Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Depay: Wspinam się coraz wyżej. Obserwujcie mnie

» 29 grudnia 2015, 16:58 - Autor: Rio5fan - źródło: facebook.com
2015 był rokiem skrajności dla Memphisa Depaya. Został on mistrzem Holandii z PSV Eindhoven i zapracował na wymarzony transfer do Manchesteru United. Z drugiej jednak strony, zaliczył trudny początek przygody na Old Trafford i spotkał się ze sporą falą krytyki.
Depay: Wspinam się coraz wyżej. Obserwujcie mnie
» Podsumowanie roku w wykonaniu Holendra
Media poświęcają wiele uwagi stylowi ubierania, jaki preferuje skrzydłowy Czerwonych Diabłów. Już w wieku czternastu lat pojawił się on w ośrodku treningowym PSV w różowych butach.

- Takie buty nosił wówczas Cristiano Ronaldo. Uważałem, że są zaj***. Różowe buty! Myślę, że to jest spoko. Miałem wtedy czternaście lat. Chciałem mieć takie same buty, jak Ronaldo! – stwierdził Memphis.

- Mój trener młodzieżowy, Mart van Duren powiedział, że to są dziewczęce buty. Uważał je za absolutnie niedorzeczne. Ale wiecie co? Tego dnia strzeliłem pięć goli w meczu z Utrechtem. Nie żartuje, to mnie stymulowało. Takie rzeczy czynią mnie wyłącznie silniejszym.

W wywiadzie dla holenderskiego dziennika AD, 21-latek szerzej opowiada o swoim zainteresowaniu najnowszymi trendami w modzie.

Skąd wzięła się u siebie obsesyjna potrzeba bycia gwiazdą?

Zawsze tak miałem, nawet jako młody chłopak. Chciałem być najlepszy, wybić się. Celuję tak wysoko, jak tylko się da. Nie wiem, na czym to dokładnie polega, ale po prostu nie chcę być przeciętny. Moim marzeniem nie było zostanie piłkarzem. Chciałem być najlepszym piłkarzem!

W Manchesterze United od razu zostałeś obdarzony legendarnym numerem 7. Przez pierwszych kilka tygodni na twoich sznurówkach widniał napis ‘Zdobyć pierwszego gola w Premier League’. Dlaczego nakładasz na siebie tyle presji?

To część tego, kim jestem. Muszę stawiać sobie nowe cele. Takie, które dla innych mogą wydawać się zbyt ekstremalne. Być może nawet aroganckie. Grając w młodzieżowych zespołach PSV Eindhoven byłem taki sam. Podpisałem swój pierwszy kontrakt i od razu skoncentrowałem się na kolejnym. Kupiłem mieszkanie i natychmiast chciałem mieć to naprzeciwko. To objawia się zwłaszcza na boisku. Chcę być najlepszym piłkarzem na świecie. To mój ostateczny cel, myślę, że mogę sobie z tym poradzić. Wierzcie mi, presja nigdy mnie nie złamie.

Czy nie czujesz rozczarowania, kiedy rzeczy nie układają się po twojej myśli? Kilka pierwszych miesięcy w Manchesterze United okazało się dla ciebie trudnym czasem.

Wiem, to frustrujące. Zdaję sobie sprawę z tego, że mogę być lepszy. Muszę po prostu się zaaklimatyzować i przyzwyczaić do Premier League oraz nowego życia w Anglii. Wiele się zmieniło w bardzo krótkim czasie. Chciałbym, żeby wszystko przebiegło gładko, lecz rzeczywistość okazuje się inna.

Arjen Robben przeniósł się do Chelsea w młodym wieku, ale jego perspektywy były inne. Był niezwykłym talentem zakupionym z myślą o przyszłości. Twojemu przybyciu towarzyszyło nieco inne podejście.

Chcę prezentować się dobrze od samego początku. To coś, czego od siebie wymagam. Moje podejście polega na unikaniu porażek. Przegrana nie wchodzi w grę. Być może wpłynęło na to otoczenie, w którym się wychowałem. Tylko kilka osób naprawdę wie, przez co przeszedłem i chciałbym, aby tak pozostało. Zbyt wiele razy słyszałem, że nic w życiu nie osiągnę. Nie byłem ideałem, ale żadne dziecko nie powinno usłyszeć czegoś takiego pod swoim adresem. Tak się nie robi. To sprawiło, że jestem bardziej zdeterminowany. Myślę o ludziach, którzy zwiastowali mi trudną przyszłość. Popatrzcie na mnie teraz. Nie jest tak źle, co?

To odczucie zemsty?

Tak, ale nie tylko. Z uwagi na moją przeszłość, cieszenie się kolejnymi osiągnięciami jest dla mnie ważne. Chcę być szczęśliwy ze względu na to, co mnie spotyka. Później mogę znów iść naprzód. Jestem dumny z bycia najdroższym transferem z Eredivisie. To wyjątkowa rzecz, bardzo wyjątkowa. Pasuje do tego, co zamierzam osiągnąć.

Kwota transferu wraca jednak jak bumerang, gdy wydarzenia nie układają się zbyt dobrze.

Niezupełnie. Krąg ludzi wokół mnie jest mały. Otaczam się głównie pozytywnym nastawieniem. Bliscy nie będą do mnie wypisywać, gdy gazety mnie krytykują. Nie potrzeba mi tego, ponieważ sam jestem swoim krytykiem. Kees Ploegsma, mój agent, zawsze jest ze mną szczery. Wiem, kiedy moje występy są dobre, a kiedy złe. Ważne jest utrzymanie pozytywnego nastawienia. Ciężka praca. Każdego dnia staram się stać lepszym zawodnikiem. Czyniąc to, nie myślisz o kwocie transferu czy noszeniu legendarnego numeru. Myślę o teraźniejszości, to bardzo pomaga.

Jak doświadczyłeś tygodni wokół twojego transferu?

Człowieku, to było intensywne. Rozmawiałem z Liverpoolem, oni byli bardzo konkretni. Z powodu kontuzji w zespole chcieli trochę poczekać. Później włączyło się Paris Saint-Germain. Tutaj także pojawiły się konkrety. Piłkarzom jest ciężko, bo sami nie kontrolują wszystkiego. Niektóre kluby czekają ze skompletowaniem kadry do lata, a my prowadziliśmy negocjacje w maju. Rozważyłem wszystkie opcje z moją agencją, lecz wtedy pojawił się Manchester United. To było bardzo szybkie i bezpośrednie. W takich chwili wiesz, że to jest to. Absolutny top. Jako klub, lecz także jako liga.

Niektórzy zawodnicy decydują się najpierw na mniejszy krok.

Tak, niektórzy tak robią. Rok wcześniej zainteresowanie wyraził Tottenham. Myślałem o tym, ale mój honor jest najważniejszy. Pomyślałem, że jeżeli zdobędę mistrzostwo Holandii z PSV i zostanę królem strzelców, to nadejdzie większa oferta. Powiedziałem sobie, że chcę celować wyżej.

Czy przeprowadzka do Premier League okazała się wielką sprawą? Szybkość, poziom gry. Granie przeciwko prawemu obrońcy Newcastle United jest nieporównywalne do rywalizacji z piłkarzem Cambuur czy Excelsioru.

Różnica jest nieprawdopodobna. Obrońcy są niezwykle silni i nie boją się niczego. To była dla mnie nowość, zwłaszcza przez kilka pierwszych meczów. Musiałem do tego przywyknąć. Poza tym, można powiedzieć, że mój rozwój w poprzednim sezonie uległ stagnacji.

Co masz na myśli? Czy poprzedni sezon w Eredivisie był zbyt łatwy?

Tak. Ujmę to w ten sposób: wygrywałem mecze, nawet kiedy nie grałem dobrze. Nie musiałem wznosić się na swój najwyższy poziom w każdej kolejce. Premier League tego wymaga. Musisz wydobyć z siebie wszystko. Bycie po prostu dobrym nie wystarcza, kiedy grasz dla Manchesteru United.

Bycie gwiazdą w świecie Memphisa oznacza całą gamę rzeczy. Zaczyna się na boisku, jednak sięga daleko poza nie. Od tego roku Depay jest ambasadorem marki Under Armour, która podbija rynek odzieży sportowej. Mógł podpisać kontrakt z Adidasem lub Nike, ale wtedy byłby tylko jednym z wielu zawodników. W Under Armour to on jest centralną postacią. Twarzą marki.

- To świadomy wybór – mówi agent piłkarza, Kees Ploegsma. – Wielu innym graczom odradzałbym taki wybór. Memphis to inna historia. On prezentuje się najlepiej w ekstremalnym środowisku. Wszystko albo nic. Sprawdzi się tylko światowy top, nic poza tym. On taki już jest i myśli w ten sposób. Jeśli byśmy podeszli do tego w inny sposób, to on nie byłby zadowolony.

Wiele uwagi w wizerunku Holendra przyciąga jego niekonwencjonalny styl ubierania się.

- Popatrz – mówi Memphis wskazując na swoje czarne skórzane spodnie. – Gdybym nosił je w reprezentacji Holandii, wszyscy mieliby swoją opinię na ich temat. Albo by mówili, że moja koszulka jest zbyt duża. Albo że te buty to przesada. Ja myślę w ten sposób: ubieram na siebie to, co mi się podoba. Kocham modę. Jeżeli spodoba mi się kapelusz, to będę go nosił. Co jest w tym złego?

Nic, lecz najwyraźniej wywołujesz w ten sposób reakcje. Można pomyśleć też, że następnym razem nie założę tego kapelusza, co oszczędzi mi krytyki.

Ale dlaczego to ja powinienem się dostosować? Niektórzy zbierają znaczki, a ja lubię modę. Odkrywanie nowych rzeczy. Czuję się dobrze nosząc te ciuchy. Gdybym nosił to, co ty, to nie byłbym sobą.

Jednak kiedy zakładasz złotą kratkę na usta, nie powinieneś być zdziwiony, że to trafia na okładki tabloidów następnego dnia.

To właściwie całkiem zabawne. Od momentu przeprowadzki do Anglii raz gdzieś wyszedłem. Raz! Ostatnio czytałem, że Ryan Giggs określił mnie mianem ‘party boy’. To nonsens! Zupełnie zmyślone! Rzadko wychodzę nawet na obiad, ponieważ paparazzi stoją przed restauracją i czekają, aż przyjadę. To tak, jakby w moim samochodzie był zainstalowany GPS. Teraz mam własnego kucharza, który gotuje mi zdrowe potrawy w domu. Bardzo dbam o swoje ciało. Mam własną pedikiurzystkę, która dba o moje stopy. Kiedy popatrzę na swoje życie poza futbolem, to nigdy nie było ono tak nudne. Sposób, w jaki się ubieram, nie ma nic wspólnego z wizerunkiem ‘party boya’. Jestem to prostu piłkarzem.

Czy podoba ci się twoje nowe życie w Anglii?

Jest inne, bardziej spokojne. Dobrze się z tym czuję. Wybrałem lokalizację poza centrum miasta, blisko ośrodka treningowego. Głównie trenuję, gram i odpoczywam. Do miasta pojadę, żeby kupić prezent, ale nawet wtedy paparazzi na mnie czekają. Muszę przyznać, że trzeba się było do tego przyzwyczaić. Ci goście ograniczają twoją wolność.

W twoim zachowaniu istnieje jednak pewna sprzeczność. Chcesz być w centrum uwagi jako piłkarz i ikona mody, lecz jednocześnie twoje relacje z prasą nie są najlepsze, także w Holandii.

Naprawdę mogę znieść krytykę. Jeżeli uważasz, że zagrałem słaby mecz albo że powinienem się poprawić jako zawodnik, to jest to w porządku. Jednak o mnie wypisuje się sporo kłamstw. Media publikują te rzeczy, nie konfrontując ich z rzeczywistością. Kiedy tak się dzieje, to nie jest mój problem. W wywiadach chodzi mi o efekt, jaki wywołają.

W rezultacie pojawia się twój jednowymiarowy obraz. Ludzie widzą cię tylko w tabloidach, lecz nie mają okazji przekonać się, jak ty doświadczasz różnych rzeczy.

Teraz już mają, prawda? Jasne, chcę mówić ludziom, jak to jest grać w Manchesterze United czy o tym, jak staram się poprawić.

Przeprowadzanie wywiadu w Memphisem jest jak mecz bokserski. Nie jest on milutki, jak jego były kolega z zespołu, Georginio Wijnaldum, ale nie ma też w sobie takiej agresji, jak Edgar Davids. Kiedy się uspokoił, Memphis zaczął dużo spokojniej odpowiadać na pytania.

Kiedy holenderski reporter, Bert Maalderink, zapytał o ten przeklęty kapelusz, Memphis odpowiedział: ‘A czy ty śpisz z piżamie? Cóż, to twoja sprawa, ja śpię bez’.

W PSV nigdy nie uważano Memphisa za grzecznego dzieciaka. Podziwiano jednak jego pasję. Był całkowicie skoncentrowany na dotarciu na szczyt. Jego agent, psycholog sportowy Joost Leenders, dietetyk oraz doradca finansowy się nim zajmowali. To zwiększyło jego szansę na wielką karierę.

Teraz nie zmieniło się zbyt wiele. Nadal regularnie z nimi rozmawiam. Jeśli zachodzi taka potrzeba, możemy wymienić uwagi na Skype – wyjaśnił Memphis.

W jaki sposób klub zajmuje się takimi rzeczami?

Moje przybycie było fantastyczne, ludzie tutaj zawsze są chętni do pomocy. Jednocześnie jest to naprawdę topowy klub. Nie jestem już młodzieżowcem, którego trzeba cały czas prowadzić za rączkę. W końcu musisz robić wszystko sam.

Wyglądasz na bardziej muskularnego. I cięższego.

Luc van Agt, fizjoterapeuta w PSV i reprezentacji Holandii, powiedział mi ostatnio, że od mundialu w Brazylii nabrałem pięć kilogramów, a poziom mojej tkanki tłuszczowej jest wyjątkowo niski. To czyste mięśnie. To nie dlatego, że pompuję się na siłowni, nigdy tego nie robię. Różnica nie tkwi w klatce piersiowej czy bicepsach, ale w nogach i pośladkach. Moje ciało reaguje bardzo szybko na wysiłek. Właśnie to powtarzają mi ludzie w United, tylko różnica w poziomie oporu sprawi, że mięśnie będą silniejsze.

Czy to nie wpływa na twoją dynamikę?

Sprinterzy jest bardzo umięśnieni. Nie stanowi to więc problemu. Myślę, że chodzi o przyzwyczajenie się do wysiłku fizycznego. Podczas kilku pierwszych miesięcy czułem, że jestem nieco wolniejszy. Teraz jednak dużo pracuję nad startem do piłki i wiem, że się poprawiam. Jestem coraz lepszy.

Obserwując twoją grę można zauważyć, że inicjujesz sporo ruchów ze stacjonarnej pozycji. W Eredivisie to nie było problemem, ale w Premier League jest trudniej.

Masz rację. Nawet w Hiszpanii zawodnicy z powodzeniem wykonują swoje akcje z nieruchomej pozycji. W Anglii to niemożliwe. Sposób, w jaki tutaj gra się w piłkę jest nieporównywalny. To jeden z aspektów, nad którymi ciężko pracuję. Chodzi o nieco inny początek akcji, wybór pozycji i poruszanie się bez piłki przy nodze. Zanotowałem spory progres w tej kwestii. Właściwie dotyczy to wszystkich elementów. Znacząco się poprawiłem w stosunku do tego, co prezentowałem trzy czy cztery miesiące temu. Teraz muszę to tylko pokazać na boisku strzelając gole i asystując kolegom.

W jaki sposób zanotowałeś postępy?

Moje poruszanie się teraz wymaga ode mnie mniejszych nakładów myślenia. Wszystko jest bardziej naturalne. Widać to choćby po moich bramkach w meczach z Watfordem czy Clubem Brugge. Wiem, że przede mną jeszcze wiele trafień. Zapamiętajcie te słowa i się nie obawiajcie.

Czy bez problemu przyjmujesz porady trenerów i kolegów?

To zależy. Jeśli będę widział, że są szczere, to będę je brał pod uwagę. Słucham ludzi, którzy chcą mi pomóc. Jestem ufny, dopóki nie spotkam się z dwulicowością. Mam szósty zmysł w wykrywaniu nieszczerości. To coś, czego nauczyłem się w dzieciństwie.

Którego z kolegów słuchasz najczęściej?

Arjena Robbena. Mam wiele szacunku do sposobu, w jaki on podchodzi do sportu. To piłkarz całkowicie zespołowy. Dużo się od niego nauczyłem. Zarówno podczas mistrzostw świata, jak i teraz. Potrafi być bardzo bezpośredni i wyznaczać sobie wysokie cele. Ja mam tak samo. On także okazuje spory szacunek innym ludziom.

Twój podziw dla Robbena zdecydowanie pomaga. Ludzie wiedzą, że lepiej nauczy cię czegoś topowy gracz, niż ktoś przeciętny.

Tak, myślę, że to prawda. Robben to dobry człowiek, który stanowi dla mnie inspirację. Chcę osiągnąć jego poziom.

Podczas gry dla PSV twoja wolność nie była ograniczona. To ty byłeś główną postacią. W Manchesterze hierarchia jest inna. Czy musiałeś odnaleźć swoje miejsce?

Tak, musiałem się do tego przyzwyczaić. Jestem silny, kiedy mam kontrolę. W United to była nowość. Byłem jednym z wielu. Odnalazłem jednak swoje miejsce. Tacy gracze, jak David de Gea, Bastian Schweinsteiger czy Wayne Rooney są bardzo wyluzowani.

Jaki był dla ciebie najtrudniejszy moment w 2015 roku?

Występ w reprezentacji Holandii przeciwko Czechom. Zagrałem naprawdę słabo. Najtrudniejszym momentem była jednak zmiana w przerwie meczu z PSV Eindhoven na Old Trafford. To naprawdę mnie zabolało. Chciałem pokazać się z dobrej strony w konfrontacji ze swoim byłym klubem. Po tej zmianie się we mnie zagotowało. Byłem wściekły. Tak złość mnie jednak nie blokuje. Jest pomocna. Wiem, że w końcu stanę się jeszcze lepszy.

Jakie uczucia ci towarzyszą, kiedy patrzysz na 2015 rok? Radość czy wspomnienie trudnych chwil?

Kiedy patrzę na moją karierę, postrzegam ją jako drabinę. Zdobycie mistrzostwa Holandii z PSV było kolejnym krokiem naprzód. To samo z transferem do United. Czasem spędzasz w jednym miejscu nieco więcej czasu, jednak ja zawsze w końcu wspinam się wyżej. Obserwujcie mnie.


TAGI


« Poprzedni news
Schneiderlin: To był piękny mecz
Następny news »
Młody pomocnik Evertonu na celowniku United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (102)


Diabelred: Ehhh jeszcze pare tygodni temu mielismy 8 pkt przewagi nad LFC, dzis z tej przewagi zostalo nam cale 0 pkt. Najgorsze jednak jest to, ze to nie Liverpool mial w ostatnim czasie jakas wspaniala serie wygranych, tylko po prostu to my w ostatnich meczach punktowalismy najgorzej z calej ligi zdobywajac przez caly grudzien zaledwie 2 pkt na 15 pkt mozliwych do zdobycia.
» 31 grudnia 2015, 01:17 #95
Nedved12: No już pojutrze otwarcie okienka.Chyba jak na razie pewniaki to Iturbe do Bornemouth i Elneny do Arsenalu(CDM z Basel).Ciekawe co z nami
» 30 grudnia 2015, 23:09 #94
JohnnyCross: I już nas Liverpool dogonił. Dobrze, że zwolnili Monka bo znowu Swansea dałaby nam lekcje futbolu i byśmy spadli gdzieś na 8 miejsce. Teraz są trochę większe szanse, że wygramy 1:0.
» 30 grudnia 2015, 23:05 #93
Nedved12: Niech ten Sunderland wreszcie spadnie.Jacy oni są drewniani
» 30 grudnia 2015, 21:29 #92
CzteroListny: Tak troche nie w temacie ale wie ktos moze dlaczego Krychowiaka nie było nawet na ławce w meczu przeciwko Espanyolowi? Jakas kontuzja czy moze jednak papcio Wenger sie postaral i podpisuje kontrakt w londynie?
» 30 grudnia 2015, 20:29 #91
Demo2797: Krycha nie jest przypadkiem zawieszony za ilość żółtych kartek? Z Betisem chyba dostał
» 30 grudnia 2015, 20:51 #90
kiechu: Co i rusz to artykuł: czuję się świetnie w drużynie, wspaniała atmosfera w szatni, zgrany zespół. Tylko jakoś po wynikach tego nie widać. Za taką kasę powinni żreć murawę i mieć szacunek dla kibiców.
» 30 grudnia 2015, 20:21 #89
Addamus: Propaganda aby kibice uwierzyli, że jest dobrze... jakoś do mnie to nie przemawia.
Każdy widzi problem jakim jest van Gaal i jego system oraz Zarząd United. Od tych podań i zmarnowanych akcji która każda prawie jest taka sama zaczynam mieć wymioty...
» 30 grudnia 2015, 23:28 #88
devil0001: Wiecie co mi się podoba w tej wypowiedz, to że jest ona taka wylozowana mówi co chce a nie to co każe mu agent.
» 30 grudnia 2015, 15:16 #87
przemcio94: Jezusie, jeśli to co Ogden napisał jest prawda, to zwolnienie Van Gaal'a jest tylko kropelka w morzu potrzeb. Może jesteśmy świadkami czegoś innego, nowej ery, niekoniecznie pozytywnej dla naszego klubu? Coz, ją będę wspierał mu choćby mieli grać IV lidze angielskiej. Wiem, że to abstrakcją, ale źle się dzieje w tym klubie. Cyrk podobny do tego z Madrytu, choć tam chociaż są wyniki.
» 30 grudnia 2015, 14:26 #86
Wave: zle sie zaczelo dziac od przejecia klubu przez glazerow i wiekszosc o tym od dawna wie
» 30 grudnia 2015, 20:18 #85
Nedved12: Winny jest również duet Gill - Fergi i ich transfery
» 30 grudnia 2015, 21:17 #84
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2015 22:17

@ przemcio94 - oczywiście, przecież źle się zaczęło robić na długo przed van Gaalem i tak naprawdę sama zmiana trenera może dużo nie pomóc, zwłaszcza na dłuższą metę. Co do abstrakcji, to wszyscy chyba pamiętamy Portsmouth w Premier League, albo Leeds w Lidze Mistrzów. ;] Ale aż tak źle mam nadzieję nie będzie...
@ Nedved12 - O, tu się chyba zgodzę, chociaż Woodward też się nie popisał.
» 30 grudnia 2015, 22:16 #83
Nedved12: Woodward poważnie zwalił jedynie Pedro kiedy targował się o 3 mln ale to mimo wszystko żadna strata.Moyes chciał graczy nierealnych jak Fabregas czy Bale a o realnych nawet się nie starał.Za Ozila,Rodrigueza np nawet ofert nie składał.Gil ma sporo grzechów.Obi Mikel,Robben,Ronaldinho - ci gracze byli niemal oficjalnie nasi(Mikel nawet oficjalnie był ale to dłuższa historia).Jeszcze jedna kwestia - Rozgrywający.Gdybyśmy mieli zakupionego konkretnego rozgrywające to być może chociaż jeden finał LM z Barcą wygralibyśmy która miała ich dwóch.Mieliśmy Scholesa - genialnego ale odpowiednio 35 i 37 letniego co nie wystarczało do końca.Gracze odchodzili zastępców nie było a Fergi się nie przejmował bo były wyniki.Rzucił w ten sposób granat który wybuchł za Moyesa.Nie zadbał odpowiednio o przyszłość klubu i to fakt.Dodatkowo po Moyesie odeszli tacy gracze jak Vidić,Evra,Rio którzy może nie byli tak świetni jak dawnej ale sam ich charakter i osobowość dużo nam dawały.Brak charakteru jest do dziś widoczny.Woodward jest niezły chociaż wydaje mi się że trzy transfery(Mata,Shaw,Herrera) a na pewno te dwa ostatnie były jego pomysłem a nie Moyesa czy LVG.Moyes nie chciał Ozila a ściągnął by gracza niemalże identycznego?Druga sprawa to Van Gaal nie widział zapewne tych graczy nigdy,nie widział też drużyny a zrobił by dwa transfery?Nie wydaje mi się.Może też dlatego nie jest do niego do końca przekonany.Co do Eda dobrze zarządza finansami.Idealnym przykładem jak to ważne jest Barcelona która mimo sukcesów ma obecnie problem aby zapłacić 12 mln euro za Nolito
» 30 grudnia 2015, 22:55 #82
MUporzycie: Ten gracz zapewni nam wiele szczesia. Jeszcze troche i bedzie najlepszy na swiecie na swojej pozycji
» 30 grudnia 2015, 13:45 #81
bulka1986: już 5 pkt. straty do TOP 4, a będzie więcej :/
» 30 grudnia 2015, 12:03 #80
N17: Będą jeszcze z niego ludzie. Myślę że im szybciej dostaniemy nowego, porządnego i zdrowego na umyśle trenera, tym prędzej tacy zawodnicy jak Young, Mata, Rooney czy właśnie Depay zaczną grać na dużo wyższym poziomie. Jeśli gralibyśmy teraz taktyką SAF'a to jestem przekonany, że Memphis miałby co najmniej 5 bramek i 5 asyst w lidze. Nie mówiąc o miejscu w tabeli czy formie innych zawodników. No, może tylko Smalling by na tym stracił.
» 30 grudnia 2015, 10:39 #79
MU1212: Memphis w końcu odpali skoro taką ma motywację
» 30 grudnia 2015, 09:17 #78
Sancho: Chyba petardę na Sylwestra :)
» 30 grudnia 2015, 20:11 #77
miro10: 02.01.2016 zamiast Manchester United - Swansea NC+ puszcza Arsenal - Newcastle !!
Wie ktoś może gdzie będzie można oglądnąć United - Swansea ??
» 30 grudnia 2015, 07:44 #76
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2015 10:42

nie było jeszcze sytuacji, w której sopy w hd prosto z matuszki rasiji by zawiodły
» 30 grudnia 2015, 10:41 #75
sprite1080: - Czy Manchester z pana czasów ograłby obecną drużynę?
Denis Law: Tak, 1:0.
- Dlaczego tylko tyle?
Law: Bo dziś wszyscy mamy ponad 70 lat.
» 30 grudnia 2015, 01:02 #74
Wave: ha ha
» 30 grudnia 2015, 01:12 #73
Wave: padlem :p
» 30 grudnia 2015, 01:12 #72
manchester1878r: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2015 02:15

Jak szukać trenera to w Szkocji:
sir Matt Busby
sir Alex Ferguson
najlepszy przykład
» 30 grudnia 2015, 02:15 #71
miloszek5555: Moyes
» 30 grudnia 2015, 03:05 #70
GandiGanda: moyes
» 30 grudnia 2015, 03:06 #69
kralo11: To jak się ubiera mnie nie obchodzi to indywidualna sprawa każdego człowieka, natomiast obchodzi mnie to jak gra, a tutaj rodzi się problem bo strasznie cieszyłem się na wiadomość o tym transferze czułem że to strzał w 10 niestety piłka pokazuje jakie różnicę są między poszczególnymi ligami a do tego trafił na United chyba w najgorszym możliwym momencie. Wierzę w tego zawodnika trzeba dać mu czas z Shawem było podobnie przyszedł młody za ogromną kasę wielu go skreślało bo nie grał bo miał kontuzje bo coś miną jeden sezon i stał się podstawowym obrońcą United świetny w obronie jeszcze lepszy w ataku naprawdę dużo nam dawał lecz pechowa kontuzja trudno. Memphis nie jest stracony po sezonie albo go wypożyczyć a sprowadzić Januzaja i zobaczyć co z niego będzie albo zostawić jednego i drugiego do walki o miejsce w składzie.
» 30 grudnia 2015, 00:49 #68
VaultBoy96: Widzę że admini zdjęcie zmienili, żeby ludzi nie straszyć ;)
» 30 grudnia 2015, 00:32 #67
Bossicky: Wypożyczyć go do jakiejś Aston Villi niech się ogrywa w twardej lidze angielskiej, może jeszcze będa z niego ludzie.
» 29 grudnia 2015, 23:58 #66
Klimaa: W pewnym sensie pewność siebie to dobra cecha tylko że Memphis musi ciężko pracować na treningach i podczas meczu grać dla drużyny - nie dla siebie. Możemy mieć z chłopaka pożytek tylko musi zmienić lekko nastawienie.
» 29 grudnia 2015, 23:42 #65
xrooneyfan: Ależ przypływ polskich samców alfo, tylko nie tfu różowe rzeczy i faceta!!1!!
» 29 grudnia 2015, 23:15 #64
Domelo: Zwykły średniak.
» 29 grudnia 2015, 23:04 #63
Wave: ano mama nie nauczyla ze moda, ubrania to sa wartosci przemijalne malo istotne, tyson tez pasjonowal sie bizuteria
» 29 grudnia 2015, 23:03 #62
InSaneR: W wieku Depaya Tyson był już mistrzem wagi ciężkiej ;)
» 29 grudnia 2015, 23:28 #61
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2015 00:04

dziwnie sie to czyta kaleczy w kazdym meczu ale mamy na niego patrzec
tak jakby nie dostrzegal tego ze blaznuje i do tego jest w tragicznej formie

na co mamy patrzec?

e: tyson fighter legenda, ale w glowie pusto, jak skonczyl wiemy
» 30 grudnia 2015, 00:03 #60
Arkin: On nie błaznuje, tylko włącza wam się tryb cebula, ot tyle.
» 30 grudnia 2015, 12:10 #59
RonaldoNaniBack: No i dobrze że wierzy w siebie, ale co na to sezonowcy z devilpage? "pajac", "sodówka" "przecietniak" szkoda że zapomnieliscie już mecz z klub brugge i jak grał w PSV po prostu sezonowcy on musi się zaklimatyzować nie wiem czy pamiętacie ale Ronaldo jak przyszedł też nie walil 50 bramek jak teraz odrazu z Depayem będzie dokładnie to samo kilka sezonów i Ronaldo2, pół sezonu gra jedna zła główka i już dzieci płaczą pozdro dla prawdziwych kibiców GGMU
» 29 grudnia 2015, 22:26 #58
Krystiano98: Ale troll :D
» 29 grudnia 2015, 22:36 #57
PawcioMoron: Z tą różnicą, że jak przychodził CR to trenerem był Ferguson pod skrzydłem którego każdy przeciętniak potrafił zaliczyć ogromny progres w swojej grze. A Depaya kto ma ustawić do pionu.. Filozof? Jak on ma się rozwijać w takim klubie w którym nikt już nie wie jak grać. Brakuje tu dobrego trenera (psychologa) który odpowiednio potrafi dotrzeć do piłkarza.
» 30 grudnia 2015, 00:30 #56
w124amg: wolałbym wyjść w uje&&&&m miesiąc nie pranym stroju roboczym na miasto, niż w różowych trampkach i bluzie. bo i tak jest to znacznie mniej przypałowy ubiór
» 29 grudnia 2015, 22:24 #55
adi343: Z dużej chmury mały deszcz... Przeciętny zawodnik. Martial bije go na głowę
» 29 grudnia 2015, 21:30 #54
FergusonGuy: O i z tym to się zgodzę :)
» 29 grudnia 2015, 23:22 #53
Qulpix: Do tego Martial jest skromny, ma swój cel do osiągnięcia i stara się do niego dążyć. Został kupiony za ogromną, gigantyczną wręcz sumę pieniędzy, ale jego to nie obchodzi, on chce po prostu grać dla swojej drużyny. Memphis natomiast, jara się tym, że jest najdroższym zawodnikiem Eredivisie, stawia sobie poprzeczkę wyżej niż potrafi doskoczyć, zachowuje się jakby numer 7 miał pokazywać, że będzie najlepszym zawodnikiem jaki chodził po OT. Mimo wszystko to "7" należy się innej osobie, która przynajmniej wkłada coś do zespołu, nie tylko piękne szczupaki ;)
» 30 grudnia 2015, 03:07 #52
adi343: Qulpix powiem, że 7 wręcz nadawałaby się bardziej dla Martiala
» 2 stycznia 2016, 18:03 #51
Damianos500: chłopak nie chce być przeciętny... i dobrze. większość z nich co go ciśnie to pewnie takie szaraczki,a na boisku jeszcze pokaże swoje umiejętności wierzę
» 29 grudnia 2015, 21:25 #50
Muuuuuuuuuuu: Kliknąłem na składy Leicester-MC i tak sobie porównałem składy nasz i MC (obecne, bez kontuzji)
Hart - DDG- David górą
Kolarov - Darmian - jednak Włoch sporo musi popracować, poza tym to nie jest LB
Mangala - Blind - mimo, że Mangala nie szaleje w lidze to jednak wolałbym mieć jego na ŚO
Otamendi - Smalling - w tym sezonie Chris jest świetny więc stawiam na niego
Sagna - Young - Sagna to nie ZAbaletta ale Young to nie RB więc + dla MC
Yaya - Bastian - tutaj jest różnica kilku klas na rzecz MC
Fernardinho - Schneiderlin - remis
Sterling - Memphis - MC z dużą przewagą
Silva - Rooney - szkoda komentować
De Bruyne - Mata - szkoda komentować
Aguero - Martial - za kilka lat może będzie inaczej ale dzisiaj to Aguero bezapelacyjnie
ławka rezerwowych - tutaj wyglądamy jakbyśmy byli w z 2 ligi niżej.

I niech mi ktoś wyjaśni, jakim cudem na początku sezonu ktoś myślał, że możemy z nimi rywalizować? MC może przegrać ligę na życzenie ewentualnie super formę Arsenalu. MU może wygrać ligę jak w innych klubach zapanuje Ebola.
» 29 grudnia 2015, 21:16 #49
adi343: cytując Wójcika: "kasa misiu kasa"
» 29 grudnia 2015, 21:26 #48
Krystiano98: A takim cudem, ze Mata w formie od Belga nie odstaje. Tym, ze Rooney w formie to Rooney w formie i nie ma na niego sily. Poza tym na poczatku sezonu byl Shaw, wiec Kolarov raczej sie chowa. No i Jones bez kontuzji tez dobry obronca. Dlatego uwazalem, ze jestesmy w stanie powalczyc. Tyle, ze nasi pilkarze nie czaja filozofii, a filozof nie czai, ze oni nie czaja.
» 29 grudnia 2015, 22:08 #47
Muuuuuuuuuuu: Roo w formie - tylko kiedy to było?
Shaw - masz rację, to będzie wzmocnienie
Mata - bardzo go lubię ale z tego co widzę MC to De Bruyne może być w 11tce sezonu a Maty tam nie zobaczymy. Moim zdaniem to najlepszy skrzydłowy ligi w chwili obecnej. I to powinien być nasz zakup nr 1 nawet za 70mln. Gość jest zawodnikiem kompletnym i do tego ciągle młodym. LvG wolał jednak ADM a teraz Memphisa.
» 29 grudnia 2015, 22:55 #46
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2015 00:09

Przy vg nasi grajkowie sporo traca noo aby smalling i de gea nie
Ciekawy jestem jak przy innym trenerze wygladalaby forma Roo Maty Herrary Depaya czy innych ofensywnych graczy, bo przykro patrzec na ta klepanine bez celu

Depay w poprzednim sezonie krol strzelcow najlepszy zawodnik eredyvisie
Mata 2 sezony ciagnal Chelsea
Roo szkoda pisac cos bo wczesniejsze lata czlowiek od wszystkiego

btw Di Maria dobry zakup tylko niewykorzystany

moze problem w tym ze nie potrafi pewna osoba wykorzystac potencjalu tylko wbija naszym ta swoja filozofie
» 30 grudnia 2015, 00:01 #45
Krystiano98: Muuuuuuuuuu:
Masz racje, ale pisales o poczatku sezonu, a wtedy kazdy liczyl, ze styl bedzie ok, ze bedzie forma. Zreszta jakby nie patrzec, z City byl remis.
» 30 grudnia 2015, 12:19 #44
DevoMartinez: Przeczytam ten wywiad kiedyś jak Memphis będzie gwiazdą albo chociaż bardzo dobrym graczem, teraz szkoda mi czasu na wynurzenia dzieciaka
» 29 grudnia 2015, 21:00 #43
GandiGanda: ale jedna wypowiedziom rozjebal:
Arjena Robbena. Mam wiele szacunku do sposobu, w jaki on podchodzi do sportu. To piłkarz całkowicie zespołowy.

xDDDDDDDDDDDD
» 29 grudnia 2015, 22:41 #42
Triiinity: Wzorcowy model jak sodówka uderza do głowy.
» 29 grudnia 2015, 20:38 #41
JohnnyCross: Gość jest po prostu zbyt pewny siebie. On jest przekonany na 100%, że w przyszłości będzie wielkim zawodnikiem. Może się za kilka lat trochę rozczarować. Jak na razie prezentuje ten poziom co Obertan i Zaha za czasów jak grali u nas. Od początku nie byłem jego wielkim fanem, jednak mimo wszystko cieszyłem się z tego transferu. Teraz jednak mam mieszane uczucia. Zobaczymy co pokaże w przyszłym sezonie, bo w tym to raczej nic ciekawego nam nie zaprezentuje.
» 29 grudnia 2015, 20:37 #40
Qulpix: Może Depay nie wykorzysta córki trenera jak miało to miejsce z Zahą xD
» 30 grudnia 2015, 19:55 #39
Krystiano98: Az zdjcie zmienili na glownej :D
» 29 grudnia 2015, 20:31 #38
Kilerek7: Co się stało z 5 wniosków po meczu? Nie ma już tego?
» 29 grudnia 2015, 19:34 #37
Rio5fan: Będą takie podsumowania, ale całego miesiąca.
» 29 grudnia 2015, 19:50 #36
Kilerek7: Ma się za gwiazdę a na boisku gra dno. Widać, że ma wyrąbane na wszystko, trochę mi przypomina Balotellego, chce być kimś po za boiskiem a na boisku jest cienki. Trzeba było brać Coste a jego oddać do Bayernu.
» 29 grudnia 2015, 19:30 #35
Demo2797: scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/10411924_482917365230451_3531442618162547279_n.jpg?oh=2527658167485e706ce338cfa6fd2c17&oe=56D3DFE4
XD
» 29 grudnia 2015, 19:00 #34
damian2987: jose mourinho z naszym edem w hotelu w Manchesterze..hmm
https:// twitter.com/richardajkeys/status/681797101521625088
» 29 grudnia 2015, 18:53 #33
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2015 18:56

To stare zdjęcie, sprzed roku! kiedy jeszcze Cech był na sprzedaż! Mourinho obecnie jest w Brazylii jak ktoś by chciał wiedzieć, z rodziną!
» 29 grudnia 2015, 18:55 #32
damian2987: przynajmniej chwile sie pocieszyłem...
» 29 grudnia 2015, 18:56 #31
RedRevolta: Nie ma z czego! plotki za plotkami, cała Anglia, nie można w nić wierzyć! same głupoty nic więcej!! żadne twittery żadne gazety nic, każdy wymyśla bzdety żeby zarobić!
» 29 grudnia 2015, 18:59 #30
Krystiano98: Spokojnie, nie trzeba krzyczeć :)
» 29 grudnia 2015, 20:18 #29
RedRevolta: Nie no nie krzyczę na kolegę oczywiście, tyle, że te ploty mnie osobiście tak denerwują, że masakra, momentami nie dziwie się LVG, że tak wykłóca się z tymi mediami bo przecież oni są niemożliwi!
» 29 grudnia 2015, 20:54 #28
NexaT: Zbyt duży hajs właśnie to robi z ludźmi.
Ronaldo przyszedł do Manchesteru z plastikową torebką, ale to nie znaczy, że była ona fajna i modna. Po prostu był biedny.

W jego grze nie widać postępów, a swoją formę skwitował pod koniec meczu z Chelsea, gdzie odpuścił piłkę nawet nie wiem z jakiego powodu. To wyglądało jak podczas kontuzji, gdy gracz chce zacząć biec i nagle czuje to w nodze, ale Depay... kontuzji nie ma.
» 29 grudnia 2015, 18:51 #27
Sancho: Krowa (Depay) która dużo ryczy mało mleka daje
» 29 grudnia 2015, 18:23 #26
Arkin: W takim razie Zlatan i CR7 dają mało mleka.
» 29 grudnia 2015, 20:15 #25
mikifiki: Mało, ale z kożuchem :D
» 29 grudnia 2015, 21:21 #24
Puchaczeue: Robben to gracz bardzo zespołowy? Ładne rzeczy
» 29 grudnia 2015, 18:16 #23
adi343: Robben jest cały czas bezrobotny, bo nie złożył PODANIA o pracę ...
» 29 grudnia 2015, 21:29 #22
szturm: Widzę że jest typowym uosobieniem egocentryka. Nie jestem pewien czy w sporcie drużynowym to coś dobrego. Ale może się mylę.
» 29 grudnia 2015, 18:07 #21
manchester1878r: Nie do końca, nie przyjmuje do swiadomisci opinii innych. Nawet w sytuacji gdy są lepiej uzasadnione niż jego własne. Takim przykładem(egocentryka) jest właśnie CR7
» 29 grudnia 2015, 18:44 #20
Ziyo: Znam większego nazywa się Van Reusik
» 29 grudnia 2015, 20:09 #19
manchester1878r: Ha Ha dobre .
» 29 grudnia 2015, 23:16 #18
manchester1878r: Robben samolub boiskowy, bierze od niego przykład ?
Ciekawie może być.
» 29 grudnia 2015, 18:01 #17
JackHarper: Prawdę mówiąc nie lubię takich ludzi jak Depay. Ale na szczęście interesuje mnie jego gra na boisku a nie prywatne ekscesy. Jeżeli klub nie cierpi na jego wybujałym ego to mnie jego życie prywatne nie obchodzi. Niech robi co chce i z kim chce oraz w czym chce, byle tylko grę poprawił bo cienko to wygląda.
» 29 grudnia 2015, 17:48 #16
RobvanKlu5i: Jak zobaczyłem czarno-białe zdjęcie i Depaya to pomyślałem "oho popełnił samobójstwo po tym arcyważnym rajdzie na aut we wczorajszym meczu"
» 29 grudnia 2015, 17:44 #15
vanderToki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.12.2015 17:32

No pewności siebie to mu nie brakuje, delikatnie mówiąc.
PS Chociaż na plus stwierdzenie, że w meczu z Czechami zagrał słabo.
» 29 grudnia 2015, 17:31 #14
devil0001: Ja tak samo D:
» 29 grudnia 2015, 17:35 #13
Krystiano98: Robben zespolowy? Ciekawe
» 29 grudnia 2015, 17:11 #12
szturm: Tak samo jak Depay
» 29 grudnia 2015, 18:04 #11
Domelo: Dużo mówi, mało robi. Taka prawda.
» 29 grudnia 2015, 17:10 #10
Demo2797: Widzę że kolega ma całkowity wgląd we wszystkie sesje treningowe United i wie jak na nich sprawuje się Depay
» 29 grudnia 2015, 17:13 #9
DjTED: Mało robi na boisku
» 29 grudnia 2015, 17:17 #8
Domelo: Demo@ Wystarczy, że widzę jak się prezentuje na boisku.
» 29 grudnia 2015, 17:21 #7
InSaneR: "Którego z kolegów słuchasz najczęściej?"

"Arjena Robbena. Mam wiele szacunku do sposobu, w jaki on podchodzi do sportu. To piłkarz całkowicie zespołowy. Dużo się od niego nauczyłem."

Nie mam pytań ahahhaha
» 29 grudnia 2015, 17:10 #6
DolphZiggler: W zeszłym sezonie w Bundeslidze miał chyba najwięcej asyst w lidze ;p
» 29 grudnia 2015, 17:11 #5
Joker7: bo pilki odbijal bramkarz po jego strzalach i dobijal pewnie lewy i muller
» 29 grudnia 2015, 18:38 #4
Arkin: Joker7 ale wtedy nie zalicza się asysty :)
» 29 grudnia 2015, 20:16 #3
Demo2797: Serio myślałem że ktoś umarł
» 29 grudnia 2015, 17:09 #2
DolphZiggler: W pierwszej chwili jak zobaczyłem czarno-białe zdjęcie i przeczytałem Depay to aż mi laczki spadły.
» 29 grudnia 2015, 17:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.