Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rooney: Jestem spokojny o barierę 20 goli w sezonie

» 20 sierpnia 2015, 07:05 - Autor: matheo - źródło: MEN
Wayne Rooney nie zamierza panikować z powodu braku bramek w trzech pierwszych meczach sezonu 2015/2016. Kapitan Manchesteru United przyznaje jednak, że musi poprawić swoją grę w najbliższych tygodniach.
Rooney: Jestem spokojny o barierę 20 goli w sezonie
» Wayne Rooney nie zamierza panikować z powodu braku bramek w trzech pierwszych meczach sezonu 2015/2016. Kapitan Manchesteru United przyznaje jednak, że musi poprawić swoją grę w najbliższych tygodniach. – Jestem szczerym facetem i wiem, że nie zagrałem dobrze przeciwko Aston Villi. Mój występ był poniżej moich standardów – mówi Wazza.
Czy Wayne Rooney strzeli dla Manchesteru United ponad 20 bramek w sezonie 2015/2016?
Rooney od obecnego sezonu pełni w zespole rolę wysuniętego napastnika. Z meczu na mecz presja wywierana na Angliku jest coraz większa, bo ten nie trafił on do siatki od kwietniowego spotkania z Aston Villą.

– Byłoby miło wpisać się na listę strzelców. W tym sezonie miałem jeden zły mecz i każdy o tym mówi. Miałem już trudne momenty w karierze. Mam nadzieję, że przełamię się w spotkaniu z Newcastle United – mówi Rooney.

– Jestem szczerym facetem i wiem, że nie zagrałem dobrze przeciwko Aston Villi. Mój występ był poniżej moich standardów. Za często i za łatwo gubiłem piłkę. Jestem tego świadomy. Na pewno nie będę miło wspominał tego spotkania, ale czasami zdarzają się i takie mecze. Trzeba iść dalej.

– Na szczęście mecz z Club Brugge był lepszy. Mogłem strzelić jednego lub dwa gole.

– To dopiero początek sezonu. Każdy rozpisuje się o końcówce poprzedniego i początku obecnego. Rozegraliśmy zaledwie trzy mecze. Ode mnie zależy, aby nadal pracować. Doświadczyłem już podobnego okresu w karierze. Wiem, że bramki przyjdą.

– Zawsze staram się wyznaczać cele i dążyć do ich realizacji. Wiem, że to ja powinienem zdobywać bramki, ale Memphis Depay trafił dwukrotnie z Brugią, a raz na listę strzelców wpisał się Fellaini. Każdy musi dokładać nogę.

– Rozumiem, że muszę być tym, który poprowadzi linię ofensywną i będzie próbował zdobywać dla nas bramki.

– Wciąż jestem spokojny o przekroczenie bariery 20 goli w tym sezonie. Muszę odnajdywać się na lepszych pozycjach i miejmy nadzieję, że bramki zaczną wpadać. Mój umysł jest czysty. Znam swoją rolę. Chodzi o stwarzanie i wykorzystywanie okazji, co mam nadzieję stanie się już niedługo – dodaje Rooney.


TAGI


« Poprzedni news
Scholes: Kibice oczekują właśnie takich występów
Następny news »
Kokorin przymierzany do Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (140)


bigL: za 300k tygodniowo to nie mozna wierzyc tylko oczekiwac I to konkretnych wystepow a nie takiej zenady...20to on burgerow w mc strzeli predzej
» 21 sierpnia 2015, 13:48 #122
kazak8: Wierzę w Ciebie Wayne. Dasz radę!
» 21 sierpnia 2015, 13:25 #121
krzys9413: trudno mu bedzie zdobyc te 20 bramek w takiej formie ale trzeba wierzyc ze da rade w koncu to nasz kapitan
» 21 sierpnia 2015, 12:16 #120
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.08.2015 03:09

Manchester United are considering a move for Atletico Madrid's Antoine Griezmann after Pedro joined Chelsea ( Daily Star ) A co tam, trzeba se jakoś poprawić humor, nawet jeśli to Daily Star:D
» 21 sierpnia 2015, 03:09 #119
Kilerek7: Moim zdaniem powinniśmy pokazać takiej Chelsea i City kto nadal rozdaje karty i wpłacić klauzule za Griezmanna zamiast tego Mane, odpuścić Mullera i kupić Ibrahimovicia oraz Laporte. Martwi mnie sytuacja z DDG, bo jeśli wyjaśni się 31 załóżmy to kiedy kupimy nowego bramkarza? No chyba, że Cilessen czeka albo wymiana za Keylora.
» 21 sierpnia 2015, 02:44 #118
Reusik: Griezzman to tylko spekulacje mediów
» 21 sierpnia 2015, 07:48 #117
yokowal89: Racja, ale nie kumam czemu go nie bierzemy, gość gwarantuje 15-20 bramek w sezonie ustawiony za Rooney'em.

Już teraz w sparingu pare dni temu 2 ustrzelił. Szybkość technika i bramkostrzelność plus dobry wiek. Kasy sporo, ale myślę, że warto nie tylko ze względów sportowych ale i marketingowych.

Laporte to także dobry transfer, lewonożny rosły i dobrze grający piłką.

Darmian Smalling Laporte Shaw
Bastian Morgan

Mata Griezzman Depay
Rooney.

Duża wymienność pozycji była by tu dużym plusem. Ale pewnie doczekamy się Mane :D
» 21 sierpnia 2015, 08:52 #116
RedDevils4life: O tak, Griezmann jest świetny. Ale czy on potrafi grać na prawym skrzydle? Bo z tego co pamiętam to lewa flanka i coś tam grywał na ataku.
» 21 sierpnia 2015, 12:05 #115
yokowal89: Griezzman najlepsze momenty w Atletico ma grając cofniętego napastnika, czyli to co uwielbia LVG, bardziej drugi napastnik niż trzeci pomocnik. Idealny zatem dla nas, tylko pewnie ta klauzula odstrasza.
» 21 sierpnia 2015, 12:35 #114
GandiGanda: JOSE'S ÂŁ100M MEN

Chelsea boss Jose Mourinho will break the bank to land Paul Pogba and John Stones before the transfer dealine, according to the Daily Star.

raczej watpie ze 100 mu wystarczy :D ale pewnie w 120~ by sie zamknelo
» 21 sierpnia 2015, 01:08 #113
Kilerek7: Daily Star bez komentarza!
» 21 sierpnia 2015, 01:52 #112
GandiGanda: Mowisz bez komentarza a 2h po tym Sam dajesz koment z daily star no qwa sory ale dla mnie to nie zrozumiale
» 21 sierpnia 2015, 03:40 #111
GandiGanda: I watpie ze przyjdzie griezzman po tym jak jego klauzula zminila sie z 60 na80mln euro
» 21 sierpnia 2015, 03:42 #110
Demo2797: 100 to by pewnie na samego Pogbę poszło
» 21 sierpnia 2015, 12:19 #109
Joker7: MOurinho to burak i klamca!
2 tyg temu mowil ze nikogo juz Chelsea nie kupi a teraz transfer za transferem.
» 21 sierpnia 2015, 13:02 #108
Kilerek7: Dałem koma z Griezmannem na poprawę humoru i zaznaczyłem że to Daily Star. Mam wrażenie, że nie którzy nie umieją czytać ze zrozumieniem.
» 21 sierpnia 2015, 13:54 #107
GandiGanda: umiem i to dobrze ale czasami poprostu przerastasz samego siebie
» 21 sierpnia 2015, 14:19 #106
Klimaa: Mamy jeszcze mnóstwo spotkań w tym sezonie i na pewno Rooney zacznie strzelać jednak on sam nam nie wystarcza - potrzebujemy nowego napastnika który weźmie na siebie ciężar zdobywania bramek.
» 20 sierpnia 2015, 23:35 #105
piter943: Ludzie, piszecie ciągle, że nie robimy transferów. Zrobiliśmy 4 dobre a nawet bardzo dobre posunięcia na rynku transferowym, każdy z zawodników się sprawdza. Jest jeszcze młody Lingard, Januzaj czy Perreira. Skąd wiecie czy van Gaal nie chcę im dać szansy, mamy aktualnie jedną z najlepszych młodzieży ostatnich lat, powinno się im dać szansę bo kto wie mogą z nich być świetne grajki.
» 20 sierpnia 2015, 22:59 #104
Klimaa: Lingard już nie jest naszym zawodnikiem - wytransferowaliśmy go do Bristolu.
» 20 sierpnia 2015, 23:34 #103
mcis: co? jakiego Bristolu?

przeciez on nawet jest zgloszony na dwumecz z Brugge
» 21 sierpnia 2015, 08:10 #102
zielen1111: Van persie dal w 90 bramke i fenerbache 0-1 wygralo :D
» 20 sierpnia 2015, 22:17 #101
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2015 21:08

Coz z dobrego okienka gdzie wzmocnilismy w koncu srodek pomocy nagle robi sie mocno (jak na razie, bo kto wie moze czekaja nas jeszcze jakies bomby transferowe) przecietne okienko. Gdzie jest nastepca RVP, ktory byl gwarantem przynajmniej 10 bramek w sezonie, nawet jakby mial wchodzic z lawki?, gdzie jest nastepca di marii, ktory takze byl gwarantem przynajmniej 10 asyst w sezonie?, ze o srodkowym obroncu juz nie wspomne... Ciagle niejasna jest tez sytuacja DDG. Do konca okienka zostalo jeszcze liczac z dzisiejszym 12 dni, jednak z kazdym dniem szanse na kupienie grajkow, ktorzy moga wzmocnic nasz sklad drastycznie maleja, bo kto niby pusci swoich najlepszych grajkow(ktorzy z miejsca moga wzmocnic nasz sklad, bo taki Mane czy inny Kokorin to grajki na lawke co najwyzej) przed samym koncem okienka?

Van Gaal pewnie musi byc niezle wkurzony na Eda, Edzio nie potrafil zalatwic nikogo z dwojki Hummels/Ramos, ze skrzydlem podobnie. O ile wyciagniecie Bale'a czy Mullera to od poczatku bylo w sferze marzen, o tyle taki Pedro juz dawno powinien do nas trafic, a tu sie okazuje, ze Chelsea zalatwila jego transfer w 2 dni... Szkoda, ze przez g.... filozofie van Gaala(gdzie jak wiadomo jeden obronca musi byc prawonozny, a drugi lewo) tracimy okazje na kupno Otamendiego. Zeby jeszcze Argentynczyk poszedl do Realu/Barsy to mowi sie trudno, ale zeby do City, do rywala z wlasnego podworka? Taka okazja na kupno najepszego defensora La Ligi poprzedniego sezonu nie trafia sie zbytnio czesto. A nawet jak sie trafia to od razu wykorzystuja to kluby z najwyzszej polki czyli Bayern, Real, Barcelona. Pewnie gdyby nie to, ze te kluby juz maja w swoich skladach swietnych obroncow(tych z wyjsciowego skladu), to Otamendi trafilby do ktoregos z tych klubow. Rozumiem, ze Holender chcialby miec lewonoznego obronce, problem jednak w tym, ze znaczna wiekszosc topowych obroncow jest prawonozna. Wracajac do Otamendiego, to pozostaje miec nadzieje, ze w Anglii bedzie grac jak di maria, a nie jak Aguero. Chociaz osobiscie czuje, ze taki walczak jak Otamendi wypali w PL i kto wie czy w meczach z nami nie udowodni van Gaalowi, ze zle postapil nie chcac go kupic. No, ale coz zobaczymy co ugramy z taka obrona, to van Gaal bedzie po sezonie oceniany ze swej pracy. Jesli bedzie majster/vice to super, jednak jesli znow do konca sezonu bedzie boj z LFC o 4 miejsce w lidze, to zarzad powinien pomyslec o Ancelottim/Kloppie, ktorzy beda wolni po tym sezonie, a ktorzy z taka kadra i z takimi mozliwosciami finansowymi mysle ze walczyliby(szczegolnie Wloch) do konca sezonu nie o 4 miejsce, a o majstra. W kazdym badz razie jak Smalling sie polamie(oby nie), a obrona Blind - Rojo/Evans/Jones nie bedzie sobie radzic, to van Gaal nie bedzie mogl potem plakac w mediach ze nie bylo dobrego obroncy na rynku, bo byl i trafil do City. Tak jak pisalem niedawno czekalimy pare sezonow na wzmocnienie srodka pola, wcale sie nie zdziwie jesli znowu kolejne tyle bedziemy czekac na wzmocnienie srodka obrony.

City juz pokazuje jakie jest mocne w lidze, a teraz sprowadzili Otamendiego, a moga jeszcze de Bruyne... Jezeli Aguero nie bedzie im sie czesto lamac, a Otamendi i de Bruyne(jesli ostatecznie przyjdzie) zagraja przynajmniej w polowie tak dobrze jak w poprzednim sezonie, to naprawde mocno sie zdziwie jesli City nie zgarnie majstra w tym sezonie.


Pedro w sumie tez szkoda. Mielibysmy grajka na prawe skrzydlo, zespolowego no i swietnie znajacego filozofie van Gaala. No zobaczymy kto przyjdzie zamiast Hiszpana, bo nie wierze, zeby nikt nie przyszedl za di marie, tym bardziej po tych wywiadach van Gaal, ze potrzebuje kogos kreatywnego.


Co do samego newsa, to przy obecnej dyspozycji Rooneya nawet 15 bramek bedzie sukcesem.... Sam Anglik widac, ze lepiej czuje sie na 10, bo ciagle go ciagnie do tylu no i grajac nizej(jako 10) daje wiecej zespolowi niz grajac jako 9.
» 20 sierpnia 2015, 21:03 #100
Reusik: szczególnie Włoch?To mnie rozbawiłeś.On przez 8 lat mając świetną pake w Milanie(lepszą od naszej)zdobył mistrzostwo tylko raz.Mając najdroższą jedenastke w historii w Realu z Ronaldo,Krossem,Modriciem,Ramosem nie zdobył go ani razy, a jego pierwszy sezon był najgorszym dla Realu w lidze od lat.Klopp po fatalnym sezonie nie jest żadnym gwarantem sukcesu.I nie wróż im sukcesu po pierwszych meczach.Rok temu do stycznia grali świetnie a potem schodzili coraz niżej i niżej.Pedro poszedł do chelsea przez Fabsa
» 20 sierpnia 2015, 23:09 #99
Diabelred: ,,On przez 8 lat mając świetną pake w Milanie(lepszą od naszej)zdobył mistrzostwo tylko raz."

Zapominasz jednak, ze takie swietne paki mialy w tam tym okresie takze Inter i Juve. Poziom wloskiej ligi w tam tych czasach, a w obecnych to niebo, a ziemia. Gdyby pracowal teraz w takim Juve(ktore obecnie ma monopol na Serie A) i wygral tylko 1 majstra na 8 lat, wtedy faktycznie mozna by bylo powiedziec, ze cos jest nie tak.

Nie napisalem, ze z nimi wygralibysmy na pewno majstra jedna mysle, ze z Ancelottim/Kloppem spokojnie walczylibysmy o mistrzostwo.

,,Mając najdroższą jedenastke w historii w Realu z Ronaldo,Krossem,Modriciem,Ramosem nie zdobył go ani razy''

Mourinho pracujac rok dluzej majac takze silna kadre wygral tylko raz lige, jednak LM juz nie. Wrocil do Chelsea i w drugim sezonie wygral majstra, czyli jak widac mozna. Poza tym zapominasz chyba, ze Ancelotti pracowal juz w Anglii, kontretnie w Chelsea, z ktora wygral mistrzostwo, takze mozna powiedziec, ze zna mniej wiecej realia tej ligi.


Co do Kloppa, to jeszcze niedawno tez mialem podobne zdanie, jednak tak sobie pomyslalem i doszedlem do wniosku, ze malo ktory trener poradzilby sobie ze strata 2 kluczowych pilkarzy z ofensywy zastepujac ich drewniakiem z Wloch i jak to mawiaja kibice BVB kapitanem Armenia. Dopoki Niemiec mial kim grac to naprawde fajnie to u nich wygladalo, byl styl, byly wyniki. Jednak pozniej przyszly wyprzedaze, zbytnie trzymanie w skladzie swoich pupilkow, ktorzy nie dawali jakosci, wypalenie Kloppa w BVB, no i efektem tego wszystkiego byl poprzedni sezon.

Przy znacznie wiekszym budzecie i pelnej swobody w kwestii kupna zawodnikow, majac przy tym swiadomosc, ze da sie zatrzymac kluczowych pilkarzy(oczywiscie zakladajac, ze nie bedzie zainteresowania Barsy/Realu) Niemiec moglby rozwinac skrzydla. Do tego styl gry Kloppa idealnie pasuje do gry w PL.
» 21 sierpnia 2015, 00:53 #98
Reusik: zapominasz że Juve zostało zesłane do Serie B a potem popadło w wieloletni kryzys a mistrzostwa Włoch przegrywał z Mancinim(który wcale nie był kadrowo silniejszy).Klopp kiedyś jasno powiedział że to on decyduje o transferach i to on kapitana Armenie wytransferował do klubu tak jak immobile.Zarząd klubu chciał Eriksena ale nie uznał że nie będzie pasował.Zablokował też transfer Hermanna a później ściągnął Kampla.Jak widać nie umie wielkimi pieniędzmi za dobrze zarządzać.To nie jest Real że tam kupuje się bez zgody menadżera.Każdy zakup konsultowano z nim.Sorry, 7 miejsce z taką kadrą to nie jest powód aby dla niego zwalniać menadżera.Zresztą ten Kapitan Armenia wyraźne odżył pod skrzydłami innego trenera więc wygląda na to że do niego trzeba mieć podejście.Klopp najlepsze wyniki osiągał gdy ściągał talenty za niewielkie pieniądze z mniejszych klubów i dawał szanse wychowanką.Po jakimś czasie przyniosło to owoce.Anonimowi niemal wcześniej Kagawa,Gundogan,Bender czy złoty chłopiec Goetze oraz Lewandowski wypalili i ciągneli ten klub.Borrusia była wcześniej w długach ale jak z nich wyszła mogła wydawać duże sumy na transfery.Wtedy paradoksalnie Borrusia zaczeła się staczać i grała od Finału LM grała coraz gorzej.A Simeone pokazał że i w takich warunkach gdy zespół traci gwiazdy można się rozwijać lub chociaż stać w miejscu co pokazał Wenger. Pytanie czy Kloppa ta odpowiedzialność i tu nie przytłoczy?Presja sukcesu jest tu jednak większa niż w Borusii
» 21 sierpnia 2015, 01:36 #97
yokowal18: Dziś dużo brytyjskich gazet pisze o zainteresowaniu griezmanem faktycznie. Ciekawe czy coś jest na rzeczy.
» 20 sierpnia 2015, 20:34 #96
UniteDKanzaS: Tak odbiegając trochę od tematu to na Fantasy Premier League wysoko wycenili nowe nabytki. Otamendi 6.5 (więcej tylko Terry i Ivanovic) a Pedro 9.5 (ustępuje jedynie Hazardowi, Sanchezowi i Silvie). Chyba trochę popłynęli z tymi cenami za nich.
» 20 sierpnia 2015, 19:25 #95
Chapman: Ciężka bieda w ataku,w bramce problem nie rozwiązany-nadchodzi LM i długi sezon,a koniec okienka za 11 dni...ciekawa sytuacja.City i tak już z mocną kadrą wzmacnia się Otamendi,blisko De Bruyne.Ed i van Gal śpią i czekają na rozwiązanie sytuacji z De Geą + wiara że wóz z węglem w ataku się obudzi-brawo.Niewielkie nadzieje że ten sezon będzie udany.
» 20 sierpnia 2015, 18:44 #94
sebox111: Cos jeszcze? hahaha prosze skoncz sie udzielac na tej stronie.
» 21 sierpnia 2015, 11:04 #93
mcis: sezon temu sklad byl gorszy i jakos top4 bylo. co do obroncow to sie nie zgadzam. duet Rojo-Smalling wyglada bardzo obiecujaco (o ile Smalling nagle sie nie rozmysli i nie wroci do dawnych nawykow). co do ataku to u nas problem to K10. LvG woli na tej pozycji pilarza atakujacego, czyli niejako napastnika, a to przy 2 atakujacych skrzydlowych troche blokuje nam potecjal.

K10 powinien byc graczem kratywnym, rozdzielajacym pilki miedzy napastnika i 2 skrzydlowych. dodajac do tego 2 defensywnie usposobionych SP, mamy idealne warunki dla bocznych obroncow i widac, ze to wlasnie jedst nowa filozofia LvG oparcie gry na dynamicznych wejsciach ze skrzydel
» 20 sierpnia 2015, 19:14 #92
Stringer: Z jednej strony cieszę się, że Pedro do nas nie trafił, ale z drugiej to strasznie się ośmieszyliśmy. Ten transfer negocjowaliśmy chyba z miesiąc, znając życie kłócili się o jakieś 5 mln, a Chelsea od razu daje tyle, ile chce Barcelona i transfer załatwiony.

Z tym Otamendim przesadzacie. Gość zagrał jeden dobry sezon, dwa lata temu mało kto go w ogóle znał, a teraz nagle world class player. Już mieliśmy gościa, którego kupiliśmy po jednym dobrym sezonie, Kagawa się nazywał.
» 20 sierpnia 2015, 18:20 #91
plmokn: jak można było odpuścić transfer otamendiego, nie ogarniam tego, i teraz cały sezon grać z połamanym Jonesem i Blindem który nadaje się do ligi angielskiej jak ja do baletu mongolskiego, tu trzeba siły, brawo edek ! brawo, popisałeś się cholernie, żałował pewnie kasy, tak jakby nam jej brakowało, a na wypalonego bastiana to już nie żałował, Kurde taką byśmy mieli zajebistą defensywe, ze smołą i Nicolasem a tak to największy rywal nam go podbiera i moim zdaniem tytuł już jest ich. Pedro się pewnie okaże drugim Sanchezem w Anglii, i będzie wymiatał, zamiast też powalczyć o niego to nasz edek czeka na zbawienie, cud że mamy sznedrlina, ale to jednorazowy przebłysk edka. Zawiodłem się na tym okienku transferowym i to bardzo. Dawno na rynku nie było do wzięcia tak łatwo tak znakomitego obrońcy jakim jest otamendi, wystarczyło powalczyć o niego i dać tą cholerną kasę a na bank by wybrał united, no ale nie, edek i lvg pewnie wolą blinda hahahahahahha xd smiechłem
» 20 sierpnia 2015, 18:06 #90
Gallacher: Pedro nas olał tak samo jak Otamendi i wielu innych piłkarzy którzy sobie powędrowali w inne kierunki i to jasno pokazuję jak stoimy jeśli chodzi o wizerunek i prestiż bo jeśli Pedro idzie do Chelsea ze względu na Fabregasa a De Gea odchodzi bo chce do Madrytu a o Di Marii już nie wspominając,to kogo mamy kupić z dobrym nazwiskiem i zarazem dobrego gracza ? Romero to nie jest żaden dobry bramkarz,Basti ma licznik wysoki i mam wrażenie że przyszedł do nas bo nikt go nie chciał,Schneiderlin i Darmian to nie ta klasa tzn. światowa a Depay owszem,jest obiecującym graczem lecz kto wie czy za jakiś czas nie zatęskni za Realem czy Barceloną ? Do Chelsea,Realu czy Barcelony wszyscy pchają się jak w pochwę i wiadomo jest tam kasa,ale wydaje mi się że czują że w tych klubach są gotowi na sukcesy a u nas nie bardzo.Mam wrażenie że United już żaden dobry gracz nie traktuję poważnie.
» 20 sierpnia 2015, 17:06 #89
sagnol32: Całe szczęście ze Pedro w chelsea i do 1 września juz tylko 10 dni to mniej takich głupot będzie na stronie.
» 20 sierpnia 2015, 17:26 #88
Szczota: Gallacher po części się nie zgadzam z Twoją wypowiedzią. Fakt, Pedro nas olał, ale z drugiej strony po co nam on? De Gea jak chce to niech w końcu idzie do tego Realu, bo to już komedia się robi z tego wszystkiego, a zamiast niego to właśnie Romero niech broni. Do tej pory nie zawodził. Di Maria no cóż... chciał to poszedł i może właśnie tak jest lepiej, bo on po prostu nie radził sobie w PL (oczywiście nie ukrywam, że miał parę fajnych meczy i asystował dużo, ale niestety to był wieczny połamaniec, bez przerwy jakąś kontuzję leczył). Schneiderlin i Darmian fakt faktem średniacy, ale sobie radzą. A co do Bastiego to nie sądzę, żeby taki piłkarz przechodził do United, bo nikt go nie chciał. Chce zdobywać doświadczenie w zupełnie innej lidze niż niemiecka. Co do Depaya ja też nie chciałbym aby po (załóżmy) jednym lub dwóch udanych sezonach odszedł do Barcy albo Realu. tyle na ten temat ode mnie. Pozdro, a z Nawcastle będzie 3-0 dla ManU.
» 20 sierpnia 2015, 17:28 #87
giero: W 100% Gallacher się z Tobą zgadzam. Jak ważny prestiż jest dla piłkarzy już od dawna jest to wiadome. Dla przykładu spójrzmy na tak legendarny i wielce utytułowany klub jakim jest AC Milan.

Kto chce tam grać? Nikt. I boję się, że powoli United w tą stronę się kieruję. Coraz mniej ważnych zawodników chce tu przyjść a coraz więcej traktuje ten klub jak przystań do wg ich mniemania największych.

Nie oszukujmy się piłkarz to też zawód. I ich myśli krążą wokół dwóch rzeczy: kasa i trofea. To tak jakby genialny informatyk nie przeszedł z upadającej Nokii do Apple lub Samsunga. Widzi, że firma upada to idzie gdzie indziej.
» 20 sierpnia 2015, 22:56 #86
b90: 20 goli to on powinien mieć w samej PL, a nie w sezonie!! Depay będzie naszym najlepszym strzelcem. Z Rooneyem w ataku nic nie wygramy, nie ma takiej możliwości.

Aha .. brawo Ed za Otamendiego i Pedro. Kolejny przykład jaki jest nieudolny. Ciekawe gdzie ta bomba transferowa o której mówił van Gaal ...
» 20 sierpnia 2015, 16:55 #85
Kornel: Brawo mamie za stworzenie takiego mózgowca.
» 20 sierpnia 2015, 16:59 #84
b90: dzięki mistrzu :)
» 20 sierpnia 2015, 17:02 #83
Janek23: do b90: Powiedziałeś co wiedziałeś a teraz idź stąd
» 20 sierpnia 2015, 17:48 #82
b90: troszkę za krótko tu jesteś żebyś mógł tak pisać. Każdy ma swoją opinie i jak ci się nie podoba moja to sam wyjdź ;)
» 20 sierpnia 2015, 17:50 #81
Janek23: do b90: Nie kompromituj się bardziej tylko idź stąd :)
» 20 sierpnia 2015, 18:01 #80
plmokn: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2015 18:11

janek to ty się kompromitujesz

On napisał czystą prawde, gdzie tu widzisz kompromitacje
Z rooneyem nic się nie wygra, jego czas minął
Edek zarypał sprawę z otamendim i pedro i taka prawda
» 20 sierpnia 2015, 18:10 #79
dragonxxl: Skąd macie pewność, że zrypał? Czyżbyście wiedzieli coś więcej na temat tych niedoszłych transferów? Sądzę, że nie więc nie piszcie takich rzeczy. Tylko Ed, zainteresowani i kluby wiedzą co na prawdę się stało. Może nasi znaleźli lepsze cele, lub w ogóle nie byli zainteresowani tymi zawodnikami. Przestańcie panikować.
» 20 sierpnia 2015, 18:58 #78
bigL: niestety ta duzyna nie wygra nic dopoki captain fatso nie zostanie zastapiony jakims napastnikiem robiacym roznice I potrafiacym urwac sie defensorom swiatowej klasy a taka jest w CL i top 4premier league. tak samo bylo z realem M dopoki gral tam raul podkoniec kariery za zaslugi ... za 300k tygodniowo mozna oplacic napewno 2 swietnych zawodnikow ktorzy nie przygotowuja sie do sezonu w chipshopie...
» 20 sierpnia 2015, 16:49 #77
Michal216: Masz troche racji ale moim zdaniem nawet jak bysmy kupili super napadziora to i tak taktyka Lvg bedzie mu przeszkadzala.
» 20 sierpnia 2015, 18:23 #76
Kilerek7: Mimo wszystko mam nadzieję, że LvG powie co to wyszło z tym Pedro.
» 20 sierpnia 2015, 16:42 #75
RonLo: Ciekawe czy Pedro ma prawo jazdy kat. D?
» 20 sierpnia 2015, 16:36 #74
kckMU: Jak nie kupiliśmy Pedro, bo vG chce w końcu rozwijać Januzaja, to ja powiem tyle: ZAJEFAJNIE :)
» 20 sierpnia 2015, 16:35 #73
Lince: Rooney da rade, to jest kwestia przełamania się :)
» 20 sierpnia 2015, 16:03 #72
kolor: Ufff a już myślałem że kupią Pedro i Otamendiego
» 20 sierpnia 2015, 15:50 #71
yokowal89: Coś cicho o Icardim :)
» 20 sierpnia 2015, 15:44 #70
VaultBoy96: Początek okienka: ,,Ed jest najlepszy" ,,Ale się rozpędził, trzeba go będzie pohamować! "
Dzisiaj dokładnie to samo co za Moyes'a - płacz i hejty. Przedtem nikt nie chciał Pedro, ale jak odszedł do Chelsea to ból tyłka. Muller był nie do wyciągnięcia od początku. A jeśli chodzi o Otamendiego to widać że wołał City, a to już świadczy o nim, a nie Edku, więc ogarnijcie się ludzie.
» 20 sierpnia 2015, 15:40 #69
romario11: pedro w Chelsea a otamendi w City brawo ED !! Edek z krainy kredek
» 20 sierpnia 2015, 15:26 #68
UniteDKanzaS: a Depay, Darmian i Scheiderlin u nas.
» 20 sierpnia 2015, 16:24 #67
b90: A co mają ci piłkarze do wyżej wymienionej dwójki? United chciało Pedro i przegrało tą walkę z Chelsea jak fraje... Ja szczerze nie byłem do końca za tym transferem ale lepszy rydz niż nic. Mam nadzieje że kupią kogoś innego.
» 20 sierpnia 2015, 16:58 #66
UniteDKanzaS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2015 18:31

A ja delikatnie rzecz ujmując nie darzę Pedro szacunkiem i cieszę się niezmiernie, że do nas nie dołączył. Czas pokaże, ale według mnie Pedro nie poradzi sobie w BPL i Mourinho wyjdzie na tym jak Zabłocki na mydle. Pomijając jego osobę to uważam, że mamy wystarczająco obsadzone pozycję skrzydłowych. Co do Otamendiego, to tez wielka niewiadoma. Czas na żałowanie nadejdzie, gdy okaże się, że świetnie wpasował się do realiów, powiedzmy sobie uczciwie, dosyć wymagającej ligi jaką jest liga angielska. Reasumując nie ma co płakać nad kotami w worku póki z tego worka nie wyjdą. PS Myślę, że jeszcze jakiś transfer nas czeka w tym oknie coby podbaza i gimbaza miała się czym chwalić na podwórku. W mojej ocenie to okienko transferowe jest niezwykle udane i uważam, że mamy kadrę, która jest w stanie rywalizować o najwyższe cele na wszystkich frontach. Ale do tego potrzeba trochę wiary, a nie wiecznego narzekania. Pozdrawiam.
» 20 sierpnia 2015, 18:28 #65
skywarp: Schnederlina nie tylko my chcieliśmy, to po pierwsze. Po drugie, Darmian to też bardzo dobry zawodnik i w jak na razie każdym meczu grał bez zarzutu. Tak samo Schweini.
» 20 sierpnia 2015, 18:28 #64
UniteDKanzaS: skywarp - ja bym przede wszystkim podkreślił, że wygraliśmy walkę o Depaya. Nie chciałbym tutaj za bardzo puszczać wodze fantazji, ale to co on wyczyniał we wtorek chyba każdemu automatycznie przyszedł na myśl Ronaldo. No może jeszcze Nani z ostatniego 10lecia United potrafił tak się zaprezentować (ale tylko w tym sezonie, gdy był w niesamowitym gazie 10/11, 11/12?).
» 20 sierpnia 2015, 18:36 #63
Fenek: No i spoko, nie ma co panikować.
» 20 sierpnia 2015, 15:23 #62
jassaj: a tym czasem Pedro w Chelsea i Otamendi w City , 2 cele sprzątnięte sprzed nosa , mam nadzieje że mamy coś w zanadrzu i to było zamierzone odpuszczenie tych graczy :D
» 20 sierpnia 2015, 14:46 #61
Gallacher: Pedro ponoć ze względu na Fabregasa odszedł,ale nie jestem pewny bo coś tam w prasie pisało a jeśli tak to widać że na układy nie ma rady :)
» 20 sierpnia 2015, 15:14 #60
Byku97: Nie ma co panikować znając Rooneya tak się stanie i przekroczy barierę 20 goli i będzie ciągnął ten wózek wraz z Memphisem, tylko trzeba dać mu jeszcze trochę czasu. Niech znów się przyzwyczai do swojej pozycji :)
» 20 sierpnia 2015, 13:37 #59
voytaz: Nie dogodzisz... :D
» 20 sierpnia 2015, 16:14 #58
Janek23: do LouisVanMu: Bo ci co plują na Rooneya to głównie dzieciaki co Ronaldo się naoglądali i teraz są wielkimi kibicami. Może teraz gra źle ale to ikona,którą trzeba szanować. Tacy z nich kibice co ze mnie baletnica. Chociaż po ostatnim meczu można stwierdzić, że powoli wraca do formy i jeszcze jakby zaczął grać na 10-tce byłoby cacy.
» 20 sierpnia 2015, 17:56 #57
szabo1878: dobrze, ze sam potrafi przyznac, ze zagral ponizej oczekiwan. moim zdaniem jest w stanie przekroczyc 20 bramek, pod warunkiem ze zlapie forme.
bedziemy grac w PL i LM, do tego podejrzewam, ze Capitol One Cup tez nie odpadniemy juz w pierwszym meczu, wiec meczow bedzie duzo i okazji do strzelania Rooney'owi nie zabraknie
» 20 sierpnia 2015, 13:24 #56
BartekMU10: Sorki za off-top, ale kiedy poznamy rywala i konkretną date pierwszego meczu w Capitol One Cup w tym sezonie?
» 20 sierpnia 2015, 12:45 #55
misiek88: Od dawna nic nie komentowałem, ale jak widzę niektóre wpisy to aż krew się we mnie gotuje. Amatorzy? Amatorzy, serio? To, że większość transferów była dopięta już przed wylotem do USA to nie ma znaczenia? Prawda jest taka, że pozycje które miały być wzmocnione to zostały wzmocnione. I to już dawno temu. A teraz mamy sytuację w której Pedro, który swoją drogą jest nam na kij potrzebny, idzie do Chelsea to już wszyscy to amatorzy. Moim zdaniem to, że transfery były przeprowadzone wcześnie świadczy o myśleniu i dobrym działaniu klubu. A to, że inne zespoły nie myślały wcześniej tylko teraz kupują na ostatnią chwilę to już nie nasz problem. Prawda jest taka, że inni teraz kupują a my już mamy to co chcieliśmy i możemy spokojnie zając się grą w piłkę.
Trochę myślenia jeszcze nikogo nie zabiło.
» 20 sierpnia 2015, 12:55 #54
RedDevils4life: Od lat było narzekanie na środek pola. A teraz mamy aż za dużo i to samych dobrych zawodników. Mnie to cieszy. Nismo, pewnie chciałbyś transfery na środek obrony, skrzydło i atak po 50 baniek. Dobrze mówię? Ufam LvG, bo utarł mi nosa z tym Blindem na środku obrony.
» 20 sierpnia 2015, 13:13 #53
RedDevils4life: I dalej uważasz, że powinniśmy rozbić bank na kolejne transfery?
Jak Smalling złapie kontuzje to jest jeszcze Rojo i Jones. Tak samo można w innych klubach gdybać. Co jeśli w Arsenalu kontuzje złapie Koscielny itp.

"Mnie zaś śmieszą ci którzy myślą że napchana do szczytów możliwości pomoc to wszystko."

To niech Cię śmieszą. Ale jeśli to do mnie kierowanie to mnie zaś śmieszą Ci, którzy nie czytają ze zrozumieniem. Przytoczyłem bogactwo w środku pola, bo zarzuciłeś, że w klubie są amatorzy. Śmiechu warte te twoje słowa. Ed załatwił błyskawiczne transfery przed tournee. Myślę, że jak rok temu, pod koniec okienka jeszcze kogoś w United zobaczymy. Wracając, defensywa wygląda póki co bardzo dobrze. A środek pola mamy załatany po paru sezonach narzekania. Obrona nie jest ta sama. Ślepy chyba jesteś człowieku. Shaw mało grywał w poprzednim sezonie przez kontuzje a teraz się w końcu rozkręca i wygląda bardzo solidnie. Smalling poczuł przywódczą moc i to jest jego wielka zaleta w tym momencie. Jego kompan u boku jest niewyjaśniony, ale mamy kogo wystawić na tej pozycji. Darmian jest póki co strzałem w dziesiątkę. Nie wiem jak miałaby wyglądać twoja obrona żeby była nowa. Wymiana czterech podstawowych obrońców na nowych? Sam uważam, że przydałby się jakiś środkowy obrońca, ale bez takiej paniki. Jest dobrze.
» 20 sierpnia 2015, 13:41 #52
RedDevils4life: Teraz to sam nie wiem o co Ci chodzi człowieku. Chcesz zabłysnąć jakoś czy co? Bo na razie Ci to nie wychodzi. :)
» 20 sierpnia 2015, 14:13 #51
RedDevils4life: Skończ się pogrążać, bo za wiele to ty nie potrafisz poza głupim gadaniem.
» 20 sierpnia 2015, 14:25 #50
shakal18: Nismo dzieciaku co ty wipisujesz? Amatorem to jesteś chyba ty. Mamy najlepszy sztab szkoleniowy i zarządzający i przestań pisać takie bzdury.Jak już kolega RedDevils4life napisał to przestań się pogrążać bo z twoich pustych wypowiedzi wywnioskowałem że jesteś Leszczem, który nie ma pojęcia o Manchesterze United i kadrze jaką posiadamy, więc idź dzieciaczku odpal Fife i graj sobie w nią i może tam kupisz jakiegoś ciekawego zawodnika.
» 20 sierpnia 2015, 15:50 #49
shakal18: Szczylu? Synku kibicuje United jak miałem 6 lat czyli 80 lata ale ty sraleś wtedy w pieluchy albo nawet nie byłeś w planach u starego. Jesteś amatorem i nie potrafisz obiektywnie spojrzeć na to co się dzieje w United. Jesteśmy i zawsze będziemy największym klubem na świecie i nie musimy wydawać fortuny jak Sreal czy The Citizens. Klub jest dobrze zarządzany a twoje głupie komentarze mozna wrzucić do kibla razem z Toba Leszczu.Jestes sezonowcem jak spora część tutaj i nie masz pojęcia o United. Adres na priv? He he nie rozśmieszaj mnie frajerze. Takich jak ty to ja zjadam na śniadanie. Wypi....aj z tego portalu bo pomylił Ci się kolor czerwony z błękitnym. Właśnie tam jest twoje miejsce Cipo
» 20 sierpnia 2015, 19:34 #48
N17: Też jestem spokojny. Nawet się nie zbliżysz.
» 20 sierpnia 2015, 12:34 #47
adamecki7: pedro nie dla nas tylko dla czelsi, ale z tego akurat sie ciesz. Gorzej że otamendi w $itach
» 20 sierpnia 2015, 12:27 #46
Kilerek7: Media podają jaka decyzja miała wpływ na wybór Pedro. Ponoć miał dość długich negocjacji z nami i wybrał ofertę Chelsea, bo ta wpłaciła kasę raz dwa i była bardziej zdecydowana. Czyli wychodzi na to, że albo skąpimy mimo gigantycznych środków, albo nie byliśmy go do końca pewni, no i ponoć wolał mieszkać w Londynie niż Manchesterze, a także pomogła mu rozmowa z Fabregasem i Mourinho.

Na przeglądzie piszę, że LvG chce na mus mieć Mullera i chce by ten złożył prośbę o transfer i dostanie zarobki milion funtów miesięcznie. Ale spokojnie takie rewelacje tylko od Daily Star:)
» 20 sierpnia 2015, 12:24 #45
krzysiek1239: Normalnie super Otamendi w City :( :/ K*(r)wa
» 20 sierpnia 2015, 12:08 #44
yokowal89: Mozę teraz LVG wyciągnie Mangalę (bo ten ławki nie będzie chciał grzać a jest uwaga uwaga...... LEWONOŻNYYYYYYYY) :D
» 20 sierpnia 2015, 12:12 #43
Reusik: Jestem zrozpaczony
» 20 sierpnia 2015, 12:20 #42
Kilerek7: Wazza w połowie sezonu: Wierzę, że w końcu mi się uda i na spokojnie strzelę te 10 bramek.
» 20 sierpnia 2015, 12:07 #41
Ariacchi: Wierzę w Wazze, w potencjał naszego składu oraz trenera, ale co jak co, chyba nikt nie będzie zaskoczony, jesli to niebiescy z Manchesteru niestety zdobędą mistrza. A póki co wszystko na to wskazuje. :(
» 20 sierpnia 2015, 12:01 #40
Taurus: Coś w tym jest że Rooney potrzebuje konkurenta, typowego napastnika.. Chicharito i tak będzie zmiennikiem a my z Rooneyem z przodu możemy mieć problemy (patrząc na jego formę), jak się odblokuję powinno być lepiej :)
» 20 sierpnia 2015, 11:40 #39
Kornel: Miało być 25, teraz już 20 :D
» 20 sierpnia 2015, 11:27 #38
yokowal89: Otamendi oficjalnie w City. Jeszcze kupią KDB i czuję, że zdominują ligę w tym roku.

My mamy dobry skład, ale City zaczyna mieć zaje bisty. Widać było łatwość stwarzania przez nich sytuacji w meczu z Chelsea. Pellegrini wziął sobie do serca - tytuł albo zwolnienie.

My budujemy młody fajny skład, ale na majstra raczej jeszcze zdecydowanie za słaby.
» 20 sierpnia 2015, 11:23 #37
LPiotrus: City może ma lepszy pierwszy skład, ale my mamy lepszą ławkę i trenera. Chelsea i Aresenal tez wyglądają mocno. Coś czuję, że w tym roku kwestia mistrzostwa rozstrzygnie się na ostatniej prostej
» 20 sierpnia 2015, 12:34 #36
piter100000: tu już nie chodzi nawet o te gole. w tej chwili Roo nie daje nic drużynie, jest jak piąte koło u wozu. oby to się zmieniło, bo każdy mecz grać w 10 będzie bardzo ciężko
» 20 sierpnia 2015, 10:47 #35
Prut3r: Wg mnie w meczu z Brugge zagrał dużo lepiej i sporo dawał drużynie. Fakt, że nie grał jak typowa 9, ale wierzę, że instynkt snajpera mu wróci ;)
» 20 sierpnia 2015, 11:11 #34
piter100000: we mnie też pojawiła się iskierka nadziei po tym meczu. obyś miał rację i ten instynkt mu wrócił
» 20 sierpnia 2015, 12:18 #33
RedDevils4life: No to liczę, że Rooney dotrzyma słowa. Bo na razie nic na to nie wskazuje.
» 20 sierpnia 2015, 10:21 #32
padre: w tym ustawieniu na napadzie nie poradzili sobie ani van Persie, ani Falcao, ani Rooney. To są 3 WIELKIE piłkarskie nazwiska, oczywiście można wymyślać powody dlaczego tak nagle, z sezonu na sezon stracili umiejętności.... ale wg mnie to jednak wina obecnej taktyki, gdzie równie dobrze można wyjść 6 pomocnikami
» 20 sierpnia 2015, 10:04 #31
Prut3r: Coś w tym jest, Tutaj napastnik gra role "fałszywej 9", często się cofa i tworzy okazje ofensywnym pomocnikom.
» 20 sierpnia 2015, 11:12 #30
Veon: Tak, Falcao świetnie sobie teraz radzi w Chelsea. Och wait...
» 20 sierpnia 2015, 12:26 #29
jari13: 20 bramek w sezonie wliczając ligę, LM i puchar wydaje się być dość łatwe do osiągnięcia. Pytanie dlaczego WR nie zdobywa bramek. Odpowiedź była widoczna już w poprzednim sezonie, kiedy grał na szpicy w 433. Napastnik, który nie jest w stanie opanować piłki nie będzie groźny pod bramką przeciwnika. Na szczęście, Wazza lepiej prezentuje się pod względem fizycznym. Biega trochę szybciej, ma lepszy start i kondycję, ale daleko do starego dobrego Rooney'a. Co do ustawienia, kiedy w kadrze był RVP, Roo musiał być cofnięty, ale obecnie nie ma sensu wystawiania go na 10, bo mamy sporo piłkarzy na tę pozycję, a nie wiem czy Groszek w podstawie już na Newcastle to dobry pomysł. Roo w meczach z Totkami i AV był wyraźnie przyklejony do pola karnego i to mu nie służy, ale pozwolenie mu na cofnięcie do drugiej linii i jednoczesne wysunięcie skrzydłowego i "10" daje duże możliwości, co było widać z Brugią. Niech poprawi technikę, gra tak jak potrafi najlepiej czyli aktywny w całej ofensywie, która gra kombinacyjnie, a zdobędzie te 20 goli i pewnie kolejne mistrzostwo do kolekcji.
» 20 sierpnia 2015, 10:00 #28
Wave: klopot w tym ze Roo ciagnie do pomocy
nawet wystawiany jako striker biega i rozgrywa gdzies na srodku
nie o to chodzi
na ataku trzeba non stop szukac pozycji i bramek, nie podan

dla mnie Roo to typowa 10ka, a ze mamy tych 10tek
coz pewien trener caly czas powtarza cos o balansie :)
» 20 sierpnia 2015, 11:38 #27
jari13: Hiszpania, Barcelona czy Real potrafią grać z fałszywą "9". Wszystko można przekuć w atut tylko, więc to że Roo wraca to dla mnie nie problem. Ważne, żeby wtedy inni wystawili się do gry, weszli na pozycję "9".
» 20 sierpnia 2015, 13:41 #26
Kilerek7: A ja nie jestem.
» 20 sierpnia 2015, 09:20 #25
Muuuuuuuuuuu: Może raz z LM i pucharami krajowymi mu się uda. W końcu Roo strzela karne a to już może być z 5 goli w sezonie. W samej lidze nie ma szans.
» 20 sierpnia 2015, 09:52 #24
Reusik: A karnych nie strzela Mata?
» 20 sierpnia 2015, 16:01 #23
Janek23: Rooney powinien zawsze grać na 10-tce ale trenerzyna jak zwykle wie lepiej. Najpierw grał na pomocy, teraz na 9-tce a później wyląduje na skrzydle.
» 20 sierpnia 2015, 09:11 #22
AQc: no a zeszly sezon "Roo musi grac w ataku po co na 10, jak zawsze trenerzyna wie lepiej" - nudne to
» 20 sierpnia 2015, 09:50 #21
RedDevils4life: Ja zawsze uważałem, że Rooney na 10 gra solidnie. Tym bardziej, że stracił wiele na szybkości. Głębszy środek pola mu nie leży, tu nie ma wątpliwości. Jednak skoro tak długo czekaliśmy na niego aż zagra na szpicy to powinniśmy być cierpliwi. Ale ja bym liczył na pierwszy skład dla Chicharito. Teraz z Newcastle jest szansa. Rooney może by się zmotywował przez to jedno spotkanie i wyszedł z dawną wściekłością z którą zawsze ciągnął na bramkę rywala.
» 20 sierpnia 2015, 10:46 #20
Janek23: do ReDevils4life: Dokładnie. Na szpicy Chicharito (ładnie przywitany na Old Trafford) a za nim Rooney.
» 20 sierpnia 2015, 11:47 #19
Janek23: do AQc: Z tym się z tobą zgodzę nudne to, że Rooney nie gra na swojej pozycji
» 20 sierpnia 2015, 11:54 #18
adamecki7: dokładnie tak ja powiedział Roo, rozegrali 3 mecze a juz gadacie że na ławe powinien iśc, jeśli po 10 kolejkach nadal tak bd wtedy można mysleć co z nim jest jak narazie musi grać grać i jeszcze raz grać a te 20 bramek wpadnie na pewno ;)
» 20 sierpnia 2015, 09:09 #17
LouiVanGaal: jak strzeli pierwsza to odpali :)
» 20 sierpnia 2015, 09:09 #16
tuszek10: mówisz o Fantasy Premier League? jeśli tak, to ja też mam Rooneya na kapitance i też go zostawiam po tych słowach ;)
» 20 sierpnia 2015, 09:23 #15
adamecki7: dokładnie tak ja powiedział Roo, rozegrali 3 mecze a juz gadacie że na ławe powinien iśc, jeśli po 10 kolejkach nadal tak bd wtedy można mysleć co z nim jest jak narazie musi grać grać i jeszcze raz grać a te 20 bramek wpadnie na pewno ;)
» 20 sierpnia 2015, 09:05 #14
xMASAx: "bo ten nie trafił on do siatki", redaktorze, przemyśl swoje słowa jeszcze raz i popraw ;)
» 20 sierpnia 2015, 08:58 #13
pequ89: Wariantów jest dużo. To dobrze rokuje. Jak tak dalej Rooney będzie grał to pewnie trener w końcu coś zmieni. Dobrze, że ma zawodników, którzy mogą grać na kilku pozycjach. Ja tam wierze w Rooneya i liczę, że uda mu się przekroczyć barierę 20 goli w sezonie. MU to nie $real i szanuje swoich uznanych zawodników. A komu jak komu, ale Rooneyowi należy się szacunek za całe lata walki na boisku i biegania od jednego do drugiego pola karnego.
» 20 sierpnia 2015, 07:40 #12
MajkelRoy: balans
» 20 sierpnia 2015, 08:33 #11
Kris91: Mata - Januzaj - Depay
Rooney

wymienność Rooneya z Januzajem i Depayem. Może któryś odpaliłby jako napastnik.
» 20 sierpnia 2015, 07:37 #10
Prut3r: Najlepiej ściągnąć Lewandowskiego lub Cavaniego, Roo na 10, Januzaja na ławkę i po sprawie ;D (Pomarzyć zawsze można ;)
» 20 sierpnia 2015, 11:17 #9
shakal18: Ewentualnie spróbować z Depayem na szpicy a Rooney na 10 na lewej Young na prawej Mata
» 20 sierpnia 2015, 07:29 #8
Muuuuuuuuuuu: Tracisz wówczas szybkość i kreatywność Memphisa. To bez sensu. On jest bardziej pożyteczny na skrzydle gdzie ściąga 2 obrońców. Jak ich minie to sam strzela jak nie to podaje i w polu karnym jest więcej miejsca. Wyobrażasz sobie taki talent czekający w karnym na podania? Od tego mistrzem jest Groszek.
» 20 sierpnia 2015, 09:51 #7
EnJoy: Idz,sie je.bnij młotkiem depay bd,grał na skrzydle gamoniu
» 20 sierpnia 2015, 12:02 #6
shakal18: TY SIĘ LESZCZE JEB..IJ MŁOTKIEM ALBO NIECH TWOJA STARA ZROBI TO ZA CIEBIE
» 20 sierpnia 2015, 20:09 #5
shakal18: Zgadzam się z Tobą Dryblas. Rooney na 10 a Groszek na szpicy całkiem dobrze by to wyglądało na papierze ale i w praktyce mogloby się sprawdzić
» 20 sierpnia 2015, 07:27 #4
Dryblas: Ucieszyłbym się jakby LvG spróbował w najbliższych meczach wariant z Rooneyem na dyszce i Chicharito na szpicy. Widać, że naszego kapitana cały czas ciągnie do rozgrywania i nie może usiedzieć w tym boxie. A nuż taka taktyka okazałaby się idealna dla nas.
» 20 sierpnia 2015, 07:24 #3
becks7777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2015 08:52

Zgadzam się, ale do takiego czegoś nie dojdzie.
» 20 sierpnia 2015, 08:51 #2
Barios: dodatkowo przypominam, ze ci panowie juz grywali w takiej kombinacji za czasow SAFa i wygladalo to niezle. jesli mnie pamiec nie myli to w pierwszym sezonie Chicharito w MU, np w finale LM z Barca, gdzie Roo strzelil bramke
» 20 sierpnia 2015, 11:39 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.