Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

James Rodriguez krok bliżej Manchesteru United?

» 4 czerwca 2017, 12:04 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
James Rodriguez nie znalazł się w kadrze meczowej Realu Madryt na finał Ligi Mistrzów z Juventusem Turyn (4:1). To tylko podsyciło plotki w angielskich mediach na temat przeprowadzki piłkarza do Manchesteru United.
James Rodriguez krok bliżej Manchesteru United?
» James Rodriguez może latem opuścić Real Madryt
Według informacji Sky Sports, Real Madryt zaoferował Jamesa Czerwonym Diabłom. Ofensywny pomocnik Królewskich jest do kupienia za około 50 milionów funtów.

Hiszpański dziennikarz Guillem Balague twierdzi, że klub z Old Trafford jest faworytem do pozyskania kolumbijskiego zawodnika. Mówiło się o tym jeszcze przed finałem Ligi Mistrzów, a pominięcie Jamesa przy ustalaniu kadry na finał Champions League może przesądzić o odejściu zawodnika z Santiago Bernabeu.

Angielskie media zauważają również, że agentem Jamesa Rodrigueza jest Jorge Mendes, który odpowiada także za interesy Jose Mourinho.


TAGI


« Poprzedni news
Anderson: Gra z Carrickiem była zaszczytem
Następny news »
Lista piłkarzy łączonych z Manchesterem United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (33)


gaucho2015: Jose nie chce Jamesa, Bale nie chce do nas, Griezmann nie chce, Lindelof nie chce... pewnie latem tylko Morata i Keane a problemy nadal zostaną... City finalizuje Mendy'ego i Walkera :(
» 5 czerwca 2017, 23:19 #33
Klimaa: Rywale zaczynają się wzmacniać i mam nadzieję że już niebawem usłyszymy o wzmocnieniach zespołu.
» 5 czerwca 2017, 22:04 #32
fworyt: Piłkarz jednego turnieju i ne warto więcej dodawać.
» 5 czerwca 2017, 14:50 #31
Profesor: A Dybala jest w naszym zasiegu? Jakie kolwiek sznase?
» 5 czerwca 2017, 09:55 #30
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2017 23:57

Co do naszej rywalizacji z Realem czy kimkolwiek z ligi mistrzów wszyscy zgodzicie sie z tym że potrzeba nam wzmocnień w ataku. Defensywe mamy solidną i jest w niej wiele alternatyw. Ewentualnie mozna wzmocnić lewą obronę kimś bardziej ofensywnym (idealny byłby Marcelo ale może i Rose wystarczy).

Bardziej powinniśmy skupić się na ataku i tutaj trzeba przesunąć Pogbę do przodu zabezpieczając mu tyły jakimś pewnym ŚPD. Paul jest bardzo kreatywny, ma ciag na bramke i uderzenie, jego gra w ataku bedzie nieoceniona.

Opróćz tego musi przyjść ktoś na prawde skrzydło i Perisić to nie jest zawodnik którego szukamy. Tam potrzeba jakości takiej jak Bale, Lucas Moura lub chociaż Willian. Pierwszy z nich jest najlepszą i najdroższą opcją. Zapewne Real chciałby go wykorzystać do kupienia De Gei. Należałoby szczerze z Davidem pogadać, połozyć mu przedłuzenie kontraktu na stole i albo odchodzi w tym sezonie i mamy za niego Bale albo przedłuza kontrakt o kolejny rok. Jesli nie to za rok Real juz nam tyle nie da a David będzie naciskał na transfer. Willian i Lucas Moura są moim zdaniem do wyjęcia za 40-50 milionów funtów. Stać nas na to.

Najważniejszy jest jednak napastnik , tutaj potrzeba pewniaka kogoś walecznego, głodnego sukcesów i skutecznego. Najlepszą opcją byłby Lewandowski , ale on jest nie do ruszenia, druga opcja to Aguero ale tu cena byłaby zaporowa dlatego na ten moment powinniśmy skupić się na Lukaku. Nie ma na rynku drugiego napastnika o takich umiejętnościach i statystykach który rozglądałby się za nowym klubem.

Z Evertonem idzie się dogadać, sam zawodnik też moze poprosic o transfer co ułatwiłoby sprawę, przeciez nie będzie to niespodzianką że chce odejść. Dodatkowo Evertonowi mamy wiele do zaoferowania, możemy im oddać Fellainiego, Lingarda mieliby tez pożytek z Pereiry i Januzaja. Wiem że wymiany nie są ostatnio w modzie ale mamy tylu zdolnych młodych zawodników którzy nie pasują do United i nie dostaną tu szansy a mieliby okazje zabłysnąć w Evertonie.

Jest jest jeszcze Wayne ich wychowanek który u nas coraz mniej gra przez co ciezko mu złapać formę a w Evertonie mógłby się jeszcze na 2-3 lata odbudować. Oczywiśćie jesli sam Wayne się zgodzi bo za nic nie wypchnąłbym go stąd siłą.
» 4 czerwca 2017, 23:54 #29
Spadkobierca: Marcelo odchodzi z klubu, który wygrał LM i w którym się czuje wyśmienicie - serio?
Rose odchodzi z silnego obecnie Tottenhamu, który Pochettino naprawdę świetnie prowadzi, do klubu, który musiał wszystko postawić na wygranie LE, żeby mieć szansę się pokazać w LM - kolejny raz, serio?

Naprawdę nie wiem skąd bierzecie takie pomysły, że podstawowi piłkarze, bardzo potrzebni i świadomi tego piłkarze, odejdą z lepszych klubów do Manchesteru United prowadzonego przez Jose.
» 5 czerwca 2017, 11:55 #28
uzil25: Dramat... nie chce go tu. Jak szybko zdążył zabłysnąc na mundialu tak szybko przygasł w Realu. Przepromowany gość. Grać potrafi ale moim zdaniem nie wniesie tu tyle jakości ile trzeba by za niego zapłacić.

Nie wydaje mi się, że jest to ktoś kto ciągnie grę gdy zespołowi gorzej idzie. Raczej gdy drużyna dobrze gra to Kolumbijczyk również. Takich mamy już tutaj nadmiar. Trzeba tych co będą robić różnice w tych najgorszych i najcięższych momentach.
» 4 czerwca 2017, 22:19 #27
Spadkobierca: To właśnie ten transfer do Realu zniszczył mu karierę. Wystarczyło mądrzej wybierać.
» 5 czerwca 2017, 11:51 #26
janpal1: Nie rozumiem po co on u nas? Jest bardzo dobry, tylko gdzie mógłby grać. Mamy już Mkhitaryana i Mate. Jak ma grać na prawym skrzydle gdzie ta pozycja kuleje to po co uciekać się do półśrodków, skoro można kupić skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia czytaj Bale lub Lucas.
» 4 czerwca 2017, 13:54 #25
przemcio94: lepiej go miec u siebie niz przeciwko. Jak United go nie kupi, to kupi go Chelsea i wtedy dopiero bedziemy mieli problem
» 4 czerwca 2017, 15:07 #24
janpal1: No i zapomniałem jeszcze o Dembele też super młody magik.
» 4 czerwca 2017, 15:19 #23
Kilerek7: Jak patrzę na te nasze cele transferowe, Lindelof, Keane, James, Perisić to się zastanawiam w którą stronę my chcemy iść. My musimy mieć podstawową 11 stkę konkurencyjną dla takiego Realu jeśli chcemy ich pokonać w superpucharze a potem rywalizować w LM. Wczoraj najlepsza defensywa świata została totalnie zdemontowana i tak się kończy wieczne bronienie.
» 4 czerwca 2017, 13:07 #22
tomekwietniu: To nie FIFA że w dwa okienka wyciągasz samych najlepszych i jakich chcesz. My się musimy odbudować, a to trwa. Trwało to w Juve, Bayernie, Barcie czy nawet i Realu. Trwać też będzie u nas, a odbudowa zaczęła się od momentu jak Jose przyszedł do nas.
» 4 czerwca 2017, 13:14 #21
Fugas: Niestety nie mam pojęcia czemu nie grali tego co w pierwszej połowie. Nie nauczył ich przykład Atleti które w tym sezonie Real niszczył.
» 4 czerwca 2017, 13:15 #20
zbanowany5x: znowu tekst o FIFA hahhahahahhahahhahaha
» 4 czerwca 2017, 15:22 #19
tomekwietniu: Wolę tak niż życie w wyimaginowanym świecie, że coś takiego jest możliwe i to normalne... inaczej takiej postawy nie da się nazwać niż dziecko FIFY...
» 4 czerwca 2017, 16:11 #18
Kalina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2017 18:38

zbanowany nie kompromituj sie, kolega dobrze gada a jak nie masz nic madrego do napisania to lepiej zamilcz
» 4 czerwca 2017, 18:38 #17
JebikMUTD95: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2017 19:30

Tomek Zgadzam się z Tobą, wiele osób chyba nie wie ile trwała odbudowa Realu i jak wyglądała nasza gra podczas okresu ich odbudowy...

Liga :
- Real przez kilka lat z rzędu kończył sezon na 2 miejscu za Barcelona
- My wtedy kilkukrotnie konczylismy sezon na 1 miejscu w Tabeli podnosząc Puchar i świętując kolejne mistrzostwa

LM
- kilka Razy z rzędu Real w LM odpadaj dochodząc najdalej do Ćwierć finałów
- My w tym czasie wygrywamy LM a rok później bronilismy Pucharu LM z Barcelona

Jeszcze coś do Kilerka7
Real by się odbudować niemal w każdym okienku transferowym pobijal rekord transferowy, Florek w ciągu kilku okienek wydał tyle hajsu żeby skład wyglądał tak jak teraz ze po prostu ten skład musi wygrywać.
Gdyby SAF w czasie odbudowy Realu ściągał gwiazdy za 50-70mln wtedy to my bylibyśmy potęgą nie do ogrania..
» 4 czerwca 2017, 19:29 #16
zbanowany5x: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2017 19:41

Dobrze gada? co ma gra do wymyślania transferów?
To, że piszesz gościu o tym iż wolisz zyć w realnym świecie jeżeli chodzi o plotki transferowe to nie znaczy, że inny nie może sobie pomarzyć.

Każdy kto przywołuje FIFĘ co chwila to ma chyba maks 10 lat i w ten sposób chce się dowartościować wiekowo bo inaczej nie umiem sobie tego wytłumaczyć.

Nieprawda @tomekwietniu?

Na żadnym innym portalu nie ma tylu głupawych przywołań tej gry co na DP.
Nawet na zrytym Onecie gdzie 80-90% komentarzy piszą dałny lub downy jak kto woli.

Ale cóż był czas się przyzwyczaić wszak.
» 4 czerwca 2017, 19:37 #15
Kilerek7: Tylko, że SAF miał w sobie takie coś, że wyciska z każdego nadludzkie możliwości. Dzisiaj legendy MU grały piękniejszy futbol niż my za Moyesa, LvG i Mourinho razem wziętych. SAF był nauczony innej kultury piłkarskiej, wystarczy poczytać biografię, on nie kupował za miliony bo piłkarze przychodzili z chęcią głównie dla niego, za jego kadencji MU było potęgą i nie musieliśmy wywalać 100 baniek by zachęcić gracza. Taki RvP przyszedł tylko dla SAFa i jak ubolewał nad tym, że długo przy nim nie pograł, a teraz ilu graczy nam odmawia? Taki Mbappe z pewnością wybrałby MU gdyby trenował SAF, ba dam sobie rękę uciąć, ze szkot już by popijał u niego herbatkę z jego rodzicami i to była siła tamtego MU, piłkarze mało znani dawali z siebie wszystko by zadowolić trenera, a teraz jest wręcz odwrotnie. Gdyby SAF miał taki skład wtedy jak Real, to by chyba wygrał całą ligę bez porażki. Od odejścia SAFa minęło trochę czasu i było pełno przymiarek dobrych graczy ale nas olewali, a my kupowaliśmy średniaków którzy niczym się nie wyróżniali a szkockiego czarodzieja na ławce już nie było. Minęło dużo czasu i nadal jest klapa. Mourinho trochę to ruszył dobrymi transferami i wierzę, że teraz kupi naprawdę mega graczy, żadnych Keanów czy Perisiciów, tutaj trzeba mocne nazwiska by walczyć z tuzami europy. Ten Real nas zdemoluje w superpucharze, a my czym ich postraszymy z przodu? Lingardem i Rashfordem? Martialem bez formy? Mourinho robi drugi Juventus i jak pokazało życie taka super obrona to za mało, mocna ofensywa zdemoluje wszystko, musi być balans, a i co mi się podoba u Realu to to, że mają 2 ofensywnych i kreatywnych pomocników, a za plecami SPD i to daje im mega przewagę, a większość klubów zaczyna już grać 2 SPD albo zaraz będzie i 3 SPD. Przyjrzyjcie się grze legend MU, co robił Scholes i Giggs, jak grał Park, Evra. Rooney który jeszcze gra zawodowo był cieniem dla emerytów. A i co do Fify, to sam nie gram od dawna, czasem jak kumpel zaprosi na piwo to na xboxie pykniemy mecza, ale wielu przytacza Fifę, a zapomina, że ta gra jest tworzona na bazie rzeczywistym piłkarzy, wszystkie statystki piłkarzy z Fify z odzwierciedleniem ich gry w rzeczywistości i regularnie aktualizowane przez ekspertów a nie dzieci. Więc jeśli np. taki Perisić ma 84 a Neymar 90 ( daje przykład bo nie wiem jak jest naprawdę ) to Perisić jest jednak gorszy od Neymara i szukanie wymówek, że to tamto ma lepsze jest zbędne, bo w ogólnych rozrachunku i tak ma mniej możliwości. Więc już skończcie o tej Fifie. PS: Wielu profesjonalnych trenerów korzysta z takiej Fify Manager przy pracy ze swoim zespołem w realu.
» 4 czerwca 2017, 23:09 #14
Neymar12: Tylko że ten Real nie kupował ani nie stawiał tylko na mocne nazwiska: Varane, Carvalaj, Marcelo, Casemiro czy nawet Isco nie byli takowymi gdy rozpoczynali karierę w tym klubie, ale musiałbyś być mądrzejszy żeby zrozumieć tą analogię. A to raczej niemożliwe.

Taki Mbappe z pewnością wybrałby MU gdyby trenował SAF, ba dam sobie rękę uciąć, ze szkot już by popijał u niego herbatkę z jego rodzicami

Bo nikt w historii nie odrzucił oferty SAFA. I mówię także o młodych graczach jak Hazard
» 4 czerwca 2017, 23:48 #13
walentos: Hazard odrzucił naszą ofertę bo w Chelsea potrzebowali kogoś na jego pozycje, u nas mielismy alternatywe i musiałby walczyc o miejsce w składzie
» 5 czerwca 2017, 00:06 #12
Neymar12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2017 00:13

Hazard odrzucił naszą ofertę bo w Chelsea potrzebowali kogoś na jego pozycje, u nas mielismy alternatywe i musiałby walczyc o miejsce w składzie

Co nie zmienia faktu, że odrzucił ofertę - nie ma żadnego znaczenia dlaczego. To zresztą tylko jeden z wielu. Mity, że wszyscy błagali aby móc pracować z Fergusonem można włożyć między bajki.
» 5 czerwca 2017, 00:11 #11
walentos: Powiedz mi co takiego miała Chelsea? Miała tymczasowego menadżera który fartem wygrał ligę mistrzów ale pewne było ze on zostanie zmieniony. Mieli sredni skład i brak zawodników na niektórych pozycjach. Ogólnie Hazard mówił po transferze ze wybrał klub lepszy do rozwoju.

To prawda w United nikt sie wówczas nie rozwijał. Był mistrzowski skład i nieugięty menadzer który więcej oczekiwał. Ja miałem wrażenie ze Chelsea miałabyś tylko przystankiem przed przejściem do Realu czy Barcelony ale z czasem mu sie spodobało. Do dzis jednak uważam ze idealnym klubem dla Hazarda byłby Bayern.
» 5 czerwca 2017, 00:36 #10
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2017 01:19

A czy ja napisałem, że Real zawsze miał same gwiazdy? Głównie w ataku mieli zawsze galaktycznych. Wiedziałem, że przytoczycie Hazarda, specjalnie o nim nie pisałem, tylko czekałem na reakcje. Nie napisałem, że za SAFa nie było piłkarzy którzy by odmówili, ale nie było to takie jak teraz. Mourinho mimo, że jest wielkim trenerem, nie ma takiego magnesu jak miał szkot, z resztą wtedy graliśmy fajną piłkę, a teraz nikomu nie chce się stawiać autobusów. Neymar ty to ciągle chcesz mieć racje, a nawet jak jej nie masz to myślisz, że masz. I nie ucz ojca dzieci robić.
» 5 czerwca 2017, 01:17 #9
Neymar12: Mourinho mimo, że jest wielkim trenerem, nie ma takiego magnesu jak miał szkot, z resztą wtedy graliśmy fajną piłkę, a teraz nikomu nie chce się stawiać autobusów.

Tak, piłkarze wolą jak Klopp pięknie kopać ale nic nie wygrywać, zapewne

Neymar ty to ciągle chcesz mieć racje, a nawet jak jej nie masz to myślisz, że masz.

Myliłem się w życiu często. Problem polega na tym, że ty z kolei praktycznie nigdy nie masz racji w tym swoim bełkocie

Powiedz mi co takiego miała Chelsea? Miała tymczasowego menadżera który fartem wygrał ligę mistrzów ale pewne było ze on zostanie zmieniony. Mieli sredni skład i brak zawodników na niektórych pozycjach. Ogólnie Hazard mówił po transferze ze wybrał klub lepszy do rozwoju.

Była klubem, który choć nie wyglądał zbyt pewnie, to stwarzał możliwości rozwoju: zarówno własnego jak i samego zawodnika. To było idealne miejsce aby otrzaskać się z wielką piłką.
» 5 czerwca 2017, 08:03 #8
Spadkobierca: Co Ty chrzanisz Neymar? Klopp nic nie wygrywał z BVB? Osiągnął wiele z tą akademią Bayernu. Teraz potrafił skończyć sezon na czwartym miejscu z klubem, który wciąż jest w przebudowie. Ty naprawdę myślisz, że Liverpool to już ukończone dzieło, czołg mający wszystkich miażdżyć? Klopp zakończył erę 4rsenalu w LM!
» 5 czerwca 2017, 11:50 #7
Micz: A po co miał by iść do interu ?? Chyba tylko ze względu na to, że we Włoszech cieplej niż w Anglii.
» 4 czerwca 2017, 12:50 #6
EmilCioran: Pod względem sportowym to powinien wybrać United ale kto go tam wie? A wspomniałem o Interze bo dużo się mówi że James wyląduje albo w Manchesterze albo Mediolanie.
» 4 czerwca 2017, 13:14 #5
Ariell: to inter jest teraz przy kasie?
» 4 czerwca 2017, 15:10 #4
EmilCioran: Jest przy kasie. Chińczycy kupili Inter. Podobnie jak Milan.
» 4 czerwca 2017, 18:14 #3
Spadkobierca: I to już jakiś czas temu. Z tego co się orientuję Inter został kupiony dużo wcześniej niż AC Milan, który dopiero od tego okienka będzie miał kasę Chińczyków.
» 5 czerwca 2017, 11:44 #2
EmilCioran: Z Realu zapewne odejdzie. Pytanie: dokąd? Inter czy United?
» 4 czerwca 2017, 12:32 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.