Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United zatrudnił nowego trenera bramkarzy

» 22 czerwca 2019, 18:47 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United za pośrednictwem swojej strony internetowej poinformował, że zatrudnił Richarda Hartisa na stanowisko Starszego Trenera Bramkarzy.
Manchester United zatrudnił nowego trenera bramkarzy
» Manchester United zatrudnił Richarda Hartisa na stanowisku Starszego Trenera Bramkarzy
Hartis w swojej zawodowej karierze był już związany z Manchesterem United. W latach 2000-2010 pracował jako szef bramkarzy w Akademii United. W sezonie 2007/2008 był członkiem sztabu szkoleniowego w pierwszym zespole Czerwonych Diabłów.

Hartis znów będzie miał możliwość współpracy z Ole Gunnarem Solskjaerem, z którym pracował w Manchesterze United, Molde i Cardiff City. Ostatnio doświadczony trener pracował w Angielskiej Federacji Piłkarskiej, gdzie odpowiadał za rozwój młodych bramkarzy. Był członkiem sztabu szkoleniowego reprezentacji Anglii U-20, która w 2017 roku zdobyła mistrzostwo świata.

– Jestem zachwycony, że dostałem szansę powrotu do Manchesteru United, klubu który znam bardzo dobrze. Mam wspaniałą relację z Ole i w pełni rozumiem jego filozofię. Szansa ponownej pracy z nim jest naprawdę ekscytująca. David, Sergio, Lee i Dean to wyjątkowa grupa bramkarzy. Nie mogę doczekać się także współpracy z Emilio Alvarezem i pozostałymi trenerami bramkarzy, aby rozwijać talenty w naszym klubie – mówi Hartis.

Ole Gunnar Solskjaer dodaje: – Richard jest fantastycznym trenerem i ma wspaniałe osiągnięcia, jeśli chodzi o rozwój bramkarzy w zwycięskich zespołach. W Manchesterze United nie brakuje bramkarskich talentów i wiem, że Richard pomoże im przenieść grę na kolejny poziom. Jego umiejętności trenerskie uzupełnią te, które posiadają nasi trenerzy. Każdy nie może doczekać się wspólnej pracy z nim.

Manchester United w oficjalnym komunikacie prasowym nie zabrał stanowiska na temat przyszłości Emilio Alvareza, dotychczasowego trenera bramkarzy pierwszego składu. Według dziennika The Sun, Hiszpan pożegna się z Old Trafford.

Zdaniem angielskiej bulwarówki, Ole Gunnar Solskjaer decydując się na zatrudnienie Hartisa sporo ryzykuje, bo Alvarez ma bardzo bliskiej relacje z De Geą. Na Old Trafford został ściągnięty w 2016 roku na prośbę golkipera United.

De Gea wciąż nie przedłużył swojego kontraktu z Czerwonymi Diabłami, który wygasa w czerwcu 2020 roku.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United poprosił Fernandesa o czas na załatwienie transferu
Następny news »
Maguire zareagował na plotki łączące go z United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (354)


Blau: Środkowy obrońca, środkowy pomocnik (za Herrere) i prawy skrzydłowy - bez tych trzech transferów dalej będziemy kolokwialnie mówiąc w czarnej dupie.

Tamten sezon dobitnie pokazał ile znaczy nasza obrona, gdy De Gea nie jest w optymalnej formie - nic nie znaczy. Stoper to mus, bo inaczej znowu będziemy tracić bramki w każdym meczu.

Środkowy pomocnik o profilu zbliżonym do Herrery - kolejny gracz bez którego ani rusz. Z racji, że Pogby raczej nie sprzedamy (a szkoda) będzie nam potrzebny zawodnik, który pomoże mu w rozgrywaniu, a dodatkowo odciąży trochę od zadań defensywnych. Niby jest Fred, ale w tamtym sezonie sobie nie poradził, a odkąd budujemy skład wokół francuza to ta pozycja jest praktycznie kluczowa.

Prawy pomocnik - ostatni gracz z prawdziwego zdarzenia na tej pozycji to Beckham i ewentualnie Nani. Jeśli znowu nikogo tu nie kupimy (a na to się zanosi) to szykuje się kolejny sezon katowania Lingarda, albo Maty na pp. W konsekwencji zawsze wychodzi na to, że gramy tylko i wyłącznie lewą stroną, albo środkiem, bo na prawej stronie nikogo nie ma.

Oczywiście pozycji do wzmocnienia jest znacznie więcej, ale te trzy które wymieniłem są dla mnie kluczowe.
» 26 czerwca 2019, 15:01 #353
zbyszek7: Lindelof Smalling Jones Bailly Rojo Tuanzebe nie ma szans na transfer SO
Na PP bedzie gral Dalot Mata Lingard
Bedzie jeszcze jeden transfer na srodek pomocy i ruszamy
» 26 czerwca 2019, 15:30 #352
kckMU: Wygryzie Younga z marszu czy nic się w tym klubie nie zmieni?
» 26 czerwca 2019, 14:34 #351
mycka86: Wiadomo, że za ~50 baniek przychodzi po to żeby z miejsca mieć pierwszy skład. Ale jeśli (odpukać) zacznie się prezentować fatalnie, to usiądzie na ławce i nikogo nie wygryzie.
» 26 czerwca 2019, 14:42 #350
SickRabbit: 1 lipca tuż tuż
» 26 czerwca 2019, 14:34 #349
pawell91: Devilpage jak zwykle opóźnione. Do plotek pierwsi, a jak BBC podaje info to na szarym końcu ;p
» 26 czerwca 2019, 14:30 #348
MiSt: Ciekawie zapowiada się walka o pierwszy skład między Dalotem a Wan Bissaką. Oby to wyszło nam na dobre :)
» 26 czerwca 2019, 14:21 #347
NoName222: Wydaje mi się, że w tym okienku nie kupimy PS i właśnie tam pójdzoe Dalot. Zobaczymy jak to wyjdzie :)
» 26 czerwca 2019, 14:36 #346
rizx: Skoro BBC potwierdza Wan-Bissake, to możemy być spokojni o PO
» 26 czerwca 2019, 14:18 #345
Hammurabi: Odchodzi Valencia i od razu kupujemy następcę. Nie rozumiem czemu tego samego nie zrobiliśmy po odejściu Naniego, do dzisiaj graja tam zapchajdziury miast zawodnika bedacego fachowcem od tej pozycji.
» 26 czerwca 2019, 14:22 #344
JestemNumerem9: Gdyby tylko pozbyć się tancerza za jakąś odpoednia sumę czyli ok 120- 140 ml, to za tą kwote moglibyśmy mieć 3 piłkarzy np ndombele, Ruben neves i kogoś jeszccze.
Nazwiska na szybko rzucone. Chodzi o to, że pozbylibysny się raka, a w zamian. Mielibyśmy 2 dobrych zawidkow.
» 26 czerwca 2019, 13:55 #343
bani: nie rozumiem skad taka pewnosc, że Ruben Neves chcialby zmienic klub
» 26 czerwca 2019, 13:59 #342
Kriss92: Panowie wyluzujcie, jeszcze dziś będzie oficjalka AWB.
» 26 czerwca 2019, 13:52 #341
primasort: Ładne małpie figle na Pogby instagramie,on już się nie zmieni.Szanuje Pereza,że nie chce płacić tyle kasy za tego szołmena.
» 26 czerwca 2019, 13:50 #340
pbskarpy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2019 13:37

Nie rozumiem tych wszystkich znawców negocjacji...

Wielu z Was kupiłoby piłkarza spełniając wszystkie warunki sprzedawcy? Bo szybko? Bo tournee po USA? Bo inni kupili? Trzeba mieć godność, trzeba się cenić i przede wszystkim trzeba po prostu walczyć. To że przeciekają do nas informacje o próbach i pomysłach stron to jest znak czasu. I to wszystkich męczy, a niektórych może i śmieszy. Ale bądźcie pewni, że kiedyś też negocjowano.
» 26 czerwca 2019, 13:36 #339
slaff: a potem byłby płacz że przepłacamy i nas doją jak mogą
» 26 czerwca 2019, 14:29 #338
JustDoIt: Może w końcu coś ruszy z jakimś sp lub so po transferze AWB...
» 26 czerwca 2019, 13:28 #337
RedRevolta: Nie licz na to.
» 26 czerwca 2019, 13:35 #336
CeTe: BBC potwierdza AWB klepniety 50mln
» 26 czerwca 2019, 13:01 #335
Pops918: Wan-Bissaka zaklepany
» 26 czerwca 2019, 12:45 #334
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2019 12:50

my to juz słyszymy od ponad tygodnia :D a za chwile ze jeszcze negocjujemy i nie mozemy sie dogadac...
» 26 czerwca 2019, 12:50 #333
ManUtdFan94: BBC potwierdza, więc raczej to już pewne ;)
» 26 czerwca 2019, 12:50 #332
Michux3: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2019 12:54

To że przyjdzie jest raczej pewne ale problem że trwa to długo a czekamy na inne transfery
» 26 czerwca 2019, 12:54 #331
spartan1: Real chce Rubena Diasa z Benfiki
» 26 czerwca 2019, 12:24 #330
FetraiNarrator: Niech biorą nawet Messiego z Suarezem
» 26 czerwca 2019, 12:51 #329
Michux3: Plota, to byłby dla niego strzał w stope,real ma Ramosa, Varane, Militao i solidnego Nacho
» 26 czerwca 2019, 12:52 #328
JestemNumerem9: Twitter huczy, że Barca chce Lindelofa:D
» 26 czerwca 2019, 10:51 #327
GGMUN6: Oni sobie mogą chcieć
» 26 czerwca 2019, 11:00 #326
Olo13: Wyobrażacie sobie sytuacje (na 100% do tego nie dojdzie) ze kupują lindelofa a mu nie kupujemy zastępstwa? Co to by był za piękny sezon
» 26 czerwca 2019, 11:37 #325
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2019 12:10

Nie no Olo13 wroci Tuanzebe wiec jestesmy przygotowani na taką sytuacje awaryjną . No ale fakt to bylaby juz kopalnia smiechu jak pozbylibysmy sie Victora gdy on ma być przyszlym liderem naszej obrony . Do tego zostały byy takie tuzy jak Jones i Smalling i wydawałoby sie ze gorzej być nie moze a jednak :D Do tego kontuzjowani wiecznie Bailly i Rojo cchociaz na nich jeszcze pomalu liczę ze się odbudują , ale to nie zmienia faktu ze przydalby sie im taki przywodca zeby poczuli sie bardziej pewniej i tego brakuje u nas w obronie .
» 26 czerwca 2019, 12:08 #324
pOLEw: Żebyscie sie nie zdziwili jak Ole go sprzeda zeby zrobic miejsce Jonesowi :)
» 26 czerwca 2019, 13:34 #323
eragon30971: Nie rozumiem, dlaczego gdy dostajemy zaporową cenę za zawodnika to nie zrywamy negocjacji i szukamy gdzie indziej. Anglicy są za drodzy? Za AWB Meunier, Maguier 80 mln? Jest Dias z Benficki. A Edek uczepi się jednego typa i przez 2 tygodnie walczy o 5 mln, a na końcu daje tyle ile chcieli.
» 26 czerwca 2019, 09:25 #322
sisinho: Nie wiem czy czasem OGS nie ma planu na DNA United z większej ilości anglików właśnie. Coś było o tym wspominane.
» 26 czerwca 2019, 09:51 #321
RedsFan: Końcówka twojego wpisu to kopiuj wklej to co juz tu pisałem. Zgadzam się Edek myśli, że sprzedawca aie ugnie, ale w wiekszosci wypadków oni nie musza nikogo sprzedawać. Nie rozumiem twj polityki transferowej.
» 26 czerwca 2019, 10:16 #320
Bylak: Pogba na instagramie już trenuje nowy układ taneczny.
» 26 czerwca 2019, 09:10 #319
Dejfmi: No czymś musi się wyróżniać. Występy artystyczne są dla niego priorytetem na boisku także szacunek dla chłopa że na urlopie bierze się do roboty !!
» 26 czerwca 2019, 09:57 #318
RedsFan: Jedni pokazują jak ciężko trenują, inni to co potrafią najlepiej czyli pajacowanie.
» 26 czerwca 2019, 10:18 #317
TuhajBej: Cyrk na kółkach to i tancerze muszą mieć jakieś zajęcie :) Pewnie na boisku będzie oszałamiał rywali, swoimi nowymi, tanecznymi ruchami.
» 26 czerwca 2019, 11:48 #316
CeTe: Transfery będą od 1 lipca. Nie tylko u nas w klubie ale też w innych. Jestem w szoku że tyle osób płacze że nie ma transferów, a zastanawialiście się czemu inne kluby z topki niczego nie dokonały na rynku? Co bo są tak mocni i nie potrzebują ich? Każda drużyna dokona transferu ale od 1 lipca!
» 26 czerwca 2019, 09:08 #315
RedsFan: Możesz wytłumaczyć dlaczego?
» 26 czerwca 2019, 10:19 #314
Hektor2001: Wydaje mi się, że to z powodu tego, że w innych krajach okienko zaczyna się 1 lipca, więc na razie możemy kupować tylko zawodników z Anglii. A taki Bruno Fernandes może być już dogadany, ale wszelkie oficjalne czynności muszą czekać do 1 lipca. Jeśli się mylę może mnie ktoś poprawić?
» 26 czerwca 2019, 10:42 #313
Hektor2001: Chociaż Promes już jest w ajaxie... W takim razie źle myślę.
» 26 czerwca 2019, 10:46 #312
tomekwietniu: Jeżeli chodzi o 1 lipca to chodzi raczej o finansowe FairPlay, ale my na pewno za zeszły sezon możemy sobie pozwolić na transfery, za poprzedni też... także część transferów pewnie jest planowana na po 1 lipca, a część nie ogar Edka.
» 26 czerwca 2019, 11:26 #311
Me89v2: Żeby totki dopiely taki transfer A my tyle czasu na dwóch mlodziakow o których nikt nie walczy.... To ile zajmie temu beztalenciu negocjowanie takiego Bruno czy so
» 26 czerwca 2019, 08:56 #310
RedsFan: Kogo kupili? Masz oficialke?
» 26 czerwca 2019, 10:20 #309
GGMUN6: Tak z ciekawości. Na jakiej Wy stronie patrzycie na te kursy z transferów ?
» 26 czerwca 2019, 08:49 #308
dlabigt23: Ja rozumiem ze transfery nie robi sie tak hop siup . No ale bez przesady ze my tyle czasu negocjujemy z Crystal Palace . W takim tempie to słabo to widze a jeszcze potrzeba nam pozbyc sie Pogby , niewiadomo co z Lukaku , Sanchezem , Darmianem . Tez trzeba wzmocnić środek obrony i chyba tez trzeba sie kogos pozbyć . Duzo roboty przez nimi a w przyszlym tygodniu rusza okres przygotowawczy . Tyylko Bissaka i James maja być na nowy okres przygotowawczy ? no troche słabo patrząc ze nie kupilismy nawet jeszcze środkowego pomocnika za Herrere i odszedl jeszcze Fellaini . Czyżby z Pogba ruszymy na Tournee ? pieknie sie zapowiada ...
» 26 czerwca 2019, 08:40 #307
slaff: taki Promes poszedł do Ajaxu za 16mlnE!! mniej niż nasz James! reprezentant Holandii!
» 26 czerwca 2019, 07:33 #306
Dejfmi: Kolejna okropna porażka naszego klubu, jak mogliśmy tyle hajsu przepłacić za Jamesa. Coś strasznego
» 26 czerwca 2019, 07:44 #305
Kamil01GGMU: O niee! Jak mogliśmy tyle dać za Jamesa, reprezentanta Walii!
» 26 czerwca 2019, 07:51 #304
GGMUN6: Poszło ładnie nam po kieszeniach Panowie co nie ?
» 26 czerwca 2019, 08:11 #303
pOLEw: włączcie mózgi... jemu nie chodziło o to ze James jest przepłacony tylko ze można było pozyskać Promesa. On przez większość swojej kariery grał na prawym skrzydle i za takie pieniądze to była okazja.
» 26 czerwca 2019, 08:16 #302
Dejfmi: ale może my nie chcieliśmy Promesa?
» 26 czerwca 2019, 08:18 #301
pOLEw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2019 08:24

a co za tani dla nas? Bo chyba nie chcesz mi powiedziec ze jest słabszy niż nasz obecny prawy skrzydłowy którego nie mamy.

Człowieku to właśnie takie transfery daja nadzieje na kolejne sezony, placimy 15 mln, tygodniówka 60-70 tys tygodniowo wiec wiele do stracenia nie ma a zawsze mozemy trafic tak jak Liverpool z Salahem. Kupić 4-5 takich grajków i przynajmniej jeden odpali.
» 26 czerwca 2019, 08:22 #300
Kamil01GGMU: On na 33 mecze strzelił 2 bramki i zaliczył 4 asysty jak to niektórzy tu określają "przeciętnej" lidze Hiszpańskiej
» 26 czerwca 2019, 08:25 #299
Dejfmi: Promes ma 27 lat, jest głównie lewoskrzydłowym, który do tej pory w swojej karierze nie pokazał nic. Do tej pory nie pokazał w sumie nic. Sevilla pozbyła się go za grosze po jednym sezonie. Na prawdę chcecie sprowadzać takich piłkarzy tylko dlatego bo kosztują 16mln?
» 26 czerwca 2019, 08:25 #298
pOLEw: Promes jest głównie prawoskrzydłowym i to tam grał najlepiej przez wiele lat swojej kariey. W Sevilli przez jeden sezon wystawiali go na lewym skrzydle i to nie wyszło. Tak, wolałbym tu widzieć 3-4 takich grajków niż jednego Martiala w cenie całej czwórki.
» 26 czerwca 2019, 08:30 #297
damianmufc: Ndombele juz kupiony przez Kogotow! To teraz Bruno musi do nas przejść! Jakieś newsy odnośnie niego? Wczoraj z insta jak leci gdzies w samolocie a dzisiaj cisza. Możliwe ze tylko wakacje?
» 26 czerwca 2019, 01:07 #296
primasort: Fernandes w Live na 99 %
» 26 czerwca 2019, 01:39 #295
slaff: na stronach LFC niec nie piszą o nim a tweety jedynie są, bałagan informacyjny pasuje dziennikarzom, bo w sumie gdzie nie trafi to się nie pomylą gdy łacza zawodnika z 10 klubami
» 26 czerwca 2019, 07:35 #294
RedsFan: Primasort na 99% troll.
» 26 czerwca 2019, 08:53 #293
Robert3344: I cyk Andre Gomes w Evertonie.. Ndombele blisko Spurs, więc jeszcze zostają nam do kupienia Bruno, Van de Beek lub Tielemans, ciekawe czy któryś z nich do nas trafi..
» 25 czerwca 2019, 22:33 #292
Sideswipe: co nas jakiś Andre Gomes obchodzi?
» 25 czerwca 2019, 22:51 #291
sisinho: Lepszy rydz niz nic :> jak na razie to u nas 2 out ( Herrera, Fellaini) ze środka pola a nikt nie przyszedł :>
» 26 czerwca 2019, 00:52 #290
LearningtoFly: To okienko jest jeszcze gorsze od poprzedniego. Naprawdę nie wierzyłem, że tak żałosna akcja jest w stanie się powtórzyć, a jednak Woodward dopiął swego.
» 25 czerwca 2019, 22:02 #289
izbinho: Ile ty masz lat? Oceniasz okienko transferowe do, którego końca został grubo ponad miesiąc...
» 25 czerwca 2019, 23:12 #288
sisinho: @izbinho

A co Ci z piłkarza, który nie przepracował całego okresu przygotowawczego z drużyną?
» 26 czerwca 2019, 00:53 #287
slaff: po nic mozna ich sprzedać....a tak na serio to jeszcze do wyjazdu na tunrne 12 dni, sporo czasu
» 26 czerwca 2019, 07:36 #286
sisinho: Sporo czas. Pierwszego czerwca też ludzie mówili ze sporo czasu, mineło 25 dni i tylko James dołączył :)
» 26 czerwca 2019, 09:46 #285
pies: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2019 21:27

Ndombele blisko KFC 62mln :(
» 25 czerwca 2019, 21:26 #284
Kamil01GGMU: W wypadku transferu Lukaku do Interu Man United ma wpłacić klauzulę Ben Yeddera, przynajmniej tak teraz trąbią media. Chyba jedna z lepszych opcji, co o nim myślicie?
» 25 czerwca 2019, 20:49 #283
JestemNumerem9: Marzenie. Mały szybki zwinny. Taki drugi kun aguero.
» 25 czerwca 2019, 20:53 #282
Ybov: Interesująca opcja ten Wissam, ciekawe Sevilla będzie za niego oczekiwała.
» 25 czerwca 2019, 21:16 #281
Michux3: Ma klauzule 40 mln euro i wpisuje się w role napastnika pod Solskjaerem szybki i zwinny, gdyby to doszło do skutku to byłaby to bardzo dobra wymiana
» 25 czerwca 2019, 21:21 #280
sisinho: Nie ma to jak "odmładzać" ekipę. Sprzedać 26latka a kupić 29latka...
» 26 czerwca 2019, 00:55 #279
Quahadron: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.06.2019 02:34

Nie powinniśmy skupiać się na odmładzaniu kadry. Nie powinien to być z pewnością główny czynnik pozyskiwania graczy. Akurat Ben Yedder to świetna opcja, facet wie jak wykończyć, może być świetnym partnerem lub nawet pierwszym wyborem. Po pierwsze powinnismy mieć kogoś kto może wypalić, ale może tez obudzic jakieś ambicje w Rashfordzie i Martialu by sprowadzić ich do swojego poziomu. Żałuje, że nie będziemy mogli poznać potencjału Martiala i Rashforda mając prawdziwe, jakościowe i konkretne prawe skrzydło. Możliwe, ze dopiero wtedy byśmy zobaczyli prawdziwe możliwości tych chłopaków. Aż brakuje takiego Sancho.. Jeśli mamy grać szybciej i pracować ciężej to z chęcią zobaczyłbym takiego zwinnego napastnika, nawet kosztem Lukaku. Tak czy siak.. wielkie tak dla Ben Yeddera, sprzedac Pogbe i sprowadzić jeszcze przynajmniej 3 graczy :)
» 26 czerwca 2019, 02:30 #278
slaff: młodych mamy w postaci Rashforda Martiala i Greenwooda wiec jeden doświadczony napastnik na 2,3 sezony się przyda
» 26 czerwca 2019, 07:38 #277
pOLEw: Martial i Rashford mieli juz 3 trenerów, grali u boku takich nazwisk jak Rooney, Ibrahimovic, Lukaku, Sanchez, Falcao :) uważaj bo na pewno Ben Yedder obudzi w nich ambicje. Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz.
» 26 czerwca 2019, 08:13 #276
sisinho: A co, Lukaku nie jest doświadczony? W dodatku był inną opcją niz Rashford czy Martial, teraz Ben Yedder będzie słabszą(może lepszą) ich kopią, bo tez szybki i zwrotny ale zero przy dośrodkowaniach. Czyli niczym nie da się zaskoczyć przeciwnika.
» 26 czerwca 2019, 09:48 #275
Blau: Ludzie, transferów nie ma, bo nasz człowiek od zadań specjalnych nie zamierza ściągać byle placków. Saga z AWB jest tylko zasłoną dla pismaków aby skupili się tylko na tym zawodniku i dali Edkowi pracować w spokoju. Negocjacje wchodzą już w ostatnią fazę i za niedługo możemy się spodziewać transferów de Ligta, Bruno, Cancelo (przyjdzie jako rozliczenie za Pogbę), Ndombele i... Mbappe - upragnione prawe skrzydło i nowa twarz United bo sprzedaniu Pogby.


Tak będzie, nie zmyślam.
» 25 czerwca 2019, 20:30 #274
Bylak: Ty tak na serio, czy tylko ironia?
» 25 czerwca 2019, 20:49 #273
Hektor2001: Nie no jak dla mnie to na serio
» 25 czerwca 2019, 21:56 #272
rizx: Ostatnie zdanie dosyć wybitnie powinno wam dać do zrozumienia, że to nie jest na poważnie
» 25 czerwca 2019, 22:12 #271
slaff: jeszcze ponoć niezadowolony Neymar Icardi :P
» 26 czerwca 2019, 07:39 #270
kckMU: twitter.com/Nick_FootballPA/status/1143529537323634688?s=20

hahaha
» 25 czerwca 2019, 19:33 #269
Michux3: Przynajmniej jak przy transferze bedzie mówić że kibicuje MU od dziecka to bedziemy wiedzieć że nie kłamie
» 25 czerwca 2019, 20:25 #268
kckMU: To jedno, ale zwroćcie jeszcze uwagę na komentarz :D
» 25 czerwca 2019, 21:44 #267
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2019 19:15

Panowie oglądał ktoś wszystkie mecze Chile na copa america bo jestem ciekaw jak sobie Sanchez radzi
» 25 czerwca 2019, 19:14 #266
LearningtoFly: Nawet jeśli radzi sobie nadzwyczaj dobrze, to i tak po powrocie z Copa dostanie urlop do sierpnia(bo na tournee raczej nie pojedzie) ->wznowi sobie treningi w sierpniu, więc gotowy do gry będzie we wrześniu,chociaż nie bo jeszcze musi się zgrać to pewnie październik/listopad. Będzie z niego tyle pożytku co zawsze - czyli nic. Przesiedzi sobie kolejny sezon na ławie inkasując bajeczne pieniądze. Nic tylko żyć, nie umierać.
» 25 czerwca 2019, 19:28 #265
MiSt: United kazało Bruno poczekać z transferem to ten korzysta i jedzie na wakacje ;)
Okienko trzeba oceniać po zakończeniu, ale na razie wygląda to nieciekawie. Byle do (jakichkolwiek) oficjalek :)
» 25 czerwca 2019, 19:01 #264
RedRevolta: No ja też kiedyś kazałem czekać mojej w łóżku, jak wróciłem to już spała.
» 25 czerwca 2019, 19:05 #263
Spawn23: Dobrze, że nie leżała w nim z sąsiadem.
» 25 czerwca 2019, 22:25 #262
Me89v2: Dziwnie będzie oglądać mecze wiedząc od początku ze o nic praktycznie nie graky poza LE :)
» 25 czerwca 2019, 18:47 #261
JustDoIt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2019 18:37

Uważam, że jeśli przez śmieszne klauzule w kontraktach, typu :

-klub dostanie 5mln za celne dośrodkowanie Younga
-klub dostanie 10mln za to, że Jessie nie wstawi nic głupiego do sieci

nie kupimy AWB, lub fernandesa, za to, że :

-panie Bruno, pan sobie spokojnie czeka, transfer nie zając, my zajęci jesteśmy, tylko niech pan na nas czeka, nie dogaduje się z innymi,

to uważam , że zostaniemy chyba największym pośmiewiskiem, i już nie tylko na boisku, ale poza nim też. Skończymy z jednym transferem, a to będzie chyba najczarniejszy scenariusz.
» 25 czerwca 2019, 18:35 #260
Sancho: Może być jeszcze gorzej, za oszczędzone pieniądze z transferów mogą dać podwyżkę i dodatkowe bonusy dla ich pogbusia...
» 25 czerwca 2019, 18:44 #259
JustDoIt: Dajmy Pogbie 500k, może zostanie i dalej będzie tańczyć i czlapac bo boisku.
Jakby pogba serio pokazał że mu zależy, to mógłby zostać, ale tak to...nie ma sensu. Wolałbym mniej technicznego zawodnika, ale biegającego 90 min i walczącego, niż super hiper świetnego pogbe.
» 25 czerwca 2019, 20:50 #258
Kilerek7: Mamy teraz kryzys, piłkarze nas omijają, jest źle ale przyjdzie moment, że znowu będziemy wielcy.
» 25 czerwca 2019, 17:55 #257
Ybov: Kryzys bo? Nie robimy 10 transferów dziennie? Trochę was te media rozpieściły, bądźmy bardziej cierpliwi. Ja jestem dobrej myśli, że w tym okienku do United trafi trzech zawodników.
Pozdrawiam.
» 25 czerwca 2019, 21:19 #256
helupa: kryzys bo nie robimy kompletnie żadnych transferów, w takim tempie nie zdążymy ze wszystkimi do wyjazdu który jest chyba 7 lipca. Też byłem zdania, że to raczej niemożliwe żeby Ed nie kupił klasowego stopera, prawego pomocnika i śp, ale teraz? Naprawdę czarno to widzę.
» 25 czerwca 2019, 23:32 #255
sisinho: @Ybov

Kryzys bo gramy padakę co pokazały ostatnie spotkania tamtego sezonu. Co do nowych 3 zawodników to juz przyszło - James, Tuanzebe i Fosu-Mensah, mało Ci? Na najlepszą ekipe z grupy pościgowej do TOP 5 starczy.
» 26 czerwca 2019, 00:59 #254
pies: Prezydent OL przyznał że Ndombele chce transferu! Ohhhh przyjdź piękny Francuzie
» 25 czerwca 2019, 17:42 #253
is200second: Zrozumcie.

Nie przyjdzie tu zaden piłkarz którego chce pół Europy. Nawet nie z racji braku LM ale gościa na ławce trenerskiej który w ostatnich dziesięciu meczach przegrał siedem! Nie w koronie Kielce dynamie tibilisi czy innym pelikanie ale Manchesterze United.

I z całą sympatią i poparciem do Ole. Bez dobrych transferów. Jakościowych transferów. Nie będzie go już tutaj na Boże Narodzenie.
» 25 czerwca 2019, 17:57 #252
primasort: Ceballos za 45 milionów do wyjęcia,a my się napalamy na przereklamowanego Fernandesa za 70 co sobie staty z ogórkami w Portugalii nabił.
» 25 czerwca 2019, 17:27 #251
Veron: a gdzie nabił staty Ceballos?
jak on wygląda kiedy nie ma posiadania piłki w okolicach 75%?
jak wygląda w obronie?
czy będą go rzucać po trybunach jak AD Marię przez to, że jest suchoklatesem?

tyle pytań a odpowiedzi brak
» 25 czerwca 2019, 17:38 #250
pies: Ceballos w Madrycie u trzech trenerów nie potrafił zabłysnąć tylko podczas u-21 i wielkie halo.
» 25 czerwca 2019, 17:38 #249
is200second: Nie no nie pisał bym że przereklamowany. Za dużo osób się napala na niego, a fakt jeśli wierzyć mediom dostępny jest Ceballos i LO Celso.

Dzisiaj czytałem gdzieś że PSG chce się pozbyć dobrego moim zdaniem Paredesa za Milinkovicia Savicia. I do tego kupili przeciętnego Sarabie.
» 25 czerwca 2019, 17:40 #248
pies: Sarabia nie jest przeciętnym piłkarzem. Ma klauzulę 20mln na obecny rynek to mem
» 25 czerwca 2019, 17:43 #247
is200second: Ceballos ma 22 lata. Jest ofensywnym pomocnikiem. Ciężko robić furorę w Realu Madryt nie mając wyrobionego nazwiska i nie kosztując kroci. To jest właśnie Real.

Ciężko też mieć podstawę w zespole gdzie grają same cracki a i tak uzbierać ponad 30 występów.

Wszystkie media piszą że chce go pół Europy a ludzie związani z madrytem że już by był ich piłkarzem gdyby no wlasnie:)
» 25 czerwca 2019, 17:47 #246
Eryw: @pies za Solariego gdy złapał rytm meczowy byl najlepszym pomocnikem w Realu, Zidan ma swoich pupilków
» 25 czerwca 2019, 18:10 #245
tomekwietniu: Jak mielibyście do wyboru w naszej sytuacji transfer ŚP lub ŚO to kogo byście wybrali?
Przy założeniu, że mamy Jamesa i AWB.
» 25 czerwca 2019, 16:51 #244
RedDan: ŚP.
A najlepiej jeszcze PP.
» 25 czerwca 2019, 17:12 #243
DjTED: Typowego PP nie mamy od odejscia Becksa
» 25 czerwca 2019, 17:27 #242
TuhajBej: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2019 17:28

Ja bym wybrał tylko jeden transfer. Transfer Glazerów z tego klubu. Reszta ułożyłaby się jakoś sama :)
» 25 czerwca 2019, 17:28 #241
tomekwietniu: PP za rok i będzie to Sancho...
Teraz chyba byłbym za ŚO - De Ligt/Maguire/Dias
A jak ŚP to Tielemans/Bruno
» 25 czerwca 2019, 17:53 #240
sisinho: @tomekwietniu

O jakim Ty sancho marzysz, jeśli za rok nie wejdziemy do top 4 to możemy jedynie kupić jego koszulkę.
» 26 czerwca 2019, 01:01 #239
slaff: po Beckhamie był Ronaldo który nagrył Beckhama czapką
» 26 czerwca 2019, 07:43 #238
RedRevolta: Za cicho na transfer Fernandesa do nas, jeśli ktoś tutaj przychodzi to pół twittera huczy, tak jak teraz przy Bissace, szkoda jeśli faktycznie tutaj nie trafi a jeszcze gorzej jeśli pójdzie do liverpoolu.
» 25 czerwca 2019, 16:23 #237
Eryw: Ponoc Bruno w Liverpoolu za 62 mln Ł
» 25 czerwca 2019, 16:22 #236
Kamil01GGMU: A on o tym wie?
» 25 czerwca 2019, 16:49 #235
helupa: twitter. com/indykaila/status/1143490045376118784
no cóż
» 25 czerwca 2019, 16:02 #234
GGMUN6: No I chodzi o Pepe ?
» 25 czerwca 2019, 16:08 #233
Sideswipe: no tak, to prawie jak oficjalka xD
» 25 czerwca 2019, 16:18 #232
helupa: a gdzie ja napisałem, że oficjalka?
» 25 czerwca 2019, 17:14 #231
Sideswipe: a gdzie ja napisałem, że napisałeś, że oficjalka?
» 25 czerwca 2019, 17:22 #230
helupa: hmmm... wybacz, moja wina.
» 25 czerwca 2019, 17:34 #229
MiSt: Ciekawe czy Lampard też będzie tutaj nazywany wuefistą ;)
» 25 czerwca 2019, 14:45 #228
Dejfmi: Już jest od dawna
» 25 czerwca 2019, 15:16 #227
primasort: A od kiedy wuefista to wyzwisko,że tak się napinacie?Ja już nawet dostałem ostrzeżenie za:jak to ujął admin notoryczne nazywanie OGS wuefistą.
» 25 czerwca 2019, 16:20 #226
kckMU: Lampard będzie nazywany legenda klubu której po prostu nie wyszło.

Tych od wuefistow bym pobanowal wszystkich. Można napisać inaczej, że Ole nie jest światowej klasy trenerem.
» 25 czerwca 2019, 16:43 #225
CHRCH: No dobra, nazywajmy go w takim razie nauczycielem w-f. Ja osobiście widzę tylko jeden transfer i jest to transfer out. Ole musi odejść więc dopóki to nie nastąpi nie warto nikogo więcej kontraktowac.
» 25 czerwca 2019, 17:45 #224
pOLEw: Jeśli ktoś tu rzeczywiście jest wuefistą to moze sie czuć urażony tym że primasort dostał ostrzeżenie za nazywanie tak OGS. Z tego co widzę określenie 'wuefista' nie łamie żadnego punktu regulaminu. Kolejna wtopa administracji która niczym nasz klub funkcjonuje bez ładu i składu.
» 26 czerwca 2019, 08:53 #223
RedRevolta: Co by nie mówić , Wan Bissaka to taka idealna kopia Valenci, dużo pracuje w obronie, typowy walczak który zostawia serducho na boisku, w tym sezonie oglądałem pare meczów Crystal Palace i chłopak 21 letni!...bardzo fajnie wyglądał, zastanawia mnie tylko sytuacja Dalota, bo jak dla mnie Portugalczyk nie jest materiałem na zmiennika, Ole przesunie go na prawe skrzydło? no zobaczymy.
» 25 czerwca 2019, 14:14 #222
Sancho: Dalot na prawym skrzydle nie był jakiś zły, wiadomo że chłopak młody będzie tylko lepiej. Zależy od koncepcji trenera, prawego skrzydła i tak nie kupimy, znowu będziemy tam oglądać Matę i pewnie właśnie Dalota
» 25 czerwca 2019, 14:26 #221
Kriss92: Aaron Wan-Bissaka DEAL DONE ! mamy go już.
» 25 czerwca 2019, 13:21 #220
LearningtoFly: Mamy go już ponoć od 3 tygodni, zarzucisz jakimś linkiem czy źródłem ?
» 25 czerwca 2019, 13:36 #219
GGMUN6: Jak ma Ci zarzucić jak sam tak wywnioskował?
» 25 czerwca 2019, 13:44 #218
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2019 14:01

twitter.com/sistoney67/status/1143485624164528129 FC DEAL DONE UNITED się powinniśmy nazywać.
» 25 czerwca 2019, 14:00 #217
Bylak: Na fejsie, na jakimś koncie Eda (fake konto jak się okazało) było info ze Bruno zaklepany.
» 25 czerwca 2019, 15:03 #216
GGMUN6: I AWB też jest tam info, że zaklepany.
» 25 czerwca 2019, 15:13 #215
helupa: Derby oficjalnie dało pozwolenie Chelsea na rozmowy z Lampardem.
» 25 czerwca 2019, 13:18 #214
Pops918: Jutro lub jeszcze dziś ogłoszenie Wan-Bissaki
» 25 czerwca 2019, 13:16 #213
dlabigt23: Ja wam mowie ze kurek juz sie zakrecił . Wydalismy kupe hajsu bez ładu i składu duzo wczesniej a ten hajs był za załsługi SAFa . Kiedys nie wydawalismy aż tyle hajsu bo rynek byl calkiem inny . Zreszta kupowalismy z głową . Ostatnimi czasy kupujemy na opak i kasa sie kończy . Zapowiada sie najgorsze czyli targowanie sie o kazde 5-10 mln . Stajemy sie kolejnym Arsenalem tyle ze my hajsu mielismy bardzo duzo ale źle został wykorzystany w przeszłości i teraz nie mamy juz tyle funduszy .
» 25 czerwca 2019, 12:36 #212
bani: nieźle, nieźle mamy tutaj eksperta do spraw finansów :) zaglądałeś chociaż do sprawozdań finansowych klubu? masz jakieś pojęcie na temat zarządzania finansami poza odkładaniem kieszonkowych?
» 25 czerwca 2019, 12:41 #211
RedsFan: Serii wierzysz w to co napisałeś?
» 25 czerwca 2019, 12:47 #210
is200second: Bzdura. Hajs był jest i będzie go jeszcze więcej.

1/4 LM, prawa tv, sponsorzy. Żeby kogoś kupić to trzeba mu najpierw zrobić miejsce a co za tym idzie kogoś sprzedać. Nie zrobią rewolucji w postaci 5, 6 nowych piłkarzy bo to nie jest schronisko dla bezdomnych a każdy chce grać.

Druga sprawa nie jest łatwo wyrwać klasowego piłkarza w sytuacji United gdzie jest kilkuletnia stagnacja piłkarska gdzie owy gracz ma propozycje z Realu Barcy Juve Bayernu PSG City itp. Mieliście przykład młodzieżowej angli u21. Chłopaki wycenia i na setki milionów przyszło zagrać z lepszymi i jadą do domu. Takie to są wielkie talenty a Ci lepsi pójdą do na dzień dzisiejszy lepszych druzyn.
» 25 czerwca 2019, 12:47 #209
pOLEw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2019 12:53

Kiedys za transfery odpowiadał Gil, robił je z wyprzedzeniem, wszystko uzgadniał z Fergusonem i nigdy nie dopuściłby do sytuacji byśmy mieli dziure na jakiejs pozycji. Dzięki temu analizował rynek na chłodno, miał czas przyjrzeć się każdemu i wybrać sobie zawodnika zanim jeszcze ktokolwiek go wypatrzył.

W tym momencie mamy Eda, który sam nie wie czego chce, co chwile zmienia koncepcje i działa bardzo chaotycznie. Zdanie menadzera ma u niego drugorzędne znaczenie i wybiera sobie z jego listy tego kto mu sie najbardziej podoba. Gdy usłyszał o tym ze trzeba przewietrzyc szatnie sprowadził Van Gaala z którym sprzedał pół składu za bezcen po czym go zwolnił zostajawiajac kolejnemu trenerowi wybrakowaną kadre. Gdy przyszło do łatania tych dziur okazało sie ze kazdy chce nas robic na kase i podnosza nam ceny a my albo przepłacamy albo kupujemy półśrodki a zeby wszystko wygladało ładnie w mediach i nikt nie zarzucił nikomu bierności sprowadzamy zawodników na pozycje które mamy obstawione. Nie wiem jak inaczej wytłumaczyć transfer drugiego lewego skrzydłowego w ciągu 1.5 roku w sytuacji gdy nie mamy kim grać z prawej strony.
» 25 czerwca 2019, 12:52 #208
is200second: I kto tu kogo robi na szaro? Biedniejsze kluby winduja kosmiczne ceny za swoich piłkarzy a potem jak oni chcą kogoś kupić to jest zdziwko bo drogo. Sami sobie robią schody. Atleti rzekomo płaci za nastolatka Benfiki 120 mln gdzie kilka lat temu za mniejsze pieniądze Real kupował Ronaldo ze złota piłka i wygrana ligi mistrzów. A teraz ktoś się puka w głowę że Pogba nie jest wart 150. Mistrz świata tytuły z United i Juve. Chore.
» 25 czerwca 2019, 12:58 #207
is200second: Co wy macie z tym Fernandesem? Lo Celso albo Ceballos. Obaj grają w LA lidze>sagres!
» 25 czerwca 2019, 12:33 #206
karassas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2019 16:14

Za Ceballosa Real chce 50mln. Może by tak wymiana z nimi Ceballos+100mln za Pogbę? Dokupić Bruno i mamy środek pola załatwiony.
» 25 czerwca 2019, 16:13 #205
DEPE: lo celso wykupili wlasnie za 40mln i dali mu klauzule 100mln
» 25 czerwca 2019, 17:09 #204
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2019 12:03

Ale nagły wysyp trolli. Ciekawe czy jak transfery dojdą do skutku to będą pisać cos w stylu "Ja wiedzialem, że on do nas przyjdzie" :) Faktem jest opieszalość zarządu, ale co my możemy poradzić na to? Chcecie miec wpływ to przyjdźcie pod stadion na manifestacje. Gdzieś widziałem, że kibice chcą takowa zrobic, ale nie pamietam kiedy.
» 25 czerwca 2019, 12:02 #203
bani: może też być tak, że zarząd wstrzymuje się z transferami do 1 lipca (nowy rok finansowy w strukturze klubu) by osiągnąć lepsze wyniki dla inwestorów :P
» 25 czerwca 2019, 12:11 #202
Dejfmi: Jak porobią te transfery to będzie płacz że dajemy się dymać na kasę i że za wysoka tygodniówka ;) tak czy siak będzie źle :D
» 25 czerwca 2019, 12:26 #201
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2019 12:45

Dokladnie jak kupujemy to źle, jak nie kupujemy to gorzej :) Ja mam już gdzieś czy dostanie gosc milion na tydzien, poprostu chce wzmocnień i efektów w postaci wygrqnych meczów. Watpie, że okres rozliczeniowy gra tu jakaś rolę. Nie wiem jak w piłce, ale w angli roczny okres rozliczeniowy na dany rok jest od kwietniq do kwietnia, tak przynajmniej firmy i pracownicy, są rozliczani.
» 25 czerwca 2019, 12:43 #200
Sancho: Buki sruki, zgadnijcie jaki swego czasu był kurs Sneijdera w United ;)
» 25 czerwca 2019, 11:56 #199
Strzelec: Możecie mi powiedzieć skąd wy bierzecie informacje, że Bruno Fernandes przejdzie do liverpoolu?
» 25 czerwca 2019, 11:24 #198
sisinho: Lepiej spytać buków skąd mają info że nagle tak nisko spadły kursy na LFC. Podobna sytuacja była z Sanchezem, gdzie raczej nic nie wskazywało na to ze do nas dołączy a z dnia na dzien spadły kursy na dołączenie do nas. ( gdzie tydzien przed był kurs 10 na nas).
» 25 czerwca 2019, 11:29 #197
Hammurabi: Fernandes jest najblizej Manchesteru, ale niestety tego niebieskiego...
» 25 czerwca 2019, 11:31 #196
sisinho: W sumie silva juz 33 lata ma i Fernandes byłby idealnym transferem za Davida.
» 25 czerwca 2019, 11:36 #195
ManUtdFan94: A ile razy bukmacherzy dawali najmniejsze kursy na Nas w kontekście jakiegoś transferu? Pamiętam jak dziś, że kiedyś buki zamykali już transfer Ozila do United jeszcze jak grał w Werderze, a Niemiec wtedy poszedł do Realu. Analogiczna sytuacja była rok temu z transferem Alderweirelda, czy jeszcze kiedyś Gundogana. Można wymieniać i wymieniać. To są tylko wszystko spekulacje, jeszcze żadnego konkretnego info nie było :) Teraz tak agenci i piłkarze grają na podniesienie stawek przez inne kluby podając często jakieś sprzeczne info, czy nawet lajkując fotki innego klubu na insta. Póki nie ma oficjalki albo informacji z jakiegoś konkretnego źródła typu BBC to nie ma co się jarać :)
» 25 czerwca 2019, 11:49 #194
Hammurabi: Jestem zasmucony naszą biernością na rynku transferowym, mam na mysli zarówno transfery z jak i do klubu. Gdy maszyna się psuje, to zużyte lub zespute (wirus) elementy się wymienia. Robi to real (mimo ze wielkego kryzysu nie ma) robi to bayern, robi to atletico, a u nas ? Ciemno jak w ... sami wiecie gdzie! Widze jedną wielką ciemność! Chyba już nigdy nie powrócimy na szczyt. A na pewno nie za glazerowo-woodwardowych rządów...
» 25 czerwca 2019, 11:21 #193
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2019 11:02

Bruno dodał na insta "story" , z dubai mall :D
» 25 czerwca 2019, 11:02 #192
GGMUN6: Do Daniela Jamesa pojechał :p
» 25 czerwca 2019, 11:16 #191
helupa: Bruno raczej na pewno w lfc, pięknie się dzieje.
» 25 czerwca 2019, 10:56 #190
LearningtoFly: Skąd wy takie rzeczy bierzecie ? xD
» 25 czerwca 2019, 11:02 #189
Veron: nie robić żadnych transferów bo jeszcze wyjdzie na to, że ktoś odejdzie, nikt nie przyjdzie i będzie klapa
» 25 czerwca 2019, 10:33 #188
Sideswipe: pogonić ich i niech grają młodziki. Tacy ludzie jak Darmian i Jones i tak nie odgrywają poważnej roli w tym klubie.
» 25 czerwca 2019, 10:47 #187
kckMU: Darmian musi mieć kasety. To jest niemożliwe.
» 25 czerwca 2019, 10:52 #186
sisinho: Jones to i tak gra zbyt wiele jak na "nie poważną rolę w klubie".
» 25 czerwca 2019, 10:52 #185
Sideswipe: i gdzie ten Bruno? :D
» 25 czerwca 2019, 10:25 #184
LearningtoFly: W samolocie
» 25 czerwca 2019, 10:27 #183
helupa: w dubaju :)
» 25 czerwca 2019, 10:53 #182
Sideswipe: fajnie, gdyby tutaj przyszedł jednak, a nie do LFC, bo coraz o tym głośniej, ale póki mamy Wiruska to nie wydaje mi się, że jest nam potrzebny.
» 25 czerwca 2019, 13:41 #181
LearningtoFly: Super okienko - dzięki za rewolucje Edziuu
» 25 czerwca 2019, 09:25 #180
Dejfmi: Przecież nie obiecywał żadnej rewolucji :)
» 25 czerwca 2019, 09:39 #179
LearningtoFly: Szkoda, że nie obiecał pozbycia sie Cb z tej strony :(. To bylby lepszy transfer niż Bruno i AWB razem wziętych.
» 25 czerwca 2019, 10:26 #178
Dejfmi: Przykro mi teraz heheheh :D
» 25 czerwca 2019, 10:31 #177
Me89v2: A właśnie czytałem że Ole bardzo chce Bruno ale Drewnoward odrzucił tą prośbę że względu na cenę.

To jedziemy w tym sezonie:

Ddg

Bissaka-Smalling-Lindelof-Shaw

Longstaff-Matic-McTominay

Lingard-Rashford-James

:D

Walka o top10 :D
» 25 czerwca 2019, 08:51 #176
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2019 09:02

Niestety zeby wrócić na szczyt trzeba kupywać jak City . Kiedy wiedzieli ze potrzebują konrektne transfery to wydali full kasy na transfery . I co z tego wynikło wiadomo 2x Mistrzostwo , Puchary i piekna gra na ktorej zyskują wiecej kibiców . U nas tez robilismy w przeszłosci ciekawe transfery ale nie byly one trafione . Czesto kupowalismy zawodników na opak i na szybko . Brakowało nam tutaj troche młodości i doświadczenia czyli takiego urozmaicenia . Transfer Ibry był prykładem ze trzeba miec takiego człowieka na boisku z charakterem . No ale sciagnelismy go jak juz był u schyłku kariery . Musimy troche starać sie robić ciekawe transfery i przy tym zawodników doświadczonych z odpowiednim charakterem zeby ci młodzi weszli również na wyższy level przy takich własnie zawodnikach . Napewno potrzebujemy na gwałt PO jak i PS . Odejscie Pogby powinno być priorytetem i za tą kase kupić dwoch pomocników co bardziej angazują sie w grę nie tak jak nasz Pogba . ŚO w sumie neibyłby konieczny jeśli Bailly i Rojo odzyskaliby formę . Na dzien dzisiejszy to jedna wielka niewiadoma .
» 25 czerwca 2019, 08:59 #175
GGMUN6: A jakie to źródło ?
» 25 czerwca 2019, 09:00 #174
Me89v2: Jak skończymy z taką kadrą jaka mamy to w Anglii powinni zrobić wielki dym i protest. Woodward powinien wylecieć w pizdziec
» 25 czerwca 2019, 08:45 #173
pOLEw: Przeciez po zwolnieniu Mourinho wrócił styl i wróciło DNA klubu i teraz razem z Ole jedziemy po mistrza z naszym ofensywnym footballem.
» 25 czerwca 2019, 10:14 #172
Me89v2: Olac Mou. On nawet z mocną kadrą nie gralby ofensywnie. Tu chodzi o edka i jego żenujące działania
» 25 czerwca 2019, 10:17 #171
pOLEw: Może nie grałby ofensywnie ale z mocną kadrą nawet przy swojej defensywnej grze byłby mocnym kandydatem do wygrania ligi. Skoro w ostatnim sezonie zajął drugie miejsce w lidze z tym składem to dawał na to duże szanse.
» 25 czerwca 2019, 10:51 #170
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2019 08:28

Edzio juz walczy o tego Bissake ze 3 tygodnie . Najlepsze jest to ze nawet nie ma konkurencji tak samo jak przy Jamesie . Nie oszukujmy sie kluby Premier League mają juz obsadzone skrzydła nie to co my a Ed sobie gra na czas i męczy sie zeby dopiąć transfery prawie miesiac . Z Jamesem bylo to samo bo juz od otwarcia okienka wiadome bylo ze niby przyjdzie a oficjalnie dopiero przyszedł na poczatku czerwca a tez bylo zwlekanie . To jest smiech na sali . Jeszcze niewiadomo kto ma od nas odejść a za tydzien juz mamy okres przygotowawczy . Odszedł Herrera , Fellaini a nadal nie kupilismy nikogo do środka pola . Co tutaj Pogba jeszcze robi ? czby Glazerowie chca tego pajaca na siłe trzymać ? przecież to jakieś nieporozumienie . Nasz środek pola prosi sie o zmiany bo nawet nie ma kim juz grać a oni sobie sielanke robią . Doprowadzą ten klub do ruiny razem z Raiola i Pogbusiem na czele . Zachowują sie jakby wszystko było wporządku i na top4 moga liczyć tym składem co mamy . Ja czarno to widze bo tutaj jeszcze trzeba zrobić ze 2-3 transfery a jesli jeszcze odejdą Lukaku i Pogba to trzeba i ich zastąpić . Tyle czasu im to zajmuje ze nie zmieszczą sie w czasie .
» 25 czerwca 2019, 08:26 #169
Czerwony123: Wlasnie widzialem bruno ze swoja stara, wysiadal a Ryanair 😂
» 25 czerwca 2019, 07:35 #168
demektczew: Slusznie. Wizzair masakra
» 25 czerwca 2019, 07:47 #167
CeTe: Sarabia w PSG za uwaga 20mln. Genialny zawodnik, który mógłby u nas grać nawet na tej prawej stronie. Nie rozumiem czemu my nie ściągamy tego PS. Nawet jeśli gdzieś tam jest transfer Pepe i on znajdzie się u nas to i tak fajnie by było mieć jeszcze kogoś. Sarabia to było coś jak Shaqiri za małe pieniądze spore wzmocnienie. Patrząc na naszą kadrę to powiedziałbym że przeogromne.
» 25 czerwca 2019, 07:32 #166
nani3210: podobno san siro zostanie zburzone trochę szkoda stadion legenda
» 25 czerwca 2019, 07:19 #165
Huor: Kursy bukmacherów na transfer Bruno do Liverpoolu to 1/2, 1/3, 1/3, 1/4 a dla porównania dla United wygląda to 1/9,1/16, 1/9, 1/12
tak że chyba już po ptokach dziwne że media jeszcze nic nie podają ale gdy kilku dużych bukmacherów nagle w ciągu 4 godzin zmieniło tak te kursy to znak że coś wiedzą :)
» 25 czerwca 2019, 01:18 #164
NoName222: No to się mylą, bo idzie do nas.
Rozmawiałem z Edem. Możesz mi zaufać
» 25 czerwca 2019, 06:31 #163
RedsFan: Później taki idzie obstawic mecz u Buka i jest płacz bo przegrał :)
» 25 czerwca 2019, 08:26 #162
GGMUN6: Bruno chyba w Liverpoolu :(
Zobaczcie jego insta dał tam zdjecie, które chyba oznacza pożegnanie oraz wpis.
I na insta story dał jak leci gdzieś z rodziną samolotem.
Kurs na transfer Bruno do LFC wynosi 1/9 ahhhhhh
» 24 czerwca 2019, 23:54 #161
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.06.2019 00:38

Serio to wywróżyles z insta Szerloku? :D nie bój sie leci na spotkanie z Edkiem.
» 25 czerwca 2019, 00:36 #160
Kilerek7: Wszystko ok, ale nigdzie nie jest powiedziane, że to Liverpool.
» 25 czerwca 2019, 00:39 #159
Rebxie: Kurs to jedno. Aktualnie żadne wiarygodne źródło nie podaje, że Liverpool jest bliski zakontraktowania go. Trzeba spokojnie czekać do rana/południa :)
» 25 czerwca 2019, 01:04 #158
primasort: Prędzej Totki
» 25 czerwca 2019, 01:04 #157
GGMUN6: Serio jeszczr wierzycie, że przejdzie do nas?
Liv umie robić takie ciuchutkie transfery, niepamiętacie Fabinho?
Kursy spadły a niestety to już coś oznacza.
Jeśli Bruno trafi do LFC to mnie ch# strzeli, a ed ma wy#.
» 25 czerwca 2019, 07:18 #156
BrodaUTD: Moim skromnym zdaniem najbardziej potrzebny nam sa pomocnicy do środka pola bo jak nam przyjdzie gra polka to tragedia. Widzę to w ustawieniu 433 a na środku pomocy Pogba z lewej (ktoś w typie herrery) i drugi kreatywny gracz.
» 24 czerwca 2019, 23:23 #155
primasort: Jose Siwy Mourinho i Gattuso faworytami do objęcia Newcastle.
» 24 czerwca 2019, 23:04 #154
SickRabbit: Bednarka niech biorą. Ostry dzikus z niego, chyba czeka go kariera :p
» 24 czerwca 2019, 22:46 #153
Lokator23: Sledze jego kariere i coraz lepiej mu idzie. Duzo dala zmiana managera bo dopiero nowy manager zaczal na niego stawiac. Kadra bedzie miala pocieche z niego a On sam pewnie niedlugo odejdzie do lepszego klubu
» 25 czerwca 2019, 02:31 #152
Mattias: Miał być Maguire. Mourinho o niego prosił rok temu. Za chwilę się okaże że trafi do City a my tylko tracimy czas na negocjacje z De Ligtem który na końcu i tak nas oleje.
» 24 czerwca 2019, 19:46 #151
Sancho: Żeby jeszcze w ogóle jakieś negocjacje z de Ligtem były.. Ed do końca czerwca będzie się targował o Bissakę
» 24 czerwca 2019, 20:11 #150
olej911CFC: Tekst porównujący Solskjera do Pepa i Lamparda. Co o nim myślicie?

Bliżej mu do Pepa niż do Ole Gunnara

Często czytam, że sytuacja Lamparda będzie podobna do sytuacji Manchesteru United i ich obecnego menedżera. Całkowicie się z tym nie zgadzam, podam więc kilka powodów dla których Lampardowi bliżej do Pepa niż Ole Gunnara – co nie znaczy, że jest trenerem tak dobrym jak Guardiola.

Guardiola dał radę przed podjęciem pracy w Barcelonie – podobnie jak Lampard sprawdzili się w klubie z niższej półki (Lampard w drugoligowym, Guardiola w trzecioligowym). Solskjaer nie dał rady sobie w Cardiff (najpierw w Premier League, a potem został zwolniony gdy już spadli i grali równie fatalnie w Championship). Nawet powrót do Molde nie był tak udany, przejmując drużynę mistrza kraju skończył dopiero na 6 miejscu. Co więcej OGS zostawił Molde na 6 miejscu (odchodząc z klubu po raz pierwszy), a jego następca wygrał mistrzostwo.

Guardiola i Lampard pracowali dla wielu menedżerów, poznali równe metody pracy. Jedynym wielkim menedżerem dla którego pracował OGS był Alex Ferguson. Nie miał gdzie wyciągnąć wniosków, nie miał jak uzyskać wiedzy jak metody pracy wyglądały u innych szkoleniowców. Guardiola przed końcem kariery wyjechał do Włoch aby zaczerpnąć tam włoskiej myśli szkoleniowej. Lampard nie musiał tego robić – pracował z Ancelottim i Capello.

Lampard i Guardiola znali swoje kluby od podszewki. Różnica między odejściem i powrotem Guardioli do Barcy to 6 lat. Różnica między odejściem Lamparda i powrotem do Chelsea to 5 lat. Solskjaer odchodził jeszcze za czasów Fergusona, a od tego czasu klub diametralnie się zmienił, to naturalne że po odejściu trenera który pracował tak długo wszystko odwraca się do góry nogami. Manchester United nie był takim klubem jaki pamiętał Ferguson, zmienił się zarząd, zmienili się piłkarze (nikt z aktualnej kadry nie pamięta Solskjaera jako piłkarza).

Lampard i Guardiola znaczą dla Chelsea i Barcy wiele więcej niż OGS dla Manchesteru United. Myślę że żaden fan United nie wymieniłby sympatycznego Norwega w gronie pięciu największych legend klubu. Ole Gunnar to jedynie były zawodnik, żaden młody gracz United nie dorastał z myślą, aby być jak on, tylko jak Ronaldo, Beckham czy Scholes. Ilu młodych graczy Chelsea chciało być Lampardem? Myślę że wielu.

Ten podpunkt będzie absolutnie subiektywnym spojrzeniem na tę trójkę. Solskjaer wydaje się człowiekiem pozbawionym charyzmy, oglądając jego zachowanie podczas spotkań czy konferencji prasowych wydaje się kimś, kto nie będzie w stanie poradzić sobie z trudami prowadzenia tak trudnej grupy jak piłkarze najlepszych klubów. Guardiola zaraża piłkarzy swoją miłością do futbolu, piłkarze są wręcz wpatrzeni w niego. Lampard także w Derby pokazał jak „kupić” lojalność piłkarzy, pytanie jak będzie w Chelsea?

Lampard i Guardiola wydają się ludźmi zafascynowanymi taktyką, Ole Gunnar to raczej szkoła Fergusona. Alex Ferguson wspaniałym menedżerem był, jednak Premier League zmieniła się bardzo mocno przez te lata, kiedy go nie ma. Do ligi przybyli klasowi trenerzy i coraz więcej można zobaczyć tu taktycznych spotkań – spotkania City i Liverpoolu to taktyczne cuda. Niegdyś takie spotkania w Premier League były praktycznie nie do zobaczenia, liczyła się motywacja, agresja i chęć wygranej. A Manchester United Ole Gunnara wygląda tak, jakby zatrzymali się tam w czasie. Obecne czasy to era taktyków, coraz więcej trenerów bardziej wierzy w analizę niż w to, aby szybko biegać w obie strony. Oczywiście, bieganie, motywacja i tak dalej są nadal ważne, jednak teraz nie znaczą aż tyle co kiedyś.

Lampard i Guardiola nie otoczyli się ‚starą gwardiąâ€™. Guardiola podejmując pracę w Barcelonie B zaprosił do współpracy Tito Villanovę, którego znał ze szkółki Chelsea. Był przyjacielem Hiszpana oraz kimś, kto oferuje nieco inne spojrzenie na futbol, pozostając przy okazji ‚na czasie’. Podobnie zrobił Lampard, który obejmując Derby poprosił o pomoc Jody’ego Morrisa, o którym pisałem już wcześniej. Obaj otoczyli się ludźmi których znali, którym ufali, a przy okazji którzy mogli im pomóc czy nawet czegoś nauczyć. Ole Gunnar natomiast poszedł po linii najmniejszego oporu zatrudniając byłego asystenta Fergusona (gdzie wyjaśniliśmy sobie jak bardzo futbol zmienił się od tego czasu, więc Phelan nie był najlepszym wyjściem). Wyszło więc tak, że OGS pamiętając jedynie Fergusona (nie pracując z żadnym innym dobrym szkoleniowcem), zatrudnił asystenta, który pamięta jedynie Fergusona.

Guardiola i Lampard obejmowali klub który pokonali/niemal pokonali. Guardiola jako szkoleniowiec Barcelony B rozbił pierwszą drużynę w meczu sparingowym, Lampard natomiast ze swoim Derby znakomicie pokazał się w meczu na Stamford Bridge. Cardiff Ole Gunnara było chłopcem do bicia. Kto wie – być może w tych spotkaniach w działaczach Barcelony i Chelsea zakiełkowała myśl, że jeżeli o wiele słabsza ekipa personalnie jest w stanie postawić się mocniejszej drużynie i warto dać szansę klubowym legendom?

Ostatni i najbardziej prozaiczny powód – Guardiola i Lampard zaczną pracę od początku sezonu, mogąc już podczas okresu przygotowawczego wprowadzać swój styl i poznawać graczy. Ole Gunnar musiał wejść do zespołu w trakcie sezonu, początkowo będąc jedynie trenerem tymczasowym, a nieoczekiwany splot zdarzeń sprawił, że otrzymał kontrakt na stałe. Solskjaerowi bliżej do Di Matteo niż do Lamparda, który przychodzi do klubu jako wybór Chelsea, a nie jako trener tymczasowy, aby mieć czas na znalezienie kogoś na stałe.
» 24 czerwca 2019, 18:20 #149
mufcforever1811: To twoje dzieło....czy czyjeś. Mocno miesza w głowie.....pożyjemy zobaczymy.
» 24 czerwca 2019, 18:32 #148
mufcforever1811: Hmm.....to bardziej porównanie OGS do Lamparda i ścieżki jaką każdy z nich obrał.....czy to przeniesie się na wyniki, czas pokaże. Czy to że Lampard naśladu je (w jakimś stopniu Pepa) pozwoli mu odnieść sukces? Niekoniecznie.....dużo zależy od sytuacji w klubie, a w MU jest krucho nie tylko przez słabych zawodników lub trenerów.....naprawde jestem ciekaw co w przyszłości pokaże Lampard. Pzdr.
» 24 czerwca 2019, 18:41 #147
olej911CFC: Nie. To jest skopiowana opinia z artykułu. Sam jestem ciekaw jak to wszystko się potoczy.
» 24 czerwca 2019, 19:18 #146
Strzelec: "Guardiola i Lampard pracowali dla wielu menedżerów, poznali równe metody pracy. "

Pracowali dla wielu menadżerów, ale każdy z tych menadżerów mógłby Ferguson'owi buty czyścić.

Sytuacja Lamparda jest podobna do sytuacji OGSa. W obu klubach jest bałagan. Chelsea zwolniło managera, który wygrał im LE i zajął 3 miejsce w PL co według mnie nie miało sensu.
» 24 czerwca 2019, 19:19 #145
Carlitozz: Nie zwolnili tylko rozwiązali kontrakt za porozumieniem stron bo Sarri sam chciał odejść.
» 24 czerwca 2019, 19:37 #144
Nowekonto124: Ja daję +1 bo to w miarę ciekawy artykuł. Nie doknca musiałem się z nim zgadzać, ale czasem warto przeczytać coś innego niż myślimy pozdro
» 24 czerwca 2019, 19:38 #143
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2019 21:43

Solskjear to wuefista i następny sezon go zweryfikuje.
» 24 czerwca 2019, 21:42 #142
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2019 21:46

A Ferguson myślę, że w futbolu dzisiejszym miałby problemy by odnosić sukcesy.

Dlatego śmieszą mnie opinie gdzie ludzie piszą, że Solskjear osiągnie sukces bo dużo wyniósł od Fergusona.
» 24 czerwca 2019, 21:45 #141
Strzelec: @QsQs Bardzo szybko edytowałeś komentarz krytykujący Fergusona.
» 24 czerwca 2019, 21:52 #140
QsQs: Nie usunąłem tylko dziwne jest to ubĂśstwianie Fergusona, że tylko on najlepszy a wszyscy inni to leszcze. Krytyki tam nie było. Jedynie chłodna ocena sytuacji, że on również się mylił i w tych czasach miałby problemy.
» 24 czerwca 2019, 22:08 #139
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2019 22:25

''Lampard i Guardiola wydają się ludźmi zafascynowanymi taktyką, Ole Gunnar to raczej szkoła Fergusona. Alex Ferguson wspaniałym menedżerem był, jednak Premier League zmieniła się bardzo mocno przez te lata, kiedy go nie ma. Do ligi przybyli klasowi trenerzy i coraz więcej można zobaczyć tu taktycznych spotkań – spotkania City i Liverpoolu to taktyczne cuda. Niegdyś takie spotkania w Premier League były praktycznie nie do zobaczenia, liczyła się motywacja, agresja i chęć wygranej. A Manchester United Ole Gunnara wygląda tak, jakby zatrzymali się tam w czasie. Obecne czasy to era taktyków, coraz więcej trenerów bardziej wierzy w analizę niż w to, aby szybko biegać w obie strony. Oczywiście, bieganie, motywacja i tak dalej są nadal ważne, jednak teraz nie znaczą aż tyle co kiedyś.''


No cóż, ja uwielbiam Fergusona i zawsze będę go uwielbiał, ale w tym fragmencie jest wiele prawdy. Jak się chociażby obejrzy te mecze sprzed dekady 2009 roku albo 2007/2008 - futbol był naprawdę zupełnie inny, szczególnie w EPL w porównaniu do tego co mamy teraz i też o tym wspominałem kilka razy przy okazji innych tematów. Kocham drużynę United z tamtego okresu, ale to prawda, że wówczas gra nie opierała się tyle na wybitnej taktyce, ile na zaangażowaniu, mentalności, agresji, formie fizycznej. W dużej mierze. Geniusz Fergusona polegał głównie na świetnym zarządzaniu ludźmi, na byciu znakomitym psychologiem, wychowawcą i znakomicie motywującym szefem, o czy mówił także M. Clegg wielokrotnie. Oczywiście to nie tak, że robił jedynie to, taktykę także układał i potrafił reagować w trakcie gry, ale geniuszem czysto taktycznym nie był.

Za to Guardiola szczególnie lizną tutaj różnych filozofii szkoleniowych i faktycznie u niego da się zauważyć - jak ktoś czyta jego analizy, wywiady z nim, książki o nim - że to człowiek totalnie ogarnięty obsesją taktyki i futbolu w ogóle. To jego prawdziwa pasja, to widać i tacy ludzie zazwyczaj są najlepsi w swoich profesjach.

Także ja zgadzam się z wieloma stwierdzeniami w tym artykule. Dzięki za wrzucenie, dobrze się czytało.
» 24 czerwca 2019, 22:21 #138
primasort: Z Fergusonem jest tak,że on w latach swojej świetności nie miał aż tak dużej konkurencji i gdyby teraz trenował wcale nie musiałoby być tak kolorowo,a same porównywanie charyzmatycznego SAFa z milutkim wiecznie uśmiechniętym OGS to jedno wielkie nieporozumienie,już gołym okiem widać było w końcówce sezonu,że większość ma na niego wywalone.
» 24 czerwca 2019, 22:37 #137
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2019 22:54

primasort Z tą konkurencją za Fergusona aż tak bym się nie zgodził, bo w pierwszej dekadzie lat 2000 gdzie Ferguson też odświeżał krew w United na nową erę, byli The Invincibles Arsenalu i potem pierwsza Chelsea Mourinho, to były bardzo silne drużyny, a United Fergusona z nowymi młodymi nabytkami jak Ronaldo i Rooney, dopiero się zgrywało. Liverpool Beniteza też nie był słaby (mieli sukcesy). To wszystko się działo w pierwszej dekadzie lat 2000.

Po prostu teraz piłka się faktycznie bardzo, bardzo zmieniła. Ferguson to była szkoła, która już przemija jednak. Dla mnie wymieranie tej starej szkoły, szczególnie w sferze mentalności dobre nie jest, tamci zawodnicy, nawet ci sprzed zaledwie dekady, byli jednak silniejsi mentalnie tak generalnie (bo jasne że dziś młodzi też tacy potrafią być, niestety w United ich prawie nie ma), ale jeśli chodzi o taktykę, to bardzo się ona rozwinęła i to uważam za plus we współczesnej piłce. Generalnie dobrze by było, gdyby Ole jeszcze otworzył się na nowe horyzonty jeśli chodzi o wizję, filozofię, ale też dlatego też trzeba być cierpliwym, to wszystko jest proces, dla Pepa też to był proces, ta praca na pewno będzie dla Ole kolejnym krokiem. United i tak już zrobiło takie błędy i straciło tle czasu, wywaliło/zmieniło tylu trenerów, menadżerów, że teraz z miejsca wywalanie kolejnego nie ma sensu, już to robiliśmy i nic to nie dało, bo żaden z poprzedników nie miał pełnego wsparcia zarządu. Tu tkwi sedno problemu, w strukturach. Zobaczmy co jeszcze się wydarzy do końca okienka i co zrobi Ole w sezonie. Więc pożyjemy, zobaczymy jak to się rozwinie.
» 24 czerwca 2019, 22:41 #136
BrodaUTD: Bez porównania wobec mnie Guardiola zaraz po Jose wydał najwięcej na transfery. Dobry trener to ten który z niczego zrobi coś, a nie za nie ograniczony budżet zbuduje drużynę która w LM nie potrafi za wiele patrz (Bayern, MC0
» 24 czerwca 2019, 23:31 #135
Lokator23: Tez nie rozumiem tego calego zachwytu nad Guardiola skoro taki super taktyk z niego czemu ostatni europejski sukces swietowam z Barcelona?? Przejal Bayer ktory w tamtym czasie byl naprawde sliny rozgromil druzyne Pepa. Uwazam ze 50% managerow byloby stac wygrac lige niemiecka z Bayernem. Dobra pobil kilka rekordow w premier league ale jakim skladem on dysponuje. Wieksza wrazenie robi na mnie Kloop,tam widac bylo jak przez te lata powstaje druzyna ktora jest najlepsza w europie. To jak trener Liverpoolu potrafi wyciagnac z pilkarzy co najlepsze robi wraznie. I do tego ma facet nosa do pilkarzy
» 25 czerwca 2019, 02:44 #134
koko93: Kogo zakontraktujemy na pp oras so ? :) Pytanie klucz kto za Herrere ?
» 24 czerwca 2019, 18:14 #133
GGMUN6: No na pp i so nikogo moze jeszcze tylko Bruno i koniec rewolucji.
» 24 czerwca 2019, 18:34 #132
Ybov: Panowie, nie zapominajcie że odszedł też Fellaini :P kluczowe teraz jest wzmocnienie środka obrony i kogoś do środka pomocy. Najlepiej jakby to był jakiś zawodnik stricte BOX to BOX.
» 24 czerwca 2019, 19:03 #131
Sancho: Czekam na ofertę Eda śmieszka 10 mln funtów + 500 za wygranie LM za Mbappe
» 24 czerwca 2019, 17:06 #130
DjTED: De Ligt w Juve, a Harry w MC. No to topowi so nam uciekaja... Trzeba szukać w Championship.... masakra
» 24 czerwca 2019, 16:45 #129
GGMUN6: A może by tak o Diasa powalczyć?
» 24 czerwca 2019, 16:54 #128
Sancho: De Ligt od początku plota, Mcguire raczej opcja awaryjna za Koulibaly, Napoli tyle krzyczy że chyba szejkowie nie chcą za tyle dać kolejnej zabawki Guardioli. Dias byłby w porządku, żadnych Diopów
» 24 czerwca 2019, 17:08 #127
helupa: @Sancho
widziałem już wiele wariacji nazwiska Maguire ale ty najbardziej mnie zaskoczyłeś!
» 24 czerwca 2019, 19:32 #126
Sancho: Dzięki, staram się :D
» 24 czerwca 2019, 20:12 #125
Sideswipe: > Topowy obrońca.
> Harry Maguire.
» 24 czerwca 2019, 21:57 #124
Veron: youtube.com/watch?v=GmG4X9PGOXs
jakim cudem odkryłem tego gościa dopiero wczoraj?
» 24 czerwca 2019, 15:51 #123
is200second: Independent pisało że Ed odrzucił wymianę Pogby za Neymara, która rzekomo zaproponowało PSG.
» 24 czerwca 2019, 15:24 #122
RedsFan: Było by z deszczu pod rynnę.
» 24 czerwca 2019, 15:42 #121
Veron: wizerunkowo - cios w plecy
sportowo - super wzmocnienie
» 24 czerwca 2019, 15:49 #120
rizx: Smutne, że San Siro wyburzą, oby nikomu taki pomysł do głowy nie wpadł w czerwonej części Manchesteru
» 24 czerwca 2019, 15:15 #119
kckMU: Rafa odchodzi z Newcastle. Ogromna strata.
» 24 czerwca 2019, 14:35 #118
Veron: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2019 14:46

daj dla trenera długotrwały kontrakt i w razie niepowodzenia płać odszkodowanie, czy daj mu krótki i może odejść za free do kogoś innego
życie nie jest czarno-białe
» 24 czerwca 2019, 14:45 #117
kckMU: Do cudotworców trzeba mieć jednak inne podejście. Wiesz co on odwalil w tym klubie. Mogą zginąć w 19/20.
» 24 czerwca 2019, 15:06 #116
Sancho: Kandydat mniej do top 10, nasze szanse się zwiększają ;)
» 24 czerwca 2019, 15:07 #115
EmilCioran: Ciekawe czy Mou go zastąpi. Jak tak to Sroki mogą spaść z PL.
» 24 czerwca 2019, 17:49 #114
kckMU: Mogą spaść bo?
» 24 czerwca 2019, 18:12 #113
RedRevolta: "One of the clauses #mufc included in the add-ons (+ÂŁ15m) of their second offer for Wan-Bissaka was if the club won the Champions League. Crystal Palace considered the add-ons wildly unrealistic" haha skisłem jak to przeczytałem.
» 24 czerwca 2019, 13:14 #112
dlabigt23: Edzio sam sie kompromituje . Narazie to takim składem walczymy o LE . Niech pierw zepnie du** i robi transfery bo jak narazie to jestesmy daleko w tyle i LE bedzie naszym celem .
» 24 czerwca 2019, 13:17 #111
RedRevolta: Trzeba też popatrzeć z innej strony na to wszystko, Ed nie ma łatwo, teraz nadeszły takie czasy, że United nie jest pierwszym wyborem/ marzeniem każdego zawodnika, nie prezentujemy się czysto sportowo za dobrze, wręcz tragicznie, dlatego jedyną drogą do przekonania zawodnika są wysokie tygodniówki, a czasem nawet to nie działa, ja oczywiście nie bronie edka bo zarząd sam sobie jest winny, że ma bankiera na takim stanowisku, to wiele mówi jak klub działa i na czym mu tak naprawdę najbardziej zależy.
» 24 czerwca 2019, 13:24 #110
welllone: Ja wiem, że to są ogromne pieniądze. Jednak w tym sporcie, w tych czasach i w tej lidze wozić się o 15 mln to troszeczkę wstyd w naszej sytuacji...
» 24 czerwca 2019, 17:23 #109
SickRabbit: Za ile jest Zaha do wyjęcia?
» 24 czerwca 2019, 12:42 #108
Dejfmi: Za chwile. Pozdrawiam
» 24 czerwca 2019, 12:49 #107
Dejfmi: A tak serio to skąd my takie rzeczy mamy wiedzieć?
» 24 czerwca 2019, 12:50 #106
SickRabbit: Przecież wy wszystko wiecie odnośnie transferów, lepiej od Ole i Edka :p
» 24 czerwca 2019, 13:14 #105
Sancho: Zaha jest do wyjęcia za stówkę, takie info krążyło, ich największa gwiazda, mają pieniądze i nie muszą sprzedawać. Ale wiadomo każdy ma swoją cenę i niby za tyle by się zgodzili
» 24 czerwca 2019, 13:18 #104
GGMUN6: Po co mają Zahe sprzedawać?
Sprzedają Wan Bissake tam gdzieś do jakiegoś klubu :D
Im sie nie pali do sprzedaży kolejnej gwiazdy, tym bardziej że nie muszą.
» 24 czerwca 2019, 13:22 #103
Luk: Tak się zastanawiam z nie czekamy z transferami do 1 Lipca ze względu na FFP, gdzieś czytałem że okres rozliczeniowy jest do 30 czerwca, i od 1 Lipca zaczyna się nowy. Myślę że większość zauważyła że jesteśmy od kilku lat w czołówce klubów które wydają najwięcej na transfery, do tego dochodzą kosmiczne tygodniowki więc może dlatego jeszcze nikogo nie kupiliśmy.
» 24 czerwca 2019, 12:13 #102
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2019 11:41

Skład Leicester City:

?? - Vardy - ??

Ndidi - Maddison - Tielemans?

Chilwell- Maguire - Evans - Ricardo

Kasper

Dwóch skrzydłowych i są w walce o top 6. O ile nikt nie odejdzie.
» 24 czerwca 2019, 11:40 #101
Hammurabi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2019 11:51

Prawda. Pomoc maja lepszą od nas , napastnika rowniez z topu. Obrone naprawdę solidną. Oni i Wilki to bedą nasi najgroźniejsi rywale w walce lokaty 6-8 w przyszlym sezonie
» 24 czerwca 2019, 11:49 #100
Strzelec: Jeśli by się udało kupić pomocników i prawego pomocnika to możemy walczyć nawet o top4, równie dobrze Leicester albo Wilki mogą sprawić niespodzianke i jakimś cudem wejść do top4. Końcówka poprzedniego sezonu pokazała jak wygląda obecnie Premier League. W nadchodzącym sezonie może być top8, a nie top6 jak to było w ostatnich sezonach.
» 24 czerwca 2019, 12:09 #99
Hammurabi: Wlasciwie to my to zle rozumujemy... Teraz to juz tylko top 2 i później cala reszta :D
» 24 czerwca 2019, 12:26 #98
pawelisto2: Co najważniejsze mają fajną pomoc pod ich styl gry i pod ofensywnych zawodników.
Na skrzydłach dynamiczny Gray, Albrighton z dobrym dośrodkowaniem i Vardy szukający prostopadłych piłek. A w środku zawodnicy, którzy mają ciąg na bramkę i nie boją się wejść na polowe przeciwnika.
A u nas niestety jest jakby wszystko na opak, bo Lukaku żyje z dośrodkowań, a tych z kolei w ogóle nie potrafimy robić, bo nie mamy do tego wykonawców, bo skrzydłowi u nas to zawodnicy szukający raczej wąskiej gry, a z kolei Pogba jest zawodnikiem lubiącym zagrać długą piłkę, bo ma ten aspekt bardzo dobry, a na skrzydłach są zawodnicy, którzy właśnie nie lubią dostawać piłek na wolne pole tylko do nogi.
Poza tym, jeden Pogba do ofensywnej gry w środku pola to trochę za mało.
» 24 czerwca 2019, 12:36 #97
Seszele: Ludzie, już Wam wszystkim tłumaczyłem. Bądźcie cierpliwi. Są pewne transfery, ale do czasu oficjalnego zaprezentowania nic nie wypłynie do mediów. Dyskrecja.
» 24 czerwca 2019, 11:31 #96
SickRabbit: Nawet Hummels nie chciał przyjść bo nie gramy w lm ale 90% płaczkow jęczy, że Edek transferów nie robi. I tak codziennie. Co za nieogary.
» 24 czerwca 2019, 10:52 #95
dlabigt23: Raczej wolal zostać w swoojej lidze ogorkowej bo tutaj by go moment zweryfikowała liga . Druga sprawa Borussia jakby nie patrzeć to jego dom , tam sie wychował . Mysle ze tutaj nie bylo przyczyną to ze gramy w LE bo podejrzewam ze nawet do Liverpoolu niechcialby przejsc .
» 24 czerwca 2019, 11:10 #94
Kamil01GGMU: Ole Gunnar Solskjaer has made a personal plea to Ed Woodward for Manchester United to 'speed up' a deal for ÂŁ63m-rated Sporting midfielder Bruno Fernandes. (Source: Daily Star)
» 24 czerwca 2019, 09:58 #93
ReDevil07: Czy tylko ja tak uważa, czy ma ktoś podobne zdanie jak ja? Najlepszym wyjściem jest spróbować grać teraz 3-5-2 . Sprowadzlismy młodego wybieganego Walijczyka który idealnie nada się na lewe wahadło. Z Lindelofa można zrobić lidera całej obrony na samym środku na lewej fax Shawa a na prawą AWB . Kto na drugie wahadło?... Opowiedz jest prosta ... DALOT ! Żadnych Lingardow , maty czy tym podobnych. Wiadomo że przy odejściu Herrery musi ktoś przyjść bo nie można oprzeć wszystkiego na MC TOMKU . Atak powinien się składać z Rasha I Martiala , zobaczyć czy to wypali. Mimo tego że marnują sporo sytuacji jest szansa że znajdą nić porozumienia
» 24 czerwca 2019, 09:40 #92
CeTe: Czekaj czekaj Ty chcesz mieć AWB na obronie Dalota na wahadle i Shaw z Jamesem? I jeden nominalny ŚO w postaci Lindelofa?
» 24 czerwca 2019, 09:42 #91
kckMU: Naszego jedynego środkowego obrońcę chcesz do grobu wpędzić takimi pomysłami? :D
» 24 czerwca 2019, 09:50 #90
Kamil01GGMU: Lepiej nie :D
» 24 czerwca 2019, 09:55 #89
ReDevil07: Tak dokładnie . Trójka obrońców to : Shaw, Viktor I AWB
» 24 czerwca 2019, 10:54 #88
kckMU: Wolverhampton chcące nas prześcignąć w 19/20 lubi to.
» 24 czerwca 2019, 11:03 #87
trakol: ____________Romero
_______Awb-lindelof-shaw
__Dalot-bruno-mct-fred-james
_______Rashford-martial
Cos takiego??
» 24 czerwca 2019, 11:22 #86
Veron: jeżeli już to Rojo - Lindelof - Bailly i nie 3-5-2 tylko 3-4-1-2 z Matą lub kimś nowym na OP
» 24 czerwca 2019, 11:23 #85
bani: Patrze Fifa za bardzo do głowy uderzyła + te upały ... Wszystko jasne.
» 24 czerwca 2019, 11:25 #84
Krzyk: To wcale nie jest taki zły pomysł. AWB podobniez jest mocno średni w ataku więc jako boczny środkowy czemu nie. Ewentualnie można by do trójki dać Rojo lub Jonesa za Shawa, Shawa na wahadło a młodego za Dalota na prawą. Jako typowy skrzydłowy się nadaje, bo zdaje się że jest prawonozny. A Rash i Martial powinni sobie niezle radzić we dwóch w ataku, gdzie jeden z nich mógłby schodzić do boku. Ta taktyka miałaby sens zwłaszcza gdyby odszedł Lukaku bo ani Martial ani Rash nie bardzo nadają się na samodzielnych napastników. Żaden z nich nie jest typowym lisem pola karnego
» 24 czerwca 2019, 20:30 #83
Veron: podziwiam ludzi którzy wchodzą tu codziennie i piszą:
"gdzie ten, gdzie tamten"

ja tam spokojnie czekam do sierpnia, co ma być to będzie
» 24 czerwca 2019, 09:25 #82
Dejfmi: Kierowniku najlepsze jest to, że oni od pół roku są przekonani, że nikogo nie kupimy ale codzienie przyżywają swoje rozczarowania :D
» 24 czerwca 2019, 09:47 #81
Veron: jak ktoś mnie nazywa kierownikiem to odruchowo sięgam po 2zł
» 24 czerwca 2019, 09:49 #80
kckMU: Dejfmi zarobiony od rana w takim razie.
» 24 czerwca 2019, 09:51 #79
Dejfmi: KckMu nie wiem czy dobrze to odbieram ale ciśniesz mi?:)))
» 24 czerwca 2019, 10:20 #78
kckMU: Zawsze tak odbierasz pośmianie się z samego siebie? :D
» 24 czerwca 2019, 10:27 #77
Dejfmi: No właśnie nie ale wole dopytać bo tutaj same agresory :D
» 24 czerwca 2019, 10:52 #76
Bylak: Kaj ten AWB, kaj ten Bruno!?
» 24 czerwca 2019, 09:19 #75
GGMUN6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2019 09:22

No jak gdzie?
AWB w tygodniu medycyne ma, a Bruno po załatwieniu Wan Bissaki to właśnie Portugalczyk ma być kolejnym celem. Spokojnie Panowie wszytsko zmierza w dobrym kierunku.
» 24 czerwca 2019, 09:21 #74
dlabigt23: Podobno Maguire idzie do City i bedzie miał tygodniowo 280 tys . Ciekawe na kim teraz sie United skupi . Myśle ze nie sprowadzimy w tym okienku żadnego ŚO . Wróci Touenzebe i jakos to bedzie . Grunt zeby wzmocnić to prawe skrzydlo i środek pola .
» 24 czerwca 2019, 08:56 #73
GGMUN6: Podobno w City miał strasznie być już Cancelo i Rodri i co dalej nikogo nie kupili.
» 24 czerwca 2019, 09:03 #72
Czerwony123: W city czekaja do 1go lipca bo puma tam wchodzi. Rodri, angelino zostana zaprezentowani razem z puma!
» 24 czerwca 2019, 09:12 #71
Me89v2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2019 08:10

6 rok bez PS się zapowiada :D Love this club :D
» 24 czerwca 2019, 08:04 #70
Klimaa: Być może sztab chce w ten sposób zmusić DDG do powrotu do dobrej formy; być może zbyt dobre stosunki z Alvarezem odbiły się na fachu bramkarskim.
» 23 czerwca 2019, 20:56 #69
Blau: A moim zdaniem ten ruch jeszcze bardziej oddala Dawida od nowego kontraktu.
» 23 czerwca 2019, 21:02 #68
Carlitozz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2019 20:15

mobile.twitter.com/DevilsOfUnited/status/1142364100120346624

14 years.
Over ÂŁ1bn drained from the club.
Still in debt.
6 year title drought.
No ambition to recover the club.
Team full of deadwood.
Boardroom full of clueless clowns.

Green & gold, 'till our club is sold. #GlazersOut 🔰
» 23 czerwca 2019, 20:15 #67
AnotheReDevil7: Tych którzy myślą że bez ligi mistrzów zostaną Ci, co chcą grać dla United muszę rozczarować; zostaną Ci, których nie zechcą inni :)
» 23 czerwca 2019, 20:09 #66
RememberMe: PLKD wbija Elite ehh dobre czasy dla kibiców Poolu
» 23 czerwca 2019, 20:08 #65
Kilerek7: Myślałem, że byliśmy przygotowani na to okienko, że pójdzie wszystko szybko i sprawnie, a my utknelismy na AWB i pytanie co dalej? Potrzeba u nas dużych zmian, a póki co ani w jedną ani w drugą nie idzie. Lukaku nie możemy sprzedać, nie rozumiem, czemu nie chcą wymiany za Icardiego, to świetny napastnik. Ciągle zamieszanie z Pogbą. Jones, Bailly, Darmian ciągle w klubie. Alexis to samo. Nie ma konkretnych decyzji, mam wrażenie, że czekają wszyscy czy Pogba i Lukaku odejdą aby mieć kasę. Z DDG i Rashfordem też ciągną się negocjacje. Niech ktoś da eliksir młodości SAFowi bo chyba tylko on ogarnął by ten bajzel, albo niech jakieś szejki kupią klub i uratują nas od Glazerów i Eda.
» 23 czerwca 2019, 19:33 #64
AnotheReDevil7: Odniosę się wybiórczo: dwójki Jones,Darmian nikt nie chce a Bailly nie odejdzie bo nie kupimy w jednym okienku trójki defensorów. Alexis z taką pensja nikt nie weźmie.
» 23 czerwca 2019, 20:14 #63
Gallacher: Co by nie mówić ale Real jakoś kupuje i nie daje takich kosmicznych pensji jak my.
» 23 czerwca 2019, 18:36 #62
GrayMid: Bo Perez się konsekwentnie trzyma drabinki płacowej, więc wbrew tylu zarzutom wobec Realu, tam jest akurat z tym porządek. Można? Można.
» 23 czerwca 2019, 18:51 #61
CeTe: Taa a Bale zarabia 400tys i siedzi na ławce. A Neymar podobno był kuszony płaca blisko 600tys. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Zaraz ktoś tu powie że Real nie przeplaca. Obecny rynek to jeden wielki syf i już nie ma czegoś takiego jak nieprzeplacanie czy niska tygodniowka. Tylko dwa kluby nie zwariowaly i to jest Bayern, który już w tym roku został zmuszony żeby ściągnąć obrońcę za 80mln i Juventus, który sprowadza zawodników wolnych albo tam gdzie kończą się kontrakty ale to też zaraz może się zmienić
» 23 czerwca 2019, 19:07 #60
Czerwony123: Nie tylko real , bo obywatele czy liverpool tez maja pewne standardy ktorych nie chca zmieniac. Edek dajac kontrakt stulecia organiscie zgotowal nam takie bagno placowe I teraz kazdy bedzie chcial wiecej. Jak to cala anglia mowi Brandchester United!
» 23 czerwca 2019, 19:08 #59
Daka: U nas byle średniak dostaje 100k+ na start, nawet jeśli w poprzednim klubie zarabiał pięć razy mniej. Nie wiem czy już tak nisko marka MU upadła i rzeczywiście tylko pensją można skusić piłkarzy do przyjścia tutaj, nawet tych ze słabszych zespołów. Z przedłużaniem kontraktów też nieciekawie to wygląda, bo od razu podwajają poprzednie zarobki...
» 23 czerwca 2019, 19:15 #58
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.06.2019 02:26

Cete Bale po odjęciu podatku zarabia 350 i umówmy się, bez względu na formę i kontuzje, jest graczem znacznie bardziej doświadczonym i również zasłużonym dla Realu (tych bramek w finale nikt mu nie odbierze) niż niektórzy u nas dla United, co tyle chcą zarabiać. Nie mówiąc o wieku i poziomie gry, jednak przez kilka lat Bale był świetny, a u nas ponoć Rashford chce tyle zarabiać. Poza tym nie zmienia to faktu, że w Realu Perez trzyma się drabinki płacowej obsesyjnie i te pensje przez lata były podnoszone, także w oparciu o osiągnięcia w kolejnych sezonach. Jak jest u nas? Sanchezowi daje się z miejsca 350. O tym mówię. I tak jak mówiono, taki Pogba jak pójdzie do Realu to będzie miał mniejszą pensję i koniec dyskusji, u nas się cackają. Bo w Realu najwięcej zarabiają najstarsi i najbardziej zasłużeni gracze, co jest logiczne. ''Neymar podobno'' - no właśnie, to wszystko ploty i spekulacje i nieprawda. Neymar był kiedyś kuszony, ale nie taką kwotą, to wymysł mediów, bo Perez już dawno chciał przebudować stadion i szykował się na taką operację, a dopiero niedawno udało się Perezowi pozbyć części długu Realu, a i tak musiał wziąć kredyt na stadion. Poza tym sam Perez ostatnio w bardzo długim radiowym wywiadzie powiedział i wyprostował wiele rzeczy. Faktem znanym w Hiszpanii jest to, że facet rękę mocno na kasie trzyma i nie szasta nią bez powodu, wbrew wielu obiegowym plotkom. W tym wywiadzie potwierdził, że prowadzi żelazną i niezmienną politykę płacową w klubie , że chce szanować FFP. Mógłby na starcie zaoferować może z 400 tys Neymarowi - kiedyś, bo ta operacja m.in przez ostatnie kontrowersje wokół Neymara już umarła, a teraz na pewno Mbappe, ale nie 600 tys. To kwota wymyślona przez media. Tak czy siak, nie ulega wątpliwości, że Perez drabinki płac, którą ustalono w Realu się trzyma i mi się to podoba, bo jest wyznaczona jasna granica. I nie ma żadnego cackania się. Perez nawet Ronaldo nie chciał dać podwyżki, którą mu zresztą kiedyś obiecał (akurat ta sytuacja była bardziej skomplikowana i to inny temat trochę). W każdym razie nawet Ronaldo już tak zasłużony - bo to się działo w ostatnich latach gry Cristiano w Realu - nie spowodował, że Perez się ugiął, jeśli chodzi o płace i kasę.
» 24 czerwca 2019, 02:14 #57
rvn10: Brak transferów już teraz (z wyjątkiem Jamesa) jest zastanawiające..Ole na pewno ma listę piłkarzy których widzi w United i przekazał ją zarządowi. Jeśli do końca Czerwca nie zakontraktujemy konkretnego piłkarza to coś jest nie tak. Połowa składu United jest do wymiany a zarząd nic nie robi...Gdzie transfery się pytam?
» 23 czerwca 2019, 17:44 #56
is200second: Real jest głupi że się chce pozbyć Ceballosa. Jeśli oni szukali kogoś o profilu Eriksena to trochę dziwne bo Duńczyk nie jest lepszy od Hiszpana.

Swoją drogą Perez ma łeb do interesów że szkoda gadać. Media mówią że Zidane nie chce Ceballosa. On sam podbije cenę swoją grą na Euro. Na bank nikt go nie kupi za 50 mln jak twierdzą gazety. Jeśli Atletico kupi tego 19 latka z Benfiki za 120 to kluby rypna takie ceny za tych młodych grajkow że głowa mała.
» 23 czerwca 2019, 15:16 #55
EmilCioran: Duńczyk nie jest lepszy od Ceballosa? Bo gra dobrze na ME U-21? Rozumiem, że widziałeś go w poprzednim sezonie chociaż w kilku meczach w LA Liga? Bo ja widziałem i furory to on tam nie robił. Do poziomu Eriksena to droga daleka. Na razie to spory talent, który w piłce seniorskiej miewa przebłyski i tyle.
» 23 czerwca 2019, 15:36 #54
is200second: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2019 16:01

Oglądam Real czasem i Barce no. Jest bardziej dynamiczny a technicznie napewno nie odstaje. Cenie piłkarzy z tzw ciągiem na bramkę. Eriksen tego nie ma to profil Iniesty tylko gorszy.

Ceballos ma podobny profil do Lo Celso. Mamy już Mate. Potrzeba kogoś przebojowe, szybkiego tak się teraz gra. Dlatego Hames kosztuje 30 mln choć genialny technicznie ale wolny.
» 23 czerwca 2019, 15:57 #53
EmilCioran: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2019 16:38

Coś się mówi o kwocie 50 mln euro. Teoretycznie za tyle Real byłby w stanie go sprzedać ale po udanych ME ta cena może wzrosnąć ale pewnie niewiele. Na dzisiejsze czasy to nie jest tak wiele tylko, że nam trzeba kogoś bardziej doświadczonego i ogranego, żeby z miejsca stał się mózgiem drużyny. Ceballos na dzień dzisiejszy to nie jest takim piłkarzem. Może w przyszłości. Najpewniejszy byłby Eriksen ale i z Bruno warto zaryzykować.
» 23 czerwca 2019, 16:35 #52
Domelo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2019 17:43

Za to my jesteśmy mądrzy i postanowiliśmy transferów nie robić.
» 23 czerwca 2019, 17:43 #51
LearningtoFly: Serio nadal nic??, zaraz bedzie rowny tydzien do wyjazdu, a my wciaz nie potrafimy dokonać wzmocnień?. To juz nie jest smieszne a po prostu tragiczne. Przeciez z tym skladem to my bedziemy mieli problem, zeby zajac miejsce w top10. Nie wierze juz w żadna rewolucje, ale ściągnijmy chociaz pilkarzy na newralgiczne pozycje: SO, PP, SP, PO - bo bez tego to nas Karabachy beda lac.
» 23 czerwca 2019, 14:31 #50
atos1987: a dziwi Cie to ? taki pajac jak ed jest od zarabiania kasy a nie od transferów. U nas jest "dobrze" dopóki klub jeszcze zarabia na siebie. Niech tylko faktycznie United zacznie tracić na wizerunku (sportowo juz tracimy) to wtedy glejzery raz dwa się powiną.
» 23 czerwca 2019, 14:34 #49
is200second: Wy chcecie nakupowac nowych piłkarzy a Sanchez, Martial, Lukaku, Rashford, Mata, Smalling, Jones, Rojo, Darmian, Bailly, Young, Lingard, MC Tominey, Andreas Pereira. I większość z nich z tygodniowki jak Góra lodowa. I co z nimi zrobi a każdy chce grać i zarabiac. Przyjdą nowi piłkarze za jeszcze większą kasę a reszta. Kto im da tygodniowke United? Klub ich nie sprzeda bo nikt ich nie kupi za sensowne pieniądze, a co za tym idzie poprostu się to nie opłaca.
» 23 czerwca 2019, 16:10 #48
lastalexever: Wyjazd jest 7 lipca mój drogi.
» 23 czerwca 2019, 17:35 #47
EmilCioran: Myślicie, że jest chociaż cień szansy, żebyśmy pozyskali Eriksena? Trochę poczytałem i Levy podobno nie ma zamiaru robić Duńczykowi przeszkód w zmianie klubu. Mógłby się nawet zgodzić na odejście Eriksena do innego klubu z PL. Koguty oczekują 100 mln funtów. Wiadomo, że to tylko mniej lub bardziej pewne spekulacje medialne ale jakby sprzedać Pogbe to 100 baniek możemy dać od ręki i bez targowania. Przy takim klasowym grajku można myśleć o przebudowie. To jest prawdziwy sportowiec i atleta, a nie celebryta. Myślę, że i samego piłkarza dałoby się przekonać do przeprowadzki na Old Trafford. Kluczowy gracz i centralna postać w odbudowie Manchesteru United może okazać się kuszącą perspektywą. U nas znajdzie nowe wyzwania. Real podobno wycofał się i nie ma zamiaru już starać się o Duńczyka. Jeszcze Juve jest poważnie zainteresowane i właśnie United. Boże, sprzedajmy tancerza celebryte jak najszybciej i rozbijmy bank za Eriksena. To by była bomba.
» 23 czerwca 2019, 14:01 #46
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2019 14:18

Ja bym wolal jednak Bruno i zostalo by kasy na kogos jeszcze. Nie mam nic do Eriksena, ale wątpię, że bedzie dawal tyle z siebie co u Tottkow. On teraz szuka kasy wiekszej i ciepłej posadki, nie umniejszajac mu oczywiście bo potrafi grać, ale przejscie do ligowego wroga to nie jest zbyt dobry pomysl. Myślę jednak, że osoba przechodząc z ligi Portugalskiej bedzie miala wiecej do udowodnienia w świecie dużej piłki, niż Eriksen, który nie musi juz nic nikomu udowadniać.
» 23 czerwca 2019, 14:16 #45
CeTe: Nie wiem czy przy transferze Bruno jest sens starać się o Eriksena. Z Bruno można zrobić centralną postać do tego tańszy i młodszy. W razie kontuzji będziemy mieć tego Mate i nie będzie 3 czy 4 zawodników na jedną pozycję. Co do samego transferu Eriksena to według mnie spokojnie jest do wzięcia nawet za mniejszą kasę niż 100mln. Ma tylko rok ważnego kontraktu. Sam Duńczyk ma już chyba 27 czy 28lat więc musi zadbać o swoją przyszłość. W totkach zarabia jak na takiego piłkarza marne pieniądze bo coś ponad 100tys, więc spokojnie można mu dac te 200tys. W United na pewno znajdzie wyzwanie i będzie jedną z gwiazd klubu. Dodatkowo kiedyś mocno się nim interesowalismy może o tym nie zapomniał. Więc podsumowując wolałbym bym Bruno ale transfer Eriksena jest możliwy i to też byłby bardzo dobry ruch.
» 23 czerwca 2019, 14:35 #44
EmilCioran: Ja bym wolał Eriksena bo dla mnie to pewniejsza opcja. Myślę, że on ma jeszcze sporo do udowodnienia i nie spocznie na laurach. Ale Bruno to też ciekawy piłkarz i jak najbardziej jestem za tym aby go sprowadzić. Tylko, że zgadzam się, że obu nie ma sensu kupować. Albo jeden albo drugi.
» 23 czerwca 2019, 15:02 #43
primasort: Redsfan ty lepiej nie myśl heh.Na jakiej podstawie typie oceniasz ambicje Eriksena,czy będzie mu się chciało czy nie?
» 23 czerwca 2019, 17:34 #42
ponczok: nienawidse Alvesa, ale nie byłoby zle ściągnąć go teraz na rok lub dwa zamiast AWB i Dalot przy jego doświadczeniu mógłby się znakomicie rozwinąć, zaoszczędzilibyśmy trochę pieniędzy na stopera/skrzydłowego
» 23 czerwca 2019, 13:30 #41
kamilpe: Proszę nie
» 23 czerwca 2019, 13:43 #40
Kamil01GGMU: Naprawdę to napisałeś?
» 23 czerwca 2019, 13:52 #39
ponczok: Nie, zartuje sobie, przecież najbardziej utytulowany piłkarz w historii, grający w rozmaitych rozgrywkach nie pomógłby nam na rok a w dodatku nie rozwinąłby naszego obrońcy z dużym potencjałem, nie lubie go bardzo ale patrząc na nasz skąpy zarząd lubiący duże nazwiska to nie jest zla opcja
» 23 czerwca 2019, 14:11 #38
jassaj: Nie wiem czy przebił Maxwella ale nawet jeżeli tak, to w dalszym ciągu, poważne trofea zdobywane kilka lat temu, kiedy jeszcze był w sile wieku w Barcelonie, teraz ogórkowa liga francuska i pomniejsze francuskie puchary które nabijają mu licznik a do zdobycia których wcale nie był już niezbędny. 36 lat na karku, nurek, symulant o najgorszym charakterze dla piłkarza. Z racji wieku nie uciągnąłby gry przez cały sezon w Anglii, zapewne tygodniówka z kosmosu. No super, genialny pomysł. To ja już wolę, żeby dzwonili po Evre, niby LO, ale przynajmniej ogarnięty człowiek z duszą diabła, wiek nie gra roli- w końcu to tylko 2 lata różnicy...
» 23 czerwca 2019, 19:32 #37
Quahadron: Mógłby ktoś mi trochę dokładniej wyjaśnić o co chodzi z Icardim i jego żoną? Chyba mnie ten temat ominął.
» 23 czerwca 2019, 12:53 #36
Bylak: Jego żona jest również jego agentem. Ogólnie to żąda dużej podwyżki, a Inter nie chce się zgodzić, przez co jest konflikt.
» 23 czerwca 2019, 12:59 #35
Quahadron: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2019 13:01

Człowieku wysil się, ja nie pytam Cię o prywatne zdanie na ich temat tylko chciałbym wiedzieć co się stało.

Bylak
No ale coś odwalają? Jakieś głupie akcje?
» 23 czerwca 2019, 13:00 #34
Sancho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2019 13:01

Wanda była żoną przyjaciela Icardiego ale miała ochotę na jego przyrodzenie więc oboje zdradzili Lopeza. Potem się pobrali i została jego toksycznym agentem. Tak w skrócie
» 23 czerwca 2019, 13:01 #33
kckMU: W rozwinięciu, wszystko się zgadza.
» 23 czerwca 2019, 13:06 #32
sisinho: @Quahadron

Dodając ze jako agent wypowiada się w róznych mediach że koledzy z zespołu są niechętnie nastawieni do Icardiego, że jako kapitan nie ma całej zjednanej szatni czy on sam haruje na boisku a reszta nie.

Gdyby tak robił agent piłkarza to owszem, można powiedzieć ze dodaje od siebie, ale skoro agent to zarazem jego żona to ma potwierdzone info w 100% i to tylko konflikty wywołuje.
» 23 czerwca 2019, 13:13 #31
Sancho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2019 12:58

PP zobaczymy jak świnia niebo, Ed z wiadomych względów przedłużył kontrakt z Matą, nie widzi go na ofensywnym ale właśnie na prawym skrzydle. O Pepe biją się Atletico i inter, media piszą że poszły oferty 90 mln, ale wiadomo jak to z wiarygodnością. Tu jest tyle pozycji do wzmocnienia że nie wiadomo za co się zabrać, dodatkowo Ed jeszcze sam musi negocjować, nie wyśle nikogo w zastępstwo z tego co czytaliśmy. Czarno widzę żeby przed tournee ( no może nawet nie przed tournee bo to nie realne, ale choćby przed końcem okna ! ) zakontraktować Bissakę, jakiegoś ŚO i żeby starczyło jeszcze czasu na Fernandesa czy Pepe bądź innego PP.
» 23 czerwca 2019, 12:53 #30
is200second: Coś media piszą o ewentualnej wymianie Icardi-Lukaku.
» 23 czerwca 2019, 11:58 #29
EmilCioran: To fatalna nowina. Zakładając, że Pogba odejdzie to pozbywamy się jednego raka, a przyciągamy drugiego. A jak tancerz zostaje to mamy już nowotwór z przerzutami.
» 23 czerwca 2019, 12:13 #28
Carlitozz: Inter zrobi wszystko by pozbyć się Icardiego i jego zonki, ten gość to celebryta nic więcej, a to jak napisał swoją biografię w wieku 25 lat idealnie to pokazuje.
» 23 czerwca 2019, 12:18 #27
RedsFan: Icardi do nas nie trqfi tak samo jak Lukaku w przeciwną stronę. Ich nie stac na zakup Lukaku, a nawet jak sprzedadza swoją gwiazdę to nie wydadzą wszystkiego na Belga.
» 23 czerwca 2019, 12:32 #26
EmilCioran: RedsFans mogłoby dojść do takiego transferu jeśli w grę wchodziłaby tylko i wyłącznie wymiana bez żadnych dopłat. Tylko, że Icardi mógłby tutaj przyjść tylko i wyłącznie po to żeby uciec z Interu. Coś jak Di Maria dla którego United to był tylko przystanek w drodze do Paryża.
» 23 czerwca 2019, 12:48 #25
RedsFan: Według mnie to nie kupimy PP w tym oknie. Kupiliamy młodego Walijczyka i raczej jego tam będą upychac. Ja chcialem Pepe, ale o niego pewnie nawet nie walczymy. "MEDIA: 90 MILIONÓW ZA NICOLASA PÉPÉ" podobno główni zainteresowani, Atletico (troche watpie jak maja kupic Felixa) i Inter (ci znowu maja problemy z kasa). Chlopak jest swietny, ale my skapimy grosza w tej megaaaa przebudowie.
» 23 czerwca 2019, 11:03 #24
pilchu: Ciekawe na ile Ole coś do gadania w kwestii ilości i jakości transferów. Jose nie potrafił wywrzeć presji na Edku i dostać SO o którego tak się prosił więc Ole może mieć znacznie większy problem. Problemem jest to, że od nas nikt nie kupuje. Rojo, Darmian, Jones już dawno powinni zostać sprzedani, a dalej są w klubie. Valencia i Herrera odeszli za darmo. Mata też mógł odejść za frytki bo kontrakt się skończył. Polityka płacowa i kontraktowa leży i kwiczy. Perreira, Lingard, Fred - oni by mieli problem wywalczyć miejsce w składzie w większości klubów w PL, natomiast u nas ciągle grają. Hajsu w klubowej kasie jest dużo, ale Żydki muszą napychać kieszenie. Zostało trochę czasu i mam nadzieję, że coś się jeszcze wydarzy. Czekamy na transfery do klubu, ale równie ważne że sprzedanie kilku zbędnych zawodników.
» 23 czerwca 2019, 11:49 #23
EmilCioran: Nam trzeba silnego i charakternego dyrektora sportowego, który będzie pod względem decyzyjnym na poziomie Edka. Najlepiej to by było się tego pachołka Glazerów pozbyć całkowicie ale na to szans raczej nie ma. Co nie zmienia faktu, że może jeszcze uda się Glazerom przemówić do rozsądku. Widzę tutaj w tej roli SAFA. Nie jako dyrektora sportowego ale tego, który może przekonać właścicieli, że jest nam niezbędny dyrektor sportowy z prawdziwego zdarzenia. Z Edem nie ma co gadać bo on za bardzo uważa się za wszystko wiedzacego. SAF zaproponował mu doradcę w sprawie transferów i król Edzio stanowczo odmówił. Niestety Ed w kwestiach sportowych to kompletny ciemniak, nie znający się na piłce.
» 23 czerwca 2019, 12:21 #22
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2019 12:22

Polecam przeczytać kto w tym klubie rządzi i robi transfery tak naprade. manutd.pl/2019/06/22/kim-jest-matt-judge-czlowiek-odpowiedzialny-za-transfery-mu/
» 23 czerwca 2019, 12:22 #21
EmilCioran: RedsFan tylko, że to niewiele zmienia. On jest człowiekiem Eda, a Ed daje mu jasne wskazówki i koniec końców to do niego należy decyzja. To kolejny finansista, który o piłce i aspekcie sportowym nie ma zielonego pojęcia. Musimy mieć dyrektora sportowego w hierarchii na równi z Edem. Jakąś silną osobowość bo inaczej to nic się nie zmieni.
» 23 czerwca 2019, 12:40 #20
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2019 14:12

Ale ja wszystko rozumiem, chodzilo mi raczej, że to obaj panowie robia syf. Dlatego jak przyjdzie dyrektor sportowy to i tak Ed z przyjacielem będą pociągnąć za sznurki. Oni przyjma poprostu marionetke twarz i nazwisko. Dlatego wydaje mnie sie że Phelan zrezygnowal z tego stanowiska, dobrze wiedzial, że nic do powiedzenia nie będzie mial.
» 23 czerwca 2019, 14:10 #19
GGMUN6: No to jutro potwierdzenie transferu Wan Bissaki i lecimy dalej.
Kolejny cel to Bruno i jakiś SO.
» 23 czerwca 2019, 10:52 #18
dlabigt23: Ja wam mowie ze w tym sezonie nie kupimy środkowego obrońcy . Mamy zbyt dużo zawodników na te pozycje i raczej nikogo sie nie pozbedziemy . W sumie to teraz priiorytetem powinien byc zakup prawoskrzydlowego i pomocnika biorąc pod uwage ze AWB do nas zawita oczywiscie . Sprzedać Pogbe i kupić dwoch pomocników w jego miejsce . Najchetniej zobaczyłbym Ndombele albo Thomasa Parteya i do tego Bruno Fernandes i jeszcze lepiej na tym wyjdziemy . Jesli bedziemy mieli dobrze obsadzone boki obrony i skrzydła w ataku i środek pola to transfer ŚO mozna zostawić na przyszły sezon , a moze Bailly czy Rojo wrócą do łask i jakoś to bedzie . Patrząc na to jakie są ceny na rynku to niespodziewam sie transferu nowego obrońcy a jesli mamy kupywać Diopa za 60-70 mln to juz lepiej nie kupywac wcale bo to żadna gwarancja ze podniesie nam poziom w obronie . My potrzebujemy gościa ktory wejdzie odrazu do skladu i zrobi różnice czyli taki Koulibaly , Maguire czy Varane naprzykład .
» 23 czerwca 2019, 10:18 #17
jamaj05: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2019 10:33

Masz rację... Jakoś to będzie... I tak co roku od 6 lat -_-'

toby alderweireld jest do sprowadzenia za małe pieniądze, a znacząco podniesie poziom obrony w naszym zespole. Szybki transfer, bo wystarczy zapłacić kwotę odstępnego i mozna jechac z kolejnym wzmocnieniem
» 23 czerwca 2019, 10:31 #16
Dejfmi: Wystarczy wpłacić klauzule... kolego to że wpłacisz klauzule nie oznacza, że kupujesz zawodnika. On sam musi jeszcze chcieć przejść. Toby powtarzał pare razy, że mu pasi w Totkach i chce zostać do końca kontraktu. Nie zdziwiłbym się jakby podpisał nową umowę na rok/dwa
» 23 czerwca 2019, 10:55 #15
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.06.2019 11:07

Jakby mu pasilo w totkach to by podpisal nowa umowę, a tak to za rok za darmo przejdzie gdzie indziej. Ja osobiacie wolałbym PP nowego niz ŚO. Racja mamy duzo na ta pozycje, potrzebujemy kogoś, ale jak nie kupimy w tym oknie to bez tragedii. Potrz3buj3my środek pola wzmocnic bo tam przechodza nas jak chcą.
» 23 czerwca 2019, 11:05 #14
man1717: Miałem nadzieję że ogólnie nowego trenera ehhh nie wiem co oni tam palą ale musi być dobre
» 23 czerwca 2019, 10:14 #13
Ranthor: Całkiem dobrze w reprezentacji Brazylii wygląda ten Everton, wydaje mi się że warto się nim zainteresować.
» 22 czerwca 2019, 22:02 #12
Me89v2: 5 LS ?:)
» 23 czerwca 2019, 08:25 #11
QsQs: Taki Van sar Sar kozak do 40, Fabiański zaczął być bramkarzem wysokiej klasy po 30-stce, tak samo P. Schmeichel po 30 od ME92, inni jak Casillas, De Gea, Cortouis, Petr Cech gdzie zjazd zaczynał się albo zaczyna koło 30 roku życia.
» 22 czerwca 2019, 21:18 #10
SickRabbit: Lingard nic nie wspominał o odejściu i nowych wyzwaniach?
» 22 czerwca 2019, 20:10 #9
Mattias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.06.2019 19:20

Myślicie że De Gea może się już powoli kończyć? Swego czasu podobny spadek formy miał Casillas i od tego czasu zaczął pikować w dół. David w tym roku skończy 29 lat a bramkarze po trzydziestce zaczynają tracić refleks itp. Moim zdaniem on już nawet nie jest w TOP5 golkiperów świata z każdym rokiem będzie już tylko gorzej i gorzej.
» 22 czerwca 2019, 19:18 #8
mikon70: Casillas zaczął pikować od momentu kontuzji i konfliktu z Jose, kiedy ostatecznie wylądował na ławce rezerwowych. Nie mam pojęcia, moim zdaniem De Gea zaliczył spadek bo miał bałagan w głowie w związku z tym, ze się nie potrafi dogadać z zarządem i myślami był niewiadomo gdzie
» 22 czerwca 2019, 19:44 #7
uzio: właśnie przecież taki Van Der Sar po 30 to cień samego siebie :D
To wszystko kwestia indywidualna, jeden gra do 40 i trzyma forme, a drugiemu stuknie 30 i już nawet do 6 ligi się nie nadaje.
De Gea to raczej ma ten problem, że co roku daje z siebie wszystko, a drużyna jako całość, raczej tak se, w końcu można być sfrustrowanym takim obrotem wydarzeń.
» 22 czerwca 2019, 20:41 #6
pilchu: Moim zdaniem jeśli David nie podpisze kontraktu to powinni pozwolić mu odejść. Nie można pozwolić sobie na odejście takiego zawodnika za darmo. Van Gaal posadził go na ławce gdy nie chciał podpisać kontraktu, fax się popsuł i Dr Gea dogadał nowy kontrakt. Teraz powinno być tak samo, nie chce podpisać to na listę transferowa. Jeśli nie dojdzie do transferu to na ławkę i ogrywać nowego bramkarza, a Davida w roli rezerwowego na mecze pucharowe. Chłop zrobił u nas świetną robotę i klubu kokosa bym nie stosował, ale najważniejszy jest klub i rozwój kolejnych zawodników.
» 22 czerwca 2019, 21:17 #5
Carlitozz: Kończyć absolutnie nie, kończyć może mu sie cierpliwość i chęci do gry dla nas, dlaczego? Jak każdy chciałby walczyć o trofea z najwyższej polki i mieć wokół siebie świetnych zawodników a niestety klub nie przedstawia narazie żadnej wizji na odbudowanie tego wszystkiego.
» 23 czerwca 2019, 08:32 #4
Advm: To mamy 3 transfer po Jamesie i Macie.
» 22 czerwca 2019, 19:14 #3
Sancho: Czwarty bo jeszcze Tuanzebe. Teraz Ed może spocząć na laurach, potarguje się o kilka mln za Wan Bissakę i powie że jednak nie dało rady. Niech gra Young
» 22 czerwca 2019, 19:56 #2
sisinho: Fosu Mensaaaah!! jego nie liczycie? :P
» 23 czerwca 2019, 00:37 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.