Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United dogadał się z Mourinho?

» 4 lutego 2016, 19:49 - Autor: Bart - źródło: tribalfootball.com
Jose Mourinho jest w stadium zaawansowanych rozmów w sprawie objęcia sterów w Manchesterze United od nowego sezonu. Portugalczyk miałby zastąpić Louisa van Gaala, którego kontrakt wygasa w czerwcu 2017 roku.
Manchester United dogadał się z Mourinho?
» Czy Jose poprowadzi wreszcie drużynę z Old Trafford?
Były menadżer Chelsea jest faworytem bukmacherów i dziennikarzy, którzy bazując na różnych źródłach przewidują podpisanie przez niego kontraktu z Czerwonymi Diabłami.

Włoski reporter Sky Italia, Alessandro Alciato, napisał: - Umowa pomiędzy Mourinho a Manchesterem United jest bardzo blisko finalizacji. Co to będą za derby z Guardiolą!


TAGI


« Poprzedni news
Regan Poole w kadrze na Ligę Europy
Następny news »
Fellaini: Liczę na zdobycie przynajmniej 7 bramek

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (127)


Vipol94: A niech Mou spróbuje sił z Diabłami, potem to już tylko i wyłącznie Giggs the Legend!
» 5 lutego 2016, 21:44 #118
karreem: Nie chcę go w United. Ale wiem że klub szukając doświadczonego trenera który ma masę sukcesów na koncie, i który jest do wzięcia, zapewne skorzysta z okazji i zakontraktuje Jose.Więc w lecie kolejne wietrzenie szatni i budowa zespołu wg. filozofii nowego trenera, chyba ze nastąpi cud i klub zacznie seryjnie wygrywać i zdobędzie mistrzostwo Anglii, lub będzie do końca o nie walczył wtedy LVG zostanie.
» 5 lutego 2016, 18:35 #117
Diablica91: Pomimo szacunku jakim darzyłam i nadal darzę Louisa i ogromnego niesmaku z jakim patrzę na sposób traktowania menadżerów we współczesnym futbolu, to mam nadzieję, że do jakiegoś nieformalnego (bądź formalnego) porozumienia z Jose już doszło. Piszcie co chcecie, ale NAPRAWDĘ jest mi szkoda LvG i w całym tym chorym przedstawieniu jest dla mnie "postacią tragiczną", bo nikt nie wmówi mi, że facet chce źle. Sprawa doboru odpowiedniego menadżera musi być cholernie trudna (potrzebny taktyk? motywator i psycholog? ktoś kto dobrze sprawdzi się we współpracy ze szkółką i odbuduje fundamenty? a może ikona pokroju Ryana ciesząca się szacunkiem i znająca klub od podstaw? ), jest też wiele aspektów pracy i zarządzania klubem, o których nie mam i nigdy nie będę miała pojęcia (nie wiem zresztą, czy bym zrozumiała :p). Więc pomijając dywagacje na temat odpowiedniego dla naszych potrzeb profilu trenera i darując sobie na moment kurtuazję, napiszę to, co czuję: JOOOOSEEEEE, no nie daj się prosić! *_*
» 5 lutego 2016, 16:09 #116
RuudVN: facet nie chce źle to pewne, ale jego upór to szczyty szczytów, ja nie wiem na co oni czekają, Guardiola był dwukrotnie ogłaszany trenerem w styczniu a tu niech powiedzą otwarcie czy coś działają czy nie bo takiej telenoweli chyba nikt nie chce
Luis może jeszcze jakiś projekt poprowadzić, może gdzieś spokojnie w Holandii rok lub dwa odbudować jakiś zespół
» 5 lutego 2016, 16:48 #115
emil1986x: oby to On przyszedł lub Simeone
» 5 lutego 2016, 13:21 #114
Dubek: O Simeone zapomnij. Przyjdzie Mourinho i bardzo dobrze.
» 5 lutego 2016, 15:29 #113
SzmuLik: Jose Mourinho to jeden z najbardziej utytułowanych menedżerów swojego pokolenia. Charyzmatyczny, potrafi pokazać zawodnikom że żaden z nich nie jest większy od klubu. Zaliczył parę słabszych okresów w karierze, ale to chyba jak każdy bardziej znany trener. Nie wmawiajcie sobie że Giggs byłby lepszy, bo to nie jest nowy Guardiola a Manchester United to nie jest na chwilę obecną ówczesna Barcelona. Ten klub od momentu odejścia Sir Alexa już i tak stracił swojego ducha, staliśmy się wydawaczami całkiem sporej kasy. No i trzeba pamiętać że Mou w przeciwieństwie do np. Simeone zna styl gry w Anglii, język i zawodników. Jak się trochę pokłóci na konferencjach to też nie zaszkodzi, w końcu jesteśmy Diabłami ;) ode mnie zdecydowane tak dla Mourinho, bo to wielki trener. Amen.
» 5 lutego 2016, 08:08 #112
Bydgoszczanin: Nie dla Mourinho w MU ode mnie :)
» 5 lutego 2016, 07:23 #111
Bydgoszczanin: Bardzo ambitna wypowiedź.
Dobrze, że Twoje zdanie na temat "Tyfusów i robienia od tyłu" kogokolwiek obchodzi.
Ile Ty masz latek, dziecko?
» 5 lutego 2016, 16:56 #110
shakal18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2016 17:53

Synu kibicuję United od 1988 roku jak czytam wasze komentarze typu ''nie dla Murinho'' to aż mi się słabo robi. To jedyny Manager na poziomie dostępny na rynku i gwarantujący triumf Diabłów. I może dlatego tak srogo napisałem do Ciebie bo jestem z Torunia i nie lubie waszej ''Bydgoskiej społeczności''
» 5 lutego 2016, 17:51 #109
Bydgoszczanin: "Nie lubię waszej bydgoskiej społeczności" - świetny argument. Albo w Toruniu kultury nie uczą, albo nie jesteś jeszcze młodziutki.
Synem mnie nie nazywaj. Jeśli jesteś w tym wieku, jaki sobie przypisujesz, to powinieneś mieć już własnego.
Mourinho - tak, wielki menedżer, który doprowadzi nas do sukcesów. Twoja krótkowzroczność jest zatrważająca. Nie dość, że każdy może mieć inny punkt widzenia, to to Twoje ubliżanie z tego powodu po raz kolejny dowodzi, że "jesteś w swoim wieku". Młodzieńcze, żaden z byłych klubów Jose nie odnosi teraz sukcesów. Żaden. Poza tym nie wiem czy zdajesz sobie sprawę z tego, że menedżer z czasem zwyczajnie może się wypalić. Nikt nie jest na szczycie do samego końca. Tylko Sir Alex, wyjątkowo :)
» 5 lutego 2016, 22:05 #108
shakal18: Dziecko idź już do szkoły bo nie masz pojęcia o tym co tu się pisze
» 5 lutego 2016, 15:12 #107
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2016 03:07

Pytanie kompletnie z innej półki: Wie ktoś na kiedy przewidywany jest powrót Rojo i Valencii?
» 5 lutego 2016, 03:06 #106
bambo2: jutro o 18 czasu polskiego ! niech żyje Culagier
» 5 lutego 2016, 08:02 #105
Dubek: www. physioroom.com/news/english_premier_league/epl_injury_table.php#c14

Proszę.
» 5 lutego 2016, 11:11 #104
Xchrisx7: Dzieki wielkie. Bardzo fajna stronka
» 5 lutego 2016, 18:16 #103
Diabelred: plusy:

- z Mourinho u sterow znacznie latwiej byloby nam pozyskac klasowych grajkow
- chyba tylko SAF oraz Portugalczyk jest w stanie przywrocic nam status topowego klubu
- za sezon/2 sezony z pewnoscia juz realnie walczylibysmy o majstra
- tylko z Portugalczykiem u sterow bylibysmy w stanie rywalizowac z Guardiola i jego City.
- zna lige, na pewno po tym sezonie przeanalizuje sobie ten slaby sezon i wyciagnie jakies wnioski, by w przyszlosci nie popelniac podobnych bledow
- w koncu mielibysmy kogos kto zyje meczem oraz potrafi zmotywowac zawodnikow przy linii. Bo na prawde zal patrzec na LVG, ktory jedynie kiedy sie ozywia, to kiedy zapisuje swoje zlote mysli w notesie...
- pilkarze dostaliby sporego kopa i nowa motywacje
- rywalizacja z Guardiola w bezposrednich meczach, ktore na pewno Portugalczyk chcialby koniecznie wygrac


minusy:

- rozwiazanie raczej tymczasowe na max 3 sezony, chociaz z drugiej strony trzeba tez pamietac, ze nie trafi nam sie juz nigdy drugi SAF, ktory bedzie w klubie ponad 25 lat.
- w Realu i Chelsea zostawil troche syfu po sobie
- prawdopodobnie defenywny styl gry. Chociaz z dwojga zlego osobiscie wole juz gre z kontry niz bezsensowna klepanine, ktora nabija tylko procenty
- czeste obwinianie sedziow za porazke...


Nie ma co czekac, taka okazja moze sie nam nie predko trafic. Ktos taki jak Portugalczyk dlugo na prace na pewno nie bedzie czekac i sam Mou raczej nie zrobi sobie rocznej przerwy jak Guardiola. Dac dokonczyc sezon van Gaalowi(chyba ze stracimy matematyczne szanse top 4, wtedy wykopac go od razu jak Moyesa) zeby osiagnal plan min. czyli top 4 i w przyszlym sezonie z Mou u sterow startujemy od nowa. Mam tylko nadzieje, ze zarzad z Edem na czele nie odwali amatorki, ze pozwoli wypelnic kontrakt van Gaalowi, a pozniej po Holendrze z braku klasowych trenerow na rynku, wbije za niego zielony w menedzerce Giggs. Nam potrzeba doswiadczonego trenera, ktory przywroci nam dawny blask, a nie trenera, ktory bedzie sie dopiero uczyl zawodu. Dla Walijczyka najlepszym rozwiazaniem by bylo, gdyby po tym sezonie sprobowal swoich sil w jakims klubie z Championship. Jesli z dana druzyna awansowalby do PL, wtedy mozna by bylo powiedziec, ze oprocz nazwiska i statusu legendy klubu posiada on takze jakies umiejetnosci do bycia trenerem. Bo po raz kolejny powtarzam klasowy pilkarz nie oznacza, ze bedzie automatycznie klasowym trenerem.
» 5 lutego 2016, 02:23 #102
Xchrisx7: Mądre słowa. Zgadzam się z Tobą nie poraz pierwszy
» 5 lutego 2016, 02:45 #101
Ziyo: Zgadzam się w 100% z moim przedmówcą:)
» 5 lutego 2016, 12:56 #100
Ziyo: Można jeszcze dodać, że zawsze stoi za piłkarzami i klubem. Już zacieram ręce i czekam niecierpliwie na nowy sezon.
» 5 lutego 2016, 12:58 #99
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2016 13:13

Zgadzam sie w wiekszosci oczywiscie, bardzo madre slowa.
Jedynie cos co mnie zastanowilo to wejscie nowego trenera na nowy sezon.
Glupio nowemu treneiro robic transfery bez dania szansy graczom, poczatek to takie badanie sie. Szkoda stracic przez to okienko transferowe. Pewnie, latwiej wtedy rozliczyc trenera i robi sie wg ustalen kontraktowych.

Szkoda jednak stracic okienko transferowe. Wg mnie Mou powinien wejsc wczesniej, tym bardziej ze z vg i tak nigdy nie wiazalismy nadziei na przyszlosc. Byl rozwiazaniem na ta chwile. Jak sie spisuje kazdy widzi, 2 czy 3 dobre mecze to bardzo malo porownujac do gry, osiagniec calego sezonu.
» 5 lutego 2016, 13:06 #98
RuudVN: Jeżeli Jose ma u nas pracować to ogląda wszystkie nasze mecze analizuje zawodników itp. innego wyjścia nie widzę, niech tylko jak to ma w zwyczaju opchnie niechciany element za dobre pieniądze, nie ma wytłumaczenia Chiny dadzą ile się zażąda (hwehwe)
» 5 lutego 2016, 16:44 #97
Wave: Jose czekamy
3 dobre mecze nie zmienia 20 zlych, blamazu w chl, a takze rozpierniczenia druzyny
» 5 lutego 2016, 01:11 #96
Qulpix: Mourinho jak najbardziej na minus, gdzie nie pójdzie tam robi zamieszanie, tworzy niepotrzebne konflikty i sprzedaje od tak zawodników, którzy później okazują się być wzmocnieniami dla swoich przyszłych klubów.
» 5 lutego 2016, 00:59 #95
Wave: a myslalem ze vg tak juz zrobil u nas :p
» 5 lutego 2016, 01:10 #94
romario11: przeciez to uz sie stalo za van gaala
» 5 lutego 2016, 08:41 #93
wojedo: 1. Diego Simeone 2. Jose Mourinho. Jeśli Mou będzie trenerem to będę się cieszył, no ale Simeone w United? Moim zdaniem najlepszym wyjsćiem byłoby zatrudnienie Simeone po sezonie .... :)
» 5 lutego 2016, 00:53 #92
Wave: a jak simeone z angielskim? wloski hiszpanski na bank ogarnia
zeby nie wyszlo jak z garym w valencii
» 5 lutego 2016, 01:13 #91
Amycus: Mamy dużo zawodników z Hiszpanii więc na początku pewnie by tłumaczyli
» 5 lutego 2016, 01:28 #90
romario11: nie jest anglojezyczny niestety
» 5 lutego 2016, 08:42 #89
Szilk: Mourinho, gdyby faktycznie do nas przyszedł to zaprzeczy własnym słowom, kiedy powiedział, że jego serce należy do Chelsea i nigdy nie mógłby trenować w Anglii innego zespołu.
» 5 lutego 2016, 00:35 #88
ProviCFC: Niby tak, ale kibice którzy też go tak kochają powinni go zrozumieć. Drugie zwolnienie zapewne zamkneło już na stałe drzwi do CFC, swoje dla klubu zrobił a skoro ma pragnie dalszej gry w PL to czemu nie MU. Jose jest wybitnym trenerem i zasługuje na taki klub, tak samo Manchester zasługuje na takiego trenera.


Ja sam chciałbym go zobaczyć w Manchesterze. Chodz zapewne bolało by mnie gdyby wygrywał nowe trofea z innym angielskim klubem, to jednak życze mu objęcia tej posady, i jednocześnie mam nadzieje na powrót naszych drużyn do starej rywalizacji w PL i LM.
» 5 lutego 2016, 00:50 #87
mcis: nigdy nie powiedzial, ze nie moglby trenowac innego klubu w Anglii, jedyne co to 2 lata temu go zapytano o MU i wtedy odpowiedzial, ze liczy na dogadanie sie z CFC. o tym tenowaniu innego klubu to chodzilo, o to, ze negociuje z CFC i rozmowa z innymi klubami w temtej chwili bylaby nieuczciwa
» 5 lutego 2016, 01:15 #86
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2016 01:17

nie mou zrezygnowal z chelsea, tylko chelsea z niego i to po 2ch mistrzostwach

malego prztyczka by bylym graczom swoim i abramowiczowi chetnie sprawil
» 5 lutego 2016, 01:16 #85
Diabelred: ,,Przyjdzie taki dzień, w którym pan Abramowicz uzna, że już się do tego nie nadaję. Wtedy będę chciał dalej pracować. Inny angielski klub? Czemu nie. Widzę się w innym środowisku, ale kocham Chelsea i chcę tu zostać jak najdłużej" - Mourinho wywiad z maja ubieglego roku.
Sam Mourinho pewnie nie spodziewal sie, ze ten dzien tak szybko nadejdzie. :)
» 5 lutego 2016, 01:24 #84
dragonxxl: ProviCFC - Również z chęcią był zobaczył finał lm lub chociaż półfinał z udziałem Manchesteru United oraz Chelsea. Bardzo martwi mnie spadek formy angielskich klubów na arenie europejskiej.
» 5 lutego 2016, 16:37 #83
Klimaa: Mourinho znowu wyczyniałby cuda na ławce.. Przemawia za nim umiejętność sięgania po najwyższe cele jednak jest bardzo kontrowersyjny - z jednej strony to dobrze ale czy aby jego osobowość pasuje do naszego klubu.. Zobaczymy kto zastąpi LVG bo będzie to albo Portugalczyk albo Giggs.
» 4 lutego 2016, 23:42 #82
walentos: A kto z naszych najznakomitszych zawodników i menadżerów nie był kontrowersyjny? Myśle ze kto jak kto ale Mou do nas pasuje. Ma głowe do transferów , wie jak prowadzić wielkie kluby i wie jak rozmawiać z dziennikarzami.

Pamiętam jak połowa DP się zachwycała jak Van Gaal zaczał "pyskować" dziennikarzom i cisnąć im na konferencjach i jak się to skończyło? Wszyscy są przeciwko niemu, wywierają na nim ogromną presje i zwalniają go co tydzień. Połowa rzeczy które tu czytacie to nie są fakty tylko wypociny dziennikarzy którzy wiele rzeczy opisują tak byście Wy myśleli tak jak oni chcą żebyście myśleli.
» 5 lutego 2016, 00:00 #81
Szilk: Tylko Giggs! - jeżeli chcemy stabilności i trenera na długie lata. Lepiej przecierpmy jeszcze rok, a potem zbierajmy z tego owoce tak jak za SAF- a. Wszyscy inni trenerzy, o których mowa poniżej są dobrzy i bardzo dobrzy, ale żaden z nich nie zwiąże się z Klubem na długie lata, bo do tego trzeba mieć odpowiednią mentalność, kochać ten Klub i rozumieć - a Giggs jako jedyny spełnia te warunki.
» 4 lutego 2016, 23:39 #80
Wave: vg nigdy nie byl dlugoterminowym projektem, troche to bez sensu wybor od poczatku
» 5 lutego 2016, 01:23 #79
Wave: ale jesli mialby to byc giggs to dano by mu szanse po moyesie juz, wiec raczej to nie bedzie on
» 5 lutego 2016, 01:24 #78
manchester1878r: A może tak, a może nie.
Będzie podpis, wtedy porozmawiamy.
Teraz to gdybanie głodnych sensacji dziennikarzy.
» 4 lutego 2016, 23:27 #77
SkowronUNITED: Mourinho po sezonie... Jednak boje się że przez te ostatnie zwycięstwo Van Srall zostanie...
» 4 lutego 2016, 23:17 #76
dragonxxl: Rozumiem, że tak jak wielu nie podoba ci się praca LVG, ale "Van Srall"? Zachowanie gorsze niż tych gówniarzy co "kibicują" Realowi czy Barcelonie. Weźcie się ludzie ogarnijcie.
» 4 lutego 2016, 23:28 #75
RuudVN: jeszcze odnośnie Guardioli zapytajcie fanów Bayernu kiedy było lepiej przed nim czy teraz?
odpowiedzą jednym tchem, że zwolnienie Heynckesa jeszcze przed sezonem w którym wszystko wygrał to była największa pomyłka zarządu od lat, teraz to nie Barcelona będzie postrachem Europy tylko właśnie Bayern bo Ancelotti jeszcze nigdy nie miał tak kompletnej drużyny pod swoją taktykę, kontry nie są mu obce a jak kontuzje ominą Robbena i Riberiego + Costa i Coman to aż dech zapiera, doskonali w powietrzu Muller i Lewy, boki obrony Lahm i Alaba a o środku pola z Thiago, Martinezem to już nie będę pisał do tego "niezły" Neuer i 4 światowej klasy środkowych obrońców
nic tylko oszczędzać kluczowych graczy na LM i to może okazać się potwór na miarę Bayernu Heynckesa i to przez wiele lat, ja liczę, że moje domysły się nie sprawdzą (z korzyścią dla nas) ale to aż w oczy razi jaki tam drzemie niewykorzystany potencjał
» 4 lutego 2016, 22:39 #74
GandiGanda: Mysle jednak ze Ancelotti dokupi jakiegos defensora do tego układu + kogos od siebie, i jesli Lewy zostanie w Bayernie to rzeczywiscie bedą sieli rozp... :) Jak narazie wieksząsc plotek sie sprawdza a i domysły wielu ludzi jesli chodzi o managerów. czytaj Guardiola a juz dawno temu były pogłoski ze Pellegrini zostanie zwolniony, nawet na poczatku sezony czy nawet w tam tym. Teraz ze Mou ma przyjsc do nas mysle ze to nie jest wyssane z palca a Edek i spółka nie mogą poprostu przejsc koło tego. Za sezon dwa nie tylko Bayern bd rozbijał ale i nasze United powróci na szczyt.
» 4 lutego 2016, 22:45 #73
Puchaczor: Mogę się mylić, ale Heynckes zakończył karierę, a nie został zwolniony :)
» 4 lutego 2016, 23:44 #72
RuudVN: Heynckes został postawiony przed faktem dokonanym, może dlatego bez presji w ostatnim sezonie Bayern tak grał, kto wie
» 5 lutego 2016, 00:11 #71
fetraini: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2016 22:39

Od nowego sezonu na pewno nie obejmie United, ponieważ proces musi zostać zakończony przez genialnego van Gaala. Jednak od sezonu 17/18 dzięki wybitnej filozofii 9/15 stosowanej przez Holendra będziemy mieli skład gotowy do wygrywania wszystkiego. Więc gdyby objął drużynę po van Gaalu to:
-Wyrównałby porachunki z Guardiolą
- dopisałby sobie kilkanaście trofeów (Premier League i przynajmniej raz Champions League)
- prawdopodobnie udowodniłby, że jest najlepszym trenerem tego pokolenia, chociaż sukcesy z United to tak naprawdę w 85-90% zasługa van Gaala, choć mało kto tym będzie wiedział...

Tak więc ciekawie by to wyglądało. Ale poczekajmy. Najpierw wybitny holenderski siewca musi skończyć siać, by ktoś inny mógł zebrać plony.

Z Mourinho, czy bez wrócimy na szczyt, także radujmy się!

Jestem fetraini. Posiadam niesamowitą mądrość i widzę więcej niż wszyscy. Ja stwierdzam fakty i odkrywam niekiedy bolesną prawdę. Ale do niczego nie przymuszam. Ja mogę was tylko zaprowadzić do rzeki z wiedzą. Ale to od was zależy, czy będziecie z niej pić.
» 4 lutego 2016, 22:36 #70
walentos: Osobiście uważam że Mourinho powinien dostać szansę nawet od zaraz. Jeśli chodzi o ten sezon dałbym mu czas na zapoznanie się z kadrą. Latem niech zarząd da ograniczenie ze może wydać max 50 mln funtów na transfery i ze nie może nikogo sprzedać bez chęci odejścia zawodnika (żeby Maty się nie pozbył). Niech najpierw pokaże coś z tym składem i wyciśnie z nich 110% a wtedy zacznie szastać klubowymi pieniędzmi bo przynajmniej wiadomo będzie że są w dobrych rękach.
» 4 lutego 2016, 22:24 #69
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2016 22:29

. Latem niech zarząd da ograniczenie ze może wydać max 50 mln funtów na transfery i ze nie może nikogo sprzedać bez chęci odejścia zawodnika (żeby Maty się nie pozbył). - naprawdę głupszych warunków nie dało się wymyślić.A co jeśli część graczy nie będzie pasować do jego stylu?I co w takim wypadku.Skoro Mata nie pasuje to niech go sprzedaje.Menadżer powinnien dostać środki właśnie na początku pracy a potem uzupełniać luki
» 4 lutego 2016, 22:28 #68
GandiGanda: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2016 22:51

rzeczywiscie dziwny tok myslenia. 50mln funtów to chyba w zime
edit. za dokładnie taką sume podbno własnie przeszedl Teixera do Jiangsu Suning
:- To prawda, sprzedajemy go do Chin - miał powiedzieć francuskim dziennikarzom trener Szachtara Donieck Mircea Lucescu.

:Teixeira w Chinach zarobi 10 milionów euro netto za sezon.
» 4 lutego 2016, 22:49 #67
walentos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2016 23:38

Wy jeszcze nie wyciągnęliście wniosków po Van Gaalu? 300 milionow blisko wydane i nie ma kim grać... caly czas piszecie ze tu brakuje tam brakuje. Ferguson w 5 ostatnich okienek tyle nie wydał, osiągnął więcej i nigdy mu ludzi do gry nie brakowało. Ja uważam że kolejny menadżer powinien najpierw cos pokazać i zasłużyć sobie na zaufanie. Nie chcemy chyba żeby stery objął gość z nazwiskiem który narobi głośnych transferów wywali grubą kase i skończy na 7 miejscu... No chyba że chcecie dalszej kompromitacji to proszę bardzo ufajmy ślepo nazwiskom i na pewno dobrze na tym wyjdziemy... pozdro.
» 4 lutego 2016, 23:37 #66
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2016 00:04

Ferguson w 5 ostatnich okienek tyle nie wydał, osiągnął więcej i nigdy mu ludzi do gry nie brakowało - ale za to brakowało menadżerom po nim, bo nie odmłodził kadry. Dajesz przykład menadżera który miał swoją drużyne od lat i musiał uzupełniać luki.A ile on budował drużynę? 6 lat. Wiem że to były inne czasy ale nie możesz mieć pewności że teraz nie musiałby wydawać

Ja uważam że kolejny menadżer powinien najpierw cos pokazać i zasłużyć sobie na zaufanie - to jest naprawde zabawny sposób myślenia.Dlaczego ma trzymać Mate skoro mu nie pasuje do taktyki

Nie chcemy chyba żeby stery objął gość z nazwiskiem który narobi głośnych transferów wywali grubą kase - typowy Polaczek. Najbardziej boli wydawanie cudzych pieniędzy. Skoro klub mu na to pozwala nie interesuje mnie ile wydaje. Ja chce tylko zwycięskiej drużyny, ponieważ jestem kibicem a nie księgowym
» 5 lutego 2016, 00:02 #65
walentos: Ferguson uzupełniał luki a Mourinho niby bedzie cała kadrę wymieniał? Puknij sie gościu w czoło. Bramkarz numer 2 na świecie ,boki obrony mamy mocne i młode. Filar obrony którym jest Smalling tez. Brakuje kogoś obok (pierwsza luka). Rezerwę spokojnie może stanowić zrobi. Defensywnych pomocników do koloru zarówno młodych jak i doświadczonych. Lewe skrzydło Depay/Young/Martial tez jest w czym wybrać. Ofensywny pomocnik Roo/Mata/Herrera. Atak Martial/Rooney i można kogoś dokupić (druga luka) i prawe skrzydło tez trzeba coś znaleźć. (3 luka). I ta kadra to nie są jakieś średniaki tylko raczej zdolni piłkarze. Zobacz sobie jaka kadra Mou zdobył mistrza rok temu.

Dlaczego ma trzymać Matę ? Bo to zdolny kreatywny i uniwersalny w ataku zawodnik który pokazał wiele i w Chelsea i w United.

Nie mam nic przeciw wydawaniu kasy ale wywalanie jej w błoto przez mój klub juz boli. Nie typowy polaczek tylko typowy kibic. Przez takie transfery wyrabiamy sobie opinie a wyrabianie klubowi złej opini to jak plucie na jego herb. Jeśli Ci to pasuje i ważne sa dla Ciebie tylko trofea to może zastanów sie nad kibicowaniem Realowi.
» 5 lutego 2016, 15:07 #64
UrbannLegend: To nie żaden news od The Sun, więc robi się ciekawie.

A kontrakt wygasa w czerwcu, ale 2017 roku, prawda?
» 4 lutego 2016, 22:22 #63
Cantona778: Tu raczej powinno być ultimatum dla Van Gala, nie ma pucharu żadnego, nie ma pracy od nowgo sezonu proste. Ja nie widze najmniejszych powodow aby Van Gal odchodził gdy zostanie powiedzmy w pierwszej czwórce i gra bedzie taka jak w ostatnim meczu...bum bum bum i pozamiatane!! Tak grał United jeszcze nie tak dawno!!
» 4 lutego 2016, 22:19 #62
walentos: Wyobraźcie sobie jak zacięte byłyby wtedy pojedynki z City i jak bardzo Mourinho zależałoby na zwycięstwie z Guardiolą :)
» 4 lutego 2016, 22:14 #61
Rekin: Jeśli to prawda to piosenka "United Rule" powinna zniknąć z internetu, a w szczególności jej fragment "F...k you Mourinho, you son of a b...ch" :D
» 4 lutego 2016, 22:12 #60
Cantona778: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2016 22:13

Po najdramatyczniejszej czerwonej kartce w historii futbolu dla Naniego( jak sobie przypomne to mnie jeszcze do dzisiaj kufa ciska) Ferguson jak to określił asystent JEST TAK ZDRUZGOTANY ŻE NIE POJAWI SIĘ NA KONFERENCJI ABY NIE POWIEDZIEC CZEGOŚ ZA DUZO....i to był mistrz Ferguson!! A z Mourinhoto by sie tak nie skonczyło tylko jakąś bijatyka raczej...
» 4 lutego 2016, 22:10 #59
Cantona778: Strasznie mieszane uczucia...jeśli jest to ja kilka warunków jako zarząd bym postawił.

To jest poodobnie jak Barca z Suarezem podpisała kontrakt z aneksem- JAK UGRYZIESZ KOGOS JESZCZE tra ta ta ta to płaci jakąś tam kosmiczną kwotę


I tutaj by było - JAK BĘDZIESZ CO MECZ KRYTYKOWAŁ SĘDZIÓW.....przecież ten gość na koniec w Chelsea to krytykował wszystko wokół tylko nie siebie. Nawet Van Gal ( i za to go baaardzo szanuję) powiedział że zawiódł fanów, i wszystkich do okoła. Mourinho jak dawniej baaardzo lubiałem, cięty język, arogant ale za to przemegadobry trener tak z czasem on się jakoś tak zmienił...piłkarze grali na zwolnienie....luuuuudzie. Ten syf ze sprawą pani doktor( no kufa nie wypada! Nie wypada tak facetowi do kobiety się zwracać) to bronienie idioty Costy...
» 4 lutego 2016, 22:10 #58
walentos: Stał murem za swoimi zawodnikami, zauważ że nigdy żadnego nie skrytykował. Wolał publice mówić że to wina sędziów zamiast przyznać że jego zawodnicy grają piach. Bo grają (przecież rok temu bez problemu zdobyli mistrza) a Hazard który w 2014/2015 był topowym zawodnikiem ligi zniknął zupełnie z boiska. To co Mou im mówił w szatni na osobności to już inna sprawa ale na pewno nie tłumaczył wtedy zawodnikom że te wyniki to wina sędziów. Może w dobie "gwiazdorzenia" postanowił wprowadzić trochę zasad i ograniczeń. Może zbluzgał jednego czy drugiego ze zamiast trenować to spoczęli na laurach. Może to właśnie dlatego zawodnicy odwdzięczyli mu się zwolnieniem?
» 4 lutego 2016, 22:20 #57
Sylverstone: Paradoksalnie taka wiadomosc po jednym z lepszych meczy MU w tym zesonie byc moze to jest klucz do wywalenia LvG
» 4 lutego 2016, 22:07 #56
TheRipper: Powiem tak. Nie lubię go jako osoby, tak samo jak Guardioli zresztą, ale jeśli ma zmienić ten klub na lepsze to dawać go tu. Nie ma co ukrywać, to czołówka, jeżeli nie najlepszy trener na świecie. Tak czy inaczej na pewno jeden z najlepszych. Jeżeli ktoś ma poukładać ten klub to tylko on. Wierzę że mu się to uda i odniesie sukces, ma ode mnie pełne wsparcie. Niepokoją mnie jednak 3 rzeczy:
a) Mourinho znany jest ze swojego defensywnego stylu gry. Powiem szczerze że oglądanie Chelsea stawiającej autobus nie było zbyt ciekawym widowiskiem. Wielu z nas, fanów United woli oglądać bardziej ofensywną grę. No cóż, dopóki będzie szło to w parze z dobrymi wynikami jestem skłonny przymknąć na to oko. Aczkolwiek taki styl nie bardzo pasuje mi do United.
b) Jaki Mourinho jest każdy wie, to człowiek który ma dosyć ciężki charakter. Mam nadzieję że nie doprowadzi to do jakichś konfliktów w drużynie oraz nie zmusi to do odejścia niektórych graczy. Nie chciałbym również żeby jego wypowiedzi doprowadziły do jakiejś niepotrzebnej wrogości pomiędzy innymi klubami a United.
c) Mourinho to dosyć młody trener. Jeżeli by się sprawdził, chciałbym żeby został tu dłużej. Tylko czy po 3-4 latach mu się nie odwidzi i nie zmieni klubu? Nie chciałbym żeby po okresie względnej stabilizacji United znowu przechodziło zawirowania takie jak obecnie.

Tak czy inaczej rywalizacja między Guardiolą a Mourinho zyskałaby miano Angielskiego Gran Derbi :) Inna sprawa czy to kolejna plota czy faktycznie jest coś na rzeczy. To trener z jajami i osiągnięciami którymi chciałby się poszczycić niejeden dlatego pomimo moich wątpliwości jak najbardziej chciałbym widzieć Mourinho w United. I mam nadzieję że wkrótce to się stanie.
» 4 lutego 2016, 21:52 #55
Ziyo: Wreszcie dobra wiadomość. Dobra osoba w dobrym miejscu. Mou w United, Allegri w Chelsea, Pep w City, Klopp w Liverpoolu, Wenger (jak go wreszcie nie wywalą) w Arsenalu. Ale zapowiada się fajny sezon. I niech to będzie prawda.
» 4 lutego 2016, 21:46 #54
janpodgorski: Wielkie Tak!! 1. Wie jak smakuje liga. 2. Wie co kibice chcą oglądać 3. Zawsze ale to zawsze chciał trenować Man Utd. 3. Bardzo dobre relacje z SAF'em. 4. Zawsze z szacunkiem o Man Utd. Jeśli to prawda to trophies welcome back :)
» 4 lutego 2016, 21:45 #53
RedDevils4life: A może nasz klub poprowadziłby całkiem inaczej? Nie zakładajcie z góry jakiejś lipy. Mourinho ma swoje sposoby, piłka nie zawsze może się podobać, ale za to potrafi zdobywać trofea. Udowodnił to w niejednym kraju.
» 4 lutego 2016, 21:36 #52
RuudVN: do wszystkowiedzących hejterów, zobaczcie co osiągnął Mourinho od 2002r.
Porto wygrał wszystko co się dało UEFA CUP i LM
Chelsea przez 2 lata pełna dominacja w Anglii, trzeci sezon trochę gorzej zaczął (i tak 100x lepiej niż Moyes i LvG) i poleciał na ryj (ewidentna wina Abramowicza bo on chyba myślał, że Chelsea będzie wygrywać zawsze i do końca świata)
Inter 2 ekstra sezony z bardzo ograniczonym budżetem i w pełni oddanymi graczami, ośmieszył Guardiolę + sędziów (Motta czerwo)
Real w lidze raz wygrał raz niewiele zabrakło i raz zabrakło dużo ale i tak drugie miejsce było, LM 3x półfinał, 2x przegrany przez ewidentne błędy graczy (Pepe czerwo, karne z Bayernem to była jakaś parodia)
Chelsea mistrz, przegrana z Atletico (tu Simeone wygrał i to trzeba przyznać ale i tak był półfinał o czym możemy pomarzyć w tej chwili)
ten sezon, no nie chcę się nad nim pastwić ale tak grającej linii obrony to dawno nie widziałem (Terry nie dostanie nowej umowy, starość nie radość), ewidentnie błąd trenera, który myślał, że ta obrona będzie grać tak jak sezon wcześniej ale wiek i szybkość pogrążają Ivanovicia i Terrego do tego bardzo słaby Fabregas, Costa, Hazard i po części piłkarze kilka ostatnich meczy grali na zwolnienie trenera no i im się udało

ja bym sobie tylko jednego życzył, niech weźmie za mordy kilka lalusiów (Depay, Lingard itp.), i albo grają jak należy albo wypad, dobre przemyślane transfery i w końcu będzie mógł trenować Rooneya o którym tak marzył :)
» 4 lutego 2016, 21:36 #51
TheRipper: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.02.2016 22:08

Dokładnie tak jak piszesz. 100% racji. A co do hejterów, to oni będą wiecznie marudzić że to im nie pasuje, że za drogo, że za słabo, że za tanio, że nie tak, że nie srak. Norma ;)
» 4 lutego 2016, 22:08 #50
Hoodys: zgadzam sie z większością poza zdaniem że 3.sezon zaczął i tak 100x lepiej niż Moyes i LvG bo to nie prawda. my byliśmy przez chwile nawet na 1.miejscu gdy Niebiescy 1 czy 2 pkt. byli od strefy spadkowej
» 5 lutego 2016, 10:58 #49
RuudVN: 4 sezon w Chelsea sorry mój błąd 2007-08 miał w lidze 3 wygrane 2 remisy 1 porażkę i remis w LM z Rosenbergiem i za to poleciał ale to nie były takie tragiczne wyniki, które uprawniały do zmiany trenera, takie moje zdanie
» 5 lutego 2016, 15:20 #48
wazza89: Lubie Jose, ale mam nadzieję, że nigdy nie zostanie trenerem United.
» 4 lutego 2016, 21:21 #47
Ziyo: Na szczęście nie tym o tym decydujesz :)
» 4 lutego 2016, 21:47 #46
JackHarper: "Portugalczyk miałby zastąpić Louisa van Gaala, którego kontrakt wygasa w czerwcu." umowa vG wygasa w czerwcu ale przyszłego roku jak już.
» 4 lutego 2016, 21:11 #45
Martin: żałosne..
» 4 lutego 2016, 21:09 #44
Ziyo: @faworyt
Nadzieja matką głupich:)
» 4 lutego 2016, 21:51 #43
TheRipper: Hahahahah no tak. Nie ma to jak oceniać klasowego trenera po jednym gorszym okresie.
Przypomnij sobie kto wygrał ligę rok temu. I dlaczego Chelsea gra w tym sezonie tak słabo. Nie pieprz głupot tylko może zerknij okiem na jego osiągnięcia.
» 4 lutego 2016, 21:56 #42
jajecko: No cóż, nie przepadam za typem, ale prawda jest taka, że to w tym momencie chyba ostatni trener z taką renomą w naszym zasięgu
» 4 lutego 2016, 21:04 #41
Rakusz: Patrząc na ruchy na New York Stock Exchange wychodzi, że Mou podpisał kontrakt z United
» 4 lutego 2016, 21:04 #40
b90: Jakoś wolałbym mieć za sobą Guardiolę niż Mourinho, tak po prostu.
» 4 lutego 2016, 20:58 #39
TheRipper: A ja nie. Obu typów nie trawię, ale jednak wolę Mou. Zna tą ligę jak mało kto, ma większe doświadczenie od Guardioli i w przeciwieństwie do niego potrafi sam poukładać drużynę a nie tylko ciągle przechodzić na gotowy grunt.
» 4 lutego 2016, 21:58 #38
Xchrisx7: Co wy macie z tym "gotowym gruntem" to jego wina ze zaczął Od Barcy, Bayernu a teraz City? Co miał isc do Pelikana Łowicz zeby udowodnić wam że potrafi prowadzić i stworzyć drużyne od zera?
» 5 lutego 2016, 01:18 #37
TheRipper: O ile co do Barcelony to faktycznie miał trochę roboty o tyle w Bayernie czy City ma praktycznie poukładany zespół. Nie oszukujmy się, z taką paką nie musi nawet robić transferów tylko spokojnie może lecieć po mistrza. Mimo to do prowadzenia takich klubów jednak mimo wszystko jakieś umiejętności trzeba mieć dlatego mu ich nie odmawiam. To dobry trener ale kompletnie bez ambicji. Nigdy nie rozumiałem jego fenomenu i dla mnie to jeden z najbardziej przereklamowanych trenerów. Do takiego Mou czy Ancelottiego się moim zdaniem nie umywa i piszę to jako fan Barcelony.
» 5 lutego 2016, 02:00 #36
b90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2016 02:06

Nikt tu nie mówi o Pelikanie Łowicz ale fakty są takie że przychodził na gotowe i tyle. Pokazał to teraz kiedy w końcu mógł się wykazać ale znowu wybrał gotowca bo skład ma gotowy do gry, a prócz tego petrodolary od szejków za które kupi kogo zechce. Czemu nie United albo Chelsea? Bo byłoby trudniej? Lepiej twora wziąć? W United też są przecież pieniądze. Niedługo pójdzie do PSG żeby udowodnić sobie jak wielkim jest trenerem.

TheRipper "bez ambicji". Dobrze to ująłeś, szukałem tego słowa :)
» 5 lutego 2016, 02:05 #35
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2016 02:59

Myśle że większość trenerów postąpiłaby podobnie na jego miejscu i szła dokładnie tą samą drogą. Tu nie chodzi o ambicję, zresztą nie wiemy kto mu składał oficjalne propozycje a kto nie. Macie w 100% racje z tym że od początku kariery trenerskiej przychodzi niemal na gotowe jednak mimo wszystko potrafi on te kluby prowadzić i osiągać z nimi sukcesy. Możemy tylko polemizować co by było gdyby objął klub z "niższej pułki" zamiast te które dotychczas prowadził, może pewnego dnia się tego dowiemy. To świetny trener i myśle że gdzie by nie poszedł to dałby sobie radę. A na pewno by tak koncertowo nie spartolił naszego Manchesteru po SAFie jak zrobili jego następcy. Ale to też tylko gdybanie :)
» 5 lutego 2016, 02:57 #34
Xchrisx7: Półki* oczywiście :)
» 5 lutego 2016, 03:09 #33
mikon70: Oby to była prawda!
» 4 lutego 2016, 20:49 #32
chudymufc: Lepsza formuła 1 , fajnie się oglądało man utd za fergusona
» 4 lutego 2016, 20:43 #31
MarekOdbyt: Mundo Deportivo :D
» 4 lutego 2016, 21:22 #30
RedDevil9725: ludzie ogarnijcie się jak może murinho prowadzić united to nie zawsze byl wrogiem i zawsze z jego drużynami rywalizowaliśmy united kto inny powinien prowadzić united ale nie murinho
» 4 lutego 2016, 20:34 #29
RedRevolta: Przeczytałem to kilka razy i nic z tego nie rozumiem.
» 4 lutego 2016, 20:38 #28
Soczysty82: Widze ze kolega jest pionierem jesli chodzi o wyglaszanie takich tez!!Szkoda,ze tylko Ty sam umiesz to rozczytac i zrozumiec haha
» 4 lutego 2016, 20:42 #27
DevoMartinez: Co to za Murinho?
» 4 lutego 2016, 20:53 #26
RedRevolta: Nie wydaję mi się, już tyle było plotek o nim i w kolejne nie uwierzę, poza tym Sky Italia ma sprawdzone informacje jeśli chodzi o włoską ligę, jeśli coś tyczy się innej często są to ploty, wiele ich newsów już przeczytałem, to są informacje bez pokrycia.
» 4 lutego 2016, 20:34 #25
Freddie: Jose Mourinho has already signed an agreement with Manchester United. He will be the manager next season. [el confidencial]

sprzed minuty :D
» 4 lutego 2016, 20:31 #24
Rotx: Z pewnością byłyby to bardzo brudne derby natomiast Fellaini pewnie dostałby za zadanie nie
zdzielić Silve lub Aguero z łokcia a raczej wydłubać któremuś z nich oczy.
» 4 lutego 2016, 20:31 #23
fan2105: Czytalem na stronie Realu,ze to United zlozyli oferte Barcelonie w wysokosci 190 mln(czyli odstepne).
» 4 lutego 2016, 20:29 #22
Freddie: Neymar's father has confirmed that Manchester United offered to pay Neymar's €190m buyout fee, but he is happy at Barcelona. [cope]

klauzula. wtedy Barca nie ma nic do gadania i Neymar moze rozmawiac.
» 4 lutego 2016, 20:35 #21
fan2105: Szczerze,z tego co czytalem co mowi Neymar,na temat Barcelony to watpie zeby chcial,ale kto wie.
» 4 lutego 2016, 20:45 #20
b90: Pewnie że nie odejdzie, po co miałby odchodzić. Idzie śladami Messiego. Zdaje sobie sprawę że w Barcelonie może osiągnąć wszystko również indywidualnie. To jest mega talent ale już z 5 lat temu było wiadome że będzie wielki. Żal mi go czasem jak go tam depczą w tej Hiszpanii ale hejty i tak powiedzą że symuluje .. Wszystkie karne na nim też "symulowane" i jeszcze 10 innych niepodyktowanych ..
» 4 lutego 2016, 21:04 #19
age: van Gaal ma kontrakt jeszcze na nastepny sezon
» 4 lutego 2016, 20:05 #18
b90: nie, tylko do czerwca. Każdy o tym wie, nawet sam Loui van żal
» 4 lutego 2016, 21:05 #17
champione2013: Zamiast dac Giggsowi dac szanse to nie lepiej temu bucowi mourinho co odejdzie w glorii i chwale jak w poprzednich klubach eh ...
» 4 lutego 2016, 20:03 #16
Trolololo: Dać Giggsowi dać... A co jak niewypali Giggs niewypali? :D
» 4 lutego 2016, 20:04 #15
Martin: Ja p.. jak można stawiać Giggsa ponad Mou w kwestii menedżera?
» 4 lutego 2016, 20:09 #14
Arkin: Giggs to nowy Guardiola, nie widzicie tego? Wstyd
» 4 lutego 2016, 20:25 #13
champione2013: tak samo jak mourinho nie wypali ? Wole dać szanse LEGENDZIE niż temu bucowi
» 4 lutego 2016, 21:49 #12
TheRipper: Mou można nie lubić ale jest czołowym trenerem i praktycznie czego by się nie dotknął potrafi to obrócić w sukces. Stawianie Giggsa ponad Mourinho to jakiś niezrozumiały absurd. Gdyby nie trenował Chelsea pewnie śpiewałbyś inaczej. Co do Giggsa to nie mam nic przeciwko aby kiedyś objął nasz klub ale niech najpierw nabierze trochę doświadczenia z drużyną mniejszego formatu.
» 4 lutego 2016, 22:01 #11
champione2013: A doświadczenie od Alexa i Van Gaala to mało ? jak tak będziemy czekać to może za 10lat będzie ... teraz jest idealny moment a u mourinho wiadomo buc z poczatku bedzie dobry a potem będzie odpi... maniany jak w poprzednich klubach .
» 5 lutego 2016, 00:15 #10
TheRipper: Bycie asystentem trenera a bycie trenerem to dwie różne rzeczy. Nie wiem czemu uparliście się tak na tego Giggsa. To że był fantastycznym piłkarzem nie znaczy że będzie dobrym trenerem. Przykład Inzaghiego w Milanie czy Nevilla w Valencii (którego co poniektórzy tutaj chcieli widzieć jako trenera United) pokazuje że czasem to nie jest dobre rozwiązanie. Niech nabierze trochę doświadczenia i się sprawdzi w takim Norwich czy jakimś zespole z Championship i wtedy jeżeli się spisze dobrze, niech spróbuje poprowadzić United. Chciałbym widzieć Giggsa jako wieloletniego trenera United ale póki co to nie ta półka, niestety.
» 5 lutego 2016, 02:10 #9
ro7: Kontrakt LVG wygasa w czerwcu, ale 2017 roku.
» 4 lutego 2016, 20:03 #8
Trolololo: Zaraz przyjdzie pomyłka natury pt RonaldoNaniBack i się zacznie tu spuszczać :(
» 4 lutego 2016, 20:01 #7
cieciur: No i zacznie wychwalać Mou.
» 4 lutego 2016, 20:08 #6
Arkin: A Ty będziesz musiał mu znowu zlizywać :(
» 4 lutego 2016, 20:26 #5
Trolololo: Te Arkin. Nie cwaniakuj i nie próbuj swych fantazji wmawiać innym ;]
» 4 lutego 2016, 20:32 #4
LewyButGiggsa: Oby nie... wowczas zawodnicy jak Borthwick-Jackson moga zapomniec o grze. beda wydawane miliony na zakupy do oklepanej taktyki Mourinho ktora juz kazdy zna. Akademie pilkarska tez bedziemy mogli zamknac.
» 4 lutego 2016, 19:53 #3
kckMU: jak wróci Shaw to i Borthwick-Jackson u van Gaala będzie drugim wyborem. a kto wie czy nie trzecim, bo jeszcze ta sierota Rojo jest.
» 4 lutego 2016, 19:55 #2
cieciur: Telenoweli ciąg dalszy.
» 4 lutego 2016, 19:50 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.