Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

P. Neville o sytuacji Solskjaera: Trwa polowanie na czarownice

» 9 grudnia 2020, 09:28 - Autor: matheo - źródło: BBC Sport
Phil Neville uważa, że angielskie media tylko czekają na potknięcie Manchesteru United, aby zwolnić Ole Gunnara Solskjaera. We wtorek Czerwone Diabły przegrały z RB Lipsk (2:3) i odpadły z tegorocznej Ligi Mistrzów.
P. Neville o sytuacji Solskjaera: Trwa polowanie na czarownice
» Ole Gunnar Solskjaer będzie musiał zmierzyć się z kolejną falą krytyki, jeśli Manchester United nie wygra w weekend z Manchesterem City
Manchester United czasu na rozpamiętywanie spotkania z RB Lipsk nie ma jednak zbyt wiele, bo w sobotę zespół czeka derbowe starcie z Manchesterem City na Old Trafford w Premier League.

– Myślę, że narracja w mediach jest fatalna. Gdy tylko Manchester United przegrywa spotkanie, to jest to katastrofa. A to przecież nie jest katastrofa, tylko rozczarowanie – mówi Phil Neville, były defensor Czerwonych Diabłów, na antenie BBC Sport.

– W przeszłości były lepsze zespoły Manchesteru United, z lepszymi menadżerami niż Ole Gunnar Solskjaer, które odpadały na tym etapie. Takie rzeczy się zdarzają. W Premier League też mamy menadżerów, którzy spisują się gorzej.

– Ole ma tendencję do tego, aby dobrze prezentować się w ważnych momentach. Mecz z Manchesterem City jest właśnie takim ważnym momentem dla menadżera i piłkarzy. Teraz będą grać w Lidze Europy i ostatecznie też muszą wygrać te rozgrywki.

– Narracja wewnątrz klubu zdecydowanie różni się od tego, co dzieje się na zewnątrz, gdzie trwa polowanie na czarownice i media chcą pozbawić tego chłopaka roboty – dodaje Neville.


TAGI


« Poprzedni news
Ferdinand: Bez konsekwentnej gry nie będzie sukcesów
Następny news »
5 ciekawostek po meczu RB Lipsk - Manchester United 3:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (33)


toja: Jak OGS wstawi miedzy slupki swojego pupilka Davida i do obrony Lindelofa to cieko widze mecz z szybkimi napadziorami z City. GGMU
» 10 grudnia 2020, 08:23 #33
uzio: To mecz z finalistą i pół finalistą ubiegłorocznej edycji LM nie jest "ważnym momentem"? Reszta drużyn z Anglii jakoś awansowała dalej tylko United nie, właściwie to nawet nie chodzi o to, że nie awansowali tylko jak sie zaprezentowali...
» 9 grudnia 2020, 15:14 #32
marchewa11: Niech se gadają a Olę niech robi swoje jak Liverpoolu przegrał z Aston Villa 7:2 to nie było takiej afery. Na zbudowania tego zespołu potrzeba trochę czasu transferów Alex też nie zbudował potęgi od razu trwało to lata. Chłopaki za dużo gadają a za mało na boisku robią ja rozumiem że można źle z wejść w mecz ale w ciągu 15 minut powinni się poprawić a oni dopiero w drugiej połowie zaczynają A to już często jest za późno.
» 9 grudnia 2020, 13:10 #31
LTMek: Skończmy chrzanienie o SAFie, w 2gim sezonie "zrobił" 2gie miejsce tracąc 9 pkt do lpoolu i przegrywając u siebie tylko raz.. Co tu porównywać?
No nie było afery, bo lpool jest aktualnie 2gi, gdzie "przegrywa" tylko różnicą bramek z trenerem, który na tej stronie nie miał życia :D A i z grupy LM na którym miejscu wyszli...? :D
Transfery transferami, potrzeba trenera a nie wuefisty :)
» 9 grudnia 2020, 19:18 #30
41009267: Z całym szacunkiem dla Ole ale chyba z tego piasku zamku nie będzie,zastanawiam się tylko czy trak do końca obwiniać trenera czy jednak nasze gwiazdeczki ?
» 9 grudnia 2020, 12:25 #29
JakubekManU: I zawodników i trenera, zgadzam się z tego piasku zamku nie będzie.
» 9 grudnia 2020, 14:04 #28
LTMek: Trener decyduje o taktyce. W meczu z PSG był temat zmarnowanych okazji, pochwały za grę ofensywną i ogólnie jakieś światełko w tunelu, bo przecież graliśmy w "10".
Na Lipsk wychodzimy składem rodem z Muratora Grudzień 2020, gdzie plan sypie się już po 2 min, my reagujemy dopiero w przerwie. Dlaczego? Bo ten sympatyczny jegomość na ławce nie ma jaj, by dokonać roszad w 15-20 min, gdy widać, że nic się nie układa. Do przerwy mogliśmy przegrywać nawet 4-5 bramkami, a OGS na ławce jedynce co robił, to kręcił głową...
Nie wiem, zmiany są zakazane w LM przed 45 min?
» 9 grudnia 2020, 19:22 #27
klusek0128: LTMek zgadzam się. Coś nie wychodzi trzeba reagowac a tutaj czekanie a sytuacja caly czas sie pogarszała. W meczu z PSG amatorskie było zostawienie Freda. Gdyby z lipskiem zagrali jak z PSG i przegrali nikt tutaj by nie narzekał ale problem jest taki że trener wyraznie po remis przyjechał z nastawieniem na kontre i szybko się na tym przejechał.
» 9 grudnia 2020, 22:56 #26
Zbirek: 2 lata w klubie, czy ktoś widzi jakikolwiek postęp od czasu odejścia Mourinho? Wyniki na pewno tego nie potwierdzają.
» 9 grudnia 2020, 12:06 #25
kazak8: Ja widzę postęp w grze. Sorry, ale wolę ten United niż Mourinho...
» 9 grudnia 2020, 13:57 #24
JakubekManU: Żadnego postępu nie widać. Mou w wieku kwestiach miał rację, Martial, Pogba itp..
» 9 grudnia 2020, 14:05 #23
vanantgaal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.12.2020 16:38

Dwa lata temu pisałem tu, że dopóki Pogba nie wyleci z klubu nie będzie sukcesów. I nie chodzi tu o samego Pogbę bo nim przejmować się zbytnio nie trzeba ale o projekt budowania wokół niego zespołu, który przez kilka lat tu obowiązywał.
Wg mnie postęp jest znaczny, ostatnio zrobiliśmy krok w tył ale i tak jest dużo lepiej niż za Mourinho. Ale i tak jesteśmy daleko od tego czego oczekujemy. Mecze takie jak wczorajszy umacniają nas w roli średniaka, który maksymalnie walczy o półfinał LE.
» 9 grudnia 2020, 16:37 #22
LTMek: Postęp w grze xDDD
Wychodzimy składem murarskim, gramy ultra def i dostajemy 3 bramki, ogląda się to jak film xxx piątej kategorii, ale są ludzie którzy widzą postęp :D
Postęp w grze w sensie DDG gra lepiej? Matić szybciej biega?
Na boisku było w zasadzie 5ciu graczy, których sprowadził/wprowadził Ole i wyglądało to jak g.
Mou wygrał LE, OGS póki co może poszczycić się awansem do LM ze stratą 33 pkt do lidera....
33pkt = 11 zwycięstw różnicy, postęp mega, nie ma co :D
» 9 grudnia 2020, 19:27 #21
vanantgaal: Pierwszy raz od kilku sezonów w grudniu jesteśmy jeszcze w grze jeśli chodzi o ligę. I nie ma tu żadnego znaczenia, że sezon jest dziwny. W sukces w lidze nie wierzę bo drużyna jest za słaba mentalnie ale obiektywnie patrząc są w grze. Za Mourinho i LvG mieliśmy równie żenujące występy jak te ostatnie. Przy czym jak traciliśmy gola to można było przestać oglądać bo było wiadomo, że nie ma kto odrobić strat. Teraz to się zmieniło. Z LM odpadamy przez brak doświadczenia zawodników, sztabu, wszystkich. Drużyna idealna nie jest ale robimy małe kroczki do przodu. Ja też pewnych decyzji OGS nie rozumiem ale powoli idziemy w dobrym kierunku
» 10 grudnia 2020, 06:39 #20
LTMek: Ma za to znaczenie to, że inni nie grają wcale dobrze. Mamy najgorszy bilans bramek z zespołów top8 i nasza gra nie wskazuje na to, by to się zmieniło.
Nie mówmy o doświadczeniu, bo co mają powiedzieć zawodnicy Lipska? Różnica jest taka, że tam na ławce jest gość, który reaguje na to co się dzieje na boisku. Po 13 min przegrywaliśmy 0-2 i graliśmy 5 obrońców + 2 gośćmi w pomocy, którzy są raczej do rozbijania ataków...
Czemu nie było zmiany? Na co czekaliśmy? Przecież mieliśmy mega fuksa, że skończyło się do przerwy na 3-0, bo mogło spokojnie być 4 czy 5.... Nic nie działało, a nasz boss siedzi na ławce i kręci głową...
Samo odpadnięcie mnie nie martwi, bo i tak w nast fazie dostalibyśmy w tyłek, więc nie ma co się ekscytować. Smuci fakt, że kolejny mecz o stawkę (półfinał LE, półfinał FA, Carabao) gramy przestraszeni, cofnięci i w ogóle jacyś tacy nie do końca pewni, czy my się nadajemy...
» 10 grudnia 2020, 12:51 #19
Fenek: To fakt, po artecie czy franku nikt tak nie jeździ jak po bossach w MU. Cóż MU to nadal gigant medialny. Wtopa Arsenalu nie wywoła takiej sensacji jak wtopa MU. Każdy kto tu przychodzi musi się z tym liczyć.
» 9 grudnia 2020, 10:01 #18
Perrin: Bardzo dużo osób cieszy fakt, że United przegrywa mecze, taka jest prawda. Duży klub, z problemami, który zna praktycznie każdy na świecie więc i nagłówki gazet pokroju "Manchester United znowu bez Ligi Mistrzów" będą przyciągać wzrok.
» 9 grudnia 2020, 10:15 #17
Oficer: Nie porownujmy sie do Arsenalu, błagam. Spadlismy z pozycji mistrzów a oni? Bez przesady. Chelsea gra o niebo lepiej w tym sezonie niż my. Wygrywaja pewniej stąd mniej szumu wokół Lamparda. Nasz styl gry jest fatalny. Obrona co mecz dostaje łupnia kto by w niej nie grał. W przodzie mamy przeblyski geniuszu ale to mało żeby wyjsc z grupy w LM. Uważam ze ta grupa pilkarzy ma bardzo duży potencjał ale jak patrze na takie występy jak wczoraj pana AWB to sie zastanawiam co on robi w Manchesterze United?! To był poziom U 15 i tam powinien spedzic pan Bissaka najblizsze tygodnie.
» 9 grudnia 2020, 11:02 #16
Vamp: Kolejny geniusz piszący bzdury. Porównywać się do arsenału który od lat nic nie osiągał albo do Chelsea która ma 2 pkt straty do lidera w PL i wygrała właśnie grupę w LM.
» 9 grudnia 2020, 12:21 #15
Atlantic: No Chelsea to miała taką trudną grupę, że ho ho
» 9 grudnia 2020, 13:13 #14
awe: Artecie tez mocno sie obrywa, a Lampard to nawet sobie dobrze radzi
» 9 grudnia 2020, 18:29 #13
LTMek: No tak, bo Arsenal czy Chelsea to są kluby z taką przeszłością jak MU... :D
Wtopa Arsenalu nie wywoła sensacji, bo jest to na porządku dziennym. Chelsea mimo rotacji na stanowisku trenera ma lepsze wyniki w ciągu ostatnich lat niż my. A po Conte czy Sarrim były regularne pojazdy, Sarriball było w pewnym momencie hitem twittera....
Lamps będzie miał sezon prawdy, bo zrobili mu transfery wręcz kosmiczne. O Artecie nie ma co gadać, Arsenal od lat jest lata świetlne od topu ligi i jadą na marce... Pytanie kiedy my też zaczniemy... ;)
» 9 grudnia 2020, 19:31 #12
skay21: ""Takie rzeczy się zdarzają. W Premier League też mamy menadżerów, którzy spisują się gorzej ""
Nie obchodzą mnie inni menadżerowie ani inne kluby . My jesteśmy Manchester United i mówi o nas i sprawa dotyczy naszego klubu. Wkurza mnie taka gadka , to szukanie usprawiedliwienia .
» 9 grudnia 2020, 09:56 #11
MikeMU: 5-0 w plecy z city. Czuje że to był nokaut i chłopaki teraz się nie podniosą. To miał być przełomowy sezon. I faktycznie przełom jest ale w złą stronę
» 9 grudnia 2020, 09:41 #10
Oficer: Pochetino i Sarri zacierają ręce. Ciekawy jestem co sie dalej wydarzy. Sam jestem rozdarty bo ta druzyny ma dwie twarze. Tak jak wczoraj dwie zupełnie inne połowy.
» 9 grudnia 2020, 09:40 #9
Pezet: Sarri xDDD
» 9 grudnia 2020, 09:52 #8
Fenek: Smuda uczy się angielskiego
» 9 grudnia 2020, 09:58 #7
smutny87: Ale z tym Sarrim to był żart?
» 9 grudnia 2020, 10:27 #6
Oficer: To nie żart a POMYŁKA. Allegri. To nazwisko chodziło mi po głowie. Jak sobie przypomne kim jest pan Sarri to sam sie śmieje.
» 9 grudnia 2020, 10:53 #5
kazak8: Sarri?? Serio? To ten co go pogonili w Chelsea?? To ja już wolę OGS!
» 9 grudnia 2020, 13:58 #4
LTMek: Przecież się poprawił, miałeś 3h na ogarnięcie tego faktu, więc po co komentarz...?
» 9 grudnia 2020, 19:38 #3
levy181: Ciekawe jak zagrają z City bo minimum które trzeba zrobić to remis.
» 9 grudnia 2020, 09:39 #2
shovit12: City na nas siądzie tak jak niemcy i wtopimy 0:3 w 20 min. Przez 2 lata trenerskie ameby MU nie nauczyly jak sie wychodzi spod presingu. Aha i napewno zagra hiszpanek z 16 wpuszczonymi siatami.
» 9 grudnia 2020, 11:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.