AKTUALNOŚCI

Sfrustrowany Benzema trafi do United?

Data 01 kwietnia 2010, 13:47 Michal020202, sport.co.uk
Sfrustrowany Benzema trafi do United?
» To może być transferowy hit Manchesteru United w letnim okienku transferowym
A A A
Według doniesień hiszpańskich mediów Karim Benzema ma dość siedzenia na ławce Realu Madryt i latem może opuścić swój obecny klub.

Francuski napastnik cały czas walczy o miejsce w podstawowej jedenastce Królewskich jednak na dzień dzisiejszy przegrywa rywalizację ze świetnie spisującym się Gonzalo Higuainem. Hiszpański dziennik Sport sugeruje, więc że Benzema z powodu swojego niezadowolenia i małej ilości gry prawdopodobnie przeniesie się do Manchesteru United. Jak wszyscy wiedzą sir Alex Ferguson jest wielkim fanem talentu Karima.

Przed rozpoczęciem pracy w Realu Madryt poprzedni klub Francuza, czyli Lyon zaakceptował ofertę United w sprawie transferu na Old Trafford. Klub z Hiszpanii przebił jednak Czerwone Diabły i to właśnie tam trafił Benzema.

Rodak Benzemy Zinedine Zidane, który jest doradcą prezydenta Realu Madryt Florentino Pereza ostrzegł napastnika przed jakimikolwiek ruchami w sprawie transferu.

- On ma niesamowity talent, ale musi się słuchać tego, czego wymaga od niego Real Madryt – powiedział.
» Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya Zobacz niezwykłe zdolności van Niestelrooya
Van Nisterlooy zdobył aż 150 bramek...
» Van Nistelrooy zakończył karierę! Van Nistelrooy zakończył karierę!
Ruud van Nistelrooy na stałe zapisa...
» "Powinniśmy sprzedać Ronaldo za 800 mln"
Cristiano Ronaldo opuścił United w ...



Poprzedni news:
Nani łączy się w bólu z Rooneyem
Następny news:
Oficjalne oświadczenie w sprawie Rooneya

Komentarze (120)


MUforever9
MUforever9 pisze:
Wolę Ville lub Aguero ale jak na nie przyjść żaden napastnik to może Benzema nie jest taki zły na pewno lepszy od Berby
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 20:16 #119
mateusz98
mateusz98 pisze:
Manchester United byłby ponoć w stanie przeznaczyć na Ireneusza Jelenia aż 10 milionów funtów.
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 16:32 #118
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
Nie no coś takiego to nawet na prima aprilis się nie łapie...
Słyszałem tez o Lewandowskim, teraz Jeleń... Przecież on nie godny podawać ręczników po treningu piłkarzom, bo nawet to mogłoby mu się nie udać :D
» Sobota, 03 kwietnia 2010, 13:40 #117
Krzychu418 pisze:
Krzychu418
Nie no coś takiego to nawet na prima aprilis się nie łapie...
Słyszałem tez o Lewandowskim, teraz Jeleń... Przecież on nie godny podawać ręczników po treningu piłkarzom, bo nawet to mogłoby mu się nie udać :D
» Sobota, 03 kwietnia 2010, 13:41 #116
mateusz98
mateusz98 pisze:
Nie wiem czy to prawda ale na to wygląda:Ireneusz Jeleń wpadł w oko samemu Alexowi Fergusonowi i już latem jego transfer do Manchesteru United może stać się faktem.
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 16:28 #115
Williams
Williams pisze:
Niech on sobie siedzi dalej na lawce rezerwowej Realu Madryt. Wybral galaktyczny Real ,ktorego juz nie ma w Lidze Mistrzow wiec powinien tam byc a nie jak przegral rywalizacje to do Manchesteru nagle mu sie zachcialo i niby nas wielka miloscia obdarzyl. Nie jestesmy ubogimi krewnymi Realu Madryt i trzeba miec odrobine godnosci a nie brac jakies ochłapy.
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 15:59 #114
piotrek001
piotrek001 pisze:
to nie bedzie dobry transfer. benzema jest za cienki na manchester. zepsuł sie w realu tak jak huntelaar owen i wiele innych piłkarzy.
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 15:24 #113
rooney901
rooney901 pisze:
za dobry na ligue 1
za słaby na la liga
myślę że w premiership byłby beznadziejny,przecież premiership to najlepsza liga na świecie

ja osobiście wolę ville
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 15:09 #112
bideMU
bideMU pisze:
NIE CHCEM GO WIDZIEC W TYM KLUBIE WSZYSTKICH TYLKO NIE JEGO!!
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 14:57 #111
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Dobre "sfrustrowany ktoś trafi na old trafford" My sfrustrowanych nie potrzebujemy :)
Villa będzie o wiele lepszym zakupem. Karim "zepsuł" się w Realu.
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 13:33 #110
kewcio222
kewcio222 pisze:
a tam ...
teraz to już Ferguson zapewne na innych poluje ..
ten sie już zepsuł ...
z reszta po co nam on ?
tak gramy na jednego napastnika ...
karim już stracił wiere w siebie i tyle.
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 13:12 #109
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
Aguero / benzema - hm.. jak by przeszed 1 z nich to by bylo ekstra :D
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 13:12 #108
oradek123
oradek123 pisze:
wolałbym Ville zamiast Benzemy
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 12:13 #107
Typ
Typ pisze:
Yuki - Co do transferu Villa/Aguero to pomimo tego, że jestem przeciwny to mogliby się oni jednak sprawdzić w Premiership, To samo przecież mówili wszyscy jak byliśmy zainteresowani Torresem, każdy mówił, że to przereklamowana gwiazdeczka strzelająca nie więcej niż 10 bramek na sezon, a tu gdybyśmy mieli Torresa jako partnera dla Roo to bylibyśmy nie do zatrzymania. Mimo wszystko uważam, że nie potrzebny nam transfer Villa/ Aguero. Wolałbym Gourcuff/Silva.
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 11:18 #106
Yuki pisze:
Yuki
no niby tak, ale czy torres zwrocil sie liverpoolowi? co z tego ze maja go w skladzie? jak mistrzostwa i tak nie potrafia zdobyc? po za tym jak juz przywolales przyklad torresa to mozna powiedziec, ze swietnie widac jaka jest roznica miedzy la liga a premier league... po przejsciu do lfc torres jest nieco "szklany" czesto trapia go kontuzje i urazy, raz wieksze raz mniejsze. no ale musze przyznac, ze faktem jest- kiedy gra to gra dobrze
moim zdaniem alternatywa dla Villi/Aguero jest: Mauro Zarate z Lazio i Hulk z Porto
Zarate b. szybki, mlody, zwinny maly zadziorek, potrafi przymierzyc z wolnego, swietny poprzedni sezon w tym nieco przygasl
Hulk- no chyba nie trzeba go jakos specjalnie reklamowac
No i oczywiscie Gourcuff, w sumie SAF z Blanc'iem maja dobre kontakty- sprowadzenie Obertana, to moze udalaby sie zamiana Anderson Gourcuff
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 20:26 #105
FanRooney
FanRooney pisze:
przyda nam sie.O bok Rooneya niemamy dobrego napastnika.Owen ma juz swoje lata.jak berba gra każdt wie(na 10 meczy 2 dobre)
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 11:18 #104
Typ pisze:
Typ
Berbatow też już nie jest najmłodszy. Między nim a Owenem jest tylko rok różnicy ale wszyscy i tak mówią o Owenie, że swoje lata ma.
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 11:21 #103
masrzisz
masrzisz pisze:
mimo wszystko chetnie bym go widzial w skladzie United ;)
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 00:39 #102
Bany
Bany pisze:
do Mr Kubinho! wolisz machede!? ja tez go lubie ale co do gry to wolalbym benzyne bo on ma doswiadczenie na arenie europejskiej i jest ograny jak goscio 30letni pomimo bardzo młodego wieku.. a nasz Federico niestety nie jeste ograny i czasem nie wie jak sie zachowac w waznych momentach meczy..
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 23:47 #101
MrKubinho pisze:
MrKubinho
Benzema znając życie będzie niewypałem bo grał w realu i się obsrał mógł do nas dołączyć wcześniej i nie chciał to niech teraz się kisi w tym realu
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 08:49 #100
MrKubinho
MrKubinho pisze:
moim zdaniem jest nam bezużyteczny wolę Machede
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 23:38 #99
Bany
Bany pisze:
benzema byłby potrzebny nie tylko w takich chwilach.. on z wazza tworzyłby wspaniały duet:)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 23:25 #98
luki198
luki198 pisze:
przydal by sie taki ktos dla bezpieczenstwa chocby w obecnych chwilach
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 23:17 #97
Bany
Bany pisze:
Benzyna dawał by czadu w angli to dobry zawodnik mysle ze walił by bramy razem z roo:) ale tak szczerze to nam trzeba takiego prawdziwego rozgrywającego ale typu ofensywnego pomocnika środka pola.. z oczkami do okoła głowy, i takim gosciem napewno byłby Gourcuff!!
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:52 #96
miloszBDG
miloszBDG pisze:
Ja tak ogólnie chciałbym zobaczyć Chamaka w Man United ... :)
Napewno by się przydał:)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:46 #95
Yuki
Yuki pisze:
Moim zdaniem niech sie Benzema dalej kisi w realu. Bardzo dobrze jak sie leci za kasa. Po za tym czytalem, ze Karim strasznie psuje atmosfere w reprezentacji Francji wiec w klubie pewnie tez uwaza sie za 'gwiazdora'

Moim zdaniem potrzebny na gwalt jest ktos do srodka pola i tak jak mowicie- Gourcuff bylby wspanialbym zawodnikiem i do tego bardzo perspyktywistycznym, a do tego o ile sie orientuje moze grac jako podwieszony za napastnikiem, w srodku i na skrzydle czyli bardzo uniwersalny.
Kazdy pisze o Villi i Aguero... ale ludzie nie widzicie jak bardzo oni sa przereklamowani? Jak beda rezerwowymi (przy ukladzie 4-5-1) to napewno nie beda strzelac wiecej bramek anizeli Berba... Po za tym atak jest swietnie obstawiony... Mozna grac Rooney+ Berba i na zmiane Owen+ Diouf to bardzo dobry uklad szczegolnie jezeli chodzi o mlotego Dioufa, on jeszcze pokaze na co go stac tylko musi poprawic skutecznosc, potrafi znalesc sie w sytuacji, jest bardzo silny i szybki beda z niego ludzie wiec wykladanie wielu milionow funtow za ww. Ville/Aguero to czysta glupota!
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:44 #94
Camrall
Camrall pisze:
Haha na ligamistrzow.com pisze ze Ferguson chce Jelenia kupic ;d
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:32 #93
karol1417
karol1417 pisze:
Moim zdaniem to jeśli on miałby u nas grać to musielibyśmy kogoś sprzedać bo za dużo napastników to niezdrowo hehe:D. Gourcuff to jest wspaniały talent i może warto się pokusić o kogoś takiego bo scholes to już nie te lata a Giggs prawie to samo ale on to już ma drugą młodość. dobra jeśli napastnik to tylko i wyłącznie Sergio "Kun" Aguero ;]
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:00 #92
Marson
Marson pisze:
po co kupowac gourcuffa pomoc mamy b dobra potrzebny napastnik taki jak benzema lub villa
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 21:57 #91
DevilFan
DevilFan pisze:
Ale mimo 1 kwietnia podejsc do tego racjonalnie to to prawda ogladam na canal+ duzo meczy z Realem i Karim b.malo wystepuje a Manchester mial 2 miejsce w wyścigu po niego wiec jak by nas zasilil to Villa nie potrzebny i Wazza z Nim to by bylo cos wiec taki moze prezent od Zajączka ;p;p;p

OnE LoVe OnE UniTeD
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 21:40 #90
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Chciałbym Chamakha w Man United lub
Gourcuffa Ci zawodnicy na pewno by się przydali ;)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 21:34 #89
DevilFan pisze:
DevilFan
Nie oni sa niczym z Benzema i jego talentem
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 21:38 #88
Jakubek722 pisze:
Jakubek722
No ja nie wiem :) Pozdrawiam Go Go MU
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 21:40 #87
Jakubek722 pisze:
Jakubek722
Po za tym Gourcuff i Fletcher to byłby ładny środek pola
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 21:44 #86
MaciasDevil pisze:
MaciasDevil
Widze ze nie jestem jedynym ktroy chcial by Gourcuffa u nas :)
Pisalem o tym nizej
pzdr.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 23:21 #85
Marson
Marson pisze:
jezeli to prawda to sie ciesze bo karim to naprawde utalentowany chlopak ale nie ma szans z higuainem w realu wiec najlepiej bedzie u nas mial albo w parze z berbatovem/rooeyem lub zmiennik przydalby sie na jutro
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 21:21 #84
Number7
Number7 pisze:
Fajnie... ale co bedzie z Owenem i Berbatovem?? Przeciez to bez sensu ;/// Fajnie jak by doszedl bo jest mlody i SAF zrobilby z Niego naprawde boskiego pilkarza (jak z wszystkich) . . .
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 21:14 #83
Jacetto888
Jacetto888 pisze:
Super by było, oby tak się stało :)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 20:21 #82
Brwka
Brwka pisze:
Pamiętajmy, że dziś 1 kwietnia :D
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 19:33 #81
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
FrankyPalmeri --- a możesz napisać na jakiej stronie znajdujesz te statystyki graczy ?? bo mnie to zaczyna ciekawić. Dzięki z góry, pzdr.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 19:22 #80
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
adios --- a ile grał Berbatov z Bayernem ?? Jak by grał całą połowę to byś mógł mieć do niego pretensję (jakby słabo zagrał) nie jestem fanem Berbatov'a ale to juz jest lekka przesada jeśli chodzi o krytykowanie Bułgara.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 19:19 #79
adios
adios pisze:
"FrankyPalmeri" - "enzo" znów zalatujesz miłością do Berbatova.
Zobacz, jak słabo zagrał z Bayernem, a przecież ligę niemiecką zna bardzo dobrze.

Dla zawodnika nie liczą się tylko statystyki, ale również użyteczność dla zespołu.
Zobacz, jak ważny był Benzema w Lyonie, jak walczył Tevez w MU.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 19:11 #78
FrankyPalmeri
Berba z Tottenhamu > Benzema z lyonu
Tevez zajebiscie walczył - 5 goli w 29 ligowych meczach zeszlego sezonu BRAWO!!
Dimi słabo z Bayernem? pożal się Boże...
wielki fan MU
staty ogolem :
[link usunięty]
staty meczowe :
[link usunięty]
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 19:46 #77
Jakubek722 pisze:
Jakubek722
Co 20 minutach Berbatov ma strzelić 2 bramki ? Jak zapewne taktyka była inna. Gdyby grał od początku to pokazał by na co go stać.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 21:24 #76
Master123 pisze:
Master123
Wkład drewnika w ostatni mecz z Bayernem :

ON STAŁ A MY TRACILIŚMY BRAMKI !

Zmiana Carrcika na niego zabiła do końca naszą i tak słabą grę w środku , a co najgorsze otworzyła do reszty środek pola . I żadne idiotyczne statystyki enza mnie nie przekonają bo widziałem co zaczęło się dziać gdy to zero weszło na boisko .
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:02 #75
FrankyPalmeri
Benzema 1200 minut na boisku 7 goli i 4 asysty
Berbatov 1600 minut 12 goli i 9 asyst

Pamiętajmy tez ze Premiership w której nie wiadomo jakby sobie poradził Karim jest "troche" bardziej wymagająca od La liga

Szyna z przewroty z 16metrow pod sam nos hahahaha
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 18:47 #74
SzYnA pisze:
SzYnA
booosz jak ja nie lubie jak taki buc ktory przeczyta zdanie brzmiące np. "on najcześciej źle podaje " a ktoś odpisuje tylko zeby pokazać niby że ma racje i wie lepiej " a widziałeś jego podanie w ostatnim meczu do XXX" PRZECIEŻ JA NIE NAPISAŁEM AWRUK ŻE BERBATOV STRZELA -----TYLKO----- BRAMKI ŻE TRZEBA MU POD NOS PIŁKĘ WYŁOŻYĆ!! więc nie denerwuj ludzi jak dzieciaki które interesują się piłka od 2-3 lat tylko zacznij czytać ze zrozumieniem i argumentami odpowiadać na posty innych :/
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 07:26 #73
zapermu
zapermu pisze:
Zapraszamy :D To byłby atak - marzenie :D
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 18:43 #72
SzYnA
SzYnA pisze:
szczerze to wolę Benzemę niż Berbę i jestem bardzo ciekaw jakby grał razem z Rooneyem i manchester znowu klasyczne 4-42-2 ;] a w środku scholes z fletcherem bez świetnego carricka ;] . chcialem żeby berba do nas przyszedł i naprawde podziwiam go za technikę ale jednak czasem a nawet częściej niż czasem spowalnia grę united, sam na szpicy nie robi praktycznie nic, a bramki strzela jak mu się najczęsciej wyłoży pod nos. zrobi coś sam ale to jest rzadkość. Carim jest silny i wydaje mi się że poradziłby sobie w angielskiej...
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 18:22 #71
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Ktoś pisał o Sneijderze...hmmm mógłby przyjść w pakiecie z Mourinho, ale na pewno nie prędko.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 18:19 #70
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Berbatov lepszy od Benzemy, to się uśmiałem :) . Oceniać możliwości Benzemy po występach w Realu to kompromitacja, w Lyonie to był zawodnik... może uratować karierę przechodząc TYLKO do Anglii!!
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 18:16 #69
rownykrzys pisze:
rownykrzys
tak jak Thierry Henry. W Juve mu nie szło a dla goonersow gral wspaniale.
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 06:56 #68
Camrall
Camrall pisze:
Fabio przedłużył kontrakt do 2014 :)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 18:16 #67
Byniol
Byniol pisze:
Na oficjalnej stronie ManU piszę że może trafić :-) Żart był tylko z tym że Ronaldo do Manchesteru ma przyjść spowrotem
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 17:49 #66
marcin7owen
marcin7owen pisze:
to jest jeb any żart czy to jest możliwe??
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 17:47 #65
pizdarek
pizdarek pisze:
napewno to lipa bo 1 kwetnia, ale osobiscie wole Ville. Chciał Real to niech podgrzewa z Jerzym ławkę...
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 17:45 #64
M4S73R
M4S73R pisze:
To nie jest żadna ściema na pierwszego kwietnia. Sprawa Benzemy w klubie idiotów wygląda następująco. Benzema po prostu nie pasuje do koncepcji największego debila związanego z Realem M. (Perez). W ogóle nie wiem po co ten debil ściągnął Karima ?. Od dłuższego czasu snują jakieś jakieś tajemnicze kontuzje Francuza.

Ich cały skład jest śmieszny, ściągają największe gwiazdy, ustawiają je na takich pozycjach, na jakich nie czują się najlepiej i grają piach ...

Ja jestem za sprowadzeniem Benzemy do United. Pod warunkiem że cena nie będzie astronomiczna. Benzema to bdb napastnik. Potrafiący strzelać gol za golem. Z Waynem tworzyli by wspaniały duet.

Ale nie tylko o napastnikach w letnim oknie Ferguson powinien myśleć. Priorytetem powinni być pomocnicy.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 17:19 #63
Tennant
Tennant pisze:
Fajnie byłoby jakby trafił do nas, ale to pewnie Prima Aprilis ;p
Glory Glory MU
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 17:08 #62
Ronny
Ronny pisze:
ta jasne trafi pryma aprilis ;P
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 16:56 #61
damian7218
damian7218 pisze:
lepiej by bylo zeby na old traford trafil gonzalo higuain
bo benzema nie jest nawet lepszy od berbatowa
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 16:50 #60
przemuch88
przemuch88 pisze:
haha a taki Karimek był dobry a tu o,juz w realu się nie podoba,Real nie jest druzyną która dobrze traktuje swych piłkarzy,to jest korporacja finansowa a piłkarze są tylko i wyłącznie maszynkami to nakręcania biznesu..
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 16:45 #59
driffter128
driffter128 pisze:
a dobra ja już się nie kłócę chce aby Benzema przeszedł do Manchesteru i tyle
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 16:36 #58
mateyko44
mateyko44 pisze:
On nie jest na potrzebny ale to SAF jest tu szefem i on wie najlepiej:D
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 16:32 #57
driffter128
driffter128 pisze:
no bo ma opuścić Old Trafford Berbatow i co z tego ze się o niego starał?? chyba pisze co jest teraz a że było tak z berbatowem to nieoznacza że tak będzie z benzemą !!
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 16:29 #56
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
Myślę że na Old Trafford Benzema by się sprawdził to piłkarz silny, szybki, dobry technicznie, grający zespołowo i do tego jeszcze bramkostrzelny. Do tego chciałbym jeszcze by jakiś kreatywny pomocnik trafił do United. Scholes już swoje lata ma, Carrick nie gra kreatywnie a Fletcher coś tam gra ale z takim Modrić'iem mogliby stworzyć świetny duet rozgrywających. Jeśli chodzi o Aguero i Ville to : ten 1 raczej na pewno by się nie sprawdził na Old Trafford ponieważ brakuje Mu siły fizycznej, na jednym starciu z jakimś potężnym obrońcą mógłby sobie złamać nogę. Liga Hiszpańska to nie to samo co Angielska. Jeśli chodzi o Ville to paradoksalnie raczej przejdzie on do Realu lub Barcelony chyba że inaczej zamierza ale w to wątpię. Teraz zobaczymy całą prawdę o Berbatov'ie czy warto było za niego wydawać 30 baniek czy też nie, zobaczymy to w meczach z Chel$ea i Bayernem. Trochę mu brakuje szybkości ale myślę że w większości akcjach jak zawsze będzie starał się wykorzystywać swoją technikę (chociaż czasem się nie koncentruje jak przyjmuje piłkę.) Ale myślę że mimo tego wykorzysta tą swoją zaletę i pomoże drużynie najlepiej jak to jest możliwe. Liczę na niego i mam nadzieję że zagra świetne spotkania, pod nieobecność Rooney'a.

Glory Glory Man Utd
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 16:14 #55
SexyBoy
SexyBoy pisze:
teraz to już za późno , trzeba go było brać jak jeszcze był w formie w Lyonie ..
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 16:06 #54
Antol
Antol pisze:
Latem pewnie saf wybierze tańszego między nim a villa. Jeden z nich zastąpi pewnie owena (nie mówcie że berbe, bo benzema to owen i jeszcze trochę, a berba to inny piłkarz)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 16:04 #53
b90
b90 pisze:
Za błędy się płaci, mógł mieć MU, chciał do Madrytu to ma, jego styl w ogóle nie pasuje do Primera Division.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:45 #52
Kys94
Kys94 pisze:
Następny inteligentny Prima Aprilis?
tak samo jak z Ronaldo
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:33 #51
gaham1
gaham1 pisze:
Moim zdaniem Benzema za 2 lata będzie zawodnikiem pokroju Torresa. Nie możemy znowu przegapic takiej okazji. Jestem jak najbardziej za tym transferem.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:32 #50
MegDevil
MegDevil pisze:
Benzema strasznie się marnuje w Realu, a u nas byłby z niego bardzo duży pożytek, bo na pewno dostawałby więcej szans na grę i pokazałby się z dobrej strony :)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:25 #49
MaciasDevil pisze:
MaciasDevil
Ma chlopak 23 lata a siedzi na ławie i sie marnuje to jest smutne, ale tak wybral...nie mogl przewidziec ze Higuain bedzie tak dobrze gral :)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:53 #48
juras1211
juras1211 pisze:
Karim jest bardzo kreatywnym napastnikiem tak jak Rooney , jest technicznie lepiej wyszkolonym piłkarzem od Rooneya , ale brakuje mu takiej wewnętrznej siły jaką ma Rooney, myślę , jednak , że w MU szybko nabrałby pewności siebie , przekonania we własne umiejętności , SAF jest mistrzem w motywowaniu zawodników , pozdrawiam wszystkich kibiców , którzy oceniają Karima nie tylko za grę w Realu , ale i w OL , większość z was pewnie nie miała zielonego pojęcia o tym piłkarzu zanim przeszedł do Realu
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:24 #47
MaciasDevil pisze:
MaciasDevil
Ja widzialem kilka meczy w jego wykonaniu za czasow OL i widzialem ze obroncy nie raz mieli z nim klopoty, swietnie gra chlopak tylem do bramki co zreszta podkreslali wszyscy fachowcy od Ligue 1, szczerze powiedziawszy lubie ogladac mecze ich jak i Bordeaux. I jak juz wspomnialem o Bordeaux to dodam ze Gourcuff to tez zadatek na niezlego srodkowego pomocnika :)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:57 #46
FanaticMU
FanaticMU pisze:
hmmm..może i przejdzie..jeśli tak to razem z Rooneyem sa waleczni, i bardzo szybcy więc razem perfekcyjnie trzęśli by angielskimi i europejskimi stadionami :) ja przeciw temu transferowi nic nie mam także teraz zostaje nam tylko czekać i obserwować bieg wydarzeń :)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:16 #45
juras1211
juras1211 pisze:
zaspaliśmy tak jak z Torresem , taka prawda , ale nie można mieć wszystkiego
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:15 #44
driffter128
driffter128 pisze:
manchesterowi idzie lepiej 1 napastnikiem bo berba gówno gra taka smutna prawda
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:13 #43
juras1211
juras1211 pisze:
takie głupie gadanie SAF ustawia drużynę tak jak mu na to pozwala skład , jakby Karim był w składzie to na pewno SAF by go wykorzystał tylko , że o tym transferze to możemy sobie pomarzyć
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:13 #42
serducho
serducho pisze:
Pierwszy nie pierwszy kwietnia, faktem jest że Karim siedzi na ławie, a to nie jest raczej zawodnik, który jest zadowolony jak przesiaduje na rezerwie i nawet z ławy nie wchodzi na boisko. Benzema byłby świetnym transferem do United!
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:13 #41
driffter128
driffter128 pisze:
luki123 jak nie znalazł by miejsca gra 1 napadzie bo jest to lepsze rozwiązanie lepiej im idzie jednym napastnikiem a Berbatov to drewno i najprawdopodobniej opuśći OT a Benzema młody i zajebiście gra bo akurat pamiętam go jak grał dla Lyonu oglądałem wiem...
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:12 #40
luki123 pisze:
luki123
Też pamiętam Karima z Lyonu młody dynamiczny, bramkostrzelny napastnik. Tu masz racje. A teraz w Realu?
A Berbatov pamiętamy jak grał w Bayerze Leverkusen i Tottenhamie,
wszyscy mówili o nim to samo co o Benzemie. Z tego co pamiętam Ferguson dał za niego 35 mil. i starał się o niego ze 2 sezony, a teraz cytuję ''Berbatov to drewno i najprawdopodobniej opuśći OT''
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:24 #39
KmL11
KmL11 pisze:
Karim to dobry zawodnik co nie raz udowodniłw w Lyonie i fajnie by było gdyby tarafił na OT
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:11 #38
bartonier
bartonier pisze:
Powiem tyle ;D ..
Dzis jest 1 Kwietnia xDD
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:10 #37
luki123
luki123 pisze:
Jeżeli w Realu nie ma dla niego miejsca to w naszej drużynie też raczej by go nie znalazł. Po pierwsze Sir Alex gra ostatnio tylko jednym wysuniętym napastnikiem: Rooneyem lub Berbatovem.
Nie można zapomnieć o kontuzjowanym Owenie, wypożyczonym Wellbecu i Machedzie oczywiście.
A poza tym miał wybór Real albo Manchester, wybrał Real. Tak zwana ''galaktyczna drużyna'' zamydliła mu oczy :D
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:04 #36
Koryt pisze:
Koryt
Gramy tak bo nie ma doświadczonego napastnika na ławce
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:05 #35
luki123 pisze:
luki123
tak, to możliwe, a nawet bardzo prawdopodobne ale czy Benzema jest doświadczonym zawodnikiem ?
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:10 #34
Damian90 pisze:
Damian90
Spójrz na to z drugiej strony,teraz gdy kontuzjowani są prawie wszyscy napastnicy z Roo na czele przydałby cie się taki Benzema co nie?
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:25 #33
Koryt pisze:
Koryt
A co potem byś robił z tyloma napastnikami jak już by wszyscy wrodzili do zdrowia ?? (musicie brać pod uwagę tez to ze oni pobierają pensje i to nie małe )
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 16:11 #32
Damian90 pisze:
Damian90
Owen,Berbatov odpowiednio 31,29 lat więc młodzi już nie są i częściej będą przesiadywać w gabinetach lekarskich niż na boisku,a Macheda Welbeck to przyszłość
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 16:46 #31
Dawid96
Dawid96 pisze:
marzenie...!! Ale z rooneyem fajną parę by tworzyli w ataku!!:PP
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:57 #30
MaciasDevil pisze:
MaciasDevil
Dwa takie "Shreki"(absolutnie nie mam nic przecikow temu) w ataku :D Moze i by dalo rade ale za 30 mln, to Real moze zapomniec.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:50 #29
Dawid96
Dawid96 pisze:
Fajnie Benzema na Old Traforrd... :)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:56 #28
driffter128
driffter128 pisze:
Fajnie by było gdyby zawitał na OT byłe to nie było prima aprilis
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:52 #27
Koryt
Koryt pisze:
Jeżeli on by miał przyjść to ktoś z 2 Berba, Owen musi odejść bo Macheda i Welbeck muszą w nowym sezonie dostawać więcej szans.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:50 #26
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Nie miałbym nic przeciwko temu aby trafił do United :)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:49 #25
life7
life7 pisze:
Roo-Benzema to bylby atak marzen na lawce Owen,Diouf i Macheda.No a berbatov to wiadomo pewnie sprzedamy go do Levski Sofia:) oby tak sie stalo:D
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:47 #24
20LEGEND
20LEGEND pisze:
Wydaje mi się , że jest on z grubsza przereklamowany.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:46 #23
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Nie wiem czy to żart ,ale nie chce go tutaj. Wybrał Real niech tam gra!
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:45 #22
mat23
mat23 pisze:
jeśli to nie żart to wolałbym kogoś innego, Benzema jakoś mnie nie przekonuje
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:40 #21
Drenus
Drenus pisze:
News pojawił się też na innych stronach, zobaczcie sami -> [link usunięty]
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:37 #20
Kuszczak123
Kuszczak123 pisze:
Benzema to napastnik światowej klasy razem z Rooney tworzyły by swietny duet Ferg bedzie musiał na niego wydać jakieś 30 ml funtów a berbatow pujdzie na sprzedarz
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:34 #19
chodnik
chodnik pisze:
Moim zdaniem w letnim okienku powinniśmy go kupić, jak Real go nie chce. Jest młody i utalentowany ale przegrywa z Higuanem. W United był by dużo lepszym partnerem dla Rooneya niż Berbatow.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:28 #18
DevilsPoland
DevilsPoland pisze:
janomutd święta racja lepiej Ville ale jeżeli nie Villa to Benzema i sprawa załatwiona.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:28 #17
janomutd
janomutd pisze:
nie wiem jak on gra w realu ale wolał bym dołożyć więcej i kupic viille
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:27 #16
Aveiro
Aveiro pisze:
o to mi się wydaje że to prawda ;D nic nie gra nic ŁAWA I TYLE !! był by świetnym zawodnikiem !! KUPIĆ GO real go na pewno sprzeda
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:22 #15
MaciasDevil pisze:
MaciasDevil
Tylko za ile ;] On podpisal 6 letni kontrakt i przeszedl za 35 milionow wiec po sezonie beda chcieli ze 30 moze 25.
pzdr.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:46 #14
listek007
listek007 pisze:
Wybrał Real to niech tam siedzi. Po co mamy brać jakichś odrzutków z Realu? Oni marnują WSZYSTKICH piłkarzy więc i Benzema jest pewnie gorszy teraz niż wtedy gdy grał jeszcze w Lyonie i nie był splamiony kurewskim łajnem.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:20 #13
Master123 pisze:
Master123
A Sneijder'a tez nazwiesz odpadem ? A moze Carrick jest od niego lepszy do spółki z parkinsonem ? Proponuje popatrzeć na to co się dzieje obiektywnie .

Inna sprawa, że na transfer Karima nie mamy szans nikt o zdrowych zmysłach nie pozbędzie się go po jednym sezonie .
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:26 #12
MaciasDevil pisze:
MaciasDevil
Dokladnie Master 100% zgody...ja bym chcial Sneijdera u nas ...nie wazne za ile...on jest tego wart. Co on wyprawia w srodku pola to jest poezja...nie wiem czy widziales mecz z Chelsea ...ale Terry i spolka mieli duzo szczescia ze nie bylo 4:0 ...on tam wyslal 3 podania i byly 3 okazje 1 na 1 w 5 minut. Tylko ze Eto'o i Milito sie nie popisali ...ale to juz inna sprawa.
pzdr.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:41 #11
Master123 pisze:
Master123
Oczywiście że widziałem i to nie tylko ten mecz , choćby wczoraj z CSKA zagrał bardzo dobre spotkanie . Dużo kluczowych podań do przodu, ponadto mało brakowało a zdobył by bramkę . Genialnie uderza wolne , widziałem kilka jego bramek w meczach ligowych ze stałych fragmentów, rzecz jasna z najróżniejszych odległości .
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 17:37 #10
MaciasDevil pisze:
MaciasDevil
Ja go w wiekszej czesci na mistrzostwach europy widzialem , co on tam wyprawial i cala holandia to glowa mała :)
A meczu z CSKA nie widzialem niestety, wierze na słowo:)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 18:56 #9
DevilsPoland
DevilsPoland pisze:
Jak dla mnie może być więcej się nauczy u nas nisz w Realu
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:11 #8
devils18
devils18 pisze:
Nie ma szans na grę w pierwszym składzie Realu a w Manchesterze niby sobie wywalczy? Nie wieże w to. Coraz częściej gramy jednym napastnikiem a przecież mamy Rooneya, Berbatova, Owena, Dioufa, Machede i Welbecka to po co on nam?
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:06 #7
MaciasDevil pisze:
MaciasDevil
Np. na takie sytuacje jak jest obecnie ... gdy nie ma Rooneya... chcesz mi powiedziec ze Welbeck, Diouf czy Macheda zagraja z Chelsea ? Wolne zart...(bynajmniej nie od pierwszej minuty)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:37 #6
leito276
leito276 pisze:
idźcie z tym drewniakiem... on się nie nadaje na United... Ja już wolę Parka i Fostera...

Mam nadzieję, że to również post z okazji 1 kwietnia...

ps. Ciekawe ilu znawców teraz będzie chciało mnie zbesztać? ;>
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:06 #5
RedDragon pisze:
RedDragon
Ja popieram... Chciał do Realu to proszę bardzo... Ja jestem za odejściem Owena... Zbyt wiele nie wnosi a lepiej żeby szanse dostał Kiko Diouf czy Welbeck
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:05 #4
MaciasDevil pisze:
MaciasDevil
Np. Ja ... ale nie o Benzeme bede sie kłócił ;] moze przyjsc, ale Real bedzie chcial za duzo kasy wiec szkoda zachodu ...
Co Ty moj drogi masz do Parka ? Toster to cien bramkarza wiec tu sie zgadzam. Ale Park naprawde jak gra to stara sie wnieść jak najwiecej do gry... walczy ... strzelil gola z Liverpoolem to jest najlepszy dowód. Wiem ze Tobie to mało ... wiec jestem przygotowany na Twój kontratak :)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:35 #3
Camrall
Camrall pisze:
wcale bym sie nie zdzwil szczerze mówiąc bo Benzema nie ma szans na pierwszy skład w Realu przy konkurencji ze strony Higuaina i Ronaldo a SAF chciał go sprowadzic i jest jego fanem od dawna
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 13:57 #2
AdamMalysz
AdamMalysz pisze:
To chyba też jest post z okazji 1 kwietnia... :P
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 13:53 #1

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY