AKTUALNOŚCI

Robben: United drużyną jednego gracza

Data 28 marca 2010, 13:45 misza, News of the World
Robben: United drużyną jednego gracza
» Arjen Robben nie docenia Manchesteru United
A A A
Arjen Robben jest przekonany, iż zneutralizowanie Wayne'a Rooneya w ćwierćfinałowym starciu Bayernu Monachium z Manchesterem United pozwoli Bawarczykom na awans do półfinału.

Holender już kilkukrotnie mierzył się z Czerwonymi Diabłami, ponieważ przez trzy lata reprezentował barwy Chelsea. Wtorkowy pojedynek będzie jednak jego pierwszym starciem z United w europejskich pucharach.

- Manchester United nie jest drużyną nie do pokonania. Ciąży na nich presja, ponieważ są faworytami. Nam ten fakt będzie sprzyjać. Widziałem wiele spotkań United w telewizji i muszę powiedzieć, że nie są tak mocni, jak w dwóch poprzednich sezonach - rozpoczął Holender.

- Rooney w tym sezonie jest fenomenalny. W tym miejscu warto postawić sobie pytanie, 'co będzie, jeżeli nie będzie w stanie wykorzystać swoich atutów? - zastanawiał się były piłkarz Realu Madryt.

- Jest gwiazdą odkąd z klubu odszedł Cristiano Ronaldo, ale jesteśmy w stanie go zatrzymać. Oni (United) są drużyną zaledwie jednego piłkarza, więc nasi obrońcy przez 180 minut będą przeszkadzać mu w grze.

Arjen Robben swoją wypowiedzią nawiązał także do pojedynków obu drużyn w 1/8 finału, gdzie Manchester United rozbił AC Milan, a Bayern Monachium, dzięki lepszej różnicy bramek, wyeliminował Fiorentinę.

- Bayern Monachium to nie jest AC Milan. Jestem przekonani, że na Old Trafford pojedziemy ze znacznie większą szansą odniesienie sukcesu niż Włosi. W żaden sposób nie możemy dopuścić do utraty czterech bramek.

- Moim marzeniem jest strzelenie bramki na Old Trafford. W poprzedniej rundzie, gdy graliśmy przeciwko Fiorentinie, udało mi się to. Prezentuję obecnie najlepszą formę, odkąd gram w Niemczech. Myślę, że z tego powodu, mój rodak, van der Sar, nie będzie miał łatwego zadania.

Dziennikarz przeprowadzający wywiad z holenderskim skrzydłowym nie mógł pominąć tematu pamiętnego finału Ligi Mistrzów z 1999 roku.

- Wielu naszych kibiców ma w pamięci finał z Barcelony. Teraz już wiem, jak trudny to był dzień dla naszego klubu. To może być swojego rodzaju rewanż. Należy także pamiętać o sukcesach United w tych rozgrywkach z lat poprzednich. Chciałbym jednak sprawić frajdę fanom i awansować do półfinałów - zakończył.
» MU najbardziej wartościowym klubem świata MU najbardziej wartościowym klubem świata
Manchester United pozostaje liderem...
» Pięć najwspanialszych finałów LM Pięć najwspanialszych finałów LM
Do tej pory Manchester United trzyk...
» Ferguson obecny na finale Pucharu Niemiec Ferguson obecny na finale Pucharu Niemiec
Sir Alex Ferguson pojawił się w Ber...
» Tego dnia: Rewanżowy pogrom gości z Rzymu Tego dnia: Rewanżowy pogrom gości z Rzymu
Michael Carrick z pewnością miło ws...



Poprzedni news:
Evans walczy o lepszy kontrakt
Następny news:
Neville o powrocie Ronaldo

Komentarze (112)


wrobel1992
wrobel1992 pisze:
Frajer i tyle z niego!! Fiorentina co rok zbiera becki od Milanu a ten z kolei od nas ciekawe co to sugeruje??
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 20:20 #112
Fenek
Fenek pisze:
Robben chyba do końca sam nie wie co mówi. Żaden klub który utrzymuje się na szczycie wszystkich rozgrywek przez kilka lat nie może być klubem jednego gracza, bo to by było nie możliwe i nie osiągalne. Moim zdaniem Robben trochę chcę podgrzać atmosferę przed naszymi spotkaniami.
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 16:40 #111
Coby
Coby pisze:
Robben bredzi ! Bayern chciałby mieć takich zawodników jakich ma Man Utd.
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 14:59 #110
MG13
MG13 pisze:
To samo powiedział Ronaldinho przed dwumeczem z MU ... wyłączenie Rooney'a pozwoli na zwycięstwo.
Co prawda Roo zdobył 4 gole (więc wspaniale poszło im to powstrzywanie) ale do siatki trafili również Scholes, Park i Fletcher. (;
Nie wspominam o Nanim i Valencii którzy popisują się pięknymi dograniami i wrzutkami c;
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 14:53 #109
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Robben na 75 % nie zagra :) 30 znaków!!
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 14:49 #108
lukas0404
lukas0404 pisze:
STARY, CO TY GADASZ? PRZECIEŻ BAYERN JEST SŁABY JAK KAWA Z AUTOMATU, ZWYCIESTWO MANCHESTERU TO TYLKO FORMALNOŚĆ, KIM ONI CHCĄ NAS ZASKOCZYĆ? GOMES, KLOSE?? PRZECIEŻ TO KOŁKI......
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 14:13 #107
Keeper123
Keeper123 pisze:
Manchester jest drużyną jednego piłkarza??
Frajerze popatrz na Bayern Ciąglaskum tam tylko roben i Ribery a u nas same gwiazdy mimo że bez ronaldo pieprz starą Roorben
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 14:08 #106
VLD
VLD pisze:
a ja jestem przekonany ze jak zneutralizujemy robbena no i moze riberiego to zwyciestwo jest nasze
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 13:46 #105
wojak90
wojak90 pisze:
Haha:) Ludzie, zrozumcie go, co niby miał powiedzieć, że nie mają szans? Ciekawe czy znajdą na boisku tylu ludzi żeby pokryć Wazze Naniego Berbe Parka i innych:) Jak Nani będzie miał dobry dzień, co ostatnio coraz częściej mu się zdarza, to sam ściągnie dwóch obrońców. Co innego u nich, Ribery wykluczony i żadnej składnej akcji w ofensywie nie będzie.
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 13:09 #104
crx6radziu
crx6radziu pisze:
Dokładnie mecz z Boltonem to pokazał ze potrafimy wygrac wysoko bez Wazzy , teraz bardzo ważnym zawodnikiem jest Nani , w ostatnich spotkaniach on asystuje tylko , ogolnie grozny ofensywnie Więc na Bayern mysle ze Ferguson nie wygłupi sie sadzając go na ławce. Glory United!!
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 12:59 #103
ttlbtg
ttlbtg pisze:
Myślę, że taka wypowiedź ma na celu uświadomienie pozostałym graczom United, że bez Wazzy, nie są w stanie wygrać meczu. Tak strasznie płytka w wykonaniu Robena gra psychologiczna. Jedyne co możemy zrobić w takim przypadku, to poczekać do zakończenia jutrzejszego meczu - wygranego meczu United i delektować się żalami graczy Monachium i trenera Bawarczyków:) Pzdr
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 11:51 #102
optimus111
optimus111 pisze:
odezwal sie pilkarz roku!! niespelniony w zadnym klubie frustrat!!
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 11:51 #101
Durandir
Durandir pisze:
Jeszcze jedno. Robben twierdzi tutaj, że na United ciąży presja. I co z tego? Presja faworyta ciąży na United niemal zawsze, niemal w każdym meczu i ten zespół świetnie sobie z nią radzi. Więc nie jest to żaden atut po stronie Bayernu. Z wypowiedzi Robbena można wyciągnąć jeden zasadniczy wniosek - Bawarczycy się boją. I słusznie.
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 11:21 #100
karol90098
karol90098 pisze:
spokojenie panowie to ten sam Robben ,który mówil ze Bayern przejedzie sie po Fiorentinie kilku bramkową różnicą
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 11:06 #99
masrzisz
masrzisz pisze:
hehe to chyba nie ogladal meczu w sobote z boltonem skoro twierdzi ze to druzyna jednego gracza :D
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 10:18 #98
Romcio17
Romcio17 pisze:
Spokojnie,spokojnie poczekajmy do wtorku wtedy będę ciekawy co on powie po meczu.Jesteśmy drużyną jednego gracza...z jednej strony tak bo każda drużyna ma swojego lidera(Barca-Messi,Arsenal-Fabregas,Real-Ronaldo,a Bayern ma właśnie Robbena no i Riberiego) my w tym przypadku mamy Rooneya,ale gdyby nie te podania i wrzutki kolegów z jego druzyny to by sam sobie bramki nie wyczarował.
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 09:34 #97
przemuch88
przemuch88 pisze:
haha uwazasz ze United to drużyna jednego gracza??

Idioto jestem pewny,że odpadniecie z Champions league po meczach z nami i co wtedy powiesz w mediach??

11 graczy Bayernu przegrało z jednym zawodnikiem United??

Ale się chłopczyk blazni takimi wypowiedziami.
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 07:23 #96
kris9
kris9 pisze:
Cwaniaczek - mam nadzieję, że we wtorek spuści nieco ze swojego cwaniackiego tonu :P
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 02:38 #95
Jasiekk93
Jasiekk93 pisze:
cholerny zarozumiały rudzielec z bayernu... Cwaniak pewny siebie, nic poza tym... Obrońcy Bayerny? hahaha, oglądałem jakiś mecz, strasznie są ciency :] rozjedziemy ich!
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 02:37 #94
17patryk17
17patryk17 pisze:
I kto to mowi zawodnik bayernu bez ktorego ta druzyna nie istnieje i w dodatku gra na tym etapie rozgrywek tylko i wylacznie przez pomyłkę sedziego(nawet pomylka tego nie mozna nazwac)
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 01:32 #93
CzaroMU
CzaroMU pisze:
Załamują mnie takie komentarze, to samo było jak mieliśmy Ronaldo "United to drużyna jednego zawodnika, jak odejdzie Ronaldo to koniec sukcesów United, jak powstrzymamy Ronaldo to zatrzymamy United" rzygać się chcę. Ronaldo odszedł i co? Koniec sukcesów United ? Pierwsze miejsce w lidze, idziemy jak burza w lidze mistrzów. A jeśli chodzi o Rooneya to chyba pokazaliśmy ze umiemy wygrywać bez niego w ostatnim meczu z Boltonem.
» Poniedziałek, 29 marca 2010, 00:05 #92
ax1d
ax1d pisze:
Robben to świetny piłkarz. mam nadzieję, że ułoży nam się ten dwumecz, bo wcale nie spodziewam się spacerku. szczególnie, że dwa mecze przedzielone są jeszcze ligowym spotkaniem z CFC i trzeba to wszystko dobrze przemyśleć, żeby nie przeforsować drużyny...
GLORY!
» Niedziela, 28 marca 2010, 23:55 #91
Kordrian10
Kordrian10 pisze:
Rooney strzela bardzo dużo bramek i to jest zasługa całego zespołu .
Zawsze znajdzie się w odpowiedniej pozycji, co jest bardzo efektywne .
Gadanie że ManU to jeden zawodnik nic nie da . To ma być wymówka na prawdopodobną przegraną ? Żałosne . Liczę na piękną grę Diabełków i kolejny wygrany finał ligi mistrzów i premier league :)

!! GLORY !!
» Niedziela, 28 marca 2010, 23:37 #90
pezgordo
pezgordo pisze:
No tak. United zawsze byli drużyną jednego zawodnika. Od kiedy pamiętam to Cantony, Beckhama, Ronaldo i Rooneya (swoją drogą tak mnie teraz naszło, że poza Roo wszyscy zawodnicy z nr 7 występowali- może za sezon czas na Owena), ale po ich odejściu jakoś cały czas potrafiliśmy wygrywac. Uważam, więc, ze takie wypowiedzi to bzdura. Wiadomo, że zawsze jest jakiś lider, ale to drużyna stanowi o jego sile i tak nikt (nie mam na myśli kibiców Utd) nie wspomina o Ferdinandzie czy Vidiciu, którzy odwalają kawał dobrej roboty dla naszego klubu, albo o Valencii, Nanim, Fletcherze i Berbatowie którzy Rooneyowi wypracowują te sytuacje bramkowe. Zresztą wynik z Boltonem, gdy Rooney nie grał mówi sam za siebie.
» Niedziela, 28 marca 2010, 22:56 #89
Rooney2010
Rooney2010 pisze:
No i co on wygaduje??Nie wiem co mu uderzyło do głowy ale powinien się zastanowić nad wczorajszym meczem z Stuttgartem i dopiero mówić coś o United!Jeśli Bayern przegrywa z takim zespołem to co zrobi z nimi rozpędzone MU?? A Wayne... no niestety pare piłek zagra pobiega powalczy strzeli i znów będzie wielki ROONEY :) TYLKO United
» Niedziela, 28 marca 2010, 22:26 #88
jedras1124
jedras1124 pisze:
Manchester drużyna jednego gracza haha dobre... Tylko że Roo dziś nie grał i jakoś wygrana przyszła bez większych problemów:) Jednak gdy u bawarczyków zabraknie Robbena lub Franka to ta drużyna nie istnieje .
» Niedziela, 28 marca 2010, 22:04 #87
ManU1535
ManU1535 pisze:
Problem w tym że Roon'iego nie zatrzymacie:D:D
» Niedziela, 28 marca 2010, 21:53 #86
BayernM
BayernM pisze:
I po co wypowiada takie słowa. Kibicuje Bayernowi, ale z przykrością stwierdzam, ,że Wasz zespól rozniesie nas i to na naszym stadionie, bez względu czy zagra Rooney czy nie.
» Niedziela, 28 marca 2010, 21:48 #85
luki123
luki123 pisze:
hah założę się, że w przyszłości usłyszymy o chęci gry Arjena w Manchesterze United, ktoś tu dobrze powiedział "'to zazdrość''.
Tylko on jest zbyt dumny żeby to przyznać.
Trzeba przyznać, że jego wypowiedz jest bardzo optymistyczna, nie ma Rooneya wygramy na pewno.

Sorry, że się tak w tym temacie często udzielam, ale przyznajcie, ta jego wypowiedz jest intrygująca :D
» Niedziela, 28 marca 2010, 21:45 #84
adios
adios pisze:
Bayern ma silne nazwiska.
Na początku sezonu pokazywali słabą formę, teraz bliżej im do stabilizacji.

Oglądałem ostatni mecz Schalke - Bayern i Robben zaprezentował się niezwykle egoistycznie.
Nie podawał do kolegów z zespołu, grał na siłę, często tracił piłkę.

Na pewno będzie to jeden z najgroźniejszych piłkarzy zespołu z Bawarii. (Ribery w tym sezonie nie sieje postrachu).
» Niedziela, 28 marca 2010, 21:41 #83
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Barca albo Real to drużyna jednego zawodnika, ostatnie mecze Barcy bez Messiego wyglądałyby tragicznie, jeśli chodzi o wynik, a w Realu są pojedyncze gwiazdy, które nie tworzą teamu. W Lechu jest Lewandowski itd. , a w Manchesterze mamy Wayne, który jednak staje się królem pola karnego, a nie drugim Maradonną, który przechodzi połowę boiska i ośmiesza obronę rywala.
» Niedziela, 28 marca 2010, 21:39 #82
20LEGEND
20LEGEND pisze:
Kto niby ma zatrzymać Roo: Van Buyten, Demichelis oni sami są groźni dla siebie. Ja z kolei chciałbym zobaczyć tabelę bundesligi i pozycję Bayernu gdyby w ich składzie nie było Robbena i Riberiego.
» Niedziela, 28 marca 2010, 21:27 #81
psychiczny
psychiczny pisze:
fakt sama prawda.ciekawe co by bylo jakby wazzy nie bylo...ale gdybac mozna
» Niedziela, 28 marca 2010, 21:27 #80
aleex91
aleex91 pisze:
Jak mnie denerwują takie wypowiedzi. Już nie raz to słyszę, że united jest zespołem jednego gracza.
Ale to jest przecież nie prawda i głupota.
Że niby co Rooney sam wszystkich kiwa i przechodzi całe boisko strzelając bramkę?
Przecież to jest zasługa całego zespołu! Przecież Rooney praktycznie większość bramek strzela "z pierwszej", a wszystko dzięki temu że dostaje fenomenalne podania od naszych skrzydłowych czy innych graczy. Taka jest prawda!
» Niedziela, 28 marca 2010, 21:13 #79
sergio10
sergio10 pisze:
Liczę w wygraną united może nie będzie taka wyskoka może być tak jak z milanem zwycięstwo 3:2 na wyjezdzie i wysoka wygrana w teatrze marzeń.
Glory,glory man utd
Glory Glory man utd
» Niedziela, 28 marca 2010, 21:06 #78
listek007
listek007 pisze:
Panowie czym Wy się przejmujecie? Przecież ta wypowiedź kompromituje jego i cały Bayern. Zawsze rywal musi się wyżalić, a Bayern niech trzęsie tyłkiem bo jest w żałosnej formie, a ich obrona jest jeszcze gorsza niż obrona Realu. To psychologiczna gadka, nie ma się co tym przejmować. Nawet na stronie Bayernu piszą że jak przegrają 3:0 to będą się cieszyć. Nie ma co ich lekceważyć, ale faworyt jest jeden.
» Niedziela, 28 marca 2010, 21:04 #77
Martinus
Martinus pisze:
W moim odczuciu AC Milan był bardziej wymagającym przeciwnikiem dla United niż będzie Bayern, i historycznie jeszcze mniej nam leżeli. Szczególnie patrząc na ich słabiutką obronę. Niekoniecznie wyższość Milanu nad Bayernem musi się przełożyć na więcej niż 7 bramek w dwumeczu, ale patrząc na formę Bayernu w ostatnich meczach vs. formę United to jestem dobrej myśli, i jakoś dziwnie spokojny przed tym starciem.
» Niedziela, 28 marca 2010, 21:01 #76
fan11
fan11 pisze:
a jesli zneutralizouja robbena i riberiego?? to tez bayern sobie nie pogra a my mamy kilku dobrych zawodnikow mogacy zastapic rooneya
» Niedziela, 28 marca 2010, 20:37 #75
MrKubinho
MrKubinho pisze:
" Ciąży na nich presja, ponieważ są faworytami. Nam ten fakt będzie sprzyjać. "

głupio myśli chłopak :*
» Niedziela, 28 marca 2010, 20:35 #74
Martinus
Martinus pisze:
No to Robben może się mocno zawieść kiedy dwóch środkowych obrońców będzie ganiać za Rooneyem a Park, albo Giggs im władują bramę

