AKTUALNOŚCI

Wolves - Man Utd: Oceny pomeczowe

Data 05 lutego 2011, 23:52 Mathe0, Manchester Evening News
Wolves - Man Utd: Oceny pomeczowe
» Darren Fletcher był najlepszym piłkarzem Manchesteru United w meczu z Wolves
A A A
Darren Fletcher był najlepszym piłkarzem Manchesteru United w sobotnim meczu z Wolverhampton (1:2). Oceny zawodnikom „Czerwonych Diabłów” wystawili dziennikarze Manchester Evening News.

Edwin van der Sar. Nie ustawił swoich kolegów przy żadnej bramce Wolves. Ocena: 5.

Patrice Evra. Francuz, który zazwyczaj jest groźny w swoich rajdach po skrzydle, praktycznie nie istniał. Ocena: 5.

Jonny Evans. W ostatniej chwili zastąpił Rio Ferdinanda. Wyglądał jakby się nie rozgrzał. Ocena: 4.

Nemanja Vidić. Bez swojego partnera nie mógł okiełznać „Wilków”. Ocena: 5.

Rafael. Niektóre z jego rajdów z prawej strony kończyły się w ślepej uliczce. Ocena: 5.

Nani. Miał fantastyczny początek, ale później nie przysparzał rywalom zmartwień. Ocena: 5.

Michael Carrick. Nie zatrzymał ataków Wolves i był nieobecny w ofensywie. Ocena: 4.

Ryan Giggs. Wiecznie młody skrzydłowy tym razem nie zaprezentował żadnych magicznych sztuczek. Ocena: 4.

Darren Fletcher. Najwaleczniejszy i miał kilka udanych podań. Ocena: 6.

Dymitar Berbatow. Nieefektywny występ Bułgara. Nie widzieliśmy charakterystycznej dla niego improwizacji. Ocena: 4.

Wayne Rooney. Dwie bramki w meczu z Aston Villą nie zainspirowały go do lepszej gry. Ocena: 4.

Zmiennicy

Chris Smalling (za Evansa 65’). Nie miał wiele pracy w obronie. Ocena: 5.

Paul Scholes (za Carricka 45’). Nie dał Manchesterowi United kreatywnej iskry. Ocena: 5.

Javier Hernandez (za Berbatowa 65’). Superrezerwowy nie miał okazji. Ocena: 5.
» Fletcher czeka na zielone światło Fletcher czeka na zielone światło
Darren Fletcher w ubiegłym roku zaw...
» Oceny pomeczowe: Sunderland vs United Oceny pomeczowe: Sunderland vs United
Wayne Rooney zdobył aż 34 bramki i ...
» Oceny pomeczowe: United vs Swansea Oceny pomeczowe: United vs Swansea
Ashley Young po raz kolejny w tym s...
» Fletcher wróci na sezon przygotowawczy Fletcher wróci na sezon przygotowawczy
Darren Fletcher kontynuuje swój pow...



Poprzedni news:
Fletcher: Ludzie przestaną mówić o tej serii
Następny news:
"We will never die because we are United"

Komentarze (79)


axel52
axel52 pisze:
autor tego artykułu oglądał inny mecz jak widzę.Fletcher najlepszy hehe.Ten potykający się o własne nogi piłkarzyk może i jest waleczny,ale to wszystko.Zero kreatywności i pomysłu,podania do tyłu itp itd
» Poniedziałek, 07 lutego 2011, 13:13 #77
grzeho16
grzeho16 pisze:
przynajmniej pociesza mnie myśl ze chelsea przegrała a arsenal zremisował a ta seria 30 meczów bez porażki nie jest do niczego potrzebna. liczy się tylko zwycięstwo w PL
» Poniedziałek, 07 lutego 2011, 10:23 #76
romario11
romario11 pisze:
gra na wyjazdach to gorsze oblicze MU nie rozumiem tego. Kosza u siebie kazdego a u ogórków i w ogole traca swoj styl kalecza sie i nie ma punktow. szkoda bo drze przed wyjazdami i mam o co
» Niedziela, 06 lutego 2011, 16:42 #75
MUforever9
MUforever9 pisze:
Mnie dziwi tylko jedno czemu SAF nie zrobi suszarki Naniemu jak to robi całej drużynie w przerwał bo ten jego egoizm to masakra no ok może czasami warto kiwać ale on strzela z każdej pozycji gdzie ma piłkę to jest chore ;/
» Niedziela, 06 lutego 2011, 13:01 #74
domino911 pisze:
domino911
Lepiej jak próbuje strzelać a nie tak jak Roo czy Giggs. oboje mieli wczoraj dobre okazje ale woleli podawać tak jakby sie bali strzelić gola :/
» Niedziela, 06 lutego 2011, 13:12 #73
00NANI00 pisze:
00NANI00
Wg mnie domino911 dobrze mówi. Nani nie boi się strzelać a Rooney i Giggs wczoraj mogli strzelać po 2 razy i to z bliska a podawali nie wiem do kogo :/
» Niedziela, 06 lutego 2011, 13:35 #72
Wuj3k pisze:
Wuj3k
A ja sie zgodze z MUforever9. Nani naprawde przegina z tymi strzalami, ma lepiej ustawionych partnerow a laduje na chama z byle jakiej pozycji. Zbyt wiele jest egoizmu w jego zagraniach. Rozumiem, ze chce zdobyc bramke, ale dobro druzyny powinno byc dla niego wazniejsze od strzelenia gola wlasnonoznie. Nie wystarczy 'nie bac sie strzelac'. Trzeba jeszcze umiec ta pilke kopnac. A Nani strzeli raz bardzo ladnie, a pozniej 5 razy poobija kibicom zeby, zamiast podac.
» Niedziela, 06 lutego 2011, 16:17 #71
Gocha pisze:
Gocha
problem Naniego polega na tym, że gra egoistycznie i mało co mu z tego ostatnio przynajmniej wychodzi
» Niedziela, 06 lutego 2011, 16:33 #70
grucha151289
grucha151289 pisze:
Ja myślę, że dobrze się stało. Tak jak ktoś wcześniej napisał lepiej przegrać z Wolves niż z największymi naszymi rywalami. Teraz będziemy grali na większym luzie, nie myśląc już o tym rekordzie. Jak oglądałem mecze MU to miałem czasami wrażenie, że piłkarze myśleli tylko o tym, żeby nie przegrać i przedłużyć dalszą serię meczów bez porażki. Szczególnie na wyjazdach. Teraz gdy rekord mamy z głowy możemy zająć się wygrywaniem meczów:) Mówię wam, ta porażka wyjdzie nam tylko na dobre:) A długie życie przed nami i jeszcze się doczekamy jakiegoś wyśrubowanego rekordu naszego wspaniałego Manchesteru United:)
» Niedziela, 06 lutego 2011, 12:50 #69
Master6662
Master6662 pisze:
A teraz Manchester będzie miażdżył jak kiedyś a nie trafiał bramki jak teraz
» Niedziela, 06 lutego 2011, 12:30 #68
AndieJordan
AndieJordan pisze:
Mnie to jakoś w głowie się narodziła taka dziwna myśl. Bo to nie był MU jaki zawsze oglądamy. Oni byli niewidoczni i po tym jednym golu co im strzelili w ogóle nie próbowali przygrzać wilkom. Nie wiem czemu ale odnoszę wrażenie jakby wilki zapłaciły MU za "wygraną" by nie wypaść z tabeli..
» Niedziela, 06 lutego 2011, 12:20 #67
wrobel1992
wrobel1992 pisze:
To chyba był najgorszy występ Chicharito jaki widziałem przez ponad 10 minut w ogole nie mial pilki przy nodze;/
» Niedziela, 06 lutego 2011, 11:48 #66
jakjakub pisze:
jakjakub
Sam sobie nie poda ;P
» Niedziela, 06 lutego 2011, 11:49 #65
Gierlos pisze:
Gierlos
Bo Chicharito potrafi grać ale tylko z Berbatovem!
» Niedziela, 06 lutego 2011, 11:57 #64
Green
Green pisze:
VDS-5-solidnie przy pierwszej bramce mógł się lepiej ustawić ale to teoria.2 bez szans
Vidić-6-był bo był, nieźle ale to nie ten Vidić na OT
Evans-5-słabo, zagubiony, trochę jakby mu nogę zabrali
Rafael-5-5 tylko za te rajdy, ładne ale jak dochodziło to potrzeby podania to słabo zawinił przy 1 bramce
Evra-5-niewidoczny
Smalling-5-nie miał nic do roboty
Nani-6-mimo wszystko najlepszy z drużyny
Fletcher-5-niewidoczny
Carrick-j/w
Scholes-5 bez fajerwerków
Giggs-6-dobre rajdy nic poza tym
Rooney-4-słabo
Berbatov-identycznie jak Rooney
Hernandez-starał się ale nie miał za dobrych okazji

W sumie Hernandez zasługuje na całą tygodniówkę i Roo i Berby. Razem starają się mniej niż on ^^
» Niedziela, 06 lutego 2011, 11:42 #63
noxu955
noxu955 pisze:
hahaha. Rooney dostał 4 a Chcharito był pieć minut i dostał pięć. nie no ktopisal te oceny. ?
» Niedziela, 06 lutego 2011, 11:29 #62
wayne10rooney
naucz sie czytac, dziennikarze Manchester Evening News
» Niedziela, 06 lutego 2011, 12:07 #61
mario8
mario8 pisze:
myślę że SAF był zbyt pewny siebie! Hernandeza powinien wpuścić za Evre a Smallinga za Rafaela i gralibyśmy do końca 3-4-3 może wtedy coś byśmy strzelili, szkoda że SAF nie podjął ryzyka i nie zagrał 3 z przodu
» Niedziela, 06 lutego 2011, 11:28 #60
MenToS0295
MenToS0295 pisze:
Fletcher najlepszy był walczył o piłki itd. nani też jednym z lepszych zawodników ale czasami zadużo dryblował
» Niedziela, 06 lutego 2011, 10:31 #59
PatrykPro
PatrykPro pisze:
Fletcher najlepszym piłkarzem? Haha śmiechna sali.
» Niedziela, 06 lutego 2011, 10:26 #58
Gierlos pisze:
Gierlos
yy czy aby na pewno oglądałeś mecz? Flecher przeżucał piłki to do Evry, Giggsa czy do Naniego, fakt miał kilka głupich strat ale walczył do końca!
» Niedziela, 06 lutego 2011, 11:58 #57
ManUfan94
ManUfan94 pisze:
Jakie oceny taka gra;/ Miejmy nadzieje,że Chelsea dziś pogubi punkty z Liverpoolem.
» Niedziela, 06 lutego 2011, 10:18 #56
martinez85
martinez85 pisze:
Jak oglądałem ten mecz jak i inne Manchesteru (na wyjazdach) to ani troszkę nie widzę drużyny co gra u siebie...jesteśmy tacy wystraszeni, a niektórzy piłkarze zachowują się jakby nie wiedzieli co zrobić. Grając z takimi drużynami musimy się starać przejąć inicjatywę a nie uciekać się tylko do kontry.
Szkoda serii, ale najważniejszy cel to wygranie Ligii :)
Oby dalej było tylko lepiej
» Niedziela, 06 lutego 2011, 10:17 #55
Najkmanus pisze:
Najkmanus
po tym meczu nie ciekawie spoglądam w przyszłość toż to wilki a nie liverpool czy chelsea ligę może wygramy jak się weźmiemy w garść ale z ligą mistrzów będzie trzeba się pożegnać chyba że się coś diametralnie zmieni a transfery obowiązkowo na środku to jest kataklizm oprócz Andersona czy Scholsa(i to też jak mają dobry dzień) to my nikogo nie mamy na środek carrick(żena) flether(padaka) gibson(bez komentarza) więc 2 się pozbyć i 2 nabyć takie moje zdanie
» Niedziela, 06 lutego 2011, 11:27 #54
mario8 pisze:
mario8
Najkmanus przypominam że Wolves odbierało punkty takim drużyną jak CFC i Liverpool
» Niedziela, 06 lutego 2011, 11:31 #53
Najkmanus pisze:
Najkmanus
ale my nie jesteśmy chelsea albo liverpool i to nie jest usprawiedliwienie
» Niedziela, 06 lutego 2011, 13:22 #52
Endo
Endo pisze:
Berba>Roo

Berba wystawia, Roo marnuje
Berba sie cofa i odbiera, Roo głupio traci piłke , a my po kontrze gola na 2-1
Berba schodzi, a Roo dalej gra padline...
Śrofek Fletcher, Carrick to dno pisałem to od dawien dawna, ale oczywiście
"nie potrzebujemy wzmocnien.." żal
» Niedziela, 06 lutego 2011, 10:16 #51
Matikus12 pisze:
Matikus12
Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.02.2011 11:25

Z berbą i roo nie masz racji ale to twoje zdanie.
Aha widziałeś przynajmniej 3-4 razy aby berba tracący piłkę gonił ją i walczył jak Roo. Rooney może nie strzela bramek tyle co berba w tym sezonie, ale jako napastnik bardzo dużo pomaga drużynie w obronie i w pomocy jest wszędzie i dla tego mam większy szacunek do rooneya.

Sorry rooney tracił piłki ale to robił prawie każdy zawodnik Man UTD w tym meczu!
» Niedziela, 06 lutego 2011, 11:23 #50
Gierlos pisze:
Gierlos
Berbatov może nie najlepszy mecz ale błędem było zdjęcie go i wstawienie za niego Chicharito powinien zejść Rooney bo Hernandez gra dobrze u boku Berby
» Niedziela, 06 lutego 2011, 12:00 #49
Endo pisze:
Endo
Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.02.2011 13:27

Rooney jest do wywalenia od początku sezonu a to, że przegraliśmy pierwszy mecz w sezonie w lidze to też jego zasługa.
Biegł za kolesiem parędziesiąt metrów po stracie piłki po to by w między czasie próbować go kopnąć a później stworzył tylko niebezpieczną sytuacje po której był faul i bramka.
Napastnik który dostaje 12 mln na rok, który w żałosny sposób walczył o kontrakt i który ma 3 bramki w lidze. Jest żenadą w tym sezonie, więc niech nikt nie dziwi się, że wielki diabeł który miał rozwinąć skrzydła po odejściu Ronaldo jest jechany jak pies skoro na to zasługuję.

Wcześniej to Ronaldo go niby blokował, bo to on strzelał bramki - śmieszne, sezon temu obudził się i strzelał bramki, szkoda że obudził się na bodaj 3 miesiące i zablokował się tym razem sam.
Teraz pewnie Berbatow go blokuje bo on jest skuteczny i ratował nas nie raz w tym sezonie, ciągle ktoś blokuje tego Rooneya, napastnik z 3 bramkami w lidze to gówno nie napastnik. Hernandez ma 6 bramek więcej mimo iż grzeje ławę.
» Niedziela, 06 lutego 2011, 13:25 #48
bober89 pisze:
bober89
ale drogi Endo, przecież Rooney to piłkarz United i jako taki zasługuje na szacunek i kibice United nie mają prawa go obrażać.
tak mówiłeś jak nie podobała nam się gra Berby. znów się okazujesz hipokrytą (patrz wyzywanie Naniego od idiotów i półgłówków).
gratuluje.

fenomentalny Berba ma bramkę lub asystę co 93 minuty a tragiczny Roo co 103 minuty.
» Niedziela, 06 lutego 2011, 14:21 #47
Sanchez
Sanchez pisze:
Co tu dużo mówić słabo...
» Niedziela, 06 lutego 2011, 09:51 #46
piter097
piter097 pisze:
fletcher ?!?! Nani najlepszy wczoraj był , a fletcher góno robił ;/
» Niedziela, 06 lutego 2011, 09:30 #45
Bartoosh21
Bartoosh21 pisze:
mogli chociaż zremisowac.. ale grali jak chłopcy na podwórku
» Niedziela, 06 lutego 2011, 09:11 #44
Deluxe
Deluxe pisze:
Nie ma co, same 4 i 5. Dawno United nie zostało tak beznadziejnie ocenione, ale to raczej ich wina. No i Wilków, bo po prostu grali lepiej. Oby Diabły się przejęły pierwszą porażką w sezonie, niech to będzie taki kubeł zimnej wody, który zmobilizuje ich do lepszej i efektowniejszej gry.
Glory Glory Man United!
» Niedziela, 06 lutego 2011, 08:50 #43
triadevil pisze:
triadevil
Tak, tak to Wilków wina, że "dostaliśmy beznadziejne oceny" ...
» Niedziela, 06 lutego 2011, 11:11 #42
Urban1996
Urban1996 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.02.2011 08:49

Fatalny mecz w naszym wykonaniu. Wstyd! Przegrać z zespołem zajmującym ostatnie miejsce w tabeli...z Wolves. Nasza gra na wyjazdach jest beznadziejna. Ferguson ciągle mówi, że United nie potrzebuje wzmocnień, a mówiąc tak oszukuje sam siebie. Naszym najsłabszym ogniwem jest pomoc. Trzeba sprzedać Gibsona i Fletchera, a za zarobione za nich pieniądze kupić klasowego pomocnika. Kiedy mogliśmy kupić VDV za dość niską kwotę Fergie powtarzał t0 co zawsze(wiadomo co). Teraz widać efekty ,,oszczędności,, United. A co do meczu to przegraliśmy zasłużenie. Nie wiem dlaczego Fergie nie daje wielu szans do gry dla Chicharito, tylko dla wiecznie ,,szukającego,, formy Rooneya...
» Niedziela, 06 lutego 2011, 08:47 #41
DONPABLO
DONPABLO pisze:
flatcher dobrze podawal ale co flatchera do naniego porownywac
» Niedziela, 06 lutego 2011, 08:16 #40
monnie pisze:
monnie
*fletcher. przez "e".
» Niedziela, 06 lutego 2011, 10:49 #39
bambam1100
bambam1100 pisze:
Nie wiem jak można ocenić lepiej fletchera od Naniego , nani był najzywszy i nawet komentatorzy mowili najlepszy punt mancheshesteru United Fletche to porażka dla mnie była nic mu nie wychodziło , wiec dla mnie jesten z gorszych zawodników
» Niedziela, 06 lutego 2011, 08:09 #38
sv650
sv650 pisze:
w nocy przyśniła mi się nieco inna końcówka meczu.... Evra w zamieszaniu pod polem karnym dopadł piłkę i podał do Rooney i ten wpakował piłę do siaty... był remis... to tak BTW ;d
» Niedziela, 06 lutego 2011, 07:52 #37
triadevil pisze:
triadevil
Chyba na jawie.
» Niedziela, 06 lutego 2011, 11:12 #36
Elvis1990
Elvis1990 pisze:
No cóż możecie się śmiać ale ja z tej porażki jestem zadowolony... Wolves ostatni zespól pokonuje nasze Czerwone Diabły, idealny kubeł zimnej wody po prostu pokazali nam co jest do zrobienia. Wiadomo jako kibic jest niedosyt ale z drugiej strony patrząc może to zmobilizuje chłopaków mamy przed sobą ciężkie mecze i myślę ze dadzą z siebie 100% Na dodatek jesteśmy nadal liderem i myślę ze SAF wie jak zmotywować do walki wiec GGMU!!
» Niedziela, 06 lutego 2011, 07:29 #35
triadevil pisze:
triadevil
Kubeł zimnej czy gorącej wody.. Ja nie jestem zadowolony. Nie oszukujmy się, porażka to porażka. Zadowolone miesza się z pojęciem kibica. Tu nie było żadnej strategii, trzeba było wygrać i tyle.
» Niedziela, 06 lutego 2011, 11:14 #34
Altair
Altair pisze:
Darren pokazał serce do gry i starał się nadać charakter tej niewidocznej na boisku zlepce, jakby się wydawało, przypadkowych zawodników, bo nie można było puścić w niepamięć tych wielu nieudanych zagrań, które mogliśmy zobaczyć w meczu przeciwko Wolves

reszta za wysokie oceny, a Evans nie odstawał od Vidicia na tyle, aby ten zasłużył sobie na "punkcik" wyżej

Carrick gra zawsze piach i mam nadzieję, że po sezonie odejdzie, bo z nim w składzie to tak jakbyśmy wychodzili w "10" na boisko

Nani mógłby być lepszym zawodnikiem bez swojego kompleksu Ronaldo (btw jeden z najlepszych zawodników w historii United) i egoistycznej gry, poza tym często odnoszę wrażenie, że zależy mu bardziej na strzeleniu gola niż na dobrym wyniku zespołu, a stałe fragmenty gry i mam tu na myśli głównie rzuty rożne, powinien sobie odpuścić, chyba że faktycznie nikt inny w drużynie nie wykonuje ich lepiej od Portugalczyka..
» Niedziela, 06 lutego 2011, 03:49 #33
TheNeviller
TheNeviller pisze:
zgadzam sie z ocenami , podzielam ze fletch byl najlepszy i nie dlatego ze admin tylko tak napisał.
» Niedziela, 06 lutego 2011, 02:11 #32
dominik19000
dominik19000 pisze:
Cały mecz United to tragedia!! Dawno nie widziałem tak słabo grającej naszej drużyny. Tyle niecelnych, niedokładnych podań to nie widziałem od BARDZO dawna. Nie wiem dlaczego tak zagrali. Po szybkim golu jakby sobie odpuścili, nie potrafili dorównać woli walki Wilków. Oby ostatni tak SŁABY mecz w sezonie.
» Niedziela, 06 lutego 2011, 01:39 #31
KamilFromKG
KamilFromKG pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.02.2011 01:14

ja rozkminiłem dlaczego rooney ma taką słabą forme.
po pierwsze w sezonie 2009/2010 był ustawiony na szpicy
po drugie kontuzja valencii była jedną z przyczyn braku formy roo ponieważ valencia dośrodkowywał do Wazzy (większość bramek Rooneya była po dośrodkowaniu valencii) a teraz na jego pozycji gra nani i on wchodzi do środka robiąc to samo co ronaldo.
po trzecie także kontuzja Rooneya którą dostał w meczu LM z Bayernem przez co długi czas się z tym borykał.
» Niedziela, 06 lutego 2011, 01:14 #30
Bart
Bart pisze:
Czy na serio nikt nie zauważył waleczności Fletchera w dzisiejszym meczu? Nie wspomnę już o tych dalekich przerzutach i zagraniach prosto do nogi Naniego czy Giggsa. Fletch rozdawał dzisiaj piłki lepiej niż Scholesa, więc ocena, mimo że dosyć niska, jak najbardziej zasłużona w porównaniu do zespołu.
» Niedziela, 06 lutego 2011, 00:42 #29
Gocha pisze:
Gocha
bo niektórzy muszą znaleźć sobie kozła ofiarnego, dziś padło akurat na Fletchera
» Niedziela, 06 lutego 2011, 00:56 #28
kris9 pisze:
kris9
Bart-->
nikt nie zauważył, bo przecież przegraliśmy.
W meczach przegranych nie wyciąga się pozytywów, bo klapy na oczach mówią porażka=dno. Znajdą się tacy jak my, co zauważą coś ponad to, ale tacy jak my=margines :)
» Niedziela, 06 lutego 2011, 01:59 #27
erni93 pisze:
erni93
Bart- ja zauważyłem bo w sondzie zagłosowałęm na niego jesli chodzi o najlepszego zawodnika United
» Niedziela, 06 lutego 2011, 08:29 #26
skoda037
skoda037 pisze:
Fletcher ?!?!?!?!
Ktoś sobie kpiny urządza.
Ten facet potykał się dziś o własne nogi i podawał prawie zawsze do tyłu, a do przodu sporadycznie
» Niedziela, 06 lutego 2011, 00:31 #25
Najkmanus pisze:
Najkmanus
święta racja polać mu dobrze gada to była jedna wielka porażka wszystkim bym wstawił 1 bez wyjątku z takim rywalem tak się męczyć to lekka przesada nie zasługujemy na mistrza grając w ten sposób
» Niedziela, 06 lutego 2011, 00:34 #24
braku pisze:
braku
ciota
» Niedziela, 06 lutego 2011, 00:50 #23
kris9
kris9 pisze:
Na wstępie, oceny wystawione przez MEN są żenujące :D

VDS - przy bramkach nie miał wiele do powiedzenia, poza tym dobrze się spisał - 6
Rafael - duża aktywność na prawej stronie, notę obniża końcówka drugiej odsłony - 6
Vidic - nie był to popisowy mecz w jego wykonaniu, ale też nie dał ciała - 6
Evans - poradził sobie w tym meczu, krył bardzo wysoko i to nie dało szansy rywalom rozwinąć się w ataku - 7
Evra - może poniżej swojego poziomu, ale nie był to słaby występ - 6
Nani - najlepszy w United, gdyby reszta drużyny dostosowała się do jego poziomu, byłoby zwycięstwo, strzelił gola, stwarzał sytuacje - 8
Carrick - grał krótko, jednak bez błędu - 6
Fletcher - jedyna zgoda z MEN, zagrał dobry mecz, podania idealne, powrót prawdziwego lidera w pomocy - 7.5
Scholes - niewiele wniosło jego wejście, mimo wszystko bez błędu, tendencji do gry w siatkówkę nie da się wyplenić, już taki typ :D - 6
Giggs - dużo niedokładnych zagrań, bezproduktywny - 4
Rooney - waleczny zawodnik, jednak bez błysku dzisiaj - 6
Berbatov - kolejny mecz bez skuteczności, ale chociaż powalczył w defensywie - 5
Smalling - nie poddał się presji - 6
Chicharito - nie miał zbyt wiele czasu - 5
» Niedziela, 06 lutego 2011, 00:11 #22
Raven pisze:
Raven
Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.02.2011 00:35

A ja się zastanawiam, czy oglądałem ten sam mecz..
Powiedz mi, gdzie był Evans jak Wilki strzelały nam gole? Przy pierwszej bramce nie krył akurat nikogo, a przy drugiej stał i patrzył. Nani na 8? Bez żartów. Gdyby kilka razy pomyślał o podaniu dwa takty szybciej to koledzy z drużyny rzeczywiście mieliby szansę na dopasowanie się do jego poziomu, a tak to zawsze albo niecelnie, albo za późno. Za bramkę oczywiście plus. Carrick bez błędu? Przy pierwszej bramce Wilków na 8-10 metrze stało trzech atakujących. Vidic się kapnął i próbował doskoczyć, ale Carrick chyba na pogaduchach z Evansem. Podobnie jak Fletcher, większość podań do tyłu, a to co do przodu to z reguły niecelnie.
Jedyny zawodnik, który moim zdaniem zagrał dziś bezbłędnie to Smalling. Wszedł i autentycznie robił wszystko tak jak trzeba. Aż żal, że Evans wychodzi zamiast niego.
Ogólnie leży u nas środek pomocy. Leży i kwiczy. Kwiczy i przebiera nogami. Nie mamy środkowego pomocnika, który jest w stanie pociągnąć drużynę do przodu, przyspieszyć akcję, popisać się ładnym podaniem. Ulubione zagranie naszych pomocników to długa piłka, albo podanie do tyłu. Nie tak się gra na środku. Popatrzmy chociaż na Fabregasa czy Gerrarda.
Zastanawiam się czy tylko ja dostrzegam ten absolutny brak kreatywności u naszych, jakby nie było, rozgrywających. A może ze mną jest coś nie tak, nie wiem. Ale dzisiaj skończył się fuks, dzisiaj w końcu dostaliśmy wpie***l za nieumiejętność rozgrywania piłki...
» Niedziela, 06 lutego 2011, 00:34 #21
Rarian pisze:
Rarian
Kris9 - albo Twój post to szerzej zakrojona ironia albo... przeoczyłeś chyba fakt, że jesteśmy, jakby to delikatnie ująć, Manchesterem United, a naszym rywalem był outsider, nawet nie ligowy średniak, a po prostu autentycznie najsłabszy zespół ligi. W dodatku, nie wiem czy to zauważyłeś, ale przegraliśmy :). Gdyby wszystkich poza VDSem ocenić na 1 byłoby równie prawidłowo jak jest teraz. Oceny na poziomie 8, 7.5 czy nawet 7 to byś mógł wystawiać jakbyśmy przegrali po dobrej grze z Chelsea, Barceloną, Realem albo innym Milanem a nie po tragicznej grze z Wolverhampton...
» Niedziela, 06 lutego 2011, 00:47 #20
kris9 pisze:
kris9
tak - oglądałeś inny mecz i przełączyłeś się na ten w momencie kiedy wszedł Smalling i zauważyłeś jego bezbłędną grę w momencie kiedy atakował tylko MU, a Wilki próbowały się odgryzać. Brawo!
A to, że leży u nas środek pomocy, czy to czasem nie powielany frazes z innych postów? Jeśli chcesz wejść na odpowiedni poziom - komentuj i pisz swoje zdanie biorąc pod uwagę przekrój całego meczu, a nie wybrane fragmenty :)
» Niedziela, 06 lutego 2011, 01:09 #19
kris9 pisze:
kris9
a teraz Rarian - wyciągnij średnią z moich ocen i się więcej nie przypier... do jednej 8 , 7.5 i 7 :) A szeroko zakrojoną ironią jest chyba Twoja ocena, że przegraliśmy dziś po tragicznej grze :) Wiem, trauma - miał być rekord - a tutaj zawód. Porażka z ostatnią drużyną jest nie do przełknięcia. Dlatego też przegrana z Wolves , bez względu na to jak graliśmy, musi zostać skwitowana ostro, bez względu na przebieg spotkania. Bo przecież Barcelona, Real, Milan i wszyscy święci :)
» Niedziela, 06 lutego 2011, 01:19 #18
cysiuu123
cysiuu123 pisze:
Jak Fletcher na 6 to i Nani na 6 za bramkę. To oni grali dzisiaj najlepiej, Fletcher dobrze rozrzucał piłki, często konstruował akcje, jeśli on miałby dostać 5 to Scholes co ??

Z City trzeba wygrać, bezapelacyjnie. Jeśli wygramy z Arsenalem, City i przynajmniej jeden mecz z Chelsea to tytuł jest nasz. Moim zdaniem w tym roku trzeba odpuścić LM, liga jest ważniejsza. A za rok transfery KONIECZNIE !!
» Niedziela, 06 lutego 2011, 00:09 #17
Najkmanus pisze:
Najkmanus
trza co najmniej 2 na środek pola z tym mamy taki problem że no ja nie mogę żeby mieć dobrego kreatora gry to bramki same będą wpadać bo napadziorów mamy diarre z realu i jakiegoś adam z blackpool może hazard na skrzydło w promocji niewiem ale do środka ktoś by się przydał może ten 17-latek Chamberlain czy jak mu tam ze świętych
» Niedziela, 06 lutego 2011, 00:17 #16
Rarian pisze:
Rarian
cysiuu123 - a może nic nie odpusczajmy... mamy szerszą kadrę niż Barcelona, w której Pep Guardiola operuje de facto kilkonastoma piłkarzami, więc możemy walczyć na wszystkich możliwych frontach ;).

Najkmanus - niezaprzeczalnie masz rację co do braku rozgrywającego, ale Diarra to DM, Hazard to nie ta pozycja, Adam jest wg mnie przereklamowany i wcale nie jest lepszy od, takiego Andersona, a Chamberlain to melodia przyszłości. Jak już kogoś chcemy to wyłóżmy kasę na Lucę Modrica albo kogoś na jego poziomie ;).
» Niedziela, 06 lutego 2011, 00:53 #15
Najkmanus pisze:
Najkmanus
hazard oczywiście że skrzydło albo sam napad ale co on miesza w Ligue 1 to głowa mała śmiem twierdzić że przy nim nawet nasza portugalska gwiazda(czyt. Nani) by wymiękła
» Niedziela, 06 lutego 2011, 13:38 #14
Master123
Master123 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.02.2011 00:12

Szokujące MEN dał oceny poniżej 5 chyba zbliża się apokalipsa :)

Ocena dla Naniego lekko zaniżona Carrick i Fletcher przynajmniej o 2 oczka za wysoko.
» Niedziela, 06 lutego 2011, 00:09 #13
Wojtas78
Wojtas78 pisze:
Moim zdaniem Flether na pewno nie był najlepszy!
» Niedziela, 06 lutego 2011, 00:00 #12
Najkmanus pisze:
Najkmanus
i mnie się tak wydaje wychodził do gry ale tych nie celnych podań i strat miał chyba zbyt dużo
» Niedziela, 06 lutego 2011, 00:13 #11
Biafra pisze:
Biafra
to kto Twoimi zdaniem był najlepszy? chętnie się dowiem ;]
» Niedziela, 06 lutego 2011, 01:09 #10
Najkmanus pisze:
Najkmanus
jeśli ktoś tam jakoś się wywiązał ze swoich zadań to był to van der sar i evra
» Niedziela, 06 lutego 2011, 11:20 #9
SzYnA pisze:
SzYnA
fletcher zaliczyl wczoraj tyle strat i niecelnych podań że cała drużyna polonii bytom w jednej rundzie tyle nie ma. katastrofa to co ten koleś gra ostatnio ! :|
» Niedziela, 06 lutego 2011, 14:36 #8
Rarian
Rarian pisze:
Mówiąc w skrócie cały ten mecz (poza pierwszymi 5 minutami) wyglądał jak pierwsza połowa meczu z Blackpool. Nawet murawa podobna... I kolor koszulek Wilki mają taki jak mandarynki :P.

Oceny trafne, Fletcher na 5, Nani na 6 za bramkę. I tyle.
» Sobota, 05 lutego 2011, 23:57 #7
Najkmanus pisze:
Najkmanus
jak dla mnie wszyscy grali piach tragedia tera na z City trza wygrać skończyła się kalkulacja
» Niedziela, 06 lutego 2011, 00:00 #6
Taurus
Taurus pisze:
Niema co mecz był fatalny i rzeczywiście Nani i Fletcher byli najlepsi ale mimo to fatalni (dobrze że Nani zdobył bramkę na miarę honoru)
» Sobota, 05 lutego 2011, 23:55 #5
Dantes86
Dantes86 pisze:
Trafne oceny choć....Fletcher na 6 zagrał? Raczej 5 wg mnie...
» Sobota, 05 lutego 2011, 23:55 #4
Gocha
Gocha pisze:
Johnny się nie rozgrzał? Ale przecież zagrał, bo był po rozgrzewce! Buahaha. I dół - Fletcher najlepszy, a przeca gubił piłki, był dziś ble i do sprzedania, hahaha.
» Sobota, 05 lutego 2011, 23:54 #3
Taurus pisze:
Taurus
Ogarnij się a nie tak wybrzydzasz - było fatalnie ale nie odrazu Fletcher do sprzedania.
» Sobota, 05 lutego 2011, 23:56 #2
Gocha pisze:
Gocha
chłopie, nie chodziło mi o to, że ja tak twierdzę, tylko znakomita większość tak pisała. :D ja do gry Fletchera dziś nic nie miałam.
» Sobota, 05 lutego 2011, 23:58 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY