AKTUALNOŚCI

Atletico chce 50 milionów za Aguero

Data 22 maja 2010, 10:18 bar, tribalfootball.com
Atletico chce 50 milionów za Aguero
» Transfer Aguero coraz mniej prawdopodobny
A A A
Od dawna Sergio Aguero jest łączony z transferem do Manchesteru United. Jednak 50 milionów, jakich oczekuje Atletico Madryt, może okazać się ceną zaporową.

Jak informuje The Mirror, tuż po przegranym 2:0 spotkaniu z Sevillą, w ramach Copa del Rey, sir Alex Ferguson miał rozpocząć działania mające na celu ściągnięcie Aguero na Old Trafford.

Poza United zainteresowanie gwiazdą reprezentacji Argentyny wyrażały również Chelsea Londyn, oraz Real Madryt. Transfer do Królewskich wydawałby się najbardziej atrakcyjnym dla Kuna.

Aguero wyjawił w jednym z wywiadów, że nie miałby problemów z przeniesieniem się do lokalnego rywala swojego aktualnego klubu. Niemniej jednak Atletico również musiałoby wyrazić chęć tego transferu.

Sęk w tym, że drużyna z Madrytu chce ponad 50 milionów za swojego piłkarza. Mało prawdopodobnym jest, iż jakikolwiek klub złoży tak olbrzymią ofertę.
» "Nie wiem, kiedy podejmę decyzję"
Młody Belg wyznał, że interesuje go...
» Galatasaray zainteresowany Parkiem Galatasaray zainteresowany Parkiem
Koniec kariery Parka w United?
» Olivier Giroud na celowniku United Olivier Giroud na celowniku United
Zdaniem mediów, sir Alex jest poważ...



Poprzedni news:
Podsumowanie sezonu: Ryan Giggs
Następny news:
Foster: Nie było kłótni z Fergusonem

Komentarze (123)


Roo10ney
Roo10ney pisze:
Nigdy w życiu go Ferguson nie zakupi... I żaden trener co ma dobrze poukładane w głowie też go nie ściągnie za taką sume. Za 50 mln można kupić dwóch dobrych zawodników i mieć szerszy skład.
» Wtorek, 25 maja 2010, 17:02 #122
tomek94
tomek94 pisze:
50 mln??- trochę dużo jak na takiego piłkarza
» Poniedziałek, 24 maja 2010, 15:37 #121
leito276
leito276 pisze:
w BBVA obrońcy na widok napastnika z piłką uciekają... Mimo to, ta wielka gwiazda strzeliła przez cały sezon aż 12 bramek... wynik taki sam jaki u nas osiągnął Berbatov który na boisku spędził dokładnie 111 min mniej... To ma być ten rasowy snajper którym wszyscy się zachwycają? ;>
» Poniedziałek, 24 maja 2010, 14:01 #120
kaaasiulencjaaa
Aguero w Manchesterze to byłoby coś jendak te 50 mln ... hm nie wiem czy bd w stanie tyle wyłożyć na jednego zawodnika. Byleby tylko nie poszedł do Realu ..
» Niedziela, 23 maja 2010, 23:12 #119
Jerksik97
Jerksik97 pisze:
Moim zdaniem on nie jest tyle wart!Ja bym wolał Suareza za polowe tej kwoty
» Niedziela, 23 maja 2010, 21:58 #118
pilsudczyk
pilsudczyk pisze:
Przepraszam ilu Kun Aguerro zdobył bramek w La Liga bo nie wydaje mi się żeby była to liczba powyżej 20 goli. Jak za Ronaldo, którzy łącznie zdobył ponad 40 bramek real zapłacił 90 mln to co Aguerro, który strzelił mniej niz 20 ma kosztować 50 mln!? Wolne żarty. On jest warty nie więcej niż 20 mln.
Ave Piłsudski!
» Niedziela, 23 maja 2010, 20:54 #117
martin86
martin86 pisze:
prezes A.Madryt powiedział że Aguero że w tym roku go nie puści
» Niedziela, 23 maja 2010, 20:52 #116
karol1417
karol1417 pisze:
Cena astronomiczna normalnie jak z NASA za jakąś rakietę hehe. On nie jest takiej kwoty wart tak samo jak wielu piłkarzy którzy zostali sprzedani za kupę szmalu. Aguero i PL i od razu ma wygrywać i od razu ma być najlepszy to śmiech na sali przecież on niczym się takim wielkim nawet w tej swojej Hiszpanii nie wyróżnia a w Anglii gra się całkiem inaczej. 50 mln ale czego? i tak nie ważne... cena zawyżona z powodów wielkich zakupów Realu, MC, czy Barcy która nie widzi sezonu bez nowej gwiazdki i robi się nowym realem. A my nie kupujemy za taką kase bo świadczy to o chaotycznych posunięciach klubów które zrobią wszystko by się "wzmocnić" a na końcu jest tylko płacz i zgrzyt.
» Niedziela, 23 maja 2010, 20:27 #115
SSSCCC
SSSCCC pisze:
szkoda że silva podpisał nową umowę i nigdzie się nie ruszy
» Niedziela, 23 maja 2010, 18:51 #114
pumbiks17
pumbiks17 pisze:
jezeli AV za Milnera chce 40 mln to moim zdaniem KUN jest wart tych 45-50 mln !!
» Niedziela, 23 maja 2010, 16:59 #113
michael007
michael007 pisze:
Moim zdaniem SAF po finale Ligi Europa będzie chciał pozyskać Aguero nawet za tak wygórowaną cenę, gdyż rozumie że tak utalentowany zawodnik wniósłby wiele dobrego do ostatnio nudnej gry ofensywnej MU. xD

--

Ruszyła nowa strona , na której można, odpowiadając na pytania, gromadzić punkty i wymieniać je na nagrody. [link usunięty]
» Niedziela, 23 maja 2010, 14:49 #112
adios
adios pisze:
Kupno Aguero?

Być może, ale za kwotę nie przekraczającą 25-30 mln Euro (więcej nie jest wart).

Wolałbym widzieć Sergio w barwach Manchesteru United, niż Benzemę, który przedstawia wygórowane żądania (w Realu zarabia 7-8,5 mln Euro za sezon i wątpię, aby chciał otrzymywać mniejsze wynagrodzenie na OT).
» Niedziela, 23 maja 2010, 14:44 #111
berbatovMU
berbatovMU pisze:
za 50 mln możemy mieć Jack Rodwell i Luis Suarez to bardziej opłacalne
» Niedziela, 23 maja 2010, 14:17 #110
Camrall
Camrall pisze:
Aguero może i jest dobry ale na pewno nie za 50 mln .. za 50 mln to mamy Benzeme i Milnera do których podobno się przymierzamy
» Niedziela, 23 maja 2010, 13:57 #109
spike
spike pisze:
On nie jest wart takiej kwoty!
» Niedziela, 23 maja 2010, 12:53 #108
gerwaz88
gerwaz88 pisze:
Tyle kasiorki to Alex nie da chyba ze na horyzoncie pojawił by się za tą kasę brat ksero berbatov-a no to wtedy mozna by się pokusić .
» Niedziela, 23 maja 2010, 12:39 #107
Sebigi
Sebigi pisze:
Chciałbym zobaczyć w następnym sezonie w ataku parę Rooney - Milito :)
» Niedziela, 23 maja 2010, 12:38 #106
ManUtdfan25
ManUtdfan25 pisze:
pewnie jak zwykle ten '' wielki" sreal kupi nastepna gwiazde wyda kosmiczne pieniadze a pozytek z niego beda mieli jak z Benzemy.
» Niedziela, 23 maja 2010, 11:47 #105
masrzisz
masrzisz pisze:
no to mozemy o nim zapomniec bo SAF niestety nie lubi wykladac tak duzych pieniedzy za zawodnika ... po za tym jak dla mnie to lekka przesada .. rynek zwariowal
» Niedziela, 23 maja 2010, 10:52 #104
martin86
martin86 pisze:
za 50 mln euro za dużo za te pieniądze można kupic Rodwela i Silve ale można go ściągnąc bo Hernandez raczej moim zdaniem nie sprawdzi się w lidze angielskiej
» Niedziela, 23 maja 2010, 10:22 #103
OnlyRedDevils
Dziwni są ci co piszą ze "nie wydamy tyle kasy"... Wy to akurat macie tyle do gadania co Żyd za okupacji. Już to widzę jak zarząd Manchesteru dzwoni do was i się pyta ile może kasy wydać... Zastanówcie ze się czasami co piszecie znawcy transferowi, bo nagraliscie się w fife czy pesa i myślcie ze w rl tak samo jest... Wyjdzcie z domu i pokazcie na co was stać zamiast siedzieć w domu i krytykować poszczególnych piłkarzy, bo jak patrzę na was to wiekszosc tych znawców to 12/15 latki. Pozdro dla tych prawdziwych, Glory!
» Niedziela, 23 maja 2010, 00:51 #102
kamilasho pisze:
kamilasho
odzywa sie ten co ma 16 lat hehehe... Wiesz co? A ja juz widze jak Ferguson wyklada za niego 50 mln buehehehe, tez sie zastanow co piszesz bo specjalista ekonomicznym od polityki transferowej tez na pewno nie jestes... tyle w temacie...
» Niedziela, 23 maja 2010, 10:07 #101
Kam69 pisze:
Kam69
ohhhh, ahhhh, ehhhh.

ale się wymądrzyłeś stary... i to romantycznie brzmiące hasło w uszach prawdziwych rycerzy i obrońców junajted na końcu (patrz: ''Pozdro dla tych prawdziwych''). rozpłynąć się można. ahhhh.
» Niedziela, 23 maja 2010, 12:06 #100
MarcinAnderson1
Moim zdaniem przyda się Kun w Manchesterze bo SIr Alex stawia na młodych którzy nic nie dają niestety. Neymar jest mlody ale dobry on jest r 2 na mojej liscie
» Niedziela, 23 maja 2010, 00:38 #99
Damian90
Damian90 pisze:
Takich pieniędzy na niego nie wyłożymy... Wydaje się że najlepszym rozwiązaniem będzie Suarez lub Benzema... Niewątpliwie potrzebujemy jakiegoś pomocnika, Milner raczej odpada skoro AV odrzuciła za niego 25 mln,Silva raczej odejdzie do Realu toczą się już negocjacje,Modrica Tottenham też raczej nie puści chyba że nie zakwalifikują się do LM... jeżeli żadnego nie z nich nie udało by się sprowadzić to zostają również inne opcje ja chętnie z diabełkiem zobaczyłbym jego [link usunięty]
» Sobota, 22 maja 2010, 23:19 #98
7CANTONA777
7CANTONA777 pisze:
musimy miec 2 porzadnych napastnikow a mamy tylko rooneya
» Sobota, 22 maja 2010, 22:01 #97
gambit pisze:
gambit
Owen moim zdaniem daje rade, gdyby miał więcej szans byłoby inaczej
» Niedziela, 23 maja 2010, 01:03 #96
GrzesiekMUFC
GrzesiekMUFC pisze:
tym lepiej dla nas jak Benzema ma wzmocnić nasz skład to jak on przejdzie to wtedy szybciej benzeme pozyskamy ! :)
» Sobota, 22 maja 2010, 21:01 #95
SSSCCC
SSSCCC pisze:
LEPIEJ KUPIĆ DAVIDA SILVE ! MAN U
» Sobota, 22 maja 2010, 19:49 #94
pumbiks17 pisze:
pumbiks17
nie pisze sie Man U !! ile mozna to tlumaczyc !!
» Niedziela, 23 maja 2010, 09:50 #93
etcan123
etcan123 pisze:
jak dla mnie to o dużo za dużo za kuna
» Sobota, 22 maja 2010, 18:54 #92
Fenek
Fenek pisze:
hahaha 50 mln, znając politykę ( a raczej jej brak) Srealu to wyłożą tyle, ale SAF na pewno ( i dobrze) tyle nie da.
» Sobota, 22 maja 2010, 18:04 #91
rodelko20
rodelko20 pisze:
Był to by świetny duet z WR#10 !
» Sobota, 22 maja 2010, 17:53 #90
Bulbazaur
Bulbazaur pisze:
za takie pieniadze to silva+benzema badz milner
nic wiecej nam nie potrzeba ;D
» Sobota, 22 maja 2010, 17:30 #89
Mikez
Mikez pisze:
Śmieszne pieniądze za takiego zawodnika, w tej cenie to można kupić świetnego napastnika, pomocnika i jeszcze na Akinfeeva by starczyło.
» Sobota, 22 maja 2010, 16:40 #88
GrzesiekMUFC
GrzesiekMUFC pisze:
niech Fergie da jeszcze jedną szansę Berbie , myśle że Berbatov się jeszcze rozwinie może będzie taki jak roo :) oby mu się udało
» Sobota, 22 maja 2010, 16:37 #87
adios pisze:
adios
Berbatov ma swoją ciągłą szansę na rozwój od dwóch sezonów.
Jakoś wielkich efektów nie widać - klub nie może czekać w nieskończoność na ustabilizowanie formy Bułgara.
» Sobota, 22 maja 2010, 17:05 #86
Agusssia pisze:
Agusssia
Nie ma co oczekiwać od Berbatova że będzie taki jak Rooney, bo on ma poprostu taki styl, a tego już napewno nie zmieni, możemy co najwyżej oczekiwać od niego więcej goli..
» Sobota, 22 maja 2010, 18:26 #85
pumbiks17 pisze:
pumbiks17
hahha czlowieku coo? .. berbatov to sie moze jedynie cofnac w rozwoju w tym wieku! ..
» Sobota, 22 maja 2010, 19:49 #84
GrzesiekMUFC pisze:
GrzesiekMUFC
no goli właśnie oczekujemy ma być bardziej bramkostrzelny :) żle powiedziałem taki ja Roo to nikt nie będzie , ma swój styl ale żeby lepiej tym stylem grał !!
» Sobota, 22 maja 2010, 21:05 #83
tomajunited
tomajunited pisze:
Te kwoty za piłkarzy są na prawdę zabawne :P Ja mogę dać się sprzedać do ManU za 1% z tego xP
» Sobota, 22 maja 2010, 16:12 #82
JuliaMUFC pisze:
JuliaMUFC
Nie piszemy ManU ... !
.....30 znakow.....
» Sobota, 22 maja 2010, 17:20 #81
tomajunited pisze:
tomajunited
Jak ktoś mi poda dobry powód dlaczego nie mam pisać ManU to ok, ale ten który znam jest tak głupi ,że nie mogę go brać poważnie.
» Sobota, 22 maja 2010, 17:27 #80
Agusssia pisze:
Agusssia
A nie lepiej, ManUtd..??

(30 znaków)
» Sobota, 22 maja 2010, 18:28 #79
czerwonydevil
Chcesz powód ??
Po katastrofie w Monachium, która miała miejsce 6 lutego 1958r. włodarze Liverpoolu jako jedni z pierwszych wyciągnęli pomocną dłoń. Mimo tego gestu solidarności ze strony oficjalnych władz, kibice drużyny z portowego miasta ułożyli kilka przyśpiewek na temat tragedii, w której zginęło 8 graczy United, 3 członków ekipy, 8 dziennikarzy i 4 innych uczestników lotu. Oto kilka z nich: “ManU ManU went on a plane, ManU ManU never came back again.” “ManU ManU wsiadło do samolotu, ManU ManU nigdy nie powróciło.” “ManU Never Intended Coming Home” (Jeśli połączycie wielkie litery otrzymacie słowo “MUNICH”, czyli Monachium). „ManU nigdy nie wróciło do domu.”


Jak jesteś kibcem Manchesteru to powinieneś zaprzestać używania tego skrótu !! a jak nie to zmień klub.
» Sobota, 22 maja 2010, 18:57 #78
marekw91 pisze:
marekw91
nie używamy tego skrótu. 20 znaków :D
» Niedziela, 23 maja 2010, 00:22 #77
tomajunited pisze:
tomajunited
No właśnie ten powód jest strasznie idiotyczny. ManU to zwykły skrót od Manchester United a że brzmi tak samo jak Man You to nie moja wina. Oglądając mecz, u góry ekranu przy wyniku też jest skrót MANU i organizatorzy nie starają się przez to nikogo obrazić.

Man Utd? No faktycznie lepiej wygląda ale to nie wyklucza możliwości napisania ManU.
» Niedziela, 23 maja 2010, 15:24 #76
bartek1018
bartek1018 pisze:
Ja tam wole Benzeme niż Aguero. Benzema jest dużo tańszy i według mnie Aguero jest przereklamowany.Ale i tak Ferguson nie wyda takiej kasy na jednego piłkarza.
» Sobota, 22 maja 2010, 16:07 #75
rooney12
rooney12 pisze:
whoracle ---->ty nie wiesz ŻALU że Villa przeszedł do Barcy??
» Sobota, 22 maja 2010, 15:53 #74
whoracle pisze:
whoracle
o stary...

nie zrozumiałeś kompletnie ocb XD

już Ci tłumaczę, czekaj...

tamten link do oferty za Ville wrzuciłem w odniesieniu do sumy jaką "prawdopodobnie" za niego dawaliśmy - patrz, ponad 50 baniaczy, a całość w komentarzach do artykułu na temat kwoty spodziewanej za Kuna Aguero. W pierwszym przypadku, United oferowało 50m, w drugim Atletico żąda takich pieniędzy od United, innymi słowy - jesteśmy zdolni wyłożyć taką kasę... (zakładając, że news o ofercie za Ville był prawdziwy).

Rozumiesz "ŻALU" ?
» Sobota, 22 maja 2010, 17:07 #73
leito276 pisze:
leito276
whoracle, ten chłopczyk ma 12 latek :D wybacz mu :P jego język świadczy tylko o jego inteligencji... cóż.... interpretacja zdań to potwierdza :3

btw, od dziś "ŻALU" to mój ulubiony text :D HAHAHAHA
» Poniedziałek, 24 maja 2010, 14:48 #72
Kend30
Kend30 pisze:
Powtórzę po raz kolejny. On nie jest wart 50 mln. 20-25 maksymalnie. Ratio mecze/gole mówi samo za siebie
» Sobota, 22 maja 2010, 15:35 #71
whoracle
whoracle pisze:
50 baniaczy za kuna? znowu będziemy mieli do czynienia z zawyżaniem cen dla United? smród po astronomicznym transferze CR7 cały czas się za nami ciągnie, czy co?
» Sobota, 22 maja 2010, 15:29 #70
rooney12
rooney12 pisze:
Patrzcie co przeczytałem od jednego użytkownika z pewnej strony:man utd ma zlozyc oferte dla barcy szokujace 46 millionow za zlatana
druga wiadomośc:caughtoffside podaje że Man Utd chce ofensywnego pomocnika Realu Madryt Van Der Vaarta za 22mln
» Sobota, 22 maja 2010, 15:28 #69
driffter128
driffter128 pisze:
co jak co ale 50mil to przesada z lekka nie wiem czy nawet real będzie go chciał za tyle
» Sobota, 22 maja 2010, 15:19 #68
serro
serro pisze:
50mln-my nie Real,nie wydajemy w głupi sposób funciaków. swoją drogą to za taką sumę wolał bym sprowadzić 3 dobrych grajków po 15-18 mln niż jednego nie wypała,który nie wiadomo czy podoła w cholernie ciężkiej,lidze angielskiej.
» Sobota, 22 maja 2010, 15:17 #67
whoracle pisze:
whoracle
[link usunięty] o ile prawdziwa jest cena, to już raz taką ofertę złożyliśmy - różnica jest taka, że teraz od nas takiej żądają :P
» Sobota, 22 maja 2010, 15:33 #66
elpajaco93
elpajaco93 pisze:
Belmondo1878--->
mimo to ze villa ma 29 lat ale jest genialny jest lepszy niz auero ktory ma 22. villa jest typowym napastnikiem od zdobywania bramek, a auero tez jest dobry ale on bardziej dogrywa niz strzela ale milo by bylo widzec chociasz 1 z nich ;p
» Sobota, 22 maja 2010, 15:14 #65
Belmondo1878
Belmondo1878 pisze:
Tylko że Villa ma 29 lat a Aguero 22
ale co do 50 Mil to troche za dużo
z 35/40 najwiecej
Miło byłoby zobaczyć Go w Barwach United
ja czekam na jakiś Dobry transfer bo juz nie umiem wytrzymac
z Berbatovem i Owenem
Dobrze że już nie ma Fostera :)
» Sobota, 22 maja 2010, 15:03 #64
guma19932
guma19932 pisze:
Przesada... 50 milionów ? To jest chore... No cóż. Jak dla mnie nie jest on potrzebny nam. A SAF na pewno go nie kupiłby. Ja chętnie bym zobaczył Balloteli'ego w MU. :)
Pozdrawiam wszystkich Kibiców, Wirnych Kibiców. :)
» Sobota, 22 maja 2010, 14:42 #63
guma19932 pisze:
guma19932
Wiernych Kibiców * Pomyłka heh
» Sobota, 22 maja 2010, 14:43 #62
driffter128 pisze:
driffter128
baczył Balloteli'ego w MU ?? co znaczy"MU'' k u r w a jasna jesteś wiernym kibicem to pisz ManUnited ManUtd jak już nie chce Ci się pisać całej nazwy i to nie jest prośba tylko nakaz widzę że gówno wiesz o Manchesterze a jak z darzyło Ci się to pierwszy raz to niech to będzie ostatni ok ??
» Sobota, 22 maja 2010, 15:27 #61
driffter128 pisze:
driffter128
[link usunięty] tu masz o tym skrócie ManU czy MU przeczytaj to i napisz czy miałem racje...
» Sobota, 22 maja 2010, 15:34 #60
SzYnA pisze:
SzYnA
a mnie to wali że angielscy kibice wymyślili to na złość nam. ja jestem polskim kibicem wazne to co mam w sercu a nie co myślą kibice liverpoolu czy leeds or WBA. pisząc MU lub Menju or ManU nie mam na myśli ludzi którzy zgineli tragicznie w Monachium tylko mam na mysli swój ukochany klub pisząc w skrócie !!
» Sobota, 22 maja 2010, 16:12 #59
duken pisze:
duken
driffter128 G*wno cie to powinno obchodzic jak on pisze moze pisac jak MU sie podoba cwaniaku !!
» Sobota, 22 maja 2010, 16:47 #58
czerwonydevil
driffter

MU nie obraża tego klubu. ManU obraża ten klub !! może lepiej Ty zapoznaj się z historią...
» Sobota, 22 maja 2010, 19:17 #57
guma19932 pisze:
guma19932
driffter128
Sory, ale to chyba ty nie umiesz czytać... bo obraźliwy to jest skrót 'ManU' a nie 'MU' przeczytaj ze zrozumieniem ten tekst a nie sie czepiasz... zastanawiam się jeszcze ile masz lat.
W przeciwieństwie od Ciebie jestem kibicem Manchesteru od 11 lat. I wiem jak sie pisze skrót i znam bardzo dobrze historie tego klubu. Więc oszczędź sobie wypominanie takich rzeczy bo jesteś śmieszny.
Tak więc kończąc. Naucz się czytać ze zrozumieniem i dopiero się mądrz plebsie.

Pozdrawiam Wszystkich Wielrnych Kibiców. :)
» Sobota, 22 maja 2010, 20:29 #56
gambit pisze:
gambit
czego się spodziewacie po 15 latku który nie potrafi nawet zapisać poprawnie imion Giggsa i Rooneya-patrz profil
» Niedziela, 23 maja 2010, 01:02 #55
driffter128 pisze:
driffter128
Dobra Moj blad juz nie bede pisac bzdur !!gambit zmien dilera bo pleciesz 3po3 moj profil moge z nim robic co chce zobacz sobie jeszcze raz a za te MU sory jescze raz przynam jeblem gape
» Niedziela, 23 maja 2010, 10:11 #54
marek3669
marek3669 pisze:
Hulk(Porto) - idealne wzmocnienie, na pewno nie drogo by nas kosztował, piłkarze z portugalskiej ligi idealnie się u nas spisują, mam cicha nadziej ze Ferguson kupi własnie tego zawodnika, ewentualnie Giuseppe Rosi. A takie gwiazdki typu Aguerro/Benzema wydaja mi się przereklamowane.
» Sobota, 22 maja 2010, 14:29 #53
xxkalikxx pisze:
xxkalikxx
Dokładnie. Widzę, że masz duże pojęcie na temat transferów. Moim skromnym zdaniem mogę jednoznacznie stwierdzić iż takie gwiazdy jak mówisz się nam zupełnie nie przydadzą, ponieważ Man Utd to nie Real, Chelsea itd i dlatego jestem ich wiernym kibicem od ponad 10 lat ;) Pozdrawiam
» Sobota, 22 maja 2010, 15:08 #52
imar pisze:
imar
Rosi juz u nas gral wiez o tym??
» Sobota, 22 maja 2010, 16:50 #51
czerwonydevil
kalik

10 lat powiadasz?? To powinieneś wiedzieć, że Rossi u nas się nie sprawdził ;)
» Sobota, 22 maja 2010, 19:20 #50
marek3669 pisze:
marek3669
dla tego napisałem go jako alternatywę, podoba mi się jego gra , no ale macie pewnie racje, Hiszpania to nie Anglia, angielski football pewnie mu nie leży.
» Sobota, 22 maja 2010, 20:03 #49
maik
maik pisze:
ach niech już dają 50mln. byle by kogoś sprowadzić co by Rooney`owi pomógł
» Sobota, 22 maja 2010, 14:19 #48
adios pisze:
adios
W obecnym czasie tylko czterech zawodników wartych jest takiej sumy:

Rooney, Messi, Xavi oraz Ronaldo.
» Sobota, 22 maja 2010, 15:56 #47
maik pisze:
maik
Ja bym dał taką sumę za każdego naszego diabełka hehe
» Sobota, 22 maja 2010, 16:08 #46
pawlik09
pawlik09 pisze:
lol aż 50 nawet Ville sprzedano za 40 do barcy.Jak mamy tyle zapłacić to wole Silve
» Sobota, 22 maja 2010, 13:47 #45
m4ci3k
m4ci3k pisze:
50mln?Lepiej kupić Silve za 30 czy 40 mln niż Aguero...
» Sobota, 22 maja 2010, 13:28 #44
adios pisze:
adios
Tylko, że w tym momencie mamy dwóch wysokiej klasy skrzydłowych - Naniego oraz Valencię, a wydaje mi się, że Silva gra jako lewy skrzydłowy, a niekiedy jako ofensywny zawodnik.

Potrzeba nam wzmocnienia środka pola - klasycznego rozgrywającego oraz napastnika - nie możemy opierać gry jedynie na Rooney'u w ataku, bo jak gra Berbatov, każdy widzi.
» Sobota, 22 maja 2010, 13:57 #43
czerwonydevil
Po 1 Silva przeważnie gra jako środkowy.
Po 2 jego cena to coś około 20 mln
» Sobota, 22 maja 2010, 19:22 #42
czerwonydevil
Tzn często gra jako środkowy ofensywny :P
Źle się wyraziłem w poprzednim poście xD
» Sobota, 22 maja 2010, 19:24 #41
Tennant
Tennant pisze:
Dla mnie Aguero nie jest warty tych pieniędzy. Dla mnie celami transferowymi są : Suarez i Rodwell
Glory Glory MU
» Sobota, 22 maja 2010, 13:24 #40
bato24
bato24 pisze:
przestańmy mówić o długach.... piniądze są właściciele mówili że Fergie może wydać kwote zarobioną na Ronaldo a to 8omln funtów więc nie ma się nad czym zastanawiać tylko jak najszybciej złożyć ofertę bo jak tak dalej pójdzie i będziemy tak czekać to nic nam do kupienia nie zostanie..... a co do Benzemy o którym ciągle mówicie to moim zdaniem na pewno nie przejdzie... przecież on dopiero zmienił klub... tym bardziej że przyjdzie Mourinho a zmiana trenera wiąże się z nowymi szansami dla Karima...
» Sobota, 22 maja 2010, 12:39 #39
adios pisze:
adios
Transfery, ale nie za wszelką cenę.
Podziwiam Fergusona, że nie dał się zwariować obecnej sytuacji na rynku transferowym na Świecie, gdzie często przepłaca się za zawodników (przykłady: Ibrahimović, Benzema, Kaka).
» Sobota, 22 maja 2010, 13:55 #38
marekw91
marekw91 pisze:
kolejna rozwydrzona gwiazdka . woli jakis tam zwykły real w którym nic nie osiągnie
» Sobota, 22 maja 2010, 12:32 #37
DevilxDevil pisze:
DevilxDevil
nic nie osiągnie? A skąd wiesz? A jaką ma pewność, że z Manchesterem coś osiągnie? My wygraliśmy jakiś marny CC, Real także nic nie wygrał, więc jego wybór, i nie musiałby wyjeżdżać za granicę. Zawsze widzisz tylko swój tyłek? CO ty chcesz, a może nie lubi pogody? Tam czy tam i tak już karierę zrobił, pozostaje mu wybór Wielkiego Klubu, a Real takim jest.
» Sobota, 22 maja 2010, 12:44 #36
wrobel1992
wrobel1992 pisze:
Adios masz racje że Atletico żąda zbyt wiele. Po za tym ja jak zwykle podkreślę iż Suarez to może być przyszłość MU!!
» Sobota, 22 maja 2010, 12:24 #35
adios pisze:
adios
Suarez też nie jest pewniakiem.
Jeżeli mielibyśmy wybierać Suarez - Aguero, to wydaje mi się, że ten drugi byłby lepszą opcją.
Po pierwsze Kun gra w silnej lidze europejskiej od 3 sezonów, po drugie ma większe doświadczenie na szczeblu rozgrywek międzynarodowych.

Sytuacja z Suarezem, po przenosinach do mocnego klubu może zacząć przypominać losy Huntelaara.

Nie zapominajmy, że Suarez strzela tyle bramek w lidze holenderskiej, gdzie wyniki 5:0 i wyżej to nic niezwykłego.
» Sobota, 22 maja 2010, 13:53 #34
Grzechu007
Grzechu007 pisze:
Za dużo żądają, skoro chłopak strzelił tyle samo bramek co Berbatov. Strzelił tam parę bramek mocniejszym klubom (FC Barcelona,Valencia CF,Villareal), ale za te pieniądze można byłoby ściągnąć dwóch bardzo dobrych grajków:
Bent bądź Benzema(Higuain marzy mi się), Milner, lub Gourcuff.
» Sobota, 22 maja 2010, 12:14 #33
adios
adios pisze:
Aktualna wartość Aguero (biorąc pod uwagę ubiegły sezon) jest znacznie mniejsza niż kwota, której żąda Atletico.

W ostanim sezonie nie był postacią barwną w Atletico, które na początku sezonu, zwłaszcza w Primera Division prezentowało się bardzo słabo.

Patrząc na statystyki 2009/2010, prezentują się nieźle - 20 bramek i 8 asyst.

Jeżeli Aguero zmieni zespół na Real, może czekać go podobny los do Karima Benzemy.
» Sobota, 22 maja 2010, 12:11 #32
Koryt
Koryt pisze:
okołu 50 mln kosztował kiedyś Zidane. Argentynczyk jest tak genialny jak Francuz ? heh jakiś porąbany klub da tylko taka kasę za przeciętnego zawodnika
» Sobota, 22 maja 2010, 12:10 #31
gambit
gambit pisze:
I bardzo dobrze. Kun wydaje mi sie przereklamowanym gościem i jeżeli faktycznie United miałoby wydać 50 mln to za to można ściągnąć Benzeme (jakies 25-30) i Milnera (ponoć nawet 15 wystarczy). Zreszta pożyjemy, zobaczymy....
» Sobota, 22 maja 2010, 11:59 #30
Bartoosh21 pisze:
Bartoosh21
wg mnie do United powinni przyjść Milner za te 15 i Benzema za 20 i to powinno wystarczyć.. mamy wielu młodych, kilku wraca z wypozyczenia.. wg mnie takie dwa wzmocnienia wystarczą.
» Sobota, 22 maja 2010, 12:04 #29
adios pisze:
adios
W kwestii walki o Milnera, 15 mln może okazać się niewystarczające, gdy cenę będzie podbijał rywal zza miedzy (City).
» Sobota, 22 maja 2010, 12:07 #28
kamilasho
kamilasho pisze:
Od poczatku nie bylem za tym transferem i teraz jeszcze bardziej za nim nie jestem, wole Anglika jakiegos (czyt. James Milner) ktory ma pojecie juz o lidze angielskiej
» Sobota, 22 maja 2010, 11:50 #27
pumbiks17 pisze:
pumbiks17
kolezko nie porownuj Ageuro do Milnera bo to calkiem inni zawodnicy
» Sobota, 22 maja 2010, 11:59 #26
kamilasho pisze:
kamilasho
nie wiem gdzie w mojej wypowiedzi widzisz jakie kolwiek ich porownanie ;o ... SAF mowil kupi jednego zawodnika w tym sezonie i poprostu mowie ze Aguero jest nam zupelnie niepotrzebny
» Sobota, 22 maja 2010, 12:14 #25
pumbiks17 pisze:
pumbiks17
jest nam potrzebny napastnik czyli ktos taki jak Kun a nie pomocnik taki jak Milner :)
» Sobota, 22 maja 2010, 12:18 #24
Danielski
Danielski pisze:
50 mln euro, funtów, dolarów, jenów, złotych, łatów, hrywien??
» Sobota, 22 maja 2010, 11:47 #23
7owen7 pisze:
7owen7
euro pewnie ale z tymi złotymi to przesadziłeś :D
» Sobota, 22 maja 2010, 11:50 #22
SexyBoy
SexyBoy pisze:
chciałbym go u nas, ale Ferguson nie wyłoży na niego 50 mln ..
» Sobota, 22 maja 2010, 11:31 #21
Michal88
Michal88 pisze:
nie no troche przesadzili 50 mln euro jest dobry ale poza Roo Messim i Ronaldo to nie ma zawodnika wartego tyle floty tylko ze przez real i inne kluby ktore tak samo szastaja gotowka ceny zawodnikow sa wziete z kosmosu ale z drogiej strony dzialacze atletiko moga zrobic genialny interes bo a noz widelec moze perez lub abramowicz zdecyduja sie wydac tyle pieniedzy za Aguero i prezesi atletiko bawia sie przez caly rok za 50 baniek nie jest tak?
» Sobota, 22 maja 2010, 11:25 #20
EVANS
EVANS pisze:
Powiem wam tak. Jeśli SAF podejmie decyzje o sfinalizowaniu tego transferu będe się cieszył, ale gdy nie będzie go w naszej kadrze nie będe płakał. Mi jest ten transfer obojętny.
» Sobota, 22 maja 2010, 11:19 #19
bato24
bato24 pisze:
SAF WARTO!!Przecież pieniądze mamy... cena trochę zawyżona ale jestem pewny że się zwróci!!
» Sobota, 22 maja 2010, 11:12 #18
kempa34 pisze:
kempa34
za drogi dla nas mamy za duży dług. Trzeba kupić kogoś taniego i dobrego, ale czy taki jest?? Chyba opcja z Balotellim był by najbardziej opłacalna Inter nie chciał by więcej niż 15mln.
» Sobota, 22 maja 2010, 11:17 #17
bato24 pisze:
bato24
przestańmy mówić o długach.... piniądze są właściciele mówili że Fergie może wydać kwote zarobioną na Ronaldo a to 8omln funtów więc nie ma się nad czym zastanawiać tylko jak najszybciej złożyć ofertę bo jak tak dalej pójdzie i będziemy tak czekać to nic nam do kupienia nie zostanie..... a co do Benzemy o którym ciągle mówicie to moim zdaniem na pewno nie przejdzie... przecież on dopiero zmienił klub... tym bardziej że przyjdzie Mourinho a zmiana trenera wiąże się z nowymi szansami dla Karima...
» Sobota, 22 maja 2010, 12:39 #16
pizdarek
pizdarek pisze:
50mln to on wart nie jest, ale ta popieprzona Barcelona, Real i także Chelsea spowodowały tą kolosalną podwyżkę cen za piłkarzy...
Teraz sa takie czasy, ze niestety ale jak sie chce aby jakies znane nazwisko trafiło do klubu to trzeba nieźle zapłacić za transfer definytywny oraz płacić takiem grajkowi praktycznie największa pensję w klubie bo inaczej będzie marudził i szukał lepszych ofert...

Juz wolę aby na Old Trafford trafił Aguero niż mają zakończyć swoją 'burze' na rynku transferowym tylko na sprowadzeniu Hernandeza.
» Sobota, 22 maja 2010, 10:54 #15
Benio95 pisze:
Benio95
Kolego, zapomniałes o Man City.
» Sobota, 22 maja 2010, 11:15 #14
pizdarek pisze:
pizdarek
racja :) City także, w ostatnim czasie bardziej niż Chelsea nawet.
» Sobota, 22 maja 2010, 12:00 #13
eric13
eric13 pisze:
Niech idzie do Madrytu i sie zmarnuje jak wielu wielu innych powodzenia i szerokiej drogi ...... ;)
» Sobota, 22 maja 2010, 10:44 #12
iamarctic
iamarctic pisze:
śmiech na sali, Aguero jest wart max 20-22 mln funtów. Z resztą, nie chciałbym tej gwiazdeczki w naszym składzie.
» Sobota, 22 maja 2010, 10:34 #11
czerwony1 pisze:
czerwony1
ile chyba cie gnie aguerro jest zarąbisty i by się nadał w man utd
» Sobota, 22 maja 2010, 11:58 #10
RedDragon pisze:
RedDragon
Czerwony1 chyba cie coś boli. Zarąbisty?? Strzela mniej bramek od Berbatova nie mówiąc już o asystach. Jest wiotki i raczej nie nadaje się do PL. Jest też Argentyńczykiem a wszyscy dobrze pamiętamy jak kończyły się ich przygody z United
» Sobota, 22 maja 2010, 13:23 #9
UnMishii pisze:
UnMishii
no wiotki to on na pewno nie jest. Rusza się jak Ronaldo (ten stary, z Interu, Realu i Milanu)
» Sobota, 22 maja 2010, 13:57 #8
ravvvv
ravvvv pisze:
*JAKICH oczekuje Atletico Madryt.
» Sobota, 22 maja 2010, 10:30 #7
bar pisze:
bar
już poprawione, dzięki bardzo:*
» Sobota, 22 maja 2010, 10:36 #6
Byniol
Byniol pisze:
Myślę , że Ferguson byłby w stanie pokusić się o tego zawodnika za 35 mln bo jest on młody i dobry ! Nie ma co myśleć tylko trzeba działać ! Jak chcemy marzyć o trofeach na Old Trafford musi trafić światowej klasy napastnik !
Moje typy : Karim Benzema , Sergio Kun Aguero , Mario Balotelli ? Może rozbrykany chłopak ale wie o tym że jest dobry :D Mógłby któryś z nich wpaść do Man Utd
» Sobota, 22 maja 2010, 10:30 #5
cris342
cris342 pisze:
50 mln. dla realu to żadne wyzwanie
» Sobota, 22 maja 2010, 10:24 #4
krajminho
krajminho pisze:
Od hiszpańskiego słońca w doopach im się poprzewracało chyba. 35 mln to max co mogą za niego dostać. Zakładając ,że Chelssij ściągnie Torresa Kun najprawdopodobniej do zimy (albo nawet i przez cały przyszły sezon) będzie grał w Madrycie.
» Sobota, 22 maja 2010, 10:23 #3

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY