AKTUALNOŚCI

Edwin: Niemcy wywarli presję na arbitrze

Data 08 kwietnia 2010, 16:54 Bart, manutd.com
Edwin: Niemcy wywarli presję na arbitrze
» Mimo dobrej postawy Edwina, Holender o jeden raz za dużo wyjmował piłkę z siatki podczas rewanżu na Old Trafford z Bayernem
A A A
Edwin van der Sar uważa, że Manchester United odpadł z tegorocznej edycji Ligi Mistrzów w bardzo nieszczęśliwych okolicznościach. Holender mówi, że wpadka w pierwszym meczu na Allianz Arena automatycznie kosztowała ich grę w dalszej fazie rozgrywek, bez względu na wspaniały mecz na Old Trafford.

- Według mnie zasłużyliśmy na awans do półfinału. Bayern zdobył szczęśliwą bramkę w ostatniej minucie w zeszłym tygodniu, dzisiaj graliśmy w 10 i nawet wtedy Niemcy nie stwarzali akcji. Wykopanie nas z turnieju zawdzięczają jednej wspaniałej bramce - mówił Edwin.

Wiele osób twierdzi, że gdyby United dokończyło to spotkanie w pełnym składzie, nie byłoby najmniejszych problemów z awansem. Holender uważa, że Bayern wymusił druga kartkę dla młodego Rafaela, który został zmuszony do opuszczenia boiska.

- Wszyscy wiemy, kto pokazuje kartki i Niemcy są bardzo dobrzy w wywieraniu presji na sędziach. Oczywiste było, że sędzia nie zamierzał na początku pokazać kartki Rafaelowi. Rywale wywarli na nim presję i wtedy arbiter zdecydował się wyjąć kartonik.

- Gdyby nadal było 11 na 11, gracze Bayernu musieliby strzelić drugiego gola, a sposób w jaki ich pilnowaliśmy i kontry, który wypracowywaliśmy dałyby nam zapewne więcej okazji strzeleckich niż oni zdołaliby stworzyć - zakończył bramkarz Manchesteru United.
» "David musi skupić się na swojej grze"
David de Gea z biegiem czasu coraz ...
» MU najbardziej wartościowym klubem świata MU najbardziej wartościowym klubem świata
Manchester United pozostaje liderem...
» Pięć najwspanialszych finałów LM Pięć najwspanialszych finałów LM
Do tej pory Manchester United trzyk...



Poprzedni news:
Manchester United vs Bayern do pobrania!
Następny news:
Hernandez wzmacnia United!

Komentarze (60)


fan11
fan11 pisze:
Rafael zachowal sie nieprofesjonalnie gdy dostal 1 zolta wtedy co sedzia nie odgwizdal na nim faulu
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 22:57 #59
kilgor
kilgor pisze:
Jeśli SAF nic nie uczynił w sprawie kartki to znaczy, że niema zarzutów do ani Rafaela ani do sędziego, w zeszłym roku przy faulu Fletchera protestował.
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:23 #58
kkkkk
kkkkk pisze:
DT8
A skąd wiesz że ostatnia? Może jeszcze powalczą więcej niż 1 raz. Riberiego chciałbym zobaczyć na Old Traford i moim marzeniem jest żeby Bekcham wrócił ale to jest nierealne
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 16:02 #57
DT8
DT8 pisze:
No co, za rok wygramy, to bedzie ostatnia edycja LM dla Edwina, Garego, Paula i Ryana, tak wiec beda bardzo zmobilizowani, aby wygac!
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 14:06 #56
marcin1515
marcin1515 pisze:
to wina sędziego on jest z włoch we włoszech jest podobny football jak w niemcach cały czas gwizdał faule. jak rafael zfałlował ryberiego to rybery przecież odał
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 12:29 #55
Sasori pisze:
Sasori
[link usunięty]

hipokryci?

zresztą, co to w ogóle za gadanie o wywieraniu presji? Rafael mógł już wylecieć za pierwsze kopnięcie rywala bez piłki... sam się o to prosił...

spodziewałem się po kibicach MU troszkę więcej obiektywizmu... ale większość z Was widzi tylko jedną stronę medalu...
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 21:44 #54
bober89 pisze:
bober89
Sasori, a żebyś Ty widział, jak wczoraj piłkarze Valencji obskoczyli sędziego w meczu PE :P chyba 8 go obskoczyło :D tylko że sędzia nie podyktował karnego pomimo, że typ tak ściągał Żigicia w polu karnym, że aż mu porwał koszulkę:/

masz rację, że powinien był wylecieć, ale van Buyten też kopał ostro Rooneya bez piłki, od tyłu i na chama. tak samo i inni się zachowywali, więc nie mów o obiektywizmie.

prawda jest taka, że w każdym klubie są ludzie których zadaniem jest wywieranie presji na sędziach, tak się teraz po prostu gra i nic tego raczej nie zmieni. chyba że FIFA/UEFA nakaże sędziom karać takich krzykaczy kartkami to się może skończy.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 23:27 #53
Sasori pisze:
Sasori
ja nie mówię tutaj że Bayern był cudny i wspaniały a MU to zło... raczej staram sie udowodnić że było hmm.. po równo? czerwona dla Rafaela nie była wynikiem brutalności... tylko głupoty zawodnika i złamaniem reguł fair-play...

jeszcze odnośnie kopania Rooneya... z jednej strony można Bayernowi zarzucić że faulowali kontuzjowanego... tylko że czy mieli omijać jego "chorą" nogę i trafiać specjalnie w zdrową? gdyby tam grał każdy zdrowy zawodnik to by tyle krzyku nie było... więc trzeba było zdrowego wystawiać...
poza tym, początek meczu... piłkę odstaje Robben i od razu Evra albo Nani wchodzi mu w nogi... facet świeżo po kontuzji... przemęczone mięśnie... ale czy to problem MU czy Bayernu?
i jeszcze tylko przypomnijcie sobie ile razy Rooney w pierwszym meczu faulował Demichelisa?:) nawet mu tam łapami koło twarzy wywijał a przecież ten nie na darmo gra w masce?
czy to też był Wasz problem ? nie...
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 00:24 #52
Jacetto888
Jacetto888 pisze:
Też nie mogę przestać o tym myśleć.. Po prostu spiepszyli nam marzenia o wygranej z Barcą w finale :/
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 16:45 #51
PawelM
PawelM pisze:
Ok opuszczam tę stronę i obiecuję Ci, ze już tu nie zajrzę. Pozdro..
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 14:47 #50
looleczek
looleczek pisze:
b90 niewiem czy jest jakis zadownik w tym wieku co Rafael,ktory gra tak jak on...Bo ja nieznam takiego.Postapil glupio ale gdyby tez nie on,to nie wiadomo jakby jakby sie mecz zakonczyl,moze by bylo 5:3 bo Bayernu...
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 13:49 #49
PawelM
PawelM pisze:
Zgadzam się z kolegą B90. Rafael zachował się bardzo bezmyślnie.
Podobną postawę prezentuje ostatnio Nemanja Vidić. Obserwuję tego zawodnika i widzę, że na boisku zachowuje się głupio. Bezmyślnie zatrzymuje, łapie za koszulkę, bardziej szkodzi niż umiejętnie interweniuje.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 11:29 #48
b90
b90 pisze:
Odpadliśmy przez głupie zachowanie Rafaela, wiedząc że ma już na koncie żółtą kartkę bezsensownie ciągnął Ribery'ego za koszulkę i musiał się liczyć z konsekwencjami. Co z tego że grał w tym meczu dobrze jak tym kartonikiem zawalił nam awans.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 23:42 #47
cris342
cris342 pisze:
jaki żal wylecieliśmy to git teraz trzeba się skupic na PL coś poprawić i naprawić wszystko w przyszłym sezonie a na dodatek można było batern dopilnować tak żeby nie strzelili żadnej bramki a za kartki sie schodzi taka prawda jak siema 1 żołtą to trzeba uważać by nie dostać 2 i tyle a takie różne wymówki dla mnie nić nie znaczą bo albo wygrywasz albo nie i proste
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 22:52 #46
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
To po co oglądasz mecze? Wejdź na livescore i patrz tylko jak się cyferki zmieniają.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 12:00 #45
Arcatera
Arcatera pisze:
Lubię Manchester United ale nie rozumiem niektórych wypowiedzi. Wiadomo było, że po pierwsze liczą się bramki strzelone na wyjeździe a po drugie w grze o półfinał Ligi Mistrzów trzeba grać pełne 90 minut, bo grają tam drużyny nieprzypadkowe. Manchester przegrał pierwszy mecz na własne życzenie po zachowawczej grze i próbie dowiezienia wyniku do końca. Jak bardzo się to zemściło wszyscy pamiętamy. Nie ma co rozpamiętywać decyzji sędziego, który mógł albo nie mógł pokazać drugiej żółtej kartki Rafaelowi. Chłopak grał fenomenalnie ale gdyby nie jego nieodpowiedzialne zachowanie przy pierwszej żółtej kartce tematu by nie było. Wygrywając mecz już w pierwszej połowie 3-0 nie można tak grać jak to pokazali zawodnicy MU pod koniec pierwszej połowy. Bramka z niczego Olica i już było nerwowo. Wiadomo było, że Bayern nie jest przypadkową drużyną i nie będzie grał całe 90 minut źle. Bramka na 3-2 Robbena była fenomenalna i przykro było słuchać naszych wielkich "ekspertów", że to przypadek i wielki fart, że akurat tak to wyszło. Widać było ewidentnie w powtórce, że Robben przygotowuje się do tego uderzenia i tylko należy się zastanowić gdzie byli obrońcy MU bo piłka leciała naprawdę bardzo długo. Moim zdaniem Bayern jak najbardziej zasłużył na awans do półfinału bo wykazał więcej woli walki i determinacji grając do ostatniej minuty. Ciężko się pogodzić z twierdzeniem, że MU była drużyną lepszą i przegrała przez sędziego i farta Bayernu. Nie można wygrywając obydwa mecze tak zdecydowanie pozwolić sobie odebrać zwycięstwo w ostatnich minutach. Jak bardzo cenię Sir Alexa Fergussona śmieszny jest komentarz pomeczowy, że Bayern zagrał jak to tylko Niemcy potrafią i wymusił decyzję na arbitrze, która wymusiła końcowy wynik meczu. Jestem pewien, że jakby sytuacja była odwrotna (czerwona dla któregoś z graczy Bayernu) to ocena sędziego byłaby na szóstkę. Tyle
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 22:15 #44
bober89 pisze:
bober89
strzał Robbena był fenomenalny, ale bądźmy szczerzy, nawet takim piłkarzom jak on ile razy taki strzał wyjdzie, a ile nie wyjdzie? mi się wydaje, że może 1 na 20 strzałów tak wejdzie, więc to był fart, oczywiście obrona mu nie przeszkodziła.
mam nadzieję, że piłkarze wyciągną wnioski i nie będą już tak lekceważyć rywali ani spać przez praktycznie cały mecz
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 23:37 #43
Ostrowiak pisze:
Ostrowiak
Mówisz o nieodpowiedzialnym zachowaniu Rafaela,gdzie dostał czerwień.
A ja się pytam jak zachowywał się Schweinsteiger,Badstuber i Van Bommel?!Schweinsteigera i Badstubera to trzeba było wyrzucić z boiska!
A oni sobie spokojnie biegają i kopią naszych po nogach!A sędzia naszym daję kartkę z niczego.Parodia nad parodiami.
Jak Schweinsteiger ściął 2 razy Valencię,to mu nic sędzia nie zrobił.
Van Bommel ile razy faulował naszych to się w glowie nie mieści.
A Badstuber powinien wylecieć za faul na Valencii,kiedy skosił go równo z ziemią.

Odnośnie meczu:
Szkoda,że przegraliśmy mimo,że byliśmy lepszą drużyną.Nie Bayern nas wyeliminował,ale pan,,oszust" sędzia nas wyeliminował.
Pierwsze 43 minut w naszym wykonaniu było bajeczne.Bayern nie wiedział co się dzieje.Nani i Valencia mijali ich jak pachołki.Olić strzelił z niczego i już było bardzo nerwowo.A wiadomo,że jak jest nerwowo to później jest przeważnie źle i wyszło źle.
» Niedziela, 11 kwietnia 2010, 12:25 #42
boniocfc
boniocfc pisze:
W dzisiejszej piłce kazdy wywiera presje na arbitrze- dla mnei to nie nowosc
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 20:48 #41
PaBBlo1228
PaBBlo1228 pisze:
I teraz Liga mistrzów będzie taka nudna, że nie wiem czy warto ją oglądać. . . Jaki to ma sens dalsza gra. Wiadomo, że wygra Barca . Przynajmniej jakby Czerwone Diabełki przeszły do dalszej fazy to Katalończycy by mieli jakichś godnych rywali... a tak to sprawa jest zamknięta ;/
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 20:40 #40
ROO10MU pisze:
ROO10MU
na 100% puchar LM jest dla barcelony. Szkoda ze Manchester juz odpadl, bayern nie zasluzyl na awans :(
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 21:14 #39
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
Tak tak tak... tak jak na 100% Man UTD miało pokonało słabszy Bayern. Monachium pokazało, że potrafią w niemieckim stylu pokonywać lepiej grające drużyny i puchar może być ich.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 12:02 #38
DrunkenBear pisze:
DrunkenBear
Barca musi jeszcze przejść Inter, a niestety Murinho jest dość pechowy dla Messiego, o ile pamiętam zazwyczaj w spotkaniach z drużynami prowadzonymi przez portugalczyka Messi albo łapał kontuzję na pół roku, albo dostawał czerwoną kartkę. Więc ja tu jeszcze nie przesądzałbym. Poza tym francuzi jak dojdą do finału, to tak łatwo skóry nie sprzedadzą.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 12:08 #37
karol1417
karol1417 pisze:
VDS ma racje widać było kiedy to rafael miał dostać czerwoną kartkę jak te szw..y podbiegły do sędziego i odrazu się sapały yhhh nienawidzę czegoś takiego tak samo jak nie lubię boiskowego cwaniactwa...
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 20:33 #36
kubala
kubala pisze:
W tym roku, po raz drugi pewnie wygra Barcelona ;<
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 20:14 #35
bober89
bober89 pisze:
w zasadzie sędzia popełnił wiele błędów, a pierwszym było to, że nie wyrzucił Rafaela od razu za pierwszy faul - atak w kolano bez piłki (co prawda tam był najpierw faul na Rafaelu, ale nie zmienia to tego jak potraktował niemca).
wkurzało mnie to, że sędzia pozwalał kopać Roo bez piłki co chwila:/ mógł go kopać każdy kto chciał:/ nie mówię, że z racji kontuzji powinien być szczególnie chroniony, ale skręcona kostka jest bardzo łatwa do ponownego zepsucia co bardzo mocno sugeruje, że ataki na jego nogę nie były przypadkowe.
mam nadzieję, że niedługo wprowadzą dodatkowych sędziów w pole karne, choć oglądając ligę europy nie mogłem dokładnie skminić jakie sędziowie mają kompetencje i jak mają się ustawiać na boisku.
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 20:05 #34
Agusssia
Agusssia pisze:
Ja z Manchesterem jestem i będe na zawsze. . Ale może i masz rację bo są i tacy przecież, ale to nie zmienia faktu że są PRAWDZIWI kibice na dobre i złe
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 19:52 #33
luki123 pisze:
luki123
......Na wieki wieków AMENT!!....
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 19:57 #32
goonzoo
goonzoo pisze:
RED91DEVIL- wyśmiewałeś mnie za to w trakcie meczu i widzisz frajerze... następnym razem pomyśl co piszesz a potem to pisz...
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 19:51 #31
ManUtdFun
ManUtdFun pisze:
Ja też tak uważam. Proszę mi powiedzieć za co Rafael dostał tę czerwoną kartkę? Pierwsza żółta była zasłużenie podyktowana, ale ta druga to jakieś nieporozumienie. To prędzej Ribery powinien ją dostać. Ta decyzja jest moim zdaniem najlepszym przykładem wywartej na sędzim presji przez Bawarczyków. Szkoda tego meczu, bo naprawdę ZASŁUŻYLIŚMY na awans, ale niestety.....taki jest football.
Teraz pozostaje nam Premier League !! GLORY GLORY UNITED !!
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 19:46 #30
DrunkenBear pisze:
DrunkenBear
Presja owszem wywarta była, bo nikt mi nie powie, że arbiter jak do niego podbiega 6 piłkarzy z jednej drużyny podejmuje decyzję racjonalną.

Jednak moim zdaniem, tak czy siak by dostał żółtą kartkę, bo to był faul taktyczny. Tylko ja mam jedno pytanie, gdzie do cholery był wtedy defensywny pomocnik jak w środku boiska szarżował Ribery. Bo raczej nie jest normalne zostawiać samego piłkarza, który ma już żółtą kartkę z takim zawodnikiem.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 12:05 #29
Kingus661
Kingus661 pisze:
Teraz to można tylko mówić ale to i tak nam nic nie da no przykre nie awansowaliśmy... Niemców nie lubię ale co to zmieni :/
No strata ogromna :/

United!
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 19:42 #28
luki123
luki123 pisze:
Masz bardzo dużo racji, Giggs w przedmeczowym wywiadzie powiedział podobnie ''raz się wygrywa raz się przegrywa, ale ten mecz wygramy na pewno'' (jakoś tak):D słowa dotrzymał wygraliśmy, ale to nie wystarczyło.
A my jako sfrustrowani porażką kibice po prostu wszystko wyolbrzymiamy, nie tylko my, także Van Der Sar. W przypadku przejścia United taki komentarz ze strony bramkarza nigdy nie miałby miejsca . Przynajmniej teraz wiemy przez co przechodzili Bawarczycy jedenaście lat temu. Ale jeszcze nie raz zobaczymy Manchester w lidze mistrzów i dobrze o tym wiecie :D
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 19:34 #27
grzechooVEB
grzechooVEB pisze:
Rozgarnijcie się, przecież do przerwy mogliście strzelić 6! Zrzucanie na arbitra, to poprostu zrzucanie porażki na cokolwiek.. Van Der Sar jest już stary i chyba wie, że nie powinien tak mówić, bo tak nie było.. Jakby Manchester wykorzystał co było do wykorzystania, to by się skończyło jak z Romą... A tak.. Kurcze, widzę, że większość z Was tutaj tylko mówi, że jest z Manchesterem itp., a wiek nie pozwala Wam się jeszcze pogodzić z uczciwą porażką... Jeśli nie zdobędą mistrzostwa, to zostanie tu może 100 osób, prawdziwych osób.. Idę o zakład;]
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 18:57 #26
craig pisze:
craig
ssmieszny jestes.. ogladales mecz w ogole ? czy komentarz live ^^ ?
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 19:10 #25
kikson pisze:
kikson
Co znaczy jest już stary? To znaczy, że nie ma prawa do własnych emocji i wyrażenia ich? Ja Ci życzę żebyś był w takiej formie jak będziesz tak "stary" jak on. Również umysłowej.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 07:55 #24
Koryt
Koryt pisze:
Sedzia straszny frajer byl dal sie zastraszyc to pokazal heh
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 18:48 #23
Agusssia
Agusssia pisze:
Byniol---> dokładnie !
Rafael jest poprostu zaje... jest jeszcze młody i nie do końca panuje nad sobę, popracuje mocno jeszcze z sezon, dwa i będzie godny zastępca Nevilla
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 18:43 #22
nisterloj14
nisterloj14 pisze:
Rafael za 2 faule w ciągu jego występu dostał 2 żółte.. śmiech -.-
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 18:18 #21
grzechooVEB pisze:
grzechooVEB
Ale patrz jakie to były faule... Jakby ktoś wchodził w polu karnym, gdy zawodnik wychodzi na sam na sam i połamał mu nogę, to też nic z okazji, że był to pierwszy raz? Nie ma znaczenia który to już raz, gdy zawodnik skupia się na zaatakowaniu nóg rywala, a nie piłki..
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 18:59 #20
PanDuzeA pisze:
PanDuzeA
A jak Bawarczyk wchodzi od tyłu prosto w nogi Valenci (po takim faulu Wasilewski do teraz leży) to też nic? No nic. Dopiero jak będzie złamanie otwarte to się zaczną krzyki i czerwone kartki.
» Piątek, 09 kwietnia 2010, 12:06 #19
kilgor pisze:
kilgor
To prawda, że za faul w polu karnym gdy zawodnik jest sam na sam jest odrazu czerwona, ale Rafael za pierwszym razem nawet nie wiedział, że podchaczył gracza Bayernu, a o drugim razie to nie mówię bo tam była poprostu męska walka za cos takiego nie daje sie żółtych kartek...
» Sobota, 10 kwietnia 2010, 17:19 #18
ronald
ronald pisze:
Rafeal pokazałże o obronę nie musimy się martwić. Ogromnie mi zaimponował już w meczu z Milanem. A wczoraj - genialnie, oprócz kartek. Bardzo cenię i lubię tego chłopaka
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 18:13 #17
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Wszyscy to wiedzą, niektórzy podświadomie, ale co to da? W tamtym sezonie skrzywdzona Chelsea, teraz my nie zostaliśmy skrzywdzeni..., ale uważam że sędziowie za bramką są idealni! Sprawdza się to w LE, sędzia wychwycił ręke przy wślizgu obrońcy, czego na pewno główny nie zauważyłby!
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 18:02 #16
grzechooVEB pisze:
grzechooVEB
Hahahah skrzywdzono Chelsea mówisz...A oglądałeś 1szy mecz??
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 18:55 #15
Amadi
Amadi pisze:
Edwin doslownie wyjal mi to z ust xD Strasznie sie przejalem ze nie przeszlismy ale wierze ze mamy szanse na mistrzostwo i zemste w przyszlym roku!
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 17:53 #14
Dawid96
Dawid96 pisze:
Chicharito fajnie się zapowiada!!:PP
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 17:47 #13
Xartula
Xartula pisze:
Ja tak samo ciągle o tym mysle jak to mogło sie stac, byłem pewny ze Manchester Wygrywając 3:0 wygra aahh boli ;/
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 17:43 #12
JoKeR
JoKeR pisze:
z tak innej beczki ;p:Javier HernĂĄndez TO NASZ NOWY ZAWODNIK!!Pisalo tak na oficjalnej stronie MU :)
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 17:30 #11
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Hmm no cóż tacy są Niemcy i zawodnicy grający w tym klubie. GO GO MAN United !
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 17:25 #10
Smiksu
Smiksu pisze:
Pozostaje mieć nadzieję, że Lyon, który sprawił parę świetnych niespodzianek w tym sezonie odeśle ich z kwitkiem. Jeżeli sędziowie przestaną gwizdać pod niemców, wtedy będą mieć dużą szansę...
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 17:21 #9
gr5
gr5 pisze:
Barcelona teraz na 90% jako pierwsza drużyna w historii obroni tytuł : / Jeżeli Inter nie postawi oporu to Bayern z taką obroną zostanie zmiażdżony...
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 17:16 #8
Vespillo
Vespillo pisze:
Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem... stało się. Trzeba się pogodzić. United i tak jest najlepszy ! :*
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 17:14 #7
SexyBoy
SexyBoy pisze:
mógł cię lepiej zachować przy golu Olicia .. no ale trudno .. za rok na Wembley się uda :)
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 17:09 #6
Byniol
Byniol pisze:
A moje zdanie jest takie , że gdyby nie czerwona kartka dla Rafael'a to Manchester by grał z Olympique Lyon'em w półfinale Champions League.
Ale mecz potoczył się inaczej i mówi się trudno ! A Rafael ( obecnie ) pomimo małego doświadczenia tyle razy zatrzymywał Ribery'ego , że to nie idze.
Będzie kiedyś jednym z najlepszych Prawych Obrońców świata. Kwestia czasu , za rok czy za 2 :-) Za rok MANCHESTER UNITED zagra na Wembley w Finale Champions League ! :D
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 16:59 #5
grzechooVEB pisze:
grzechooVEB
Też uważam, że za 2-3 sezony Rafael będzie taki jak Dani Alves... No może poza strzałem, bo huknąć to Alves potrafi jak Roberto Carlos niegdyś :P Tyle że ten teraz z prawej nogi :]
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 19:01 #4
Aveiro
Aveiro pisze:
Boli BOLI BARDZO nie moge przestać myślalec o tym !!

niemcy psuja magie futbolu ... !!
» Czwartek, 08 kwietnia 2010, 16:58 #3

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY