Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Jorge Mendes: Falcao to wciąż ten sam zawodnik

» 9 lutego 2015, 13:40 - Autor: lewd13 - źródło: Manchester Evening News
Agent Radamela Falcao Jorge Mendes zapewnia, że jego klient wciąż może osiągnąć sukces w Manchesterze United.
Jorge Mendes: Falcao to wciąż ten sam zawodnik
» Radamel strzelił tylko 4 bramki w 16 występach
Wypożyczony z Monaco napastnik próbuje przekonać działaczy klubu z Old Trafford, aby ci po zakończeniu sezonu zdecydowali się wykupić go za ustalone już około 43 milionów funtów.

W grze Falaco widać wiele zaangażowania, jednak statystyki nie kłamią - w 16 spotkaniach Kolumbijczyk zdobył tylko 4 bramki.

- Mój klient to gracz Manchesteru United. Falcao ponownie stanie się starym Falcao. Zostanie tutaj świetnym piłkarzem. Problem polega na tym, że w piłce nożnej wszyscy mają krótką pamięć - przyznał Mendes.

- Jeżeli piłkarz doznaje kontuzji i na sześć czy tam siedem miesięcy wypada z gry to ludzie zapominają, jednak koniec końców zawodnik jest taki sam.

- Falcao to piłkarz, który jeszcze da o sobie znać w tym sezonie. Pomoże im dużo i dzięki niemu ten klub będzie grał dużo lepiej - podsumował agent Kolumbijczyka.


TAGI


« Poprzedni news
Jones: Potrzebujemy zwycięstwa z Burnley
Następny news »
Tomkins: Van Persie powinien zostać ukarany

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (54)


Dryblas: Dużo można powiedzieć o Falcao w tym momencie, ale na pewno nie to, że jest wart 43 miliony funtów i kosmiczną tygodniówkę.
» 9 lutego 2015, 23:13 #52
Szilk: Na pewno Falcao jest bardziej perspektywiczny niż Van Persie bo młodszy - obecnie Van Persie mimo że gra częściej niż Falcao - gra bardzo słabo, bez zacięcia i jakby bez motywacji. Nigdy nie był zawodnikiem dużo biegającym i walczącym jak np Rooney, ale to co gra teraz to dno kompletne. Falcao wg mnie nie złapał jeszcze rytmu meczowego bo trener wystawia go w kratkę, ale i tak gra ambitnie i strzelił kilka bramek. Mógł więcej, ale też nie oszukujmy się napastnicy tak strzelają jak dostają podania od pomocników, a z tym obecnie w M.U. jest tragicznie.
» 9 lutego 2015, 21:16 #51
szabo1878: wolalbym Kane'a, albo nie kupowac nikogo i grac jak za dawnych czasow - Rooeny cofniety, RvP na szpicy, Chicharito joker i Wilson, ktory sie ogrywa.
» 9 lutego 2015, 20:23 #50
RocknRoll: Falcao musiałby wejść na największe obroty żeby w ogóle dalej rozważać możliwość jego kupna. Nie zapowiada się na to.
» 9 lutego 2015, 19:31 #49
uzarczyq: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2015 19:14

Też nie jestem zadowolony jak widze kolejne setki marnowane przez Falcao, ale spójrzcie na to z innej strony... To jest piłkarz który jest typowym snajperem, czeka na piłke i strzela, ewentualnie minie jednego czy dwóch przeciwników. Przyglądam mu się dokładnie i on raczej gra jako cofnięty napastnik, pomaga w budowaniu akcji, sam wychodzi po piłke, sam próbuje coś sklecić a nie czekać na podania, bo ile można czekac? No i co tu sie dziwić ze chłop nie strzela, jakby miał 3 setki to któras by wpadla na pewno. Na pewno jest na nim ogromna presja i chce aż za bardzo bo juz nauczył sie ze dostanie jedną góre dwie dobre piłki do strzelenia gola, bo niestety koledzy nie wypracowują zbyt wiele.
Tak więc trzeba wziasc popawke na to, że jest w troche innej sytuacji niż zwykle.
W Monaco strzelał, bo to liga na niższym poziomie, w Atleti wiadomo Hiszpania, koronkowe akcje, no i świetnie stale fragmenty z czego zreszta słyną. No a u nas kicha. Raczej problem siedzi w jego głowie a nie w nogach, jakby podchodził na luzie to grałby lepiej, no ale z drugiej strony jak tu podchodzic na luzie, jak po kazdym wystepie oceniaja go miliony ludzi... Szkoda że tak duzo osób pisze Falcao out, tylko dlatego że nie jest tak efektywny, no ale popatrzcie tez na to ile ma asyst taki rasowy snajper. To tylko potwierdza że wkłada sporo w każdy mecz i z całego zespołu ma chyba najwięcej do udowodnienia.
» 9 lutego 2015, 19:14 #48
Fisher45: Ilu właściwie piłkarzy Jorge Mendes jest agentem? ;D
» 9 lutego 2015, 17:37 #47
SaNToManUTD: Jorge Paulo Agostinho Mendes (born 7 January 1966 in Lisbon), better known simply as Jorge Mendes, is a Portuguese football agent. He is registered with the football association of Portugal[1][dead link] and heads the GestiFute company, founded in 1996.[2] Mendes is among the most influential football agents in the world, with clients including Diego Costa,[3] Yacine Brahimi, JosÊ Mourinho, Luiz Felipe Scolari, Carlos Queiroz, Simão Sabrosa, Anderson, Fåbio Coentrão, Pepe, Ángel Di María, Cristiano Ronaldo, Radamel Falcao García, Ricardo Carvalho, Nani, Ricardo Quaresma, Burak YĹlmaz, João Moutinho, James Rodríguez, David de Gea and Víctor ValdÊs
» 9 lutego 2015, 18:00 #46
Cebulak: Ja proponuję wywalić Falcao, Di Marię i całą resztę, co akurat słabo gra i wystawić skład De Gea - Irration. Więcej nie potrzeba.
» 9 lutego 2015, 17:20 #45
irration: Ja i David w ataku, a ty Gruby idziesz na budę!
» 9 lutego 2015, 17:33 #44
inek10: Zauważcie że od kilku lat, prawie kazdy zawodnik, który w innym klubie grał magicznie u Nas nie potrafi się odnaleźć IMO wina leży po stronie trenera i taktyki a raczej braku taktyki a także złego przygotowania fizycznego, zawodnicy wyglądają na przemęczonych.
» 9 lutego 2015, 17:03 #43
SkowronUNITED: Gucio prawda... Falcao gra piach... czasami się stara... ale on już nawet piłki przyjąc dobrze nie potrafi... jego drybling wygląda tak jakby się miał zaraz przewrócić... drybluje-potyka się o własne nogi-piłka mu odskakuje... Albo Anglia to za ciężkie miejsce dla niego albo on po prostu po kontuzji się nie odnajdzie...
» 9 lutego 2015, 16:39 #42
czarny226: Jak na razie to Falcao jest wart nie więcej jak 3mln a nie 43mln i to w PLN. A tak całkiem serio to na pewno jest "el tigre" bezzębny.
» 9 lutego 2015, 16:22 #41
irration: i taki jakby wykastrowany.
» 9 lutego 2015, 16:32 #40
Bossicky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2015 16:16

Jak trzeba to dołożyć do tych 43mln i wziąć Harrego Kane'a - koniec żartów, Flaco niech razem z Dy Marią idzie grać do PSG.
» 9 lutego 2015, 16:16 #39
EnJoy: o kanie mozesz zapomniec a di maria zostaje widze ze masz cos nie tak z glowa jezeli skreslas zawodnika po kilku miesiacach gry a di maria jeszcze sie przyda to samo bylo z fellainiem nie latwo sie zgrac zespolem ktory jest w przebudowie
» 9 lutego 2015, 16:39 #38
Bossicky: Kane za 50 baniek jest nasz na bank (ale myśle, że da się go kupić taniej). Czemu Di Maria nie sprawdzi się w Anglii? Bo boi się o swoje zdrowie, w Hiszpani tacy piłkarze jak on są chronieni, na wyspach nie ma o tym mowy.
» 9 lutego 2015, 19:10 #37
RedDevils4life: Piłkarz wybitny, ale musi pokazać starego siebie. Wczoraj ta setka była niewybaczalna. Warunek jest prosty. Jeśli do końca sezonu odnajdzie formę, nie mam nic przeciwko. Jednak jeśli będzie dalej to samo co teraz, to same chęci i starania nie równają się 43 milionom.
» 9 lutego 2015, 15:38 #36
MU1212: Kiedy Falcao odzyska swoją strzelecką formę ?
» 9 lutego 2015, 15:38 #35
Abrakadabra: w środę
» 9 lutego 2015, 16:09 #34
irration: Nigdy.
» 9 lutego 2015, 16:31 #33
4uKrychu: Falcao jest świetnym piłkarzem, daje z siebie bardzo dużo na boisku, obrona rywali robi co może by go powstrzymać a on w każdym meczu znajdzie sobie jakąś okazję na gola. Jego gra bez piłki jest wyborna, lecz brakuje kogoś, kto by czytał jego intencje i dobrze dogrywał piłki. Problem w tym że ostatnio 2-3 razy zmarnował sytuację, w której powinien strzelić gola, stąd fala krytyki. Wielu ludzi myśli bardzo płytko, bo po 2-3 gorszych meczach pisze, że dany piłkarz to niewypał, a po 2-3 dobrych wychwala piłkarza pod niebiosa. Przykładów jest wiele, jak chociażby "niewypał De Gea", niestety ludzie nie uczą się na swoich błędach z przeszłości i dalej je popełniają. Jednak ja jestem daleki od krytykowania Falcao, bo robi różnicę na boisku, w porównaniu do van Persiego, który jest cieniem piłkarza sprzed 2 sezonów. Mimo wszystko zgadzam się z kilkoma przedmówcami, wolę oglądać Wilsona jako młodego wychowanka akademii, który oddaje serce dla klubu, niż najemnika za ogromną kasę. I głównie dlatego uważam, że nie powinniśmy kupować kolumbijczyka, tym bardziej za ogromną kwotę którą można przeznaczyć na lepsze wzmocnienia. Jestem natomiast pewien, że Falcao wracając do Monaco, znowu zacznie strzelać jak na zawołanie.
» 9 lutego 2015, 15:25 #32
N17: Z tym, że kiedy Falcao miał 2-3 dobre mecze? nie jestem jego przeciwnikiem, lubię chłopa jak mało kogo, ale zwyczajnie tutaj nie pasuje. Niech wraca do francji albo hiszpanii przepychać pachołków z Lens albo innego Elche.
» 9 lutego 2015, 16:14 #31
4uKrychu: To samo się tyczy większości naszych zawodników. Fanom potrzeba więcej cierpliwości, czasami początki bywają słabe. Pierwsze sezony bywają słabe. Nie piszę już teraz o Falcao, lecz o całej drużynie, która jest nadal w budowie. Nie wszystko da się zrobić w 1 sezon. Najważniejsze, żeby w końcu osiągnąć efekt, a wywalając piłkarzy/trenera po niecałym nawet sezonie, będziemy cały czas zaczynali od punktu wyjścia.
» 9 lutego 2015, 16:45 #30
N17: Falcao to dno, kompletnie nie pasuje do angielskiej piłki. Nie umie utrzymać się przy piłce, nie umie jej przyjąć, ma sam na sam i nie trafia z 6 metrów w bramkę. Di Maria to samo. Pytanie czy to my zepsuliśmy gwiazdy, czy to wina ligi, czy ich samych.
» 9 lutego 2015, 15:17 #29
czarny226: Zgadzam się w 100%.
» 9 lutego 2015, 16:15 #28
SkowronUNITED: Di Maria pozornie gra źle... może coś jest na rzeczy... Napad(może ukartowany), zła forma= Transfer do PSG?? Pewnie PSG teraz specjalnie da za niego nie 70 tylko 40 baniek.(wiem głupie xD- ale nigdy nic nie wiadomo) On jak chce to potrafi... czasami ma przebłyski dobrej formy ale on chce na siłe sam dryblować i sam rozstrzygać mecze.... do tego te wczorajesze przyjęcie piłki...
Co do Falcao to moim zdaniem szans miał dostatecznie dużo i 100-tek też zmarnował od początku sezonu sporo. Ktoś powie- kiksy zdarzają się każdemu.. Ok jeśli są to 2-3 sytuacje ale on już ma ich sporo sporo więcej. W dodatku ma tylko 4 gole. Mata który gra i nie gra ma 5. Nie mówiąc o Persilu na którego wszyscy psioczą...ale ten przynajmniej strzela.
» 9 lutego 2015, 16:31 #27
Kempes: @SkowronUNITED: Z Persilem to nie jest też do końca tak jak piszesz. Ma na koncie 9 bramek, czyli trochę ponad dwa razy tyle co Falcao. Ale jak podliczysz ich czas spędzony na boisku, to zapewne okaże się że spędził na nim dwa razy więcej czasu niż Kolumbijczyk. Nie wiem czy na pewno tak jest bo nie liczyłem, ale jeżeli tak, to znaczy że obaj prezentują taki sam nędzny poziom.
» 9 lutego 2015, 16:54 #26
SkowronUNITED: Persila po prostu dopada wiek... i liczne kontuzje wychodzą które miał podczas kariery... On sam wygląda jakby się wypalił. W dodatku siwieje na głowie. Jego brak "formy" można trochę wytłumaczyć.
» 9 lutego 2015, 17:22 #25
Cebulak: Ale zdajesz sobie sprawę, że w tej akcji, co zepsuł i teraz wszyscy płaczą, to wygrał walkę z obrońcą o górną piłkę, idealnie podał głową do RVP, odwrócił się, zgubił krycie i wyszedł sam na sam? Moim zdaniem nieźle jak na dno.
» 9 lutego 2015, 17:24 #24
N17: mecze w lidze/gole/asysty/minuty/minuty na bramkę

Liga:
RvP: 22/9/2/1805/201
Falcao: 15/4/3/862/216

FA Cup:
RvP: 2/0/1/89/0
Falcao: 2/0/0/149/0

RvP wypada nieco lepiej, zaznaczam, nieco. No ale za niego nie trzeba będzie płacić 40 czy 50 baniek.
» 9 lutego 2015, 18:49 #23
sapphirutd: Zawalil gola nie ma zadnego usprawiedliwienia, napastnik z pilka przy nodze strzela z calej sily w takim momencie, od razu van gaal go spisal na karteczce, falcao brakuje wszystkiego i nie zostanie w United na nastepne lata.
» 9 lutego 2015, 15:08 #22
emil1986x: będą podania i gra ofensywna do przodu beda bramki za SAF'a Falcao miałby już z 15 bramek z teraźniejszą filozofia i podawaniem do de gei a on wyjazd na afere to nawet mój ukochany Ruud van Nistelrooy by nic nie dał!!
» 9 lutego 2015, 15:02 #21
Kamil0904: Falcao ma czas do końca sezonu, aby wrócić do formy, tak jednak po wczorajszym meczu wątpie. Kolumbijczyk i Van Persie już młodzi nie są i według mnie trzeba będzie się z nimi pożegnać w lato. Po ich odejściu Rooneya przesunie się na atak i kupi jakiegoś napastnika np. Lacazette
» 9 lutego 2015, 14:55 #20
DelPiero: Jak chcesz przesuwac Roo na atak to wtedy dokupywanie napadziora bedzie bez sensu. Jeden na lawke wystarczy, Bo o tyle o ile Radamela nie kupimy, to z RvP na 99,9 % przedluzymy kontrakt.
Wtedy bedzie mozna dokupic kogos pokroju Vidala lub Pogby.
» 9 lutego 2015, 15:03 #19
Kamil0904: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2015 15:27