Sama wypowiedz godna pożałowania, trochę jak Fabregas mówiący że Ronaldo w pojedynkę wygrywał ligę dla United...
» Niedziela, 28 marca 2010, 19:49 #73
Wazza10
Wazza10 pisze:
Ciekawe co powie jak zneutralizujemy jego i Franka.... :P
Co do Rooneya to już kilka drużyn chciało go wyłączyć i na razie żadnej się nie udało... i raczej nie uda. Oni chcą z nami wygrać jak z Fiorentiną rzutem na taśmę awansowali... ja mam do nich jak największy szacunek i uważam, że są groźni, ale przesadzają że MU to tylko Rooney. Przecież jest jeszcze Berba, Park, Nani, Valencia, Giggs, Scholes... oni mogą strzelać ważne gole...
» Niedziela, 28 marca 2010, 19:49 #72
luki123
luki123 pisze:
To jest właśnie irytujące większość spostrzega tylko strzelców bramek,
pamiętamy chyba rajdy Naniego czy wspomnianego przeze mnie wcześniej Valencii. Nie zaprzeczam oczywiście temu, że Rooney jest jednym z najlepszych piłkarzy na świecie (albo nawet najlepszym).
Tym samym Arjen swoją wypowiedzią obraził zawodników United.
Przynajmniej z mojego punktu widzenia>
» Niedziela, 28 marca 2010, 19:43 #71
18MUpodlesie78
żal mi tego zioma bylo widac ze UNITED jest zespołem jednego gracza szczegolnie w meczu z boltonem :/
» Niedziela, 28 marca 2010, 19:42 #70
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
Wielka szkoda, że nie zagramy z Barcą już w ćwierćfinale, bo wreszcie wszystko byłoby jasne, zagralibyśmy z nimi szybciej i od razu byłoby wyjaśnione na co stać Manchester United i nie trzeba byłoby czekać do finału (nie twierdzę, że byśmy wygrali). Może wtedy te "gwiazdeczki" pozamykałyby się i skupiły na swojej grze.
» Niedziela, 28 marca 2010, 19:39 #69
luki123
luki123 pisze:
hmm... uważam, że Bawarczyk w tej sytuacji wyszedł na hipokrytę.
Mimo iż nie jestem fanem Bayernu ani nie interesuje się poczynaniami tej drużyny także mógłbym stwierdzić, że przez ostatnie kilka sezonów zespół ten zawdzięcza swoją pozycję Frankowi R... i ówcześnie grającemu tam Luce Toniemu.
Nie wiem także ile bramek strzeliłby Rooney bez celnych podań Valencii czy choćby każdego innego gracza w polu.
» Niedziela, 28 marca 2010, 19:32 #68
barnaba1987 pisze:
barnaba1987
Toni gra w Romie... Strzelil ostatnio nawet zwycieska bramke w meczu z Interem
» Niedziela, 28 marca 2010, 20:41 #67
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
"- Bayern Monachium to nie jest AC Milan. Jestem przekonani, że na Old Trafford pojedziemy ze znacznie większą szansą odniesienie sukcesu niż Włosi."

On jest śmieszny, uważa że Bayern jest lepszym klubem, niż Milan!? Wiarę w zwycięstwo ma Arjen, ale zero realistycznego spojrzenia na sytuację.
» Niedziela, 28 marca 2010, 19:31 #66
Nani17Red
Nani17Red pisze:
ten szklany chłopczyk nie wie co juz mowic....Vidić mu wjedzie w nozki i pach kontuzja!!on wiecej sie leczyl na te kontuzje niz gral...takze niech nie bedzie taki kozak! bo po meczu zmieni calkowicie zdanie!! United!!
» Niedziela, 28 marca 2010, 19:22 #65
wojt
wojt pisze:
spoko, niech cala swoja uwage skupia na Rooney'u. wtedy bedzie latwiej :)
» Niedziela, 28 marca 2010, 19:16 #64
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Tą wypowiedzią tylko siebie ośmieszył... Każdy kto choć odrobinę zna się na piłce nożnej i oglądał kilka ostatnich meczy (szczególnie z Boltonem) może wyśmiać Robben'a -_-' Niech sobie da spokój i szykuje chusteczki na płakanie po przegranym u siebie pierwszym meczu ćwierćfinałowym :)
» Niedziela, 28 marca 2010, 19:14 #63
Roo10ney
Roo10ney pisze:
Tą wypowiedzią tylko siebie ośmieszył... Każdy kto choć odrobinę zna się na piłce nożnej i oglądał kilka ostatnich meczy (szczególnie z Boltonem) może wyśmiać Robben'a -_-' Niech sobie da spokój i szykuje chusteczki na płakanie po przegranym u siebie pierwszym meczu ćwierćfinałowym :)
» Niedziela, 28 marca 2010, 19:13 #62
WR8
WR8 pisze:
przeciez niedawno byl z Robbenem wywiad, zaraz po wylosowaniu par cwiercfinalowych LM i powiedzial on ze Manchester nie opiera sie tylko na rooney wiec o co tutaj chodzi?
» Niedziela, 28 marca 2010, 19:13 #61
Kolejorz
Kolejorz pisze:
Pewnie... a rok temu piłkarzyny jego pokroju gadały że United to drużyna jednego piłkarza - Ronaldo. Zżera go zazdrość i tyle.
» Niedziela, 28 marca 2010, 19:07 #60
JakubT
JakubT pisze:
On się napina, wy się napinacie, a nie lepiej poczekać do obu spotkań, i potem się rozpisywać/gadać/oceniać? Jak mamy awansować to awansujemy, proste, a jak mamy się rozczarować to po co się napalać bez sensu. Każdy tu wierzy wygraną i nie trzeba zaraz szczekaniem na szczekanie Robbena odpowiadać.
» Niedziela, 28 marca 2010, 19:03 #59
karol1417
karol1417 pisze:
ma prawo tak mówić. ja powiem tak... jakbym oglądał tylko wyniki meczów i przykładowo jeden mecz na miesiąc naszej drużyny to też bym tak mówił ale tu jest ciężka praca całej drużyny. Rooneya muszą wspierać piłkarze ze środka jak i ze skrzydeł na środku mamy scholesa, Carricka Fletchera którzy posyłają do niego prostopadłe podania
mamy też na skrzydłach Naniego Valencie i Giggsa który jak zwykle mogę śmiało powiedzieć jest jednym z najczęściej asystujących piłkarzy. a w ataku śmiało może Roo wspierać Berba czy może nawet Park który jak pamiętamy grał wspaniałe zawody z Milanem i liczę na równie dobry występ Koreańczyka w meczu z Bayernem.
nie zapominajmy o podstawie drużyny czyli defensywie na bramce VDS i wcale z niego taki dziadek jeszcze nie jest. no ale nasi centrzy Vidić i Ferdinand są obłędni chodź mało w tym sezonie ze sobą grali bo jak nie jeden to drugi kontuzjowany ale mają godnych zastępców i oczywiście Evra moim zdaniem nie ma takiego drugiego...ale prawa strona w obronie to u nas jest słaby punkt ale liczę na młodego Rafaela który urośnie i zmężnieje w naszych szeregach na znakomitego piłkarza. więc czy jest ktoś jeszcze kto będzie mówił że United to drużyna jednego gracza??...
Glorry Glorry Man UTD!!
» Niedziela, 28 marca 2010, 18:56 #58
jacaKONA
jacaKONA pisze:
jak już będzie 5 - 0 w dwumeczu dla nas, to może mu pozwolą strzelić bramkę na Old Trafford ;) żenadna wypowiedź :) a co by było gdyby wyeliminować rooneya... hmm, berba będzie strzelał? :)
» Niedziela, 28 marca 2010, 18:51 #57
Jakubek722
Jakubek722 pisze:
Kozak ,bo w Niemczech mu idzie;] W Anglii chyba dużo nie pograł:) niech przejdzie do klubu z Anglii ,ciekawe czy znowu będzie uciekał do Hiszpanii:) ,a po za tym MU pokazało wczoraj ,że potrafią grać bez Roo :)
» Niedziela, 28 marca 2010, 18:44 #56
MegDevil
MegDevil pisze:
świetny żart, naprawdę. siła Manchesteru tkwi właśnie w bardzo silnym składzie i nawet bez czołowych piłkarzy świetnie sobie radzimy. zobaczymy co Robben powie po pierwszym ćwierćfinale, pewnie będzie chował głowę w piasek :).
» Niedziela, 28 marca 2010, 18:40 #55
feddie
feddie pisze:
Wygramy spokojnie :) Mamy cała drużyne na wysokim poziomie chociażby Vida, Evra, Nani gra teraz miodzio a Wazza jest tylko wisienką na torcie... Jak podkreślam cała drużyna...

glory glory man utd
» Niedziela, 28 marca 2010, 18:29 #54
barnaba1987
barnaba1987 pisze:
oj widze ze gra psychologiczna juz trwa
zobaczymy we wtorwk ,Manchester zamknie Robbenowi usta... o ile Holender zagra bo czytalem wczoraj ze doznal kontuzji w meczu ze Stuttgartem
» Niedziela, 28 marca 2010, 17:57 #53
RobvanKlu5i
RobvanKlu5i pisze:
Rooben jezeli MU jest druzyna jednego gracza to spróbuj przejsc Ferdinanda i Vidica to wtedy mozesz cos w tym stylu mowic :)
Rooney jest liderem druzyny MU ale takie słowa w stylu druzyna jednego gracza no to niestety lekka przesada :) chyba nie oglądał wczorajszego meczu :)
» Niedziela, 28 marca 2010, 17:57 #52
cris342
cris342 pisze:
stawiam na naszą wygraną ale nikogo nie można zlekceważyć czy to jest barcelona czy jakieś cieniasy z 3 ligi bayern ma dobrych zawodników a ten sezon jest jednym z najlepszych o paru kilku dobrych lat co pokazali choćby dochodząc do ćwierćfinałow
» Niedziela, 28 marca 2010, 17:54 #51
MUforever9
MUforever9 pisze:
Po pierwsze nawet nie wiesz czy wystąpisz w tym spotkaniu więc nie bądź taki podniecony po drugie United to nie drużyna jednego gracza bo bez Roo też sobie radzimy prawda gorzej ale wygrywamy po 3 Nani i Park są w życiowej formię i jak zatrzymacie Roo to już ich nie a już nie wspomnę ile razy mamy lepszych obrońców od Bayernu więc Robben nie bądź taki zjarany....Ale i tak cię lubię ;)
» Niedziela, 28 marca 2010, 17:18 #50
gacthx
gacthx pisze:
hmm z Boltonem nie grał ponieważ (tak sądze) że SAF chciał go mieć w pełni sprawnego na mecz z Bayernem;);) i dlatego nie może go zabraknąć w tym meczu!! A co do wypowiedzi Robbena to niby mu tak świetnie w Niemczech ale ja myśle że powiedział tak dlatego że nie było dla niego miejsca w Chelsea:) pokazaliśmy z Boltonem że potrafimy wygrywać bez Rooneya!!
» Niedziela, 28 marca 2010, 17:12 #49
mrowaacmg
mrowaacmg pisze:
robben robben a Bayern to możeco jest drużyn 2 zawodników riberego i robbena zneutralizowac i co ! mam pytanko zy rooney zagra w tym meczu ??dalczego nie gral z boltonem ??
» Niedziela, 28 marca 2010, 16:59 #48
rm900502 pisze:
rm900502
Rooney zagra z Bayernem. Bez obaw. Z Boltonem nie zagrał z powodu tego, że SAF chciał mu dać odpocząć w jakimś stopniu. Mało go oszczędzał przez cały sezon, to teraz daje mu czas na odpoczynek ;]
» Niedziela, 28 marca 2010, 17:04 #47
HKS
HKS pisze:
spokojnie, mecze z bayernem nie beda latwe, wiec przestrzegam przed zbytnia pewnoscia siebie... :)
a co do wypowieci Robbena , to powiem tyle: i kto to mowi... xD
» Niedziela, 28 marca 2010, 16:57 #46
MisiekUtd
MisiekUtd pisze:
Ledwo przeszli Fiorentine. On chyba naprawdę myśli że awansują. Poza tym wczoraj pokazaliśmy że nie jesteśmy klubem jednego gracza
» Niedziela, 28 marca 2010, 16:36 #45
hans08
hans08 pisze:
Ja uważam , że sytuacja na dzisiaj wygląda tak :
VdS - bramkarz genialny , jeden z najlepszych na świecie ,ale dogra jeszcze max 2 sezony ,ale pewnie w następnym zakończy kariere

Neville - średni prawy obrońca , ma doświadczenie któro jest bardzo cenne , ale o tą pozycję się nie martwię bo jest rafael

Vidic - klasa

Ferdinand - razem z Vidicem świetnie sobie radzą , ale w tym sezonie miał mase kontuzji co wybiło go troche z gry

Evra - piękna gra w ofensywie i defensywie i do tego jeszcze mamy dla niego doskonałego zmiennika Fabio

Nani - powoli pojazuje swój talent i łapie forme , pamiętajmy że kilka sezonów prawie wogle nie grał. Mam nadzieje ze w kolejnym sezonie coś pokaże

Flether - świetny postęp w tym sezonie . Dla mnie najleszpy środkowy pomcnik idealnie przypomina grą scholsa

Carrick - strasznie przeciętny i widać że bez formy, może kilka ładnych meczy w sezonie ale tak to bez szału

Park - ostatnio widać było przebłysk talentu . Robi czarną robotę , biega
cały czas

Valencia - dla mnie stylem gry przypomina bardzo Beckhama SAF widział co robi , dla mnie mega zaskoczenie

Rooney - bezwątpienia życiowa forma. Strzela dużo bramek i bez niego bardzo ciężko się nam gra

ławka dość przeciętna . Evans nie przekonał mnie wczoraj . Schols dobry zawodnik, giggs tak samo . Berbatov dobry zawodnik ale musi grać z ro0neyem . Reszta to melodia przyszłości. Chociaż dla mnie najjaśniej świecą gwiazdy : braci Da Silva , macheda i raczej tyle . Największą naszą zaletą jest jeden wielki kolektyw. Gramy zespołowo. Nie ma już rajdów przez całe boisko ronaldo. jest ładna gra zespołowa. chociaż życze sobie w lecie transferów. np. Silva.
» Niedziela, 28 marca 2010, 16:31 #44
pizdarek
pizdarek pisze:
Tjaaa... a wczorajszego meczu pewnie nie oglądał... Wczesniej jak gral w barwach Chelsea to była drużyna jedbnego gracza - pedaldo. Teraz Rooney. Zaraz będzie Van Der Sar (bo wszystko broni)... niech skończy pieprzyć głupoty tylko pokaże na boisku umiejętności. Nienawidze Niemców i ich szwabskiego stylu bycia. Niech ich ManUtd pociśnie we wtorek i załatwi sobie awans już po pierwszym meczu ...
» Niedziela, 28 marca 2010, 16:24 #43
batistuta007
batistuta007 pisze:
z powrotem* przepraszam za literówke :)
» Niedziela, 28 marca 2010, 16:08 #42
batistuta007
batistuta007 pisze:
Wazza srutnie 3 bramki na OT i Bayern spowrotem do szatni :)
» Niedziela, 28 marca 2010, 16:04 #41
Fexo
Fexo pisze:
Robben niczego nowego nie odkryl , United zawsze bylo druzyna jednego gracza.
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:59 #40
Devil11
Devil11 pisze:
No i po co on takie rzeczy gada? Tak się stresuje przed tym dwumeczem, że musi sobie pomóc takimi gadkami? Po prostu żałosne. Robben wypowiedział się tak, jakbyśmy awansowali jakimś wielkim fuksem do ćwierćfinału.Nie wiem o co mu chodzi. Stwierdzeniem, że United to drużyna jednego gracza, tylko się ośmieszył. Tak mówią ludzie, którzy za bardzo nie interesują się futbolem, spojrzą w statystyki i od razu stwierdzą, że tylko Rooney jest tu dobry. Z Ronaldo było to samo. Gdy odszedł wróżono nam upadek, a jednak trzymamy się, radzimy sobie bardzo dobrze. Robben nas lekceważy, ale trudno. W gębie może jest mocny, ale wszystko zweryfikuje boisko. Trzeba robić, a nie gadać. Robben się o tym przekona, tak samo jak inni, którzy też byli gadatliwi przed meczem, a potem schodzili z boiska ze spuszczoną głową.
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:59 #39
VarShaViak
VarShaViak pisze:
Ja juz to mowiłem i bede sie powtarzał:

Każdy z przeciwnej drużyny mówi, że oni są zaje*iści, że wyeliminują Rooneya, żę wygrają itp itd.

Pożyjemy, zobaczymy.
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:58 #38
SexyBoy
SexyBoy pisze:
tak, tak . chyba nie widział meczu z Boltonem . a Bayern jak nie było Riberiego bo był kontuzjowany to grali zupełne dno ..
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:52 #37
keano89
keano89 pisze:
Ciekawe tylko który z genialnych obrońców Bayernu powstrzyma Rooneya. Może van Buyten którego nie tak dawno temu mijał Radosław Matusiak ;P. Poza tym po tym dwumeczu Robben przekona się że United to nie tylko Rooney...
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:52 #36
Timmy71
Timmy71 pisze:
Bzdety.

Ale Amerykę odkrył - trzeba powstrzymać Rooneya. Jasne, tak samo jak trzeba powstrzymać np. Messiego albo Ronaldo. Każdy to wie, łatwo powiedzieć, tylko bardzo trudno to zrobić. Odetną go od podań? Wątpię, bo wtedy muszą powstrzymać Naniego, Scholesa, Fletchera itd.. A to już jest dużo więcej niż jeden Ronney. A jeśli nawet, to Roo się cofnie i sam rozegra piłkę.

Ciekawe, że rok temu też byliśmy drużyną jednego piłkarza. "Jedyny piłkarz' odszedł, mamy lidera w lidze, jesteśmy w ćwierćfinale LM, a Real wali w gacie ze strachu, czy nie przegra mistrza z Barceloną.

Powtarzam - bzdety.
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:43 #35
DevilxDevil
DevilxDevil pisze:
W pewnym sensie ma rację, ale nie ma prawa tak mówić, bo jego drużyna NIE MOŻE w obecnej sytuacji porównywać się do Manchesteru. Ale zagrywka psychologiczna już jest, więc Bayern na pewno będzie walczył. Pozostaje pokazać im kto tu rządzi.
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:43 #34
Gl4D
Gl4D pisze:
Życze im powodzenia, aby w dwumeczu chociaż jedną bramkę strzelili :)
Milanowi udało się dwie :)
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:35 #33
FanCR7
FanCR7 pisze:
Robben jest zbyt pewny siebie ,ale się jeszcze na tym przejedzie
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:22 #32
FanCR7
FanCR7 pisze:
Mówi tak bo chce podbudować morale (No chłopaki może się uda) Bayernu albowiem wie że nie mają żadnych szans z ManUtd i Rooneyem na czele.
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:19 #31
Danyan
Danyan pisze:
Bayern to tez klub jednego piłkarza - właśnie Robbena, on ich tam ciągnie..

Jezeli Bayern skupi sie tylko na wyłączeniu Rooneya z gry to reszta diabłow zrobi sobie maraton strzelecki ;)
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:19 #30
Camrall
Camrall pisze:
Porównanie .. ich najlepszy strzelec Robben ma tyle samo albo mniej bramek co nasz drugi strzelec Berba ;D Jakby Owen nie miał kontuzji to by go jeszcze dogonił ;P Szkoda troche że Valencia sie zablokował jeśli chodzi o bramki ale asystuje na szczęście :)
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:19 #29
trikos
trikos pisze:
HAHA 1 gracza ? zasypia ich Nani technika Valencia zabiega na smierc tego Prjanića a Robben nie przejdzie evry ^^ dziekuje:)
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:15 #28
sQizz
sQizz pisze:
No nie byłbym taki pewny. Berbatov ładnie się spisał w meczu z Boltonem więc na Bayern również będzie dobrze przygotowany... Zresztą jak nie na Allianz Arena to na Old Trafford się to udowodni...
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:15 #27
Zywo08
Zywo08 pisze:
Już na tym się Milan przejechał bo zneutralizować Rooneya jest trudne :)
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:12 #26
RedDragon
RedDragon pisze:
Haha ale jest śmieszny... Zobaczymy co powie po meczach
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:11 #25
Jacetto888
Jacetto888 pisze:
Dokładnie durandir zgadzam się z Tobą. Rooney i tak strzeli im conajmniej 2 bramy w dwumeczu ;D Drużyna jednego zawodnika? A Nani? Park? Wracajacy do formy Berbatov? hehe.. robben troche opozniony :)
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:09 #24
dzaru
dzaru pisze:
z tym że Bayern ma dziurawa obrone jak ser szwajcarski, i dlatego myśle że United poradzi sobie w dwumeczu i wejdziemy do połfinału by pojedynkowac sie z druzyną z Francji
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:07 #23
Durandir
Durandir pisze:
Dobrze więc. Niech się skupią na Rooneyu, wtedy rozjadą ich Nani, Valencia, Park czy Fletcher. Podejrzewam, że nawet jak wszyscy się rzucą na Wayne'a to i tak strzeli im chociaż 1 bramkę. Kogo z drugiej strony ma Bayern? Też można by powiedzieć, że to drużyna 1 zawodnika - Robbena, bo gdyby nie Holender, pomoc sędziego i zwyczajny fart, to nie byłoby ich już w CL, a United grałoby z Fiorentiną. Ribbery nie gra już tego co w ostatnich latach. Gdyby nie Robben, to najprawdopodobniej Bayern byłby najwyżej na 5. miejscu nie tak silnej przecież Bundesligi.
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:00 #22
Ta3k
Ta3k pisze:
yhym właśnie, dlatego w meczach z Milanem Rooney był przykryty 3 obrońcami, a i tak strzelał ;p Drużyną jednego zawodnika? Chyba sobie coś pomylił. Szacunek do Bayernu mam, bo jeszcze nie wygraliśmy, ale dostaną niezłe baty. Rooney chce pobić rekord, a do tego potrzebne są mu bramki. Jakoś wątpie by potrafili go zatrzymać. Z drugiej strony jak oni chcą się przebić do naszej bramki? Chronionej przez parę najlepszych stoperów, jednego z najlepszych bramkarzy i najlepszego lewego obrońcę świata, który w ataku mocno zamiesza. Fletcher go przykryje i po zabawie. Manchester ich zabiega. :) pozdro
» Niedziela, 28 marca 2010, 15:00 #21
siowy7
siowy7 pisze:
Widzę że Robben nastawiony jest bardo optymistycznie do tych pojedynków.Ale prawda jest taka ze nawet jeśli zatrzymią Rooneya (w co wątpie tak samo jak i 'Jasmin' ), to jest jeszcze Valencia , Nani a nawet Fletcher ;)

Glory United !!

Licze na udane kosy naszych obrońców w strone pana Robbena bo go nie trawie !
» Niedziela, 28 marca 2010, 14:56 #20
rooney149
rooney149 pisze:
No zgadzam sie z Jasminem ;] Jak Rooneya zneutralizja to wpakuje im brameczke taki Park, Nani czy Fletcher lub Valencia ;]
» Niedziela, 28 marca 2010, 14:48 #19
bober89
bober89 pisze:
jak Liverpool albo wygrywał LM, albo był w finale (nie pamiętam dobrze) też się ledwo załapał do następnej edycji LM, więc nie przekładał bym tak bezpośrednio poczynań Fiorentiny we Włoszech na LM, co nie zmienia faktu, że w tym momencie Milan postawiłbym 2 klasy wyżej niż Bayern:P ale co się będziemy napinać:P pewnie kibice Bayernu tu wchodzą i się z nas polewają:P
» Niedziela, 28 marca 2010, 14:35 #18
siara93
siara93 pisze:
Taa a Bayern nie jest druzyna nawet 1 zawodnika. Ta jego wypowiedz to kpina, proba jakiejs prowokacji, bo jak spisuje sie naprawde United wiemy. Robben opisal dokladnie jaki United NIE jest. A bayern? tu wiele nie trzeba mowic, nic nie graja wg. mnie to sa chlopcy do bicia i bez wiekszego nakladu sil mozna ich pokonac po remisie 1:1 na alianz i 1:0 na old na luzie. Ta druzyna nie ma kim nas zaskoczyc bo sam robben, ktory moze i jest w formie na 100% sobie nie da rady bez wspracia reszty druzyny. Cudem bd jak wytrzyma te dwumecze bez urazu :)
» Niedziela, 28 marca 2010, 14:34 #17
bober89
bober89 pisze:
Bayern chyba teraz jest bez formy, jak ktoś wspomniał 2 z rzędu porażki w lidze, ledwo w dogrywce robben zapewnim bawarczykom finału pucharu niemiec, nie robi to wrażenia. choć może się zmobilizują i postawią wysoko poprzeczkę... nie wiadomo...
jak to mówią - najsłabszy pies najgłośniej szczeka.
ps. ktoś wspominał że w ostatnim meczu Bayernu Robben złapał kontuzje. ktoś wie czy to prawda?
» Niedziela, 28 marca 2010, 14:31 #16
Krzychu418
Krzychu418 pisze:
Robben niech się lepiej zajmie sobą i tym że z Realu go wyrzucili za kontuzjogenność... :)
Moim zdaniem to są kpiny że Bayern ma być niby lepszy od Milanu. Przecież Milan bije się o mistrzostwo a Fiorentina z którą "wielki" powinien odpaść zajmuje odleglejsze miejsce w tabeli...
Prawda jest taka że Bayern nie ma w ogóle ataku i gole zdobywane przez nich są przypadkowe lub sędzia się popisuje (jak to miało miejsce z Fiorentiną - trzymetrowy spalony Klozeta)
Oni muszą coś takiego mówić ale to jak odgrażanie się Najmana że pobije Pudziana... Skończy się tak samo...
Z Bayernu została tylko nazwa...
» Niedziela, 28 marca 2010, 14:23 #15
Snakus
Snakus pisze:
A jak wyglądają ostatnie potyczki Bayernu w Bundeslidze? Czyżby dwie porażki z drużynami, które np. na OT (jeśli w ogóle zagrałyby w LM) nie powąchałyby nawet murawy? A jak się miewa wymęczony wynik z Fiorentiną? Nie ma to jak obiektywne myślenie u "gwiazd" piłki niemieckiej...
» Niedziela, 28 marca 2010, 14:22 #14
martin86
martin86 pisze:
a Bayern jest taki mocny Rooben co??
Rooney zrobi marmolade z obńców Monachium mamy przecież Parka Scholsa Naniego Valencia Giggsa czy Fletchera więc niech Roben nie pytoli że wystarczy żatrzymac Rooneya
» Niedziela, 28 marca 2010, 14:21 #13
oldtrafford
oldtrafford pisze:
Nich się Robben interesuje własnym klubem myślę że każdy zespól chociażby z wielkiej czwórki w Premier League ma takiego asa w zespole np w Manchesterze takim asem jest Rooney , w Arsenalu myślę że Fabregas i R.Van Persie w Chelsea Lampard i Drogba a w Liverpoolu Gerard i Torres w każdym zespole jest ten który napędza gra swojego zespołu
» Niedziela, 28 marca 2010, 14:20 #12
ManUtd4ever
ManUtd4ever pisze:
Jeszcze niedawno był artykuł (też z Robbenem) że United to nie tylko Roo.
» Niedziela, 28 marca 2010, 14:18 #11
jankos11
jankos11 pisze:
Komentarz jednego z kibiców Bayernu;-)) poprostu sie NAS boja ale nie powinno to wplynac na gre United bez Robena czy z nim nie mozna zlekcewazyc rywala niemienkie druzyny sa ciezkimi przeciwnikami ale jedno jest pewno UNITED wygra ;-))

,,Boże jak patrze to niektórzy tutaj trzęsą gaciami bardziej niż kibice Interu przed meczem z Chelsea....który wygrali...a pamiętacie wyjściową 11 na mecz z Juve? Był tam Robben? Ribery? Wszyscy praktycznie skreślali nas z LM...Tak,zgadzam się, możemy odpaść, ALE Z HONOREM!A ie jak piszą niektórzy, że ManU nam dokopie 6:0... Nadzieja umiera ostatnia. W ManU też grają tylko ludzie. Dlatego zwracam się z prośbą do wszystkich tych prawdziwych i oddanych kibiców jak macie tak pisać, to lepiej nie piszcie. Na pewno kibice ManU tu wchodzą i leje z nas na całej linii,,

Ps. No i ten kibic ktory to napisal ma racje ja z no nie leje ale smieje sie na calej lini z kibicow Bayernu ktorzy pisza ze dostana takie smary od nas trezba i mozna miec szacunek dla rywala a nie mozna sie bac rywala ja jako kibic UNITED wcale nie lamentowalbym gdybysmy grali z Barca nawet teraz bo poprostu wiem na co stac MANCHESTER i jezeli zagraj na swoim poziomie to Messi i społka nie ,,piarna,, czekam z niecierpliwoscia na potyczke w LM
» Niedziela, 28 marca 2010, 14:15 #10
Jasmin
Jasmin pisze:
Zneutralizują Rooneya (w co wątpie) to im bramki napyka Valencia, Scholes, Nani czy choćby Park ;]
» Niedziela, 28 marca 2010, 14:13 #9
DeathSkater90
Haha! i kto to mówi? Ostatni mecz Schalke 04- Bayern Munchen to wszystkie piłki do Robbena leciały. Klose tylko patrzył na egoistyczne akcje Robbena :E Więc jeśli już jakaś drużyna jest "drużyną jednego gracza" to właśnie BM.
Myślę, że Lahm może sprawić kłopoty Rooneyowi, ale i tak wygramy :D
Glory Glory Man United!
» Niedziela, 28 marca 2010, 14:00 #8
matdevil
matdevil pisze:
To samo mowili zawodnicy Milanu wystarczy powtrzymac Rooneya.... mowic to jedno robic to drugie. Roben tak mowi bo nie jest obornca i nie wie co to znaczy grac przeciwko Wayne'owi. Mam nadzieje ze Nejmana i Rio naucza go pokory i go "wyeliminuja" z atakow:D
» Niedziela, 28 marca 2010, 13:58 #7
Camrall
Camrall pisze:
każdy to samo gada jakby Roo był amatorem którego łatwo wyłączyc z gry .. poza tym 4:0 bez Roo to nie jest dowód że bez niego dajemy radę ? Oczywiście jest ciężej a Bolton nie jest też super zespołem
» Niedziela, 28 marca 2010, 13:49 #6
ReDdEViL15
ReDdEViL15 pisze:
Bayern to nie Milan??A Milan to nie Fiorentina.
» Niedziela, 28 marca 2010, 13:48 #5

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
TRANSFERY - NA CELOWNIKU UNITED
Shinji Kagawa
Zawodnik: Shinji Kagawa
Klub: Borussia Dortmund
Kwota: 16 milionów funtów
Luka Modrić
Zawodnik: Luka Modrić
Klub: Tottenham Hotspur
Kwota: 30 milionów funtów
Eden Hazard
Zawodnik: Eden Hazard
Klub: Lille OSC
Kwota: 30 milionów funtów
» Więcej informacji o transferach «
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY