Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Piłkarze Manchesteru United spodziewają się zwolnienia Ten Haga

» 15 kwietnia 2024, 10:46 - Autor: matheo - źródło: MEN
Ostatnie słabe wyniki Manchesteru United wzmogły spekulacje na temat przyszłości Erika ten Haga. Holenderski menadżer może pożegnać się z posadą po zakończeniu sezonu 2023/2024.
Piłkarze Manchesteru United spodziewają się zwolnienia Ten Haga
» Erik ten Hag jest związany kontraktem z Manchesterem United do czerwca 2025 roku | Fot. Press Focus
Czy Twoim zdaniem Erik ten Hag będzie prowadził Manchester United w sezonie 2024/2025?
Manchester United w sobotę zremisował z Bournemouth 2:2 i spadł na siódme miejsce w ligowej tabeli. Czerwone Diabły za tydzień zmierzą się z Coventry City w półfinale Pucharu Anglii. Rozgrywki FA Cup to ostatnia szansa dla drużyny na uratowanie twarzy w tym sezonie.

Manchester United w ostatnich siedmiu meczach Premier League zanotował tylko jedno zwycięstwo. Tak słaba forma drużyny powoduje lawinę spekulacji na temat przyszłości Erika ten Haga w angielskich mediach.

Manchester Evening News informuje, że „wielu piłkarzy Manchesteru United jest przekonanych, że Ten Hag nie pozostanie na stanowisku dłużej niż do końca sezonu”. Część zawodników ma nawet zwlekać z decyzją dotyczącej swojej przyszłości i uzależniać ją od tego, czy Holender pozostanie w klubie. Latem wygasają kontrakty kilku piłkarzy pierwszego zespołu.

Ten Hag w rozmowach z dziennikarzami przekonuje, że będzie prowadził drużynę w przyszłym sezonie. Menadżer Czerwonych Diabłów nie dostał jednak publicznego zapewnienia od sir Jima Ratcliffe’a, który w lutym przejął niemal 28% udziałów Manchesteru United i odpowiada za projekt sportowy klubu z Old Trafford.


TAGI


« Poprzedni news
Nieobecność Antony’ego w meczu z Bournemouth wyjaśniona
Następny news »
Garnacho wezwany na dywanik do Ten Haga po meczu z Bournemouth

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (43)


lukJakubowski: Wywalanie trenerów to najprostsza metoda na sprawienie radości kibicom.

Przeciętny kibic to taki sam umysł, jak umysł wyborcy POPiS. Radość ze zmian, nowe rozdanie, a problemy zostają te same. Ludzie przy korycie to samo. I karuzela się kręci.

Ja to miałem nadzieję, że zarząd weźmie do siebie słowa Rangnicka o potrzebie wymiany 10 zawodników (tak, wymiana składu może być długotrwała, bo nie każdy transfer jest strzałem w 10).

Trzeba czyścić ten chlew z zawodników, choćby za cenę zwycięstw. Mnie ciekawi Chelsea.
Czy oni właśnie nie poszli drogą tego typu.
» 16 kwietnia 2024, 08:32 #43
HarryBrown: Jeszcze nie wiadomo, którą drogą pójdzie nowy zarząd. Aczkolwiek po ruchach jakie robi ser Jimie, to nie można wykluczyć drastycznego przewietrzenia szatni. Pewnie nie w jednym okienku bo na zakup 10 czy 12 nowych kopaczy potrzeba miliarda biorąc dzisiejsze ceny na rynku transferowym.
» 17 kwietnia 2024, 06:54 #42
sikorak666: Ja również.
» 15 kwietnia 2024, 22:55 #41
jaratkow: Sezon powoli acz systematycznie zmierza do końca. Chyba dobrze, bo coraz trudniej oglądać wypociny naszych piłkarzy. Drużyna ponownie zajmuje w tabeli miejsce, które zapowiada - wzorem lat minionych - zwolnienie trenera. Tylko czy to jest właśnie TO o co powinno nam chodzić. Setki tysięcy wypłacane co tydzień piłkarzom za coś co nawet przy dużej dozie wyrozumiałości trudno nazwać grą w piłkę. Liczne kontuzje to, wg mnie, tylko połowiczne tłumaczenie. Jeśli podczas treningów szeroki skład trenuje określone schematy gry to wprowadzenie rezerwowych nie powinno nieść za sobą aż takiego spustoszenia w sposobie gry. Tymczasem niemal w każdym meczu wyglądamy jak grupa pochodzących "z łapanki" przypadkowych ludzi. Co zatem dzieje się na treningach? Mamy trenera napastników a bilans bramkowy na minusie, o jakimkolwiek stylu gry też mowy nie ma... To zdecydowanie obciąża konto sztabu szkoleniowego. Ale pamiętamy jeszcze poprzedni sezon, w którym zdobyliśmy puchar i zakwalifikowaliśmy się do LM. Zatem ci piłkarze potrafią grać. Pytanie dlaczego nie chce im się tego robić teraz..? Nie powinno chyba być tak, że 100% winy za fatalną grę drużyny ponosić ma tylko trener
» 15 kwietnia 2024, 19:58 #40
awe: Jego notowanie caly czas ida w dół.
» 15 kwietnia 2024, 16:45 #39
mikon70: Jeśli jest takie grono, to mam nadzieję, że grupa nowych decydentów zwróci na nich uwagę i będą poddani analizie. Jeśli to są ci sami, którzy byli przy gorszym okresie Ralfa oraz Ole i mieli jakieś zastrzeżenia do całej trójki, to mam nadzieję, że wobec nich też zostaną wyciągnięte konsekwencje. Jeśli będą nienaruszalni, to za dwa lata zapewne z kolejnym trenerem zrobią to samo. Niestety jest możliwe, że w tym gronie znajduje się Rashford, który nie spełnia oczekiwań, jakie przed nim są od wielu lat.
» 15 kwietnia 2024, 16:43 #38
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2024 15:06

Pechem jest ze zyjemy w okresie gdzie City Guardioli to hegemon, który bez problemu moze jeszcze pare lat kontynuowac swoja dynastie. I tego nie zmienilby nawet zaden sir Alex na miejscu ETH. Maja finanse, maja swietnych fachowców na szczeblach zarzadzania, nie boja sie wymienic po roku dwóch i stracic kilkadziesiat milionów jak którys pilkarz nie gra jak powinien.
U nas wciaz czekamy ze Martial odpali, bo zydowscy wlasciciele nie moga przezyc ze stracili 50 mln funtów 7 lat temu. W rezultacie tracimy na goscia który nie gra 13 mln funtów na sezon a i tak odejdzie za darmo...
Podobnie bylo z Lingardem , podobnie bylo z Pogba (tu strata finasowa nawet wieksza).
Widac ze Glazery dorobily sie szczesliwie spekulanctwem i postronnymi metodami swojego majatku i nie potrafia zarzadzac klubem tak jak Araby z City, którzy maja pokoleniowe bogactwo, duzo chlodniejsza glowe do interesów i duzo madrzejsze pomysly na pomnazanie pieniedzy.
Wlasciciele City w przeciwienstwie do naszych Glazerów nie musza odnosic sukcesów finansowych z klubem - to jest dla nich prestiz i duma a nie zrodlo dochodów. Dlatego interesuje ich tylko strona sportowa a nie podpisywanie tysiaca umów sponsorskich, turnee z meczami co 2 dni i sztuczne podbijanie wartosci akcji przez Alexisa grajacego na pianinie.

ETH raczej poleci po sezonie- mial byc naszym Neo z Martixa, ale okazal sie podobnie zakutym i niereformowalnym holenderskim typem jak Louis van Gaal. A jego nieelastycznosc taktyczna jest nie do wybaczenia na tym poziomie gry. Plus jest jedynym trenerem United od 10ciu lat, którego nie moge zdzierzyc zeby ogladnac wywiad przed lub po meczu. Totalna tragedia, glupota i odlot jak po dragach.
» 15 kwietnia 2024, 15:02 #37
Biniek: SAF by nie poradził?
Do każdego meczu podchodził indywidualnie. Potrafił na każdy wymyślić inną taktykę, inne ustawienie, inny plan...
Jak go Mourinho zrzucił z pierwszego miejsca, to nie odpuścił i przegonił gościa. Dlaczego z Guardiolą miałby być inaczej?
Nie patrz na to przez pryzmat ETH, który od początku sezonu dostaje baty, ale w każdym meczu gra takim samym ustawieniem i z taką samą, nieudolną taktyką.
Coś w stylu: nie zadziałało z Fulham? To nic, może z City się uda.
» 15 kwietnia 2024, 18:07 #36
Martelink: Ostatnich meczów nie oglądałem ale patrząc na statystyki to ten zespół cofa się w rozwoju.
Dominują nas średniaki ligi (bez obrazy dla tych drużyn), oddają po 20+ strzałów na bramkę, gdy United odda raptem 8 czy 10... no coś tu nie gra.

Plaga kontuzji i nie możemy grać po swojemu, bo kolejny raz wypadł nam w sezonie Martinez i Shaw, a Casemiro to wóz z węglem? To zmieniamy taktykę na grę z kontry pod "szybkich" skrzydłowych i murujemy dostęp do swojej bramki a nie stosujemy kontrpressing połowa drużyny a obrona stoi nisko bo Maguire dobrze broni ale to wóz z węglem 2.0.

Kto za ETH?
Jeśli ten Portugalczyk ze Sportingu nie dogada się z Liverpoolem to chyba stanowi najlepszą opcję.
Motta ma za sobą dobry sezon ale "gwiazdy" United zjedzą go na surowo, podobnie jak Pottera czy kogoś innego bez "mega" nazwiska.

Flick nie zna angielskiego, Negelsman ma lepsze opcje do wyboru, Tuchel czy Conte to tylko kopanie sobie głębszego grobu...

Ogólnie nowy trener musi dostać wielu nowych zawodników:
LO - sam Shaw to za mało,
SO - Tobido IN, Varane to szklanka, Lindelof to średniak.
CDM i CM pod kontrolę środka pola, Mainoo czy Mount muszą dostać rywali by wskoczyć na wyższy poziom, rozwijać się.
RW/LW - Nico Williams IN, Greenwood IN, Pellistriego sprzedać, Amada podobnie, Sancho OUT w klubie będą jeszcze Garnacho, Antony i Rashford. 5 skrzydłowych wystarczy.
N - Toney? Jeśli byłby dostępny za rozsądną cenę?

Ogólnie transfery OUT: Varane, Lindelof, Casemiro, Sancho, Pellistri, Amad, Martial, McTominay.
Jeśli znajdą się kupcy to jeszcze Maguire i Rashford.

Dodać kilku zawodników którym będzie chciało się biegać i w kolejnych okienkach dodawać nowe "klocki" do tej układanki.
» 15 kwietnia 2024, 13:21 #35
kckMU: Dobrze, niech go zwolnią. Kolejny i tyle.

Problem w tym że "piłkarze United" od 10 lat spodziewają się zwolnienia aktualnego trenera. A logicznym jest, że nawet ci piłkarze się zmieniają, więc hierarchia jest bezmyślna.

Może kolejny, zatrudniony juz jednak przez ineos, będzie na innym miejscu? W innym wypadku jaki tego sens?
» 15 kwietnia 2024, 12:55 #34
jesse: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2024 12:57

Szkoda, że kopaczy nie można wziąć za twarze i po prostu dyscyplinarnie zwolnić. Bo trener może im się nie podobać, może być kiepskim taktykiem, może źle zarządzać drużyną, ok, rozumiem. Też bym nie chciał grać z Antonym u boku. Ale zostawić serce na boisku może tylko piłkarz. Może się starać i gryźć trawę w taktyce, która się nie sprawdza. Schodzić z boiska wypluwając płuca. A tego niestety brakuje. Ktoś powie, że zaangażowanie nic nie da, jak gra nie idzie? To polecam obejrzeć nasz sławny finał LM z Bayernem. Mecz - słaby, Bayern dominował, miał poprzeczkę i słupek przy stanie 1:0. My graliśmy bez Keanea i Scholesa - serca i mózgu drużyny, bez środka pola. I co? Walecznością, determinacją i wiarą wyrwaliśmy Bayernowi puchar. W dzisiejszym zespole brakuje liderów. Bruno - najlepszy piłkarz, ale nie lider. Nie drze się na kolegów, nie motywuje, nie nakręca. Martinez - teraz go częściej nie ma niż jest, ale on ma tylko zadatki - spokojny, pewny siebie (nawet jak zrobi babola), ale introwertyczny. Też nie objedzie reszty jak mental siada. A reszta? Reszta powinna być na liście transferowej, a kilku to w ogóle dostać dyscyplinarkę za rażące niedopełnienie obowiązków.
» 15 kwietnia 2024, 12:55 #33
Piwal: Próbujesz odmówić zaangażowania Bruno który gra najwiecej w Europie dwojac sie i trojąc? A może winny jest Garnacho który gdy złapał świetną formę i był postrachem rywali zacząl być zdejmowany z boiska lub rzucany na drugie skrzydło żeby zrobić miejsce Rashfordowi ? A może winny jest Dalot który miał znakomite występy na prawej stronie obrony gdzie biegał od linii do linii niczym Trent w prime a teraz łata dziury z lewej strony gdzie brakuje mu pewności i luzu ?
Co do jednego jesteśmy zgodni, jest kilka nazwisk ktore trzeba sprzedać ale nie oznacza to że trener jest bez winy i nie podcina skrzydeł zawodnikom. Zawodnicy widzą jak potraktowani zostali Ronaldo, De Gea, Sancho, teraz kolejna drama z Garnacho. Myślisz że uśmiecha im walczyć kiedy nie czują się dobrze na danej pozycji a nie mogą nic powiedzieć trenerowi bo za chwile będą odstawieni od składu?
» 15 kwietnia 2024, 15:16 #32
jesse: Piwal - absolutnie nie odmawiam zaangażowania Bruno. Tyra za dwóch i jest najlepszym piłkarzem w United obecnie, ale nie jest liderem. Nie jest przywódcą na boisku. Co do De Gei, Ronaldo, Sancho - różne historie, nie wiemy jsk było, osobiście wolałbym DDG na bramce niż Onanę i Ronaldo ładującego 20+ goli w sezonie. I od tego mam Fifę. W realnym życiu to menadżer podejmuje decyzje i później ponosi ich konsekwencje. Czy zgadzam się z wyborami Ten Haga? Często nie i to się tyczy zarówno długofalowej polityki i decyzji w konkretnych meczach. Ale nie zgadzam się też ze swoim szefem w pracy, on ze swoim itd. Ale pracuję w dużym korpo i uznaję, że jak kiedyś będę tu szefem, albo zbuduję własne, to będę podejmował decyzje. Do tego czasu suniennie wykonuję robotę. I tego też oczekiwałbym od piłkarzy United. Nikt ich nie zmuszał do podpisania kontraktu, to nie jest kółko pomocy, ani fanklub menadżera. Oni mają biegać przez 90 jakby im za to płacili!!
» 15 kwietnia 2024, 15:45 #31
Piwal: jesse myślę że zapominasz że dla nich tak samo jak dla Ciebie istotny jest przebieg kariery. To że ktoś im płaci nie oznacza że oni są niewolnikami, każdy z nich podobnie jak Ty chce mieć udaną karierę a rzucanie po pozycjach na których nie czują się dobrze i grają słabo im nie sprzyja. To tak jakbyś zatrudnił się jako księgowy a szef kazał Ci robić robotę handlowca. Też byś pracował tylko dlatego że pracodawca Ci płaci jak księgowemu wiedząc że nie rozwijasz się na stanowisku na którym chcesz?
» 15 kwietnia 2024, 16:46 #30
jesse: Oczywiście, że nie, ale Twoje porównanie trochę odbiega od sensu mojej wypowiedzi. Naszym piłkarzom nikt wykonywanego zawodu nie zmienia, a rzucanie po pozycjach ma trochę wspólnego z kontuzjami, ale też różnymi opcjami ataku i obrony (wiem - u nas żadnej takytki nie widać, a gdzie kilka). Chodzi mi o to, że piłkarze nie są od zastanawiania się czy menadżer się zmieni, czy nie, czy warto się teraz starać, skoro za chwilę może być ktoś nowy. To nie wojsko i rozkazy, ale jednak hierarchia obowiązuje. A nasi piłkarze potrafią zagrać jak w drugiej połowie z AV i wyciągnąć mecz a w następnym co? Osiadają na laurach? Nie chce im się? No przecież pokazali, że potrafią gryźć trawę. Ale jak robisz to przez 45min raz na kilkanaście meczy, to później się zastanawiasz, kto będzie twoim nowym menadżerem bo kopacze są niemal nietykalni.
» 15 kwietnia 2024, 21:09 #29
marchewa11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2024 12:36

De
zerbi potrafi dogadać się zawodnikami.
» 15 kwietnia 2024, 12:36 #28
cruyff: czas najwyższy
» 15 kwietnia 2024, 12:29 #27
lecho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2024 12:00

Ok, załóżmy, że United zwalniają Ten Haga - kto za niego?

Tylko nie róbmy sobie żartów z Potterem.
» 15 kwietnia 2024, 11:59 #26
GS8GS: Inzagi jedyna opcja gdyż Ancelotti nie jest dostępny.
» 15 kwietnia 2024, 12:22 #25
Piwal: Potter, Nagelsmann , De Zerbi, Mourinho, Postecoglou, Motta, Flick - opcji jest wiele i powinniśmy próbować znaleźć kogoś kto będzie miał w głowie jakiś pomysł i kto dogada się z władzami w klubie a później przełoży to na wyniki. Erik póki co jedzie na tym co osiągnął w Ajaxie i dalej daje pozory że wie co robi ale nie widać tu ani pomysłu ani wyników.
» 15 kwietnia 2024, 12:25 #24
Freddie: Hansi Flick. Bayern to byla maszyna. Poszedl od razu do repreze tacji a to jest calkiem inna praca niz w klubie. Mysle ze majac pilkarzy na co dzien w klubie dalby rade.
» 15 kwietnia 2024, 12:33 #23
ManUtdFan94: @Piwal czy Potter, De Zerbi, Postecoglou, a zwłaszcza Motta to lepsze opcje od ETH? Raczej nie wydaje mi się. To nie są szkoleniowcy na taką szatnię, na tak duży klub.
» 15 kwietnia 2024, 13:05 #22
rzagluwkaMUFC: szczerze to nie ma nikogo obecnie kto mógłby zastącpić ETH i dać gwarancję lepszych wyników, ostatni rok szansy jak nie będzie poprawy to w tym czasie zarząd może spokojnie pracować nad nowym managerem
» 15 kwietnia 2024, 13:41 #21
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2024 14:25

Gwarancji nie da nikt ale ktoś może dac nadzieje, Ten Hag jej nie daje.

ManUtdFan94: a czy Ten Hag jest szkoleniowcem na tak duży klub? Sądzac po ilości kontuzji, konfliktów i zgrzytów raczej nie. Wyniki też mówią same za siebie. Z Erikiem mamy mental małego klubu, cieszymy się z małych rzeczy i chwalimy średniactwo w klubie a pojedyńcze zrywy jak zwycięstwo z Liverpoolem u siebie traktujemy jako największe osiągnięcie sezonu.
» 15 kwietnia 2024, 14:22 #20
zArass: Zastanawiam się kiedy i jak to się stało że zmieniła się narracja z początku sezonu że piłkarze się nie starają na narrację że to trener jest problemem. Bardzo ciekawe zjawisko
» 15 kwietnia 2024, 11:56 #19
Number10: Gdyby United szukało trenera, a Erik Ten Hag byłby dostępny na rynku, to byłby on faworytem do objęcia sterów.

Już zwalnialiśmy trenerów, gdy piłkarzom się coś nie podobało. Efekty są jakie są. Za SAF'a było pewne, że prędzej piłkarz opuści klub, niż trener. W tym momencie jestem za pozostaniem ETH na ławce trenerskiej, ponieważ nie widzę nazwiska, które mogłoby go zastąpić.

Swoją wypowiedź mocno uprościłem. Ja już nie wiem co jest przyczyną takiej, a nie innej gry United. Rozumiem argumenty za zwolnieniem Holendra, jak i jego pozostawieniem. Rezygnacja z pracy ETH, bez konkretnego planu działania (przede wszystkim określonej w czasie wizji oraz sensownego następcy), wydaje mi się w tym momencie błędem.
» 15 kwietnia 2024, 11:40 #18
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2024 12:17

Gdyby United szukało trenera a Ten Hag miał za sobą taki sezon jak u nas tylko że w barwach np. Chelsea to byłby tu skreślany tą samą linią co Potter. Trener jest tak dobry jak jego ostatni sezon. Nie zauważyłeś ?
» 15 kwietnia 2024, 12:16 #17
Number10: Nie zgadzam się z Twoją opinią.
- czy Flick jest słabym trenerem bo odniósł porażkę z reprezentacją?
- czy Ranieri byłby rozważany do objęcia sterów Realu skoro wygrał najtrudniejszą ligę świata?
- czy Pochettino nie działa na swoim dorobku z Tottenhamu?
- czy Klopp jest złym trenerem?
- czy Bielsa jest tak dobry jak jego ostatni sezon w Leeds?
- czy Mourinho który z każdego klubu był wyrzucany robił w nim dobra robotę ?
- czy nikt nie chciałby zatrudnić Guardioli, gdyby ten zajął 14 miejsce?

Możemy debatować nad poszczególnymi punktami, ale nie zgadzam się z tym, że patrzymy na trenera przez pryzmat ostatniego sezonu. Czasami ktoś nie dowozi wyniku ze względu na powody niezależne od niego.
» 15 kwietnia 2024, 15:11 #16
Piwal: Może powinienem doprecyzować że chodzi o sytuacje gdy trener nie odnosi sukcesów bo czym innym jest wygranie ligi, LM i pucharów po czym zjazd i 2-3 chude lata spowodowane odświeżeniem kadry. Nie zmienia to faktu że wielu z tych menadzerow wyleciało z swoich zespołów właśnie przez wyniki i słabszy sezon a to że o tym piszę nie oznacza że to popieram. Do dziś uważam że błędem było zwolnienie Mourinho bo gośc zdążył już coś udowodnić nie tylko u nas.
» 15 kwietnia 2024, 16:55 #15
roche: Jak wezmą Pottera to będzie cyrk. Może czas pogonić piłkarzyków. Nie żebym bronił łysego bo takiego szrotu jak on to chyba nikt nie nasprowadzał, ale jednak poprzedni sezon był niezły. Ten gdyby nie plaga kontuzji może wyglądałby inaczej. Zmiana trenera to nie jest żadne rozwiązanie, jeżeli pozostaną ci sami przepłaceni kopacze
» 15 kwietnia 2024, 11:34 #14
Piwal: Ahaa, czyli jak przyszedł ETH i pogonił Ronaldo po 3 miesiącach oraz De Gee i Sancho po pierwszym sezonie bo podobno byli za słabi to było okej ale jak trener jest za słaby, jego metody się nie sprawdzają a piłkarze nie chcą z nim współpracować to mamy go trzymać ?

To że nikt nie jest większy niż klub tyczy się każdego, również trenera.
» 15 kwietnia 2024, 11:26 #13
GS8GS: Transfer Ronaldo w mojej opini to była pomyłka. Jestem fanem jego od meczu z nami w biało zielonej koszulce. Ale faktem jest ze niszczył grę zespołu. Juve przed jego przyjściem grało lepiej niż z nim. U nas też duży ciężar gry był nastawiony na grę pod CR a on robił co chciał.

Boję się że zamiast kupić 3 głosowych zawodników na już jak Hernandez,Tadibo I Williams to przyjdzie nowy trener i nasze duży będą dostawali kolejne szanse i czyste rozdanie przy przepłacanych tygodniowkach.

Wolałbym się jeszcze rok przemęczyć z ETH niż zmieniać trenera który nie wykazał się budowaniem zespołów i radzeniem sobie z kryzysami wewnętrznymi w szatni.
» 15 kwietnia 2024, 12:28 #12
Alex45: Nie oni się nie spodziewają, oni od początku sezonu pracują na tym by go zwolnić, co w końcu się udaje, postawą na boisku. Sukces piłkarze osiągną, klub trener nie.
» 15 kwietnia 2024, 11:17 #11
MikeMU: I super! Co dwa lata piłkarze zmieniają trenera. Przy każdym wyzwaniu jakie się pojawia zwala się na trenera i jest spoko.
No a tak na powaznie powinni zostawić ETH i wywalić piłkarzy
» 15 kwietnia 2024, 11:07 #10
kane87: Absolutnie, żegnamy. Tu nie ma o czym dyskutować. Takiego braku ambicji i zaangażowania nie widziałem nigdy w tej drużynie- i to jest akurat 100% na konto trenera, to on jest od tego żeby dbać o mental. To co wyprawiają na boisku Dalot czy Casemiro woła o pomstę do nieba. To jest kabaret a nie piłka nożna.
» 15 kwietnia 2024, 11:05 #9
wider: mam tylko nadzieję że jak już go zwolnią i przyjdzie nowy trener to żaden piłkarz nie dostanie czystej karty tylko Ci co obecnie zawodzą też zostaną pogonieni
» 15 kwietnia 2024, 10:57 #8
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.04.2024 10:49

Piłkarze Manchesteru United spodziewają się zwolnienia "......"
Tu wstaw nazwisko trenera
» 15 kwietnia 2024, 10:48 #7
sztejner: P.S
Może piłkarze w końcu za jakiegoś trenera zaczęli by się rozwijać,bo na dzień dzisiejszy to kto nie przyjdzie to się zwijają a nie rozwijają
» 15 kwietnia 2024, 10:55 #6
ManUtdFan94: Pytanie czy oni chcą się rozwijać.
» 15 kwietnia 2024, 11:57 #5
atotrikos: I elegancko, te newsy co dwa lata są prawie 1:1, tylko nazwisko managera się zmienia.
Najpierw przed Ten Hagiem, zwolniłbym Marcusa Rashforda, tak by zobaczyć co przyniesie jakie newsy będą się pojawiać :)
» 15 kwietnia 2024, 10:48 #4
tygrys26: Tu akurat musze się zgodzić.
Ja z chęcią bym zobaczył jakby to wyglądało, gdyby pozbyć się tych wiecznych gwiazdeczek itp. I zostawić Ten Haga do tego.
Ale z drugiej strony stracić kolejny rok? Teoche szkoda
» 15 kwietnia 2024, 10:57 #3
atotrikos: Już tyle lat umoczonych, że kolejny rok może nie zmienić nic albo totalnie odwrócić kartę.

Klopp, po 9 latach w LFC:

Jedna LM, tyle co DiMatteo.
Jedna PL, tyle co Ranieri.
Jedno FA, tyle co Roberto Martinez.
Dwa puchary CC, tyle samo co O'Neill.

A po sobie zostawi bagno.
» 15 kwietnia 2024, 11:02 #2
mandelski: Daj spokój co to zmieni po 10 latach posuchy jeszcze jeden rok kopania się po czole ;) Ja bym dał szanse EtH jeszcze na jeden sezon i zwolnił tych co zarabiają od 200tys tygodniowo w górę
» 15 kwietnia 2024, 11:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.