Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Depayowi od początku narzucono za wysokie tempo"

» 22 stycznia 2016, 07:22 - Autor: matheo - źródło: Squawka
Raymond Verheijen, specjalista od przygotowania fizycznego zawodników, który kiedyś współpracował z holenderską kadrą, uważa, że Memphis Depay został źle wprowadzony do Manchesteru United, dlatego nie prezentuje obecnie najwyższej formy.
» Memphis Depay zdaniem Raymonda Verheijena został źle wprowadzony do Manchesteru United
Depay po transferze z PSV Eindhoven miał niezłe wejście do drużyny Czerwonych Diabłów, ale szybko przygasł i nie imponuje już formą, którą zachwycał holenderskich kibiców w poprzednim sezonie.

– Jeśli spojrzycie na Memphisa Depaya, to można posłużyć się metaforą, aby wyjaśnić jego sytuację – mówi Verheijen na łamach serwisu Squawka.

– Wyobraźcie sobie, że biegniecie po bieżni mechanicznej i robicie to powiedzmy w tempie 5 mil na godzinę. Po 30 minutach jesteście wycieńczeni. W kolejnym tygodniu biegacie po tej samej bieżni, ale już w tempie 10 mil na godzinę. Prędkość jest coraz większa.

– Co stanie się z 30 minutami? Cóż, 30 minut będzie krótsze, bo jesteś wyczerpany po pół godzinie biegu przy prędkości 5 mil na godzinę. Będziesz więc skrajnie wycieńczony po 15 czy 20 minutach w tempie 10 mil na godzinę. Jeśli bieżnia porusza się szybciej, to szybciej się też zmęczysz.

– Jest bardzo oczywista korelacja pomiędzy prędkością a czasem: wolumen. To jest obiektywne kryterium i bazując na tym można przyglądać się zawodnikowi takiemu jak Memphis Depay.

– Depay trafił do United z PSV Eindhoven, więc prędkość jest znacznie większa. Tempo gry i treningów w lidze holenderskiej jest znacznie niższe niż w Manchesterze United. Dla Memphisa bieżnia porusza się szybciej.

– Oznacza to, że trzeba mu zmniejszyć wolumen, tak aby trenował mniej i grał mniej, by przywyknąć do wysokiego tempa. Kiedy przyzwyczai się do wysokiego tempa, to można stopniowo zwiększać liczbę treningów i minut na boisku.

– Później po kilku miesiącach jego ciało będzie przyzwyczajone do gry na poziomie Premier League. To co powinno zostać zrobione w przypadku Memphisa Depaya i innych młodych zawodników, to zredukowanie liczby występów. W rzeczywistości ci gracze są rzucani na głęboką wodę i ostatecznie będą wyczerpani, ich występy będą słabsze, a ostatecznie piłkarze zostaną kontuzjowani.

– Ludzie mówią: „wszyscy młodzi gracze mają spadek formy”. Nie. Nie wszyscy mają spadek formy. Wszyscy piłkarze powinni być traktowani zdecydowanie lepiej niż robią to wyuczeni trenerzy – dodaje Verheijen.


TAGI


« Poprzedni news
Nie było spotkania Manchesteru United z Guardiolą
Następny news »
Trwają poszukwania dyrektora Akademii United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (36)


Klimaa: Dużo osób miało wobec niego naprawdę duże wymagania ale jednak to młody chłopak i przesiadka do do dużego klubu to długi proces. Dajmy mu czas - ja w niego wierzę.
» 23 stycznia 2016, 16:01 #36
purpleHaze: Mogli nie wrzucać mu na samym wjezdzie nr 7 tylko z biegiem czasu może by sobie na nią wypracował renome.
» 23 stycznia 2016, 13:42 #35
manchester1878r: Dlatego nie każdy sprawdza się w PL. Ilość spotkań w sezonie, bez przerwy zimowe daje się we znaki. Potrzebna aklimatyzacja.
» 22 stycznia 2016, 18:56 #34
miociokk19: Gosciu nie jest ani niewypalem,ani nie jest tez zadna gwiazda.To poprostu mlody perspektywiczny chlopak,ktory teraz ma slaby okres bo go przytloczyla zbyt jak dla niego gwaltowna zmiana.Tyle.A nie zadne glupie gadanie o jakis treningach.Jedni p ze za malo gra,drudzy p ze za duzo gra a prawda jest taka ze cos moze kiedys pyknie albo nie pyknie i Memphis zacznie grac bardzo dobrze albo nie zacznie grac bardzo dobrze.I nie porownujcie tu jednego mlodego zawodnika z drugim bo to tez jest glupie.Kazdy czlowiek rozwija sie inaczej i porownania np Memphisa z Martialem lub z Wijnaldumem będa mialy sens dopiero jak wszyscy beda uksztaltowanymi pilkarzami.
» 22 stycznia 2016, 18:22 #33
Kilerek7: Słabi się tłumaczą, ciągle usprawiedliwia się Depaya, bo nikt nie ma odwagi powiedzieć, że jest nie wypałem jak Zaha i tyle.
» 22 stycznia 2016, 13:38 #32
Siklen: Serio? Minęło trochę ponad pół sezonu i już nazywasz Depay'a niewypałem?
» 22 stycznia 2016, 15:18 #31
manchester1878r: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2016 18:58

Daj mu czas. Ocenisz po sezonie 2016-2017
» 22 stycznia 2016, 18:57 #30
Nedved12: Kilerek ocenił po jednym meczu.Jego krytyka bywa wyniszczająca
» 22 stycznia 2016, 19:04 #29
Diabelred: Jakos Wijnaldum, ktory takze przyszedl z PSV w letnim okienku nie ma problemow z aklimatyzacja w PL, takze nie zwalalbym na to, ze to po prostu treningi i tempo gry w lidze holenderskiej jest po prostu takie slabe w porownianiu do PL. Depaya jednak bym jeszcze nie skreslal, zobaczymy co pokaze w kolejnym sezonie. Wazne, zeby po tym sezonie wyciagnal jakies wnioski ze swojej gry.
» 22 stycznia 2016, 13:22 #28
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2016 19:11

Wijnaldum mimo wszystko jest starszy.Po za tym on też nie miał równej formy miał dużo słabych spotkań ale w Newcastle grał mimo to bo nie miał kto grać za niego i w końcu się odnalazł
» 22 stycznia 2016, 19:05 #27
Diabelred: heh wiedzialem, ze wczesniej czy pozniej ktos bedzie probowal bronic Depaya, tym ze jest te pare lat mlodszy od Wijnalduma. Mlodszy faktycznie jest jednak obaj pochodza z tego samego srodowiska. Zreszta jako kontrargument do wieku wezmy Martiala, rok(a patrzac na to, ze Martial jest z grudnia, a Depay z lutego, to prawie nawet 2 lata..) mlodszy od Depaya, a chyba jest wyrazna roznica w ich grze. Jeden jest motorem napedowym, bez ktorego ciezko wyobrazic sobie nasza ofensywe czy sama gre, a drugi jest niestety kula u nogi. Jezeli bedziesz probowal bronic Depaya tym, ze przyszedl z duzo gorszej ligi niz Martial to tez bedzie to slaby argument, bo Ligue 1 wcale az taka mocna nie jest. Jakby tak wyciagnac z tej ligi hegemona PSG to bylaby to przecietna liga na poziomie moze troche lepszym niz liga holenderska. Zreszta wystarczy zobaczyc na podboje francuskich druzyn w LM czy LE w ostatnich latach. Jedynie PSG cos gra, choc i tak slabo u nich (jak na zdecydowanie najlepsza francuska druzyne), bo wciaz nie potrafia awansowac wyzej niz 1/4 LM. Co do Wijnalduma, to mysle, ze Depay chcialby miec taka nierowna forme jak jego rodak. Wracajac do samego Depaya, to ten sezon(zakladajac, ze nagle w jakis cudowny sposob nie wystrzeli z forma) nie dlugo bedzie mogl juz powoli spisywac na straty. Jednak jezeli jest rozumnym gosciem, to w lato poprawi kondycje( z tym to jest tragedia, bo raczej malo kto sie spodziewal, ze bedzie sie poruszac po boisku jak woz z weglem) oraz razem z kims ze sztabu trenerskiego przeanalizuje swoja gre, no i wyciagnie jakies wnioski z tego.
» 22 stycznia 2016, 21:33 #26
Kris91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2016 12:02

Łe łe łe... Goście trzepią taką kasę aż miło a już patrzeć nie można na niektórych i próby ich usprawiedliwienia.
To są dzieci czy mężczyźni w końcu? Albo nie idę do Premier League albo mówię że nie daję rady. Wkurza takie szukanie: to mu nie pasuje, tam źle zrobili, tu go skrzywdzili...
Nie mówimy o anonimowym gościu ale o jednym z najlepiej zapowiadających się piłkarzy świata!
Nie twierdzę żeby go skreślić ale nie roztaczać nad nim jeszcze większego parasola ochronnego w postaci różnych usprawiedliwień. Do niczego dobrego to nie prowadzi. On sam musi zdecydować, haruję albo wożę się na talencie z klubu do klubu
» 22 stycznia 2016, 12:00 #25
JackHarper: Problem z Depaym był taki, że zamiast chłopaka powoli wprowadzać na boisko i do pierwszego składu to od razu wrzucono go na głęboką wodę. Odszedł Di i nagle wszyscy myśleli, że Depay zastąpi Argentyńczyka.
» 22 stycznia 2016, 10:34 #24
Kuntakinte: weź się za gre a nie za pajacowanie po za boiskiem ...
» 22 stycznia 2016, 10:02 #23
Muuuuuuuuuuu: Nie narzucono tylko LvG narzucił.

Jakby grał świetnie to byłaby zasługa trenera a jak gra słabo to ono mu narzuciło. Zresztą LvG w MU to pasmo obniżania lotów przez młodych. Januzaj, Perreira czy McNair, którzy się zapowiadali nic nie grają, Memphis który miał być ponoć nowym Ronaldo ma jeszcze bardzo daleko do Naniego, Martial, który zagrał świetnie i ciągle daje rady ale powoli widać, że jest zagubiony w ataku gdyż każdy mecz gra na innej pozycji. Lingard, który miał kilka momentów nie gra niczego wielkiego a w jego wieku to już jest ostatni rzut by być gwiazdą lub średniakiem. A miał ponoć budować MU na lata.
» 22 stycznia 2016, 09:18 #22
manick: Januzaj w BVB też nic nie grał, Martial gra na pozycji na której grał całe życie. McNair się świetnie zapowiadał? Tak wrzućmy młodego na środek defensywy na której bokach muszą grać nominalni skrzydłowi. Perreira nadal gra co grał, ale oczywiście w rezerwach. Lingard ostatni moment w życiu, chyba chłopaku odstaw kawę.
» 22 stycznia 2016, 09:49 #21
Nedved12: Co do kadry na lata to mamy w kadrze 4 graczy 30+ i tylko dwóch pełni bardzo ważną role.To jest bardzo młoda kadra.Mcnair na nic ciekawego się nie zapowiadał.Miał może z 3 spotkania udane.Pereira jak na razie miał tylko jeden udany wolny.On jeszcze nie jest gotowy.Januzaj płaci za to że nie myśli.To że dwóch trenerów narzeka na jego postawe raczej stawia jego w złym świetle.W jaki sposób winną LVG jest to że Lingard nie gra wybitnie skoro nikt wcześniej po za nim mu szansy nie dał?A może on po prostu nie jest kimś nadającym się do gry na najwyższym poziomie?Na siłe idealizujesz tych naszych wychowanków i nie widzisz faktów.Nie bez powodu klub chce zrobić rewolucje w szkółce.A ilu tych naszych wspaniałych wychowanġów wypromował fergi od słynnego rocznika?Clev,Evans,Welbz to te gwiazdy?Trener to nie Dżepetto - drewna nie ożywi
» 22 stycznia 2016, 10:05 #20
Muuuuuuuuuuu: to po kolei

1. Martial w ostatnich 5 meczach grał na szpicy, na lewej i na prawej - to która według Ciebie jest ta jego nominalna pozycja?
2. McNair grał całe tournee jak LvG zaczynał i już wtedy był typowany do walki o miejce w składzie i to przez samego trenera ale skoro wiesz lepiej
3. Januzaj i Perreira mają talent ale to od trenera i od nich zależy co z nim zrobią. Jeśli LvG przez prawie 2 sezony nie odkrył ani nie oszlifował ani 1 młodego to kiedy ma to nastąpić
4. Lindgard ma 23 lata i maks 1-2 sezony, które zdecydują o tym czy będzie gwiazdą czy nie. Niewielu zawodników po 25 nagle stawało się gwiazdami. Czego tutaj nie rozumiesz?

Kawę pijam ale przy okazji myślę co czytam a nie bredzę tak jak kolega co się kawy boi.
» 22 stycznia 2016, 12:22 #19
Muuuuuuuuuuu: Nedved

Może nie wychowanków ale oszlifował na wielkich graczy
Rooney
DDG
Smalling
czyli poza Martialem wszystkich zawodników, którzy w tym sezonie coś grają.


A jak chcesz mądralo dalej to:

Ronaldo
Nani - ma wzloty i upadki ale ciągle jest lepszy niż taki Memphis
Rafael - w tym sezonie nikt nie zbliżył sie do jego poziomu jako RB
Jones - gdyby nie kontuzje byłyb bardzo dobrym SO - to też odkrycie SAFa
Chicharito - zobacz co robi w Bayerze

Spod jego ręki wyszli chociaż tutaj SAF dał akurat ciała:
Rossi
Pogba

To tylko pierwsze nazwiska jakie przyszły mi do głowy. A teraz kolej na Ciebie. Wymieniaj nazwiska LvG
» 22 stycznia 2016, 12:27 #18
Nedved12: Rafael - w tym sezonie nikt nie zbliżył sie do jego poziomu jako RB - tego jaki prezentuje w Lyonie?Śmiem wątpić.Nie interesuje mnie jak kiedyś grał tylko jak gra teraz

1. Martial w ostatnich 5 meczach grał na szpicy, na lewej i na prawej - to która według Ciebie jest ta jego nominalna pozycja? - jego nominalna pozycja to napastnik,ale skrzydło nie jest wymysłem.Grał tak w Monaco,w reprezentacji czy na mistrzostwach U-17

McNair grał całe tournee jak LvG zaczynał i już wtedy był typowany do walki o miejce w składzie i to przez samego trenera ale skoro wiesz lepiej - a Cleverley na nowego Scholesa i co z tego?Co ma trener powiedzieć?Co byś nie zrobił i tak będziesz słaby?Nigdy w niego nie wierzyłem i miałem racje.On nawet w rezerwach szczególniw niw brylował.Dał mu szanse i po pozątkowym zachwycie okazał się łakiem.Smutna acz niezwykle częsta historia

3. Januzaj i Perreira mają talent ale to od trenera i od nich zależy co z nim zrobią. Jeśli LvG przez prawie 2 sezony nie odkrył ani nie oszlifował ani 1 młodego to kiedy ma to nastąpić - ale samym talentem nie zrobisz kariery.Reyes i Quaresma tego są dowodem.Nie widzisz ich na treningach, jak pracują to po co się wypowiadasz?Po za tym nasza młodzież jest bardzo przeciętna
4. Lindgard ma 23 lata i maks 1-2 sezony, które zdecydują o tym czy będzie gwiazdą czy nie. Niewielu zawodników po 25 nagle stawało się gwiazdami. Czego tutaj nie rozumiesz? - niczego.Zastanawiam się skąd ty wiesz czy to jest materiał na gwiazde ?

Może nie wychowanków ale oszlifował na wielkich graczy
Rooney
DDG
Smalling
czyli poza Martialem wszystkich zawodników, którzy w tym sezonie coś grają.


A jak chcesz mądralo dalej to:

Ronaldo
Nani - ma wzloty i upadki ale ciągle jest lepszy niż taki Memphis
Rafael - w tym sezonie nikt nie zbliżył sie do jego poziomu jako RB
Jones - gdyby nie kontuzje byłyb bardzo dobrym SO - to też odkrycie SAFa
Chicharito - zobacz co robi w Bayerze
ale mnie to nie interesuje.Pytam o wychowanków.Jeden z tych co wymieniłeś został graczem klasy światowej a nasz nowy Cafu grzeje w Lyonie, Jones nie jest żadnym odkryciem bo przez urazy jest praktycznie bezużyteczny,Naniego już sam Ferguson chciał odstrzelić a co robi Chicharito w Bayerze mnie nie obchodzi skoro tu nawet głupiego karnego nie umiał strzelić.W kwesti Pogby nie dał ciała - wystąpił w czterech meczach gdzie się specjalnie nie wyróżnił a chciał mimo to grać jeszcze więcej i sam postanowił odejść.Szanse dostaje się za to żę się dobrze pokażesz a nie za nic
» 22 stycznia 2016, 15:57 #17
Ziyo: @Muuuuuuuuuuu
Mądre jak zawsze rzeczy piszesz. Tylko szkoda mi ciebie że chcesz przebić mur w osobie Reusika
» 22 stycznia 2016, 18:29 #16
Ziyo: Reusik to Nedved12
» 22 stycznia 2016, 18:30 #15
Ziyo: Do ReusikoNedveda
"Januzaj płaci za to że nie myśli"


Jakby był tobą to by już zbankrutował
» 22 stycznia 2016, 18:36 #14
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2016 18:53

Ale nie jest.Szkoda że ty nic mądrego nie umiesz napisać
» 22 stycznia 2016, 18:53 #13
Ziyo: Tobie to nie warto bo i tak nic z tego nie zrozumiesz
» 22 stycznia 2016, 19:18 #12
Nedved12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2016 19:21

Tak po za tym Muuuuuuuuu to za Fergiego Chris wielkim graczem nie był tylko zapchajdziurą między PO a ŚO.Zaczął dobrze grać na poziomie dopiero sezon temu.

Odkrycie Rooneya czy DDG nie było żadnym wyzwaniem.DDG więcej zawdzięcza Sanchezowi Floresowi niż Fergiemu.

Tobie to nie warto bo i tak nic z tego nie zrozumiesz - nie tylko ja jestem na tej stronie.Pochwal się wiedzą
Ronaldo to bez wątpienia majstersztyk ale reszta to nic wielkiego
» 22 stycznia 2016, 19:19 #11
Ziyo: Pochwalić to ja się mogę przyjaciołom a nie takim sierotom ja ty.
» 22 stycznia 2016, 19:26 #10
Ziyo: @is200
A ja zgodzę się z Verheijenem, że za dużo od niego wymagaliśmy i tak naprawdę to zobaczymy w następnym sezonie ile jest wart. My kibice nie możemy się przyzwyczaić, że taki fenomen jak Ronaldo zdarza się może raz na 10 lat i jak ktoś dostaje u nas tą magiczną 7-kę to myślimy że ten fenomen powróci. Ale zgodzę się z tobą że Di Maria zjada w tej chwili naszych pomocników na śniadanie. Szkoda tylko że Van Śpioch nie potrafił go wykorzystać ale z drugiej strony z niewolnika nie zrobisz dobrego pracownika. Jeśli nie chciał u nas grać to po co on go kupował.
» 22 stycznia 2016, 09:15 #9
welllone: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.01.2016 09:11

Powoli rdzeń drużyny zaczyna się wyrabiać i to mnie najbardziej cieszy. Pomijam sprawę, taktyki, trenera i wyników.
Wygląda na to, że DDG, Smalling, Shaw, Martial i Roo będą go tworzyć w najbliższym czasie.
W większości nie schodzą poniżej określonego poziomu poza (naszym kapitanem...).
Są bardzo młodzi, mają świeże kontrakty i już stanowią różnicę. Dodatkowo sprawdzają się w filozofii i jej kilku odmianach co tylko dobrze wróży na przyszłość. Oczywiście zakładam, że Luke w pełni się wykaraska z tego bo to jest naturalny zastępca Evry!
Memphis to zakup LvG i liczę na to, że z czasem będzie coraz lepiej i też będzie należał do zawodników od których zaczyna się budowę wyjściowej 11.
» 22 stycznia 2016, 09:07 #8
bobkos9: jesli Shaw wroci do formy sprzed kontuzji to owszem bedzie naszym skladnikiem rdzenia... ;)
» 22 stycznia 2016, 10:46 #7
is200: Co on wygaduje za bzdury. Depay póki co gra jakby przyszedl z 3 ligowej drużyny Rugby. Ma tylko przeblyski i a rzadko wnosi cokolwiek nawet z lawki.

Jest Mlody i kariera przed nim ale jeżeli przez resztę sezonu ma grac lub wręcz nic nie grac to ja bym go wypozyczyl.

Kiedyś się tak zastanawialem każdy narzekal na olewajacego United Angela di Marie. Ale biorąc pod uwagę gre drużyny a zwlaszcza pilkarzy w tym sezonie to nie zaangażowany di Maria zjada ich na sniadanie
» 22 stycznia 2016, 07:58 #6
Muuuuuuuuuuu: a ADM strzeliłeś w 10tkę. W tym sezonie nikt tak nie biega jak on robił grajć bez formy. A już do jego poziomu z początku gry w MU to wszystkim kopaczom bardzo daleko.
» 22 stycznia 2016, 09:20 #5
Nedved12: Martial też wszedł od razu i problemów nie ma.Wszystko zależy od zawodnika
» 22 stycznia 2016, 07:47 #4
Kuntakinte: od głowy a nie od zawodnika Depay wolał głupieć po za boiskiem nawet gdy przegrywaliśmy wrzucał foty na instagram albo twitter z imprez ... wiec o czym mowa
» 22 stycznia 2016, 10:03 #3
Nedved12: O tym że to nie ma znaczenia.Nikt od niego nie wymaga całonocnego siedzenia w kuchni.
» 22 stycznia 2016, 10:30 #2
RonaldoNaniBack: I to jest to o czym cały czas mówię zobaczcie co on robił ma początku sezonu, ale trochę słabiej mu idzie, bo Ludwiczek go zjeżdża zamiast dać mu inwidualne treningi i powoli je zwiększać stopniowo to on nie bo Depaya dobry to niech gra a on już traci siłę... Masakra kolejny powód aby wywalić Ludwiczka
» 22 stycznia 2016, 07:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.