AKTUALNOŚCI

Robben: Rywale byli lepsi

Data 08 kwietnia 2010, 08:40 Michal020202, tribalfootball.com
Robben: Rywale byli lepsi
» Bohater Bayernu podkreśla atuty gospodarzy
A A A
Arjen Robben przyznaje, że to Manchester United był drużyną zdecydowanie lepszą w rewanżowym meczu ćwierćfinałowym Ligi Mistrzów. Mimo zwycięstwa 3:2 na Old Trafford Anglicy odpadli z dalszej rywalizacji.

- Kiedy był wynik 3:0 dla United pomyślałem sobie że to będzie bardzo ciężki wieczór. Musieliśmy jednak strzelić bramkę żeby znów wrócić do gry – przyznaje Robben.

- Bramka Olicia była dla nas bardzo ważna i dała nam wiarę w to, że awans jest cały czas możliwy. Musimy być jednak uczciwi i przyznać, że to United było zespołem lepszym zwłaszcza na początku.

- Widziałem, że Frank, kiedy wykonywał rzut rożny spojrzał w pole karne i dostrzegł mnie w narożniku jedenastki. Wtedy już wiedziałem, że piłka będzie adresowana do mnie. Starałem się zachować spokój.

- Mogłem użyć siły lub techniki. Wybrałem to drugie i jak wszyscy widzieli był to najlepszy wybór – zakończył.
» MU najbardziej wartościowym klubem świata MU najbardziej wartościowym klubem świata
Manchester United pozostaje liderem...
» Pięć najwspanialszych finałów LM Pięć najwspanialszych finałów LM
Do tej pory Manchester United trzyk...
» Ferguson obecny na finale Pucharu Niemiec Ferguson obecny na finale Pucharu Niemiec
Sir Alex Ferguson pojawił się w Ber...



Poprzedni news:
Ferguson: Lepszy zespół nie awansował
Następny news:
Manchester United vs Bayern do pobrania!

Komentarze (47)


Rydlu7
Rydlu7 pisze:
Miło że nam to przyznał :) Ja też uważam że United zagrało lepiej
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 17:49 #47
H2O1994
H2O1994 pisze:
Pamiętam jak robben grał jeszcze w chelsea i zawsze mówił po meczu z nami że rywale byli lepsi, teraz mu życzę żeby wygrali z lyonem.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 14:18 #46
rafell
rafell pisze:
Po pierwsze: Rafael zagrał świetnie w defensywie i ofensywie. Jest to świetny okaz "ptaka" ale brakuje mu piór. Jak dla mnie kartki nie powinno być ani dla Ribery'ego ani Rafael'a. Twarda, męska walka. Sam wiem po własnym doświadczeniu na polskich boiskach. Jeżeli jednak arbiter tak postąpił to już nie ma co gdybać, kartka była, Rafael opuścił boisko, odpadliśmy. Błąd arbitra?? A może siejemy propagandę?? Porażka boli ale czasu nie cofniemy. Koniec.
Po drugie: Michael Carrick, dla wielu osób out (jak dla mnie też). Widziałem wiele strat z jego udziałem. Jakoby jest jednym z moich ulubionych pomocników z środka pola ale brakuje twardej gry, dał się przepchnąć Olic'owi i dostaliśmy pstryczka. Brak pomysłu na grę, za mało prostopadłych piłek. Jeden z anty-bohaterów United. Wydaje mi się że już się wypalił.
Po trzecie: Brak spokoju, zimnej krwi. Oddalanie piłki od własnego pola karnego, Bayern nas wystraszył, trochę to przypominało paniczną obronę przy oblężeniu. Zabrakło twardej, kapitańskiej ręki/nogi która poderwałaby zespół do odpowiedniej postawy.
Po czwarte: Dymitar...a kto to jest?? Transfer niewypał. Bułgar powinien raczej zmienić ligę. Ile czasu jeszcze potrzeba żeby SAF zrozumiał, że to nie jest napastnik dla United. Ruud Come Back!!
Po piąte: Luis Nani, świetny występ, rośnie nam kolejna gwiazda, oby tylko sodówka nie uderzyła do głowy i poszedł w ślady Ryan'a.
Po szóste: są to tylko moje opinie na temat meczu, nie będę się zbytnio rozpisywał. Wiem że nie można skreślać zawodnika/arbitra(!) po jednej błędnej decyzji/meczu itp. Dojrzali kibice wiedzą co mam na myśli. Skoro Bayern wyeliminował United to życzę im powodzenia w dalszych rozgrywkach LM. I od razu wypraszam sobie komentowania typu: szwaby, hitlerowcy itp. Dali nam rady?? Więc jakiś szacunek im się za to należy.
Stand Up, Speak Up!!
Glory Glory Man United!!
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 22:38 #45
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Ja nie kibicuje żadnej drużynie w LM ,kto ma wygrać to wygra dla mnie liczy się jedna drużyna , MANCHESTER UNITED ;*:)
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 21:57 #44
sakjaszfili pisze:
sakjaszfili
Racja ja to rozumiem wszystko a dlatego sie cofneli bo napastnik zszedl niestety i Nani głęboko wracał ale wiemy ze to nie napastnik a skrzydlowy i przyzwyczajenia sa wydaje mi sie ze Dimitar chodz slaby to powinien zmienic wczesniej kogos on badz co badz potrafi zastawic pilke ;] nic cenne doswiadczenie zebrane ;d na nastepne sezony jak popatrzymy to najmlodsi grali w tym spotkaniu i srednia byla napewno ladna wieku
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 07:59 #43
ForeverMU
ForeverMU pisze:
i tak bayern dostanie baty od lyonu a potem lyon złoi skóry barcelonie do zera (przypuszczam iż będzie 1:0)
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 21:55 #42
luki123
luki123 pisze:
Tu się z Robbenem zgodzę, byliśmy lepsi, ale cóż...
Też nie przepadam za Bawarczykami ale powiem tak: jeśli przegrać to ze zwycięzcą ligi mistrzów. Oby (Boże przebacz) Bayern został mistrzem.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 20:08 #41
RafalismusMU
RafalismusMU pisze:
to sędziowanie to była kpina, najpierw ślepy sędzia liniowy nie zauważył, że Rafael został sfaulowany, po czym chłopaka młodego poniosło i był z jego faul. A czemu Ribery nie dostał kary za uderzenie celowe w twarz Rafaela i nie dostał żadnej kary a Rafael żółtą no i wyleciał z boiska. A to kopanie celowe Rooneya w nogę którą miał kontuzjowaną? Mafia, pewnie Barcelona ma grac w finale z bayernem, bo Barcelone też przepychają, podobnie jak było w spotkaniu z Chelsea, a ostatnio z Arsenalem. Sędziego głownego i liniowego, którzy śedziowali spotkanie z Chelsea zdegradowali, tylko, że może się okazac, że to było kluczowe spotkanie o mistrzostwo. Zrobili swoje no i może podarowali mistrzostwo Chelsea.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 20:04 #40
dalow
dalow pisze:
Były plotki że benzema ma zmieniać klub.Mam nadzieje że trafi do nas zamiast berbatova! Robben racja byliśmy lepsi ale to była cudowna brama :D Walczyć o mistrzotwo !!


Fuck Barcelona and fuck Real Madrid

I've loved United since I was a kid

Fuck Bayern Munich and AC Milan

Fuck Deportivo and Vasco De Gam
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 18:02 #39
chomik18
chomik18 pisze:
Po meczu każdy mądry, jedni mówią po co zszedł Roo, drudzy czemu Scholes nie zmienił Rafaela w przerwie gdy ten miał kartkę, ale jedyną złą decyzją jaką w tym spotkaniu zrobił SAF było wprowadzenie Berbatova. Bułgar jest słaby, nie oszukujmy się, jest innym typem napastnika niż potrzebuje tego Manchester, mało biega i potrzebuje w meczu z 5-6 okazji żeby zdobyć gola,dwa.
Duża szkoda, że nie wszedł młodziutki Macheda na ten ostatni kwadrans, nie mówie, że by to coś zmieniło bo pewnie okazji za dużo już by nie miał, ale jego wejścia były jak dotąd szczęśliwe...
Michael Owen - kontuzja, Berbatov - nie pasuje do United, gdy u boku nie ma jakiegoś napastnika, Roo-kostka, Diouf i Macheda - brak doświadczenia... Tak to wygląda, jeśli nie sprzedamy Berbatova albo Owena o nowym napastniku mowy raczej nie będzie. W sumie wszystko było idealnie aż do momentu kontuzji Owena i Wayna... Szkoda, wielka szkoda...Kogo widzielibyście u boku Roo? Davida Ville?
Mam nadzieje że Ribery nie przejdzie do United, młodziutki Rafael w pierszej połowie wyłączył go
z gry pieknie. 100 mln chciał Bayern za riberego, to są żarty, za co płacić takie pieniądze, ceny na rynku są baaardzo wygórowane jak Ferguson powiedział. Miał racje.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 17:04 #38
Jacetto888
Jacetto888 pisze:
Ładna bramka, ale ta piętka Naniego.. To było dopiero coś.. Szkoda :(
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 16:38 #37
piaskun223
piaskun223 pisze:
Haha ale sobie posłodził .. Jesteś dla mnie śmiec**m, piep**one szwa**!! Miałeś farta przy tym strzale i tyle a tamten dośrodkowywał po prostu w pole karne.. Przegracie teraz 0:10 i do domu !
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 16:17 #36
przemekol12 pisze:
przemekol12
piaskun223 widać, że nie masz zero szacunku dla Robbena! Strzelił bramkę dającą awans ale przede wszystkim podkreślił, że to my byliśmy lepsi ! Ribery dośrodkował wprost na Robbena a on nie był pilnowany więc padł gol. Zawodnik ligi klasowej nie mógł nie wykorzystać takiej okazji. Jestem fanem United ale nie krytykuje.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 16:34 #35
dalow pisze:
dalow
Przemekol ma racje. Nie powinieneś go krytykować za to że strzelił bramkę osobiście zobaczyłbym robbena w united na pozycji parka !!


Fuck Barcelona and fuck Real Madrid

I've loved United since I was a kid

Fuck Bayern Munich and AC Milan

Fuck Deportivo and Vasco De Gam
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 18:04 #34
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Takie turnieje jak LM wygrywa się szerokim składem, a u nas niestety go nie ma... , zabrakło Rooneya w II połowie i nie mogliśmy przejść na połowę Bayernu i utrzymać tam piłki... .

Ten mecz uświadomił mi, jak bardzo zależy mi na Manchesterze... dawno nie przeżyłem tak żdanego innego meczu.
Mimo wszystko należy pochwalić chłopaków, gdybyśmy tak grali w lidze, to żadne City, a ni jakaś Chelsea nam nie podskoczy.
Wyszedł nam dobry mecz, ale przegrany.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 15:24 #33
dalow pisze:
dalow
Uwierz mi ja też przeżyłem ten mecz i to mocno...


Fuck Barcelona and fuck Real Madrid

I've loved United since I was a kid

Fuck Bayern Munich and AC Milan

Fuck Deportivo and Vasco De Gam
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 18:05 #32
MUforever9
MUforever9 pisze:
Rooney powinien nie schodzić za Carricka powinien wejść O'Shea a nie za Roo to był wielki błąd...A i co do Berbatova i Carricka to powinni odejść w tym sezonie a na pewno Berbatov nad Carrickiem można się jeszcze zastanowić
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 14:45 #31
dalow pisze:
dalow
To nie był błąd!! Ferguson bał się o roo ponieważ chciał aby ten wystąpił w meczach ligowych i zresztą był przekonany że united już nie da szans szwabom

Fuck Barcelona and fuck Real Madrid

I've loved United since I was a kid

Fuck Bayern Munich and AC Milan

Fuck Deportivo and Vasco De Gam
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 18:08 #30
Smiksu
Smiksu pisze:
Mamy ostatnio pecha do sędziów. Kolejny raz wypaczyli wynik meczu. A za taki faul kartka to może być jak ktoś ma puste konto. Ribery przecież atakował samotnie, nie była to mega kontra 5 na 3 czy coś podobnego. Skrupulatny sędzia, też nie był, ponieważ faul na Valencii powinien się zakończyć czerwienią, tak samo jak specjalne faule na Rooneyu nie kończyły się żółtymi kartkami. Szkoda gadać. Walczmy teraz o wygraną w lidze. Pokażmy, że mamy jaja i charakter.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 14:43 #29
grzechooVEB pisze:
grzechooVEB
Mało wiesz o footballu kolego, wyjdź czasem na boisko poganiaj za piłką, to będziesz wiedział, że druga żółta 100% słusznie..
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 14:56 #28
MrKubinho pisze:
MrKubinho
tak słusznie ale gracz bayernu tez powinien dostać czerwoną
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 15:25 #27
przemekol12 pisze:
przemekol12
No właśnie, MrKubinho ma racje Van Bommel też powinien w takim razie zejść z boiska !
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 16:28 #26
dalow pisze:
dalow
Grzecho nie wiem o co ci chodzi to nie był faul na żółtą kartkę tylko przekomarzanie (sorry nie wiem jak to sie pisze xD) ponieważ później ribery też go uderzył !!
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 18:10 #25
KubaDevil
KubaDevil pisze:
Gadanie o tym, że czerwona kartka nas osłabił jest bez sensu. Przykładem jest właśnie, gdzie w Bundeslidze grali z Schalke, gdyż też bodajże w 40 min Altintop dostał czerwoną kartkę, a mimo to dowieźli zwycięstwo do końca i pokazali charakter. Tu w szczególności zadecydowała bramka Olića, która nie powinna zatrzepotać w siatce. Mimo, że I połowa była dobra to w drugiej cofnęliśmy się na 16 metr myśląc, że bramka nie wpadnie, a tak się nie stało i polegliśmy mimo, że wygraliśmy.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 14:31 #24
MrKubinho pisze:
MrKubinho
tak tylko że liga mistrzów a liga niemiec to inna gra oni poczuli że gdy gramy w 10 i będą atakować to wygrają
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 15:23 #23
Agusssia
Agusssia pisze:
Oj gorycz porażki jest i to makabryczny
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 14:23 #22
Kominek
Kominek pisze:
To prawda ta czerwona kartka zadecydowała o losach tego spotkania , ale są tego i dobre strony może Ferguson przejrzy na oczy że jednak zmiany są potrzebne bo bez dobrego zmiennika Rooneya daleko nie zajedziemy ;)
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 14:06 #21
MrKubinho
MrKubinho pisze:
prwda jest taka że czerwona kartka nas osłabiła
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 13:30 #20
kris9
kris9 pisze:
Zgadza się i szkoda, że już nie po raz pierwszy United będąc lepszą drużyną nie awansował. Mamy pecha i tak to też trzeba tłumaczyć. Powinniśmy cieszyć się grą z Olimpique Lyon, a pozostała jedynie gorycz "zwycięskiej porażki".
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 13:19 #19
ax1d
ax1d pisze:
moim zdaniem United NIE byli lepsi, bo mimo, że lepiej grali, pokazali brak doświadczenia (mimo wszystko wczoraj grał bardzo młody zespół), nie dobijając przeciwnika. jestem pewien, że przy 0-0 Rafael podawałby w pole karne, ale przy 3-0 pomyślał "też sobie strzelę".
żeby zasłużyć na miano drużyny lepszej nie wystarczy strzelić 3, czy 5 bramek, ale też zapobiec, żeby przeciwnik strzelił tyle, ile potrzebuje.
klęska United w obu tych meczach spowodowana jest głównie jedną rzeczą - zbyt wcześnie odpuścili. w meczu w Monachium była to 20 minuta, co jest kompletnym wstydem. dlatego byłem pewien, że w tym meczu tego nie zrobią... i co? totalny brak koncentracji zaowocował bramką na 3-1, a wcześniej zlekceważenie możliwości przeciwnika spowodowało strzały, których nie powinno być. gdyby wszystkie akcje do 45 minuty United rozgrywało tak, jak potrafi NAJLEPIEJ, byłoby 6-0. ale przy 3-0 każdy chciał strzelić sam i mamy efekt.
Ferguson chyba przesiedział przerwę na trybunie, zamiast zejść do szatni, bo tak źle, bezmyślnie nastawionej drużyny wychodzącej na drugą połowę nie widziałem dawno.

zagraliśmy lepszą piłkę, ale żeby BYĆ lepszą drużyną, powinniśmy jeszcze mieć lepszą taktykę i, przede wszystkim, nie pozwolić Bayernowi grać ich piłki. nie zrobiliśmy tego. chyba nikt nie wierzył, że w 60 minucie, stojąc 6 piłkarzami na 16 metrze, i dwoma na 25 metrze, dowieziemy ten wynik. kojarzy mi się ta sytuacja z Indiana Jones'a, kiedy ten arab machał mieczami dookoła głowy, żeby zaraz po tym dostać kulkę. przecież zamiast machać, mógł już poszatkować naszego bohatera. zlekceważył przeciwnika i to samo zrobiliśmy my wczoraj. pomachaliśmy szabelką do 42 minuty, a później dostaliśmy dwie kulki i po awansie.

użalanie się na sędziego jest po prostu dziecinadą. za oba faule Rafaela można było pokazać żółtą. sędzia nie popełnił żadnego błędu (nie tak, jak w meczu z Chelsea). straszenie Bayernu, że I TAK NIE WYGRA PUCHARU jest jeszcze większą dziecinadą. my też go nie wygramy, i to przez ich lepszą taktykę i chęć walki do końca.
z żalem muszę napisać, że nasz młodszy skład przypomina mi dzieciaki z arsenalu, które tak właśnie, bez pomyślunku grają. rzucają się na przeciwnika, żeby nastrzelać im bramek, a później tracą, albo jeśli im się nie uda, są bezsilni. powszechnie uważa się, że przetrwanie 1 połowy z arsenalem z dobrym rezultatem gwarantuje sukces (choć ostatnio się to powoli zmienia). my zaczynamy grać tak samo. kiedyś, jeszcze nie tak dawno, United grało zawsze do końca i za to się ich kochało. w tym sezonie jedyny mecz zagrany do końca, który pamiętam, do debry z City z września. z Milanem w pierwszym meczu odpuściliśmy, z Bayernem w obu, i to wszystko się mściło. Milan na Old Trafford rozmył nieco ten błąd taktyczny z pierwszego meczu, ale Niemcy już nie omieszkali go wykorzystać i ukarać nas najsurowiej, jak tylko mogli.

mam nadzieję, że ten ćwierćfinał zaowocuje doświadczeniem dla naszego młodego składu i zmianą nastawienia w kluczowych momentach meczu. oby, bo jeśli nie, będzie to najgłupiej stracony półfinał w naszej ostatniej historii. mamy sporo czasu, żeby wszystko przemyśleć. mam nadzieję, że nie olejemy tego, jak tych meczów, o których napisałem wyżej.

i błagam, nie piszcie "może za rok", albo "wracamy w następnym sezonie", bo to teksty kibiców Scousers! nie chcemy być tak żałośni, jak oni! grajmy i pokazujmy, na co nas stać.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 13:17 #18
Kolejorz
Kolejorz pisze:
No muszę przyznać, że zmieniłem trochę zdanie o Robbenie. W Chelsea go nie lubiłem i miałem za przeciętnego piłkarza, ale ta bramka to była poezja, to trzeba mu przyznać.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 13:15 #17
krajminho
krajminho pisze:
Piękny mecz niestety rezultat niekorzystny ;( nie ma co płakać, teraz tylko 4 raz z rzędu zdobywamy mistrza (choć lekko nie będzie) wzmacniamy się (Carrick i Drewniakov - OUT) i w przyszłym roku walczymy o LM po raz kolejny.
Ps.
Pozytywem jaki dostrzegam w naszym odpadnięciu jest fakt ,że przestanie się tu udzielać masa sezonowców.

GLORIA VICTIS
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 13:14 #16
Pakusta
Pakusta pisze:
Głupia bramka pod koniec pierwszej połowy i czerwona kartka = brak Man Utd w półfinale. Tyle...


LET'S GO REDS !!
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 12:09 #15
reddevil890
reddevil890 pisze:
zgadzam się z robbenem głupio straciliśmy bramkę niestety brawo dla chłopaków a szkoda super I połowa wielkie poswiecenie calej druzyny i oczywiscie roo ale powinien zejsc po I połowie i macheda wejsc za niego swoje zrobil postraszyl szwabów. Ale dzisiaj pokazalismy ze nasze mlode wilczki potrafia grac!! A berba szkoda gadac do ekstraklasy!! potrzeba nam drugiego napadziora i rozgrywajacego. ale wierze w fergiego jeszce walczymy w PL ja nie trace wiary GLORY UNITED PS "Precz z sezonowcami"
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 11:53 #14
boxii
boxii pisze:
piekny mecz w wykonaniu diablow .tylko gdyby nie ta 1 bramka bardzo frajersko stracona to tam by sie 5-0 skonczylo tylko ze teraz mozemy tylko gdybac...
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 11:40 #13
Kingus661
Kingus661 pisze:
Wreszcie jakaś szczera wypowiedz ... Szkoda tylko że wczoraj nie byli na tyle uczciwi i nie nastawiali sędziego do drugiej żółtej dla Rafaela !
No ale trudno stało się teraz już nic nie możemy poradzić ...
Szkoda mi bardzo Luisa zrobił tak jak mówił czyli dał z siebie wszystko...
Tyle dobrych akcji wczoraj ... O co wam chodzi z SAF przecież wczoraj wygraliśmy tak wiem nie awansowaliśmy ale to już inną drogą jak dla mnie to że Roo w ogóle był w pierwszym składzie to już było wielkie zaskoczenie a jednak zaryzykował powinniście podziwiać za odwagę Fergusona jak i Rooneya !!

United!
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 11:33 #12
bober89 pisze:
bober89
ciekawe jak Roo by zagrał, gdyby nie dostał w pierwszej połowie tyle razy po nodze. co jak co, ale nie uwierzę, że te wszystkie razy jakie zebrał były przypadkowe:/ bo jednym z kopniaków musiał kilkanaście minut przechodzić, żeby później biegać bez utykania. wystawienie Roo w pierwszym składzie mogło mieć uzasadnienie, natomiast wpuszczenie go na drugą połowę moim zdaniem jak najbardziej nie. wtedy potrzeba było kogoś kto by nękał obronę a nie tylko chodził przed polem karnym.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 21:12 #11
marioooooo6
marioooooo6 pisze:
to był swietny mecz gra szła gorzej kiedy gralismy w 10 piękny mecz Naniego bardzo mi go szkoda ale coz trzeba sie pozbierac i skupic na PL
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 10:21 #10
szubik
szubik pisze:
prawda jest taka ze grali lepiej, ale lepsi okazali sie Niemcy. życie toczy sie dalej i musimy czekac na przyszle sukcesy diabelkow.

GLORY GLORY MU!!
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 10:18 #9
fanatic91
fanatic91 pisze:
szkoda po 3 bramce myślałem że już po meczu a tu psikus gol Olića i druga żółta kartka dla Rafaela w konsekwencji czerwona i drugi gol Robbena dla Bayernu ale szacun dla naszych grajków że walczyli do końca GLORY GLORY MAN.UNITED dumni po zwycięstwie, wierni po porażce
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 10:09 #8
SexyBoy
SexyBoy pisze:
szacun dla Robbena . potrafi się przyznać że nie byli lepsi
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 09:53 #7
rafal1905
rafal1905 pisze:
przynajmniej potrafi przyznac kto byl lepszy w tym meczu.za to go szanuje
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 09:35 #6
jax87
jax87 pisze:
Gdyby,gdyby,gdyby... To takie gdybanie. Dostał kartke(sam sobie jest winien-następnym razem niech trzyma rączki przy sobie), MU wyleciało, i tyle.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 09:14 #5
marcin1515
marcin1515 pisze:
zgadzam się z robenem ale gdy by rafael nie dostał kartki to by man utd wygało
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 09:11 #4

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY