AKTUALNOŚCI

Prysły marzenia o Potrójnej Koronie. City w finale FA Cup

Data 16 kwietnia 2011, 20:16 Bart, DevilPage.pl
Prysły marzenia o Potrójnej Koronie. City w finale FA Cup
A A A
Najlepszym graczem United w pojedynku z City był:
Derby Manchesteru rozstrzygnięte na korzyść City. The Citizens awansowali do finału rozgrywek FA Cup po skromnym zwycięstwie 1:0 na Wembley. Czerwone Diabły spotkanie kończyły w '10' po tym jak Paul Scholes wyleciał z boiska.

W 15. minucie Dymitar Berbatow zmarnował dwie świetne sytuacje strzeleckie. Najpierw po ładnej wymianie podań i zagraniu od Parka Bułgar znalazł się sam na sam z Hartem. Bramkarz City okazał się lepszy w tym starciu. Kilka sekund później Nani minął rywala na lewej flance i zagrał piłkę na 5. metr do wbiegającego Berbatowa. Napastnik United oddał strzał wślizgiem, jednak nie trafił nawet w światło bramki.

Kolejna dobra okazja dla Manchesteru United pojawiła się w 25. minucie. Po dośrodkowaniu Valencii z rzutu rożnego do główki doszedł Nemanja Vidić. Serb uderzał w stronę długiego słupka, lecz niestety futbolówka nie poleciała w światło bramki mijając słupek o kilkanaście centymetrów.

Manchester City długo czekał na dogodną sytuację do oddania strzału na bramkę Edwina van der Sara. W 32. minucie po małym zamieszaniu w polu karnym, Gareth Barry z łatwością minął Johna O’Shea i uderzył lewą nogą na bramkę Holendra. Całe szczęście skończyło się jedynie na bocznej siatce.

Chwilę później z dystansu groźnie strzelał Balotelli. Edwin w ostatniej chwili zdołał przenieść futbolówkę nad poprzeczką.

43. minuta to dwie bardzo groźne akcje i strzały The Citizens. Najpierw po samotnym rajdzie z dystansu uderzał Yaya Toure, ale został przyblokowany przez Vidica. Chwilę później kolejny strzał z daleka, tym razem w wykonaniu Kolarowa. Piłka przeleciała tuż obok słupka.

Po przerwie z groźną inicjatywą wyszli gracze z niebieskich strojach. Balotelli zagrał na lewo do Kolarowa, ten po chwili odegrał do napastnika City, lecz piłka po uderzeniu minęła się z bramką. To co nie udało się Balotelliemu zrobił w 52. minucie Yaya Toure. Wszystko zaczęło się od fatalnego kiksu Carricka, który praktycznie oddał piłkę Toure. Ten podbiegł kilka metrów w stronę bramki van der Sara i z łatwością pokonał Holendra.

Po tej bramce zawodnicy Manchesteru City rozkręcili się na dobre. Spotkanie stało się jednostronne i w większości było rozgrywane na połowie Manchesteru United. W 62. minucie Barry prawie pokonał van der Sara strzałem z zerowego kąta. Edwin szczęśliwie wybił piłkę na rzut rożny. Chwilę potem po dośrodkowaniu Davida Silvy głową strzelał rozpędzony Lescott. Obok bramki.

66. minuta to świetny strzał Naniego z rzutu wolnego. Joe Hart dotknął piłkę i skierował ją na poprzeczkę ratując swój zespół przed stratą gola. Przed tą akcją na boisku pojawił się Javie Hernandez zastępując Antonio Valencię.

Mecz dla Czerwonych Diabłów zrobił się jeszcze trudniejszy gdy w 72. minucie Paul Scholes wszedł wyprostowaną nogą w nogę Zabalety. Mike Dean nie zawahał się ani przez chwilę i wyrzucił Anglika z boiska.

W 77. minucie Michael Carrick miał okazję odpłacić za swój wcześniejszy błąd. Anglik świetnie zachował się w polu karnym rywali, minął jednego zawodnika i technicznym strzałem posłał piłkę w stronę bramki Harta. Bramkarz City był jednak czujny i wyłapał futbolówkę.

Na trzy minuty przed końcem Patrice Evra próbował wziąć losy spotkania w swoje ręce i mocno uderzał z narożnika pola karnego. Piłka z hukiem wpadła w siatkę, niestety tyko boczną. W 90. minucie Yaya Toure zmarnował 100% sytuację sam na sam z van der Sarem. Duży udział w akcji miał również Vidić, który przeszkadzał zawodnikowi City.

Mimo aż 5 doliczonych minut i wysokiego tempa Manchesterowi United nie udało się już zagrozić bramce Harta. Manchester City tym samym awansował do finału FA Cup po skromnej wygranej nad Diabłami.

Manchester City 1:0 (0:0) Manchester United


Man City: Hart - Zabaleta, Kompany, Lescott, Kolarov - De Jong, Barry, A. Johnson (Wright-Phillips 79), Yaya Toure, Silva (Vieira 86) - Balotelli

Man Utd: van der Sar - O'Shea (Fabio 84), Ferdinand, Vidić, Evra - Carrick, Scholes, Park - Valencia (Hernandez 65), Berbatow (Anderson 74), Nani
» Tom opowiada o kulisach ostatniej kolejki Tom opowiada o kulisach ostatniej kolejki
Tom chce odebrać City mistrzostwo
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Jones: Rozwinąłem się jako piłkarz Jones: Rozwinąłem się jako piłkarz
Phil Jones z zakończonego właśnie s...
» MU najbardziej wartościowym klubem świata MU najbardziej wartościowym klubem świata
Manchester United pozostaje liderem...
» "Eden wiele razy zmieniał swoje zdanie"
Eden Hazard już wkrótce może grać d...
» Hazard wciąż nie zdecydował Hazard wciąż nie zdecydował
Sagi z Edenem Hazardem ciąg dalszy
» Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez Berbatow: Nigdy nie postąpię jak Tevez
Dymitar Berbatow najprawdopodobniej...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...



Poprzedni news:
United vs City na żywo!
Następny news:
Van der Sar: Jutro będzie nowy dzień

Komentarze (494)


fifa95
fifa95 pisze:
Jest dobrze, po prostu ten mecz im nie wyszedł...
» Wtorek, 19 kwietnia 2011, 11:40 #494
LUKAS11130
LUKAS11130 pisze:
91.204.161.55:27238
91.204.161.55:27238
91.204.161.55:27238
91.204.161.55:27238
wbijac ,wbijAC,WBIjac
BO musi SIE ROZWINAC SERVER
» Poniedziałek, 18 kwietnia 2011, 20:57 #493
paul1011
paul1011 pisze:
Przegraliśmy przez Berbatova. Miał dwie 100% okazje i nic. Laczek jest i tyle. Dobry był do połowy sezonu.
» Poniedziałek, 18 kwietnia 2011, 20:13 #492
karisimipo6
karisimipo6 pisze:
daa.pl/awd zapraszam! mecz juz dzisiaj kurs ht/ft 30-40 !
» Poniedziałek, 18 kwietnia 2011, 11:26 #491
krzych418
krzych418 pisze:
Ludzie ! Ogarnijcie się ! Jak może cieszyć was jakiekolwiek zwycięstwo Liverpoolu ? Liverpool nienawidzę od dziecka ! Nie pasuje mi ten klub !

Liverpool i Manchester City to nasi najwięksi rywale ! A wy się cieszycie z ich zwycięstw... Dziwne

Powiem że jestem rozgoryczony po tej porażce, nie dopuszczałem do siebie takiej możliwości, City zawsze z nami przegrywało by wygrać w najważniejszym dla nas momencie. Myślę że brak Rooneya był kluczowy. Niech sprzedajne świnie opłacane za kasę brudasów - szejków zasiadające w komisji F.A. Dostaną 3-dniowej biegunki a może nawet grypy żołądkowej ! :(

Z jednej strony odebrali nam puchar, z drugiej musimy mieć o wiele silniejszy skład by mieć zastępców dla Rooneya czy Naniego i żeby piłkarze formatu Carricka NIGDY WIĘCEJ nie hańbili naszego klubu, swą niedołężną grą !! Dzeko, Balotelli, Yaya Toure powinni trafić do nas a nie do City !

Jestem załamany :-(
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 21:45 #490
jakjakub pisze:
jakjakub
Zwycięstwo? Był remis, czyli najlepszy z możliwych wyników, bo ani Arsenal się nie cieszy, ani Liverpool ( chociaż patrząc na przebieg spotkania, mają ku temu lepsze powody), cieszy się za to United i ich kibice, więc bez napinki.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 22:02 #489
krzych418 pisze:
krzych418
No tak, faktycznie mój błąd, remis to najlepszy z możliwych wyników w tym spotkaniu, to rzeczywiście cieszy... Zwycięstwo Live wywnioskowałem z komentarzy...

Najbardziej ucieszyłby mnie news zatytułowany :
' Szejkowie z Manchesteru City bankrutami !! Wyprzedaż wszystkich zawodników, oraz degradacja do 5 ligi ' :D
» Poniedziałek, 18 kwietnia 2011, 11:31 #488
Mikez pisze:
Mikez
Nawet jeśli to Liverpool wygrałby ten mecz, to ludzie nie cieszyliby się z ich zwycięstwa, tylko z porażki Arsenalu. To jest duża różnica. Bo najważniejszy jest cel nadrzędny, czyli kolejne mistrzostwo Anglii dla United, które kibiców The Reds zaboli najbardziej. Prawda?
» Poniedziałek, 18 kwietnia 2011, 19:27 #487
sssexton90
sssexton90 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2011 19:33

Brak słów, można skrytykować grę zespołu ale bez przesady. Każdy zespół ma ciężkie chwile i trzeba to przetrzymać. Trzeba kochać klub nie tylko za grę, ale też za inne wartości.


A co do naszej sytuacji w lidzę to nie ma co się na razie cieszyć. Czeka nas we wtorek ciężki mecz, newcastle jest nieobliczalne prawie jak my w tym sezonie. Wygrajmy to i wtedy już nic zlego nie powinno się w tym sezonie przytrafić. Będziemy mogli zacząć świętowanie ;)
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:32 #486
krzych418 pisze:
krzych418
Przestań kochać klub miłością matki do niedorozwiniętego dziecka !? Ten mecz to nasza klęska ! Pokonaliśmy Arsenal a teraz odpadamy, wiedząc że w finale czeka słabeusz :/ Jestem mega wściekły !!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 21:38 #485
DioxMU
DioxMU pisze:
youtube.com/watch?v=4HsLiSYCzWE&feature=fvst zaspiewajmy razem ! hehe
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:29 #484
Kominek
Kominek pisze:
troche liverpool osłodził życie po przegranej ale nie mogę z tego eboue, to co zrobił to chyba największe frajerstwo na dosłownie sekundy przed gwizdkiem
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:13 #483
Martin
Martin pisze:
Pięknie The Gunners :D jeszcze tylko w środę dostaną baty od Tottenhamu i pozamiatane.

We're going to win the league,
We're going to win the league,
And now you're gonna believe us,
And now you're gonna believe us,
And now you're gonna believe us,
We're going to win the league.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:08 #482
ironia
ironia pisze:
Ahahahah padłam. Arsenal omg tak się przegrywa. Co za cep, sędzia by już zakończył mecz a ten jeszcze faulował hahah. Arsenal jak sfarcił bo dostał karniaka w ostatnich minutach, a na nas gadają boże.

Wenger jaka pipa lol, widać, że dziecko szkoli dzieci.
Zero szacunku do rywala, nawet ręki mu nie podał, a Daglish : fuck off. hahah.
Dlatego bardziej szanuję Ancelottiego. Hahahahah przynajmniej teraz weekend poprawiony! ;D

Dziękujemy LIVERPOOL!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:08 #481
zborek07 pisze:
zborek07
napiszcie prosze czemu mecz trwal ponad 100minut?Pochwaly dla liverpoolu za gre do konca.Juz sie balem ze bedzie powtorka sprzed roku (liverpool-chesea
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:12 #480
metju95 pisze:
metju95
Carragher się zderzył z innym obrońcą liverpoolu i zemdlał. Założyli kołnierz, maskę tlenową i trochę to zajęło. Po drodze jeszcze kontuzja Carrolla.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:14 #479
Romcio17 pisze:
Romcio17
dużo kontuzji , urazów stąd liczne przerwy w grze ( dość długo po kontuzji Carraghera )
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:15 #478
matdevil
matdevil pisze:
Mozna zaryzykowac stwierdzenie, że jesli my wygramy ze Srokami a Arsenal nie wygra na WHL to mamy 19 tytul :D Ten weekned nie jest do konca takie zly :D
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:07 #477
grandes pisze:
grandes
ale ryzyko...... wtedy już tytuł byłby moim zdaniem pewny..
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:11 #476
sssexton90 pisze:
sssexton90
jest, mimo wszystko wolałbym gdybyśmy wczoraj wygrali z city i dziś arsenal też wygrał
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:11 #475
Romcio17
Romcio17 pisze:
Niesamowita dramaturgia na Emirates. Coś nieprawdopodobnego !
Mecz może nie zachwycał , ale te ostatnie minuty naprawdę emocjonujące , zapierający dech w piersiach przebieg wydarzeń z korzyścią dla United.
Na OT powinien zostać powieszony transparent THANK YOU LIVERPOOL !!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:07 #474
majkelSJZ
majkelSJZ pisze:
Ależ spotkanie, cały mecz przysypiałem, ale końcówka niesamowita :D
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:07 #473
scofield888
scofield888 pisze:
Tak stracić gola może tylko arsenal ;p
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:07 #472
rooney12
rooney12 pisze:
jaki ja jestem dumny z sędziego i z liverpool'u !!TAAK!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:07 #471
Jackylee
Jackylee pisze:
ARSENAL 1 - 1 L'POOL :D
Mecz dopiero pod koniec się rozkręcił :D Można stwierdzić, ze Eboue jest ukrytym bohaterem meczu :)

A teraz kawał:

Przychodzi kibic Arsenalu do biblioteki i szuka książki "Arsenal mistrzem Anglii" , znaleźć nie może, więc pyta bibliotekarki gdzie ta książka jest, a ona odpowiada:
-Fantastyka piętro wyżej

:D
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:07 #470
Camrall pisze:
Camrall
To jest jeszcze inny :p
Przychodzi mały chłopczyk kibic liverpoolu do swojego ojca też kibica i go pyta "tato.. co to jest Mistrzostwo Anglii?" a ojciec na to "nie wiem, spytaj dziadka" :D
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:11 #469
Kominek
Kominek pisze:
chyba nie było czegoś takiego w premier league i mamy 6 pkt przewagi :D
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:04 #468
JRI
JRI pisze:
Hahahaha, nie mogę! :D

98' - Karny dla Arsenalu
101' - Karny dla Live :D:D:D

1-1! Dziękuje Wam za stracone punkty Arsenal
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:04 #467
mrowaacmg
mrowaacmg pisze:
mistrz bardzo blisko thank you liverpool!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:04 #466
sssexton90
sssexton90 pisze:
ale wenger chamsko się zachował, nie podał ręki daglishowi a przecież to nie jego wina, że obrońca arsenalu sfrajerzył i sfaulował w polu karnym :/

szczęśliwy dla nas remis, znowu rywale nam ułatwiają drogę i trzeba to wykorzystać. Liczę na zwycięstwo z newcastle
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:04 #465
jakjakub pisze:
jakjakub
Fergie też w 2004 nie podał ręki Mourinho :-)
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:12 #464
iamarctic
iamarctic pisze:
ale jazda, nie ma to jak karny w 102 minucie ;D
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:03 #463
sssexton90
sssexton90 pisze:
ja nie moge co tam sie dzieje w londynie :D 2 karne w ostatnich minutach xD
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:02 #462
paweldorynek
paweldorynek pisze:
1:0 - Arsenal prowadzi w 90 min..Szkoda, liczyłem na stratę 2 punktów
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:00 #461
sssexton90
sssexton90 pisze:
Berba wczoraj zawalił i powinien się tego wstydzić ale spokojnie w piłce takie wpadki zdarzają się najlepszym... dzisiaj napastnicy arsenalu też zmarnowali kilka setek.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 18:47 #460
metju95
metju95 pisze:
Mistrzowski komentarz z Canalu +
"Clichy to jedyny poza Lehmanem zawodnik Arsenalu, który zdobył z tym klubem mistrzostwo Anglii, a zaczyna już siwieć."
hahha ;D
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 18:39 #459
metju95
metju95 pisze:
Ogląda ktoś Arsenal vs Liverpool? Mimo tego co Carragher zrobił Naniemu to strasznie mi go szkoda było... Nie życzę czegoś takiego nikomu...
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 18:27 #458
sssexton90 pisze:
sssexton90
a co się stało carragherowi ??
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 19:05 #457
sssexton90
sssexton90 pisze:
stoke jak rozwala 3:0 bolton już w 1.połowie
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 17:36 #456
mrowaacmg
mrowaacmg pisze:
SAF obserwuje mecze na Schalke arena i na emirates stadium. czyli MANUNITED wygra te mecze ;D GGMU

oglądam Arsenal vs LiverPool narzie 0;0 mecz równy kibicowac liverpoolowi !
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 17:31 #455
nelsonk pisze:
nelsonk
Jaki równy? Arsenal ciśnie Liverpool straszebnie, mam tylko nadzieję ze The Reds wytrzymają do końca spotkania.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 18:07 #454
Master6662 pisze:
Master6662
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2011 18:16

nudny ten mecz , dwie słabe drużyny , 0 walki. Łamią się o własne nogi i ciągle pada ktoś na murawę
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 18:16 #453
Jackylee
Jackylee pisze:
Szkoda takiego wyniku ;/ Berba dwóch stówek nie wykorzystał, od obecnego lidera w kwalifikacji strzelców PL wymaga się skuteczności. :)
Fabio mógł wcześniej wejść, lepiej gra w ofensywie niż O'Shea, tak samo Javier mógł zostać wpuszczony zaraz po tym jak straciliśmy bramkę i gra zaczęła się psuć.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 17:01 #452
spOntan
spOntan pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2011 16:52

Panie Carrick nie da się jednak ukryć tej słomy wystającej z butów, ani zatuszować, nawet tymi występami przeciwko Chelsea.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 16:45 #451
daw7
daw7 pisze:
Szkoda, że United nie wygrali tego meczu... Wierzyłem w the Treble w tym roku. Ale jak nie w tym to może w następnym ;) Poza tym Mu dalej walczy na dwóch frontach gdzie też liczę na sukcesy.
Dumni po zwycięstwie Wierni po porażce !
4EVER UNITED !!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 16:43 #450
UNITEDFUN
UNITEDFUN pisze:
MU popełniło kilka błędów w trakcie meczu jak i przed nim.
1- Moim zdaniem zawodnicy United wyszli zbyt pewni siebie na ten mecz np: Scholes chciał nawet ośmieszyć City przed tym meczem a SAF mówił o bogactwie kadry i pewności siebie.
2- Jak można wyjść z jednym zawodnikiem w ataku takim jak Berba on radzi sobie w formacji 4-4-2
3- Ustawienie 4-5-1 jest złą taktyką przeciwko zespołowi który świetnie gra w obronię.
4- Szkoda 2 100% okazji zmarnowanych przez Berbatowa takie sytuację powinno się wykorzystywać.
5- Podstawowy błąd Caricka w obronie (jeśli chodzi o resztę meczu to pokazywał się z niezłej strony).
6- Moim zdaniem Fabio powinien grać od samego początku O'Shea zagrał nie najgorzej ale było widać jego wielkie braki w szybkości.
7- SAF powinien dużo wcześniej zmienić Scholesa za Ando nie mówię o samej czerwonej kartce ale rudy ogólnie nic nie pokazał.

Szkoda tego meczu naprawdę szkoda nie boli sama porażka ale utrata szansy na potrójną koronę, Żal się zrobiło strasznie Scholesa ta jego załamana mina gdy schodził chyba sam
wiedział że nic dobrego do zespołu nie wniósł i jeszcze czerwona kartka. Szkoda bo to była duża szansa lecz nie wykorzystana.
Pozostało walczyć o LM i PL Mam nadzieję że SAF jak i większość piłkarzy United nie będzie popełniało błędów jakim jest lekceważenie
przeciwnika jeden z poważniejszych błędów popełnianych w obecnej piłce nożnej przez tzn gigantów jakim jest United.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 15:02 #449
sl4v
sl4v pisze:
Ponoć Schalke ma w nazwie wynik pierwszego półfinału.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 14:01 #448
18Lukasz78 pisze:
18Lukasz78
haaha,dokładnie :D
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 15:02 #447
DahDah pisze:
DahDah
Hehe , dobre dobre ;)
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 17:15 #446
grobla95 pisze:
grobla95
hahahah... Faktycznie, nie zauważyłem. haha
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 17:47 #445
prot
prot pisze:
1. Pozytywem wczorajszego meczu może być to, że lepiej zagrać 'takim' składem w meczu nie o punkty niż w finale LM z Barcą lub (oby) z Realem. Sir Alex wie już, że taka konfiguracja zawodników na tym poziomie grania nie może się powtórzyć.

2. Jak napisał wcześniej kibic Chelsea, teksty pod adresem zawodników o konieczności ich odejścia po każdym gorszym spotkaniu to porażka. Natomiast wydaje mi się, że są zawodnicy, którzy odejść nie mogą ale którzy zarazem nie powinni grać w takich meczach. Moim zdaniem zawodnicy tacy jak O'shea mogą grać na luzie w meczu z Fulham ale nie z City. O'shea vs Silva to jak powtórka z Dawida i Goliata. Próba 'kiwki' przez John'a kończyła się natychmiastową stratą piłki. A jego dwa sztandarowe gesty - "podejdzcie" i "spokojnie" wykonywane lewą reką to w zasadzie cały jego taktyczny geniusz. O'Shea - TAK na Fulham, NIE na City.

3. Kiedyś i teraz nie do końca podoba mi się brak silnego pierwszego i pewnego składu. Rotacje to ciekawe rozwiązanie ale one muszą polegać na tym, że na mecz z Fulham wystawiam O'shea a na mecz z Realem tylko Rafael'a. Nie można dokonywać rotacji nie zależnie zupełnie od wymaganego do gry poziomu. Na mecze z lepszymi rywalami - najsilniejszy skład, na mecze z teoretycznie słabszymi - rotacje.

4. Do wywiezienia City na taczkach brakowało wczoraj bardzo mało. Sir Alex wyciągnie konsekwencje i te błędy się już (szybko) nie powtórzą - lepiej leczyć rany po City niż po porażce w finale LM.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 13:15 #444
rege pisze:
rege
Z tym (oby) to nie byłbym taki pewny. Dla mnie to obojętne z kim w finale będziemy grać bo jak z Realem to znaczy że są jeszcze lepsi niż Barca.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 13:19 #443
sssexton90 pisze:
sssexton90
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2011 13:57

tak tylko, że puchar był na wyciągnięcie ręki a z barcą czy realem będzie bardzo ciężko... poza tym to najpierw pokonajmy schalke. Finał LM to i tak wielki sukces. Jeżeli tak miała wyglądać nasza gra wczoraj to wolałbym żebyśmy przegrali z arsenalem niż z City.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 13:56 #442
18Lukasz78 pisze:
18Lukasz78
SAF musi się wkoncu w pełni przekonać do Rafaela w ważniejszych me czach ten chłopak poprostu nie gra.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 15:03 #441
prot pisze:
prot
@rege - zdecydowanie preferuję finał Manchester vs Real, bo jest szansa na bardzo ofensywny i widowiskowy mecz. Barcelony nie chciałbym obejrzeć w finale bo nie mam ochoty na bezczelne zagrania w trójkącie na 2m^2 tylko po to by bronić skromnego wyniku (tak jak to miało miejsce wczoraj w GD).

Styl Barcy przypomina mi Reklamy w Polsacie - jak Barca rozgrywa, można sobie spokojnie iść obiad podgrzać i jeszcze deserem popić albo krzyżówkę wygoglować.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 16:21 #440
andi12345
andi12345 pisze:
Nie ma co pałakać nad rozlanym mlekiem, zbieramy się w garść i jedziemy dalej.

GGMU!!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 12:43 #439
andi12345 pisze:
andi12345
A od Berbatowa się odczepcie, jak grał dobrze to wszystko było ok..., a jak mu nie wyszło to od razu pierwszy na out... zastanówcie się trochę ...
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 12:48 #438
rege
rege pisze:
Niektórzy piszą, że Real i Barca poza zasięgiem. Nie zgadzam się, to też są ludzie, każdego można pokonać. Real uważany za "nierównorzędną" dla Barcy drużynę zremisował z nimi, grając niemal całą drugą połowę w 10, 1:1 po dobrej grze (oddali więcej strzełów- celnych też, i mieli np. więcej rożnych). Polecam rozszerzony skrót- Real miał więcej sytuacji 100%.

Druga sprawa- Ci co piszą, że GD były nudne muszą zrozumieć, że jeśli zagrasz z Barceloną na wymianę ciosów to przegrasz. Pepe genialny mecz jako DP.
Real zasłużył na remis i szkoda, że liga rozstrzygnęła się już wcześniej bo teraz Real wskoczył na bardzo wysoki poziom.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 12:36 #437
rege pisze:
rege
Swoją drogą... Albiol za czerwoną kartkę nie zagra w finale CdR.
I tu się pytam. Czemu Alves nie dostał DRUGIEJ ŻÓŁTEJ za faul na Marcelo (karny)?! Brazylijczyk też nie zagrałby w finale.

Na pytanie Jose Mourinho o to, boczny arbiter uznał, że "to boczny obrońca"...
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 12:37 #436
DEPE pisze:
DEPE
mylisz sie. w finale CdR, wg przepisow, nie gra tylko ten kto dostaje BEZPOESREDNIĄ czerwoną. Alves dostałby jako "druga zółta", wiec gralby w finale. Inna rzecz, ze Marcelo to marnej klasy aktorzyna i zadnego karnego tam nie było.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 12:51 #435
rege pisze:
rege
Karny był i to wyraźny nawet Leszek Orłowski (fan Barcy) to potwierdził.
A z tą drugą żółtą to możesz mieć rację. Co nie zmienia faktu że byłoby 10 vs 10.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 13:12 #434
DEPE pisze:
DEPE
Ciekawe rzeczy opowiadasz o Orłowskim, skoro Orlowski na 5-lecie C+ (rok 2003) oglosil ze jest kibicem Realu (a np. Twarowski powiedzial wowczas ze kibicuje... Blackburn)
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 14:39 #433
18Lukasz78 pisze:
18Lukasz78
gran Derbi pokazało że Mourinho jest wybitnym strategiem,to co grał Pepe to poezja.Ogolnie real po czerwnoej się nie poddał grał swoje,i mógł przy odrobinie szczęscie wygrac ten mecz.Barca jak zwykle 70% posiadania piłki tylko co z tego jeśli to było klepanie typu:Pique do Xavigo a ten do tyłu do pudla ; d.Spodziewałem się pełnej dominacji Barcy i wyniku do zera,i moim zdaniem wkoncu ktos utarł lekko nosa Xaviemu i spółce.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 15:06 #432
thrall87
thrall87 pisze:
ale i tak nie ma co plakac o the trable....

i tak nie wygramy ligi mistrzow, barca pewnie poza zasiegiem (i to mnie najbardziej wkurza) a jeszcze ferguson mowi ze murawa na wembley jest za "wolna" wiec juz wogole bedzie kaplica....

licze chociaz na mistrza zeby utrzec nosa liverpoolowi i arsenalowi
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 12:32 #431
PrzemoRoony
PrzemoRoony pisze:
na pewno szkoda tego pucharu ale byl on najmniej wazny dla nas ;p teraz trzeba skoncentrowac sie na PL i LM..

GGMU !!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 12:30 #430
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
Ten mecz wreszcie pokazał słabość naszej pomocy a w szczególności środka. Nani i Valencia grają dobrze ale ktoś im musi te piłki rozprowadzać. Scholes już się do tego nie nadaje, o Carricku już nie wspomnę. Berbatov to samo. Nie miał mu kto wypracowywać sytuacji a poza tym bardzo słabo zagrał. W środku pomocy United potrzebuje rewolucji, której Sir Alex nie dokona. Zrobi to zapewne Mourinho ale za jakieś 2-3 lata. Potrzebujemy przynajmniej jednego pomocnika rozgrywającego (Sneijder, Ribery lub Van Der Vaart). Wtedy na środku będzie go wspierał Fletcher a w razie kontuzji Szkota Anderson lub Giggs.
Ave Marszałek!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 12:13 #429
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Co do meczu to początek był dla nas, zdominowaliśmy City i przeważaliśmy. Końcowka I połowy oraz cała II należała do naszych rywali. Sądzę, że dla niebieskich bardziej zależało na wygranej, nie mogli znieść kolejnych porażek i walczyli o wiele bardziej zażarcie, niż Diabły.

Ocena tego spotkania zaczyna się kręcić tylko i wyłącznie wokół Carricka i Berbatova. No więc tak: moim zdaniem Michael zagrał dobre spotkanie i przyćmił samego Scholesa, o ile to jego starszy kolega sam się nie przyćmił, bo jego występ był słaby. Natomiast wracając do Carricka to rozegrał on przyzwoite spotkanie, ale jeden błąd pozwala zapomnieć o jego dobrych zagraniach i także częściowo z jego winy nie gramy w wielkim finale FA CUP.
Co do Bułgara to w mojej ocenie zagrał słaby mecz. Pierwszą zmarnowaną dogodną sytuację którą obronił Hart jeszcze mogę zrozumieć, bo angielski bramkarz to moim zdaniem najlepszy goalkepper na świecie, ale drugiej sytuacji nie mogę wybaczyć Berbatovowi. Wystarczyło dołożyć nogę, to co często robił Chicharito.

Teraz kilka słów o Fergusonie i jego taktyce. Pierwszym błędem, który dojrzałem było wystawienie osamotnionego Berbatova w ataku, co nigdy się nie sprawdzało. Uważam, że razem z Bułgarem powinien zagrać Hernandez lub Owen. A jeżeli już upierać się przy grze z wysuniętym Bułgarem, to musi grać u jego boku Anderson, który napędzałby ataki Diabłów, co z resztą robił po wejściu na boisko.

Na koniec chciałbym zaznaczyć, że nie zawiódł tylko i wyłącznie Carrick i Berbatov. Oni doskonale wiedzą, co zrobili, albo czego nie zrobili. Jednak pragnę podkreślić, że zawiedli ci na których liczyłem bardziej, czyli Nani i Valencia. Portugalczyk już tak łatwo nie radzi sobie z kolejnymi rywalami jak na początku sezonu, a Antonio nadal szuka powrotu do formy sprzed kontuzji.

Nic się nie stało, mimo że to derby. Długo nie zdobyliśmy tego pucharu i odpadaliśmy wcześniej, gdy byliśmy w jeszcze lepszej formie, także głowa do góry, bo trzeba się sprężyć na ligę i puchary.

Dziękuje.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 11:47 #428
GGMU
GGMU pisze:
Panowe i Panie. Bardzo dobrze,że przegraliśmy. Z taką grą to nie zajedziemy daleko. 75 minut bez praktycznie zadnej akcji. Scholes tylko do tyłu. Ostatnie minuty zamast do przodu pograć pilką,to graiśmy do tylu.
Moim zdaniem przegrana to wina Feriego. Czemu zamiast 'Andiego' wsytawil Scholsa? Czemu potem nie wszedł Owen? Czemu graliśy zno 4-3-2-1 ?
O tym meczu prędko nie zapomnimy, a zaraz Newcasle [?] czeka.
Chyba,że dziś Arsenal sie potknie,to już lajcik.
Zwyciężyli lepsi, trudno.
Moim zdaniem na osobne komentarze zasłużyli:
Vidić, Anderson i Park.
Do następnego meczu.
GGMU!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 11:32 #427
Najkmanus
Najkmanus pisze:
po tej sobocie stwierdzam oj będzie ciężko w Finale Schalke jak najbardziej w zasięgu MU ale i Barca i Real zdecydowanie po za, W tym momencie to tylko w geniusz taktyczny Sir Alexa lub przebłysk nieprzeciętnych umiejętności Rooneya może nas uratować. Choć wierzę do końca w triumf, to fakty jednak dobijają (:-0)
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 11:19 #426
DjBosiL pisze:
DjBosiL
czemu wszyszcy piszą że Real i Barcelona poza zasięgiem?! nie moge tego pojąć... to też są ludzie i robią błędy. To że mają wielkie nazwiska nie czyni z nich drużyny nie do pokonania
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 11:52 #425
ProTass pisze:
ProTass
Zgadzam się. Manchester śmiało może powalczyć z Realem czy Barcą. A czy są poza zasięgiem? Moim zdaniem wczoraj pokazali, że nie.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 12:05 #424
pakasiedlce
pakasiedlce pisze:
wygrał lepszy :)
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 11:19 #423
ryan22
ryan22 pisze:
7iverson7 :Ile razy wchodziliscie Berbatovowi w dupe bez mydla?Bez jego bramek moglibysmy marzyc o mistrzostwie!
Gdyby od początku sezonu grał groszek zapewne tych goli miałby więcej, to chyba nie przypadek, że bułgar grzeje ławe. Większośc bramek strzelonych przez niego wypracowali koledzy. Mam nadzieje ,że Alex sprzeda go wreszcie po tym sezonie
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 11:05 #422
ronald pisze:
ronald
a co Groszkowi to wcale nie wypracowano akcji. Zauweaż że Groszek zazwyczaj do stawia nogę albo z główki. Zaraz pewnie powesz że trzeba trafia do pustej bramki i że Berba tego nie zrobił. CXhodzi mi po prostu o beznadziejny argument ,że Berba strzela tylko temu, że koledzy weypracowlai mu. a co ma przebiec całe boisko. Przecież Chicha też tegi nie robi. Zastanów się więc nad takimi argumkentami.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 11:10 #421
7iverson7 pisze:
7iverson7
twoja wypowiedz jest beznadziejna,bo tak jak zauwazyl ronald,to Groszek dostawia noge i strzela z 2 metrow do pustej bramki.Dodatkowo piszesz,ze to nie przypadek,ze Berba grzeje ławe,a chwile wczesniej napisales,ze gdyby od poczatko zezonu groszek gral wiecej mialby wiecej bramek.Czyli to,ze Berba teraz siedzi na lawie to nie jest przypadek,a to,ze Chicharito siedzial wczesniej to juz przypadek byl,tak?
Zreszta,szkoda z takimi gadac,za tydzien Berba strzeli z 2-3 bramki to juz beda same komentarze "ja w niego caly czas wierzylem" albo "gdzie sa teraz ci co najezdzali na Berbe?"...Rzygać mi sie chce jak czytam komentarze niektorych z was...
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 11:22 #420
xCheciu
xCheciu pisze:
Szkoda, że przegraliśmy, ale taka jest piłka.
Najważniejsze to wygrać PL i LM :)
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 10:33 #419
Tomasson10
Tomasson10 pisze:
Nasi tak jakoś po 1 połowie stracili "chęć" do gry, tak jakoś uszło w nich powietrze.. No ale trudno, pozostaje PL i CL.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 10:31 #418
DamoS
DamoS pisze:
bardzo szkoda że przegraliśmy właśnie z city no ale cóż może gdyby berba strzelił to byłoby inaczej....mieliśmy przewage i powinniśmy to wygrać
stało się trzeba grać dalej i zapomnieć o tym meczu
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 10:27 #417
danielo17
danielo17 pisze:
Powiem krótko : dumni po zwycięstwie , wierni po porażce!!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 10:23 #416
LordBruce
LordBruce pisze:
Oczywistym było, że trzeba jakoś zhierarchizować rozgrywki, w których uczestniczymy. Ciężko jest ciągnąć tyle srok za ogon. I z pewnością SAF doszedł do wniosku, że FA Cup < Champion's League < Premier League.

Było to widać nie tylko po wybranej taktyce i składzie ale przede wszystkim nastawieniu graczy. Gdyby to był finał Ligi Mistrzów to daję głowę, że zmietlibyśmy City w drobny mak.

Rozbawiła mnie radość graczy The Citizens, wyglądało jakby już zdobyli trofeum, a to przecież dopiero półfinał. Kompleksy zza miedzy widoczne gołym okiem :)
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 09:55 #415
lolroflneo pisze:
lolroflneo
marna wymówkę wymyśliłeś.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 10:15 #414
FanRooney
FanRooney pisze:
Nie dam rady czytać komentrzy typu"gdyby był Roo".
Pogodźcie się z tym że przegraliśmy,jednak mogliśmy to wygrać
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 09:39 #413
polykaczdzieci
popieram w 100 % liczy się postawa całej 11 nie można liczyć tylko na Wayne'a
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 10:13 #412
Klimaa
Klimaa pisze:
Widać było że zespół nie miał pomysłu w ataku, sam Berbatov nic nie zdziała, a Valencia i Nani mieli gorszy dzień (jak z resztą większość drużyny). Do tego dochodzą indywidualne błędy (Carrick) i zdecydowane zbyt późne zmiany dokonane przez Fergusona, Chicharito i Anderson powinni wejść od razu po stracie bramki. A wielka nagana powinna spaść na Scholesa, przez jego głupotę nasze szanse zdecydowanie zmalały..
Taki jest futbol, nie wygrywa się wszystkiego..nie ma co tego roztrząsać, liga jest najważniejsza! Trzeba zdobyć 19 tytuł i bezwstydnie pokazać środkowy palec Liverpoolowi ;-) Do tego jest Liga Mistrzów, choć ewentualny finał musiałby być naszym najlepszym meczem w sezonie. Ale trzeba wierzyć!
Dumni po zwycięstwie wierni po porażce!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 09:38 #411
naniLuis
naniLuis pisze:
Dzisiaj liczyć na Liverpool,bo tylko wygrana Liverpoolu mnie dziś ucieszy.No nic teraz tylko LM i Premier League,liga najważniejsza.
Glory,Glory MAN UNITED !
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 09:37 #410
1993greg
1993greg pisze:
Stało się źle... nawet bardzo źle bo
-po pierwsze: koniec marzeń o potrójnej koronie!
-po drugie: znowu nie wygramy Pucharu Anglii!
-po trzecie prawdopodobnie wygra go City!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 09:36 #409
smok77
smok77 pisze:
SAF co ty zrobiłeś??...
W takich ważnych meczach nie można grac 1 napastnikiem...
Już po potrójnej koronie, jeżeli w ogóle wygramy lige Angielską to będzie dobrze bo Arsenal nas dogania...
Musimy jeszcze wygrac na Wujeździe z Arsenalem i u siebie z Chelsea..
Wiec Arsenal może nas dogonic
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 09:24 #408
7iverson7 pisze:
7iverson7
kiedy arsenal nas doganial?raczej traca dystans ostatnio
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 10:10 #407
ManUtdSince1995
Muszą coś zrobić z Roo bo jak nie ma go na boisku to ofensywa prawie nie istnieje. ;/ Przyznam, City grało bardzo ładnie, kilka akcji skiepścili ale to samo można powiedzieć o Czerwonych. To był bardzo ważny mecz, jak ktoś tu zauważył - można było dać lepszych zawodników do obrony i postawić na atak. Tak samo jak na Anfield, gdy Citizens grali z Liverpoolem. Giggs'a nie wpuścili na boisko a od początku przegrywaliśmy - żal. Ogólnie mecz do kitu. Widać było że się nie starali. Bo wierzę, że jak diabły się starają to nikt nie jest w stanie ich pokonać. Mam rację?
Glory Man Utd!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 09:15 #406
Bartaman
Bartaman pisze:
Ech... a miało być pięknie. Ale trudno - brawa dla City.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 09:13 #405
ChelseaNooby
ChelseaNooby pisze:
Tak jak mówiłem nasza gra opiera się tylko na jedynym zawodniku a tak być nie może mam nadzieję na następny sezon będzie taki skład:
De Gea
Rafael-Ferdinand-Vidic-Evra
Vancia-Adam-Nani-Bale
Roo-Chicharito
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 08:30 #404
UnitedForEver
Chyba sobie kpisz...
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 09:09 #403
FanRooney pisze:
FanRooney
ahhaha Nani na środku
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 09:38 #402
Arothq pisze:
Arothq
po zobaczeniu Bale'a już odechciało mi się czytać reszty.... Proponuje zmiane klubu na drugą strone Manchesteru. Nie wykluczone, że city niedługo kupi Bale'a, Adama, De Gee itd za cięzkie petrofunty
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 11:53 #401
vip14
vip14 pisze:
Szkoda :(
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 08:25 #400
kubaproq
kubaproq pisze:
Moim zdaniem jedyne co możemy zrobić to pogratulować zwycięzcy i nie oglądając sie za siebie zacząć wygrywać kolejne mecze. PS w tym miejscu powinienem obwiniac Berbatova i Carricka o przegraną ale tego nie zrobię bo szanuje każdego piłkarza z Diabłem na piersi.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 02:30 #399
fifa0099 pisze:
fifa0099
to nie przez Carricka czy Berbatova to dla tego że Rooney nie grał.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 07:59 #398
MenToS0295 pisze:
MenToS0295
oo tak jakby Roo grał wygralibyśmy pewnie 3:0
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 08:14 #397
szyszek2000 pisze:
szyszek2000
GDYBY Roo grał to..
i wymieniajcie dzieci;]

GO GO MU
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 09:21 #396
Najkmanus pisze:
Najkmanus
to wszystko by wyglądało inaczej nie chodzi o samo zdobywanie bramek ale o rozegranie którego brakuje w MU bramki to i groszek i Berba może szczelać ale bez podań siema
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 11:29 #395
Arothq pisze:
Arothq
szczelać? oOo nieźle...
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 11:54 #394
PatrykSNK
PatrykSNK pisze:
Ah ten Carrick wszystko spartaczył w 2008 takze nie potarfił w polfinale FA CUP trafic piłki do siatki która była juz na lini bramkowej rywala a dzisiaj stracił piłke blisko swojego pola karnego, cos chłopak nie ma szczescia w Pucharze Anglii, nie moge uwierzyc ze city ma szanse wygrac ten puchar triumfowac w finale na Wembley. Odczuwam wielki ból tak bardzo liczyłem na finał, pozostaje LM i Premiership GLORY MAN UNITED
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 02:25 #393
GGMU pisze:
GGMU
Co Ty masz do Carricka? Zrobił błąd. Ale to VDS zaczął wszystko.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 11:34 #392
Pacior
Pacior pisze:
Ku*wa śmiać mi się z większej części z Was chce. Wielcy kibice United po jednej porażce chce się wymieniać połowę składu. Co to ma być. Taka osoba to jest jakaś po pierdółka a nie kibic. Zresztą ja też nie kibic, tylko sympatyk. Ale no ku*wa stało się i już. Najbardziej boli że z City. Ale: "Więc wstań do góry głowę wznieś". Mamy jeszcze trochę przed sobą. A i chciałbym zauważyć, że dosyć dużo osób z komentujących lubi nadużywać słowa "sezonowiec" traktując je jako najgorszą obelgę. Mi się wydaję że słowo to jest używane przez gimnazjalistów bądź "sezonowców", którzy po przez poniżenie innych chcą swoją pozycję podnieść.
GLORY GLORY MAN UNITED!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 02:16 #391
Malina05
Malina05 pisze:
A co do Scholesa to mam momentami wrazenie jakby zapomnial o tym ile ma lat i ze nie ma 18 lat by zachowywac sie tak bezmyslnie..bo co jak co ale jego faul byl na tragicznym poziomie i nie wiem po co to zrobil.. ewidentnie domaga sie suszarki;)
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 01:41 #390
Malina05
Malina05 pisze:
Wszystko ladnie,pieknie ale jedno mnie strasznie irytuje.. Uwielbiam Fergusona i szanuje za wszystko ale nie moge pojac jednego..skoro juz sie zdecydowal grac z jednym napastnikiem to nie mogl nawet w FA Cup dac szansy Owenowi? To jest doswiadczony napastnik ktory przezyl takie mecze i mysle ze z pewnoscia zasluguje na to by grac chociaz w takich meczach i okazac swoj kunszt, tym bardziej ze wiemy jak wiele moze wniesc do zespolu.. nie wiem,moze mnie zjedziecie ale..Berbatov strzela bramki i w ogole ale strasznie nie lubie patrzec jak gra..mam wrazenie jakby mu sie nie chcialo..sprawia wrazenie ospalego i majacego to gdzies,nie to co Rooney ktory napiernicza po calym boisku..
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 01:38 #389
grubyyy
grubyyy pisze:
Weźcie się ogarnijcie ludzie, przegraliśmy i tyle, nie pierwszy i nie ostatni raz.
Glory, Glory Man Utd!!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 01:26 #388
siara93
siara93 pisze:
ziomboy - glowny post, przekaz jest kulturalny ;] tylko dwuosoba rozmowa moze i odbiegala od przyzwoitego poziomu, ale z niektorymi ludzmi nie da sie inaczej rozmawiac ;] spokojnie napialem co mysle, ale oczywiscie zaraz sie musza rzucic pseudokibice Fergusona i MU i powyzywac obiektywnych ludzi od lamusow itd. Uwielbiam ten klub, ale wiekszosc jego kibicow to niestety prostaki. Mysle, ze ta dyskusja nie ma sensu bo do niczego nie prowadzi ;]
pozdrawiam :]
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 01:05 #387
piokrop pisze:
piokrop
idź spać. W przyszłości będziesz trenerem United. Już widzę cię na ławce dyrygując drużyną United. Będziesz sławny. Oby tak dalej !! ale fajny jesteś ;)
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 01:12 #386
Rarian pisze:
Rarian
Ale każda, nawet najdrobniejsza krytyka Sir Alexa nosi znamiona braku szacunku i kultury. Dlaczego? Dlatego, że ten człowiek to geniusz, stworzył potęgę współczesnego United, on zafascynował większość z nas futbolem i stworzył klub, który dał nam ogrom radości w życiu. Więc mówienie, że, parafrazuję Twą wypowiedź "starzeje się i myli" jest nie na miejscu. Pierwsza zasada kibica United - "Sir Alex ma zawsze rację". Drugiej zasady nie ma.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 01:12 #385
Vipol94 pisze:
Vipol94
Mądre słowa Przyjacielu ! GGMU
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 09:08 #384
7iverson7
7iverson7 pisze:
No dobrze wyszkczekałyście sie juz łepki? Ferguson i Scholes wyslani na emeryture?Berbatov i Carrick do tartaku czy lasu?Tak?NO TO TERAZ ZAMKNIJCIE MORDY I CZYTAJCIE!Jestescie slepymi idiotami!Wasza pamiec nie siega dalej niz jeden przegrany mecz!Ile razy w tym sezonie wychwalaliscie Fergusona jakim to jest taktycznym mistrzem?Ile razy wchodziliscie Berbatovowi w dupe bez mydla?Bez jego bramek moglibysmy marzyc o mistrzostwie!Ile razy chwaliliscie Scholsea za jego swietne podania i kreowanie gry?Carricka nie chwaliliscie zbyt czesto,bo w wiekszosci jestescie slepymi dziecmi ktore widza tylko Chicharito strzelajacego bramke i dryblingi Naniego,wielkiego wkladu w gre takiego jaki ma Michael nie zauwazacie,bo nie jest to tak spektakularne.

Podsumowujac: Ferguson jest taktycznym geniuszem i najlepszym trenerem na swiecie,Scholes jest wspanialym rozgrywajacym,Berbatov jest fantastycznym napastnikiem,Carrick jest swietnym srodkowym pomocnikiem,A WY JESTESCIE SLEPYMI IDIOTAMI!
Az mi wstyd,ze "kibicujecie" temu samemu klubowi co ja...
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 01:04 #383
siara93 pisze:
siara93
typowy, zagorzaly, ultrasubiektywny KIBOL ;]
'Az mi wstyd,ze "kibicujecie" temu samemu klubowi co ja...' - nawet nie wiesz jak ja sie z tym czuje...
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 01:07 #382
Rarian pisze:
Rarian
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2011 01:10

AMEN
7iverson7 - Świetna wypowiedź :) dokładnie oddaje również mój punkt widzenia na tę sprawę. Nawet jak przegramy Ligę i LM, to i tak SAF będzie dla mnie trenerską inkarnacją Arcygeniusza, a Scholes wielkim piłkarzem.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 01:09 #381
7iverson7 pisze:
7iverson7
@siara93 malo mnie to obchodzi jak sie z tym czujesz,bo dla mnie jestes kretynem.Jezeli po jednym slabszym meczu w sezonie mielibysmy wywalac zawodnikow(tak jak to wyglada w komentarzach po przegranych meczach)to po meczu z West Hamem odpadlby chyba ostatni-Vidic i by grali zawodnicy z mlodziezowej kadry.
Cale szczescie,ze dzisiaj Gibson nie gral,bo nawet gdyby zagral fenomenalny mecz,a bysmy przegrali to byscie 100% winy na niego zwalili...
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 01:17 #380
plinio18
plinio18 pisze:
Siara93 ma racje w 99% ;p
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:48 #379
siara93
siara93 pisze:
Poraz 'enty' potwierdza sie fakt, ktory zauwazyly rzesze kibicow United. Gra z jednym napastnik na szpicy MU zupelnie nie wychodzi, co dziwic nie moze... Zabraklo sily razenia, skutecznosci. Berbatov w tym meczu pokazal, ze jest napastnikiem numer 3 za Roo i groszkiem. Zmarnowane dwie setki w odstepie kilkudziesieciu sekund to najlepsze podsumowanie tego co prezentuje Berba w ostatnim czasie.

Gdybysmy mieli w skladzie kogos na ksztalt Realowskiego Ozila, Vaarta z Tottenhamu czy Sneijdera z Interu to wariant 451 bylby jak najbardziej wskazany jednka na wlasne zyczenie SAF'a kims takim n9ie dysponujemy.
Porazka boli, ale mogloby byc zupelnie inaczej. Dwojka w ataku mielibysmy duzo wieksze szanse.

Wedlug mnie Alex traci z wiekiem wiele, zwlaszcza zmysl taktyczny. Mourinho przeprowadzil swietne zmiany w Gran Derbi, gdzie tez musial radzic sobie w 10tke. Te zmiany przyniosly piekny efekt. U nas bylo inaczej. Za pozno wprowadzic Groszka i chwile po tej zmianie zdjal Berbe osamotniajac jednoczesnie w napadzie Chicharito. Zmiany nic nie wniosly. Scholesy powinien zejsc juz po 1 polowie. Jest to zawodnik, ktory najlepiej gdyby poszedl w slady Neville'a i skonczyl kariere. Giggs by pasowal w jego miejsce. No i oczywiscie, najbardziej brakowalo jednej, najwazniejszej obecnie osoby w MU - ROONEYA.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:26 #378
piokrop pisze:
piokrop
Ale jesteś zajebisty taktyk :] Fergi już jest siwy i słaby.... Na starość mu odbiło... błagam cie lamusie, nie kompromituj się...
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:33 #377
siara93 pisze:
siara93
taka prawda zjebie... tyle, ze ty widze nalezysz do grona burakow, ktorzy strzeza Fergusona jak swego Boga. Troche wiecej obiektywizmu malpo, bo z takim podejsciem daleko nie zajdziesz...
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:40 #376
piokrop pisze:
piokrop
będziesz płakał za Fergim jeszcze. Dzieciaku idź spać i nie rób z siebie głupka sezonowcu.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:45 #375
jimmyyy8 pisze:
jimmyyy8
trochę szacunku do starszego człowieka, wielkiego trenera i świetnego taktyka. Siedzisz przed komputerem i wszystko wydaje Ci się banalnie proste. Gówno wiesz o prawdziwej piłce, taktyce, zmianach i planowaniu sezonu, zresztą jak my wszyscy. Więc zamilcz i przełknij porażkę jak prawdziwy fan.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:48 #374
siara93 pisze:
siara93
glupola to Ty z siebie robisz. Typowa pseudoriposta 'idz spac' 'sezonowiec' :d kibicuje United od kilkunastu lat i nie zamierzam tego zmieniac, jednak patrze na to wszystko obiektywnie w przeciwienstwie do cb. Twoje rozumowanie jest niestety mocno ograniczone, wiec dyskusja z toba nie ma sensu. Szkoda czasu na wzajemne bluznienie sie z takim kmiotem...
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:50 #373
ziomboy777 pisze:
ziomboy777
siara ---> szkoda , że nie pamiętasz meczów w których system 4-5-1 (chociażby mecze z Arsenalem w tym sezonie) praktycznie paraliżował grę przeciwnej drużyny;/... nie bój SAF na pewno wie lepiej jak zagrać w każdym kolejnym meczu niż jak ty to nazwałeś "rzesze kibiców United" oraz tym bardziej ty! ... druga sprawa pisząc o Scholesie, że: "jest to zawodnik, ktory najlepiej gdyby poszedl w slady Neville'a i skonczyl kariere" , pokazujesz ,że naprawedę jesteś strasznie nie dojrzały i krótko wzroczny! ciekaw jestem ile meczów MU oglądnąles w tym sezonie , że wypisujesz takie farmazony... pozdro
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:52 #372
siara93 pisze:
siara93
no dobra dobra ja wyrazam swoje zdanie i przykro mi ale takie mam prawo i robie to kulturalnie w przeciwienstwie do niektorych ludzi. Po za tym nawet jesli faktycznie przyczyne porazki nalezy upatrywac na podlozu taktycznym i mozna to zaliczyc do bledu Sir'a to jest to normalne, bo jest czlowiekem. Ma juz wiele lat trenerki za soba, ogromne doswiadczenie, wiedza napewno 100 razy wieksza od mojej, ale ja poprostu uwazam, ze z wiekiem jego zmysl i wiedza poprostu go zawodzi, co tez jest rzecza jak najbardziej ludzka. Kazdy z nas w tym wieku przezywa regres i jest to nieuniknione. Nie nazywam Fergusona nieudacznikiem i nie zsylam go na emeryture, nie smialbym, ale wy najwyrazniej tak to odbieracie, jak jakis wielki atak na Alexa... Troche dystansu ;]
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:55 #371
ziomboy777 pisze:
ziomboy777
pisząc ,ze wyrażasz swoje zdanie w sposób kulturalny bez kitu naprawde , sprawiłes iż poprawił mi się humor po dzisiejszym meczu na Wembley :-) dzieki kolego :-)
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:59 #370
Rarian pisze:
Rarian
Siara93 - ta wypowiedź o Sir Alexie wydaje się wręcz tandetną prowokacją, w tym momencie SAF to United, a United to SAF, on w w tym klubie ma status właśnie Boga, a jego decyzje są święte i jeśli masz czelność w tak chamski, prymitywny i zuchwały sposób je podważać to albo jesteś wariatem albo prowokatorem... i jeśli naprawdę masz kilkunastoletni staż kibica to Twoje stanowisko jest dla mnie tym bardziej niezrozumiałe.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:59 #369
piokrop pisze:
piokrop
Pieprzysz głupoty chlopaku. Z chęcią bym zobaczył jak byś poprowadził United przez te lata co Ferguson. Jak on był trenerem to ty na stojąco pod stół wchodziłeś, a teraz zgrywasz cwaniaka lamusie.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 01:03 #368
adek870
adek870 pisze:
raz w roku to i kura piardnie
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:22 #367
patrykbor
patrykbor pisze:
Cały zespol zagral dzisiaj tragicznie, grali tak jakby im ise nie chcialo az trudno bylo w to uwierzyc.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:19 #366
kckMU
kckMU pisze:
Ochłonąłem po meczu, obejrzałem sobie bardzo ciekawe Grand Derby i można coś napisać. A no i graty dla Ronaldo, w końcu siata przeciwko Barcelonie.

Zacznę od szczerości. Czułem się po spotkaniu jak zwykła szmata rżnięta przez stado murzynów, dosłownie i w przenośni. Po ostatnim gwizdku nie pamiętałem już sukcesu z Chelsea, pierwszego miejsca w Premier League i wielu innych, radosnych rzeczy. Nie boli wynik, boli to, że musiałem uznać wyższość niebieskości, tego co z nami robili, jak nas ustawiali, a przede wszystkim jak bezradnie staliśmy. My, Manchester United nie mogliśmy nic zrobić, a efekt desperacji potwierdził Scholes. Nie tak postępuje się w naszym klubie. I niestety wątpię, by Rudy wytrzymał tyle co Giggsy, którego bardzo brakowało dzisiaj, ale to jest zrozumiałe.
Berbatov - aktualny król strzelców, ojciec zwycięstwa z min. z Liverpoolem. Nic się nie zmienił, cały czas drepcze, wzdycha, chicha i co najleniwsze. Jeśli nikt mu nie wystawi piłki która jest kilka metrów przed pustą bramką - nie trafi. Nie zapominam o siacie z The Reds oraz Młotami, lecz to za mało. Ja się czasami zastanawiam, czy Ferguson dalej robi swoje rodowite suszarki, czy już zaprzestał, bo co niektórym by to się "cenzura" przydało!
Carrick - Carrick, czy może klon Gerrarda z zeszłego sezonu? Coby jednak nie było, świetna asysta człowieku, niczym nie odstąpiłeś Stevenowi. Nawet narodowość strzelca taka sama, szacunek za wyczucie.
Jestem po prostu zażenowany tym, zlekceważyliśmy City i co nam z tego przyszło? Tfu, jak w ogóle można olać derby? Wszystko w rękach Alexa, jak ich przywróci na ziemie, w meczu na St James zobaczymy walczące serca, nie stado nieświeżych gamoni.
Cóż, The Treble poszło się wiecie gdzie. Ale zostaje Premier League. Możemy już w Maju zostać najlepszą drużyną w historii kraju! To jest wielki sukces, ale jak nie chcemy tego oddać, nie możemy znowu oglądać takiej gry.
PS: Czekaliśmy tyle na powrót Valencii, a teraz nic go nie wykorzystujemy. Kuźwa, zacznijmy znowu rozrzucać ciężar. Raz Luis, raz Antoś, a na pewno wyjdzie to wszystkim na dobre.
Brak Rooneya? Nawet nie wiecie jak to było dla mnie widoczne. Jego ostatnia forma, finezja, precyzja, zaangażowanie - aj, wymieniałby w nieskończoność. Remis, wygrana, przegrana. Tak możemy podsumować tego roczne boje z ekipą Manciniego. Życzę im wygrania FA, bo na to zasługują. Nie mieli łatwej drogi, ale dali rade.
Pozostaje nam Liga Mistrzów i nie możemy tracić rytmu. Świetny mecz z Marsylią, jeszcze lepszy przeciwko Chelsea napawa optymizmem. Mamy charakter, czas go odnowić po dzisiejszym i iść po swoje!

Nie dojdę do siebie długo, no, może wtedy, gdy wygramy na Wembley i korki pójdą w górę - ale do tego droga daleka.
Mimo to, mamy być z nimi! Derby przegrane bo przegrane, ale miłość wciąż promieniuje.
Glory Glory UNITED!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:19 #365
18Lukasz78
18Lukasz78 pisze:
Sezonowcy idźcie stad! Przegralismy,trudno zdarza sie ! .
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:18 #364
sssexton90 pisze:
sssexton90
kibicuje MU od 99 roku, uwielbiam ten klub i będe mu kibicował długie lata. Jednak dzisiaj należy im się krytyka, muszą coś zmienić w mentalności. Za bardzo chwiejną forme grają, są zbyt nieobliczalni. W głupi sposób dziś przegrali i niech wyciągną z tego wnioski.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:21 #363
ziomboy777
ziomboy777 pisze:
sorry za off-top ale moim zdaniem GranDerbi sa tak przereklamowane , że szok ;/... jak dla mnie byl to nudny mecz... w końcówce było ciekawie bo obydwie drużyny zagrały na wymianę ciosów ale generalnie... myślę , że oby dwie drużyny są do pokonania o ile zagralibyśmy "swoją" piłke... czyli szybkie podania , pressing i solidnie w obronie. Mam nadzieję , że "pożyjemy zobaczymy". Pozdro@ll!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:10 #362
kris9 pisze:
kris9
zgadzam się w 100%
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:19 #361
ProTass pisze:
ProTass
Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2011 00:26

Jak Barcelona rozgromiła Real 5:0 na Camp Nou to wtedy Gran Derby nie było przereklamowane.. Jak Barcelona rozgromiła Real 6:2 na Santiago Bernabeu to nie było przereklamowane.. Nawet gwiazdy Manchesteru wypowiadały się z podziwem o Gran Derby. A gdy przyszedł czas, że Real i Barca po ciężkim meczu zremisowali to tak - przereklamowane.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:25 #360
ziomboy777 pisze:
ziomboy777
ProTass----> prosze Cie... po meczu na Camp Nou(5:0) wiekszosc kibiców mówiła to samo co ja: że GD są przereklamowane! bo robi sie taki szum wokół tych pojedynków , że bania mała a prawda jest taka , że tempo tych spotkań jest naprawde nie zbyt porywające , mało sytuacji strzeleckich i wogóle nie kumam dlaczego co poniektórzy tak się podniecają tymi "wielkimi Derbami";/... a jeżeli chodzi o piłkarzy wypowiadających się z podziwem o GD zobacz ilu piłkarzy mówi z podziwem o takich pojedynkach jak: Arsenal - Chelsea , MU - Arsenal , MU- Liverpool , MU-MC , Tottenham - Chelsea czy chociażby Tottenham-Arsenal! ale jakoś wokól ww. pojedynków nie robi się takiego szumu mimo iż jak na moje oko na pewno jest w nich o wiele większe tempo gry oraz więcej zadziorności.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:38 #359
ProTass pisze:
ProTass
5:0 !! I mało sytuacji strzeleckich? Zostawiam to bez komentarza. Co do zadziorności i tempa gry ligi angielskiej to zgadzam się, ale Ameryki tym nie odkryłeś. Wszyscy wiemy, że Premiership jest dynamiczną ligą, bardzo twardą i odstającą od reszty Europy. A Gran Derby? To pojedynek mistrzów ;)
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 12:02 #358
ziomboy777 pisze:
ziomboy777
sluchaj to , że było 5:0 wcale nie znaczy , że było duzo sytuacji strzeleckich! mecz był mega jednostronny i dlatego strasznie nudny! dlatego też tym bardziej nie określiłbym tego meczu "pojedynkiem mistrzów" ....
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 12:27 #357
sssexton90
sssexton90 pisze:
Po ostatnim sezonie myślałem, że teraz będziemy bardziej szanować szanse na tytuły. Dzisiaj pokpiliśmy sprawę. Drużyna była źle ustawiona, zły skład i nie było widać właściwej motywacji.

Szkoda bo mieliśmy duże szanse na dwie korony. O lidzę mistrzów na razie nie myślmy bo to jeszcze daleko. Puchar Anglii był na wyciągnięcie ręki.


Teraz trzeba się skupić na lidze bo tu też jeszcze nie wszystko wyjaśnione. Teraz dwa mecze z rzędu z Newcastle i Evertonem... trzeba je wygrać. Jeśli to zrobimy to już tytuł będzie praktycznie w kieszeni.


Przed chwilą oglądałem mecz realu z barcą. Wniosek jest jeden. Obie drużyny są do ogrania. Wielka barca gubi się przy agresywnym pressingu i twardej grze po stalych fragmentach gry. Poza tym w obrone popełniają proste błędy.

Manchester po prostu nie może wyjść przestraszony tylko gotowy na walke o zwycięstwo. Trzeba ich zaatakować a nie się bronić 90 minut jak arsenal. To samo z Realem choć ten mi się wydaje będzie lżejszym przeciwnikiem od katalonii...
» Sobota, 16 kwietnia 2011, 23:59 #356
zborek07 pisze:
zborek07
Narazie to mnie barca i real malo obchodza.obchodzi mnie Newcastle,Everton i Schalke.Niech sie tam tluka te dwa hiszpanskie kluby miedzy soba.wkurzony jestem dzisiejsza porazka.takie szanse i tak spierniczyc ,a druga polowe to juz lepiej przemilcze..Ale co nas nie zabije to nas wzmocni.Obysmy juz wiecej takich przykryc chwil nie musieli wtym sezonie doswiadczac
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 02:14 #355
DjBosiL
DjBosiL pisze:
z innej beczki real barca 1-1 ahahaha:D
» Sobota, 16 kwietnia 2011, 23:42 #354
kris9 pisze:
kris9
Gran Derbi czyli Wielkie GÓWNO! I niestety jedna z tych drużyn z przeciętnej Ligi Hiszpańskiej zagra w finale LM na Wembley - żałosne! Ale jak już rozpatrywać tę, która będzie się starała o Puchar Europy w finale, to coś mi mówi, że będzie to Real. Mam nadzieję, że przejdziemy Schalke, bo jeśli to się uda (a będzie bardzo trudno) to Wembley powinno być dla nas szczęśliwsze niż dzisiaj. Come on United!
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:00 #353
ProTass pisze:
ProTass
Przeciętna liga hiszpańska? Real i Barca żałosna? Idź spać lepiej.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:20 #352
kris9 pisze:
kris9
Idę spać z myślą, że Liga Hiszpańska jest przeciętna, mało, gówno warta - Pro Tass --> zmień sobie nicka na SzachMat, będziesz wzbudzał większy respekt swoimi Pro(Tass)stymi komentarzami :)
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 00:49 #351
ProTass pisze:
ProTass
Do prostego człowieka najlepiej przemawiać prostotą.
» Niedziela, 17 kwietnia 2011, 12:07 #350
martin86
martin86 pisze:
cóż trudno się mówi trzeba iść dalej świat się nie zawalił 3 korony nie będzie w tym roku może być w następnym sezonie
» Sobota, 16 kwietnia 2011, 23:31 #349
Adamczik
Adamczik pisze:
Hahaha, Carrick i Berbatov najlepszymi zawodnikami meczu według ankiety w newsie :D
» Sobota, 16 kwietnia 2011, 23:15 #348
jarekbrylu
jarekbrylu pisze:
A Man Utd wygrał na początku sezonu Tarcze Dobroczynności i Wspólnoty, to to się zalicza do "KORONY"??Jak tak to mamy szanse jeszcze na 3 koronę.
» Sobota, 16 kwietnia 2011, 23:07 #347
xandir94 pisze:
xandir94
Nie e
» Sobota, 16 kwietnia 2011, 23:10 #346
PrzemoGGMU pisze:
PrzemoGGMU
Właśnie, a jeszcze któreś puchary się wliczają do korony oprócz tych trzech, w których jeszcze wczoraj walczyliśmy?
» Sobota, 16 kwietnia 2011, 23:16 #345

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY