Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

United chce Sneijdera, ale Inter go nie puści

» 7 lipca 2010, 18:03 - Autor: matheo - źródło: FourFourTwo.com
Manchester United jest poważnie zainteresowany sprowadzeniem Wesleya Sneijdera i nie są to tylko prasowe spekulacje. Prezydent Interu Mediolan Massimo Moratti nie zamierza pozbywać się jednak swojej gwiazdy.
United chce Sneijdera, ale Inter go nie puści
» Manchester United jest poważnie zainteresowany sprowadzeniem Wesleya Sneijdera i nie są to tylko prasowe spekulacje. Szef Interu Mediolan Massimo Moratti nie zamierza pozbywać się jednak swojej gwiazdy.
26-letni Holender ma za sobą doskonały sezon. Sneijder wraz z Interem Mediolan sięgnął po potrójną koronę, a w najbliższą niedzielę stanie przed szansą zgarnięcia najcenniejszego trofeum – mistrzostwa świata.

– Zainteresowanie ze strony Manchesteru United jest prawdziwe. Nie przyglądałem się mu jednak, bo nie kusi mnie, aby sprzedać Sneijdera – mówi Moratti w rozmowie ze Sky Sport Italia.

Sneijder po powrocie z mistrzostw świata dostanie do podpisania nowy kontrakt. – Wesley może zostać w Interze aż do 2015 roku. Po mundialu siadamy do rozmów – mówi De Telegraaf agent piłkarza Soren Lerby.


TAGI


« Poprzedni news
Özil krytykuje Anglików
Następny news »
Cathcart spodziewa się wypożyczenia

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (95)


etcan123: szkoda że zostanie i u nas nie zagra:(
» 12 lipca 2010, 14:50 #58
galaktyczny: Ile razy tutaj czytałem jaki to Real zły, bo kupuje najlepszych piłkarzy? Hehe, widzę, że zmieniliście podejście do nowych piłkarzy xD Żałosne, naprawdę.
"My promujemy piłkarzy" - jedno z Waszych ulubionych zdań. A dziś czytam jakby to było fajnie kupić Sneijdera, Benzeme, Suareza, VdV, itp. Albo, że marzy Wam się wydanie kilkudziesięciu milionów na piłkarza.
To raczej Real w tym sezonie kupił przyszłościowych piłkarzy - Canales, Di Maria. Oczywiście pamiętam tamto okienko transferowe i porażki Realu w sezonie 09/10, ale Wy też w zasadzie nic nie wygraliście. Ponadto my mamy młodą drużynę i świetnego trenera, w końcu efekty będą. U Was nie ma praktycznie linii pomocy. Także bez zakupów się nie obejdzie. A Moratti Wesa nie puści. Nie ma szans na to. Real zrobił wielki błąd sprzedając go...
» 10 lipca 2010, 18:55 #57
PikimanU: super by było jakby przeszedł, dla mnie to teraz jeden z najlepszych rozgrywających na świecie:D
» 10 lipca 2010, 14:09 #56
szraaamek: Możemy sobie pomarzyć o nim. Ale jak SAF dalej będzie "spać" to w nastepnym sezonie też możemy pomarzyć ale o mistrzostwie Anglii o lidze mistrzów nie wspominam nawet. Za chwile bedzie: Snejider podpisał nowy kontrakt. Balotelli w ManCity, Suarez nie dla manchesteru. VDV w bayernie itd. Zostaniemy z Hernandezem czyli znak zapytania i Smalling to samo.
» 8 lipca 2010, 22:52 #55
sisinho: Niektórzy myśleli że MU wyłoży 25 mln euro czy funtów to Moratti i Sneijder się ucieszą i podpiszą się pod transferem.

Ludzie , po co on ma zmieniać Drużynę/Ligę?

Taka prawda że Inter w tym sezonie grał o niebo lepiej niż MU , zdobył wszystko co mógł i w tym może kolejne 3 dodatkowe trofea(Superpuchar Włoch,Europy i Klubowe MŚ) więc dlaczego Sneijder miałby zamienić Inter na MU?

Dla kasy? No chyba jemu nie w głowie skoro odszedł z Realu do Interu , a tym bardziej nie dla osiągnięć bo jeżeli my nikogo nie kupimy to nic nie osiągniemy w kolejnym sezonie.

Niestety , ale Ci co się łudzili co do tego transferu mogą być zawiedzeni ale on był nierealny. Może gdyby Sneijder nie grał tak dobrze na MŚ czy w tamtym sezonie , lub byśmy dali 50 mln+ (Skoro za Fabregasa chca 60 mln a nic nie gra w tym sezonie) i tez nic nie wiadomo by było.
» 8 lipca 2010, 18:38 #54
Cudi123: Przydał by się nam taki rozgrywający i dotedo prawdopodobnie Mistrz Świata
» 8 lipca 2010, 16:38 #53
marine: Chcialem Sneidera i vanderVaarta jak odchodzili z Holandii, teraz trzeba za nich kupe kasy wylozyc, mam nadzieje, ze Holender dolaczy do United i w zobacze go juz meczu o Tarcze Dobroczynnosci 8 sierpnia ;)

// przepraszam za brak polskich znakow
» 8 lipca 2010, 12:27 #52
bad15: Media podają, że Manchester United daje 37 mln. Nie wiem czy to przekona Morattiego do sprzedaży głównego kandydata do Złotej Piłki FIFA
» 8 lipca 2010, 11:53 #51
gaham1: Mam nadzieję że dojdzie do tego transferubo to znakomity zawodnik. Ale powiedzmy sobie szczerze że dla niego mądrą decyzją byłoby odejście do nas. Inter według mnie za rok nie będzie grał już tak dobrze a i w tym nie zachwycał chocby w półfinale LM kiedy co prawda wygrali z Barcą ale po tragicznych błędach sędziego. Jeżeli chce aby jego kariera nadal się rozwijała to musi do nas dojśc.
» 8 lipca 2010, 11:30 #50
oti: [link usunięty]

Czyżby SAF chciał wypróbować swój talent wychowawczy?
» 8 lipca 2010, 11:26 #49
RobvanKlu5i: 29 mln + Berbatov i tranzakcja naprawdę może być bardzo udana :)
» 8 lipca 2010, 11:19 #48
Lil: Ty ale weź poprawkę, że choć Berbatov grał słabiej niż się spodziewano, a suma odstępnego była może trochę zawyżona, to wartość Bułgara nie jest niższa niż 20-22 mln euro, więc taka wymiana jest nieopłacalna.
Samo oddanie Bułgara nie wydaje mi się najlepszym pomysłem (osobiście jeżeli nie zakupimy jakiejś gwiazdy do ataku, to zostawił bym Berbę), ewentualnie wymiana na linii AC Milan - Man Utd; Pato do United a Vidic i Berbatov do Milanu, bądź Berbatov i Valencja do Sevilli, za Navasa i Negredo ^^
» 8 lipca 2010, 11:35 #47
galaktyczny: Fajny żart ;) Udana byłaby tylko dla Was, na pewno nie dla Interu.
» 10 lipca 2010, 18:58 #46
DevilxDevil: Wróćcie pamięcią do poprzednich transferów Manchesteru z ostatnich lat...

-Owen- czy ktoś się tego spodziewał? Nie było żadnych spekulacji
-Berbatov- został ściągniety dosłownie przed zakończeniem okienka transferowego
-Hernandez- od razu informacja, że został graczem United, żadnych wcześniejszych spekulacji
-Obertan- nie wiem jak było w tym przypadku, ale domyślam się, że podobnie

Wydaje mi się, że SAF celowo prosi o dyskrecję, kiedy naprawdę zależy mu na jakimś zawodniku. Na pewno było wiele innych przypadków... W sumie mądrze Ferguson robi, bo gdy City usłyszy o tym, że United się kimś interesują natychmiast włączą się do gry.
» 8 lipca 2010, 11:14 #45
pynduryndu: jak to się skończy? city zaoferuje 20 mln więcej, dwa razy większe zarobki i tyle się go naoglądamy jako następcę Scholesa
» 8 lipca 2010, 11:04 #44
oti: Ale Sneider nie jest idiotą i- jeśli będzie miał taką możliwość- to wybierze klub, z którym ma realne szanse w najbliższym czasie odnosić sukcesy(czyt. United).
» 8 lipca 2010, 11:17 #43
UnMishii: jak nie Sneider to chociaż na Van der Vaarta miałbym nadzieję...
» 8 lipca 2010, 10:33 #42
rooney149: Zaufajmy naszemu Fergusiowi :)
» 8 lipca 2010, 10:28 #41
rooney149: spokojnie, moratti wroci ze sneijderem do rozmow po mundialu, to i nasz Fergie wkroczy z pieniazkami do akcji i moze cos z tego bedzie ;d
» 8 lipca 2010, 10:27 #40
DrunkenBear: Jest nadzieja, że Sneider się uprze i będzie chciał odejść. Bo jakby nie było, to liga włoska od momentu odejścia Murinho nie ma większych perspektyw w europie.
» 8 lipca 2010, 10:53 #39
pieterek217: "MU proponuje miliony za głównego kandydata do tytułu najlepszego piłkarza roku"
Manchester United złożył Interowi Mediolan ofertę rzędu 29 milionów funtów za Wesleya Sneijdera - donoszą brytyjskie serwisy internetowe. Pomocnik reprezentacji Holandii przez sir Aleksa Fergusona jest podobno uważany za idealnego następcę szykującego się do odejścia na emeryturę Paula Scholesa.

Nie dalej jak wczoraj prezydent "Nerrazzurrich", Massimo Moratti potwierdzał, że "Czerwone Diabły" wykazują zainteresowanie 26-latkiem. Dodał on jednak, że mistrzowie Włoch zamierzają zatrzymać u siebie Sneijdera, który sam podobno również jest szczęśliwy w Mediolanie.

Do tej pory w mediach przewijała się kwota 25 milionów funtów, którą mieliby zaoferować Interowi włodarze Manchesteru United. Zgodnie z informacjami "Daily Mail", propozycja opiewa na o cztery miliony wyższą sumę.

Mający 26 lat Sneijder to bohater ostatnich miesięcy - z Interem Mediolan wywalczył historyczną potrójną koronę, a z reprezentacją Pomarańczowych dotarł po raz pierwszy od roku 1978 do finału mistrzostw świata. W mediach spekuluje się, że to właśnie Sneijder w tym roku zostanie wybrany najlepszym piłkarzem świata.
» 8 lipca 2010, 10:20 #38
czerwony1: jak dajemy berbatova to 20 mln
» 8 lipca 2010, 10:22 #37
craig: [link usunięty]
» 8 lipca 2010, 09:34 #36
Lil: Witam wszystkich,

tak rozprawiamy od jakiegoś czasu o transferach i wszystkim nasuwają się nazwiska; Sneijder, Van der Vaart, Oezil, Snachez, Suarez, Bastos, Benzema, J.Cole itd.
Wieloma z tych piłkarzy interesują się transferowe ''potęgi'' jak FC Barcelona, Real Madryt, Manchester city, czy Chealse Londyn, natomiast ja sporządziłem listę zawodników, którzy nie odbiegają umiejętnościami od ww. piłkarzy, a zainteresowanie nimi jest jak by mniejsze, chociaż ceny mogą sięgnąć zenitu;
1. Jesus Navas - Prawonożny skrzydłowy Sevilli FC. Dobre występy w reprezentacji Hiszpanii, chociaż w roli rezerwowego. Wg. mnie lepszy technicznie i fizycznie niż David Silva, czy Aron Lennon.
Potrafi grać za napastnikiem i po 7 latach, może w końcu zasmakuje czegoś więcej niż bycie 3 siłą La Liga i zdobywania Pucharu Króla...
Cena za tego zawodnika może sięgnąć nawet 40 mln euro.
2. Alvaro Negredo - Napastnik/Skrzydłowy - następny gracz Sevilla FC. Co do jego techniki (tzn. przyjęcia piłki i strzału) mam pewne zastrzeżenia, ale nadrabia szybkością, siłą i wszechstronnością.
Cena nie wyższa niż 15 mln euro.
3. Adrian Lopez - Hiszpan występujący w klubie Malaga FC, poza tym, że jest młody i szybki, ciężko coś o nim powiedzieć, gdyż nie dostaje zbyt wielu szans gry... chociaż Malaga dzięki niemu chce zająć miejsce 4-6 w lidze w 2011... (zobaczymy)
Kwota odstępnego nie powinna przekroczyć 15 mln euro.

Szczerze mówiąc chciał bym zobaczyć w United jednego z tych graczy, chociaż najbardziej Navas'a. Zanim zgarnie go Barcelona z Realem....
» 8 lipca 2010, 08:14 #35
Qbaniec: W obronie sa Rafael, Fabio, Evans, Ferdinand, O'Shea, Vidic, Neville i Evra oraz nowy nabytek Smalling. Na poczatek mlodzi brazylijczycy.Oczywiscie wszyscy chwala bardziej Rafaela, moze to i prawda ale ja uwazam, ze gdyby Fabio gral wiecej to by mogl pokazac sie dokladnie tak samo jak jego brat, czyli wg. mnie swietnie. Supertalenty na obrone jak dla mnie. Evans jak dla mnie przyszlosc srodka obrony Czerwonych Diablow. Nie dosc, ze jest kompletnym obronca to jeszcze potrafi dosc dobrze wprowadzac pilke do drugiej linii, wchodzac na polowe przeciwnika. Chlopak naprawde ma ambicje. O Ferdinandzie nie wspominam, bo po co?? Kolejny z filarow nie do ruszenia. Podobnie Vidic. Neville powoli zbliza sie do emerytury ale nadal jest swietnym i doswiadczonym zawodnikiem, tacy przydaja sie w kazdym klubie. Evra z roku na rok coraz lepiej, ciekawe jak bedzie gral, gdy osiagnie wiek Ferdinanda. :D Na koniec Smalling, czlowiek zagadka jak dla mnie, pozyjemy zobaczymy. No i oczywiscie bramkarze. Wielki VDS i jego rownie wspanialy zmiennik, te pozycje akurat mamy obsadzona jak niewiele klubow swiata...
Tak szczerze to po co nam nowi zawodnicy?? Nie widzicie, ze mamy sklad kompletny?? Jak dla mnie wystarczy na pare sezonow.
» 8 lipca 2010, 01:04 #34
Qbaniec: Heh powiem wam wszystkim jedno. Jesli Ferguson go nie kupi to wie co robi, jesli go kupi to tez wie co robi. Jak na razie wg. mnie jedynym nieudanym transferem sir Alexa byl Stam, ktorego sprzedal, i o ktorym do dzis mowi, ze zaluje tej decyzji. Sklad poza tym mamy bardzo silny. Na ataku Rooney-klasa sama w sobie, sabojczy napastnik. Jak do niego dolozyc Owena lub Berbatova to mamy kolesi, ktorzy sa w stanie dograc mu ladna pile, a w szczegolnosci Bulgar, ktory w ataku jest specjalista od efektownych i celnych asyst. Dodatkowo mamy 2 mlode talenty-Welbecka i Machede, ktorzy potrafia sprawic niespodzianke, i ktorzy jak dostana pilke sam na sam to raczej tego nie marnuja. Nie zapominajmy, ze w w szerokiej kadrze jest tez Diouf, ktory wg. mnie gre na granicy spalonego ma opanowana perfekcyjnie, co pokazal w jednym meczu. Podobny zawodnik przyjdzie teraz i jest nim Hernandez, a on dodatkowo ma tez ogranie na najwyzszym poziomie, czyli Mistrzoswach Swiata, wiec powinien wyniesc jakies doswiadczenie, gdy gra toczy sie o wielka stawke. Jest rowniez Park, ktory w tym sezonie spisywal sie wg. mnie najlepiej w swojej historii i rownie dobrze moze wystepowac na pomocy, jest naprawde waleczny, a takich pilkarzy United potrzebuje w drugiej linii. Kolejno mamy swietnych skrzydlowych, czyli Valencie, Naniego, mlodziutkiego Obertana i ogranego Giggsa. Ten pierwszy zaliczyl swietny sezon. Mowi sie nieraz o nim, ze ma srednie mecze i nie wyroznia sie niczym szczegolnym, ale nie wiem czy zauwazyliscie, ze jak ma okazje na dosrodkowanie to jest ono tak perfekcyjne. Smialbym sie pokusic o swtwierdzenie, ze w pojedynku o najbardziej perfekcyjne podanie moglby konkurowac z Iniesta. Drugim jest Nani, o nim nie musze wiele wspominac. Wg. mnie dojrzal i w tym sezonie godnie zastapi Ronaldo w skladzie, poniewaz jest on zawodnikiem wlasnie tego typu: szybkim, swietnym technicznie i dysponujacym silnym uderzeniem, moze nie tak celnym i trudnym dla bramkarza ale jednak. Dalej jest Obertan, temu kolesiowi po prostu potrzeba jeszcze doswiadczenia i ogrania, ale technike ma bajeczna. Malo jest takich pilkarzy, ktorzy potrafia wymyslic tak niezwykle i szybkie kombinacje kiwek jak on. Dodatkowo swietnie potrafi sie znalezc na boisku. Na dokladke Giggs, pilkarz firma, moze i podkoniec tego sezonu nie pokazywal nam zbyt dobrej formy ale jednak jest nasza legenda i przykladem dla mlodych. Potrafi wniesc spokoj do drozyny i uczy mlodych swoja postawa na boisku i poza nim. W srodku mamy Gibsona, Carricka, Scholesa, Hargreavsa, Fletchera i Andersona. No coz, ten pierwszy gra roznie. Jego atutem sa strzaly z dystansu. Gorzej jest jak nie ma okazji zeby uderzyc. Jest jednak jeszcze mlody i sie ogrywa ale ogolem jest bardzo rozwaznym zawodnikiem. Nie traci zbyt wielu pilek i uspokaja srodek gry. Carrickowi sie ten sezon nie udal, to prawda, w ogole od poczatku w United nie gral jakos oszalamiajaco. No ale popatrzmy na takiego Fletchera. On takze pierwszych pare sezonow nic nie pokazywal soba niesamowitego, a dopiero teraz rozwinal sie na niesamowicie solidnego srodkowego pomocnika, walecznego i silnego zawodnika. Byc moze w tym sezonie czac przyjdzie na taka gre Carricka. Mamy oczywiscie kolejnego czlowieka legende-Scholesa, ktory jak wejdzie w meczu to potrafi przesadzic o wyniku, wniesc swoja gra cos ciekawego, czego wczesniej brakowalo. No kazdy go zna, co tu wiecej mowic. Heargreavs ciagle kontuzje, no coz... Moze jak wroci na ten sezon to bedzie wreszcie regularnie gral. Pamietajcie co bylo, gdy byl dostepny do gry. Potrafil nawet zamienic sie na prawego obronce i zagrac jakby bronil tej pozycji od poczatku kariery. Poza tym przydalby sie do wolnych, po odejsciu Ronaldo, a jak wiadomo umie je wykonywac. O Darrenie wspomnialem wczesniej, po co wiecej... Na koniec Anderson, no ten sezon nie udany. Coz poradzic, ale ja bym go nie spisywal na straty, pamietacie Naniego?? Wiielu chcialo go wiecej nie widziec w Man Utd, teraz Ci co tak mowili wycalowaliby go po korkach.
» 8 lipca 2010, 01:03 #33
Dieu: nie przesadzaj z tymi pomyłkami transferowymi Alexa było ich znacznie więcej mniej więcej tyle samo ile dobrych ruchów o jednej sam wspomniałeś masz tu jeszcze kilka:
Veron, Cryuff, Poborsky, Djemba-Djemba, Kleberson, Belion, Miller, Blomquist itd. poprzypominaj sobie jakie były oczekiwania co do tych gracz jak przychodzili np Belion drugi Henry, Miller drugi Keane
do tego kompletnie nie poznał się na talentach
Kaki - kompletna olewka chociaż mieliśmy prawo pierwokupu przed Milanem , Zidana jeździł do Francji do Bordeux obserwować ale Dugarrego wykładając tzw laskę na Zizu - Robbena propozycja złożona PSV za tego piłkarza była z kategorii śmieszno-obraźliwej i jeszcz kilka takich przypadków by się znalazło
do tego Alex nie potrafił docenić talentu piłkarzy których miał u siebie i ich po prostu wywalił
Forlan czy Pique (znajdzie się ktoś powie , że lepiej był zostawić Evansa niż Hiszpana ? Gerrard obecnie bez problemu mógłby wygryź Vidica ze składu - obrońcą jest na tym samym poziomie a zdecydowanie lepiej "chodzi" w ataku
nawiasem mówiąc ciekawe co się dzieje z Rossim tyle było szumu i zapowiedzi a cicho
do tego niepotrzebnie sprzedawał graczy nie mając zastępców wspomniany przez Ciebie Stam czy chodź by przypadek Beckhama
(wywalenie Ronalda ze składu popieram całym sercem chociaż i przy tym się nie popisał bo powinien zarządać Snejdera w rozliczeniu i by go pewnie dostał w promocyjnej cenie )
potężny minus Ferguson narobił nieumiejętnie próbując przez dobrych parę lat znaleźć następcę Petera Wielkiego szopki z Taibim Barthezem Carrolem itp nie dość, że pozbawiły nas sporo zwycięstw i kto wie może przez to i tytułów to jeszcze dobitnie pokazywały , że Ferguson na tle innych menadżerów wcale jakimś wybitnym geniuszem transferowym nie jest - więc nie bym był taki pewny , że Alex na pewno wie co robi
» 8 lipca 2010, 10:42 #32
Czarder: Sir Alex nie odpuści mu tak łatwo, będzie walczył do końca o Sneidera.
- Dołącz do nas, włóż czerwoną koszulkę i witamy w wyjściowej jedenastce -
» 8 lipca 2010, 00:27 #31
IceBox: Man nadzieję ze opuści Inter i zasili nas ;]
» 8 lipca 2010, 00:07 #30
Quba18: No, ale przynajmniej wiemy, że Alex zdaje sobie sprawę z tego, że "na gwałt" potrzebujemy ofensywnego pomocnika i tak jak przedtem byłem pewny na 90% że konkretnie się wzmocnimy w tym okienku to teraz już jestem pewny tego na 110% i jeżeli nie Sneijder to Fergie na pewno kogoś odpowiedniego znajdzie.
» 8 lipca 2010, 00:05 #29
lax007: Inter wybrał swietny moment na sprowadzenie Snajdera i teraz mysle ze go latwo, o ile w ogole, nie wypuszcza. Wzorem transferu Snajdera do Interu, my moim zdaniem powinnismy sprobowac powalczyc o Fernando Torresa. Po słabym sezonie w wykonaniu Liverpoolu i nieudanym w jego wykananiu wystepnie na MŚ, cena za niego na pewno troche spadla a i klub nie powinien bronic go od odejscia tak jak jeszcze np. sezon temu. A jak wszyscy wiemy Torres to zawodnik sprawdzony w angielskiej lidze i jeszcze na pewno wroci do dawnej dyspozycji. MOze byc nawet tanszy od Suareza
» 7 lipca 2010, 23:57 #28
orion: Troche szkoda bo ktos taki jest potrzebny w United..........
Ale z 2 strony nie ma sie co dziwic ze Inter go broni, nikt przeciez nie lubi pozbywac sie kluczowych zawodnikow....
» 7 lipca 2010, 23:46 #27
naze: chlopak powiedzial prawde a sie go czepiacie anglia slabo grala i nic nie pokazala niemcy zas grali super a odpadli....
» 7 lipca 2010, 23:06 #26
bad15: Wypowiem się neutralnie jako kibic Realu- VdV osobiście chciałbym aby został ale jeśli Kaka wróci do formy i jeszcze jest młodziutki Canales to sobie Holender nie pogra. Jeśli jednak ktoś jest ciekaw jego umiejętności to ja mogę bez wahania powiedzieć. Na moment obecny gra lepiej niż np. taki Kaka. Gdy tylko gra albo asystuje albo strzela gole. Polecam obejrzeć filmik Real 3-2 Sevilla z zeszłego sezonu dokładny skrót.
» 7 lipca 2010, 23:01 #25
DevilxDevil: Co z tego, że Inter nie chce puścić Sneijdera? Przecież to do Wesleya należy decyzja, gdzie chce grać...a po mundialu mógłby grać wszędzie.
» 7 lipca 2010, 22:31 #24
Koryt: Oczywiscie ze tak dobrze mowisz. Tak samo jest z Maiconem on chce grac dla realu i bedzie gral inter ma malo do gadania
» 7 lipca 2010, 22:53 #23
Koryt: Dobra tak sie mowi ale co do czego to zawodnik jezeli bedzie chcial grac w Mu to Inter go sprzeda
» 8 lipca 2010, 08:59 #22
b90: Nie przyglądał się ofercie bo zobaczył w niej pewnie z 25mln i od razu wyrzucił do kosza. Niestety piłka idzie do przodu, zawodnicy są coraz drożsi i z tym się trzeba liczyć panie SAF. Za takie gwiazdy trzeba solidnie zapłacić jak się chce mieć je w drużynie.
» 7 lipca 2010, 21:29 #21
szajba7: Nie wiem, dlaczego niektórym piszącym tutaj użytkowników (i nie tylko tutaj lecz także pod innymi newsami) tak bardzo imponuje VDV. I w reprezentacji i w klubie (właściwie to we wszystkich klubach, w których grał) gra dosyć przeciętnie i niczym nie błyszczy. Ja całą uwagę skupiłbym na Sneijderze i Suarezie, bo ten pierwszy jest bardzo solidnym piłkarzem, który akurat złapał życiową formę, a ten drugi to świetny i przede wszystkim młody snajper, który wg mnie znakomicie sprawdził by się w Premier League.
» 7 lipca 2010, 21:26 #20
dagoberto: ja tez wole sneijdera od vdv ale mysle ze vdv jest dobra alternatywa jak sie nie uda z sneijderem i mozna go kupic nawet tanio a jak wiemy man utd nie chce wydawac za duzo kasy dlatego duzo mowi sie o vdv bo nie jest drogi
» 8 lipca 2010, 00:07 #19
SzYnA: wydaje mi się że go nie sprzedadzą chyba że MU dałby za niego przynajmniej 50 mln ale tak nie będzie...
» 7 lipca 2010, 21:25 #18
Michaldo: Ale niespodzianka Inter nie chce sprzedać jednego z najlepszych pomocników świata!
» 7 lipca 2010, 21:23 #17
hot: trzeba było go brać rok temu jak był za pół ceny
» 7 lipca 2010, 21:21 #16
UNITEDFUN: Teraz jak już przeczytałem wszyskie komentarze w tej sprawie to wyszlo na to ze was niechcący podsumowalem bez obrazy.
» 7 lipca 2010, 20:17 #15
UNITEDFUN: To że Inter nie chce go puścić to jedno ale swoje zdanie musi wyrazić sam Sneider jeśli będzie chciał zmienić barwy to władze klubu nie mogą go trzymać dobrym przykładem jest Berbatow Totencham nie chciał go puścić ale sam berba chciał dołączyć do MAN UNT i tak sie stało z Ronaldo bylo podobnie a więc są jeszcze jakieś male szanse ze do tego transferu dojdzie leczy nie za 35 mln lecz cena będzie o wiele wyższa. Takie jest moje zdanie.
» 7 lipca 2010, 20:14 #14
Adi300: Nie mówcie ze Was to zaskoczyło :)
» 7 lipca 2010, 20:04 #13
Koryt: Inter moze nas w kakaowe oczko pocalowac jak Sneijder bedzie chcial grac u nast a my bedziemy go chcieli to przejdzie tak samo bylo z innymi graczami
» 7 lipca 2010, 19:55 #12
spOntan: Nie chcą go puścić, to nie. Płakać nie będziemy. Fajnie jak by był ale jak go nie ma to też nie jest źle.
» 7 lipca 2010, 19:49 #11
gaham1: Myślę że naprawdę powinniśmy go sciągnąc bo to byłby wspaniały zawodnik.
» 7 lipca 2010, 19:17 #10
dagoberto: mi sie wydaje ze man utd zainteresowalo sie sneijderem w zlym momencie jestem pewny ze inter go nie odda bo inter nie jest tak glupi jak real zeby oddawac tak dobrego gracza bardzo chcial bym sie mylic ale mysle ze do nas nie zawita
» 7 lipca 2010, 19:12 #9
Igla89: fajnie by bylo jakby admini wrzucili na devilpage dgzies na boku CZAT dla zalogoweanych uzytkownikow ! pozdro
» 7 lipca 2010, 18:55 #8
marekw91: ja już nie licze na jakiś dobry transfer poza tymi dwoma javiera i smallinga
» 7 lipca 2010, 18:40 #7
tomytomy: Ja nie rozumiem jednego, jak mogliśmy go nie kupić gdy był jeszcze w realu do wyjęcia za przysłowiowe grosze.
» 7 lipca 2010, 18:12 #6
piotrek8553: Bo my sie tylko interesujemy pilkazamy a nie kupujemy i predzej sprzedamy kogos dobrego niz sie wzmocnijmy i bedzie to co w liverpolu!! NIESTETY
» 7 lipca 2010, 18:10 #5
Szewc: W piłce nożnej nie chodzi o to żeby kupować na chama piłkarzy jak Real Madryt i Man City. Transfery muszą być dobrze przemyślane, a co ważniejsze każdy z graczy musi pasować do drużyny i koncepcji trenera. Inaczej będzie tak jak w wyżej wymienionych klubach gdzie po jednym sezonie, na gwałt wyprzedaje się piłkarzy i kupuje nowych. SAF wie co robi i kto mu jest potrzebny. Mamy w kadrze zawodników, których talent jest niepodważalny, potrzeba tylko trochę czasu. CR zaczął porządnie grać dopiero w 3 sezonie spędzonym w klubie. Ceny za zawodników są tak strasznie wywindowane, że nie ma sensu dawać po 25 mln za zawodnika by po sezonie pozbywać się go na siłę (przykład Barcelony i Czigrinskiego)
» 7 lipca 2010, 19:24 #4
kempek: Szewc:

Zgadzam sie z Toba w 100%
» 7 lipca 2010, 20:11 #3
zapermu: Jeszcze nikogo nie kupimy , zobaczycie :(
» 7 lipca 2010, 18:08 #2
czerwony1: pewnie masz racje a jak kupimy to jakiś nie doświadczonych bo glaerzy tylko na takich kase chcą dać:(
» 7 lipca 2010, 18:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.