AKTUALNOŚCI

Najlepsi piłkarze United: #7 C. Ronaldo

Data 25 grudnia 2010, 21:11 Xeryas, manutd.com
Najlepsi piłkarze United: #7 C. Ronaldo
» Czy Ronaldo zasłużył na miano najlepszego piłkarza w historii United?
A A A
Kontynuując 20-dniową prezentację propozycji na najlepszego piłkarza w historii United, kolejnym zawodnikiem na naszej liście jest Cristiano Ronaldo.

Tego piłkarza nie trzeba reklamować z wielkim wysiłkiem. Ronaldo nie ukrywał swego pragnienia, którym było zostanie najlepszym zawodnikiem na świecie. 118 bramek w sześciu sezonach rozegranych w koszulce Czerwonych Diabłów, to osiągnięcie strzeleckie portugalskiej gwiazdy.

Kiedy przychodził w 2003 roku ze Sportingu Lizbona, niewiele osób spodziewało się, iż młody skrzydłowy będzie w tak efektowny a zarazem efektywny sposób, czarował publiczność na całym świecie. Jego szybkość, niesamowite dryblingi, strzały z rzutów wolnych doprowadzały kibiców na Old Trafford do sporej radości, czego nie można powiedzieć o przeciwnikach United.

Popisem Ronaldo był sezon 2007/08, kiedy poprowadził Manchester United do zwycięstwa w Premiership i Lidze Mistrzów, strzelając łącznie 42 bramki we wszystkich rozgrywkach. Pozwoliło mu to zdobyć nagrodę dla najlepszego piłkarza w Europie.

Portugalczyk zawsze podkreślał jak ważnym człowiekiem w jego karierze był sir Alex Ferguson, którego traktuje jak drugiego ojca. W 2009 roku został sprzedany do Realu Madryt za rekordową kwotę 93 milionów euro.

– Jest kilka rzeczy, które Ronaldo potrafi zrobić z piłką, sprawiają one, iż łapie się za głowę i zastanawiam jak to możliwe – powiedział Luis Figo.

Cristiano Ronaldo

Występy: 292
Gole: 118
Przyszedł z: Sporting Lizbona
Debiut: 16 Sierpnia 2003 przeciwko Bolton Wanderers
Opuścił United: 1 Lipca 2009
Trofea: Liga (06/07, 07/08, 08/09), Puchar Anglii (03/04 ), Puchar Ligi (05/06), Liga Mistrzów (07/08), Klubowe Mistrzostwo Świata (2008).



Swój głos na Cristiano Ronaldo możecie oddać na oficjalnej stronie Manchesteru United.
» Ronaldo: Rio powinien pojechać na Euro Ronaldo: Rio powinien pojechać na Euro
Portugalczyk nie rozumie decyzji Ro...
» Archiwalny wywiad z Fergusonem Archiwalny wywiad z Fergusonem
Sezon 1994/95 sir Alex z pewnością ...
» Borussia ustaliła cenę za Kagawę Borussia ustaliła cenę za Kagawę
Shinji Kagawa spotkał się ostatnio ...
» Gill wspiera politykę wypożyczeń Gill wspiera politykę wypożyczeń
Gill poparł działania klubu względe...



Poprzedni news:
Benfika spodziewa się utraty zawodników
Następny news:
Park pragnie godnego pożegnania

Komentarze (78)


Yoroii
Yoroii pisze:
Nie rozumiem co on tutaj robi. Nie jest wcale jakąś legendą, ba, nie liczył się na serio z naszym klubem. Nie wiem czy na serio liczy się z piłką, czy tylko chodzi mu o kasiorę. Był w zespole tylko pięć lat, i też nie uważam, że bez niego nie zdobylibyśmy pucharu mistrzów. Jak już wspomniał kolega falcon, najlepsi zawodnicy nie powinni cechować się tylko dobrymi umiejętnościami, ale i również zachowaniem na boisku - nie prowokować fauli, nie symulować, nie płakać na boisku, ale i również pokazywać wierność danemu klubowi. A on odszedł, pociągany pieniędzmi. Autorzy tej listy mocno się pomylili. Prawda jest taka że wybrał kasę a nie osiągnięcia. Po ostatniej porażce z Barceloną wątpię by Real zaszedł w LM dalej niż do ćwierćfinału.
» Piątek, 31 grudnia 2010, 10:39 #78
PatrykPro
PatrykPro pisze:
Scholes zasluguje na 1 miejsce.. Ok, ok Ci starzy pilkarze na poczatku istnienia UNITED zasluguja na to miano.. Ale..:
Scholes to wyjatkowy gracz w MANU gosci od zawsze jest wychowankiem, strzela dla nas fantastyczne bramki a zwlaszcza bardzo wazne, dobrze rozgrywa pilke, kocha UNITED, nie ma znaczenia czy przegrywamy czy wygryamy to on jest z nami! Ja stawiam glos na SCHOLES! (nasza ruda bomba) :D
» Środa, 29 grudnia 2010, 20:56 #77
Taurus pisze:
Taurus
To samo można powiedzieć o Giggsie... tylko dodać że dłużej gra w Man Utd, ale ja też oddałem głos na Scholesa ;)
» Czwartek, 30 grudnia 2010, 12:04 #76
PatrykPro
PatrykPro pisze:
dreddx popieram Cie.. ale Rooneya nikt nie docenia wiec.. watpie czy znajdzie sie w tej 10..
» Środa, 29 grudnia 2010, 20:52 #75
m4ci3k
m4ci3k pisze:
ManUtd95 -ja też:)
» Środa, 29 grudnia 2010, 15:23 #74
ManUtd95
ManUtd95 pisze:
mowcie co chcecie ale ja nadal za nim tesknie :D
» Wtorek, 28 grudnia 2010, 16:32 #73
dreddx
dreddx pisze:
Nie ukrywajmy, ze to jeden z najlepszych i najbardziej widowiskowo grajacych pilkarzy sposrod wszystkich kiedykolwiek przywdziewajacych trykot ManUtd. Ale. To nie wystarczy aby zostac wybranym najlepszym pilkarzem we wspanialej historii tego wielkiego klubu. Ronaldo moze i zawdzieczamy zwyciestwo w PL i LM w ww. sezonie 07/08, ale to nigdy niebyl zawodnik, ktory zostawial serce na boisku. On zawsze byl tylko grajkiem. A to pilkarze tacy jak Scholes, Neville, Giggs, Keane czy Rooney sa dusza tego klubu. To pilkarze, ktorych mozna z klubem utozsamic, tacy wlasnie pilkarze zasluguja na miano najlepszego w historii ManUtd.
» Poniedziałek, 27 grudnia 2010, 15:34 #72
perzu
perzu pisze:
Zareba jest lepszy niz ronaldo!!
» Poniedziałek, 27 grudnia 2010, 13:22 #71
Dieu
Dieu pisze:
się jatka podniosła i ujadanie chordy wyznawców - jak zwykle gdy tylko ktoś śmie poddać w wątpliwość znaczenie Ronaldo w historii MU. W sumie było by to zachowanie do zaakceptowania gdyby nie fakt beznadziejnie płytkiej argumentacji zwolenników Ch.R. - ślepych na fakty często zachowujących się jak sekciarze. -są np. tak wybitne jednostki które twierdzą , że Ronaldo był najlepszy już od 1998 roku - doskonale to obrazuje wiedzę i poziom przeciętnego fana Ch.R :o)
po kolei :
"Ale srales po gaciach jak bil dla nas wolne 26 letni chlopczyku, ktory o Bescie slyszales z Youtube'a a o Pele ci tata czytal na dobranoc. Szacunku troche. " - o Beście słyszałem z ust 60 letnich fanów MU którzy jednoznacznie stwierdzali , że praktycznie każdy mecz w jego wykonaniu to był popis magika-poza tym porównaj występ w pucharze mistrzów północnego Irlandczyka i wyspiarskiego Portugalczyka. Jeśli Cię to nie przekona to zastanów się czy Ronaldo po swojej śmierci (oby jak najpóźniejszej) będzie miał takie pożegnanie na oldT. jakie miał George (zapewniam Cię , że nie bo to nie ten kaliber miłości fanów po prostu) , a pamiętać należy , że George też odszedł z MU i to wcale nie w wieku emerytalnym.
inny np wypisuje:
"Bo prawda jest jedna, ten chłopak pracował na to co ma jak nikt inny, nie opierd**** się jak niektórzy" - jeśli mowa o boiskowej pracy to należał i wciąż należy do jednych z największych boiskowych obiboków - gra tylko w ataku obronę pozostawia nie tkniętą ilu z was pamięta walkę chłopaczka po stracie piłki? na palcach rąk obu można by policzyć tego typu przypadki natomiast machanie rączkami ze łzami w oczętach skierowanych w stronę arbitra "przecież mnie odepchnął" było bez liku.
"kiedy ten chłopak podchodził do wolnych a serca kibiców drużyny przeciwnika zamierały" kolejny mit - większość jego wolnych szczególnie na początku kariery to była bomba w mur - tak naprawdę to nauczył się je w miarę wykonywać w ostatnich dwóch latach gry w barwach MU - pytanie do wszystkich wyznawców R. zanim zaczną bełkotać - ile bramek Ronaldo strzelił dla MU z rzutów wolnych? - proszę podać ilość a potem pogadamy.

Daniel16lp - strzelił w finale bramkę fakt - pamiętasz jaką?- jakiś kredyt dla podającego czy nie potrzeba? o karnym z Barceloną jako niepasującym do Twojej koncepcji wolisz pomilczeć? w przeciwieństwie do Ciebie jestem w siódmym niebie , że Ronaldo nie ma w MU (bo obrzydzał mi kibicowanie tej drużynie) i liczę na to , że nigdy już w niej się nie znajdzie.
Wpływ jego gry na całą drużynę też bym nie przeceniał - bo jakoś po jego odejściu nie posypaliśmy się wręcz gdyby nie głupie błędy z Bayernem (+ ewidentna pomyłka Fergusona co do taktyki obronnej w drugiej połowie rewanżu) i pechowa kontuzja Rooneya mogło by być identycznie jak w sezonie z Ronaldo (o ile nie lepiej) teraz też mamy pierwsze miejsce w lidze LM wygrana grupa to coś nie widać niesamowitego spadku formy drużyny jaki powinien nastąpić po stracie TAKIEGO geniusza piłkarskiego jakim ponoć jest Ronaldo.

NaniRedMU17 - wysyłać na stronę to Ty możesz być przez Tatę jak się zatrzyma w lesie w drodze na wakacje. nabierz ogłady i wiedzy i wtedy wróć to z przyjemnością pogadam z Tobą bo na razie to prezentujesz poziom tego typa co to wypisuje brednie o Ronaldo naj w MU od 1998 roku.

Booyaka
gdyby głosowanie ograniczyć do ludzi z Manchesteru -ew. UK to by się Ronaldo nawet w pierwszej piątce nie znalazł - gdyby wprowadzić granicę wieku glosowania np 21 lat było podobnie - niestety tak nie jest więc czytelnicy Bravo Sport z Pciej Wólki gromadnie pewno się będą logować i klikać vote for Ronaldo. ale i tak wygra pewno Eric w końcu to jedyny i prawdziwy król OldT.

krzych418
za szybko i bezmyślnie - pytanie od kiedy świadomie oglądasz meczy MU ? konkretyzując czy dane Ci było zobaczyć w akcji takich piłkarzy jak Cantona (lepszy niż Ronaldo) Keane (lepszy niż Ronaldo)? a jeśli tutaj maiłbyś wątpliwości bo inne pozycje i ciężko porównać to Giggs Ryan też jest i był lepszy jego przegląd pola jego drybling gra w obronie i nawet wykańczanie akcji były/są na wyższym poziomie (Ronaldo lepiej gra głową) różnica tylko taka , że Giggs nie szumiał w tabloidach nie malował paznokietków i nóg i nie płakał (często sztucznie) aby wzbudzać politowanie u nastolatek. poza tym czasy były mniej komercyjne to i hype był przez to mniejszy, ale piłkarsko Giggs jest/był lepszy niż Ronaldo (o Beście nie wspomnę bo nie widziałem jak grał)
» Poniedziałek, 27 grudnia 2010, 09:18 #70
Daniel16lp pisze:
Daniel16lp
Nie będę się z Tobą wykłócał bo to nie ma sensu.Ja mam swoje zdanie , Ty masz swoje.Na pewno Ronaldo ma nie przeciętne umiejętności , a to czy fajnie by było żeby dalej grał dla United czy nie itp. to zostaw każdemu do jego indywidualnej opinii.Ja osobiście uważam , że trochę w United go brakuje.Zaznaczam , to tyko i wyłącznie moja opinia , i Ty wcale nie musisz się ze mną zgadza.Amen.

Viva Ronaldo.!
» Poniedziałek, 27 grudnia 2010, 10:45 #69
Yoroii pisze:
Yoroii
Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2010 10:44

Wielki plus dla Ciebie. Mowa o Dieu.
» Piątek, 31 grudnia 2010, 10:44 #68
Wielbicielka
Wielbicielka pisze:
Ronaldo jest fenomenalny, jestem totalnie zauroczona jego umiejętnościami i jesli mielibyśmy sprowadzić jakieś wielkie nazwisko to powiem Wam, że chciałabym aby to własnie on wrócił do gry w United, ale na wygraną w tym konkursie nie zasługuje.
» Poniedziałek, 27 grudnia 2010, 08:25 #67
Yoroii pisze:
Yoroii
Powiedz sobie szczerze. On ci się podoba jak gra czy on ci się podoba bo jest przystojny?
» Piątek, 31 grudnia 2010, 10:46 #66
krzych418
krzych418 pisze:
Bez żadnych wątpliwości to właśnie jest najlepszy piłkarz jaki kiedykolwiek grał dla Manchesteru United ! Nie mówię tu o sukcesach, bramkach, ale o tym że ma on największe umiejętności piłkarskie !
» Poniedziałek, 27 grudnia 2010, 00:37 #65
roki2008 pisze:
roki2008
Chyba zapominasz o Bescie, Cantonie czy Charltonie :/
» Poniedziałek, 27 grudnia 2010, 10:36 #64
bartekdrzazga
szkoda ze mu do realu sie zachcialo...jak dla mnie najlepszy pilkarz dekady jaki biegal w koszulce United
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 22:04 #63
Apok
Apok pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2010 19:46

najlepszy drybling na świecie :D
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 19:45 #62
aliant93
aliant93 pisze:
Może i jest on wielkim piłkarzem ale w tym plebiscycie powinny liczyć się nie tylko bramki ale również miłość i przywiązanie do barw klubowych. Piszecie, że on od zawsze mówił, że on najbardziej kocha Real. Wg mnie zdanie to działa tylko na jego niekorzyść. No bo czy najlepszym piłkarzem w historii United, ma zostać piłkarz u którego "Diabły" nie były na pierwszym miejscu? Po drugie moim zdaniem 6 lat to za krótko by zyskać takie miano. Uważam, że gdyby Ronaldo wygrał to byłby to trochę policzek dla Giggsa, Scholesa i Charltona.
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 19:29 #61
Daniel16lp pisze:
Daniel16lp
zgadzam się z Tobą w 100 %.Nie wiem czy załugiwał na miejsce w tym plebiscycie , lecz gdyby go zabrakło czułbym nie smak.Myślę że mógłby znaleźc się na dalszym miejscu.ale cieszę sie że znalazł się w tej liscie , jestem jego fanem. ;)

Viva Ronaldo.!
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 19:36 #60
Joninho7 pisze:
Joninho7
To nie plebiscyt dla najwierniejszego gracza United ale dla najlepszego. Ronaldo powinien dostać tą nagrodę.
» Poniedziałek, 27 grudnia 2010, 10:20 #59
szajba7
szajba7 pisze:
Nie rozumiesz dlaczego został sprzedany? No to ja ci powiem tylko tyle, że właścicielami naszego klubu są Glazerowie. To ci powinno wystarczyć ;)
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 18:32 #58
Daniel16lp
Daniel16lp pisze:
Ludzie ... nie ma się co kłócic.Jest niezły i powiedziec że nie to grzech.Pomógł nam w zdobyciu wielku trofeów i na pewno był wzmocnieniem dla klubu.Powiem szczerze , ze brakuje mi w United takiego piłkarza.Skrzydłowego , który ciągnie drużynę do przodu w ofensywie.Naniemu jeszcze niestety troszkę brakuje.Mam nadzieję , że Ronaldo wróci po kontrakcie z realem.Byłby wzorem dla młodszych zawodników na boisku , bo poza nim możliwe ze raczej nie ;)
Jest jaki jest , ale od początku mówił że chcę gra dla realu i jak widzę komentarze typu 'sprzedawczyk' to na prawdę żal mi czachę ściska.

GGMU
Viva Ronaldo .!
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 18:17 #57
Bovver
Bovver pisze:
wątpliwości nie ulega ze jest z niego wielki piłkarz. Do dziś nie rozumiem dlaczego został sprzedany
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 18:10 #56
pbskarpy
pbskarpy pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2010 15:05

Ja zakończę te wszystkie Wasze wypociny i kłótnie, streszczając swoją wypowiedź do tych paru słów:

Najlepszym piłkarzem United nie pozostaje się tylko wychodząc na murawę. Manchester United trzeba mieć w sercu.



Od tego zacznijcie analizę. Ja osobiście w CR czegoś takiego nie widzę.
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 15:04 #55
danielo17 pisze:
danielo17
Świetnie to ująłeś !
Takimi piłkarzami obecnie są: Scholes, Giggs i Neville. takich piłkarz należy szanować i należy mieć w pamięci co uczynili dla tego klubu.
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 15:41 #54
Booyaka
Booyaka pisze:
Ronnie na zawsze będzie częścią United za swój wkład. Czy będzie wybrany najlepszym? Nie zdziwiłbym się i nie zasmucił, ale osobiście twierdzę, iż na nagrodę zasługuje Cantona (lub Scholes).
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 15:00 #53
polykaczdzieci
Prawdę mówiąc to on wszystkiego nauczył się na Old Trafford. Zrobił to co uznał za słuszne czyli odszedł do Realu. Gdybyśmy trafili na Real w LM to gdyby strzelił na bramkę popłakał by się. Dobry z niego piłkarz i choć nie lubię Królewskich to Ronaldo życzę jak najlepiej.
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 14:24 #52
JuliaMUFC pisze:
JuliaMUFC
A skąd wiesz, żeby się popłakał ... ? :/
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 16:07 #51
b90
b90 pisze:
Ronaldo był najlepszy od kiedy pamiętam czyli 1998r. To był nasz piłkarz ale poleciał na kasę i reklamowanie swojej osoby.
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 13:59 #50
MenToS0295
MenToS0295 pisze:
wszystkie te propozycje czytam i pisze na dole

Swój głos na Cristiano Ronaldo możecie oddać na oficjalnej stronie Manchesteru United.

tzw. gdzie?? ^^
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 13:43 #49
Xeryas pisze:
Xeryas
Pod tytułem newsa masz adres oficjalnej strony, gdzie możesz zagłosowac.
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 13:59 #48
CRfan pisze:
CRfan
Stawiam, że na manutd.com, ale reki sobie uciąć nie dam...
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 13:59 #47
Dieu
Dieu pisze:
widze , ze sie wszystkie Ronaldofile rozpedzaja w swych hipotezach o boskosci misiaczka z Portugalskiej wyspy.

np taki NaniRedMU17 pisze:
"podajcie zawodnika z MU ostatnimi czasy który poprowadzil Manchester tak daleko jak Krystynka?" i mysli ze zagial rozmowcow - smieszny jestes 17letni chlopaczku bo zapominasz o pilkarzach typu Giggs Beckham Scholes Rooney- wszyscy oni mieli nie miejszy wplyw niz Ronaldo na sukcesy MU a i ich maja wiecej. no moze poza Roo . pamietasz-pewno nie RoyaK? porownaj ile on zdobyl tytulow a ile Ronaldo i wroc, ze skruszona mina, jak doczytasz.

ogolnie niezrozumiala panuje tutaj teza wsrod wyznawcow "zela" , ze" to on" i tylko "dzieki niemu" - co wy ludzie nie potraficie pojac , ze taka byla taktyka MU w owym czasie? ze zespol gral na niego i stad takie wyniki indywidualne? z waszego toku rozumowania wynika ze 99 to zasluga tylko Cole i Yorka?
co do mocy Ronaldo i jego prowadzenia nas to wygranych w LM to przypominam elegancko spaprane dwa najwazniejsze karne w tamtym sezonie z Barca (i tutaj dzieki Bogu za Paula S) i Chelsea (i tutaj dzieki Bogu za Johna T)

a jego niesamowite oddanie do klubu swoje apogeum mialo w sadze 3 letniej odchodzenia do Realu plus eleganckim zachowaniu w stosunku do kolegi klubowego Rooneya na MS. -pomylcie zanim cos napiszecie

Ronaldo to bardzo dobry pilkarz o psychice tak rozechwianej i ego tak wybujalym , ze nigdy nie zostanie legeda MU (zbyt cipowaty na to jest) i nigdy nie bedzie wymieniany jednym tchem z takimi graczami jak Diego Pele Roanldo Zidane Best (bo wymieka w waznych grach) i marny z niego lider raczej jest wysienka na torcie dobrze upieczonym jako fundament druzyny sie nie sprawdzal i raczej nie zacznie sie sprawdzac (z takimi cechami przynajmniej sa male na to szanse)
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 12:46 #46
marco767 pisze:
marco767
W pelni sie zgadzam

Dodam tylko ze Pan Cristiano ,,zobaczcie jaki jestem dobry" Ronaldo w paru wywiadach podkreslal swoje przywiazanie do MU, wiedzac ze odejdzie do Realu.
Wiec jesli tak postepuje legenda, to ja czegos chyba tu nie ogarniam. Dziekuje mu za gole i asysty. Ale Trofea, jesli sie nie myle, to zdobywal Manchester United z Ronaldo w skladzie, a nie,,ON" przy pomocy MU.

Na szczescie teraz gra w druzynie marzen walczac o najwiekszy sukces tego klubu od paru lat czyli 1/4 LM i o vicemistrzostwo Hiszpanii. Po tym sezonie pewnie jego zaplakane oczka sie otworza, gdy w gablocie kolejny rok nie dolozy zadnego trofeum.
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 13:05 #45
NaniRedMU17 pisze:
NaniRedMU17
żela? idz stąd i zaloguj sie na barcelony stronie i tam tak komentuj o nim z tymi innymi pajacami..bo idealnie tam pasujesz..
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 14:21 #44
Grzelka pisze:
Grzelka
A przypominasz sobie także, jego niesamowitą bramkę z Porto dzięki której przeszliśmy dalej ? Czy nadal tylko spaprane 2 karne .
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 15:59 #43
Daniel16lp pisze:
Daniel16lp
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2010 19:21

@Marco767
Nie strzelił karnego ze smerfami ale kto strzelił bramkę ?! Ty się człowieku rozpędz i uderz głową w kataloński mur.Nie nazywaj się fajem United bo obrażasz klub i resztę kibiców.Cipowaty to jesteś Ty , bo nigdy nie będziesz na jego miejsc , i nigdy nie osiągniesz tyle co on.Dzięki jego pomocy zdobyliśmy wiele trofeów , a on dalej ma w sercu United.Popełnił błąd , fakt.Ale spełnił swoje marzenie.Ty postąpił byś inaczej ? Mając marzenie od dziecka , i okazję by je spełnic.Co wtedy byś zrobił cwaniaku z 'nie'zwichrowaną psychiką ?

Viva Ronaldo.!
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 19:20 #42
roki2008 pisze:
roki2008
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2010 19:31

dokładnie :) Ronaldo jest piłkarzem o znakomitej technice, ale nie za technikę staje się legendą. Dużo bardziej zasłużeni dla klubu są walczaki typu Roy Keane, Paul Scholes czy nawet Nemanja Vidic ( nie wspominam już dawnych czasów ) Na pewno Cristiano Ronaldo nie będzie legendą United! Jak ktoś ma pretensje to niech pomyśli o jego psychice i grze w ważnych meczach .... jakieś pytanie?
Poza tym gdyby para Ferdinand-Vidic nie grałą w sezonie 07/08 tak znakomicie, to nie mielibyśmy ani mistrzostwa ani LM i żaden Cristiano by nie pomógł!
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 19:25 #41
vibovit pisze:
vibovit
Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.12.2010 01:03

Przestan sie napinac, obrazac stwierdzeniami typu 'cipowaty'. Zrobil dla United wiele, nie byl najlepszy w historii - ok. Ale srales po gaciach jak bil dla nas wolne 26 letni chlopczyku, ktory o Bescie slyszales z Youtube'a a o Pele ci tata czytal na dobranoc. Szacunku troche.
» Poniedziałek, 27 grudnia 2010, 00:58 #40
Notic
Notic pisze:
Jestem na tej stronie od paru lat, Manchester'owi kibicuję już jakieś 12. To co wy tu ludzie wypisujecie zmusiło mnie do napisania pierwszego posta. Przychodzą jacyś sezonowcy i odchodzą, a prawdziwi kibice wiedzą, że CR jest jedną z niewielu osób, które mogą kandydować do tego miana. A jeżeli bralibyśmy pod uwagę nie czas całkowitego istnienia tego znakomitego klubu, tylko ostatnie 10 lat, wtedy wiadome jest, że do tego miana to właśnie on jest faworytem! Co z tego, że lubi nurkować? Co z tego, że czasami gra samolubnie? Jego gra zachwyca i będzie zachwycać, a Ci co prawdziwej ciężkiej pracy nie potrafią docenić tylko mu cisną - a sami za przeproszeniem g**** potrafią! Bo prawda jest jedna, ten chłopak pracował na to co ma jak nikt inny, nie opierd**** się jak niektórzy. Kto nie lubi wspominać tych czasów, kiedy Manchester błyskawicznie przechodził do ataku, rozwalając defensywę przeciwnika na strzępy - to Cristiano głównie ciągnął wszystkich za sobą. I pytam się kto nie pamięta, kiedy ten chłopak podchodził do wolnych a serca kibiców drużyny przeciwnika zamierały - bo oni już wiedzieli, że z tego jest prawie taka bramka jak w akcji sam na sam. Manchester mu bardzo wiele zawdzięcza, on Manchester'owi też, ale stety/niestety jego marzeniem była gra w Realu. Który z was by nie chciał spełnić swoich marzeń?! Ten WIELKI zawodnik ma prawo kandydować do miana najlepszego piłkarza United, chociaż osobiście uważam, że kto inny na to zasługuję bardziej. Tyle w temacie, dzięki i wesołych :)
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 12:41 #39
listek007
listek007 pisze:
Ronaldo był i jest wielkim piłkarzem i jest rzecz nie do kwestionowania. Kibic Manchesteru nie powinien wyzywać go od żeli, czy pedałków jak niektórzy to robią, ponieważ ten piłkarz zbyt dużo dla nas zrobił. Myślę że w 20 najlepszych piłkarzy w historii United na pewno by się znalazł, ale nigdy przed takimi ludźmi jak Charlton, Best, Cantona, Keane, Scholes, Giggs, czy Beckham ponieważ ci wymienieni przeze mnie kochali nasz klub, a Cristiano co prawda odczuwa wielki szacunek do United, ale zawsze marzył o Realu co wyklucza bycie prawdziwym Czerwonym Diabłem. Również śmieszy mnie gadka że odszedł dla kasy. Przecież w Manchesterze też by tyle dostał, a może i więcej. Po prostu to jest Portugalczyk, z Hiszpanii ma bliżej do rodzinnej Portugalii, a Madryt to ciekawsze miejsce dla południowców.
Dzięki Cristiano za wszystko.
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 12:28 #38
noxu955
noxu955 pisze:
a gdzie rooney?
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 11:59 #37
CRfan pisze:
CRfan
Ej, gdzie Ty byłeś 2-3 miesiące temu? Pod ziemią w jakiejś kopalni?
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 13:30 #36
NaniRedMU17
NaniRedMU17 pisze:
haha ! PAJACE- Wy wszyscy którzy sądzicie ze sie sprzedał dla klasy..! albo ze nie był lojalny..jego marzeniem byla gra dla Królewskich ! Wy macie pojecie mowiac ze sie sprzedal dla kasy? przeciez on ma tyle pieniedzy co my wszyscy nie bedziemy miec przez wszytskie lata jak bedziemy nawet pracować..
podajcie zawodnika z MU ostatnimi czasy który poprowadzil Manchester tak daleko jak Krystynka??-dziekuje;]

CR7-NAJLEPSZY !!
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 11:40 #35
myyk pisze:
myyk
Bardzo mądrze powiedziane :)
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 12:44 #34
roki2008 pisze:
roki2008
przypomnę Ci WIELKI ZNAWCO FUTBOLU, że w piłkę nożną gra cały zespół, a nie 1 zawodnik!! więc jeśli ktoś poprowadził United to zrobiła to cała drużyna, bo gdyby nie grali na Ronaldo, to by NIC nie zrobił!
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 20:35 #33
pitru1996
pitru1996 pisze:
Nie chcem by został najlepszy, ponieważ nie okazał lojalności.
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 10:38 #32
patrykbor
patrykbor pisze:
Byl baardzo dobry nie ma co sie oszukiwac, ale nie chce zeby okrzyknieto go mianem najlepszego pilkarza United bo nie byl lojalny a to jest dla mnie jedna z najwazniejszych wartosci wsrod pilkarzy United :>
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 09:44 #31
Grzelka pisze:
Grzelka
Widzę, że niektórzy ludzie nie mogą pojąć do dzisiaj tematu Cristiano. Więc jeszcze raz to powiem... Ronaldo przychodząc do Manchesteru mówił, że jego ulubionym klubem jest Real Madryt i, że zawsze chciał grać dla nich. Od samego poczatku było wiadome, że jeśli pojawi się oferta to on po prostu przejdzie. Grał z nami przez 6 lat i zrobił dla nas bardzo dużo. Jego sprawa, że poszedł do Arabów, a $real i tak nic teraz nie gra. Moim zdaniem on zasługuje na to miano. To dzięki niemu wygraliśmy tyle tytułów a nie mniej m.in. LM. Gdyby nie jego ~30 bodajże i ~ 40 bramek Premiership też by nie było.
Zastanówcie się zanim coś napiszecie...
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 10:31 #30
Daro13 pisze:
Daro13
Grzelka brawo to co napisales jest w 1005 prawda i zgadzam sie z tym. nic dodac nic ujac... i niech nikt nie mowi ze nie byl lojalny wobec naszego klubu bo byl i to bardzo i dalej jest
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 11:42 #29
myyk pisze:
myyk
OD zawsze powtarzał że Real to jego ulubiona druzyna i nie gadajcie glupote że nas zdradził ! Powinniśmy go po nogach całowac za to co dzieki niemu osiagnelismy !
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 12:42 #28
bartoszjan
bartoszjan pisze:
Zaczyna brakować C.Ronaldo w United, takiej naszej typowej 7. Cantona,Best,Becham wszyscy oni byli legendami, którzy sprawiali że gra united była spektaklem.
A podarowanie 7 staremu Owenowi: nie dość że były gracz Liverpoolu to jeszcze wiecznie kontuzjowany. Oczywiście za sam mecz z City wygrany 4-3 można uznać go za bohatera United ale chyba jednak troche to za mało żeby być 7.

Co do Ronaldo wielki piłkarz który skończy jak jego wielki poprzednik Becham...mianowicie będzie znanym piłkarzem który nigdy nic nie osiągnął oprócz popularności a wystarczyło zostać w United...
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 04:29 #27
Cleverley pisze:
Cleverley
nawet nie umiesz poprawie napisać BECKHAM !
co do nr 7 , to myślę, że masz rację, Owen to jakaś pomyłka , już lepiej dać 7 Naniemu lub Valencii ;)
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 08:56 #26
RedDevill pisze:
RedDevill
A ja uważam, ze Siódemka powinna czekać na godnego następcę, a nie daje się ją pierwszemu lepszemu zawodnikowi.
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 10:16 #25
poiuyt pisze:
poiuyt
Nie numer lecz herb jest najważniejszy
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 10:35 #24
pbskarpy
pbskarpy pisze:
Dla mnie najlepszym zawodnikiem jakiegokolwiek klubu będzie ten, który do końca swojej kariery w nim pozostanie. Nie musi być w nim od początku tak jak Giggs czy Scholes ale tacy mają u mnie jeszcze większe szanse na zwycięztwo w takiej rywalizacji.
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 02:25 #23
Sedan
Sedan pisze:
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2010 01:12

W 100% zgadzam się z welllone. Pamiętajcie, jako kibice United, że to nie wielki piłkarz robi z klubu najlepszy klub na świecie. Bo wielki klub, to zawsze drużyna. Więc to wielki klub, w którym piłkarz może się wykazać, może zrobić ze zwykłego chłopaka najlepszego piłkarza na świecie. Dlatego Cristiano nie jest i nie będzie nigdy najlepszym piłkarzem United w historii.
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 01:11 #22
kacpero0258
kacpero0258 pisze:
No jest jednym z najlepszych na świecie a w United zaje...
Najlepszy według mnie :D
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 01:00 #21
welllone
welllone pisze:
Który zespól uczynił cie chłopczyku najlepszym piłkarzem na naszym globie?
Za mało mu do najlepszego piłkarza United. Niestety nasz team nie był jego wymarzonym, to skreśla go w moim mniemaniu z tej listy.
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 00:25 #20
falcon pisze:
falcon
dobrze prawisz;)
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 03:27 #19
Klimaa
Klimaa pisze:
Co byśmy bez niego zrobili, trzeba przyznać że zawdzięczamy mu wiele i za to go zapamiętamy, stał się częścią nowej historii United. Na pewno zasługuje na miano jednego z najlepszych piłkarzy jacy grali w Manchesterze, ale nie najlepszym..
» Sobota, 25 grudnia 2010, 23:57 #18
Vamper
Vamper pisze:
zdecydowanie jeden z lepszych pilkarzy na swiecie, ale wedlug mnie nie zasluguje na miano najlepszego pilkarza w Manchesterze United.
» Sobota, 25 grudnia 2010, 23:50 #17
Tennant
Tennant pisze:
Był wielki w United, ale teraz nie gra nic nadzwyczajnego
Glory Glory MU
» Sobota, 25 grudnia 2010, 23:47 #16
ManUtd4ever pisze:
ManUtd4ever
Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.12.2010 03:06

Nie gra nic nadzwyczajnego?? Ogólnie w całym sezonie w rozegranych 22 meczach w Lidze Mistrzów i w Primera Division strzelił 22 gole! i to nie jest nic nadzwyczajnego??
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 03:05 #15
kocio10 pisze:
kocio10
No rzeczywiście nic nadzwyczajnego, oprócz tego że rozgrywa właśnie najlepszy sezon w karierze.
» Niedziela, 26 grudnia 2010, 21:08 #14
marylin
marylin pisze:
A już widzę ;)
» Sobota, 25 grudnia 2010, 22:52 #13
2Fast4You pisze:
2Fast4You
Przycisk " Edytuj " nie boli

A co do tematu to hmm Ronaldo no nie ukrywając że go nie lubię to jest nawet dobrym piłkarzem ;P
» Sobota, 25 grudnia 2010, 23:27 #12
smyketto
smyketto pisze:
jest fenomenalny, ale spodziewałbym się go w takim rankingu za 10-15lat;)
» Sobota, 25 grudnia 2010, 22:45 #11
Kondzio1
Kondzio1 pisze:
Jest bardzo bardzo dobry ale na tytuł najlepszego napewno nie zasłużył
» Sobota, 25 grudnia 2010, 22:44 #10
myyk
myyk pisze:
Numer Uno licząc lata od 2003-2009 ;)
» Sobota, 25 grudnia 2010, 22:27 #9
gaham1
gaham1 pisze:
Chciałbym aby jeszcze kiedyś zagrał w koszulce z diabełkiem na piersi. Liczę że jeszcze tu wróci przynajmniej pod koniec kariery.
» Sobota, 25 grudnia 2010, 22:26 #8
Cleverley
Cleverley pisze:
jak czytałem kolejne części tej prezentacji zawsze zastanawiałem się czy bd CR7 ;)
» Sobota, 25 grudnia 2010, 22:09 #7
Gl4D
Gl4D pisze:
bardzo bym chciał zobaczyć go jeszcze raz w koszulce United ;(
GLORY GLORY!
» Sobota, 25 grudnia 2010, 22:07 #6
grobla95
grobla95 pisze:
Był i jest naprawdę dobry ale chyba z United przeszedł zbyt mało i bardziej jest kojarzony z Realem. Nie tak jak np. Scholes czy Giggs którzy grze w United poświęcili całą karierę.
» Sobota, 25 grudnia 2010, 21:49 #5
CRfan
CRfan pisze:
Powiem szczerze, że nie spodziewałem się Go w tym gronie. Ronaldo to fenomen ostatnich lat. Dawno nie było w Man United piłkarza kompletnego, jak Ronaldo. Zdaje mi się nawet, że od czasów Cantony. Ronaldo potrafi dosłownie wszystko. Dryblować, strzelać z dystansu, wykonywać wolne, wrzucać, a do tego przewodzić drużynie. Szkoda, że odszedł, ale chłopak miał marzenie i je spełnił. Jak przeczytałem w gazecie, że odszedł, miałem nadzieje, że to kłamstwa, wymysły prasy, ale jak zobaczyłem oświadczenie Sir Alex'a, prawie się popłakałem...
» Sobota, 25 grudnia 2010, 21:31 #4
Xartula
Xartula pisze:
dobry gosciu wtedy był
» Sobota, 25 grudnia 2010, 21:26 #3
Iwan711 pisze:
Iwan711
Kiedy wtedy ? On nadal jest dobry, a nawet bardzo !
» Sobota, 25 grudnia 2010, 21:45 #2
falcon
falcon pisze:
ronaldo w tej grupie to pomylka, umiejetnosci ok, moglby nimi byc jednym z najlepszych, ale jak dla mnie "najlepszy pilkarz United ever" powinien nie tylko byc swietny technicznie i miec super strzal:] powinien byc przede wszystkim wzorem dla innych, nie plakac na boisku, nie symulowac fauli, no i co najwazniejsze... powinien grac w United:]
» Sobota, 25 grudnia 2010, 21:21 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY