Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wielkie wietrzenie szatni w Manchesterze United?

» 30 listopada 2016, 07:11 - Autor: matheo - źródło: MEN
Zimowe okno transferowe zapowiada się niezwykle pracowicie w Manchesterze United. Old Trafford może opuścić nawet 10 piłkarzy z obecnego składu United – informuje Manchester Evening News.
Wielkie wietrzenie szatni w Manchesterze United?
» Memphis Depay może w styczniu opuścić Manchester United
Klub przede wszystkim będzie chciał pozbyć się Bastiana Schweinsteigera, który w tym sezonie nie wystąpił jeszcze w ani jednym meczu w barwach Czerwonych Diabłów. Niemiecki pomocnik prawdopodobnie trafi do jednego z zespołów z Major League Soccer.

Pod znakiem zapytania stoi również przyszłość Memphisa Depaya, Morgana Schneiderlina, Matteo Darmiana, Marcosa Rojo, Ashleya Younga i Sama Johnstone'a.

Depay i Schneiderlin w ostatnich tygodniach przymierzani są do Evertonu. Darmian nieustannie jest łączony z przeprowadzką do Serie A. Z kolei Johnstone'a w swoich składach chciałoby mieć wiele zespołów z Championship.

Manchester Evening News informuje, że inne kluby wykazują także zainteresowanie Daleyem Blindem, Marouane'em Fellainim i Anthonym Martialem.

Jose Mourinho nie ma w planach pozbywania się zawodników za wszelką cenę. Decyzja o odejściu z klubu będzie więc należeć do samych piłkarzy. Wiadomo natomiast, że Portugalczyk zablokuje próby transferu do najgroźniejszych rywali z Premier League.


TAGI


« Poprzedni news
Parker: Mourinho musi się uspokoić
Następny news »
Diafra Sakho nie zagra przeciwko United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (45)


Klimaa: Blind i Martial nie powinni odchodzić bo to są piłkarze na miarę ambicji naszego klubu. Osobiście nie chce mi się wierzyć że w trakcie sezonu Mourinho pozbędzie się tak dużej ilości zawodników. Na 100% odejdzie Bastian a co z innymi to ciężko powiedzieć.
» 1 grudnia 2016, 00:28 #43
PanWolodyjowski: Depay odchodzi, Lingard zosaje. Schneiderlin odchodzi, Fellaini zostaje.

"Nie wiem, dlaczego nie wygrywamy"
» 30 listopada 2016, 15:49 #42
kuba25: Lingard > Depay - takie sa fakty
» 30 listopada 2016, 15:56 #41
karreem: Depay u nas jak do tej pory zawiódł. Podobnie było z Forlanem który u nas poza przebłyskami grał przeciętnie,a po transferze do Hiszpanii zdobywał seryjnie bramki. Podobnie może być z Depayem, który w innym klubie pokaże swoją wartość.
» 30 listopada 2016, 17:05 #40
Matias: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.11.2016 15:39

Hahahah wywalcie wszystkich a potem będziecie odkupywać z powrotem za 100 mln.
Takie rzeczy tylko w United.
Polityka transferowa tego klubu jest chora na raka.
» 30 listopada 2016, 15:39 #39
jassaj: Szczerze, takie wietrzenie to może ale latem, teraz w środku sezonu, zakładając oczywiscie, że wszystkie przewidziane transfery stałyby sie faktem to niewyobrażam sobie żeby ktokolwiek o zdrowych zmysłach pobył sie 1/3 składu, mając na uwadze, że zimą nie robi sie żadnych spektakularnych transferów, że wielki gwiazdy z wielkich klubów są nie do wyjęcia w połowie sezonu a nawet mniejsze kluby będą sie opierać żeby sie nie osłabiać. Może kupimy jakiegoś obrońce i jakiegoś zapchajdziure, może trafi sie jakaś promocja, może też ktośodejdzie ale to nie będzie taki kaliber jak tutaj sie przewiduje
Chociaż z 2 strony gdyby hipotetycznie założyć że to sie uda... Może to i by nie było głupie. Oczywiste poświęcenie tego sezonu ale "nowy skład" miałby pół roku extra na zgranie. No ale jak mówie można dyskutować robić teorie ale to raczej nie przejdzie
» 30 listopada 2016, 15:22 #38
JasnaLiryka: Szczerze watpie by juz w zimowym okienku bylo takie wietrzenie szatni , a jezeli sie zdarzy to bedzie to chyba jedna z wiekszych rewolucji jaka widzialem w tym klubie.
Co do pilkarzy, o ktorych mowa to do sprzedazy jak najbardziej dla mnie nadaja sie Bastian i Darmian.
Nie wiem jakie plany ma wobec Morgana ale Carrick to jest opcja na jeszcze jeden sezon a potem bedzie trzeba szukac kogos na jego miejsce. Fellaini to jest czlowiek sinusoida w moich oczach, raz zagra bardzo dobrze by potem niszczyc moj spokoj i wzbranianie od puszczania k*rew. Na dluzsza mete w moim zdaniu nie jest to zawodnik, pod ktorego mozna dobrac partnerow. Tez sprzedaz.
Depay - dla mnie najlepsza opcja to wypozyczenie bo jak odpali po sprzedazy to znowu bedzie smiech na sali i walenie sie w czolo.
Young - stara szkola bez formy, ale wazne ogniwo w zespole , o ktorym wspomina sam Mourinho.
Martiala nie biore nawet pod uwage bo sprzedaz to najwiekszy blad i napewno nie w zimie.
Rojo? Zapchaj dziura , do lata przetrwa.
» 30 listopada 2016, 14:31 #37
DjTED: Ale od Rojo się odwalcie. Wreszcie się odnalazł i nie zasłużył, aby odejść.
» 30 listopada 2016, 14:09 #36
Kilerek7: Ta ciekawe na jak długo.
» 30 listopada 2016, 14:30 #35
DjTED: Dobry koment. A na jak długo odnalazł się w klubie Martial, Rash, Jones, Depay? 2 pierwszych na sezon i gdzie teraz są?
» 30 listopada 2016, 14:51 #34
trikos: @DjTED Ja Ciebie popieram. Nie jestem zwolennikiem jego talentu ale widać różnicę gdy gra na ŚO a na LO. Paradoksalnie lepiej radzi sobie na LO w reprezentacyjnej grze ale tak było już za LvG. Dałbym mu jeszcze dokończyć ten sezon na tej właśnie pozycji zamieniając go z Blindem. Daley'a zaś widzę w roli prawdziwego regulatora gry jakim jest obecnie Carrick bez którego nasza gra jest okropnie nijaka. Tak więc :

Rojo na ŚO (może być jako zmiennik)
Blind jak ŚPD ( rotowany z Carrickiem)
» 30 listopada 2016, 15:14 #33
Krystiano98: Rojo całkiem dobrze sobie radzi. Aczkolwiek dla mnie podstawowa para to Bailly-Jones. Dla kontrastu :D :D
» 30 listopada 2016, 15:23 #32
84cantona7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.11.2016 18:06

Zgadzam się z Trikos. Blinda bym widział jako defensywnego pomocnika w miejscu Carasa. Chłop może nie jest demonem prędkości. W kolejce po wzrost też chyba stał na końcu. Ale przegląd pola ma nieprzeciętny jak i inteligencję.
» 30 listopada 2016, 18:05 #31
Kilerek7: Jeśli chodzi o obronę to pewnie w zimę przyjdzie Lindelof i Gimenez, ewentualnie Fonte, na prawą Coleman bądź Fabinho i to tyle. Chociaż chciałbym zobaczyć u nas Williana:P
» 30 listopada 2016, 13:48 #30
TheRipper: Ja tam bym najchętniej zobaczył w końcu jakiegoś skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia bądź 10. Obrona tak bardzo znowu u nas nie kuleje a skrzydła i owszem.
» 30 listopada 2016, 14:42 #29
Kilerek7: Właśnie obrona kuleje, bo tracimy głupio gole. Jones narazie ok ale to szklanka, Smalling też nie jest klasą światową a Bailly jest młody i do niego przydałby się prawdziwy lider taki Godin. Skrzydłowy jak najbardziej. A 10 tek mamy dosyć: Rooney, Mata, Miki.
» 30 listopada 2016, 15:05 #28
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.11.2016 16:13

Drogi użytkowniku (użytkowniczko?) CiociaKasia,

Proszę czytać ze zrozumieniem. Nigdzie nie napisałem że obrona nie kuleje. Kuleje ale nie jest aż tak źle. Na prawej obronie gra świetny Valencia, na stoperze o dziwo Rojo wraz z Jonesem jakoś dają radę. Tym bardziej że Bailly już powoli wraca do treningów więc nie przejmowałbym się ewentualną kontuzją Jonesa tak bardzo. Na lewej gra Shaw i daje sobie całkiem nieźle radę.

Naszą największą bolączką jest w tej chwili atak i porażający brak skrzydeł. Kogo mamy tam do dyspozycji? Słabiutkiego Lingarda? Jeszcze słabszego Depaya który prawdopodobnie w następnym okienku pożegna się z klubem? Rahsford to nie skrzydłowy, Martial też średnio tam sobie radzi. Mata jest za wolny żeby sukcesywnie grał na skrzydle. Niby jest Miki, ale on potrzebuje regularnej gry a poza tym nawet jeśli wróci do dobrej formy, to wciąż pojawia się brak drugiego skrzydłowego oraz kreatywnej 10. Zresztą wystarczy spojrzeć na ostatnie kilka meczów United; dominowaliśmy na boisku i przeciwnik pod bramką raczej nie sprawiał nam większych problemów. Czy to Arsenal czy Feyenoord czy West Ham, akurat w tym aspekcie nasza obrona spisywała się całkiem nieźle. To właśnie w braku skuteczności upatrywałbym problemy United. Brakuje nam kogoś kto rozruszałby atak, takiego motoru napędowego, kogoś takiego jak np KdB w City. Zresztą brak kogoś takiego uzmysłowił mi nasz Valencia który w takim meczu z Feyenoordem wbijał się w przeciwników jak w masło, biegał i napędzał ataki United. Właśnie brak skrzydłowego z prawdziwego zdarzenia jest obecnie największym problem Manchesteru United i moim zdaniem to właśnie taki transfer powinien być przede wszystkim priorytetem. Co nie zmienia faktu że nasza formacja obronna też nie wygląda najlepiej i przydałby się jakiś porządny stoper i PO.
» 30 listopada 2016, 16:12 #27
LukeShaw: Problemu ze skrzydłami w dużym stopniu imo należy doszukiwać się z prawej strony, gdzie gra Lingard, a raczej powinien grać bo widzę go tam tylko na zapowiedziach przedmeczowych. Szczerze mówiąc nie potrafię tego zrozumieć. Dlatego Antonio nawet jak zagra słabiej to zasługuje na pochwałę, on gra na prawdę na 2 etaty i daje radę.
» 30 listopada 2016, 16:35 #26
TheRipper: No cóż, prawda jest taka że w składzie United jest sporo przeciętności więc trzeba się będzie z kilkoma zawodnikami pożegnać. Może niekoniecznie w tym okienku, bo wiadomo lukę po tych zawodnikach też trzeba będzie kimś wypełnić a w obliczu kontuzji każda para nóg się przyda, ale w letnim mam nadzieję że dokonamy sporej rewolucji kadrowej.
» 30 listopada 2016, 13:41 #25
Kilerek7: Ja wiem, że liczba przeraża ale patrząc obiektywnie to w miarę się zgadza. Depay nic nie gra i jego bym wypożyczył, bo chłopak ma talent, potrzebuje jednak dużo czasu na boisku a u nas go nie dostanie. Z Morganem to nie rozumiem, bo gość jak dostaje szansę to robi to co potrafi najlepiej, jednak widać w oczach Jose to za mało, więc też nie ma sensu go trzymać na siłę. Fellaini jest graczem od zadań specjalnych i przydałby się do obrony wyników lub żeby podwyższyć atak, ale suma sumarów to tez nie poziom tego klubu. Young i Bastian powinni już dawno odejść. Darmian to solidny zmiennik ale potrzebna jest konkurencja dla Valencii a nie zapchajdziura. Johnstone to przeciętny bramkarz nr. 3 u nas, więc też wypożyczenie. Blinda bym zostawił bo on może grać wszędzie, może PL nie jest warunkowo dla niego dobre, ale ma wiele innych zalet, taki zawodnik to talizman. Rojo się poprawił ale to za mało to poprostu za słaby gracz na ten klub. Reasumując szrotu trochę jest, bardziej jednak zastanawia mnie kogo kupić, bo z drugiej strony ławkę też trzeba mieć, a Ci gracze jako rezerwowi wcale nie są tacy słabi.
» 30 listopada 2016, 13:39 #24
Adam88: Sprzedać Felle!Depay wypozyczenie
» 30 listopada 2016, 12:56 #23
NeverGiveUpGGMU: Depaya to raczej wypożyczymy, chyba że dostaniemy za niego niezłą sumkę.
» 30 listopada 2016, 12:45 #22
Fenek: Taa wyprzedamy 10 zawodników w zimę a pod koniec sezonu dowołamy do kadry co bardziej ruchliwych kibiców. Brednie jakich wiele.
» 30 listopada 2016, 12:11 #21
Sideswipe: Ekspert devilpage'a gaucho2015 lubi to
» 30 listopada 2016, 12:32 #20
OldTrafford1988: Schweinsteiger i Johnstone to spokojnie mogą odejść.
Darmian i Rojo tylko mogą odejść jeżeli przyjdzie za nich środkowy i prawy obrońca.
Young jeśli chce grać to sam powinien chcieć odejść, a jeżeli nie chce i odpowiada mu rola w klubie to niech zostanie.
Depay tylko i wyłącznie wypożyczenie najlepiej do PL.
Schneiderlin, Blind i Martial muszą zostać więc łapy precz.
No i Fellaini tu nie wiem czy chciałbym żeby odszedł czy też nie. Niby drewno, niby brutalne zagrania łokciami, ale jako zmiennik może być.
» 30 listopada 2016, 11:43 #19
miloszek5555: Masz plusa bo zgadzam się z tobą, na wypożyczenie powinien odejść Depay i może być do Evertonu bo najlepiej ogrywać sie w BPL. Morgan powinien zostać bo jak widać gramy na 3 frontach a później dochodzi jeszcze Puchar Anglii więc w razie zawieszenia bądź kontuzji nie będziemy mieli kim zagrać w środku. Dla mnie Basti powinien dostać szansę pokazania się w pucharach bo być może on będzie naszym czarnym koniem i pomoże zdobywać pkt w lidze?
» 30 listopada 2016, 12:05 #18
ro7: Martial?! Ale Mourinho to ma już bogatą historię pozbywania się piłkarzy, którzy później stają się gwiazdami.
» 30 listopada 2016, 11:39 #17
duncaneedwards: bujdy na resorach.zima odejdize moze 1 lub 2 zawodnikow do marca kwietnia jest nam potrzebnych 22 zdrowych zawodnikow maraton meczy dopiero sie zaczyna.ewnetualnie odejda nieuzywani depay i schnederlin nikt wiecej
» 30 listopada 2016, 11:39 #16
AFC07: Dajcie nam Depeya to jeszcze z niego gwiazdę zrobimy hehe
» 30 listopada 2016, 10:29 #15
Sideswipe: Jak z Welbza :>
» 30 listopada 2016, 10:39 #14
TheRealRedDevil: jak zrobisz z niego gwiazdę tak jak napisałeś jego nazwisko to życzę powodzenia ;)
» 30 listopada 2016, 11:41 #13
Diabelred: Sideswipe,

hehe w punkt ;D. Pamietam te ich komentarze zaraz po transferze, ze nie potrafilismy go wykorzystac(co z tego, ze w Arsenalu na napadzie gral tylko jak Giround mial kontuzje, a tak to na skrzydle, czy praktycznie mial to samo co u nas, z ta roznica ze chociaz byl wsrod swoich) i ze Wenger zrobi z niego klasowego napastnika.
» 30 listopada 2016, 12:39 #12
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.11.2016 12:52

No dokładnie.
Mi osobiście było szkoda Welbecka, zdaję sobie sprawę że niektóre jego występy wołały o pomstę do nieba, niewykorzystane setki to by może Stevie Wonder wpakował ale jakoś go lubiłem. Wolałbym by pełnił rolę rezerwowego u nas niż u nich, no ale cóż.
» 30 listopada 2016, 12:47 #11
Matias: Wy to możecie co najwyżej przerobić piłkarza na szklankę :D
» 30 listopada 2016, 15:29 #10
AFC07: Matias

A Wy niewykorzystać potencjału jak np. Di Maria czy wspomiany Holender:p

Sideswipe

Gwiazdę nie ale na rezerwę pasuje jak ulał.
» 30 listopada 2016, 16:48 #9
sk8bob: Bastian mógłby przejść do innego zespołu ponieważ zasługuje na regularna grę :) Depay-a dałbym na wypożyczenie gdzie miałby szanse sie odbudować bo jemu potrzebna jest tylko regularna gra w 1 składzie i odbudowanie pewności siebie ( widać u niego ewidentny brak pewności w swoje umiejętności ) Young, Darmian, Rojo i Fellaini-ego bym zostawił :) no dobra moze younga bym sprzedał ze względu na jego wiek, ale cała reszta powinna zostac. Fellaini to idealny rezerwowy, Schneiderlin jest dosc dobrym graczem defensywnym takze na jakies koncówki meczów moze wchodzić przy dobrym wyniku,. Darmian to dobry obrońca ( nawet go lubie i nie rozumiem krytyki ), a Rojo ... Ostatnio zagrał dobry mecz, albo dwa w podstawowej 11 takze moze jest dla niego nadzieja :) a blind to nie podlega dyskusji ze powinien zostac :)
» 30 listopada 2016, 10:08 #8
brq: Bastiana mi szkoda ale w obecnej sytuacji jego odejście to logiczne wyjście.

Depay, Young, Darmian, Rojo, Fellaini - beż żalu, póki są coś warci.

Blind jest wg. mnie bardzo przydatny, taki zawodnik jakim kiedyś był John O'Shea. Może zagrać na wielu pozycjach jeśli istnieje taka konieczność a z doświadczenia wiemy, że wielokrotnie się to zdarza wobec kontuzji..

A od Anthony'ego to niech trzymają ręce z dala.
» 30 listopada 2016, 09:57 #7
Strach: Ciekawe kto z najgroźniejszych rywali w premierleage będzie chciał tych piłkarzy
» 30 listopada 2016, 08:27 #6
zbanowany5x: Żaden z w.w nie nadaje się do pierwszego składu czołówki PL, więc jak ktokolwiek by wyraził chęć zakupu to na ławę co najwyżej jako uzupełnienie szerokiego składu.
» 30 listopada 2016, 08:42 #5
mycka86: Rewolucja kadrowa w zimowym okienku... już naprawdę nie mają czego wymyślać.
» 30 listopada 2016, 08:21 #4
bober89: kilka dni temu był news o gorszych wynikach finansowych klubu oraz informacja o zapisie w kontrakcie z Adidasem na mocy której zapewne klub dostanie o 21 mln (chyba) funtów mniej w przyszłym sezonie, więc nie ma co się dziwić, że będą szukać pieniędzy. Kilku pożegnań się spodziewam, ale rewolucji raczej nie.
» 30 listopada 2016, 08:25 #3
mycka86: Odejdzie Bastian i może Young, to moim zdaniem byłoby na tyle. Ewentualnie jeszcze Depay na wypożyczenie.
» 30 listopada 2016, 08:58 #2
Strach: Prosimy o kulturalne wypowiedzi. Przekleństwa (nawet wygwiazdkowane), obrażanie piłkarzy, klubów lub użytkowników, pisanie dużymi literami, spamowanie oraz bezsensowne komentarze będą karane ostrzeżeniami i banami, bez odwołania!
» 30 listopada 2016, 07:48 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.