AKTUALNOŚCI

Ferguson zażenowany postawą arbitra

Data 29 grudnia 2010, 10:27 badkins, manutd.com
Ferguson zażenowany postawą arbitra
» Sir Alex Ferguson nie ma zastrzeżeń do swoich zawodników, w przeciwieństwie do sędziego
A A A
Na tym poziomie, w spotkaniu wysokiej rangi, oczekiwałbym sędziego, który potrafi dostrzec faul oraz rękę w polu karnym - stwierdził po spotkaniu wyraźnie podirytowany Szkot, którego drużyna w 90 minucie straciła bardzo kontrowersyjnego gola.

- W drugiej połowie zupełnie ich zdominowaliśmy i nie zasłużyliśmy na to - przyznaje. - Lecz piłka nożna to śmieszny sport, a to miejsce jest bardzo trudne do odwiedzania. Myślę jednak, że zasłużyliśmy na komplet punktów, byliśmy lepsi.

- Powinniśmy ich wykończyć szybciej, kiedy było jeszcze 1-0. Mieliśmy kilka dobrych kontrataków, lecz brakowało nam decydującego podania lub dobrego uderzenia, niestety to był jeden z tych dni, w których nie wszystko wychodzi.

Szkot nie byłby sobą, gdyby nie odniósł się do wydarzenia z samej końcówki, kiedy to Nikola Zigic najpierw sfaulował Rio Ferdinanda, a następnie podał piłkę ręką do Lee Bowyera, który doprowadził do wyrównania.

- To była ręka i faul na obrońcy, on po prostu przez niego przeskoczył - dodał. - Jeśli arbiter nie widzi czegoś takiego, to jakie masz szanse? Na tym poziomie, w spotkaniu wysokiej rangi, oczekiwałbym sędziego, który potrafi dostrzec takie przewinienia.

- Nie mam zastrzeżeń do swojego zespołu, bowiem ciężko walczyli, a pamiętajmy, że dwa dni wcześniej graliśmy z Sunderlandem. Chłopcy dali z siebie wszystko, to był dla nich ciężki mecz.

- Pierwsza połowa była zupełnie niczym. Piłka bez przerwy latała w powietrzu, a w ten sposób Birmingham zawsze przeciąga grę, to naprawdę trudne miejsce do odwiedzenia. Następnie zaczęli siedzieć nam na plecach, a tego można oczekiwać od drużyny z dołu tabeli grającej na swoim trudnym obiekcie. Wystarczy spojrzeć na ich wyniki u siebie, Birmingham bardzo utrudnia życie.

- Mamy wielką szansę na wygranie tytułu. Na chwilę obecną jest pięć lub sześć drużyn, które biorą udział w wyścigu. Zawsze powtarzam, że jeśli jesteś w dobrej pozycji przed nowym rokiem, to w Manchesterze United masz wielką szansę na ostateczny triumf - zakończył.
» Giggs dziękuje kibicom Giggs dziękuje kibicom
Ryan Giggs jest wdzięczny fanom Uni...
» Tabela ostatnich 20 sezonów PL Tabela ostatnich 20 sezonów PL
Manchester United znalazł się na sz...
» Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy Giggs: Londyn był dla nas szczęśliwy
Miniony sezon United z pewnością mo...
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...



Poprzedni news:
Birmingham - Man Utd: Remis na własne życzenie
Następny news:
The Sun: Diarra zimą za 12 milionów?

Komentarze (29)


Martin
Martin pisze:
Ja się zgadzam z Fergusonem, wiem, że powinniśmy strzelić przynajmniej jedną bramkę więcej co jednak nie zmienia faktu, że na takim poziomie rozgrywek w najlepszej lidze świata takie sytuacje nie powinny mieć miejsca.
» Czwartek, 30 grudnia 2010, 23:27 #29
Dberba9
Dberba9 pisze:
Fesuson do h(ja pana wez sie w garđc nie ma co na sedyiego zwalac tryeba bzo strzelic z 3 gole i po sprawie
» Czwartek, 30 grudnia 2010, 17:19 #28
RedDevill pisze:
RedDevill
Zgadzam się. A zresztą takie gadki nie są na poziomie Fergusona...
» Czwartek, 30 grudnia 2010, 19:37 #27
SzYnA
SzYnA pisze:
jakbysy mieli prawdziwego srodkowego pomocnika a nie gibsona to nie musiałby podbiegać do berbatova na 10 metrów zebymu podac gdy ten czeka w polu karnym niekryty od kilku sekund a zbliza sie tylko jeden obronca ktoremu to gibson podaje pilke :/
» Środa, 29 grudnia 2010, 18:40 #26
gacthx
gacthx pisze:
Nawet najlepszy arbiter mógłby w takiej sytuacji nie zobaczyc ręki !! Zemściło się na nich zamiast strzelic wszystkie sytuacje i do konca cisnąc to nic nie robili tylko czekali do końca meczu bo przecież im 1:0 wysttarczy!!

Żenada i wstyd panowie żeby tak grac jak we wczorajszym meczu !!
» Środa, 29 grudnia 2010, 17:59 #25
SzYnA
SzYnA pisze:
a ja Ferguson jestem zażenowany Twoją postawą i Ciebie obwiniam o wynik taki, jaki jeszcze w trzch innych remisach w tym sezonie o czym pisałem po każdym z tych meczów ! zawodnicy oddychaja rękawami, biegają z respiratorami w kieszeni a ty jak pajac im pokazujesz żeby głęboko oddychali, a ma 2 zmiany do zrobienia, i wpuścić chociżby trzecego stopera(Smalling) jak juz sie tak bardzo chce bronić i Obertana zeby siał jakies spustoszenie i biegał jak P.J.Sung ! giggs grał w niedziele i we wtorek ma caly mecz grac jak ma37 lat?? gibson cipson carrick nic oprocz kilku ciekawych strat, rooney ga pioch i nie mozna go wiecznie trzymac , gra slabo to go sciagnac i wpuscic hernandeza,chetnie pobiega jak rooney, a wieksze prawdopodobienstwo ze cos jeszcze strzeli !
» Środa, 29 grudnia 2010, 15:29 #24
zborek07 pisze:
zborek07
Witam wszystkich.Pewnie co niektorym mocno podpadne ale uwazam ze wtym sezonei gramy gorzej niz w ubieglym..Oczywiscie jestesmy na pierwszym miejscu bez porazki i to sie ceni ,ale kazdy mecz wyjazdowy wtym sezonie moim zdaniem byl wykonaniu united slaby.naszczescie sczesliwy splot wydarzen sprawil ze te remisy nie maja wiekszego wplywu n auklad tabeli,ale Sir Alex i jego druzyn musz byc czujni.niech wczorajszy mecz bedzie ostatnia przestroga i lekcja na przyszlosc.Musimy wygrywac an wyjazdach,a juz w sczegolnosci takie mecze jak ten z birmingham evertonem czy fulham,kiedy dalismy sobie po fraajersku odebrac 3pkt.Zwlszcza ze arsenal ma duzo lepszy kalendarz ,przedewszystkim chelsea zglowy.Jednak na to nie patrzmy,patrzmy tylko na siebie.pozdrawiam
» Środa, 29 grudnia 2010, 16:28 #23
JasnaLiryka
JasnaLiryka pisze:
Ferguson zażenowany postawą arbitra , a ja jestem zażenowany jego postawą,że zwlekał ze zmianami a także końcową postawą piłkarzy MU.
Na własne życzenie doprowadzili do tej sytuacji,a że arbiter od początku nie miał oka do spotkania to na nasze nieszczęście ,szczęśliwy traf przez złą decyzje padł po stronie rywala.

Jak zawsze trzeba wyciągnąć wnioski, tyle że ja mam odczucia iż to puste słowa są czasami. Zawsze taka gadka jest po remisie takim albo po porażce. Wyciągają na jedno czy 2 spotkania a potem wracają do robienia głupoty.
Ja wiem,że łatwo oceniać kogoś z góry ale jestem właśnie zażenowany taką postawą drużyny , która jest drużyną na o klasie światowej i nie może po prostu pozwalać sobie na tracenie bramek w ost. minutach , zwłaszcza ze słabszymi od siebie rywalami.

Mamy nadal fotel lidera, to bardzo dobra wiadomość.Jednak aby go utrzymać muszą odbiec od takiego grania.

Glory United !
» Środa, 29 grudnia 2010, 14:34 #22
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
Trzeba się cieszyć z remisu. Mamy dwa zaległe mecze i nadal fotel lidera to się trzeba z tego cieszyć. Wkurza mnie jedynie to, że odwołano ten mecz z Chelsea, którą w obecnej formie MU nieźle by wypunktował tak jak to zrobił Arsenal w poniedziałek.
Ave Piłsudski!
» Środa, 29 grudnia 2010, 14:20 #21
Bovver
Bovver pisze:
oby takich błędów arbitrów jak najmniej
» Środa, 29 grudnia 2010, 13:13 #20
bober89
bober89 pisze:
"Myślę jednak, że zasłużyliśmy na komplet punktów, byliśmy lepsi."

wszyscy wiedzą, że tak na prawdę to nie ma znaczenia czy ktoś był lepszy czy nie. liczy się kto strzelił więcej bramek, pod koniec sezonu nie będzie rozliczania za mecze, w których skrzywdzili nas arbitrzy tylko z liczby zdobytych punktów - a wczoraj 2 uciekły. nie mówię, że to wina SAFa ale takie są fakty i na drugi raz trzeba się postarać, żeby wpakować typom 2-3 bramki i jedna przypadkowa wtedy nie będzie robić różnicy.
nie jestem pewien, czy sędzia miał możliwość zobaczenia tej ręki ale może za mało powtórek widziałem i nie zwracałem uwagi na sędziego.
» Środa, 29 grudnia 2010, 12:53 #19
olllab
olllab pisze:
Sędzia popełnił błąd i tu nie ma dyskusji, ale z pewnością sprawa tych remisów na wyjazdach nie jest za ciekawa. United wygrało tylko jeden mecz na wyjazdach, a realnie myśli o mistrzostwie! Myślę, że trzeba popracować nad koncentracją w końcówkach bo przecież mecze z Fulham, Evertonem, WBA, Boltonem czy wczorajszy z Brimingham były teoretycznie wygrane. Najważniejsze jednak , że mamy lidera więc
Glory Glory Man United!!=]
» Środa, 29 grudnia 2010, 12:00 #18
ytr654ytr
ytr654ytr pisze:
co to za mecz jesli nie ma dobrego arbitra? mogli jeszcze weba im dac to bym się dopiero śmiał; wtedy to b pewnie podyktował jeszcze karnego dla niech za udawanie ferdinanda
» Środa, 29 grudnia 2010, 11:54 #17
MenToS0295
MenToS0295 pisze:
Był ewidentny faul na rio, i ręka, a nie jestem pewien czy był spalony. Takiego fatalnego błedu sędziego jużdawno nie widziałem. Ale troche denerwujące jest to, że cały czas remisujemy na wyjazdach nie wiem czy a ramiesach wygramy lige, raczej nie ale trzeba wierzyć :D
» Środa, 29 grudnia 2010, 11:22 #16
witek
witek pisze:
Ludzie, to że bramka padła w 90 minucie to nie znaczy że nie wyciągamy wniosków. To było bodajże pierwsze dośrodkowanie Birmingham w nasze pole karne ( nie licząc wykopów Fostera ) od 20 minut. Na prawdę nic nie zapowiadało tej bramki. No może jedno - sędzia, który "podejrzany" był już w pierwszej połowie.
» Środa, 29 grudnia 2010, 11:16 #15
Dodek798
Dodek798 pisze:
Ferguson dobrze mówi.Angielski ZPN powinien chociaż upomnieć tych arbitrów za nieuwagę bo nie zobaczyć ręki po której pada gol w 90 minucie i Birmingham doprowadza do remisu to już jest lekka przesada.
» Środa, 29 grudnia 2010, 11:14 #14
bouli777
bouli777 pisze:
Bez przesady. Zwalanie winy na sędziego to chyba śmieszność. Ferdinand dał się przeskoczyć Zigicowi jak dziecko. Wstyd i tyle. Kolejna głupia strata dwóch punktów.
» Środa, 29 grudnia 2010, 11:14 #13
bober89 pisze:
bober89
Ferdinand jest 11 cm niższy od Zigicia więc nie można go zupełnie obwiniać za to, że dał się przeskoczyć.
» Środa, 29 grudnia 2010, 12:56 #12
karol90098
karol90098 pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2010 11:06

Niech Ferguson sklada jakies odwolanie . O tyle o ile faul na ferdinandzie byl dyskusyjny to reka i spalony byly ewidentne!!
» Środa, 29 grudnia 2010, 11:05 #11
przemekk28
przemekk28 pisze:
Tu akurat Fergie miał racje. Był faul i ręka.
» Środa, 29 grudnia 2010, 11:02 #10
gorzky
gorzky pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2010 11:03

Może i arbiter się nie popisał, ale Fergie powinien być zażenowany tym, że United po raz kolejny daje sobie wydrzeć zwycięstwo w samej końcówce. Nie wiem co się z naszą drużyną stało, kiedyś graliśmy do samego końca, a teraz strzelimy gola i wyczekujemy gwizdka kończącego spotkanie. Ja wiem, że mamy teraz natłok meczów i trzeba rozsądnie gospodarować siły, ale od czego są rezerwowi? Może i nasza ławka nie wygląda imponująco, ale jeśli chcemy przez 90 minut "zajeździć" Giggsa to coś już jest nie tak, zwłaszcza że wczoraj można było wpuścić Obertana, który przynajmniej swoją szybkością postraszył by obrońców Birmingham. Podobnie z trzymaniem Rooneya na boisku bo musi się przełamać. Akurat on z każdą minutą bez gola gra coraz gorzej, a może posadzenie na ławce by mu wyszło na dobre. Przynajmniej uświadomiło by mu, że gra ten kto jest w formie, bez względu na nazwisko na plecach.
» Środa, 29 grudnia 2010, 11:02 #9
BossManchesterU
Decyzje arbitra były bardzo kontrowersyjne i błędne. To my zasłużyliśmy na wygraną i to my byliśmy lepsi. 2 dni temu rozegraliśmy mecz z Sunderlandem, w którym zaprezentowaliśmy się znakomicie. Zgadzam się z Fergusonem, że na takim poziomie rozgrywek arbiter powinien zobaczyć faul oraz zagranie piłki ręką. Jeśli miałbym określić postawę arbitra w tym spotkaniu w skali od 1-6, to postawiłbym mu 1.
» Środa, 29 grudnia 2010, 10:52 #8
Paps
Paps pisze:
No dobra,wczoraj stracilismy bramke z winy sedziego,ale niech sie przyzna,ze naszej druzynie brakuje charakteru w meczach wyjazdowych!!

Z 8 spotkan wyjazdowych,7remisow i 1 wygrana ze Stoke?
Niewykorzystujemy sytuacji na podwyzszenie wyniku(wczoraj Gibbson),i potem rywale w ostatniej minucie strzelaja jakiegos farfocla i 2 pkt kolejny raz uciekaja!!
» Środa, 29 grudnia 2010, 10:46 #7
rvn10
rvn10 pisze:
No tak zaczyna się zwalanie wszystkiego na sędziego...tak to jest jak tonący brzytwy się chwyta. Sam jestem ciekaw kto karze grać takim żałosnym stylem, w którym to bronienie jednobramkowej bramki jest priorytetem,a strzelanie następnym nie jest, aż tak istotnym elementem. Szczerze nie poznaje tego klubu, to jak MU gra na wyjazdach jest hańbą i żenadą. Panie Ferguson czas w końcu coś z tym zrobić, bo każda drużyna z czołówki o niebo lepiej sobie radzi z grami wyjazdowymi od nas...
» Środa, 29 grudnia 2010, 10:46 #6
Byniol
Byniol pisze:
Moim zdaniem niestety , ale gol dla Birmingham padł prawidłowo. To nasza wina , że po raz kolejny tracimy zwycięstwo w ostatnich minutach spotkania.. Taki klub jak Manchester United nie może sobie pozwolić na cofnięcie się już w 75 minucie. A tak wczoraj było i własnie przez to nam się dostało :( Miejmy nadzieję , że z WBA będzie zdecydowanie lepiej i Życzę na Nowy Rok piłkarzom jak i Nam , żeby Utd odniosło same sukcesy a Wazza aby się wkońcu obudził :)
» Środa, 29 grudnia 2010, 10:45 #5
witek
witek pisze:
Nie przepadam za zwalaniem całej winy porażki ( w tym przypadku remisu ) na sędziego, ale tym razem trzeba zgodzić się z Fergiem. Lee Mason moim zdaniem był wczoraj bardzo stronniczy. W pierwszej połowie podyktował dla gospodarzy kilka wolnych których nie było, no a na koniec wszyscy wiemy co się stało.

United wczoraj dało z siebie naprawdę wszystko jak na drużynę która grała też 2 dni temu. Sędzia zepsuł nam ten wieczór.
» Środa, 29 grudnia 2010, 10:36 #4
aveiro123
aveiro123 pisze:
Taaa już 8 nauczka i co wyciągają wnioski ? coś mi sie nie wydaje...ale trzeba wierzyć ! Glory !
» Środa, 29 grudnia 2010, 10:36 #3
listek007
listek007 pisze:
Jeśli zdobędziemy mistrza wybaczę im te wszystkie idiotyczne remisy, ale jeśli nie to wolę nie myśleć... Takimi meczami wygrywa się ligę, a my to remisujemy. Fakt, sędzia popełnił błąd ale jakie to miałoby znaczenie gdybyśmy wcześniej strzelili drugą? To samo było z Fulham... Już nie wspomnę o Evertonie... Wczoraj jeszcze bardziej się wkurzyłem niż po meczach z Bayernem.
» Środa, 29 grudnia 2010, 10:35 #2
patrykbor
patrykbor pisze:
Ferguson chce odwrocic uwage/usprawiedliwic nasz zespol jak i siebie samego. Wedlug mnie gdyby ferguson zrobil zmiany duzo wczesniej i gdyby obrona byla do konca skoncentrowana na meczu to bysmy mimo pomylek arbitra wygrali. No ale coz stalo sie trzeba miec nadzieje ze ten mecz bedzie dla nich nauczka :> Glory Glory Man United!
» Środa, 29 grudnia 2010, 10:32 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY