AKTUALNOŚCI

Portsmouth - Man Utd: Wielki mecz Rooneya i Kuszczaka

Data 28 listopada 2009, 16:53 Mathe0, DevilPage.pl
Portsmouth - Man Utd: Wielki mecz Rooneya i Kuszczaka
A A A
Manchester United pokonał na wyjeździe Portsmouth 4:1 (1:1). Hat-tricka dla "Czerwonych Diabłów" ustrzelił Wayne Rooney, a świetne zawody rozegrał Tomasz Kuszczak. Swojego setnego gola w Premiership zdobył Ryan Giggs.

Od pierwszych minut na Fratton Park mogliśmy oglądać Tomasza Kuszczaka. Polski bramkarz między słupkami zastąpił Edwina van der Sara, który nabawił się drobnego urazu w ligowym starciu z Evertonem i nie zdążył dojść do siebie na dzisiejszy pojedynek.

Sobotnie popołudnie było wyjątkowe dla Avrama Granta, który po raz pierwszy zasiadł na ławce trenerskiej Portsmouth. Były szkoleniowiec Chelsea zastąpił zwolnionego Paula Harta. Większe zainteresowanie budził natomiast sir Alex Ferguson, którego przy ławce rezerwowych... nie było. Szkot zasiadł w loży dyrektorskiej, bo wcześniej został ukarany przez Angielską Federację Piłkarską dwumeczowym zawieszeniem za krytykę sędziego Alana Wileya.

Od początku piłkarze Manchesteru United ruszyli do ataku, jakby chcąc zrehabilitować się za środową wpadkę z Besiktasem Stambuł w Lidze Mistrzów. Osamotniony w ataku Rooney nie otrzymywał jednak podań, a większość akcji „Czerwonych Diabłów” kończyła się przed polem karnym gospodarzy. Jedyny groźny strzał oddał w 10. minucie Paul Scholes.

Portsmouth ośmielone nieporadnością mistrzów Anglii zaczęło atakować coraz odważniej, co przełożyło się na większa liczbę interwencji w wykonaniu Tomasza Kuszczaka. Reprezentant Polski świetnie zachował się w 11. minucie, kiedy wygrał pojedynek jeden na jeden z Aruną Dindane. Trzy minuty później Kuszczak umiejętnie przeniósł nad poprzeczką piłkę po uderzeniu Jamie’ego O’Hary.

Szczęście uśmiechnęło się do Manchesteru United w 24. minucie. W polu karnym nieprzepisowo przez Michaela Browna powstrzymywany był Wayne Rooney. Sędzia bez wahania wskazał na jedenastkę, a po chwili piłkę do bramki pewnie wpakował sam poszkodowany.

W 32. minucie sędzia podyktował karnego z przysłowiowego kapelusza. Piłkę z rzutu wolnego w pole karne wrzucił Jamie O’Hara, do futbolówki wyskoczył Tomasz Kuszczak, a arbiter wskazał na ‘wapno’. W telewizyjnych powtórkach ciężko dopatrzyć się przewinienia Polaka na Fredericu Piquionne. Zawinił raczej Vidić, który przytrzymywał Piquionne za koszulkę. Z rzutu karnego pewnie przymierzył Kevin-Prince Boateng i mecz zaczął się od nowa.

Zdobyta bramka zmobilizowała piłkarzy Portsmouth do jeszcze zacieklejszych ataków. W 37. minucie gospodarze wyprowadzili bardzo szybką kontrę, którą wykończyć powinien Aruna Dindane. Napastnik „The Pompey” uderzył futbolówkę głową obok słupka.

Przed przerwą „Czerwone Diabły” miały jeszcze dogodną okazję do ponownego objęcia prowadzenia. Imponującą szybkość pokazał Antonio Valencia, gracze United długo wymieniali podania przed polem karnym, po czym mocny strzał w kierunku bramki oddał Paul Scholes. Piłka odbiła się od Younesa Kaboula i wyszła na aut.

Drugą połowę Manchester United rozpoczął od mocnego akcentu. W 48. minucie goście podręcznikowo rozmontowali obronę Portsmouth. Długą piłkę w kierunku Giggsa zagrał Fletcher, Walijczyk szybko odegrał do Wayne’a Rooneya, który precyzyjnym strzałem nie dał szans Asmirowi Begoviciowi.

Sześć minut później Wayne Rooney skompletował hat-tricka. Angielski napastnik znów celnie przymierzył z rzutu karnego. Tym razem sędzia dopatrzył się przewinienia na Ryanie Giggsie, którego atakował Frederic Piquionne.

Dwubramkowe prowadzenie pozwoliło mistrzom Anglii na spokojniejszą grę. W 58. minucie szansę na zdobycie bramki miał Antonio Valencia. Ekwadorczyk dostał dobre podanie od Giggsa, podholował nieco piłkę i uderzył ją zewnętrzną częścią stopy. Futbolówka, choć mocno podkręcona, wylądowała na trybunach.

Jako kolejny przed szansą na podwyższenie wyniku stanął Ryan Giggs. Walijczyk dostał świetne podanie do Antonio Valencii, uderzył z pierwszej piłki, ale skuteczną interwencją popisał się Begović.

Portsmouth atakowało sporadycznie, ale w 74. minucie pod bramką Tomasza Kuszczaka zrobiło się naprawdę groźnie. Świetnie pozycję strzelecką wypracował sobie Boateng, uderzył mocno i tylko fantastyczna interwencja Kuszczaka zapobiegła utracie bramki.

W 87. minucie „Czerwone Diabły” ostatecznie rozwiały wszelkie nadzieje gospodarzy. Precyzyjnym strzałem z rzutu wolnego popisał się Ryan Giggs. Dla Walijczyka było to setne trafienie w Premier League!

W doliczonym czasie gry Tomasz Kuszczak po raz kolejny udowodnił, że jest bramkarzem zdecydowanie lepszym od Bena Fostera. Polski bramkarz intuicyjnie sparował piłkę na poprzeczkę po potężnym uderzeniu Johna Utaki.

Portsmouth – Manchester United 1:4 (1:1)
Bramki: Kevin-Prince Boateng 34’ [karny] – Wayne Rooney 25’ [karny], 48’, 55’ [karny], Ryan Giggs 87’

Portsmouth: Begovic – Kaboul, Hreidarsson, Ben-Haim, Wilson - O'Hara, Brown, Boateng, Yebda (Utaka 78’), Piquionne (Kanu 62’), Dindane (Smith 81’)

Man Utd: Kuszczak - Neville, Evra, Brown, Vidic – Giggs, Carrick (Anderson 76’), Scholes, Fletcher, Valencia - Rooney
» "Zagrać znów z Becksem? Z przyjemnością!"
Ryan Giggs i David Beckham znów mog...
» Rooney nie zagra w meczu z Norwegią Rooney nie zagra w meczu z Norwegią
Wazza musi wyleczyć drobną kontuzję...
» Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek Rooney: Wrócimy do gry silniejsi niż kiedykolwiek
Wayne Rooney zapowiada, że Manchest...
» Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU Schmeichel dla DevilPage.pl: „Lewy” pasowałby do MU
Prezentujemy pierwszą część wywiadu...
» "Wazza okazał się prawdziwym przyjacielem"
Danny jest wdzięczny Wayne'owi za w...
» „Nieustannie myślę o kolejnych meczach” „Nieustannie myślę o kolejnych meczach”
Anglik przed każdym meczem wyobraża...
» Giggs sukcesorem Fergusona? Giggs sukcesorem Fergusona?
Ryan Giggs - przyszły menadżer Manc...
» Zobacz, jak wyglądała poniedziałkowa gala Zobacz, jak wyglądała poniedziałkowa gala
Antonio Valencia jest obecnie w życ...
» Anglicy na EURO bez Rio, ale z Roo! Anglicy na EURO bez Rio, ale z Roo!
Wayne Rooney pomimo zawieszenia zos...
» Ryan o przyszłym sezonie i występie na IO Ryan o przyszłym sezonie i występie na IO
Ryan Giggs pomimo 38 lat wciąż jest...



Poprzedni news:
Fergie: Nie będzie kłopotu z komunikacją
Następny news:
Portsmouth vs United - Oceny pomeczowe

Komentarze (385)


ravvvv
ravvvv pisze:
racja, ze barca wykazala sie nieskutecznoscia. i to juz ktorys raz. ale mimo to wciaz dla mnie barca a manchester to niebo a ziemia. w tamtym sezonie bliscy byli pobicia rekordu wszech czasow w ilosci strzelonych bramek. my tymczasem zdobylismy lige strzelajac historycznie mala ilosc bramek. w tym majac 2 mecze mniej niz my, uwalili tyle samo bramek tracac jednoczesnie ledwie 8 (co z racji ofensywnego poziomu ich ligi swiadczy o dobrej, niedocenianej czesto obronie). chcialoby sie powiedziec- u nas pada mniej goli, bo defensywa calej ligi jest lepsza. gowno prawda. warto przyjrzec sie statystykom przynajmniej z ostatnich 10lat. ta ilosc strzelonych bramek na sezon jest niemal identyczna we wloskiej, angielskiej i hiszpanskiej. dowod nr 2? poziom angielskich sredniakow w europie. niemal kazdego roku kilka angielskich teamow w europie sie kompromituje. w tym- aston villa. no i everton- ktos widzial dwumecz z benfica? to jest defensywa 6ego zespolu najmocniejszej ligi swiata? tymczasem hiszpanie radza sobie regularnie w pucharze uefa/ lidze europejskiej zdaje sie lepiej, badz przynajmniej podobnie. na pewno smiem sie obawiac, ze to nie my bedziemy pierwszym zespolem, ktory obroni lige mistrzow.. .
co sie tyczy rooney'a- zdecydowanie moj ulubiony zawodnik rowniez. swietne jest u niego niemal wszystko. skutecznosc? coz. stac go na nia. potrafil strzelac, gdy mial w zespole ronaldo (mowie generalnie o poczatkach). pytanie, dlaczego potrafil wtedy i co zrobic by potrafil znow. moja teoria: ronaldo bral na siebie po 2, 3 zawodnikow. potrafil tez dogrywac. byl szybki. no i mobilizowal do dorownywania mu. nasz aktualny srodek moze przy nim co najwyzej bawic, bo smiem twierdzic, ze 2 naszych srodkowych razem i tak daja druzynie gora 70% tego, co ronaldo ze szczytu formy.
jesli chodzi o chelsea- od samego poczatku sezonu umartwiam sie nad naszymi mozliwosciami wzgledem chelsea (w anglii) i barcy (w europie). po czesci na pewno jestem pod wrazeniem tego, co graja, ale z drugiej strony- to jedyne kluby, ktorych nalezy sie naprawde obawiac, jedyne, ktore moge nam uniemozliwic historyczne tryumfy i jedyne, ktorym trzeba sie przygladac.
» Poniedziałek, 30 listopada 2009, 22:43 #383
Adam11
Adam11 pisze:
Być może słow NIC - jest nie na miejscu, ale chciałem go użyć trochę prowakacyjnie. Skoro denerwuje mnie gra Manchesteru, który w meczu ze słabszym rywalem stwarza bardzo dużo sytuacji bramkowych i nie może wykorzystać nawet jednej to nie widzę powodu dlaczego miałbym patrzeć na inne drużyny inaczej. To co chciałem powiedzieć dobrze obrazuje to co sądzę na przykład o Rooneyu. Jeden z mioch ulubionych piłkarzy w ogóle. W nim jest wszystko co kocham w tym sporcie. Może prawie wszystko. Potrafi sam sobie wypracować sytuację strzeleckie a wykorzystuje ich bardzo mało. Gdyby był prawdziwym snajperem to przy jego możliwościach mógłby już mieć na koncie z 15 bramek jak nic i to bramek z akcji a nie karnych. Powoli zaczyna mnie to irytować bo choć zawsze będę go cenił a koszulkę z jego nazwiskiem będę z dumą nosił to coraz częściej nie patrze już na jego zaangażowanie i serce tylko na ilośc trafień. Jeśli nawet jak zresztą w każdym meczu daje z siebie 100% ale nie trafia do siatki to właśnie wtedy wskazuje że z tego NIC nie wynika. Podobne odczucia ma z Barceloną kiedy widzę grad strzałów pięknych akcji, z których znowu NIC nie wynika. Od pewnego czasu tak mam i widoczne jest to w moich komentarzach. Mimo to walkę doceniam zawsze dlatego też doceniłem Barcelonę w ostatnim meczu. Co więcej oni byli pod wielką presją w ostatnim czasie i dobrze z tego wybreneli bo w meczu z Interem zmietli przeciwnika. To zasługuje na szacunek.

A co do PL to po ostatnim weekendzie zacząłem się naprawdę martwić formą Chelsea. Są bardzo silni. Jestem pewien, że zbliżymy się do nich bardzo blisko na odległośc 2 może 1 punktu. Ale nie wiem czy to wystarczy w sensie czy Chelsea jeszcze się potknie. Nie wierzę, że teraz wygrają wszytskie mecze ale czy my np wygramy z Liverpoolem, Arsenalem i Chelsea? Jeśli tak by było, to na pewno mógłbym powiedzieć, że zasługujemy na tytuł. W przeciwnym razie tylko wielkie szczęście może spowodować, że będzie 4 tytuł.

Jak to powiedział ostatnio Kris9 - liczę na ich remis z City:-)
» Poniedziałek, 30 listopada 2009, 15:27 #382
ravvvv
ravvvv pisze:
nie chcialem zaczynac zadnej dyskusji.
chodzi mi tylko o ta adamowa teze: 'nie było w tym meczu tego co w grze Barcy najbardziej nie lubię czyli beznadziejnie długie i nudne wymienianie podań w okolicach środka boiska, które nic nie wnoszą, ale oczywiście skutkuje to tym, że posiadanie piłki wygląda mniej więcej 63 do 32 dla Barcy. Dziś tak nie było. '. Pisze, ze wczoraj nie bylo wymieniania pilek, ktore skutkuje mala iloscia strzalow a sporym posiadaniem. Tymczasem posiadanie bylo duze, wiec mniemam, ze i wymiana pilek byc musiala. stad bylo moje 'hah'.
Meczu nie wydzialem, ale mam wrazenie, ze u barcy nie dostrzega sie jednej waznej rzeczy- naprawde swietnej obrony (fakt, ze kupionej- sekstet obroncow kosztowal bodaj 110mln). to ona gwarantuje barcy zwyciestwa po 5:0, a nie 5:4. i to najprawdopodobniej ona umozliwia tez zagranie pilki mniej skutecznej ofensywnie, ale dobrej defensywnie- na tyle dobrej, by mecz wygrac chocby 1:0. wtedy, gdy gra sie mecz trudny i wazny. elo
» Poniedziałek, 30 listopada 2009, 12:46 #381
Elwibrator
Elwibrator pisze:
Dobry mecz w szczególności dla tego ze zaczynamy strzelać dużo bramek :) Dawno już nie widziałem w 1 meczu aż 3 karnych hehe. Ciężko będzie dogonić Chelsea oni w głupi sposób nie stracą punktów jak my na początku :/
» Poniedziałek, 30 listopada 2009, 09:53 #380
ravvvv
ravvvv pisze:
nic sie nie zacznie. acz moze nie powienienm uzywac slowa 'nic'. bo zdaje sie, ze my z adamem znamy nieco inna definicje slowa 'nic'. nie, adam? (beznadziejnie długie i nudne wymienianie podań w okolicach środka boiska, które NIC nie wnoszą). ja tylko przedstawie swoje spojrzenie: przeciwnik broni sie niemal calym zespolem. wbrew pozorom w barcy graja ludzie, wiec moze dlatego pojawia sie problem, gdy trzeba sie przebic czterema zawodnikami przez 9 obroncow. stad te wymiany pilek, ktore nie sa wina barcy, a wina przeciwnika. a co przynosza? stos strzalow, co widac w NIEMAL kazdym meczu. nie nazywajmy niczym sytuacji, po ktorych druzyne przed utrata bramki ratuje jakas cudem wyciagnieta noga, czy fenomenalna interwencja bramkarza. mniej pecha, mniej defensywy i maksymalnej mobilizacji u przeciwnika i wyniki sa takie jakie sa (ponad sto bramek strzelonych w lidze w tamtym sezonie. czym to zrobili? nieefektywna wymiana pilek?). narazie i chelsea i barca graja od nas lepiej. niezaleznie od tego, jak bardzo kochacie zachowawczy, statyczny football, ktory zdaje sie prefereowac saf (gra inna niz 'strzelcie 2bramki i spokoj, wiecej nam nie trzeba zaczyna sie, gdy jego nie ma na lawie). (nie ma miejca na te trenerowa presje, ktora w trakcie meczu pewne rzeczy narzuca). z reszta mam jeszcze pytanie do jego magicznej rotacji. 70 spotkan, 30 asyst. tyle w tamtym sezonie zaliczyl xavi. dlaczego on moze grac w niemal kazdym spotkaniu, a nasi zawodnicy sa 'zbyt slabi fizycznie'? mam teorie- football kuglarski umozliwia mniejszy wklad sily, mniejsze zmeczenie. z reszta- nieostotne. widze, ze obaj panowie planujecie miec znowu kupe wolnego czasu, wiec dzis dla odmiany proponuje polemike miedzy Wami. elo
» Poniedziałek, 30 listopada 2009, 09:06 #379
masrzisz
masrzisz pisze:
szkoda tego meczu z chelsea co przegrali 1;0 bo byli lepsi od cwelsow ;) i wyszlo na to ze nie potrzebny nam nowy bramkarz bo juz mamy nastepce VDSa i jest nim tomek ;) jak dla mnie bronil dobrze a napewno lepiej od fostera ;) spoko ze wayne wpakowal 3 bramy ale giggs przeszedl samego siebie ;) niesamowity on jest bramka asysta i karny na nim ;) oby tak dalej ;)
» Poniedziałek, 30 listopada 2009, 01:05 #378
kris9
kris9 pisze:
Adam11
Dobre :D
Widzę, że znów się zaczyna jak co weekend Barca vs Reszta Świata ;)
Ale uwagi jak najbardziej słuszne, celne i poparte dobrymi przykładami.
Tylko, że zaraz zacznie się ta sama śpiewka, wazeliniarstwo, nonkonformizm, bla, bla,bla etc. :P
Powiem krótko, oglądałem grand derby i ani Barca ani Real mnie nie zachwyciły, jednym słowem był to przeciętny mecz. Jedynie, bardzo fajne wejście Ibry, debiut i bramka (decydująca) w ciągu kliku minut od wejścia na murawę. Było też kilka fajnych podań ze strony kilku graczy Blaugrany oraz Kaki, ale poprzedni mecz obu ekip długo się nie powtórzy.
Co do drugich derby - Londynu - Arsenal był dzisiaj bezradny, zasłużona porażka jak najbardziej.
Aha - były jeszcze derby Liverpoolu - tam przez cały mecz Everton był w natarciu, zasłużyli co najmniej na remis i kto wie, gdyby byli skuteczniejsi... The Reds się trochę odbili.
No, a za tydzień obstawiam remis Citizens z Chelsea ;)
Glory :D Glory :D
» Poniedziałek, 30 listopada 2009, 00:57 #377
Adam11
Adam11 pisze:
Nie wiem czy takie śmieszne jak z tym Rubinem ( tym razem przytoczonym przez Ciebie a nie przeze mnie ) strzelili tylko jedną bramkę. Podobnie było w pierwszym meczu z Interem (przeciwko, któremu w pierwszym meczu nie strzelili ani jednej bramki wypracowując sobie całą masę sytuacji i mając przewagę w posiadaniu piłki) jak i w meczu z Manchesterem City przed tym sezonem ( w którym widziałem wiele nieszablonowych zagrań i wiele sytuacji bramkowych - i co? WIELKIE NIC!). W półfinale LM z Chelsea w zeszłym roku uratował ich strzał rozpaczy, ale oczywiście posiadanie piłki było piękne:-) problem w tym, że wszystko kończyło się dokładnie w połowie boiska, gdzie po kilku "pięknych" wymianach piłek jeden z piłkarzy Chelsea przejmował inicjatywę zdając się mówić coś w rodzaju: Dobra dość tego gramy w końcu!

Mówiąc, że nic nie wynika mam na myśli wynik końcowy, a nie ilość wypracowanych sytuacji bo to mnie mało obchodzi. Dziwne, że można krytykować Manchester za katastrofalny brak skuteczności i grę na 1:0 a kiedy skrytykuje się Barcelonę, że stwarza sobie całą masę sytuacji, których nie wykorzystuje (czytaj nic z tego nie wynika) to od razu są sprzeciwy. To dopiero jest śmieszne:-)

Tak czy inaczej dziś Barca mi się podobała. Gdybym im kibicował byłbym dumny z ich gry. Jak pisałem wcześniej przede wszystkim dlatego, że pięknie walczyli o piłkę, a nie podawali ją sobie jak w grze w dziada, której towarzyszą miny przeciwników zdające się mówić: Czy to jest futbol? Co oni robią? Dlaczego nie grają?
» Niedziela, 29 listopada 2009, 23:23 #376
ravvvv
ravvvv pisze:
tak, tak. to dzisiaj. (z reszta- 9). ale dzisiaj tez miala posiadanie: 62%.
i jak to sie ma do tego 'nie było w tym meczu tego co w grze Barcy najbardziej nie lubię czyli beznadziejnie długie i nudne wymienianie podań w okolicach środka boiska, które nic nie wnoszą, ale oczywiście skutkuje to tym, że posiadanie piłki wygląda mniej więcej 63 do 32 dla Barcy. Dziś tak nie było.'.
poza tym- dzisiejszego meczu nie widzialem, nie mialem czasu. ale przyznam, ze ta ilosc strzalow to fenomen dla barcy. natomiast pisanie, ze maja duze posiadanie, z ktorego nic nie wynika jest smieszne bodajze np w kontekscie meczu (przegranego!) z rubinem- strzaly kolo 25:5, posiadanie 70:30. z reszt-a nieistotne, elo
» Niedziela, 29 listopada 2009, 22:48 #375
mufaneeek
mufaneeek pisze:
ravvvv --> sorry, ale ile Barca oddala dzis strzalow? 4?
» Niedziela, 29 listopada 2009, 22:41 #374
ravvvv
ravvvv pisze:
hah. nieefektywne wymienianie pilki w srodku pola jest powodem % posiadania pilki barcy? a statystyki oddanych strzalow spadaj z nieba, czy moze barca po prostu kazda akcje konczy strzalem ze srodka boiska?;) pzdr
» Niedziela, 29 listopada 2009, 22:39 #373
Adam11
Adam11 pisze:
btw dobrze , ze Benzema biega sobie w bialej koszulce a nie w czerwonej -----> no z tym to się zgadzam w 100% hehehehe
Ja byłem pod wrażeniem gry Barcy. Zwłaszcza jeśli chodzi o walkę. Jak stracili piłkę chcieli ją za wszelką cenę odzyskać i nie było w tym meczu tego co w grze Barcy najbardziej nie lubię czyli beznadziejnie długie i nudne wymienianie podań w okolicach środka boiska, które nic nie wnoszą, ale oczywiście skutkuje to tym, że posiadanie piłki wygląda mniej więcej 63 do 32 dla Barcy. Dziś tak nie było. I chwała im za to! A Real grał słaaaabiutko. Ale wiem, że tych kibiców United, którzy pragną wielkich transferów i tak to nie przekona. Ferguson może nie zrobił wielkich zakupów, ale przynajmniej pomyślał. No i dobrze, że tego Benzemy nie kupił (ja byłem wielkim zwolennikiem tego transeru) - a chciał przecież - więc ktoś tam w górze trzyma rękę na pulsie. Kto wie może to sam Sir Matt Bubsy:-)

Pozdro!
» Niedziela, 29 listopada 2009, 21:30 #372
mufaneeek
mufaneeek pisze:
Adam11 --> Nie przesadzam, naprawde nie widzialem w jej grze nic nadzwyczajnego. Choc kibicowalem Barcelonie to strasznie mnie zawiodla. Fakt maja wspanialy srodek pola i swietna technike, ale ile oni stworzyli sytuacji? 2? Gdyby Real gral szybsza pilke z wiekszym zaangazowanie zamiast chamstwem to uwazam , ze Barca mogla dzis przegrac. Dlatego z niecierpliwoscia czekam na gre Barcy z jakimkolwiek angielskim zespolem.
btw dobrze , ze Benzema biega sobie w bialej koszulce a nie w czerwonej.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 21:12 #371
Adam11
Adam11 pisze:
mufaneeek -----> Czy ty przypadkiem nie przesadzasz? Dziś Barca pokazał bardzo dobry furtbol (piszę dziś bo nie zawsze tak jest - mimo, że wielu podnieca się każdym nawet bardzo przeciętnym meczem Barcy). Dziś też było widać kto ma prawdziwą drużynę a kto jedynie konglomerat jednostek. Real miał szczęście, że tylko jedną siate dostał. Cóż koniec kibicowania czas do pracy.:-)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 21:08 #370
mufaneeek
mufaneeek pisze:
Mial byc wielki mecz a bylo dno. Gra na stojaco, tylko technika i nic wiecej. Czekam az Barca zagra z jakas angielska druzyna, bo z dzisiejsza gra to Aston Villa moglaby ich skracic.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 21:00 #369
PaBBlo1228
PaBBlo1228 pisze:
No i koniec El Classico ! 1-0 ^^ Pieniądze to nie wszystko ;]
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:57 #368
Sadyzta
Sadyzta pisze:
Nareszcie Kuszczak pokazał że Foster nie dorasta mu nawet do dupy... wielkie brawa dla Wazzy a jeszcze większe dla Ryana za 100 gola w PL ;D
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:50 #367
Damian1991
Damian1991 pisze:
Dudek do Ronaldo na ucho: "nie przejmuj sie kupimy Messiego i Inieste i zaczniemy wygrywać" haha.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:47 #366
Polipek32
Polipek32 pisze:
Brawo Tomek naprawdę świetny występ no i Wayne hattrick. Po prostu nic dodać nic ująć :D Pozdro
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:42 #365
Damian1991
Damian1991 pisze:
Jak na razie ten mecz Barcy z Realem jest pełen fauli, kartek i nerwów. Za Ronaldo wszedł Benzema.

A tu jak zwykle sie wyzywają. Żal.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:29 #364
vrub
vrub pisze:
Real też gra w "dziesiątkę"
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:29 #363
Adam11
Adam11 pisze:
Barca teraz gra w 10:-)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:26 #362
DjBosiL
DjBosiL pisze:
ja ligi hiszpanskiej nie lubie z osobistych powodów.
ale real wydał 250 mln na transfery a jak co do czego przegrywaja ahhh
dla takich chwil warto życ xD
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:22 #361
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
Nie chce się wtrącać do waszych durnych wypowiedzi, ale moglibyście sobie pisać na pw !!
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:21 #360
Adam11
Adam11 pisze:
A tym czasem Ibra strzela dla Barcy na 1:0... Bardzo ładna akcja. Ja jednak polecam ten mecz z innych względów. Otóż pewnie nie uwierzycie, ale widziałem jak w tym meczu Ronaldo miał dwa wślizgi:-) To był dla mnie tak niecodzienny widok, że nadal nie mogę wyjść z podziwu:-)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:20 #359
Damian1991
Damian1991 pisze:
Barcelona 1:0 Ibrahimovic.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:20 #358
pathon
pathon pisze:
Sorki dla wszystkich normalnych kibiców za ten mój koment ale niektórzy mają naprawdę na mnie zły wpływ :)
Pozdro !
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:16 #357
DjBosiL
DjBosiL pisze:
vrub
to do mnie czy do psychicznego :)?
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:14 #356
pathon
pathon pisze:
MUforever9-->szkoda że byłeś bity jak byłeś mały ! I kto tu jest cieciem :)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:14 #355
ax1d
ax1d pisze:
po sprawie to może być na koniec marca.
w zeszłym sezonie w tym momencie CFC miała osiem punktów przewagi nad Manchesterem i jak to się skończyło? mistrzem :))

CFC gra dobrą piłkę, piłkę taką, jaką ich trener grał z wszystkimi klubami.
niczym się od nich nie różnią. nie zmienia to faktu, że grają ładnie i skutecznie i gonitwa za nimi to będzie spore wyzwanie dla MU.

GLORY!!
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:13 #354
vrub
vrub pisze:
ze stylu i tonu twoich wypowiedzi łatwo wywnioskować że masz co najwyżej 16 lat, a nawet jeśli jesteś dorosły wiekowo to na pewno twój mózg jeszcze nie dojrzał. W sieci pełno takich trolli jak ty co nie mają życia i się napinają i grożą innym a jak wyjdą z domu to się oglądają za siebie czy przypadkiem ktoś im mordy za te idiotyczne wypowiedzi nie obije.
Po mnie spływają tacy leszcze jak ty, możesz się dalej tu produkować i tak wszyscy wiedzą i widzą, że jesteś zwykłym dzieckiem neo.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:13 #353
DjBosiL
DjBosiL pisze:
jak byś mieszkał w wawie to gwaratuje Ci , że bys inaczej pisał i sie tak nie kozaczył. u mnie na osiedlu takich debili sie gnębi i do szpitala wysyła. Wiec elo elo elo deklu idz mamie palcówke rob.

The Magic Club?!
UNITED!
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:11 #352
psychiczny
psychiczny pisze:
tobie pewnie jeszcze dobrze penis nie zarósł a sie wypowiadasz
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:09 #351
vrub
vrub pisze:
psychicznemu się miesiączka spóźnia zapewne :)

a co do Chelsea to naprawdę grają świetnie, nigdy nie podobał mi się styl Chelsea ale to co grają w tym sezonie jest naprawdę z najwyższej półki.
Zobaczymy jak będzie wyglądała sytuacja po okresie świątecznym, jeżeli Chelsea utrzyma formę a United zaliczy jeszcze jakąś wpadkę np. dzięki Tosterowi to będzie po sprawie.

glory glory Czerwone Diabłory!
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:08 #350
DjBosiL
DjBosiL pisze:
więc jak sie nudzisz wsadz Sb palec w tylek i pokrec. Zamiast pier*** jakies głupoty. ok ?
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:06 #349
psychiczny
psychiczny pisze:
respect ............................
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:04 #348
DjBosiL
DjBosiL pisze:
psychiczny
hahaha idz sie lecz. Mieszkasz pewnie w wawie i sie na necie kozaczysz.
Już sie boje trzęse sie...
» Niedziela, 29 listopada 2009, 20:01 #347
Adam11
Adam11 pisze:
Ja Barce oglądam tu:

[link usunięty]
» Niedziela, 29 listopada 2009, 19:59 #346
adiczol1989
adiczol1989 pisze:
ty matole , wali mnie to ze puszczales sie Anglikom pare lat
pewnie na ciebie mowili red whore a w ogole co mnie to obchodzi jak na nich mowia? u mnie na Chelsea mowia twoj stary i w ogole jakie niby mam dowody ze nie jestes 12-letnim dzieciaczkiem masturbujacym sie przed kompem z radocha ze moze napisac cos "madrego"??
z raszta jakbys byl madry to bys nie tracil czasu na rejestrowanie sie na stronce rywali i wypisywal takie pi**doly :) nikt cie nie bierze na serio
skoncz z masturbacja, znajdz dziewczyne, kup sobie psa, posadz kwiatki, idz do pracy, kosciola, rodziny, albo wypi**dalaj "kibicu"
twoj nick jest adekwatny do zachowania
macie jakiegos dobrego linka do Barca-Real??
» Niedziela, 29 listopada 2009, 19:55 #345
psychiczny
psychiczny pisze:
pffffffff 16 lat zyje warington a ty mi smieciu bedziesz takie rzeczy pisał.Polskie kibicowanie a angielskie jest calkiem inne.tutaj mamy inne podejscie do przeciwnika i jest inna kultura szanujemy rywala w porownaniu do ciebie nie wazne czy to jest chelsea,city czy barca.....gamon.przyjedz,a za takie teksty by cie zasztyletowali..
» Niedziela, 29 listopada 2009, 19:53 #344
DjBosiL
DjBosiL pisze:
psychiczny
zamknij jap*!;/
ale Ty taki wiedziacy wszystko nie? idz sie lecz czlowieku.
juz mi sie zygac chce od twoich wypowiedzi...
Wstydze sie ze United ma takiego kibia jak Ty.
Idz i nie wracaj!
» Niedziela, 29 listopada 2009, 19:43 #343
psychiczny
psychiczny pisze:
pamietaj miej szacunek do innych klubow i nie piszcie smerfy......w anglii mowia na MU Red Whores czyli czerwone ku...wy.....No tak ale skad wy mozecie wiedziec jak siedzicie przed kompami i gowno znacie klub z manchesteru
» Niedziela, 29 listopada 2009, 19:40 #342
toffifee
toffifee pisze:
Chelsea - Arsenal 3:0 - niby dużo, ale Kanonierzy mocno osłabieni, samobój Vermaelena, więc ja bym nie powiedział o rażącej sile smerfów - aczkolwiek szacunek dla nich za dobrą grę, teraz liczę na Królów Remisu zza miedzy
» Niedziela, 29 listopada 2009, 19:29 #341
slowak
slowak pisze:
Kuszczak coraz lepiej broni ..:D
» Niedziela, 29 listopada 2009, 19:16 #340
Adam11
Adam11 pisze:
No to Chelsea wycięła niezły numer:-((( Mocno się pomyliłem. Dziś Chelsea udowodniła, że póki co jest najśliniejszą drużyną w PL. Smutne ale prawdziwe. Wygrali z nami z Liverpoolem i Arsenalem. Ale liczę, że z remisowym fatum City sobie nie poradzą:-) Trzeba cały czas być skupionym na własnych meczach. 5 punktów to nie jest dużo, ale trzeba przyznać, że dziś Chelsea poczyniła bardzo duży krok w kierunku zdobycia mistrzostwa. ech szkoda...
» Niedziela, 29 listopada 2009, 19:04 #339
Damian1991
Damian1991 pisze:
Ja też obejrze ale nie z nudów. Czekałem na ten mecz bo jestem ciekaw jak zaprezentują sie wielkie gwiazdy Realu w tak ważnym meczu.
Ale licze na triumf Barcy.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 19:00 #338
Smoku
Smoku pisze:
heh wilekie Gran Derby xD

obejże sobie je z nudów, a wy??
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:54 #337
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
Za chwile się oglądnie lepszy meczyq, ale mniej ważniejszy Barcelona - Real :D
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:52 #336
bartek95
bartek95 pisze:
eeee 3:0 xD
k***a;/;/
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:48 #335
psychiczny
psychiczny pisze:
660//kmui/ [link usunięty] ENG

najlepsza druzyna w anglii z top 4 ... 6:0 w bramkach.zasluguja na mistrzostwo niestety.piekna bramka az pieknie sie na to patrzy.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:48 #334
Damian1991
Damian1991 pisze:
3:0 Drogba. Więc znów 5 pkt przewagi Chelsea. No ale jeszcze dużo spotkań do rozegrania.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:48 #333
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
ten koles jush sobie pewnie wali...0:3
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:47 #332
sprinter07
sprinter07 pisze:
3:0 dla Chelsea to już po meczu
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:46 #331
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
pathon ---> nie wiedziałem, że jesteś tak poryty, żeby rejestrować się na tą strone jako "fan" Chelsea
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:45 #330
MUforever9
MUforever9 pisze:
pathon---> cieciu nie widzisz że dodajesz 2 te same komentarze i wypier*alaj z tąd wiem że smerfy mają gorsze strony od nas ale wypad !
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:45 #329
bartek95
bartek95 pisze:
lol Pathon juz to mowiles
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:43 #328
pathon
pathon pisze:
Panowie większość waszych komentów jest nieźle żałosna !
Nie wiedziałem że jesteście fanami Arsenalu :)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:43 #327
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
MUforever9 ---> się zobaczy jak tam im pójdzie z MAN CITY za 2 tygodnie
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:39 #326
MUforever9
MUforever9 pisze:
No i już po meczu ciężko będzie zatrzymać chelsea w tym sezonie ;/
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:36 #325
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
Sędzią oszust widać, że jest za nimi ;/
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:30 #324
abbott
abbott pisze:
a w 3 rundzie FA Cup zagramy z Kettering Town or Leeds United :)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:26 #323
czerwonediablyy
61' dalej 2-0 wydajemi sie ze Arsenal nawet tego nie zremisuje, ale wieze w Kaninierów
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:20 #322
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
Dokladnie VDS to nr 1 do końca !!
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:20 #321
Damian1991
Damian1991 pisze:
Co do Kuszczaka to nie myślcie sobie, że po jednym dobrym meczu zostanie bramkarzem nr 1. Jak na razie jest nim Edwin i na pewno tak zostanie do końca jego kariery. Kuszczak co najwyżej będzie nr 2 i to on po powrocie Edwina zasiądzie na ławce a nie Foster.
Więc niech nikt nie pisze, że Kuszczak wygryzie Edwina bo to by było śmieszne.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:19 #320
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
Do waszego tematu poniżej Tomek Kuszczak broni bardzo dobrze natomiast Ben Foster powinien zostać wypożyczony bo powinien sie trochę podszkolić.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:17 #319
Camrall
Camrall pisze:
A Chelsea potem z kim gra ?
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:15 #318
augen
augen pisze:
semenbp3108


Może i dostane bana, ale powiem Ci szczerze, że do dupy to byli twoi rodzice jak Cię robili...Stwierdzasz tak, bo Tomek zagrał jeden dobry mecz? Zastanów się troche...
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:15 #317
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
Jak by co:

Za tydzień: Manchester City - Chelsea Londyn
Za dwa tygodnie: Liverpool - Arsenal
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:14 #316
Damian1991
Damian1991 pisze:
pathon - jesteśmy fanami Arsenalu tylko w tym meczu bo jak urwie punkty Chelsea to zmniejszy sie ich przewaga nad United więc to jest chyba logiczne.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:12 #315
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
JA PITOLE SPALONY ;/
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:10 #314
semenbp3108
semenbp3108 pisze:
wszedł kiuszczak i rooney i wygrywamy foster ciota a van der sar też juz do dupy
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:10 #313
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
JEEEEST Arsenal 1 - 2 Chelsea :D Jeszcze jedna albo 2 :D
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:09 #312
psychiczny
psychiczny pisze:
659//kmui/ [link usunięty] ENG

fuck jakie jest buczenie na stadionie a a.cole'a.1wszy raz slysze taki chaos...w top 4 najlepszy doping jest na anfield pozniej u nas na OT z mojego doswiadczenia..pozdrawiam z ES
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:07 #311
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
ducken ---> no przyznam, że większość bramek nie leci tam gdzie zawodnicy są, ale on pi**dyknął tą piłe "soczyście" tak mu siadła na noge po prostu brama miodzio :)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:06 #310
ducken
ducken pisze:
bramki fuks? a Fletcher to pewnie jak strzelał Evertonowi to miał idealny celownik?
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:03 #309
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
Lewy56 ---> Chelsea jest lepsza ale bramki fuks dziwne, żeby tam celowali przecież oni ledwo butami dotknęli tą piłkę ;)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:00 #308
pathon
pathon pisze:
Panowie większość waszych komentów jest nieźle żałosna !
Nie wiedziałem że jesteście fanami Arsenalu :)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 18:00 #307
Lewy56
Lewy56 pisze:
Panowie panowie
nie fuks
fuks by był jakby sędzia im karnego wydrukował :)
nie ma co ukrywać że puki co Arsenal ten (nudny moim zdaniem) mecz wali na całego, całkowicie sobie nie radzą
nie ma co ukrywać że Chelsea jest lepsza niestety ...
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:58 #306
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
Może się jeszcze z MU przerzucicie na Arsenal xD nie no żartuje ;P
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:53 #305
Smoku
Smoku pisze:
I znów 5 pkt straty będzie ;/
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:51 #304
koli123
koli123 pisze:
arsenal nie ma nic do stracenia i w 2 połowie będą atakować .może uda się zremisować!!
Jeśli wiara czyni cuda my wierzymy że się uda!!
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:51 #303
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
Konie pierwszej połowy Arsenal 0 - 2 Chelsea Londyn :( bramki bardzo ładne ale fuksy
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:50 #302
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
to sie nazywa fuks !!
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:48 #301
Damian1991
Damian1991 pisze:
k***a 2:0 prawie identyczna bramka jak Drogby tylko, że samobój.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:48 #300
Putek
Putek pisze:
ku**.........!!
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:47 #299
Smoku
Smoku pisze:
I już 2:0 niestety ;/
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:46 #298
Damian1991
Damian1991 pisze:
Kurde Drogba 1:0 ale trzeba mu przyznać ładna bramka.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:44 #297
Putek
Putek pisze:
Chelsea 1 - 0 Arsenal Drogba 41'
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:44 #296
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
Drogba 1-0 '41 :( Ale fuksiarska bramka poprzeczka, słupek i weszła
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:44 #295
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
nie .... jaki zal ...
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:43 #294
Smoku
Smoku pisze:
I niestety drogam strzelił gola ;/
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:43 #293
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
swietnie Drogba ma kartke szkoda ze nie czerwona ... :(
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:42 #292
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
Ale Drogba to c**l, żółta kartka :)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:39 #291
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
Mancity caly czasz remisuje .. wiec niech etraz tez zaremisuja ...
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:33 #290
Manutd777
Manutd777 pisze:
Bardzo dobry mecz wykonaniu manchesteru united ostatnio 3:0 z evertonem teraz z 4:1 z pompy więc jest dobrze jesli chodzi o ofensywę united a i z obroną tą dziurawą nie tak naj gorzej.Teraz aby arsenal spelnij nasze oczekiwania pokonał chelsea i żeby za tydzień mancity chociaż zremisowało z Dolarami i my za tydzień pokonali młoty na wyjeździe to będzie git... :)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:30 #289
bartek95
bartek95 pisze:
dajcie link do pobrania sopcasta
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:22 #288
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
miejmy nadzieje ze chelsea dzis nie wygra arsenal musi wygrac a jak cos to remis ...
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:22 #287
Damian1991
Damian1991 pisze:
Channel - 80253.

A mecz już leci bo zaczął sie o 17.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:20 #286
bartek95
bartek95 pisze:
juz graja 15 minuta 0:0 no i Arsenal gra lepiej
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:19 #285
koli123
koli123 pisze:
o której gra chelsea z arsenalem??
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:16 #284
Putek
Putek pisze:
Damian, powiesz jaki kanał ? :D
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:15 #283
Damian1991
Damian1991 pisze:
Ja oglądam przez sopcasta z Canal+.

W tej Anglii jest strasznie, wczoraj ulewa w Portsmouth a teraz w Londynie.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:14 #282
bartek95
bartek95 pisze:
Arsenal Chelsea na canal+ sport leci
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:12 #281
Putek
Putek pisze:
A na czym leci mecz Arsenal - Chealsea ?
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:10 #280
Damian1991
Damian1991 pisze:
No teraz oglądam Arsenal - Chelsea a potem Barca - Real. Co do pierwszego meczu to licze na zwyciestwo Arsenalu chyba z wiadomych względów ;)
A w drugim meczu myślę, że Barca wygra.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:08 #279
adiczol1989
adiczol1989 pisze:
liczmy na Arsenal bo zaczyna walke jak narazie 50 na 50
» Niedziela, 29 listopada 2009, 17:05 #278
zylnor
zylnor pisze:
Potwierdzam słowa "BartekDevil96" .Tomek zawsze wychodzi i robi to co do niego należy (Do Foster'a nic nie mam ,ale to że jest anglikiem daje mu dużo). Nie rozumiem niektórych decyzju SAF'a .ale je szanuje
» Niedziela, 29 listopada 2009, 15:39 #277
BartekDevil96
No i ja jestem ciekaw co teraz powiedzą ci(chodzi mi tu głównie o pana ttlbg jeśli źle napisałem to sorka) którzy mówią że Tomek do pięt Fosterowi nie dosięga. Jak dla mnie Tomek zasługuje na bluzę z nr. 1 jak mało kto. I po co nam Akinfeev? Kuszczak dostaje szansę i je świetnie wykorzystuje
» Niedziela, 29 listopada 2009, 15:09 #276
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
agawu92 ---> oto mój skład:

...............................VDS...........................

O'Shea.......Ferdinand.........Vidic........Evra

Valencia......Anderson.......Scholes......Giggs

Rooney........Berbatov

Rezerwa: Kuszczak, Rafael, Brown, Nani, Obertan, Owen, Macheda
Tylko nie wiem czy na rezerwie jest 5 czy 7, jeżeli 5 to bez Rafaela i Machedy.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 15:09 #275
agawu92
agawu92 pisze:
MAM PYTANIE!
Jaki jest Waszym zdaniem najmocniejszy skład United? Możecie podawać z kontuzjowanymi zawodnikami, czyli np. z Hargo
» Niedziela, 29 listopada 2009, 14:25 #274
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
Widzialem skrot meczu wlasnie swietnie tomek bronil ten karny hmm... jakos dziwny ... ale tomek pewnie musl wtedy lacina ... hehe
» Niedziela, 29 listopada 2009, 14:14 #273
Adam11
Adam11 pisze:
Teraz to już sam nie wiem bo wszedłem na dwie różne strony i na jednej jest że Bent ma 11 bramek a na drugiej że 9. Sorry za zamieszanie, ale sam teraz nie wiem już ile gość ma trafień.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 14:08 #272
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
Adam11 ---> a no sorka możliwe bo nie podliczyłem ostatniego meczu ;P
» Niedziela, 29 listopada 2009, 14:05 #271
xdxd
xdxd pisze:
co Wy z tym ze Bent strzelil ostatnio 5 bramek,to byl Defoe, Bent ma 9 bramek,chyba ze strona premier league klamie.. nie nie,Bent nawet nie jest podobny do Defoe wiec jak mozna ich mylic? przed ta kolejka Bent mial 9 bramek,Sunderland nie strzelil gola i Bent ma 11 bramek? opanujcie sie ludzie

sorry za chaos ale mam kaca XD
» Niedziela, 29 listopada 2009, 14:04 #270
Adam11
Adam11 pisze:
SwierQ7 ----> kolego Bent ma 11 bramek nie 9:-)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 14:00 #269
SwierQ7
SwierQ7 pisze:
Po wczorajszym meczu z Portsmouth, Rooney strzelił 3 ładne bramy i jest 3. zawodnikiem razem z Torresem najskutecznejszym w Premiership więc można być bardzo zadowolonym. Poniżej przedstawiłem pierwszą 5-kę:

J. Defoe - 11

F. Torres - 10

W. Rooney - 10

D. Drogba - 9

D. Bent - 9

Miejmy nadzieje, że strzeli te 25 bramek które obiecywał na samym początku :) a nawet i więcej ;)

btw. oby Arsenal wygrał z Chelsea, to wtedy będziemy mieli zaledwie 2 pkt. straty do tych Cwelsów xD
» Niedziela, 29 listopada 2009, 13:56 #268
Adam11
Adam11 pisze:
Jeśli skupimy się na naszych meczach to w grudniu możemy być już liderami. Ja stawiam na to, że dziś Chelsea przegra z Arsenalem a za tydzień zremisuje z City:-) Manchester United w meczu z Chelsea pokazał, że The Blues wcale nie są tacy mocni. Jeśli nie był to przypadek to dziś Arsenal powinien podbudować tą tezę. United się rozkręca. Nadal miewa słabe momenty, ale najważniejsze, że padają bramki! Od początku sezonu forsuję taką hipotezę, że tak długa jak Manchester nie kupi jakiegoś bramkostrzelnego piłkarza tak długo będziemy w okresie przejściowym, w którym nie dane będzie nam wygrać LM (w sukces w PL wierzę od samego początku całym sercem!). Jednak po tym co widzę ( bramki Fletchera i Valenci) być może to co zakładałem na początku sezonu ma coraz mniejszy związek z boiskową rzeczywistością ( co bardzo bym mnie ucieszyło:-)).

Co ważne jeśli chodzi o transfery to jestem bardzo bardzo zadowolony. Owen, Valencia i Obertan to strzały w 10! Z pierwszych dwóch mamy już sporo pociechy a z ostatniego będziemy mieli w przyszłości! To widać gołym okiem! Francuz jest dla mnie gościem, który może stać się gwiazdą w pełnym znaczeniu tego słowa! Przyznaję, że podobne oczekiwania miałem zwględem Naniego. Obertan się jednak od niego różni! Po1 myśli na boisku. Wiem, że często takie obiegowe opinie w stylu Nani zostawia mózg w szatni są na wyrost. W tym przypadku jednak chyba tak nie jest. Po2 Obertan ma dużo lepszy drybling od Naniego (być może dlatego, że właśnie myśli i zamiast kolejnego przełożenia nogi nad piłką stara się jednym balansem ciała zmylić obrońcę). Co więcej i tu się pewnie narażę dużej cześci fanów United uważam, że Obertan będzie lepiej wychodził z indywidualnych pojedynków niż Ronaldo. Jeśli mam być szczery to mnie brakuje go tylko w momentach kiedy mamy bić rzut wolny. Wszystkie słowa w stylu, że ktoś ma tam zastąpić Ronaldo przy stałych fragmentach są dla mnie śmiechu warte ( i to nie jest kiepski program rozrywkowy). Nie ma drugiej osoby na świecie, która tak uderza z dystansu. Nie ma i już! Ale jeśli chodzi o drybling to mnie Ronaldo bardzo często irytował. Pokazywał sztuczki z piłką, które może i były estetyczne, ale bardzo często miały mały wpływ na grę. Z Obertanem jest już zupełnie inaczej. Kiedy widzę jak on się porusza to jakbym widział Giggsa z najlepszych lat (chociaż patrząc na to co Walijczyk robi teraz to ja już sam nie wiem, które lata w jego wykonaniu są najlepsze:-)). Drybling Francuza najzwyczajniej otwiera drogę do sytuacji, w której można oddać strzał na bramkę lub popisać się asystą. Dokładnie tak jak w przypadku Giggsa. Obertan musi nabrać siły bo widać po nim, że boi się podejmować walkę bark w bark co w PL jest na porządku dziennym. Będą z niego ludzie. Może nawet jeszcze nie w następnym sezonie. Może dopiero za dwa. Nie wiem ile będzie u nas grał Owen, ale nie zdziwię się jak po jego odejściu 7 dostanie właśnie Francuz. Życzę mu tego z całego serca!

Patrzę teraz na tabelę i widzę dwa punkty straty do lidera. Mam nadzieję, że dziś po godzinie 19 ten stan się nie zmieni:-)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 13:55 #267
fan11
fan11 pisze:
[link usunięty]
.html
na koncu skrotu Rooney wychwala Kuszczaka ;)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 13:38 #266
Kamil987
Kamil987 pisze:
[link usunięty] do gry!!
» Niedziela, 29 listopada 2009, 13:29 #265
1wolf1
1wolf1 pisze:
kris9 --- Tez uwazam, ze najpeszym rozwiazaniem dla nas bedzie porazka Chelsea. Arsenal jest dos c chimeryczna druzyna - potrafia wygrac piec meczow z rzedu, zeby pozniej przegrac badz zremisowac kolejnych 5. Wiec dogonienie ich w dalszej czesci sezonu bedzie zadaniem moim zdaniem latwiejszym niz gdyby to chcelsea mial dzis wygrac.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 13:13 #264
pmax122
pmax122 pisze:
wrzuciłem kolego niżej link. Jest tam 20 minutowy skrót. Są chyba wszystkie strzały i interwencje bramkarzy.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 12:54 #263
kris9
kris9 pisze:
Adam11
Może faktycznie będzie lepiej jeśli Arsenal wygra... Wtedy zostałaby do odrobienia strata dwóch oczek do Chelsea. Chociaż The Gunners mają mecz zaległy do rozegrania. Jedno jest pewnie - obie londyńskie ekipy są w formie i będą najgroźniejsze w tym sezonie dla MU w wyścigu po mistrzostwo :)
Pozdro.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 12:04 #262
jumper
jumper pisze:
tomek bronił świetnie ale mu jeszcze numerka z 12 na koszulce brakuje:)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 11:42 #261
augen
augen pisze:
Ma ktoś wyodrębnioną interwencje Tomka ze skrótu spotkania?
» Niedziela, 29 listopada 2009, 11:12 #260
sracnaronaldo
piekna gra calej 11 MU swietna gra w 2 polowie . widac bylo tylko united przy pilce! ŚWIETNIE TOMEK!! karny dla porth... nie wiem dalej za
co podyktowany:/ Giggs świetna gra,doswiadczenie pomoglo w tym meczu! na koncu najlepsze ROONEY cudownie prezentowal sie ,swietnie wykorzystane sytuacje,to sie ceni!!MU 4 ever!
» Niedziela, 29 listopada 2009, 10:59 #259
Smoku
Smoku pisze:
mam prośbe, ma ktos skrót meczu bo oglądałem tylko do 30 minuty bo dalej nie mogłem ;/ A chce obczaić interwencje Tomka
» Niedziela, 29 listopada 2009, 10:09 #258
goghetta
goghetta pisze:
Kuszczak udowodnił że należy mu sie miejsce 1 w bramce United po odejsciu VdS :P Foster broni 3 razy gorzej od niego ale nie wiem dlaczego gra czesciej od Tomka ;/ Rooney jesteś najlepszy :P
» Niedziela, 29 listopada 2009, 09:52 #257
Rydlu7
Rydlu7 pisze:
Ho, ho, ho! Komu tu bardziej gratulować Rooneyowi czy Giggsowi? :) Dzięki hat-trickowi Roo jest już na 3 pozycji w klasyfikacji Króla Strzelców na równi z Torresem i z jedną bramką straty do Jermaina Defoe z Tottenhamu :)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 09:17 #256
zapermu
zapermu pisze:
Ładny mecz w drugiej połowie :] Dobra dyspozycja Rooney'a - właśnie takiego chcemy :D No i dobry mecz Tomka! To też cieszy :] Go Go red Army!:)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 09:09 #255
xdxd
xdxd pisze:
DrMajk
no ma pecha do United :F w Chelsea przegral ostanti mecz,teraz przegrywa pierwszy :D
» Niedziela, 29 listopada 2009, 08:26 #254
m4ci3k
m4ci3k pisze:
Zapowiada się ciekawa niedziela.Najpierw szlagier ligi angielskiej a później derby europy.Nic tylko zamówić pizzę i usiąść przed tv.
» Niedziela, 29 listopada 2009, 08:03 #253
slowak
slowak pisze:
Brawo zasluzone zwyciestwo !!

TRzeba liczyc na porazke chelsea
» Niedziela, 29 listopada 2009, 03:08 #252
pmax122
pmax122 pisze:
dla tych co meczu nie widzieli 20 minutowy skrot spotkania polecam
[link usunięty]
meczo.html
» Niedziela, 29 listopada 2009, 01:51 #251
szta1
szta1 pisze:
Rooney w koncu, miejmy nadzieje ze Tomek z Tottanham zagra
7 goli w ostatnich 2 spotkaniach przy 23 po 12
jak tak dalej pojdzie do swiat bedzie fotel lidera :)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 01:21 #250
Ordon
Ordon pisze:
Też się zdziwiłem, że angole bardziej docenili naszego Kitkata niz swojego Rooneya, no chyba ze polscy kibice masowo wchodizli na stronę MEN :)
» Niedziela, 29 listopada 2009, 00:04 #249
Bartoosh21
Bartoosh21 pisze:
Ordon... wow najwieksze poparcie dla Kuszczaka.. nie spodziewałbym się..
» Sobota, 28 listopada 2009, 23:59 #248
Ordon
Ordon pisze:
heh, no wiesz, ale tak zazwyczaj podochdzą slabsze druzyny do meczow z MU, "raczej bedzie 0 a jak cos wpadnie to wielki suckes" :)
» Sobota, 28 listopada 2009, 23:58 #247
DrMajk
DrMajk pisze:
Ale żal mi troche tego nowego trenera portsmouth,,Na początek 4-1 w plecy..
» Sobota, 28 listopada 2009, 23:56 #246
Ordon
Ordon pisze:
koledzy, patrzcie jak głosowali nasi przyjaciele z Manchesteru :)

[link usunięty]
united/s/1184385_portsmouth_1_united_4

Ankieta po prawej stronie. Cieszy fakt ze dobra postawa Tomka zostala doceniona nie tylko prze zpolskich ale i angielksich kibicow.
» Sobota, 28 listopada 2009, 23:32 #245
mateyko44
mateyko44 pisze:
tomek pokazal ze umie bardzo dobrze bronic i ze jest wart stania w bramce diablow i w koncu rooney sie odblokowal i zaczal strzelac bramki
» Sobota, 28 listopada 2009, 23:12 #244
kuba82
kuba82 pisze:
ja napisze tylko tyle -> 3 gole ze stalych fragmentow gry troche boli (ale nie narzekam bo gra byla jak dla mnie dobra). naprawde podoba mi sie Fletcher podziwam jego wklad od kilku lat i nie wiem jak mu sie to udaje ale on wciaz robi postepy...
i troche z innej beczki sedzia naprawde stanal na wysokosci zadania. w pierwszej chwili myslaem ze karny dla Pompeys z kapelusza ale potem... -> szacun ze wylapal faul Vidica.
pozdro
» Sobota, 28 listopada 2009, 22:32 #243
1wolf1
1wolf1 pisze:
Moze i ja naisze cos od siebie, skoro wszystkich ogarnela taka euforia.

Pierwsza polowa w wykonaniu MU byla mocno irytujaca. Brakowalo wszystkiego, czego z kolei nie zabraklo juz w 2 odslonie. Nie zmienia to faktu, ze na przerwe powinnismy schodzic z 1 bramkowym prowadzeniem. Trudno mi ocenic, czy za to pociaganie koszulki nalezal sie rzut karny z wiadomych wzgledow zawsze bede za Nie. Niewatpliwe Vidic pociagal za koszulke, ale jego przeciwnik tez nie byl w tej akcji swietoszkiem. Chcialbym jednak zauwazyc, ze wine za ta sytuacjie ponosi kolejny raz nie kto inny jak Daren Flecher. To on popelnil ten zupelnie niepotrzebny, nieuzasadniony niczym i kompletnie naiwny faul w srodku pola. A dosrodkowanie w pole karne zostalo zamienione na karnego i gola... To juz conajmniej 2 mecz w tym sezonie(obok meczu z chelsea), w ktorym w identyczny sposob szkot zachowuje sie w okolicach pola karnego. Wiem ze wszyscy kochacie go za jego walecznosc, ale dla mnie ta cecha jest zupelnie inna niz bezsensowne okopywanie przeciwnikow, za ktore sedziowie dyktuja rzuty wolne.
Tak jak nadmienilem na wstepie, oblicze meczu zupelnie zmienilo sie w 2 polowie, do gry cala druzyne inspirowaly 3 postacie : Gigs Roney i oczywiscie Tomek Kuszczak. Tu musze przyznac ze zaliczyl dzis swietny wystep, a obrona strzalu w koncowce meczu - palce lizac. Nie jestem jego wielkim zwolennikiem, ale jeszcze pare takich wystepow i zdecydowanie bede za kolejnoscia VDR Kuszczak I Foster out... Z kolei Rooney nie wygladal specjalnie lepiej w porownanio do poprzednich meczow, ale byl dzis zdecydowanie sketeczniejszy, za co naleza mu sie brawa.

Z niecierpliwoscia czekam na 2 jutrzejsze mecze i mniemam ze pod koniec weekendu bedziemy mogli byc w elni usatysfakcjonowani :D
» Sobota, 28 listopada 2009, 22:30 #242
redpawel
redpawel pisze:
Do filciu 95
Oglądałem mecz na sop cascie na Shanghai sports. W powtórkach pokazywali jak Vidic ciągnął jakiegoś czarnucha za koszulkę. Najpewniej za to
» Sobota, 28 listopada 2009, 22:30 #241
Damieen
Damieen pisze:
można gdzięs zobaczyć skrót w którym są interwencje Kuszy?
» Sobota, 28 listopada 2009, 22:15 #240
MaciasDevil
MaciasDevil pisze:
Kiedy pojawi sie ten mecz do pobrania ? :) Takie pytanko bo nie moglem obejzec meczu w tv :)
» Sobota, 28 listopada 2009, 22:09 #239
Filciu95
Filciu95 pisze:
Eee mozecie mi wytłumaczyc za co był karny dla portsmouth ? Bo nie mam pojęcie a chyba był Kuszczak faulowany no nie ?
» Sobota, 28 listopada 2009, 22:02 #238
Number7
Number7 pisze:
NARESZCIE ! ! ! WRESZCIE SIE PRZELAMALISCIE . . . TAK DALEJ I BEDZIE ZAj**ISC*E ! ! ! GLORY GLORY MAN UNITED ! ! !
» Sobota, 28 listopada 2009, 21:54 #237
marcin7owen
marcin7owen pisze:
BRAWO TAMASZ ! wkońcu pokazałeś klase !!
Świetnie grali !
oby tak dalej (....)
UNITED UNITED UNITED
!!
!!
» Sobota, 28 listopada 2009, 21:53 #236
UnMishii
UnMishii pisze:
huh, jeszcze gratulacje Rooney'owi hat-tricka. Wkońcy się przełamał, i to w jakim stylu ;D
» Sobota, 28 listopada 2009, 21:41 #235
pw111
pw111 pisze:
zaluje ze nie ogladalem, beda jakies skroty tych interwencji Kuszczaka i wszystkie bramki?
» Sobota, 28 listopada 2009, 21:39 #234

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: uraz pachwiny
Kiedy: 06.05.2012
Powrót: przyszły sezon
Federico Macheda
Zawodnik: Federico Macheda
Kontuzja: uraz kostki
Kiedy: 24.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Uraz mięśni nóg
Kiedy: 08.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY