Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

5 rzeczy, których dowiedzieliśmy się po meczu: Yeovil

» 5 stycznia 2015, 10:29 - Autor: beyker - źródło: manchesterevening.co.uk
Manchester United wygrał pucharowe spotkanie z Yeovil Town. Czerwone Diabły długo męczyły się z niżej notowanym rywalem, ale dzięki indywidualnym umiejętnościom poszczególnych graczy, udało się awansować do kolejnej fazy gier.
5 rzeczy, których dowiedzieliśmy się po meczu: Yeovil
» Argentyńczyk to kluczowy zawodnik Manchesteru United
1. Wola walki

Podopieczni Louisa van Gaala być może nie prezentują porywającego futbolu, jednak widać, że drużyna stara się, biega po boisku i walczy, o jak najlepszy rezultat. Mecz z Yeovil był doskonałym przykładem, że gra może się nie kleić, ale dzięki rzemieślniczej pracy, można osiągnąć korzystny wynik.

2. Angel Di Maria jest niezbędny

Argentyńczyk to prawdziwy lider w ekipie Czerwonych Diabłów. Wyraz jego twarzy, kiedy wysiadał z klubowego autobusu, świadczył o tym, że to gość nie z tej planety, który przybył na dotąd nieznane ziemie. Wejście Di Marii znacznie ożywiło grę zespołu, a decydujące trafienie było pokazem spokoju i opanowania, które wprowadza El Fideo.

3. Louis van Gaal chce wygrać FA Cup

Holender przyznał, że poważnie podchodzi do tych rozgrywek i zamierze wygrać togoroczną edycje, a występy takich zawodników jak De Gea, Smalling, Rooney czy Falcao na Huish Park, są potwierdzeniem słów menadżera United.

4. Frustracja Januzaja

Reprezentant Belgii nie rozpoczął meczu w wyjściowej jedenastce od 8 listopada i kiedy wydawało się, że otrzyma szansę na grę od pierwszych minut, w spotkaniu z Yeovil Town, to na boisku pojawił się Juan Mata, zmieniając Rafaela. Każdy pamięta o fenomenalnym, poprzednim sezonie w wykonaniu młodego zawodnika, ale w bieżących rozgrywkach Januzaj nie potrafił wykorzystać nadarzających się okazji do gry.

5. Anderson żyje

Brazylijczyka nie widziano na boisku od sierpniowej potyczki z Burnley. Jak się okazało pomocnik United żyje i ma się całkiem dobrze, a nawet znalazł się w kadrze na spotkanie z Yeovil Town. Jakby ktoś zapomniał, to potwierdzamy...tak Anderson, to wciąż zawodnik Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
Johnson: Mogę być tylko dumny z postawy zawodników
Następny news »
Juan Mata: To będzie ekscytujący rok

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (47)


swiety1: Co do Januzaja to dotknął go syndrom drugiego sezonu często tak bywa że po pierwszym dobrym sezonie nadchodzi słabszy.
» 6 stycznia 2015, 11:47 #46
dawidziol95: Mnie na przykład ciekawi dlaczego w takim artykule nie ma punktu a napastnikach, którzy grają jak grają, ale nikt nie wspomni, że przydałaby się świeża krew w linii ataku po przeczytaniu takiego artykułu czytelnik, który nie ogląda meczy może dojść do wniosku że w linii ataku wszystko w porządku tym czasem tak nie jest. Panowie zmieńcie to
» 6 stycznia 2015, 10:39 #45
Klimaa: Januzaj na wypożyczenie do drużyny Premier League gdzie może liczyć na cotygodniową grę.. ;)
» 5 stycznia 2015, 23:49 #44
winers: Zaraz mnie krew zaleje i dostanę zawału. Ludzie! Czy Wy nie widzicie, że bredzenie o tym co i jak mają robić poszczególni gracze albo formacje, to bredzenie. I dowodzi kompletnej ignorancji! Na tym poziomie, każdy gracz realizuje zadania, które daje mu trener. Tylko kilku trenerów może sobie pozwolić , jak posiada odpowiedniego zawodnika, na pozostawienie swobody jednemu piłkarzowi. Patrz Iniesta w Barcelonie, czasami Ronaldo w Realu, czasami Roben ( choc jest schematyczny) w Bayernie. Reszta zasuwa jak trener każe. I pilnuje określonego zawodnika i określonego kawałka boiska. Pojmijcie to wreszcie. My gramy tak żle dlatego, że trener nie ma pojęcia o treningu, stąd kontuzje, nie umie dobrać składu, nie wie jakie zadania przydzielić zawodnikom i jaką maja przyjąć taktykę. I tylko geniuszowi kilku naszych zawdzięczamy przyzwoite wyniki. Przyczyną złej gry jest nieudolność trenera.
» 5 stycznia 2015, 23:43 #43
walentos: Tylko żę Ty nie wiesz co w głowie trenera siedzi i na ile zawodnicy realizują jego założenia. Tyle w temacie.
» 6 stycznia 2015, 13:31 #42
mervel: 6. Przykra sprawa, ale Fletcher powinien się pożegnać z klubem bo nawet na tle 3cio ligowca wypada fatalnie
» 5 stycznia 2015, 18:46 #41
Muuuuuuuuuuu: Przecież nawet w najlepszych latach męczarnie w pucharach krajowych to była specjalność MU. Fakt, że zazwyczaj graliśmy rezerwami a wczoraj to prawie sami podstawowi.

1. Rooney w środku nigdy nie będzie wielkim piłkarzem. Daleko mu do takich Lamparda czy Gerrarda a porównania do np. Bergkampa są bzdurą bo Roo nie ma takiej techniki i gra tylko jedną nogą. Sama wola walki to za mało. Rooneya pokryje każdy dobry DM bo Roo ma tylko jeden zwród: balans, przełożenie na prawą nogę i przerzut.
2. Mamy już styczeń i tak się zastanawiam ile bramek miałby Groszek, gdyby spędził cały czas Falcao i Wilsona na boisku.
» 5 stycznia 2015, 18:35 #40
walentos: Tyle piszecie o ustawieniu, poszczegolnych zawodnikach zmianach itp. a problem tego zespolu lezy w tym ze nie potrafią sobie radzić z pressingiem. Należałoby położyć na to nacisk na treningu bo to mecze gdzie przeciwnik caly czas ganiał za naszymi przegrywamy lub gramy piach.

Nie wiem czy ktoś z was oglądał tę samą transmisje niedzielnego meczu co ja ale sam menadzer yeovil town powiedział w przerwie ze taktyką na ten mecz był ciągły pressing i że w pierwszej połowie wszystko idzie zgodnie z planem i podoba mu sie gra jego zespołu.

Gdy nasz ofensywny zawodnik jest atakowany to albo cofa pilke do tylu, albo podaje w poprzek boiska. Gdy atakują obrońcę to ten albo podaje do bramkarza ktory wykopuje albo wybija pilkę jak najdalej w pole (w skrajnych przypadkach na aut). Przez to mimo przewagi w posiadaniu pilki co chwile tracimy ja w glupi sposob i nie stwarzamy sytuacji podbramkowych. Powinniśmy poćwiczyć prostopadle podania na dobieg, rozbiegac troche naszych grajków i spokojnie umiejętnościami przewyższyliby zawodników Chelsea i City bo jak narazie to ruszamy sie jak muchy w gównie :)

Jeśli ktoś sie z tym nie zgadza proponuje zobaczyć jak grał Di Maria i jaką różnicę zrobił
» 5 stycznia 2015, 16:43 #39
DevoMartinez: Nie potrafią radzic sobie z presingiem bo przy takim ustawieniu zaczynamy akcje konstruować od obrony a nie mamy obrońcy grającego piłką jak np Hummels który umie podać dokładne piły po ziemi na więcej niż 10 m jak nasi ;) Mamy też wolnych MC. Ja mocno liczę, że przejdziemy na 4-1-2-1-2 z Di Marią i Herrerą w środku w diamencie. Z Carrickiem jako DM.
» 5 stycznia 2015, 18:16 #38
slaweknh: To wina calego zespolu nie pojedynczego zawodnika,co z tego ,ze hipotetycznie bedzie Niemiec skoro nie bedzie mial komu podac bo wszyscy beda pochowani.To praca calego zespolu nie jednostki,Hummels moze to ulatwic,ale tego nie zapewni.
» 5 stycznia 2015, 18:23 #37
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2015 18:33

Przy 3-5-2 to rola wahadłowych i obu MC żeby wychodzić do piłek i przenieść ją wyżej. Teraz bez Younga i Valencii trzeba będzie grać nominalnymi obrońcami i jest nadzieją, że zagramy 4 bo nie mamy wahadłowych.
» 5 stycznia 2015, 18:30 #36
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2015 18:39

Tak jak pisalem wczesniej i tak ja Ty piszesz to zawodnicy z pomocy musza sie pokazywac do podan,wydaje mi sie jednak ,ze nasi obroncy potrafia mimo wszystko podac pilke na 10-15 metrow i zaden Hummels nie bedzie tutaj wielkim zbawieniem.Winna jest glownie linia pomocy nie wychodzaca do podac a stojaca jak sztachety w plocie i liczaca,ze mecz sie wygra sam.Gramy jak zelbetowony nieruchawy kloc.
» 5 stycznia 2015, 18:37 #35
DevoMartinez: Hummels to był akurat przydład dobrego SO do ustawienia 3-5-2. Osobiście go zupełnie nie widzę w szybkiej fizycznej PL. Nie ma sensu budować obrony na zawodniku który 1/3 sezonu nie gra nawet w bundeslidze i to od chyba 3 sezonów.
» 5 stycznia 2015, 18:46 #34
slaweknh: Niemiec jest dobry do kazdego ustawienia bo to po prostu swietny obronca tyle,ze ze zdrowiem krucho u niego.Dla mnie natomiast jest idealny do tej ligi,ale te kontuzje....
» 5 stycznia 2015, 18:50 #33
DevoMartinez: No właśnie przez kontuzje ja go nie widzę w bpl. Bpl bardziej fizyczna i kontakltowa, sędziowie też często na więcej pozwalają.
» 5 stycznia 2015, 19:15 #32
MU1212: Anderson żyje powinno być Anderson odszedł z United
» 5 stycznia 2015, 11:50 #31
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2015 12:08

LuĂ­s de Abreu Oliveira A skazany na 12 lat wiezienia za wyludzenie duzej sumy pieniedzy od klubu pilkarskiego wystepujacego w BP.Prokurator domagal sie 20 lat,jako okolicznosc lagodzaca sad wzial pod uwage,ze pilkarz znaczna czesc wydal w tamtejszych fast -foodach.
» 5 stycznia 2015, 12:07 #30
Iza10: leże i nie wstaje z podłogi ze śmiechu:D
» 5 stycznia 2015, 16:51 #29
TB303: Nie często daję 'lajki', ale teraz specjalnie się zalogowałem, by dać Ci owego dać :D
» 5 stycznia 2015, 17:15 #28
Dryblas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2015 11:34

6. Nie istniejemy w Final Third, a ustawienie 3-5-2 sprawia, że "5" i "2" są pod ciągłym kryciem i naszymi rozgrywającymi są trzej nie umiejący prosto kopnąć piłki środkowi obrońcy.
» 5 stycznia 2015, 11:32 #27
trikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2015 11:51

3-5-2 to świetne ustawienie, do wyprowadzania i przyjmowania ataku :)
» 5 stycznia 2015, 11:50 #26
slaweknh: U nas tego nie widac,u nas swietnie nadaje sie na autostrady na bokach i lotnisko w srodku pola oraz walenie dlugich lag do przodu i ataku pozycyjnego na wlasnym 20 metrze.
» 5 stycznia 2015, 11:56 #25
trikos: Ustawienie to jedno, forma to drugie. Każdy ma zawsze pretensję do trenera, a nikt nie napisze o tym że bezpośredni zawodnicy mający doświadczenie, ogranie nagle wybijają "na pałę" albo "na walkę" jak w naszej rodzimej lidze. Z takimi nazwiskami powinni rozklepać walczaków w pierwszej połowie tak by na drugą wyszli bez paliwa a wdali się w czysto fizyczną walkę co im pasowało, dlatego w drugiej połowie oglądaliśmy już inne spotkanie.
» 5 stycznia 2015, 12:12 #24
DevoMartinez: Pod kryciem to są 5 i 3 bo i nasza 10 również od obrony piłki bezpośrednio nie dostanie. No chyba, że to Fella i długa piłą. A 3-5-2 do wyprowadzania ataków jest gorsze i łatwiejsze do założenia presingu niż 4-4-2.
» 5 stycznia 2015, 12:14 #23
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2015 12:20

trikos: I to jest przerazajace!
» 5 stycznia 2015, 12:19 #22
Dryblas: Nasze największe bolączki:
- zbyt wolny atak
- brak zawodników, którzy potrafią wygrać pojedynek 1 na 1
- nie robimy przewagi w ataku, przez co każdy jest ściśle kryty
- opieramy grę na wahadłowych, którzy są daleko od klasy światowej
- brak kreatywnego pomocnika, który potrafi przytrzymać piłkę, obrócić się i rozpocząć sensowny atak

Co mamy?
- Young - dobra forma, ale solidny to najlepsze co można o nim powiedzieć. Bez dryblingu, bez łamania akcji do środka (co może skutkować prostopadłym zagraniem do napastnika), przeciętne dośrodkowania na pamięć. Braki w technice użytkowej.
- Valencia - potrafi pociągnąć skrzydłem, umie złamać do środka, dobry technicznie, kompletny bram lewej nogi powoduje, że możliwości skończenia akcji z jego udziałem są mocno ograniczone (słynna kiwka, którą zna cała liga)
- Herrera - zbyt często zatrzymuje i spowalnia akcje, nie umie podjechać z piłką na pełnej szybkości, dobry w klepaniu i wychodzeniu na pozycję
- Mata - ma odpowiednie umiejętności ofensywne, przegląd pola, dobre zagranie górą i dołem, ale nie umie wziąć ciężaru gry na siebie, za szybko oddaje piłkę, boi się kontaktu fizycznego, słaby fizycznie
- Di Maria - potrafi nas rozruszać, dobry z piłką przy nodze, nie boi się dryblować, słaby strzał z dystansu, dobre podania i przegląd pola, dobry do szybkich ataków. Znika z boiska gdy gramy pozycyjnie
- Rooney - jego gra w pomocy to sinusoida, raz gra super i wszyscy widzą nowego Scholesa (świetne podania na skrzydła, ciąg na bramkę), raz jest zupełnie niewidoczny i sfrustrowany swoją nieudolnością
- Rafael - bez formy, nie pasuje do 3-5-2
- Shaw - gra zbyt zachowawczo, cień ofensywnego zawodnika z Soton

A to tylko linia pomocy... I do tego niepełna. Wszyscy mówią, że brakuje nam obrońcy. Ale co tu obrońca poradzi jak nie umiemy atakować? Potrzebny nam światowej klasy środkowy pomocnik (mam parę typów, ale nie lubię takiego gadania).
» 5 stycznia 2015, 12:44 #21
TheMatiZ: Temu z Herrera musi grać z kimś pokroju Di Marii bądź Maty, bo on im poda piłkę na pozycje z której oni mogą dograć prostopadłą do napastników. Di Maria i słabe strzały z dystansu? H3h3 u nas chyba po Rooneyu i van Persie'im najlepsze w drużynie. Co do Rooneya, w pomocy raczej sam nic nie zrobi, to co jest u niego bardzo dobre to to że potrafi szybko oddać piłkę, tak szybko że się przeciwnik nie do końca orientuje gdzie ona jest, ale to są zagrania które reszta jego klubowych kolegów potrafi bardzo dobrze zepsuć :P A Young ma drybling, tylko on tego nie pokazuje w środku boiska tylko na skrzydle jak CZASAMI schodzi do pola karnego. Rafa i Shaw się nie wypowiem bo widać po nich że wolą grać odpowiednio PO i LO a nie wahadłowych ;)
» 5 stycznia 2015, 13:28 #20
trikos: W układzie 3-5-2 w chwili obrony jest około 5-6 zawodników (dlatego obrońcy są wahadłowymi) i do tego asekurujący ŚPD, a w chwili ataku ?
2 wahadłowych + 2 ŚP ofensywnych i 2 napastników hmmm czy tylko ja tak uważam ? To świetny elastyczny system do gry z kontry ale i również do dominacji na boisku przez szeroko ustawionych bocznych obrońców ale potrzeba spokoju i opanowania a nie wybić aby do przodu może jakiś gwiazdor coś wyczaruje. Potrzeba nam właśnie zawodnika pokroju Hummelsa bo ma właśnie ten spokój i wyprowadzenie piłki a to jest klucz, ŚO i ŚPD w formie bo wtedy ofensywni gracze będą czuć się pewniej jestem tego pewien w 10000% A czy gość który wygrał tyle trofeów dalej stawiałby na ten system ? Spójrzcie na reprezentacje Holandii na jej zawodników( w większości młodzi i niedoświadczeni gracze ) to dzięki temu systemowi odnieśli sukces. Uważam że są takie mecze w których po prostu nie można grać otwartego footballu np nasz mecz z Arsenalem, Chelsea(tu akurat byliśmy dużo lepsi niż z kanonierami). Ostatnio nawet CFC nadziała się na właśnie taką grę w meczu z Kogutami. LvG tak jak nasz SAF ma takie cv i taką mentalność, że luzujmy będzie rozpierdol :)
» 5 stycznia 2015, 13:59 #19
Dryblas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2015 14:28

Ten system jest zbyt defensywny. A reprezentacja Holandii to zupełnie inna bajka. Drużyny narodowe nie grają na takim poziomie taktycznym jak kluby PL. Pierwszy lepszy klub środka tabeli ma więcej dyscypliny, niż drużyny na Mistrzostwach Świata. Dzięki temu łatwiej jest realizować założenia taktyczne drużynom narodowym, które nie zawsze działają u nas (można sobie coś zaplanować, ale przez przeciwnika nic nie wyjdzie) .
3-5-2 czasami się sprawdza, ale za dużo zależy od wahadłowych, których, jak już mówiłem, mamy (lekko mówiąc) z nie najwyższej półki.
Argument ostateczny za 4-4-2: SAF całe życie grał tym ustawieniem albo jego wariacjami.
Do 352 trzeba mieć odpowiednich graczy. Trzeba dostosowywać taktykę do piłkarzy, a nie odwrotnie.
» 5 stycznia 2015, 14:27 #18
UnMishii: 442 sprawia że w ataku dostępnych jest w zasadzie 8 zawodników - tak, mając dobrych DP jak Yaya Toure czy Matic którzy potrafią wjechać w pole karne przeciwników z piłką, przedryblować i zdobyć gola/zaliczyć asystę.
W obronie nie licząc bramkarza mamy w zasadzie również 8 zawodników, a z Rooneyem wśród napastników nawet 9.
Więc nie wiem które to ustawienie jest takie elastyczne.
» 5 stycznia 2015, 14:37 #17
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2015 15:18

trikos: przy 3-5-2 i wyprowadzaniu piłki do SO jak to u nas to SO ma max 4 opcje podania, z czego 2 to gra na boki w poprzek i 2 do przodu (jeśli obaj MC szukają piłki). Co prawda zaczęli się nasi SO rozbiegać na boki ale często gęsto nie zdąrzają i są w linii i jest problem bo starczy 2 wychodzących do naszych 3 plus pokryci wahadłowi i MC i nie ma komu podać, bo 2 napasntuików i 10tką są za daleko. I starczy 5 do presingu. Przy 4-4-2 SO ma dużo więcej wyborów podań do przodu, przy diamencie masz 2 na boki, 3 do przodu. Łatwiej wyprowadzić piłkę szybciej do przodu. W 3-5-2 mijają wieki zanim sie przenosimy wyżej z piłką.
» 5 stycznia 2015, 15:16 #16
InSaneR: Januzaj musi grać! On ma przed sobą świetną przyszłość, jeśli LvG nie da mu grać to skończy się tak jak z Pogbą, albo nawet gorzej bo imo Adnan ma większy potencjał.
» 5 stycznia 2015, 11:28 #15
mlody1m: "Wyraz jego twarzy, kiedy wysiadał z klubowego autobusu, świadczył o tym, że to gość nie z tej planety." Mogłby ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym wyrazem twarzy?
» 5 stycznia 2015, 11:11 #14
slaweknh: Są takie rzeczy, które się fizjologom nie śniły :-)
» 5 stycznia 2015, 11:14 #13
Sideswipe: to żeś mu wytłumaczył :D
» 5 stycznia 2015, 11:14 #12
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2015 11:16

To jest poza moja wiedza:-)Nie umiem mu pomoc bo sam nie wiem co autor tych slow mial na mysli:-)
» 5 stycznia 2015, 11:15 #11
SimonHarrisonMU: Podpinam się :/ o co kaman?
» 5 stycznia 2015, 11:32 #10
Dryblas: Na chłopski rozum - pewnie był mocno zdziwiony rozmiarem i wyglądem stadionu :P
» 5 stycznia 2015, 11:33 #9
beyker: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2015 11:53

Panowie...chodzi o to, że United rozgrywało mecz z klubem "niszowym". Zdziwienie Angela jak najbardziej uzasadnione. O to chodzi. Zabawa w kalambury na rozpoczęcie dnia. Dryblas był bliski rozwiązania :)
» 5 stycznia 2015, 11:52 #8
mcis: chodzilo o stadion, ktory ma 5tys miejsc siedzacych i 4 tys. stojacych
» 5 stycznia 2015, 17:17 #7
MANUGLORy: dziwi mnie brak punktu obrona popełnia błędy dosłownie z każdym rywalem a De Gea znów ratuje nam cztery litery
» 5 stycznia 2015, 11:05 #6
kckMU: 6. Nie mamy obrony i to się nie zmieni ani jutro, ani na następny sezon, jeżeli nie pójdziemy w tym temacie na zakupy. Tu się nic nie poradzi (co zresztą w głównym newsie pisał ax1d). Nie dość, że jest od cholery kontuzji, to po prostu oni wszyscy są słabi. Diabelsko słabi.

Styknąłem się z komentarzem - "Chelsea rok temu też grała słabo, a teraz odpaliła".

Tak. Chelsea dokupiła brakujące elementy - Cesca i Costę i teraz śmiga. My również o rozegranie i atak nie musimy się martwić, lecz oni grają jedną i tą samą linią obrony już 1,5 sezonu (nie mówiąc o tym, że piłkarze z defensywy są u nich już od dawien dawna). Dodatkowo jest Matic, który świetnie się wkomponował i to jest klucz. To jest to źródło sukcesu.

Mają dodatkowo w obronie kapitana i lidera jednocześnie. To samo w City.

Nie mam najmniejszych wątpliwości, że mamy najlepszą ofensywę w lidze, lecz im też brakuje pewności siebie. W głównej mierze przez chimeryczną obronę.

Musimy kupić obrońcę, jak nie dwóch. Nie ważne za ile, naprawdę... pali nam się pod tyłkiem w tej formacji.
» 5 stycznia 2015, 10:40 #5
axel52: jeden obrońca to mało niestety gdyż uważam, że w porównaniu z City i The Blues na każdej pozycji w tej formacji polegamy.
A ten fakt nie pozwoli wygrać z nimi rozgrywek.
Nie będę się bawił w porównania czy np. Rojo lub Smalling są lepsi czy gorsi od ich odpowiedników z w.w drużyn , wiem jedno - całość jest żałosna póki co.
Do naszych stałych obrońców raczej za słabych na ten klub doszli młodzi + kupieni.
Ani jedni ani drudzy nie pokazali że mogą dać jakość tej formacji.

Gadki w stylu bo to przez kontuzje lub bo są młodzi mają czas są nie na miejscu, bo 1 drużyna United to nie jest szkółka gdzie można się uczyć grać
» 5 stycznia 2015, 11:12 #4
slaweknh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2015 10:33

Podopieczni Louisa van Gaala być może nie prezentują porywającego futbolu, jednak widać, że drużyna stara się, biega po boisku i walczy, o jak najlepszy rezultat. Ze co??autor newsa chyba nie doszedl do siebie po sylwestrze.

1 Fletcher jest zenujacy-to wiadomo nie tylko po tym meczu
2 Nasi nie maja ambicji i zaangazowania,kpia z klubu i kibicow
3 ADM jest genialny
4 Bez taktyki ciezko wygrac
5 Podobnie jak bez strzalow na bramke
» 5 stycznia 2015, 10:32 #3
manumik87: jak czytam "dzieła" tego typu "twórców" to zastanawiam się jak bardzo lubi taki gość jak Ty kolor żółty...
1. Żenująca jest ta wypowiedź
2. To Ty kpisz z klubu i kibiców obrażając ich piłkarzy. WIdziałeś radość Herrery po bramce? olał kibiców czy natychmiast pobiegł się z nimi cieszyć ?
3 Zgadzam się
4. Zgadzam się, że bez taktyki ciężko wygrać dlatego wygraliśmy dzięki założeniom taktycznym.

Trochę luzu, dystansu i empatii do tych którym kibicujesz a nie permanentne żale. Ten sam tekst o braku ambicji i kpiny z klubu i kibiców przeczytałem już pod kilkoma newsami...
» 5 stycznia 2015, 14:07 #2
slaweknh: 1 Wyrazilem swoje zdanie,jezeli prawda jest dla Ciebie zenujaca to zmien to bo taka postawa do niczego nie prowadzi,ogladam mecze i widze jak nasi graja
2 Dlaczego?Bo widze ich brak zaangazowania i totalny brak walki?Mowienie,ze zagrali jak lajzy czy bez ambicji to zanda obraza a fakt,tylko zaslepieni PRAWDZIWI KIBICE beda twierdzic inczej

Mam luz i dystans,ale jak widze nasze snucie sie po boisku bez zadnej agresji i checi strzelenia gola i asekuracyjna gre to nazywam rzeczy po imieniu.Nie jest dobrze to o tym pisze,jak bedzie lepiej to zaczne ich chwalic, normalne.Man pisac,ze jest super jak jest delikatni mowiac zle?
» 5 stycznia 2015, 15:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.