Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United daje 56 mln funtów za Di Marię

» 23 sierpnia 2014, 10:28 - Autor: matheo - źródło: TribalFootball.com
Manchester United złoży rekordową propozycję Realowi Madryt za Angela Di Marię – informuje dziennik Marca.
Manchester United daje 56 mln funtów za Di Marię
» Angel Di Maria latem prawdopodobnie odejdzie z Realu Madryt
Oferta w wysokości 56 milionów funtów ma wpłynąć na biurko madryckich działaczy w ciągu najbliższych 24 godzin. Jeśli transfer doszedłby do skutku, to Argentyńczyk stałby się najdroższym piłkarzem w historii Manchesteru United.

Marca dodaje też, że Louis van Gaal zaproponuje Di Marii czteroletni kontrakt.

Argentyńskiego skrzydłowego zabrakło w kadrze Realu Madryt w piątkowym spotkaniu o Superpuchar Hiszpanii z Atletico Madryt. Królewscy przegrali rewanż 0:1 i nie sięgnęli po trofeum.


TAGI


« Poprzedni news
U-21: Podział punktów na Anfield Road
Następny news »
Cole: Manchester United potrzebuje Ligi Mistrzów

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (195)


sagnol32: Siema zadko sie wypowiadam ale niektorzy narzekajacy ze za drogo mnie irytuja . Wytlumacze lopatologicznie jak kupimy Di Marie i zawodnik ten okaze sie bardzo duzym wzmocnieniem i pomoze w awansie do ligi mistrzow to wtedy adidas nam wyplaci nam bodajze 30% wiecej niz w przypadku braku awansu. Dodatkowo di maria to jednak jest nazwisko i wiadomo kasa z koszulek , marketing ,nowi fani z argentyny itp. Bylem na old trafford na prezentacji Maty i uwierzcie mi ludzi full koszulki znikaly blyskawicznie na swoj rozmiar czekalem z 5-10 min i podobnie bedzie w przypadku Angela. Jesli uwazacie ze za drogo to kto i za jaka kase ? Mexes pewnie bedzie tanszy :)
» 23 sierpnia 2014, 20:41 #179
rownykrzys: [link usunięty] a
» 23 sierpnia 2014, 20:36 #178
fst91: Twitter właśnie został zasypany informacjami z każdej strony jakoby menadżer Di Marii wracał z Singapuru żeby sfinalizować transfer do Manchesteru United. Argetnyńczyk ma stać się zawodnikiem United na początku przyszłego tygodnia. Cristiano Ronaldo polecił Angelowi wybór właśnie Czerwonych Diabłów. Wszystko potwierdziła dziennikarka Manchester Evening News. Tak tylko przekazuje jak ktoś byłby zainteresowany i ufał tej informacji :)
» 23 sierpnia 2014, 20:20 #177
ManUtdFan94: Sky Sports też tak mówi i dziennikarz od Nich.
» 23 sierpnia 2014, 20:26 #176
Zorro100: Podobno Di Maria chce takiej samej wypłaty jak Wazza, z twittera..
» 23 sierpnia 2014, 19:42 #175
ManUtdFan94: Bez przesady to na pewno nie jest prawda. Z taką tygodniówką to go nigdzie nie wezmą.. Pewnie coś stanie na około 200 tyś.
» 23 sierpnia 2014, 20:10 #174
red23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 20:16

Jak w ogóle stanie ;)... kurs na przejście Di marii do MU po południu wzrósł z 1/3 do 1/5 także Angel oddala się od nas....
» 23 sierpnia 2014, 20:16 #173
ManUtdFan94: Sky Sports podaje, że Di Maria jest bardzo blisko United według jakiegoś tam znanego i uznanego dziennikarza ;) Mendes wraca do Europy żeby dopiąć transfer więc jakoś bym się tymi kursami nie przejmowal.
» 23 sierpnia 2014, 20:24 #172
MbDevil: 1/5 to niższy kurs niż 1/3 :D
» 23 sierpnia 2014, 20:27 #171
Puchaczeue: A na temat Vidala media milczo...
» 23 sierpnia 2014, 18:40 #170
kckMU: a co drugiego Sneijdera byś chciał? bardzo dobrze, że jest cicho.
» 23 sierpnia 2014, 20:08 #169
BraveDevil: Puchacz już jest po Vidalu, tak samo jak po Hummelsie.
» 24 sierpnia 2014, 12:25 #168
suuchy: A jednak to Ferguson wyrobił u mnie miłość do tego klubu. Z roku na rok coraz mniej przepadam za MU. A co Do Di Maria to już przed transferem do Realu miał być nasz, więc liczę mimo, że lvG jest naszym trenerem to jednak zdecyduje się grać u nas dla kasy...
» 23 sierpnia 2014, 17:27 #167
RedDeviil: To po co tu wchodzisz ? wyjazd ...
» 23 sierpnia 2014, 18:06 #166
mycka86: #RedDeviil czemu taka niemiła odpowiedź?

Mnie też ściska w dołku jak myślę, że musimy tyle wydać na zawodnika, który w innym klubie nie mieści się nawet na ławce. I jest najemnikiem, który pogra u nas max. 4-5 sezonów.
» 23 sierpnia 2014, 18:32 #165
arielloMU: ADM to zawodnik który się nie mieści na ławce? Haha absolutny TOP jeśli chodzi o skrzydła. I cena jest jak za takiego zawodnika odpowiednia.

I taki grajek jest Nam potrzebny od zaraz!
» 23 sierpnia 2014, 18:41 #164
mycka86: no cóż w Realu się nie mieści
» 23 sierpnia 2014, 19:23 #163
lewy1807: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 19:25

Trochę nieodpowiednio sformułowany argument. Spójrz na realia dzisiejszego rynku transferowego. Niestety ale jest coraz więcej szejków itp itd. Takie drużyny jak Real Madryt , PSG , Man City i inne drużyny. One przebijają wszelkie rekordy dotyczące transerów. A potem trzeba płacić po 30 mln funtów za perspektywicznego grajka który rozegrał jeden dobry sezon. Tak to jest. Jeśli chodzi o samego Angela. Z mojego punktu widzenia tym piłkarzem zaczełeś/aś się chyba interesować odkąd znalazł się w orbicie zainteresowań Manchesteru. Oczywiście mogę się mylić. To są tylko przypusczenia. Spójrz na poprzednie sezony. Jeden z najlepszych skrzydłowych. Doskonała technika. W ostatnim sezonie nawet według mnie przyćmił trochę Ronaldo. Jeżeli chodzi o wczorajszy mecz z Atletico na którym nie mieścił się nawet na ławce. Poszukaj konferencji z trenerem Realu , w którym mówi o tym , że AdM poprosił o transfer. Więc może wtedy zrozumiesz dlaczego nie znalazł się w kadrze meczowej. Poza tym drugą sprawą jest to , że kupili Jamesa za 80 mln ( poprawcie mnie jeśli się mylę). Dlatego też mają przesyt na niektórych pozycjach. Może taka Polityka Angelowi się nie podoba ? Odpowiedź na to pytanie zna tylko on sam. Więc zanim zaczniesz opowiadać niesprecyzowane i lekko naciągane historię Polecam najpierw sprawdzić wszystko dokładnie przed kliknięciem przycisku Odpowiedz.

Pozdrawiam :)
» 23 sierpnia 2014, 19:24 #162
Widera: w realu grają pieniądze a nie klasa zawodnika
myślisz że po takiej wydanej kasie na Jamesa ADM miał by grać a Rodriqez ( czy jak się go tam pisze ) będzie na ławie siedzieć ?
» 23 sierpnia 2014, 19:28 #161
Pitr0k: Trzymam kciuki aby ten transfer doszedł do skutku. To byłoby coś! :D
» 23 sierpnia 2014, 16:14 #160
michael18: Czekam na ten trasfer jak na narodziny mojego syna :D
» 23 sierpnia 2014, 15:52 #159
kamil496: Już wiem jak dasz mu na imię ;D
» 23 sierpnia 2014, 16:48 #158
kalafior: pewnie Janusz
» 23 sierpnia 2014, 18:10 #157
jaratkow: MARIAn
» 23 sierpnia 2014, 18:38 #156
Puchaczeue: Izydor
» 23 sierpnia 2014, 18:41 #155
Sideswipe: Pogba i Pogba... ludzie proszę was, było minęło...
» 23 sierpnia 2014, 15:49 #154
jaratkow: Wiesz tony1990, Barca płacąc tyle za Suereza z pewnością kalkulowała, że zaoszczędzi na kosztach utrzymania. W końcu od czasu do czasu gość sam coś przekąsi na boisku ;-)
» 23 sierpnia 2014, 16:54 #153
RedDevils4life: Pogba grał u nas źle, w Juventusie dobrze. Torres w Liverpoolu wymiatał, w Chelsea jest nieudacznikiem. Nie każdy wszędzie się dobrze czuje.
» 23 sierpnia 2014, 17:18 #152
jaratkow: @ tony1990: Też mam nadzieję, że Di Maria okaże się dobrym zakupem. A przede wszystkim zakupem, który na Old Trafford zostanie we właściwy sposób wykorzystany. Nie tak jak np. Berbatow czy... Fellaini
» 23 sierpnia 2014, 18:45 #151
devil444445: Nie można było tak od razu ? Trzymam kciuki,ale i tak uwierzę jak będzie oficjalna informacja. ;)
» 23 sierpnia 2014, 15:02 #150
ololol: Fajnie. To taki zawodnik w stylu naszego CR, który robi różnicę i jest gwiazdą. Sam wygrywa mecze. Zdecydowanie ktoś taki jest niezbędny. Ale najbardziej niezbędny jest czyściciel w środku pola. Ktoś taki, jak Makelele w starym Realu. Który czyści tyły i wyprowadza akcje. Takie zawodnika United nie ma od paru lat. I znając naszą politykę nie będzie miało dalej.
» 23 sierpnia 2014, 15:00 #149
dmx169: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 14:57

"Di Maria is close to reach an agreement with Manchester United, who could pay Real Madrid around 65ME for the player. [Marca]"
» 23 sierpnia 2014, 14:57 #148
Gallacher: Było by miło gdyby do nas przyszedł ale najpierw pewnie zostałby ochrzczony kontuzją u nas bo Shaw jak i Herrera już mają to za sobą bo póki co mamy szpital a chyba nie wyobrażacie sobie by Maria dostał kontuzję gdy kupimy go za te 56 mln czyż nie ? ja bym się obawiał.
» 23 sierpnia 2014, 14:38 #147
adeksms: di Maria byl dzisiaj na treningu z Realem ;p
» 23 sierpnia 2014, 14:37 #146
sedzia: Tak Edzio robi zakupy: [link usunięty]
» 23 sierpnia 2014, 14:15 #145
Gurfo: raz na jakiś czas przewijają się wśród Nas krytyczne komentarze pod adresem polityki transferowej Naszego klubu. czytam, że "robi się z United drugie city", a w odpowiedziach inni użytkownicy linczują słowem przedmówcę. ale czy słusznie? poszukałem w sieci jakiegoś opracowania finansów United, City i innych wielkich klubów i znalazłem artykuł, którego autor uświadomił mi, że transfery Diabłów faktycznie nie są wybitnie prowadzane.

http: //angielskieboiska. blogspot.com/2014/08/jak-zle-wydawac-pieniadze-czyli.html

od kilku lat z podziwem śledzę poczynania klubów takich jak Borussia, czy ostatnio Atletico Madryt, które z przeciętnych graczy potrafią wykreować gwiazdy europejskiego czy nawet światowego formatu.wygląda to znajomo, wszak nie tak dawno temu, to United słynęło z doskonałej umiejętności zbilansowania składu - mieszanka rutyny gwiazd i polotu młodzieży stanowiła o sile i charakterze tego zespołu. wielkie nazwiska współczesnej piłki kilka lat temu były łączone z transferem do United. na devilpage mogłem przeczytać o tym, że nasi wysłannicy obserwują młodego Suareza, Robbena, Ribberego, Sneidera, Ronaldo, Hazarda, Rooneya, Oezila i nawet tak popularnego ostatnio Di Marię. obok klasycznego stylu gry - silnej obrony, dynamicznych skrzydeł i skutecznego ataku, to właśnie za tę umiejętność znajdywania piłkarskich perełek na światowych rynkach pokochałem United. teraz moja miłość wystawiana jest na próbę. wierzę jednak, że w osobach Januzaja, Lingarda, Powella i innych młodych Diabłów dowodzonych przez doświadczonego menadżera i wspieranych gwiazdami wielkiego formatu, moja Diabelska miłość zapłonie na nowo.
» 23 sierpnia 2014, 13:55 #144
kONgresman: Masz zdecydowanie racje, ja sadze jednak, ze transfery które teraz są wykonywane są konieczne i wynikaj raczej z gorszego czasu który pojawił się na Old Trafford. Nie oszukujmy się teraz jak nigdy w piłce żądza pieniądze wiec każdy klub chce utrzymać się na szczycie i także United broni się aby na nie stracić swojej wysokiej jeszcze rangi w europejskim footballu. Mam nadzieje, ze powrócą jeszcze czasy gdy zespól będzie miał ustabilizowana sytuacje kadrowa i ilosc kupowanych gwiazd bedzie proporcjonalna do ilosci mlodych i perspektywicznych zawodnikow czy wychowanków.
» 23 sierpnia 2014, 14:58 #143
damian2987: "Za drogo" co za durne podejscie, takie czasy ze trzeba wylozyc kupe kasy za solidnego grajka!
Trzymam kciuki za ten transfer! i mam nadzieje ze wy tez:)
» 23 sierpnia 2014, 13:46 #142
max1234: Wolałbym że by go nie kupić jest za drogi
» 23 sierpnia 2014, 13:43 #141
w124amg: wolisz, żeby grali tym składem co jest teraz do końca sezonu, nie dostali się do LM drugi raz i stracili za to 30% z kasy od sponsora? może dla ciebie to zajebisty układ ale dla mnie nie bardzo
» 23 sierpnia 2014, 14:23 #140
Trolololo: Za drogo!! I tyle w temacie!
» 23 sierpnia 2014, 13:28 #139
EnJoy: Za drogo jest caly czas matole jak nie zajrzemy glebiej do kieszeni to bd grac dalej tak jak gramy wiec pomysl
» 23 sierpnia 2014, 14:31 #138
Unitedman: Di Maria? Jak najbardziej ale ja sie boję że przy braku zmiany formacji z 3-5-2 na np. 4-3-3 swoje miejsce w zespole straci Januzaj... ;/
» 23 sierpnia 2014, 13:27 #137
swees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 13:42

Nie straci, nie bój się ;) Bardzo mozliwe ze Welbeck odejdzie a Januzaj będzie grał częsciej na napadzie ;) oczywiscie jesli Di Maria przyjdzie do nas, jesli nie to miejsce w skladzie ma zaklepane, z reszta nie bez powodu wziął 11 po Giggsie :)
» 23 sierpnia 2014, 13:41 #136
RobvanKlu5i: Zdjęcie nie jest fejkiem ale czy 12 godzin leciałby do Manchesteru i dziś ani słowa o tym? Wątpię...
» 23 sierpnia 2014, 13:07 #135
jaratkow: To, że leciał do Manchesteru nie znaczy, że trafił do United ;-) Kiedyś pewien gracz podpisał kontrakt w City a na konferencji wyraził swe szczęście, że będzie grał w... Chelsea ;-)
» 23 sierpnia 2014, 13:15 #134
red23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 13:16

To zdjęcie jest fejkiem Robvan!! http:// www. mundoalbiceleste.com/Article.aspx?id=3874
» 23 sierpnia 2014, 13:16 #133
18seba78: A nie było przypadkiem czegoś takiego, że jakiś piłkarz (chyba w zeszłym sezonie lub 2 lata temu) podpisał kontrakt z Queens Park Rangers, myśląc że dołączył do Rangersów ale tych z Glasgow?
» 23 sierpnia 2014, 13:30 #132
ManUtdFan94: @188seba78 tak, był taki przypadek to był Mbia wówczas :)
» 23 sierpnia 2014, 13:36 #131
red23: RzM011 - na podstawie tego, że gość wstawił to zdjęcie na twitterze i podpisał pod nim Di mariia w drodzę do United! :D a to nie prawda to jest zdj z 28 maja kiedy to Angel wraca do domu w Rosario.
» 23 sierpnia 2014, 13:43 #130
PetrCech: Jaratkow o jakim graczu mowisz?
» 23 sierpnia 2014, 19:57 #129
kamil496: Ciężko mi powiedzieć czy to prawda czy nie. :)
» 23 sierpnia 2014, 12:57 #128
ciawa: Dodaj jeszcze raz, bo usunęło.
» 23 sierpnia 2014, 13:04 #127
MU1212: no tego Real nie odrzuci takiej propozycji
» 23 sierpnia 2014, 12:48 #126
Ariacchi: Nie ma czym się jarać panowie. To tylko Marca. :(
» 23 sierpnia 2014, 12:28 #125
fst91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 12:35

Marca źle, El Mundo Deportivo kataloński, AS kiepsko, Mirror beznadzieja, The Sun plotkarze, Indepentent mało rzetelny, Daily Mail brukowiec nad brukowce, Daily Telegraph się nie zna, Guardian dajcie żyć, Onet o mój Boże. Jak żadna gazeta albo strona nie pasuje to nie czytajcie i po problemie. Nie mówie żeby ślepo wierzyć wszystkiemu, ale coś na rzeczy być musi skoro pojawia się tyle informacji.
» 23 sierpnia 2014, 12:34 #124
14Chicharito14: "Argentyńskiego skrzydłowego zabrakło w kadrze Realu Madryt w piątkowym spotkaniu o Superpuchar Europy z Atletico Madryt" a to nie był superpuchar Hiszpanii? :D
» 23 sierpnia 2014, 12:26 #123
Sancho: Taa, przez ostatni tydzień był zbiorowy orgazm u Polaków, chyba bardziej się tym ekscytowali niż Hiszpanie ;)
» 23 sierpnia 2014, 12:40 #122
jaratkow: Ciekawe czy w wyniku tego "zbiorowego orgazmu" wzrośnie wkrótce POpulacja Polaków. I komu będą kibicować? ;-)
» 23 sierpnia 2014, 14:18 #121
Yaankes: Tytan pracy, zadziorny, szybki, dość wysoki, idealny na skrzydło w lidze angielskiej.

Takie pieniądze za 26 latka w gigantycznej formie, który obecnie należy do piątki najlepszych piłkarzy świata. Dawać ofertę i nie zwlekać, bo taki piłkarz to skarb w czystej postaci. Błagam, niech Ed go kupi.
» 23 sierpnia 2014, 12:19 #120
SkowronUNITED: Ronaldo, Bale, Messi, Ibra, Suarez. To jest najlepsza 5. Ale Di Maria też jest świetny :P
» 23 sierpnia 2014, 13:08 #119
Yaankes: Bardzo lubię Ibrahimovicia, ale niestety on nie należy do najlepszych piłkarzy na świecie, problem z nim polega na tym, że on powoduje że drużyny w których gra nigdy nie osiągają najwyższego poziomu.

Ibra w Interze spędził 3 lata, ale dopiero po jego odejściu Inter zdominował świat, Ibra spędził 2 lata w Barcelonie i właśnie przez te 2 lata Barca nic nie mogła wygrać. Obecnie siedzi w PSG i też niczego z nimi nie wygra. Oczywiście wygrał kilka mistrzostw krajowych, i strzelił mnóstwo bramek, ale niestety ten zawodnik ma zły wpływ na swoje zespoły, on po prostu chce być zawsze tym najważniejszym, najlepszym, a niestety taki nie był, nie jest i nie będzie. Strzela fenomenalne bramki, jest świetnym piłkarzem, ale jego poziom to tylko bardzo dobry.

Bale również nie należy do tej piątki. Bale gra dobrze, ale Tottenhamu nie wyciągnął na jakiś wysoki poziom, a w Realu gra świetnie, bo koledzy obok grają też świetnie, to czy Bale jest wielkim piłkarzem zobaczymy dopiero po odejściu Ronaldo lub gdy Ronaldo straci formę i wtedy Bale będzie musiał wziąć na siebie ciężar gry zespołu, póki co Bale nie jest w tej 5.

Ronaldo, Messi, Suarez, Di Maria i Iniesta. To jest 5 najlepszych piłkarzy na świecie w tym momencie. Ci zawodnicy są genialni.
» 23 sierpnia 2014, 13:24 #118
Arkin: Iniesta obecnie na pewno nie jest w top5 :)
Mi się podoba zestawienie Skowrona, ew. za Bale'a dałbym np. Hazarda (w moim odczuciu są na podobnym poziomie).
» 23 sierpnia 2014, 16:10 #117
IMMM: Jak dla mnie nie jest wart tych pieniędzy, zdecydowanie za tą kasę wolałbym Vidala.
» 23 sierpnia 2014, 12:16 #116
kamil496: Zrozum w końcu wreszcie. VIDAL NIE PRZEJDZIE, ANI TERAZ, ANI JUTRO, ANI ZA 10 lat!


cytuję czyjś komentarz: "Godny następca SNEIJDERA w United"
» 23 sierpnia 2014, 12:56 #115
IMMM: Bo? Gdybyśmy wyłożyli porządną kasę na stół Juve nie miało by nic do gadania. Woodward jest za bardzo przyzwyczajony do skąpych Szkotów.

Btw. W takim razie skąd pewność, że Di Maria się pojawi na Old Trafford?
» 23 sierpnia 2014, 14:22 #114
cinek06: Bo di Maria sam prosił o transfer. Może na 100% nie wiadomo czy pójdzie od nas, ale jest duże prawdobodobieństwo, zę Real opuści, i to my będziemy jego nowym klubem. A Vidalowi nie śpiszno do odchodzenia.
» 23 sierpnia 2014, 18:15 #113
fst91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 12:14

Zaznaczam z góry, nie kamienujcie mnie jeżeli komuś nie spodobają się takie plotki ! Wiele się tego już przewinęło więc coś nowego nie zaszkodzi :)

Alice McKeegan ‏@amckeeganMEN 16 min.
Di Maria 'tells Rojo he wants to join #mufc' and reports in Chile say Vidal may join the club in Hernandez swap deal.

Alice McKeegan to dziennikarka MEN czyli Manchester Evening News...
» 23 sierpnia 2014, 12:13 #112
slaweknh: kamil496:z krysztalowej kulli to zobaczyles?na ten moment nic na to nie wskazuje,ale nigdy nic nie wiadomo,tez chcialbym miec wiedze co bedzie za 10 lat ,w totka ile razy wygrales?
» 23 sierpnia 2014, 13:09 #111
DarkTwistedRoni: Dziwię się jak można sprzedawać takiego gracza jak Di Maria. Już rok temu pozbyli się świetnego Ozila, choć obronili się tą decyzją zdobywając upragnioną LM oraz Puchar Hiszpanii a Mesut nie zabłysną na miarę swoich możliwości w Arsenalu. Co do kwoty to nie jest nawet szokująca a po prostu zrozumiała. Angel to moim zdaniem obok Cr. Ronaldo i Robbena najlepszy skrzydłowy, przy którym Bale, Hazardy i inni wymiękają. Po cichu liczę że jednak United postarają się jeszcze o jeden transfer, a mianowicie ŚPD. Chciałbym De Jonga. Za niewielką kasę, grał w PL więc zna klimaty. No i van Gaal zna go na wylot. Przecinak który ustabilizował by nam tyły w środku pola. Inną opcją jest ten Lucas Silva, ale to raczej melodia przyszłości a nie gracz który z miejsce mógłby do podstawowej jedenastki wskoczyć. Choć kto wie ... ;)
» 23 sierpnia 2014, 12:11 #110
RedDevils4life: No jak Edziu wykłada taką kasę na stół to myślę, że będzie nasz. :)
» 23 sierpnia 2014, 12:09 #109
Profus12UTD: Myślę, że Di maria na 100% przyjdzie do nas bo jeżeli Cr7 namawiał go do pozostania a to się nie udało to polecił mu Manchester United i pewnie powiedział mu, że sam zamierza wrócić do Manchesteru United maksymalnie za 2 lata, a kontrakt ma do 2018 r . Zobaczycie - GLORY MAN UTD !
» 23 sierpnia 2014, 12:05 #108
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 11:58

Kolego Manchester United jest jedyny niepowtarzalny ma inna strategie rozwoju niz ciagle kupowanie nowych gwiazd i zadluzanie sie ponad miarę jak Real Madryt ale jak nie spsuja to skonczą z zakazem finansowym Fair Play jak Barcelona czy PSG.
» 23 sierpnia 2014, 11:57 #107
0ptimus: Real robi dobry interes. Kupuje Jamesa za 70 mln... sprzedaje Di Marie za 56, czyli dokłada 14 mln i ma perspektywicznego, 23-letniego zawodnika, nawet lepszego od Marii, który w lutym skończy 27 lat... a niedawno Man Utd mógł go mieć za 25 mln euro...
» 23 sierpnia 2014, 11:54 #106
champione2013: po czym wnioskujesz ze jest lepszy ? po grze na mundialu ? Zobaczmy na koniec sezonu czy to trafna decyzja dla nich .
» 23 sierpnia 2014, 11:57 #105
Shpongle: Wystarczy 15 minut obserwować Jamesa i widać że to wielki talent, wg mnie jest genialny i młody do tego. A Maria ma ryj jak nietoperz.
» 23 sierpnia 2014, 12:12 #104
Yaankes: Real robi dobry interes? To United robi interes. Manchester ma szansę kupić jeden z najlepszych piłkarzy świata, do tego ten piłkarz wchodzi w czas swoich najlepszy lat, swojej najlepszej formy, więc gwarantuje świetną jakość, a Real w zamian kupił 23 latka, który już widać że nie daje sobie rady z całą sytuacją i póki co zawodzi na całej linii, James będzie wielkim piłkarzem, ale jeszcze nie teraz, problem w tym że wydano na niego sumę, która jest chora. Facet jeszcze nic nie osiągnął, niczego nie pokazał, okej zdobył bramki na MŚ, ale to jest turniej, po prostu złapał formę na ten okres i grał świetnie, ale w klubach nie pokazywał takiej jakości, grał nieźle, ale miał okresy słabszej gry.

Rodriguez to duży talent, ale nigdy nie będzie tak dobry jak Di Maria, więc to co robi Real, jest po prostu niezrozumiałe dla nikogo.

Di Maria w Realu Madryt mając 23 lata, w 23 meczach zanotował 15 asyst i zdobył 5 bramek i to są tylko statystyki z Primera Division. Biorąc pod uwagę ilość gwiazd w Realu i to ilu zawodników może dogrywać podania i strzelać bramki, to statystyki Di Marii są imponujące.

Dla porównania James w ostatnim sezonie w Monaco, zanotował 9 bramek i 12 asyst, ale rozegrał 30 spotkań, do tego w Monaco to na nim oparta była gra ofensywna, to on miał budować akcje i to on miał dogrywać piłki.

Di Maria jest genialnym zawodnikiem, James jest dobry, ale według mnie nie osiągnie nigdy poziomu Di Marii.
» 23 sierpnia 2014, 12:41 #103
szymon2507: Czyli oceniasz piłkarzy według wyglądu? Żałosny jesteś.
Di Maria był najlepszym zawodnikiem Argentyny na mundialu i Realu w poprzednim sezonie.
» 23 sierpnia 2014, 12:51 #102
Arkin: James nigdy nie osiągnie poziomu Di Marii?
Bardzo ryzykowne stwierdzenie.
Oglądam regularnie RM odkąd trenował ich Mourinho i Di Maria jest bardzo nieregularnym graczem. Przecież jeszcze rok temu kibice RM chcieli go sprzedać, nazywając "jeźdźcem bez głowy". Ostatni sezon miał bardzo dobry (a dokładniej mówiąc rundę wiosenną), ale pisanie, że jest w top5 to gruba przesada.
» 23 sierpnia 2014, 12:52 #101
Yaankes: Problem z Di Marią był taki, że to jest ultra ofensywny piłkarz, a taktyka Mou była zupełnie inna, Real grał defensywnie, więc Di Maria nie pasował zupełnie do tej filozofii gry, United to piłka ofensywna, Van Gaal kocha grać ofensywnie i z kontry. Di Maria idealnie pasuje do tego stylu gry, Di Maria odzyskał formę w Realu dzięki temu że Ancelotti ustawił Real bardzo ofensywnie, a Di Maria miał dużo swobody, a w takim wypadku Di Maria jest najlepszym piłkarzem na świecie, uwielbiam Cristiano Ronaldo i lubię też Messiego, bo obaj są genialni, ale jak patrzę na grę Di Marii to po prostu go podziwiam, jak ma piłkę przy nodze to czuję że zaraz zdarzy się co niezwykłego, on ma dar do bycia najlepszym, podobnie jest z Messim i Ronaldo.
» 23 sierpnia 2014, 13:13 #100
Arkin: W sumie masz sporo racji :)
Teraz tylko pozostało nam czekać.
» 23 sierpnia 2014, 13:30 #99
0ptimus: Po czym ludzie wnioskują, że Di Maria jest lepszy od Rodrigueza? Chyba ktoś tu nie ogląda Ligue 1
» 23 sierpnia 2014, 22:47 #98
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 11:54

Na twitterze pisza za Real chce za DiMarie 65 mln funtów rożnica 9 mln funtów mysle ze sie dogadaja :)

Manchester United ‏@ManUtdUpdates_ 2 min

R.Madrid want €65m for Angel Di Maria and Manchester United are pushing very hard for him. [El Confidencial] #MUFC
» 23 sierpnia 2014, 11:54 #97
jaratkow: Różnica w cenie wynika z tego, że Hiszpanie chcą sprzedać Di Marię w REALu a Woodward usiłuje go kupić... na allegro ;-)
» 23 sierpnia 2014, 11:59 #96
slaweknh: za 65 niech sie paluja
» 23 sierpnia 2014, 12:11 #95
jaratkow: Dlaczego tak brutalnie? ;-) ja bym nawet do 70 podniósł gdyby dodali Khedirę
» 23 sierpnia 2014, 13:18 #94
slaweknh: Bo 65 to juz jest chora kwota,absolutnie nie odmawiam DM klasy sportowej,ale to za duzo,50ok ale 65 to juz bedzie przesada i po raz 3443damy sie wydoc,z Niemcem juz tak strasznie te65 nie wyglada:-)
» 23 sierpnia 2014, 14:01 #93
jaratkow: Popatrz na to REALnie: mają wk....wionego LvG i zmuszonego udowodnić, że nie jest ostatnim matołem Woodwarda to co - mają sobie żałować? Nawet jak trochę "odpuszczą" to desperaci zapłacą więcej niż Ancelotti początkowo chciał. No chyba, że Edzio znów coś spieprzy i nie wyśle oferty i będzie czekał na odpowiedź...
» 23 sierpnia 2014, 14:24 #92
PoProstuKibic: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 11:53

Trzeba się spieszyć bo został tydz okienka transferowego a my dalej stoimy w miejscu :( No dobra kupiliśmy już 3 piłkarzy ale to nie są jacyś klasowi gracze ale na pewno się u nas rozwiną martwi mnie że nie sprzedajemy tych niepotrzebnych zawodników :( Trzeba się sprężać bo z takim składem nie ma co marzyć o top 4
» 23 sierpnia 2014, 11:51 #91
paul2227: Dałbym juz 60 funtów. Wart jest tej ceny. Dobry zawodnik.
» 23 sierpnia 2014, 11:51 #90
ManUTDsince1992: Ja sam moge dać i z 65 funtów ;P
» 23 sierpnia 2014, 11:58 #89
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 11:46

a jak wezmiemy Khedire w pakiecie to bedzie na plusie :D

23 Aug 2014 10:00:07

The Old Trafford giants have already acquired Ander Herrera, Luke Shaw and Marcos Rojo this summer but the Dutchman has hinted that further signings could yet be made
Louis van Gaal has hinted that Manchester United could further improve their squad before the summer transfer window closes.

The Red Devils kicked off their season with a shock 2-1 home defeat to Swansea, despite the presence of new signing Ander Herrera from Athletic Bilbao.

Luke Shaw and Marcos Rojo have also been purchased for over £40 million as United look to bounce back from last season’s seventh-placed finish but Van Gaal says he has not yet finished his summer recruitment drive.

“You have to buy what can improve your team,” the Dutchman told The Telegraph. “That’s why I bought Rojo, because he can play here and here [in two positions]. So for us he is very good.

“No, no, we shall buy maybe more players. You never know.”

United are interested in Real Madrid winger Angel Di Maria, who was excluded from the club’s squad as they were beaten 1-0 by Atletico Madrid in Friday’s Supercopa.

Reports suggest a deal worth over ÂŁ50m is imminent but Van Gaal insists he is keen to further assess every member of his squad before investing further.

“I don’t think it is fair for me to come here and fire all the players,” he added. “So I give them a fair chance. I think.

“Now [after judging the players] you can say something.”
» 23 sierpnia 2014, 11:44 #88
Prut3r: No to się Realowi prawie James zwróci ;p (56mln GBP = 70mln Euro)
» 23 sierpnia 2014, 11:42 #87
grandes: Finansowo pewnie tak ale czy sportowo ? :-) mam wątpliwości. Lubię Jamesa ale dla mnie di Maria to klasa wyżej.
» 23 sierpnia 2014, 12:09 #86
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 11:43

Ciekawe kiedy pojawi sie jakies oficjalne info bo tak czekac w niepewności do konca sierpnia strasznie stresujące ;)
[link usunięty]
» 23 sierpnia 2014, 11:41 #85
grandes: Trudno znaleźć kogoś lepszego na tę pozycję, genialny zawodnik. Martwię się jednak o DŚP, chyba jedyna opcja jaka została to Blind bo transfer Vidala już chyba swój urywki upadł.
» 23 sierpnia 2014, 11:39 #84
Bartoosh21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 11:48

gdyby tak pomyśleć to ustawiając zespół tak:





----- Jones - Smalling - Rojo ----
Rafael - Herrera - DMF - Di Maria
-------------- Mata ---------------
-------- Rooney - RvP --------

Gdzie zespół płynnie przechodziłby z 3-5-2 w ataku do 4-4-2 w obronie mogłoby wypalić.. w ataku Di Maria i Rafael (czy Valencia) graliby jako skrzydłowi a w obronie Rojo schodzi bardziej na lewo, Rafael jako prawy obrońca i bardziej defensywnie gra DMF (np. Fletcher) a np. Rooney (bo nie Mata) zmieniałby się z napastnika w skrzydłowego.. z przodu zostaje Mata i RvP... może nie brzmi to tak jak bym to widział, ciężko dokładnie opisać ten pomysł ale myślę, że kumaci wiedzą o co chodzi :) z resztą Di Maria jest pracowity jak mało kto więc na pewno wspierałby obronę gdyby tego od niego LvG wymagał
» 23 sierpnia 2014, 11:47 #83
cinek06: Jeśli di Maria dojdzie to pewnie zagramy 4-3-3, bo 3-4-1-2 LvG grał z braku klasowych skrzydłowych. W ataku di Maria-RvP i Rooney, a w pomocy Herrera-Mata-DP
» 23 sierpnia 2014, 11:53 #82
Bartoosh21: w Sumie możliwe, ale znów Rooney na skrzydle?!
taktyka trochę z Barcelony, gdzie Herrera byłby odpowiednikiem Xaviego, a Mata bardziej z przodu jak Iniesta.. zobaczymy.. ale jakoś nie widzę Rooneya znów na skrzydle..
» 23 sierpnia 2014, 12:06 #81
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 11:38

Europa nasza dojdzie DiMaria,Vidal i Lucas Silva bójcie sie ;D:D:D
» 23 sierpnia 2014, 11:37 #80
KrzychuUnited: 56mln funtów za takiego piłkarza to w dzisiejszych czasach nie jest wysoka cena, brać go póki jest okazja. Koleś ma 26 lat jest ( był? ) motorem napędowym RM przez ostatnie 2 sezony, ma ogromne doświadczenie, jest wszechstronny, nic tylko kupować i podziwiać :)
» 23 sierpnia 2014, 11:36 #79
vip14: 56 mln funtów za niego to odpowiednia oferta :) Teraz wszystko leży w rękach działaczy Realu Madryt :)
» 23 sierpnia 2014, 11:35 #78
Hektor2001: Superpuchar... ale Hiszpanii ;)
» 23 sierpnia 2014, 11:31 #77
uzil25: Co tu dużo mówić, dawać Di Marie. Chłop jest na pewno wart tych 56 mln. Zawodnik klasy światowej. Skoro Real mógł dać za Bale 90 mln, za Rodrigueza 80 mln i Ronaldo 94 mln, a Barca za Suareza 80 mln to czemu my nie możemy dać "tylko" 56 mln za Di Marie.

Moim zdaniem Di Maria jest dużo lepszy od Bale'a i Rodrigueza więc tylko korzystamy na takiej ofercie. Dla mnie to co robi Real z Perezem to absolutny non-sens ale skoro tak, to korzystajmy na takiej okazji. Już widzę Argentyńczyka z czerwonym diabełkiem na piersi wprowadzającego defensywy rywali w panikę :D będzie mu ta czerwona koszulka pasować :)
» 23 sierpnia 2014, 11:31 #76
Puchaczeue: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 11:44

Problemem Realu jest to, że w wyjściowej jedenastce jedynym wychowankiem jest Casillas. Real w ogóle nie dba o młodzież. Dla porównania Barcelona: Xavi, Iniesta, Valdes, Messi, Pique. Połowa wyjściowej jedenastki to są wychowankowie. Dobrze mówisz uzil25, Perez zrobił z Realu cyrk. Wierzą, że milionami można wygrać wszystko. W Hiszpanii kryzys, a na Santiago Benrabeu ciężkie miliony na stole. Skąd się wzięło 300 mln na transfer Bale'a? 3 banki się "dorzuciły". Takim balowaniem za rządowe pieniądze Perez nieświadomie ściąga Real na dno.
» 23 sierpnia 2014, 11:43 #75
ziomboy777: jezeli to prawda bedzie to chore... stajemy sie nastepnym City...
» 23 sierpnia 2014, 11:25 #74
micsie03339: Takie są efekty tego że przez kilka ostatnich okienek nie robiliśmy dobrych transferów i teraz trzeba pół składu uzupełnić, poza tym nie takie znów drugie City,bardziej drugi Real..
» 23 sierpnia 2014, 11:27 #73
Macheda94: takie czasy
po za tym jeden dwa takie duze transfery chyba nie zrobia nic złego United patrząc, że to jeden z najbogatszych klubów świata a nie najbogatszych włascicieli :D
» 23 sierpnia 2014, 11:28 #72
Nani1900: Jak masz pisać takie głupoty to nie pisz. Nie jestem za kupowaniem gwiazd w każdym oknie za ogromne pieniądze, wręcz przeciwny temu, ale przesadziłeś...
» 23 sierpnia 2014, 11:29 #71
slaweknh: Cena jest olbrzymia,10 mniej i byloby ok.Jestesmy MU i powinnismy sciagac graczy z topu,sredniakow mamy az za nad to.Ten transfer jezeli dojdzie do skutku pokaze nasze aspiracje,czy chcemy walczyc o mistrza i powrot do LM czy o LE z Evertonem.Nie staniemy sie nowym City a ponownie Manchesterem United,sa pieniadze i trzeba je wydawac na graczy klasowych i podnosic jakosc,narazie to nasza pomoc przypomina umiejetnosciami zespol z Championship.
» 23 sierpnia 2014, 11:31 #70
ManUtdFan94: Taki transfer jest Nam bardzo potrzebny. Z aktualną kadrą nie ma co liczyć nawet na top 4. Taki Di Maria da Nam sporego kopa ;)
» 23 sierpnia 2014, 11:32 #69
Puchaczeue: Jakie City? Przecież mamy skąpych Glazerów a nie rozrzutnych Arabów. Nie rozumiem tego porównania...

Jesteśmy jednym z największych (jeśli nie największym) klubów świata, musimy mieć kogoś z topu, chociaż raz na te 3-4 lata. Nikt tu nie mówi, o wywalaniu miliardów na gwiazdy pokroju Bale'a, Ronaldo i Jamesa.
» 23 sierpnia 2014, 11:33 #68
Marllo: Do City nam daleko ale lepsze to niż nottingham forest ;)
» 23 sierpnia 2014, 11:34 #67
jaratkow: Pieniądze trzeba wydawać nie dlatego, "że są" tylko dlatego, że potrzebujemy konkretnych graczy na konkretne pozycje. Przez kilka lat SAF nie wykorzystywał umiejętności Gilla a od ostatnich trzech okienek transferowych Woodward nie potrafi wspomóc trenerów. Najwyższa pora to przerwać. Choć bez paniki...
» 23 sierpnia 2014, 11:38 #66
ziomboy777: nie rozumiecie... tutaj nie chodzi o pieniądze ale o filozofie i profil/tradycje klubu.

Nie wiem jak wy ale ja pokochałem ten klub między innymi dlatego, że potrafił stawiać na młodych zawodników "no name", tworzyć z nich fenomenalny, głodny krwi zespół z mentalnością zwycięzców - w przeciwieństwie do innych klubó potrafiących budować team na podstawie olbrzymich pieniędzy. Innymi słowy.. potrafiliśmy TWORZYĆ zespół a nie kupować. To był nasz znak firmowy...

Wraz z odejsciem SAF'a te czasy chyba bezpowrotnie przepadły... co jest smutne.
» 23 sierpnia 2014, 11:46 #65
slaweknh: jaratkow: Przeciez nie napisalem,ze pieniadze trzeba wydawac bo tak.Napisalem :sa pieniadze i trzeba je wydawac na graczy klasowych i podnosic jakosc,moze zle mnie zrozumiales.Jezeli jest jakosciowy zawodnik to trzeba go pozyskac i rozruszac tan betonowy srodek i skrzydla(poza J11)
» 23 sierpnia 2014, 11:49 #64
abecadlo: Myślałeś że całe życie MU będzie wygrywał średniakami ? Jak rywale zbroją się na lewo i prawo a tutaj cisza i nic ? Przed Fergusonem było inaczej i teraz po Fergusonie też musi się to zmienić bo MU zostanie takim ligowym średniakiem a'la Everton czy Totki gdzie awans do LM będzie sukcesem. To była filozofia SAF'a, nie MU.
» 23 sierpnia 2014, 11:59 #63
Yaankes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 12:03

Ziomboy - ten klub nigdy nie był znany z budowania drużyny na młodzikach, po prostu w latach świetności Manchester United miał dużo szczęścia i nic więcej, tylko dlatego nie stał się City i Realem.

Po katastrofie Manchester United zainwestował w Lawa, który dla United był tlenem, do tego Bobby Chartlon i Best poprowadzili zespół, akurat United miało fart, że tacy zawodnicy byli w ich zespole, to oni stanowili o sile wielkiego Manchesteru United. Po odejściu Busby'ego Manchester wpadł w poważne tarapaty i teraz tak się zastanawiam... ta sytuacja wygląda bliźniaczo do tej dzisiaj.

Manchester United kolejny raz w historii miał szczęście, przyjął na stanowisko geniusza, giganta w swoim fachu, Fergusona. Do tego ten sam Ferguson miał takie szczęście, że w szkółce United wychowywał się genialny rocznik i to na tym roczniku opierała się gra United przez niemal 20 lat. Beckham, Scholes, Giggs, Neville i Butt, to była ekipa, która pozwoliła Fergusonowi zbudować imperium bez potrzeby wielkich zakupów, ale przypominam, że zaraz po przyjściu w pierwszych 2 sezonach Ferguson dokonał 9 transferów i wydał rekordowe pieniądze. To samo musi zrobić Van Gaal, kupić zawodników i znów budować, jakoś tak się dzieje, że Ci wielcy trenerzy nie zostawiają nigdy po sobie wielkich zespołów, tylko "wyciskają" z tych, które mają to co najlepsze.
» 23 sierpnia 2014, 12:02 #62
jaratkow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 12:22

@slaweknh: mój wpis jest wynikiem tego jak odebrałem treść Twojego. A że bardzo bliska jest mi filozofia przedstawiona później przez ziomboy777, stąd dość krytyczne odniesienie. Uważam, że w Klubie takim jak United, o takiej jak nasza tradycji, transfery winny być tylko okrasą. Tymczasem w ostatnim czasie dla wielu stały się "treścią życia" i "podstawą egzystencji". Rozumiem LvG - przejął drużynę zbitą niczym koń po westernie i pozbawioną europejskich pucharów. Musi zatem nie tylko szybko przywrócić
graczom utraconą mentalność zwycięzców ale przede wszystkim na powrót wprowadzić
Klub do Europy. Jeśli uznał, że transfery i to w takiej ilości i wartości to jedyny sposób
osiągnięcia celu - szanuję jego wybór. Czas i wyniki dowiodą jego słuszności.

Yankes: masz rację odnosząc działania United do tragedii jaka spotkała United na lotnisku w Monachium. Obecnie nie możemy na szczęście mówić o żadnej tragedii a co najwyżej o"splocie nieszczęść w osobach Moyes - Woodward" i to wymusza na nas podobne działania: mniej czy bardziej chaotyczne zakupy. Mam nadzieję, że profesjonalizm i filozofia Van Gaala pozwolą United powrócić na dawne tory
» 23 sierpnia 2014, 12:15 #61
ziomboy777: Yankes--> troche sobie zaprzeczasz... raz mówisz, że United nigdy nie byli znani z budowania zespołu na młodzikach.. a później sam przyznajesz, że SAF zbudował drużynę na fundamencie wychowanków (czyli młodzików) z rocznika 92.

Pomijając... SAF zawsze (przeważnie) sprowadzał rokujących zawodników (Cantona, Rooney, Ronaldo, Nani, Anderson, itp) - nie gwiazdy. I z tych młodych gniewnych potrafił skomponować mega ekipę.

abecadlo ---> myslisz, że we wczesniejszych latach rywale nie zbroili sie na prawo i lewo?... nic sie nie zmienilo. Zmieniły się tylko sumy.

W to okienko sprowadziliśmy zawodników pasujących do tego profilu - Harrerę, Shawa, Rojo - co mi się bardzo podobało. Ale kupowanie DiMarii za 55 mln funtów jest nie w naszym stylu. I tego będę się trzymał. Kto kibicuję United trochę lat bedzie wiedział o czym piszę.

Pozdro
» 23 sierpnia 2014, 14:43 #60
ManUtdFan94: Dawać go tutaj jak najszybciej. Po wczorajszym meczu gdzie Di Marii nie było nawet na ławce coraz bardziej jaram się tym transferem. Jeszcze oprócz Argentyńczyka powinniśmy kupić Blinda i mamy dobrą kadrę. Taki zawodnik jak Blind jest dla Nas niezbędny wobec wszechobecnej kontuzji w naszym zespole.
» 23 sierpnia 2014, 11:13 #59
mario2: gdyby LVG chciał Blinda już dawno by go kupił
» 23 sierpnia 2014, 11:20 #58
ManUtdFan94: Czy ja wiem. Jeszcze jest trochę czasu żeby go pozyskać ;)
» 23 sierpnia 2014, 11:22 #57
Puchaczeue: Wierzę, że go kupi. Shaw już odwiedził szpital.
» 23 sierpnia 2014, 11:22 #56
ManUtdFan94: Tak samo jak Nasi pomocnicy. Taki Blind mógłby wszędzie grać praktycznie :)
» 23 sierpnia 2014, 11:31 #55
Puchaczeue: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 11:21

Jak dla mnie to jest nie zrozumiałem, dlaczego di Maria stracił miejsce w składzie na rzecz Jamesa. Gdyby wczoraj zagrał, to jestem pewny, że Superpuchar trafiłby na Santiago Bernabeu. Taka mała dygresja.

A co do samego transferu, to to jest chyba nasza najlepsza okazja od niepamiętnych czasów, kiedy możemy mieć klasowego gracza bez obaw, że ktoś rzuci większą kasę. Wart jest tych pieniędzy. Gdzieś znalazłem, że United chce wypożyczyć Guillermo Varelę do Realu.

Mam taką cichą nadzieję, że to CR7 namówił go do przejścia do Manchesteru United.


EDIT:
Taka mała ciekawostka. Nie wiem na ile wiarygodne jest to źródło, ale jest nadzieja :D
[link usunięty]
» 23 sierpnia 2014, 11:09 #54
fst91: CR7 namawiał go do pozostania, ale jesli nic to nie dało to liczę, że wskazał mu właśnie kierunek Old Trafford, a Marcos Rojo już wysłał do niego kilka sensownych sms-ów :D
» 23 sierpnia 2014, 11:20 #53
Arkin: Di Maria już wcześniej oznajmił, że chce odejść - nie dzień, czy dwa dni temu.
J Rodriguez przyszedł właśnie po to aby zastąpić Angela.
Odejście Argentyńczyka jest przesądzone, pytanie czy trafi do nas? Najbliższe godziny rozjaśnią nam tę sprawę.
» 23 sierpnia 2014, 11:23 #52
Puchaczeue: Cris powiedział: "Idź do United, jak przyjdę za rok jak będzie LM." Cris z roku na rok dostaje coraz gorszych asystentów, Real może go już męczyć.

To taka moja teoria. :D


Poprzednio mi usunęło link, może teraz pokaże.
givemesport. com /497330-tom-cleverley-put-up-for-sale-by-manchester-united
» 23 sierpnia 2014, 11:25 #51
ray: bardzo okazyjna cena jak za takiego piłkarza, united powinni dac taką ofertę, która przejdzie, bo co za różnica 2,5,czy nawet 10 mln więcej za piłkarza, który może dac podobną jakośc i ożywienie w grze ofensywnej jak przed laty ronaldo?
» 23 sierpnia 2014, 11:09 #50
slaweknh: Juz nie przesadzaj ze 55 baniek to okazyjna cena,to sa olbrzymie pieniadze jakby nie bylo.
» 23 sierpnia 2014, 11:13 #49
witko: 55 milionów funtów to okazyjna cena?!
» 23 sierpnia 2014, 11:26 #48
Yaankes: 56 milionów za jednego z najlepszych piłkarzy na Ziemii, to nie jest okazyjna cena? Ludzie to co robi dzisiaj Real, to jest kiepski żart. Di Maria może grać niemal wszędzie w ofensywie, do tego to jak mija przeciwników, jaką ma technikę, jaką szybkość... to jeden z pięciu najlepszych zawodników świata, a że Real tak go traktuje to jest dla mnie totalny szok, facet wygrał im finał CL o którym tak marzyli, a oni 3 miesiące później sadzają go na ławkę.

56 milionów to grosze jak za takiego piłkarza. Facet jest genialny.
» 23 sierpnia 2014, 12:08 #47
ray: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 15:55

dokładnie witko i slaweknh, to jest właśnie okazyjna cena za piłkarza tego pokroju, bo skoro Bale, albo James mogą kosztowac 80 i więcej, to nie widzę powodu, dla którego Di Maria miałby byc tańszy...
choc ja sądzę, że MU z*ebao już kilka lat temu, gdy real wziął Di Marię z Benfici za 'marne' 34,5 mln, a dla nas okazało się to murem nie do przeskoczenia :P
» 23 sierpnia 2014, 15:53 #46
kurczak09: W dzisiejszych czasach to jest normalna cena zwłaszcza ze dla mnie byl jednym z najlepszych na mundialu a w rep.Argentyny najlepszy
» 23 sierpnia 2014, 11:07 #45
dev13: To są ogromne pieniadze tylko 2-3 kluby moga takie wydac spokojnie.
» 23 sierpnia 2014, 10:59 #44
arielloMU: Złoży oferte w ciągu 24h? Już dawno powinna być złożona...
» 23 sierpnia 2014, 10:58 #43
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 10:58

Real odda za 65 mln funtów duet DiMaria plus Khedira brać okazja :)
» 23 sierpnia 2014, 10:58 #42
kckMU: Ancelotti tak nie potrzebował Di Marii ze względów czysto sportowych, że przy niekorzystnym wyniku był zmuszony wpuścić jako ostatniego do ofensywy Marcelo.
» 23 sierpnia 2014, 10:51 #41
champione2013: Di Maria nawet nie był na ławce
» 23 sierpnia 2014, 11:16 #40
kckMU: a o czym ja piszę?
» 23 sierpnia 2014, 11:17 #39
Arkin: Nie wpuścił Di Marii ponieważ wie, że on odchodzi. Po za tym nie sądzę, że z Di Marią byłaby większa różnica. Atleti zagrało niemal perfekcyjnie wczoraj.
» 23 sierpnia 2014, 11:24 #38
jaratkow: @ champione2013: a gdzie był??!
» 23 sierpnia 2014, 11:42 #37
Yaankes: Arkin, Atletico równie perfekcyjnie grało w finale CL, ale właśnie Di Maria rozmontował tą perfekcyjną maszynkę, taki zawodnik jak Angel może zmienić obraz meczu w ciągu 10 minut, Real zapłaci za to co zrobił z Di Marią, to będzie sezon posuchy dla Realu.
» 23 sierpnia 2014, 12:11 #36
wilku02: Di Maria nam potrzebny jak Ozil w arsenalu...miało być tyle asyst, a było chyba 8 w w 40 meczach, taki piłkarz nie nadaje sie na lige angielską...Kagawa to samo, nigdy nie byłem i nie bede zwolennikiem i Di Marii i Kagawy.
» 23 sierpnia 2014, 10:47 #35
SkuzikRedDevil1: go home! You are drunk.
» 23 sierpnia 2014, 10:49 #34
wilku02: 6 asyst w lidze angielskiej Ozila, Kagawa wielki rozgrywający ? naprawde super zawodnicy, boją sie realiów angielskiego grania
» 23 sierpnia 2014, 10:50 #33
SkuzikRedDevil1: Kagawa nie miał szans na regularną grę. Poza tym, Japończyk to "10" a nie rozgrywający:D
» 23 sierpnia 2014, 10:51 #32
wilku02: co za różnica ? też miało być tyle asyst, tyle goli, a nic nie grał. Rooney za dwóch wtedy musiał działać
» 23 sierpnia 2014, 10:56 #31
NewtonHeath1878: Co Di Maria ma do Kagawy?
» 23 sierpnia 2014, 11:01 #30
wilku02: nie porównuje ich, tylko mówie o waszej podniecie zawodnikami, którzy dobrze grają w innym klubie, a nic nie pokazuja...kompletnie nic nie pokazują w lidze angielskiej
» 23 sierpnia 2014, 11:05 #29
Loco1987: miedzy tymi zawodnikami jest olbrzymia roznica :D bo Ozilowi wyliczyli ze zawsze mu gorzej szlo w najwiekszych meczach a tych w BPL jest prawie polowa :D.Di Mariia wlasnie tam czesto blyszczal :) zreszta on jest potrzebny takiemu Macie zeby rozwinol skrzydla bo w MU nie ma zawodnikow (chyba tylko Januzaj i Danny) ktorzy zrobili by roznice dryblingiem i zerwali tempo powolnego rozgrywania:)
» 23 sierpnia 2014, 11:11 #28
mikon70: A czemu kolego musisz już zakładać najgorsze. Di Maria i Ozil to dwaj różni piłkarze. Skąd wiesz, że Angel nie przystosuje się do ligi angielskiej. Ja uważam, że będzie to świetny transfer. Na koniec chciałem też zauważyć, że Arsenal i Man. United to dwa inne kluby i może Ozil byłby zupełnie w innej formie jak by grał z takimi jak Roo czy RVP;).
» 23 sierpnia 2014, 11:12 #27
NewtonHeath1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 11:19

Wymieniłeś Oezila i Kagawę. Odpowiem Silvą, Matą i Aguero. Tylko 3 przykłady (a takich jest mnóstwo) "karzełków", którzy też mieli nie dać sobie rady w lidze angielskiej. Nie rozumiem, dlaczego przekreślasz zawodnika bez dania mu szansy.
» 23 sierpnia 2014, 11:18 #26
Nani1900: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 11:25

Ozil jest fenomenalny i uwierz, że w tym sezonie pokaże klase.
» 23 sierpnia 2014, 11:24 #25
Nani1900: Pamiętaj jeszcze o tym, komu Ozil musi asystować...Giroud...
» 23 sierpnia 2014, 11:34 #24
CeTe: Di Maria jest brany tylko daltego pod uwage ze pasuje przepieknie do taktyki 3-5-2 gdzie pomocnik na boku jest wahadlowy poniewaz on moze non stop biegac. Di Maria przebiega czasami w meczu ponad 13km co jest niesamowitym wynikiem poniewaz inni pilkarze moga mu dorownac dopiero wtedy jak jest dogrywka i graja 30min dluzej
Do tego mysli na boisku jest szybki zwinny jak dla mnie ogromny talent od lat plakalem ze czemu on nie gra w United
Plus patrzac na nasze kontuzje czyli Herrera Fellaini Carrick on tez moze grac w srodku pola
Mam jeszcze jeden plus bedzie tez pasowal do taktyki 4-4-2 czy 4-3-3 czyli na moje w kazdej opcji Di Maria musi sie znalezc na Old Trafford
» 23 sierpnia 2014, 11:40 #23
Yaankes: Rzeczywiście to że mały chuderlawy karzełek, tj. Kagawa nie poradził sobie w lidze angielskiej w środku pola, jest powodem by twierdzić że szybki, silny na nogach i zadziorny Di Maria nie poradzi sobie w Anglii na skrzydle, gdzie radzą sobie tacy zawodnicy jak Hazard czy Walcott.

Zejdź na Ziemię. United może kupić jednego z 5 najlepszy piłkarzy globu.
» 23 sierpnia 2014, 12:15 #22
wilku02: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 12:35

odpowiedź do Nani1900
» 23 sierpnia 2014, 12:34 #21
dev13: Czekamy super grajek kasa musi byc duża nie dziwcie sie:D
» 23 sierpnia 2014, 10:47 #20
drjudym: Ancelotti: "To decyzja czysto sportowa. W dzisiejszym meczu nie potrzebowałem Ángela." Co wy na to?
» 23 sierpnia 2014, 10:45 #19
SkuzikRedDevil1: hahhaha! A co miał powiedzieć? Może coś w stylu: "Nie chcę, żeby zawalił testy w Manchesterze. Wiecie hajs się musi zgadzać a z United to wydoję, bo są w ciemnej dupie" Coś w ten deseń?
» 23 sierpnia 2014, 10:49 #18
jaratkow: Wynik potwierdza słowa Ancelottiego. Nie potrzebował go ;-)
» 23 sierpnia 2014, 10:49 #17
matii66: jeżeli ta oferta faktycznie wpłynie to Di Maria jest już u nas
» 23 sierpnia 2014, 10:45 #16
Wik: We wczorajszym meczu Realowi brakowało właśnie Di Marii, ale jeśli wolą się pozbywać jednego z 5 najlepszych piłkarzy mundialu to tylko na tym zyskamy :D
» 23 sierpnia 2014, 10:42 #15
jaratkow: Ciekawe... jakim cudem szczegóły oferty jaka ma trafić do Realu za 24h już są w mediach? Czy Na Old Trafford nie działa czasem filia warszawskiej restauracji "Sowa i Przyjaciele"? Zanim Edzio prześle ofertę ewentualna końkurencja zdąży położyć korzystniejszą. Albo Real zyska na czasie by wydumać jak nas jeszcze bardziej wydoić. Tak czy owak... ręce opadają. Na temat transferu ani słowa, bo w tych okolicznościach przyrody po prostu w niego wątpię
» 23 sierpnia 2014, 10:41 #14
matii66: a kto z konkurencji mógłby przedstawić lepszą ofertę? Chelsea? - nie sądze aby wydała tyle kasy
» 23 sierpnia 2014, 10:47 #13
red23: PSG raczej też odpada, Ibra kontuzja także Cavani nie odejdzie, zresztą mają zadłużenie w wysokości 400 mln także kasa im potrzebna.
» 23 sierpnia 2014, 10:51 #12
jaratkow: A czy to istotne "kto"?? Przecież ostatnimi czasy ktokolwiek składa ofertę obok United to zgarnia pulę.
» 23 sierpnia 2014, 10:54 #11
red23: Masz rację, ale może teraz bd inaczej i MU mocno postara się o Di mariie, LVG zapewne zależy na jakimś dobrym skrzydłowym i przyciśnie Eda na ten transfer.
» 23 sierpnia 2014, 10:59 #10
matii66: jaratkow - a kto obecnie jest w stanie złożyć tak wielką ofertą poza United? PSG musiałoby sprzedać kogoś, Barca- ale Real nie wzmocni swojego konkurenta w walce o tytuł
» 23 sierpnia 2014, 11:28 #9
szymon2507: Za takiego piłkarza tyle kasy to nie grzech. Skoro James poszedł za więcej, a przecież Di Maria jest lepszy.
» 23 sierpnia 2014, 10:41 #8
slaweknh: Ogromne pieniadze,moze uda sie zbic troche,wiem wiem,nie moje:-)
» 23 sierpnia 2014, 10:35 #7
Ghostpl: On jest wart tyle kasy i nie piscie ze nie ale tak jest !
» 23 sierpnia 2014, 10:40 #6
kamil496: Jakie zbić? Człowieku my go potrzebujemy na rok do tyłu. Bramki dla United powinien już zdobywać...
» 23 sierpnia 2014, 10:41 #5
slaweknh: kamil496:czlowieku otrzasnij sie z tego wielkiego szoku w ktory wpadles,napisalem tylko,ze jakby sie dalo to fajnie jak nie to trudno trzeba brac.
» 23 sierpnia 2014, 10:52 #4
jaratkow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2014 10:59

Woodward nic nie robi tylko "zbija"... nawet te oferty zbija których nie złożył. Efekt taki, że staliśmy się nie tylko przeciętniakami ale co gorsza - pośmiewiskiem.
A poza tym czy propozycja "zbicia" nie kojarzy się Wam zbyt... wulgarnie ;-)
» 23 sierpnia 2014, 10:57 #3
slaweknh: Edek narazie kupil 3 graczy jakby nie bylo.Wiele rzeczy moze sie roznym osoba kojarzyc,dla mnie slowo jak slowo.Posmiewiskiem to bedziemy jak dalej nie sprzedamy szrotu a bedziemy go pielegnowac w naszej kadrze.Okno sie konczy a grubas,Clev,Valencia i Jang chasaja sobie w najlepsze.
» 23 sierpnia 2014, 11:09 #2
SkuzikRedDevil1: Oby się zgodzili. NIe ma co zwlekać!
» 23 sierpnia 2014, 10:31 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.