AKTUALNOŚCI

Katarczycy nie kupią klubu

Data 16 lutego 2011, 13:29 Mathe0, The Guardian
Katarczycy nie kupią klubu
» Manchester United nie zostanie przejęty przez Qatar Holgind
A A A
Qatar Holdings nie jest zainteresowany przejęciem Manchesteru United. W środę spółka należąca do katarskiej rodziny królewskiej zaprzeczyła informacjom pojawiającym się od jakiegoś czasu w angielskiej prasie.

– Qatar Holdings nie prowadzi i nigdy nie prowadził rozmów z przedstawicielami Manchesteru United na temat przejęcia klubu. Te plotki nie są prawdziwe – cytuje osobę blisko związaną z holdingiem dziennik The Guardian.

W ostatnich tygodniach angielskie media sporo pisały na temat rychłego przejęcia klubu z Old Trafford przez Katarczyków. Arabscy inwestorzy byli ponoć skłonni zapłacić Malcolmowi Glazerowi 1,6 miliarda funtów.

Manchester United w styczniu wydał oficjalne oświadczenie, w którym zaprzeczył, że jakiekolwiek rozmowy z Qatar Holdings miały miejsce. To jednak nie powstrzymało fali kolejnych spekulacji. Sprawę powinno zamknąć dzisiejsze stanowisko Katarczyków.
» Niezłe wyniki finansowe United Niezłe wyniki finansowe United
United kończy sezon nad kreską
» Manchester United przed Realem i Barceloną Manchester United przed Realem i Barceloną
Manchester United najbardziej warto...
» Lista najbogatszych: Rooney piąty Lista najbogatszych: Rooney piąty
Rooney oraz Ronaldo mogą być spokoj...



Poprzedni news:
OM – Man Utd: Powrót Valbueny
Następny news:
Scholes: Gary pobiłby rekord

Komentarze (38)


klimek27
klimek27 pisze:
szkoda, mają kasę- przydałyby się transfery!!
» Czwartek, 17 lutego 2011, 10:06 #38
Tennant
Tennant pisze:
Bardzo mi ulżyło :D
Glory Glory MU
» Czwartek, 17 lutego 2011, 00:03 #37
dawidex
dawidex pisze:
To , że MU kupią Katarczycy to nie znaczy , że będziemy 2 City . A tak wgl "kibice" , gdzie się podziało to powiedzenie "Love United Hate Glazer " ? Jakby kupili United to kasa by była , ale nie trzeba wydawać na znane nazwiska całego szmalu . Dopóki w United jest Ferguson nie trzeba się martwić o tym całym 2 City . Wystarczy 10 - 20 mln na transfery bo tych 20 nawet nie widzę . NIe trzeba kupować tych wszystkich Messiów , Torresów , Ronaldów , Ronaldinhów i Bóg wie jeszcze czego . TO JEST KASA DO DYSPOZYCJI FERGUSONA , NIE WŁAŚCICIELI . Tyle ode mnie .
GGMU !
» Środa, 16 lutego 2011, 20:48 #36
Dejmen pisze:
Dejmen
Jak najbardziej zgadzam sie z twoją wypowiedzią :)
» Środa, 16 lutego 2011, 21:29 #35
Szewc pisze:
Szewc
I Katarczycy spłacili by te cholerne długi, który Glazerowie narobili. Zgadzam się, z przedmówcą, póki Ferguson jest w klubie nic takiego jak robienie z United 2 City nie będzie miało miejsca, ale SAF'a wiecznie nie będzie. Raczej jest to temat na dłuższą debatę, ale po co skoro sama spółka Qatar Holdings nie jest zainteresowana kupnem klubu.
» Czwartek, 17 lutego 2011, 13:03 #34
Halas1234
Halas1234 pisze:
kurde co wy gadacie ze spadniemy.?! Co wy kibice Manchesteru ze tak gadacie ze spadniemy lepiej idźcie do West Hamu to pogadacie o tym teraz to walczymy o mistrzostwo jak by Qatarczycy dostali Manchester to bysmy mieli w miare lepsza ławke a nie bebe ...
» Środa, 16 lutego 2011, 18:54 #33
BossManchesterU
nie chcę ich tu!! Nie chcę aby United było drugim City, które szaleje na rynku transferowym jak jakiś wariat!
» Środa, 16 lutego 2011, 18:44 #32
Bovver
Bovver pisze:
tydzień temu wp podawało ze kupili United za 1,6 mld
» Środa, 16 lutego 2011, 16:55 #31
Piorun pisze:
Piorun
WP śmierdzi ;)
» Środa, 16 lutego 2011, 18:09 #30
wladek22 pisze:
wladek22
a wręcz cuchnie
» Środa, 16 lutego 2011, 18:54 #29
krzych418
krzych418 pisze:
Paskudna wiadomość !! Miałem wielką nadzieję że coś się wreszcie zacznie dziać, dziwią mnie wasze komentarze, chwila ciszy o Glazerach i już wszyscy zapomnieliście że ten cały dług to ich sprawka !? Jesteście sezonowcami, jak tak !!

Zobaczcie do czego amerykańscy właściciele doprowadzili taki wielki klub jak Liverpool, nawet po roku z nowym właścicielem i kilku świetnym transferom Live wciąż zajmuje dalekie miejsce...

Tą amerykańską hołotę trzeba jak najszybciej wypędzić !! Co wam się nie podoba we właścicielach City !? Po to jest właściciel żeby dawał kasę klubowi a nie zadłużał go. Wielka szkoda że taka bogata firma nie będzie nas wspierać...

Gdybyśmy nie stali się prywatną zabawką Glazerów, a bylibyśmy klubem takim jak Real i Barca, byłbym absolutnie przeciwny, ale już zostaliśmy sprzedani i mamy z tego tytułu same straty...

Pozdrawiam kumatych !
» Środa, 16 lutego 2011, 16:34 #28
Bovver pisze:
Bovver
Porównujesz Mu do LVP? Przypominam ze MU jest na pierwszym miejscu.

Chcesz żeby z MU tez się wszędzie śmiano? Nie potrzeba nam pieniędzy na boisku tylko piłkarzy, ale niektórzy widzę wolą iść z nowymi trendami niż z pasją jaka jest piłka nożna i to szukanie nowych gwiazd... Fakt mamy dług ale Glazerowie spłacili 220 mln tego długu a co lepsze nie ingerują w sprawy United. Czerpią jedynie zysk z tego z czego powinni i to mi się podoba. Wole takiego Glazera niż katarskiego szejka... Jak mowa o Realu i Katalończykach to czego City im nie dorównuje? Mają kasiastych właścicieli...

Widzę ze jesteś jednosezonowcem który podłapał sławne "LUHG" i ma takie, a nie inne zdanie. Też jestem w pewnym stopniu przeciwnikiem Glazerów, ale sa tez ich plusy urzędowania w United, a poza tym mimo tego całego długu klub nadal gra tak jak grał i odnosi sukcesy.
» Środa, 16 lutego 2011, 16:54 #27
eleven pisze:
eleven
żeś dowalił z tym "Miałem wielką nadzieję że coś się wreszcie zacznie dziać"
czekasz na wielkie transfery ? Wielkie Halo na rynku ?
To idz na drugą, gorszą stronę Manchesteru, czyli City
tam dzieje się dużo
» Środa, 16 lutego 2011, 16:59 #26
Rarian pisze:
Rarian
Lepsza, jak to okteślasz 'amerykańska hołota', która ma smykałkę do interesów i z pewnością ma plan jak wyjść na 0, a przy tym zwiększać zarobki klubu niż arabscy krezusi, którzy traktują kluby jak zabawki. Kupilibyśmy pół świata, pewnie zwolnili SAF'a bo Mourinho byłby bardziej medialny i zatracili godność i honor na karuzeli forsy, transferów i miliardów, a cały świat śmiałby się z nas tak jak śmieję się z City... A odkąd przejęli nas Glazerowie, to jakbyś nie zauważył wygrywamy regularnie Mistrzostwo Anglii i graliśmy dwukrotnie w finale LM, przy czym jeden wygraliśmy. Odkąd szejkowie przejęli City, ci nie wygrali nic ;).
» Środa, 16 lutego 2011, 17:08 #25
Byniol pisze:
Byniol
Jestem anem United od 8 lat i założe się , że 80% fanów United nie ma ochoty aby Manchester ( Klub z tradycją ) stał się pośmiewiskiem świata jak Manchester City czy Real Madryt. Pieniądze szczęścia nie dają , bez nich i tak wygrywamy trofea :)
» Środa, 16 lutego 2011, 18:30 #24
krzych418 pisze:
krzych418
Ale wy durni jesteście ! Boże podaruj tym ludziom rozum ! Jakieś porównania z City, które nie miało żadnych piłkarzy i musieli budować wszystko od podstaw. Zobaczcie jak City radziło sobie bez forsy Szejków - wcale sobie nie radziło a teraz są bardzo groźną drużyną. Chelsea to samo. Czy wam się wydaje że pieniądze mogą komukolwiek w sporcie przeszkodzić !? Mogą tylko pomóc, śmieszy mnie wasze podejście.

Cały świat ma z City bekę - poczekaj jak te wszystkie gwiazdy za 3 lata się ze sobą na maksa zgrają, będzie druga Barcelona i 'świat' - czyli kilku 12 - letnich grubych, średnio rozgarniętych dzieciaków przestanie mieć bekę...

Jeśli zastrzyk gotówki tworzy z byle jakiej drużyny trzecią siłę w Anglii to taki sam zastrzyk pozwoliłby nam - świetnej drużynie stać się jeszcze lepszą. Zniwelować braki. Kupić piłkarzy o których obecnie nie możemy nawet marzyć a którzy po roku, lub dwóch stanowili by o sile naszej drużyny.

Co do pochwał dla Glazerów za ich 'pojęcie o biznesie' w ogóle się nie będę odnosił. Narobienie miliardowych długów na pewno świadczy o wielkim biznesowym pojęciu. Gdyby nie nasze (niezależne od kowbojów) przychody już dawno sięgnęlibyśmy dna, a na pewno środka tabeli. Bo piłkarze mimo największej miłości do klubu za darmo grać nie będą.

Szkoda że Katarczycy zrezygnowali...
» Czwartek, 17 lutego 2011, 00:09 #23
Byniol pisze:
Byniol
Po 1 nie obrażaj innych użytkowników , bo po twoich wypowiedziach widać , że jesteś młodszy nawet od nas ! :) A po drugie Manchester City i Real Madryt bardzo Cię chętnie przyjmie do grona sezonowców :) Pozdrawiam i zastanów się nad Manchesterm United i Arabami
» Czwartek, 17 lutego 2011, 10:08 #22
Rarian pisze:
Rarian
Krzych418 - Twoje podejście jest skrajnie żenujące. Jeśli myślisz, że pieniądze są jakkolwiek wymierne jeśli chodzi o sukcesy piłkarskie to gratuluję Ci podejścia :). Jasne, pieniądze są potrzebne, ale te którymi obecnie dysponujemy są wystarczające, NIKT, żaden prawdziwy kibic, poza Tobą nie chce robić z United drugiego City czy Realu, bo nawet gdybyśmy, po kupieniu Ronaldo, Sancheza, Cavaniego, Bale'a i dziesięciu innych piłkarzy wygrali mistrzostwo to mnie by to nie cieszyło nawet w 10% tak jak mistrzostwo wygrane obecnym składem. Poza tym nie wiem co studiujesz, ale muszę pogratulować Ci tego nobla z ekonomii, którego dostałeś w tak młodym wieku, bo chyba tylko to upoważniało by Cię to krytyki podejścia biznesowego Glazerów. Myślisz, że ten sztab prawników, finansistów i ekonomistów, którzy u nich pracuje nie ma planu? Myślisz, że Ty, o zgrozo, 22letni kibic, znasz się lepiej na ekonomii i masz lepszą wiedzę o klubowych finansach niż zastępy doradców finansowych rodziny Glazerów? Jeśli tak, to naprawdę i szczerze gratuluję :). Ale jeśliby tak się zdarzyło, że jednak tak nie jest, to może przestań krytykować coś o czym nie masz pojęcia, jasne, to, że jest dług wszyscy wiemy, ale tego jaki plan w stosunku do niego mają Glazerowie - nie. Skoro mieli kilka ofert sprzedaży klubu za pieniądze, które wystarczyłyby na spłatę długo i jeszcze mogli na nich zarobić to CHYBA mają jakiś plan skoro go nie sprzedali. Też ich nie lubię, też wolałbym żeby ich nie było, ale w przeciwieństwie do Ciebie jestem obiektywny i nie żyję w przeświadczeniu o swojej omnipotencji...
» Czwartek, 17 lutego 2011, 10:33 #21
krzych418 pisze:
krzych418
@Rarian nieźle się uśmiałem czytając Twoje wypociny. Ja nie mówię że się znam, wiem co widzę, MU daje sobie jakoś radę, ale potrzeba jakichś 4 porządnych piłkarzy. Fletherem, Carrickiem, Haregrawesem, Owenem, Johnym Evansem, Gibsonem, Bebe, Obertanem i emerytami NIC NIE UGRAMY !!

Aha Barca kupuje gwiazdy ? Chyba coś Ci się pomyliło, Barca słynie z wychowanków światowej klasy - Messi, Xavi, Iniesta, Pique, Pedro, Sergio B, Puyol, Adriano, Bojan to są wielkie gwiazdy. Gdyby nasi wychowankowi np. Gibson grali na takim poziomie to faktycznie nie byłoby potrzeby kupowania kogokolwiek. Barca uzupełnia skład gwiazdami z najwyższej półki i płaci za nie grube miliony, bo nie ma nic za darmo. Ale to zupełnie inny model zespołu niż Real, City czy nawet CFC.

Piszesz że nie trzeba kupować a po słabym meczu będziesz pisał inaczej, hehehehe Trochę wyobraźni...
» Czwartek, 17 lutego 2011, 17:17 #20
Casevill pisze:
Casevill
1. Ja przyznaję racje krzychowi. To, że w City właściciel daje kase nie znaczy, że jest wariatem! To Mancini kupuje wg własnego upodobania, ale tego już nie zauważacie. Premier League i City to nie Polonia Warszawa i Wojciechowski, który wszędzie się wpycha. Katarczycy tylko udostępniają fundusze.

2. Gdzie City jest pośmiewiskiem? Nie mieli drużyny to trzeba było pokupywać zawodników i teraz to już co raz lepiej wygląda, bo City jest 3 i co raz bardziej zaczyna się wpychać w interesy United.

3. Bovver pisze:
"Nie potrzeba nam pieniędzy na boisku tylko piłkarzy, ale niektórzy widzę wolą iść z nowymi trendami niż z pasją jaka jest piłka nożna i to szukanie nowych gwiazd..." na samych wychowankach długo nie pociągniemy,bo 2 Giggs czy Scholes raczej nam nie grozi. Teraz byle chłoptaś z podwórka kosztuje kilka mln. Kilka wzmocnień jest United potrzebnych. Zwłaszcza jakiś playmaker i bramkarz.
» Czwartek, 24 lutego 2011, 16:44 #19
piaskun223
piaskun223 pisze:
Tą wiadomość przeczytałem dzisiaj o poranku na innym PL portalu. Spóźnione info..
» Środa, 16 lutego 2011, 16:17 #18
Klimaa
Klimaa pisze:
I dobrze, nie potrzebujemy kolejnych Arabów w Manchesterze!
» Środa, 16 lutego 2011, 16:05 #17
MateuszUtd
MateuszUtd pisze:
Mi było objętne czy kupią United czy nie.Ale wolałem,aby Glazerowie nadal rządzili klubem.
» Środa, 16 lutego 2011, 16:01 #16
Tomasson10
Tomasson10 pisze:
Heh, plota z WP, a wszyscy się tym tak jarają ... Tak myślałem, że to nieprawda :)
» Środa, 16 lutego 2011, 15:22 #15
ziomboy777
ziomboy777 pisze:
a co sie stalo z "Czerwonymi rycerzami"?.... chca nadal kupic MU czy zrezygnowali?...
» Środa, 16 lutego 2011, 14:28 #14
Zywo08 pisze:
Zywo08
w końcu jakieś pytanie kumate ;D właśnie też się zastanawiałem jak o Katarczykach przeczytałem.
» Środa, 16 lutego 2011, 15:52 #13
Klimaa pisze:
Klimaa
Moim zdaniem gdyby Glazerowie zamierzali sprzedać United "rycerze" by się zjawili z pieniędzmi, a póki Amerykanie nic nie mówią na ten temat sprawa jest póki co zamknięta ;-)
» Środa, 16 lutego 2011, 16:06 #12
ziomboy777 pisze:
ziomboy777
no ale w takich sprawach trzeba samemu wychodzic z inicjatywa a nie czekac az Amerykanie sie odezwa... bo wiadomo ,ze sie nie odezwa.
» Środa, 16 lutego 2011, 18:28 #11
fjoord
fjoord pisze:
a wy w to wszyscy wierzycie. Pewnie ze tak powiedza zeby prasa w koncu przestala nakrecac srube. Wszystko sie rozegra po cichu przy zielonym stoliku gdzies w katarskim hotelu
» Środa, 16 lutego 2011, 14:24 #10
ManUniited pisze:
ManUniited
.....
» Środa, 16 lutego 2011, 15:35 #9
Til pisze:
Til
Ty się naucz pisać składne zdania. Potem sie wypowiadaj...
» Środa, 16 lutego 2011, 16:08 #8
Rarian pisze:
Rarian
..... tragedia ......
» Środa, 16 lutego 2011, 17:10 #7
naniLuis
naniLuis pisze:
Ja też nie chciałem ,aby nasz klub upodabniał się do MC.
» Środa, 16 lutego 2011, 14:02 #6
Macinho pisze:
Macinho
United to $hity ;)
I nigdy takie nie będzie (mam nadzieję xD).
» Środa, 16 lutego 2011, 19:38 #5
cziki0920
cziki0920 pisze:
No i bardzo dobrze!! Nie chciałbym żeby mój ukochany klub większości kojarzył się z naszą katarską sąsiadką...
» Środa, 16 lutego 2011, 13:40 #4
erni93 pisze:
erni93
ZLE!! bo przez długi mozemy sie stać drugim Leeds .
» Środa, 16 lutego 2011, 15:52 #3
LolekPRO
LolekPRO pisze:
Niech sobie rope pompują!
» Środa, 16 lutego 2011, 13:36 #2

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY