AKTUALNOŚCI

Oficjalne oświadczenie w sprawie Rooneya

Data 01 kwietnia 2010, 14:01 Michal020202, manutd.com
Oficjalne oświadczenie w sprawie Rooneya
A A A
Manchester United wydał krótkie oficjalne oświadczenie dotyczące kontuzji Wayne’a Rooneya. Klub potwierdza uraz kostki, jakiego Anglik nabawił się w meczu z Bayernem Monachium.

Rzecznik klubu powiedział: - Cieszymy się, że sprawozdanie na temat zdrowia Wayne’a wyklucza złamanie jakiejkolwiek kości. Prześwietlenie wykazało tylko drobny uraz więzadła.

Na razie klub nie komentuje tego, ile napastnik Manchesteru United może pauzować i ile meczów opuści. Sir Alex Ferguson powie na ten temat więcej podczas piątkowej konferencji w Carrington o 10.30.
» MU najbardziej wartościowym klubem świata MU najbardziej wartościowym klubem świata
Manchester United pozostaje liderem...
» Rooney nie zagra w meczu z Norwegią Rooney nie zagra w meczu z Norwegią
Wazza musi wyleczyć drobną kontuzję...



Poprzedni news:
Sfrustrowany Benzema trafi do United?
Następny news:
Podsumowanie 32 kolejki Typera

Komentarze (105)


oradek123
oradek123 pisze:
to duża strata ale i tak poradzimy sobie bez Rooneya gl0ry glory man united
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 12:10 #104
MegDevil
MegDevil pisze:
aj, 2-3 tygodnie, długo, a przed nami najważniejsze mecze. przynajmniej na Tottenham wróci.
ale damy radę !
Glory Glory Man United !
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 10:45 #103
Mateusz0718
Mateusz0718 pisze:
Za 5 min konferencja z Fergusonem więc za nie długo dowiemy się czegoś więcej .
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 10:26 #102
kikson pisze:
kikson
Rooney wylatuje na 2-3 tygodnie. Tak powiedział Sir Alex na konferencji.
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 10:40 #101
kikson pisze:
kikson
Cała reszta drużyny ok. Być może jutro na ławce zobaczymy Hargreavesa and O'Shea
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 10:42 #100
ercraft
ercraft pisze:
powiem tylko, że to będzie czas Berby i sprawdzian jego umiejętności, zarówno gry jak i radzenia sobie z presją. myślę, że jak nie podoła to będzie to jego ostatni sezon na OT. z drugiej strony - ma teraz idealną okazję, że jednak jest wart wydanych na niego pieniędzy.
jutro będziemy mieli pierwszy zarys tego o czym mówiłem.
co do wyniku - liczę na szybką grę i sporo bramek:)
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 09:01 #99
misiek98
misiek98 pisze:
Berba to taki zawodnik że jak gra roo to on jakoś szczególnie nie gra. Dużo strat, słabe wykończenie... Ale Kiedy nie ma Wazzy no to przykładowo mecz z Boltonem gdzie strzelił 2 bramki. On jest bardzo sprytny i potrafi wypracować kontrę lub samemu ją strzelić. Myślę że jak nie będzie Roo na Bayern to z Berbatovem wygramy conajmniej 2 - 0.

Mam nadzieję że Wazza wróci na Chelsea i że tam też wygramy!
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 08:21 #98
Drenus pisze:
Drenus
Z tego, co się orientuje, NAJPIERW GRAMY MECZ Z CHELSEA, a dopiero potem z Bayernem. Więc końcówka twojej wypowiedzi jest nieco ... bezsensowna.
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 09:23 #97
artekCR7
artekCR7 pisze:
Właśnie za to kocham MU - poradziliśmy sobie bez Becksa, Nistelrooy'a, Ronaldo i Teveza. Nadal trzymamy się na szczycie tabeli i gramy w ćwierćfinale Ligi Mistrzów. Właśnie tym wyróżnia się Manchester... Powiedzcie mi - co by zrobiło Chelsea, jakby odszedł przykładowo Drogba i Essien? Wydaje mi się, że nie poszło by im tak dobrze, jak nam. Pozdrawiam ;)
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 08:15 #96
manooch
manooch pisze:
Master123, buashahsahsa. Dobrze powiedziane... też sądzę że tu za dużo kidów...
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 07:15 #95
Maxer
Maxer pisze:
Moim zdaniem Berba sobie z latwością poradzi. Pomoc musi zdominować środek pola w meczu z Chelsea bo to będzie kluczem do sukcesu.
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 01:27 #94
Master123
Master123 pisze:
Widzę gimnazjum i podstawówka pełne "prawdziwych fanów" , zaciągnijcie jeszcze posiłki z przedszkola tam z pewnością znajdzie się jeszcze kilku "prawdziwych fanów" na dobre i na złe z grzechotką w ręku :)

PS ZaPoMnIałeM dOpIsAć Xd xd xd i JP na 3% .
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 00:16 #93
DT8
DT8 pisze:
[link usunięty]
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 23:31 #92
Bany
Bany pisze:
Ciezko bedzie bez wazzy ale mamy berbe a on teraz musi udowodnic swoja wartosc i niech wali bramy tak jak to czynił w spursach:)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 23:23 #91
rema1994
rema1994 pisze:
zgadzam sie.. niektorzy z was sa smieszni..
Po pierwsze: odchodzil Beckham MU na szczycie..Odchodzil Ronaldo MU na szyczycie.. Roo wylaczony z gry na 2-4tyg w trudnym okresie nie jest trakedia.. ! Druzyna jaka stworzyl Sir Alex nie opiera gry na jednym zawodniku..!
Po drugie: Jesli bysmy nie zdobyli nic w tym roku, w co NIE WIERZE, przestaniecie kibicowac MU? Jestescie zalosni..!
Po trzecie: Kilka miesiecy temu kiedy dostalismy z Burlney, Liverpoolem itp widzialem mnostwo komentarzy typu: Sezon stracony..
Jak ja niektorych z was widze to po prostu..
Mam do was prosbe: Zastanowcie sie troche co piszecie..
Ja mam niespelna 16 lat i wiek tu nie ma nic do gadania..
Pozdrawiam Prawdziwych Fanow MU ! :)
Dumny po zwyciestwie, wierny po porazce.. ! Glory MU !
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 23:16 #90
kubik pisze:
kubik
I takich fanów nam trzeba. Nic dodać, nic ująć.
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 00:03 #89
RedDragon pisze:
RedDragon
Świetna wypowiedź w każdym aspekcie... Sezonowców nam do szczęścia nie potrzeba :) Prawdziwym sprawdzianem będzie koniec sezonu
» Piątek, 02 kwietnia 2010, 10:28 #88
Timmy71
Timmy71 pisze:
Nie uważam, abyśmy w porównaniu z innymi wielkimi drużynami mieli jakiegoś szczególnego pecha.

Co ma powiedzieć Arsenal grający pół sezonu bez van Persiego i teraz bez Fabregasa, który w większym lub mniejszym stopniu i tak jest kontuzjowany przez cały sezon? Chelsea nie lepiej - ciągle ktoś wypada ze składu, Cech na miesiąc, Essiena to już nawet nie pamiętam, kiedy ostatni raz widziałem w akcji ( a moim zdaniem to najbardziej niedoceniany zawodnik w lidze i jakbym chciał kogoś Chelsea podkraść, to właśnie Essiena ), obrona tez wiecznie niekompletna. W Pool'u Gerrard i Torres kontuzjowani na zmianę.

Itd, itp...

Panowie, taki jest teraz futbol i kontuzje są nieuchronne, dokładnie tak samo jak to, że czasami spadnie deszcz. Nikt z TOP 3 nie gra w optymalnym składzie, przy czym uważam, że naprawdę wielkiego pecha nie ma wcale MU, ale właśnie Arsenal.

Trzeba grać tymi, którzy są do dyspozycji i nie płakać. Mistrzem będzie ten, kto będzie najlepiej potrafił zarządzać takimi zasobami ludzkimi, jakie na daną chwile ma.

A że najlepszym managerem na świecie jest SAF, więc to my wygramy wszystko ;-)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 23:11 #87
Adrianol1995xD
Dokładnie, przecież gra cała drużyna nie 1 zawodnik , zrozumcie to , mam 15 lat i uważam że przy niektórych waszych wypowiedziach można uznać ze macie po 10 lat ...
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 23:06 #86
gitkolo
gitkolo pisze:
A ja tam wierze w umięjętności i doświadczenie Sir Alexa Fergusona
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 23:05 #85
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Panowie apeluje do Was ,wiem jestem tylko człowiekiem ,ale popatrzcie na to ,że jestem kibicem NAJLEPSZEGO klubu na świecie jakim jest Manchester United ! Uwierzcie w siłę MU , uwierzcie w Fergusona . Wiem dla niektórych jestem dzieciakiem , tak mam 16 i co ? Ale potrafię się zachować jakbym miał 22 l! Nie to co inni piszą ,że nie wygramy bez Roo PL ,ani LM. Bzdety !
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 23:03 #84
Adrianol1995xD
PapiChelsFan- przykład normalnego kibica...
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:56 #83
Adrianol1995xD
Dokladnie howlett zgadzam się z Tobą w 100% , jak widze komentarze niektórych w stylu "bez Rooneya nic nie wygramy" itp to mnie szlak trafia, no kur... czy piłka nożna to sport dla 1 zawodnika ? Weźcie się zastanówcie co piszecie...

Dumni po zwycięstwie, Wierni po porażce !
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:54 #82
howlett
howlett pisze:
Taaak ugranie bez Rooniego LM lub PL graniczy z cudem. Tak samo jak po katastrofie w Monachium odbudowanie ManUnited graniczyło z cudem. Ludzie ku**** ogarnijcie facjatę. manUnited to najlepszy klub na świecie i nie zmieni tego Guardiola i Messi , nie zmieni tego Robben i Drogba. Kur**** więcej wiary w klub. Chociaż ani razu nie byłem na Old Trafford to jednak od 11 lat kibicuje United i nawet jak przegraja wszystko w tym sezonie to nie przestanę im kibicować bo mnie kręci w tym klubie to że są tutaj tacy gracze jak Ryan czy Paul albo Garry którzy przez całą karierę są związani z klubem. Nawet jakby przez długi United zdergadowali do Ligue One tam gdzie Leeds to bym im kibicował. A dzieciarnia która obraża SAF'a i klub tym że w nich nie wierzy niech spie**** do Barcy albo ManCity przecież tam same gwiazdy grają. Nara pozdro elo spoko.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:37 #81
Byczek pisze:
Byczek
w 100% sie z Tobą zgadzam, również tak uważam
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:49 #80
Jakubek722 pisze:
Jakubek722
Dobry komentarz , pozdrawiam i też będę im kibicował na dobre i na złe chociaż kibicuję mniej niż Ty
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:53 #79
Camrall
Camrall pisze:
Haha na ligamistrzow.com pisze ze Ferguson chce Jelenia kupic ;d
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:33 #78
PapiChelsFan
PapiChelsFan pisze:
Number7 weź nie obrażaj Chelsea ja jestem kibice Chelsea i nie obrażam MU
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:31 #77
Number7
Number7 pisze:
Ludzie... Sam Rooney to nie caly MANCHESTER.... po to sa rezerwowi... wygramy z Cwelsami i Niemcami . ;d
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:28 #76
RedDragon pisze:
RedDragon
Troszkę szacunku dla przeciwnika... Sam na pewno nie chcesz, żeby mówili na nas MUły... Bądź mądrzejszy :)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:30 #75
PapiChelsFan
PapiChelsFan pisze:
Według mnie Roo to najlepszy piłkarz globu i zasługuje na złotą piłkę. I szkoda że nie wystąpi z Chelsea, większe emocje.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:10 #74
guzik85
guzik85 pisze:
to tylko zaslona dymna manchesteru united, wayne rooney to robocop i bedzie w stanie zagrac juz z chelsea
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:01 #73
nylon
nylon pisze:
jak możecie pisać, że Berbatov jest słaby... ma 199 goli w 446 meczach w karierze... czyli bramka na dwa spotkania to źle? czekamy więc na co najmniej 200. bramkę Berby w meczu z Chelsea :) fakt z Chelsea będzie ciężko, moim zdaniem ciężej niż z Bayernem w następnym tygodniu, ale damy radę bo jesteśmy Czerwonymi Diabłami! :)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 21:32 #72
Jakubek722 pisze:
Jakubek722
Racja ! Go Go Manchester United ! ! !
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:00 #71
Siata
Siata pisze:
Tak z innej beczki :Fabio Da Silva z nowym kontraktem:)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 20:56 #70
rooney149
rooney149 pisze:
no niestety maxior Cie zawiode ale raczej nie wyzdrowieje na Bayern :/ Ale na polfinal wyzdrowieje raczej ^^
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 20:47 #69
Jakubek722 pisze:
Jakubek722
Pierwsze musimy się tam znaleźć w co wierzę
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 21:06 #68
maxior773
maxior773 pisze:
Fajnie jakby wyzdrowiał na Bayern bo z Chelsea se poradzą :)
GLORY GLORY MAN UTD
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 20:38 #67
karol70
karol70 pisze:
hm...bardzo enigmatyczne stanowisko klubu w/s tej kontuzji...zero konkretow...moznaby nawet pomyslec ze to jakas zaslona dymna...no coz...pozyjemy...zobaczymy....
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 20:25 #66
przemo85
przemo85 pisze:
Witam!
Mam możliwość załatwienia biletów na mecz Manchester United - Bayern
GG: 11343598
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 20:21 #65
maxior773 pisze:
maxior773
Dokładnie zgadzam się z tobą wiem skąd się biorą tacy kibice !?:(
Jeśli taki Inter który nie prezentuje super stałej i najlepszej formy mógł
wygrać z Chelsea to Diabły też mogą wygrać bez Rooneya !!
A tym kibicom powiem kulturalnie skasujcie swoje profile
bo nie wiem co wy tu jeszcze robicie !!
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 20:47 #64
19Rooney96 pisze:
19Rooney96
Man Utd to nie tylko Wazza.! Musimy pokazać że potrafimy wygrywać nawet bez Roo.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 21:23 #63
xxkalikxx pisze:
xxkalikxx
Zgadzam sie z Wami chłopcy Man Utd to nie byle jaki klub i wierze w to, że SAF ich dobrze przygotuje do tych trudnych meczów i wszystko będzie po naszej myśli ;) pozdrawiam prawdziwych kibiców Man Utd a nie sezonowców ;]
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:45 #62
rooney149
rooney149 pisze:
Kamil987 hehe no wzialem pod uwage ile moze nie grac i kiedy polfinal to jesli polfinal 20/21 kwietnia no to powinien juz byc gotowy do tego czasu mina ponad 2 tygodnie i mam nadzieje ze da rade xd :)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 19:58 #61
dawid27154
dawid27154 pisze:
Pshemo-----> Widzę że wreszcie jakiś mądry komentarz kibica innej drurzyny widzę że umiesz docenić piłkarza z przeciwnej drurzyny i to jesszcze zekipy głownego rywala w walce o mistrza.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 19:49 #60
maciak5
maciak5 pisze:
bez rooneya nie wygramy z chelsea :(
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 19:40 #59
Jakubek722 pisze:
Jakubek722
Ale chłopie masz wiarę w zespół !
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 19:44 #58
Pshemo
Pshemo pisze:
mimo, ze jestem kibicem Chelsea, wspolczuje Rooneyowi... nie ciesze sie, lecz zaluje ze Terry i spolka nie beda mogli sie sprawdzic. mam nadzieje ze szybko wroci i zdobedzie złotą piłkę, bo na nia zasluguje. jak dla mnie to jest teraz najlepszym pilkarzem globu.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 19:33 #57
fan11 pisze:
fan11
madre slowa ja tez tak uwazam wydaje mi sie ze jest lepszy od messiego
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 19:50 #56
BartekManUtd pisze:
BartekManUtd
pierwszy raz przeczytałem taki komentarz od kibica chelsea
Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo Brawo
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 20:45 #55
xxkalikxx pisze:
xxkalikxx
No naprawdę widzę, że jeszcze normalni kibice istnieją na tym świecie xD Oby takich więcej. Pozdro ;)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 22:47 #54
wielkifanMU
wielkifanMU pisze:
Na razie nie ma co gdybać, trzeba poczekać do piątku. Jestem dobrej myśli. Wygramy z Chel$ea i Bayernem.

Glory Glory Man Utd
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 19:29 #53
pacino123
pacino123 pisze:
kamień z serca... Teraz to jestem pewien, że zagra :)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 18:52 #52
ax1d
ax1d pisze:
ciekawe, ilu z was przeprosi, jak okaże się, że bez rooneya nic nie wygramy. ciekawe ilu z was powie, że United jest drużyną jednego gracza...
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 18:38 #51
Koksu
Koksu pisze:
Kolego walety...z romą też przegraliśmy 1-2 a potem u nas ugościliśmy ich po królewsku...nie zapominaj że min uda wam sięprzejśc do półfinału czeka was ciężki mecz na ciężkim terenie...i nie gadaj że Manchester gra słabo bo u siebie gra wyśmienicie a dwa,że jeśli jak to określiłeś bez rooneya tracimy 40% wartości zespołu to jakąwartość musi mieć wasz zespół dostając od nas lanie i odpadając..?...i proźba nie mów szrek bo tak to tylko kretyni zazdroszczący mu talentu mówią...pozdro
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 18:14 #50
Elventar
Elventar pisze:
hmmm a może to farmazon ? -.^
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 17:47 #49
pizdarek
pizdarek pisze:
Runi dawaj!! ;p Wróci szybciej niż się Hitlerom wydaje...
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 17:43 #48
Kamil987
Kamil987 pisze:
To dobrze ze nie zlamal kosci:) A bayern przejda:) rone149 nizele to wszystko wyliczyles:D
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 17:05 #47
rooney149
rooney149 pisze:
No wydaje mi sie ze opusci nie tylko mecz z Chelsea ale rewanz z Bayernem tez. Ale troche policzylem i wyszlo ze jak przejda bayern (bo przejda :) to Rooney powinien sie wykurowac na polfinal.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 16:55 #46
walety1010 pisze:
walety1010
kolego rooney149 napewno MU nie przejdzie Bayernu bez szreka wasza drużyna traci 40%wartości więc możecie sobie pomarzyć o półfinale!Nieto że jestem kibicem bayernu ale niestety takie są fakty.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 17:21 #45
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Oby to nie było nic poważnego i aby opuścił tylko mecz z Chelsea... błagam...
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 16:49 #44
BlaDE1878
BlaDE1878 pisze:
Bądzmy dobrej mysli i mysle ze Berba da se rade na szpicy bo watpie w to ze ferguson zmieni taktykę
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 16:44 #43
BlaDE1878
BlaDE1878 pisze:
Wy tak mówicie co to teraz bedzie bez wazzy.Popatrzcie jak gralo united wtedy kiedy Rooneyowi nie snilo sie o zawodowej karierze
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 16:43 #42
daw7 pisze:
daw7
BLADE1878 calkowicie sie z tobą zgadzam :D ;P
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 19:15 #41
Camrall
Camrall pisze:
No ja sie smieje z tego newsa o tym meczu :D
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:53 #40
psychiczny
psychiczny pisze:
barany zobaczcie ze to prima aprilis na bluzach tej niby policji jest logo CBA
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:48 #39
Camrall
Camrall pisze:
I jeszcze że Casillias do CFC przeszedl :D
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:45 #38
iamarctic
iamarctic pisze:
Czytam niektóre komentarze z niedowierzaniem... Jak można nie wierzyć w United?! Co z Was za kibice?! Kibic nie może patrzeć na swój klub w realistyczny sposób, tutaj liczy się serce! Co z tego, że straciliśmy Roo? My powinniśmy wierzyć, że wygramy, cokolwiek by się nie działo. Ze swoim ukochanym klubem jest się na dobre i na złe!
Pamiętacie jak przed meczem z Bayernem spora część kibiców Bayernu spodziewała się pogromu z naszej strony? Teraz podobna sytuacja spotyka Czerwone Diabły, United muszą udowodnić, że to im się należy tytuł i półfinał LM. Nam pozostaje kibicować i wierzyć. Nie rozumiem, jak można jeszcze przed meczem spisywać klub, któremu się kibicuje, na straty...
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:45 #37
ronald pisze:
ronald
oby więcej takich kibiców. Brawo
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 19:53 #36
Camrall
Camrall pisze:
Na stronce CFC jest news że Glazer chciał kupic mecz United-Cfc ;D i że niby mają nam punkty zabrac :D
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:41 #35
buffalo9 pisze:
buffalo9
daj link do tego tematu bo nie mogę go odszukać :)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 18:12 #34
FanaticMU
FanaticMU pisze:
To będzie teścik dla United czy rzeczywiście gra u nich jeden zawodnik czy wszyscy (choć odpowiedź znamy to jednak są jednostki które nie wierzą w United bez tego jednego piłkarza)...presja na innym napastniku dobrze mu zrobi ;] Berna myślę że godnie Rooneya zastąpi..myślę że jest też szansa dla takich zawodników jak Macheda i Diouf ;] trzeba też liczyć na środek pomocy by oni też ta piłke dobre rozgrywali, skrzydał (przy dobrych dośrodkowaniach Berba, Macheda i Diouf mogą strzelić sporo bramek) i ważne jest też obrona by błędów nie popełniać :)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:14 #33
Cristianko
Cristianko pisze:
Super, że nic poważnego nie jest Rooney'owi !
Najważniejsze żeby wyzdrowiał, i dokończył swój genialny sezon !

Glory Glory United and Rooney !
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:08 #32
driffter128
driffter128 pisze:
Wracaj Rooney jak najprędzej byle wrócił na LM bo na chelsei to wątpię raczej jest to niemożliwe
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:01 #31
intruz247
intruz247 pisze:
Czym Wy się martwicie kochani, przecież jesteśmy United i potrafimy się jednoczyć właśnie w takich sytuacjach..:)

Manchester is MY HEAVEN
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 15:01 #30
Dawid96
Dawid96 pisze:
Szkoda mi rooney'a i to że nie zagra przez najbliższe ważne 2 spotkania z Chelse i Bayernem:((Przydałby się drugi taki zawodnik jak rooney;p Bo Berba nie jest zbyt dobry i nie zastąpi w 100% Rooneya:)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:54 #29
krzysiek212mu
Ufff Dobrze ze nic nie złamał ... Ciekawe na ile go nie bedzie ;/

GLORY
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:53 #28
MANUTDAIG
MANUTDAIG pisze:
Teraz muszą sie pokazać tacy piłkarze jak Berbatov,Fletcher , Park i doświadczeni Scholes,Giggs oni są wstanie bramki strzelać .. Ważne żeby Nani i Valenica dobrze rozgrywali piły i swoimi indywidualnymi zagraniami stwarzali sytuacje dla innych .. Szanse są Chelsea na wyjazdach nie grała jakoś nie osiągalnie przegrali na Wigan,Aston Villi , City i Evertonie , remisy Hull,Birmingham,Blackburn, West Ham z pewnych wygranych to jedynie Fulham,Sunderland,Arsenal,Bolton
i Portsmouth , które wiemy jaką ma sytuacje, a męczyli sie z Wolves,Burnley i Stoke.. Na 16 meczów w 8 stracili punkty czyli połowa.. Napewno są do zatrzymania i da sie z nimi wygrać nawet bez Rooneya ale obrona musi zagrać najlepiej jak potrafi bo ostatnie mecze to niestety za dużo gaf sie przytrafia z Liverpoolem bramka z niczego teraz z Bayernem ta 2 bramka to prezent . Tym bardziej że w tych 16 spotkaniach Chelsea straciła 15 bramek , gola można im spokojnie strzelić skoro takie zespoły jak Blackburn, Hull, Stoke,West Ham czy Wigan potrafiły . Choć czuje że w tym meczu musimy conajmniej 2 strzelić zeby osiągnąć dobry rezultat
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:52 #27
DevilUnited
DevilUnited pisze:
Sorry za mały spam ale/...

20LEGEND - Nic dodać nic ująć, wreszcie pokazemy jaką jestesmy druzyna !

Damy rade bez Roo!
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:49 #26
DevilUnited
DevilUnited pisze:
Master123 - Rooney jest nam bardzo potrzebny fakt..ale nie rozumiesz że Lepszy mecz zaliczy Valencia/Nani i Berbatov bedzie miał zadanie tylko dołożyć nogę?To Jest w Psyhice wiem! Ale wystarczy ze na Skrzydłach zagrajądobrze to Berba z Machedą lub on sam bedzie sam na sam z bramka z 2/5 metrów...
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:47 #25
Master123 pisze:
Master123
Macheda nie zagra, na to nie ma niestety co liczyć, presja jest zbyt duża nikt nie będzie mieć tyle jaj żeby wystawić go od początku. Valencia jakis ostatnio przygaszony , sam Nani może nie wystarczyć . Z drugiej strony to piłka wszysko się może zdarzyć, miejmy nadzieję że nasi jednak coś zagrają z cfc.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:57 #24
Koryt
Koryt pisze:
Damy rade i bez Wazzy. MU ma wspaniałych zawodników którzy potrafią wygrać mecz. Tak wiec czekam na mecz z Chelsea i Bayernem z którym nie wyobrażam sobie abyśmy przegrali u siebie i nie przeszli dalej :)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:46 #23
life7
life7 pisze:
Master123 -> zdecydowanie sie z Toba zgadzam:)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:45 #22
20LEGEND
20LEGEND pisze:
Ja myślę, że absencja Roo ma też swoje dobre strony. Wiem , że dziwnie brzmi ta teza ale z mojego punktu widzenia możemy nareszcie udowodnić szczególnie w tak ważnych meczach z chel$ea i Bayernem , że nie jesteśmy drużyną jednego zawodnika. Oczywiście my o tym wiemy bo tak samo mówili wszyscy gdy w składzie United był CR7 czy wcześniej Becks. I uważam , że jest to czynnik niezwykle motywujący.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:42 #21
rooney149
rooney149 pisze:
master123 co ty pierd.olisz?? Damy rade z tymi niemcami fartnela im sie wygrana i kur.wa w polfinale spotkamy sie z Lyonem i Roo bedzie gotowy.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:36 #20
WigdorDevil
WigdorDevil pisze:
Jak sie spojrzy na to z innej strony to wcale nie jest tak źle.
Teraz United musi radzic sobie bez Roo , ale wierzą ze moga zagrac dobre mecze przeciwko Chelsea i Bayernowi. Gdy będą za wszelką cenę chcieli przeprosic kibicow za ta porazka w Monachium to na pewno wszystko sie ulozy.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:36 #19
gazunited
gazunited pisze:
Kurcze, szkoda, że tylu kibiców nie wierzy już w United i SAF-a. Może właśnie teraz Berba zamknie usta wszystkim krytykom i weźmie grę na siebie lub zacznie totalnie błyszczeć Nani lub Valencia. Trochę wiary bo United właśnie teraz tego najbardziej potrzebuje.
Glory, Glory, Glory!!
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:35 #18
DevilUnited
DevilUnited pisze:
Master123 - Napisałeś to równie żałośnie jak inni ''Jasnowidze'' po odejsciu CR.Manchester nie jest druzyna 1 zawodnika

SAF pisał ze pierwsze 30 minut tak przycisna tak ze napewno padnioe bramka to będzie szturm i 3 gole tak mam przynajmniej nadzieje wygramy i na Półfinał będzie gotowy

Giggs,Ferdinand - Wszyscy trwierdzą ze damy rade

Chyba zawodnicy lepiej wiedza od nas w jakiej są dyspozycji...;f
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:29 #17
Master123 pisze:
Master123
Weź pod uwage że po odejściu Ronaldo SAF miał cały okres przygotowawczy, na przestawienie drużyny na gre tym razem bardziej pod Rooneya. Druga sprawa , że tak jak napisałem ktoś musi u nas te bramki w końcówce sezonu strzelać o ile taki drevniatow od biedy jak mu sie ta piłeczke wyłoży na 10 metr to nogę jakoś dostawi . O tyle w przypadku gry z kontry na szybkosci on po prostu nie potrafi podążać za akcją, motoryka jak u 40 letniego gracza i samą techniką nie da się tego nadrobić . Gry głową praktycznie brak .

"
Chyba zawodnicy lepiej wiedza od nas w jakiej są dyspozycji...;f "

Nikt w oficjalnym wywiadzie nie powie, że sytuacja nie jest ciekawa to chyba oczywiste .
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:41 #16
zarowa89
zarowa89 pisze:
Ludzie, troche optymizmu... mamy valencie, naniego, macheda i berbe.
Nie ma nic do stracenia, trzab walczy i wierzyc!! wiadomo ze szkoda roo ale tak juz jest pilka, pozostaje walka wiara i tyle!
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:29 #15
chodnik pisze:
chodnik
Nani i Berbatow tutaj nie pasują. Patrzmy też na to że Giggs i Macheda wrócili. Bądźmy dobrej myśli.;]
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:32 #14
RedDragon pisze:
RedDragon
Niby czemu Berba i Nani nie pasują tutaj... Nie zapominajmy o Darenie bo to on jest często tym niedocenianym motorem napędowym naszego Team'u
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:38 #13
Master123
Master123 pisze:
I tak 3-4 tygodnie nie pogra w piłke a to oznacza ze sezon mamy z głowy, grając bez napadu bo na chwile obecna takiego nie posiadamy ugranie czegos w LM czy w meczach z chel$a lub city graniczy z cudem .
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:22 #12
DT8 pisze:
DT8
optymista;-) chlopie troche wiary,UNITED jest najlepsze, badzmy dobrej mysli.....
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:28 #11
Master123 pisze:
Master123
Odpowiedz da nam sobotni mecz jesli go zremisujemy bądz wygramy szanse pozostaną. To jest takie zabawne uczucie z jednej strony niby sie wierzy jako kibic, a z drugiej przychodzi realne spojrzenie na sytuacje .
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:47 #10
Manutd777
Manutd777 pisze:
Na pewno z chelsea i bayernem nie zagra ale moze to bedzie życiowa szansa berbatova??... zobaczymy wracaj do zdrowia wazza
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:21 #9
devils18
devils18 pisze:
Rooney wracaj szybko do zdrowia
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:11 #8
rooney149
rooney149 pisze:
Damy rade z tymi szwabami !! I odeslemy ich do domu ;) a Rooney wroci do siebie i zagra w polfinale !!
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:10 #7
DevilsPoland
DevilsPoland pisze:
Rooney wracaj do siebie jesteś nam potrzebny
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:08 #6
REDdoll
REDdoll pisze:
Wątpię, że będzie gotowy na Bayern. Może być ciężko, ale trzeba pamiętać, że oprócz Rooneya mamy innych, dobrych piłkarzy. Wayne sam nie wygrywa meczu. Piłka nożna to gra jedenastu, nie jednego.
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:07 #5
ronney
ronney pisze:
Cieszę się że to nie jest tak poważne jak się mogło zdawać.
Mam nadzieję że poradzimy sobie w sobote z chelsea londyn i w środe z bayernem
Glory! Glory!
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:04 #4
DevilUnited
DevilUnited pisze:
Hmm..Może wykuruje się na mecz z Bayernem a wtedy pokażemy Hitlerowcą gdzie ich miejsce....
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:04 #3
kikson
kikson pisze:
Konferencja prasowa będzie o 10.30 bo 9.30 to czas angielski :)
» Czwartek, 01 kwietnia 2010, 14:02 #2

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY