Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny pomeczowe: West Ham vs Man Utd

» 9 lutego 2015, 16:49 - Autor: Biafra - źródło: DevilPage.pl/Sky Sports
Manchester United wymęczył remis z West Ham United, spadając na czwarte miejsce w Premier League.
Oceny pomeczowe: West Ham vs Man Utd
» David de Gea ponownie najlepszy na boisku
Sprawdźmy, jakie oceny otrzymali podopieczni Louisa van Gaala za ten mecz.

David de GeaDavid de Gea
Kiedy przy wartej ponad 200 milionów wyjściowej jedenastce, bramkarz zostaje najlepszym graczem spotkania, to wiedz, że coś się dzieje. Swoją drogą, De Gea ponownie popisał się kilkoma wybornymi interwencjami. To tylko i wyłącznie jego zasługa, iż Czerwone Diabły nie przegrały tego spotkania bardzo wysoko. Przy bramce bez szans.
DevilPage.pl: 9/10 Sky Sports: 8

Luke ShawLuke Shaw
Shaw dobrze radził sobie w powietrzu i kiedy tylko miał okazję, podłączał się do akcji ofensywnych. Niestety, często zapominał o obowiązkach w defensywie, narażając Rojo i Jonesa na ataki rywali. W głupi sposób zarobił czerwoną kartkę za co spory minus.
DevilPage.pl: 4/10 Sky Sports: 4/10

Marcos RojoMarcos Rojo
Zagrał znacznie lepiej niż Jones, bowiem potrafił sobie poradzić z atakami rywali, inteligentnie czytając ich grę. Nie odpuszczał w pojedynkach jeden na jeden, starając się ratować drużynę w każdy możliwy sposób, czego efektem była żółta kartka. Na minus bramka dla WHU.
DevilPage.pl: 5/10 Sky Sports: 6/10

Phil JonesPhil Jones
Anglik od pewnego czasu nie czyni żadnych postępów w grze, co widoczne jest na boisku. Ma spore problemy z wyprowadzeniem piłki, lecz na plus można zaliczyć fakt, iż Van Gaal nie namawia go już do wykonywania rzutów rożnych. Do spółki z Rojo zawinił przy bramce, kiedy to Kouyaté zabawił się z nimi jak z dziećmi. I to w polu karnym.
DevilPage.pl: 2.5/10 Sky Sports: 5/10

Antonio ValenciaAntonio Valencia
W pierwszej połowie prawie niewidoczny, zagrał o wiele lepiej w drugiej odsłonie meczu. Jego dośrodkowania nie stanowiły jednak zagrożenia. Teoretycznie nie miał wpływu na przebieg spotkania.
DevilPage.pl: 4.5/10 Sky Sports: 5/10

Daley BlindDaley Blind
Jego zadaniem było rozbijanie ataków rywali i z tego wywiązał się świetnie. Gorzej, jeśli chodzi o nadawanie tempa grze drużyny. Nie potrafił napędzić United podczas wyprowadzeniu kontr, jednak na mega plus trzeba zapisać bramkę, która doprowadziła do wyrównania.
DevilPage.pl: 5.5/10 Sky Sports: 7/10

Wayne RooneyWayne Rooney
450 minut na boiskach Premier League w 2015 roku i zero strzałów na bramkę - tak wygląda sytuacja Rooneya przesuniętego do pomocy. Nie wiadomo, dlaczego Van Gaal nie postawi na niego w ataku, kiedy obecnie napastnicy grają tak słabo. Kolejny niemrawy występ kapitana United.
DevilPage.pl: 2.5/10 Sky Sports: 5/10

Adnan JanuzajAdnan Januzaj
Belgijski pomocnik będzie chciał jak najszybciej zapomnieć o tym spotkaniu. Zaliczył wprawdzie kilka wejść w pole karne rywala, jednakże nic dobrego to nie przyniosło. Kompletnie bezproduktywny w ataku.
DevilPage.pl: 2/10 Sky Sports: 4/10

Angel Di MariaAngel Di Maria
Zagrał w pomocy jako wolny elektron, jednakże jeśli tak ma wyglądać najdroższy pomocnik Manchesteru United to cóż... Kolejny kiepski występ, okraszony koszmarnymi rzutami rożnymi i tragicznym momentami przyjęciem futbolówki. Nie tędy droga Angel, nie tędy.
DevilPage.pl: 1.5/10 Sky Sports: 3/10

Radamel FalcaoRadamel Falcao
To nie jest piłkarz, jakiego oczekiwaliśmy. Podobno miał być graczem, potrzebującym jedną sytuację, aby zdobyć gola. W niedzielę sytuacje otrzymał, ale cóż, wyszło jak zawsze. Gdyby taką okazję miał rok temu, na pewno zamieniłby ją na bramkę. Teraz to już nie jest ten Radamel.
DevilPage.pl: 1.5/10 Sky Sports: 4/10

Robin van PersieRobin van Persie
Kompletnie nie miał pomysłu na grę w ataku i podobnie jak jego kolumbijski partner, zmarnował wyborną sytuację na gola. Od dwójki napastników tej klasy, którzy są tak wysoko wyceniani (i tyle zarabiają) oczekuje się, iż będę wykorzystywać nawet pół sytuacji. Atakujący z (tak) wahającą się formą nie ma zbytnio prawa bytu w takim klubie.
DevilPage.pl: 1.5/10 Sky Sports: 4/10

Marouane FellainiMarouane Fellaini
Wszedł za Januzaja na ostatnie 20 minut i stanął przed szansą na zdobycie gola, jednak bramkarz popisał się dobrą interwencją. Na pewno zrobił więcej, niż jego kolega z reprezentacji przez 70 minut.
DevilPage.pl: 6/10 Sky Sports: 7/10

Chris SmallingChris Smalling
Za krótko żeby ocenić.
DevilPage.pl: -/10 Sky Sports: -/10


TAGI


« Poprzedni news
Tomkins: Van Persie powinien zostać ukarany
Następny news »
Van Gaal monitoruje manchesterską młodzież

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (66)


Roszko: Na jakiej zasadzie wystawiacie te oceny??
Rozumiem, że Manchester ostatnio nie gra porywająco, ale różnice w ocenach między Wami a Sky Sports są gigantyczne. O czym najdibitniej świadczy przykład Junuzaja... Nie no serio - niech ktoś mi to wytłumaczy, bo akurat nie oglądałem meczu, a jednen serwis ocenia gracza na 3 w dziesięciostopniowej skali i od razu obok przywołuje ocenę innego serwisu, która wynosi 7/10... To jakby odwrócić skalę! Co wy jesteście kicker, że dajecie 1 za klasę światową, a 6 za grę poniżej krytyki?! Come on!
» 12 lutego 2015, 16:27 #64
adam166621: Roo jest dość kreatywny i uniwersalny ale pomocnika z niego nie będzie :/ powinien grać tam gdzie jego miejsce czyli w napadzie a w pomocy mamy Di Marie Mate i Herrere więc oni powinni tam grać a nie Wazza, szkoda tylko że LvG będzie uparcie realizował tą swoją filozofie....
» 10 lutego 2015, 09:41 #63
pequ89: Chciałoby się napisać "Wayne postrasz ich transferem!" może wtedy przesuną Cię z powrotem do ataku...
» 10 lutego 2015, 07:33 #62
AgEnT: Mieć w składzie (na ławie) Herrere, Mate, Di Marie i czepiać się Blinda o to, że nie nadaje tempa kontrom to szukanie problemu nie tam gdzie trzeba.
» 10 lutego 2015, 00:59 #61
krzysiool: Może lepiej jakby oceny były wystawiane na podstawie ankiety uzupełnianej przez użytkowników devilpage? byłoby bardziej obiektywnie :)
» 10 lutego 2015, 00:48 #60
AgEnT: i z pewnością Smalling dostałby 10 ;D
» 10 lutego 2015, 00:54 #59
Dryblas: "Nie odpuszczał w pojedynkach jeden na jeden, starając się ratować drużynę w każdy możliwy sposób, czego efektem była żółta kartka."

Ktoś tu się chyba zakochał w Rojo. W kartkowej sytuacji popełnił ogromny błąd.
» 9 lutego 2015, 23:17 #58
Dryblas: PS A Fellaini powinien w środę wyjść w pierwszym składzie. Jak nie umiemy strzelać bramek w inny sposób niż dalekimi zagraniami do przodu to przynajmniej róbmy to cały mecz, a nie w samej końcówce.
» 9 lutego 2015, 23:20 #57
adamecki7: w końcu obiektywne oceny od devilpage!! aż chce mi sie śmiać z tych ocen ale niestety taka jest prawda. W środę trzeba wygrać wysoko i co NAJWAŻNIEJSZE w końcu w DOBRYM STYLU!!
» 9 lutego 2015, 22:10 #56
Zadek0: wasze oceny są żałosne
czy tylko ja wchodzę tutaj, żeby poznać noty wystawione przez rzetelniejsze źródła? ;)
» 9 lutego 2015, 21:02 #55
Toudi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2015 20:56

Moim zdaniem Januzaj powinien być wyzej oceniony niz Rooney,
to Rooney powinien zabierac sie z pilka i rozgrywac, a to Januzaj probowal cos konstruowac wygral tylko 1 drybling na 10 chyba i mial jakies tam jedno ladne zgranie z rvp i gral kiepsko ale przynajmniej cos probowal a rooney sluzyl tylko to przekazu pilki z prawej strony na lewa i odwrotnie.
Januzaj napewno zagral lepiej niz Adm i Rooney
i bym zapomnial o ocenie Valenci, tragedia nie wiem kto to ocenial, praktycznie zadnych strat w obronie wszystko kasowal wyręczał też innych i wspierał atak a oceniony na 4,5? spokojna 7 moznaby postawic
Rooney 1,5
ADM 1,5
Januzaj 2,5
» 9 lutego 2015, 20:54 #54
Kaczor5454: Jak nie potrafi się utrzymać przy piłce, gra się niedokładnie, wybijając większość piłek na oślep. Panikując przy każdej okazji, to potem tak jest. Aż mi szkoda West Ham po tym meczu.
» 9 lutego 2015, 20:39 #53
mycka86: Nie wiem jak można dać Valencii tak niskie oceny. Zagrał bezbłędnie i w mojej ocenie jest MOTM. Blind uratował nam punkt, ale poza tym nic nie pokazał. Dla niego max 4-5.
» 9 lutego 2015, 20:03 #52
devil444445: MOTM to bez dwóch zdań David, zresztą jak w większości meczów w tym sezonie :)
» 9 lutego 2015, 20:18 #51
Fenek: Nie zgadzam się ze wszystkimi ocenami, oto moja propozycja:
De Gea - jedno niecelne wybicie pod nogi rywala a po za tym grał jak zawsze ratując tyłek MU. Jedyny prawdziwy diabeł na boisku 9/10
Shaw - w obronie spisywał się dobrze w ataku już gorzej. Próbował ale nie wiele z tego wychodziło, pobonie jak całej naszej ofensywie 5/10
Jones - zawinił przy golu razem z Rojo, po za tym spokojnie i bez większych błędów, pomijając fakt, że jego próba rozegrania kończy się na wybiciu piłki. Szkoda, że po raz kolejny nie potrafimy zagrać na 0. 4/10
Rojo - często nie przebierał w środkach aby powstrzymać rywala. Lepszy występ od Jonesa ale niestety on też nie zachował się najlepiej przy golu dla WHU. 5/10
Valencia - obok Davida najlepszy na boisku. Sporo harował w obronie, podłączał się też do ataków niestety dośrodkowania nadal nie najcelniejsze. Inna sprawa, że dośrodkowaniami ciężko rozmontować obronę WHU 6/10
Blind - moim zdaniem zagrał bardzo słabo. Większość piłek w środku boiska które trafiały do holendra były po prostu wybijane do przodu z nadzieją, że ktoś to przejmie. Nie tego oczekuję od środkowego MU, zero odpowiedzialności i odwagi w jego poczynaniach. Na plus strzelona bramka która nieco osłodziła ten blamaż. 5,5/10 (ocena zawyżona za bramkę)
Rooney - słabo, nie miał za wiele wpływu na grę. Kilka strat, kilka dobrych podań. Na plus rozsądne rozciąganie gry które kilka razy dało nam jakąś przewagę w ataku ale wszystko zmarnowane. Lepiej za pewne sprawdziłby się w tym meczu w ataku za Falcao. 4/10
Januzaj - bardzo słabo, ze dwa marne strzały, kilka niecelnych dośrodkowań i strat. Ciężko doszukać się choćby jednego pozytywu. 3/10
Di Maria - jak narazie jest bez formy. Jeden strzał, ze dwa dobre długie podania to o wiele za mało na kogoś kto kosztował ponad 60 mln. Najbardziej po meczu zapamiętałem to, iż czekał na piłkę co zawsze kończyło się stratą ponieważ rywale zamiast czekać ruszali po nią. Mam wrażenie, że momentami nie chcę mu się grać. 3/10
Falcao - chyba najsłabszy na boisku. Nie dość, że kilkanaście razy stracił piłkę to co chwila albo leżał albo faulował. Nie radził sobie kompletnie. 2/10
van Persie - podobnie jak Falcao z tą różnicą że holender 2 razy strzelał na bramkę ale za każdym razem słabo. Nic ciekaego po za tym 3/10
Fellaini - zmienił Adnana i zagrał nieco lepiej. W końcu zaczęliśmy wygrywać pojedynki główkowe w ataku, niestety po za tym nic nie wniósł do gry. 4/10
Smalling - gdyby wszedł w 92 min to zrozumiałbym tą zmianę i byłby to dobry ruch a tak ciężko co kolwiek powiedzieć.
» 9 lutego 2015, 19:58 #50
witekxw: Aż szkoda patrzeć na tak niskie oceng no ale cóż "zasłużyli" sobie
» 9 lutego 2015, 19:51 #49
Muuuuuuuuuuu: Kto pisał te wypociny?
Jeśli Blind jest od rozbijania ataków to czemu macie do niego pretensje o brak nadawania tempa? Przecież od tego w środku jest Rooney. Roy Keane też nie nadawał tempa bo to robił Scholes i z obecnego ustawienia wynika, że Blind robi pracę Keana. Jak już macie pretensje to do Roo bo on gra jako playmaker chociaż jest to ponury żart LvG.

Luke Shaw: czy aby na pewno to Rojo poprawiał błędy Shawa? Najlepszą akcję obronną zrobił Luke po tym jak Rojo puścił graczy West Ham na 5 metr. Poza tym jeśli przed Shawem gra Januzaj, który nie potrafi bronić to jest logiczne, że tam będzie bardziej zmasowana ofensywa. Do tego Luke miał kilka fajnych wrzutek. I na koniec, ciekawe co byście napisali jakby puścił tą kontrę i West Ham strzelił gola. Też mielibyście pretensję o czerwko?
» 9 lutego 2015, 19:25 #48
witekxw: Moim zdaniem Shaw nie zagrał źle. Szkoda że dostał czerwo no ale trudno. A co do rozgrywania to niestety nie za bardzo mamy graczy do nadawania tempa chyba jedynie Herrera ale on grzeje ławe, mógłby to robić Angel ale jemu jakoś nie idzie teraz. Jest też Roo ale również bez formy, a Mata to rozegrać umie ale nadać tępo to jakoś tego nie widze. Fellaini do rozbijania ataków i do wygrywania pojedynków główkowych jest dobry ale nadawanie tempa to chyba też nie dla niego.
» 9 lutego 2015, 20:20 #47
UnMishii: We wczorajszym ustawieniu (diament) Rooney grał na prawej pomocy. W diamencie jest taka zależność że ten "DP" musi być wszechstronnym box-to-boxem.
» 9 lutego 2015, 20:47 #46
damian2987: Devilpage, ode mnie wielki szacun za oceny zgadzam sie w 100%.
David de Gea - - dla mnie jest to jedyny prawdziwy diabeł na boisku. Mam wielka nadzieje, ze zostanie z nami i od niego zaczniemy odbudowę wielkiego i potężnego Manchesteru United.
» 9 lutego 2015, 19:22 #45
uzarczyq: Valencia na pewno zagrał na lepsza note, do reszty to jestem zgodny.
No ale nie przesadzajmy, 11 co prawda droga, ale City ma tańsza? Oni przegrali na Upton, a w tej kolejce męczyli się z Hull i to u siebie, to chyba świadczy o tym że po drugiej stronie Manchesteru są większe kłopoty.
Szkoda tylko tych 2 pktów które moglismy jeszcze zdobyć, bo wtedy City było by na wyciągniecie reki + derby u nas. No ale cóż.. :P
» 9 lutego 2015, 19:18 #44
sinedd91: Na początku sezonu marudziłem, że nasza obrona jest dziurawa jak ser szwajcarski, jednak im dłużej ten sezon trwa tym bardziej mam wrażenie, że problem leży zupełnie w innej kwestii. Naszym atakom brakuje tempa. Kontrataki wyglądają mniej więcej tak, że idzie piłka do di marii januzaja albo rooneya, ktorzy ja holują przez paredziesiąt metrów, dając tym samym czas zawodnikom przeciwnika na powrót, po czym nie mają pomysłu jak ją wstrzelić w pole karne.
Brakuje nam zawodnika, który nie przetrzymuje piłki przez Bóg wie ile czasu, tylko szybko ją oddaje jednocześnie cały czas szuka sobie miejsca, żeby dostać ją znowu.
Moim zdaniem powinniśmy grać z matą, który miałby jakiś pomysł jak ominąć formacje defensywną rywala i z Herrerą, który nadawałby naszym akcjom tempa.
» 9 lutego 2015, 19:03 #43
Grzes010182: Ocena Valenci to jakis zart chyba. Proponuje znawca zeby policzyli ile mial przechwytow w meczu. Najlepszy nasz pilkarz na boisku.
» 9 lutego 2015, 18:57 #42
Piwowar: opis występu DDG
zwrot "tylko i wyłącznie" jest błędem, albo używamy "tylko" albo "wyłącznie" tak jak w przypadku "cofać się do tyłu" a przecież nie możemy cofać się do przodu
» 9 lutego 2015, 18:53 #41
woj92: Można powiedzieć że mamy za dużo ofensywnych graczy i dlatego wszystko leży. Dwie "9" w składzie i właściwe trzech graczy z nominalną "10", a brakuje kogoś takiego jak Herrera- dobra gra bez piłki, dwa kontakty i do przodu.
» 9 lutego 2015, 18:30 #40
Snakus: ostre oceny ale podobają mi się, tylko Januzajowi dałbym 1, ewentualnie 1,5 :)
» 9 lutego 2015, 17:51 #39
piter943: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2015 17:45

Nie ma zastrzeżeń co do ocen, wszystko ładnie i elegancko podane jak na tacy. Następny mecz na wyjeździe gramy ze Swansea zaraz po meczach u siebie z Burnley i Preston w FA Cup, także mam nadzieję, że nasi panowie wygrają z łabędziami bo ich forma ostatnio nie zachwyca...
» 9 lutego 2015, 17:44 #38
EnJoy: ze swensea kolego pierwszy mecz przegralismy
» 9 lutego 2015, 17:54 #37
kuba055: Z Leicester też. I co z tego? To był początek sezonu, grali jeszcze gorzej niż teraz.. ehh
» 9 lutego 2015, 18:13 #36
Chestnut: Nie do konca, atak grał dosyć dobrze, to obrona była słaba, a teraz role się odwracają.
» 9 lutego 2015, 18:51 #35
piter943: Chodzi mi o to, ze następny wyjazdowy mecz gramy na wyjeździe ze Swansea, a ich forma nie zachwyca.
» 9 lutego 2015, 19:26 #34
mervel: uuu ostro pojechała redakcja z ocenia, ale w końcu oddają rzeczywistość!
» 9 lutego 2015, 17:31 #33
maly26: Że Valencia w pierwszej nie widoczny ? Czyścił ich jak chciał i podłączał się
» 9 lutego 2015, 17:27 #32
tomManUnited: Moyes z tym składem grałby to samo co teraz robi Van Gaal.
» 9 lutego 2015, 17:26 #31
cholew4: DevilPage.pl nareszcie ocenia jak trzeba, nie ma że nazwisko to ocena 5, nie ma tak łatwo, gracie piach to i oceny są piaszczyste!
Cały tydzień czekam na mecz, a potem telepie mnie jak widzę co chłopaki (milionerzy zarabiający za to że grają) wyrabiają, na orlik wychodzę zawsze w koszulce United i daję z siebie 110% bo o to chodzi w footballu, chętnie bym tam poszedł i poprosił o 1tyś tygodniowo i grał pełne 90min (choć znając siebie to na ostatnie 30min byłoby mnie lepiej wystawić) jak LEW walczył o wszystko, nie odkładał nogi, nie zwalniał, nie krzyczał na kolegów tylko sam brał na siebie gre i pokazywał że się DA !

Cholera jasne toż My tu to UNITED !?
» 9 lutego 2015, 17:24 #30
Chestnut: Co z tego, że dajesz z siebie 110%, jeżeli dla widza możesz dawać tylko 50%. ^^
» 9 lutego 2015, 18:49 #29
skoczek121: Smalling najlepszy na boisku ;)
» 9 lutego 2015, 17:12 #28
tom93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2015 17:15

Smalling zapewnił remis, aby tego dokonać wystarczyło mu raptem dobiec do środka boiska. Brak niecelnych podań. Geniusz ;)

A tak już całkiem serio, Podobają mi się poziom krytyki co do ocen ze strony DevilPage. Natomiast w Sky jak zwykle- fatalna gra= 5.
» 9 lutego 2015, 17:12 #27
grucha151289: Ja tam wierzę w Falcao i akurat do jego gry nic nie mam. Wg mnie jest ofiarą "filozofii" van Gaala i zamiast jemu wypracowywać akcje to sam je musi sobie stwarzać. W innych klubach miał ten komfort, że mógł się skupić na strzelaniu bramek a nie na wypracowywaniu ich. Szkoda, że zmarnował już parę setek ale ja w niego wierzę.
Jestem natomiast rozczarowany van Gaalem bo na siłę stara się dostosować zawodników do swojej filozofii (stąd miedzy innymi Roo jako pomocnik, di Maria nieraz jako napastnik i inne dziwne roszady) zamiast stworzyć taką filozofię w której odnajdą się zawodnicy i będą do niej pasować.
Trochę mi przypomina to Manchester City sprzed paru sezonów jak był Mancini, dostał kasę i nakupił kogo się dało plus szejki sobie kogoś dokupiły i tak sobie grali ale nic to się nie kleiło. U nas jest tak samo z tym, że Mancini nie miał żadnej filozofii którą chciałby na siłę wprowadzać i zwyczajnie nie przeszkadzał zawodnikom i Ci może i przegrywali i grali nierówno ale chociaż mile dla oka. U nas z kolei też nakupiliśmy kogo się da, a nie kto nam potrzebny, a teraz na siłę stara się nasz Boss upchać tych zawodników do jego taktyki, która całkowicie im nie leży. Bo gdyby to jeden czy dwoch grało słabo to można by powiedzieć, że brak formy, ale gdy cały zespół prócz bramkarza gra piach to wina leży wg mnie po stronie trenera.
» 9 lutego 2015, 17:10 #26
Chestnut: Falcao ma ten sam problem co rok temu Chicharito, nie dostawał podań.
» 9 lutego 2015, 18:48 #25
filperos1000: Oceny ofensywy okej , ale nie rozumiem tak niskiej oceny obrony. Valencia grał dobre zawody , tak samo Rojo , a problemy w defensywie brały się nie z nieporadności obrońców tylko z tego że inne formacje w ogóle nie pomagały bronić.
» 9 lutego 2015, 17:10 #24
Xtreme: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2015 17:08

di maria , falcao , robin mają 1.5 ? 1.5 otrzymuję się gdy zawodnik strzela jakiegoś samobója lub dostanie czerwoną w 20 minucie , co jak co ale przynajmniej te 2,5 lub 3 powinni mieć mimo że grali słabo. Poza tym jak dla mnie nie fer 2,5 dla Jonesa gdzie Rojo dostaje 5 , a aż tak bardzo się nie różnili w tym meczu , obaj zawinili przy golu , powinni mieć podobną notę. Co do Valenci też się nie zgodzę , na moje oko to on był jednym z najbardziej widocznych graczy w 1 połowie, 4.5 to za mało, oceny Sky sports o wiele bardziej sprawiedliwe
» 9 lutego 2015, 17:06 #23
irration: Albo Ci którzy psują każdą piłkę, która wniosła by coś do gry (tych do tyłu lub w bok nie liczę), zaliczają wiele strat, marnują stuprocentowe okazję i generalnie nie można znaleźć jakiegokolwiek pozytywu w ich grze(tak wiem v Persiemu raz się odbiła piłka od sęka). Przypominam, że graliśmy z West Hamem, a nie Realem.
» 9 lutego 2015, 17:19 #22
jaratkow: Januzaj i Di Maria powinni do czasu ogarnięcia się z formą przestać używać koszulek z numerami "11" i "7". To obciach dla wielkich poprzedników
» 9 lutego 2015, 17:06 #21
Chestnut: Smutno jest Valenci z tego powodu.
» 9 lutego 2015, 18:46 #20
ess: Devilpage się nie pier...niczy
» 9 lutego 2015, 17:06 #19
Luck3r: Mecz wyłączyłem ok. 80 minuty, bo już nie mogłem patrzeć na męki Diabłów. Remis to ogromny "sukces" patrząc przez pryzmat całego spotkania. ADM potrzebna jest słynna "suszarka" SAF'a, Falcao- jak tylko nadejdzie czerwiec, żegnamy się, liczę, że w sprawie RvP będzie rozważany transfer, a tym samym oczekuję powrotu Chicharito. Januzaj na wypożyczenie, sprowadzenie MYŚLĄCEGO skrzydłowego, KOCURA napastnika i SKAŁY środkowego obrońcy + jakiegoś lewego obrońcę, bo Shaw na razie nie potrafi się odnaleźć, a Young w roli lewego obrońcy nie zawsze będzie się sprawdzał z tyłu. Byle do końca sezonu i znaleźć się w TOP4. GG MAN UTD
» 9 lutego 2015, 17:05 #18
Chestnut: Smalling 10/10 wprowadził spokój.
» 9 lutego 2015, 17:01 #17
HubsS1: Frustracja uzasadniona, odpowiedzialność za to musi ponieść trener, przyczyna to złe dobranie jedenastki na mecz i złe ustawienie zawodników.
» 9 lutego 2015, 17:01 #16
DevoMartinez: Z tego co ja widziałem to krycie zawalił Roo i Jones a nie Jones Rojo. Oh well :)
» 9 lutego 2015, 16:59 #15
PLDan11: Poza tym to od Rooneya odbiła się piłka i zmyliła De Geę.
» 9 lutego 2015, 17:13 #14
Freddie: wg Sky ADm najgorszy... bo tak bylo :/
» 9 lutego 2015, 16:57 #13
indyk: Zdecydowanie najgorszy na boisku był Wayne. Był nieprzyzwoicie żenujący. I pomyśleć, że za tak słabą robotę otrzyma 300k ...
» 9 lutego 2015, 17:02 #12
Abrakadabra: powinien oddać to na cele dobroczynne, ewentualnie przelać mi na konto
» 9 lutego 2015, 17:18 #11
indyk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2015 16:59

1,5 Di Maria vs 4,5 Rooney... No questions about it brothers. Chyba coś mi umknęło.
Ale za co Rooney 4,5 ?!?!?!? Za same straty i brak kreatywności ?!?! Nie wydaje mi się aby zagrał 3 razy lepiej od Di Marii. Angel przynajmiej oddał groźny strzał i wypracował setkę van Persiemu.
A Rooney co zrobił na ocenę 4,5...?
» 9 lutego 2015, 16:56 #10
Biafra: Pomyliłem, miało być tak, jak jest teraz ;)
» 9 lutego 2015, 17:02 #9
indyk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2015 17:06

Better ;-)
Jeśli mogę wtrącić coś jeszcze, to jeśli Di Maria 1,5 to i Janusz zdecydowanie niżej ;)
» 9 lutego 2015, 17:03 #8
alkohochlik: Moim zdaniem Robin zasłużył na 2 za fantastyczne podanie do Falcao. :P
» 9 lutego 2015, 16:55 #7
emil1986x: a falcao wygral główke z tomkinsem zgrał do RVP i jego ruch bez pilki wyusil podanie geniusz!!
» 9 lutego 2015, 16:59 #6
Walnuts: Falcao też mu podał, przy tym co Robin zepsuł.

Ocena dla Rooneya zdecydowanie za wysoka. Gra jak Cleverley, tyle że tamten ciągle był hejtowany. Nie potrafi niczego poza podaniem do tyłu, albo nieefektywnym przerzutem w boczne sektory.

Januszaj również zagrał dno, 8/9 nieudanych dryblingów. Kreują go na młodego Giggsa, którym nigdy nie będzie i nie potrafi grać zespołowo.
» 9 lutego 2015, 16:59 #5
irration: I nareszcie te nasze pseudo-gwiazdeczki z milionowymi kontraktami dostały to na co zasłużyły. Mówię oczywiście o Falcao i Di Marii. "Gra" van Persiego też została należycie oceniona.
» 9 lutego 2015, 16:54 #4
HubsS1: Smaliing xDD
» 9 lutego 2015, 16:52 #3
kckMU: Chris Smalling
Za krótko żeby ocenić.
DevilPage.pl: -/10 Sky Sports: -/10

nieudany trolling, wszyscy wiedzą, że oczywistą sprawą są oceny 10/10
» 9 lutego 2015, 16:52 #2
Martin: Ale Biafra pojechał :) Ale dobrze, tak ma być. Na większe oceny nie zasługują.
» 9 lutego 2015, 16:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.