Alves to bym zagazowal za te symulacje.
Sory ale budzi sie we mnie sadysta jak widze takie obrazki. Nani przy nich to jest uczciwy chlopak ktory zawsze gra fair i nie wymusza przewinien.
Sedzia. Dla mnie to zagranie bylo jakich srednio kilka w kazdej kolejce.
Zolta kartka oczywista , ale NIC wiecej. I ta decyzja przy taktyce Jose niszczy caly 2 mecz. Bo bylo niemal pewne ze Barca cos wcisnie oslabionemu personalnie i mentalnie Realowi.
DRAMAT DRAMAT. Mam nadzieje ze tytuly gazet beda krzyczec " Barca wcisnieta sila do finalu przez sedziego!"

Unioslem sie , ale nie moge patrzyc juz na wielka Barcelone ktora wymienia 800 podan miedzy swoimi obroncami i ma 80 % posiadania pilki w tej samej strefie boiska. Jeszcze jest wybitny pilkarz wczechczasow , Messi ktory nie istnial przy Realu grajacym w pelnym skladzie.
Lacze sie w bolu z kibicami Realu ktorzy musza czuc sie okradzeni , bo dokladnie tak jak bym sie czul gdyby na miejscu Realu byl Manchester.
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:15 #303
bad15
bad15 pisze:
Najlepszy absurd to zajebiście szybkie uzdrowienie Alvesa:D a znosili go na noszach;) Niesamowite...

Po prostu ich diabły usmażcie i tyle;)

BTW. Real się nie podda bo nie ma takiego prawa. Zagra w jednym skladzie Kaka-Ozil-Di Maria-Ronaldo-Benzema i byle do przodu;)
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:14 #302
kckMU pisze:
kckMU
Na miejscu Mourinho w rewanżu właśnie wyszedłbym wszystkim co mam. Wystawiłbym Casillasa, czwórkę obrońców i potężny atak. A strzelać macie kim.
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:21 #301
PolakCR7 pisze:
PolakCR7
Święte słowa z tym Alvesem. Cudowne uzdrowienie. Przydałby się taki fizjoterapeuta na Old Trafford haha ;D
Liczę na dobry występ Realu w rewanżu i finał z Diabełkami. GLORY!!
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:23 #300
cinek7823
cinek7823 pisze:
http: / / kwejk.pl /obrazek/61504/kurdupel .html
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:13 #299
boxii
boxii pisze:
dajcie pokuj s ta barca pseudo grajki i ten bouskets niudacznik niech chłop do teatru idzie był by kluczowym aktorem
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:09 #298
martin86
martin86 pisze:
MAN UTD musi wygrać z blue graną bo mój ojciec jest fanem katalończyków
i będę mógł go podenerwować
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:06 #297
manutdfan92 pisze:
manutdfan92
To faktycznie argument nie do zbicia. Idę jutro obstawić cały swój majątek na zwycięstwo Manchesteru z Barcą, bo z tego co mówisz mamy to zwycięstwo w kieszeni.
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:09 #296
cinek7823
cinek7823 pisze:
ale barca mnie denerwuję grają usypiająco ,że oglądać się ich nieda ,jeszcze to ich faworyzowanie... a no i moje ulubione jeden z barcy lekko dotknięty i już wszyscy piłkarze wraz z bramkarzem do sędziego by wywalił zawodnika ,no sorry ale tak ma grać niby najlepsza drużyna świata -.-
» Środa, 27 kwietnia 2011, 23:03 #295

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY