AKTUALNOŚCI

15 milionów funtów za Robbena?

Data 26 sierpnia 2009, 13:57 Mathe0, The Sun
15 milionów funtów za Robbena?
» Arjen Robben mógłby być sporym wzmocnieniem Manchesteru United
Czytaj więcej:
» Arjen Robben
» Real Madryt
» Transfery
A A A
Temat zainteresowania Manchesteru United Arjenem Robbenem nie milknie w angielskich mediach. Zdaniem The Sun „Czerwone Diabły” w najbliższych dniach złożą ofertę za holenderskiego zawodnika.

Robben przez działaczy Realu Madryt jest wyceniany na 26 milionów funtów. „Czerwone Diabły” zamierzają jednak znacząco zejść z ceny i zaoferować Hiszpanom 11 milionów funtów. Ponoć możliwe jest podniesienie oferty do 15 milionów funtów.

Reprezentant Holandii na Old Trafford miałby choć w części wypełnić lukę po Cristiano Ronaldo. W przedsezonowych meczach 26-letni pomocnik prezentował się imponująco. W naszpikowanym gwiazdami składzie Realu Madryt były gracz Chelsea może mieć jednak problem z regularną grą.

Robben bliski przejścia do Manchesteru United był w 2004 roku. Wówczas wybrał ofertę Chelsea.
» "United nie kupiło Powella"
Póki co, Nick Powell pozostaje zawo...
» Borussia ustaliła cenę za Kagawę Borussia ustaliła cenę za Kagawę
Shinji Kagawa spotkał się ostatnio ...
» Galatasaray bliskie pozyskania Berbatowa Galatasaray bliskie pozyskania Berbatowa
Dymitar Berbatow przeniesie się do ...



Poprzedni news:
Rezerwy wygrały z Boltonem
Następny news:
Valencia dałby zwycięstwo nad Burnley?

Komentarze (101)


m4ci3k
m4ci3k pisze:
Niechciałbym aby saf kupił kiwacza.
» Poniedziałek, 31 sierpnia 2009, 07:59 #101
art20
art20 pisze:
robben w swoim debiucie strzelil 2 bramki :)
» Niedziela, 30 sierpnia 2009, 15:53 #100
staslasota
staslasota pisze:
damiaprz uważażesz że nie przejdzie jak nie przejdzie no to trudno
» Niedziela, 30 sierpnia 2009, 09:09 #99
damianprz
damianprz pisze:
#97
staslasota 29.08.2009, 18:04
mam nadzieje że przejdzie

W momencie gdy to piszesz Robben rozgrzewa się do meczu Bayern-Wolfsburg, w którym potem strzelił 2 gole, więc raczej nie przejdzie do MU :) i bardzo dobrze!
» Sobota, 29 sierpnia 2009, 22:52 #98
staslasota
staslasota pisze:
mam nadzieje że przejdzie
» Sobota, 29 sierpnia 2009, 18:04 #97
Abrakadabra17
Raczej nie ma co liczyc na to ze Ferguson kupi jakas gwiazde...kazdy zna Szkota..on woli kupowac mlodziakow ktorzy pozniej wyrastaja na gwiazdy futbolu...zapewne takie ma zamiary wzgledem Obertana. Ten sezon pokaze jak mocni jestesmy i czy rzeczywiscie potrafimy sobie poradzic bez Ronaldo i Teveza.. jednak mimo wszystko nasza pomoc wymaga wzmocnien jak nie teraz to w nastepnym sezonie Ferguson powinien wzmocnic druga linie
» Sobota, 29 sierpnia 2009, 14:18 #96
jari13
jari13 pisze:
Dlaczego SAF jest taki bierny na rynku? Mysli, ze mamy dobry sklad? Grubo sie myli. Juz rok nie bylo najlepiej, a po odejsciu Crisa jest masakra.
» Sobota, 29 sierpnia 2009, 08:23 #95
chrismanksg
chrismanksg pisze:
no to se chopok kariere zepsul. Dobrze sie zapoiwiadal ;( lubie goscia
» Piątek, 28 sierpnia 2009, 20:16 #94
Adamczik
Adamczik pisze:
Robben w Bayernie za 24 mln euro. oficjalna wiadomość. Zresztą nie potrzebujemy tego papudroka z Santiago Bernabeu.
» Piątek, 28 sierpnia 2009, 20:13 #93
chrismanksg
chrismanksg pisze:
EEEEE tam jest nani valencia obertan :) to styknie :)
» Piątek, 28 sierpnia 2009, 19:15 #92
bandrew78
bandrew78 pisze:
kuba MU3 - jakie niewiarygodne kwoty. Niewiarygodną to my dostaliśmy za Cristiano i po prostu nie rozumiem, dlaczego nie zostało to wykorzystane, skoro problemy z pomocą mamy oczywiste i uwidoczniły się one jak na dłoni w finale LM. Ja też mam nadzieję, że Sir Alex wie co robi. Po prostu wyrażam swoje obawy, bo jako kibic MU z blisko 20-letnim stażem nie przypominam sobie sezonu, w którym pomimo ewidentnego osłabienia składu (CR, Tevez) nie doszło do żadnego znaczącego wzmocnienia (chociaż po cichu liczę na Valencię).

Ps. A Football Manager to zacna gierka (pamiętam ją bardziej z czasów, gdy był to jeszcze Championship Manager), ale ludzie w moim wieku nie za bardzo mają na takie rzeczy czas :)
» Piątek, 28 sierpnia 2009, 14:48 #91
kubaMU3
kubaMU3 pisze:
Do wszystkich którzy tak bardzo chcą transferów za kwoty niewiarygodne... Włączcie kompa odpalcie Football Manager 2009 i tam róbcie sobie ze składem MU co chcecie,lupujcie,sprzedawajcie kogo chcecie,z duzym szacunkiem SAF WIE CO ROBI!!
» Piątek, 28 sierpnia 2009, 13:54 #90
Rusek93
Rusek93 pisze:
[link usunięty]
"To jest prawdziwa bombą! Bayern rzeczywiście zatrudnił Arjena Robbena! Prezydent Realu Madryt Fiorentino Perez potwierdził dzisiejszego dnia w stacji radiowej Onda Cero, iż Holender przejdzie do Monachium za kwotę 25 mln euro. "
papa plotko;*
» Piątek, 28 sierpnia 2009, 12:40 #89
lukasz1143
lukasz1143 pisze:
I widzicie jaka plota. Roben jest o krok od Bayernu
» Piątek, 28 sierpnia 2009, 12:18 #88
fan11
fan11 pisze:
Ferguson wie co robi nie kupujac nowych zawodnikow tak mamy dobry sklad ale wy oczywiscie wiecie lepiej od trenera
» Piątek, 28 sierpnia 2009, 11:26 #87
kuvite
kuvite pisze:
Jeżeli nawet dadzą za niego 20 mln nie powinni żałować... ! Robben dla United !
» Piątek, 28 sierpnia 2009, 11:02 #86
Daminek8
Daminek8 pisze:
Robben już u nas nie zagra. Podpisał kontrakt z Bayernem Monachium. Choć dostał ofertę wcześniej a Real dostał mniej kasy od Bayernu niż dostał by od Manu.
» Piątek, 28 sierpnia 2009, 10:56 #85
waddle
waddle pisze:
Zgadzamy się Panowie w tej kwestii.

Już chyba każdy widzi, jak leży w naszym zespole druga linia. Ferguson twierdzi, że wie co robi, jednak tym razem nie musi mieć racji...

W środku pola jest jeden kreatywmy pomocnik, ale już prawie emeryt - Paul Scholes. On nie da rady rozegrać 45 spotkań w sezonie! Fletcher - to wojownik, ale nic więcej. Carrick - to przeciętny rozgrywający z dobrym podaniem, ale jego praca w defenswywie i wybieganie pozostawiają wiele do życzenia. Anderson - to rzemieślnik, który miewa przebłyski raz na da miesiące. Nani - ma magiczne momenty w meczu, ale częściej traci bezmyślnie piłkę, po czym nie za bardzo chętnie wraca do defensywy. Moim zdaniem jest wielu lepszych skrzydłowych na Wyspach od Portugalczyka - Lennon, Young, Milner, Wright-Phillips, Walcott... A na skrzydle zaczynają grać również Robinho i Modrić (wchodzący do srodka skrzydłowy). Valencia - jak na razie nie gra tego co w Wigan. Jest wyraźnie przestrzaszony. Już jest lepiej, ale moim zdaniem gra prosty futbol. Zejście pod obrońcą i mocne odejście na prawą nogą. Obrońcy całej Premiership już to znają, więc Antonio próbuje schodzić do środka, a tutaj wyraźnie szwankuje gra lewą nogą... Park - zbyt wolny i zbyt delikatny jak na Premiership, chociaż dużo myśli na boisku!

Ponad 10 lat temu mieliśmy najlepszą pomoc w Europie. Beckham - Keane - Scholes - Giggs miażdzyli kolejnych rywali! Jeśli miałbym określić podsawowy kwartet pomocników, to jest to Valencia - Fletcher - Scholes - Nani, i ta czwórka nie gra nawet 30% tego ca grali nasi przed 10 laty!

Nie mogę pogodzić się z faktem, że Robben nie trafił do Man Utd! Gdzie są te pieniądze za Ronaldo? Oj chyba kasa została przeznaczona na leczenie skutków kryzysu finansowego rodziny Glazerów! Bo nie wierzę, że zespół, który zainkasował kosmiczną gotówkę za Cristiano, targuje się o 5 mln funtów o Robbena.

Zobaczymy na co stać nasz zespół w jutrzejszym spotkaniu.
» Piątek, 28 sierpnia 2009, 09:59 #84
jari13
jari13 pisze:
Jak narazie rzeczywiscie widac ten brak jakosci gry o ktorym mowilem przed sezonem. Po odejsciu CR zespol mozna bylo znaczaco wzmocnic chociazby zawodnikami Realu. Tercet Sneider, Huntelaar, Robben przyszedlby za male pieniadze. Szkoda, ze SAF tego nie wykorzystal tylko kupil Valencie za tyle samo ile kosztuje obecnie Robben. A co do wychowankow, to kiedys Steven Gerrard wypowiadal sie na ten temat. I problem polega na braku mlodziezy, ktora jest chetna, zeby trenowac. Bogate dzieci maja inne rozrywki, a biedne wola krasc i zyc na ulicy. I to w braku zdolnego narybku jest problem. Do tego dochadza kompletnie przestrzelone transfery Andersona i Naniego. W tym czasie Arsenal sprowadzil wielu znakomitych graczy za mniejsze pieniadze. Czas obiektywnie spojrzec na nasz sklad i powiedziec, ze jestesmy slabsi personalnie od wielu klubow nawet w Premiership.
» Piątek, 28 sierpnia 2009, 09:14 #83
bandrew78
bandrew78 pisze:
waddle - zgadzam się w całości

Śpiewka o doskonałym szkoleniu młodzieży w Man Utd to niestety mit, oparty na jednym, rewelacyjnym pokoleniu. Wychowankowie z ostatnich lat, ktorych wymieniłeś, mogą tworzyć co najwyżej uzupełnienie składu i nigdy nie będą stanowić o jego sile. Sytuacja w pomocy jest naprawdę nieciekawa jak na zespół, któy jak zawsze ma w planach zdobycie wszystkich trofeów, jakie są możliwe. Uważam, że w starciu z np. taką Barceloną w fazie pucharowej LM będziemy mogli przejść tylko jak trafimy na jakiś ich gorszy dzień, których nie mają za wiele, bo ich pomoc zdominuje środek pola i będzie jak w finale ostatniej LM (gdzie jeszcze przecież był Ronaldo - dziesiaj nasza pomoc jest słabsza). Przydałby się zarówno światowej klasy skrzydłowy, jak i bardzo dobry rozgrywający (ewentualnie dwóch skrzydłowych i nastawiamy się na granie właśnie skrzydłami). Real robił prawdziwą wyprzedaż świetnych pomocników za relatywnie nieduże pieniądze i obawiam się, że SAF nie chciał kupić żadnego z nich dlatego, że wciąż jest obrażony za styl podchodów Realu do Ronaldo. Obyśmy za to nie zapłacili, bo nasi młodzi zdolni mogą brylować w Pucharze Ligi czy w meczach ze słabszymi zespołami Premiership, ale LM czy nawet Premiership nam nie wygrają. Nie zastąpiliśmy nie tylko Ronaldo, ale i Teveza, który, co by dzisiaj nie mówić o jego głupich gadkach, jest świetnym napastnikiem. A kilku doskonałych napastników było w tym okienku do wzięcia i były też na nich pieniądze.
Mam wrażenie, że wystarczyło jedno spektakularne zwycięstwo nad Wigan i większość fanów nagle uważa, że wszystko jest super. Ale to było tylko Wigan, a wcześniej wymęczyliśmy zwycięstwo ze słabeuszem Premiership i przegraliśmy z drugim. Mecze towarzyskie też nie wyglądały rewelacyjnie (może poza tym z Valencią). Obym się mylił w tych prognozach.
» Piątek, 28 sierpnia 2009, 07:42 #82
kewcio222
kewcio222 pisze:
to sa chyba plotki...
bo nas stronie realu wyczytałem że on jest bardzo blisko odejscia do Bayernu...
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 21:48 #81
kerpin09
kerpin09 pisze:
waddle ---> trafne spostrzezenie
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 21:41 #80
Mateusz0718
Mateusz0718 pisze:
No nareszczie może będzie koniec już tych spakualcji transferowych . SAF powiedział wyraźnie W TYM OKIENKU JUŻ WIĘCEJ TRANSFERÓW NIE BEDZIE !:)
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 21:31 #79
romario11
romario11 pisze:
juz po frytkach Bayern ma Robbena i 30 mln w zamian za Ribery'ego
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 17:21 #78
paskuda
paskuda pisze:
waddle - Takiego komentarza tu brakowało :)

Ferguson już kilka razy zaznaczał, że nie będzie już kupował w tym okienku transferowym. Tymczasem nadal nie widać następcy Ronaldo. Obawiam się, że mimo wszystko, odwalał kawał dobrej roboty i bez Niego będzie bardzo ciężko podnieść 4 z rzędu trofeum Mistrza Anglii. Nie wiem jak sir Alex chce grać w tym sezonie, bez jakiegokolwiek dobrego pomocnika. Z takimi drużynami jak Chelsea, która strasznie się poprawiła, i z Arsenalem, który jak to zaznaczył poprzednik "ciągle gra to samo". Zainponowała mi ich gra, tymczasem nasza raczej nie jest wymarzona. Niedokładne podania itp. :(

Ja na OT w tym sezonie chciałabym mimo wszystko zobaczyć Silve...
Nawet jeśli kluby zawyżają ceny zawodników, to nie wiem po co trzymamy kasę po sprzedaży Ronaldo. Trzeba było wmocnić Manchester United przynajmniej jednym dobrym pomocnikiem, niezależnie ile by kosztował :P no z tymi kosztami nie przesadzajmy, ale jednak... eh, może sir Alex wreszcie to zrozumie...
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 16:55 #77
spartakus1987
Bayern kupil Robbena wiec koniec spekulacji ;)
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 16:16 #76
waddle
waddle pisze:
bandrew - dokładnie.

Ta śpiewka o młodych zdolnych graczach w MU, trwa już od ładnych paru lat. Tylko zasadnicze pytanie jest takie - jaki piłkarz z naszej szkółki zapewnił sobie miejsce w podstawowej 11? Od czasów Neville'ów, Beckhama i Scholesa właściwie żaden. Można się spierać, że Brown i O'Shea. Może Fletcher... Jeśli już wywalczyli miejsce w "podstawie", to na góra sezon! W dodatku żaden z tych graczy nie osiągnął światowego poziomu i nie odgrywa znaczącej roli w drużynie. Takich o'shea'ów biega w Premiership bardzo wielu...

W środku pola nadal jedynym gracze kreatywnym jest Paul Scholes. To nasz lider środka pola, a gra co najwyżej 40% tego co grał 10 lat temu... O czymś to świadczy, prawda?

W wychowanków David Bardsley miał być następcą Neville'a. Gdzie on teraz jest? Danny Wellback moim zdaniem to gracz na miarę Wigan, i nic więcej...

Evans miał znakomite wejscie, od czasu debiutu jakoś nie rozwija się jego talent. Być może to sprawa kłopotów zdrowotnych.

Gdzie są Tosic i Ljajić? Obertan pewnie skonczy tak samo. Będzie grywał w rezerwach, później trafi gdzieś na wypożeczenie, skonczy mu sie kontrakt i odejdzie...

Moim zdaniem praca z młodzieżą w MU od wielu wielu lat jest na średnim poziomie. Owsze Fergie słusznie trzyma sie swojej idei pracy, ze w klubie trzeba stawiac na wychowanków. tylko, że jakoś ich nie widać wśród pierwszoplanowych postaci zespołu. Nasz team od lat bazuje na graczach z najwyższej półki, którcyh sprowadzamy za kosmiczne pineiądze. Nistelrooy, Ferdinand, Rooney, Ronaldo, Hargraeves... Tacy gracze wniesli ogrom pożytku do naszego zespołu.

Kazda próba zastąpienia odchodzacej gwiazdy, graczem "z nikąd" konczyła się fiaskiem. Alan Smith miał być następcą Keano, Djemba Djemba też. W napadzie miał szarżować Forlan i Bellion, później sprowadzono Sahę... Beckhama miał zastąpić ówczesny mistrz świata Kleberson! Gdzie teraz są Ci gracze?

Nasza gra jest bardzo uzależniona od ludzi, których mamy w skłądzie? W przeciwieństwie do Arsenalu, w którym rok w rok odchodzą gwiazdy, a oni ciągle grają to samo. Popatrzcie na linię pomocy w Arsenalu - Diaby, Denilson, Nasri, Song, Eboue, nie wspomnę o Fabregasie, czy Rosickim! My sprowadzamy graczy typu Tosic i Ljajic, a i tak ciągle gra Paul Scholes. Zresztą Scholes grał już w czasach, gdy w pomocy Arsenalu grał Ray Parlour... To świadczy o pewnej niemocy i braku umiejętności sprowadzenia właściwego gracza w miesce poprzedniej gwiazdy!

Moim zdaniem poprzednie znakomite sezony, to przede wszystkim zasługa Cristiano Ronaldo, który osiągnął kosmiczny poziom strzelając ponad 40 bramem w sezonie. Taki wpływ na zespół miał ostatnio Diego Maradona w 86 roku. Gdyby selekcjonerem Argentyny był Wojtek Łazarek, Argentyna i tak zdobyłaby mistrzostwo świata! Podobnie z grą Ronaldo w MU!

Moim zdaniem Fergie już nie ma tego nosa jak kiedyś!

Jak można przespać transfer Robbena? Popatrzcie jakich mamy skrzydłowych? Nani, Park i Valencia! Moim zdaniem tacy gracze mogliby mieć spore problemy w wywalczeniu miejsca w skłądzie AV, bo The Villans mają Ashley'a Younga i Milnera, którzy są lepsi od naszych skrzydłwoch. Jedynie Valencia im nie ustępuje!

Jedno co cieszy, to nasz defensywa, choć na prawej obronie nadal mamy spore problemy! Na szczęście jest Vidic i Ferdinand.

Z atakiem też jest OK. Rooney to zawsze Roo, z Berbą bywa róznie!

Ale ta pomoc!! Słabość tej formacji była widoczna gołym okiem w finale LM. Fergie nie wyciąga wniosków. Gramy tym samy składem co przed rokie, tyle, że już bez Cristiano...

Brak mlodzieży, brak znaczących transferów. Fergie chyba liczy powtórkę z sezonu 95/96! Jest to możliwe, ale wtedy mieliśmy złote pokolenie wychowanków. A teraz?? Liczymy na cud! A cuda w piłce się zdarzają, szkoda, ze tak rzadko;)
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 15:39 #75
bandrew78
bandrew78 pisze:
W sieci coraz więcej informacji, że Robben jest już właściwie w Bayernie. A szkoda. Jest ultra szybki, waleczny, niekonwencjonalny i już nie tak samolubny jak kiedyś (vide mecze w reprezentacji Holandii). Do tego nadal dosyć młody i względnie tani, bo Real musi się pozbyć piłkarzy z uwagi na limity. Cristiano jest nie do zastąpienia, ale jak już ktoś miałby próbować to zrobić, to Robben jest jednym z tych, którzy mieliby najbliżej. Na pewno lepszy od wszystkich aktualnych skrzydłowych, których mamy (sorry Ryan, jesteś wielki, ale to już nie te lata, Valencia to nadal niewiadoma, bo nie grał jeszcze z nikim naprawdę silnym, a Nani to jednak jeszcze nie ta klasa i obawiam się, że nigdy nie będzie tak dobry).
Wkurza mnie też to gadanie, że mamy młodych zdolnych i nie trzeba nikogo kupować. Spójrzcie na Arsenal - szanuję politykę Wengera, który uparcie stawia na młodych (tak kiedyś robiła moja druga miłość - Ajax), ale trofeów jakoś to nie przynosi, choć okresowo Arsenal gra świetnie i bardzo widowiskowo. Wzmocnienia w MU (poza obroną) są po prostu niezbędne i obawiam się, że bez nich ten sezon może się okazać naprawdę cięzki.
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 14:46 #74
Rydlu7
Rydlu7 pisze:
Nie przepadam za jego stylem gry, ale doceniam jego umiejętności :) 15mln myślę że nie jest ceną wygórowaną, a nawet jeśli kosztowałby troche więcej, to warto dać bo może się przydać (ale nie musi xD)
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 14:11 #73
ManUnited1878
Fajnie by było gdyby Robben przeszedł do MANU :)
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 14:01 #72
b90
b90 pisze:
Jestem ciekawe czy dojdzie do tego transferu ale jest on bardziej prawdopodobny niż przejście Neuera czy na początku Fabiano czy Ribery'ego. Robben w Realu nie pogra, poza tym za 15mln funtów Real powinien go puścić jeżeli SAF by złożył ofertę i nie robili fochów że mało bo MU puścił im Beckhama, Rudda i teraz Ronaldo.
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 11:51 #71
koli123
koli123 pisze:
typował już ktoś w 4 kolejce??
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 11:50 #70
niezawodny11
niezawodny11 pisze:
Robben byłby bardzo dobrym transferem. Szybki, Dynamiczny, dysponuje swietnym strzałem z dystansu, kapitalnie wyszkolony technicznie, fenomanalnie gra lewa noga, taki zawodnik bezwątpienia przydąłby sie w MU.
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 11:46 #69
untraceable
untraceable pisze:
Witam Wszystkich :) Moim Zdaniem Pozyskanie Robbena bylo by dobra inwestycja, jest on lewonozny ma dobry strzal z dystansu i dobrze drybluje, ;d bo bylem na jednym meczu i widzialem jak gra... :) a co Fergie z Tym zrobi to juz jego sprawa... :) Pzdr Dla wszystkich fanow MANU w Polsce.. :)
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 11:36 #68
kocisz191
kocisz191 pisze:
Donalfredo jaki się ważny zrobił ahahaha, dobra, ale zniż nam na 32mln ahahahhahahahahahhaha, jaki typ
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 11:30 #67
19adisss71
19adisss71 pisze:
don alfredo -> jaki ty głupi jestes "to mozemy pogadac" ty tutaj gówno wiesz co i ile chce perez czy kto tam i nie masz nawet pojecia ile taki pilkarz jest wart zreszta malo kto wie i nie kwestionuj poczynan duzo mądrzejszych od ciebie jakimi sa trenerzy i managerowie
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 11:26 #66
waddle
waddle pisze:
Robben zapewne trafi do Bayernu! Niemcy okazali się bardziej sprytni, oddadzą Ribery'ego w zamian za zgodę odejścia Robbena. Oczywiscie Hiszpanie sporo dopłacą Niemcy. Tym samym Bayern zyska sporo gotówki i ma już solidnego następcę Francuza...

Pisałem w czerwcu, ze Man Utd mogli sobie załatwić transfer Robbena, przy okazji sprzedaży Ronaldo! No i znów klops. Sir Alex Ferguson widocznie liczy na Parka i Naniego:)

W ostatnich sezonach doświadczyliśmy sporych problemów po odejsciu kluczowych graczy. Dlaczego Fergie nie reaguje natychmiastowo na odejscie kluczowych graczy? Tego nie mogę pojąć!

Brawa dla Bawarczyków bo zrobili świetny interes! Chyba, że jeszcze nasi złożą lepszą ofertę, ale Bayern ma asa w rękawie - Ribery! A moim zdaniem Holender ma większy potencjał od Francuza!
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 11:25 #65
lwk
lwk pisze:
Alex musi go kupic ; >>
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 09:29 #64
Matikkkkk
Matikkkkk pisze:
nie tylko nie on. a ty don alfredo przymknij jape ja też się zaloguje na stronę Realu i będę pisał głupoty i tak w ogóle to Manchester to nie Realu tu liczy się piłka nożna, a nie, żeby miec jak najmniej forsy
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 09:16 #63
bobsley
bobsley pisze:
DonAlfredo ---> ale porównaj medialność jednego czy drugiego i podatność na kontuzję + wiek ... uważam że normalną ceną za Robbena było by maks. 17 mln funtów
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 06:13 #62
mkoti6
mkoti6 pisze:
popieram transfer 15 mln to nie jest duzo.
szkoda ze sneijdera nie kupili ktory wlasnie co przeszedl do interu przydalby sie bo juz nie moge patrzec na naszych srodkowych pomocnikow
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 01:00 #61
DaniooO
DaniooO pisze:
oooo jakbym chcial zeby to nie byla plotka. Wg mnie to go najzwyczajniej potrzebujemy.
» Czwartek, 27 sierpnia 2009, 00:53 #60
aren
aren pisze:
na stronkach brytyjskich można wyczytać że sir Alex szykuję ostateczną ofertę 30 mln euro za Robbena, wydaje się mi że jest to kolejna plotka, ale kto tam cholera wie?
» Środa, 26 sierpnia 2009, 23:36 #59
rafal1905
rafal1905 pisze:
ja bym chcial robbena w united bo nasze skrzydla szczerze mowiac nie powalaja na kolana.musi byc wartosciowy zastepca dla naniego i valencii ktory nie obnizy poziomu gry a park nie jest graczem tej klasy by mogl rywalizowac z chelsea czy arsenalem.
jest jeszcze giggs ale on bardziej bierze sie juz za rozgrywanie.
jestem za sprowadzeniem robbena
» Środa, 26 sierpnia 2009, 23:21 #58
Majzer
Majzer pisze:
The Sun - I życie staje sie piekniejsze :D
^^ przeciez SAF mowił, że wiecej transferów nie bedzie w tym okienku ^^
GG MU ;)
» Środa, 26 sierpnia 2009, 23:10 #57
EricCantona77
Panowie... Każdy z nas doskonale wie że to tylko wymysł mediów i nie dojdzie do tego transferu...
» Środa, 26 sierpnia 2009, 21:59 #56
Yakky
Yakky pisze:
@DonAlfredo
Ronaldo to najlepszy piłkarz świata, ale to nie znaczy że gracz jakim jest Robben ma być tylko zmiennikiem.
To jest pierwsza 11.
» Środa, 26 sierpnia 2009, 21:48 #55
Mateusz0718
Mateusz0718 pisze:
pieterek217 - co ty gadasz przeciesz Dioud przejdzie do nas w styczniowym okienku ;)
» Środa, 26 sierpnia 2009, 21:46 #54
kewcio222
kewcio222 pisze:
nie no mam nadzieje ze to są pogłoski bo po co nam zużyty ??
» Środa, 26 sierpnia 2009, 21:43 #53
DonAlfredo
DonAlfredo pisze:
15 milionów? Śmieszni jesteście. Dacie 40 to możemy ewentualnie pogadać, choć Robben byłby doskonałym zmiennikiem Ronaldo w przyszłym sezonie.
» Środa, 26 sierpnia 2009, 21:23 #52
pieterek217
pieterek217 pisze:
Diab - "Nie chce go, ale powoływanie się na słowa Fergusona są niedorzeczne.. szczególnie, że gdy po raz pierwszy tak powiedział nie minęło 2 dni jak podpisaliśmy umowę z Dioufem.." co ty mówisz z jakim Diufem podpisaliśmy kontrakt wegług ciebie? z nim były tylko rozmowy prowadzone ale zostały przerwane.
Glory ManUtd
» Środa, 26 sierpnia 2009, 21:05 #51
bartex352
bartex352 pisze:
Jak przejdzie dobrze,jak nie to jeszcze lepiej.
» Środa, 26 sierpnia 2009, 20:55 #50
karol1993
karol1993 pisze:
Jezu ale mnie wkurzają z tymi spekulacjami na temat transferów, Sir Alex powiedział, że nie będzie już transferów... to nie będzie.
» Środa, 26 sierpnia 2009, 20:20 #49
Diab
Diab pisze:
Nie chce go, ale powoływanie się na słowa Fergusona są niedorzeczne.. szczególnie, że gdy po raz pierwszy tak powiedział nie minęło 2 dni jak podpisaliśmy umowę z Dioufem..
» Środa, 26 sierpnia 2009, 19:57 #48
Mateusz0718
Mateusz0718 pisze:
My mamy skład bardzo dobry on by tu tylko bagna narobił nie chce go . My nie potzrebujemy wzmocnien wiecej. Zresztą zamiast wierzyc w plotki to uwieżcie SAF-owi mówił przeciesz że nie będzie transferów wiecej !
» Środa, 26 sierpnia 2009, 19:49 #47
pieterek217
pieterek217 pisze:
"Ja już chyba wcześniej mówiłem, że nie dokonam transferów. Tak, tak właśnie było!" - czyje to są słowa? Sir Alexa Fergusona!
Więc nie ma o czym mówić.
» Środa, 26 sierpnia 2009, 19:27 #46
cantona31
cantona31 pisze:
man united ma wystarczajacy zasob napastnikow w tej chwili potrzeba nam klasowego srodkowego pomocnika.
» Środa, 26 sierpnia 2009, 19:10 #45
koli123
koli123 pisze:
The Sun już nie takie rzeczy pisało.Na ich temat powiem tylko jedno sratatata
Nie na widze takich brukowców!!
» Środa, 26 sierpnia 2009, 19:03 #44
MU4live
MU4live pisze:
...Zdaniem The Sun...


Juz wiadomo
» Środa, 26 sierpnia 2009, 18:26 #43
marasisonlyone
napisza wam byle co i wierzycie jak dzieci...taki pilkarz nie jest wart 15 mln...tylko najmniej 25... a w tym okienku 30+... alex nie wylozy takiej kwoty:)))) ja osobiscie pamietam jak zalowalem jak robben poszedl do chelsea owego czasu a nie do nas... Ofensywnie jeden z najwiekszych talentow:)
» Środa, 26 sierpnia 2009, 18:15 #42
Yakky
Yakky pisze:
Jaki by nie był Robben, nikt nie może powiedzieć, że nie jest to groźny ofensywny piłkarz.
United ma defensywnych pomocników, a narazie w ataku Valencia nie błyszczy.
Robben grał w CFC i grał tam wg. mnie bardzo dobrze.
Wiadomo co można się po nim spodziewadz i że radzi sobie w twardej lidze angielskiej, dlatego uważam, że był by to dobry ruch (zakup Robbena), jednak SAF powiedział, że już nie kupi nikogo, więc wątpie aby Robben po tym okienku transferowym założył czerwoną koszulkę United.
» Środa, 26 sierpnia 2009, 18:12 #41
cris2406
cris2406 pisze:
Eraserhead89 26.08.2009, 15:20
''oj crisiu crisiu póki co Robben gra w realu nieporownywalnie lepiej niz Twoj cris. Wątpie zeby puscili go za taka kwote, chyba że Perezowi sie kompletnie poprzewracało. Jakby wcześniej nie sprowadzono pomocnika to zakup Robbena byłby genialnym posunieciem''

Heh , dla twojej wiadomosci nie lubie CR7 , nick pochodzi od mojego imienia ;)
» Środa, 26 sierpnia 2009, 17:45 #40
avo23
avo23 pisze:
za 15 mln brać go :)

Przydal by sie jeszcze 1 solidny skrzydlowy :)
» Środa, 26 sierpnia 2009, 17:45 #39
gazunited
gazunited pisze:
pio88tr -->
VDV raczej nie potrzebny :p Akurat na środek mamy Flecthera, Andersona, Carricka, Scholesa i jeszcze OH4 ;p Więc u nas też byłby zbędny :P
» Środa, 26 sierpnia 2009, 17:39 #38
pio88tr
pio88tr pisze:
To że Real chce(?) sprzedać Arjena wcale nic nie oznacza..najlepszym tego przykładem jest sytuacja Wes Sneijdera który miał zostać sprzedany do Interu jednak sam zawodnik postanowił zostać i walczyć o miejsce w składzie ;) Poza tym Pellegrini widzi Robbena w swoim projekcie. Robben grał już na Wyspach i często miał kontuzje, w Hiszpanii gra się technicznie to wymarzona liga dla piłkarzy takich jak on.Suma summarum uważam że jest to zwyczajna plotka...

PS. Chętnie oddamy wam Van Der Vaarta bo jest u Nas zbędny ;)
» Środa, 26 sierpnia 2009, 17:33 #37
gazunited
gazunited pisze:
Ja tam nie jestem za tym transferem. Po pierwsze jego podatność na kontuzje ( OH4 nie będzie smutno samemu), po drugie Robben jest bardzo samolubnym piłkarzem. Poza tym po co nam kolejni skrzydłowi. Nani zaczyna łapać wielką formę, na zmianie jest zawsze doświadczony Giggs a do tego dojdzie jeszcze Obertan jako nowa młodość na lewą flankę. Poza tym lewe skrzydło uzupełnia świetnie Evra często podpinając się do akcji ofensywnych. Z koleji na drugie skrzydło mamy obiecującego Valencię oraz ostatnio słabiej spisującego się Parka ( chodź wierzę, że wróci do formy ) oraz w ostateczności można dać Roo na skrzydło w wersji ultraofensywnej z Berbą i Owenem na ataku :P Tak więc pisanie: Silva jest nam potrzebny, Robben zapełni lukę poo Ronaldo itp. są nie potrzebne. Zgadzam się z przedmówcami. Jeżeli naprawdę będą nam potrzebne transfery zobaczymy to w zimie. Na razie absolutnie nie jest nam potrzebny żaden zawodnik co pokazał chociażby mecz z Wigan. Jeżeli zawodnikom się chce i są ODPOWIEDNIO zmotywowani będą wygrywać z każdym. Poza tym np. w meczu z Wigan braku CR7 ( CR9) nie zauważyłem no ale rywal średniej klasy. Myślę, że sobotni mecz z Arsenalem pokaże, że nie mamy problemów ze skrzydłami, nasi chłopcy zagrają na 100% możliwości i zamkną usta krytykom a zawodnicy tacy jak Nani i Valencia pokażą, że oni w pełni nam wystarczają :D
Pozdrawiam
Glory MAN UTD!
» Środa, 26 sierpnia 2009, 17:05 #36
ToMuS22
ToMuS22 pisze:
Przed sezonem troche sie balem o te skrzydla MANU po odejsciu CR, ale teraz widze ze nie ma sie czego bac :)
Nani i Valencia graja bardzo dobrze jak narazie a mysle ze ich forma pojdzie jeszcze w gore ;)
Rooben jest napewno dobrym graczem ale wydaje mi sie ze u nas nie ma dla niego miejsca, szkoda by bylo siadac go lub Valencie na Lawce.
» Środa, 26 sierpnia 2009, 16:51 #35
kiju096
kiju096 pisze:
SAF Juz Powiedzial Ze Nikogo Nie Kupuje A Robben Zaimponował Pellegriniemu Wiec Sie Nie Napinajcie A Poza tym 99% Gazet Pisze Bzdury Transferowe(A Jak Im Sie Trafi Ze Kogos Kupia To Sie Ciesza)
» Środa, 26 sierpnia 2009, 16:38 #34
bobsley
bobsley pisze:
ManUtdFan ---> SAF powiedział że nie ściągnie nikogo powyżej 26 roku życia za duże pieniądze co nie znaczy że nie pozyska doświadczonego Holendra za 15 mln :P
» Środa, 26 sierpnia 2009, 16:25 #33
matekw99
matekw99 pisze:
w zimie, nie bedzie znaczących transferow a to dlatego ze trudniej sie zaaklimatyzowac zawodnikowi w połowie sezonu, a poza tym i tak wiekszosc tych lepszych piłkarzy bedzie miała za soba mecze w LM wiec *upa zbita... jak juz to pomniejsze transfery, typu, DD, kleberson, anderson itp :P hehe. Dla MU jest o tyle ciezko kupic kogokolwiek, bo ciagle ma status najlepiej zarabiajacego klubu, gdyby taki berbatov szedł do innego klubu kosztowałby pewnie około 20mln a nawet nie wiem czy tyle by dali no ale... jezeli fergi powiedział koniec transferow to koniec... nie mamy co dywagowac czy kupi jeszcze kogos,bo jest to naprawde bardzo wątpliwe... tak czy owak real i tak nie odda robbena, co nie zmienia faktu ze mimo wszystko przydałby sie u Nas :)
» Środa, 26 sierpnia 2009, 16:23 #32
Krystus4
Krystus4 pisze:
Ja go osobiście nie widzę w ManU...Myśle że to tylko plotki:)
» Środa, 26 sierpnia 2009, 16:23 #31
Roo10ney
Roo10ney pisze:
O jery przestańcie już o tym Silvie "Wolałbym Silve", "Silva jest potrzebny"... Po jaką cholere ten Silva? Robben jest dobrym zawodnikiem, ale mamy dobrych skrzydłowych... Poczekajmy do zimowego okienka, kiedy United zdążą zagrać troche meczy ligowych i wtedy będzie łatwiej ocenić jakich piłkarzy na jakie pozycje brakuje itp...
» Środa, 26 sierpnia 2009, 16:12 #30
Johny23
Johny23 pisze:
dobry piłkarz ale mamy naiego giggsa i obertana... na ta pozycja
» Środa, 26 sierpnia 2009, 15:57 #29
Marcindst13
Marcindst13 pisze:
jak dla mnie to za ta kase mogli by go kupic ale bardziej od niego wolabym silve
» Środa, 26 sierpnia 2009, 15:55 #28
Camrall
Camrall pisze:
ludzie sa jednak upi**dliwi ... Chelsea dawala za Aguero 57 mln i nie przeszedl a wy dalej o ty Aguero ... -.-
» Środa, 26 sierpnia 2009, 15:55 #27
Nani1236
Nani1236 pisze:
Plotka jak zawsze według mnie powinniśmy sprowadzić na Old Troford Aguero.
» Środa, 26 sierpnia 2009, 15:47 #26
ManUtdFun
ManUtdFun pisze:
"Zdaniem The Sun" - ludzie, to tylko głupia gazeta !
Fergie powiedział już cos na temat transferów, nie?
Więc przestańcie wierzyć w te brednie bą Fergie skończył z transferami a nawet jakby jeszce miał kogoś kupowac to kogoś młodszego. Przecież on ie lubi sprowadzać staruchów xD :p
» Środa, 26 sierpnia 2009, 15:37 #25
EricCantona77
na OT nie potrzeba takich zawodników jak Robben, lepiej ściągać młodych, perspektywistycznych piłkarzy jak choćby Obertan za małe pieniądze
» Środa, 26 sierpnia 2009, 15:33 #24
Kaczor5454
Kaczor5454 pisze:
Biggie "Dobry z niego piłkarz, tylko nie wiem czy potrzebny jest ktoś, dla kogo pieniądze są ważniejsze od klubu." Robben to dobry piłkarz a zaufaniem kibiców względem piłkarza meczy sie nie wygrywa.Jak Robben będzie dostawać swoja kasa, to będzie grać na 100 % możliwości.
» Środa, 26 sierpnia 2009, 15:24 #23
Grzelka
Grzelka pisze:
Zdaje mi się Czy nie ? Na pewno nie zdaje mi się... a Ferguson mówił, że powyżej 25 lat nie będzie nikogo sprowadzał, więc po ch** nam ktoś taki jak Robben ? Poza tym dobrą grą to on się nie odznacza, może i w Hiszpanii grał trochę dobrze ale Anglia to zupełnie co innego...
» Środa, 26 sierpnia 2009, 15:21 #22
Eraserhead89
Eraserhead89 pisze:
oj crisiu crisiu póki co Robben gra w realu nieporownywalnie lepiej niz Twoj cris. Wątpie zeby puscili go za taka kwote, chyba że Perezowi sie kompletnie poprzewracało. Jakby wcześniej nie sprowadzono pomocnika to zakup Robbena byłby genialnym posunieciem
» Środa, 26 sierpnia 2009, 15:20 #21
Biggie
Biggie pisze:
Przypomne, że ten piłkarz "był już graczem United" i wybrał Chelsea. Dobry z niego piłkarz, tylko nie wiem czy potrzebny jest ktoś, dla kogo pieniądze są ważniejsze od klubu.
» Środa, 26 sierpnia 2009, 15:16 #20
Mariushek1993
KONIEC TRANSFEROW !
» Środa, 26 sierpnia 2009, 15:06 #19
Camrall
Camrall pisze:
z drugiej strony nigdy nie podawali ceny rzekomego transferu ani nie bylo 2 newsów o tym tylko zaraz bylo dementowanie plotek wiec moze byc w tym ziarnko prawdy
» Środa, 26 sierpnia 2009, 14:58 #18
matekw99
matekw99 pisze:
jak najbardziej za... swietny zawodnik, ale nie wiem czy bedzie chciał przejsc do Nas, poza tym nie wydaje mi sie, aby Sreal był skłonny go sprzedać...
» Środa, 26 sierpnia 2009, 14:55 #17
dzaru
dzaru pisze:
15 milionów za tego zawodnika to niewiele na miejscu Fergusona wyłożyłbym te pieniądze, wypożyczył Tosica i skład byłby gotowy. Przydałby się ze względu na system ortacji stosowany przez Sir Alexa.
» Środa, 26 sierpnia 2009, 14:36 #16
Mariushek1993
---->"Zdaniem The Sun"
» Środa, 26 sierpnia 2009, 14:35 #15
toniu
toniu pisze:
z 15 mln to dobra interes. Ale wiecej niż 20mln bym nie dał.
» Środa, 26 sierpnia 2009, 14:29 #14
enigmatyk
enigmatyk pisze:
cris2406

buheheheheeh

Błyszczysz dzieciaku w całej rozciągłości swojej niewiedzy :D
» Środa, 26 sierpnia 2009, 14:27 #13
bobsley
bobsley pisze:
cris ---> błysnąłeś teraz synek ... Robben tak ale z drugiej stronie obawiam się czy nie będzie to transfer pokroju Hargreavesa :/ i to w sumie jedyna obawa w tej kwestii bo prawdę mówiąc na lewą stronę mamy Giggsa, Parka i Tosić'a bo Nani zawsze grał jako prawoskrzydłowy ;)
» Środa, 26 sierpnia 2009, 14:23 #12
gienio02
gienio02 pisze:
ja nie wiem co wy chcecie od Robbena moze jest egoista na boisku ale to Ferguson moze zmienic do tego potrafi swietny drybling cialem swietnie utrzymuje sie prz pilce potrafi bez problemu minac kilku rywali
» Środa, 26 sierpnia 2009, 14:21 #11
danielo17
danielo17 pisze:
Wątpię żeby Robben przeszedł na OT . I nie jestem do końca przekonany że MU potrzebuje takiego zawodnika co jest podatny na kontuzje.
» Środa, 26 sierpnia 2009, 14:19 #10
luki1833
luki1833 pisze:
zobaczymy co jeszcze ciekawego napiszą te brukowce!
» Środa, 26 sierpnia 2009, 14:15 #9
funManUtd17
funManUtd17 pisze:
cris2406 26.08.2009, 14:06
"Oby, bo tyle kasy za tego dekla bez formy? zalll"

"W przedsezonowych meczach 26-letni pomocnik prezentował się imponująco."

Jak się nie ma o czymś pojęcia to się nie komentuje. Robben gra narazie lepiej niż te ich nowe gwiazdy. W ostatnim meczu może za bardzo samolubnie.
Mimo to raczej Nani i Valencia wystarczą.
» Środa, 26 sierpnia 2009, 14:15 #8
Maxer
Maxer pisze:
The Sun i wszystko jasne :)

Plotka ;]
» Środa, 26 sierpnia 2009, 14:09 #7
cris2406
cris2406 pisze:
Oby, bo tyle kasy za tego dekla bez formy? zalll
» Środa, 26 sierpnia 2009, 14:06 #6
RapGame
RapGame pisze:
baaaaajka. tyle mam do powiedzenia ;)
» Środa, 26 sierpnia 2009, 14:04 #5

Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności, za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety, osoby będą banowane bez możliwości odwołania.
MECZE
TABELA PREMIER LEAGUE
1. Manchester City Manchester City 38 89 +64
2. Manchester Utd Manchester Utd 38 89 +56
3. Arsenal Londyn Arsenal Londyn 38 70 +25
4. Tottenham Tottenham 38 69 +25
5. Newcastle Utd Newcastle Utd 38 65 +5
» Pokaż pełną tabelę «
REKLAMA
STATYSTYKI - BRAMKI
Zawodnik PL LM LE FA CC SUMA
1. Wayne Rooney 27 2 3 2 0 34
2. Javier Hernandez 10 0 2 0 0 12
3. Danny Welbeck 9 2 0 1 0 12
4. Dymitar Berbatow 7 1 0 0 1 9
5. Nani 8 0 0 0 0 8
KONTUZJE
Chris Smalling
Zawodnik: Chris Smalling
Kontuzja: uraz pachwiny
Kiedy: 06.05.2012
Powrót: przyszły sezon
Federico Macheda
Zawodnik: Federico Macheda
Kontuzja: uraz kostki
Kiedy: 24.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Anderson
Zawodnik: Anderson
Kontuzja: Uraz mięśni nóg
Kiedy: 08.03.2012
Powrót: przyszły sezon
Darren Fletcher
Zawodnik: Darren Fletcher
Kontuzja: Problemy zdrowotne
Kiedy: 13.12.2011
Powrót: przyszły sezon
Nemanja Vidić
Zawodnik: Nemanja Vidić
Kontuzja: Zerwane więzadło
Kiedy: 07.12.2011
Powrót: przyszły sezon
RELACJE SMS
Informacje z meczów na Twoją komórkę!
FACEBOOK
REKLAMA
Sklep piłkarski Nike Manchester United
SONDA
Wzmocnienia w której formacji przydałyby się Manchesterowi United najbardziej?

POLECAMY