Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Powell odejdzie z Manchesteru United

» 23 lutego 2015, 07:32 - Autor: matheo - źródło: Daily Star
Manchester United jest gotowy sprzedać Nicka Powella w letnim oknie transferowym – informuje Daily Star.
Powell odejdzie z Manchesteru United
» Nick Powell nie potrafi przebić się do pierwszego składu Manchesteru United
Młody pomocnik nie spełnił pokładanych w nim nadziei po wartym 5 milionów funtów transferze z Crewe Alexandra.

Powell w trakcie swojej trzyletniej kariery w Manchesterze United był wypożyczany do Wigan Ahtletic i Leicester City.

Ostatnio Powell był łączony z Nottingham Forest, gdzie także miałby udać się na wypożyczenie.


TAGI


« Poprzedni news
Wypożyczenia: Keane, Nani i Varela z golami
Następny news »
Blind: Właśnie za to lubię Premier League

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (26)


Klimaa: Ponownie sprzedamy zawodnika który nie dostał szansy w pierwszym zespole (nie liczę tych kilku krótkich epizodycznych meczów). Po co cały ten eksperyment z Rooneyem chociażby. Gdyby zamiast tego Powell zagrałby kilka meczów moglibyśmy jasno powiedzieć czy chłopak ma predyspozycje do gry czy nie..
» 23 lutego 2015, 23:10 #26
Taurus: A moim zdaniem powinien więcej grać, przed sezonem zawsze się dobrze spisywał wraz z Lingardem, sprzedaż jego będzie głupotą tak jak zrobiliśmy ostatnio z Henriquezem
» 23 lutego 2015, 15:44 #25
coruja: o zameldowała się ekipa ekspertów, która śledzi jego występy co weekend i obwieszcza rozpacz po jego odejściu
» 23 lutego 2015, 15:16 #24
Marfik: Teraz zawsze jak jakiś młody zawodnik będzie odchodził to będą lecieć tekst "będzie jak z Pogbą". Jedynym młodym zawodnikiem, który ma wielki potencjał jest Januzaj.
» 23 lutego 2015, 14:07 #23
Kuntakinte: co takiego gra Adan ?
» 23 lutego 2015, 23:54 #22
trikos: Gdyby nie zlekceważyli MK DONKS mieliby gdzie się pokazać, a teraz gramy każdy mecz z nożem na gardle i niestety...
» 23 lutego 2015, 14:01 #21
BartekMU10: Spoko, przecież zawsze będzie można go wykupić za 80 milionów za parę lat...
» 23 lutego 2015, 11:45 #20
ax1d: Oj, zatęsknimy jeszcze za Nickiem...
» 23 lutego 2015, 11:27 #19
kanapkaa: Bliżej mu do Ravela Morrisona niż Pogby byśmy zatęsknili ;)
» 23 lutego 2015, 11:29 #18
ax1d: Ravel jest świetnym młodym piłkarzem. Ten, kto tego nie widzi, nie ma pojęcia o piłce. A że ma problemy z charakterem... No ma. Najłatwiej takiego zawodnika odpuścić. Jednak kiedy nie odpuścisz, wtedy często odpłaca Ci się po jakimś czasie. Ravel to przypadek analogiczny do Iversona czy Gary'ego Paytona z NBA. Gdyby ich trenerzy kierowali się tym co Fergie, to żaden z nich nie zrobiłby żadnej kariery, nie wspominając o trafieniu do Hall of Fame.
Nickowi (naj)bliżej do Keane'a czy Makalele. Ten chłopak - dobrze prowadzony - mógłby robić za dwóch na boisku. Ale niestety, nie ma go kto poprowadzić. A i sam Powell chyba trochę odpuścił. Kiedy wiedział, że może wrócić do Fergie'ego, to w Wigan wyczyniał cuda i był piłkarzem sezonu. Później sytuacja się zmieniła. Jak trafi do odpowiedniego trenera, to będziemy za nim płakać. Jak nie, to zmarnuje swój potencjał, a to jeden z największych potencjałów w angielskiej piłce, zwłaszcza że środkowych pomocników nie ma obecnie zbyt wielu, a box-to-box na poziomie żadnego.
» 23 lutego 2015, 11:38 #17
BartekMU10: Popieram, Powell ma talent i to widać gołym okiem ale niestety nie ma kto go poprowadzić... Fergie myśle że zrobiłby z niego chłopa, ale Van Gaal? On nakupuje w lato znowu przepłaconych gwiazd i będzie grał nazwiskami na koszulkach w przyszłym sezonie...
» 23 lutego 2015, 14:49 #16
vip14: Powell ma talent, a więc nie opłaca się go sprzedawać.. Odejdzie za grosze, a potem będziemy po nim płakać, tak jak po Pogbie ;)
» 23 lutego 2015, 10:56 #15
Arkin: Jasne. To będzie drugi Pogba. 2 lata siedzi w United i jakoś tego talentu wartego 5mln funtów nie widać.
» 23 lutego 2015, 10:59 #14
ax1d: Jak nie chcesz/nie umieć zobaczyć, to nie widzisz.
» 23 lutego 2015, 11:32 #13
sapphirutd: United jak zaden inny klub uwielbia marnowac talenty.
» 23 lutego 2015, 09:57 #12
Arkin: Skąd wiesz, że to UNITED zmarnowało talent Powella? Skąd wiesz w jakiej formie jest Powell?
» 23 lutego 2015, 10:57 #11
Chestnut: Obecnie ma kontuzję ^^
» 23 lutego 2015, 12:31 #10
Rotx: przesyt zawodników i nadmierne rozpieszczanie
patrz Blackett - zagrał 10 meczów w 1 składzie i dostał 25-krotną podwyzkę na 50 000 funtów
gdzie Young gra 4 lata, zagrał kilkadziesiąt spotkań dla United i zarabia 75000.
Januzaj póki pracował na kontrakt , był świetny teraz wygląda bardziej jak Giovani dos Santos po transferze do Tottenhamu.
Powell,Zaha - ucierpieli z powodu braku pomysłu na nich i tyle.
Jeżeli masz potencjał to trzeba kuć zelazo tak jak Juve zrobił to z Pogbą.
Chelsea dokładnie wie jak się obchodzić z młodymi, kupujemy dajemy na wypożyczenie a kiedy ktoś jest gotowy dopiero wtedy wprowadzamy go do I składu.
Sprzedać takiego gościa zawsze będzie czas.
Jak dla mnie gdyby nie zrobił postępu do 24 roku życia to wtedy można się go pozbyć.
Żle zrobiono z Zahą,Henriquezem,Powellem i niestety póżniej są skutki takie jak np. gole Shawcrossa
przeciwko nam.
» 23 lutego 2015, 08:31 #9
micsie03339: Jeśli Powell i Zaha byli by wystarczająco dobrzy to by przebili się przynajmniej na wypożyczeniach, ale jeśli mają problem z przebiciem się w znacznie słabszych klubach od United to jak oczekiwać od nich że coś pokażą.
» 23 lutego 2015, 08:43 #8
mycka86: W ogóle nie jest tak jak mówisz. Każdy zawodnik rozwija się inaczej i nie sposób przewiedzieć co z niego będzie. Czasami ktoś uważany za wielki talent szybko gaśnie, a czasami ktoś nie rokujący zbyt dobrze, nagle w ciągu roku rozwija się niesamowicie i zostaje gwiazdą.

Z Chelsea również nie masz racji. Oni postanowili zrobić biznes na płatnych wypożyczeniach. Obecnie mają 30(sic!) takich zawodników na wypożyczeniu. Pomyśl teraz ilu z nich przebij się kiedykolwiek do pierwszego składu. O ile w ogóle ktokolwiek to zrobi. A teraz pomyśl jaki to jest procentowy odsetek prób.

O Shawcrossie kiedyś wypowiedział się SAF. Mówił, że wówczas mieliśmy kilku bardzo zdolnych obrońców i zdecydował się oddać Anglika i postawić na Pique. Gdyby wiedział, że rok później Pique postawi ultimatum i będzie chciał odejść, to w życiu by nie oddał Shawcrossa.
» 23 lutego 2015, 09:12 #7
Rotx: mycka , a myślisz ze Henriquez ,Zaha czy Powell może co przeniosą się do ligi chińskiej żeby mieć łatwo.
Zostaną w takiej lidze w jakiej najlepiej rozwiną swój talent , a za kilka lat o Angelo ktoś będzie mówił 40 mln za Henriqueza a United oddali go za 4 mln.
Akurat wymienieni przeze mnie zawodnicy mają kupę czasu na pokazanie swoich możliwości , nie zarabiali po 80 000 na tydzień tak jak Anderson ale komuś przeszkadzali , a przecież można było ich przetrzymać i sprawdzić jak się rozwiną.
Chyba nie powiesz mi ze zapłaciliśmy za Zahe 10 mln funtów i po 2 latach stwierdzilismjy ze się nie nadaje.
Smalling i Jones przyszli też po 10 mln , a zagrali po jednym meczu w seniorskiej piłce w Premier league i jakoś dano im czas i po 4 latach gry
dopiero stwierdzamy fakt ze ten jest waleczny , ale kontuzjogenny a drugi jest naszym najlepszym obroncą ale miewa zaćmienia i nie wiadomo co się z nim dzieje na boisku.
Dostali czas i dopiero teraz trener wie co chłopak pokazuje, a nie ze zagrał w 3 meczach w lidze, bytł na 5 wypożyczeniach i po 2 latach go sprzedano ponieważ nie rozwinął się.
» 23 lutego 2015, 12:31 #6
mycka86: Gdyby to ode mnie zależało też bym wolał żeby zostali u nas jeszcze przynajmniej 1-2 lata. Ale raczej pewne jest, że nie zostaną gwiazdami światowego formatu. Spójrz co prezentowali i gdzie w ich wieku byli np. CR7, Roo czy Pogba.

A wszystko też nie jest takie proste, może jest też tak, że powoli kończą się im kontrakty, których nie chcą przedłużyć jeśli nie będą regularnie grali. I włodarze próbują ich sprzedać póki coś jeszcze można za nich dostać.
» 23 lutego 2015, 13:16 #5
Rotx: Jeżeli nie dostaną prawdziwej szansy to rzeczywiście nie zostaną gwiazdami światowego topu.
Prawda jest taka że na U18 mało kto patrzy , póki ktoś nie zadebiutuje w seniorskiej piłce.
Zahe mogę przeżyć gdyż jest w wieku m.in Isco , ale Henriquez 1994 rok czy Powell mogli naprawdę dostać 2 lata więcej.
Tylko dlaczego kibice to widzą a Zarząd swoje.
Henriquez strzelił oficjalnie 8 goli w Lidze Chorwackiej , w której to zaczynali tacy jak Modrić,Kovacić,Mandzukić czy nawet Kramarić.
Zrezygnowano z niego po 2 wypożyczeniach ( do Hiszpanii i Chorwacji)
i to jest najbardziej chore.
» 23 lutego 2015, 13:55 #4
Rooney345: Dalczego teraz wszyscy młodzi w United, którzy mieli potencjał, zamiast rozwijać się-mają niszczoną karierę ? Co się dzieje lmao.
» 23 lutego 2015, 07:37 #3
micsie03339: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.02.2015 08:46

W jaki sposób niszczoną? Dostali oni szansę jakiej nie dostaje wielu piłkarzy z akademii, mogli pokazać na co ich stać na wypożyczeniu, ale jeden nie przebił się do podstawowego składu drużyny znacznie słabszej od United, drugi wrócił przed końcem wypożyczenia raczej nie z powodu cudownej gry.
» 23 lutego 2015, 08:45 #2
Arkin: To się dzieje lmao, że Powell zamiast się rozwijać, stanął w miejscu.
» 23 lutego 2015, 10:58 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.