Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Mason Greenwood rozpoczął treningi z Getafe [WIDEO]

» 5 września 2023, 11:43 - Autor: matheo - źródło: Twitter.com
Mason Greenwood w ostatnim dniu letniego okienka transferowego został wypożyczony do Getafe. We wtorek Anglik rozpoczął treningi z hiszpańskim zespołem.
Mason Greenwood rozpoczął treningi z Getafe [WIDEO]
» Mason Greenwood we wtorek rozpoczął treningi z Getafe | Fot. Getafe CF
Greenwood został wypożyczony do Getafe do końca sezonu 2023/2024. Anglik w Hiszpanii ma spróbować uratować swoją karierę, która wyhamowała po oskarżeniach wysuniętych wobec niego w styczniu 2022 roku.

Getafe w poniedziałek wieczorem opublikowało krótkie nagranie z Masonem Greenwoodem. – Cześć fani Getafe! Mason z tej strony. Cieszę się, że tutaj jestem i nie mogę doczekać się startu – przyznał Anglik w pierwszym publicznym nagraniu od czasu odsunięcia go od gry w Manchesterze United.

Greenwood we wtorek został oficjalnie zaprezentowany kibicom Getafe w trakcie otwartej sesji treningowej. Hiszpański klub zamieścił kilka nagrań wideo z udziałem Anglika.

Kontrakt Masona Greenwooda z Manchesterem United obowiązuje do czerwca 2025 roku. Według informacji angielskich mediów wypożyczenie Anglika do Getafe może zostać skrócone w styczniu 2024 roku.










TAGI


« Poprzedni news
Dobre wieści w sprawie stanu zdrowia Lisandro Martineza
Następny news »
Manchester United wykrył drobny uraz u Sofyana Amrabata

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (83)


JajoJe: Panowie a może to wszystko pięknie rozegrali. Oświadczenia, kontynuowanie kariery poza United. Następnie wypożyczenie. Wszystko po to by ocieplić wizerunek Masona? Łatwiej będzie o powrót, cześć ludzi zmieni zdanie co do niego jak zobaczą uśmiechniętego chłopaka z rodziną w Hiszpanii.
» 6 września 2023, 06:58 #81
maradona10: Pomijając formę, której nikt nie zna odchodzi z United wykreowany przez angielskie media jako upadła gwiazda idzie do hiszpaniii ludzie przychodzą na prezentację. I dalej uważacie ze to nie media niszczą United?
Glazerowie serio przecież ostatni menadżerowie od odejścia SAFa wydali ponad miliard kupowali prawie kogo chcieli jeden nie wziął Mullera następny Kroosa później Jose nie dali tylko obrońcy a Ole Trippera. A tak robili co chcieli razem z mediami
» 5 września 2023, 23:06 #80
szymek1193: Lepiej mu nogi chodzą na treningu po roku nie grania niż każdemu z ataku United widać różnicę i klasę zawodników
» 5 września 2023, 22:22 #79
izbinho: To, że nie ma go z nami to decyzja Arnolda. Jedyna szansa na powrót MG to zmiana właścicieli bo wtedy Arnolda z nami nie będzie. Takich decyzji jaką podjął się po prostu nie zmienia niezależnie od tego jak będzie grał MG.
» 5 września 2023, 20:58 #78
szymek1193: Ja na miejscu piłkarza bym nie wracał po takim potraktowaniu klubu xd on też ma do gadania może zrobić w lepszym klubie karierę
» 5 września 2023, 22:18 #77
Klimaa: Nie zdziwi mnie to jeśli po udanym okresie zostanie przywrócony w struktury klubu. Do końca sezonu może zmienić się właściciel który będzie kierował się inną wizją.
» 5 września 2023, 19:52 #76
AlpaChino: Jaką zmianą klubu? Narpiew chcieli 5 milionów później 6 a teraz chcą 10. Jedynie spadek do Championship uratuje ten zatruty aż po brzegi klub. Idziemy w dobra stronę. Spadniemy to sprzedadzą i w końcu można coś tu budować. Mam nadzieję że spadniemy do niższej ligi. Chcę tego jak nikt inny na świecie. Tylko to da klubowi nowe życie tylko to
» 5 września 2023, 21:19 #75
Apocalypse: Miejmy nadzieję, że ktoś zmądrzeje i go przywrócić do składu na następny sezon :)
Wciąga wszystkich naszych ofensywnych zawodników nosem
» 5 września 2023, 17:43 #74
Freddie: Jak zagra dobry sezon to 50 mln funtow bedzie :)
» 5 września 2023, 17:14 #73
uzio: bo Glazerowie nigdy zdania nie zmienili xD
» 5 września 2023, 19:59 #72
Skiba: Jak poczują piniadz to już w styczniu wróci
» 6 września 2023, 00:28 #71
Bena1878: nie mozemy sie go pozbyc mam nadzieje ze po sezonie wroci do nas
» 5 września 2023, 15:38 #70
0listonoszpat: Powodzenia
» 5 września 2023, 15:17 #69
Zari85: Brawo Mason jeb. ... hejterow jeszcze United będzie za Tobą płakać. Mam nadzieję że się odbudujesz i wrócisz do nas.


P.S. Dziś jak kobieta powie że ja zgwałciłeś to nikt nie pyta czy to prawda tylko odrazu facet ma prze......
» 5 września 2023, 15:05 #68
szymek1193: Nie wróci.
» 5 września 2023, 15:24 #67
Lokator23: Zari tak teoretycznie. Masz siostre i siedzisz sobie na necie a tu nagle wyciekja nagrania na ktorych zamiast kobiety Masona jest Twoja siostra. Jaka jest Twoja reakcja?? Tez bedziesz taki poprawny I wyrozumialy czy mialbys ochote" urwac mu glowe"?? Ja wiem ,ze swiat jest niesprawiedliwy. Kobieta cos krzyknie w interneci I facet jest z gory skazany I winny, problem Greenwooda bylo to ,ze wyciekly nagrania , gdyby ona tylko go pomowila efekt bylby calkiem inny. Klub liczy na to ,ze za rok kazdy zapomni o tym widzac jaka sa szczesliwa rodzina z dzieckiem
» 5 września 2023, 20:01 #66
MikeMU: bardzo zle wyglada zobaczcie na jego nogi. Jest wychudzony i stracił większość masy mięśniowej...
» 5 września 2023, 14:59 #65
Xchrisx7: Pamięć mięśniowa zrobi swoje. Szybko odżyje :) czekamy na debiut, wtedy będzie można wyciągnąć więcej wniosków.
» 5 września 2023, 15:03 #64
szymek1193: Ja na jego miejscu bym zapomniał o United wyrobił formę i bił do Realu czy innego lepszego klubu z pasją, a nie żenada od odejścia Safa. Greenwood nie zasłużył na potraktowanie takie przez United
» 5 września 2023, 14:56 #63
sztejner: Czyli jakie traktowanie ??
Kontrakt nie został zerwany,klub przez cały okres śledztwa wypłacał mu pieniądze,nie robił zbędnego syfu wokół jego osoby i ucinał rosnące wokół niego spekulacje,klub wydał oświadczenie że nie doszukali się jego winy,ogłosili że pomogą znaleźć mu nowy klub (czy tymczasowy czy stały to się okażę po sezonie),opłacają mu połowę tygodniówki od kiedy ten jest w Getafe,według mediów opłacają mu również miejsce pobytu w Hiszpanii a w trakcie zawieszenia trenował pod okiem trenerów Manchesteru - również jak głoszą media

A że to wszystko tak długo trwało i nie chcieli podejmować pochopnych decyzji to już inna inszosć
» 5 września 2023, 15:42 #62
kumpel1908: De Gea tez slabo potraktowany, no nie wazne wsumie i tak LM w następnym roku nie bedzie
» 5 września 2023, 19:16 #61
Banan: Aż mi się cieplej na serduszku zrobiło. Tylko Masonik nie spie**** szansy jaką dostałes pod Madrytem. P.s uciekaj z toksycznej relacji. Trzymam kciuki, gl.
» 5 września 2023, 14:40 #60
michael18: Zrobi liczby w Getafe( bramki asysty itp.) to United będzie chciało aby wrócił do składu, wspomnicie moje słowa.
» 5 września 2023, 14:28 #59
zakrzi27: Oby tak było!
» 5 września 2023, 14:52 #58
StewieGriffin: Muszę przyznać, że nic mi dawno nie sprawiło takiej przyjemności jak trzask pękających tyłków antyfanów Greenwooda. Jacy tutaj wszyscy byli pewni - tylko Arabia, nie ma szans na dalszą karierę, w Arabii jednak tez go nie wezmą tylko 3 liga w Mozambiku. A tymczasem cyk - Getafe, Laliga. I dobra, Getafe to jakiś top europejski nie jest, ale trzeba przyznać, że gość w takiej sytuajci medialnej, dwa lata bez grania, z bardzo ograniczonym czasem do konca okienka bez większego trudu znajduje sobie angaż w top5 lig europejskich. A dodatkowo dodajmy, że mogłobyc Lazio ( vicemistrz Włoch) co potwierdził nawet prezes klubu. Gdzie miał nie pójśc miał być jechany, wygwizdwyany a jak na razie to jest jechany tylko przez kibiców klubu, którego jest wychowankiem. Jak pięknie upadają te wzije i historie tych naszych białorycerzyków, piekniejszy chyba tylko byłby lament gdyby Mason założył ponownie nasza koszulkę.


Już tak na koniec, co do sprawy Masona z ta jego dziewczyną - nie będę oceniał kto jest winny kto nie. Nie jestem organem ściagnia, wydawanie wyroków zostawiam odpowiednim instytucjom. Prawda jest taka, że ta sprawa jest dosyć dziwna - bo tak na zdrowy rozsądek - gdyby mnie ktoś pobił, raczej poszedłbym szukac sprawiedliwości na policji a nie wstawiał filmiki na twittera oznaczając sprawcę. Dzisiaj ludzie, szczególnie kobiety, są naprawdę w stanie dużo zrobić żeby dostać trochę atencji i lajków w mediach społecznościowych, ale to tylko takie moje przemyślenie, nie mówie że tak było. Co nie zminia faktu, że nagrania, zdjęcia powinny trafić na policje a nie na socjale. Jakby nie było prawda jest taka, że sprawa dotyczyła tylko ich. Mason nie miał zarzutów od kilku kobiet ( jak Mendy, partey itp) sprawa dotyczyła personalnie jednej osoby. Oni sobie to wyjasnili, zdecydowali się do siebie wrócić, spłodzić potomka i planują wziąć ślub można więc stwierdzić, że Greenwood swoje potencjalne winy odpokutował i zrozumiał. Nie ma co zagłębiać się w szczegóły, najważniejsze, że oni się porozumieli a Mason zapewni i jej i dziecku przyszłość o jakiej mogliby tylko pomarzyć. Szkoda tylko, że gośc dostał wsparcie od swojej "ofiary", od jej rodizny a nie dostaje od kibiców własnego klubu, których tak na dobrą sprawę nic nie powinno interesowac jego życie prywatne. Mam nadzieje, że ułoży mu się w Hiszpanii i będę żył ogromną nadzieją, że kiedyś do nas wróci bo nasze gwaizdeczki z agrube miliony jak Sancho czy Antony to on zjada na śniadanie.
» 5 września 2023, 14:17 #57
Xchrisx7: Bardzo fajny komentarz! Nic dodać nic ująć.
» 5 września 2023, 14:58 #56
Zari85: Zgadzam się z Twoją opinia wszystko grubymi nićmi szyte .
» 5 września 2023, 16:14 #55
Seszele: Co do Antoniego.
Słuchajcie, oskarżenie wpłynęło w rodzimym kraju, a nie w Anglii. Anglia nie ma nic do tego, nie ma podstaw, aby go zawiesić. Tak samo klub. Dopóki sprawa nie stanie się na tyle poważna, że pojawią się jakieś twarde dowody dotyczące mordobicia to tak naprawdę rozejdzie się po kościach. Nie wiem co Brazylijczycy mogą zrobić tak naprawdę? Wnieść o ekstradycję czy co?
» 5 września 2023, 14:01 #54
DjTED: A taki grzeczny był. Dzień dobry na klatce mówił...
» 5 września 2023, 13:49 #53
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2023 13:41

Jak myślicie czemu ona ma z nim dziecko, kiedy on trenował na niej boks?
» 5 września 2023, 13:38 #52
Seszele: Jeżeli rzeczywiście trenował na niej boks, a ona wciąż z nim jest - głupia lala albo bardzo przestraszona kobieta.
» 5 września 2023, 13:44 #51
atotrikos: Dokładnie być może zastraszana - dlaczego więc wycofała swoje zeznania skoro już sprawą zajęła się policja?
» 5 września 2023, 13:45 #50
Seszele: Jeżeli sprawą zajęła się policja, to pewnie głupia lala.
Ewentualnie została przekupiona. Ale to nadal głupia lala.
Chyba, że nie podobało jej się widmo samotnej matki i postawiła na rodzinę. To jeszcze jestem w stanie zrozumieć.
» 5 września 2023, 13:47 #49
Wazza: Syndrom sztokholmski może? Zresztą, to jej życie. Ważne, że już nie ma tej zakały w United.
» 5 września 2023, 13:50 #48
atotrikos: Wydaje mi się, że poczęcie było już po sparingu co sprawia, że to na prawdę głupia lala.
» 5 września 2023, 13:50 #47
StewieGriffin: Seszele - ona zaszła w ciąże dopiero gdy już do siebie wrócili po tej całej aferze, więc wizja samotnej matki akurat tutaj nie ma nic do rzeczy
» 5 września 2023, 13:52 #46
DevoMartinez: Równie dobrze mogła sama się okaleczyć w akcie zemsty za coś. Generalnie wrzucała to do netu w jakimś celu.
» 5 września 2023, 13:53 #45
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2023 13:58

O tak. Jeżeli po takim incydencie rozłożyła nogi, to nie widziała pewnie nic złego.
Potem jednak stwierdziła, że to coś złego. Nie spodziewała się ciąży, więc wycofała zarzuty.
Wszystko jest możliwe. Faktem jest, że nic nie wiemy. Tylko tyle, że Mason nie został uznany za winnego i to ma tak naprawdę obecnie znaczenie.
EDIT: W każdym razie ja byłem i jestem za powrotem Masona. Nigdy nie miałem wątpliwości. Dla mnie jasna sprawa dopóki nie zostałby skazany. A nie został.
» 5 września 2023, 13:54 #44
atotrikos: Dlatego to NIE Mason powinien wszystko naprostować a panna Harriet Robinson.

Powinni zrobić co pisałem kiedyś dla ocieplenia wizerunku, co?

Dziecko - jest
Ślub - zaraz
Wywiad jakiś wyjaśniający ?
Fundacja na rzecz przemocy domowej ?


I git XD
» 5 września 2023, 13:59 #43
adamII: Wg mnie za jego powrot do united sami jestesmy odpowiedzialni, tzn ja np zaczne ogladac mecze getafe, im wiecej nas bedzie tym lepsze wyniki ogladalnosci, a takie rzeczy sponsorzy widza. Zwlaszcza nasi wlasciciele, dla ktorych, zyski sa, no... uwarunkowane genetycznie :)
» 5 września 2023, 13:29 #42
lipeklukas: Kilka słów do kibiców Getafe potrafił wydukać. Co z kibicami United? Jakieś przeprosiny, podziękowania?
» 5 września 2023, 13:21 #41
bytkow1920: Za co ma przepraszać?
» 5 września 2023, 13:27 #40
lipeklukas: Za to, że nie mógł pomóc drużynie, że sytuacja losowa sprawiła, o shańbieniu barw United. Co, ja mu mam napisać to wszystko? Gdzie podziękowanie, za wsparcie? Rusz głową.
» 5 września 2023, 13:34 #39
atotrikos: Haha, no no i ogólnie przeprasza, że żyje XD
» 5 września 2023, 13:35 #38
sturmik: @lipeklukas No tak - jeszcze ci kwiaty i bombonierke do domu z przeprosinami wysle.
» 5 września 2023, 13:38 #37
Seszele: A Ty przeprosiłeś każdego, kogo zawiodłeś w swoim życiu?
Mam nadzieję, bo inaczej zalatywałoby hipokryzją.
» 5 września 2023, 13:40 #36
StewieGriffin: lipeklukas - pokaż filmiki, gdzie Rooney przeprasza KLUB za chlanie i zdradzanie żony, gdzie Cantona przeprasza klub za kopniecie człowieka, gdzie Keane przeprasza klub za bycie boiskowym bandytą, gdzie Giggs przeprasza Manchester United za pukanie żony brata.

Sprawa Masona i dziewczyny dotyczy tylko ich samych. Stała się medialna tylko przez to, że on jest osobą medialną. Skoro zszeł się z ta dziewczyną, podejli decyzje o dziekcu i planują ślub znaczy, że się pogodzili a on odpokutował swoje winy. Teraz zapewni jej i dziecku życie, o którym mogliby tylko pomarzyć.

P.S Jak klub wspierał Masona? Sledztwem dłuższym niż to organów ściągania? Nie wydaniem żadnego komunikatu wstawiającym sie za swoim wychowankiem? Czy chodzi Ci o to, że nie zerwali kontraktu bo nie mieli podstaw prawnych? Było go trzeba włączyć do składu po wycofaniu zarzutów bo by nie było trzeba płacić tygodniówki " za nic"
» 5 września 2023, 13:50 #35
DevoMartinez: Serio niedobrze się robi od czytania takich peirdów i to kibiców klubu któremu kibicuje od grubo ponad 20 lat. Zblazowane płaczki, hipokryci, świętsi od papieża (tu to całe seminarium chyba nawet się udziela), instagramowi śledzczy i cały zakon białorycerstwa na swych rączych czy tam ręcznych koniach. Tfu
» 5 września 2023, 16:50 #34
OkuratnyCzlek: Nooo tutaj teraz to trzeba bacznie obserwować i pilnować. A w razie czego odpowiednio interweniować. Bo ciekawe ile czasu będzie trzeba by znów wyszło jak chłopak zaczyna bić i gwałcić hiszpańskie kobiety!
» 5 września 2023, 13:07 #33
sturmik: A wtedy sie wytlumaczy ze nie wiedzial ze one mówia nie bo slabo zna hiszpanski :)
BTW - Getafe ma druzyne kobieca w drugiej lidze hiszpanskiej kobiet. Ciekawe czy podobnie jak dziewczyny z United - padl na nie blady strach?
» 5 września 2023, 13:43 #32
Kundziu: Na tym urlopie to Mason chyba mocno się stresował. Widać, że trochę kg uleciało z niego.
» 5 września 2023, 13:05 #31
pawelisto2: Na relacji live z instagrama widać było sporo osób w koszulce Getafe z nazwiskiem Greenwooda.
Generalnie obserwując profile Getafe to ludzie tam zwariowali na jego punkcie; dotychczasowe ich live’y śledziło 100-150 osób dzisiaj obecnych było w jednym z momentów ponad tysiąc.
Cieszy mnie taki widok.
Aspektu piłkarskiego poruszać nie będę, bo widziałem tylko chwilę tego Live’a aczkolwiek nie wyglądął na człowieka, który miałby oddychać rękawami i nie dojeżdżał do reszty.
» 5 września 2023, 12:42 #30
CobyD: Może jestem naiwny, może się nie znam, ale... małą iskierkę nadziei na jego powrót z tego wypożyczenia i grę dla United nadal mam.
» 5 września 2023, 12:38 #29
Michal10: Jednak kibice dają mu żyć, a mieli go zjeść w Europie.

Widać po movemencie, że to dalej kocur. Mam nadzieję, że wróci.
» 5 września 2023, 12:30 #28
jayjay2: zapewne ludziom chodziło o kibiców przeciwnej drużyny, a nie dzieci, które poszły z rodzicami na trening własnej drużyny
» 5 września 2023, 12:37 #27
StewieGriffin: Michal10 - co Ty przecież dla Greenwooda to już tylko Arabia albo peryferia świat a z tą łatką. Chłop bez większego problemu znalzł sobie angaż w top5 lig europejskich a rzetelne źródła mówią nawet o zainteresowaniu Lazio ( vicemistrz Serie A)

jayjay2 - tak bo kibicie przeciników są rzetelnym źródłem postrzegania daneog piłkarza, bo przeciez jak wiemy, Bruno czy Rashford na Anfield dostają owacje na stojąco.
» 5 września 2023, 12:55 #26
SFL: Właśnie nie, przekaz był ogólny. Wszyscy go mieli zjeść. Łącznie z dziećmi i rodzicami. Przecież tylko na tyle zasłużył. Nawet Arabowie się odcięli, bo przecież tam jest poprawność polityczna. Ja obstawiałem Turcję a tu Laliga
Jeżeli on będzie w formie to ta cała gówno burza szybko się skończy, czego przedsmak tu widac. Ludzie chciał oglądać pilkarza. Pozostaną czysto obiektywne czynniki do oceny jak forma i aktualny stan prawny, a nie widzimisię określonej grupy społecznej. Z powyższych tylko jeden czynnik jest niewiadomy, czyli forma. Może nawet Mason zostać gwiazdą w tej Hiszpani. Do Anglii może być jednak ciężko wróci.
» 5 września 2023, 13:10 #25
Domestos: Po tak długiej przerwie na pewno będzie głodny gry. Niech szlifuje formę i wraca, bo na skrzydłach same patałachy, a w ataku pusto.
» 5 września 2023, 12:23 #24
StewieGriffin: Chłop wygląda lepiej niż Antony XD

Teraz tak bez żartów, widać, że został ciepło przyjęty a myślę, że to bardzo ważne jeżeli chodzi o jego psychikę. W futbolu już nie takie afery były. Mam nadzieję, że nasz zarząd będzie śledził jego poczynania oraz to jak jest przyjmowany przez kibiców i jeszcze raz przemyśli swoją decyzję w sprawie Masona. Rozumiem, że niektórzy patrzą na kwestie moralne, ale prawda jest taka, że klub powinny interesować aspekty tylko i wyłącznie prawne. Będę śledził chłopaka w Getafe na 100%.
» 5 września 2023, 12:16 #23
sisinho: Klub interesuje tylko $$ od kibiców a przede wszystkich od sponsorów.
» 5 września 2023, 12:22 #22
morrgan: Jakby kluby nie patrzyły na opinię kibiców to długo nie przetrwałyby. Jeżeli około 50% kibiców United nie chciało jego powrotu (część posiadaczy karnetów na mecze od wielu lat zapowiadało nawet bojkot meczów), a ponadto część zawodników United też była przeciwna jego powrotowi to tak naprawdę nie było dla niego miejsca. Jak ktoś myślał, że Ronaldo, Pogba czy Lingard robili "zamieszanie" w szatni to przy powrocie Greenwooda to to drobnostki były. Już przed tymi całymi oskarżeniami chodziły opinie, że starsi gracze United mieli zastrzeżenia do profesjonalizmu Masona i ogólnie jego podejścia do drużyny (czyli po prostu miał zbyt wysokie mniemanie o sobie).
» 5 września 2023, 12:30 #21
szakurek: A jak miał być przyjęty przez kibiców klubu, do którego dołączył? Poczekajmy na mecz ligowy, Getafe i tak każdy klub w LL nie trawi, więc dopiero sobie będą używać
» 5 września 2023, 12:36 #20
StewieGriffin: Morrgan - mógłbyś mi powiedzieć na jakiej obliczyłeś te 50%? Wejdź sobie na profile społecznościowe United a dokładniej na posty, które dotycza decyzji w sprawie Greenwooda. Zdecydowana większość komentarzy tam to hejt, " commercial club" itp. Tak samo jest pod postami w social mediach Getafe, gdzie kibice United zycza powodzenia Masonowi.
» 5 września 2023, 12:37 #19
StewieGriffin: szakurek - no zgodnie z wizją niektórych tutaj powinien być wygwizdany i czuć się niechciany bo przeciez ma przypięta łatkę gwalciciela. W takim razie skąd pewność że przez naszych kibiców nie został by przyjęty ciepło? To że będzie wygwizdywany przez kibiców innych klubów bo to żaden argument, gdyby to był piłkarz Liverpoolu to na Old Trafford też by został wygwizdany ale to nie jest żaden argument o "złym przyjęciu"
» 5 września 2023, 12:41 #18
sisinho: @Morrgan

Rozumiem ze starszych też odstraszał widok Besta, chamskie zagrywki Cantony czy Keane albo zakrapiane imprezy dawnych lat co wielu piłkarzy podkreśla w wywiadach. Czy wtedy to było ok ale dziś już chcą być sądem moralności?
» 5 września 2023, 12:52 #17
SFL: Zgadzam się. U nas zaraz braknie Sancho, a afera z Anotnym może być wiele grubsza.
Miło,że chłopaka dobrze przyjęli. Nie będę rościł nadziei o powrocie,bo to nigdy nic nie wiadomo co u sterników w głowie. Ale graj Mason, najlepiej jak umiesz.
» 5 września 2023, 12:55 #16
morrgan: @StewieGriffin > Nic nie wyliczałem samemu, a po prostu widziałem sondaże na największych serwisach fanowskich United na świecie. Przykładowo kilka razy The United Stand miało sondę na temat Greenwooda i zdania były bardzo podzielone (za każdym razem minimum 40% fanów było przeciwko jego powrotowi). A na profilach społecznościowych United wiadomo, że będą krytykować decyzję podjętą przez klub (bo fani są jeszcze bardziej przeciwko Glazerom niż przeciwko Greenwoodowi). Jakby klub zdecydował, że Mason wraca u nas do gry to wtedy też by ich krytykowali, że np. za nic mają kobiety itd.

A jeżeli jakikolwiek fan United idzie na profil Getafe życzyć powodzenia Masonowi tzn. że bardziej kibicuje Masonowi niż United. Przykładowo ja byłem przeciwko jego powrotowi, bo uważałem że może to bardzo źle wpłynąć na kibiców i na atmosferę w szatni i skoro odszedł to nawet nie pomyślałbym żeby iść na stronę Getafe i tam ich krytykować za to, że wzięli Masona.

@sisinho > Naprawdę porównujesz Besta, Cantonę czy Keana z sytuacją z Greenwoodem? Już prędzej porównaj Masona z Giggsem, który można powiedzieć stał się "persona non grata" po tych jego wyczynach w życiu osobistym. Zakrapiane imprezy to był w tamtych czasach standard, a zachowania Greenwooda czy Giggsa to nie jest coś "standardowego".
» 5 września 2023, 16:22 #15
DevoMartinez: morrgan: Póki Greenwood jest piłkarzem Manchesteru United a jest to ja nie widzę nic złego ani nienormalnego, że kibice tego właśnie klubu życzą mu powodzenia. Zwykły wyraz sympatii i wsparcia którego tutaj brakuje.
» 5 września 2023, 17:08 #14
sisinho: @Morrgan

Zawsze myślałem że w tej sytuacji najważniejsze jest dobro "domniemanej ofiary" i to ona powinna wyrokować co dalej. Jak widać owa ofiara jest szczęśliwa z Masonem, mają teraz dziecko i raczej nie zamierza od niego odchodzić a nie o to w tym chodziło, o jej szczęście?
» 5 września 2023, 22:57 #13
wedel242: Młodemu należy kibicować w nowej drużynie. Teraz czekamy na reakcje klubu w sprawie Antonego, jak wiadomo w social mediach pojawiły się zdjęcia z rzekomymi obrażeniami, które Antony zadał byłej partnerce. Zobaczymy czy asy w kierownictwie też ogłoszą 1,5 roczne wewnętrzne postepowanie kiedy pali im się grunt pod nogami i top 4 jest zagrożone.
» 5 września 2023, 12:09 #12
karuzel91: Ludzie tych waszych głupot już się czytać nie da. Mason był karany z urzędu, patrz „statuatory rape”, dopóki Antony nie będzie ścigany przez prokuraturę z urzędu tylko ta laska sama będzie dociekała swoich praw w sądzie to obie te sprawy będą się różniły jak dzień i noc.
» 5 września 2023, 12:25 #11
manooch: Czym się różnią skoro prokuratura wstrzymała postępowanie ? Aktualny status obu jest taki sam - pomówienia od jakieś siksy.
» 5 września 2023, 12:41 #10
SFL: Niby tak. Ale precedens odsunięcia już miał miejsce.
A teraz Anotony jednak odsunięty od kadry. Dodać 1 do 1 i powinien chyba zaraz dostać zawias w klubie.
» 5 września 2023, 13:16 #9
karuzel91: Pozew został złożony w Brazylii o ile się nie myle, dlatego tez został odsunięty od kadry. Dopóki nie będzie miał sprawy w UK i go nie zamkną jak Masona to klub go nie zawiesi.
» 5 września 2023, 13:37 #8
SFL: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2023 14:29

Mason też nie był winny. Idąc tą samą logiką to klub kierował się jakimiś normami ogólnospolecznymi, więc ta nadrzędną wartość w tym wypadku powinna prowadzić do tego samego efektu, bez względu na system prawny. Nie żebym źle życzył Anonemu, ale to praktycznie taka sama sytuacja.
» 5 września 2023, 14:28 #7
karuzel91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2023 18:39

Wy ludzie jesteście jacyś upośledzeni serio, można wam tłumaczyć w czym rzecz, dlaczego jeden został zawieszony a drugi nie, dlaczego obie sytuacje różnią się o 180 stopni a wy dalej swoje. Szkoda strzępić ryja. Nie, nie jest taka sama i nie będzie dopóki prokuratura nie postawi mu oficjalnie zarzutów i go nie zamkną.
» 5 września 2023, 18:38 #6
bylakw: Gdyby chciel sie go pozbyć na amen to by to już dawno zrobili.
» 5 września 2023, 12:03 #5
sztejner: 1. Nie wygląda na gościa bez formy
2. Reakcja trybun raczej wygląda na pozytywną
3. United zaklepał sobie możliwość zerwania wypożyczenia w styczniu i powrotu do Manchesteru

*ciekawe czy planują go przywrócić
» 5 września 2023, 11:55 #4
Xchrisx7: Lecisz młody! Pokaż tym wszystkim cuckoldom,że wszystko jeszcze przed tobą.
» 5 września 2023, 11:55 #3
majk: Za rok wróci.
» 5 września 2023, 11:44 #2
Redevil99: Oby tak się stało
» 5 września 2023, 11:47 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.