Bardzo wiele zależy od LVG. Pierwszą kwestią jest formacja, z 1 napastnikiem czy z 2. Drugą kwestią, jest czy Van Gaal nadal uznaje Rooneya jako pomocnika, jeżeli tak to możliwe, że van Persie pomimo braku formy pozostanie i kiedy będziemy grali 2 z przodu to może kupią Lacazette. Tak więc ogólnie jeżeli chcemy grać 1 napastnikiem i Rooney na tej pozycji będzie grał to owszem kupowanie napastnika będzie bez sensu, bo na ławce jeżeli się zgodzi może być RVP, a jeśli nie to mamy Wilsona. Jednak kiedy mamy zamiar grać 2 napastnikami to trzeba będzie dokupić napastnika, ponieważ Robin z aktualną dyspozycją nie rozwiąże naszych problemów z atakiem.
» 9 lutego 2015, 15:25 #18
Diabolo: Mendes pazerny na hajs z transferu
» 9 lutego 2015, 14:48 #17
Zorro100: Z Falcao to jak z Moyesem najpierw ekstaza później buczenie... Chcecie czy nie to najlepszy nasz napadzior, jego wychodzenie na pozycję i absorbowanie obrońców to majstersztyk tylko z taką grą za jego plecami to i Raul czy Van Basten w swoim najlepszym okresie nie daliby rady. Pudła i zmarnowane setki zdażały się najlepszym... Jeżeli LVG nie uporządkuję środka pola to nikt tu nie pomoże nawet sam Messi grając w napadzie. Dajcie se juz spokój z tym Falcao i wspierajcie El Tigre w ciężkich chwilach. (Wazzy nie liczę bo nie gra w napadzie) GGMU!!
» 9 lutego 2015, 14:47 #16
irration: Próbuję nam go opchnąć. Mam nadzieję, że Luj nie jest, aż tak głupi i go wykupi. Falcao to absolutny niewypał, największy w tym okienku transferowym, zaraz po Di Marii.
» 9 lutego 2015, 14:46 #15
Trz: nie pier.... Jurek
» 9 lutego 2015, 14:16 #14
PLDan11: Falcao sprzed dwóch lat w takiej sytuacji, jak wczoraj, to bramkarza by się zdążył 2 razy zapytać w który róg chce piłkę. A on nawet w bramkę nie trafił. Strata czasu, pieniędzy i nerwów. Wolę Wilsona.
» 9 lutego 2015, 14:09 #13
emil1986x: wilson? po 1 nawet by nie wygrał główki po 2 nie wyszedł na pozycje ;)
» 9 lutego 2015, 14:59 #12
Cebulak: Otóż to. Co pokazał Wilson? W każdym meczu gra tragicznie, czego symbolem jest dla mnie jak wyskoczył do główki, nie trafił w piłkę i się przewrócił. Bez udziału przeciwnika. Zaraz mi ktoś wyskoczy, że dwie bramki strzelił. Tylko przy obu sytuacjach zachował się samolubnie i może mówić o dużym szczęściu. Zamiast podać zawodnikowi wychodzącemu sam na sam (raz to był Herrera, a raz nie pamiętam kto) to strzela z trudnej pozycji i dwa razy trafił w bramkarza. Raz mu wybił pod nogi, a raz puścił babola (bo to był bramkarz z 4 ligi). Zero gry drużynowej. Podejrzewam, że w żadnej z tych sytuacji RVP ani tej jednej Falcao Wilson by nawet nie doszedł do strzału.
» 9 lutego 2015, 17:18 #11
twr: Może warto zwrócić uwagę na to że RvP ma już coś koło 32 lat a Falcao 29(o ile dobrze pamiętam) to forma takiego grajka leci raczej w dół niż w górę i chyba warto pomyśleć o pozbyciu się takiego chłamu z drużny niż liczyć na jeden przebłysk niegdyś wielkiego piłkarza. można spokojnie posadzić na ławkę RvP a przód zestawić rooney + falcao jeżeli to nie zadziała to rooney + wilson. W lecie trzeba pomyśleć o wymianie ataku i tyle. Taka jest moja opinia.
» 9 lutego 2015, 14:07 #10
kostek17: Nie jest wart nawet połowy tej kwoty. Lepiej ogrywać Wilsona niż wydać za niego tak ogromne pieniądze i do tego płacić tak wysoką tygodniówkę.
» 9 lutego 2015, 14:07 #9
RobvanKlu5i: Mata na 10, Falcao na 9 i to odpali, brakuje mu ewidentnie kogoś kto go obsłuży jak należy, bo RvP jako 32 letni gracz lepszy nie będzie i przede wszystkim to zawodnik, który lubi grać jako osamotniony napastnik, pod warunkiem że jest w formie może zapewnić grad goli ale tej formy nie ma od bardzo dawna. Falcao jeszcze może 2-3 sezony nastrzelać goli dla MU tylko potrzebny mu mniej egoistyczny partner w ataku. Ewentualnie powrót Rooneya do ataku i duet z Falcao lub tak jak wspomniałem Juan Mata na 10. Przy opcji z Rooneyem robi się miejsce dla Herrery.
» 9 lutego 2015, 14:06 #8
kostek17: Póki trenerem jest LVG to RVP nie usiądzie na ławce taka prawda :D
» 9 lutego 2015, 14:12 #7
trikos: @RobvanKlu5i Właśnie o tym piszę od jakiegoś czasu. Robin ale i Falcao to napastnicy osamotnieni lub do duetu z Rooneyem który jest u nas już tyle lat i jakoś potrafi mimo swojego diabelskiego temperamentu współpracować z partnerem w ataku tylko właśnie żeby współpracować to trzeba mieć z kim :)
» 9 lutego 2015, 14:47 #6
SaNToManUTD: Wilson>Falcao-Takie jest moje zdanie.
» 9 lutego 2015, 14:05 #5
ValenciaMOTM: Wolę oglądać Wilsona (młody i wychowanek) niż Falcao, który nie potrafi piłki przyjąć.
» 9 lutego 2015, 14:00 #4
Walnuts: Brakuje mu dynamiki i psuje łatwe okazje. Pod tą presją zupełnie sobie nie radzi, bo i ma problemy z przyjęciem piłki. Falcao z Porto, czy Atletico wyśmiałby tego leszcza co gra w United, taki jest fakt.
Sam już przestaje wierzyć, że on jeszcze odpali.
Przy czym nie zapominajmy, że Robin wcale nie jest lepszy. Rzadziej jest przy grze i też pudłuje niesamowicie. Wczoraj obaj zepsuli setki, które sobie wzajemnie wypracowali.

Dlatego dziwi mnie, że za wczorajszy mecz hejty lecą głównie w kierunku Falcao.
» 9 lutego 2015, 13:54 #3
trikos: Ale musi mu ktoś przy tym pomóc...Falcao i RvP to snajperzy i powinni grać sami ewentualnie z kimś kto lubi współpracować a holender może i lubi ale nie z tym z kim gra w ataku bo z Rooneyem też słabo to wyglądało.
» 9 lutego 2015, 13:52 #2
Rooney97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.02.2015 13:49

Niestety, ale to teraz cień tego zawodnika, który sam potrafił strzelać bramki na zawołanie, który walczył cały mecz, ale po kontuzji i dodaniu, że jego forma jest nijaka(lub w ogóle jej nie ma), to jest to aktualnie zawodnik średniej klasy, nie ma się co oszukiwać. Lubię go, ale jeżeli nic nie pokaże do końca sezonu, to nie ma sensu go wykupywać... może inaczej, wykupić byśmy go mogli, ALE NIE ZA 43 MLN!!
» 9 lutego 2015, 13:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.